Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Toch een beetje hatelijk die SE post.
Krijg hier weer een groot deel binnen van mijn bestellingen. Allemaal 1 tot 5 dollar dingen die ik 2 a 3 weken geleden besteld heb. Echter mijn tablet die ik bij BG heb besteld en via SE post gaat is na 2 weken tijd nog geen milimeter buiten China geraakt.

Mijn RC auto'tje voor mijn zoon ook via SE is nu al van begin mei onderweg, ja die van 22,52€, en die steekt nog steeds bij de douane vast.

Ze zouden erbij moeten zetten via welke postal service ze versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

red bull schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:25:
[...]

Mijn bericht:
Zie mijn eerdere post met foto's... innerlijk is ook totaal anders...

http://www.devi4nt.com/ is ook een aardige om te kijken of het fake is.
Nu begin ik ook aan mijn eigen powerbank te twijfelen :o Alles klopt met de originele op die pagina, behalve twee dingen: in de USB-poorten van die van mij zit geen MI-logo en ik heb geen CE-logo erop staan. Los daarvan is alles exact hetzelfde als degene die die site laat zien. Denk dat ik Banggood maar eens een mailtje ga doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:24
Review van de Brainwavz BLU-100, bluetooth koptelefoon in 't review topic! :) gekocht van de Chinese webshop MP4Nation.net. Prima ervaring ;)

[img=600,90]http://i.imgur.com/iZ2hSSz.png[/img]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UOxhG8N.png
(klik op de banner voor de volledige review)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:41:
[...]

Nu begin ik ook aan mijn eigen powerbank te twijfelen :o Alles klopt met de originele op die pagina, behalve twee dingen: in de USB-poorten van die van mij zit geen MI-logo en ik heb geen CE-logo erop staan. Los daarvan is alles exact hetzelfde als degene die die site laat zien. Denk dat ik Banggood maar eens een mailtje ga doen...
Ik heb hier ook een fake xiaomi powerbank binnen gekregen.
Wilde een 10400mah voor de vrouw bestellen.
De makkelijkste test om te kijken of het een originele is, is het "passthrough charging" uitproberen.
De xiaomi kan wanneer deze wordt opgeladen gewoon een telefoon opladen. Alle nepperts niet.

Ben nu via ebay aan het proberen geld terug te krijgen en de boel te retourneren.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 01:39
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:41:
[...]

Originele heeft geen ce keurmerk iig.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 11:21
cypher21 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:00:
[...]

Ik heb hier ook een fake xiaomi powerbank binnen gekregen.
Wilde een 10400mah voor de vrouw bestellen.
De makkelijkste test om te kijken of het een originele is, is het "passthrough charging" uitproberen.
De xiaomi kan wanneer deze wordt opgeladen gewoon een telefoon opladen. Alle nepperts niet.

Ben nu via ebay aan het proberen geld terug te krijgen en de boel te retourneren.
The branding seems to be missing from the newer 16000mAh power banks, even though they are genuine.
The original Mi Power bank supports pass-through charging. What it means that the power bank will also charge a mobile phone connected to it while it itself is being charged. Only necessity is that the input charger must supply enough power and as such, charging via a PC’s USB Port will not help.
Bron
EDIT: om wat misverstanden ten voorkomen, voor iedereen die zijn 16000 controleert, en maar even toevoegen wat ik echt wilde plakken ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Steeldunes op 15-06-2015 15:19 ]

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

puntje013 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:05:
[...]

Originele heeft geen ce keurmerk iig.
Steeldunes schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:14:
[...]

The branding seems to be missing from the newer 16000mAh power banks, even though they are genuine. Bron
EDIT: om wat misverstanden ten voorkomen, voor iedereen die zijn 16000 controleert ;)
Ow, dat is dan toch weer fijn. Dank voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Steeldunes schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:14:
[...]

The branding seems to be missing from the newer 16000mAh power banks, even though they are genuine.
The original Mi Power bank supports pass-through charging. What it means that the power bank will also charge a mobile phone connected to it while it itself is being charged. Only necessity is that the input charger must supply enough power and as such, charging via a PC’s USB Port will not help.
Bron
EDIT: om wat misverstanden ten voorkomen, voor iedereen die zijn 16000 controleert, en maar even toevoegen wat ik echt wilde plakken ;)
Goede toevoeging idd!
Wel een telefoonlader oid gebruiken ;)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
Hebben jullie een vaste webshop waar jullie Xiaomi powerbanks kopen, blijft het alsnog hopen dat er een origineel exemplaar op de deurmat valt.

Ik heb zelf een 10400 variant in bezit, overweeg de 16000 aan te schaffen. Lekker handig zo, op vakantie.

[ Voor 27% gewijzigd door othie op 15-06-2015 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
othie schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:46:
Hebben jullie een vaste webshop waar jullie Xiaomi powerbanks kopen, blijft het alsnog hopen dat er een origineel exemplaar op de deurmat valt.

Ik heb zelf een 10400 variant in bezit, overweeg de 16000 aan te schaffen. Lekker handig zo, op vakantie.
Banggood, Allbuy, Tinydeal, Eforchina etc.

Nooit kopen op Lightinthebox, Miniinthebox of Everbuying, die zijn sowieso nep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Pistolebob schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:51:
[...]

Banggood, Allbuy, Tinydeal, Eforchina etc.

Nooit kopen op Lightinthebox, Miniinthebox of Everbuying, die zijn sowieso nep.
Gearbest en DX kan ik ook nog toevoegen. Ook daar verkopen ze echte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
user001 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:53:
[...]

Gearbest en DX kan ik ook nog toevoegen. Ook daar verkopen ze echte.
Klopt. Heb er inmiddels 3 van DX. Alle 3 echt (wel iets duurder meestal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-05 14:38
Zojuist de knoop doorgehakt en tweemaal de Mi Band besteld en tweemaal de Orginele Leather band via Aliexpress. De leren bandjes waren wel duur maar ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
Balen,
Cyleo schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:54:
[...]

Klopt. Heb er inmiddels 3 van DX. Alle 3 echt (wel iets duurder meestal)
Balen, ik zie dat de Europese afdeling van DX ze niet meer op voorraad heeft. Dat wordt dan maar langer wachten..

Ik heb overigens de xiaomi usb fan gekocht, lijkt me wel een leuk hebbedingetje. :9~
Ben benieuwd hoe hard ie waait.

[ Voor 16% gewijzigd door othie op 15-06-2015 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
othie schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:09:
Balen,
[...]

Balen, ik zie dat de Europese afdeling van DX ze niet meer op voorraad heeft. Dat wordt dan maar langer wachten..

Ik heb overigens de xiaomi usb fan gekocht, lijkt me wel een leuk hebbedingetje. :9~
Priority Direct van Banggood of PostNL bij Gearbest of Tinydeal is toch (volgens mij) dezelfde verzendwijze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
user001 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:20:
[...]

Priority Direct van Banggood of PostNL bij Gearbest of Tinydeal is toch (volgens mij) dezelfde verzendwijze?
Priority bij Banggood is de laatste tijd trager dan China Post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Systemadmin schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:04:
Zojuist de knoop doorgehakt en tweemaal de Mi Band besteld en tweemaal de Orginele Leather band via Aliexpress. De leren bandjes waren wel duur maar ik ben benieuwd!
Zonde, als ik me niet vergis had je voor die prijs 2 originele bandjes kunnen bestellen bij een andere site (staat genoemd in het mi-band topic), daar waren ze slechts $20 per stuk.

Edit: misschien vergis ik me toch en benik in de war met de niet originele variant, welke standaard $20 kost, maar regelmatig voor $9,99 te krijgen is. Hoe dan ook, als zuinige Hollander vind ik $40+ voor een bandje voor een fitness-tracker van minder dan $20 teveel... kan de tracker 2x vervangen voordat het dure bandje zich terug betaalt..

[ Voor 27% gewijzigd door ralph075 op 15-06-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 20:37

ITsEZ

parttime all-rounder

En voor een paar euro extra heb je het dubbele https://www.allbuy.com/detail/25023

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
Je hebt gelijk, ik heb 12 euro betaald per Mi bandje (https://www.allbuy.com/detail/47284) en 36 euro per leren bandje (http://www.aliexpress.com...ml?orderId=67749728526538)
ralph075 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:34:
[...]

Zonde, als ik me niet vergis had je voor die prijs 2 originele bandjes kunnen bestellen bij een andere site (staat genoemd in het mi-band topic), daar waren ze slechts $20 per stuk.

Edit: misschien vergis ik me toch en benik in de war met de niet originele variant, welke standaard $20 kost, maar regelmatig voor $9,99 te krijgen is. Hoe dan ook, als zuinige Hollander vind ik $40+ voor een bandje voor een fitness-tracker van minder dan $20 teveel... kan de tracker 2x vervangen voordat het dure bandje zich terug betaalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boussa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-04-2022
Systemadmin schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:48:
Je hebt gelijk, ik heb 12 euro betaald per Mi bandje (https://www.allbuy.com/detail/47284) en 36 euro per leren bandje (http://www.aliexpress.com...ml?orderId=67749728526538)

[...]
kijk even naar gearbest

Xiaomi Miband Original Italy Genuine Leather Watch Band Strap €34.36
http://www.gearbest.com/watch-accessaries/pp_187714.html

Xiaomi Miband Leather Watch Band Anti-lost Design Strap
en de neppe, maar ze zeggen dat het van echt metaal is terwijl de andere neppe van plastic is. Ook in het zwart voor €7.59
http://www.gearbest.com/smart-watches/pp_197102.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
boussa schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:14:
[...]

kijk even naar gearbest

en de neppe, maar ze zeggen dat het van echt metaal is terwijl de andere neppe van plastic is. Ook in het zwart voor €7.59
Gearbest is alleen heel traag(lees: zoals een Chinese levering hoort te zijn:)) met leveren. Ik bestel er regelmatig klein spul en meestal moet ik er meer dan 4 weken op wachten. YMMV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Heb een telefoon ontvangen met een rare adapter met twee pins van pandawill ... moet ik nog een een nieuwe adapter kopen via ebay of wat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

[...]

kijk even naar gearbest

Da's exact dezelfde neppe als alle andere aanbieders, dus gewoon van plastic, niet van metaal.

De originele kost RMB 199 / $32. Die ga je dus niet vinden onder de $32. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Kaya10 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:32:
Heb een telefoon ontvangen met een rare adapter met twee pins van pandawill ... moet ik nog een een nieuwe adapter kopen via ebay of wat doen?
Of een convertertje erop, maar da's imho niet echt veilig.
En als je 'n adapter van eBay zou halen, zou ik oppassen.
240V spul uit China is Russische roulette, of eerder, Chinese roulette :)
Heeft dat ding niet gewoon microusb om op te laden?
Indien ja, dan zou je ook 'n Anker oid kunnen overwegen, zijn af en toe aan erg leuke prijsjes te vinden en je bent zeker dat het elektrisch gezien veilige boel is.

[ Voor 5% gewijzigd door dodge_911 op 15-06-2015 17:38 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Kenzi schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:41:
[...]

De Kingstons die ik hier van Taobao ooit heb gehaald kwamen netjes door alle testen bij H2testw maar toen ik er meer dan 16gb op zette (64gb versie) en laten bestanden van die disk probeerde te openen waren ze corrupt (psd files). Dat is toch wel vervelend.
Is H2testw niet 100% betrouwbaar? :/

Nou ja, vooralsnog geen problemen ondervonden. Alles draait full time in Rpi's en tot op heden zonder corruptie of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
dodge_911 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:36:
[...]

Of een convertertje erop, maar da's imho niet echt veilig.
En als je 'n adapter van eBay zou halen, zou ik oppassen.
240V spul uit China is Russische roulette, of eerder, Chinese roulette :)
Heeft dat ding niet gewoon microusb om op te laden?
Indien ja, dan zou je ook 'n Anker oid kunnen overwegen, zijn af en toe aan erg leuke prijsjes te vinden en je bent zeker dat het elektrisch gezien veilige boel is.
Toestel: ZTE Nubia Z9 Mini

Output was 2A daardoor, alle laders die ik thuis heb is , 0,5 , 1, 1,5 ...
Adapter en kabel is gewoon appart.

Waar kan ik het best zo'n adapter kopen die veilig is? Of moet ik gewoon de adapter van mijn HTC gebruiken? Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

othie schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:09:
Balen,
[...]

Gewoon bij Banggood halen, dat gaat prima. De fan waait niet echt hard, maar op bijvoorbeeld een warme nacht komt er net dat briesje vanaf wat je nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Kaya10 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:01:
[...]

Toestel: ZTE Nubia Z9 Mini

Output was 2A daardoor, alle laders die ik thuis heb is , 0,5 , 1, 1,5 ...
Adapter en kabel is gewoon appart.

Waar kan ik het best zo'n adapter kopen die veilig is? Of moet ik gewoon de adapter van mijn HTC gebruiken? Link?
Gewoon de kabel/adapter van je andere telefoon gebruikten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Ik probeerde net iets te bestellen op de Chinese versie van JD.com (aangezien ik m'n product daar het goedkoopst vond), maar blijkbaar ondersteunen die geen enkele betaalmethode die ik kan gebruiken! :/ Is er eigenlijk een webwinkel voor Chinese klanten die wel PayPal, Alipay of een credit card ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
boussa schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:30:
[...]

er zijn ook andere modellen, ook die op een echte charger lijken. Hou wel rekening mee dat de batterijen die je er in stopt niet goedkoop zijn.
Die andere modellen ben ik nog niet tegengekomen.
De batterijen zijn inderdaad niet goedkoop. Ik heb toevallig nog een nieuw setje liggen, dus dat scheelt :).

[ Voor 5% gewijzigd door Hendrikje1 op 15-06-2015 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

user001 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:13:
Ik probeerde net iets te bestellen op de Chinese versie van JD.com (aangezien ik m'n product daar het goedkoopst vond), maar blijkbaar ondersteunen die geen enkele betaalmethode die ik kan gebruiken! :/ Is er eigenlijk een webwinkel voor Chinese klanten die wel PayPal, Alipay of een credit card ondersteund?
JD.com is een webwinkel voor Chinese klanten. In China.
Ze ondersteunen gewoon creditcard en Alipay. Maar dan wel met adres in China natuurlijk.
Waarom zou een Chinese klant met Paypal willen betalen? Niemand gebruikt dat in China door de enorm hoge kosten die Paypal rekent in China.

en.jd.com is de internationale versie, met daarbij horende internationale prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Kenzi schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:33:
[...]

JD.com is een webwinkel voor Chinese klanten. In China.
Ze ondersteunen gewoon creditcard en Alipay. Maar dan wel met adres in China natuurlijk.
Waarom zou een Chinese klant met Paypal willen betalen? Niemand gebruikt dat in China door de enorm hoge kosten die Paypal rekent in China.

en.jd.com is de internationale versie, met daarbij horende internationale prijzen.
Dat begrijp ik wel, maar op tmall kon ik gewoon met m'n Belgische Mastercard betalen.
(toch maar even zo'n behoorlijk dure Orico-kabel besteld voor 9 CNY = €1,30)

[ Voor 6% gewijzigd door user001 op 15-06-2015 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De officiëlle Oriico shop op Aliexpress heeft een kortingsactie waarvan waarschijnlijk de $2 coupon bij een bestelling vanaf $2.01 het meest interessante is. Heb zojuist een USB 2.0 oplaadkabel gekocht voor $4.99 (na korting).

http://www.aliexpress.com/store/sale-items/105327.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Zal dit echt een orginele laadkabel zijn en met welke snelheid zal deze laden?:
http://m.tinydeal.com/pro...nc-cable-f-samsung-123877

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
MrGangstaQ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:25:
Zal dit echt een orginele laadkabel zijn en met welke snelheid zal deze laden?:
http://m.tinydeal.com/pro...nc-cable-f-samsung-123877
Denk niet dat het een originele Samsung kabel is.
Er staat namelijk genuine usb cable for Samsung ipv genuine Samsung cable.
Maw, het is een originele usb kabel die je kunt gebruiken voor je Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was vandaag aan het kijken voor een bluetooth speaker en ik kwam uiteindelijk uit op de EARSON ER-151.
(Mijn eerste keus was de Hercules Outdoor BTP04 die ik met een tegoedbon van de kijkshop wilde bestellen, maar de earson lijkt zoveel aantrekkelijker)

Na het doorlezen van dit forum heb ik het een en ander al geleerd en heb ik een aantal nieuwe hebbedingetjes op het oog, maar voor ik iets ga kopen heb ik nog een aantal vragen. Een aantal producten die ik tot nu toe op het oog heb zijn de earson, xiaomi powerbank en de xiaomi mi band.

- Ten eerste heb ik moeite een afweging te maken tussen de 10000 en 16000 versies van de xiaomi powerbank;De 16000 versie gaat langer mee en heeft 2 poorten, maar is daardoor wel zwaarder, duurder en logger. Welke past dus nu het beste bij een gemiddelde gebruiker als ik?

- Ook zou ik graag willen weten op welke website ik het beste deze producten kan bestellen. Banggood was mijn eerste keus, maar websites als Allbuy schijnen goedkoper te zijn?

- Is het mogelijk om meerdere coupons bij één bestelling te gebruiken bij banggood? Dit lukt mij namelijk niet, is het daarom misschien een betere optie om alles los te bestellen om een paar euro's te besparen?

- Aangezien ik nu toch een beetje op een 'shoppingspree' ben, zijn er nog andere 'must-have-gadgets' die ik tegelijkertijd zou kunnen/moeten bestellen?

Bij voorbaat dank als je de tijd neemt om deze post te lezen en mij wilt helpen. :)

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Tsja, alle vragen staan uitgebreid in dit topic behandeld. Graag eerst zelf goed inlezen voor te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:01:
Ik was vandaag aan het kijken voor een bluetooth speaker en ik kwam uiteindelijk uit op de EARSON ER-151.
(Mijn eerste keus was de Hercules Outdoor BTP04 die ik met een tegoedbon van de kijkshop wilde bestellen, maar de earson lijkt zoveel aantrekkelijker)

Na het doorlezen van dit forum heb ik het een en ander al geleerd en heb ik een aantal nieuwe hebbedingetjes op het oog, maar voor ik iets ga kopen heb ik nog een aantal vragen. Een aantal producten die ik tot nu toe op het oog heb zijn de earson, xiaomi powerbank en de xiaomi mi band.

- Ten eerste heb ik moeite een afweging te maken tussen de 10000 en 16000 versies van de xiaomi powerbank;De 16000 versie gaat langer mee en heeft 2 poorten, maar is daardoor wel zwaarder, duurder en logger. Welke past dus nu het beste bij een gemiddelde gebruiker als ik?

- Ook zou ik graag willen weten op welke website ik het beste deze producten kan bestellen. Banggood was mijn eerste keus, maar websites als Allbuy schijnen goedkoper te zijn?

- Is het mogelijk om meerdere coupons bij één bestelling te gebruiken bij banggood? Dit lukt mij namelijk niet, is het daarom misschien een betere optie om alles los te bestellen om een paar euro's te besparen?

- Aangezien ik nu toch een beetje op een 'shoppingspree' ben, zijn er nog andere 'must-have-gadgets' die ik tegelijkertijd zou kunnen/moeten bestellen?

Bij voorbaat dank als je de tijd neemt om deze post te lezen en mij wilt helpen. :)

Tom
- Voor smartphones lijkt de 10.000 mAh-versie mij voldoende. Voor tablets zou ik de andere nemen.
- Je hoeft niet noodzakelijk alles op dezelfde site te kopen. Banggood, Gearbest, Tinydeal en DX zijn zeker betrouwbaar.
- Het lijkt me niet mogelijk verschillende coupons te gebruiken. Maar, omwille van de mogelijle douanekosten bestel je sowieso best alles afzonderlijk. Vanaf €22 kunnen belastingen worden geheven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Jongens misschien een vage vraag he maar track and trace codes die eindigen op SE uit China waarmee komen die? Ik neem aan zweden maar ik kan niks op die track and trace site vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Shadow343 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:45:
Jongens misschien een vage vraag he maar track and trace codes die eindigen op SE uit China waarmee komen die? Ik neem aan zweden maar ik kan niks op die track and trace site vinden.
Dit kan enkele dagen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
user001 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:58:
[...]

Dit kan enkele dagen duren.
wacht al meer dan anderhalve week hahah terwijl die al na 2 dagen op departured stond met track and trace vandaar.. heb ik wel de goede site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Shadow343 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:08:
[...]

wacht al meer dan anderhalve week hahah terwijl die al na 2 dagen op departured stond met track and trace vandaar.. heb ik wel de goede site?
Welke website gebruik je? Meestal is 17track.net wel correct.
Anders deze: https://www.posten.se/tra...nsignments_do.jsp?lang=GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beukenootjes
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-07 19:41
die ........SE tracking numbers werken naar mijn ervaring voor geen meter, daar moet je geen vertrouwen in hebben. Het product komt vanzelf, bij mij duurde het 20 dagen met Sweden Post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
user001 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:11:
[...]

Welke website gebruik je? Meestal is 17track.net wel correct.
Anders deze: https://www.posten.se/tra...nsignments_do.jsp?lang=GB
Nice! 17track geeft aan dat hij van Sweden naar unknown location is vanaf 11-06.. dus dat zou Nederland moeten zijn. Ben benieuwd hoe lang het nog zal duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:35
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:01:

Je kan het beter een beetje rustig aan doen. Als je een echte chinashopper bent dan kan je beter nu rustig aankopen. Je gaat toch na een tijd, als je alles hebt, nieuwe dingen zoeken die je ooit zou kunnen gebruiken :+

Verder:
10.000mAh zal voldoende zijn. 16.000mAh is gewoon als je je baas wilt voelen om iedereen stroom te voorzien op reis 8)

Allbuy is nog maar een nieuwe in het chinamilieu. Vergelijk gewoon altijd met Banggood, Tinydeal, Gearbest, DX, AliExpress, ... en Allbuy als je iets wilt kopen.

Bij Banggood kan je maar 1 coupon gebruiken en ik denk zelfs dat je altijd moet kiezen tussen het gebruik van punten ofwel het gebruiken van een coupon (punten krijg je door reviews / foto's / videos te posten).
Het is trouwens aangewezen om altijd los te bestellen. Kost je niet meer en meestal krijg je nog zelfs meer korting.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Welkom trouwens! Ik merk wel dat je toch de moeite hebt gedaan om wat pagina's terug te lezen! Heb ik ook gedaan toen ik hier aankwam, en je leert er veel uit _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door bottom line op 15-06-2015 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
*knip* geen gebedel om codes :)

[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 15-06-2015 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Laatst online: 18-09 23:59
Topic redelijk snel doorgelezen (TS helemaal) maar geen antwoord op mijn vraag.

Ik wil iets bestellen bij AliExpress een verkoper aangesloten bij AliExpress, maar er zijn meerdere verkopers die het product aanbieden, voor ongeveer dezelfde prijs.

Hoe maak ik verstandig een keuze bij wélke verkoper ik het product aanschaf?

Ik heb de tabel met omzetbelasting en doanerechten doorgenomen. Ik wil graag 2 producten van $150- €133,- aanschaffen. Producten zijn met 'gratis' verzending.
Als (volgens de tabel) het product onder de €150,- blijft, betaal ik alleen omzetbelasting.
Ergo, slimmer om 2 keer los te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:35
Daan00 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 01:10:
Topic redelijk snel doorgelezen (TS helemaal) maar geen antwoord op mijn vraag.

Ik wil iets bestellen bij AliExpress een verkoper aangesloten bij AliExpress, maar er zijn meerdere verkopers die het product aanbieden, voor ongeveer dezelfde prijs.

Hoe maak ik verstandig een keuze bij wélke verkoper ik het product aanschaf?

Ik heb de tabel met omzetbelasting en doanerechten doorgenomen. Ik wil graag 2 producten van $150- €133,- aanschaffen. Producten zijn met 'gratis' verzending.
Als (volgens de tabel) het product onder de €150,- blijft, betaal ik alleen omzetbelasting.
Ergo, slimmer om 2 keer los te bestellen?
Los bestellen is indedaad het best. En je kijkt altijd het best naar het profiel van de verkoper, wat deze nog allemaal verkoopt / hoe oud de shop is / wat zijn waardering is.
Bij het product zelf kan je kijken naar het aantal orders en de feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
Ik zal eens kijken, bedankt!
[...]

kijk even naar gearbest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 20:21
Op de vraag aan BG of je de nieuwe Yeelight lamp kan vergelijken met een Philips Wake-up light krijg ik dit als antwoord:
Dear customer,

Thank you for your letter.

It cannot used as a alarm clock. It can change the lighting colors or lighting brightness through the mobile phone. It also can set the timing switch for your home lights through the mobile phone.

Best regards,

Corinna
Ik veronderstel dat er nog niet zoveel over bekend is. Misschien dat er op een bepaald punt toch deze mogelijkheid komt in de applicatie, dus nog even wat reviews afwachten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 16:37
Daan00 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 01:10:
Vaak ook ongeveer 12,50 euro voor de administratiekosten van de vervoerder. Zij verzorgen de aangifte en afhandeling bij de douane.

[edit] Als je je bestelling opsplitst in meerdere pakketjes, betaal je ook de administratiekosten per pakket lijkt me.

[ Voor 15% gewijzigd door grun93 op 16-06-2015 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Sakke1994 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:51:
Op de vraag aan BG of je de nieuwe Yeelight lamp kan vergelijken met een Philips Wake-up light krijg ik dit als antwoord:

Ik veronderstel dat er nog niet zoveel over bekend is. Misschien dat er op een bepaald punt toch deze mogelijkheid komt in de applicatie, dus nog even wat reviews afwachten dan.
Ik denk dat het werkt icm met een miiband als ik http://www.yeelight.com/ bekijk. Ik vermoed echter dat een wake-up light een stuk betrouwbaarder werkt (geen problemen met lege accu's van smart phone / band) en bovendien veel meer licht geeft.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:08

sphere

Debian abuser

Heb laatst een bestelling gedaan van batterijtjes en helikoptertjes (oid) bij gearbest. Nu sturen ze ineens een paypal factuur terwijl ik al betaald heb bij het bestellen. Beetje raar.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 16:46
Heb hier vorige week gesproken over een kapot tabletje. Moest prijzen opzoeken om hier te laten repareren. Eén heeft niet gereageerd, tweede zei dat het duurder zou zijn dan een nieuwe tablet. Een derde vroeg 25 euro onderzoekskosten en dan, afhankelijk van het defect, tussen de 40 en 100 euro.

Daarop heeft Banggood gevraagd om de tablet terug te sturen maar ik moet ook eerst de geschatte kost doorgeven.

Daarom dus mijn vraag : Wat wordt er momenteel aangeraden om zaken terug te sturen?

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Kenhas schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:28:
Daarom dus mijn vraag : Wat wordt er momenteel aangeraden om zaken terug te sturen?
De goedkoopste optie met track & trace tot aan de (Chinese) voordeur is toch PostNL uit eigen ervaring.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Na 13 dagen is m'n bestelling eindelijk onderweg met Posten.se

2015-06-15 07:42, The shipment item is under transportation, The item has been dispatched from Direct Link's international terminal for onward transport to the country of destination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Chocoball schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:17:
De officiëlle Oriico shop op Aliexpress heeft een kortingsactie waarvan waarschijnlijk de $2 coupon bij een bestelling vanaf $2.01 het meest interessante is. Heb zojuist een USB 2.0 oplaadkabel gekocht voor $4.99 (na korting).

http://www.aliexpress.com/store/sale-items/105327.html
Hier staat dat het $2 korting is over $99? Daarnaast zijn de Anker kabels hetzelfde als de Orico kabels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Even Afwezig
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 16:17

Even Afwezig

kom zo.....

sphere schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:26:
Heb laatst een bestelling gedaan van batterijtjes en helikoptertjes (oid) bij gearbest. Nu sturen ze ineens een paypal factuur terwijl ik al betaald heb bij het bestellen. Beetje raar.
Is het niet gewoon het ontvangstbewijs van je betaling?

Even Afwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
MrGangstaQ schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:24:
[...]

Hier staat dat het $2 korting is over $99? Daarnaast zijn de Anker kabels hetzelfde als de Orico kabels?
Coupons zijn gewijzigd. Gisteren was er ook een coupon van 2$ op $2.01 en nu $2 op $49.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 15:32
Iemand ervaring/tip voor HDMI kabels uit China?

Kon met de zoekfunctie niets in dit topic vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Halldor schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:00:

Jep. Heb zelf deze 10 meter HDMI-kabel: http://www.buyincoins.com/item/21173.html
Werkt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:17

TommyGun

Stik er maar in!

Ik denk dat je wel veilig een willekeurig kabeltje kunt bestellen. Immers is een HDMI kabel van de Action voor een paar euro net zo goed als eentje van 70 euro... (eigen ervaring en diverse testen op internet wijzen dat uit). Het zou hooguit kunnen dat de mantel of connector van slechtere kwaliteit is.

[ Voor 6% gewijzigd door TommyGun op 16-06-2015 11:05 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 09:41
Kenhas schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:28:
Heb hier vorige week gesproken over een kapot tabletje. Moest prijzen opzoeken om hier te laten repareren. Eén heeft niet gereageerd, tweede zei dat het duurder zou zijn dan een nieuwe tablet. Een derde vroeg 25 euro onderzoekskosten en dan, afhankelijk van het defect, tussen de 40 en 100 euro.

Daarop heeft Banggood gevraagd om de tablet terug te sturen maar ik moet ook eerst de geschatte kost doorgeven.

Gewoon postnl track and trace, kost je rond de 34 euro dacht ik. Via paypal kun je dit eventueel terugkrijgen als je je even ervoor aanmeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 20:21

http://www.amazon.de/s/re...dmi&rh=i%3Aaps%2Ck%3Ahdmi

Zijn hier niet veel duurder dan in China. Alleen moet je dan niet zo lang wachten tot ie er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 09:41
Action, kost niks en je hebt ze direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Vandaag mijn filament lampen binnengekregen van deze store http://nl.aliexpress.com/store/1760643

Had 3 x 4 Watt en 1 x 12 Watt besteld.

Nu had ik een Elro (Belgische fabrikant) 4 Watt filament lamp en ben daar zeer tevreden over. Dus dan maar even lampen in China besteld om te kijken of het evengoed is.

De Chinese 4 Watt'ers blijken 1,5 Watt te zijn en de 12 Watt blijkt 5 Watt te zijn.
Niet enkel dat, maar ze flikkeren ook nog eens wat je perfect kan zien als je er een foto van wil nemen.
Maw vermogen klopt niet en er zit een ... driver in.
Voor de zekerheid die Elro eens gemeten en ... mooi 4 Watt op de meter en geen flikkering merkbaar.

Moraal van het verhaal. Een tevredenheidsscore van 98.8% en bijna allemaal positieve commentaren zegt dus blijkbaar niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrGangstaQ schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:24:
[...]

Gisteren waren er nog 500 coupons voor $2 voor orders over $2.01 dus dat is snel gegaan.

Orico is OEM/ODM voor o.a. Anker, Huawei, WD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:08

sphere

Debian abuser

Even Afwezig schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:32:
Is het niet gewoon het ontvangstbewijs van je betaling?
Volgens mij niet:
U heeft een factuur ontvangen

Beste sphere,

www.gearbest.com heeft u een factuur verzonden met een bedrag van $13,50 USD.
De bestelling heb ik al betaald en die zag er als volgt uit:
Product Name SKU QTY Subtotal
HY 558A Arrow Helicopter Faery Flying Toy with LED for Children Outdoor Entertainment 130871103 10 $14.50
High Cost Performance GP 192 LR41 1.5V Alkaline Battery 10Pcs / Pack LC0012401 3 $3.36
Subtotal $17.86
Grand Total $4.36
Dus die 13,50 is een naheffing lijkt het. Alsof de coupon code achteraf is ingetrokken?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:07
Oeps vandaag weer wat gekocht bij dx. Een oplaadstation/houder voor mijn Sony Z3 Compact. Ben benieuwd of ie een beetje werkt en of de telefoon er makkelijk ingezet kan worden :)

Ik houd jullie op de hoogte als ie binnen is.

Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_359613_5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Laatst online: 18-09 23:44
Net de Xiaomi ventilator binnengekregen van Allbuy. De ventilator zat in de originele verpakking en alles wijst erop dat ook de ventilator echt is. Door middel van de powerbank kan je de ventilator aan- en uitzetten. Het gaat dus om deze ventilator van Allbuy. Allbuy heeft ook nog een duurder exemplaar staan, maar volgens mij is dat exact dezelfde ventilator.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/qcYql6tEnEbiGiblAu0sT5SR/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/oIGmQDzS7fxp7pnvj7cBXfhE/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Laatst online: 18-09 23:59
bottom line schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 01:44:
En je kijkt altijd het best naar het profiel van de verkoper, wat deze nog allemaal verkoopt / hoe oud de shop is / wat zijn waardering is.
Bij het product zelf kan je kijken naar het aantal orders en de feedback
Dan doe ik dat, bedankt voor de tip!

Iemand die iets kan vertellen over de bouwkwaliteit van verschillende leveranciers? Ik neem aan dat ze het allemaal zelf fabriceren, alleen gebruiken ze allemaal (7+ leveranciers) dezelfde foto's bij producten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 13:12
Ook de ventilator van Xiaomi van allbuy binnengekregen. Ik merk geen verschil (qua geluidsniveau en hoeveelheid wind) met die van de ventilator van Xiaomi die ik bij banggood heb besteld, lijkt dus in orde.

Waarschijnlijk wil Allbuy shop gewoon meer bekendheid krijgen door sommige Xiaomi accessoires haast tegen kostprijs te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Don Roberto schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:54:
Net de Xiaomi ventilator binnengekregen van Allbuy. De ventilator zat in de originele verpakking en alles wijst erop dat ook de ventilator echt is. Door middel van de powerbank kan je de ventilator aan- en uitzetten. Het gaat dus om deze ventilator van Allbuy. Allbuy heeft ook nog een duurder exemplaar staan, maar volgens mij is dat exact dezelfde ventilator.

[afbeelding]

[afbeelding]
Hoe lang is het onderweg geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Daan00 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:55:
[...]

Dan doe ik dat, bedankt voor de tip!

Iemand die iets kan vertellen over de bouwkwaliteit van verschillende leveranciers? Ik neem aan dat ze het allemaal zelf fabriceren, alleen gebruiken ze allemaal (7+ leveranciers) dezelfde foto's bij producten..
Volgens mij fabriceren die juist niets zelf, maar zijn het kleine handelaren die die dingen inkopen en doorverkopen op AliExpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ik heb zojuist de Xiaoyi Ants camera gekocht met nightvision. Het is een upgrade van het oude model.

http://nl.aliexpress.com/...ome-life/32309685992.html

Wil ermee expirimenteren om deze te koppelen aan mijn Xiaomi Wifi router. Deze schijnt als videostation te kunnen dienen als er een schijf/usb stick aan gekoppeld is. Lijkt me wel handig als bewakingscamera gericht op de achtertuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Laatst online: 18-09 23:44
Medione1210 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:14:
[...]

Hoe lang is het onderweg geweest?
Xiaomi ventilator had ik 29 mei besteld. Pas op 5 juni is deze verzonden en deze is dus vandaag (16 juni) binnengekomen. In een nette tweeënhalve week dus binnengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Don Roberto schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:28:
[...]

Xiaomi ventilator had ik 29 mei besteld. Pas op 5 juni is deze verzonden en deze is dus vandaag (16 juni) binnengekomen. In een nette tweeënhalve week dus binnengekomen.
Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanibanani
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:31
Zojuist de xiaomi mi band en de xiaomi pistons v3 binnen gekregen van allbuy. Ik kan bevestigen dat dit originele xiaomi producten zijn! Van bestelling tot levering in 2 weken vind ik best wel netjes. Nu nog wachten op mijn andere bestellingen (xiaomi 5000 mah power bank, earson 151 en nog wat reserve bandjes voor de mi band).

Wat ik wel een beetje vreemd vind, is dat ik de powerbank samen met de mi band had besteld (onder de €22) in 1 order. Iemand ervaring mee dat allbuy 1 order in meerdere pakketjes verzend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Don Roberto schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:28:
[...]

Mooi, straks eens kijken of de mijne dan vandaag ook bezorgd zijn.
*O* spanning van het afwachten -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
FunFair schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:19:
Ik heb zojuist de Xiaoyi Ants camera gekocht met nightvision. Het is een upgrade van het oude model.

http://nl.aliexpress.com/...ome-life/32309685992.html

Wil ermee expirimenteren om deze te koppelen aan mijn Xiaomi Wifi router. Deze schijnt als videostation te kunnen dienen als er een schijf/usb stick aan gekoppeld is. Lijkt me wel handig als bewakingscamera gericht op de achtertuin.
Hou er wel rekening mee dat als je deze achter een raam zet je 's nachts waarschijnlijk niets ziet aangezien IR gereflecteerd wordt in het glas.
Dit effect dus:

Afbeeldingslocatie: http://i944.photobucket.com/albums/ad282/BMW7nl/Foscam/snapshot_000DC5DA74CC_20130104010234_zpsdc424db3.jpg

En dat luistert nauw; ik heb zelf een Hikvision buiten hangen (dome, geweldig ding) en daar moet je ook mee opletten dat IR niet gereflecteerd wordt door de dome zelf.

[ Voor 17% gewijzigd door Piet91 op 16-06-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Zonet 4 XPB5000's binnengekregen, besteld bij Allbuy, verstuurd met SE post.
Ik kan bevestigen dat de XPB's genuine zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
dodge_911 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:25:
Zonet 4 XPB5000's binnengekregen, besteld bij Allbuy, verstuurd met SE post.
Ik kan bevestigen dat de XPB's genuine zijn.
Dan vraag ik mij toch echt af hoe ze voor die prijs kunnen leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 15:12
MrGangstaQ schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:35:
[...]

Misschien uit een krakkemikkige Chinese vrachtwagen gevallen en daarna voor een zacht prijsje in het magazijn van Allbuy terechtgekomen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:31

pinda powerrr

Slow down...

Vandaag éindelijk (nou ja, eindelijk... valt mee) mijn bestelling van Tinydeal binnen. 2 juni besteld, vandaag binnen, wat relatief lang is in vergelijking tot andere bestellingen die ik daar heb gedaan. Ben er wel achter waarom, want het was klein genoeg voor brievenbuspost en dat duurt dus langer! Pakketjes zijn bij mij altijd binnen acht dagen (incl weekend) binnen.

Nu hopen dat de laatste bestelling ook snel binnenkomt, dochter is overmorgen jarig, nu wordt het krap :P

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
pinda powerrr schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:39:
Vandaag éindelijk (nou ja, eindelijk... valt mee) mijn bestelling van Tinydeal binnen. 2 juni besteld, vandaag binnen, wat relatief lang is in vergelijking tot andere bestellingen die ik daar heb gedaan. Ben er wel achter waarom, want het was klein genoeg voor brievenbuspost en dat duurt dus langer! Pakketjes zijn bij mij altijd binnen acht dagen (incl weekend) binnen.

Nu hopen dat de laatste bestelling ook snel binnenkomt, dochter is overmorgen jarig, nu wordt het krap :P
Blijkbaar geen oldschool china shopper? Iets voor een verjaardag kopen die binnen een paar weken is? Erg riskant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:31

pinda powerrr

Slow down...

dangerousp schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:43:
[...]

Blijkbaar geen oldschool china shopper? Iets voor een verjaardag kopen die binnen een paar weken is? Erg riskant..
Ik heb al vanaf de begintijd van Ebay een account....ja ervaren genoeg met China shopping :X . Maar gegeven het feit dat AL mijn bestellingen van de laatste maanden in absoluut recordtempo binnen waren (en ik was niet de enige, getuige dit topic), dacht ik dat het wel kon. Ok, nu wordt het toch wat krapper...

We zien het wel....rustig aan ;)
Het is iig dezelfde dag verzonden als mijn eerdere bestelling die vandaag binnenkwam. Was ook voor het eerst trouwens bij TD, dat er een langere tijd zat tussen aankoop en verzending. Ik ga er maar van uit dat het deze week nog wel komt.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
Mocht iemand interesse hebben:

As our welcome gift to you,please enjoy 10% OFF for products from Clothing and Apparel Category for your first purchase. To redeem this special offer, enter promo code BG10 at checkout.

Voor Banggood.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:04
Kanibanani schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:05:
Zojuist de xiaomi mi band en de xiaomi pistons v3 binnen gekregen van allbuy. Ik kan bevestigen dat dit originele xiaomi producten zijn! Van bestelling tot levering in 2 weken vind ik best wel netjes. Nu nog wachten op mijn andere bestellingen (xiaomi 5000 mah power bank, earson 151 en nog wat reserve bandjes voor de mi band).

Wat ik wel een beetje vreemd vind, is dat ik de powerbank samen met de mi band had besteld (onder de €22) in 1 order. Iemand ervaring mee dat allbuy 1 order in meerdere pakketjes verzend?
Heb zelf vandaag ook (een deel van) mijn bestelling ontvangen, de Xiaomi USB Fan in het blauw. Had tegelijkertijd ook een witte besteld, dus was wel verbaasd dat de witte niet in de envelop zat.

Ik vermoed dat ze apart zijn verzonden, gezien jouw reactie. Heb in ieder geval een mailtje naar hun support gestuurd voor verduidelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 13:12
MrGangstaQ schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:35:
[...]

Door gewoon bijna tegen kostprijs te verkopen, zoals eerder gezegd om meer bekendheid te creeren. Een tijd geleden wist hier niemand van allbuy af ten opzichte van banggood. DX, Tinydeal, etc.

In China kost de 5000mAh powerbank omgerekend ongeveer 7.89 US dollar per stuk (geen verzendkosten als je meerdere stuks in 1 keer bestelt bij Xiaomi officiele shop). Dus het is goed mogelijk dat Allbuy ze voor die prijs levert. Ze maken nauwelijks winst op die Xiaomi producten, maar ze creeren wel meer bekendheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
sphere schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:59:
[...]

Volgens mij niet:

[...]

De bestelling heb ik al betaald en die zag er als volgt uit:

[Product Name SKU QTY Subtotal
HY 558A Arrow Helicopter Faery Flying Toy with LED for Children Outdoor Entertainment 130871103 10 $14.50
High Cost Performance GP 192 LR41 1.5V Alkaline Battery 10Pcs / Pack LC0012401 3 $3.36
Subtotal $17.86
Grand Total $4.36]

Dus die 13,50 is een naheffing lijkt het. Alsof de coupon code achteraf is ingetrokken?
Dat is het meest waarschijnlijk, ja. Was ook wel een hele voordelige coupon (voor jou, niet voor de shop). Vermoedelijk hoorde daarbij de voorwaarde "Vanaf $50 of $100".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevkev
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 15:22
Lijkt erop alsof er een lading van Allbuy in Nederland is aangekomen.. Vandaag mijn Xiaomi 5000mAh mogen ontvangen. Ook ik heb sterk de indruk een originele te hebben gekregen.
Kanibanani schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:05:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Vandaag de gopro case large binnengekregen van Banggood. Hij heeft welgeteld 9 dagen inc weekend erover gedaan dat vind ik toch knap.

Kwaliteit van de case is voor dat geld prima. Helaas was het schuim aan de zijkant iets gedeukt waardoor hij niet lekker recht in de case ligt maarja als ik er wat spul ingooi is dat prima te repareren. De mesh waarmee het is afgewerkt aan de binnenkant is niet afgewerkt je ziet duidelijk waar de mesh stopt. Dit is zonder want dat lapje hadden ze met afknippen al kunnen verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Hier ook de usb fans binnen gekregen.
Tevens ook nog een hoesje voor de powerbank binnen gekregen maar ik weet niet van welke leverancier . 8)7
Ik heb een 5000 versie besteld bij tinydeal op de 7e en een 16000 versie bij gearbest op de 2e.
Dus of gearbest heeft de verkeerde gestuurd of tinydeal is heel snel met verzenden.
Dus maar even afwachten wat er nog binnen gaat vallen.

Zou wel makkelijker zijn als alle shops hun naam op de verpakking zouden zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
puntje013 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:50:
Hier ook de usb fans binnen gekregen.
Tevens ook nog een hoesje voor de powerbank binnen gekregen maar ik weet niet van welke leverancier . 8)7
Ik heb een 5000 versie besteld bij tinydeal op de 7e en een 16000 versie bij gearbest op de 2e.
Dus of gearbest heeft de verkeerde gestuurd of tinydeal is heel snel met verzenden.
Dus maar even afwachten wat er nog binnen gaat vallen.

Zou wel makkelijker zijn als alle shops hun naam op de verpakking zouden zetten.
Er staat ergens een ordernummer op de verpakking.. vergelijk die met je ordernummer op je account van de sites.. 1+1=2 hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Shadow343 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:51:
[...]

Er staat ergens een ordernummer op de verpakking.. vergelijk die met je ordernummer op je account van de sites.. 1+1=2 hehe
Heb ik al gekeken maar het nummer op de verpakking komt niet overeen met mijn ordernummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rundfunk28
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-09 17:21
Zojuist 2 xiaomi 16000 mAh powerbanks besteld bij Allbuy. Mijn eerste buitenlandse bestelling dus ben benieuwd of ze de verwachtingen kunnen waarmaken.

Edit: ik heb via Paypal een bevestiging gekregen dat het totaal EUR 40,90 kost.
Echter de bevestigingsmail van Allbuy laat zien dat het EUR 45,98 is. Hoe kan dat? Verzending was gratis bij dit product.

[ Voor 40% gewijzigd door Rundfunk28 op 16-06-2015 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
kickbakker schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:52:
Zojuist 2 xiaomi 16000 mAh powerbanks besteld bij Allbuy. Mijn eerste buitenlandse bestelling dus ben benieuwd of ze de verwachtingen kunnen waarmaken.

Edit: ik heb via Paypal een bevestiging gekregen dat het totaal EUR 40,90 kost.
Echter de bevestigingsmail van Allbuy laat zien dat het EUR 45,98 is. Hoe kan dat? Verzending was gratis bij dit product.
Je hebt waarschijnlijk geluk dat Allbuy [naar het lijkt] apart verstuurd anders loop je het risico op douanekosten ivm > 22 euro.
Lees even op dit forum of check de site van de douane, wordt hier ook heel vaak besproken. Zou zonde zijn als je ineens flink moet bijbetalen voor zo'n kleine order.

ALLBUY haalt waarschijnljjk euro en dollar teken door elkaar [is volgens mij hier ook al voorbij gekomen]

[ Voor 14% gewijzigd door Medione1210 op 16-06-2015 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Shadow343 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:51:
[...]

Gearbest zet een langer ordernummer op je envelop als dat wat jij krijgt :)
Dat had ik vandaag namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Heb gisteren mijn ZTE Nubia Z9 mini binnengekregen van pandawill gekocht voor 254 usd en geen extra kosten betaald..

Alleen is de lader niet geschikt voor hier (heeft twee pinnen dus geen EU charger)
Heb het gevraagd aan hun en ze hebben een refund gedaan van 3 usd / kon ook een nieuwe adapter kopen maar niet gedaan.

Nu was ik van plan om een Nillkin adapter 2A te bestellen bij banggood..
Ik ga op 30 juni op vakantie, zou het tegen die tijd geleverd worden als ik ze vandaag of morgen bestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Jadang schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:08:
[...]

Heb zelf vandaag ook (een deel van) mijn bestelling ontvangen, de Xiaomi USB Fan in het blauw. Had tegelijkertijd ook een witte besteld, dus was wel verbaasd dat de witte niet in de envelop zat.

Ik vermoed dat ze apart zijn verzonden, gezien jouw reactie. Heb in ieder geval een mailtje naar hun support gestuurd voor verduidelijking.
Hier ook de originele USB fan ontvangen, helaas alleen de witte terwijl ik gelijktijdig ook een blauwe heb besteld.

Benieuwd wat voor antwoord jij krijgt ;)
Pagina: 1 ... 40 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic