Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Musta schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:39:
Iemand hier die de CHUWI VI8 Dual heeft en ervaringen ermee heeft misschien? Klinkt wel aantrekkelijk, ook als ik de prijs op banggood bekijk..
En werkt dat dual boot wel een beetje soepel ermee?
Ik heb hem afgelopen zondag besteld, als ik hem binnen heb kan ik er wel wat over vertellen. Op youtube staan wel wat filmpjes van de tablet.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 21:52
Ik twijfel. Ik heb een nieuwe telefoon nodig, prijs: onder de 350 euro als het kan.
Maar, ik twijfel tussen 2 echte telefoons: MI4 en Oneplus One 64GB.

Ik vind qua design de MI4 erg goed, maar Oneplus One spreekt me ook wel aan qua specs. Iemand die wellicht een soort combinatie tussen MI4 en OPO weet? :+

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:45:
Er is iets vreemds met betrekking tot het verzenden van mijn order bij Banggood.
....
Iemand die dit ook wel eens heeft meegemaakt? Vind het wel een beetje een vreemde gang van zaken.
Hier de 28e februari shipped bevestiging, kreeg vandaag mailtje dat ie volgens hun tracking op uitleveren/bezorgen stond en of ik ze al binnen had. Vandaag iig niet bezorgd..bij mij.
Dus ff gekeken naar aanleiding van je post..Verhip staat er ineens de 5e maart als shipped datum...apart iig... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
ViezeVis schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:36:
Ik twijfel. Ik heb een nieuwe telefoon nodig, prijs: onder de 350 euro als het kan.
Maar, ik twijfel tussen 2 echte telefoons: MI4 en Oneplus One 64GB.

Ik vind qua design de MI4 erg goed, maar Oneplus One spreekt me ook wel aan qua specs. Iemand die wellicht een soort combinatie tussen MI4 en OPO weet? :+
Misschien zie ik Iets over het hoofd, maar waT is er mis met de specs van de mi4?

Je zou nog eens naar de meizu mx4 pro kunnen kijken of de vivo xshot. Ook prachtige telefoons.

[ Voor 8% gewijzigd door Kasj op 11-03-2015 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
elinx schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 18:45:
[...]

Ja ik heb iets dergelijks meegemaakt en kreeg een week later een 2e een shipping update met een ander trackingnummer, zonder opgaaf van reden.
Antwoord op een berichtje naar Banggood was dat het postbedrijf het pakket geweigerd had en weer retour had gestuurd, vanwege de accu.Daarom moesten ze het via een andere verzender sturen.
Ik had ook een copter besteld in een dagdeal, na 3 dagen op pending gestaan ff een ongeduldig mailtje aan Banggood gewaagd.
Geen antwoord op mijn zeer hoffelijk vriendelijke email, maar wel in één keer status verzonden.
Heel vreemd een week later mail van een status update dat mijn bestelling verzonden was.

Dus ze manipuleren hét systeem, alleen gaat de officiële update ook gewoon de deur uit.
Eigenlijk lijkt Banggood soo good, maar er komen wel wat scheurtjes in hun reputatie.

Liegen/bedriegen zal ik het net niet noemen maar het tast de geloofwaardigheid wel aan mi.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu de keuze uit verschillende shipping methodes.. Welke raden jullie aan?

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/ay3hhc.png

Zelf twijfel ik tussen China Post small Air Mail en Swiss post... Met welke hebben jullie de beste ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Kasj schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:58:
[...]

Misschien zie ik Iets over het hoofd, maar waT is er mis met de specs van de mi4?

Je zou nog eens naar de meizu mx4 pro kunnen kijken of de vivo xshot. Ook prachtige telefoons.
Dank voor de waardevolle tip van de Meizu MX4. Ziet er ook mooi uit! Dun, groot, de specs zijn ook nice. Wil alleen wel weten wat de geluidskwaliteit is van de 3.5mm input jack. Welke zou jij aanraden? De Meizu MX4 of de Xiaomi Mi4?

Bedankt voor de tip iig

[ Voor 5% gewijzigd door ViezeVis op 11-03-2015 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

krissie100 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:03:
SIngpost heeft zijn snelheid wat aangescherpt voor de vakantie?
2015-02-18 21:53
Arrived at overseas (Country code: NL)
2015-02-15 17:08
Despatched to overseas (Country code: NL)
2015-02-13 17:08
Received from Customer
:9
Hier ook een top ervaring met Singpost!
2015-03-11 14:34
Attempted Delivery (Country code: NL)

2015-03-09 21:06
Arrived at overseas (Country code: NL)

2015-03-06 21:03
Despatched to overseas (Country code: NL)

Shipped Date: 2015-03-01 07:06:56
Heel wat beter dan die trage Posten (Swedish Post) meuk (beide gevallen via Banggood).

[ Voor 8% gewijzigd door TommyGun op 11-03-2015 23:28 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:51
Kun je daarmee elk pakketje tracken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Ben benieuwd! Ik heb ook iets via singpost laten versturen en dat staat al 6 dagen op "Despatched to overseas (Country code: NL)" en is volgens de tracking dus nog niet in Nederland aangekomen.

Maar ik moet zeggen dat ik verzendtijden helemaal niet vind tegenvallen. Dit jaar is het langste tot nu toe nog net geen maand. Heel veel dingen zijn er met 1-2 weken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 14:51
Aha, thanks. Ik heb bij Banggood gekozen voor free shipping, dus ik heb volgens mij geen tracking nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 22:10
Ik laat mijn pakketjes of met Singapore Post of als het een grote bestelling is, met Fedex versturen. Hier zijn mijn laatste stats met Singapore Post:

PHYSICAL ITEM RECD 26/Feb/2015 02:09:51
DESPATCHED TO OVERSEAS 28/Feb/2015 11:18:00
< Nog steeds niet afgeleverd.

PHYSICAL ITEM RECD 23/Feb/2015 02:12:28
DESPATCHED TO OVERSEAS 25/Feb/2015 09:48:00
ARRIVED AT OVERSEAS 04/Mar/2015 18:50:00
(...)

PHYSICAL ITEM RECD 28/Feb/2015 15:10:35
DESPATCHED TO OVERSEAS 02/Mar/2015 10:26:00
ARRIVED AT OVERSEAS 09/Mar/2015 10:55:00
(...)

Eigenlijk niet anders dan met andere verzendbedrijven - je kan geluk hebben, maar je kan niet vanuit gaan dat het max. een week overdoet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

vinom schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 00:25:
Aha, thanks. Ik heb bij Banggood gekozen voor free shipping, dus ik heb volgens mij geen tracking nummer.
Is volgens mij ook afhankelijk van meerdere factoren. Zo verwacht ik nog wat accu's die gewoon in een envelop komen en niet te tracen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
wimpie007 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 17:09:
[...]

Mijn originele laders en kabels doen 1.74 op de charge doctor
Lg g3 lader doet hier 1.45a tot 1.48a, zag eenmaal een piek van 1.72a. Zal binnenkort iets uitgebreider testen. Deainthebox verzend wel supersnel ~+/- 5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
ViezeVis schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:41:
[...]

Dank voor de waardevolle tip van de Meizu MX4. Ziet er ook mooi uit! Dun, groot, de specs zijn ook nice. Wil alleen wel weten wat de geluidskwaliteit is van de 3.5mm input jack. Welke zou jij aanraden? De Meizu MX4 of de Xiaomi Mi4?

Bedankt voor de tip iig
Denk dat dat vooral te maken heeft met of je liever 5 inch of 5,5inch zoekt en welke software je voorkeur heeft. Meizu heeft flyme os en dat heeft alleen chinees en Engelse taal zover ik weet. De mi4 draait miui en dat heeft wel multilanguage support.

Persoonlijk zou ik beide niet snel kopen omdat ik de toestellen voor China import te duur vind. De garantie ondersteuning is toch vaak risicovoller. Ik probeer dus altijd bang for Buck te zoeken in de prijsklasse van 150-225 €. Dan kom je uit bij toestellen als de zte z7 mini (heb ik zelf), de zte blade s6 (heb ik voor mijn vriendin besteld) en de meizu mx3.

Ik heb overigens een foutje gemaakt waardoor er 2 blade s6's naar me onderweg zijn, dus mocht je interesse hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-09 20:37

ITsEZ

parttime all-rounder

Hippowave schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:53:
Heeft iemand evaring met dit soort producten link die ze uit china gehaald hebben? De usb 3 snelheid is die zoals de standaard of iets sneller dan usb2 :P van zo een pci e kaart uit china.
PCI kaartje zou weinig mis mee moeten zijn, die worden normaal ook altijd al in china gemaakt, als je ze hier koopt zit er alleen meer marge tussen voor de retailer :+

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ITsEZ schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:45:
[...]

PCI kaartje zou weinig mis mee moeten zijn, die worden normaal ook altijd al in china gemaakt, als je ze hier koopt zit er alleen meer marge tussen voor de retailer :+
8) Dan ken jij de fabrikanten hier nog niet. Zelfs op dat soort artikelen kan bespaard worden. El cheapo condensators, slecht soldeerwerk, geen QC.
Een fabriek zoals die van Foxconn is toch wel wat anders dan een fabriek op een willekeurige industriegebied hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu met de lagere Euro koers toch nog $11 korting gevonden bij Tmart deze 720p camera. Met code oidbto5i wordt deze $34,99.

Had liever zulke korting gezien op de Xiaomi Yi camera :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 22:23
Chocoball schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:51:
Nu met de lagere Euro koers toch nog $11 korting gevonden bij Tmart deze 720p camera. Met code oidbto5i wordt deze $34,99.

http://www.tinydeal.com/x...on-sport-dv-p-146071.html

26% korting met code newmi01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Chocoball schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:51:

Afbeeldingslocatie: http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/1333/1333970.gif

Moet natuurlijk wel de actie gelden en/of aanwezig zijn.
M'n broer heeft 'm namelijk tijden geleden bij de Action gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Het gaat steeds sneller bij banggood... op 3 maart een hoesje voor een powerbank besteld, op 4 maart de bevestiging dat 'ie verstuurd was en vandaag al binnengekomen.

Zit nu alleen nog te wachten op de powerbank die in dat hoesje hoort... ;)
(en die powerbank zelf had ik al eerder besteld)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Mijn canvas van Aliexpress vorige week heeft ook een snelheidsrecord gehaald. Verzonden 2 maart, bezorgd op 6 maart, ongelofelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

Ik zie het nog niet in de OP staan en via een zoektocht naar "douane" op dit topic of het vorige topic, kom ik ook geen info tegen.

Is er een volledig stappenplan om teveel betaalde douanekosten terug te krijgen?
Zo ja, dan hoor ik het graag.
Niet? Dan ga ik er zelf 1 voor jullie maken. Het zal me qua werkuren meer kosten dan ik ervoor terug krijg, maar het gaat me dan meer om het principe.

Ik heb onlangs mijn document ontvangen van DHL en ik ga nu een klacht sturen naar de Belastingdienst. Ik moet alleen nog uitzoeken wat er in de brief moet staan en hoe ik het opstuur (via de post, mail of DigID).

p.s. waar hebben we het over:
Wat is het geval: Ik heb een smartwatch ontvangen om te reviewen.
De kosten hiervan waren $32,42 en de verzendkosten kwamen op $14,88 (verzendkosten stonden niet vermeld op de meegestuurde van de documenten).

Van DHL heb ik een mooi kostenplaatje ontvangen waarbij zij een royaal bedrag aan de douane hebben overgemaakt. Hier is de specificatie vanuit DHL:

• Invoerrechten: € 0,-
• BTW: 26,88
• Overige € 0,-
• Administratievekosten incl. BTW € 12,10
• Totaalbedrag € 38,98,-

[ Voor 29% gewijzigd door Kiswum op 12-03-2015 13:42 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Kiswum schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:41:
Ik zie het nog niet in de OP staan en via een zoektocht naar "douane" op dit topic of het vorige topic, kom ik ook geen info tegen.

Is er een volledig stappenplan om teveel betaalde douanekosten terug te krijgen?
Niet? Dan ga ik er zelf 1 voor jullie maken. Het zal me qua werkuren meer kosten dan ik ervoor terug krijg, maar het gaat me dan meer om het principe.

Ik heb onlangs mijn document ontvangen van DHL en ik ga nu een klacht sturen naar de Belastingdienst. Ik moet alleen nog uitzoeken wat er in de brief moet staan en hoe ik het opstuur (via de post, mail of DigID).

De kosten hiervan waren $32,42 en de verzendkosten kwamen op $14,88 (verzendkosten stonden niet vermeld op de meegestuurde van de documenten).

Van DHL heb ik een mooi kostenplaatje ontvangen waarbij zij een royaal bedrag aan de douane hebben overgemaakt. Hier is de specificatie vanuit DHL:

• Overige € 0,-
• Totaalbedrag € 38,98,-
bashoogers had er volgens mij eentje gepost in dit topic, voor de grote purge :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Dit is het laatste bericht daarover, volgens mij heeft hij het uiteindelijk niet aangevraagd of ik mis die ene post:
ViezeVis in "[Ervaringen] Online shoppen in China"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Mijn Curren Watch is binnen, mooi ding voor nog geen 8 euro! _/-\o_

Wel grappig dat er een stopwatch weergave opzit die nep is, het zijn vaste wijzers en de knopjes aan de zijkant doen niks. Ik weet niet of dat normaal is bij horloges uit China, maar niet geheel onlogisch gezien de prijs. Ik had er dan ook niet op gerekend dat het werkend zou zijn.

Volgens de handleiding gaat de secondewijzer per 2 seconden (ipv per 1) een slag krijgen als de batterij bijna leeg is, ik ben benieuwd of dat gaat werken.

Afbeeldingslocatie: https://igcdn-photos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t51.2885-15/11018565_1619847654910890_1938867032_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:42
ronaldlokers schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:07:
Mijn Curren Watch is binnen, mooi ding voor nog geen 8 euro! _/-\o_

Wel grappig dat er een stopwatch weergave opzit die nep is, het zijn vaste wijzers en de knopjes aan de zijkant doen niks. Ik weet niet of dat normaal is bij horloges uit China, maar niet geheel onlogisch gezien de prijs. Ik had er dan ook niet op gerekend dat het werkend zou zijn.

Volgens de handleiding gaat de secondewijzer per 2 seconden (ipv per 1) een slag krijgen als de batterij bijna leeg is, ik ben benieuwd of dat gaat werken.

[afbeelding]
Haha, ja ik had die ook besteld, zag het nog op tijd ... wel mooi klokje!

Ik heb nu deze binnen, ook mooi klokje!

http://www.aliexpress.com...tz-Watch/32260774598.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Ik betaal anders ook gewoon btw over verzendkosten die de afzender betaalt en ik niet. Fedex trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KLX16
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02:52
Ik zit in chinese webshops te kijken op er Wifi/Bluetooth alarm knop device is voor hals of arm. Waarbij een melding kan komen op een klein tabletje, voor in de kamer.
Je hebt dan wel van die waar is mijn telefoon devicebutton, maar dat is het net niet denk ik, heb ook nog niet een aansluitende app gevonden.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:39

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

KLX16 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:20:
Ik zit in chinese webshops te kijken op er Wifi/Bluetooth alarm knop device is voor hals of arm. Waarbij een melding kan komen op een klein tabletje, voor in de kamer.
Je hebt dan wel van die waar is mijn telefoon devicebutton, maar dat is het net niet denk ik, heb ook nog niet een aansluitende app gevonden.

Iemand een idee?
Misschien kan je hier wat mee? En dan met Taseker bijvoorbeeld de shutter-press afvangen en omzetten naar een andere actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 14:29
Eens kijken of eBay verkoper Deainthebox z'n snelle verzending weer waar maakt. Net heb ik zo'n aluminium pasjeshouder gekocht ($1,65/€1,61 met de huidige koers). MITB/LITB zijn helaas afgestapt van bpost volgens mij ;( ik heb al dingen die via China Post en Sweden Post zijn verstuurd terwijl het eerst altijd met boost kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Laatst online: 08:55
Hallo een vraagje,

ik ben van plan een powerbank aan te schaffen voor de vakantie maar nou hoor ik veel verhalen over imitatie modellen

waar kan ik het beste bestellen om er zeker van te zijn dat ik daadwerkelijk de orginele Xiaomi 10400mAh powerbank thuis krijg?

mocht er iemand een alternatief hebben is dat ook welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
GabrielZ schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 18:22:
Hallo een vraagje,

ik ben van plan een powerbank aan te schaffen voor de vakantie maar nou hoor ik veel verhalen over imitatie modellen

waar kan ik het beste bestellen om er zeker van te zijn dat ik daadwerkelijk de orginele Xiaomi 10400mAh powerbank thuis krijg?

mocht er iemand een alternatief hebben is dat ook welkom
Momenteel zijn ze erg goedkoop bij banggood.com.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Over die laserwaterpas waar ik het een tijdje geleden over had:

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7634/16795377715_d6a00084e7_c.jpg

Ik heb de AK435; deze geeft een horizontale en verticale lijn.
Er is ook nog de AK455 maar deze biedt IMHO niet iets extra's.

Ding is puur eenvoud zoals je kunt verwachten; 2 AA-batterijen erin; op juiste hoogte plaatsen en aanzetten. Laser zet zichzelf waterpas en piept zolang die dat niet is.
Met een paar goede batterijen erin kun je dit ding in de hoek van een ruime kamer zetten (±8 x 4m.) en heb je dan een duidelijke lijn op de muren staan.
Een grotere ruimte werkt ook wel; zeker als je wat minder invallend licht hebt.

Die 360º waar ze het over hebben betekend dus niet dat je een 360º lijn rondom hebt; maar dat je het geheel kunt draaien boven op een 5/8" mount.

Niet echt goedkoopste die er is; maar ik had het wel gehad met rondzoeken welke ik moest hebben.
Daarnaast wat ik niet de meeste goedkopere versies niet zeker van dat deze automatisch waterpas gingen en niet gewoon een lijn projecteren. (en welke dus niet per se een lijn weergeven die waterpas is).

[ Voor 6% gewijzigd door Piet91 op 12-03-2015 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-08-2024
Piet91 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 18:42:
Over die laserwaterpas waar ik het een tijdje geleden over had:

[afbeelding]

Ik heb de AK435; deze geeft een horizontale en verticale lijn.
Er is ook nog de AK455 maar deze biedt IMHO niet iets extra's.

Ding is puur eenvoud zoals je kunt verwachten; 2 AA-batterijen erin; op juiste hoogte plaatsen en aanzetten. Laser zet zichzelf waterpas en piept zolang die dat niet is.
Met een paar goede batterijen erin kun je dit ding in de hoek van een ruime kamer zetten (±8 x 4m.) en heb je dan een duidelijke lijn op de muren staan.
Een grotere ruimte werkt ook wel; zeker als je wat minder invallend licht hebt.

Die 360º waar ze het over hebben betekend dus niet dat je een 360º lijn rondom hebt; maar dat je het geheel kunt draaien boven op een 5/8" mount.

Niet echt goedkoopste die er is; maar ik had het wel gehad met rondzoeken welke ik moest hebben.
Daarnaast wat ik niet de meeste goedkopere versies niet zeker van dat deze automatisch waterpas gingen en niet gewoon een lijn projecteren. (en welke dus niet per se een lijn weergeven die waterpas is).
voor 35 euro regelmatig te vinden bij de aldi met statief... Lijkt me dus niet zo'n goede china aktie met 40 dollar... :)

lees de draad voordat je blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:32

pinda powerrr

Slow down...

Potverdorie! Vandaag een bestelling binnen van Tinydeal, was al maandag in NL aangekomen (wel snel overigens). Duurde dus nog ff voordat het hier was en nu weet ik ook waarom.
Op een bestelling van ongeveer $26 mag ik nog ff €18,36 aftikken :(
Waarvan dan €5 de naheffing is en de rest onkosten van PostNL.
Balen!

Volgende keer maar alles een voor een bestellen.
In de bestelling zat ook een Xiaomi 5000 powerbank voor mijn schoonmoeder. Heb zelf de 10400 en 16000, moet zeggen dat deze ook wel erg leuk is :P

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Beetje off topic, want volgens mij niet te verzenden...
http://www.welingelichtek...nkrabber-in-19-dagen.html

Misschien weet Kenzi of dit echt zo is? Lijkt me sterk staaltje namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

• Overige € 0,-
• Totaalbedrag € 38,98,-
Ik heb het inderdaad eerder meegemaakt. Hele smerige manier van DHL om het op deze manier te doen. Bij PostNL rekenen ze btw over de hele waarde van de zending + de administratieve kosten. Je stuurt overigens geen klacht naar de belastingdienst maar een verzoek tot herberekening van de waarde: verklaring van geen bezwaar. Ik verneem dus dat de totaalprijs 32,42$ is, en niet $47,30 incl verzending? Simpel rekenvoorbeeld met het bedrag van 32,42$

32,42$ in euro: €30,58 EXCL btw.
Kosten administratie: €10,00 EXCL btw.
30,58 + 10 = 40,58€

40,58 * 0,21 = €8,52 omzetbelasting (BTW)
10,00 * 0,21 = €2,10 omzetbelasting (BTW)

Wat je dus hoort te betalen is €12,10 inclusief btw en €8,52 omzetbelasting. Reken het voor jezelf na en verwerk het in Word. Kopie van de rekening erbij en aan de hand daarvan conclusies trekken.

//
Mensen die interesse hebben in de brief die ik de BD heb gestuurd, PM even! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Medione1210 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:52:

Het schijnt echt zo te zijn. Maar eigenlijk hebben ze een beetje vals gespeeld door allemaal prefab onderdelen te gebruiken waardoor de eigenlijk bouwtijd veel langer is. Maar de kwaliteit van het gebouw zal waarschijnlijk niet al te best zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Mr. Jummy schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 18:24:
[...]

Momenteel zijn ze erg goedkoop bij banggood.com.
Eventueel met deze couponcode: acc75a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

ViezeVis schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 20:10:
[...]

32,42$ in euro: €30,58 EXCL btw.
Kosten administratie: €10,00 EXCL btw.
30,58 + 10 = 40,58€

40,58 * 0,21 = €8,52 omzetbelasting (BTW)
10,00 * 0,21 = €2,10 omzetbelasting (BTW)

Wat je dus hoort te betalen is €12,10 inclusief btw en €8,52 omzetbelasting. Reken het voor jezelf na en verwerk het in Word. Kopie van de rekening erbij en aan de hand daarvan conclusies trekken.

//
Mensen die interesse hebben in de brief die ik de BD heb gestuurd, PM even! ;)
Bedankt voor je antwoord!.
Het bedrag van het product was 32,42$ en de verzending was gratis. Dat was voor rekening van de webshop. Echter zal de belastingdienst ook de verzendkosten bovenop de beschreven waarde toevoegen lijkt me.

Ik ben erg benieuwd naar de brief die je naar de BD hebt gestuurd, zie dit maar als een PM.
Met jouw brief krijg ik in ieder geval een antwoord van ze en wellicht krijg ik uiteindelijk hetgeen terug wat ik teveel heb betaald (want daar lijkt het sterk op).

Ik weet in ieder geval dat dit erin moet staan:

Uw brief met bezwaar (bezwaarschrift) / verzoek om terugbetaling van de betaalde belasting bij invoer kunnen wij alleen behandelen als u bij uw brief de 2 volgende zaken doet:

een schriftelijke machtiging van het post- of koeriersbedrijf
(Uw post- of koeriersbedrijf deed aangifte voor u bij de Douane. U wilt de betaalde belasting terugvragen, of een bewaarschrift indienen tegen de aangifte. Met de machtiging van uw post- of koeriersbedrijf geven zij u daarvoor toestemming)
een kopie van de rekening van het post-of koeriersbedrijf

Schrijf in uw brief:

waarom u het niet eens bent met het belastingbedrag
het aangiftenummer van de aangifte bij de Douane
uw naam, adres en handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Theelepel88 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:25:
voor 35 euro regelmatig te vinden bij de aldi met statief... Lijkt me dus niet zo'n goede china aktie met 40 dollar... :)
Ik heb er dan ook zeker geen 40 dollar voor betaald. ;)

En dat zeg ik daar dus ook dat het niet de goedkoopste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestelling van 19 februari bij Banggood nog niet binnen. Zal deze vrijdag wel komen vermoed ik. Doorgaans was het altijd met 2,5 week wel binnen.

Iemand overigens nog een goede mini USB kabel die wél 2.0 Ampère er door heen pompt? Vind zelf die van Xiaomi, die je bij de powerbank krijgt erg goed, maar is erg kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 23:07
Dat is het juist ook, met kabletjes van <20cm gaat het wel goed maar de langere kabels laten juist te weten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 22:36:
Dat is het juist ook, met kabletjes van <20cm gaat het wel goed maar de langere kabels laten juist te weten over.
Ah oke dat is het dus, vandaar dat dat kabeltje van Xiaomi zo snel oplaadt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 22:33:
Bestelling van 19 februari bij Banggood nog niet binnen. Zal deze vrijdag wel komen vermoed ik. Doorgaans was het altijd met 2,5 week wel binnen.

Iemand overigens nog een goede mini USB kabel die wél 2.0 volt er door heen pompt? Vind zelf die van Xiaomi, die je bij de powerbank krijgt erg goed, maar is erg kort.
Mini of micro USB? En ik neem aan dat je Ampère bedoelt en geen volt? Op de allereerste pagina staat een test van USB kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald8 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 22:47:
[...]

Mini of micro USB? En ik neem aan dat je Ampère bedoelt en geen volt? Op de allereerste pagina staat een test van USB kabels.
Micro USB en Ampère, uiteraard. Dank je, dat wist ik niet, kijk ik even. *Inderdaad, een zeer uitgebreide test, handig!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2015 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KLX16
Je betaald btw over het productbedrag en over de verzendkosten!!!! en zelfs over verzekeringskosten.

Waarde product boven 22 euro -- BTW betalen: voorbeeld 2

Naast deze kosten moet u meestal ook nog inklarings- en afhandelingskosten betalen aan het post- of koeriersbedrijf.

En daar zit ook nog BTW in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Kiswum schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 20:32:
[...]

Bedankt voor je antwoord!.
Het bedrag van het product was 32,42$ en de verzending was gratis. Dat was voor rekening van de webshop. Echter zal de belastingdienst ook de verzendkosten bovenop de beschreven waarde toevoegen lijkt me.

Ik ben erg benieuwd naar de brief die je naar de BD hebt gestuurd, zie dit maar als een PM.
Met jouw brief krijg ik in ieder geval een antwoord van ze en wellicht krijg ik uiteindelijk hetgeen terug wat ik teveel heb betaald (want daar lijkt het sterk op).

Ik weet in ieder geval dat dit erin moet staan:

Uw brief met bezwaar (bezwaarschrift) / verzoek om terugbetaling van de betaalde belasting bij invoer kunnen wij alleen behandelen als u bij uw brief de 2 volgende zaken doet:

een schriftelijke machtiging van het post- of koeriersbedrijf
(Uw post- of koeriersbedrijf deed aangifte voor u bij de Douane. U wilt de betaalde belasting terugvragen, of een bewaarschrift indienen tegen de aangifte. Met de machtiging van uw post- of koeriersbedrijf geven zij u daarvoor toestemming)
een kopie van de rekening van het post-of koeriersbedrijf

Schrijf in uw brief:

waarom u het niet eens bent met het belastingbedrag
het aangiftenummer van de aangifte bij de Douane
uw naam, adres en handtekening
Alles wat je van DHL hebt gekregen scan je in en print je weer uit en voeg je in een envelop samen. Daarnaast je bezwaarschrift en bijgevoegde rekening met de kloppende waarden.

Ik stuur je een pm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 18:59
Bestel je bij BG een rode telefoonhoes, is het ding roze. Geweldig maar ik denk het niet. Kan weer gezeur opleveren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

• Overige € 0,-
• Totaalbedrag € 38,98,-
Ik heb met UPS ooit gehad dat ik veel meer moest betalen dan volgens de verkoopprijs zou moeten. Daar werd dit allemaal eenvoudig via email afgehandeld. Ik stuurde een screenshot van de factuur en kreeg het verschil + de vergoeding die ze normaal krijgen terug. Echt prima service.
Ik heb toen dus zelf niks met de belastingdienst te maken gehad.
Voordeel bij UPS is dat je achteraf betaalt wat hier natuurlijk niet het geval is, waardoor je onderhandelingspositie anders ligt.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Medione1210 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:52:

Is echt, is niet de eerste keer dat het gebeurd.
Zoals ronald8 zegt is het prefab. Maar de kwaliteit is gewoon prima. Ben zelf in een paar eerdere prefab flats geweest en de materialen zijn gewoon up to standard. Er is toch geld genoeg (de vastgoedbedrijven zijn stinkend rijk hier).

http://www.cnet.com/news/...yscraper-in-just-15-days/
32 verdiepingen in 15 dagen (al in 2012)

Wired artikel hierover:
http://www.wired.com/2012...lding-instant-skyscraper/
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 22:33:

Iemand overigens nog een goede mini USB kabel die wél 2.0 Ampère er door heen pompt? Vind zelf die van Xiaomi, die je bij de powerbank krijgt erg goed, maar is erg kort.
neem aan dat je micro-usb bedoelt? zoals die xiaomi kabel.
http://www.tinydeal.com/n...-data-cable-p-141741.html

Nillkin 2A kabel. getest met de befaamde KCX-017, gaf max 1,8A met 16000 XPB & Dell Venue Pro

[ Voor 28% gewijzigd door Kenzi op 13-03-2015 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:24
Mijn HDMI-splitter van dx.com werkte niet met CEC, ondanks anders beweert. Maar heb nu store credit gekregen twv de splitter. Best netjes vind ik. Ze wilden ook wel een nieuwe opsturen ipv store credit, maar het is volgens mij geen defect maar een missende feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
maurits82 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:17:
[...]

Haha, ja ik had die ook besteld, zag het nog op tijd ... wel mooi klokje!

Ik heb nu deze binnen, ook mooi klokje!

http://www.aliexpress.com...tz-Watch/32260774598.html
Ha, mooie 'kopie' van de Panerai Marina. Jammer dat ze de zijkant rondom de kroon niet hebben nagemaakt.
Ik ben wel benieuwd naar een niet-aliexpress-foto. Wil je er één maken?

[ Voor 6% gewijzigd door Majesty op 13-03-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]KLX16 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 23:00:
Je betaald btw over het productbedrag en over de verzendkosten!!!! en zelfs over verzekeringskosten.

Naast deze kosten moet u meestal ook nog inklarings- en afhandelingskosten betalen aan het post- of koeriersbedrijf.

[/quote

iets van 40 euro besteld vanuit china, geen belasting betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:23:
[quote]KLX16 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 23:00:

[/quote

iets van 40 euro besteld vanuit china, geen belasting betaald
Dat betekent nog niet dat je geen belasting had moeten betalen. Je hebt dus "geluk" gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

ViezeVis schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 23:21:
[...]

Alles wat je van DHL hebt gekregen scan je in en print je weer uit en voeg je in een envelop samen. Daarnaast je bezwaarschrift en bijgevoegde rekening met de kloppende waarden.

Ik stuur je een pm!
Bedankt voor je hulp!
Ik heb inmiddels een brief samengesteld en de juiste berekeningen toegevoegd.
De bezwaarschrift gaat vandaag op de bus en hopelijk krijg ik snel bericht. In mijn geval heb ik ruim €20,- teveel betaald.

Als ik een reactie heb, dan zal ik dat hier neerzetten. Je voorbeeldbrief heb ik een klein beetje aangepast. De template kan ik nog naar je doorsturen (al is het wellicht beter om te wachten op een positieve reactie).

[ Voor 0% gewijzigd door Kiswum op 13-03-2015 14:58 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik krijg zojuist een verzendmelding voor mijn Xiaomi Yi actioncam van Tinydeal. Ik ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Ik verbaas mij steeds meer over de steeds snellere verzending. Op 6 maart verstuurd en vandaag al binnen! Was een Ebay bestelling vanuit Hong Kong.
Enige lastige is, ik kan geen feedback geven. Heb twee keer hetzelfde item besteld bij twee verschillende verkopers, maar op het doosje/verpakking staat alleen een Chinese naam, die sowieso niet overeenkomt met een van de Ebay sellers.

Ondertussen de (gepensioneerde) buurman ook al gek gekregen.....buurvrouw wordt gek van al dat geouwehoer over powerbanks enz. Want hij besteld ook steeds meer :+
Don't shoot the messenger 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

pinda powerrr schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:10:
Ik verbaas mij steeds meer over de steeds snellere verzending. Op 6 maart verstuurd en vandaag al binnen! Was een Ebay bestelling vanuit Hong Kong.
Zonder de verzendmethode is het lastig te bepalen hoe snel het of het snel is gegaan. ;) Was het via DHL, Chinapost, TNTPostnl, UPS, iets anders?

[ Voor 3% gewijzigd door Kiswum op 13-03-2015 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:59
M'n Xiaomi Yi van Tinydeal is verzonden, iemand al een protective case ergens al tegen gekomen? Hopelijk komt deze snel beschikbaar.

Anders is hij quasi onbruikbaar voor sommige doeleinden :).

[ Voor 11% gewijzigd door Sakke1994 op 13-03-2015 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:36
Sakke1994 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:06:
M'n Xiaomi Yi van Tinydeal is verzonden, iemand al een protective case ergens al tegen gekomen? Hopelijk komt deze snel beschikbaar.

Anders is hij quasi onbruikbaar voor sommige doeleinden :).
Ik kwam al foto's tegen, zie hieronder:
Afbeeldingslocatie: http://static.rcgroups.net/forums/attachments/5/7/3/9/2/1/a7634763-205-10646915_815749035164920_7409551401278051090_n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.rcgroups.net/forums/attachments/5/7/3/9/2/1/a7634766-98-10361466_815748555164968_2110891105499189440_n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.rcgroups.net/forums/attachments/5/7/3/9/2/1/a7634768-191-11043158_815748441831646_7153264846410247451_n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.rcgroups.net/forums/attachments/5/7/3/9/2/1/a7634769-236-10600350_815748408498316_6352322125204748748_n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.rcgroups.net/forums/attachments/5/7/3/9/2/1/a7634770-43-10653473_815748391831651_3522524803986741469_n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.rcgroups.net/forums/attachments/5/7/3/9/2/1/a7634767-38-11021161_815748495164974_589395964756597610_n.jpg

Gewoon compatibel met de Gopro/SJCAM accessoires dus. Supermooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Vandaag heb ik mijn eerste bestelling van TaoBao ontvangen. (http://item.taobao.com/it...426&spm=2014.12317209.0.0)
Uiteraard heb ik het niet op Taobao zelf gekocht, maar via YOYBUY, een doorzendservice. Normaalgezien is dit een erg dure methode (ik kwam op ongeveer $10), maar onlangs kreeg ik een $10 coupon toegestuurd, waardoor ik de laadtester gratis kon bestellen.
Verassend genoeg ging dit hele proces erg snel. (ontvangen door hen op 02/03, verzonden op 02/03, ontvangen door mij op 10/03). De verzendmethode was nochtans gewoon China Post (aangetekend), hun goedkoopste optie.
Ik ben best tevreden met Yoybuy. Ik zal zeker kijken of ik er in het vervolg nog interessante dingen kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Herr Flicker schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:25:
[...]

Gewoon compatibel met de Gopro/SJCAM accessoires dus. Supermooi.
Hoe weet je dat het compatible is? De foto's laten namelijk Xiaomi/Yi accessoires zien.
Ik dacht dat er nog wel een verschil in formaat tussen GoPro en Xiaomi zat. Het zou wel mooi zijn als het inderdaad compatible is, dan kunnen we direct aan de slag met casings e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 12:42

RobertowNL

For your gear!

Kiswum schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:30:
[...]

Hoe weet je dat het compatible is? De foto's laten namelijk Xiaomi/Yi accessoires zien.
Ik dacht dat er nog wel een verschil in formaat tussen GoPro en Xiaomi zat. Het zou wel mooi zijn als het inderdaad compatible is, dan kunnen we direct aan de slag met casings e.d.
Afbeeldingslocatie: http://www.driversdown.com/wp-content/uploads/181.jpg

Wel icm de case van Xiaomi zelf in ieder geval ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:36
Kiswum schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:30:
[...]

Ik kwam deze foto's tegen, toen wist ik het zeker:
(edit: zie dat Robertow net wat eerder is ;) )

Afbeeldingslocatie: http://vespa-ciao.nl/datas/users/1-screenshot_2015-03-13-19-36-48_1426272017546.jpg
Afbeeldingslocatie: http://vespa-ciao.nl/datas/users/1-screenshot_2015-03-13-19-37-01_1426271976785.jpg
Afbeeldingslocatie: http://vespa-ciao.nl/datas/users/1-screenshot_2015-03-13-19-37-13_1426271955026.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Herr Flicker op 13-03-2015 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Ok, de casings passen waarschijnlijk niet. Zoals het er nu naar uitziet, is het schroefdraad gewoon compatible/standaard en hetzelfde geldt voor de aansluitingsmogelijkheden onder de casing.

Dit zal er dus voor zorgen dat een hoop dingen gewoon over te zetten zijn. Die camerastick, bij de duurdere camera, hoef je dus niet perse van Xiaomi te bestellen als je er al 1 hebt.

Bedankt voor de voorbeelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:59
De case bestaat dus wel degelijk maar is dus gewoon nog niet beschikbaar. Wel spijtig natuurlijk, zullen we nog maar een tijdje wachten.

Moest ik deze tegenkomen, post ik deze zeker hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Kiswum schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:32:
[...]

Zonder de verzendmethode is het lastig te bepalen hoe snel het of het snel is gegaan. ;) Was het via DHL, Chinapost, TNTPostnl, UPS, iets anders?
Wat denk je....Ebay, free shipping uiteraard, dus bijna alles valt af.

Ik kan me niks anders bedenken dan China Post, gezien het grote aantal Chinese tekens op het papiertje en letterlijk alleen mijn naam en adres leesbaar voor mij.

[ Voor 6% gewijzigd door pinda powerrr op 14-03-2015 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag net dat de Xiaomi Yeelight tijdelijk wat lager geprijsd is bij Tinydeal voor $37.39
Afbeeldingslocatie: http://img.td-imgs.com/images/70/22/377022_130675730481968471.jpg
Begrijp alleen nog steeds niet waarom TD verzendkosten per land verschillend maakt, scheelt zo $2 op een bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Chocoball schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 23:58:
Zag net dat de Xiaomi Yeelight tijdelijk wat lager geprijsd is bij Tinydeal voor $37.39
[afbeelding]
Begrijp alleen nog steeds niet waarom TD verzendkosten per land verschillend maakt, scheelt zo $2 op een bestelling.
Deze Yeelight is alleen geschikt voor Xiaomi routers (of is deze al geschikt gemaakt voor andere routers?). Dit is de universele versie die op Bluetooth werkt:
http://www.seeedstudio.co...cene-Lighting-p-1916.html

De universele Yeelight met 3 lampen en basis station is de Yeelight Sunflower, die kost rond de €99,-

Voordat dit een Xiaomi topic gaat worden, de casing voor de Yi Sportscamera is onderweg en zal aan het eind van de maand beschikbaar zijn. ibuygou zal dan 1 van de eerste leveranciers zijn:
FB bericht:
https://www.facebook.com/...7042251142&type=2&theater

[ Voor 14% gewijzigd door Kiswum op 14-03-2015 08:40 . Reden: casing Xiaomi camera ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kiswum schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:52:
[...]

Deze Yeelight is alleen geschikt voor Xiaomi routers (of is deze al geschikt gemaakt voor andere routers?). Dit is de universele versie die op Bluetooth werkt:
http://www.seeedstudio.co...cene-Lighting-p-1916.html

De universele Yeelight met 3 lampen en basis station is de Yeelight Sunflower, die kost rond de €99,-

Voordat dit een Xiaomi topic gaat worden, de casing voor de Yi Sportscamera is onderweg en zal aan het eind van de maand beschikbaar zijn. ibuygou zal dan 1 van de eerste leveranciers zijn:
FB bericht:
https://www.facebook.com/...7042251142&type=2&theater
Dat had ik inderdaad gezien in een filmpje van ibuygou maar bedankt voor het melden. Inderdaad even oppassen dat het geen Xiaomi topic wordt of anders alleen een aparte voor de Xiaomi Yi camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KLX16
Chocoball schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 08:57:
[...]

Inderdaad even oppassen dat het geen Xiaomi topic wordt of anders alleen een aparte voor de Xiaomi Yi camera.
Die is er al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Even een vraagje, omdat ik geen aparte topic kon vinden. Vandaag heb ik de Mi Yi little ant smart camera thuis ontvangen. Heeft iemand het voor elkaar gekregen om het met Ios werkend te krijgen?

Edit: never mind. Het werkt nu.

[ Voor 8% gewijzigd door Er_Damn op 14-03-2015 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/274ea42b6014cee21cd54becde6619ca.png

Hoe langer hoe meer zakt de euro. Zakenbanken voorspellen inmiddels ook al dat de euro begin 2017 wellicht op $0,80 kan staan. China Shoppen wordt nu véél minder interessant. Ikzelf koop nu ook veel minder spul in China. Was nog van plan een nieuwe telefoon te kopen maar volgens mij is het voordeliger om een telefoon in Nederland te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
De prijzen in Nederland moeten op een gegeven moment ook gaan stijgen en dan is alles weer zoals het was. De Action, de Media Markt en Coolblue halen hun spullen toch via via uit China. Ik vind dit persoonlijk toch een slechte ontwikkeling, ondanks het feit dat de inflatie de bestedingen en eigen productie moeten aanwakkeren blablabla.

Maar goed, genoeg offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

ViezeVis schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 22:37:

Hoe langer hoe meer zakt de euro. Zakenbanken voorspellen inmiddels ook al dat de euro begin 2017 wellicht op €0,80 kan staan. China Shoppen wordt nu véél minder interessant. Ikzelf koop nu ook veel minder spul in China. Was nog van plan een nieuwe telefoon te kopen maar volgens mij is het voordeliger om een telefoon in Nederland te kopen.
De tijd dat een euro maar 80 eurocent waard wordt moet nog uitgevonden worden, als dat ooit gebeurt koop ik al je euro's wel op voor 90 cent per euro, maken we allebei 10 cent winst haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
mark-k schreef op zondag 15 maart 2015 @ 01:20:
[...]

De tijd dat een euro maar 80 eurocent waard wordt moet nog uitgevonden worden, als dat ooit gebeurt koop ik al je euro's wel op voor 90 cent per euro, maken we allebei 10 cent winst haha
8)7 aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-09 20:37

ITsEZ

parttime all-rounder

Hallo mede China shoppers, ik was op zoek naar een Chinese zaklamp met maglight+ kwaliteit voor een maglight--- prijs uiteraard. Iemand die hier ervaring mee heeft en me iets kan aanbevelen?

Het liefst ook nog oplaadbaar als het kan

[ Voor 10% gewijzigd door ITsEZ op 15-03-2015 11:03 ]

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
ITsEZ schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:00:
Hallo mede China shoppers, ik was op zoek naar een Chinese zaklamp met maglight+ kwaliteit voor een maglight--- prijs uiteraard. Iemand die hier ervaring mee heeft en me iets kan aanbevelen?

Led type XML U3 (nieuwste)
Merk... Geen idee, nitecore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
Drowzz schreef op maandag 16 februari 2015 @ 19:40:
[...]

Aan welke zit je te denken? De mini versie of de grote versie met 1tb hd erin?

Ik heb de mini versie hier thuis nu 2 maanden draaien, en ik kan vertellen, werkt ideaal, supersnel via de 2.4ghz band, haal door 2 muren heen gewoon 75 mbit op speedtestje waarbij ik een 90mbit ziggo abonnement heb :) Bedraad gewoon 90 :) je moet wel rekening mee houden dat die kleine niet meer dan 100mbit kan :p
Speedtest ziggo router komt op de helft van wat de Xiaomi met hetzelfde kabeltje levert, hulde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 23:07
Maar de router interface is chinees toch, of kun je die ook in het engels krijgen? Anders wel een leuke optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj

Ik lees vaak goede dingen over de convoy c8. Toevallig vandaag ook een nextorch t40 tactical light in de aanbieding bij ibood voor 50€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
dutchgio schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:52:
Maar de router interface is chinees toch, of kun je die ook in het engels krijgen? Anders wel een leuke optie.
Klopt, echter met google translate wordt het vertaald naar steenkolen Nederlands waardoor je er wel uitkomt. Ik ben in ieder geval nu al enthousiast. Vind het ook een mooie optie dat hij een netwerk uitzend op de 2,4 en 5 frequentie. Zo kan ik met mijn pc de maximale snelheid benutten en pakt mijn mobiel het 2,4 netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4d0w
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-12-2023
OpenWRT PandoraBox draait er ook op en kan je in het Engels instellen.
Hier staat het uitgelegd: http://en.miui.com/thread-64391-1-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

dutchgio schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:52:
De interface kun je openen met Google Chrome, dan wordt alles automagisch naar Engels of Nederlands vertaald.
Veel mensen hebben ook gretig gebruik gemaakt van mijn Engelstalige handleiding:
Tweaker Kiswum: Xiaomi Mi Wi-Fi router translation
of hier: http://en.miui.com/thread-20397-1-1.html

Gelukkig kun je tegenwoordig ook gebruik maken van DDWRT op de Xiaomi Routers. Ik heb nog geen tijd kunnen vinden om de router tussendoor te testen. Ik kwam niet verder dan de installatie van SSH, het is me nog niet gelukt om met een geldig account in te kunnen loggen (mijn inlogaccount + ww werkte niet als rootuser).

Hier is de handleiding om DDWRT erop te zetten:
http://en.miui.com/thread-60981-1-1.html

Hiermee kan het de ultieme router worden die ook voor de NL markt interessanter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Twijfel hier aan:
Xiaomi Mi Headphones

http://www.ibuygou.com/p-...es-hifi-edition-6512.html

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0flEHOZfFuI]

[ Voor 21% gewijzigd door Whiskey48 op 16-03-2015 06:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik zelf heb wel wat exotische zaklampen, maar dat waren limited editions.
Bedoel je met oplaadbaar dat je de batterij niet uit de lamp hoeft te halen?

Bij Het grote (LED-)zaklampentopic kun je het ook eens proberen, daar is ook behoorlijk wat info te vinden.
Ik heb een gecustomizede versie van deze: http://www.banggood.com/E...-Flashlight-p-929537.html. Maar die kun je dus niet opladen zonder de batterij te verwijderen en gebruikt een 18650 batterij die je niet kunt opladen met een standaard batterijlader.

Dus geef ook even aan wat je voor batterij je wilt/kunt gebruiken en waar je de zaklamp voor gaat gebruiken en kijk vooral even in bovengenoemd topic.

Daarnaast kun je nog op: http://budgetlightforum.com/ en http://www.candlepowerforums.com/vb/forum.php kijken voor nog meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
De Xiaomi 16000mAh voor maar $23,89 bij banggood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Beetje jammer, die prijsprotectie van Banggood. Naar mijn idee is het eerder een verkooppraatje dan dat het waar wordt gemaakt in de praktijk. Ik was van plan om de Meizu MX4 te bestellen bij Banggood -mits zij de prijs konden aanpassen-, maar volgens hun was het al de laagste prijs.

Vaag, want dit:
http://www.banggood.com/M...-Smartphone-p-949042.html

http://www.ibuygou.com/p-...n-207mp-3100mah-6222.html

Scheelt toch 10$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:08
Blegh,

17 februari een dashcam bij Gearbest besteld, met een aantal coupons kwam ik zo'n 30-40 euro goedkoper dan in Nederland uit. Met de bijkomende douane kosten zodat dan ongeveer gelijk zijn, alleen is dat specifieke model sowieso bijna niet leverbaar hier.

Afgelopen maandag is het pakketje in NL aangekomen maar kennelijk stond de waarde er niet goed op dus is de inklaring nog niet gelukt. PostNL doet er vervolgens 4 dagen over om mij de brief met extra info te versturen 8)7 Vrijdag meteen alle facturen netjes op de post gedaan, maar de inklaring medewerkers werken kennelijk niet in het weekend dus mijn pakketje ligt ondertussen al een week in Nederland.

Ik heb al vaak iets besteld in het buitenland en ook al vaak moeten bijbetalen maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt dat het zo traag gaat Dan durven ze er ook nog 13 euro voor in rekening te brengen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoewel de Earson BT speaker bijna niet te verslaan is heeft Gearbest momenteel de Xiaomi BT Speaker in de aanbieding voor $20,99 (Coupon Code: XMBS) plus gratis verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

GrooV schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:26:
Blegh,

17 februari een dashcam bij Gearbest besteld, met een aantal coupons kwam ik zo'n 30-40 euro goedkoper dan in Nederland uit. Met de bijkomende douane kosten zodat dan ongeveer gelijk zijn, alleen is dat specifieke model sowieso bijna niet leverbaar hier.

Afgelopen maandag is het pakketje in NL aangekomen maar kennelijk stond de waarde er niet goed op dus is de inklaring nog niet gelukt. PostNL doet er vervolgens 4 dagen over om mij de brief met extra info te versturen 8)7 Vrijdag meteen alle facturen netjes op de post gedaan, maar de inklaring medewerkers werken kennelijk niet in het weekend dus mijn pakketje ligt ondertussen al een week in Nederland.

Ik heb al vaak iets besteld in het buitenland en ook al vaak moeten bijbetalen maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt dat het zo traag gaat Dan durven ze er ook nog 13 euro voor in rekening te brengen .
Andere optie is dat ze zelf inschatten wat het kost en dan kun je achteraf proberen je geld terug te krijgen. Dat is ook niet alles.
Als je een duurdere vervoerder kiest heb je kans dat het sneller gaat, maar daar betaal je aanzienlijk meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb een tijdje geleden knoopcel batterijen besteld via aliexpress.
Had niet verwacht dat ze geleverd zouden worden, maar 30 stuks voor +/- €2,50 kon ik een gokje wagen.
Zijn afgelopen zaterdag tegen alle verwachting in bezorgd.
Zat wel een sticker op dat de inhoud niet toegestaan was via Artikel 7 en 8 oid. maar goed.
Met de ongunstige dollar koers heb ik weinig interessante dingen op het verlanglijstje staan. Er is nu alleen nog wat kleding onderweg

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Was eerst ook wel geïntereseerd in deze headphones maar na het zien van deze foto ben ik volledig genezen:
Afbeeldingslocatie: http://xiaomirumors.com/wp-content/uploads/2015/01/Miheadphonesunboxing18.jpg

Welke full-sized heapdhones heeft anno 2015 nu nog een y-split cable naar beide oorschelpen? Onnodig, onhandig en esthetisch gezien niet fraai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 17:53
Tigerblood schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:48:
[...]

Was eerst ook wel geïntereseerd in deze headphones maar na het zien van deze foto ben ik volledig genezen:
[afbeelding]

Welke full-sized heapdhones heeft anno 2015 nu nog een y-split cable naar beide oorschelpen? Onnodig, onhandig en esthetisch gezien niet fraai.
Zolang ze maar goed klinken, is de kabel bijzaak voor mij.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
tc982 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:05:
[...]

Zolang ze maar goed klinken, is de kabel bijzaak voor mij.
Ik ben benieuwd naar het geluid.
De eerste review is gematigd lovend. Nog steeds bang for bucks, maar niet zo goed als de Audio Technika.

... Nu had deze review (kan hem even niet vinden), wel nog 0 branduren. Mijn Xiaomi tips klonken ook ruk out of the box, moest ze eerst even inspelen.
Pagina: 1 ... 7 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic