Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Aardappelkroket schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 15:35:
Pff, bij banggood een nilkin usb kabeltje gekocht voor mn telefoon.
Op het doosje staat "Charging & Tansmission", en de 'echtheidsssticker' die je online kan checken bevat een code van 5 x 4 (=20) cijfers ipv 4 x 4 (=16). Levert banggood wel vaker neppe dingen? Wat kan ik hier aan doen?
Wat is de link naar het product? Ben benieuwd wat er in de specs staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
grun93 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 15:26:
[...]

Knap stukje research, bedankt voor het delen. _/-\o_ Maar zit er op die telefoons voor de chinese thuismarkt altijd software die ook in het engels (of nederlands) in te stellen is? Zelfs als dat het geval is, zal het nog niet mee vallen, tenzij je weet waar je zoeken moet?
Goed opgemerkt. Ik ben helemaal niet van plan om die echt te kopen, maar ik vermoed inderdaad dat de software Chinees zal zijn.
Als ik even hier kijk, kun je wel via de recovery (zoals op elke Android-telefoon) meertalige software installeren.
Dat lijkt me niet zo moeilijk.
Of met bijvoorbeeld Mi PC Suite: http://en.miui.com/thread-92720-1-1.html

[ Voor 4% gewijzigd door user001 op 11-07-2015 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelkroket
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Medione1210 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:03:
[...]

Wat is de link naar het product? Ben benieuwd wat er in de specs staat.
http://www.banggood.com/N...o-USB-Cable-p-943242.html

Kost geen drol natuurlijk, maar gaat gewoon om het principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:55
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:03:
Net een Kcx-017 besteld bij banggood maar nu ben ik nog opzoek naar een oplaadstation, een paar usb kabels en een auto lader.

Je hebt bijvoorbeeld de blitzwolf 40w maar die is maar een eurotje of 2 goedkoper dan een Anker. Aukey heeft op het eerste zicht ook een paar mooie station en zelfs een met quickcharge.

Ivm kabels, geen idee in hoeverre de usb kabels vergelijking chart up-to-date word gehouden. Voor zover ik kan lezen word de Nillkin het meest aangeraden maar als ik dan reviews lees gaan ze blijkbaar toch wel snel kapot? Aukey en Anker hebben ook kabels voor mooie prijzen, in de meeste gevallen zelfs goedkoper maar hoe zit het dan met de kwaliteit? Bv een 3 pack 2a 120cm kabel van aukey voor 6.99. Een nillkin kost op banggood 3.31 per kabel, xiaomi zit ook rond 3 euro per kabel.

Een autolader komt niet veel voor in dit topic.
Ik heb donderdag de blitzwolf afgehaald bij postkantoor maar heb ook pasgeleden de anker gekocht, maar moet zeggen dat de anker aardig compacter is de blitzwolf is stukken groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Net een Kcx-017 besteld bij banggood maar nu ben ik nog opzoek naar een oplaadstation, een paar usb kabels en een auto lader.

Je hebt bijvoorbeeld de blitzwolf 40w maar die is maar een eurotje of 2 goedkoper dan een Anker. Aukey heeft op het eerste zicht ook een paar mooie station en zelfs een met quickcharge.

Ivm kabels, geen idee in hoeverre de usb kabels vergelijking chart up-to-date word gehouden. Voor zover ik kan lezen word de Nillkin het meest aangeraden maar als ik dan reviews lees gaan ze blijkbaar toch wel snel kapot? Aukey en Anker hebben ook kabels voor mooie prijzen, in de meeste gevallen zelfs goedkoper maar hoe zit het dan met de kwaliteit? Bv een 3 pack 2a 120cm kabel van aukey voor 6.99. Een nillkin kost op banggood 3.31 per kabel, xiaomi wit ook rond 3 euro per kabel.

Een paar pagina's terug is er over Aukey, Orico en Tronsmart kabels gesproken. Mischien kan je daar nog wat info uithalen.

Als je zoekt op Nilkin zie je ook dat opvallend veel mensen last krijgen van kapotte connectors.

Autolader is hier ook wel eens voorbij gekomen. Wat voor soort wil je? 1, 2 of meer usb poorten?
Ik heb zelf via Amazon destijds een zeer fijne TomTom lader gekocht.
http://www.amazon.de/TomTom-High-Speed-USB-Multi-Ladegerät/dp/B004SH3ERC/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1436623727&sr=8-1&keywords=Tomtom+12v+usb,
maar ik heb ook een heel kleine Griffin dual usb lader [let op, worden veel fakes van verkocht].

Ik zou zelf voor de Anker gaan, al is het maar om de zeer goede service, Europese garantie en snelle levertijd van Amazon.de.

[ Voor 17% gewijzigd door Medione1210 op 11-07-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medione1210 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:07:
[...]

Een paar pagina's terug is er over Aucky, Orico en Tronsmart kabels gesproken. Mischien kan je daar nog wat info uithalen.

Als je zoekt op Nilkin zie je ook dat opvallend veel mensen last krijgen van kapotte connectors.

Autolader is hier ook voorbij gekomen. Wat voor soort wil je? 1, 2 of meer usb poorten?
ik heb zelf via Amazon destijds een zeer fijna TomTom lader gekocht.
http://www.amazon.de/TomTom-High-Speed-USB-Multi-Ladegerät/dp/B004SH3ERC/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1436623727&sr=8-1&keywords=Tomtom+12v+usb,
maar ik heb ook een heel kleine Griffin dual usb lader [let op, worden veel fakes van verkocht].
Bedoel je dan Aukey? Op Aucky vind ik alleen maar jouw post terug.

Inderdaad ja, las ik in verschillende reviews dat deze snel kapot gaan.

2 Poorten is meer dan voldoende. Dacht zelf aan deze http://www.amazon.de/gp/p...585296387&pf_rd_i=desktop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:12:
[...]

Bedoel je dan Aukey? Op Aucky vind ik alleen maar jouw post terug.

Inderdaad ja, las ik in verschillende reviews dat deze snel kapot gaan.

2 Poorten is meer dan voldoende. Dacht zelf aan deze http://www.amazon.de/gp/p...585296387&pf_rd_i=desktop
Thanks. Tekst aangepast naar Aukey...

Dit is ook een mooie http://www.amazon.de/Ladegerät-PowerIQ-Technologie-Samsung-Motorola/dp/B00U8GZUO2/ref=pd_sim_147_4?ie=UTF8&refRID=110MHB34HVJ905WF4KV5

[ Voor 12% gewijzigd door Medione1210 op 11-07-2015 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Medione1210 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:15:
[...]

Dit is ook een mooie http://www.amazon.de/Ladegerät-PowerIQ-Technologie-Samsung-Motorola/dp/B00U8GZUO2/ref=pd_sim_147_4?ie=UTF8&refRID=110MHB34HVJ905WF4KV5
Ik heb toevallig vandaag deze binnen gekregen:
http://www.amazon.de/AIPo...98&sr=1-10&keywords=aukey

Wordt overal als erg goed ervaren, ik ga hm de komende tijd uitproberen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Ik ben geïnteresseerd in die Xiaomi Mini Router die ik nu op Gearbest kan kopen voor slechts €18.
Op dit moment heb ik een Netgear WNDR3700, maar ik merk dat ik met dit apparaat niet doorheen het hele huis goed signaal heb.
Ik herinner me dat verschillende Tweakers-leden de Xiaomi uitgetest hebben en erg tevreden mee zijn. Heeft iemand hier beide apparaten al eens gebruikt?
En weet iemand hoe je de firmware naar een Engels kan omvormen. (mijn Chinees is namelijk niet echt goed. }:O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
user001 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:35:
Ik ben geïnteresseerd in die Xiaomi Mini Router die ik nu op Gearbest kan kopen voor slechts €18.
Op dit moment heb ik een Netgear WNDR3700, maar ik merk dat ik met dit apparaat niet doorheen het hele huis goed signaal heb.
Ik herinner me dat verschillende Tweakers-leden de Xiaomi uitgetest hebben en erg tevreden mee zijn. Heeft iemand hier beide apparaten al eens gebruikt?
En weet iemand hoe je de firmware naar een Engels kan omvormen. (mijn Chinees is namelijk niet echt goed. }:O )
Xiaomi Router. De goedkoopste open WRT-router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medione1210 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:15:
[...]

En goedkoper ook!
Gutteguttegut schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:29:
[...]
Ik heb toevallig vandaag deze binnen gekregen:
http://www.amazon.de/AIPo...98&sr=1-10&keywords=aukey

Wordt overal als erg goed ervaren, ik ga hm de komende tijd uitproberen.
Ooh, ook maar even bekijken.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:01
user001 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:35:
Hore kom jij op 18euro? Ik zie hem alleen voor 28 dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Daar staat inderdaad het meeste in, bedankt.
maurits82 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:44:
[...]

Hore kom jij op 18euro? Ik zie hem alleen voor 28 dollar
Klopt, maar dat zei ik ook: "die IK kan kopen". De reden voor de lagere prijs is mijn $50 aan punten die ik nog in mijn account heb. Die kan je inzetten om telkens tot 30% korting te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Misschien dat er wel een Chinees werkt bij amazon.de, maar dat maakt het nog geen China. Oftewel: dat is off-topic :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:51:
[mbr]Misschien dat er wel een Chinees werkt bij amazon.de, maar dat maakt het nog geen China. Oftewel: dat is off-topic :) [/]
Misschien kon hij het [Ervaringen] Online shoppen in Duitsland topic niet vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
gambieter schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:51:
[mbr]Misschien dat er wel een Chinees werkt bij amazon.de, maar dat maakt het nog geen China. Oftewel: dat is off-topic :) [/]
Op zich met je eens, maar je wil een medetweaker ook helpen als hij een bepaald product uit China wil halen maar dat voor ongeveer hetzelfde geld ook 'hier' kan halen. Er wordt zo ook regelmatig verwezen naar de Action...
Maar wel goed om ons eraan te herinneren China niet uit het oog te verliezen. O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Medione1210 op 11-07-2015 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Gisteren de Xiaomi Piston 3 van Banggood (de €6,00-versie) binnengekregen. Genuine verpakking (je kan me niet vertellen dat ze deze prachtige verpakking zo goed na kunnen maken). Prachtproduct ook, geluidskwaliteit is erg goed. Vergeleken met de youth versie heeft hij iets meer bass en iets minder scherpe hoge tonen. Wat je prettiger vind om naar te luisteren is dan de grote vraag, maar mij bevalt het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Zelf heb ik een tijd geleden deze ontvangen:
http://nl.aliexpress.com/...7129.html?storeId=1065038

1x 2.1A en 2x 1A poorten. Bevalt nog steeds prima, voelt ook erg degelijk aan.

*knip

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 11-07-2015 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 01:39
nu ben ik nog opzoek naar een oplaadstation, een paar usb kabels en een auto lader.

Toevallig vanmiddag deze binnen gekregen van Orico.
Heb hem nog niet getest maar dat komt komende week nog wel.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

puntje013 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 21:54:
[...]

Toevallig vanmiddag deze binnen gekregen van Orico.
Heb hem nog niet getest maar dat komt komende week nog wel.
Post je het dan even? Ik heb het niet meteen nodig dus ik wacht nog even af en ga in de tussentijd wat reviews opzoeken van verschillende producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
http://www.aliexpress.com...ank-Case/32370010767.html

Deze pas binnen. Is denk ik geen originele xiaomi hoesje, maar jeetje, ze maken zelfs de verpakking met xiaomi sticker na.
vergeleken met hoesje van 10.400, vind ik deze minder fijn. Voelt nogal ruw aan en trekt erg veel stof aan. Geen idee of een originele van veel beter kwaliteit is.

http://www.aliexpress.com...ne6-Plus/32334475715.html

Deze micro/lightning kabel ook pas binnen, ziet er goed uit. Benieuwd hoe lang deze het vol gaat houden. Alle lightning kabels uit China hebben tot nu toe niet langer dan een half jaar volgehouden hier. Scheelt dat Orico een jaar garantie biedt, al weet ik niet hoe makkelijk ze daarin zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door xileS op 12-07-2015 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Wut! Zie ik ineens dit op de tracking staan.
Further Detail:
Shipment has been given a release by Customs.

Next Step:
Unless there is an adhoc exam or a stop by another regulatory authority the shipment will proceed to delivery
Mijn DHL zending ligt ineens in Brussel i.p.v. Amsterdam/Leipzig. Alright then.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Banggood plaatst zelfs een 'authorization letter' op hun site, dus dan moeten ze geen fakes gaan verkopen natuurlijk! Maar:
Er staat op de Banggood site dezelfde 'tansmission' fout. Het zal niet de eeeste keer zijn dat een Chinees merk dergelijke spellings fouten maakt' dus dat hoeft niet perse te betekenen dat het fake is..
En een foto van een andere koper laat ook een doosje zien van 4x5 tekens, maar die zou natuurlijk ook een fake gehad kunnen hebben.

Deze Nilkin kabels hebben overigens een reputatie van kapotte connectors dus ik zou deze zowiezo niet aanraden.

[ Voor 38% gewijzigd door Medione1210 op 12-07-2015 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uknowSam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-11-2022
Aardappelkroket schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 15:35:
Pff, bij banggood een nilkin usb kabeltje gekocht voor mn telefoon.
Op het doosje staat "Charging & Tansmission", en de 'echtheidsssticker' die je online kan checken bevat een code van 5 x 4 (=20) cijfers ipv 4 x 4 (=16). Levert banggood wel vaker neppe dingen? Wat kan ik hier aan doen?
Medione1210 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 04:22:
[...]

Banggood plaatst zelfs een 'authorization letter' op hun site, dus dan moeten ze geen fakes gaan verkopen natuurlijk! Maar:
Er staat op de Banggood site dezelfde 'tansmission' fout. Het zal niet de eeeste keer zijn dat een Chinees merk dergelijke spellings fouten maakt' dus dat hoeft niet perse te betekenen dat het fake is..
En een foto van een andere koper laat ook een doosje zien van 4x5 tekens, maar die zou natuurlijk ook een fake gehad kunnen hebben.

Deze Nilkin kabels hebben overigens een reputatie van kapotte connectors dus ik zou deze zowiezo niet aanraden.
Heb ook 2 stuks gekocht. Beide geverifieerde met 4x5 tekens en code is valid.

Gewoon bij deze link verifiëren en dan komt het goed ;)

http://www.nillkin.com/web07/en-index.html

Trouwens ook bij banggood bestelt, nog geen problemen met service en producten gehad.

2x 10000mah en 2x nillkin bestelt ;)

[ Voor 16% gewijzigd door uknowSam op 12-07-2015 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
uknowSam schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:20:
[...]

[...]

Trouwens ook bij banggood bestelt, nog geen problemen met service en producten gehad.

Handig. Ik wist zelfs niet dat er zo'n code op zat. :9
Mijne van Tinydeal is alvast ook echt. En na 4 maanden al stuk. De kwaliteit is dus niet zo goed.
Toevoeging: er staat ook 'charging and tansmission' op.

[ Voor 4% gewijzigd door user001 op 12-07-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
user001 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:46:
[...]

Mijne van Tinydeal is alvast ook echt. En na 4 maanden al stuk. De kwaliteit is dus niet zo goed.
Misschien handig om de mods even een * bij de Nilkin kabels te laten zetten in de startpost met de waarschuwing dat deze kabels bovengemiddeld snel stuk kunnen gaan?
Zo goedkoop zijn die kabels nou ook weer niet dat je mag verwachten dat ze het maar een paar maanden volhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uknowSam
user001 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:46:
[...]

Had je de micro usb kabel of lighting? Op internet blijkt de lighting sneller stuk te gaan, of kijk ik verkeerd?
Medione1210 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:18:
[...]

Misschien handig om de mods even een * bij de Nilkin kabels te laten zetten in de startpost met de waarschuwing dat deze kabels bovengemiddeld snel stuk kunnen gaan?
Zo goedkoop zijn die kabels nou ook weer niet dat je mag verwachten dat ze het maar een paar maanden volhouden...
Ja inderdaad, heb juist gekocht omdat die hier zo goed staat aangeschreven :( Maarjha moet nog blijken wanneer die van mij stuk gaat.

[ Voor 38% gewijzigd door uknowSam op 12-07-2015 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
uknowSam schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:37:
[...]

Had je de micro usb kabel of lighting? Op internet blijkt de lighting sneller stuk te gaan, of kijk ik verkeerd?

[...]

Ja inderdaad, heb juist gekocht omdat die hier zo goed staat aangeschreven :( Maarjha moet nog blijken wanneer die van mij stuk gaat.
De micro-usb.
De kabel is wel goed als 'ie werkt, maar ik heb geen zin om elk half jaar een nieuwe te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uknowSam
user001 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:40:
[...]

De micro-usb.
De kabel is wel goed als 'ie werkt, maar ik heb geen zin om elk half jaar een nieuwe te kopen...
Ja klopt, mijn hema kabels van 2 meter gaan wel langer dan 1 jaar mee maar 0,5 ampere (denk ik) is wel laag. Iemand andere goede suggesties voor kabels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:13
TomasH schreef op zondag 14 juni 2015 @ 16:27:
[...]

Jep, als ie aangaat en als de bluetooth verbinding wordt gelegd. Bij het uitzetten niet trouwens. Duurt een seconde oid dus ik vind het niet heel storend.
Ik las op internet een review waar iemand een engels gesproken tekst had bij het wisselen van de modus.
Zou het wellicht mogelijk zijn om van taal te wisselen ? Uit de chinese handleiding ben ik nog niet veel wijzer geworden, al denk ik dat het niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
uknowSam schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:42:
[...]

Ja klopt, mijn hema kabels van 2 meter gaan wel langer dan 1 jaar mee maar 0,5 ampere (denk ik) is wel laag. Iemand andere goede suggesties voor kabels?
Ik probeer nu de Orico-kabel uit. Die heeft een jaar garantie, dus misschien vervangen ze als ook deze stuk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:02
Dankzij jullie verhalen over de Xiaomi powerbanks heb ik er ook een besteld van 10.000mah bij Banggood. Deze was 15,- een half uur later leg ik hem weer in mijn winkelwagen (vriendin raakte ook enthousiast) en nu kost hij 20,-! Meer mensen die dit hebben/gezien? Ben nu toch te gierig om er dan 5,- meer voor te gaan betalen.

Ook eindelijk mijn e-bike ombouwset besteld bij aliexpress. Verzendtijd indicatie 60-100 dagen. Ben erg benieuwd, voor het eerst dat ik zo'n dure bestelling op de gok bestel uit China (360,-) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
RisingSun schreef op zondag 12 juli 2015 @ 13:17:
Dankzij jullie verhalen over de Xiaomi powerbanks heb ik er ook een besteld van 10.000mah bij Banggood. Deze was 15,- een half uur later leg ik hem weer in mijn winkelwagen (vriendin raakte ook enthousiast) en nu kost hij 20,-! Meer mensen die dit hebben/gezien? Ben nu toch te gierig om er dan 5,- meer voor te gaan betalen.
Bij allbuy.com is hij nog steeds $12,88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook eindelijk mijn e-bike ombouwset besteld bij aliexpress. Verzendtijd indicatie 60-100 dagen. Ben erg benieuwd, voor het eerst dat ik zo'n dure bestelling op de gok bestel uit China (360,-) 8)7
Bij mij staat hij momenteel voor €20 op de website, maar dan bestel je hem toch gewoon ergens anders? Als je dat de eerste keer ook had gedaan had je zo maar even €4 uit gespaard. Bij chinashopping vergelijk je best even de prijzen voor je de trekker overhaalt.

https://www.allbuy.com/de...C-ONE-M9-Tablet-etc-25023

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:02
Kasj schreef op zondag 12 juli 2015 @ 13:27:
[...]

Bij allbuy.com is hij nog steeds $12,88
En dat is ook een originele? Las wel wat slechte dingen over album qua leveringen en dergelijke maar ga het er toch op wagen, dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
uknowSam schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:20:
[...]
[...]

Heb hier de Nillkin kabels gekocht en die zijn origineel volgens de scratch code en doen het goed.
http://nl.aliexpress.com/...767.html?http_swift_null=
Zijn wel duurder nu dan toen ik ze kocht 1 maand geleden (3.90 dollar toen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
uknowSam schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:42:
[...]

Lees even een paar pagina's terug, toen zijn micro usb kabels ook al uitgebreid besproken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
RisingSun schreef op zondag 12 juli 2015 @ 13:29:
[...]

En dat is ook een originele? Las wel wat slechte dingen over album qua leveringen en dergelijke maar ga het er toch op wagen, dankje :)
Als je even de zoekfunctie gebruikt zie je dat Allbuy idd de originele leverde. YMMV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210

Dat is veel geld voor een AE bestelling. Zeker met de extra inklaringskosten. Wat kost zo'n set hier?
En 60-100 dagen levertijd. ..je houdt wel van een gokje _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Medione1210 op 12-07-2015 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Laatst online: 15:00

..Christiaan..

..zwll..

wikiwhy schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:27:
[...]

Check je wel even of je het stekkertje helemaal in de jack hebt gestoken? Soms gaat dat namelijk nogal stroef en als ie er maar half inzit komt er aan een kant geen geluid uit. ;)

Als dat niet het geval is heb ik niets gezegd natuurlijk. :X :P
Dopjes zijn echt kaduuk, maar nieuwe zijn onderweg. Filmpje gemaakt van het euvel en banggood stuurt paar nieuwe op :) Dus als je nog iemand kent die aan 1 kant doof is maar wel mooie dopjes wil.... ;)

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 10:27
Je moet de juiste kleur kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bottom line schreef op zondag 12 juli 2015 @ 14:29:
[...]

Je moet de juiste kleur kiezen ;)
Die grijze stond een uurtje geleden ook aan 20. Zal wel een fout geweest zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
luckyjan schreef op zondag 12 juli 2015 @ 13:31:
[...]

Heb hier de Nillkin kabels gekocht en die zijn origineel volgens de scratch code en doen het goed.
luckyjan schreef op zondag 12 juli 2015 @ 13:31:
[...]

Heb die ook. 2A doorvoer haal ik er echter niet mee.
Atomsk in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a"

Heb nu een Remax microusb / lightning kabel besteld. Zou een omkeerbare usbstekker aan moeten zitten. Ben benieuwd. http://nl.aliexpress.com/...5C-6-For/32304002277.html

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Ik ben op zoek naar een lange (ongeveer 2 meter) kabel voor een Galaxy tab3. Ik betaal alles met paypal.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
..Christiaan.. schreef op zondag 12 juli 2015 @ 14:49:
Ik ben op zoek naar een lange (ongeveer 2 meter) kabel voor een Galaxy tab3. Ik betaal alles met paypal.
Probeer de zoekfunctie eens bij ebay, alieexpress of een van de webshops...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Medione1210 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 14:55:
[...]

Probeer de zoekfunctie eens bij ebay, alieexpress of een van de webshops...
Ebay gevonden. Banggood heeft ze niet, vandaar mijn vraag. Banggood heeft over het algemeen allemaal van dat soort kabels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
..Christiaan.. schreef op zondag 12 juli 2015 @ 15:02:
[...]

Ebay gevonden. Banggood heeft ze niet, vandaar mijn vraag. Banggood heeft over het algemeen allemaal van dat soort kabels...
De tab3 heeft volgens mij gewoon een micro usb aansluiting. Kijk dus eens een pasr pagina's terug in dit topic of zoek op tronsmart [ 1,8m]of aukey.
Bij Banggood http://www.banggood.com/buy/Micro-usb-cable-2m.html

[ Voor 3% gewijzigd door Medione1210 op 12-07-2015 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Ik heb zelf een tab 3.... en daar past echt geen micro usb in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
..Christiaan.. schreef op zondag 12 juli 2015 @ 15:12:
Lijkt me sterk.... [ik denk dat je dan een tab1 of 2 hebt en dan zoek je http://www.ebay.nl/sch/i....y+tab2+2m+cable&_sacat=0]

Hier lees je dat de tab3 een micro usb aansluiting heeft.
http://www.tabletguide.nl/tablets/samsung-galaxy-tab-3-7/

http://www.tabletsmagazin...amsung-galaxy-tab-3-10-1/

[ Voor 37% gewijzigd door Medione1210 op 12-07-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
..Christiaan.. schreef op zondag 12 juli 2015 @ 15:12:
Maak misschien eens een foto van de connector van de meegeleverde kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Hahah, en dan heb ik opeens een tab2 :). Heb nu een tab4 en was in de veronderstelling dat ik een tab3 hiervoor had. Bangood heeft ze opeens ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)

Mijn review bij de buren niet gelezen dan?
Dan had je voor diezelfde 10000mAh €10,12 betaald met coupon :7

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 15:28:
[...]

Oh, nogmaals bedankt daar voor! Had er enkele dagen geleden 1 besteld mij die coupon! Heb een 16k opwegn maar voor €10 kon die 10k er ook wel bij :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2015 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:46
Oke, zat te denken voor LED-verlichting in mijn hangkasten, gaat om 2 kasten, 98 cm breed, over de gehele breedte wil ik lampjes. Wilde eerst op accu, gaat toch op 220V worden.
Heb deze strips op het oog ; Lampjes
Deze 12V adaptor ; Juice

Maar volgens mij heb ik nog iets van een driver nodig. Klopt dat? Of kan ik er rechstreex een stekker aan die lampjes vastzetten en dan aansluiten op de power-adaptor.? (edit ; het lijkt het laatste dus)
En zijn die strips aan elkaar te zetten (er kunnen er nl. 2 in 1 kast)?

Oja, en bestaat er een soort proximity sensor voor dat spul zodat ik met de hand even voor een oogje zwaai (ook al is het donker in de kamer) zodat de lampjes aangaan?

[ Voor 12% gewijzigd door maartend op 12-07-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
maartend schreef op zondag 12 juli 2015 @ 15:54:
Oke, zat te denken voor LED-verlichting in mijn hangkasten, gaat om 2 kasten, 98 cm breed, over de gehele breedte wil ik lampjes. Wilde eerst op accu, gaat toch op 220V worden.
Heb deze strips op het oog ; Lampjes
Deze 12V adaptor ; Juice

Maar volgens mij heb ik nog iets van een driver nodig. Klopt dat? Of kan ik er rechstreex een stekker aan die lampjes vastzetten en dan aansluiten op de power-adaptor.? (edit ; het lijkt het laatste dus)
En zijn die strips aan elkaar te zetten (er kunnen er nl. 2 in 1 kast)?

Oja, en bestaat er een soort proximity sensor voor dat spul zodat ik met de hand even voor een oogje zwaai (ook al is het donker in de kamer) zodat de lampjes aangaan?
Over die PIR sensor had ik het al en die moest je toen niet :p
En over dat aan elkaar zetten staat in mijn guide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
dodge_911 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:13:
[...]

Over die PIR sensor had ik het al en die moest je toen niet :p
En over dat aan elkaar zetten staat in mijn guide :)
Nee, maar dat is omdat ik niet die hele set wil. Gaat me enkel om een sensor, maar moet ook in het donker werken (heb rolluiken in onze slaapkamer).
En hartstikke bedankt voor de guide.

Aha, lees je guide net. Ik heb dus geen sensor nodig, afstandsbediening werkt ook.

Edit ; Aha, vrouw wil geen AB. Raken we kwijt. Klopt ook. Dus toch eens kijken voor een sensor, dat zou het leuxt zijn. Anders gewoon een knopje. Is tenslotte maar 12V, kan dus klein en fijn zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door maartend op 12-07-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
dodge_911 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 15:28:
[...]

Dank! Voor 18 euro een 16000mAh besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
maartend schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:15:
[...]

Nee, maar dat is omdat ik niet die hele set wil. Gaat me enkel om een sensor, maar moet ook in het donker werken (heb rolluiken in onze slaapkamer).
En hartstikke bedankt voor de guide.

Aha, lees je guide net. Ik heb dus geen sensor nodig, afstandsbediening werkt ook.

Edit ; Aha, vrouw wil geen AB. Raken we kwijt. Klopt ook. Dus toch eens kijken voor een sensor, dat zou het leuxt zijn. Anders gewoon een knopje. Is tenslotte maar 12V, kan dus klein en fijn zijn.
Deze gebruik ik al ongeveer een jaar naar alle tevredenheid bij m'n trap en onderaan 'n nachtkastje, werkt perfect in het donker en je kan de tijd dat'ie moet aanblijven instellen dmv een schroefje.
http://www.banggood.com/1...-Controller-p-946723.html

[ Voor 3% gewijzigd door dodge_911 op 12-07-2015 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
dodge_911 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:36:
[...]

Deze gebruik ik al ongeveer een jaar naar alle tevredenheid bij m'n trap en onderaan 'n nachtkastje, werkt perfect in het donker en je kan de tijd dat'ie moet aanblijven instellen dmv een schroefje.
http://www.banggood.com/1...-Controller-p-946723.html
Oke, je geeft in je blog aan een Chinachopper te zijn. Dus ik gaan ebayen - Dit dus.

Is dus hetzelfde als wat jij hebt, enkel in een net andere vorm? Maar ik vind het zichtbare gedeelte net wat mooier. Alleen is de tijd niet schakelbaar. Dan vraag ik me af hoe hij uitgaat.

[ Voor 4% gewijzigd door maartend op 12-07-2015 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
maartend schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:45:
[...]

Oke, je geeft in je blog aan een Chinachopper te zijn. Dus ik gaan ebayen - Dit dus.

Is dus hetzelfde als wat jij hebt, enkel in een net andere vorm? Maar ik vind het zichtbare gedeelte net wat mooier. Alleen is de tijd niet schakelbaar. Dan vraag ik me af hoe hij uitgaat.
Yep. Die gaat na X seconden gewoon uit.
Ik heb er indertijd een aantal getest, zowel ebay als aliexpress als chinashops; en daar kwam mijn voorkeur als beste uit. YMMV natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door dodge_911 op 12-07-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
dodge_911 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:47:
[...]

Yep, alleen wete ik niet of deze ook instelbaar is qua tijd. Ik heb er indertijd een aantal getest, en daar kwam de mijn voorkeur als beste uit. YMMV natuurlijk.
Aha, jouwe ook gevonden ; Hebbez.
En kan ik natuurlijk ook uit zicht ophangen, hoef je enkel met je hand langs te gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door maartend op 12-07-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
maartend schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:47:
[...]

Aha, jouwe ook gevonden ; Hebbez.
En kan ik natuurlijk ook uit zicht ophangen, hoef je enkel met je hand langs te gaan.
Ehh, how' bout als je d'r 3 meter vanaf bent al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
dodge_911 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:50:
[...]

Ehh, how' bout als je d'r 3 meter vanaf bent al :)
Dat is het probleem. Vrouwlief loopt er langs als ze uit bed komt. Wil ik echt niet dat hij aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
maartend schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:51:
[...]

Dat is het probleem. Vrouwlief loopt er langs als ze uit bed komt. Wil ik echt niet dat hij aangaat.
Dan vrees ik dat een PIR sensor jouw probleem niet gaat oplossen, tenzij je 'n buisje oid rond de sensor kan fabriceren.
Dan moet je zoiets hebben :
http://www.benl.ebay.be/i...n_101&hash=item1a01625116
Da's wat jij wil, handje erover en aan, handje opnieuw erover en uit.

I have walked this path before :)

[ Voor 29% gewijzigd door dodge_911 op 12-07-2015 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
dodge_911 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:53:
[...]

Dan vrees ik dat een PIR sensor jouw probleem niet gaat oplossen, tenzij je 'n buisje oid rond de sensor kan fabriceren.
Dan moet je zoiets hebben :
http://www.benl.ebay.be/i...n_101&hash=item1a01625116

I have walked this path before :)
Aha, ding heeft een minimale afstand nodig? Ik zou een buisje kunnen doen, maar dan moet hij echt uit zicht. Dan maar een gewone 12V schakelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
maartend schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:56:
[...]

Aha, ding heeft een minimale afstand nodig? Ik zou een buisje kunnen doen, maar dan moet hij echt uit zicht. Dan maar een gewone 12V schakelaar.
Niet minimaal, beslaat gewoon een heel breed en groot veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En toen ging het weer on-topic en het lichtje in dat prive-gesprek uit :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
gambieter schreef op zondag 12 juli 2015 @ 17:23:
[mbr]En toen ging het weer on-topic en het lichtje in dat prive-gesprek uit :) [/]
Was ook al mijn gedachte toen ik het nalas. Had al zoiets van Oops. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momenteel is de originele lederen MiBand scherp geprijs bij Gearbest voor $37.36 (33,48 Euro).
Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2015/201505/goods-img/1432062613050-P-2649061.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Chocoball schreef op zondag 12 juli 2015 @ 18:03:
Momenteel is de originele lederen MiBand scherp geprijs bij Gearbest voor $37.36 (33,48 Euro).
[afbeelding]
Poeh.. dit blijft me verbazen... apparaatje voor 14 dollar en een luxere armband voor 38...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FunFair schreef op zondag 12 juli 2015 @ 18:07:
[...]

Poeh.. dit blijft me verbazen... apparaatje voor 14 dollar en een luxere armband voor 38...
$37 is nog $5 boven de Chinese prijs van 199 RMB ($32). Dus ook in China geen Xiaomi prijsje voor deze armband,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
FunFair schreef op zondag 12 juli 2015 @ 18:07:
[...]

Dan koop je gewoon deze (mocht je dat willen):

http://www.tinydeal.com/n...wrist-strap-p-151136.html

[ Voor 47% gewijzigd door Saybia op 12-07-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Laatst online: 30-03-2024
dodge_911 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:22:
Vannacht om 01:33:07 in een blauwe glitterstring onder een eikeboom gaan staan, en het vragen aan Chin Ang Xo Ping, de Chinese shopping-draak die tervoorschijn komt bij het 3 maal noemen van zijn naam en een dansje... Zijn antwoord gaat iets zijn in de trant van :
spoiler:
Is al meermaals in het topic besproken, dus even teruglezen.
Helaas beste mensen. Ik moest het gewoon proberen ;)
Thanks for your definition of Chin Ang Xo Ping!

A few volunteer editors read your definition and decided to not publish it. Don't take it personally!

To understand what definitions we publish and reject, check out this blog post: http://blog.urbandictionary.com/post/49469679426

Try rewriting your definition so that it's easier for others to understand, then try again.

Thanks,

Urban Dictionary

-----

Chin Ang Xo Ping

The mythical Chinese shopping dragon. He can be summoned by calling his name thrice and doing a dance underneath an oak tree at night.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Leo1010 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 21:39:
[...]

Helaas beste mensen. Ik moest het gewoon proberen ;)

[...]
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brownyster
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:47
Hi

ik ben op zoek naar een hoesje waar ik mijn lader van mijn apple in kan doen.

Nu heb ik in het verleden van de soort organisers gezien met vakjes die je kan oprollen.

Wie weet waar ik een (uiteraard goedkope) versie kan vinden.

Ze worden ook gebruikt voor nuis - stick e.d. in op te ruimen.

Hoor graag

browny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 10:27
brownyster schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:15:
Hi

ik ben op zoek naar een hoesje waar ik mijn lader van mijn apple in kan doen.

Nu heb ik in het verleden van de soort organisers gezien met vakjes die je kan oprollen.

Wie weet waar ik een (uiteraard goedkope) versie kan vinden.

Ze worden ook gebruikt voor nuis - stick e.d. in op te ruimen.

Hoor graag

browny
Zoeken op BUBM in dit topic. Goedkoopste weet niemand, kan altijd ergens goedkoper te vinden zijn dan de links die hier eerder vermeld staan, maar die zul je zelf moeten zoeken.

Zo'n 'oprolzakje', niet aan te raden overigs voor veelvuldig gebruik, is trouwens het goedkoopst bij Banggood geloof ik. Dan moet je zoeken op Cocoon

[ Voor 10% gewijzigd door bottom line op 12-07-2015 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
ApC_IcE schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:58:
Uit de OP

[...]

Ik heb dus de Nilkin nu voor 5 maanden en ligt alleen op mijn nachtkastje aan een 2A lader.
Deed het altijd prima alleen komt nu niet boven de 0.34A uit. :'(
Heb banggood gecontact en wacht op antwoord.

Meer mensen met deze kabel issues (gehad)?
Nu toevallig hetzelfde gezeik inderdaad :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Lader in china(aliexpress) gekocht (om te kijken of de redmi 2 ook fast charging ondersteund). via

ben bang dat het geen orignele lader en/of kabel is ;)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/6TWqqKm2GUaeMkybrnFsUlKs/medium.jpg

Ja, de kabel zit inderdaad eenbeetje scheeff.

Met name de kabel, voelt stevig, maar doet het ook op andere laders slecht.

(ter vergelijk originale lader geeft wel 1 ampere)

link:

http://www.aliexpress.com...able-For/32354454487.html

Nou geeft aliexpress garantie dat originle produkten orgineel zijn. maar dus alleen als dat specifiek is aangegeven...

http://activities.aliexpr...buyerprotection/index.php vraag me erg af of dat bij zoazoa zal gaan werken...

[ Voor 6% gewijzigd door leuk_he op 12-07-2015 23:31 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01:07
Ik heb een vraagje over Alipay. Ik heb per ongeluk mijn CC gekoppeld aan een Alipay account in de Aliexpress app.

Ik wil dit ongedaan maken en dat blijkt te kunnen in de Alipay Wallet. Echter moet ik bij het benaderen van de mijn Wallet een verificatieproces afronden. Dit wilde ik doen alleen zag ik dat er gevraagd wordt om een ID Document nummer. Ik ben hier nu nogal wat terughoudend in, dus ik hoor graag of iemand meer ervaring heeft met Alipay en of hij/zij de verificatieprocedure gewoon zonder problemen heeft afgerond.

Verder vind ik het wat apart dat ik nu betalingen doe via Alipay terwijl mijn account nog niet volledig geverifieerd blijkt te zijn. Alle info hierover is welkom. Tnx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

FJP84 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 23:44:
Ik heb een vraagje over Alipay. Ik heb per ongeluk mijn CC gekoppeld aan een Alipay account in de Aliexpress app.

Ik wil dit ongedaan maken en dat blijkt te kunnen in de Alipay Wallet. Echter moet ik bij het benaderen van de mijn Wallet een verificatieproces afronden. Dit wilde ik doen alleen zag ik dat er gevraagd wordt om een ID Document nummer. Ik ben hier nu nogal wat terughoudend in, dus ik hoor graag of iemand meer ervaring heeft met Alipay en of hij/zij de verificatieprocedure gewoon zonder problemen heeft afgerond.

Verder vind ik het wat apart dat ik nu betalingen doe via Alipay terwijl mijn account nog niet volledig geverifieerd blijkt te zijn. Alle info hierover is welkom. Tnx alvast!
Jup, heb verificatie proces afgerond. Moest paspoort + visa inscannen en versturen. Verder doet Alipay nogal moeilijk als je naam langer is dan 21 karakters :| :|

Zonder verificatie heb je gewoon een basis account, met verificatie kom je in aanmerkingen voor meer features, zoals geld lenen (Alipay heeft zijn eigen bank tegenwoordig), creditcard, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:35

pinda powerrr

Slow down...

Had eens wat nieuws met Tinydeal, verzendkosten betalen bij een order met free shipping :/
Wilde een XPB 5000 bestellen en aangezien ik de laatste tijd alles bij TD bestel ivm goede ervaringen, deed ik dat nu ook. En dan krijg je ineens €2,- er bovenop.

Op de site zelf staat:
Free Shipping

TinyDeal offer Free Shipping for all the products if the package's weight is under 2KG

Dus helaas voor TD dit keer, nu maar eens bij Banggood besteld :)

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
Kenzi schreef op maandag 13 juli 2015 @ 01:41:
[...]

Jup, heb verificatie proces afgerond. Moest paspoort + visa inscannen en versturen. Verder doet Alipay nogal moeilijk als je naam langer is dan 21 karakters :| :|

Zonder verificatie heb je gewoon een basis account, met verificatie kom je in aanmerkingen voor meer features, zoals geld lenen (Alipay heeft zijn eigen bank tegenwoordig), creditcard, etc.
OK, duidelijk. Dus kan green kwaad dus eigenlijk en Alipay is net so gerenomeerd/betrouwbaar als bijvoorbeel PayPal.

Eerder kreeg ik in de app van Aliexpress ook een melding om een pincode te koppelen aan mijn Alipay account. Dat kreeg ik laatst niet en was ik meteen gekoppeld. Bij mijn laatste bestelling hoefde ik ook niets in te vullen verder.

Ik begreep dat ik zonder afronding van registratie een basisaccount heb. Dat vind ik opzich prima, maar dan wel een met extra Pincode. Als iemand nog weet hoe ik dat instel zou top zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
[...]

OK, duidelijk. Dus kan geen kwaad dus eigenlijk en Alipay is net so gerenomeerd/betrouwbaar als bijvoorbeeld PayPal?

Eerder kreeg ik in de app van Aliexpress ook een melding om een pincode te koppelen aan mijn Alipay account. Dat kreeg ik laatst niet en was ik meteen gekoppeld. Bij mijn laatste bestelling hoefde ik ook niets in te vullen verder.

Ik vind een basisaccount opzich prima, maar dan wel een met extra Pincode. Als iemand nog weet hoe ik dat instel zonder extra verificatie zou dat top zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

FJP84 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 07:09:
[...]

OK, duidelijk. Dus kan geen kwaad dus eigenlijk en Alipay is net so gerenomeerd/betrouwbaar als bijvoorbeeld PayPal?

Ik vind een basisaccount opzich prima, maar dan wel een met extra Pincode. Als iemand nog weet hoe ik dat instel zonder extra verificatie zou dat top zijn!
Alipay is zeker betrouwbaar. Het wordt in China voor vanalles gebruikt, van online aankopen tot het betalen in de supermarkt, cafe etc. Opwaarderen van je telefoon, overmaken van je elektriciteitrekening etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FJP84 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 07:09:
[...]
Log in op AE, dan naar My Alipay, onder Settings - Change Password.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:47
Die heb ik zelf nu een paar weken. Ik kan niet oordelen over de originele (want die heb ik nooit IRL gezien) maar deze is wel erg fijn. Zat een zakje met 10 schroefjes bij (er gaan 4 in, reserve?) en een schroevendraaiertje bij. Vind het er zelf mooier uit zien dan de rubber bandjes. :+

Ik heb trouwens de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40

Da's wel vreemd. de Zilver versie is gewoon 15,65 hoor. De andere twee kleuren komen uit het US warehouse volgens mij en zijn dus duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

[...]

Moest paspoort + visa inscannen en versturen.
AI! (8>

En daar heb je geen bedenkingen bij?!??!?!?!
Je paspoort + cc inscannen en ff een kopietje opsturen? Wow. :N

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ehtweak schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:27:
[...]

AI! (8>

En daar heb je geen bedenkingen bij?!??!?!?!
Je paspoort + cc inscannen en ff een kopietje opsturen? Wow. :N
Via de website (https:// ) en nee, gezien Alipay hier hevig gereguleerd is, geen problemen mee.
Gewoon foto maken via mobiel en uploaden.

Het zou wat anders zijn als een verkoper op Aliexpress vraagt om een kopie ID. Dat zou ik nooit doen.

ps. ik woon in China dus zo gek is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 17-09 12:49
Mijn geschil met Allbuy is voorbij. Paypal heeft het hele aankoop bedrag (6 dollar nog wat) teruggehaald en dit terwijl ik maar 3.28 dollar terug wilde hebben (aangezien ik wel 3 led lampjes had gekregen maar geen fan).
10 juni begonnen met de eerste mail naar allbuy waar ze in hun reactie aangaven de 3.28 dollar terug te storten en nu meer dan 1 maand later pas opgelost (en niet door hen maar door Paypal).
Nadat ik netjes meer dan 10 dagen gewacht had om van mijn Paypal geschil een claim te maken heb ik ze nogmaals gemaild met het claim nummer en aangegeven dat ik 3.28 dollar terug wilde hebben. Dat zouden ze meteen gaan doen (niet dus). Behalve het trackingnummer hebben ze geen reactie gegeven op de Paypal Claim dus dat is de reden denk ik dat Paypal het hele bedrag heeft teruggestort.
Dit was de eerste en laatste keer dat ik met Allbuy zaken heb gedaan ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
luckyjan schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:36:
Mijn geschil met Allbuy is voorbij. Paypal heeft het hele aankoop bedrag (6 dollar nog wat) teruggehaald en dit terwijl ik maar 3.28 dollar terug wilde hebben (aangezien ik wel 3 led lampjes had gekregen maar geen fan).
10 juni begonnen met de eerste mail naar allbuy waar ze in hun reactie aangaven de 3.28 dollar terug te storten en nu meer dan 1 maand later pas opgelost (en niet door hen maar door Paypal).
Nadat ik netjes meer dan 10 dagen gewacht had om van mijn Paypal geschil een claim te maken heb ik ze nogmaals gemaild met het claim nummer en aangegeven dat ik 3.28 dollar terug wilde hebben. Dat zouden ze meteen gaan doen (niet dus). Behalve het trackingnummer hebben ze geen reactie gegeven op de Paypal Claim dus dat is de reden denk ik dat Paypal het hele bedrag heeft teruggestort.
Hier inmiddels ook alles opgelost door Paypal. Geen enkele reactie van Allbuy gehad vwb dit geschil. ;w Allbuy...

Edit: o ja, ze hebben wel een niet werkend trackingnummer gegeven aan Paypal..

[ Voor 3% gewijzigd door Medione1210 op 13-07-2015 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 09:41
Heeft iemand reeds al de sologic kabel van de action(1 euro) door een tester gehaald en vergeleken met overige chinese kabels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Snap er werkelijk waar weer niks van. DHL rekent over een zending met een waarde van $27,50 dik €36,88 inklarings- en BTW kosten. Dan zou ca. €18,00 voor de verzending zijn terwijl deze als het goed is op de invoice vermeldt zouden staan.

Je wordt er soms zo moe van 8)7

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
ViezeVis schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:16:
Snap er werkelijk waar weer niks van. DHL rekent over een zending met een waarde van $27,50 dik €36,88 inklarings- en BTW kosten. Dan zou ca. €18,00 voor de verzending zijn terwijl deze als het goed is op de invoice vermeldt zouden staan.

Als het bijv. wel op de invoice staat maar niet zichtbaar voor dhl op de papieren op de doos kunnen ze er ook geen rekening mee houden.
In 90% van de gevallen ligt het toch echt aan de papieren van de verzender.
[Al word ik zelf ook wel eens moe van het bezwaar moeten aantekenen, tot nu toe bleek toch steeds, in mijn geval, dat de vervoerder niets te verwijten viel. Ik hou er bij dit soort Chinese bestellingen al rekening mee dat de berekening onjuistis. Scheelt wat in de irritatiefactor.... Duurdere bestellingen probeer ik verder zoveel mogelijk binnen Europa te doen. Als je de inklaringskosten meerekent is het prijsverschil vaak toch niet zo groot meer.]

[ Voor 15% gewijzigd door Medione1210 op 13-07-2015 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 00:46
luckyjan schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:36:
Ga ik die weg ook maar eens bewandelen, beloven inderdaad van alles maar doen niks! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
Zag ik net "bij de buren" : http://nl.hardware.info/n...-wat-kunnen-we-verwachten

Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben :Y
Zou mooi zijn als ze de telefoons ook in Europa zouden gaan verkopen ( en natuurlijk bij ons :)F )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:58
lowo schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:20:
Zag ik net "bij de buren" : http://nl.hardware.info/n...-wat-kunnen-we-verwachten

Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben :Y
Zou mooi zijn als ze de telefoons ook in Europa zouden gaan verkopen ( en natuurlijk bij ons :)F )
Op de korte termijn gaat dat niet gebeuren. We blijven nog steeds afhankelijk van resellers. Ze gaan of Note 2 introduceren, een nieuwe TV of iets anders.

[ Voor 4% gewijzigd door Gsus86 op 13-07-2015 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

ViezeVis schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:16:

Als ik iets bestel met DHL, zorg ik er telkens op voorhand voor dat ze de correcte factuur zouden meezenden voor inklaring.

Ze rekenen zo'n 12€ voor inklaringskosten.
Dan betaal je BTW op de zending (6€).

Probleem is dat als er op factuur geen verzendkosten staan, is DHL verplicht om verzendkosten bij te rekenen bij de factuur en daarop ook BTW op rekenen. En als je de standaardtarieven van DHL kent, is BTW van nog een extra 20€ niet zo heel verwonderlijk.

In realiteit moet je gewoon DHL contacteren en hun je betalingsbewijs doorsturen. Die regelen dan de correcte bedrag.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Mijn ouders zijn sinds vorige week over op Ziggo en hebben nu dus vervolgens in de tuin al geen wifi meer, slecht bereik dus. Zijn er vanuit China nog goed betrouwbare wifi repeaters te halen? (het liefst niet bedraad, anders moet ik UTP kabels gaan trekken) Of kan ik maar beter zo'n TP-Link ding voor ze aanschaffen?

[ Voor 11% gewijzigd door hars73 op 13-07-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:51
Ik gebruik deze (http://www.aliexpress.com...-802-11-g/1408950472.html) als acces point en het wifi signal is erg goed! Veel beter dan bij die standaardmodems van providers en de prijs is ook erg laag. Je kunt hem ook als repeater instellen, wat voor jou belangrijk is.

Als je toch een powerline adapter wil heb ik met deze (pricewatch: TP-Link 300 Mbps AV500 Wi-Fi Powerline extender Starter Kit) ook geode ervaringen. Dit is wel wat prijziger dus je moet maar afwegen wat je belangrijk vindt.
hars73 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:02:
Mijn ouders zijn sinds vorige week over op Ziggo en hebben nu dus vervolgens in de tuin al geen wifi meer, slecht bereik dus. Zijn er vanuit China nog goed betrouwbare wifi repeaters te halen? (het liefst niet bedraad, anders moet ik UTP kabels gaan trekken) Of kan ik maar beter zo'n TP-Link ding voor ze aanschaffen?
Pagina: 1 ... 55 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic