Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
jdebunt schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:29:
[...]

1 bestelling geplaatst en ontvangen tot nu toe, maar zij hebben tenminste geen gemekker over betalingen en/of verificatie :)
Ik plaats iedere maand tientallen kleine bestellingen bij de bekende webshops, Aliexpress en Ebay en gelukkig nog nooit betaalproblemen gehad. Wel natuurlijk een paar keer per maand mailwisseling ivm DOA, slechte kwaliteit of niet aangekomen. Mijn ervaring is dan dat verkopers via Ebay en Aliexpress snel een oplossing bieden en altijd vragen om ajb geen slechte feedback te geven. De webshops houden me helaas vaak aan het lijntje...maar tegenwoordig kies ik er sneller voor om een geschil te starten...

Nog wat anders...het valt me op dat de Xiaomi producten over bijna de hele linie en bij de meeste webshops ineens behoorlijk in prijs gestegen zijn. Iemand idee wat de reden kan zijn?

[ Voor 16% gewijzigd door Medione1210 op 24-07-2015 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdebunt
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-07-2022
Systemadmin schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:47:
[...]

Met toenstenbord, ik kwam uiteindelijk uit op 324 euro.
Voor die prijs zou ik er meteen eentje bestellen....Voorlopig kom ik niet goedkoper uit dan 446 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:51
jdebunt schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:40:
[...]

Voor die prijs zou ik er meteen eentje bestellen....Voorlopig kom ik niet goedkoper uit dan 446 :)
Klopt zo goedkoop kun je ze niet vinden, zag het toevallig gister in de app als actie voor x aantal uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Musta schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:12:
[...]

Ik heb 19-7 de lenovo besteld mr nog steeds niks verzonden. Had ze ene mail gestuurd, zeggen ze we zijn t aan t quality testen? Wat betekent dat? Dat ze tel aan t testen zijn of houden ze me aan het lijntje en hebben ze t niet op voorraad?
Ik weet dat er 1 of 2 in Duitsland ook een K3 Note hadden besteld en dat het verwerken ook langer duurde. Daar stond ook niks bij waarom. Het het anders navragen wat er met quality testing bedoeld wordt.maar denk inderdaad eerder voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Heeft iemand al ervaring met deze dingen?

Afbeeldingslocatie: http://static.wixstatic.com/media/ef0842_a0a35987cb944e6392052b24ab0ed391.jpg_srz_980_980_85_22_0.50_1.20_0.00_jpg_srz

http://wallygadgets.en.al..._scooter_drift_style.html

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Medione1210 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:37:
[...]
Nog wat anders...het valt me op dat de Xiaomi producten over bijna de hele linie en bij de meeste webshops ineens behoorlijk in prijs gestegen zijn. Iemand idee wat de reden kan zijn?
De wisselkoers euro tov. de dollar

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextertime
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 16:05
5,1A auto lader met 3 USB uitgangen(2,1 - 2,0 en 1A) voor €1,87 bij Allbuy.
https://www.allbuy.com/detail/65603
Is wel erg goedkoop, hoop dat mijn auto niet in de fik vliegt :P
Hoe voeg ik eigenlijk een losse foto toe?
Moet die op een site gehost staan of kan dat ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:45
Leo1010 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 20:00:
Heeft iemand al ervaring met deze dingen?
Die dingen kun je niet verzekeren in NL en daarom zijn ze verboden. Sommige gemeenten staan ze oogluikend toe, in andere steden ben je de klos en kun je hem onder je arm mee naar huis tillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:44
Dextertime schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 20:39:
Imgur of tinypic gebruiken ;) kan je die in een paar seconden uploaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Supertip schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 20:35:
[...]

De wisselkoers euro tov. de dollar
Nee, dat geloof ik niet. Bij Banggood is de prijs van de 10000 powerbank bijvoorbeeld verdubbeld. Bij andere webshops zie je verhogingen van 20-30 procent voor Xiaomi artikelen. Alleen de Piston 2 lijkt wat voordeliger te zijn geworden.
OK Allbuy, die toch heel goedkoop was heeft de prijzen van een aantal Xiaomi produkten flink verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-07 15:30
Misschien is dit al 100 keer gevraagd, maar ik ben een "af en toe" lurker hier.
Ik ben eigenlijk op zoek naar degelijke 2 meter usb telefoon laadkabels en voornamelijk naar usb stopcontact laders.

Paar goedkope getest welke OF vrij snel in de brand vlogen OF extreem traag opladen.
Zelfs een paar kabeltjes voor 15 euro bij de Mediamarkt van random merken zijn enorm traag.

Welke kabel/lader wel lekker werkt is die standaard bij de OnePlus one zat. Heeft iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
oinkoink12 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 21:19:
Ik ben eigenlijk op zoek naar degelijke 2 meter usb telefoon laadkabels en voornamelijk naar usb stopcontact laders.

Paar goedkope getest welke OF vrij snel in de brand vlogen OF extreem traag opladen.
Zelfs een paar kabeltjes voor 15 euro bij de Mediamarkt van random merken zijn enorm traag.

Welke kabel/lader wel lekker werkt is die standaard bij de OnePlus one zat. Heeft iemand een tip?
Misschien de zoekfunctie[aukey, orico, tronsmart, anker, blitzwolf, ikea] eens gebruiken. Of lees de startpost.
[Max lengte van de genoemde merken is 180cm]
En http://www.lygte-info.dk/info/indexUSB%20UK.html is natuurlijk ook verplicht leesvoer...

[ Voor 8% gewijzigd door Medione1210 op 24-07-2015 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
oinkoink12 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 21:19:

Als je dan toch €15 uitgeeft voor een simpel kabeltje, koop dat gewoon de OnePlus-kabel opnieuw van hun webshop?
Het probleem met de in deze topic beschreven kabels is dat we van de meeste de duurzaamheid nog niet hebben kunnen testen. De Nillkin gaat snel stuk, dat weten we wel al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Dextertime schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 20:39:
De rechtstreekse link van het plaatje gebruiken:
Afbeeldingslocatie: http://img8.allbuy.com/allbuy-image/20150721/productdetail/807/1bdb3580-090d-447b-bf8c-e571a45f48b7_s.jpg

Of dit idd:
bottom line schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 20:54:
[...]
Imgur of tinypic gebruiken ;) kan je die in een paar seconden uploaden
Fotoalbum op Tweakers kan evt. ook (met voldoende karma).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:17
Chocoball schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 19:57:
[...]

Ik weet dat er 1 of 2 in Duitsland ook een K3 Note hadden besteld en dat het verwerken ook langer duurde. Daar stond ook niks bij waarom. Het het anders navragen wat er met quality testing bedoeld wordt.maar denk inderdaad eerder voorraad.
Heb ze net ook maar ff een bericht gestuurd met de vraag wat dat inhoudt, heb het juist betseld omdat het snel vanuit de UK zou komen, mr achja. Het blijft china shoppen :9

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Laatst online: 16:32

pinda powerrr

Slow down...

MrGangstaQ schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:02:
Ondertussen is het 5 weken geleden dat mijn Xiaomi 5000 mah verzonden is vanuit Banggood. Ik heb al meerdere keren met hun gechat en vandaag was de 2e keer dat ze om uitstel vroegen. Vandaag vroegen ze of ik nog een week wilde wachten. Wat zouden jullie doen?
Kijk eens een paar posts boven je, daarin staat mijn bestelling van Banggood.
12/7 besteld 22/7 bezorgd

Ik zou de claim opstarten.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
user001 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 21:56:
[...]

Als je dan toch €15 uitgeeft voor een simpel kabeltje, koop dat gewoon de OnePlus-kabel opnieuw van hun webshop?
Het probleem met de in deze topic beschreven kabels is dat we van de meeste de duurzaamheid nog niet hebben kunnen testen. De Nillkin gaat snel stuk, dat weten we wel al!
Op de Nilkin na heb ik nog nooit een kapotte kabel gehad, ook goedkope kabels niet. Wel natuurlijk kabels gehad die waardeloos traag waren met opladen.en een paar die door de kat bewerkt zijn...
Ik weet niet wat sommige mensen met hun kabels doen, maar bij normaal gebruik is het nou niet echt een slijtagegevoelig artikel [niet te strak oprollen, niet op de connector gaan staan etc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Medione1210 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:04:
[...]

Op de Nilkin na heb ik nog nooit een kapotte kabel gehad, ook goedkope kabels niet. Wel natuurlijk kabels gehad die waardeloos traag waren met opladen.en een paar die door de kat bewerkt zijn...
Ik weet niet wat sommige mensen met hun kabels doen, maar bij normaal gebruik is het nou niet echt een slijtagegevoelig artikel [niet te strak oprollen, niet op de connector gaan staan etc]
Ik heb ook nog niet veel kapotte kabels gehad. Enkel de Nilkin en de rode kabel uit de startpost. Blijkbaar zijn de Chinese kabels dus minder kwalitatief. Dat bedoelde ik ook: we kunnen hier wel mooi die kabels van Tronsmart kopen, die waarschijnlijk goed uit de laadtesten komen, maar van de duurzaamheid weten we na die (2) weken nog helemaal niets af. Aan de andere kant ben je nu ook niet zo veel geld kwijt. (€1,38 per kabel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:49
Chocoball schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 23:50:
Gearbest heeft nog wat promoties. Ze hebben aanbiedingen vanwege hun nieuwe UK warehouse. Nog enkele flashdeals met beperkte voorraad voor de Lenovo K3 Note, Pipo W3f en SJCAM 4000.

Misschien wel de leukste deze RGB LED bedlampje voor kinderen voor $0.99.

[afbeelding]
Heb 5 van deze lampjes besteld als eerste bestelling , even kijken hoe dat gaat en dan maar wat vaker shoppen in china :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Medione1210 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:04:
[...]

Of je hebt een tienerdochter in huis die de halve dag met een powerbank aan haar telefoon hangt (altijd leeg, want filmpjes, whatsapp, instagram etc) en al heel wat kabeltjes versleten heeft. Binnenkort maar weer even de voorraad aanvullen... Denk dat ik dit keer gewoon Anker kabels bestel in verschillende lengtes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
pinda powerrr schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:33:
[...]

Of je hebt een tienerdochter in huis die de halve dag met een powerbank aan haar telefoon hangt (altijd leeg, want filmpjes, whatsapp, instagram etc) en al heel wat kabeltjes versleten heeft. Binnenkort maar weer even de voorraad aanvullen... Denk dat ik dit keer gewoon Anker kabels bestel in verschillende lengtes.
Mmm, ik heb er 3 gekocht (van 0,9m dacht ik) en het zijn wel goede kabels, maar ze zitten niet stevig in mijn gsm.. Miskoop? Nee dat niet. Aanrader? Nee, ik zou ze niet meer opnieuw kopen. 50% van de tijd laat hij mijn gsm niet op door slecht contact.

[ Voor 5% gewijzigd door bottom line op 24-07-2015 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Ok, thanks. Iets om rekening mee te houden.
De kabels die in mijn Nexus 5 erg goed zitten, zijn de korte Xiaomi kabels van 20cm. Die in meerdere felle kleurtjes te krijgen zijn. Vorig jaar een paar gekocht bij DX, werken nog steeds prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:01
Ik weet dat het geen china-shopping is, maar het is misschien wel een oplossing voor een veelbesproken probleem hier...

Voor iedereen die problemen heeft met de connectors van je micro-usb of lightning kabels, misschien is dit een oplossing(clickable):
Afbeeldingslocatie: https://ksr-ugc.imgix.net/assets/004/125/542/b0346486fed0f695ee22d287c7abe6a2_original.gif?v=1436503948&w=680&fit=max&q=92&s=5702ace1f1bc246484a9589216502b08
Dit is een Kickstarter (ZNAPS) die nu loopt. Het systeem is net zoiets als MagSafe voor je MacBook, en het zou het laadvermogen van de kabel niet beïnvloeden.
Ik heb verder geen aandelen ofzo, en het doel is al gehaald.

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
pinda powerrr schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:03:
[...]

Kijk eens een paar posts boven je, daarin staat mijn bestelling van Banggood.
12/7 besteld 22/7 bezorgd

Ik zou de claim opstarten.
Claim na 5 weken? 5 weken is 25 werkdagen, maar 1 week langer dan ze aangeven. Het is en blijft China shopping en lange levertijd is gewoon een risico.
Naar mijn ervaring vragen webshops je om 3x een week te wachten na je eerste contact. Bij dx en banggood altijd een refund of resend gehad na die periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 10:55
Na 37 dagen maar contact opgenomen met allbuy hoe het met mijn levering zit.

Nu weet ik dat het soms wat langer kan duren maar nu is in ieder geval het eerste contract er al geweest van mijn kant. Nu weekje wachten op een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
mathy_ schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 10:35:
Na 37 dagen maar contact opgenomen met allbuy hoe het met mijn levering zit.

Nu weet ik dat het soms wat langer kan duren maar nu is in ieder geval het eerste contract er al geweest van mijn kant. Nu weekje wachten op een reactie.
Ze hebben bij mij nooit gereageerd, zelfs niet toen ik een claim aanmaakte. Werd toen ook rap in mijn voordeel beslist. Nu bijna 2 maanden verder en nog steeds niet binnengekomen. Had ook een nep tracknummer, dus of het ooit verstuurd is...?

Aan de reacties hier te lezen komen de nieuwste bestellingen bij Allbuy wel redelijk snel aan.

[ Voor 8% gewijzigd door Medione1210 op 25-07-2015 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Medione1210 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 10:42:
[...]

Ze hebben bij mij nooit gereageerd, zelfs niet toen ik een claim aanmaakte. Werd toen ook rap in mijn voordeel beslist. Nu bijna 2 maanden verder en nog steeds niet binnengekomen. Had ook een nep tracknummer, dus of het ooit verstuurd is...?

Aan de reacties hier te lezen komen de nieuwste bestellingen bij Allbuy wel redelijk snel aan.
Ja hier dus ook een tracking number wat niet te gebruiken is.

3 bestellingen goed ontvangen van hun, maar deze gaat waarschijnlijk dan toch mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdebunt
mathy_ schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 10:47:
[...]

Ja hier dus ook een tracking number wat niet te gebruiken is.

3 bestellingen goed ontvangen van hun, maar deze gaat waarschijnlijk dan toch mis.
Is het een "L00xxxxxx" tracking nummer?

Welke carrier staat bij je AllBuy bestelling? Zolang deze niet naar PostNL veranderd is ie niet in Europa alleszins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
jdebunt schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 10:50:
[...]

Welke carrier staat bij je AllBuy bestelling? Zolang deze niet naar PostNL veranderd is ie niet in Europa alleszins :)
Ja het is inderdaad L00xxx en de carrier is Singapore Post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022
xiaomi pb 10.000 komt net binnen

besteld 15 juli verzonden 18 juli en komt 25 juli binnen.
pass trough werkt en code is nu 1x gebruikt dus heel blij ermee zo vlak voor de sneekweek en decibel :)

[ Voor 3% gewijzigd door qonstant op 25-07-2015 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdebunt
mathy_ schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 10:57:
[...]

Ja het is inderdaad L00xxx en de carrier is Singapore Post.
Dan is de zending nog niet in NL geraakt. Lijkt me wel vrij lang, maar ik heb pas een "express" zending uit FR gehad naar Belgie en heeft 15 dagen geduurd.....

Postals ervices zijn nu eenmaal onbetrouwbaar qua "levertijd" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
jdebunt schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 10:50:
Ik heb dat bij allbuy nagevraagd en volgens hun zijn pakjes die via flatmail verstuurd zijn, niet traceerbaar. Op de vraag waarom er dan wel een L00 code bij de status stond, kreeg ik geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
qonstant schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 11:07:
xiaomi pb 10.000 komt net binnen

besteld 15 juli verzonden 18 juli en komt 25 juli binnen.
pass trough werkt en code is nu 1x gebruikt dus heel blij ermee zo vlak voor de sneekweek en decibel :)
Van allbuy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
nee banggood had wel prioritymail gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
qonstant schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 11:37:
[...]

nee banggood had wel prioritymail gedaan
Was dat priority via Swedish Post? Zo ja, dan zijn die ook weer van de vertragingen af.
[Ik kies altijd standaard mail bij BG en krijg het net zo snel binnen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
Medione1210 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 11:40:
[...]

Was dat priority via Swedish Post? Zo ja, dan zijn die ook weer van de vertragingen af.
[Ik kies altijd standaard mail bij BG en krijg het net zo snel binnen]
enige code anders dan postnl die ik kan vinden begint met nlfc a000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Als ik vandaag iets bestel bij Banggood met Expedited Shipping Service, is de kans dan groot dat het uiterlijk 12-8 hier is? Die dag ga ik namelijk naar het buitenland en het heeft dus geen zin als het daarna pas aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
niekvandermeer schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:00:
Als ik vandaag iets bestel bij Banggood met Expedited Shipping Service, is de kans dan groot dat het uiterlijk 12-8 hier is? Die dag ga ik namelijk naar het buitenland en het heeft dus geen zin als het daarna pas aan komt.
Zelfs met standard shipping zijn mijn BG bestellingen de laatste weken binnen 10 dagen aangekomen. Als ze in jouw geval met Swedish post versturen kan het, zo blijkt, wel 3 weken duren.... YMMV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Medione1210 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:04:
[...]

Zelfs met standard shipping zijn mijn BG bestellingen de laatste weken binnen 10 dagen aangekomen. Als ze in jouw geval met Swedish post versturen kan het, zo blijkt, wel 3 weken duren.... YMMV.
Dus ik kan beter met standaard verzending bestellen? Maakt het nog uit als ik het via UK warehouse bestel, is het er dan een stuk sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
niekvandermeer schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:28:
[...]

Dus ik kan beter met standaard verzending bestellen? Maakt het nog uit als ik het via UK warehouse bestel, is het er dan een stuk sneller?
Wat denk je zelf? ;)
UK <-> China

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
niekvandermeer schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:28:
[...]

Ik heb geen ervsring met Uk warehouse.
Als het om een goedkoop artikel gaat kun je nog overwegen om er 2 te bestellen. Via beide verzendmethodes.
Kun je mooi je verzendervaring posten als het binnen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
bottom line schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:39:
[...]

Wat denk je zelf? ;)
UK <-> China
Lijkt mij ook dat UK sneller is, maar qua verzending is het dus blijkbaar niet 100% duidelijk (als een duurdere verzending er langer over kan doen bijvoorbeeld)
Medione1210 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:40:
[...]

Ik heb geen ervsring met Uk warehouse.
Als het om een goedkoop artikel gaat kun je nog overwegen om er 2 te bestellen. Via beide verzendmethodes.
Kun je mooi je verzendervaring posten als het binnen is...
Zit te twijfelen, of SJ4000 met accesoires vanuit China, en hopen dat het er op tijd is (anders kunnen ouders het altijd nog doorsturen), of voor wat meer geld vanuit de UK, of voor nog iets meer gewoon in Nederland kopen.

EDIT: zojuist de gok genomen en vanuit China besteld.

[ Voor 3% gewijzigd door Homeland op 25-07-2015 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 19:30

Hironshy

Orooo!!!

18 juli besteld en vandaag(7 dagen later) mijn Pisen 2.4A micro-usb kabel binnen van BG. Het laadt mijn phone op met 1.8A. (Waarschijnlijk gelimiteerd door mijn phone) En dat voor maar 2.69 dollar!!

http://www.banggood.com/O...r-Cellphone-p-982310.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
niekvandermeer schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:43:
[...]

EDIT: zojuist de gok genomen en vanuit China besteld.
Ik denk dat je pakje met Sweden Post wordt verstuurd. Alles met een relatief 'hoge' waarde wordt bij Banggood verstuurd met Sweden Post -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
bottom line schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:55:
[...]

Ik denk dat je pakje met Sweden Post wordt verstuurd. Alles met een relatief 'hoge' waarde wordt bij Banggood verstuurd met Sweden Post -O-
Dat klinkt veelbelovend :( Ach, ergste geval is het hier te laat en gaat het door naar Portugal, dat kost 11euro dus is te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
niekvandermeer schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 13:09:
[...]

Dat klinkt veelbelovend :( Ach, ergste geval is het hier te laat en gaat het door naar Portugal, dat kost 11euro dus is te overzien.
Annuleer je bestelling? Als je de zilveren versie wilt kan je voor maar 2 euro extra (1 euro extra + 1 euro shipping) het product kopen uit de UK..
http://www.banggood.com/S...ra-Sport-DV-p-942459.html

Edit:
En zelfs als je de andere versie (Novatek) versie koopt uit de UK. Met code BGdeal kost hij maar 65 euro

[ Voor 10% gewijzigd door bottom line op 25-07-2015 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Hironshy schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:49:
18 juli besteld en vandaag(7 dagen later) mijn Pisen 2.4A micro-usb kabel binnen van BG. Het laadt mijn phone op met 1.8A. (Waarschijnlijk gelimiteerd door mijn phone) En dat voor maar 2.69 dollar!!

http://www.banggood.com/O...r-Cellphone-p-982310.html
Doen de Tronsmart kabels ook en die zijn [als je ze per 6 koopt] nog een euro p.s. goedkoper... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
bottom line schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:55:
[...]

Wat noem jij relatief hoge waarde? Dan ga ik daar rekening mee houden als ik bij BG bestel.

Als je het voor ongeveer dezelfde prijs bij BG UK kan kopen dan is dat een no brainer... :P
Gelukkig kan je makkelijk bij BG annuleren zolang het verzendproces niet gestart is.

[ Voor 5% gewijzigd door Medione1210 op 25-07-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Super bedankt voor jullie advies!

Hij komt nu vanuit de UK dus hopelijk is hij er snel. En ook bedankt voor die code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Medione1210 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 13:30:
[...]

Wat noem jij relatief hoge waarde? Dan ga ik daar rekening mee houden als ik bij BG bestel.

Als je het voor ongeveer dezelfde prijs bij BG UK kan kopen dan is dat een no brainer... :P
Gelukkig kan je makkelijk bij BG annuleren zolang het verzendproces niet gestart is.
Vanaf de 30 dollar (ongeveer) krijg je standaard een trackingcode. In al die gevallen heb ik bij banggood een SE code gekregen
niekvandermeer schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 13:36:

Hij komt nu vanuit de UK dus hopelijk is hij er snel. En ook bedankt voor die code!
No prob ;)
Hou ons op de hoogte van wanneer hij aankomt!

[ Voor 22% gewijzigd door bottom line op 25-07-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
niekvandermeer schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 13:36:

Bijkomend voordeel van UK warehouse is dat je geen kans hebt op invoerkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Bij Gearbest vinden ze het precies nogal moeilijk om correcte facturen te verschaffen.

Mijn bestelling. (Xiaomi Router)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xRcbY9Q.png

Mijn factuur:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/o6pRBQfl.png

Waar ik wel blij om ben is dat ze blijkbaar écht de EU plug toegevoegd hebben, zoals ik hen vroeg.

[ Voor 17% gewijzigd door user001 op 25-07-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:53
Begin mij hoe langer hoe meer wel een beetje te ergeren aan Gearbest overigens. Ze blijven continu orders uitstellen en presales verlengen.

Ik ga mij echt afvragen hoe Gearbest ook nog een dochterbedrijf (Everbuying) erbij kan hebben. Die lui zullen het niet normaal druk hebben dan.

[ Voor 34% gewijzigd door ViezeVis op 25-07-2015 17:58 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
ViezeVis schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:58:
Begin mij hoe langer hoe meer wel een beetje te ergeren aan Gearbest overigens. Ze blijven continu orders uitstellen en presales verlengen.

Ik ga mij echt afvragen hoe Gearbest ook nog een dochterbedrijf (Everbuying) erbij kan hebben. Die lui zullen het niet normaal druk hebben dan.
Everbuying een dochterbedrijf?? Everbuying bestaat al veel langer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
ViezeVis schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:58:

Koop je toch ergens anders. Zo scherp zijn de prijzen van GB , meestal niet en de levertijd is over het algemeen langer dan van concurrenten. .

Iemand trouwens vandaag nog bijzonder spul besteld? Het kriebelt weer, maar ik heb eigenlijk niks nodig :9~
Ik aas nog op de Mi Squarebox[die ik eigenlijk ook helemaal niet nodig heb], maar dan moet de prijs wat lager :9

[ Voor 17% gewijzigd door Medione1210 op 25-07-2015 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
krissie100 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 18:14:
[...]

Everbuying een dochterbedrijf?? Everbuying bestaat al veel langer toch?
Yes. Klopt. Everbuying bestaat sinds 2007 en Gearbest sinds 2012 meende ik. Everbuying zou dan wel een dochterbedrijf hebben. Wat ik wel merk is dat beide webwinkels er vrij lang over doen om orders uit te sturen.
Medione1210 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 18:20:
[...]

Koop je toch ergens anders. Zo scherp zijn de prijzen van GB , meestal niet en de levertijd is over het algemeen langer dan van concurrenten. ..
GearBest heeft een Bluedio headset en Harman Kardon speaker die nergens goedkoper zijn dus dat is de main-reason dat ik daar dat bestel. Dat Gearbest niet overal de goedkoopste in is, oke: maar als er aanbiedingen/grote sales zijn koop ik liever daar dan duurder uit zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door ViezeVis op 25-07-2015 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
ViezeVis schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 18:27:
[...]

Yes. Klopt. Everbuying bestaat sinds 2007 en Gearbest sinds 2012 meende ik. Everbuying zou dan wel een dochterbedrijf hebben. Wat ik wel merk is dat beide webwinkels er vrij lang over doen om orders uit te sturen.
Bij mij gelukkig niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiogek11
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-09 21:56
Bij mij stond het bij Gearbest ook al na 36 uur op 'shipped out' ..gelukkig. Nu nog maar afwachten hoelang het erover gaat doen.

Na dit topic gevonden te hebben zag ik dat ze bij Banggood dus ook blijkbaar ongevraagd de bedragen op de invoice veranderen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 19:04
Kent iemand hier ook bluetooth speakers die zich kunnen meten met bijvoorbeeld een JBL Charge 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
[...]

Iemand trouwens vandaag nog bijzonder spul besteld? Het kriebelt weer, maar ik heb eigenlijk niks nodig :9~
Nee niet vandaag maar wel vorige week ( en al een aantal dagen onderweg :) ) en best bijzonder spul imo
http://www.gearbest.com/smart-home/pp_197862.html

17 juli besteld en 20 juli verzonden door Gearbest dus dat valt nog best mee die verwerkingstijd d:)b

[ Voor 13% gewijzigd door lowo op 25-07-2015 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:26

Edgarz

Tweako-active since1986

lowo schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 21:00:
[...]

Nee niet vandaag maar wel vorige week ( en al een aantal dagen onderweg :) ) en best bijzonder spul imo
http://www.gearbest.com/smart-home/pp_197862.html

17 juli besteld en 20 juli verzonden door Gearbest dus dat valt nog best mee die verwerkingstijd d:)b
Anderhalve week geleden twee Zmodo 720p WiFi IP cams bij banggood.com. In 7 dagen geleverd. Jammer genoeg ondersteunen de cams geen echte ONVIF zoals beschreven stond (overal in de Zmodo beschrijvingen, niet alleen bij BG). Maar ja, voor €31 per stuk moet je niet al te hoge verwachtingen hebben. Maar eens kijken hoe de klachten opgepakt worden..

[ Voor 5% gewijzigd door Edgarz op 25-07-2015 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

...
Vandaag de Tronsmart USB kabels besteld bij Geekbuying. Zes stuks voor acht euro, hopen dat de testen hier ook echt goed uitgevoerd waren :P
Bij Banggood twee Pisen kabels besteld, platte versie 80cm in een kek kleurtje.
Niet heel bijzonder allemaal, maar ik zit wel bijna in een ritme van een bestelling per week (en ik hou me in).
We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:53
Zit ergens op een FB groep, is er iemand die iets heeft besteld bij MiniInTheBox, alles in 1 pakket heeft laten doen en 83 euro kwijt is.
Oja, ze heeft kleding besteld, 1 maat groter dan ze nu heeft.
Ze dacht dat alles uit Nederland kwam, dacht dat er hier een magazijn zit.

Ze heeft nu even een wat minder prettig momentje denk ik.
Bijkomende kosten, kleding die mogelijk niet past en het is weken onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
maartend schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 21:54:
Zit ergens op een FB groep, is er iemand die iets heeft besteld bij MiniInTheBox, alles in 1 pakket heeft laten doen en 83 euro kwijt is.
Oja, ze heeft kleding besteld, 1 maat groter dan ze nu heeft.
Ze dacht dat alles uit Nederland kwam, dacht dat er hier een magazijn zit.

Ze heeft nu even een wat minder prettig momentje denk ik.
Bijkomende kosten, kleding die mogelijk niet past en het is weken onderweg.
Och ja, al bij al zal alles wel geleverd worden. Ook met aanvullende kosten mogelijk goedkoper dan in Nederland. En als ze betaalde met PP mag ze ze 'gratis' terugsturen! :)
Het is natuurlijk wel vervelend voor die persoon, maar er zijn grotere rampen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-09 21:26
Verschil tussen de KCX-017 Usb meter en de YZXstudio USB 3.0 Power Meter ( red ).
Beide testen zijn gedaan met een Anker 40w power adapter en een balast weerstand van 2,5ohm (=2A)
Er zitten toch wat verschillen in de metingen, om betere kabel testen uit te voeren ben ik eigenlijk op zoek naar een micro usb female naar USB type A female adapter. (liefst zonder kabel ertussen)

De KCX-017 heeft een eigen verbruik in rust van ongeveer 6,5mA. Ook wat spanningsverlies door zijn eigen kort usb kabeltje.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8FdYMTC.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pAFhF82.jpg

eens getest met de Xiaomi Power bank (10400mAh versie)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mnlJgXg.jpg

Met Xiaomi Power bank cable
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Nnl85fd.jpg

Recent geleverde Remax Cable met double-sided usb (past altijd :) )
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/02pj5ZQ.jpg
Een vluchtige test omdat ik de weerstand anders niet kan aansluiten (1,6A)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E7lO9bl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Snuffelke schreef op zondag 26 juli 2015 @ 00:32:
Verschil tussen de KCX-017 Usb meter en de YZXstudio USB 3.0 Power Meter ( red ).
Beide testen zijn gedaan met een Anker 40w power adapter en een balast weerstand van 2,5ohm (=2A)
Er zitten toch wat verschillen in de metingen, om betere kabel testen uit te voeren ben ik eigenlijk op zoek naar een micro usb female naar USB type A female adapter. (liefst zonder kabel ertussen)

De KCX-017 heeft een eigen verbruik in rust van ongeveer 6,5mA. Ook wat spanningsverlies door zijn eigen kort usb kabeltje.

[afbeelding]
[afbeelding]

eens getest met de Xiaomi Power bank (10400mAh versie)
[afbeelding]

Met Xiaomi Power bank cable
[afbeelding]

Recent geleverde Remax Cable met double-sided usb (past altijd :) )
[afbeelding]
Een vluchtige test omdat ik de weerstand anders niet kan aansluiten (1,6A)
[afbeelding]
Als je de kcx voedt dmv de micro usb port wat blijft er dan over het verbruik/spanningverlies?
Die weerstand wijkt ook 0,1mAh af. Wat zijn de gecorrigeerde testwaaardes, of is dat verwaaloosbaar?

Die heatsink en fan op die weerstand _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Medione1210 op 26-07-2015 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 15:17
Chocoball schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 19:57:
[...]

Er staat nu out of stock in eur warehouse, dus waarschijnlijk hadden ze m gewoon niet op voorraad. Ze reageren ook niet meer op mn vraag van wat de quality testing betekent :/ Nog maar paar dagen afwachten dan, bestelde hem juist omdat die snel uit de UK zou komen

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:41
Heb zelf 4 Xiaomi Powerbanks 10000mAh besteld op 28-6-2015, heb er 2 binnen (Banggood.com na 11 dagen en Gearbest na 17). De twee die nog niet binnen zijn heb ik bij Allbuy besteld. Overmorgen maar eens een vraag stellen (dan is het exact een maand)? Heb wel 2 tracking nummers erbij staan van Singapore post maar daar kan ik niets mee.

Ik vind het overigens een fijn formaat Powerbank, ik had de oude en die is een beetje te breed, deze is prima. Silliconen hoesje er om heen en ik mik hem overal zo in (tas, auto), prima ding!

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 08:03
Zijn er hier Tweakers die ervaring hebben met ereaders uit China? Ben aan het kijken naar een Kobo Glo HD, maar een mooie china variant is natuurlijk ook niet lelijk. Heb al even gezocht en kom uit bij ONIX BOOX. Deze hebben goeie beoordelingen, maar je betaald ook echt de hoofdprijs. Ze zijn namelijk even duur of duurder dan de KOBO. Iemand nog andere opties of ervaringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
gajus26 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 10:52:
Zijn er hier Tweakers die ervaring hebben met ereaders uit China? Ben aan het kijken naar een Kobo Glo HD, maar een mooie china variant is natuurlijk ook niet lelijk. Heb al even gezocht en kom uit bij ONIX BOOX. Deze hebben goeie beoordelingen, maar je betaald ook echt de hoofdprijs. Ze zijn namelijk even duur of duurder dan de KOBO. Iemand nog andere opties of ervaringen?
Kindle 4 uit Duitsland. Kost je 49 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:02

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Heb zelf een 2 weken geleden de Xiaomi Powerbank 10.000 (banggood) besteld en gister ontvangen. Nu ziet iedereen dat ding 1 :*) en wil ik er nog een paar bestellen, echter lijkt hij overal een stuk duurder te zijn geworden?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarsine
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-05 20:07
maartend schreef op zondag 26 juli 2015 @ 10:58:
[...]

Kindle 4 uit Duitsland. Kost je 49 euro.
Niet bestelbaar vanuit Nederland, Amazon.de verwijst voor internationale aankopen naar Amazon.com (waar de Kindle $99 kost). Echter, met verzendkosten en invoerrechten, komt de Kindle dan op €137,35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
naarsine schreef op zondag 26 juli 2015 @ 11:10:
[...]

Niet bestelbaar vanuit Nederland, Amazon.de verwijst voor internationale aankopen naar Amazon.com (waar de Kindle $99 kost). Echter, met verzendkosten en invoerrechten, komt de Kindle dan op €137,35.
Gebruik maken van een huifkar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarsine
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-05 20:07
maartend schreef op zondag 26 juli 2015 @ 11:16:
[...]

Gebruik maken van een huifkar :)
Ha, stom dat ik daar niet aan gedacht had _/-\o_

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Tortelli schreef op zondag 26 juli 2015 @ 11:09:
Heb zelf een 2 weken geleden de Xiaomi Powerbank 10.000 (banggood) besteld en gister ontvangen. Nu ziet iedereen dat ding 1 :*) en wil ik er nog een paar bestellen, echter lijkt hij overal een stuk duurder te zijn geworden?.
€14,20 bij Allbuy of €14,70 bij Gearbest lijkt me het voordeligst.
Bij Allbuy kun je de prijs nog verlagen naar €13,70 na aftrek van een kortingscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
naarsine schreef op zondag 26 juli 2015 @ 11:10:
[...]

Off topic
Dat is al lang niet meer. Amazon.nl verwijst naar Amazon.de en daar kan je ze gewoon gratis naar NL laten sturen. Maar ook gewoon bij MediaMarkt te koop.[nieuwste versie, 4gb, geen advertenties]

https://www.mediamarkt.nl...arams=&path=&query=Kindle
Alleen de goedkopere versies met advertenties zijn niet in NL te koop.

Of koop 'm waar ik 'm vorig jaar voor 100 euro gekocht heb....
Met even zoeken vind je ook nog een code voor 5 of 6 euro extra korting en kom je weer op die prijs uit.
http://www.eglobalcentral...th-ad.-japan-ver.-en.html [vorige Japanse versie met advertenties en 4gb ipv 2gb voor us en eu versie]

En doe je zelf een plezier. Koop gewoon een Aura, Glo HD of Paperwhite ipv Chinese prul.

[ Voor 53% gewijzigd door Medione1210 op 26-07-2015 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jpg
  • Laatst online: 27-10-2018
Iemand ervaring mrt de xiaomi squarebox?
Wanneer ik deze met men apparaten verbind, maar het geluid op 0 zet, hoor je de speaker een beetje blazen*? Percies alsof er een ventilator in zit zeg maar. Ook wanneer ik deze bv gebruik om twitch te bekijken, dan stopt men stream sporadisch en hoor je weederom de speaker geluid maken, zonder speaker blijft deze vloeiend werken.

Getest met nvidia shield tablet en Oppo find 7

Edit: Bij youtube doet hij net hetzelfde, en zelfs als je het geluid aanzet hoor je het nog steeds.

[ Voor 18% gewijzigd door .jpg op 26-07-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
Tortelli schreef op zondag 26 juli 2015 @ 11:09:
gewoon even wachten totdat de prijs weer zakt,geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 11:14
Heeft iemand ervaring met het importeren van een unicycle zoals deze: http://www.tinydeal.com/v...8324&sc_src=email_1438523?

Ik ben vooral benieuwd naar gebruik en eventuele invoerkosten. 1 van de reviews heeft het over € 200 extra kosten in Nederland. Dat zal toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
arene schreef op zondag 26 juli 2015 @ 14:43:
Heeft iemand ervaring met het importeren van een unicycle zoals deze: http://www.tinydeal.com/v...8324&sc_src=email_1438523?

Ik ben vooral benieuwd naar gebruik en eventuele invoerkosten. 1 van de reviews heeft het over € 200 extra kosten in Nederland. Dat zal toch niet?
Kan jezelf uitrekenen, zie www.douane.nl.
Vaak worden de verzendkosten niet vermeld op de papieren die bij het pakket zitten. In zo'n geval rekenen ze met een standaard (hoog) tarief. Je zal dan achteraf via een bezwaar het teveel berekende bedrag terug moeten vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Medione1210 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 14:49:
[...]
Je zal dan achteraf via een bezwaar het teveel berekende bedrag terug moeten vragen.
Dat klopt, ik heb mijn teveel betaalde bedrag inmiddels terug.
Het kostte ongeveer 4 maanden, maar ik heb het teveel betaalde geld op mijn bankrekening. De handleiding hiervan zal ik binnenkort aanvullen met de nieuwste info voor een "snelle" afhandeling.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
arene schreef op zondag 26 juli 2015 @ 14:43:

Lijkt me niet. Zo'n ding is overigens te zwaar om überhaupt te versturen. Ik kan niet verder komen bij het betaalscherm namelijk. Zie onderstaande rekensom voor een indicatie via de afhandeling van PostNL.

Prijs product: €198,58

BTW: €198,58 * 0,21 = €41,70
Inklaringskosten: €13,00
Douanekosten: (TARIC: 8711901000) 0% douanekosten

Maar let wel: de verzending zal ongetwijfeld net zo duur zijn als het product zelf. Dan wordt het niet meer interessant.

[ Voor 7% gewijzigd door ViezeVis op 26-07-2015 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
ViezeVis schreef op zondag 26 juli 2015 @ 15:00:
[...]

Lijkt me niet. Zo'n ding is overigens te zwaar om überhaupt te versturen. Ik kan niet verder komen bij het betaalscherm namelijk. Zie onderstaande rekensom voor een indicatie via de afhandeling van PostNL.

Prijs product: €198,58

BTW: €198,58 * 0,21 = €41,70
Inklaringskosten: €13,00
Douanekosten: (TARIC: 8711901000) 0% douanekosten

Maar let wel: de verzending zal ongetwijfeld net zo duur zijn als het product zelf. Dan wordt het niet meer interessant.
Voor de duidelijkheid: Bovenstaande berekening moet nog aangevuld worden met verzendkosten en btw daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Medione1210 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 15:10:
[...]

Voor de duidelijkheid: Bovenstaande berekening moet nog aangevuld worden met verzendkosten en btw daarover.
De verzendkosten komen gewoon bij de totaalprijs op en daar worden géén BTW/Douanekosten over berekend.

Excuus. Daar betaal je inderdaad ook BTW over schijnbaar.
Zie: http://www.belastingdiens...edrijven/rekenvoorbeelden (VB 2)

Wist niet dat er daar BTW over gehanteerd werd. Raar dat dit bij PostNL dan niet gebeurt.

[ Voor 34% gewijzigd door ViezeVis op 26-07-2015 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
ViezeVis schreef op zondag 26 juli 2015 @ 15:11:
[...]

De verzendkosten komen gewoon bij de totaalprijs op en daar worden géén BTW/Douanekosten over berekend.
Volgens mij wel hoor
Van douane.nl:
Bereken vervolgens de btw (omzetbelasting) bij invoer.
U berekent de btw over de waarde van de goederen die u laat invoeren. Dat is de prijs van de goederen plus het invoerrecht, commissies, de kosten voor het vervoer (inclusief verzekeringskosten) tot de plaats van bestemming, enzovoorts.

Postnl rekent ook btw over de verzendkosten [zal best wel eens mis gaan] maar over gratis verzending valt er natuurlijk weinig btw te berekenen.

Edit: ik zie dat Basho zijn opmerking al gecorrigeerd heeft in de post hierboven.

[ Voor 17% gewijzigd door Medione1210 op 26-07-2015 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:39
user001 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 11:24:
[...]

€14,20 bij Allbuy of €14,70 bij Gearbest lijkt me het voordeligst.
Bij Allbuy kun je de prijs nog verlagen naar €13,70 na aftrek van een kortingscode.
Welke kortingscode? Bestel ik die ff , merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
maurits82 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 15:40:
[...]

Welke kortingscode? Bestel ik die ff , merci!
FOKNLAB bij allbuy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Weet iemand of het mogelijk is die pakketjes gelijk af te halen bij PostNL.

Ik heb flink wat bestellingen gedaan wil niet mijn buren misbruiken voor het aannemen van al die pakjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
lasharor schreef op zondag 26 juli 2015 @ 15:49:

Ik heb flink wat bestellingen gedaan wil niet mijn buren misbruiken voor het aannemen van al die pakjes :P
Nee, ze zullen het eerst bij jou proberen aan te bieden. Als je vantevoren al weet dat je niet thuis bent kun je bij bestellen ook het adres van iemand anders opgeven, maar dat had je zelf ook kunnen bedenken :9

[ Voor 17% gewijzigd door Medione1210 op 26-07-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
lasharor schreef op zondag 26 juli 2015 @ 15:49:
Ik geloof het niet, bij de eerste bezorgpoging tenminste. Vanaf de tweede keer wel, zie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Oh, daarmee is 'ie nog goedkoper! (€12,70) Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:19
Heeft iemand al de Xiaomi powerstrip?
Ik wil er een bestellen en een EU stekker aan zetten door de Chinese stekker er af te knippen.
Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Halldor schreef op zondag 26 juli 2015 @ 16:25:
Ik wil er een bestellen en een EU stekker aan zetten door de Chinese stekker er af te knippen.
Kan dat?
Ja hoor, geen probleem. Je kan ook een vergelijkbare bij Ikea halen...
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90280826/

[ Voor 7% gewijzigd door Medione1210 op 26-07-2015 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:19
Medione1210 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 16:30:
[...]

Ja hoor, geen probleem. Je kan ook een vergelijkbare bij Ikea halen...
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90280826/
Nee, want ik heb hem nodig voor Chinese stekkers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Medione1210 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 15:58:
[...]

Nee, ze zullen het eerst bij jou proberen aan te bieden. Als je vantevoren al weet dat je niet thuis bent kun je bij bestellen ook het adres van iemand anders opgeven, maar dat had je zelf ook kunnen bedenken :9
Is helemaal afhankelijk van de bezorger, zo bezorgt mijn bezorger direct bij de buren. Je kan ook een briefje ophangen en vragen of ze het willen afgeven op het postkantoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Brilsmurfffje schreef op zondag 26 juli 2015 @ 16:38:
[...]

Is helemaal afhankelijk van de bezorger, zo bezorgt mijn bezorger direct bij de buren. Je kan ook een briefje ophangen en vragen of ze het willen afgeven op het postkantoor
Dan heb je een slechte bezorger. Is natuurlijk gek dat de post bij de buren wordt bezorgd als je gewoon thuis bent.
De bezorger moet eerst bij jou aanbieden en als je niet thuis bent mag hij sommige pakjes bij de buren aanbieden + een kaartje bij jou in de bus stoppen.
Helaas werkt dit in praktijk vaak anders omdat bezorgers zo lekker onderbetaald worden en daardoor vaak niet erg gemotiveerd zijn.
Maar je kan inderdaad soms ook wel afspraken maken. Zo legt onze bezorger op onw verzoek de pakjes waar niet voor getekend hoeft te worden bij ons in de schuur als we niet thuis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Medione1210 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 16:45:
[...]

Dan heb je een slechte bezorger. Is natuurlijk gek dat de post bij de buren wordt bezorgd als je gewoon thuis bent.
De bezorger moet eerst bij jou aanbieden en als je niet thuis bent mag hij sommige pakjes bij de buren aanbieden + een kaartje bij jou in de bus stoppen.
Helaas werkt dit in praktijk vaak anders omdat bezorgers zo lekker onderbetaald worden en daardoor vaak niet erg gemotiveerd zijn.
Maar je kan inderdaad soms ook wel afspraken maken. Zo legt onze bezorger op onw verzoek de pakjes waar niet voor getekend hoeft te worden bij ons in de schuur als we niet thuis zijn.
Oh sorry voor de onduidelijkheid, ze bezorgt de pakketjes uiteraard wel eerst bij ons, maar als we er niet zijn gaan ze naar een van onze buren doet ze een briefje in de bus. Daardoor heb ik bijna nooit dat ze een tweede keer komen omdat er altijd wel een buur of iemand anders in de straat is die het pakketje aanneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Brilsmurfffje schreef op zondag 26 juli 2015 @ 17:11:
[...]

Oh sorry voor de onduidelijkheid, ze bezorgt de pakketjes uiteraard wel eerst bij ons, maar als we er niet zijn gaan ze naar een van onze buren doet ze een briefje in de bus. Daardoor heb ik bijna nooit dat ze een tweede keer komen omdat er altijd wel een buur of iemand anders in de straat is die het pakketje aanneemt.
Dit kan je overigens ook als voorkeur aangeven. Wij hebben hetzelfde. Als we niet thuis zijn probeert 'ie het bij de buren, als die er niet zijn biedt 'ie hem de dag daarna nogmaals aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Heeft iemand onlangs de Mi bluetooth Squarebox bij Allbuy besteld en geleverd gekregen?
Ik ben voornamelijk benieuwd naar de levertijd en of het in originele verpakking komt.
Bij mijn favoriete webshops helaas een stuk duurder of niet op voorraad, dus misschien geef ik Allbuy een nieuwe kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Laatst online: 10-06 21:29
Halldor schreef op zondag 26 juli 2015 @ 16:25:
Kan dat?
Ja, ik heb er twee.
Met haakse stekkers van de bouwmarkt
Pagina: 1 ... 62 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic