Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:32
alaintje schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:23:
Hehe, eindelijk mijn earson 160 binnen na exact 3 weken (20 dagen).
Vnv meteen een korte review schrijven, hieronder een korte bevinding.
Helaas kan ik niet bluetooth connecten met mijn one plus one, maar ik kan nergens mee connecten met mijn oneplus one O-) (maar die ga ik niet nu flashen, een week voordat ik op vakantie ga :p ).

Voor de rest: Op maximaal vermogen:
speakertje klinkt erg goed. Goede lage tonen (misschien een beetje te zwaar), maar de tonen zijn niet zo heel sterk dus op een meter afstand is dat al geen probleem meer.
Hoge tonen klinken een beetje schel en krakerig helaas (met zowel flac als mp3).
Ik heb op mijn laptop helaas geen equalizer, maar dit zou zeker wat kunnen schelen.

Wat betreft geluidsproductie. Dit goedkope speakertje kan op dit gebied concurreren met portable speakers van 200-300€ (logitech, harman kardon, phillips). Maar deze klinkt dan niet zo zuiver als de duurdere merken.
Wel heeft deze een betere bas weergave dan die dure modellen.
Tevens is de earson 160 vele malen kleiner (halve liter fles cola/halve liter blik bier). En voor dat formaat gaat die toch erg goed vind ik!

Wat mij betreft een aanrader als je een portable speaker zoekt, zolang je er openbaar geen mensen mee lastig valt (want dat gaat goed :+ ).
Top! Doet me uitnodigen om er ook 1 te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
alaintje schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:23:
Hehe, eindelijk mijn earson 160 binnen na exact 3 weken (20 dagen).
Vnv meteen een korte review schrijven, hieronder een korte bevinding.
Helaas kan ik niet bluetooth connecten met mijn one plus one, maar ik kan nergens mee connecten met mijn oneplus one O-) (maar die ga ik niet nu flashen, een week voordat ik op vakantie ga :p ).

Voor de rest: Op maximaal vermogen:
speakertje klinkt erg goed. Goede lage tonen (misschien een beetje te zwaar), maar de tonen zijn niet zo heel sterk dus op een meter afstand is dat al geen probleem meer.
Hoge tonen klinken een beetje schel en krakerig helaas (met zowel flac als mp3).
Ik heb op mijn laptop helaas geen equalizer, maar dit zou zeker wat kunnen schelen.

Wat betreft geluidsproductie. Dit goedkope speakertje kan op dit gebied concurreren met portable speakers van 200-300€ (logitech, harman kardon, phillips). Maar deze klinkt dan niet zo zuiver als de duurdere merken.
Wel heeft deze een betere bas weergave dan die dure modellen.
Tevens is de earson 160 vele malen kleiner (halve liter fles cola/halve liter blik bier). En voor dat formaat gaat die toch erg goed vind ik!

Wat mij betreft een aanrader als je een portable speaker zoekt, zolang je er openbaar geen mensen mee lastig valt (want dat gaat goed :+ ).
Waar had je deze besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

Nadat ik super enthousiast ben over mijn Earson wil ik nu die 160 ook wel proberen als je ene linkje hebt ... of een kortingsactie lijkt me geweldig ! Kan ik hem meteen bestellen

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 14:59
koelebobes schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:15:
Nadat ik super enthousiast ben over mijn Earson wil ik nu die 160 ook wel proberen als je ene linkje hebt ... of een kortingsactie lijkt me geweldig ! Kan ik hem meteen bestellen
Ik had hem besteld bij banggood:
http://www.banggood.com/E...reo-Speaker-p-977417.html

Met de code: earson16 . Dan wordt die 30.66€

Het zou leuk zijn als ik jullie kon referen als friend, maar ik snap niet waarom dat niet gewoon met een linkje werkt. Ik vind het voor jullie en mij teveel moeite om jullie eventueel e-mail adress in te vullen 8)7 .
(ik zie wel dat ik mijn code er in kan zetten als affiliate )

Iig als jullie hem kopen, veel plezier er mee ;) !

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 21-07-2015 18:21 . Reden: affiliate links zijn dus niet de bedoeling ]

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:35
Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/view/upload/2015/04/SKU211363_8.jpg
Qi laadpad vandaag binnengekregen. Werkt prima met m'n LG Nexus 5

Je hebt wel een goede lader nodig, heb hem ter test nu even aan m'n labvoeding hangen en hij trekt constant zo'n 1,1A als de telefoon er goed gepositioneerd bovenop ligt. Heb echter uitschieters tot 1,5A gezien. Een USB-lader die 2A continu kan leveren is dus geen overbodige luxe (zoals deze bijv., waar ik hem mee wil gaan gebruiken).

Voor de prijs geen gek dingetje, ideaal voor op het nachtkastje.

[ Voor 17% gewijzigd door ThinkPad op 21-07-2015 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
ThinkPadd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:16:
[afbeelding]

Je hebt wel een goede lader nodig, heb hem ter test nu even aan m'n labvoeding hangen en hij trekt constant zo'n 1,1A als de telefoon er goed gepositioneerd bovenop ligt. Heb echter uitschieters tot 1,5A gezien. Een USB-lader die 2A continu kan leveren is dus geen overbodige luxe (zoals deze bijv., waar ik hem mee wil gaan gebruiken).

Heb je toevallig ook kunnen meten of en zo ja wat het verbruik is als er niets op ligt? Ik heb ergens gelezen bij sommige van die pads nogal wat stroom 'weglekt'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Medione1210 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:19:
[...]

Heb je toevallig ook kunnen meten of en zo ja wat het verbruik is als er niets op ligt? Ik heb ergens gelezen dat sommige van die pads nogal wat stroom weglekken...
Dat is wel een goede test inderdaad. Zonder iets erop dan is het naaldje van de (analoge) ampere meter op m'n labvoeding een beetje aan het 'stuiteren', het lijkt alsof de lader steeds korte pulsjes uitstuurt om te 'kijken' of er wat op ligt.

Hij springt dan naar zo'n 100 - 150mA. Omgerekend (P=U x I, oftewel 5 x 0,150) is dat dus zo'n 0,75W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
ThinkPadd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:22:
[...]

Dat is wel een goede test inderdaad. Zonder iets erop dan is het naaldje van de (analoge) ampere meter op m'n labvoeding een beetje aan het 'stuiteren', het lijkt alsof de lader steeds korte pulsjes uitstuurt om te 'kijken' of er wat op ligt.

Hij springt dan naar zo'n 100 - 150mA. Omgerekend (P=U x I, oftewel 5 x 0,150) is dat dus zo'n 0,75W.
Dank je voor het testen.
Valt bij deze dus best mee. Als je lader in het stopcontact laat zitten verbruik je ook stroom. Dan kan 0,75W extra er nog wel bij :P

[ Voor 10% gewijzigd door Medione1210 op 21-07-2015 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
[afbeelding]

Inderdaad heel leuke dingen maar.... Toen ik een dergelijke lader gebruikte voor mijn Samsung Galaxy S4 bleek dat de NFC het niet meer deed op de Samsung. Deze is immers in de batterij ingebouwd en daarop komt dan de ontvanger voor het draadloze laden. ( De S4 is standaard niet geschikt voor het draadloze opladen en moet dan voorzien worden van een "ontvanger" )
Heb dan ook maar deze QI-lader bij het grof vuil gedaan en ben weer overgegaan naar de traditionele manier van laden.
NFC gebruik ik onder meer om mijn lampen ( Philips Hue ) aan te sturen via een NFC-tag.
De techniek om draadloos te kunnen opladen is erg interessant maar dan moet het niet ten koste gaan van andere minstens even interessante technieken welke in de telefoon zijn ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo Banggood laat weer eens zien dat het ook in 7 dagen kan met een Xiaomi 10000 powerbank gewoon via flat mail.

Allbuy ben ik verder helemaal klaar mee, voor alledrie mn bestellingen na 2 maanden nog niks. Geef ze nog 2 weken en dan wordt het zonder verder contact direct naar PayPal wegens geen levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
lowo schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:14:
[...]

Inderdaad heel leuke dingen maar.... Toen ik een dergelijke lader gebruikte voor mijn Samsung Galaxy S4 bleek dat de NFC het niet meer deed op de Samsung. Deze is immers in de batterij ingebouwd en daarop komt dan de ontvanger voor het draadloze laden. ( De S4 is standaard niet geschikt voor het draadloze opladen en moet dan voorzien worden van een "ontvanger" )
Heb dan ook maar deze QI-lader bij het grof vuil gedaan en ben weer overgegaan naar de traditionele manier van laden.
NFC gebruik ik onder meer om mijn lampen ( Philips Hue ) aan te sturen via een NFC-tag.
De techniek om draadloos te kunnen opladen is erg interessant maar dan moet het niet ten koste gaan van andere minstens even interessante technieken welke in de telefoon zijn ingebouwd.
Bij mijn Nexus 5 zit de achterkant vast (niet-verwisselbare batterij) dus zal wel loslopen :) Nexus 5 kan blijkbaar fabrieksaf al draadloos laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

alaintje schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:40:
[...]

[...]

Ik had hem besteld bij banggood:
http://www.banggood.com/E...reo-Speaker-p-977417.html

Met de code: earson16 . Dan wordt die 30.66€

Het zou leuk zijn als ik jullie kon referen als friend, maar ik snap niet waarom dat niet gewoon met een linkje werkt. Ik vind het voor jullie en mij teveel moeite om jullie eventueel e-mail adress in te vullen 8)7 .
(ik zie wel dat ik mijn code er in kan zetten als affiliate )

Iig als jullie hem kopen, veel plezier er mee ;) !
Ah nee dan zit je nog met importheffing denk ik .. Anders had ik het wel gedaan

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
ThinkPadd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:19:
[...]

Bij mijn Nexus 5 zit de achterkant vast (niet-verwisselbare batterij) dus zal wel loslopen :) Nexus 5 kan blijkbaar fabrieksaf al draadloos laden.
Als je die chargepad link hieronder volgt zie je ook een lijstje [vast niet compleet] met telefoons waar het al ingebouwd is.
http://www.banggood.com/Q...r-Cellphone-p-974661.html

[ Voor 17% gewijzigd door Medione1210 op 21-07-2015 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
koelebobes schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:29:
[...]

Ah nee dan zit je nog met importheffing denk ik .. Anders had ik het wel gedaan
Ik denk dat de gemiddelde gebruiker (tuin, slaapkamer, strand, werk) voldoende heeft aan de 151 of in mindere mate de Xiaomi, die af en toe ook nog rond de 14/15 euro te koop zijn. Dat is de helft van de prijs van de 160...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psycoxl
  • Laatst online: 12-09 14:37
lowo schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:14:
[...]

Zijn ook speciale originele covers voor de s5 (misschien ook s4) waarbij beide het gewoon doen. Via Amazon.de gehaald voor 20 euro ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:29
Recordje qua verzendtijd van Aliexpress. Ik heb een Bike mount voor mijn telefoon besteld die ik op mn racefiets ga monteren. Oude telefoon gebruiken voor navigatie :)
Op 11 juli besteld, vandaag binnen gekregen. Nog niet eerder zo snel meegemaakt en aan de verpakking te zien kwam het zeker uit China :D

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
psycoxl schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 20:16:
[...]

Zijn ook speciale originele covers voor de s5 (misschien ook s4) waarbij beide het gewoon doen. Via Amazon.de gehaald voor 20 euro ofzo
O, dat wist ik niet.
Mijn cover ( met ingebouwde ontvanger ) was een nepper uit.... China :9
Zal ook eens kijken of er zo'n originele cover te krijgen is voor de S4 met ingebouwde QI-ontvanger waarbij ik ook nog eens gebruik kan maken van NFC
Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
lowo schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:27:
[...]

O, dat wist ik niet.
Mijn cover ( met ingebouwde ontvanger ) was een nepper uit.... China :9
Zal ook eens kijken of er zo'n originele cover te krijgen is voor de S4 met ingebouwde QI-ontvanger waarbij ik ook nog eens gebruik kan maken van NFC
Bedankt voor de tip :)
Zoiets? http://www.ebay.nl/itm/Ni...ain_0&hash=item462133df90

Of compleet http://www.ebay.nl/itm/Qi...&var=&hash=item4d2867d52b

Zal vast nog wel goedkoper te vinden zijn. Past in elke cover...

[ Voor 16% gewijzigd door Medione1210 op 21-07-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
Zo'n versie had ik dus. De ontvanger bedekt de batterij en daardoor ( het is immers een grote spoel met een klein stukje electronica voor de laadregeling ) werkt de in de batterij ingebouwde NFC niet meer.
Ik heb twee versies gehad, een complete cover met reeds ingebouwde ontvanger en een losse ontvanger die in de standaardcover past. Beide werken prima alleen dan geen NFC meer ;w

edit: niet goed gekeken; de eerste ( van Ebay ) zou inderdaad moeten werken maar de 2e link ws niet. Heb ondertussen ook bij Amazon.de een geschikte versie gevonden dus het zou wel moeten kunnen; draadloos laden en toch NFC blijven gebruiken :)

[ Voor 11% gewijzigd door lowo op 21-07-2015 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
bottom line schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:54:
[...]

Jammer maar helaas. Je kan er niets meer tegen doen. Doordat je hebt bevestigd dat je de goederen hebt ontvangen vervalt je kans op Aliprotection.
Het enige wat je nog kan doen is de koper feedback geven welke negatief is, zodat hij je wel zal blijven contacteren ;)
Het is me op een of andere manier toch gelukt een dispute te openen, volgens mij bij de order details. Verder geen bericht meer gekregen, maar wel een bevestiging dat de verkoper mijn "offer" aanvaard had.

Ik heb inmiddels van een andere verkoper een verkeerd product gekregen, ik ben maar begonnen met een berichtje te sturen. Ik heb nog niet op "goods received" geklikt deze keer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
lowo schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:52:
[...]

Zo'n versie had ik dus. De ontvanger bedekt de batterij en daardoor ( het is immers een grote spoel met een klein stukje electronica voor de laadregeling ) werkt de in de batterij ingebouwde NFC niet meer.
Ik heb twee versies gehad, een complete cover met reeds ingebouwde ontvanger en een losse ontvanger die in de standaardcover past. Beide werken prima alleen dan geen NFC meer ;w

edit: niet goed gekeken; de eerste ( van Ebay ) zou inderdaad moeten werken maar de 2e link ws niet. Heb ondertussen ook bij Amazon.de een geschikte versie gevonden dus het zou wel moeten kunnen; draadloos laden en toch NFC blijven gebruiken :)
Bij de tweede link staat ook Built-in NFC(near field communication) technology

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

Medione1210 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:44:
[...]

Ik denk dat de gemiddelde gebruiker (tuin, slaapkamer, strand, werk) voldoende heeft aan de 151 of in mindere mate de Xiaomi, die af en toe ook nog rond de 14/15 euro te koop zijn. Dat is de helft van de prijs van de 160...
Oh daar heb ik zeker ook al genoeg aan maar die 160 is zo verleidelijk. Als het een stapje hoger is in kwaliteit dan wil ik hem gewoon hebben want mijn 151 is niet zo geweldig, hij gaat altijd na een kwartier gebruiken ontzettend haperen en stotteren. Verbinding valt weg. Nooit contact over opgenomen. Ik wacht effe tot ik de 160 met een coupon kan krijgen voor 21€ verzendkosten maken me niet uit

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
ThinkPadd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:22:
[...]

Met een analoge ( of digitale ) DMM kun je op deze manier geen betrouwbare metingen doen.
Hiervoor zou je met een oscilloscoop moeten meten om ook korte spikes goed op de maximale waarde te kunnen zien.
Voor een globale meting is de door jou gebruikte methode natuurlijk prima maar berekenen met de wet van Ohm gaat zo niet op ( gemeten waarden zijn niet juist, dus het resultaat klopt niet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
lowo schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 07:22:
[...]

Met een analoge ( of digitale ) DMM kun je op deze manier geen betrouwbare metingen doen.
Hiervoor zou je met een oscilloscoop moeten meten om ook korte spikes goed op de maximale waarde te kunnen zien.
Voor een globale meting is de door jou gebruikte methode natuurlijk prima maar berekenen met de wet van Ohm gaat zo niet op ( gemeten waarden zijn niet juist, dus het resultaat klopt niet )
Analoge multimeter toch juist wel, omdat je daar de 'vertraging' van de wijzernaald hebt? Scoop heb ik helaas niet. En ik reken toch niet met Ohm :P ? Ik reken alleen met de waardes in het slechtste geval, gemiddeld genomen zal het verbruik lager zijn lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinChristan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-09 22:27
iTitus schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:52:
Hm, maf. Net een Syma X11 besteld bij GearBest, betaald met Paypal. Eerste bestelling daar net mailtje gekregen over Antifraud Payment Verification. Of ik even een foto van mijn ID en CreditCard wil sturen: http://www.gearbest.com/about/verify-payment.html

Net even in dit topic geprobeerd te zoeken, maar kwam niets tegen. Ervaringen daarmee?
Nog ter opvolging, aangezien ik hetzelfde had ondervonden: hierna heb ik ze een bericht gestuurd dat ik dat niet ga doen ivm identiteitsfraude, en dat ik de order dan wel ga cancellen.

Krijg ik vandaag binnen:
Gearbest Customer Support  At :07/22/2015 12:47:40 UTC

Thanks for your reply,

We will arrange the shipment soon and send the order to the address you requested, and give you the tracking NO. soon. Please wait for it.
Please feel free to contact us if you have any questions regarding your order.
Thanks for your time and attention.

Best Regards

Dus nu lijkt het alsof ze zomaar overstag zijn en wel gaan leveren. Heb verzending via betaalde pakketpost gekozen, dus zal even een weekje aankijken of ik een track-link krijg, zoniet dan cancel ik alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
Medione1210 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 02:02:
[...]

Bij de tweede link staat ook Built-in NFC(near field communication) technology
Tjee ik moet toch maar eens goed leren lezen 8)7
Je hebt helemaal gelijk.
Het is blijkbaar net als bij de Playboy, ik kijk alleen de plaatjes :P O-) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
ThinkPadd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 07:23:
[...]

Analoge multimeter toch juist wel, omdat je daar de 'vertraging' van de wijzernaald hebt? Scoop heb ik helaas niet. En ik reken toch niet met Ohm :P ? Ik reken alleen met de waardes in het slechtste geval, gemiddeld genomen zal het verbruik lager zijn lijkt mij.
P = U x I is een afgeleide van de Wet van Ohm ( U = I x R )
Maar het is voor mij alweer meer dan 40 jaar geleden dat ik dit op school had.
Zie ook dit handige rekendingetje: http://faq.tweakers.net/cme/wetvanohm.html

Je hebt inderdaad gelijk dat een analoge meter door zijn eigen traagheid spikes weliswaar niet laat zien maar deze zal "middelen". Je resultaat zal dan ook dicht in de buurt komen van de juiste waarden.
En waar hebben we het over, 0,75 Watt of 0,xx Watt. Hier wordt je zeker niet armer van :)
1 Watt 24/7 is ongeveer 2 euro op jaarbasis dus zolang je het huis niet volhangt met deze laders zal het wel loslopen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:28
BinChristan schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 07:26:
[...]

Nog ter opvolging, aangezien ik hetzelfde had ondervonden: hierna heb ik ze een bericht gestuurd dat ik dat niet ga doen ivm identiteitsfraude, en dat ik de order dan wel ga cancellen.

Krijg ik vandaag binnen:
Gearbest Customer Support  At :07/22/2015 12:47:40 UTC

Thanks for your reply,

We will arrange the shipment soon and send the order to the address you requested, and give you the tracking NO. soon. Please wait for it.
Please feel free to contact us if you have any questions regarding your order.
Thanks for your time and attention.

Best Regards

Dus nu lijkt het alsof ze zomaar overstag zijn en wel gaan leveren. Heb verzending via betaalde pakketpost gekozen, dus zal even een weekje aankijken of ik een track-link krijg, zoniet dan cancel ik alsnog.
Daarnet binnen na een mailtje met dat ze zelf id fraude zouden kunnen plegen zo, en een foto van ander China pakje wel op mijn adres:

We will arrange the shipment soon and send the order to the address you requested, and give you the tracking NO soon. Please wait for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

sambalbaj schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:19:
Zo Banggood laat weer eens zien dat het ook in 7 dagen kan met een Xiaomi 10000 powerbank gewoon via flat mail.

Allbuy ben ik verder helemaal klaar mee, voor alledrie mn bestellingen na 2 maanden nog niks. Geef ze nog 2 weken en dan wordt het zonder verder contact direct naar PayPal wegens geen levering.
Hier ook.. 9 dagen voor de XPB10000 van Banggood. Trouwens die powerbutton doet toch verder niet zoveel, behalve laten zien hoeveel er nog in de accu zit? Aan/uit/standby gaat toch vanzelf door aansluiten van telefoon en weer afkoppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
hars73 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 08:25:
[...]

Hier ook.. 9 dagen voor de XPB10000 van Banggood. Trouwens die powerbutton doet toch verder niet zoveel, behalve laten zien hoeveel er nog in de accu zit? Aan/uit/standby gaat toch vanzelf door aansluiten van telefoon en weer afkoppelen?
Klopt volgens mij, en je kan je Mi usb light en fan er mee aan en uitzetten.

Trouwens wel vaag dat ze de 10000 niet eens op hun eigen website zetten...

Http://www.mi.com/en/mipowerbank/

[ Voor 13% gewijzigd door Medione1210 op 22-07-2015 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Heeft iemand toevallig deze al http://www.gearbest.com/mount-holder/pp_212221.html en kunnen vergelijken met de Piston 2/3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

[checken of een bestelde Nillkin USB Lightning cable echt is...]

Wow. ?!?
Die Nillkin security check is ook niet echt duidelijk.... 7(8)7
Op deze webpagina:
http://www.nillkin.com/web07/
kun je de 20 digit (4 x 5) code invoeren, die onder het kraslabel zit, om te zien of je een echt product hebt.
Vervolgens verschijnt er een chinese tekst (!) waar je geen touw aan vast kunt knopen.
Die maar ff door google translate gehaald en dan krijg je zoiets:

De beveiligingscode van hun producten voor de originele authentieke Nijl Gold Technology Co, Ltd van Shenzhen City , is verheugd over de aankoop , bedankt . Je moest op 16:00:08 op 22 juli 2015 punten bevraagd deze code , hoeft de query niet
M.a.w. dan is het dus echt?! :?

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Medione1210 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 09:35:
Heeft iemand toevallig deze al http://www.gearbest.com/mount-holder/pp_212221.html en kunnen vergelijken met de Piston 2/3?
Ik heb ze maar niet van Gearbest. Geluid is erg ruimtelijk alsof ik in een concertgebouw zit. Het kan zijn dat die van mij kapot zijn omdat een andere review daar niks over zegt.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/9m6Dx2cNk5OyZRnBLx7w5JJh/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/KC41a0bkiiyvT9UhA3LVCNJV/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/LbYAKB5wbE1J8G9D5nS5HglC/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Binnen 24 uur een shipment notification van Allbuy. Verzonden met Malaysia Post EMS / Poslaju

Ik houd jullie op de hoogte :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Medione1210 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 08:51:
[...]

Klopt volgens mij, en je kan je Mi usb light en fan er mee aan en uitzetten.

Trouwens wel vaag dat ze de 10000 niet eens op hun eigen website zetten...

Http://www.mi.com/en/mipowerbank/
De Engelstalige website is dan ook out of date .. daar staan de 10.400 nog op die niet meer op de 'echte' site staat.

http://www.mi.com/dianyuan/

Dat zijn de huidige PB's die ze verkopen + de ZMI's. Heb net zelf de ZMI 10000 binnen en dat is toch wel een heerlijk product. lekker plat en niet te zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Iemand ervaring met betrouwbare leveranciers van het merk "Hikvision" ?
Zo ja, bij welke leveranciers hebben jullie artikelen van dit merk besteld?

Op het forum kom ik niet veel verder dan lightinthebox, maar ik heb in het verleden slechte ervaringen gehad met deze china shop dat ik hier liever geen "duurdere" producten koop.

specifiek ben ik overigens op zoek naar een "HikVision 8-kanaals NVR" en eventueel bijbehorende camera's.

[ Voor 14% gewijzigd door freestyler2 op 22-07-2015 10:36 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Kenzi schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:33:
[...]

De Engelstalige website is dan ook out of date .. daar staan de 10.400 nog op die niet meer op de 'echte' site staat.

http://www.mi.com/dianyuan/

Dat zijn de huidige PB's die ze verkopen + de ZMI's. Heb net zelf de ZMI 10000 binnen en dat is toch wel een heerlijk product. lekker plat en niet te zwaar.
Bedankt voor de link

De Zmi is dan ook 2,5x duurder....als deze ook 10 euro kost ga ik m zeker aanschaffen...

[ Voor 4% gewijzigd door Medione1210 op 22-07-2015 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:44
Hier enkele producten van Xiaomi (waarvan de afbeeldingen) ik nog niet zag passeren :p

Een kwaliteitstester voor het water!: 39 yuan
Afbeeldingslocatie: http://www.lowyat.net/wp-content/uploads/2015/07/xiaomi-mi-water-purifier-tds-pen-600x526.jpg
Afbeeldingslocatie: https://img.alicdn.com/imgextra/i1/1714128138/TB29y1bdVXXXXbeXXXXXXXXXXXX-1714128138.jpg

Waterfilter: 1.299 yuan (en als toetje: gelinkt met de smartphone dus upgradebaar _/-\o_ )
Afbeeldingslocatie: http://www.lowyat.net/wp-content/uploads/2015/07/xiaomi-mi-water-purifier-1-600x495.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door bottom line op 22-07-2015 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

bottom line schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:40:
Hier enkele producten van Xiaomi (waarvan de afbeeldingen) ik nog niet zag passeren :p

Waterfilter: 1.299 yuan (en als toetje: gelinkt met de smartphone dus upgradebaar _/-\o_ )
[afbeelding]
een watertester waar je in Nederland niks aan hebt. Het drinkwater in Nederland is al aardig schoon. En dit ding meet alleen de hoeveelheid opgeloste vaste stoffen.
Of ga je hem meenemen naar het terras om je Spa Blauw te testen? 8)

Voor de Purifier zie ik in NL ook niet veel nut. Trouwens in China ook niet echt, mensen kopen toch nog steeds bottled water. Kraanwater vertrouwen ze voor geen meter. ;) (denk niet dat zo'n simpel ding als die Xiaomi purifier al die zware metalen etc uit het water filterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210

[afbeelding]
Upgradebaar.... naar bier? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:49
Telefoon is geroot dus root beer are us! :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:53
Kenzi schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:06:
[...]

een watertester waar je in Nederland niks aan hebt. Het drinkwater in Nederland is al aardig schoon. En dit ding meet alleen de hoeveelheid opgeloste vaste stoffen.
Of ga je hem meenemen naar het terras om je Spa Blauw te testen? 8)

Voor de Purifier zie ik in NL ook niet veel nut. Trouwens in China ook niet echt, mensen kopen toch nog steeds bottled water. Kraanwater vertrouwen ze voor geen meter. ;) (denk niet dat zo'n simpel ding als die Xiaomi purifier al die zware metalen etc uit het water filterd.
Voor mij zijn beide systemen dus echt perfect. Ik ga regelmatig met rugzak weg, ik heb een water purifier maar dan kan ik eerst testen of het nodig is (mocht dat ding werken).
En ik drink dus geen bottled water, is veel te milieuevervuilend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

maartend schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:17:
[...]

Voor mij zijn beide systemen dus echt perfect. Ik ga regelmatig met rugzak weg, ik heb een water purifier maar dan kan ik eerst testen of het nodig is (mocht dat ding werken).
En ik drink dus geen bottled water, is veel te milieuevervuilend.
let op dat dit ding alleen tsl test, verder niks. ;) voor als je gaat backpacken zou ik iets meer geld uit geven en een echte tester kopen. Niet zo'n ding van rmb 39.

hier in China zou kraanwater drinken juist meer mileuvervuildend zijn. moet je zo'n purifier gebruiken, dan ook nog eens het water koken (of 2 keer).
Dan is een 20L dispenser met bronwater toch beter _/-\o_
En die flessen worden gereinigd en hergebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Kenzi schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:27:
[...]

let op dat dit ding alleen tsl test, verder niks. ;) voor als je gaat backpacken zou ik iets meer geld uit geven en een echte tester kopen. Niet zo'n ding van rmb 39.

hier in China zou kraanwater drinken juist meer mileuvervuildend zijn. moet je zo'n purifier gebruiken, dan ook nog eens het water koken (of 2 keer).
Ik zat meer te denken aan mijn trektocht in de Himalaya en hoeveel flessen ik toen overal zag liggen.
En thnx voor de tip ivm tester, had nog niet hele bericht gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
sambalbaj schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:19:

Mij viel vanmiddag m'n bek uit de hengsels :P
Er viel een pakketje in de brievenbus dat uit het verre China kwam en.. binnen een week bezorgt is!
( Verzenddatum 16 Juli - binnen op 22 Juli = 6 dagen!!)
Maar dat was niet de reden dat m'n mond openviel, het pakketje bevatte de door mij bestelde Mi Powerbank besteld bij... ALLBUY!
De andere zendingen die ik voor 16 Juli besteld had zijn iig nog niet binnen maar dit geeft de burger moed.
Snel ff de Mi Powerbank ( 10.000 mA ) getest op echtheid dmv kenmerken ( meegeleverd kabeltje; mi opdruk in de USB-poort, ledlampje brand en is uit te zetten ) en krascode en deze is echt bevonden!
Mi are happy :)

Nu de rest nog en dan heb ik weer vertrouwen in Allbuy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:39

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
Dat waterfilter kan best handig zijn voor als je een aquarium hebt en zacht water nodig hebt. 1:1 is erg netjes (normaal gooi je 4 a 5 liter weg voor 1 liter RO water). Alleen is de prijs wel wat hoog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
lowo schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:58:
[...]

Mij viel vanmiddag m'n bek uit de hengsels :P
Er viel een pakketje in de brievenbus dat uit het verre China kwam en.. binnen een week bezorgt is!
( Verzenddatum 16 Juli - binnen op 22 Juli = 6 dagen!!)
Maar dat was niet de reden dat m'n mond openviel, het pakketje bevatte de door mij bestelde Mi Powerbank besteld bij... ALLBUY!
De andere zendingen die ik voor 16 Juli besteld had zijn iig nog niet binnen maar dit geeft de burger moed.
Snel ff de Mi Powerbank ( 10.000 mA ) getest op echtheid dmv kenmerken ( meegeleverd kabeltje; mi opdruk in de USB-poort, ledlampje brand en is uit te zetten ) en krascode en deze is echt bevonden!
Mi are happy :)

Nu de rest nog en dan heb ik weer vertrouwen in Allbuy!
Ik had ook post van Allbuy. 16000 mAh powerbank. Moet nog even kijken of het de echte is maar ik heb vertrouwen.

Ordered on: 2015-07-10 = binnen 12 dagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Kenzi schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:27:
[...]

Volgens het plaatje gebruikt het filter RO (reversed osmose). Dat gebruiken we in Nederland ook om water extreem zuiver te krijgen. Het principe is gebaseerd op een nano filter waarbij alleen h2o moleculen door kunnen passeren.

Echter zou ik daar wel eerst testen mee willen zien. De kwaliteit die uit zo'n klein apparaatje komt is sterk afhankelijk van het type filter en de druk die erover heen gaat. Bij RO filtratie blijft er ook altijd een concentraat over waar je iets mee moet.

Voor in Nederland heb je er inderdaad niets aan. Het drinkwater hier wordt zo streng bewaakt door de waterleidingbedrijven. Ik werk voor een van die bedrijven en er wordt op 150 parameters getest in ons lab. Spa test er op 30 heb ik begrepen.

Met RO kun je het water overigens ook te zuiver maken, waardoor je mineralen mist en je zouten uit je lichaam teveel verdunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
Saybia schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:07:
[...]

Ik had ook post van Allbuy. 16000 mAh powerbank. Moet nog even kijken of het de echte is maar ik heb vertrouwen.

Ordered on: 2015-07-10 = binnen 12 dagen binnen.
Mijn 16k Powerbank is nog onderweg.
Volgens Allbuy verzonden op 9 juli maar via een omweggetje ( Zweden ).
Hier zal ik ws nog wel ff op moeten wachten, evenals mijn Mi-band die ik al daarvoor had besteld en nu precies 4 weken en 1 dag onderweg is ( Shipment 23 Juni )
Ook mis ik nog steeds 4 USB-lampjes die nagestuurd zouden worden. Deze hebben inmiddels ook een PostNL tracking gekregen ( net als de net binnengekomen Powerbank ) dus ik blijf hoop houden.

We hebben geduld en hopen dat alles langzamerhand binnendruppelt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
lowo schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:27:
[...]

Mijn 16k Powerbank is nog onderweg.
Volgens Allbuy verzonden op 9 juli maar via een omweggetje ( Zweden ).
Hier zal ik ws nog wel ff op moeten wachten, evenals mijn Mi-band die ik al daarvoor had besteld en nu precies 4 weken en 1 dag onderweg is ( Shipment 23 Juni )
Ook mis ik nog steeds 4 USB-lampjes die nagestuurd zouden worden. Deze hebben inmiddels ook een PostNL tracking gekregen ( net als de net binnengekomen Powerbank ) dus ik blijf hoop houden.

We hebben geduld en hopen dat alles langzamerhand binnendruppelt :z
Ik heb hier een Powerbank besteld op 12 Juni via allbuy en ook nog steeds niet binnen. Duurt goed lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Cyleo schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:49:
[...]

Ik heb hier een Powerbank besteld op 12 Juni via allbuy en ook nog steeds niet binnen. Duurt goed lang.
Ben aan het mailen met Gearbest over m'n bestelling van 3 juni. De tracking zegt dat die 11 juni richting Nederland is gegaan. Daarna is ie niet meer te traceren. Ging om een Mi Fan. Ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

[...]

Die van mijn is besteld op 16 juni en ook nog steeds niet binnen....
Ik geef ze nog 1 week, hierna wil ik een resend met T&T of refund...

Ook bij mij was de eerste bestelling niet compleet (2 led lampjes, 1 geleverd).
Na veel heen en weer gemail sinds vandaag eindelijk een T&T van ze gekregen...

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
[...]

Daarom was ik ook zo blij verrast dat ik de mijne ( Mi powerbank 10.000 mA ) al na 6 dagen in de brievenbus vond :)
Het kan dus wel sneller bij Allbuy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:17
[...]

Yup, ik moet ook nog paar pakketjes van allbuy krijgen van rond die datum..

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Klote, heb net dit al voor mij opengemaakte pakje door de brievenbus gekregen:

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/oaqhc6.jpg

Dus óf de postbode heeft de inhoud zelf eruit gehaald óf hij heeft dit opengescheurde pakje op deze manier bezorgd, wat hem sowieso een eikel maakt (maar hij heeft zelf de inhoud dan niet).

Probleem 1: ik had 2 dingen besteld bij Banggood, de 1 cent kostende Keychain Gadget en de megagoeie Xiaomi Piston 3 deal, hoe kom ik erachter wat er in zit?

Probleem 2: Wat kan ik nu het best doen? Iemand ervaring mee? Volgens mij betekent de code beginnend met 3S dat het gaat om een PostNL pakjesbezorger, toch? Schiet ik alleen niet heel veel mee op, er komen hier zo veel verschillende postbodes.. Of kan ik beter bij Banggood aankloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:44
crispo schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:31:

Probleem 1: ik had 2 dingen besteld bij Banggood, de 1 cent kostende Keychain Gadget en de megagoeie Xiaomi Piston 3 deal, hoe kom ik erachter wat er in zit?
Staat er op het pakje geen ordernummer dat je kan vergelijken met wat in je account van Banggood staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37

[afbeelding]

Dus óf de postbode heeft de inhoud zelf eruit gehaald óf hij heeft dit opengescheurde pakje op deze manier bezorgd, wat hem sowieso een eikel maakt (maar hij heeft zelf de inhoud dan niet).

Probleem 2: Wat kan ik nu het best doen? Iemand ervaring mee? Volgens mij betekent de code beginnend met 3S dat het gaat om een PostNL pakjesbezorger, toch? Schiet ik alleen niet heel veel mee op, er komen hier zo veel verschillende postbodes.. Of kan ik beter bij Banggood aankloppen?
Probeer twitter eens @PostNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-09 17:29

ITsEZ

parttime all-rounder

[afbeelding]

Er staat een waarde op het pakketje, kijk wat de waarde is en dat zou genoeg moeten zeggen. De waarde klopte bij mijn pistons

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

...
Volgens mij betekent de code beginnend met 3S dat het gaat om een PostNL pakjesbezorger, toch?
Maar da's toch vreemd?!? :?
Een 3S code zou betekenen een pakje; m.a.w. wordt bezorgd door aan te bellen, af te geven, barcode wordt gescand en de desbetreffende T&T code wordt als zijnde 'bezorgd' afgemeld.
Je zegt dat het door de brievenbus gestopt is...(?) m.a.w. was het niet de gewone (brieven)postbode?

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
ehtweak schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:03:
[...]

Een 3S code zou betekenen een pakje; m.a.w. wordt bezorgd door aan te bellen, af te geven, barcode wordt gescand en de desbetreffende T&T code wordt als zijnde 'bezorgd' afgemeld.
Je zegt dat het door de brievenbus gestopt is...(?) m.a.w. was het niet de gewone (brieven)postbode?
Postnl bellen. Zaak van laten maken.
Zij nemen contact op met de bezorger. Als het een pakje was met 3S code, aangeven bij postnl. Dan moet iemand ook getekend hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

[afbeelding]

3SIMxxxxxx zie ik? Dan is het uit China zonder T&T verzonden en te dik voor hier in de brievenbus (meestal). Wordt dan gezien als ''normale'' basis zending en hoef je niet te tekenen voor ontvangst.

Als het dan toch in de brievenbus past doen ze het vaak daarin. Wel erg jammer/lelijk dat het pakketje leeg is aangekomen :X

[ Voor 10% gewijzigd door RobertowNL op 22-07-2015 16:29 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

RobertowNL schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:27:
[...]

3SIMxxxxxx zie ik? Dan is het uit China zonder T&T verzonden en te dik voor hier in de brievenbus (meestal). Wordt dan gezien als ''normale'' basis zending en hoef je niet te tekenen voor ontvangst.

Als het dan toch in de brievenbus past doen ze het vaak daarin. Wel erg jammer/lelijk dat het pakketje leeg is aangekomen :X
Opzich vrij simpel, het pakje pasten niet door de brievenbus en de bezorger ijverig als deze is kon het niet over zijn hart verkrijgen om het pakketje niet te bezorgen, aldoende heeft deze het pakketje opengemaakt zodat deze wel door de brievenbus past. Ik vind het een sympathieke gozer! Je kan hem er morgen ook even op aanspreken natuurlijk, ik neem aan dat het wel opvalt als een pakketje geopend is voor bezorging :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
bottom line schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:48:
[...]

Staat er op het pakje geen ordernummer dat je kan vergelijken met wat in je account van Banggood staat?
Zijn allemaal verschillende nummers helaas.
ITsEZ schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:58:
[...]

Er staat een waarde op het pakketje, kijk wat de waarde is en dat zou genoeg moeten zeggen. De waarde klopte bij mijn pistons
Waarde is 7.98, staat niet bij welke currency.
ehtweak schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:03:
[...]

Het is sowieso door de brievenbus gegaan, kan ook makkelijk met zo'n envelop.
dangerousp schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:55:
[...]

Probeer twitter eens @PostNL
Ga ik doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Hier ook pakketje met Xiaomi lader door de brievenbus *gepropt*. Zakje gescheurd, ik geirriteerd. Wel nog met de inhoud er in.* Rare manier van bezorgen inderdaad.
* witte Xiaimi doosje wel half uit de bubbelwrap geduwd en daardoor ook verfrommeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

crispo schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:43:
[...]

Waarde is 7.98, staat niet bij welke currency.
Dan vrees ik dat het je pistons waren ;(
crispo schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:50:
[...]

Ah ok, zag 3S staan dus dacht meteen PostNL pakketje . Dus wie aanschrijven: Banggood, PostNL of misschien Paypal?
Als die in je brievenbus gestopt is hij waarschijnlijk sws door postnl bezorgd, een tweet sturen kan nooit kwaad.

[ Voor 45% gewijzigd door ITsEZ op 22-07-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
RobertowNL schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:27:
[...]

Ah ok, zag 3S staan dus dacht meteen PostNL pakketje . Dus wie aanschrijven: Banggood, PostNL of misschien Paypal?
ITsEZ schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:50:
[...]
Dan vrees ik dat het je pistons waren ;(
Ik ook :'(

[ Voor 13% gewijzigd door crispo op 22-07-2015 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

crispo schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:50:
[...]

Ah ok, zag 3S staan dus dacht meteen PostNL pakketje .
Het is ook een PostNL pakketje, maar gewoon ''standaard' die ze bij de buren en al mogen afgeven (het €6.75 postkantoorpakketje). Alle pakketjes die zo komen kwamen uit China kwamen hier met een 3SIM code ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
RobertowNL schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:57:
[...]

Het is ook een PostNL pakketje, maar gewoon ''standaard' die ze bij de buren en al mogen afgeven (het €6.75 postkantoorpakketje). Alle pakketjes die zo komen kwamen uit China kwamen hier met een 3SIM code ;)
€6,95 inmiddels al :'( Maarja aan de andere kant, als je hoort hoe weinig die pakketbezorgers verdienen per pakketje.... :X

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/view/2014/chenyongfu/04/SKU217895/154.jpg

Vandaag mooi LED-balkje binnengekregen. microUSB voeding erin op het uiteinde tikken (touch) en hij springt aan. Daarna nog een keer tikken en aangetikt houden en hij gaat dimmen.

Op laagste stand doet hij iets van 15mA ofzo (amper te meten), hoogste stand zo'n 800mA (0,8A). Denk wel dat hij op de hoogste stand na een poosje aardig warm wordt. Maar het ding is van aluminium, dus ik neem aan dat hij de warmte wel goed kan afvoeren.

Zo warm als op de foto is het niet, het is wat witter in het echt, maar geen vervelende kleur. Handig lampje voor bij het klussen (i.c.m. powerbank/telefoonlader) of in de auto ofzo. 25,3cm lang.

[ Voor 21% gewijzigd door ThinkPad op 22-07-2015 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 13:55
Allbuy is dit keer snel..

13e de Xiaomi 10.000mAh powerbank besteld met coupon voor 9,09 eur, vandaag binnen.

Die powerbanks zijn wel verslavend, voor dat geld zijn aanbiedingen niet te weerstaan :X
heb nu de 5000, 10400 en 10000 liggen.

Eerste indruk is dat de 10.000 toch wel een mooi formaat heeft, beter dan de 10400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:32

pinda powerrr

Slow down...

ThinkPadd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 17:25:
[afbeelding]

Vandaag mooi LED-balkje binnengekregen. microUSB voeding erin op het uiteinde tikken (touch) en hij springt aan. Daarna nog een keer tikken en aangetikt houden en hij gaat dimmen.

Op laagste stand doet hij iets van 15mA ofzo (amper te meten), hoogste stand zo'n 800mA (0,8A). Denk wel dat hij op de hoogste stand na een poosje aardig warm wordt. Maar het ding is van aluminium, dus ik neem aan dat hij de warmte wel goed kan afvoeren.

Zo warm als op de foto is het niet, het is wat witter in het echt, maar geen vervelende kleur. Handig lampje voor bij het klussen (i.c.m. powerbank/telefoonlader) of in de auto ofzo. 25,3cm lang.
Oh fuck....waarom moet je dat nou posten! Ik ben een sucker voor lampjes....nou moet ik weer een reden verzinnen om dit te bestellen :P

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Voor wie liever de 10400 heeft. Nu 11,63euro http://www.gearbest.com/iphone-power-bank/pp_143298.html
[Misschien nog ergens een code te vinden voor nog wat extra korting, de codes die ik heb geprobeerd zorgden juist voor een hogere prijs 8)7 ]
GB heeft wel lange levertijd helaas.

[ Voor 24% gewijzigd door Medione1210 op 22-07-2015 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jpg
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-10-2018
Ik hem men 16000 powerbank nog niet (Allbuy) maar heb net wel een hoesje ervoor binnengekregen (tinydeal). Als ik het zo bekijk, Ik dacht de powerbank er stukje groter ging zijn. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 21-09 21:58
M'n laptophoes is vandaag aangekomen. De 14e besteld op eBay en vandaag de 22e dus binnen. Ik hoop dat hij bestand is tegen mijn lompheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
[...]
Soort vergelijkbaar iets twee dagen geleden binnengekregen maar dan een IR-aan/uit versie. Dacht dus dat 'ie kapot was. Ik maar met mijn hand voor de sensor wapperen. De batterijen (gaan er helaas 4 in) nogmaals opgeladen, nope, deed niets. Was van plan de dag erna een mailtje te sturen dat het een DOA was.

Welnu, later op de avond, loop langs dat ding en floep, aan ging ie. Zit ook een lichtsensor in dus doet het alleen vanaf een bepaalde mate van donkerheid :) Hetgeen ook stond bij de omschrijving natuurlijk, maar ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdebunt
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-07-2022
Net maar even de 10400 Xiaomi PB besteld bij gearbest :) had jammer genoeg geen punten meer, maar nu kunnen we er weer enkele sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
DJSmiley schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 17:45:

13e de Xiaomi 10.000mAh powerbank besteld met coupon voor 9,09 eur, vandaag binnen.

Die powerbanks zijn wel verslavend, voor dat geld zijn aanbiedingen niet te weerstaan :X

Eerste indruk is dat de 10.000 toch wel een mooi formaat heeft, beter dan de 10400
Mm, bijzonder dat daar zo'n groot verschil in zit dan. Die van mij zit nog steeds ergens in de nether blijkbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
[...]

€6,95 inmiddels al :'( Maarja aan de andere kant, als je hoort hoe weinig die pakketbezorgers verdienen per pakketje.... :X

[afbeelding]

Zou ik een stel van die dingen op een normale voeding kunnen aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Maardiweb schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:06:
Recordje qua verzendtijd van Aliexpress. Ik heb een Bike mount voor mijn telefoon besteld die ik op mn racefiets ga monteren. Oude telefoon gebruiken voor navigatie :)
Op 11 juli besteld, vandaag binnen gekregen. Nog niet eerder zo snel meegemaakt en aan de verpakking te zien kwam het zeker uit China :D
Zat toevallig van de week naar deze te kijken>
http://www.aliexpress.com...-iPhone-5/2036646531.html

Hoe bevalt het?, zit hij stevig op je fiets?, Met welke gsm gebruik je hem? En zit de gsm stevig in de houder?
Zou je aub foto's en/of video willen maken. :)

Als hij jou goed bevalt bestel ik hem ook. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

maartend schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 21:41:
[...]

Zou ik een stel van die dingen op een normale voeding kunnen aansluiten?
Als in 12V?

Met een schakelbare usb-hub kom je al een flink eind, kun je ze ook nog apart aan en uit zetten.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
walterworld schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 21:48:
[...]

Zat toevallig van de week naar deze te kijken>
http://www.aliexpress.com...-iPhone-5/2036646531.html

Hoe bevalt het?, zit hij stevig op je fiets?, Met welke gsm gebruik je hem? En zit de gsm stevig in de houder?
Zou je aub foto's en/of video willen maken. :)

Als hij jou goed bevalt bestel ik hem ook. 8)
Dan is dit wat veiliger en water- en stofbestendig.
Als je valt of door een kuil rijdt heb je minder risico op schade. En in het vakje eronder kan je mooi een powerbank kwijt.
http://www.aliexpress.com...hone-Bag/32254610554.html

[ Voor 3% gewijzigd door Medione1210 op 22-07-2015 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Erasmo schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 21:51:
[...]

Als in 12V?

Met een schakelbare usb-hub kom je al een flink eind, kun je ze ook nog apart aan en uit zetten.
Neem er dan ook nog een setje Tronsmart kabels in verschillende lengtes bij...dan heb je helemaal een mooi setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Erasmo schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 21:51:
[...]

Als in 12V?

Nou, zat meer aan dit te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 21:46
Nog exact 4 uur: de Xiaomi bluetooth controller voor €15,59 bij allbuy als je de code uit de description ook even inklopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

maartend schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 21:56:
[...]

Nou, zat meer aan dit te denken.
USB is 5v en wat jij linkt is 12V en een zware overkill tenzij je er je complete straat mee wilt verlichten.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Erasmo schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:02:
[...]

USB is 5v en wat jij linkt is 12V en een zware overkill tenzij je er je complete straat mee wilt verlichten.
Klopt, maar ik wil wel zo'n soort stabiele voeding. Wil er 8 aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acizane80
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-03-2024
İk heb de Xiaomi redmi 2 en de Mi Band besteld via Tinydeal. Nu zie ik als laatste status update processed by customs.
Moet ik mij voorbereiden op een factuur van de douane? Iemand meer ervaring?

22-07-2015 20:00 The item is being processed by customs BELGIUM
22-07-2015 15:49 The item has been processed in the country of destination
21-07-2015 07:40 The item is at the PostNL sorting center
20-07-2015 16:15 The item is at the handover point from freight carrier to PostNL
20-07-2015 03:49 The item is ready for shipment
19-07-2015 14:47 The item has arrived in the transit airport
19-07-2015 05:02 The item has left the originating country
18-07-2015 20:00 The item is received by the shipper in the originating country
17-07-2015 04:02 The Item is at the shippers warehous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psycoxl
  • Laatst online: 12-09 14:37
Zag ook nog een mooie aanbieding bij tinydeal mooie currently watch nu $7.99
http://m.tinydeal.com/nl/...s-quartz-men-watch-145742
Afbeeldingslocatie: http://img1.tinydeal.com/images/73/88/377388_130680358483276096.jpg

Heb hem zelf een paar maanden geleden gehaald ziet er erg goed uit. Zeker voor die prijs. Test hem alleen niet in het water

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thralas schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:00:
Nog exact 4 uur: de Xiaomi bluetooth controller voor €15,59 bij allbuy als je de code uit de description ook even inklopt.
Of nog 1 dag voor €11,90 ($12.99) bij Tinydeal.

Trouwens er zijn er coupons waaronder de $2 coupon en 50% korting bij de Orico shop op Aliexpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Chocoball schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:24:
[...]

Eeh....das wel een heel ander apparaat :P

Afbeeldingslocatie: http://img2.allbuy.com/allbuy-image/productsnapshot/1f6/16869b37-0f50-4089-aa55-779b81902232_b.jpg
vs
Afbeeldingslocatie: http://img.td-imgs.com/images/28/90/412890_130800191741228703.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Gutteguttegut op 22-07-2015 22:29 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gutteguttegut schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:28:
[...]
Eeh....das wel een heel ander apparaat :P

[afbeelding]
vs
[afbeelding]
Oops, maar is ook een bluetooth controller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
psycoxl schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:23:
Zag ook nog een mooie aanbieding bij tinydeal mooie currently watch nu $7.99
http://m.tinydeal.com/nl/...s-quartz-men-watch-145742
[afbeelding]

Heb hem zelf een paar maanden geleden gehaald ziet er erg goed uit. Zeker voor die prijs. Test hem alleen niet in het water
Linkt werkt [bij mij] niet....

Een link naar de hele collectie. http://www.tinydeal.com/i...ult&keyword=Curren&page=1

[ Voor 9% gewijzigd door Medione1210 op 22-07-2015 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Chocoball schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:35:
[...]

Oops, maar is ook een bluetooth controller ;)
Bedtijd voor Chocoball :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 15:18
*knip*, het is hier geen V&A

[ Voor 90% gewijzigd door Perkouw op 23-07-2015 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Laatst online: 21-09 11:31
*knip*

[ Voor 103% gewijzigd door Perkouw op 23-07-2015 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootahH
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:29
Chocoball schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:24:
[...]

Trouwens er zijn er coupons waaronder de $2 coupon en 50% korting bij de Orico shop op Aliexpress.
thnx. Toch weer 2 euro van bluetooth 4.0 dongle af. http://m.aliexpress.com/i...wwdetail2mobilesitedetail
Hopelijk werkt die met de xiaomi controller.

Hmm zie nu ook opeens veel goedkopere, kon ze voorheen niet vinden :( http://m.aliexpress.com/item/32292553074.html

[ Voor 6% gewijzigd door wootahH op 22-07-2015 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Thomasz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-05 19:48
DJSmiley schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 17:45:

Heh 9,09 euro? Welke code heb jij gebruikt? Bij mij is die 11.46 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Mijn Mi speaker van Xiaomi is aangekomen, het gaat om de witte stereo speaker. Wat een ongelofelijk fijn geluid komt eruit. Ik luister geen hardstyle/hardcore en dat soort muziek. Maar muziek als John Lennon komt er echt heel fijn uit en het is echt een stereo speaker. Speaker is echt super mooi gemaakt en voelt uitermate degelijk aan!

besteld bij Allbuy op 6 juli en vandaag op 22 juli binnen gekregen, verstuurd vanuit Maleisië!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Thomasz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-05 19:48
[afbeelding]

Heb 2 van die Nillkin laders hier en ze worden wel flink heet tijdens het laden. Maar telefoons die eraan hangen laden wel snel op dus dat maakt t weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
wootahH schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 23:15:
[...]
thnx. Toch weer 2 euro van bluetooth 4.0 dongle af. http://m.aliexpress.com/i...wwdetail2mobilesitedetail
Hopelijk werkt die met de xiaomi controller.

Hmm zie nu ook opeens veel goedkopere, kon ze voorheen niet vinden :( http://m.aliexpress.com/item/32292553074.html
Die Orico spullen zijn zelfs met code veel te duur vind ik.
Mr_Thomasz schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 00:53:
[...]

Heh 9,09 euro? Welke code heb jij gebruikt? Bij mij is die 11.46 .
Prijzen wijzigen regelmatig. Daarnaast zijn er, als je even zoekt bij de buren, 10% kortingscodes in omloop.

[ Voor 18% gewijzigd door Perkouw op 23-07-2015 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Laatst online: 02-05-2024
Medione1210 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 05:49:
[...]

Die Orico spullen zijn zelfs met code veel te duur vind ik.
Ben ik blind of is dit niet de orginele Orico shop?
Pagina: 1 ... 60 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic