Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevkev
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05 15:52
Ik lees verschillende berichten over de behuizing. Dat deze standaard 40meter waterdicht zou zijn en de andere keer weer dat er een behuizing omheen moet (lijkt mij logischer). Heb jij de gok genomen of weet jij (met zekerheid) meer?
koelkast schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:38:
[...]

Nu bij tinydeal voor 81 euro: http://www.tinydeal.com/-p-146071.html
Zojuist besteld, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:15
Xiaomi Yi camera besteld bij Tinydeal voor eerste zelfbouwdrone. Nu nog wachten tot ze een protective cover brengen.

Heeft er trouwens iemand een idee wanneer de eersten verzonden worden?

[ Voor 3% gewijzigd door Sakke1994 op 07-03-2015 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ben op zoek naar een goede USB-stick uit China. Iemand tips? Wil wel dat de stick vaker dan 3x gebruikt kan worden...

/edit o ik zie dat sticks niet zo'n goed idee is. Dan maar de pricewatch in..

[ Voor 25% gewijzigd door stok op 07-03-2015 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Iemand ervaringen met Mirecastdongles? Ik zoek een simpele die vloeiend 720p afspeelt en 1080p is mooi meegenomen. Heb zelf deze gevonden, die een rk2928 chip heeft met 256MB. De meeste goedkopere sticks hebben dat ook. Is dit voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:45
stok schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 16:13:
Ben op zoek naar een goede USB-stick uit China. Iemand tips? Wil wel dat de stick vaker dan 3x gebruikt kan worden...

Goed zelf gevonden ;) pricewatch (waarschijnlijk amazon.de) is inderdaad de beste keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Xiaomi led light binnen. 28/02 verzonden vandaag binnen van Banggood. Ledje werkt super goed. Licht is heel sterk had ik niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-04 14:26

Plato112

Da is toch nie normaal!

stok schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 16:13:

In principe komt er veel rotzooi op het gebied van storage uit China, maar ik heb pas bijv. deze gehaald: http://www.dx.com/p/sandi...sdcz43-032g-g46-852361326
En dat is gewoon de real deal. Toch weer een stukje voordeliger dan in Nederland.

[ Voor 1% gewijzigd door Perkouw op 08-03-2015 13:05 ]

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Plato112 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 18:55:
[...]

In principe komt er veel rotzooi op het gebied van storage uit China, maar ik heb pas bijv. deze gehaald: http://www.dx.com/p/sandi...46-852361326#.VPs7FS75h9k
En dat is gewoon de real deal. Toch weer een stukje voordeliger dan in Nederland.
In die ben ik ook wel geïnteresseerd. Wat is de overdrachtssnelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Plato112 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 18:55:
[...]

In principe komt er veel rotzooi op het gebied van storage uit China, maar ik heb pas bijv. deze gehaald: http://www.dx.com/p/sandi...46-852361326#.VPs7FS75h9k
Niets is wat het lijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:18
Daar heb ik lang op gewacht; XIAOMI notebook. :+ :+
http://www.pandawill.com/...r-180-x-118mm-p99493.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-04 14:26

Plato112

Da is toch nie normaal!

user001 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 19:10:
[...]

In die ben ik ook wel geïnteresseerd. Wat is de overdrachtssnelheid?
Poeh, dat weet ik zo niet meer. Ik gebruik hem in de auto (auto heeft nu iemand anders mee) omdat ie zo weinig uitsteekt, maar deze is niet gemaakt voor pure snelheid meer voor compactheid. Compactheid en snelheid gaan schijnbaar sowieso niet samen omdat ze weinig geheugenchips bevatten die parallel aangestuurd zouden kunnen worden.
Moet zeggen dat er, voor mijn gevoel, een best redelijke snelheid wordt gehaald op USB2.0. Heb niet eens getest op USB3.
Wat bedoel je hier precies mee?

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 600885

Denk dat je hier meer aan hebt ;)

http://www.banggood.com/X...M-15_6-Inch-p-941729.html

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 600885 op 08-03-2015 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is al eerder voorbij gekomen, Xiaomi maakt geen laptops.
Swift92 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 18:54:
Xiaomi led light binnen. 28/02 verzonden vandaag binnen van Banggood. Ledje werkt super goed. Licht is heel sterk had ik niet verwacht.
Beetje Tweakers gehalte, hier de ontleding van een Xiaomi LED light.
Afbeeldingslocatie: http://static.cnbetacdn.com/article/2014/1206/cff4a58f5e6297e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
En niet zó maar een notebook, maar…

"Help you to record every inspiration occured
Easy to tear off each piece if necessary"

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:51
Zojuist erachter gekomen dat mijn Elephone P2000 een flinke barst in het Gorilla Glas 2 scherm heeft. Hoe dat voor elkaar is gekomen, ik heb wérkelijk geen idee. Een nieuwe digitizer kost €60,- met het risico dat ik niet de beste kwaliteit er voor terug krijg.

Ik ben dus op zoek naar een vervangend -nu wel deugdelijk- toestel maar kan de naam niet meer vinden van een bekend model. Was een telefoon met een Z op de achterkant van de case. Komt het iemand bekend voor toevallig?

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:40
ViezeVis schreef op zondag 08 maart 2015 @ 03:35:
Zojuist erachter gekomen dat mijn Elephone P2000 een flinke barst in het Gorilla Glas 2 scherm heeft. Hoe dat voor elkaar is gekomen, ik heb wérkelijk geen idee. Een nieuwe digitizer kost €60,- met het risico dat ik niet de beste kwaliteit er voor terug krijg.

Ik ben dus op zoek naar een vervangend -nu wel deugdelijk- toestel maar kan de naam niet meer vinden van een bekend model. Was een telefoon met een Z op de achterkant van de case. Komt het iemand bekend voor toevallig?
Weet de naam niet maar herinner me die wel en alle reacties dat het merk een slechte reputatie heeft. Zou gewoon de Jiayu S3 nemen. Heb ik ook, alles super, accu gaat bij mij 4dagen mee, heel bizar, super camera en GPS, en echt rap met zn 8 cores, later ook 64bit.
En dan na 4jr ff nw accu plaatsen en nog steeds een snelle mooie tel hebben.
Ohja, hij heeft ook 4G+ op de juiste frequenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Umi Zero.
Niet aan beginnen, kijk dan inderdaad naar de jiayu S3 zoals hierboven genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Chocoball schreef op zondag 08 maart 2015 @ 00:35:

Is al eerder voorbij gekomen, Xiaomi maakt geen laptops.
Duh... :F
Het is ook geen laptop, maar een notebook! :+

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-03 09:39

verbraakje

🚦

Raspberry pi 2 met open elec werkt erg goed! en zeker voor 35 euro. (oke oke alleen geen netflix)
benbaba schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 16:35:
Iemand ervaringen met Mirecastdongles? Ik zoek een simpele die vloeiend 720p afspeelt en 1080p is mooi meegenomen. Heb zelf deze gevonden, die een rk2928 chip heeft met 256MB. De meeste goedkopere sticks hebben dat ook. Is dit voldoende?

[ Voor 4% gewijzigd door verbraakje op 08-03-2015 12:49 ]

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:59

ITsEZ

parttime all-rounder

Vrij uniek design ook, heb je toevallig de specs er van?

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-04 22:14
Ik heb 23-2 een cnc shield besteld bij Banggood en zonder account besteld. Toen betaald met Ideal (handig!) maar ik hoor na de bevestiging heel weinig. Nog niet eens een bericht terug op mijn chatbericht en nu maar mail gestuurd.

Heeft iemand ervaring met bestellen met Ideal via banggood en weet of dit inderdaad langer duurt dan normaal?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:41
Mielmania schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:46:
Ik heb 23-2 een cnc shield besteld bij Banggood en zonder account besteld. Toen betaald met Ideal (handig!) maar ik hoor na de bevestiging heel weinig. Nog niet eens een bericht terug op mijn chatbericht en nu maar mail gestuurd.

Heeft iemand ervaring met bestellen met Ideal via banggood en weet of dit inderdaad langer duurt dan normaal?
23-2? dat is nog niet zo lang geleden.
Kun je zien of het item in stock is? misschien was hij wel niet op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thescorpi0n
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-05 19:18
Mielmania schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:46:

Kan je kijken wat de status is van jouw order op banggood? Als hier gewoon "shipped" staat dan is het niet zo gek hoor, kan zomaar een maand duren voordat je het in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-04 22:14
Dank voor het meedenken, dat is juist het probleem;
Het product was op voorraad en staat sindsdien al op "processing" dus nog niet eens verzonden of iets dergelijks. Maar ik dacht dat het miss iets te maken zou hebben met het Ideal verhaal, vandaar de vraag.

*************edit***********

Nou het heeft geholpen kreeg zowaar net een bevestiging van banggood dat ze het verscheept hebben :)

[ Voor 20% gewijzigd door Mielmania op 08-03-2015 20:12 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:23
Zoals verwacht doet onderstaande kabel(US$ 3,68) niks.
http://www.dx.com/p/jjby-...y-cable-black-blue-241678
Digitaal naar analoog, ik had het kunnen weten. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://mvt1iq-sn3302.files.1drv.com/y2ptsn3wA-14L1B6BOxdTmDyGoLY-1rn45RpHGNofCF_3G-HdY0UibdpcDY0QNfH43jsWiIrcmsS11uBsGYbVuZqBcOvwW2THbKkG0Tq09_XpxXHDnbMsxSlS9iwwrWXz5puWfEcQCyMKezbrhnGONqNQ/hdmi%20vga%20%20%282%29.jpg?psid=1
Afbeeldingslocatie: https://mvt1iq-sn3302.files.1drv.com/y2pnjBvluNZbOFbRUCqT499Or1SmawIWH2ZThocyU8W1GtniwCOP_3250X259iGi9YnpC3tS6EEVaNyR88dPdFtzz1dy6DDw9XIo3zet_2r_rFhdcnVznvr0B-nXgk-KZG6HQ2B2UOEtLLkkyqRzkXwwA/hdmi%20vga%20%20%281%29.jpg?psid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:04

RobertowNL

For your gear!

walterworld schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:56:

[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, digitaal signaal kan niet spontaan analoog worden natuurlijk :+.

Heb overigens weer een review geschreven :D. Over de Vidonn x6, een sportstracker met schermpje om je voortgang en notificaties te kunnen zien.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MLQ1sSH.png
Gezien de lengte maar (weer) op tweakblogs geplaatst: Gearbulletin: Review Smartband: Vidonn X6

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-05 10:48
---knip---
Ik gebruik deze: werkt overal. Zelfs met de oude beamers op de unif. http://www.dx.com/p/hdmi-...m-audio-jack-black-143151
En je kan het geluid er ook nog eens uithalen.

[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 11-03-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-03 09:39

verbraakje

🚦

[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij komt dit door je raspberry pi

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-04 14:41

[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas werkt die niet met de Raspberry Pi. Die van mij ook net binnengekregen. Was het proberen waard. Heb hem nog niet met andere devices kunnen testen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:41
Zo'n HDMI-VGA kabel kan toch nooit werken? Je verstuurt hiermee een digitaal signaal (output Pi) naar een analoge ontvanger... (input monitor)

De analoge ontvanger van je monitor zou dan zo slim moeten zijn om dit te herkennen. Of de output zou zo slim moeten zijn om er alvast een analoog signaal van te maken... kunnen videokaarten dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-05 10:48
FunFair schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:19:
Zo'n HDMI-VGA kabel kan toch nooit werken? Je verstuurt hiermee een digitaal signaal (output Pi) naar een analoge ontvanger... (input monitor)

De analoge ontvanger van je monitor zou dan zo slim moeten zijn om dit te herkennen. Of de output zou zo slim moeten zijn om er alvast een analoog signaal van te maken... kunnen videokaarten dit?
Sommige VGA monitoren kunnen een digitaal signaal aan krijgen. HDMI is altijd digitaal. Voor monitoren die enkel analoge VGA ondersteunen dien je een digitaal naar analoog omvormer te gebruiken. De meeste passen automatisch de resolutie aan (plug and play)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:16
Mijn pakketje is er nog steeds niet, terwijl die al een week in Nederland is. Pakketje zou ''binnen enkele dagen worden aangeboden" (lekker concreet) en nog altijd niks. Het kan zijn dat het opnieuw gedistribueerd moet worden ofzo binnen PostNL, maar als ik het morgen niet heb zie ik het somber in en zal ik maar eens bellen met de post. Als dat überhaupt helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
vinom schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:56:
Mijn pakketje is er nog steeds niet, terwijl die al een week in Nederland is. Pakketje zou ''binnen enkele dagen worden aangeboden" (lekker concreet) en nog altijd niks. Het kan zijn dat het opnieuw gedistribueerd moet worden ofzo binnen PostNL, maar als ik het morgen niet heb zie ik het somber in en zal ik maar eens bellen met de post. Als dat überhaupt helpt.
geduld is een schone zaak. Zal waarschijnlijk bij de inklaring liggen, kan soms wel twee tot drie weken duren. Bellen is zinloos.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Zou het? Hij is al een keer aangeboden bij mij thuis, maar toen was er niemand en toen lag er zo'n stom papiertje. Ook geen code of iets erbij. Moet zoiets kleins dan weer door de hele PostNL molen heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ah, als het al een keer is aangeboden bij jou thuis is het pakketje het hele proces al door. Dat begreep ik niet uit je verhaal. Dan zou ik idd ff bellen ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483276

Moet er voor getekend worden? Zo ja, pakketjes uit het buitenland waarvoor getekend moet worden gaan (tenminste hier) na de eerste bezorgpoging meteen naar het dichtstbijzijnde postkantoor/postpunt geval. Dus daar zou je ook nog even kunnen vragen (niet te lang wachten, binnen 7 werkdagen gaat het hier weer retour afzender en dus weer terug naar China)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik weet niet of ik hem moet ondertekenen. Mijn vorige pakketjes (oordopjes en een microfon) heb ik niet hoeven ondertekenen. Het gaat om een kleine quadcopter
die vorige week dinsdag voor de eerste keer is aangeboden met de brievenbus post, maar het paste niet. Er lag een briefje in dat mijn brievenbus niet de standaard afmeting had en dat het pakje over enkele dagen aangeboden zou worden. De naam van de bezorgster stond er ook op, daarom vermoed ik dat het brievenbus post was, omdat het een vrouw was. De pakjes worden altijd bij ons bezorgd door mannen, normale post door een vrouw.

Als ik op Google op die standaard melding kom ik een bericht tegen van iemand die denk ik bij de post werkt:
Is de brievenbus te klein wordt er een sticker opgeplakt,brievenbus te klein.Deze pakjes
worden NIET meer bezorgd via de normale postbestelling maar gaan via de hoofdvestiging van Post.nl
in uw stad naar de pakket dienst van Post.nl.
Dus bijvoorbeeld een pakje wordt op dinsdag aangeboden,brievenbus te klein.Pakje gaat woensdag
met de autodienst van de post terug naar de hoofdvestiging en is donderdag bij de pakket dienst.
Dan had het pakje er dus uiterlijk afgelopen zaterdag moeten zijn. Of dinsdag als die domme trien het gewoon bij de buren had afgegeven of het deurtje van de brievenbus had open gedaan en het erin had gelegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-05 20:53

mark-k

AKA markkNL

Aparte gang van zaken bij MITB. Ze hadden mijn pakketje verzonden zonder de power adapter, dus gevraagd wat hiermee ging gebeuren. Krijg ik nu opeens het volledige bedrag van het apparaat teruggestuurd 8)7

Had ook nog een kortingsbon gebruikt en die hebben ze niet verrekend. Mocht normaal pas vanaf 20 euro gebruikt worden voor 9 euro korting, dus heb 18 van de 20 euro niet hoeven te betalen nu xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-05 13:32

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

In de laatste email van Tinydeal verkondigen ze dat morgen Xiaomi met een nieuwe aankondiging komt, iemand hier een idee van wat dat zou kunnen betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

-Tim- schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:26:
In de laatste email van Tinydeal verkondigen ze dat morgen Xiaomi met een nieuwe aankondiging komt, iemand hier een idee van wat dat zou kunnen betekenen?
Kiswum in "[Xiaomi Redmi 2] Ervaringen & Discussie" ?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:47

[afbeelding]
[afbeelding]
Werkt bij mij (op de pi1) prima :) je moet wel wat zaken in je config.txt veranderen (hdmi safe, force hdmi etc..). Geen idee of dat bij de pi2 kan maar het proberen waard :)

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
maurits82 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 08:26:
[...]

Weet de naam niet maar herinner me die wel en alle reacties dat het merk een slechte reputatie heeft. Zou gewoon de Jiayu S3 nemen. Heb ik ook, alles super, accu gaat bij mij 4dagen mee, heel bizar, super camera en GPS, en echt rap met zn 8 cores, later ook 64bit.
En dan na 4jr ff nw accu plaatsen en nog steeds een snelle mooie tel hebben.
Ohja, hij heeft ook 4G+ op de juiste frequenties.
Thnx voor de tip! Ik zoek eigenlijk een telefoon die erg betrouwbaar is een een zeer goede bouwkwaliteit. Lees: aluminium bezels met aluminium of glas achterkant. MI4 heeft bijvoorbeeld die aluminium bezels wat me aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
ViezeVis schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:42:
[...]

Thnx voor de tip! Ik zoek eigenlijk een telefoon die erg betrouwbaar is een een zeer goede bouwkwaliteit. Lees: aluminium bezels met aluminium of glas achterkant. MI4 heeft bijvoorbeeld die aluminium bezels wat me aanspreekt.
Hummm...... Iets in mij zegt, dat je dan de HTC m8 moet kopen.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Laatst online: 08:23
Zojuist deze €3.95 en deze €4.94 tegengekomen.
Ik ben voor de eerste gegaan, samen met mitb tegoed voor maar €1.95, hopelijk werkt deze wel icm met met Raspberry Pi.

[ Voor 4% gewijzigd door walterworld op 10-03-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:40
ViezeVis schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:42:
[...]

Alleen heeft deze volgens mij niet de 800mhz band voor 4G die je in NL hebt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
maurits82 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:04:
[...]

Alleen heeft deze volgens mij niet de 800mhz band voor 4G die je in NL hebt??
4G is voor mij geen big deal. Ik gebruik het niet en waarschijnlijk ben ik het ook niet van plan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
vinom schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:45:
Ik weet niet of ik hem moet ondertekenen. Mijn vorige pakketjes (oordopjes en een microfon) heb ik niet hoeven ondertekenen. Het gaat om een kleine quadcopter
die vorige week dinsdag voor de eerste keer is aangeboden met de brievenbus post, maar het paste niet. Er lag een briefje in dat mijn brievenbus niet de standaard afmeting had en dat het pakje over enkele dagen aangeboden zou worden. De naam van de bezorgster stond er ook op, daarom vermoed ik dat het brievenbus post was, omdat het een vrouw was. De pakjes worden altijd bij ons bezorgd door mannen, normale post door een vrouw.

Als ik op Google op die standaard melding kom ik een bericht tegen van iemand die denk ik bij de post werkt:

[...]

Dan had het pakje er dus uiterlijk afgelopen zaterdag moeten zijn. Of dinsdag als die domme trien het gewoon bij de buren had afgegeven of het deurtje van de brievenbus had open gedaan en het erin had gelegd...
Hoi

Ik werk bij de post, en ik vermoed dat hij op het depot ligt waar de post gebracht wordt, wachtende tot de volgendé bezorgster hem weer eens meeneemt... *geklaag over te kleIne brievenbussen, grote ergernis*

Zou gewoon even bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:16
Wat is jullie indruk hiervan? http://www.dx.com/p/xiaom...white-374788#.VP6uffmG_bM

Een super kleine quadcore Google tv player. Zo klein dat warmte nog weleens een issue kan zijn?

[ Voor 14% gewijzigd door krizzziz op 10-03-2015 09:43 . Reden: Link aangepast... ]

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-04 12:00
ViezeVis schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:17:
[...]

4G is voor mij geen big deal. Ik gebruik het niet en waarschijnlijk ben ik het ook niet van plan :P.
Wel handig voor resale, bovendien, wat je nu nog niet gebruikt, wil niet zeggen dat je het in de toekomst niet gebruikt....ooit was ik ook niet van plan mobiel internet te gebruiken ;)

Kan je zeggen dat browsen met 60mbit erg fijn is zo nu en dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

krizzziz schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 06:25:
Wat is jullie indruk hiervan? http://www.dx.com/p/xiaom...309sku374788#.VP5-YYbtSnN

Een super kleine quadcore Google tv player. Zo klein dat warmte nog weleens een issue kan zijn?
Dat zal wel meevallen, het is van Xiaomi en de prijs is ook niet echt uitzonderlijk laag oid. Lijkt mij gewoon een kwaliteitsproduct.

// hoeveel groter is jou telefoon dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

krizzziz schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 06:25:
Wat is jullie indruk hiervan? http://www.dx.com/p/xiaom...309sku374788#.VP5-YYbtSnN

Het is Xiaomi's antwoord op de Apple TV. Alleen houd wel rekening mee dat de software vooral voor China bedoeld is. En dus veel Chinese content heeft.

Ook zit de plug direct in het stopcontact en is het niet een EU standaard maar de Chinese standaard.
Dit gaat dus niet in je stopcontact in Nederland passen zonder een speciale adapter.
http://www.mi.com/hezimini/design/ hier wat beter te zien.

#.VP5-YYbtSnN ..wat is het met die links?

[ Voor 3% gewijzigd door Kenzi op 10-03-2015 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Kenzi schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:08:
[...]

Het is Xiaomi's antwoord op de Apple TV. Alleen houd wel rekening mee dat de software vooral voor China bedoeld is. En dus veel Chinese content heeft.

Ook zit de plug direct in het stopcontact en is het niet een EU standaard maar de Chinese standaard.
Dit gaat dus niet in je stopcontact in Nederland passen zonder een speciale adapter.
http://www.mi.com/hezimini/design/ hier wat beter te zien.

#.VP5-YYbtSnN ..wat is het met die links?
De chinezen kennende komt er een versie met EU plug en plug voor de VK binnen no-time.
Goed dat je dat zegt over de software. Zag alleen "google" software staan, en daar heb ik geen ervaring mee maar had het idee dat het wel een Internationaal platform zou zijn.

Wel mega goedkoop :)

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

krizzziz schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:45:
[...]

De chinezen kennende komt er een versie met EU plug en plug voor de VK binnen no-time.
Goed dat je dat zegt over de software. Zag alleen "google" software staan, en daar heb ik geen ervaring mee maar had het idee dat het wel een Internationaal platform zou zijn.

Wel mega goedkoop :)
De plug zit in de TV box ingebouwd en kan niet vervangen worden.
En Xiaomi gaat voorlopig geen EU / US versie maken omdat ze de rechten voor de content niet hebben.
O-) O-)
Dan zouden ze licenties met grote filmstudio's, HBO, Netflix etc moeten gaan afsluiten of de functionaliteit enorm moeten gaan beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Kenzi schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:10:
[...]

De plug zit in de TV box ingebouwd en kan niet vervangen worden.
En Xiaomi gaat voorlopig geen EU / US versie maken omdat ze de rechten voor de content niet hebben.
O-) O-)
Dan zouden ze licenties met grote filmstudio's, HBO, Netflix etc moeten gaan afsluiten of de functionaliteit enorm moeten gaan beperken.
Interesting..thanks!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-01 10:34
mark-k schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:41:
Aparte gang van zaken bij MITB. Ze hadden mijn pakketje verzonden zonder de power adapter, dus gevraagd wat hiermee ging gebeuren. Krijg ik nu opeens het volledige bedrag van het apparaat teruggestuurd 8)7

Had ook nog een kortingsbon gebruikt en die hebben ze niet verrekend. Mocht normaal pas vanaf 20 euro gebruikt worden voor 9 euro korting, dus heb 18 van de 20 euro niet hoeven te betalen nu xD
Bij litb heb ik momenteel hetzelfde. Ik heb een Hikvision poe camera. Hier zit standaard geen voeding bij, maar op de website hebben ze meerdere malen bevestigd dat er wel een voeding bij zit. Nu stuurt litb mij, na telkens melden, een convertor van vs naar eu stekker op. Hier heb je dan helemaal niets aan :?

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-05 23:39
http://www.banggood.com/H...0-250V-11KW-p-966379.html

Dit is toch klinkklare onzin mag ik hopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Klinklare powerfactor scam! >:)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 13:02
BIC heeft zoiets voor de auto. Bespaar je 10-30 % brandstof met eencondensator. Ja echt 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Kitano op 10-03-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Heb zo'n ding binnen, had ik geloof ik hier in de topic voorbij zien komen. Maar kan het niet meer vinden. Hij is helemaal plat binnen gekomen, en heb al als een gek erop zitten blazen maar ik krijg het niet bol. Hoe krijg ik dit ding normaal rond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

xileS schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:47:
Heb zo'n ding binnen, had ik geloof ik hier in de topic voorbij zien komen. Maar kan het niet meer vinden. Hij is helemaal plat binnen gekomen, en heb al als een gek erop zitten blazen maar ik krijg het niet bol. Hoe krijg ik dit ding normaal rond?
Met een ballenpomp of een compressor. Puur op zelf blazen krijg je echt niet genoeg kracht om die nippel open te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingOlive2
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-11-2024
Hallo, even een vraagje. :)
Ik ben van plan om een Xiaomi Mi band te kopen. Nu zou ik er ook een bandje in een andere kleur bij willen. Maar ik heb op de meeste webshops gekeken en de meeste schijnen nep te zijn. Bandjes met een mindere kwaliteit dus. Banggood schijnt wel echte te hebben, enkel zijn dat degene die je per 2 moet kopen. Dus mijn vraag is : weet iemand waar je originele Xiaomi (losse) bandjes kan kopen? Of zijn de 'nep' bandjes ook goed zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:40
Het bandje is vrij belangrijk om die module niet kwijt te raken (er zijn er hier al een paar geweest die opeens alleen nog maar het bandje hadden). Dus ik zou voorzichtig zijn met namaak.

Ik heb net dit besteld, weet iemand wat het is/hoe het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik denk dat ze van kleur veranderen bij iets warms. Hoe warmer het is, koffiemok bijvoorbeeld, hoe meer die veranderd van kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Nou de eerste Nilkin kabel is ook al kapot. Telkens als ik mijn telefoon een beetje op en neer beweeg houd het laden op. Maar even aan BG vragen ivm garantie. Dacht op de verpakking hebben gezien dat er 1 jaar garantie op was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-05 08:49
Dusche schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 19:09:
Nou de eerste Nilkin kabel is ook al kapot. Telkens als ik mijn telefoon een beetje op en neer beweeg houd het laden op. Maar even aan BG vragen ivm garantie. Dacht op de verpakking hebben gezien dat er 1 jaar garantie op was.
Ligt dat aan de kabel of aan de MicroUSB aansluiting van je telefoon? Heb ik bij mijn oude Galaxy Nexus ook dat de MicroUSB poort lam is door het vele in en uitpluggen en die symptomen zijn precies hetzelfde. Probeer eens een andere kabel, kijken wat die doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

LearnDriver schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 21:06:
[...]

Ligt dat aan de kabel of aan de MicroUSB aansluiting van je telefoon? Heb ik bij mijn oude Galaxy Nexus ook dat de MicroUSB poort lam is door het vele in en uitpluggen en die symptomen zijn precies hetzelfde. Probeer eens een andere kabel, kijken wat die doet.
Nee ligt aan de kabel want als ik mijn N5 met een andere kabel oplaad, laad hij gewoon in een stuk op. Ook als ik er mee beweeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04 14:27
Morgen (11 maart) begint de 12 days of tech sale op aliexpress :)
http://activities.aliexpress.com/12-days-of-tech-sale.php

Zo is de CHUWI VI8 Dual OS 2GB 32GB 8 inch IPS Intel Z3735F Windows 8.1 Android 4.4 WIFI Bluetooth HDMI tablet pc geen $129 maar $98.

Dus is een 2GB Windows 8.1 w/bing (licenced, want <= 8 inch) met Android 4.4 in dual boot tablet voor 95 euro te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Zo'n router van 80 dollar voor 20 is ook niet mis, alleen een beetje argwaan van Chinese malware etc.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04 14:27
:D

Maar zo'n 2GB/32GB tablet met licenced Windows 8.1 en Android 4.4 in dual boot is al leuk om gewoon aan te TV te hangen... Nog goedkoper dan zo'n MeegoPad stick die ik heb, die geen Android boot heeft.

Vervelende is dat ik al een Onda v975W heb (ook 2GB/32GB) dus beetje zinloos om zo'n Chuwi te kopen ;w

[ Voor 20% gewijzigd door Mastermind op 10-03-2015 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-05 14:19
Iemand hier die de CHUWI VI8 Dual heeft en ervaringen ermee heeft misschien? Klinkt wel aantrekkelijk, ook als ik de prijs op banggood bekijk..
En werkt dat dual boot wel een beetje soepel ermee?

[ Voor 15% gewijzigd door Musta op 10-03-2015 22:39 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Mastermind schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:31:
:D

Maar zo'n 2GB/32GB tablet met licenced Windows 8.1 en Android 4.4 in dual boot is al leuk om gewoon aan te TV te hangen... Nog goedkoper dan zo'n MeegoPad stick die ik heb, die geen Android boot heeft.

Vervelende is dat ik al een Onda v975W heb (ook 2GB/32GB) dus beetje zinloos om zo'n Chuwi te kopen ;w
Heb al een iPad. Al is moet die zo langzaam aan wel een keer vervangen geen worden. ;)
Zo'n tablet is leuk, naar vraag mee af of het echt lekker werkt, ook dual-boot en ondersteuning van Android, community erachter zodat je via CM de laatste versie kunt draaien etc.
Mis soms wel dingen van Android in iOS, dat verliest toch wel een beetje z'n charmes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
mark-k schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:01:
[...]

Met een ballenpomp of een compressor. Puur op zelf blazen krijg je echt niet genoeg kracht om die nippel open te zetten.
Oh lekker handig, heb niet toevallig een ballenpomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpeedingOlive2 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:43:
Hallo, even een vraagje. :)
Ik ben van plan om een Xiaomi Mi band te kopen. Nu zou ik er ook een bandje in een andere kleur bij willen. Maar ik heb op de meeste webshops gekeken en de meeste schijnen nep te zijn. Bandjes met een mindere kwaliteit dus. Banggood schijnt wel echte te hebben, enkel zijn dat degene die je per 2 moet kopen. Dus mijn vraag is : weet iemand waar je originele Xiaomi (losse) bandjes kan kopen? Of zijn de 'nep' bandjes ook goed zat?
Kjk anders even in mijn review wat je van de kwaliteit vindt. Je kunt de gele en blauwe trouwens ook los kopen maar het is voordeliger per 2.

Misschien zijn er ook ervaringen van andere gebruikers in het aparte MiBand topic.

[ Voor 8% gewijzigd door Chocoball op 11-03-2015 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 23:11
dutchgio schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:14:
Zo'n router van 80 dollar voor 20 is ook niet mis, alleen een beetje argwaan van Chinese malware etc.. ;)
Als ik dit zo lees moet je je vooral zorgen maken over de Support die er amper is : http://www.amazon.com/Wol...bled-WL0722/dp/B00PL1WI9O

Blijkbaar is deze ooit voorgekomen uit een indiegogo : https://www.indiegogo.com...r-with-mobile-app-control

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

xileS schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 23:16:
[...]

Kun je voor n paar euro wel bij de Bart Smit ofzo halen. Of even zo'n verloopnippel voor op de fietspomp oid. Of je buurman even lief aankijken als die er wel een heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 17:40
Een vraag stellen aan MITB is ook vrij zinloos, elke keer is het antwoord:
Sorry, we need to contact with our supplier about this issue. We will get back to you as soon as possible. Please kindly understand it. Please feel free to ask if you have further questions.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc55
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-02 19:05
De XiaoMi Yi is nu te koop bij banggood, voor 110$. Bijna de dubbele van de 399 CNY(65$) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-04 14:41
Mc55 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:11:
De XiaoMi Yi is nu te koop bij banggood, voor 110$. Bijna de dubbele van de 399 CNY(65$) :+
€97,66 bij Tinydeal. Iets goedkoper, maar nog steeds best fors ja. Wel een mooi apparaatje denk ik. Toch even wachten op de eerste gebruikersreviews :)

Correctie: met monopod issie goedkoper, €93,50: http://www.tinydeal.com/x...loy-monopod-p-146374.html

[ Voor 13% gewijzigd door ksborg op 11-03-2015 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc55
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-02 19:05
ksborg schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:26:
[...]

€97,66 bij Tinydeal. Iets goedkoper, maar nog steeds best fors ja. Wel een mooi apparaatje denk ik. Toch even wachten op de eerste gebruikersreviews :)

Correctie: met monopod issie goedkoper, €93,50: http://www.tinydeal.com/x...loy-monopod-p-146374.html
Ik wacht ook nog even de reviews af. Ik ben van plan om er eentje te kopen voor de zomervakantie, niet zo'n haast dus. Daarnaast denk ik ook wel dat de prijzen nog iets dalen en als de euro dan weer toeneemt is het helemaal mooi:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Er is iets vreemds met betrekking tot het verzenden van mijn order bij Banggood.
3 Maart heb ik een Xiaomi Powerbank besteld en betaald met Paypal. Paar dagen later kreeg ik een mailtje dat hij zou verzonden zijn.

Nu wist ik niet meer wanneer dat precies was, dus ik denk ik log even in om het te controleren.
Nu staat er opeens bij mijn orderdetails dat hij gisteren Mar/10/2015 14:37:31 pas verzonden zou zijn?

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/19pkrt.png

Nu weet ik zeker dat ik al veel eerder een mailtje had gehad dat hij shipped zou zijn, dus ik kijk in mijn mail en daar staat dit:

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2s00qax.png

Shipping date: 03/06/2015 07:03:26
Iemand die dit ook wel eens heeft meegemaakt? Vind het wel een beetje een vreemde gang van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _l_Arjan_l_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Nu je het zegt, ik heb precies hetzelfde met ook een 10400 powerbank van banggood. 15 feb besteld en toen ook een verzendbevestiging per mail ontvangen. Op de banggood website zie ik nu dat hij 25 feb verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

xileS schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 23:16:
[...]

http://www.ebay.com/itm/B...ain_0&hash=item3ce2c1d9ad

voor ieder wat wils he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483276

Die kun je voor hetzelfde geld bij de plaatselijke action halen. :P sommige dingen zijn onnodig om uit China halen en kun je hier even duur of voor een paar cent meer in NL scoren en dan heb je het meteen in handen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-05 20:26
Wat een waardeloze koers :( net een xiaomi 16000 powerbank besteld bij gearbest.. Currency op euro maar viel uiteindelijk toch wel wat duurder uit bij paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-05 00:30
Anoniem: 251512 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:45:
Er is iets vreemds met betrekking tot het verzenden van mijn order bij Banggood.
3 Maart heb ik een Xiaomi Powerbank besteld en betaald met Paypal. Paar dagen later kreeg ik een mailtje dat hij zou verzonden zijn.

Nu wist ik niet meer wanneer dat precies was, dus ik denk ik log even in om het te controleren.
Nu staat er opeens bij mijn orderdetails dat hij gisteren Mar/10/2015 14:37:31 pas verzonden zou zijn?

[Nu weet ik zeker dat ik al veel eerder een mailtje had gehad dat hij shipped zou zijn, dus ik kijk in mijn mail en daar staat dit:

Iemand die dit ook wel eens heeft meegemaakt? Vind het wel een beetje een vreemde gang van zaken.
Ik heb hetzelfde wel eens gehad met Fasttech. Na het navragen bleek dat het pakketje bij de Chinese Douane tegen gehouden was (zat ook een batterij in) en weer terug gestuurd naar Fasttech. Die hebben het daarna weer verstuurd en toen kwam het wel aan.
Het lijkt er dus op dat de Chinese Douane af en toe steekproeven houdt op zaken m.b.t. batterijen en die weer terug sturen naar de verzender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Hee, da's apart, bij mijn order precies hetzelfde... :?

Had >2 weken geleden een Xiaomi 10400mAh powerbank besteld, en vorige week kreeg ik een berichtje dat 'ie shipped was. En nu ik weer de orderstatus ga checken, blijkt dat 'ie gisteren (opnieuw?) geshipped is....
Nu maar afwachten wanneer het uiteindelijk aankomt... :S

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Laatst online: 09-05 11:07
dutchgio schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:14:
Helaas vind je weinig/geen uitgebreide reviews over deze router.

Voor die 20 USD lijkt het mij een geinig apparaatje, maar ik deel de argwaan...

Zie overigens dat Wolflink wel een ander soort router/switch promoot op hun website die erg op deze router lijkt: http://www.wolflinks.com / YouTube: Speed up your PS4 - Battlefield 4, Call of Duty, GTA V, LoL
(volgens mij dezelfde device, maar dan zonder de antennes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
[...]

Wel rekening mee houden dat dat niet de "officiële" monopod van Xiaomi is hè.
Dat is namelijk deze.
Monopod ziet er anders uit maar wat verder het verschil is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:54
Toevallig gister 2 mindere ondekkingen gedaan over bestellen uit China. Voor velen vast niks nieuws, maar toch.

Ik had een HDMI Splitter gekocht bij DX.com. Juist omdat deze HDMI-CEC zou ondersteunen. Helaas blijkt bij aankomst dat deze dat dus niet ondersteunt. (werkt prima direct van receiver naar tv, zodra de splitter er tussen gaat, is het mis). Best balen want dacht nog beter bij DX dan AliExpress dan zit ik zekerder... niet dus.

En ik heb een paar ledstrips al een tijdje voor boven het aquarium. Op AliExpress gezocht naar ledstrips die veel licht gaven (40-50lumen). Gebruik ze al een tijdje, maar echt sterk vond ik ze nog niet. Nu heb ik gister even de LED-strips doorgemeten, maar 4x een meter gebruikt 28 watt.

vreemd genoeg zou volgens de fabrikant 1 meter al 22 watt moeten verbruiken (120 leds/m). Dat lijkt dus niet helemaal te kloppen. Gebruik een pwm controller om hem te dimmen, en op 100% dimt die hem toch echt niet (als ik hem wel dim hoor je de controller brommen, bij 100% bromt die niet.)

Niet helemaal volgens spec. Gelukkig heb ik nog strip over, en die er dus maar bij gehangen. Nu is het al een stuk feller, maar niet helemaal wat ik had verwacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-05 23:11
http://www.aliexpress.com...5261.1729317.1998430253.1

Die is vanaf 18 maart voor 80 dollar. Wat zeggen jullie doen? Of kan ik me hier beter niet aan wagen?

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Pukson schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:19:
http://www.aliexpress.com...5261.1729317.1998430253.1

Die is vanaf 18 maart voor 80 dollar. Wat zeggen jullie doen? Of kan ik me hier beter niet aan wagen?
Koop gewoon hier eentje, met de huidige koers en invoerkosten zit je er zelfs bij die 80 dollar al ongeveer boven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
mark-k schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:21:
[...]

Koop gewoon hier eentje, met de huidige koers en invoerkosten zit je er zelfs bij die 80 dollar al ongeveer boven...
Idd, en als er wat mee is ben je de klos

pricewatch: Crucial MX100 256GB
€96
Als je 80usd met de huidige koers pakt en invoerrechten ben je meer kwijt dan €96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
[...]

Ik heb 'm voor 81 euro bij Tinydeal, paar dagen geleden.
Volgens de site staat hij op 'stock', maar dat blijkt niet het geval, er wordt pas verstuurd als de leverancier levert, volgens de dame in de chat. Toch vreemd. Voor de zomervakantie zou het leuk zijn, hopelijk zijn er tegen die tijd ook accessoires beschikbaar, zoals een onderwaterhuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippowave
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-05 10:23
Heeft iemand evaring met dit soort producten link die ze uit china gehaald hebben? De usb 3 snelheid is die zoals de standaard of iets sneller dan usb2 :P van zo een pci e kaart uit china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

luckyjan schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:41:
Ik heb hetzelfde wel eens gehad met Fasttech. Na het navragen bleek dat het pakketje bij de Chinese Douane tegen gehouden was (zat ook een batterij in) en weer terug gestuurd naar Fasttech. Die hebben het daarna weer verstuurd en toen kwam het wel aan.
Het lijkt er dus op dat de Chinese Douane af en toe steekproeven houdt op zaken m.b.t. batterijen en die weer terug sturen naar de verzender.
Ok interessant, zelf nooit eerder gehoord dat ze mogelijk moeilijker zijn mbt batterijen. Had er hier ook nooit eerder wat over gelezen namelijk, maar als ik het zo van een aantal andere mensen nu lees gebeurt het dus wel vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Laatst online: 14:24
Anoniem: 251512 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:45:
Er is iets vreemds met betrekking tot het verzenden van mijn order bij Banggood.................................
Ja ik heb iets dergelijks meegemaakt en kreeg een week later een 2e een shipping update met een ander trackingnummer, zonder opgaaf van reden.
Antwoord op een berichtje naar Banggood was dat het postbedrijf het pakket geweigerd had en weer retour had gestuurd, vanwege de accu.Daarom moesten ze het via een andere verzender sturen.

[ Voor 4% gewijzigd door elinx op 11-03-2015 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-04 12:00
zojuist deze microusb kabel binnen :
http://www.miniinthebox.c...aomi-huawei_p2514808.html

Ff gemeten en deze laadt met 1.83mA, zelfde als mijn OPO kabel!

Voor slechts 3$ een aanrader dus....en....kan dus met eventueel tegoed gratis worden aangeschaft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:40
paulus_01 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:34:
zojuist deze microusb kabel binnen :
http://www.miniinthebox.c...aomi-huawei_p2514808.html

Ff gemeten en deze laadt met 1.83mA, zelfde als mijn OPO kabel!

Voor slechts 3$ een aanrader dus....en....kan dus met eventueel tegoed gratis worden aangeschaft :D
Mooi, alleen wat kort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:40
Het worden nu toch wel echt zware tijden...
1 euro = 1,02369
straks wordt het ook nog
1 euro = 0,97369
Pagina: 1 ... 6 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic