Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Verklaar je nader? Werkt bij mij perfect hoor.Leo1010 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:32:
[...]
De woorden wifi repeater en betrouwbaar gaan sowieso niet samen...
Onzin. Als je een goede repeater gebruikt en beseft dat zowel up als down over 1 kanaal loopt [en je dus snelheidsverlies hebt] dan werkt het prima. Heb er hier al jaren 2 zonder problemen draaien.Leo1010 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:32:
[...]
De woorden wifi repeater en betrouwbaar gaan sowieso niet samen...
Een accesspoint is overigens wel een aanrader als je in de buurt van de tuin een utp aansluiting hebt. Een oude router kan vaak ook als accesspoint worden ingesteld.
Ik heb overigens geen ervaring met Chinese routers.
[ Voor 10% gewijzigd door Medione1210 op 13-07-2015 15:57 ]
Verzendkosten worden vaak niet vermeldt op het declaratieformulier (vooral bij "gratis" verzenden). Gevolg is dat DHL er nogmaals verzendkosten bij optelt voor het inklaren. Betaal je dus onnodig teveel.ViezeVis schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:16:
Snap er werkelijk waar weer niks van. DHL rekent over een zending met een waarde van $27,50 dik €36,88 inklarings- en BTW kosten. Dan zou ca. €18,00 voor de verzending zijn terwijl deze als het goed is op de invoice vermeldt zouden staan.
Je wordt er soms zo moe van
Lightinthebox / miniinthebox is trouwens wel superirritant met hun nieuwsbrievenspam: hebben ze het "slimmigheidje" bedacht dat je bij klikken op de unsubscribe link in hun nieuwsbrief je alleen uitschrijft voor promotionele mails, maar niet voor de nieuwsbrief zelf.

Het enige wat dus werkt is je e-mailadres in je account te veranderen naar iets willekeurigs.
_██_
(ಠ_ృ)
Je kan er er niet voor afmelden, spam toch ?Atomsk schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:57:
[...]
Lightinthebox / miniinthebox is trouwens wel superirritant met hun nieuwsbrievenspam: hebben ze het "slimmigheidje" bedacht dat je bij klikken op de unsubscribe link in hun nieuwsbrief je alleen uitschrijft voor promotionele mails, maar niet voor de nieuwsbrief zelf.Op de website zelf kun je echter ook nergens uitschrijven en contact opnemen kan ook al niet: dat gaat alleen n.a.v. een bestelling.
![]()
Het enige wat dus werkt is je e-mailadres in je account te veranderen naar iets willekeurigs.
Markeren als spam en niet meer naar omkijken.. ik bestel er ook niet meer.
[ Voor 12% gewijzigd door Rdegoede op 13-07-2015 17:08 ]
Ja nu inderdaad wel weer, gisteren echt niet.ksborg schreef op maandag 13 juli 2015 @ 08:03:
[...]
Da's wel vreemd. de Zilver versie is gewoon 15,65 hoor. De andere twee kleuren komen uit het US warehouse volgens mij en zijn dus duurder.

Meteen een Orico micro usb kabeltje besteld bij aliexpress.

Ik twijfel nog even omdat ik net de Yeelight bedlamp als speledingetje heb.
Nog even afwachten?
Misschien even teruglezen...Anton.net schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:02:
De xiaomi fan en led die 12 juni besteld waren bij allbuy zijn nog altijd niet aangekomen.
Nog even afwachten?
[Er zijn al een paar mensen die via paypal claim hun geld terug hebben[ik ook]]
Verwijderd
Ziet er een leuk ding uit, even overleggen met men vriendinChocoball schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:50:
Zag net deze Mipow RGB LED kaarslamp bij Gearbest voor omgerekend 13,50 Euro ($14.99). Schijnt ook aromatherapie te hebben en de RGB LED is in te stellen via een Android of iOS app. Is een voormalig Kickstarter project en in NL al gauw 25 Euro. Kortingsprijs verschijnt bij het afrekenen.
[afbeelding]
EDIT: Weet er iemand overigens of je bij de verschillende webshops kan vragen om een bestelling gesplitst te verzenden als deze bv boven €22 zijn?
Je kan natuurlijk wel apart bestellen maar ik verschillende coupons die pas vanaf X bedrag geldig zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2015 19:25 ]
Je kan het proberen...en hoewel onze Chinese vrienden best welwillend zijn zal je merken dat je vaak langs elkaar heen praat en als ze al iets beloven dat het dan alsnog niet gaat zoals afgesproken.. je leest er hier in het topic ook soms voorbeelden van.Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:09:
[...]
Ziet er een leuk ding uit, even overleggen met men vriendin
EDIT: Weet er iemand overigens of je bij de verschillende webshops kan vragen om een bestelling gesplitst te verzenden als deze bv boven €22 zijn?
Je kan natuurlijk wel apart bestellen maar ik verschillende coupons die pas vanaf X bedrag geldig zijn.
Mijn ervaring is dat er bij de kleinere verkopers op bijv. Ebay en Alieexpress makkelijker iets te 'regelen' is. Maar daar heb je niks aan omdat je coupons wilt gebruiken....YMMV
Is al een weekje geleden verstuurd, volgens de verkoper.
Laat maar. Volgens het controlegetal van dit trackingnummeris 'ie vals. Ik zal de verkoper daar maar eens mee confronteren.
(Tip: ja, elk trackingnummer heeft een controlegetal)
[ Voor 42% gewijzigd door user001 op 13-07-2015 20:41 ]
Paypal clain maar gestart.
Iemand die nog een aanbieding van een Mi Band weet? Liefst geen Allbuy
Tijd van werken, tijd van rusten
Verwijderd
Kon er niet meteen iets over vinden via de zoekfunctie.
Kan soms wel 2 maanden duren he?Driek schreef op maandag 13 juli 2015 @ 20:42:
het ziet ernaar dat mijn begin juni bestelde mi band niet geleverd gaat worden door Allbuy.
Paypal clain maar gestart.
Iemand die nog een aanbieding van een Mi Band weet? Liefst geen Allbuy
Door steeds maar claims te starten wordt alles straks duurder lijkt me
Verwijderd
Ik kan het niet goed volgen, wat is er percies aan de hand? Ik heb recent een powerbank bij hun besteld.
De website werkt gewoon hoor. Misschien eens een ander apparaat proberen?Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 20:54:
Ik lees hier meer en meer negatieve berichten over Allbuy en nou blijkt de website ook gewoon offline? Ik kan er niet via Chrome op, niet via proxy. Heb dan maar even de goeie oude IE bovengehaald en die kan het ook niet. isup.me geeft wel aan dat het aan mij ligt? Iemand nog problemen met het laden van allbuy.com?
Ik kan het niet goed volgen, wat is er percies aan de hand? Ik heb recent een powerbank bij hun besteld.
Verwijderd
PC met verschillende browsers en een proxy. Werkt niet.user001 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 20:55:
[...]
De website werkt gewoon hoor. Misschien eens een ander apparaat proberen?
Oppo Find 7a & Nvidia shield, geen van beide werken. Noch de browser, noch de app.
Dan zal het probleem toch wel ergens anders liggen lijkt me?
EDIT: Hij doet het weer.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2015 20:58 ]
Dat geloof ik best wel, maar hier werkt de website wel gewoon. Zowel de website als de app.Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 20:57:
[...]
PC met verschillende browsers en een proxy. Werkt niet.
Oppo Find 7a & Nvidia shield, geen van beide werken. Noch de browser, noch de app.
Dan zal het probleem toch wel ergens anders liggen lijkt me?
Verwijderd
Hij doet het weer hoor, maar de site lijkt me wel traag bij het laden van de plaatjes. Sommige willen gewoon helaal niet laden.user001 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 20:59:
[...]
Dat geloof ik best wel, maar hier werkt de website wel gewoon. Zowel de website als de app.
Achja, zolang het daar maar bij blijft vind ik het OK. Afgezien daarvan, iemand een idee wat er de laatste tijd gaande is bij Allbuy? Meer en meer klachten hier.
Ik heb een paar pagina's terug de oplossing hiervoor gepost. Na het klikken op de unsubscribe link moet je de domeinnaam in de url veranderen van lightinthebox naar miniinthebox, dan ben je er van afAtomsk schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:57:
Lightinthebox / miniinthebox is trouwens wel superirritant met hun nieuwsbrievenspam: hebben ze het "slimmigheidje" bedacht dat je bij klikken op de unsubscribe link in hun nieuwsbrief je alleen uitschrijft voor promotionele mails, maar niet voor de nieuwsbrief zelf.Op de website zelf kun je echter ook nergens uitschrijven en contact opnemen kan ook al niet: dat gaat alleen n.a.v. een bestelling.
![]()
http://www.ibuygou.com/p-...mote-controller-6902.html
De meeste klachten gaan over het niet volledig verzenden van bestellingen en de slechte/onbestaande after sales.Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 21:01:
[...]
Hij doet het weer hoor, maar de site lijkt me wel traag bij het laden van de plaatjes. Sommige willen gewoon helaal niet laden.
Achja, zolang het daar maar bij blijft vind ik het OK. Afgezien daarvan, iemand een idee wat er de laatste tijd gaande is bij Allbuy? Meer en meer klachten hier.
Wel waren tot nu toe alle geleverde producten origineel.
Verwijderd
Als ik die nou wil bestellen komt men totaal op $16.29. Enig idee waarom?Chocoball schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:50:
Zag net deze Mipow RGB LED kaarslamp bij Gearbest voor omgerekend 13,50 Euro ($14.99). Schijnt ook aromatherapie te hebben en de RGB LED is in te stellen via een Android of iOS app. Is een voormalig Kickstarter project en in NL al gauw 25 Euro. Kortingsprijs verschijnt bij het afrekenen.
[afbeelding]
http://i.gyazo.com/c98ef637bc15a321795d844b432dca94.png
heb ik ook gehad, maar als je hem besteld staat er ook netjes 14.99 net als op mijn paypal afschriften.Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:37:
[...]
Als ik die nou wil bestellen komt men totaal op $16.29. Enig idee waarom?
http://i.gyazo.com/c98ef637bc15a321795d844b432dca94.png
Hoe bevalt'ie?Chocoball schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:50:
Heeft hij nu ook wifi, of enkel bluetooth?
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Verwijderd
Ooh bedankt! Bedraf klopte achteraf inderdaad.lennertvdkort schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:42:
[...]
heb ik ook gehad, maar als je hem besteld staat er ook netjes 14.99 net als op mijn paypal afschriften.
De Yeelight heeft alleen Bluetooth, ben lekker bezig met de Chinese app en alle mogelijkheden. De laatste versie van de app heeft nu eindelijk de MiBand functionaliteit waarbij de Yeelight uit zou moeten gaan zodra de MiBand doorheeft dat ik slaap. Alleen dit leek nog niet helemaal te werken.dodge_911 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:42:
[...]
Hoe bevalt'ie?
Heeft hij nu ook wifi, of enkel bluetooth?
Enige nadeel zal zijn dat de Yeelight eenzelfde soort adapter heeft zoals de Mini Wi-Fi router dus geen EU plug dus moet je weer een verloopje of zoiets als de Xiaomi Powerstrip hebben.
Vooral apparatuur met enige "intelligentie" raakt van slag als de netfrequentie niet juist is.
Hier hebben we naast de 230Vac een lichtnetfrequentie van 50 Hz.
Ik weet niet hoe dat in het verre oosten zit
Edit: gevonden - China:
Stopcontacten: A / C / I
Netspanning: 220 V
Frequentie: 50 Hz
Chocoball schreef op maandag 13 juli 2015 @ 23:43:
[...]
De Yeelight heeft alleen Bluetooth, ben lekker bezig met de Chinese app en alle mogelijkheden. De laatste versie van de app heeft nu eindelijk de MiBand functionaliteit waarbij de Yeelight uit zou moeten gaan zodra de MiBand doorheeft dat ik slaap. Alleen dit leek nog niet helemaal te werken.
Enige nadeel zal zijn dat de Yeelight eenzelfde soort adapter heeft zoals de Mini Wi-Fi router dus geen EU plug dus moet je weer een verloopje of zoiets als de Xiaomi Powerstrip hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door lowo op 14-07-2015 00:10 ]
enjoy
Ik krijg hem vandaag binnen, besteld bij BanggoodChocoball schreef op maandag 13 juli 2015 @ 23:43:
[...]
De Yeelight heeft alleen Bluetooth, ben lekker bezig met de Chinese app en alle mogelijkheden. De laatste versie van de app heeft nu eindelijk de MiBand functionaliteit waarbij de Yeelight uit zou moeten gaan zodra de MiBand doorheeft dat ik slaap. Alleen dit leek nog niet helemaal te werken.
Vertrouw je zo'n plug?
Ongeacht welke shop je besteld, wacht altijd minstens een maand op je pakjeNivali schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:37:
Ik heb 28-06 een xiaomi speaker bij Allbuy besteld. Maar na de reacties hier heb ik er weinig vertrouwen in. Ook de onbruikbare tracking code maakt het er niet geloofdwaardig op. Nu is het misschien erg vroeg om een paypal claim op te starten, is het verstandig om nog 2 weekjes te wachten?
Dus ja, wacht nog maar 2 weekjes. Je pakje zal wel aankomen.
Geen verschil nee. Allebei de methodes geven een even grote kans.Halldor schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:42:
Is er een verschil in kans op douanekosten tussen Air parcel register en Priority direct mail bij Banggood?
[ Voor 21% gewijzigd door bottom line op 14-07-2015 08:43 ]
Duurde bij mij ook een maand.Nivali schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:37:
Ik heb 28-06 een xiaomi speaker bij Allbuy besteld. Maar na de reacties hier heb ik er weinig vertrouwen in. Ook de onbruikbare tracking code maakt het er niet geloofdwaardig op. Nu is het misschien erg vroeg om een paypal claim op te starten, is het verstandig om nog 2 weekjes te wachten?
Thx.bottom line schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:42:
[...]
Ongeacht welke shop je besteld, wacht altijd minstens een maand op je pakje
[...]
Geen verschil nee. Allebei de methodes geven een even grote kans.
Dan kies ik voor mijn tweede Yeelight de Priority Direct mail dan gaat hij niet via Zweden
Ik zou nog even wachten, genoeg mensen die wel netjes hun producten hebben gekregen.Nivali schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:37:
Je hebt nog (lang) genoeg bescherming van paypal. De zenigen van Allbuy deden er hier de laatste keren resp een maand en 14 dagen over na verzending.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Hij is verbonden via mijn Xiaomi Powerstrip,, helaas heeft de Powerstrip zelf weer een adapter nodig.Halldor schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:21:
[...]
Ik krijg hem vandaag binnen, besteld bij Banggood![]()
Vertrouw je zo'n plug?
Of is er vertrouwen in heb? De Powerstrip is al bijna 2 maanden op deze manier aangesloten en de stroom gaat er af zodra deze niet gebruikt wordt. Op deze manier enigzins wel.
Daarnaast werkt mijn Xiaomi mini Wi-Fi al maanden al met zo'n Chinese US-EU adapter en daar zijn ook nog geen problemen mee.
Dat ja. Nog steeds geen enkele van m'n Gearbest bestellingen binnen, hoewel het volgens mij wel een semi-betrouwbare winkel is (ook al duurt het soms ook al een paar weken voor het überhaupt wordt verzonden)...bottom line schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:42:
[...]
Ongeacht welke shop je besteld, wacht altijd minstens een maand op je pakje

Allen nog niet binnen, ook niet die van 3 juni. Dus ja. Het kan soms lang duren.
Gearbest staat er om bekend, bij mij duurt het altijd 3-5 weken bij GB.ksborg schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:18:
[...]
Dat ja. Nog steeds geen enkele van m'n Gearbest bestellingen binnen, hoewel het volgens mij wel een semi-betrouwbare winkel is (ook al duurt het soms ook al een paar weken voor het überhaupt wordt verzonden)...
[afbeelding]
Allen nog niet binnen, ook niet die van 3 juni. Dus ja. Het kan soms lang duren.
Ik snap niet zo goed waarom GB altijd zoveel langer doet over het verzenden dan de concurrentie[misschien weinig voorraad?]...
Zondagmiddag bijv. iets bij BG besteld..kreeg 1 uur later al verzendbevestiging... dat is pas lekker snel
[ Voor 12% gewijzigd door Medione1210 op 14-07-2015 09:25 ]
Ik heb bij de powerstrip gewoon de stekkerafgeknipt en een haakse stekker van de bouwmarkt er op gezetChocoball schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:49:
[...]
Hij is verbonden via mijn Xiaomi Powerstrip,, helaas heeft de Powerstrip zelf weer een adapter nodig.
Of is er vertrouwen in heb? De Powerstrip is al bijna 2 maanden op deze manier aangesloten en de stroom gaat er af zodra deze niet gebruikt wordt. Op deze manier enigzins wel.
Daarnaast werkt mijn Xiaomi mini Wi-Fi al maanden al met zo'n Chinese US-EU adapter en daar zijn ook nog geen problemen mee.
Het lijkt erop (onderbuikgevoel) dat GB geen eigen voorraad aanhoudt en of een magazijn heeft. Dat idee heb ik doordat bestellingen vaak na een week pas worden verzonden, dat de verpakkingsmateriaal er vaak anders uit ziet (en bij mijn laatste bestelling een bon bij zat van een of andere leverancier (niet GB)).Medione1210 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:23:
Gearbest staat er om bekend, bij mij duurt het altijd 3-5 weken bij GB.
Ik snap niet zo goed waarom GB altijd zoveel langer doet over het verzenden dan de concurrentie[misschien weinig voorraad?]...
Zondagmiddag bijv. iets bij BG besteld..kreeg 1 uur later al verzendbevestiging... dat is pas lekker snel
Ze zijn soms goedkoper/voordeliger maar het weegt vaak niet op tegen de veel gehoorde klacht, de verzendtijd van de bestelling en vragen/verzoeken komen ze niet na.
[ Voor 11% gewijzigd door EN-IS op 14-07-2015 10:13 ]
Ook een beetje huiverig voor. Gisteren 4 van die RGB LED candle lampen besteld en kreeg vanmorgen drie mails of het wel klopte dat ik 4x dezelfde bestelling had gedaan. Moest binnen 5 dagen daar op reageren.
Nu reageer ik elke dag 1x op één zo'n mail om niet een "alles-in-één" levering te krijgen en daardoor douane geneuzel aan mijn broek te krijgen (heb daarop helaas ongeveer een 100% kans, heel wonderlijk).
Hopelijk is het 1x per dag reageren voldoende om het alsnog in 4 losse leveringen te sturen, we'll see
Nickname does not reflect reality
Rustig wachten. We zijn veel te verwend geraakt de laatste tijd, daar betrap ik mezelf ook op.Nivali schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:37:
Zelf heb ik 14 juni een 5000mAh powerbank besteld bij Allbuy. 17 juni heb ik de verzendbevestiging ontvangen (met een niet werkende tracking...) en nu loop ik al 2 weken ongeduldig te zijn. Van mezelf moet ik in ieder geval deze week nog afwachten, als het dan nog niet binnen is ga ik eens zeuren waar het blijft.
"Vroeger" bestelde en vergat ik en zag ik wel wanneer het kwam. Alles kwam aan, soms binnen 3 weken, soms binnen 8 weken, maakte niet uit en dacht er niet bij na. Tegenwoordig duurt het (gevoelsmatig) al lang als het niet binnen 2 weken binnen is.
- 2 Juli besteld via de app: http://www.banggood.com/S...ce-Mask-Cap-p-976014.html $0.01
- 11juli (zaterdag) ontvangen.
- Heeft banggood een depot in Europa? dit kan nooit zo snel
ik zie eu.banggood.com echter is alles hier wel wat duurder
[ Voor 12% gewijzigd door ApC_IcE op 14-07-2015 11:35 ]
Er zijn er genoeg te vinden in de shops alleen de reviews zijn altijd slecht. Ik zoek dus zoiets:
http://www.dx.com/p/jbl10...alaxy-note-3-100cm-328357
http://www.dx.com/p/2000m...ung-htc-more-white-304058
Eentje ziet er wel goed uit, dat is de Nilkin van Banggood, maar die is meteen weer bijna €7. Maar misschien moet ik ook niet besparen op zulke dingen..
http://www.banggood.com/N...obile-Phone-p-926190.html
Iemand anders alternatieven?
Die Nillkin bij mij is kapot na 5 maanden en ook de kabel en heb er niks geks mee gedaan. Tronsmart heeft nu ook op geekbuying een paar varianten. Of Orico kan je naar kijken, en soms ook de ActionDersan schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:40:
Heeft er iemand hier ervaring met een goede 2A usb lader. Ik wil eigenlijk geen blitzwolf oid, maar gewoon een stekker met 1 a 2 USB poorten op 2A.
Er zijn er genoeg te vinden in de shops alleen de reviews zijn altijd slecht. Ik zoek dus zoiets:
http://www.dx.com/p/jbl10...alaxy-note-3-100cm-328357
http://www.dx.com/p/2000m...ung-htc-more-white-304058
Eentje ziet er wel goed uit, dat is de Nilkin van Banggood, maar die is meteen weer bijna €7. Maar misschien moet ik ook niet besparen op zulke dingen..
Waarom zou dat niet zo snel kunnen?ApC_IcE schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:33:Edit:
- 2 Juli besteld via de app: http://www.banggood.com/S...ce-Mask-Cap-p-976014.html $0.01
Paar weken geleden ook vrijdag wat besteld en donderdag erna binnen
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Mm, dat is wel interessant, dat ga ik ook maar eens doen. Zo met het hele omvormer er bij is het toch nog al een heel apparaat.ikdedinges schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:04:
[...]
Ik heb bij de powerstrip gewoon de stekkerafgeknipt en een haakse stekker van de bouwmarkt er op gezet
Bij mij werkt de Xiaomi Power strip ook al maanden zonder enig probleem met deze adapter die ik erbij had besteld. http://www.gearbest.com/cables-connectors/pp_68125.htmlChocoball schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:49:
[...]
Hij is verbonden via mijn Xiaomi Powerstrip,, helaas heeft de Powerstrip zelf weer een adapter nodig.
Bij Gearbest staat er vaak bij hoeveel dagen het duurt voordat ze het versturen bijv. 4 to 10 business days .
En dan is het meestal 10 en dat zijn dus 2 weken met de weekenden erbij.
Af en toe is er iets bij wat langer duurt en dan kan je het ordernr aanklikken en ze vragen hoe het zit (send /view message). Je krijgt dan altijd antwoord binnen 1 dag (zoiets van het staat in backorder, zodat je nog niks weet haha en een optie om je geld terug te vragen).
[ Voor 24% gewijzigd door luckyjan op 14-07-2015 12:14 ]
Maar misschien moet de "Allbuy vraag" iets anders gesteld worden: Heeft uberhaupt wel iemand een levering ontvangen sinds de perikelen ( ontbrekende items in de verpakking ) begonnen?
Dus zeg ahw in de laatste 3 weken?
Ik heb ook nog 3 bestellingen uitstaan welke geleverd moeten worden ( naast de beloofde nazending van 4 USB-lights )
De oudste van deze bestellingen is vandaag precies 3 weken onderweg en untracable door een onbekende L00 - trackingcode
ralph075 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:26:
[...]
Rustig wachten. We zijn veel te verwend geraakt de laatste tijd, daar betrap ik mezelf ook op.
Zelf heb ik 14 juni een 5000mAh powerbank besteld bij Allbuy. 17 juni heb ik de verzendbevestiging ontvangen (met een niet werkende tracking...) en nu loop ik al 2 weken ongeduldig te zijn. Van mezelf moet ik in ieder geval deze week nog afwachten, als het dan nog niet binnen is ga ik eens zeuren waar het blijft.
"Vroeger" bestelde en vergat ik en zag ik wel wanneer het kwam. Alles kwam aan, soms binnen 3 weken, soms binnen 8 weken, maakte niet uit en dacht er niet bij na. Tegenwoordig duurt het (gevoelsmatig) al lang als het niet binnen 2 weken binnen is.
Ik heb ook bestellingen uitstaan bij Allbuy van 21+22 juni. Helaas ook nog niets binnen. Ik wacht nog even rustig af, maar duurt wel lang als je banggood gewend bent.lowo schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:53:
Daar heb je inderdaad gelijk aan. We worden een beetje verwend door de snelle leveringen.
Maar misschien moet de "Allbuy vraag" iets anders gesteld worden: Heeft uberhaupt wel iemand een levering ontvangen sinds de perikelen ( ontbrekende items in de verpakking ) begonnen?
[...]
Heb zelf bij Allbuy een ER-151 en een powerbank gekocht, allebei in dezelfde week.lowo schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:53:
Daar heb je inderdaad gelijk aan. We worden een beetje verwend door de snelle leveringen.
Ik heb ook nog 3 bestellingen uitstaan welke geleverd moeten worden ( naast de beloofde nazending van 4 USB-lights )
De oudste van deze bestellingen is vandaag precies 3 weken onderweg en untracable door een onbekende L00 - trackingcode
[...]
ER-151 is (al een tijdje) binnen, maar de powerbank nog niet, zoals eerder aangegeven.
Bij mij gaat het alleen over bestellingen van 4 weken geleden, geen 3...
Xiaomi MUE4001CN Universal Bendable Portable USB LED Mini Light Lamp € 0,95lowo schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:53:
[...]
Besteld: 26-5-2015
Verzonden: 27-5-2015
Geleverd: 17-6-2015
Tiny XiaoMi Flexible Detachable USB Fan $3,28
Besteld: 25-5-2015
Verzonden: 2-6-2015
Geleverd: 16-6-2015
Ik was laatst bezig met dezelfde zoektocht en kon eigenlijk niet echt wat goeds vinden, tot ik uiteindelijk die Nillkin tegenkwam. Ding doet het prima en bouwkwaliteit ziet er goed uit.Dersan schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:40:
[...]
Elektrisch is het ding ook prima: http://lygte-info.dk/revi...CAdapter%202.0A%20UK.html
Alleen de output is 'DCP' waardoor een Apple device waarschijnlijk niet op volle snelheid zal laden. Een Android device wel dacht ik. Zie ook tabel helemaal onderaan deze pagina.
En wat je zelf ook al zegt: op dit soort dingen moet je niet willen besparen. Ik heb teveel reviews gelezen van goedkope iPhone laders e.d. die spontaan in de fik vlogen. Gewoon die Nillkin halen, prima dingetje.
Zie ook de resultaten van andere laders die hij getest heeft: http://www.lygte-info.dk/info/indexUSB%20UK.html
[ Voor 28% gewijzigd door ThinkPad op 14-07-2015 13:20 ]
Dersan schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:40:
Heeft er iemand hier ervaring met een goede 2A usb lader. Ik wil eigenlijk geen blitzwolf oid, maar gewoon een stekker met 1 a 2 USB poorten op 2A.
Tip:ThinkPadd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:08:
Ik was laatst bezig met dezelfde zoektocht en kon eigenlijk niet echt wat goeds vinden, tot ik uiteindelijk die Nillkin tegenkwam. Ding doet het prima en bouwkwaliteit ziet er goed uit.
Dav1d schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 20:18:
Voor wie een veilige en gekeurde voedingsadapter zoekt: Ikea verkoopt sinds kort een KOPPLA 3-poorts USB lader voor € 7,99.
Per poort max. 2400mA, totaal max. 3400mA.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00291891/
Goede tip, bedankt
* ThinkPad zet op lijstje 'kopen als ik bij IKEA ben'...
Ja kan makkelijk, mijne deed er ook een week over (ook het 0.01 dollar pakketje). Ik heb trouwens exact hetzelfde product besteldApC_IcE schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:33:Edit:
Omschrijving : 2x5V 2,4Amp Super Charger en 2x5V 1Amp universal charger.
Getest met een Oneplus One en een Chuwi vi8 die eigenlijk gewoon op een goede lader en kabel 1,8Amp doorsleuren.
Op die Orico, 1,06Amp op elke poort dat ik getest heb en de spanning die onbelast 4,95V was zakt ook onder de 4,7 Volt met belasting (1 dan nog maar). Identiek hetzelfde met de Oneplus One.
Redelijk teleurgesteld dus en heb al een email naar die kerels gestuurd.
Ik blijf dus maar met een step-down module in mijn auto zitten.
Handige site. Hieruit blijkt ook maar weer dat de meeste laders of totale crap zijn of enkele (serieuze) mankementen hebben.ThinkPadd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:08:
[...]
Ik was laatst bezig met dezelfde zoektocht en kon eigenlijk niet echt wat goeds vinden, tot ik uiteindelijk die Nillkin tegenkwam. Ding doet het prima en bouwkwaliteit ziet er goed uit.
Elektrisch is het ding ook prima: http://lygte-info.dk/revi...CAdapter%202.0A%20UK.html
Alleen de output is 'DCP' waardoor een Apple device waarschijnlijk niet op volle snelheid zal laden. Een Android device wel dacht ik. Zie ook tabel helemaal onderaan deze pagina.
En wat je zelf ook al zegt: op dit soort dingen moet je niet willen besparen. Ik heb teveel reviews gelezen van goedkope iPhone laders e.d. die spontaan in de fik vlogen. Gewoon die Nillkin halen, prima dingetje.
Zie ook de resultaten van andere laders die hij getest heeft: http://www.lygte-info.dk/info/indexUSB%20UK.html
Bedankt voor de tip van de IKEA lader
Auto wel gestart en geen andere verbruikers aan?Luke-san schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:30:
Net de Orico UCA-4U binnen via hun Aliexpress winkel. De lader met 4 USB poorten voor in de auto.
Getest met een Oneplus One en een Chuwi vi8 die eigenlijk gewoon op een goede lader en kabel 1,8Amp doorsleuren.
Op die Orico, 1,06Amp op elke poort dat ik getest heb en de spanning die onbelast 4,95V was zakt ook onder de 4,7 Volt met belasting (1 dan nog maar). Identiek hetzelfde met de Oneplus One.
Ik denk dat een voeding die 5A kan leveren en die op 12,8 Volt staat ook wel zal volstaan om te meten.dangerousp schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:35:
[...]
Auto wel gestart en geen andere verbruikers aan?
[ Voor 129% gewijzigd door Perkouw op 14-07-2015 20:46 ]
Ik heb hem net onderweg naar huis ook even getest, ik heb geen tester gebruikt maar de app "battery monitor widget"Luke-san schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:30:
Net de Orico UCA-4U binnen via hun Aliexpress winkel. De lader met 4 USB poorten voor in de auto.
(Ik zal morgen eens kijken van mijn chargedockter doet maar dat ding vertrouw ik niet echt hij geeft namelijk ook te weinig aan met mijn originele oneplus lader)
Maar ik krijg uit de 2.4A poort toch 1.7A
Ik heb wel gebruik gemaakt van de originele oneplus kabel omdat de Samsung U2 kabel die ik aan mijn vorige lader had hangen maar een krappe 1A doorlaat.
Morgen ook mijn tablet maar eens meenemen naar het werk, puur om even 2 zware apparaten aan de lader te hangen.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Ben erg benieuwd! Heb 2 kabels getest die normaal prima zijn. Het kleine xiaomi powerbank kabeltje en de originele Oneplus kabel.puntje013 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:52:
[...]
Ik heb hem net onderweg naar huis ook even getest, ik heb geen tester gebruikt maar de app "battery monitor widget"
(Ik zal morgen eens kijken van mijn chargedockter doet maar dat ding vertrouw ik niet echt hij geeft namelijk ook te weinig aan met mijn originele oneplus lader)
Maar ik krijg uit de 2.4A poort toch 1.7A
Ik heb wel gebruik gemaakt van de originele oneplus kabel omdat de Samsung U2 kabel die ik aan mijn vorige lader had hangen maar een krappe 1A doorlaat.
Morgen ook mijn tablet maar eens meenemen naar het werk, puur om even 2 zware apparaten aan de lader te hangen.
Wat mij opviel is dat de 5V spanning naar beneden ging met de Orico terwijl dat met de 2 andere laders niet zo echt het geval was.
Veel zin om het ding al open te maken en te checken wat er in zit.
Een hoesje hiervoor welke ik vorige week bij een andere shop heb besteld is vandaag binnen gekomen.
Allbuy heeft tot op heden ook nog maar 1 van de 2 led lampen geleverd... Voor mij in toekomst lkkr bij het vertrouwde banggood blijven.. Geen Allbuy meer voor mij (al is het misschien een logistiek probleem, vreemd dat allbuy hier wel vaak last van heeft...)
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Hier ook meerdere bestellingen van begin juli, allemaal niet binnen.freestyler2 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:25:
Heeft er iemand al recentelijk een xiaomi powerbank 16000mah ontvangen van Allbuy? Ik heb begin vorige maand besteld en nog niks ontvangen.
Een hoesje hiervoor welke ik vorige week bij een andere shop heb besteld is vandaag binnen gekomen.
Allbuy heeft tot op heden ook nog maar 1 van de 2 led lampen geleverd... Voor mij in toekomst lkkr bij het vertrouwde banggood blijven.. Geen Allbuy meer voor mij (al is het misschien een logistiek probleem, vreemd dat allbuy hier wel vaak last van heeft...)
*edit
De tracking op de orders werkt ook niet.
Zou allbuy nog wel leveren? Zal ik een paypall geschil opstarten? Ik had 17 juni besteld, misschien nog even wachten?
[ Voor 11% gewijzigd door Whiskey48 op 14-07-2015 19:06 ]
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2015 19:23 ]
Kreeg nu vandaag wat binnen (via eBay uit HongKong), dat was toch 16 dagen onderweg geweest. En andere bestellingen van eind juni zijn nog niet binnen.
Ook diverse bestellingen van Aliexpress zijn al >3 weken aan het rondzwerven...
Ik heb bij Allbuy nog 3 bestellingen lopen waarvan de oudste ( Mi Band voor € 11.95 ) op 23 juni verzonden is en 2 x een powerbank ( 1 x 16000 mA voor € 19.18 ) op 7 juli is verzonden ( kan er natuurlijk nog niet zijn
De laatste bestelling is ook een powerbank ( 1 x 10000 mA voor € 9.06 na inlevering coupon ) en moet nog verzonden worden.
De Mi Band had er in principe al kunnen zijn maar we wachten geduldig af zoals ze bij Allbuy ook adviseren.
( Van een nog oudere bestelling van 5 stuks USB-lights a € 0.93 in verschillende kleuren kwam er maar 1 aanna slechts een weekje. De rest werd mij beloofd zou nagezonden worden maar ook hiervoor geduld betrachtten )
Ach, we kunnen het rekken tot 180 dagen voordat een PayPal claim afgehandeld moet zijn dus ik wacht (on-)geduldig af. Het geeft iig weinig vertrouwen dus in het vervolg dan toch maar elders eten?
Pluspunt is echter wel dat Allbuy originele producten lijkt te leveren, zo is de ene aangekomen USB-light een originele Xiaomi Utility LED Light Portable USB Lamp. En dat voor 93 eurocent!
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 19:22:
Ik wacht ook op een levering van allbuy maar deze zou pas 5 juli verzonden zijn dus is niet vreemd dat deze nog niet binnen is. Ik houd er de moed in dat deze geleverd zal worden maar na al de klachten die hier recent voorbij kwamen is het de eerste maar ook meteen de laatste keer dat ik bij allbuy bestel.
[ Voor 6% gewijzigd door lowo op 14-07-2015 20:17 ]
Nu even later is de powerbank ook binnen, zonder tracking.alaintje schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:57:
[...]
Daar ben ik blij mee. Ik heb op 03-07 deze dingen besteld, de zweedse post(?) is de ER 160 mammoth speaker en de chinese post zijn die usb leds (waarom die tracking hebben
voor 4$ ).
De tracking codes werken volgens mij pas sinds vandaag.
[afbeelding]
[afbeelding]
(ow de images zijn op 40% nog steeds erg groot).
Van de earson nog geen teken, de track and trace veranderd ook niks.
Als die maar voor augustus hier is

Waarom gaat de xiaomi 1000 powerbank trouwens niet uit?
Ik kan de knop inhouden, dan zijn de lampjes uit, maar daarna gaat die vrolijk weer aan
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Ach ja...vroeger was 6 weken standaard
Na al die verhalen hier ga ik maar gelijk een claim openen, ik ga er niet meer op zitten wachten. Ik bestel hem wel bij banggood. Want heb hem over 1 maand nodig ivm vakantie.maurits82 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:51:
[...]
Hier ook meerdere bestellingen van begin juli, allemaal niet binnen.
*edit
De tracking op de orders werkt ook niet.
Zou allbuy nog wel leveren? Zal ik een paypall geschil opstarten? Ik had 17 juni besteld, misschien nog even wachten?
Hoe meer claims met zelfde reden, des te eerder krijgen we geld terug. Wie doet er mee

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Man. Je zit gewoon nog in de verzendtijd. Wat iedereen zegt, kan een maand duren.freestyler2 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 23:16:
[...]
Na al die verhalen hier ga ik maar gelijk een claim openen, ik ga er niet meer op zitten wachten. Ik bestel hem wel bij banggood. Want heb hem over 1 maand nodig ivm vakantie.
Hoe meer claims met zelfde reden, des te eerder krijgen we geld terug. Wie doet er mee
Allbuy stuurt nu ook standaard met PostNL, de orders met powerbanks zijn sinds 9-7 allemaal met PostNL verzonden, vlak hiervoor nog een aantal gehad via Malaysia Post. Alle andere producten lijken nu ook via Malaysia Post te gaan.René90 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 21:18:
Sowieso kunnen sommige postbedrijven wat moeilijker omgaan met accu's, dan heb je postnl direct waar banggood het mee verstuurt maar daar doet allbuy niet standaard aan volgens mij. Dus dan heb je eerder Sweden post, en dat kan zomaar 4 weken duren zonder problemen. Ik heb al mijn orders van allbuy wel binnnen, nu aan het wachten op twee nieuwe powerbanks via de coupon maar die zijn nog niet verzonden.
Ach ja...vroeger was 6 weken standaard
het voordeel daarvan was vooral dat het de goedkoopste router was waar Openwrt op te flashen viel. En chinese software ... een TP Link draait bijvoorbeeld standaard ook op chinese software al is het vertaald.Tommyboy_1908 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:26:
Toen Xiaomi een eigen router uitbracht was hier aardig wat om te doen. Uiteindelijk was het merendeel van de mensen wel tevreden. Ik zat er dan ook over na te denken om hem zelf ook aan te schaffen alleen ben even benieuwd hoe jullie nadenken over de veiligheid van een dergelijke router (inclusief Chinese software). Hoe denken jullie hierover?
NS FC: SW 2742 0448 8213
Verwijderd
Zo ken ik er nog wel één...ThinkPadd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 23:07:
Of je haalt zo'n ding voor hetzelfde geld bij IKEA? Nog betere kwaliteit ook?
[afbeelding]
http://www.aldi.nl/aldi_b...usb_48_5_16141_26669.html
Het voordeel van de Xiaomi Powerstip (los van het design en de Xiaomi kwaliteit) is dat je naast de 3 usb slots er ook buitenlandse stekkers in kan doen. Altijd handig om te hebben voor je China gear.Medione1210 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 03:43:
[...]
Zo ken ik er nog wel één...
http://www.aldi.nl/aldi_b...usb_48_5_16141_26669.html
http://www.gearbest.com/cables-connectors/pp_169368.html
Ik had er een extra besteld op 8 juli om straks mee te nemen naar Campzone maar die is nog steeds niet verzonden door Gearbest
Edit:
OMG na het gedoe met Allbuy waar ik meer dan 1 maand bezig ben geweest om 3.28 dollar terug te krijgen voor een Fan die niet geleverd was en er heel veel beloftes maar geen actie door Allbuy werden gedaan (zie elders in dit Topic) had Paypal uiteindelijk het hele bedrag teruggestort dus ook voor de 3 led lights die wel geleverd waren (6 dollar nog wat in totaal).
Reageert Allbuy nu met:
" Dear,
Have you revoked whole payment for order 2015xxxxxxxxxxxxx But we just need to cover loss for missing fan.Pls confirm."
Ik reageer er maar niet eens op denk ik.
Thanks for your patience.
[ Voor 31% gewijzigd door luckyjan op 15-07-2015 08:39 ]
Op m'n iFive X2 tablet de app 'Ampere' gedownload en even wat kort getest met een originele Samsung S3 lader van 1A. Ik gebruikte ik tot nu toe altijd een originele Sony Ericsson kabel aan deze lader. Die combinatie gaf via Ampere een resultaat van zo'n 520-540 mA. Vervolgens de kabel vervangen door de Aukey kabel en het resultaat was bijna een verdubbeling, namelijk tussen de 940-970 mA.
Daarna de Aukey lader (2.4A per poort) gepakt in combinatie met de Sony Ericsson kabel en daarmee kwam ik op 1020-1040 mA. In combinatie met de Aukey kabel kwam ik ook hier bijna op een verdubbeling, namelijk rond de 1850-1870 mA.
Ik had drie lengtes Aukey (30cm, 100cm en 120cm), maar ik zag geen verschil in resultaat tussen deze lengtes.
Weet niet hoe betrouwbaar die Ampere app is, maar ik zie in ieder geval dat die kabels een behoorlijke verbetering zijn ten opzichte van mijn oude kabels.
Deze heb ik 22-07-2015 besteld en is via Sweden Post verzonden.
Nu melden al vele mensen hiero dat Sweden Post traag etc. is maar dit vind ik helemaal niet. (of het is toevallig dat het zo snel verlopen is)
Ook qua importkosten etc. was er geen sprake van en was het pakketje zo langs de douane gekomen (gelukkig omdat alles incl. 100 euro kost
Nu wil ik graag een SD kaart voor de camera bestellen maar weet iemand een goede kaart van 32Gb voor een leuk prijsje?
Kijk even hier voor een sd kaart: https://www.dataio.nlk---evi-n schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:18:
Gister mijn bestelling mogen ontvangen uit china. Dit keer de SJCam 5000 Wifi via aliexpress.
Nu melden al vele mensen hiero dat Sweden Post traag etc. is maar dit vind ik helemaal niet. (of het is toevallig dat het zo snel verlopen is)
Ook qua importkosten etc. was er geen sprake van en was het pakketje zo langs de douane gekomen (gelukkig omdat alles incl. 100 euro kost)
Nu wil ik graag een SD kaart voor de camera bestellen maar weet iemand een goede kaart van 32Gb voor een leuk prijsje?
Klinkt goed! Als die Tronsmart kabels inderdaad hetzelfde zijn, ga ik die in ieder geval ook kopen.hars73 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:48:
Gisteren de Aukey kabels binnengekregen samen met de Aukey 5 poorts charger.
Op m'n iFive X2 tablet de app 'Ampere' gedownload en even wat kort getest met een originele Samsung S3 lader van 1A. Ik gebruikte ik tot nu toe altijd een originele Sony Ericsson kabel aan deze lader. Die combinatie gaf via Ampere een resultaat van zo'n 520-540 mA. Vervolgens de kabel vervangen door de Aukey kabel en het resultaat was bijna een verdubbeling, namelijk tussen de 940-970 mA.
Daarna de Aukey lader (2.4A per poort) gepakt in combinatie met de Sony Ericsson kabel en daarmee kwam ik op 1020-1040 mA. In combinatie met de Aukey kabel kwam ik ook hier bijna op een verdubbeling, namelijk rond de 1850-1870 mA.
Ik had drie lengtes Aukey (30cm, 100cm en 120cm), maar ik zag geen verschil in resultaat tussen deze lengtes.
Weet niet hoe betrouwbaar die Ampere app is, maar ik zie in ieder geval dat die kabels een behoorlijke verbetering zijn ten opzichte van mijn oude kabels.
Gebruik code 3f3128 en evt shopkorting, dan kom je tussen 10 en 11 euro uit.
http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-977406.html
[ Voor 30% gewijzigd door Medione1210 op 15-07-2015 10:49 ]
Waar heb je deze besteld? Ik zoek ook nog een goede kabel.hars73 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:48:
Gisteren de Aukey kabels binnengekregen samen met de Aukey 5 poorts charger.
Zoek even op Aukey of de goedkopere Tronsmart in dit forum...Cyleo schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:49:
[...]
Waar heb je deze besteld? Ik zoek ook nog een goede kabel.
[ Voor 6% gewijzigd door Medione1210 op 15-07-2015 10:50 ]
Ik vraag het trouwens omdat overal in de foto's het de echte led's van Xiaomi zijn, maar de prijs (€1.43) laag ligt voor AliExpress.

Rose chen
2015-07-15 01:00:43
Sorry,This is not original
If you want to original,we adjust the price,then we can send the original to you
Jonas
2015-07-15 00:11:41
This is the original version?
So if I order I will receive:
1. Leds with the MI logo on them, like on your pictures
2. Leds in a plastic bag of Xiaomi
3. Leds which can turned on and off by turning the Xiaomi Power Bank on and off (with the button)
Voor SD geheugen gewoon in de pricewatch kijken.k---evi-n schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:18:
Gister mijn bestelling mogen ontvangen uit china. Dit keer de SJCam 5000 Wifi via aliexpress.
Ook qua importkosten etc. was er geen sprake van en was het pakketje zo langs de douane gekomen (gelukkig omdat alles incl. 100 euro kost)
Vaak bij amazon.de het goedkoopste maar dan moet je weer boven de 30 euro bestellen voor gratis verzendkosten.
Geheugen moet je niet zelf direct uit china halen omdat er veel namaak tussen zit.
Wow... Het gebruik van het woord "original" was nog nooit zo misleidend.bottom line schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:52:
AliExpress
Ik vraag het trouwens omdat overal in de foto's het de echte led's van Xiaomi zijn, maar de prijs (€1.43) laag ligt voor AliExpress.
[afbeelding]
[...]
Chill, zat ik op te wachten. Besteld voor 10,30 zonder shopkorting, dus mensen met shopkorting komen onder de €10 uit. Ik heb hem besteld met inlevering van wat BG punten, dus mensen met shopkorting komen net boven 10tje uitMedione1210 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:40:
De xiaomi 10000mh[silver] powerbank is weer goedkoper bij Banggood.
Gebruik code 3f3128 en evt shopkorting, dan kom je tussen 10 en 11 euro uit.
http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-977406.html
[ Voor 10% gewijzigd door Dersan op 15-07-2015 11:26 ]

http://www.gearbest.com/mobile-power-bank/pp_212432.html
ASUS 10050mAh Mobile Power Bank €14.69 (ook andere kleuren leverbaar, jammer genoeg geen zwarte)
Net iets anders eb qua kwaliteit niet minder dan de xiaomi. Vraag mij wel af welke beter is.
[ Voor 9% gewijzigd door boussa op 15-07-2015 11:32 ]
Zou zo uit dezelfde fabriek kunnen komen [is misschien ook wel zo? ] De maten komen overeen, de output van de Asus is iets hoger..boussa schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:30:
[afbeelding]
http://www.gearbest.com/mobile-power-bank/pp_212432.html
ASUS 10050mAh Mobile Power Bank €14.69 (ook andere kleuren leverbaar, jammer genoeg geen zwarte)
Net iets anders eb qua kwaliteit niet minder dan de xiaomi. Vraag mij wel af welke beter is.
De Xiaomi 10000mh is nu een euro of 4 goedkoper, zie mijn post hierboven...
[ Voor 4% gewijzigd door Medione1210 op 15-07-2015 11:44 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic