Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 01:39
Kaya10 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:57:
Heb gisteren mijn ZTE Nubia Z9 mini binnengekregen van pandawill gekocht voor 254 usd en geen extra kosten betaald..

Alleen is de lader niet geschikt voor hier (heeft twee pinnen dus geen EU charger)
Heb het gevraagd aan hun en ze hebben een refund gedaan van 3 usd / kon ook een nieuwe adapter kopen maar niet gedaan.

Nu was ik van plan om een Nillkin adapter 2A te bestellen bij banggood..
Ik ga op 30 juni op vakantie, zou het tegen die tijd geleverd worden als ik ze vandaag of morgen bestel?
Afgaande op de laatse bestsellingen die ik hier van banggood heb binnen gekregen zou ik zeggen van wel, gemiddeld 12 dagen.
Maar als ze je pakketje met de zweedse post versturen dan heb je je pakket pas binnen als je terug bent van vakantie want dat kan gerust een maandje duren als je pech hebt.

Maw, het kan wel maar als je zeker een lader voor de 30e wilt hebben zou ik er gewoon 1 in Nederland halen.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
puntje013 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:23:
[...]

Afgaande op de laatse bestsellingen die ik hier van banggood heb binnen gekregen zou ik zeggen van wel, gemiddeld 12 dagen.
Maar als ze je pakketje met de zweedse post versturen dan heb je je pakket pas binnen als je terug bent van vakantie want dat kan gerust een maandje duren als je pech hebt.

Maw, het kan wel maar als je zeker een lader voor de 30e wilt hebben zou ik er gewoon 1 in Nederland halen.
Ik wou perce een Nillikin 2A charger aangezien ik veel positieve reacties erover zie.. ik weet niet of dat de moeite waard zou zijn... heb wel nog een acer lader en een htc lader liggen maar is iets van 1a of minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
puntje013 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:23:
[...]
En vooral niet bijbetalen voor shipping dan, want dan gaat het waarschijnlijk via Zweden.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_V
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 18:42
dodge_911 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:29:
[...]

En vooral niet bijbetalen voor shipping dan, want dan gaat het waarschijnlijk via Zweden.
Ook via gratis verzending gaat het via Zweden weet ik uit ervaring. :)

Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:16
Net met Tmart op de chat
mijn item van 3-7 dagen handling time was op back order gezet en zou me nog 3-7 dagen extra wachten opleveren. Of ik 50 punten accepteerde daarvoor. Nop, sorry, refund...
Ging om:
http://www.tmart.com/Xiao...S-Plug-Black_p329410.html
Dan toch maar DX EU voor een tientje meer, of heeft iemand goede snelle ervaringen met een aliexpress handelaar/andere site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
iTitus schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:08:
Dan toch maar DX EU voor een tientje meer, of heeft iemand goede snelle ervaringen met een aliexpress handelaar/andere site
DX EU is geen EU warehouse hè, puur shippen met PostNL direct, dus dan kan je hem net zo goed bij banggood halen met coupon FOKNLBG, of voor 26.90 dollar bij allbuy met FOKNLAB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
René90 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:23:
[...]

DX EU is geen EU warehouse hè, puur shippen met PostNL direct, dus dan kan je hem net zo goed bij banggood halen met coupon FOKNLBG, of voor 26.90 dollar bij allbuy met FOKNLAB
Inderdaad, of via Gearbest of Tinydeal voor gelijkaardige prijzen. Er is eigenlijk weinig reden om DX EU Direct te gebruiken met zo'n hoge prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
user001 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:27:
[...]

Inderdaad, of via Gearbest of Tinydeal voor gelijkaardige prijzen. Er is eigenlijk weinig reden om DX EU Direct te gebruiken met zo'n hoge prijzen.
Hm, dacht dat ze een EU warehouse hadden. Zo te zien heeft banggood er wel 12 liggen in de UK. Voor die paar euro meer te overwegen. Of is dat gewoon fake marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
iTitus schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:30:
[...]

Hm, dacht dat ze een EU warehouse hadden. Zo te zien heeft banggood er wel 12 liggen in de UK. Voor die paar euro meer te overwegen. Of is dat gewoon fake marketing.
Omwille van de mogelijke douanekosten kun je dat overwegen. Ze beweren dat het uit Birmingham verzonden wordt. Misschien moet je het hen eens vragen voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
iTitus schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:30:
[...]

Banggood heeft wel een UK warehouse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 23:59
dodge_911 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:14:
[...]

Volgens mij fabriceren die juist niets zelf, maar zijn het kleine handelaren die die dingen inkopen en doorverkopen op AliExpress.
In dat geval, bestellen bij de shop met beste waardering.
Dank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
René90 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:43:
[...]

Banggood heeft wel een UK warehouse ;)
Daar maar even besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
iTitus schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 23:04:
[...]

Daar maar even besteld :)
Xiaomipowerbank 16000 mah, goedkoopste op allbuy voor 20 euro ? Andere shops die het goedkoper aanbieden? Wou deze samen met een 2A adapter bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 20:22
Ook hier mijn MI fan ontvangen van allbuy, op 1 dag na heeft het 3 weken geduurd.

Die van mij lijkt verzonden te zijn met Singapore post.

Fan is een leuke toevoeging op de powerbank maar dat was al bekend hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Kaya10 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 23:13:
[...]

Xiaomipowerbank 16000 mah, goedkoopste op allbuy voor 20 euro ? Andere shops die het goedkoper aanbieden? Wou deze samen met een 2A adapter bestellen.
Ik heb de mijne laatst bij banggood besteld, niet goedkoper (€21,54 met de foknlbg coupon) maar waarschijnlijk wel een stuk sneller binnen, ik had besteld op 20-5 en hij was binnen op 2-6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 23:59
Nog een vraag voordat ik een pakketje deze kant op laat komen (leuke hobby, dat shoppen in China!)

Ik wil een kleine aanpassing aan het product hebben, en de verkoopster zegt dat dat mogelijk is.
Alleen, dan doe ik meteen zaken met de webshop, buiten AliExpress om.

Mis ik hierdoor kopersgarantie?
Webshop die ik heb uitgezocht heeft goede feedback (1000+, webshop bestaat al 5 jaar etc)
Betalen gaat via PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:35
Daan00 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 01:37:
Nog een vraag voordat ik een pakketje deze kant op laat komen (leuke hobby, dat shoppen in China!)

Ik wil een kleine aanpassing aan het product hebben, en de verkoopster zegt dat dat mogelijk is.
Alleen, dan doe ik meteen zaken met de webshop, buiten AliExpress om.

Mis ik hierdoor kopersgarantie?
Webshop die ik heb uitgezocht heeft goede feedback (1000+, webshop bestaat al 5 jaar etc)
Betalen gaat via PayPal.
Je zegt het zelf..
Geen garantie via AliExpress, maar natuurlijk heb je nog de PayPal bescherming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:07
Ik heb ook de fans ontvangen van Xiaomi van Allbuy, maar deze stoppen met draaien na een bepaalde tijd. Is dit iemand ook al opgevallen?

Edit:
Heb 2 fans ontvangen, nu de andere geprobeerd en deze draait een stukje beter. Draait nu ook al 15 minuten non-stop. Ik denk dat er één defect is :(

Eens zien hoe goed de aftersales van Allbuy is!

[ Voor 43% gewijzigd door Frank!in op 17-06-2015 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Frank!in schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 08:58:
Ik heb ook de fans ontvangen van Xiaomi van Allbuy, maar deze stoppen met draaien na een bepaalde tijd. Is dit iemand ook al opgevallen?

Edit:
Heb 2 fans ontvangen, nu de andere geprobeerd en deze draait een stukje beter. Draait nu ook al 15 minuten non-stop. Ik denk dat er één defect is :(

Eens zien hoe goed de aftersales van Allbuy is!
Ik heb er nu op het werk 1 draaien en die staat nu al 2 uur aan, vanavond thuis de andere ook maar eens goed testen.
Ik heb ze gisteren avond beide even laten draaien om the kijken of ze werkten maar nu ik jouw bericht lees is het toch verstandig om de andere ook langer te testen.

Ben benieuwd hoe de aftersales is iid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:18

RobertowNL

For your gear!

Frank!in schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 08:58:
Ja maar dan wel zonder de ''wieken'' eraan. Dan stopt hij na een bepaalde tijd met draaien, als ze er wel op zitten doet hij het prima.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:07
RobertowNL schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:38:
[...]

Ja maar dan wel zonder de ''wieken'' eraan. Dan stopt hij na een bepaalde tijd met draaien, als ze er wel op zitten doet hij het prima.
Ja precies! Dat is ook het probleem bij deze ene fan. De wiek wordt niet goed geregistreerd ofzo, want ik moest um er ook erg goed opdrukken waarna ie pas ging draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
[...]

Volgens mij wel de goedkoopste, maar die van mij (week geleden besteld) is nog niet verzonden. Je moet dus wel de tijd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
[...]

Nee de Xiaomi MiWifi mini. Hij is nu al verzonden. Dit had ik meteen moeten doen ipv Tmart....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 11:37
Is er toevallig iemand in het bezit van een Earson 151 of 162 en een squeezebox radio?
Ik ben benieuwd of het geluid vergelijkbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Ff een update over mijn aankoop die bij de douane ligt.
Betreft een rc auto die verzending in 22.52 euro kost.
Krijgt net de boodschap dat ik aan de deur nog eens 23 euro mag aftikken.
Ik zou daar heel graag de berekening eens van willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
ksborg schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:14:
[...]

Volgens mij wel de goedkoopste, maar die van mij (week geleden besteld) is nog niet verzonden. Je moet dus wel de tijd hebben.
Zal hem wel in augustus ofzo bestellen..

En had ook wat via aliexpress besteld, wel een rare trackingnummer : UA675185450YP
Moet het niet met RN beginnen en eindigen met CN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 11:13
Kitser schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:09:
Is er toevallig iemand in het bezit van een Earson 151 of 162 en een squeezebox radio?
Ik ben benieuwd of het geluid vergelijkbaar is.
Zou me verbazen als het vergelijkbaar is.

Ik heb zelf de Earson 151, en het geluid is heel goed... *voor een speaker van 17 Euro*. Je moet het niet met een hifi-oor gaan beluisteren.

Een Bose Sounlink Colour (>100 Euro) in de winkel klinkt echt wel beter.
Dus ik verwacht dat eender welk apparaat van 300 Euro ook wel beter klinkt dan de Earson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Kaya10 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:40:
[...]

Ik zal het wel in augustus bestellen na mijn vakantie...

Ik had wat op aliexpress besteld heb wel een rare tracking nummer
begint met UA en een paar letters... moet het niet met RN beginnen en eindigen met CN?

Of is het een fake trackingnummer?
Je kunt 'm hier tracken: http://track.yw56.com.cn/en-US/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
2015-06-11 00:00 Departured from Airport-(Yanwen's Track End)

Dit stond er...
Waarschijnlijk is het niet meer traceerbaar? Is dat china post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Iemand ervaring met "dampo" uit china?

Ik kwam dit tegen: http://www.banggood.com/T...sential-Oil-p-981243.html

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/view/2014/luofang/06/SKU225521/5XSKU225521_3.jpg

Lijkt me wel interesant, en voor 61 cent per doosje (3 doosjes) kan het qua geld niet echt mis gaan. Maar qua gezondheid misschien wel?
Vandaar dat ik het hier even vraag

Grappig dat de 5 stuks verpakking duurder is dan 5x 1 stuks bestellen O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Kaya10 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:51:
[...]

2015-06-11 00:00 Departured from Airport-(Yanwen's Track End)

Dit stond er...
Waarschijnlijk is het niet meer traceerbaar? Is dat china post?
Ik denk inderdaad dat het niet meer traceerbaar is.
Nee, dit is een Yanwen trackingnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
De verkoper van mijn Xiaomi Powerbank 16000mAh, die hoogstwaarschijnlijk fake is, geeft me een full refund. Dus dat probleem is opgelost, hij blijft wel zeggen dat de Xiaomi gewoon echt is alleen in een andere fabriek is gemaakt en daarom wat afwijkt van de originele powerbanks. Dit spreekt zich elkaar een beetje tegen volgens mij :7 . Maar goed ik krijg m'n geld terug .

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
PM_Petrol schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:19:
De verkoper van mijn Xiaomi Powerbank 16000mAh, die hoogstwaarschijnlijk fake is, geeft me een full refund. Dus dat probleem is opgelost, hij blijft wel zeggen dat de Xiaomi gewoon echt is alleen in een andere fabriek is gemaakt en daarom wat afwijkt van de originele powerbanks. Dit spreekt zich elkaar een beetje tegen volgens mij :7 . Maar goed ik krijg m'n geld terug .
ah netjes

Ik heb een tijdje geleden een 10400 gekocht voor 13,00 usd. Bleek ook nep te zijn. Heb genoegen genomen met 8usd refund dus heeft me uiteindelijk 5 usd gekost. Op zich prima prijs voor een neppe, hij doet t tot nu toe prima.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
Ja is idd netjes van de verkopers. Eigenlijk zonder gezeik en snel afgehandeld door hen.
Dit is de eerste keer dat ik een probleem had met iets wat ik uit China gekocht heb.
Nu heb ik nog niet super veel gekocht, maar toch wel wat.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 11:37
florizla schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:41:
[...]

Zou me verbazen als het vergelijkbaar is.

Ik heb zelf de Earson 151, en het geluid is heel goed... *voor een speaker van 17 Euro*. Je moet het niet met een hifi-oor gaan beluisteren.

Een Bose Sounlink Colour (>100 Euro) in de winkel klinkt echt wel beter.
Dus ik verwacht dat eender welk apparaat van 300 Euro ook wel beter klinkt dan de Earson.
in de squeezebox radio zit ook wifi, ethernet, software om te verbinden met de logitech media server.
En de Earson 151 is alleen een speaker. En ik las ergens dat het een "beat pill" killer zou zijn.
Ik ben nl van plan een paar van die speakers te kopen ipv m'n Squeezeboxen. En dan raspberry pi's aan de Earsons te hangen.
Ben dus benieuwd of iemand deze in de praktijk met elkaar kan vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
cypher21 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:27:
[...]

ah netjes

Ik heb een tijdje geleden een 10400 gekocht voor 13,00 usd. Bleek ook nep te zijn. Heb genoegen genomen met 8usd refund dus heeft me uiteindelijk 5 usd gekost. Op zich prima prijs voor een neppe, hij doet t tot nu toe prima.
Ik zou er niet aan denken om een neppe variant te gebruiken.
http://cms.mobile88.com/n...15531cf3f2j3n3zjz2r32.jpg

Even Apeldoorn bellen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:41

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

othie schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:48:
[...]

Ik zou er niet aan denken om een neppe variant te gebruiken.
http://cms.mobile88.com/n...15531cf3f2j3n3zjz2r32.jpg

Even Apeldoorn bellen... :P
daarom die dingen maar niet onbeheerd aangesloten laten (neppe dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
ApC_IcE schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:55:
[...]

Ik wil toch wel met een gerust hart m'n telefoon opladen, niet met het idee zitten dat ie eens kan afbranden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
ApC_IcE schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:55:
[...]

De vraag is natuurlijk wel of dit een incident was. Je ziet ook wel eens beelden van een ontplofte accu van Apple en Samsung.
[Niet dat ik een nepperd wil of zou gebruiken]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Medione1210 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:03:
[...]

De vraag is natuurlijk wel of dit een incident was. Je ziet ook wel eens beelden van een ontplofte accu van Apple en Samsung.
nee, ik wilde ook geen nepperd natuurlijk.
Mja, voor die paar euro kan ik het ding net zo goed af en toe gebruiken (op kantoor :P)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
cypher21 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:17:
[...]

nee, ik wilde ook geen nepperd natuurlijk.
Mja, voor die paar euro kan ik het ding net zo goed af en toe gebruiken (op kantoor :P)
Want als je kantoor affikt, heb je dagje vrij :P?
Off topic
Ik ken iemand waarvan het halve huis is afgebrand door een kortsluiting in een gloednieuwe Philips tv die standby stond. Als je daar bang van wordt kan je helemaal geen electrische apparaten gebruiken, fake of echt...

[ Voor 27% gewijzigd door Medione1210 op 17-06-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
bottom line schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 19:16:
[...]

De anker heeft geen lampje :)
De 40W niet, de 60W wél, merk ik net...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:45
Ik heb trouwens bezwaar gemaakt tegen inklaringskosten van post.nl, was iets van 18 euro.
Wel een ontvangstbevestiging gekregen, daarna nooit meer iets van gehoord, nu zie ik dat ze 5,5 euro op mijn rekening gestort hebben.
Dus blijkbaar wel de btw die ik niet verschuldigd was teruggestort, maar die 14 ofwat euro aan kosten die ze mogen rekenen hebben ze gehouden.
Wat is dat voor onzin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 20:21
ASW1 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 21:00:
Ik heb trouwens bezwaar gemaakt tegen inklaringskosten van post.nl, was iets van 18 euro.
Wel een ontvangstbevestiging gekregen, daarna nooit meer iets van gehoord, nu zie ik dat ze 5,5 euro op mijn rekening gestort hebben.
Dus blijkbaar wel de btw die ik niet verschuldigd was teruggestort, maar die 14 ofwat euro aan kosten die ze mogen rekenen hebben ze gehouden.
Wat is dat voor onzin?
Er is altijd een vaste kost + dan de btw die je moet betalen. Die vaste kost is er altijd vanaf meer dan 22 euro als je pakket onderschept wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Sakke1994 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 21:03:
[...]

Er is altijd een vaste kost + dan de btw die je moet betalen. Die vaste kost is er altijd vanaf meer dan 22 euro als je pakket onderschept wordt.
Ik neem aan dat je de adm kosten toch niet hoeft te betalen als ze onterecht iets hebben berekend?
(Als ze teveel hebben berekend maar je moest zowiezo al afdragen kan ik me voorstellen dat je de vaste kosten moet betalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 20:21
Medione1210 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 21:05:
[...]

Ik neem aan dat je de adm kosten toch niet hoeft te betalen als ze onterecht iets hebben berekend?
(Als ze teveel hebben berekend maar je moest zowiezo al afdragen kan ik me voorstellen dat je de vaste kosten moet betalen)
Als het pakket minder dan 22 euro was, dan klopt dat inderdaad niet. Dan zul je nog eens contact moeten opnemen.

Edit: gisteren hier ook de Allbuy Xiaomi usb ventilator mogen ontvangen. Ineens een hele container gedropt in BE/NL precies :P.

[ Voor 12% gewijzigd door Sakke1994 op 17-06-2015 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
voor komende zomer wil ik een SJ4000 cam halen. In verband met mogelijke importbelasting en verzendduur heeft het mijn voorkeur om het uit een EU shop (DX eu ofzo) te bestellen. Een EU shop die de SJ4000 verkoopt is niet moeilijk te vinden, maar ik lees verschillende verhalen over neppe cameras. Heeft iemand een tipje waar ik de camera het beste kan kopen? Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
groggy schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 21:07:
voor komende zomer wil ik een SJ4000 cam halen. In verband met mogelijke importbelasting en verzendduur heeft het mijn voorkeur om het uit een EU shop (DX eu ofzo) te bestellen. Een EU shop die de SJ4000 verkoopt is niet moeilijk te vinden, maar ik lees verschillende verhalen over neppe cameras. Heeft iemand een tipje waar ik de camera het beste kan kopen? Bedankt alvast
Nogmaals, DX heeft geen EU warehouse. Dan kan je beter bij banggood hem halen die wél een EU warehouse heeft en ook origineel levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firljepper
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 06:39
Afbeeldingslocatie: http://img3.buyincoins.com/gallery2/banner/2015-birthday-6y/2015-birthday-6y-850.jpg
Verjaardagskorting op Buyincoins.com :)

[ Voor 16% gewijzigd door Firljepper op 17-06-2015 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Hier ook, zonder propeller binnen de minuut een stilstand, met wieken staat hij al uren te draaien
_/-\o_
RobertowNL schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:38:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Iemand enig idee waar ik een powerbank kan kopen voor een microsoft surface pro 3?

Via usb gaat het niet ... Xiaomi haar powerbank al geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Kaya10 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 00:15:
Iemand enig idee waar ik een powerbank kan kopen voor een microsoft surface pro 3?

Via usb gaat het niet ... Xiaomi haar powerbank al geprobeerd...
Xtorm heeft er een specifiek voor laptops maar de prijs is wat minder leuk.

http://www.xtorm.eu/EN/po...power-bank-18000-654.html

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Leo1010 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 01:31:
[...]

Xtorm heeft er een specifiek voor laptops maar de prijs is wat minder leuk.

http://www.xtorm.eu/EN/po...power-bank-18000-654.html
Heb hem gezien, veel te duur goedkoper in China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 09:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Xiaoyi camera met IR is in de aanbieding bij Gearbest voor $32.99 met code XMNight.

Maar wat ik hier nu van moet maken, een dobber via je smartphone?
Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2015/201506/goods-img/1433989874147-P-2722279.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Chocoball schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:37:
De Xiaoyi camera met IR is in de aanbieding bij Gearbest voor $32.99 met code XMNight.

Maar wat ik hier nu van moet maken, een dobber via je smartphone?
[afbeelding]
Vast de nieuwste technology voor vissers. Kunnen ze in de bar een pilsje gaan drinken, en krijgen ze een melding als ze beet hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:41

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Medione1210 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:03:
[...]

Ik wil best mijn foto van mijn ontplofte usb lader (weer) uploaden haha.
Voor mij geen opladers meer uit china.

Ging om deze:
http://www.banggood.com/U...4S-iPad-Mini-p-75886.html

Aardlek deed zijn werk gelukkig na een slaapkamer vol met verbrandde metaal deeltjes

p.s. Kreeg gelukkig wel $2 van Banggood 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
De Surface Pro 3 heeft wel een hele andere lader, geen pinnetje...

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2n891za.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 09:41
Kaya10 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:01:
[...]

De Surface Pro 3 heeft wel een hele andere lader, geen pinnetje...

[afbeelding]
http://www.amazon.com/RAV...erid=03SATWDBFSG5D6AWE1RD dan nemen we deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Gisteren van Banggood de Xiaomi Square Box speaker ontvangen. Leuk apparaatje. Weinig opties met knoppen, maar ziet er wel wat luxer uit dan de Earson.

De Earson staat nu op het werk, die moet ik van het weekend even meenemen om te kunnen vergelijken, maar eerste indruk is dat het prima geluid is. Ik gebruik thuis een bluetooth speakertje in de schuur, of op zolder als ik met de was bezig ben.

De Xiaomi speaker bedien je eigenlijk volledig met de smartphone. Geen volume, prev, next, knoppen e.d. aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApC_IcE schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:44:
[...]

Ik wil best mijn foto van mijn ontplofte usb lader (weer) uploaden haha.
Voor mij geen opladers meer uit china.

Ging om deze:
http://www.banggood.com/U...4S-iPad-Mini-p-75886.html

Aardlek deed zijn werk gelukkig na een slaapkamer vol met verbrandde metaal deeltjes

p.s. Kreeg gelukkig wel $2 van Banggood 8)7
Hier is dat mij ook een keer overkomen.
Schroeiplek in bank en kleding tot gevolg.

Nu een Blitz Wolf onderweg,
En een stapel 2A kabeltjes.

Goedkoop is duurkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:23:
[...]
Nu een Blitz Wolf onderweg,
[...]
Goedkoop is duurkoop.
Vreemde uitspraken, aangezien BlitzWolf een goedkope versie is van de Anker 5-poort lader.

Niemand garandeert je dat er op de BlitzWolf niet bespaard is op de kwaliteit van de condensatoren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

florizla schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:28:
[...]

Vreemde uitspraken, aangezien BlitzWolf een goedkope versie is van de Anker 5-poort lader.

Niemand garandeert je dat er op de BlitzWolf niet bespaard is op de kwaliteit van de condensatoren etc.
Dus in de Anker zitten betere componenten? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:30:
Dus in de Anker zitten betere componenten? :/
Binnenkant geen idee, buitenkant natuurlijk sowieso :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
Volgens mij valt Anker wel te vertrouwen ja. Wat ik bvb over hun support gelezen heb is echt OK.

Misschien heeft de BlitzWolf óók goede componenten, alleen heb je daar (iets) minder zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is een review.
Maar ik heb geen idee hoe die lader het doet tegenover de Anker.

http://www.glouds.com/en/...rger-review-and-teardown/
Safety

Safety is a major concern with wall chargers, especially with cheap Chinese charger. So I will do my best to canalize the safety of the BlitzWolf charger.

Opening the plastic case of the charger was very difficult! I had to cut it open with heavy tools.. it is a strong point in it’s favor that the case is so strong. Of course it adds to the safety of the device!

The build quality of the circuit is very good, the soldering is good, the distance between the lines on the printed circuit seem good and there is a lot of insulation (RTV) between susceptible components.

The first component after the mains is a fuse that already provides certain amount of protection.

I was happy to see a transient filter circuit that protects from voltage surges, alas, it is a simple one, there is only on X capacitor and worse than that, the MOV is missing:

Afbeeldingslocatie: http://www.glouds.com/wp-content/uploads/2015/06/BlitzWolf_teardown-13-e1433535091528-225x300.jpg

In the first image you can see the RTV insulation, but after scrapping it, you can see that the second image reveals the missing MOV (Metal Oxide Varistor) which is a kind of voltage regulated ressistor that supposed to short voltage surges to the ground. This component is not mandatory and in fact, cheap chargers never have MOV but it is an important part of a ‘good’ power supply and it’s a shame to see that they chose to omit it.

A few components identified in this charger
  • AS358_A – Operational amplifier
  • D4UB100 – Rectifying dide bridge
  • FTP10N60 – N channel MOSFET
  • k1010 – OptoCoupler
I’m no expert on power supplies but I think that the existence of only one electrolytic capacitor instead of two implies a circuit with PFC and not a voltage doubler which is good.
Zit er op de Anker wel een MOV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
florizla schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:28:
[...]

Tijdje terug in dit topic de onderstaande post, de BlitzWolf blijkt vanbinnen ook goede componenten te hebben.
florizla schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:33:
[...]

Ik vroeg me af of de BlitzWolf fysiek hetzelfde product was (bvb een re-brand) als de Anker 5-poort 40W lader.

Internals van de BlitzWolf (bron: Banggood blog):

afbeelding

Internals van de Anker (bron: hier gevonden via google image search)
[afbeelding]

Ze lijken dus heell erg op elkaar, maar toch zijn de markeringen op de printplaat niet identiek.
Een echte conclusie heb ik niet, want dit kan veel oorzaken hebben:
  • Ontwerp is gekopieerd
  • Beiden zijn ontworpen door dezelfde ODM
  • Beiden zijn gebaseerd op hetzelfde reference design (van de fabrikant van de controllerchip)
Overigens nog een gelijkaardige is de Aukey 5-port 40W (bij amazon.de).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Laat maar is veel te duur wou maximum 30-40 euro eraan uitgeven op aliexpress zijn er een paar te koop maar niet echt betrouwbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:39:
Hier is een review.
Maar ik heb geen idee hoe die lader het doet tegenover de Anker.

http://www.glouds.com/en/...rger-review-and-teardown/

[...]

Zit er op de Anker wel een MOV?
Ff wachten op Henrik's review van de Anker, hij is erg grondig in z'n reviews/teardowns.
Hij heeft zelf een Anker 40W die hij gaat checken, plus een 40W van de vorige generatie die ik 'm heb opgestuurd :)

Maar, ongehinderd door enige echte electronicakennis, afgaande op onderstaande foto :
Afbeeldingslocatie: http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSuFhBo6l2vDn0JW-KrbAWm2sCLHPoFyoDLqn8UyNZeeASLdC5Q is de MOV die blauwe rechtstaande M&M net onder de tranformator :)

Ook opletten dat er minimaal 2 hardwareversies zijn van de Anker 40W. De oude had per kanaal een smd zekeringetje, bij de nieuwe is dat geregeld door 'n chip.
(info verkregen van Henrik van lygte-info.dk)

[ Voor 42% gewijzigd door dodge_911 op 18-06-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Heeft hier iemand ervaring met SF express voor nationale verzending. Mijn €1-kostend kabeltje van Tmall is hiermee verzonden. Behoorlijk snel en met een tracking waar wij alleen maar van kunnen dromen, maar nu komt deze status tevoorschijn:
"As the receiver address is far away from our service point, additional working days are needed for delivery. Please wait in patience."
Serieus? Enkele dagen? In hartje Peking? (de hoofdstad, nota bene)
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/30ab0ah.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Ik heb gisteren de Mi Band ontvangen, en zit nu ook met een schuin oog naar de Scale te kijken.

Toch een paar vraagjes:
-ik heb nu een Mediasana BT scale met vet/water/spier analyse, maar dat is een gedoe om bij iedere meting de app op te starten en te syncen (als het lukt om BT verbinding te krijgen).
Hoe zit dat bij de Mi scale? Werkt dat net als de Band: zinken kan ook later (en zonder extra handelingen)?

- is het een 1-persoonsschaal? Of kunnen meerdere gezinsleden, met evt. verschillende accounts hun eigen gegevens syncen? Op een manier dat de gegevens van de diverse personen niet door elkaar gaan....

edit: dit gevonden:
De Xiaomi Mi Smart Scale kan tot 16 personen wegen. Niet tegelijkertijd natuurlijk, maar hij kan ze onderscheiden. Zo worden de statistieken in de app niet door de war gegooid als iemand anders ineens op de weegschaal gaat staan. De Mi Smart Scale is alleen in het wit verkrijgbaar, en voorlopig alleen in China.
Ben benieuwd hoe en of dat werkt....iemand ervaring?

Het lijkt me een leuk apparaat, maar wel heel basic...het meet alleen je gewicht en hangt daar een BMI aan mbv simpel rekensommetje die deingevoerde lengte meeneemt.....een gewone BT weegschaal eigenlijk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Ridder schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:15:
Ik heb gisteren de Mi Band ontvangen, en zit nu ook met een schuin oog naar de Scale te kijken.

Toch een paar vraagjes:
-ik heb nu een Mediasana BT scale met vet/water/spier analyse, maar dat is een gedoe om bij iedere meting de app op te starten en te syncen (als het lukt om BT verbinding te krijgen).
Hoe zit dat bij de Mi scale? Werkt dat net als de Band: zinken kan ook later (en zonder extra handelingen)?

- is het een 1-persoonsschaal? Of kunnen meerdere gezinsleden, met evt. verschillende accounts hun eigen gegevens syncen? Op een manier dat de gegevens van de diverse personen niet door elkaar gaan....

edit: dit gevonden:

[...]

Ben benieuwd hoe en of dat werkt....iemand ervaring?

Het lijkt me een leuk apparaat, maar wel heel basic...het meet alleen je gewicht en hangt daar een BMI aan mbv simpel rekensommetje die deingevoerde lengte meeneemt.....een gewone BT weegschaal eigenlijk dus.
Ik zit in dezelfde situatie, alleen beschik ik dan op het moment niet over een weegschaal.
Bij de Mi Scale staat overal dat het 'body fat' wel wordt gemeten, maar ik ga er vanuit dat dit dan ook met een rekensom gebeurt en niet met elektroden? Dan vind ik de huidige prijs inclusief verzending (zo'n 45 euro) echt veel te hoog namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Zijn jullie bekend met http://www.17track.net/nl/
Ik was enorm verbaast, heb er wat random aliexpress nummers in gedumpt die ik nooit via de echte websites goed kon tracken en het rolt er zo uit :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
iTitus schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:04:
Ik was enorm verbaast, heb er wat random aliexpress nummers in gedumpt die ik nooit via de echte websites goed kon tracken en het rolt er zo uit :O
Jup, staat al jaren in de OP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-05 14:38
Mijn bestellingen van Banggoon helaas niet te vinden, ik had wel voor de gratis verzending gekozen. Was leuk geweest als ik die ook kon vinden op 17track met de ordernummers.
iTitus schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:04:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Medione1210 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:19:
[...]
Tronsmart micro usb kabel
3* 1m
3*1.8m

8.45 dollar met de volgende coupon GKB3Y6, dus voor ongeveer 7.70 euro oftewel 1,30 euro per kabel.

link: http://www.geekbuying.com...6-Pack-1-8-1M-346626.html

Dank je, was net op zoek naar lange kabels van een beetje kwaliteit, maar voor een leuke prijs. Ik zal deze eens testen.
Ik heb ze vandaag al binnen gekregen. Kabels zien er robuust uit en de kabel+connector heeft een rubber feel. Ik heb geen test apparaat maar volgens een test app haalt de 180cm kabel max 1200mA met originele galaxy S4 lader. En dat is dan weer jammer. Originele s4 kabel geeft 1900mA aan.
afijn, voor wat het waard is....

[ Voor 16% gewijzigd door Medione1210 op 18-06-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Systemadmin schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:23:
Mijn bestellingen van Banggoon helaas niet te vinden, ik had wel voor de gratis verzending gekozen. Was leuk geweest als ik die ook kon vinden op 17track met de ordernummers.

[...]
Dan had je moeten bijbetalen voor extra shipping options. Je kan niet alles hebben. Gewoon geduld hebben en afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-05 14:38
Daarom geef ik ook aan dat het leuk zou zijn geweest :)
dodge_911 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:49:
[...]

Dan had je moeten bijbetalen voor extra shipping options. Je kan niet alles hebben. Gewoon geduld hebben en afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 19:52

Impry

Rallymedia.nl

Hier nog een kortingscode voor http://www.dx.com/
Geen idee of hij aan account gekoppeld zit, maar dat is het proberen waard.

-- Gift Card code: PFKK2YV5MA0YF
-- Gift Card value: $2
--Minimum order value: $10
-- The unique Gift Card can be used only once for one purchase.
--Valid from June 11, 2015 to June 25, 2015.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dodge_911 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:06:
[...]

Ff wachten op Henrik's review van de Anker, hij is erg grondig in z'n reviews/teardowns.
Hij heeft zelf een Anker 40W die hij gaat checken, plus een 40W van de vorige generatie die ik 'm heb opgestuurd :)

Maar, ongehinderd door enige echte electronicakennis, afgaande op onderstaande foto :
[afbeelding] is de MOV die blauwe rechtstaande M&M net onder de tranformator :)

Ook opletten dat er minimaal 2 hardwareversies zijn van de Anker 40W. De oude had per kanaal een smd zekeringetje, bij de nieuwe is dat geregeld door 'n chip.
(info verkregen van Henrik van lygte-info.dk)
Toch wel benieuwd hoe ze die open krijgen. Heb het geprobeerd met de BlitzWolf en Anker maar er zijn geen schroefjes en met spacers ertussen te komen is het ook nog niet gelukt. Wel zijn ze qua afmetingen en verhoudingen van de poorten aan elkaar gelijk.

Ik weet dat Orico voor Anker produceert maar of de BlitzWolf ook door Orico wordt geproduceerd is mij niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Laatst online: 08:32
De Mi Fan van Allbuy is binnen. Gaaf dingetje, origineel en al. Dit keer hebben ze met Singapore Post verzonden, dus was ook nog eens snel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Net deze giga zaklamp binnen gekregen van Allbuy
Afbeeldingslocatie: http://img0.allbuy.com/allbuy-image/productdetail/44b/253a9a30-5e99-029b-9732-3d9c13d18a5f_b.jpg

Ben benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

user001 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:15:
Heeft hier iemand ervaring met SF express voor nationale verzending. Mijn €1-kostend kabeltje van Tmall is hiermee verzonden. Behoorlijk snel en met een tracking waar wij alleen maar van kunnen dromen, maar nu komt deze status tevoorschijn:
"As the receiver address is far away from our service point, additional working days are needed for delivery. Please wait in patience."
Serieus? Enkele dagen? In hartje Peking? (de hoofdstad, nota bene)
[afbeelding]
SF is een van de snellere. Maar Beijing is groot, en druk. Dus ja, dat kan een dag of wat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:58

masauri

aka qwybyte

Pistolebob schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:31:
[afbeelding]

"Ben je blij om me te zien of is dat een zaklamp in je broek?"
Hoelang is ie eigenlijk? (de zaklamp he) 8)

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Pistolebob schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:31:
[afbeelding]

Ik ook.
Zwakke punten bij die dingen zijn vaak:
- Batterijen zitten relatief los in de koker, waardoor ze gaan tikken. Dat irriteert mij op termijn.
- Schroefdraad. uit hoeveel elementen bestaat de koker?
- Lichtsterkte bij halfvolle batterijen neemt af. Ik heb er 1 die dat niet heeft en 1 die dat wel heeft. Behoorlijk irritant omdat je dan gewoon niet meer kunt zien wat je wilde zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:37
10% korting bij Allbuy:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Voorwaarden:
-- 10% off for all products excluding daily deals
-- Maximum discount: $99
-- The Coupon code can be applied although there is already any other discounts
-- The Coupon code can be used only once for one purchase

[ Voor 73% gewijzigd door oohh op 18-06-2015 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanibanani
  • Laatst online: 14-09 21:31
Zojuist heb ik mijn Earson 151 bluetooth speaker ontvangen van allbuy.com en ik moet zeggen dat ik het een behoorlijk impressive apparaat, zeker voor die prijs. Bij het uitpakken was ik al onder de indruk van de bouwkwaliteit en er komt echt flink volume uit de speakers. Nu maar hopen dat de geluidskwaliteit niet afneemt naar mate de tijd verstrekt, zoals ik in een eerdere reactie hier op het forum heb gelezen.

En van bestelling tot ontvangst duurde het al met al twee weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Majesty schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:42:
[...]

Ik zit in dezelfde situatie, alleen beschik ik dan op het moment niet over een weegschaal.
Bij de Mi Scale staat overal dat het 'body fat' wel wordt gemeten, maar ik ga er vanuit dat dit dan ook met een rekensom gebeurt en niet met elektroden? Dan vind ik de huidige prijs inclusief verzending (zo'n 45 euro) echt veel te hoog namelijk.
Beetje off topic....maar ik heb 2 accounts gemaakt bij Vitadock/Medisana voor 2 verschillende personen.
De weegschaal herkent zelf wie er op de schaal staat en in de app kan je aangeven met welke persoon je wilt syncen.
De apps (1x iPhone 6 iOS8.3, 1x OneplusOne CM12.1/Android 5.1.1) laten connecten en ze haalde beiden de juiste data binnen.
En dat kan ook weer naar Apple Health kit gestuurd worden.
Google Fit weet ik nog niet.
Nu heb ik ook nog een Garmin Edge 810 en die kan ook gegevens naar de Health Kit sturen.....maar dan moet je ook een stappenteller hebben (van Garmin uiteraard...)......anders werkt het niet, en de 810 wordt gebruikt voor fietsen maar ook voor lopen.

O ja...de bloeddrukmeter van Medisana heb ik ook aan Vitadock gekoppeld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Mijn mi lights zijn binnen van Allbuy en ik heb er een blogje over geschreven: De officiële blog van Frozen: Xiaomi USB LED light :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanibanani
  • Laatst online: 14-09 21:31
Jadang schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:08:
[...]

Heb zelf vandaag ook (een deel van) mijn bestelling ontvangen, de Xiaomi USB Fan in het blauw. Had tegelijkertijd ook een witte besteld, dus was wel verbaasd dat de witte niet in de envelop zat.

Ik vermoed dat ze apart zijn verzonden, gezien jouw reactie. Heb in ieder geval een mailtje naar hun support gestuurd voor verduidelijking.
Heb jij al reactie gehad van allbuy? Ik wacht nog op mijn XPB, terwijl andere pakketjes al wel zijn geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Is het normaal dat artikelen op aliexpress zolang op 'wachten voor verzenden' staan? Op ebay worden ze vaak de volgende dag al verzonden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:04
Kanibanani schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:23:
[...]

Heb jij al reactie gehad van allbuy? Ik wacht nog op mijn XPB, terwijl andere pakketjes al wel zijn geleverd.
Tot op heden geen reactie, slechts een automatic response.. Zijn in ieder geval niet de snelsten daar bij Allbuy. Via hun FB lijken ze ook niet te reageren op berichten van anderen met problemen/ongeduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
koelkast schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:34:
Is het normaal dat artikelen op aliexpress zolang op 'wachten voor verzenden' staan? Op ebay worden ze vaak de volgende dag al verzonden.....
Ik merk inderdaad dat dit op Aliexpress soms lang kan duren, maar dit hangt nog steeds af van de verkoper. Sommigen zijn erg snel, bij anderen moet je dagen/weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 07:18

RobertowNL

For your gear!

koelkast schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:34:
Bij Ebay heeft dat onder andere te maken met de fee. Dacht dat sellers geacht worden om dingen binnen x uur te verzenden (extra eis voor top seller oid).

Heb dan ook wel eens gehad dat ik twee dagen na ''verzenden'' bericht krijg dat het niet op voorraad is. :F

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Kanibanani schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:56:
Zojuist heb ik mijn Earson 151 bluetooth speaker ontvangen van allbuy.com en ik moet zeggen dat ik het een behoorlijk impressive apparaat, zeker voor die prijs. Bij het uitpakken was ik al onder de indruk van de bouwkwaliteit en er komt echt flink volume uit de speakers. Nu maar hopen dat de geluidskwaliteit niet afneemt naar mate de tijd verstrekt, zoals ik in een eerdere reactie hier op het forum heb gelezen.

En van bestelling tot ontvangst duurde het al met al twee weken!
Hier is de earson ook binnen, had hem besteld voor een collega.
Ben ook behoorlijk onder de indruk van dat ding en wil er zelf ook wel een bestellen maar ik wacht wel een maandje ofzo.
(mijn vrouw zag het rekeningoverzicht van afgelopen maand en vond het wel even genoeg nu -O- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:36
RobertowNL schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:43:
[...]

Bij Ebay heeft dat onder andere te maken met de fee. Dacht dat sellers geacht worden om dingen binnen x uur te verzenden (extra eis voor top seller oid).

Heb dan ook wel eens gehad dat ik twee dagen na ''verzenden'' bericht krijg dat het niet op voorraad is. :F
Aliexpress toch ook? Heeft ook zo'n richtlijn.
Je kunt het alleen heel makkelijk omzeilen als het zonder tracking verstuurd wordt, geven ze gewin aan dat het verstuurd is zonder dat het zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevkev
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 15:22
Ik ben op deze manier wel geïnteresseerd in de Xiaomi Yi action cam. Helaas zegt hij dit:
The coupon cannot be applied to current purchase.

En dat terwijl het geen daily deal is.. Noujah, nu er nog even overnadenken...
oohh schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:56:
10% korting bij Allbuy:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Voorwaarden:
-- 10% off for all products excluding daily deals
-- Maximum discount: $99
-- The Coupon code can be applied although there is already any other discounts
-- The Coupon code can be used only once for one purchase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
kevkev schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:52:
Ik ben op deze manier wel geïnteresseerd in de Xiaomi Yi action cam. Helaas zegt hij dit:
The coupon cannot be applied to current purchase.

En dat terwijl het geen daily deal is.. Noujah, nu er nog even overnadenken...

[...]
Voor anderen die bij Allbuy willen kopen.
Via de app van allbuy is de earson $16,66. Ook andere artikelen zijn soms goedkoper.

[ Voor 10% gewijzigd door Medione1210 op 18-06-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevkev
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 15:22
5% korting, als het goed is..
Medione1210 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:20:
[...]

Voor anderen die bij Allbuy willen kopen.
Via de app van allbuy is de earson $16,66. Ook andere artikelen zijn soms goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 22:19
dutchgio schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:52:
[...]

Aliexpress toch ook? Heeft ook zo'n richtlijn.
Je kunt het alleen heel makkelijk omzeilen als het zonder tracking verstuurd wordt, geven ze gewin aan dat het verstuurd is zonder dat het zo is.
Of ze geven je een foute tracking code die ze daarna weer veranderen. Regelmatig gehad.
Frozen schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:21:
Mijn mi lights zijn binnen van Allbuy en ik heb er een blogje over geschreven: De officiële blog van Frozen: Xiaomi USB LED light :)
Ik kan er dus uithalen dat ze 100% origineel zijn? Dan is het een redelijk goede koop geweest :)

[ Voor 33% gewijzigd door ViezeVis op 18-06-2015 17:13 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Pagina: 1 ... 41 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic