• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:01
verbraakje schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:25:
[...]

Bij mij staat er nog 9 uur? hoe zit dat? Ik wil deze niet missen namelijk
Zijn de flashdeals van Banggood. Die duren enkele dagen dus je gaat zeker dit nog wel kunnen kopen :)

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:28
Op 19 februari de Xiaomi Pistons besteld op Banggood en vandaag heb ik ze mogen ontvangen (pakketpost) na anderhalve week! Zover ik zie zijn het de echte, maar ze ruiken niet naar chocola. Kan ik op de site checken of ze echt zijn aan de hand van een serienummer ofzo?

Op de 23e had ik een microfoon besteld, ook bij Banggood en die is ook vandaag binnen gekomen (brievenpost). Nu nog wachten op mijn quadcopter, die had ik de 24e besteld. In the end ben ik zeer te spreken over mijn eerste China koop ervaring bij Banggood.
vinom schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 22:25:
Op 19 februari de Xiaomi Pistons besteld op Banggood en vandaag heb ik ze mogen ontvangen (pakketpost) na anderhalve week! Zover ik zie zijn het de echte, maar ze ruiken niet naar chocola. Kan ik op de site checken of ze echt zijn aan de hand van een serienummer ofzo?
Aan het snoer zit een papieren label met een QR code die je kunt scannen op echtheid.

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
vinom schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 22:25:
In the end ben ik zeer te spreken over mijn eerste China koop ervaring bij Banggood.
Dat was ik ook, helaas een niet goed werkende miband geleverd gekregen.
En ik kan je zeggen dat de service desk van Banggood een regelrechte ramp is in mijn geval.
En niet schuwen om alles aan elkaar te liegen, dat geeft weinig vertrouwen.
Ik ben weer meer aan het inkopen via eBay.

[Voor 8% gewijzigd door Supertip op 03-03-2015 23:47]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 18:23
http://www.banggood.com/N...art-Charger-p-928155.html
Nitecore D4 Lader is inmiddels voor 25 dollar te koop voor de komende 4 dagen.

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:19

ITsEZ

parttime all-rounder

http://www.miniinthebox.com/super-sale-2015 dit misschien nog interessant?

What you see is always what you get.

• Supertip
  • Niet online
Valt me wel op dat de prijzen best hoger/pittiger zijn, als de reguliere Chinese webshops.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Supertip schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 23:46:
[...]

Dat was ik ook, helaas een niet goed werkende miband geleverd gekregen.
En ik kan je zeggen dat de service desk van Banggood een regelrechte ramp is in mijn geval.
En niet schuwen om alles aan elkaar te liegen, dat geeft weinig vertrouwen.
Ik ben weer meer aan het inkopen via eBay.
Daarom betaal ik dit soort dingen altijd via Paypal of een creditcard; dan heb je in ieder geval nog enige mate van 'bescherming'.

BTW: eBay is natuurlijk één grote verzameling van kleine en grote sjacheraars, serieuze verkopers, en alles wat daar tussenzit. Dus of dat nou zoveel beter of slechter is...het is slechts een ander naampje... :+

Mooie Plaatjes   

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-06 15:52
Bij AliExpress nu ook met iDeal betalen als je geen CC hebt.

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Wasabi! schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:33:
Bij AliExpress nu ook met iDeal betalen als je geen CC hebt.

[afbeelding]
Nadeel is dat iDeal ongeveer geen enkele vorm van bescherming bied, iets wat wel handig is bij china shopping

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

uberitexpert schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:35:
[...]

Nadeel is dat iDeal ongeveer geen enkele vorm van bescherming bied, iets wat wel handig is bij china shopping
Bij Aliexpress heb je nog wel gewoon de bescherming via Aliexpress zelf.

• Anoniem: 483276
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Miniinthebox is eigenlijk enkel interessant met het gratis tegoed wat ze regelmatig weggeven. Buiten dat zijn hun prijzen gewoon te hoog in vergelijking met andere shops. (op zich logisch, waar word anders dat gratis tegoed mee gefinancierd. :P)

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:17

Sherlock

No Shit

Sherlock schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:02:
Heeft er iemand ervaring met dit soort Powerline adapters vanuit China?

Of zou je net één of twee tientjes extra uitgeven en ze hier kopen?

Ik zou het willen gebruiken om er eentje bij de router aan te sluiten en eentje in het stopcontact van het tuinhuisje te steken, zodat ik in de tuin ook nog wifi heb. De router die ik nu heb haalt het slechts af en toe, en dat is eigenlijk vervelender dan helemaal niet...
Iemand hier nog iets zinnigs over te zeggen? Ik ben wel benieuwd of iemand ze gekocht heeft en hoe dat bevallen is.

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Banggood is ook good met vlotte levering. :Y

Op 23 februari jl 3 x 2A 120cm 5V Charge Cable Nillkin Universal Flat Micro USB Cable besteld. Volgens de status update op 25 februari verstuurd.
En vandaag (4 maart) aangekomen!

Best wel snel. En, tot mijn verbazing, als pakje verstuurd en door de pakketbezorger van postnl afgegeven. Ze hadden de Nillkin doosje op elkaar gestapeld en er 1 dik pakket van gemaakt. Terwijl normaliter ze alles uit verweggistan zoveel mogelijk in dikke platte enveloppen stoppen.

Zo'n zelfde kabel kost via amazon.de of amazon.co.uk toch gauw 8 euro per stuk. En nu had ik er drie (gratis verzenden) voor 11 euro... :)

Mooie Plaatjes   

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-06 19:56
Sherlock schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:08:
[...]

Iemand hier nog iets zinnigs over te zeggen? Ik ben wel benieuwd of iemand ze gekocht heeft en hoe dat bevallen is.
Het product van de link die je post is een wifi repeater, geen powerline (je bent geen echte Sherlock zeker ;) ). Als je zoekt op homeplug krijg je wel de juiste devices. En dan zie je gelijk dat ze niet echt goedkoop zijn. Ik zou het risico niet nemen voor het kleine prijsverschil

• Sherlock
  • Laatst online: 10:17

Sherlock

No Shit

wildcheese schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:37:
[...]
Het product van de link die je post is een wifi repeater, geen powerline (je bent geen echte Sherlock zeker ;) ). Als je zoekt op homeplug krijg je wel de juiste devices. En dan zie je gelijk dat ze niet echt goedkoop zijn. Ik zou het risico niet nemen voor het kleine prijsverschil
Verrek :X 8)7 |:(
Thanks!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05 07:19
Xiaomi opent webwinkel voor Europese markt http://nu.nl/gadgets/4003...inkel-europese-markt.html (via @NUnl)

Ik ben benieuwd :D O.a. naar de prijzen hier

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:32
Nu ook de frontpage:

nieuws: Xiaomi opent Europese webwinkel

Helaas nog geen smartphones, maar we powerbank en mi band etc. ;)

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb hier:
http://www.aliexpress.com...SB-2/32235793426.html?s=p

Een 512 GB USB stick gevonden voor 11 euro, lijkt me te mooi om waar te zijn?
Ondanks de 1400 geplaatste orders en 412 reviews waarvan 92% positief|?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:32
Wat denk je zelf.. ;)

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-06 22:40
Precies wat ik dacht!
Die positieve reviews komen waarschijnlijk doordat de verkoper daarom bedelt.

En lees de reviews: 5 sterren maar hij geeft wel aan dat het fake is. En ook dat de verkoper maar 8 dollar terug wilde geven van een bestelling van 22 dollar, maar wel 5 sterren eiste.

[Voor 28% gewijzigd door O88088 op 04-03-2015 13:16]

Anoniem: 660443

wat zijn de ervaringen hier met gearbest en aftersales?
dit wordt mijn eerste aanschaf in China. heb al wat research gedaan maar toch wil de experts vragen
wil namelijk een ZTE S6 aanschaffen, heb vroeger een ZTE Blade gehad van kpn en was daar heel tevree mee. met de code die ik vond, ZTES6 , is ie daar volgens mij het goedkoopst? en EU volgens de site?

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Anoniem: 660443 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:38:
dit wordt mijn eerste aanschaf in China. heb al wat research gedaan maar toch wil de experts vragen
wil namelijk een ZTE S6 aanschaffen, heb vroeger een ZTE Blade gehad van kpn en was daar heel tevree mee. met de code die ik vond, ZTES6 , is ie daar volgens mij het goedkoopst? en EU volgens de site?
Hier heeft hij al een aantal positieve reviews, volgens mij is aliexpress vaak wel betrouwbaar:
http://www.aliexpress.com...m/item/-/32280732091.html

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-06 15:50
Ronald8 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:13:
[...]
Die positieve reviews komen waarschijnlijk doordat de verkoper daarom bedelt.
Of een naieve Fransman die alvast 5 sterren geeft met als comment:
'Bien reçu ma commande Merci , reste à tester le fonctionnement"
oftewel: "bedankt voor de ontvangst, nu nog testen of hij werkt" 8)7 |:( ;w

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-05 20:47
miicker schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:01:
[...]

Hier heeft hij al een aantal positieve reviews, volgens mij is aliexpress vaak wel betrouwbaar:
http://www.aliexpress.com...m/item/-/32280732091.html
Aliexpress als organisatie is op zich wel betrouwbaar, er is ook een beschermingsconstructie, maar de verkopers zijn lang niet altijd betrouwbaar.
Heb al meerdere keren fake track nrs gehad, bestellingen die 1-zijdig zijn geannuleerd (te goedkoop in een sale aangeboden) of fake producten gekregen.

Ook genoeg goede originele producten gehad overigens, maar het is een beetje als met ebay....

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05:32
paulus_01 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:58:
[...]

Aliexpress als organisatie is op zich wel betrouwbaar, er is ook een beschermingsconstructie, maar de verkopers zijn lang niet altijd betrouwbaar.
Heb al meerdere keren fake track nrs gehad, bestellingen die 1-zijdig zijn geannuleerd (te goedkoop in een sale aangeboden) of fake producten gekregen.

Ook genoeg goede originele producten gehad overigens, maar het is een beetje als met ebay....
Inmiddels een aantal honderden bestellingen gedaan bij AliExpress en eigenlijk nog nooit iets mis gegaan.
Als je niet zeker bent of iets op voorraad is, eerst even chatten.. als ze zeggen, soon in stock, dan weet je genoeg.. Ik heb ook vaak genoeg bij personen besteld met weinig feedback en ook altijd nog goed gegaan, maar is de organisatie wat minder strak en kan het wat langer duren.

Over de track nummers, ik heb slechts een aantal keer een fake nummer ontvangen en dat werd dan ook aangegeven, omdat ze deze in moeten voeren. Producten altijd ontvangen trouwens.

En ook als je denkt, product is te goedkoop, eerst even de chat openen of een bericht sturen, voorkomt gelazer achteraf.

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 10:52
Hetzelfde als met sites als Banggood, Fasttech, DX e.d. Als je een DOA hebt een filmpje maken en laten zien. Soms doen ze een beetje moeilijk en moet je dreigen met een Paypal Dispute. Als je gaat voor 100% garantie en snelle super service moet je niet in China bestellen.

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05:32
luckyjan schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:18:
[...]

Hetzelfde als met sites als Banggood, Fasttech, DX e.d. Als je een DOA hebt een filmpje maken en laten zien. Soms doen ze een beetje moeilijk en moet je dreigen met een Paypal Dispute. Als je gaat voor 100% garantie en snelle super service moet je niet in China bestellen.
O ja, en dat natuurlijk :).. blijft een gok
Inmiddels al een paar onderdelen van telefoons zelf vervangen met succes, goedkoper dan terug opsturen.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Iemand nog recent wat besteld bij Focalprice? Levering duurt nou wel erg lang en ja ik weet ze hebben zitten feesten daar. Mijn bestelling van 12 februari staat nog steeds op "In transit"

• bottom line
SYQ schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:47:
Iemand nog recent wat besteld bij Focalprice? Levering duurt nou wel erg lang en ja ik weet ze hebben zitten feesten daar. Mijn bestelling van 12 februari staat nog steeds op "In transit"
Hetzelfde meegemaakt, maar met Gearbest. Gewoon hen eens gecontacteerd en het was de dag nadien direct verstuurd :)
Je pakje kan 'vergeten' zijn. Hoor gewoon zelf eens bij Focalprice hoe het zit.

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:25

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Vertalen blijft leuk in China O-)

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 22:32
dangerousp schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:12:
[...]

Inmiddels een aantal honderden bestellingen gedaan bij AliExpress en eigenlijk nog nooit iets mis gegaan.
Als je niet zeker bent of iets op voorraad is, eerst even chatten.. als ze zeggen, soon in stock, dan weet je genoeg.. Ik heb ook vaak genoeg bij personen besteld met weinig feedback en ook altijd nog goed gegaan, maar is de organisatie wat minder strak en kan het wat langer duren.

Over de track nummers, ik heb slechts een aantal keer een fake nummer ontvangen en dat werd dan ook aangegeven, omdat ze deze in moeten voeren. Producten altijd ontvangen trouwens.

En ook als je denkt, product is te goedkoop, eerst even de chat openen of een bericht sturen, voorkomt gelazer achteraf.
Ik denk dat jij dan die ene uitzondering op de regel bent...

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:42
Ik heb zelf ook nooit een PayPal geschil hoeven te openen. Alles netjes ontvangen, alle garantiegevallen ook netjes afgehandeld. Wel een aantal keer gehad dat de beloofde levertijd niet werd gehaald, maar ben altijd goed op de hoogte gehouden. Maar goed, Chinesen zijn van mening dat een zending best een dag of twee later verstuurd kan worden, terwijl wij als Nederlandsers heel erg gericht zijn op "dezelfde dag nog verstuurd".

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:24
Het lijkt er ook op dat de postbedrijven nu verzendingen sneller kunnen verwerken. Vorige week 2 bestellingen gedaan in 2 dagen, waarvan 1 bij SRStore en de ander bij Banggood. Beide bestellingen zijn dan ook gister en vandaag binnengekomen na 7 dagen, respectievelijk met HK Post en China Post. :)

Nu nog in afwachting van de nieuwe actioncam van Xiaomi en de prijzen bij de verschillende shops. :P

• Supertip
  • Niet online
ehtweak schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:17:
[...]

Daarom betaal ik dit soort dingen altijd via Paypal of een creditcard; dan heb je in ieder geval nog enige mate van 'bescherming'.

BTW: eBay is natuurlijk één grote verzameling van kleine en grote sjacheraars, serieuze verkopers, en alles wat daar tussenzit. Dus of dat nou zoveel beter of slechter is...het is slechts een ander naampje... :+
Ik heb betaald met PayPal, helaas nog de 45 dagen regeling.
Ik heb echter nu op een iets scherpere mail(lees ik ben het zat) al 4 dagen geen reactie meer gehad van Banggood.
Vind ik zo'n (gerenommeerd) bedrijf absoluut niet netjes staan.

Ik ben er echter na foto's video's en nog alle andere moeite van uit gegaan dat het netjes afgehandeld zou worden.
Maar ja een mens moet dromen blijven houden :+

• steven2
  • Laatst online: 04-06 18:19
Supertip schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 23:20:
[...]

Ik heb betaald met PayPal, helaas nog de 45 dagen regeling.
Ik heb echter nu op een iets scherpere mail(lees ik ben het zat) al 4 dagen geen reactie meer gehad van Banggood.
Vind ik zo'n (gerenommeerd) bedrijf absoluut niet netjes staan.

Ik ben er echter na foto's video's en nog alle andere moeite van uit gegaan dat het netjes afgehandeld zou worden.
Maar ja een mens moet dromen blijven houden :+
Mij is het opgevallen, dat je moet blijven klagen. Op een gegeven moment komen ze met een oplossing.
Mijn poweradapter was een DOA, condensator afgebroken, maar meerdere mailtjes vandaag een bevestiging dat er een nieuwe verzonden is.

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Xiaomi powerbank besteld bij everbuying voor 18.50 dollar staat nog steeds op processing..

Besteld op 25 februari

Duurt het echt zo lang? Bij dealextreme heb ik onmiddellijk een track and trace nummer gekregen,

[Voor 4% gewijzigd door Kaya10 op 05-03-2015 00:42]

• bottom line
Kaya10 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 00:41:
Xiaomi powerbank besteld bij everbuying voor 18.50 dollar staat nog steeds op processing..

Besteld op 25 februari

Duurt het echt zo lang? Bij dealextreme heb ik onmiddellijk een track and trace nummer gekregen,
Stuur dan een mail naar everbuying met de vraag waarom het verzenden langer duurt dan normaal?
Krijg je een beter antwoord als hier

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

ehtweak schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:23:

Op 23 februari jl 3 x 2A 120cm 5V Charge Cable Nillkin Universal Flat Micro USB Cable besteld. Volgens de status update op 25 februari verstuurd.
En vandaag (4 maart) aangekomen!
Kan in ieder geval bevestigen dat deze kabeltjes idd 'beter' zijn dan wat je normaliter el-cheapo ergens koopt. Mooi soepel materiaal, met een rubberen vastbindertje halverwege de kabel.
Gisteren een Nexus 7 FHD en een Galaxy Note er mee opgeladen, en was na een paar uur al klaar. Terwijl een no-name kabeltje van b.v. de Action (blijkbaar kunnen die toch de grotere laadstromen niet aan) er veel langer over doet.
'Grappige' is, dat ik een 2A lader gebruikte die ik een tijd geleden (aanbieding) bij de Action (Philips merkje) heb gehaald nu met dit kabeltje (Nillkin via banggood) beter werkt dan met het oorspronkelijke kabeltje.
Hetzelfde geldt voor een 2A lader die ik vorig jaar via amazon.de had besteld. Ook deze, doet het met zo'n nillkin kabel, een stuk vlotter. d:)b

Opvallend is dat de micro-USB steker wel erg strak in/uitgaat.

Mooie Plaatjes   

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:55

pinda powerrr

Slow down...

Wat ik opvallend vind: ik heb met nog geen enkele kabel meer gemeten dan 1.4aH met de "Charge Doctor". Niet met originele kabels, niet met Xiaomi kabels. Zowel uit originele Samsung/Asus/LG (2aH) laders of mijn twee Xiaomi powerbanks.

Misschien een gevalletje goedkope troep (de charge doctor van $1.53)?

Waiting on the world to change

• Mattehh
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-05 08:20
Zucht... Gisteren een briefje in de postbus dat ik mijn pakketje kan gaan afhalen bij 't postkantoor... Mits betaling van €20,50 douanekosten...

Echt bizar vermits mijn pakje slechts €20 gekost heeft? (Woon wel in België, maar dat maakt niets uit ivgl met Nederland, toch?)

Misschien toch eens bellen?

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Mattehh schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:53:
Zucht... Gisteren een briefje in de postbus dat ik mijn pakketje kan gaan afhalen bij 't postkantoor... Mits betaling van €20,50 douanekosten...

Echt bizar vermits mijn pakje slechts €20 gekost heeft? (Woon wel in België, maar dat maakt niets uit ivgl met Nederland, toch?)

je kan een beroep indienen, moet je factuur etc opsturen, grote kans dat je je geld terug krijgt.

waarschijnlijk zat er geen pakbon of juist ingevuld c11 formulier bij. dan bepaald de douane de waarde en gaat daar de btw / invoerrechten overheen.

• Mattehh
Kenzi schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:23:
[...]

je kan een beroep indienen, moet je factuur etc opsturen, grote kans dat je je geld terug krijgt.

waarschijnlijk zat er geen pakbon of juist ingevuld c11 formulier bij. dan bepaald de douane de waarde en gaat daar de btw / invoerrechten overheen.
Ok. Morgen ga ik mijn pakketje halen en dan eens kijken of er een mededeling bijzit. Waar ik nu wel aan dacht: er zit een powerbank bij; misschien zijn hier striktere regels omtrent?

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Mattehh schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:25:
[...]

Ok. Morgen ga ik mijn pakketje halen en dan eens kijken of er een mededeling bijzit. Waar ik nu wel aan dacht: er zit een powerbank bij; misschien zijn hier striktere regels omtrent?
strictere regels omtrent het verzenden
(en in Amerika weigeren sommige airlines nu li-ion accu's te vervoeren)

maar niet echt omtrent belasting / invoerrechten.

• Mattehh
Kenzi schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:27:
[...]

strictere regels omtrent het verzenden
(en in Amerika weigeren sommige airlines nu li-ion accu's te vervoeren)

maar niet echt omtrent belasting / invoerrechten.
Oke bedankt voor de snelle reactie! Net nog eens de bestelling bekeken en zie nu wel dat de totale waarde eigenlijk 32€ was, door aftrek van een coupon bleef er 23 over..

Maar zelfs nog over een bedrag van €32 lijkt me dit bedrag vrijwel onmogelijk?

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:36
Mattehh schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:29:
[...]

Oke bedankt voor de snelle reactie! Net nog eens de bestelling bekeken en zie nu wel dat de totale waarde eigenlijk 32€ was, door aftrek van een coupon bleef er 23 over..

23 euro is meer dan 22 euro, dus nat blijf je. En ja, dat bedrag klopt wel ongeveer.

• bottom line
Mattehh schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:29:
[...]

MiniInTheBox zeker?
Coupon wordt niet in rekening gebracht. En het bedrag kan wel kloppen hoor. Er komt in geval van btw nog eens een bedrag van €13 kosten bij (vergoeding voor de transporteur). Een btw tarief van een 7 euro is dus perfect mogelijk.

• Mattehh
bottom line schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:56:
[...]

MiniInTheBox zeker?
Coupon wordt niet in rekening gebracht. En het bedrag kan wel kloppen hoor. Er komt in geval van btw nog eens een bedrag van €13 kosten bij (vergoeding voor de transporteur). Een btw tarief van een 7 euro is dus perfect mogelijk.
Hoe kan je het raden... Bestel niks meer via MIB... ok, bedankt voor de tip. Ik ga vrijdag mijn pakketje afhalen en hou jullie op de hoogte, lijkt me interessant voor in de toekomst.

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 16:27
Mattehh schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:07:
[...]

Hoe kan je het raden... Bestel niks meer via MIB... ok, bedankt voor de tip. Ik ga vrijdag mijn pakketje afhalen en hou jullie op de hoogte, lijkt me interessant voor in de toekomst.
Het is financieel interessanter om een nieuwe te bestellen..

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 16:18
Al mijn pakketjes die ik recent bij banggood heb besteld krijgen allemaal meestal op het pakket zelfde een waarde van < $10. Zoals mijn Hubsan X4 gewoon 34 euro was en op het pakket $9,84 stond.

Heb momenteel eigenlijk alleen maar positiefs te vertellen over banggood. Leveringen duren soms ook echt niet lang, 19 februari besteld, gisteren in de bus is toch vrij snel voor China.

• Mattehh
TheLostSonOfGod schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:08:
[...]

Het is financieel interessanter om een nieuwe te bestellen..
Yep op zich wel, maar om dan nog eens 't risico te lopen dat 't onderschept wordt en nog eens te wachten.. no thanks...

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:22
Mattehh schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:53:

Normaal krijg je eerst een brief (het blijft natuurlijk de post) waar je vanalles moet invullen en een kopie van de factuur moet bijsteken en terug sturen. (maar kan ook via mail).

Wordt er daar niet op gereageerd, dan schat de douane zelf en wordt het doorgestuurd.
Volgens de klantendienst is het, na het schatten van de waarde als gevolg van negeren van brief, niet meer mogelijk om nog waarde aan te tonen met factuur of zo.

Is mij zo eens uitgelegd door de klantendienst van Bpost.

Moet zeggen dat ik zelf geen probleem heb met bijbetalen. Voor ik bestel, hou ik rekening met het eventueel bij te betalen bedrag (ongeveer) en meestal ben ik dan nog stukken goedkoper uit.

Net gezien dat er weer een bestelling van Banggood is aangekomen, zonder bijbetalen. Kan dus een extra Duvel drinken dit weekend (op een terras, volgens het weerbericht) ;)

• Mattehh
Kenhas schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:58:
[...]

Normaal krijg je eerst een brief (het blijft natuurlijk de post) waar je vanalles moet invullen en een kopie van de factuur moet bijsteken en terug sturen. (maar kan ook via mail).

Wordt er daar niet op gereageerd, dan schat de douane zelf en wordt het doorgestuurd.
Volgens de klantendienst is het, na het schatten van de waarde als gevolg van negeren van brief, niet meer mogelijk om nog waarde aan te tonen met factuur of zo.

Moet zeggen dat ik zelf geen probleem heb met bijbetalen. Voor ik bestel, hou ik rekening met het eventueel bij te betalen bedrag (ongeveer) en meestal ben ik dan nog stukken goedkoper uit.

Net gezien dat er weer een bestelling van Banggood is aangekomen, zonder bijbetalen. Kan dus een extra Duvel drinken dit weekend (op een terras, volgens het weerbericht) ;)
Dan zal ik dit weekend een Duveltje minder drinken ;-)

Ik heb er ook geen probleem bij om evt. bij te betalen; maar had nooit gedacht dat dit voor zo'n bedrag zo zijn in verhouding met de effectieve kostprijs... :(

• Kenhas
  • Laatst online: 08:22
Bpost rekent hun werk aan en dacht dat dit een vast bedrag is (12 of 14 euro dacht ik). Daarboven nog eens btw en je komt al snel op het dubbel uit, in jouw geval

• maartend
Mattehh schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:17:
[...]

Ik heb er ook geen probleem bij om evt. bij te betalen; maar had nooit gedacht dat dit voor zo'n bedrag zo zijn in verhouding met de effectieve kostprijs... :(
Staat hier toch vaak genoeg aangegeven.

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-03 20:41
hun rekenen voor hun '' werk'' ook kosten, naast de btw kosten, dus als het een pakketje met een laag bedrag betreft kan het door de inklaring zomaar het dubbele bedrag worden, aangezien ze voor hun '' werk'' al een euro of 14 rekenen.

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:03
Kenhas schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:58:
[...]

Miniinthebox/lightinthebox zijn echter wel als een van de weinige Chinese webwinkels die netjes de juiste bedragen op de brief/pakket schrijven en ook een mooie factuur in het pakketje/brief zetten. Dat daardoor sommige mensen wat bij moeten betalen (onwetend over dit), kan je miniinthebox niet kwalijk nemen aangezien zij dus gewoon netjes de geldende wet opvolgen. Daardoor hoeft de douane ook niet te schatten en dus geen brief naar je te sturen, en kunnen ze (postbedrijven) dus direct een bedrag van inklaringskosten +BtW rekenen.

Ach ja, bekijk het eens van de positieve kant. Nu hoef je niet te wachten om een inklaringbrief terug te sturen, 1-2 weken te wachten tot het is ingeklaard om het dan uiteindelijk in ontvangst te nemen.

[Voor 6% gewijzigd door Exor op 05-03-2015 14:11]

• Mattehh
Fijn dat er zoveel reacties komen op mijn situatie; een gewaarschuwd mens is er immers 2 waard.
Ben nog niet zolang een (actief) lid op Tweakers en zo zie je maar dat deze community een meerwaarde is.

Ik heb mijn lesje geleerd en bestel vanaf nu enkel nog via BangGood.

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Mattehh schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:10:
Fijn dat er zoveel reacties komen op mijn situatie; een gewaarschuwd mens is er immers 2 waard.
Ben nog niet zolang een (actief) lid op Tweakers en zo zie je maar dat deze community een meerwaarde is.

Ik heb mijn lesje geleerd en bestel vanaf nu enkel nog via BangGood.
Toch komisch, ik bestel vanaf nu nooit meer bij banggood. Klantenservice is om te janken.

• O88088
Je moet een beetje weten waar je wat moet kopen denk ik. Prullaria haal ik bij MITB (met bonustegoed :+) want daar is het perfect voor. Elektronica en toebehoren koop ik van Tinydeal omdat je daar zekerheid hebt dat het echt en goed is. Kleine dingetjes die ik zo goedkoop mogelijk wil haal ik op eBay. Nuttigere niet-elektronica koop ik bij Banggood.

• Wasabi!
Zondag eerste bestelling gedaan via AliExpress, TVPad4 gekocht via officiële producent (speciale aanbieding alleen die dag), vandaag al in huis met DHL zonder inklaringskosten/BTW. Waarde is 225 euro, netjes. In Nederland kosten ze 300 euro.

[Voor 16% gewijzigd door Wasabi! op 05-03-2015 16:36]

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Wasabi! schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 16:32:
Zondag eerste bestelling gedaan via AliExpress, TVPad4 gekocht via officiële producent (speciale aanbieding alleen die dag), vandaag al in huis met DHL zonder inklaringskosten/BTW. Waarde is 225 euro, netjes. In Nederland kosten ze 300 euro.
ben wel benieuwd naar je bevindingen. beetje aan het rond kijken voor zo'n ding.
Xiaomi, 360, JD, ze hebben allemaal zo'n box. zie door de bomen het bos niet meer :|

• Wasabi!
Kenzi schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 16:46:
[...]

ben wel benieuwd naar je bevindingen. beetje aan het rond kijken voor zo'n ding.
Xiaomi, 360, JD, ze hebben allemaal zo'n box. zie door de bomen het bos niet meer :|
Vorig jaar TVPad3 gekocht via www.tvpad.com, is Amerikaandse agent van de officiële producent http://www.itvpad.com/index.html. TVPad3 bevalt ook prima, heb zelf een Cantonese vrouw. Je kan alle TVB Hong Kong zenders bekijken en er zit ook een soort uitzending gemist op. Tevens veel Japanse/Koreaanse kanalen, games (moet je aparte controller voor hebben), thema pakketten food, cartoons, films, etc.
TVPad4 heeft 4K, FHD mogelijkheden, vanavond even installeren. Had het ook een Japanse vriend aanbevolen, heeft ook de TVPad3. Streamen gaat vloeiend.

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-06 18:43
[...]

Let op dat de Xiaomi MiTV wel een regiolock heeft voor de eigen streaming apps.

PSN/XBL: DarkTaufu

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-05 17:11
pinda powerrr schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:46:
Wat ik opvallend vind: ik heb met nog geen enkele kabel meer gemeten dan 1.4aH met de "Charge Doctor". Niet met originele kabels, niet met Xiaomi kabels. Zowel uit originele Samsung/Asus/LG (2aH) laders of mijn twee Xiaomi powerbanks.

Misschien een gevalletje goedkope troep (de charge doctor van $1.53)?
Mijn originele laders en kabels doen 1.74 op de charge doctor

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:28
Gisteren was PostNL schijnbaar aan de deur geweest, omdat mijn pakketje niet door de brievenbus paste. Niemand thuis natuurlijk en nu wordt de zending binnen enkele dagen opnieuw aangeboden. Vandaag is het niet aangeboden :(

Ik vind het iedergeval vreemd dat Xiaomi oordopje wel met pakketpost kwamen, wat makkelijk door de brievenbus past, maar de kleinste quadcopter komt weer met brievenbus post. Stom gedoe.

• Wasabi!
[...]

Heb hem binnen, superscherp beeld, installatie binnen 5 minuten, peanuts. Installatie van de apps is ook makkelijk, je moet wel chinees/cantonees kunnen lezen wat de apps doen. Installatie menu is wel duidelijk genoeg. Setup installatie kan wel in het Engels, Koreaans, Japans, Chinees, etc. Een doorsnee Nederlander heeft natuurlijk niks aan een TVPad..... (Ben zelf Nederlander btw.)

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-06 07:08
timmert26 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 15:49:
[...]

Toch komisch, ik bestel vanaf nu nooit meer bij banggood. Klantenservice is om te janken.
Zeer zeker komisch, ik ben zeer tevreden over de klantenservice van Banggood. Ze hebben me nog nooit in de steek gelaten!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Tommyboy_1908 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 19:57:
[...]

Zeer zeker komisch, ik ben zeer tevreden over de klantenservice van Banggood. Ze hebben me nog nooit in de steek gelaten!
Ik ben al 2 maanden aan het touwtrekken om geld terug te krijgen van een defecte sj5000+ camera. Ze vragen continue of ik mijn paypal dispute wil sluiten, welke inmiddels een claim is wegens het uitblijven van een terugbetaling, terwijl de camera al lang bij hun gearriveerd is( ongeveer een week geleden). Ik laat het nu paypal verder afhandelen en voor mij geen Banggood meer.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:30

TommyGun

Stik er maar in!

Banggood is niet goed voor me, het geld vliegt eruit ondanks dat veel zo goedkoop is :+

Helaas staan er 2 orders op Ready to Process, en dat is al bijna 2 weken zo... iemand ervaring mee?

[Voor 17% gewijzigd door TommyGun op 05-03-2015 21:48]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• bottom line
-

[Voor 100% gewijzigd door bottom line op 05-03-2015 23:23]

• Mattehh
TommyGun schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:47:
Banggood is niet goed voor me, het geld vliegt eruit ondanks dat veel zo goedkoop is :+

Helaas staan er 2 orders op Ready to Process, en dat is al bijna 2 weken zo... iemand ervaring mee?
Tommygun, waar is de tijd... Geloof dat ik je een 5tal jaren geleden heb leren kennen op ivanhoejupiler/minatica? :)

Ontopic: ik heb hetzelfde aan de hand bij een xiaomi PowerBank... Blijkbaar gewoon niet meer in stock volgens de klantendienst, terwijl ze de status van de voorraden doodleuk laten staan op hun originele status.

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Mattehh schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 22:27:
Ontopic: ik heb hetzelfde aan de hand bij een xiaomi PowerBank... Blijkbaar gewoon niet meer in stock volgens de klantendienst, terwijl ze de status van de voorraden doodleuk laten staan op hun originele status.
Ditto hier. :'(

Ook bij mijn orders staat een Original XIAOMI 5V 2A 10400mAh Power Bank For Smartphone silver, al een week op 'processing'.
Terwijl het bijbehorende hoesje wel na 2 dagen op 'shipped' stond.

Mooie Plaatjes   

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:45
ehtweak schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 22:31:
[...]

Ditto hier. :'(

Ook bij mijn orders staat een Original XIAOMI 5V 2A 10400mAh Power Bank For Smartphone silver, al een week op 'processing'.
Terwijl het bijbehorende hoesje wel na 2 dagen op 'shipped' stond.
Die stond de afgelopen dagen op "not in stock shipping in 6-9 business days". Gister stond er "expected stock on 13 march" en nu staat er in stock. Ik heb dezelfde powerbank besteld en mijn order is ook nog in de status " processing"

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:30

TommyGun

Stik er maar in!

Mattehh schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 22:27:
[...]

Tommygun, waar is de tijd... Geloof dat ik je een 5tal jaren geleden heb leren kennen op ivanhoejupiler/minatica? :)

Hmmm zegt me helemaal niets?

Fijn is dat, de voorraadindicatie is inderdaad niet echt accuraat dan.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• O88088
Waarom moet ik dit te weten komen door de frontpage? :P
nieuws: Webwinkel AliExpress voegt ondersteuning voor iDeal toe

Dit is wel handig voor kleine "low-risk" bestellingen. En anders heb je altijd nog aankoopbescherming van AliExpress zelf, in tegenstelling tot Paypal's bescherming.

• coazter
  • Laatst online: 31-05 15:14
Omdat je dit topic niet bijgehouden hebt?

• O88088
coazter schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:29:
[...]

Omdat je dit topic niet bijgehouden hebt?
Oeps. Blijkbaar heb ik het inderdaad over het hoofd gezien :$

• ReVision
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08-2018
dcell schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 08:44:
[...]

Die stond de afgelopen dagen op "not in stock shipping in 6-9 business days". Gister stond er "expected stock on 13 march" en nu staat er in stock. Ik heb dezelfde powerbank besteld en mijn order is ook nog in de status " processing"
Hier precies hetzelfde, stond toen ik hem besteld had dat hij niet in stock was. Nu maar even afwachten wanneer hij verzonden wordt.

| Discogs | Flickr |

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Chocoball schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 07:18:
Heb de Xiaomi Yi camera al in de voorverkoop bij ibuygou gespot, $85,99 voor de losse camera en $104,99 met de selfie stick erbij.
Nu bij tinydeal voor 81 euro: http://www.tinydeal.com/-p-146071.html
Zojuist besteld, ben benieuwd!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06:42
koelkast schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:38:
[...]

Nu bij tinydeal voor 81 euro: http://www.tinydeal.com/-p-146071.html
Zojuist besteld, ben benieuwd!
Ben erg benieuwd wat de kwaliteit van de beelden gaat zijn die deze camera schiet!

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-06 07:08
timmert26 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:45:
[...]

Ik ben al 2 maanden aan het touwtrekken om geld terug te krijgen van een defecte sj5000+ camera. Ze vragen continue of ik mijn paypal dispute wil sluiten, welke inmiddels een claim is wegens het uitblijven van een terugbetaling, terwijl de camera al lang bij hun gearriveerd is( ongeveer een week geleden). Ik laat het nu paypal verder afhandelen en voor mij geen Banggood meer.
Dat hebben ze bij mij ook weleens gedaan. Claim gesloten, dag erna het geld op mijn rekening. Vraag me niet waarom ze dat willen maar ik heb ze leren vertrouwen.

Ook weleens gehad dat de accu van mijn earson het niet meer deed. Filmpje gemaakt, nieuwe opgestuurd gekregen. Dan snap je mijn kant van het verhaal ook ;)

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-06 09:00
Kan die xiamo actioncam onder water zonder hoesje? T zou fijn zijn als er een vergelijkingsfilmpje op YouTube stond.

• maartend
Ikpakacties schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 14:12:
Kan die xiamo actioncam onder water zonder hoesje?
Als je de plaatjes bekijkt kun je dat zelf bepalen.

• KLX16
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:10
Ikpakacties schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 14:12:
Kan die xiamo actioncam onder water zonder hoesje? T zou fijn zijn als er een vergelijkingsfilmpje op YouTube stond.
Nee, je moet een protective case bij kopen. Dat stond in de chinese lettertjes tussen haakjes
En die wordt nog niet aangeboden als acc.

水下
40米
专业级潜水
(配备防水壳后)

(Wanneer uitgerust met een waterdichte shell)
Neem aan dat die nog te koop komt.

[Voor 24% gewijzigd door KLX16 op 06-03-2015 14:34]

• KLX16
Welke reseller wordt hier genoemd in de video
40sec
u????.com, ??

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:42
KLX16 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:22:
40sec
u????.com, ??
Waarom kijk je dit soort troep video's? :X

• KLX16
exelletor schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:24:
[...]

Waarom kijk je dit soort troep video's? :X
Stond aan op tweede scherm, in a loop.
ik weet het
honorbuy.com

en ZTE komt ook met nog wat

[Voor 21% gewijzigd door KLX16 op 06-03-2015 15:33]

• KLX16

• supercop7373
  • Laatst online: 04-06 21:36
Iemand een website voor bestellen van kwalitatief goede LED verlichting?

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

KLX16 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:22:
40sec
u????.com, ??
ahhhh... hoe ze xiaomi uitspreekt :X :X xi a omi? het zijn 2 karakters , xiao & mi ,,

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Kenzi schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 17:49:
[...]

ahhhh... hoe ze xiaomi uitspreekt :X :X xi a omi? het zijn 2 karakters , xiao & mi ,,
Dat vroeg ik me dus al ff af : hoe spreek je het nu uit?
'shio-mi' of 'zhaow-mi' of ???

En volgens mij is die dame een TTS-bot :)

[Voor 6% gewijzigd door dodge_911 op 06-03-2015 18:10]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-06 09:49

mark-k

AKA markkNL

Hopen dat hij ook gewoon in zwart komt ipv alleen wit en die kotskleur :r

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:39
So, dat ging lekker, ik had in November een Xiaomi 5000Mah powerbank gekocht, nooit aangekomen. Na lang mitsen en maren verzenden ze hem opnieuw. Verzenden ze er twee, met twee bedrijven. Beide inmiddels (2 dagen na elkaar) binnen. Nice, twee voor de prijs van 1 :D

• WhatTheFuck
  • Laatst online: 30-05 21:57

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Oei oei oei, die dollar, hij blijft maar stijgen, staat nu al op 1,08 :'(
Bovendien lijkt het einde van deze daling nog niet in zicht......
We gaan hard in de richting van 1 dollar = 1 euro

Zware tijden voor china shoppers :-(

[Voor 1% gewijzigd door WhatTheFuck op 06-03-2015 20:05. Reden: zakken = stijgen]

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

WhatTheFuck schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 20:03:
Oei oei oei, die dollar, hij blijft maar stijgen, staat nu al op 1,08 :'(
Bovendien lijkt het einde van deze daling nog niet in zicht......
We gaan hard in de richting van 1 dollar = 1 euro

Zware tijden voor china shoppers :-(
Het is niet perse de dollar die omhoog gaat, eerder de euro die heeeel snel daalt. Ach ja, gelukkig kunnen Griekenland en Spanje hun lol op met het bijgedrukte geld.

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-06 23:21
supercop7373 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 17:15:
Er is heel veel troep uit China dat binnen 1 jaar stuk gaat. Als je gaat zoeken naar kwaliteit ben je uiteindelijk ongeveer net zoveel kwijt als in Nederland. IKEA, AH en de HEMA hebben goede LED verlichting als het gaat om prijs/kwaliteit.

GoT, You have to love it!

• Rikkie8
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:17
Ik heb op 12 januari een Nexus5 hoesje besteld voort vrouwtje bij banggood, status ging snel naar shipped=> mooi dus. Alleen nog niks gekregen, dus vorige week even via de banggood contact formulier even naar de status gevraagd van de order. Netjes binnen 2 dagen een email met vraag of ik even bij postkantoor kon kijken, daar lag ie natuurlijk niet dus weer gemaild, 2 dagen daarna voorstel om geld terug te storten en dat is net dus keurig weer binnen op de paypal. Heb al (te)veel dingen uit china laten komen en gaat altijd goed, eerste keer dat iets niet aankomt en ben verbaasd over de nog uitstekende after sales service ook.
Zo maar een nieuwe poging doen:)

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-06 09:49

mark-k

AKA markkNL

supercop7373 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 17:15:
Zoeken op 'led filament bulb' op ebay of alibaba, die lampen geven bijna exact hetzelfde licht als een gloeilamp.

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:03
Rikkie8 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 10:59:
Ik heb op 12 januari een Nexus5 hoesje besteld voort vrouwtje bij banggood, status ging snel naar shipped=> mooi dus. Alleen nog niks gekregen, dus vorige week even via de banggood contact formulier even naar de status gevraagd van de order. Netjes binnen 2 dagen een email met vraag of ik even bij postkantoor kon kijken, daar lag ie natuurlijk niet dus weer gemaild, 2 dagen daarna voorstel om geld terug te storten en dat is net dus keurig weer binnen op de paypal. Heb al (te)veel dingen uit china laten komen en gaat altijd goed, eerste keer dat iets niet aankomt en ben verbaasd over de nog uitstekende after sales service ook.
Zo maar een nieuwe poging doen:)
Over spullen onder de 22 dollar doet men niet moeilijk, echter is een product van 60 dollar dan kwijt dan zijn ze wel lastiger.
Pagina: 1 ... 5 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee