Hoezo te duur? 2 dollar voor 1 meter kwaliteitskabel vind ik niet duur..Medione1210 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 05:49:
[...]
Die Orico spullen zijn zelfs met code veel te duur vind ik.
Klopt, het is een andere shop (zonder feedback).MrGangstaQ schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 06:20:
[...]
Ben ik blind of is dit niet de orginele Orico shop?
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Erasmo schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:02:
[...]
USB is 5v en wat jij linkt is 12V en een zware overkill tenzij je er je complete straat mee wilt verlichten.
Je moet idd 5V hebben, anders gaan ze gelijk kapot waarschijnlijk.maartend schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:09:
[...]
Klopt, maar ik wil wel zo'n soort stabiele voeding. Wil er 8 aansluiten.
Als je zorgt dat je een voeding hebt die minstens 5V 8A kan leveren dan moet het wel kunnen (ik reken even wat ruimer, 1A per strip). Hoe je het dan aansluit moet je maar even bekijken, desnoods koop je wat microUSB verlengkabels en knip je daar het vrouwtje vanaf en bevestig je dat aan de voeding.
Ik weet alleen niet of de LED-balk ook gelijk aanspringt bij aansluiten voeding, volgens mij niet namelijk. Dan zou je ze dus allemaal iedere keer met de hand aan moeten zitten. Waarschijnlijk makkelijker om dan gewoon een 12V LED-strip op rol te kopen.
Komt het vaker voor dat een hele shop wordt gekopieerd?RobertowNL schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 07:19:
[...]
Klopt, het is een andere shop (zonder feedback).
Mijn speaker is 2 juni verstuurd en nog niet binnen, besteld via banggood..Brilsmurfffje schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 00:54:
Mijn Mi speaker van Xiaomi is aangekomen, het gaat om de witte stereo speaker. Wat een ongelofelijk fijn geluid komt eruit. Ik luister geen hardstyle/hardcore en dat soort muziek. Maar muziek als John Lennon komt er echt heel fijn uit en het is echt een stereo speaker. Speaker is echt super mooi gemaakt en voelt uitermate degelijk aan!
besteld bij Allbuy op 6 juli en vandaag op 22 juli binnen gekregen, verstuurd vanuit Maleisië!
Anyway, hoe is het bluetooth bereik van het speakertje eigenlijk? Heb thuis ook de Earson staan, het bereik daarvan valt me best tegen (het geluid dat er uit komt is wel wonderbaarlijk).
Kan ik ook beantwoorden, super goed!Sibrand schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 07:53:
[...]
Mijn speaker is 2 juni verstuurd en nog niet binnen, besteld via banggood..
Anyway, hoe is het bluetooth bereik van het speakertje eigenlijk? Heb thuis ook de Earson staan, het bereik daarvan valt me best tegen (het geluid dat er uit komt is wel wonderbaarlijk).
Die bluetooth 4.0 chip werkt super goed, kan dat ding overal in de kamer neerzetten, bereik blijft super!
(net als mijn kleine ronde usb 4.0 bluetooth receiver (die met batterij er in), daar kan je ook mee naar een andere kamer gaan, de verbinding blijft gewoon.
Niet voor mijn Toestel, (Lumia 1520) 6 inch.Medione1210 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 21:52:
[...]
Dan is dit wat veiliger en water- en stofbestendig.
Als je valt of door een kuil rijdt heb je minder risico op schade. En in het vakje eronder kan je mooi een powerbank kwijt.
http://www.aliexpress.com...hone-Bag/32254610554.html
Voor dat formaat telefoons heb je http://www.fietskratje.co...images/big/Route%2066.jpgwalterworld schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:00:
[...]
Niet voor mijn Toestel, (Lumia 1520) 6 inch.
@Sibrand als het 2 juni al verstuurd is dan kun je het best eens contact opnemen met Banggood. Ik krijg meestal alles sneller dan 14 dagen binnen. Zelfs met Swedish Post duurt het doorgaans niet zo lang.
@Dangerousp ik heb niet naar de Orico kabels gekeken, alleen naar de diverse chargers en ander klein spul en dat was behoorlijk aan de prijs.
@Maurits82 de Earson is een fijn machientje maar de bluetooth chip is behoorlijk gedateerd.
[ Voor 45% gewijzigd door Medione1210 op 23-07-2015 09:39 ]
Heb je dan de vierkante of de ronde?maurits82 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:31:
[...]
Kan ik ook beantwoorden, super goed!
Die bluetooth 4.0 chip werkt super goed, kan dat ding overal in de kamer neerzetten, bereik blijft super!
(net als mijn kleine ronde usb 4.0 bluetooth receiver (die met batterij er in), daar kan je ook mee naar een andere kamer gaan, de verbinding blijft gewoon.
Dus, http://www.banggood.com/O...4_0-Speaker-p-973662.html of http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-958837.html
als je zijn post leest dan heeft hij ze alle 2. de witte en de ronde.
Xiaomi heeft wel een faal gemaakt. Eerst groots aankondigen dat er 22 Juli iets met de Mi Band gaat gebeuren. Om vervolgens de 22ste helemaal niks aan te kondigen.....

Ik heb de verkeerde persoon gequote...ik bedoelde brilsmurfje.Kenzi schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:41:
[...]
Maar ik vermoed na wat beter denken dus wel de witte vierkante. Dat is dus ook de beste versie?Brilsmurfffje schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 00:54:
Mijn Mi speaker van Xiaomi is aangekomen, het gaat om de witte stereo speaker. Wat een ongelofelijk fijn geluid komt eruit. Ik luister geen hardstyle/hardcore en dat soort muziek. Maar muziek als John Lennon komt er echt heel fijn uit en het is echt een stereo speaker. Speaker is echt super mooi gemaakt en voelt uitermate degelijk aan!
besteld bij Allbuy op 6 juli en vandaag op 22 juli binnen gekregen, verstuurd vanuit Maleisië!
Ik kan prima door t huis lopen alleen een verdieping omhoog of omlaag trekt hij niet. Naar andere kamer gaat prima, door 3 binnenmuren is geen probleem!Sibrand schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 07:53:
[...]
Mijn speaker is 2 juni verstuurd en nog niet binnen, besteld via banggood..
Ja de witte inderdaad, rechthoekig, echt een mooi en portable formaat omdat hij verrassend plat isDersan schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:44:
[...]
Ik heb de verkeerde persoon gequote...ik bedoelde brilsmurfje.
[...]
Maar ik vermoed na wat beter denken dus wel de witte vierkante. Dat is dus ook de beste versie?
Gaat zeker om de Mi band 2.0 met hartslagsensor? [Waren al geruchten van]. Hoop dat ze de kwaliteit van de bandjes ook verbeteren.Kenzi schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:41:
[...]
Xiaomi heeft wel een faal gemaakt. Eerst groots aankondigen dat er 22 Juli iets met de Mi Band gaat gebeuren. Om vervolgens de 22ste helemaal niks aan te kondigen.....
[afbeelding]
Inderdaad...ze moeten toch nog even beter naar de aankondigingen van Apple kijken
[ Voor 4% gewijzigd door Medione1210 op 23-07-2015 09:50 ]
De 22e is de Mi 4i 32GB in India aangekondigd. Vandaag kwamen er twee nieuwe koptelefoons bij.Kenzi schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:41:
[...]
[afbeelding]
Volgens de eerste link heeft Xiaomi tussen de 22e en de 28e elke dag nieuwe verrassingen. Ik hoop dat de Mi Band op de 28e "One more thing" zal zijn.
Waarom de tekst op de afbeelding in het Chinees is snap ik dan ook niet.
Don't erase all files?
[Yes] [No]
'One more thing' vind ik nou niets voor een budget bandje.f.v.b schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:59:
[...]
De 22e is de Mi 4i 32GB in India aangekondigd. Vandaag kwamen er twee nieuwe koptelefoons bij.
Volgens de eerste link heeft Xiaomi tussen de 22e en de 28e elke dag nieuwe verrassingen. Ik hoop dat de Mi Band op de 28e "One more thing" zal zijn.
Dat gaat over het 1-jarige bestaan van Mi India. Die krijgen wat leuke deals en nieuwe producten.f.v.b schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:59:
[...]
De 22e is de Mi 4i 32GB in India aangekondigd. Vandaag kwamen er twee nieuwe koptelefoons bij.
22 Juli was het 1 jaar dat de Mi Band op de markt was. Maar dat hebben ze dus aan zich voorbij laten gaan terwijl er wel een aankondiging was gedaan.
Da's wel een beetje stom ja. Een jaar alweer. Volgens mij is de hype in Nederlands pas een paar maanden gaande.Kenzi schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:06:
[...]
Dat gaat over het 1-jarige bestaan van Mi India. Die krijgen wat leuke deals en nieuwe producten.
22 Juli was het 1 jaar dat de Mi Band op de markt was. Maar dat hebben ze dus aan zich voorbij laten gaan terwijl er wel een aankondiging was gedaan.
Update aangaande de niet aangekomen Gearbest order die 10 juni was verzonden:
Edit:Sicne it need time to send out the order, if you still not get your order after August 10,2015, you can contact us, we will verify and offer you the solutions.
Gelijk nog een ander supportticket gemaakt bij Gearbest vanwege 2 mouse pads die ruim 3 weken geleden besteld zijn, maar nog niet verzonden. Ze zijn momenteel ook "out of stock".
Tot nu toe by far mijn slechtste ervaring qua verzendingen is toch wel Gearbest. Allbuy dan weer weinig issues mee gehad, behalve dat de powerbank pas 15 dagen na bestelling werd verzonden.
[ Voor 41% gewijzigd door ksborg op 23-07-2015 11:48 ]
Oh nee, ik heb de vierkante.Dersan schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:33:
[...]
Heb je dan de vierkante of de ronde?
Dus, http://www.banggood.com/O...4_0-Speaker-p-973662.html of http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-958837.html
Zo'n ding bedoel ik als ronde (een receiver)
http://www.banggood.com/3...Aux-Adapter-p-985918.html
12 juli een 10000mah powerbank bij banggood gekocht, 14 juli verzonden, vandaag in huis. Top!
KCX-017 op 11 juli gekocht en verzonden (ook banggood), weederom vandaag in huis.
Best mooie tijden, mijn ervaringen met gearbest, aliexpress, tinydeal zijn iets minder positief qua levertijden, wacht ook nog op een bestelling bij allbuy.
KCX-017 op 11 juli gekocht en verzonden (ook banggood), weederom vandaag in huis.
Best mooie tijden, mijn ervaringen met gearbest, aliexpress, tinydeal zijn iets minder positief qua levertijden, wacht ook nog op een bestelling bij allbuy.
Eerste order by gearbest (12.5 dollar), krijg ik ook een email voor verificatie van identiteitskaart en credit card scan.
Ticketje aangemaakt met de uitleg dat ik deze praktijken niet veilig vind. Ze hebben mijn geld reeds, dus ze kunnen of shippen, of refunden.
Ik begrijp dat er een hoge fraudetol is op orders, maar voor 12.5 dollar? Aub he zeg....
Dan maar ergens anders bestellen
Ticketje aangemaakt met de uitleg dat ik deze praktijken niet veilig vind. Ze hebben mijn geld reeds, dus ze kunnen of shippen, of refunden.
Ik begrijp dat er een hoge fraudetol is op orders, maar voor 12.5 dollar? Aub he zeg....
Dan maar ergens anders bestellen
Toevallig heb ik deze een tijdje geleden ook gekocht. Heb momenteel de Oneplus One en die past er net in. Verder klemt hij wel goed. Alleen het losmaken gebeurd door 2 "knopjes" onderop. Dit gaat bij mij niet echt soepel.walterworld schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 21:48:
[...]
Zat toevallig van de week naar deze te kijken>
http://www.aliexpress.com...-iPhone-5/2036646531.html
Hoe bevalt het?, zit hij stevig op je fiets?, Met welke gsm gebruik je hem? En zit de gsm stevig in de houder?
Zou je aub foto's en/of video willen maken.![]()
Als hij jou goed bevalt bestel ik hem ook.
Bedankt, hoef ik deze niet te bestellen, heb namelijk Lumia 1520. De OnePlus One heeft namelijk 5.5 inch.TravockMD schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:15:
[...]
Toevallig heb ik deze een tijdje geleden ook gekocht. Heb momenteel de Oneplus One en die past er net in. Verder klemt hij wel goed. Alleen het losmaken gebeurd door 2 "knopjes" onderop. Dit gaat bij mij niet echt soepel.
En vandaag geleverd, Allbuy blijkt haar afspraak bij mij na te komen.
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 00:20:
[...]
Bij mij precies het zelfde, zullen ze het hebben gerekt tot ze weer op voorraad waren en bewust niet hebben verstuurd? Daar lijkt het wel op namelijk, er zijn veel mensen die de FAN niet geleverd hebben gekregen....
Morgen zijn bij Gearbest de Xiaomi Piston 3 in de aanbieding wegens back to school, ze kosten nu 13 dus ben benieuwd hoe duur ze morgen zijn:
http://www.gearbest.com/earphones/pp_169225.html
Leveren de oordopjes goed geluid? Voor die paar euro koop ik graag nieuwe oordopjes die niet als bagger klinken die je bij smartphones meegeleverd krijgt.Brilsmurfffje schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:17:
Morgen zijn bij Gearbest de Xiaomi Piston 3 in de aanbieding wegens back to school, ze kosten nu 13 dus ben benieuwd hoe duur ze morgen zijn:
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Wow, fantastisch. En als ik nog eens mijn 30% korting kan krijgen d.m.v. bonustegoed zullen het erg goedkope oordopjes zijn!PM_Petrol schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:24:
[...]
Leveren de oordopjes goed geluid? Voor die paar euro koop ik graag nieuwe oordopjes die niet als bagger klinken die je bij smartphones meegeleverd krijgt.
Verschillende mensen klagen wel over de lange levertijd bij Gearbest. Hou daar dus rekening mee.
edit: die reactie was eigenlijk niet specifiek op jouw bedoelt. Normaalgezien geven de Xiaomi Pistons wel een erg goed geluid, alhoewel dit met versie 3 iets minder zou zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door user001 op 23-07-2015 18:38 ]
Ik heb ook bij een paar recente orders gemerkt dat ze verrassend snel aankwamen, binnen twee weken!
Jullie weten natuurlijk al lang dat opslagmedia uit China, vragen om fake is. Maar ik kon het niet laten om de gok te wagen bij een Aliexpress dealer: "100% real capacity" 128GB USB OTG stick voor het ongelovelijke bedrag van $10 terwijl ze normaal er $50 voor vragen.
Natuurlijk was dat 89% fake capacity
Voor wie zijn stikkie ook wil testen: ChkFlsh (/CheckFlash) is een kleine tool om de sectoren na te lopen.
(elke gele sector wordt braaf geschreven, maar krijgt nulletjes terug)
Jullie weten natuurlijk al lang dat opslagmedia uit China, vragen om fake is. Maar ik kon het niet laten om de gok te wagen bij een Aliexpress dealer: "100% real capacity" 128GB USB OTG stick voor het ongelovelijke bedrag van $10 terwijl ze normaal er $50 voor vragen.
Natuurlijk was dat 89% fake capacity

Voor wie zijn stikkie ook wil testen: ChkFlsh (/CheckFlash) is een kleine tool om de sectoren na te lopen.

Wealth with work. Pleasure with conscience. Knowledge with character. Commerce with morality. Science with humanity. Religion with sacrifice. Politics with principle.
Hebben mensen ook ervaring met onderstaande selfiesticks?
BlitzWolff
http://www.banggood.com/B...ick-Monopod-p-979129.html
Xiaomi
http://www.banggood.com/O...ount-Holder-p-974600.html
Verschil 2,5 euro (op Allbuy de Xiaomi nog 2 euro goedkoper maar die shop doe ik voorlopig niet meer aan).
BlitzWolff
Xiaomi
Verschil 2,5 euro (op Allbuy de Xiaomi nog 2 euro goedkoper maar die shop doe ik voorlopig niet meer aan).
Lees even in dit topic [gebruik zoekfunctie]. De Pistons zijn hier uitgebreid besproken, er zijn links naar reviews geplaatst en de 2 en 3 zijn met elkaar vergeleken.PM_Petrol schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:24:
[...]
Leveren de oordopjes goed geluid? Voor die paar euro koop ik graag nieuwe oordopjes die niet als bagger klinken die je bij smartphones meegeleverd krijgt.
Onlangs waren ze slechts 6 euro bij Banggood, maar zelfs voor het dubbele is het een heel goede koop.
Ikzelf heb een lichte voorkeur voor de Piston 2 [robuuster, meer bass].
@Dwizzy het is geen gok als je van te voren al weet dat je verliest...
[ Voor 5% gewijzigd door Medione1210 op 23-07-2015 19:08 ]
Mijn speaker heeft er 13 dagen over gedaan..user001 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:37:
Verschillende mensen klagen wel over de lange levertijd bij Gearbest. Hou daar dus rekening mee.
De BlitzWolff van BangGood is hier sinds een maand in gebruik, is een degelijke selfiestick en qua prijs kwaliteit voor ons een top product.
sambalbaj schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:57:
Hebben mensen ook ervaring met onderstaande selfiesticks?
BlitzWolff
Xiaomi
Hieronder even mijn ervaringen met verschillende Chinese shops:
Banggood: Meerdere orders geplaatst, alles untracked (Piston, KCX-017, Blitzwolf 40W lader, Case voor SJCAM, Mi Fan) vrij snel over in ongeveer 1a2 weken. erg positief dus!
Alleen mijn SJCAM 4000 Wifi doet er langer over is via registered mail (Sweden), op 08-07 besteld op 22-07 vanuit Zweden doorgestuurd. Dus nog even wachten.
Geekbuying: Tronsmart Cables binnen 1,5 week waren deze binnen dus ook erg snel.
Allbuy: Earson ER-151 heeft er een maand en 3 dagen over gedaan, best lang dus maar voor Chinashopping niet gek. Denk dat we verwend zijn tegenwoordig met de overige snelle leveringen.
Dan de producten:
Piston V3, mijn dagelijkse doppen ben geen audiofiel maar zitten prettig en geluid is aangenaam.
Blitzwolf 40W lader, prima lader, laadt even snel als mijn OPO lader. Nog geen tijd gehad om uitgebreid te testen met mijn andere aanwinst de KCX-017.
KCX-017: Handig om je kabels te testen, heel veel kabels stellen teleur, goed geteste kabels, Xiaomi kort powerbank kabeltje, originele OPO kabel en mijn Tronsmart kabels.
Tronsmart 6-Pack: Erg fijne kabels in 3 verschillende lengtes geven netjes maximal gevraagde vermogen door aan mijn OPO.
Mi Fan:Grappige gadget voor op de XPB op warme dagen.
Earson ER-151: Net binnen, eerste indruk leuk speakertje voor het geld.
Banggood: Meerdere orders geplaatst, alles untracked (Piston, KCX-017, Blitzwolf 40W lader, Case voor SJCAM, Mi Fan) vrij snel over in ongeveer 1a2 weken. erg positief dus!
Alleen mijn SJCAM 4000 Wifi doet er langer over is via registered mail (Sweden), op 08-07 besteld op 22-07 vanuit Zweden doorgestuurd. Dus nog even wachten.
Geekbuying: Tronsmart Cables binnen 1,5 week waren deze binnen dus ook erg snel.
Allbuy: Earson ER-151 heeft er een maand en 3 dagen over gedaan, best lang dus maar voor Chinashopping niet gek. Denk dat we verwend zijn tegenwoordig met de overige snelle leveringen.
Dan de producten:
Piston V3, mijn dagelijkse doppen ben geen audiofiel maar zitten prettig en geluid is aangenaam.
Blitzwolf 40W lader, prima lader, laadt even snel als mijn OPO lader. Nog geen tijd gehad om uitgebreid te testen met mijn andere aanwinst de KCX-017.
KCX-017: Handig om je kabels te testen, heel veel kabels stellen teleur, goed geteste kabels, Xiaomi kort powerbank kabeltje, originele OPO kabel en mijn Tronsmart kabels.
Tronsmart 6-Pack: Erg fijne kabels in 3 verschillende lengtes geven netjes maximal gevraagde vermogen door aan mijn OPO.
Mi Fan:Grappige gadget voor op de XPB op warme dagen.
Earson ER-151: Net binnen, eerste indruk leuk speakertje voor het geld.
Ik heb mijn oude Galaxy Nexus erin. Die past perfect en komt ook met de knoppen aan de zijkant niet in de knel. Ik zal wat foto's voor je makenwalterworld schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 21:48:
[...]
Zat toevallig van de week naar deze te kijken>
http://www.aliexpress.com...-iPhone-5/2036646531.html
Hoe bevalt het?, zit hij stevig op je fiets?, Met welke gsm gebruik je hem? En zit de gsm stevig in de houder?
Zou je aub foto's en/of video willen maken.![]()
Als hij jou goed bevalt bestel ik hem ook.
Zo'n hoesje vind ik zelf een beetje te veel van het goede, het is al best een groot ding op je stuur en dat hou ik liever zo beperkt mogelijk. Daarnaast ben ik toch een redelijke mooi-weer rijder
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Bij mij duurde het de vorige keer ook exact 13 (of 14) dagen. Best snel. Maar in dat geval had ik wel betaald voor Netherlands Post als levermethode.Brilsmurfffje schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 19:15:
[...]
Mijn speaker heeft er 13 dagen over gedaan..
Hier ook een snelle levering van Tinydeal. Vrijdag 17 juli besteld en dezelfde dag verzonden en vandaag al binnen. Binnen 6 dagen geleverd dus.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Blitzwolf schijnt met een autolader te komen binnenkort.

bron: de banggood blog

[ Voor 0% gewijzigd door puntje013 op 23-07-2015 22:53 . Reden: Link fixed ]
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Dat is een directe kopie van de AUkey welke ik bij Amazon vandaan heb.puntje013 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 22:26:
Blitzwolf schijnt met een autolader te komen binnenkort.
[afbeelding]

The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik zat net eens op Alibaba.com te kijken...
http://m.alibaba.com/prod...les-For-New-MSI-GT80.html
Dit kan toch nooit waar zijn of zie ik iets over het hoofd..

Als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat meestal ook zohazecase schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 00:25:
Hetzelfde als dat er USB sticks van 512GB op Aliexpress worden aangeboden voor nog geen 20 euro.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dat had ik begrepen indd.. Kan ook zo snep niets vinden op internet over dit soort laptops vanuit Azië..miicker schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 00:28:
[...]
Als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo
Hetzelfde als dat er USB sticks van 512GB op Aliexpress worden aangeboden voor nog geen 20 euro.
Even vraagje over de KCX017, hoeveel output verlies je wanneer je zo'n tester er tussen hangt? Ik heb 3 verschillende 1A laders met verschillende kabels getest. Buiten 1 kabel (0.37A) geven ze allemaal 0.9A aan. Leek me best een groot verschil.
[ Voor 7% gewijzigd door .jpg op 24-07-2015 00:44 ]
Verwijderd
Western union en moneygramm naar Oekraïne...hazecase schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 00:25:
Als je zeker wilt weten, dat je geen enkele zekerheden meer het op het terugkrijgen van je geld nadat je het hebt overgemaakt moet je voor een van die twee betaalproviders kiezen.
Merk je verschil als je de kcx zelf voedt met micro usb tijdens het testen? Ik merkte zelf geen verschil op met testen met een 2A lader..jpg schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 00:44:
Even vraagje over de KCX017, hoeveel output verlies je wanneer je zo'n tester er tussen hangt? Ik heb 3 verschillende 1A laders met verschillende kabels getest. Buiten 1 kabel (0.37A) geven ze allemaal 0.9A aan. Leek me best een groot verschil.
Hoe doe ik dat?Medione1210 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 00:47:
[...]
Merk je verschil als je de kcx zelf voedt met micro usb tijdens het testen? Ik merkte zelf geen verschil op met testen met een 2A lader.

Moet je voor de gein ook eens bij de product details kijken: 7inch screen sizeVerwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 00:44:
[...]
Western union en moneygramm naar Oekraïne...
Als je zeker wilt weten, dat je geen enkele zekerheden meer het op het terugkrijgen van je geld nadat je het hebt overgemaakt moet je voor een van die twee betaalproviders kiezen.
Via aparte lader kabeltje in de micro usb port van de kcx steken
Overigens heb ik volgens mij wel eens testfoto's gezien waarbij er bij 1A steeds 0,9A werd aangegeven. Zie de foto's onderaan. http://www.banggood.com/K...rger-Tester-p-950855.html
[ Voor 41% gewijzigd door Medione1210 op 24-07-2015 00:57 ]
Oh, wat voel ik me nou dom. Had nieteens door dat deze een micro usb aansluiting had.Medione1210 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 00:51:
[...]
Via aparte lader kabeltje in de micro usb port van de kcx steken
Gaat nog steeds niet naar de 1A. Wat me wel opvalt is dat hij soms 0.00A aanduid en blijft dan zo enkele seconden staan. Faulty?
[ Voor 19% gewijzigd door .jpg op 24-07-2015 00:56 ]
Dacht dat dat ergens hier stond.jpg schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 00:44:
Ik denk dat het probleem gewoon bij men Galaxy S3 lag. Men nvidia shield laad met dezelfde lader/kabel bij 1.6A op. Nochtans staat er op men S3 gwn 1.1A ingesteld in men boeffla kernel. Ook geen idee waarom hij soms 0.00A aangaf.
[ Voor 13% gewijzigd door .jpg op 24-07-2015 01:42 ]
Gisteren heb ik mijn Xiaomi Mi4i ontvangen die besteld was bij Gearbest en verzonden via hun UK warehouse. Vrijdag (17-7) besteld, normaal staat er 1 tot 2 werkdagen verwerking. Maandag (20-7) heb ik een verzendbevestiging gekregen en gisteren (23-7) 4 dagen later in huis zonder bijkomende kosten.
Toch wel een fantastische Back2school-sale bij Gearbest. Waar de Xiaomi Piston 3's gisteren €13,65 kostten, is dit vandaag slechts €13,79. Je moet er wel snel bij zijn, want er zijn 'maar' 100 stuks. Zucht...
[ Voor 20% gewijzigd door user001 op 24-07-2015 11:03 ]
Ik heb 19-7 de lenovo besteld mr nog steeds niks verzonden. Had ze ene mail gestuurd, zeggen ze we zijn t aan t quality testen? Wat betekent dat? Dat ze tel aan t testen zijn of houden ze me aan het lijntje en hebben ze t niet op voorraad?Chocoball schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 08:10:
Gisteren heb ik mijn Xiaomi Mi4i ontvangen die besteld was bij Gearbest en verzonden via hun UK warehouse. Vrijdag (17-7) besteld, normaal staat er 1 tot 2 werkdagen verwerking. Maandag (20-7) heb ik een verzendbevestiging gekregen en gisteren (23-7) 4 dagen later in huis zonder bijkomende kosten.
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik had over m'n mouse pads (3,5 week geleden besteld) gemaild met Gearbest en dit was de reactie:Musta schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:12:
[...]
Ik heb 19-7 de lenovo besteld mr nog steeds niks verzonden. Had ze ene mail gestuurd, zeggen ze we zijn t aan t quality testen? Wat betekent dat? Dat ze tel aan t testen zijn of houden ze me aan het lijntje en hebben ze t niet op voorraad?
Basically zeggen ze "wacht maar of kies wat anders"Thank you for contacting us about your order. We are processing it.
However, please note for the item,it is a hot sale and we have placed the order to supplier.
We can offer you 2 options:
Option 1 Wait a little more
Supplier didn't update the leadtime by now.
Once we ship it you will receive an email from us.
Option 2 Choose a replacement
In that case please kindly give us the website link.
Here are some suggestion :
Oke, matsprijsje...met de smoesjes voor trage levering (zie posts hierboven) een mooie reden om ze voortaan links te laten liggenuser001 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:02:
Toch wel een fantastische Back2school-sale bij Gearbest. Waar de Xiaomi Piston 3's gisteren €13,65 kostten, is dit vandaag slechts €13,79. Je moet er wel snel bij zijn, want er zijn 'maar' 100 stuks. Zucht...

@Musta. Quality testing http://i.ytimg.com/vi/CZY49AIGmSw/maxresdefault.jpg
[ Voor 20% gewijzigd door Medione1210 op 24-07-2015 11:34 ]
Met de leveringstijd heb ik nog geen problemen gehad (telkens in minder dan een week verzonden), maar dit soort acties waardeer ik toch niet echt.Medione1210 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:27:
[...]
Oke, matsprijsje...met de smoesjes voor trage levering (zie posts hierboven) een mooie reden om ze voortaan links te laten liggen
Ik heb een stuk of 5 bestellingen bij GB gedaan in het afgelopen jaar en het duurde iedere keer 3-4 weken. Het was wel allemaal brievenbuspost.user001 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:35:
[...]
Met de leveringstijd heb ik nog geen problemen gehad (telkens in minder dan een week verzonden), maar dit soort acties waardeer ik toch niet echt.
Ik had het wel over de tijd tot te verzending. (de verwerkingstijd)Medione1210 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:37:
[...]
Ik heb een stuk of 5 bestellingen bij GB gedaan in het afgelopen jaar en het duurde iedere keer 3-4 weken. Het was wel allemaal brievenbuspost.
Anders zou 3-4 weken inderdaad erg lang zijn.
Sorry misverstanduser001 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:40:
[...]
Ik had het wel over de tijd tot te verzending. (de verwerkingstijd)
Anders zou 3-4 weken inderdaad erg lang zijn.
Voor mijn order van 14 juni bij Allbuy (5000mAh PB), die 17 juni is verstuurd, heb ik inmiddels maar een ticket aangemaakt. Vorige week was ik nog enigszins gerust gesteld door een gelijktijdige bestelling die bij een andere tweaker binnen was gekomen.
Inmiddels begint bij mij de levering tegen de 6 weken aan te lopen, dus nu vind ik het wel tijd worden om eens te gaan zeuren waar het blijft...
Inmiddels begint bij mij de levering tegen de 6 weken aan te lopen, dus nu vind ik het wel tijd worden om eens te gaan zeuren waar het blijft...
*knip* zie de topicwaarschuwing aangaande belasting.
[ Voor 73% gewijzigd door gambieter op 24-07-2015 12:34 ]
Best vreemd dan. Als er niets op staat, dan is de kans groot dat PostNL om mijn factuur gaat vragen.
Mijn vraag heeft trouwens niets te maken met een manier om belasting te ontduiken , dus geen idee waarom mijn post ge-edit is.
[ Voor 20% gewijzigd door Gsus86 op 24-07-2015 12:47 ]
Maandagmiddag een Wii nunchuck besteld via Alieexpress. Goedkoopste leverancier uitgekozen [nog geen 2,50euro]. Komt net al binnen..4 dagen is voor mij denk ik wel een record. Afijn zoontje blij, want ik had gezegd dat het wel 2 tot 3 weken kon duren.
Wel jammer dat de postbode het pakje ondanks het formaat in de brievenbus probeerde te proppen ipv even aanbellen...
Mooi dat het verzenden vanuit China nu lekker vlot gaat
Wel jammer dat de postbode het pakje ondanks het formaat in de brievenbus probeerde te proppen ipv even aanbellen...
Mooi dat het verzenden vanuit China nu lekker vlot gaat
[ Voor 28% gewijzigd door Medione1210 op 24-07-2015 13:13 ]
heb deze besteld:
Solar Power Bank 5000MAH Waterproof Solar Charger Portable Powerbank With LED Lighting
http://www.aliexpress.com...-IPAD-LG/32347386497.html
iemand ervaringen met dit ding?
ik kon het niet laten en deze ook maar besteld
XIAOMI 5.1V 2.1A 10000mAh Power Bank
http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-977406.html
Solar Power Bank 5000MAH Waterproof Solar Charger Portable Powerbank With LED Lighting
ik kon het niet laten en deze ook maar besteld
[ Voor 15% gewijzigd door Speedfightserv op 24-07-2015 13:03 ]
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
Misschien even naar ervaringen vragen voordat je het koopt?Speedfightserv schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:03:
heb deze besteld:
ik kon het niet laten en deze ook maar besteld![]()
En wow...20 euro voor de 10.000... vorige week nog binnen gekregen van Banggood voor 10 euro[met kortingscode]

[Ook bij Allbuy duurder geworden...14 euro]
[ Voor 4% gewijzigd door Medione1210 op 24-07-2015 13:09 ]
Net weer een pakje uit China binnen! 
Object: vervangaccu voor mijn smartphone
Webshop: AliExpress - Yongle Electronic
Prijs: €9,11 (gratis verzending)
Verzendmethode: Singapore Post Untracked
Besteldatum: 06/07
Verzenddatum: 07/07
Verzendatum volgens stempel op verpakking: 07/07
Ontvangstdatum: 24/07
Dat duurde behoorlijk lang, maar gelukkig heb ik 'm nog op tijd.
Dat dacht ik ook net.. Duur voor de Xiaomi PB, ik had hem via Allbuy voor 9.06 euro ( na kortingsbon van USD2.50 )Medione1210 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:06:
[...]
Misschien even naar ervaringen vragen voordat je besteld?
En wow...20 euro voor de 10.000... vorige week nog binnen gekregen van Banggood voor 10 euro
En jij een Nunchuck voor zoontje
Haha, uiteraard voor de Wii.lowo schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:10:
[...]
Dat dacht iki ook net.. Duur voor de Xiaomi PB, ik had hem via Allbuy voor 9.06 euro ( na kortingsbon van USD2.50 )
En jij een Nunchuck voor zoontjeMag ik aannemen dat je zo'n Wi nunchuck bedoeld of is het echt zo'n vechtersbaasje
( Zet de vazen met bloemen maar vast veilig weg
)
Mensen raken verwend. Minder dan 3 weken behoorlijk lang noemenuser001 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:07:
Net weer een pakje uit China binnen!
Ik heb nu een pakketje dat al weken blijkbaar tussen verschillende sorteercentrums heen en weer aan het gaan is. Iedere dag zegt de Nederlandse tracking die ik van Postnl gekregen heb dat ie de volgende dag komt en nu in het sorteercentrum is. Nu maar contact opgenomen met de verzender want dat is degene die volgens Postnl de opdracht moet geven om te vragen wat er aan de hand is.....
Dat had ik vorige week. Lag volgens de bezorger aan de achterstand door de staking. Maar lijkt me sterk dat ze die achterstand nu nog niet hebben weggewerkt.luckyjan schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:12:
[...]
Mensen raken verwend. Minder dan 3 weken behoorlijk lang noemen![]()
Ik heb nu een pakketje dat al weken blijkbaar tussen verschillende sorteercentrums heen en weer aan het gaan is. Iedere dag zegt de Nederlandse tracking die ik van Postnl gekregen heb dat ie de volgende dag komt en nu in het sorteercentrum is. Nu maar contact opgenomen met de verzender want dat is degene die volgens Postnl de opdracht moet geven om te vragen wat er aan de hand is.....
Misschien kun je via Twitter bij postNL informeren. Die reageren snel.
[ Voor 4% gewijzigd door Medione1210 op 24-07-2015 13:16 ]
haha, Ja had ik eigenlijk wel moeten doen.. kon het niet weerstaan.Medione1210 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:06:
[...]
Misschien even naar ervaringen vragen voordat je het koopt?
En wow...20 euro voor de 10.000... vorige week nog binnen gekregen van Banggood voor 10 euro[met kortingscode]
[Ook bij Allbuy duurder geworden...14 euro]
Huh. dan is de prijs snel veranderd.
Had de xiaomi gisteravond besteld voor 11 euro...
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
Mijn Allbuy.com Powerbank 10400 en Mi lampje zijn zojuist bezorgt, ze hebben er vanaf het moment van bestellen 14 dagen over gedaan.
Powerbank heb ik net aan alle online testen (behalve het uit elkaar halen) en hij is echt. ook de code van de doos verifieerde zichzelf succesvol
Powerbank heb ik net aan alle online testen (behalve het uit elkaar halen) en hij is echt. ook de code van de doos verifieerde zichzelf succesvol
Ja dat had ik al gedaan vandaar de Nederlandse tracking. Ook gevraagd een paar dagen geleden of ze het pakketje geen schop kunnen gevenMedione1210 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:15:
[...]
Dat had ik vorige week. Lag volgens de bezorger aan de achterstand door de staking. Maar lijkt me sterk dat ze die achterstand nu nog niet hebben weggewerkt.
Misschien kun je via Twitter bij postNL informeren. Die reageren snel.
Dit staat er trouwens bij het tracking nummer van Singapore post

Waardoor de verzender nu denkt dat ze al zo vaak bij mij aan de deur zijn geweest

Ja, dat ding is zonder overdrijven baggerslecht. De zonnecellen hebben te weinig capaciteit om de powerbank op te laden. Zelfs met een week in de volle zon is de discharge van de interne accu sterker dan de laadcapaciteit, waardoor 'ie langzaam leegloopt. Verder is de beloofde 5000mAh ruim overdreven, het ligt eerder in de 2900-3700mAh reeks, waardoor je met geluk je smartphone één keer kunt opladen en bij grotere modellen nog niet eens helemaal tot 100%.Speedfightserv schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:03:
heb deze besteld:
Enige kleine pluspunt is dat 'ie waterproof is en dat 'ie met microusb opgeladen kan worden
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Fancy paperweight helaas dan...DexterDee schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:19:
[...]
Ja, dat ding is zonder overdrijven baggerslecht. De zonnecellen hebben te weinig capaciteit om de powerbank op te laden. Zelfs met een week in de volle zon is de discharge van de interne accu sterker dan de laadcapaciteit, waardoor 'ie langzaam leegloopt. Verder is de beloofde 5000mAh ruim overdreven, het ligt eerder in de 2900-3700mAh reeks, waardoor je met geluk je smartphone één keer kunt opladen en bij grotere modellen nog niet eens helemaal tot 100%.
Enige kleine pluspunt is dat 'ie waterproof is en dat 'ie met microusb opgeladen kan worden
[ Voor 4% gewijzigd door Medione1210 op 24-07-2015 13:22 ]
Teclast windows besteld en verstuurd via PostNL.
Helaas ligt deze nu bij de douane
. Ik moet de factuur opsturen. Daar staat echter als waarde 22 dollar op, terwijl de tablet 200 dollar kost.
Moet ik nu de factuur gaan tegenspreken?
Helaas ligt deze nu bij de douane
[XBO/PSN: BroedersKolk]
Yeppa. Anders heb jij een probleem.jooncheez schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:43:
Helaas ligt deze nu bij de douane. Ik moet de factuur opsturen. Daar staat echter als waarde 22 dollar op, terwijl de tablet 200 dollar kost.
Al jarenlang Chinashopper, maar nu pas de eerste Banggood bestelling (en dat gaat niet de laatste worden
):
Object: Xiaomi Powerbank 5000
Webshop: Banggood
Prijs: €12,71 (gratis verzending)
Besteldatum: 12/07
Verzenddatum: 15/07
Ontvangstdatum: 22/07
Normaal gesproken zou ik deze bij Tinydeal besteld hebben, echter rekenden zij €2,- verzendkosten. Ondanks dat er overal in grote letters "Free Shipping" staat.
Het siliconen hoesje komt wel bij TD vandaan (€1,50), zelfde besteldatum, wel een dag eerder binnen dan de XPB.
Object: Xiaomi Powerbank 5000
Webshop: Banggood
Prijs: €12,71 (gratis verzending)
Besteldatum: 12/07
Verzenddatum: 15/07
Ontvangstdatum: 22/07
Normaal gesproken zou ik deze bij Tinydeal besteld hebben, echter rekenden zij €2,- verzendkosten. Ondanks dat er overal in grote letters "Free Shipping" staat.
Het siliconen hoesje komt wel bij TD vandaan (€1,50), zelfde besteldatum, wel een dag eerder binnen dan de XPB.
Waiting on the world to change
Gisteren via een leuke deal op Aliexpress een Cube I7 64GB besteld voor 280 euro, heeft er toevallig iemand er een thuis liggen en wil er zijn ervaring over delen met mij?
Ook wil ik een 32GB SD kaart bestellen voor de Cube I7 heeft er iemand een tip of een aanrader?
Ook wil ik een 32GB SD kaart bestellen voor de Cube I7 heeft er iemand een tip of een aanrader?
Yeppa ; deze.Systemadmin schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:26:
Heb ik ook gekocht voor mijn Cube (geen I7)
Vandaag een gearbest en een allbuy bestelling binnen.
Xiaomi squarebox besteld op 6 juli bij gearbest en een xiaomi 16000 powerbank besteld op 5 juli bij allbuy.
(Die van allbuy kwam via zweden.)
Het begint langzamerhand een verslaving te worden
Xiaomi squarebox besteld op 6 juli bij gearbest en een xiaomi 16000 powerbank besteld op 5 juli bij allbuy.
(Die van allbuy kwam via zweden.)
Het begint langzamerhand een verslaving te worden
Hoe bevalt je Cube? Ik ben namelijk erg benieuwd.maartend schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:27:
[...]
Yeppa ; deze.
Heb ik ook gekocht voor mijn Cube (geen I7)
Heb gisteren ook naar de Cube gekeken, ziet er erg gaaf uit. Voordelig " volwaardig" alternatief voor de Surface 3 van microsoft. Heb hem besteld maar nog niet afgerond (betaald), twijfel zelf nog een beetje. Heb jij hem zonder toetsenbord besteld?Systemadmin schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:26:
Gisteren via een leuke deal op Aliexpress een Cube I7 64GB besteld voor 280 euro, heeft er toevallig iemand er een thuis liggen en wil er zijn ervaring over delen met mij?
Betreft SD: V&A aangeboden: Samsung Evo microSDHC 32GB (nieuw in verpakking)
[ Voor 4% gewijzigd door Mvdbeld op 24-07-2015 15:43 ]
Met toenstenbord, ik kwam uiteindelijk uit op 324 euro.Mvdbeld schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:40:
[...]
Heb gisteren ook naar de Cube gekeken, ziet er erg gaaf uit. Voordelig " volwaardig" alternatief voor de Surface 3 van microsoft. Heb hem besteld maar nog niet afgerond (betaald), twijfel zelf nog een beetje. Heb jij hem zonder toetsenbord besteld
Betreft SD: V&A aangeboden: Samsung Evo microSDHC 32GB (nieuw in verpakking)
Ok, hou wel rekening met inklaringskosten en BTW. Had ik ook met mijn laatste tablet (Xiaomi Mi Pad) uit China.Systemadmin schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:47:
[...]
Met toenstenbord, ik kwam uiteindelijk uit op 324 euro.
Ze vragen om de factuur en op jouw factuur staat $22 als bedrag (terwijl je $200 hebt betaald)?jooncheez schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:43:
Helaas ligt deze nu bij de douane. Ik moet de factuur opsturen. Daar staat echter als waarde 22 dollar op, terwijl de tablet 200 dollar kost.
[ Voor 3% gewijzigd door ralph075 op 24-07-2015 16:11 ]
kan dus weg.
[ Voor 90% gewijzigd door maartend op 24-07-2015 16:28 ]
Jep, heb gewoon de invoice gedownload van Gearbest. 22 USD staat ook op het pakketje.ralph075 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:10:
[...]
Ze vragen om de factuur en op jouw factuur staat $22 als bedrag (terwijl je $200 hebt betaald)?
Heb daar niet om gevraagd oid bij Gearbest.
Inderdaad, geen rekening mee gehouden. Totale bijkomende kosten € 94,56 over 324 euro, misschien dat ik het geluk heb dat ik het niet hoef te betalen.Mvdbeld schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:55:
[...]
Ok, hou wel rekening met inklaringskosten en BTW. Had ik ook met mijn laatste tablet (Xiaomi Mi Pad) uit China.
Tsja, als op het pakketje en de factuur hetzelfde staat.... waarom zou je dan de factuur moeten tegenspreken...jooncheez schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:21:
[...]
Jep, heb gewoon de invoice gedownload van Gearbest. 22 USD staat ook op het pakketje.
Heb daar niet om gevraagd oid bij Gearbest.
Tja zowel de factuur als de envelop zeggen 22 dollar. Staat echter wel op dat het een tablet is, dus ik denk niet dat ze dat gaan accepteren bij PostNL.ralph075 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:38:
[...]
Tsja, als op het pakketje en de factuur hetzelfde staat.... waarom zou je dan de factuur moeten tegenspreken...
Ik denk dat ik maar in het midden ga zitten op 100 dollar.
- je kan de factuur van Gearbest opsturenjooncheez schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:59:
[...]
Tja zowel de factuur als de envelop zeggen 22 dollar. Staat echter wel op dat het een tablet is, dus ik denk niet dat ze dat gaan accepteren bij PostNL.
Ik denk dat ik maar in het midden ga zitten op 100 dollar.
- je kan het betalingsbewijs van PayPal opsturen.
Je moet natuurlijk het bedrag wat je betaalt hebt belasting over betalen dus moet je die van PayPal opsturen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ondertussen is het 5 weken geleden dat mijn Xiaomi 5000 mah verzonden is vanuit Banggood. Ik heb al meerdere keren met hun gechat en vandaag was de 2e keer dat ze om uitstel vroegen. Vandaag vroegen ze of ik nog een week wilde wachten. Wat zouden jullie doen?
Even korte updates van mijn orders :
Banggood: nog steeds geen zicht op geld dat van de kaart is afgeschreven. banggood blijft beweren dat ze het geld niet hebben, en de payment processor ook niet. Vandaag bij de bank geweest, geld is duidelijk afgeschreven en er is geen refund aangeboden. 11 EUR spoorloos verdwenen blijkbaar....Joy.
Gearbest: Na mijn niet mis te verstane reactie op hun documentatie aanvraag gaan ze me refunden. Dus..yeuy? I guess.
Voorlopig maar bij AllBuy blijven lijkt me....Geen gezeik daar tot nu toe
Banggood: nog steeds geen zicht op geld dat van de kaart is afgeschreven. banggood blijft beweren dat ze het geld niet hebben, en de payment processor ook niet. Vandaag bij de bank geweest, geld is duidelijk afgeschreven en er is geen refund aangeboden. 11 EUR spoorloos verdwenen blijkbaar....Joy.
Gearbest: Na mijn niet mis te verstane reactie op hun documentatie aanvraag gaan ze me refunden. Dus..yeuy? I guess.
Ze houden je aan het lijntje. Geschil (is niet meteen een claim, maar Banggood reageert er sneller in jouw voordeel op) aanmaken en je hebt binnen 24 uur bericht van ze dat ze refunden of resenden (YMMV)MrGangstaQ schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:02:
Ondertussen is het 5 weken geleden dat mijn Xiaomi 5000 mah verzonden is vanuit Banggood. Ik heb al meerdere keren met hun gechat en vandaag was de 2e keer dat ze om uitstel vroegen. Vandaag vroegen ze of ik nog een week wilde wachten. Wat zouden jullie doen?
De laatste weken komen de powerbanks (als je niet voor priority mail hebt gekozen) binnen 14 dagen binnen.
[ Voor 15% gewijzigd door Medione1210 op 24-07-2015 18:23 ]
Afwachten. Het is heel normaal dat het soms wat langer duurt, zeker als je de recente staking bij PostNL in je achterhoofd houdt.MrGangstaQ schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:02:
Mooi zo, toch nog een tevreden Allbuy klantjdebunt schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:17:
Even korte updates van mijn orders :

1 bestelling geplaatst en ontvangen tot nu toe, maar zij hebben tenminste geen gemekker over betalingen en/of verificatieMedione1210 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:21:
[...]
Mooi zo, toch nog een tevreden Allbuy klant
Ja, dat laatste heb ik ook ervaren. In de laatste weken 3x 10.000 mah besteld en ontvangen binnen 10 dagen.Medione1210 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:18:
[...]
Ze houden je aan het lijntje. Geschil (is niet meteen een claim, maar Banggood reageert er sneller in jouw voordeel op) aanmaken en je hebt binnen 24 uur bericht van ze dat ze refunden of resenden (YMMV)
De laatste weken komen de powerbanks (als je niet voor priority mail hebt gekozen) binnen 14 dagen binnen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic