Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
Ik ben de hele tijd al op zoek naar een leuk horloge. Ik heb zelf de voorkeur voor horloges met een metalenband en hij mag best groot zijn. Ik vind die normale al te klein.
Afbeeldingslocatie: http://www.watch4jewels.nl/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/d/i/diesel-horloge-dz4269.jpg

Ik heb deze in het zilver. Ik ben qua model op zoek naar iets vergelijkbaars, is er een bekend, mooi merk of een goede shop in China waar ik naar kan zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ik heb nu wel een grappige met Banggood.

Heb wat inkt besteld voor 2 vulpennen van hetzelfde merk. Totale waarde 4 dollar oid.
Hiervoor heb ik al contact opgenomen dat het inmiddels 25 dagen duurt en ik het nog niet ontvangen heb (doe ik standaard om een evt. proces van refund te versnellen). Hierop hebben ze nagekeken waar het pakketje was en het blijkt al in Nederland aangekomen te zijn (is zo'n Flyexpress nummer).

Nu zijn we inmiddels al 37 dagen verder en heb ik opnieuw gemaild met de vraag of ze kunnen checken waar het is (volgens tracking ligt het nog steeds in Nederland ergens). Krijg ik het antwoord dat het pakketje mogelijk vertraagd is door slecht weer / storm en of ik nog even gedult heb.

Wel grappig dat ze in China beter weten hoe het weer is in Nederland, dan wij zelf. Ok het heeft de afgelopen dagen wat harder gewaaid, maar niet zo hard dat de postbode van zijn fiets geblazen is haha 8)7

Maar ik wacht wel weer een weekje om vervolgens te mailen dat de zon flink schijnt in Nederland :)
Dat wachten is een standaard procedure en ik zit niet dringend op de inkt te wachten (heb inmiddels met een latere order (aanbieiding) dezelfde inkt binnengekregen binnen een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Foxio schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:08:
Ik ben de hele tijd al op zoek naar een leuk horloge. Ik heb zelf de voorkeur voor horloges met een metalenband en hij mag best groot zijn. Ik vind die normale al te klein.
[afbeelding]

Ik heb deze in het zilver. Ik ben qua model op zoek naar iets vergelijkbaars, is er een bekend, mooi merk of een goede shop in China waar ik naar kan zoeken?
Poeh... ga maar eens kijken op de bekende sites (zie OP).
Ze hebben echt duizenden horloges voor een prikkie. Daar zit vast wel iets tussen wat erop lijkt.
Bedenk wel dat de afwerking vaak wat minder netjes is en ik zou er niet mee onder water gaan.

In de categorie van 5 euro zijn de horloges wel cheapass kwa uiterlijk. Als je rond de 10-15 euro gaat kijken zijn ze wel wat netter afgewerkt en is het bandje b.v. van wat hogere kwaliteit.

Ik heb nu een horloge om wat de eigenaardigheid heeft dat je datum niet apart kunt instellen, wat niet echt leuk is als de maand van 31 naar 30 dagen gaat. Dan moet je elke maand het uurwerk een maand opschuiven, want om de een of andere reden mag de datum alleen voorruit i.p.v. achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

FunFair schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:11:
Ik heb nu wel een grappige met Banggood.

Hierop hebben ze nagekeken waar het pakketje was en het blijkt al in Nederland aangekomen te zijn (is zo'n Flyexpress nummer).
Misschien dat je bij PostNL (twitter) met je flytexpress nr een T&T code kan opvragen.

[afbeelding]

Curren is een redelijk ok merk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-09 19:22
FunFair schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:11:
Nu zijn we inmiddels al 37 dagen verder en heb ik opnieuw gemaild met de vraag of ze kunnen checken waar het is (volgens tracking ligt het nog steeds in Nederland ergens). Krijg ik het antwoord dat het pakketje mogelijk vertraagd is door slecht weer / storm en of ik nog even gedult heb.
Gisteren was er een tornado onderweg naar China. Dat bedoelen ze misschien.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
ViezeVis schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:21:
[...]
Gisteren was er een tornado onderweg naar China. Dat bedoelen ze misschien.
2015-06-18 09:05
Netherlands, Item Arrived at Netherlands

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
FunFair schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:22:
[...]

Inderdaad. Ze zoeken gewoon een excuus :P.
Geekbuying is ook rete traag. Ik heb DHL shipping gekozen, na 2 weken is mijn pakket nog niet binnen. Ik verwacht ook gewoon niet dat 'ie komt voor woensdag, dan zijn we op vakantie. Slechte zaak.

Krijg dit excuus:
I see what happen now . The typhoon came to HK last night , so all packages didn't pick up

Krijg wel het volgende beloofd:
today they will ship . the package will be in the plane

[ Voor 20% gewijzigd door ViezeVis op 10-07-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ViezeVis schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:27:
[...]

Geekbuying is ook rete traag. Ik heb DHL shipping gekozen, na 2 weken is mijn pakket nog niet binnen. Ik verwacht ook gewoon niet dat 'ie komt voor woensdag, dan zijn we op vakantie. Slechte zaak.

Krijg dit excuus:
I see what happen now . The typhoon came to HK last night , so all packages didn't pick up

pffff.. typhoon? het regende een beetje en het woei een beetje. En miste HK op meer dan 100km ;)

die typhoon die onderweg is naar Shanghai, die is wel aardig eng. dat is toch wel een paar categorieen hoger.,

overigens klopt het wel dat de pakketjes niet opgehaald zijn, en er een berg vluchten gecancelled / delayed zijn uit HK.
Bij Typhoon Alert 8 gaan een hoop mensen eerder naar huis van werk en buitenwerkers stoppen eerder.
Gisteren was er dus zo'n nr 8 alert.
voor meer info: http://www.hko.gov.hk/informtc/tcMain.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:42
ik had van banggood een resend gekregen omdat de oplader of batterij van mijn drone kapot was.
kijk ik zojuist op de track en trace code staat er hetvolgende: The shipment item could not be delivered, Delivery to the recipient failed. No further information is available. zucht. ben benieuwd wat banggood op het pakketje gezet heeft. dadelijk maar weer een mailtje die kant op sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
FunFair schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:22:
[...]

Dan is het vast kwijt of verkeerd bezorgd want zelfs de traagste postbode lukt het wel lm het in 3 weken te bezorgen..
[Hebben ze die inkt niet voor een prikkie bij de Action? Ik zie daar regelmatig China spul dat nog goedkoper is dan als je het zelf besteld]

[ Voor 18% gewijzigd door Medione1210 op 10-07-2015 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heeft iemand suggesties voor (cheap) kleding? shirtjes etc.

beetje aan het zoeken via ebay / dx, maar valt me erg tegen.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 10:27
himlims_ schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:50:

Op Ali vind je 10x meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
ViezeVis schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:27:
[...]

Krijg dit excuus:

Dus ze hebben het twee weken laten liggen? Of was het niet op voorraad?
Zonde van het bijbetalen voor Dhl :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair

Banggood heeft kleding weet ik en op Aliexpress is een heleboel te vinden.
Let wel heel goed op de maten. Bestel het niet op de gok, maar meet alles na.

China XXXL is vaak tussen L/XL hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 17:28

MiniintheBox?
Heb daar ooit wat kinderkleding gekocht. Kwaliteit viel me niets tegen.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dank voor suggesties, heb nu aardig wat shops bezocht en eea gevonden, maar prijs valt me beetje tegen.

ga de zomer collegie aanleggen vanuit; https://www.threadless.com/ prijs is namelijk vergelijkbaar, maar kwalitatief zijn bij threadless erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

himlims_ schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:10:
dank voor suggesties, heb nu aardig wat shops bezocht en eea gevonden, maar prijs valt me beetje tegen.

ga de zomer collegie aanleggen vanuit; https://www.threadless.com/ prijs is namelijk vergelijkbaar, maar kwalitatief zijn bij threadless erg goed
vind de prijzen op die site en aliexpress nou niet echt vergelijkbaar, $30 + $9.90 shipping voor een simpel t-shirt. Voor die prijs kan je er 10 krijgen op Aliexpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
Ruim 2 weken geleden een xiaomi yi besteld bij dx EU direct, een trackingcode gekregen rcxxxxxxxxxGB maar die valt niet te tracken op great britain royal mail website. Is dat normaal? Hoort het niet met postnl te worden verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 08:32
Over storm in HK gesproken - Heb gisteren nog wat besteld bij Brainwavz, heb aangegeven dat het zo snel mogelijk weg moest. Het pakje is gewoon 's middags opgehaald en 's avonds vertrokken uit Hong Kong. Was overigens met Fedex.

[ Voor 6% gewijzigd door exelletor op 10-07-2015 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:22
Antwoord van DHL over de hoge invoerkosten, zoals al eerder hier vermeld door users, komt door de verzendkosten.
Naast de waarde van de goederen is het raadzaam om de verzender ook de transportkosten te laten vermelden op de commerciële / pro forma factuur. Ook indien voor u de verzending gratis was.

Wanneer deze transportkosten niet bekend zijn op het tijdstip van de invoer of vermeld zijn op de commerciële / pro forma factuur, dan zijn de standaard tarieven van toepassing van de desbetreffende vervoerder (DHL).

Hieronder treft u de link aan waar de transportkosten berekend kunnen worden.

http://www.dhl.nl/nl/expr..._downloads.html#verzenden
Mensjes van Banggood moeten dus ook maar eens verzendkosten erop gaan zetten...Ik ben nu aangeslagen voor 129€ met een bijgevoegde invoice van 41$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02

Curren, Shark, Sinobi en smkei zijn Chinese merken die hier meerdere keren voorbij zijn gekomen.
Als je zoekt op http://www.aliexpress.com/ vind je vele.
Vergeet niet "1 Piece Only" en eventueel "Free Shipping" aan te vinken, let ook op de feedback en orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:51
Dersan schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:09:
Antwoord van DHL over de hoge invoerkosten, zoals al eerder hier vermeld door users, komt door de verzendkosten.

[...]

Mensjes van Banggood moeten dus ook maar eens verzendkosten erop gaan zetten...Ik ben nu aangeslagen voor 129€ met een bijgevoegde invoice van 41$.
Inderdaad, de verkoopprijs ex is een stuk lager. Helemaal niet aan gedacht maar ga ik voortaan vragen of ze dat kunnen splitsen op een manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
http://m.banggood.com/ind...=index&products_id=985604

Een Bluetooth headset van Earson? Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

werken vrij aardig - hebben er laatst 20stk van besteld voor leerling
Ik ben de hele tijd al op zoek naar een leuk horloge. Ik heb zelf de voorkeur voor horloges met een metalenband en hij mag best groot zijn.
zet je DM eens aan :)

[ Voor 31% gewijzigd door himlims_ op 10-07-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Over bluetooth headsets gesproken, iemand ervaring met de Bluedio producten, specifiek deze?

De search geeft exact 0 resultaten als je zoekt naar Bluedio.

Ziet er best redelijk uit op zich :)

Ze hebben trouwens ook wel een interessant uitziende bluetooth speaker, geinspireerd op het Bose design

[ Voor 39% gewijzigd door ksborg op 10-07-2015 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
walterworld schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:31:
[...]

Curren, Shark, Sinobi en smkei zijn Chinese merken die hier meerdere keren voorbij zijn gekomen.
Als je zoekt op http://www.aliexpress.com/ vind je vele.
Vergeet niet "1 Piece Only" en eventueel "Free Shipping" aan te vinken, let ook op de feedback en orders.
Ga ik eens zoeken, thanks!
himlims_ schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:40:
[...]

werken vrij aardig - hebben er laatst 20stk van besteld voor leerling

[...]

zet je DM eens aan :)
Staat nu aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:02
Vandaag deze bluetooth speaker besteld op dx.com.

Lekker voor in de tuin als het zulk mooi weer blijft. Dx.com is de laatste tijd retesnel, meestal in twee weken is het binnen.

Achteraf dacht ik dat ik beter misschien even dit eerst had kunnen bespreken of in de V&A had kunnen zoeken naar een mooi boxje maar ach. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 10:27
ksborg schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:06:
Over bluetooth headsets gesproken, iemand ervaring met de Bluedio producten, specifiek deze?

De search geeft exact 0 resultaten als je zoekt naar Bluedio.

Ziet er best redelijk uit op zich :)
Mijn broer heeft deze gekocht.
Werkt perfect, kan lekker hard en de muziek die eruit komt klinkt ook nog eens goed! Alleen merk je wel (bij het vastnemen van de koptelefoon) dat de kwaliteit van het materiaal niet al te top is. Maar voor die prijs, uitstekende keuze ;)
0 resultaten trouwens???
KaiseRRuby schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:08:
Vandaag deze bluetooth speaker besteld op dx.com.

Lekker voor in de tuin als het zulk mooi weer blijft. Dx.com is de laatste tijd retesnel, meestal in twee weken is het binnen.

Achteraf dacht ik dat ik beter misschien even dit eerst had kunnen bespreken of in de V&A had kunnen zoeken naar een mooi boxje maar ach. :)
0 reviews? Waarom heb je deze gekozen? Je moet eens in dit topic zoeken naar Earson ;)

[ Voor 39% gewijzigd door bottom line op 10-07-2015 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Medione1210 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:56:
[...]

Dus ze hebben het twee weken laten liggen? Of was het niet op voorraad?
Zonde van het bijbetalen voor Dhl :'(
Ja hij ligt al 2/3 weken daar in hun HK depot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
bottom line schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:08:
[...]

Mijn broer heeft deze gekocht.
Werkt perfect, kan lekker hard en de muziek die eruit komt klinkt ook nog eens goed! Alleen merk je wel (bij het vastnemen van de koptelefoon) dat de kwaliteit van het materiaal niet al te top is. Maar voor die prijs, uitstekende keuze ;)
0 resultaten trouwens???
Sorry, de search in dit topic ;). Ik was onvolledig.

Dank voor je reactie. Voor die prijs kan de kwaliteit ook niet top zijn, maar mij viel op dat eronder erg veel positieve reacties stonden dus was even benieuwd naar meningen van gebruikers hier op tweakers :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Meer mensen dit bericht gehad van Allbuy?
Of omdat ik op het refund programma sta in verband met 'verloren items'.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/wv7ryp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Majesty schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:27:
Meer mensen dit bericht gehad van Allbuy?
Of omdat ik op het refund programma sta in verband met 'verloren items'.

..cut..
Ik heb dezelfde mail inderdaad, heb 3 speakers bij Albuy besteld. Die zijn nog niet binnen, maar zijn ook pas 3 wkn terug besteld dus opzich nog niet raar. Ben wel benieuwd hoe lang het nu gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
Hier ook die mail van Allbuy..
Wel een beetje vreemd dat die nu komt. Mijn laatste order van 7-7 ( een Power Bank ) zou onderweg moeten zijn en is al gedeeltelijk te tracen :?

Ook vreemd is de zin "we have started to cooperate with more professional shipping companies to enhance our delivery efficiency in the future" want deze laatste order is verstuurd via Zweden, tenminste met een trackingnummer eindigende op SE :'( Tot dusver kreeg ik alleen die niet-terug-te-vinden "L00" codes via Singapore Post die uit Australie lijken te komen 8)7

Toch maar blijven hopen dat alle bestellingen asap aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Apologies of logistics issue for your recent order at Allbuy.com

Dear customer,

We are very sorry to inform you that, there was a batch of orders accidentally lost by our logistics carriers. If your package is one of those, please kindly be more patient to wait. Until Now we've already arranged reshipment in priority by special shipping channels on July 8th.

In addition, we have started to cooperate with more professional shipping companies to enhance our delivery efficiency in the future.

Sorry again for so much inconvenience. Thank you for your understanding.

Best regards,
Allbuy Team
Goed dat het hier gemeld werd, want Google had deze al in m'n spamfolder gezet.

Nou ja vooruit, ze sturen in ieder geval een bericht. Mijn orders waren ook al bijna van een maand geleden ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
lowo schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:50:
Hier ook die mail van Allbuy..
Wel een beetje vreemd dat die nu komt. Mijn laatste order van 7-7 ( een Power Bank ) zou onderweg moeten zijn en is al gedeeltelijk te tracen :?

Ook vreemd is de zin "we have started to cooperate with more professional shipping companies to enhance our delivery efficiency in the future" want deze laatste order is verstuurd via Zweden, tenminste met een trackingnummer eindigende op SE :'( Tot dusver kreeg ik alleen die niet-terug-te-vinden "L00" codes via Singapore Post die uit Australie lijken te komen 8)7

Toch maar blijven hopen dat alle bestellingen asap aankomen.
Tot nu toe ben ik nog steeds blijer met de delivery van Allbuy dan van Gearbest. Bij beide duurt het soms 2 weken alvorens ze verzenden, maar van Allbuy had ik binnen een week in huis en met Gearbest duurt het nu al ruim een maand sinds de verzending.

Wel lastig natuurlijk dat mensen pakketten geheel niet hebben gekregen of involledig, maar een involledig pakket kan je niet je verzender de schuld van geven. Die vullen het pakketje niet (waarschijnlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ksborg schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:57:
[...]

Wel lastig natuurlijk dat mensen pakketten geheel niet hebben gekregen of involledig, maar een involledig pakket kan je niet je verzender de schuld van geven. Die vullen het pakketje niet (waarschijnlijk).
Met verzender bedoel je Allbuy? En waarom zou je die niet de schuld kunnen geven? Die vullen het pakket toch, dus dan weten ze wat er in gaat. En als ze dropshipping gebruiken is het nog steeds hun probleem en niet de van de koper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
ksborg schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:57:
[...]

Helaas geen mail van Halfbuy gekregen, maar mijn usbfan zal ook wel bij die stapel verdwenen pakketjes zitten...
Hopelijk komt het nog ergens deze zomer aan :P

Ik heb ook het eerste deel van mijn 6euro bestellingen Xiaomi Piston 3 binnen van Banggood. Ik kan bevestigen dat het exact dezelfde zijn als waar ik eerder 17euro voor betaalde bij Banggood.
Dit is dus wel DE deal van 2015 denk ik... _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Medione1210 op 10-07-2015 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:10
Zoek voor in mijn kledingkast led strips die op batterijen werken. Met aan/uitknoppie (dat ik er echt wel zelf aan kan maken, dus dat is niet zo bijzonder). Plakbaar zou handig zijn.

Bestaat zoiets in Hongkongistan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
maartend schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 18:07:
Zoek voor in mijn kledingkast led strips die op batterijen werken. Met aan/uitknoppie (dat ik er echt wel zelf aan kan maken, dus dat is niet zo bijzonder). Plakbaar zou handig zijn.

Waarom niet met een PIR sensor? Kastdeur open, licht aan :)
http://www.banggood.com/1...se-Stairway-p-959050.html

Wat jij zoekt is zoiets?
http://www.banggood.com/4...Hobby-Light-p-978798.html

[ Voor 12% gewijzigd door dodge_911 op 10-07-2015 18:14 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
maartend schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 18:07:

Led strip[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:10
Is 220V
PIR werkt niet. Zitten geen deuren in de kast.
Maar die led-strips zien er perfect uit. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medione1210 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 16:19:
[...]

Helaas geen mail van Halfbuy gekregen, maar mijn usbfan zal ook wel bij die stapel verdwenen pakketjes zitten...
Hopelijk komt het nog ergens deze zomer aan :P

Ik heb ook het eerste deel van mijn 6$ bestellingen Xiaomi Piston 3 binnen van Banggood. Ik kan bevestigen dat het exact dezelfde zijn als waar ik eerder 17$ voor betaalde bij Banggood.
Ook nog geen mail, maar ik zal er ook maar van uit gaan dat men powerbank wat later zal arriveren. Haha.

En ben ik nou de enige die zijn pistons nog niet binnen heeft?! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 19:35:
[...]

Ook nog geen mail, maar ik zal er ook maar van uit gaan dat men powerbank wat later zal arriveren. Haha.

Don't worry...ik heb ook pas de helft binnen, terwijl ik er 4 binnen 10 minuten heb besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 23:59
[b]Medione1210 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 16:19:

Ik heb ook het eerste deel van mijn 6$ bestellingen Xiaomi Piston 3 binnen van Banggood. Ik kan bevestigen dat het exact dezelfde zijn als waar ik eerder 17$ voor betaalde bij Banggood.
Bij kwamen ze gisteren ook binnen. Super deal! Ik vind trouwens ze helemaal niet minder klinken als mijn v2's. Zit voldoende laag in, mis dit zeker niet zoals soms uit de reviews lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2015-07-09 23:02
CNCANA, Departure from international depot

Nu pas china verlaten? Of waar staat dat internationale depot?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2015 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 19:42:
2015-07-09 23:02
CNCANA, Departure from international depot

Nu pas china verlaten? Of waar staat dat internationale depot?
In CNCANA:
CN - China
CAN - Guangzhou airport
A - Airport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
mtouw78 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 19:42:
[...]

Bij kwamen ze gisteren ook binnen. Super deal! Ik vind trouwens ze helemaal niet minder klinken als mijn v2's. Zit voldoende laag in, mis dit zeker niet zoals soms uit de reviews lijkt
Ik vind ze, zoals eerder ook wel aangegeven, duidelijk minder bass hebben dan de V2. Ik gebruik de android app poweramp waarmee je simpel wat meer bass kan 'bijdraaien' waardoor ze weer vergelijkbaar klinken.
Ook vind ik de afwerking, bedrading en de verpakking van de V2 net wat robuuster.
Maar voor 6 euro _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 22:03
2-7 had ik een horloge besteld en morgen 11-7 komt hij als het goed is aan. Dat betekent dus dat hij de reis van Singapore naar mijn huis in 9 dagen heeft voltooid :)

De hoesjes voor m'n powerbanks zijn ook al een paar dagen binnen. De originele Xiaomi case voelt wel heel anders aan. Een stuk gladder dan de goedkope namaak hoesjes.

Ook heb ik afgelopen week m'n Blitzwolf oplader ontvangen. Ik heb hem nog niet vaak gebruikt omdat al m'n apparaten nog zo goed als vol zitten. Hij is in ieder geval wel lekker compact.

Ik wacht nu nog op twee telefoonhoesjes, een soort laptoptas en dopjes om kabels aan op te hangen. Daarna is het weer even uit met de China shopping pret :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Heeft iemand al ervaring met deze Xiaomi set?
http://www.gearbest.com/smart-home/pp_197862.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Ronald8 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 20:54:
2-7 had ik een horloge besteld en morgen 11-7 komt hij als het goed is aan. Dat betekent dus dat hij de reis van Singapore naar mijn huis in 9 dagen heeft voltooid :)
Van Creation Watches misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
grun93 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 21:04:
[...]

Van Creation Watches misschien?
Skywatches :) die staat volgens mij iets beter aangeschreven omdat Creation Watches blijkbaar problemen gaf bij garantie/schade etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Ronald8 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 21:05:
Skywatches :) die staat volgens mij iets beter aangeschreven omdat Creation Watches blijkbaar problemen gaf bij garantie/schade etc.
Dan zal ik die ook aan de bookmarks toevoegen, bedankt. Ik heb nog geen garantie/schade gehad, dus daar kan ik niks over zeggen bij CW. Het ging wel razendsnel, donderdag besteld, maandag bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:51
Die eerste mrt pir en 4x aaa heb ik ook (warm wit). Is echt een super ding! Werkt goed, veel (prettig) licht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Ronald8 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 21:05:
[...]

Welk horloge heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:26
iTitus schreef op zondag 28 juni 2015 @ 17:21:
[...]

Even 2 gehaald. Eentje via Priority en eentje via Standard. Ben benieuwd O-)
Morgen om 10 uur echter potentieel flash sale.... |:(
Priority direct mail was precies even snel als standaard. Ze kwamen beide tegelijkertijd aan vandaag.
Lijken echt, nog even voor de zekerheid de code invoeren en de letters checken, maar de lampjes en fans van xiaomi gingen iig aan en uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had ik 25 juni in de aanbieding bij Gearbest besteld staat echter nog steeds op processing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
Leek mij ook een heel interessant artikel maar mij is niet bekend wat de netspanning en -frequentie in China is. Zou ik deze ook gewoon in een Nederlands stopcontact kunnen pluggen? ( Met adapterstekker of liever nog een versie met juiste stekker )
Chocoball schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 22:34:
[...]

Had ik 25 juni in de aanbieding bij Gearbest besteld staat echter nog steeds op processing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Vandaag de Mitu rabbit binnengekregen van Tinydeal! Wat een grappige dingen haha! :D. Hoop dat ze snel meer verkopen van deze knuffels. Ik vind ze bij iBuyGou nog wat prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 19:35:
[...]

Die van mij liggen ook nog in China..heb niet veel geluk laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 08:32
Ik ben de laatste tijd steeds minder tevreden over de snelheid van PostNL. Vorige week heeft een pakketje er drie dagen over gedaan om Nederland te bereiken en vervolgens heeft die vijf dagen overgedaan om ingeklaard te worden. En dat is dus blijkbaar geen uitzondering meer, deze week weer een PostNL pakketje - vijf dagen over China - Nederland en nu sinds 7 juli op afdeling inklaringen. Een pakketje van China Post was deze week binnen een dag ingeklaard door dezelfde PostNL. Het kan uiteraard zo zijn dat ik beide keren pech heb met douanecontrole, maar dan zou ik voor het eerste pakketje moeten lappen, omdat Chinesen het zo leuk vonden om een veel te hoge waarde op het pakket te vermelden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
exelletor schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 01:34:
Ik ben de laatste tijd steeds minder tevreden over de snelheid van PostNL. Vorige week heeft een pakketje er drie dagen over gedaan om Nederland te bereiken en vervolgens heeft die vijf dagen overgedaan om ingeklaard te worden. En dat is dus blijkbaar geen uitzondering meer, deze week weer een PostNL pakketje - vijf dagen over China - Nederland en nu sinds 7 juli op afdeling inklaringen. Een pakketje van China Post was deze week binnen een dag ingeklaard door dezelfde PostNL. Het kan uiteraard zo zijn dat ik beide keren pech heb met douanecontrole, maar dan zou ik voor het eerste pakketje moeten lappen, omdat Chinesen het zo leuk vonden om een veel te hoge waarde op het pakket te vermelden. :(
Ik kan ze geen ongelijk geven dat ze de chinese pakketjes bij grote drukte minder voorrang geven. Het kost postnl denk ik heel veel mankracht terwijl ze er 0 op verdienen. Als je iets snel wilt hebben zal je toch gewoon naar de winkel moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
dangerousp schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 07:45:
[...]

Ik kan ze geen ongelijk geven dat ze de chinese pakketjes bij grote drukte minder voorrang geven. Het kost postnl denk ik heel veel mankracht terwijl ze er 0 op verdienen. Als je iets snel wilt hebben zal je toch gewoon naar de winkel moeten gaan.
Ik geloof niet echt dat ze het ene pakketje expres voorrang geven op het andere [priority spul daargelaten]. Iemand die bij de post werkt die dit kan bevestigen of ontkrachten?

Ik kan me wel voorstellen dat er bij het inklaren vertraging ontstaat als bijv. de waarde op het pakketje niet overeen komt met het product of als verzendkosten niet gespecificeerd staan. Dan moeten ze toch extra handelingen verrichten.

[Ik krijg zelf dagelijks kleine enveloppen en pakketjes uit China [veelal met waarde <5$ en van verschillende shops] en alles komt op het moment razendsnel binnen. Zeker ruim binnen de twee weken. Alleen pakketje van Hellbuy na drie weken nog steeds niet ontvangen. En een pakketje van Gearbest heeft er zeker 3,5 week over gedaan. Maar dat ligt vast niet aan Postnl]

Helaas zijn we [ik ook] te ongeduldig geworden. Een jaar geleden duurde het nog 3-5 weken zodat je bijna vergeten was wat je besteld had.... :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Medione1210 op 11-07-2015 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Medione1210 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 21:35:
[...]

Welk horloge heb je besteld?
Deze:

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/81dB3p2zIaL._UY679_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Een maandje geleden heb ik mijn eerste bestelling gedaan op Tmall via Yoybuy 'address in China'. Tijd voor een korte review

Review en handleiding: bestellen op Tmall via Yoybuy 'address in China'
Deel 1: wat is Tmall
De echte Chinashopper heeft reeds veel adresjes: Banggood, Tinydeal, Gearbest, Allbuy, DX, Miniinthebox, Eforchina, Focalprice, Geekbuying, Ibuygou, Pandawill, Tmart, Buyincoins enz. Ook op Aliexpress en Ebay worden veel producten aangeboden. Genoeg keuze, denk je? Zeker, maar geen van deze webshops bieden producten aan voor Chinese klanten. Met andere woorden: ze zijn dus echt louter voor ons, internationale klanten.
Ook in China is lokale e-commerce groot en belangrijk. Ik heb me niet verdiept in alle webwinkels voor Chinese klanten, maar een van de grootste groepen, Alibaba, heeft wel meteen de belangrijkste winkel in huis: Taobao/Tmall.
Waar Taobao te vergelijken is met Aliexpress of Ebay (een plaats waar allerlei kleine verkopers hun waren kunnen verkopen), bestaat Tmall enkel uit officiële of erkende verkopers. Zo heeft bijvoorbeeld Xiaomi er hun eigen winkel. Op deze manier ben je steeds zeker van een origineel product.

Deel 2: wat is Yoybuy
Indien je een product wil aanschaffen op Tmall, kun je deze enkel laten leveren in China. De meesten onder ons wonen helaas/gelukkig in Europa.
Een vaakgenoemde oplossing is het gebruiken van een zogenaamde 'agent'. Aan deze agent geef je je het gewenste product, zij bestellen die daarna voor jou en laten die via hun naar je thuisadres sturen. Allemaal erg klantvriendelijk, maar ook behoorlijk prijzig. De service fee voor zo'n agent zal meestal meer dan $5 bedragen, soms loopt dit (afhankelijk van het bestelbedrag) op tot tientallen dollars. Naast deze service fee moet je dan nog apart betalen voor de internationale verzendkosten.
Aangezien ik deze extra kosten wel erg hoog vond, ging ik op zoek naar een andere oplossing.
Yoybuy biedt ook een tweede dienst aan: 'my address in China'/parcel forwarding. Hierbij moet je je zending zelf bestellen en laten leveren op hun adres. Al deze zendingen worden online opgelijst en kan je (wanneer je dat wenst) in één keer laten verzenden. De prijs voor de internationale verzending is gelijk, maar zo moet je geen service fee betalen. Spaart je wel wat geld uit!

Deel 3: een account op Tmall
Een account maken. Klinkt erg simpel, maar het heeft me uren gekost om op Tmall een account te kunnen maken. Om jullie dat te besparen, deze handleiding:
  1. Ga naar http://reg.taobao.com/member/reg/fill_email.htm
  2. Klik op de oranje knop.
  3. Klik rechtsboven op 'English'.
  4. Geef je e-mailadres in, slide om de verificatiecode te zien, geef deze ook in, accepteer de voorwaarden, klik op 'next'.
  5. Probeer eerst je mobiel nummer in te geven ter verificatie. Ik kreeg de sms nooit toegestuurd, maar misschien lukt het jullie wel.
    Indien niet, kan je via de Candese nummers op https://smsreceivefree.com/ de verificatiecode toch krijgen.
  6. Je krijgt een e-mail met een link. Klik op deze link om de registratie voort te zetten.
  7. Geef een wachtwoord en gebruikersnaam in. Registratie voltooid: proficiat!
  8. Je bent automatisch aangemeld op Tmall. Indien niet, kan je dezelfde aanmeldgegevens ingeven.
Deel 4: maak een account op Yoybuy
Dat is uiteraard niet zo moeilijk.
Maak een account via http://login.yoybuy.com/en/Register
Je Chinees adres vind je op http://order.yoybuy.com/en/myaddressinchina
Onderaan deze pagina vind je een animatie met de instructies om je adres in te geven op Tmall/Taobao.

Deel 5: bestellen op Tmall
Op de volledig Chinese website http://www.tmall.com/ kun je de productnaam ingeven. Productnamen kun je wel in onze westerse tekens proberen, maar andere tekst vertaal je best met iets als Google Translate.
Wanneer ik bijvoorbeeld deze smartphone van de officiele Xiaomi-winkel wil bestellen voor 499 CNY (ongeveer €72), voeg ik die gewoonweg toe aan mijn winkelmandje. Wanneer je opnieuw je wachtwoord moet ingeven, klik je op de rode knop. Druk niet op enter.
Wanneer je het product aan je winkelmandje hebt toegevoegd, klik je in de rechterbalk op het typische icoontje met ondertussen '1' gemarkeerd. Bevestig door op de rode knop onderaan te klikken.

Nu vragen ze het afleveradres. Gebruik hiervoor diegene van Yoybuy die je in de vorige stap hebt gezien. Bij mij is dit 'm:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/k3iAnRA.png

Kijk je winkelmandje na en klik op de rode betaalknop.

Je komt op een scherm waar Alipay vraagt om een (ander) numeriek wachtwoord te kiezen. Vul deze tweemaal in en klik op de oranje knop.

Geef je kaartnummer in en klik op 'continue'.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/L9Y51bs.png
Volg de nodige stappen om te betalen.

Zelf kreeg ik een ander betaalscherm, die net zo gemakkelijk werkte.
Geef bij [1] je kaartnummer in en klik op [2].
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WZ8dgYR.png
Tijdens het betaalproces kreeg ik op geen enkel moment een bevestiging. Het scherm met 'trasactie wordt uitgevoerd. Een ogenblik geduld' (vertaling) bleef gewoonweg staan. Ik heb dit na enkele minuten gewoon afgesloten, maar de betaling was wel correct uitgevoerd.

Tip: indien je nadien je orders wil zien, ga je gewoon naar http://buyertrade.taobao....ist/list_bought_items.htm
Klik op deze knop op de details van je order te zien.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8dOXrFJ.png

Indien je een tweede keer een bestelling wil plaatsen, is dit uiteraard veel gemakkelijker. Zorg dat je aangemeld bent, voeg het product toe aan het winkelmandje en betaal (het adres is reeds ingegeven). Geen ingewikkelde verificatiemethodes meer!

Deel 5b: mijn bestelde producten
Ik probeerde deze methode uiteraard eens uit met enkele goedkope producten:
- een Orico-laadkabel: 9 CNY (€1,30)
- een felgele flipcover voor mijn Nexus 4: 9 CNY (€1,30)
- een USB 3.0 verlengkabel: 19 CNY (€2,75)
Alle producten hadden gratis verzending.
De Orico-kabel werd verzonden met SF Express en afgeleverd in 3 werkdagen na de bestelling. De andere producten werden verzonden met STO en afgeleverd in 2 werkdagen na de bestelling.
De tracking van deze verzendbedrijven is ook erg goed. Bij SF waren zelfs 16 statussen te zien in perfect Engels! (zie http://www.sf-express.com.../bill-number/590093023590)

Deel 6: ontvangen door Yoybuy
Wanneer Yoybuy een product ontvangen heeft, ontvang je hiervan diezelfde dag een e-mail. Ze komen ook in het overzicht op hun website, samen met een geschat gewicht.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mt1HdS9.png
Wanneer je hierom vraagt, zend Yoybuy al deze producten op naar je thuisadres. Voor mij waren de verzendkosten $6 (hoger dan verwacht). Hun geschatte gewicht kwam exact overeen met de realiteit.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QEeWlSy.png
Handig om te weten is dat de goedkoopste optie China Post registered airmail is: je krijgt een R*CN-trackingnummer. In een week na het verzenden had ik mijn pakket reeds ontvangen.

Deel 7: ontvangen pakket
Stevig verpakt in een nette China Post-envelop.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/L2I9fHu.jpg
De inhoud was exact wat ik besteld had (uiteraard).
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ol8ORaF.jpg
Alle objecten werken goed: de laadkabel is erg snel, de verlengkabel ook. Ik ben vooral verast met mijn smartphonehoesje: voor €1,30 is deze véél steviger dan andere (soms 5x duurder) die ik vroeger besteld had. Voelt erg degelijk aan.

Deel 8: uiteindelijk kostenplaatje
Via Yoybuy: €1,30+€1,30+€2,75+€5,40 (verzending) = €10,75
Via andere winkels: €2,75 (laadkabel) + €5,50 (verlengkabel) + €3 (flip case) = €11,25
Hoewel het prijsverschil echt niet opweegt tegen de uren tijd dat ik hierin heb gestopt, vind ik dit toch een bruikbaar alternatief voor de klassieke Chinese winkels. Misschien gebruik ik het in de toekomst nog wel eens. Op deze manier ben je echt steeds zeker van originele producten.
Stel bijvoorbeeld dat ik de hiervoor vermelde Xiaomi-smartphone zou kopen voor €75. Bij Yoybuy zou ik ook ongeveer €6 verzendkosten betalen.
Deze prijs is veel lager dan de €130 die we bij bijvoorbeeld Banggood en Ibuygou zouden betalen.

Zo, hopelijk hebben jullie er iets aan. Dit is pas ECHT Chinashoppen. :9 Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik het niet echt veel zal gebruiken, maar het was wel een leuk experiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:27
OP 22 juni 2 bestellingen geplaatst bij Banggood.

1
Xiaomi 5000 mAh power bank
Xiaomi 10400 mAh power bank
Xiaomi usb lampje

2
Nilkin screen protector
Telefoonhoesje
iPod kabel

Order 2 was op al 7 juli bezorgd en order 1 komt net pas binnen. Redelijke 3 weken bezorgtijd.

Alleen heb ik woensdag weer 3 bestellingen geplaatst. :X O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 00:28
alaintje schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:57:
[...]

Daar ben ik blij mee :F . Ik heb op 03-07 deze dingen besteld, de zweedse post(?) is de ER 160 mammoth speaker en de chinese post zijn die usb leds (waarom die tracking hebben 8)7 voor 4$ ).
De tracking codes werken volgens mij pas sinds vandaag.
[afbeelding]
[afbeelding]

(ow de images zijn op 40% nog steeds erg groot :X ).
Bovenste pakketje is gisteren aangekomen, maar heeft nog steeda dezelfde status (7 dagen, 5 werkdagen trouwens :D :D !!)
Helaas waren dat de led uab lampjes.
De earson laat langer op Zich wachten. Maar ik wacht geduldig :) .

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 14:01

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

zijn dit soort keyboards er ook met 2,4 ghz?
mijn mxq s85 heeft geen bluetooth helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
ViezeVis schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 22:46:
Vandaag de Mitu rabbit binnengekregen van Tinydeal! Wat een grappige dingen haha! :D. Hoop dat ze snel meer verkopen van deze knuffels. Ik vind ze bij iBuyGou nog wat prijzig.
Hij is inderdaad erg leuk. Heb hem vorige week ook besteld bij Tinydeal. Hopelijk gaat Tinydeal er inderdaad meer verkopen.
Bij iBuyGou heb ik deze ook besteld, die vind ik ook erg leuk.

[ Voor 3% gewijzigd door Hendrikje1 op 11-07-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ging wat mis, excuus. Kan weg.

[ Voor 94% gewijzigd door Hendrikje1 op 11-07-2015 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Hartelijk dank voor het delen _/-\o_

[quote]user001 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 10:36:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Graag gedaan, naamgenoot. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Ik heb wat geschreven, en 't is nog gepubliceerd ook! En Chinashoppingrelated!
De grote powerbank test bij de buren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
dodge_911 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:22:
Waanzinnig leerzaam en interessant, bedankt! d:)b

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Erg interessant, maar de conclusie was voorspelbaar: de Xiaomi Power Bank-hype is terecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Mijn Gearbest pakketje is verstuurd vanuit Zweden ? Hoelang zou dat er over doen om hier in Nederland aan te komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Brilsmurfffje schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:52:
Mijn Gearbest pakketje is verstuurd vanuit Zweden ? Hoelang zou dat er over doen om hier in Nederland aan te komen ?
Uit eigen ervaringen tussen de 15 en 31 dagen.

En dat bedoel ik dus niet trollerig, moest dat zo overkomen :)
http://imgur.com/yl05hMt en http://imgur.com/R2UIihj als bewijs

[ Voor 18% gewijzigd door dodge_911 op 11-07-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

user001 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:52:
[...]

Erg interessant, maar de conclusie was voorspelbaar: de Xiaomi Power Bank-hype is terecht!
Dan lees je toch iets anders dan ik. De ZMI en Huawei komen er heel goed uit.
Vooral de ZMI is erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Kenzi schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:56:
[...]

Dan lees je het inderdaad anders, want die ZMI kost €10 meer (i.v.m. de Xiaomi 10400) voor het geringe verschil in capaciteit. Op een product van €15 - €25 is dat veel verschil.
Als je dan nog eens douanekosten moet betalen, is het prijsverschil zelfs een 30-tal euro.

[ Voor 13% gewijzigd door user001 op 11-07-2015 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Kenzi schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:56:
[...]

Puur kijkend naar prestaties wel.
Als de prijs meeneemt in de vergelijking minder.
Maar neemt niet weg dat die ZMI hier een functie gaat krijgen :D
Maar nog ff kudos waar kudos toekomen :
Rene90 en Kenzi waren zo vriendelijk om het testmateriaal voor me te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Zaterdag 4 juli 4x Xiaomi fans besteld bij Banggood. Vandaag ontvangen. Erg snel moet ik zeggen, gewoon met standaard verzending.
Meteen maar aangezet, want het is weer lekker warm. :)

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Laatst online: 19-09 06:00
Pixarr schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 14:19:
Zaterdag 4 juli 4x Xiaomi fans besteld bij Banggood. Vandaag ontvangen. Erg snel moet ik zeggen, gewoon met standaard verzending.
Meteen maar aangezet, want het is weer lekker warm. :)
Zaterdag ook meerdere items via priority direct van Banggood besteld, maar niets binnen, heb je er g veel geluk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
user001 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:52:
[...]

Wel verrassend dat de nieuwe 10000mAh minder presteert dan de 10400mAh versie
Ach ja... voor 11.82€ ben ik er wel tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Interesting, ik onderwerp net mijn nieuwe powerbanks aan de echtheidstesten en de meegeleverde USB kabeltjes zouden duiden op een halve fake: witte binnenkant, maar geen MI logo.
De rest van de tests gaat ie wel gewoon easy doorheen. Ik gok dus dat er of nieuwe USB kabels bij zitten en dat het filmpje verouderd is, of dat BG die eruit haalt en los verkoopt en cheapy er in stopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Lucky0wn schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 14:25:
[...]

Zaterdag ook meerdere items via priority direct van Banggood besteld, maar niets binnen, heb je er g veel geluk!
Had de dag ervoor nog iets besteld bij Banggood en dat was er gisteren, dus die was ook 7 dagen onderweg, lijkt dan wel geen toeval. Ik heb trouwens voor standaard verzending gekozen en niet priority direct. Dinsdag moet het dan zeker op je deurmat vallen... ;)

[ Voor 9% gewijzigd door PerlinNoise op 11-07-2015 14:33 ]

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Gooi het ook even bij tweakers over de schutting, misschien willen zij het ook wel publiceren ;)
(of heb je een exclusieve deal met FOK?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
iTitus schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 14:30:
Interesting, ik onderwerp net mijn nieuwe powerbanks aan de echtheidstesten en de meegeleverde USB kabeltjes zouden duiden op een halve fake: witte binnenkant, maar geen MI logo.
De rest van de tests gaat ie wel gewoon easy doorheen. Ik gok dus dat er of nieuwe USB kabels bij zitten en dat het filmpje verouderd is, of dat BG die eruit haalt en los verkoopt en cheapy er in stopt?
Nee hoor, de 10000mAh versie heeft een ander kabeltje dan de 10400mAh versie dus 100% echt:
productreview: Xiaomi Powerbank 10000mAh - Zilver review door Whatson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Whatson schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 14:30:
[...]

Gooi het ook even bij tweakers over de schutting, misschien willen zij het ook wel publiceren ;)
(of heb je een exclusieve deal met FOK?)
Thx voor de tip. Ik heb idd nog even een exclusieve deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Whatson schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 14:34:
[...]

Nee hoor, de 10000mAh versie heeft een ander kabeltje dan de 10400mAh versie dus 100% echt:
productreview: Xiaomi Powerbank 10000mAh - Zilver review door Whatson
Wat hij zegt
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sIHlkw4.png
klikbaar voor groter

[ Voor 22% gewijzigd door dodge_911 op 11-07-2015 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Ter verduidelijking: de rechter met de rechthoekige, kleinere USB A connector en langere kabel is van de 10000mAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Check, ik kon nergens vanuit Xiaomi zelf een statement vinden over de veranderde USB kabel, maar de powerbank zelf is gewoon legit, nu erachter gekomen dat de kabel dat dus ook is :D

EDIT: Ik krijg wel 0.16 A minder doorvoer met de nieuwe kabel vs de oude.

[ Voor 17% gewijzigd door Titus op 11-07-2015 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

user001 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 10:36:
Een maandje geleden heb ik mijn eerste bestelling gedaan op Tmall via Yoybuy 'address in China'. Tijd voor een korte review
Mooie uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Zojuist is m'n horloge van Skywatches bezorgd. Hij kwam in een keurig doosje, verzegeld met plastic. Op de voorkant m'n adres en de afzender, op de achterkant de douane-bon (met soort zending, inhoud, waarde, etc). Via Singpost, in 9 dagen van verzending tot bezorging. Ik had geen extra kosten, waarschijnlijk omdat er was aangegeven dat de waarde slechts 10 dollar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
user001 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 10:36:
[...]
Stel bijvoorbeeld dat ik de hiervoor vermelde Xiaomi-smartphone zou kopen voor €75. Bij Yoybuy zou ik ook ongeveer €6 verzendkosten betalen. Deze prijs is veel lager dan de €130 die we bij bijvoorbeeld Banggood en Ibuygou zouden betalen.
Knap stukje research, bedankt voor het delen. _/-\o_ Maar zit er op die telefoons voor de chinese thuismarkt altijd software die ook in het engels (of nederlands) in te stellen is? Zelfs als dat het geval is, zal het nog niet mee vallen, tenzij je weet waar je zoeken moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelkroket
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Pff, bij banggood een nilkin usb kabeltje gekocht voor mn telefoon.
Op het doosje staat "Charging & Tansmission", en de 'echtheidsssticker' die je online kan checken bevat een code van 5 x 4 (=20) cijfers ipv 4 x 4 (=16). Levert banggood wel vaker neppe dingen? Wat kan ik hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Aardappelkroket schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 15:35:
Pff, bij banggood een nilkin usb kabeltje gekocht voor mn telefoon.
Op het doosje staat "Charging & Tansmission", en de 'echtheidsssticker' die je online kan checken bevat een code van 5 x 4 (=20) cijfers ipv 4 x 4 (=16). Levert banggood wel vaker neppe dingen? Wat kan ik hier aan doen?
Bericht sturen naar Banggood dat hij nep is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelkroket
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Whatson schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 15:44:
[...]

Bericht sturen naar Banggood dat hij nep is.
Weet al wel weer hoe dat zal gaan: "Ohh stuur het maar weer terug naar ons". Kost me meer dan een nieuwe te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Aardappelkroket schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 15:47:
[...]

Weet al wel weer hoe dat zal gaan: "Ohh stuur het maar weer terug naar ons". Kost me meer dan een nieuwe te bestellen.
Nee gewoon om een refund vragen. ;)

Ze vragen als het goed is om foto's, maar niet om het terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een Kcx-017 besteld bij banggood maar nu ben ik nog opzoek naar een oplaadstation, een paar usb kabels en een auto lader.

Je hebt bijvoorbeeld de blitzwolf 40w maar die is maar een eurotje of 2 goedkoper dan een Anker. Aukey heeft op het eerste zicht ook een paar mooie station en zelfs een met quickcharge.

Ivm kabels, geen idee in hoeverre de usb kabels vergelijking chart up-to-date word gehouden. Voor zover ik kan lezen word de Nillkin het meest aangeraden maar als ik dan reviews lees gaan ze blijkbaar toch wel snel kapot? Aukey en Anker hebben ook kabels voor mooie prijzen, in de meeste gevallen zelfs goedkoper maar hoe zit het dan met de kwaliteit? Bv een 3 pack 2a 120cm kabel van aukey voor 6.99. Een nillkin kost op banggood 3.31 per kabel, xiaomi zit ook rond 3 euro per kabel.

Een autolader komt niet veel voor in dit topic.
Pagina: 1 ... 54 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic