idd ook mee eens die van mij kwam in een witte doos met een code de handleiding was in het chineesPM_Petrol schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 19:18:
Vandaag de Xiaomi Powerbank 16000mAh binnen gekregen. Maar ik zie helaas geen krascode oid om te echtheid te checken. Powerbank zat in een witte Xiaomi doos met engelse handleiding en een kabeltje.
De bank is wel gewoon stevig, alleen is het niet zeker of die 100% echt is.
Maar voor €17 hoor je mij verder niet. Ook had ik gelijk een silliconen case erbij gekocht, die kwam ook vandaag binnen. Toch wel handig voor zo'n grote powerbank.
De verkoper van de bank heeft trouwens al ruim 12.000 positieve feedback.
http://www.ebay.nl/itm/23...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Verwijderd
Ik bedacht het net ook inderdaad, die van mij was Chinees.puntje013 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 20:38:
[...]
En het feit dat er een Engelse handleiding bij zit geeft volgens mij ook al aan dat er iets niet klopt.
Mhm jammer dat het dan een fake is.
Maar als die z'n werk goed doet vind ik het prima.
Testen moet ik 'm nog, maar dat komt wel.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Verwijderd
http://en.miui.com/thread-19104-1-1.htmlPM_Petrol schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 20:41:
Bekijk het bovenste plaatje, dat vind je het wat minder prima.. zou vervelend zijn als ie fake was!
Altijd goed hè, gratis spullendutchgio schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:25:
Verzendrecord;
Kabeltjes verzonden op 17-10-2014 komen nu ineens binnen.![]()
Ergens in december al terugbetaling van gehad. Ging er toen al niet meer vanuit dat het nog binnen zou komen.
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Ik zou 'm niet gebruiken, de neppe powerbanks kunnen gevaarlijk zijn.PM_Petrol schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 20:41:
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Over een week komt er een selfiestick bij de Aldi in de aanbieding. 12,50 volgens mij. Misschien is dat iets voor jou?user-100 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 19:44:
In dit deel van het topic vind ik geen ervaringen terug met webshop TomTop. Is er wel iemand die positieve ervaringen heeft met TomTop?
Voor mijn dochter zoek ik een selfiestick en aangezien we meer en meer verrukt raken aan Xiaomi,.........
http://www.tomtop.com/xia...hone-itouch-pa2227bl.html
Bij Tinydeal: http://www.tinydeal.com/n...monopod-rod-p-147753.html
Overigens heeft BangGood ook best een voordelig exemplaar, maar dan van BlitzWolf.
http://www.banggood.com/B...ick-Monopod-p-979129.html
Heeft iemand ervaring met een van de exemplaren?
Of misschien nog wel een beter alternatief?
Oke dan, ja dat ziet er niet goed uit.
Een paar dingen komen wel overeen met een neppe.
Ik heb de verkoper een bericht gestuurd. Kijken wat zij er van zeggen.
In ieder geval bedankt hier voor de info.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
De foto's van de verkoper zijn gewoon de stock foto's. De handleiding van de Xiaomi power bank in Singapore is in het Engels dus tot zo ver niks vreemds. Wel is gek dat de MI sticker op de verpakking ontbreekt.PM_Petrol schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:01:
Oke dan, ja dat ziet er niet goed uit.
Heb je wat foto's van de verpakking en de onder- en bovenkant van de power bank? Je kunt het ook openmaken en kijken of het zoals hier eruit ziet http://en.miui.com/thread-69984-1-1.html.
Verwijderd
Die renders wel, maar de echte foto's? Die verschillen toch wel van die op BG, ten minste dat denk ik te zien:Chocoball schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:38:
[...]
De foto's van de verkoper zijn gewoon de stock foto's. De handleiding van de Xiaomi power bank in Singapore is in het Engels dus tot zo ver niks vreemds. Wel is gek dat de MI sticker op de verpakking ontbreekt.
Heb je wat foto's van de verpakking en de onder- en bovenkant van de power bank? Je kunt het ook openmaken en kijken of het zoals hier eruit ziet http://en.miui.com/thread-69984-1-1.html.
http://www.ebay.nl/itm/23...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
http://www.banggood.com/O...-Power-Bank-p-953908.html
De Earson ER-160 kwam vandaag binnen. Tijd voor een mini-reviewtje dus 
Op 22 mei besteld via Banggood, ik zie dat er inmiddels een code is waarmee je 15% korting krijg (Earson16). Daarmee kost hij nu € 29,48 incl verzending. Mijn ER-151 was in gebruik sinds oktober vorig jaar en begint sinds een paar weken te kraken vanaf ongeveer 60% volume. Ook begon het rubberen lipje, waarachter de aan/uit-switch verborgen zat, langzaam te scheuren. Het lag er nog niet af, maar tijd voor een opvolger was het dus wel.
Ik vind het een groot voordeel dat de belangrijkste knoppen (Bluetooth, next/previous track en aan/uit) nu bovenop zitten. Zo kun je ze met natte handen bedienen en hoef je er geen klepje meer voor open te prutsen. Aan de ene zijkant zit nu bovendien een groot volumewiel, dat bij een klik als play/pause fungeert. Het volume wordt alleen niet via je telefoon aangepast, waardoor je je smartphone het beste hard kunt zetten en het volume daarna met het wiel kan bedienen.
De ER-160 kan harder dan zijn voorganger en produceert betere hoge tonen, wat toch wel de achilleshiel van de ER-151 was. Ik ben er nog niet uit of de ER-160 nou minder bass heeft, of dat het geluid gewoon gebalanceerder klinkt. Op vol volume kan hij een stevig bureau trouwens nog steeds moeiteloos laten trillen. Over vol volume gesproken: had ik al gezegd dat 'ie harder kan? Op 100% is het haast niet meer prettig om in dezelfde ruimte te zijn. Het geluid dat dit speakertje (alhoewel ietsjes groter dan z'n voorloper) produceert is echt impressive.
Ik heb de microSD-functionaliteit nog niet geprobeerd. Ook de functie voor hands-free gesprekken is leuk, maar ik zie er voor mezelf het nut niet van in. Volgens de specs gaat de ER-160 4-8 uur mee, minder lang dan de ER-151, maar dat hangt natuurlijk volledig af van het volume. Het aantal keren dat ik die speaker in een half jaar heb opgeladen is volgens mij op twee handen te tellen, dus daar maak ik me geen zorgen om. De speaker is nog steeds stof/water/schok/krasbestendig en komt met een karabijnhaak, handig voor als je 'm even ergens aan wil hangen.
Kortom, beter geluid, meer gebruiksgemak en nog altijd een hele scherpe prijs. Ik ben zeer tevreden
(let op, opklik betekent +- 4 MB per foto)
Op 22 mei besteld via Banggood, ik zie dat er inmiddels een code is waarmee je 15% korting krijg (Earson16). Daarmee kost hij nu € 29,48 incl verzending. Mijn ER-151 was in gebruik sinds oktober vorig jaar en begint sinds een paar weken te kraken vanaf ongeveer 60% volume. Ook begon het rubberen lipje, waarachter de aan/uit-switch verborgen zat, langzaam te scheuren. Het lag er nog niet af, maar tijd voor een opvolger was het dus wel.
Ik vind het een groot voordeel dat de belangrijkste knoppen (Bluetooth, next/previous track en aan/uit) nu bovenop zitten. Zo kun je ze met natte handen bedienen en hoef je er geen klepje meer voor open te prutsen. Aan de ene zijkant zit nu bovendien een groot volumewiel, dat bij een klik als play/pause fungeert. Het volume wordt alleen niet via je telefoon aangepast, waardoor je je smartphone het beste hard kunt zetten en het volume daarna met het wiel kan bedienen.
De ER-160 kan harder dan zijn voorganger en produceert betere hoge tonen, wat toch wel de achilleshiel van de ER-151 was. Ik ben er nog niet uit of de ER-160 nou minder bass heeft, of dat het geluid gewoon gebalanceerder klinkt. Op vol volume kan hij een stevig bureau trouwens nog steeds moeiteloos laten trillen. Over vol volume gesproken: had ik al gezegd dat 'ie harder kan? Op 100% is het haast niet meer prettig om in dezelfde ruimte te zijn. Het geluid dat dit speakertje (alhoewel ietsjes groter dan z'n voorloper) produceert is echt impressive.
Ik heb de microSD-functionaliteit nog niet geprobeerd. Ook de functie voor hands-free gesprekken is leuk, maar ik zie er voor mezelf het nut niet van in. Volgens de specs gaat de ER-160 4-8 uur mee, minder lang dan de ER-151, maar dat hangt natuurlijk volledig af van het volume. Het aantal keren dat ik die speaker in een half jaar heb opgeladen is volgens mij op twee handen te tellen, dus daar maak ik me geen zorgen om. De speaker is nog steeds stof/water/schok/krasbestendig en komt met een karabijnhaak, handig voor als je 'm even ergens aan wil hangen.
Kortom, beter geluid, meer gebruiksgemak en nog altijd een hele scherpe prijs. Ik ben zeer tevreden
Earson ER-160 | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
(let op, opklik betekent +- 4 MB per foto)
Thnx voor de review! Twijfelde al een tijdje, maar heb 'm nu maar gewoon besteld.TomasH schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:54:
Voor wie 'm ook wil bestellen: via deze link en met code Earson16 heb je 'm voor minder dan €30 in huis http://www.banggood.com/E...reo-Speaker-p-977417.html
Ja.Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 22:00:
Is deze versie ook waterdicht?
[ Voor 13% gewijzigd door Richh op 13-06-2015 22:02 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Zijn er goede, vooral betrouwbare alternatieven voor de blitz wolf 40w?
Mijn laatste chineze lader, heeft een een schroeiplek op m'n bank en kleding veroorzaakt. Dus betrouwbaarheid is voor mij vrij belangrijk.
Daarnaast wil ik af van alle diverse 'laders' in huis, en een centraal kastje bouwen voor het opgeladen houden van apparatuur.
Mijn laatste chineze lader, heeft een een schroeiplek op m'n bank en kleding veroorzaakt. Dus betrouwbaarheid is voor mij vrij belangrijk.
Daarnaast wil ik af van alle diverse 'laders' in huis, en een centraal kastje bouwen voor het opgeladen houden van apparatuur.
Wat is er mis met de Blitzwolf lader dan?Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 22:41:
Het is hier al vaker langs gekomen, maar je zal waarschijnlijk het beste uitkomen met een Anker. Je kan dan een 40 of 60 watt versie kiezen.Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 22:41:
Anker 40W
Anker 60W
En om nog een beetje ontopic te gaan....het is uit Duitsland, maar "made in China"
Waiting on the world to change
Verwijderd
Beperkte leverbaarheid, doordat die weinig op verschillende sites beschikbaar is heeft hij ook een wat lange bezorgtijd.
http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-977406.html
Worden ook steeds goedkoper zeg. Heb pas nog meer betaald voor een 5000 mah geloof ik. Misschien deze ook weer kopen voor erbij xD.
Worden ook steeds goedkoper zeg. Heb pas nog meer betaald voor een 5000 mah geloof ik. Misschien deze ook weer kopen voor erbij xD.
Expected restock on 21st June 2015xileS schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 23:46:
Is die 10000 nou eigenlijk de opvolger van de 10400 of gewoon erbij in de lijn?
Qua vorm iets meer hoogte en minder breedte.
Verwijderd
Volgens mij de opvolger.sambalbaj schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 23:54:
[...]
Expected restock on 21st June 2015
Is die 10000 nou eigenlijk de opvolger van de 10400 of gewoon erbij in de lijn?
Qua vorm iets meer hoogte en minder breedte.
http://www.banggood.com/X...09C-1TB-6TB-p-981559.html
Xiaomi heeft geleerd van hun vorige generatie routers door deze Mi WiFi Router uit te brengen met Gigabit ports en interne storage. Helaas maakt de interne storage de router wel een stuk duurder terwijl het effectiever geweest zou zijn om de storage niet verplicht in het pakket te maken.
Hij komt in een 1TB en 6TB versie. De 1TB is al niet heel goedkoop (€146,05), maar de 6TB verre weg van dat. Een WD RED 6TB schijf kost € 267,- en die 6TB Xiaomi router totaal € 523,03
Xiaomi heeft geleerd van hun vorige generatie routers door deze Mi WiFi Router uit te brengen met Gigabit ports en interne storage. Helaas maakt de interne storage de router wel een stuk duurder terwijl het effectiever geweest zou zijn om de storage niet verplicht in het pakket te maken.
Hij komt in een 1TB en 6TB versie. De 1TB is al niet heel goedkoop (€146,05), maar de 6TB verre weg van dat. Een WD RED 6TB schijf kost € 267,- en die 6TB Xiaomi router totaal € 523,03

[ Voor 26% gewijzigd door ViezeVis op 14-06-2015 01:07 ]
Thx gelijk de 10.000 en 5.000 besteld bij Banggood voor samen minder dan €22!xileS schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 23:46:
Hoe kom je op minder dan 22 voor beide?MrGangstaQ schreef op zondag 14 juni 2015 @ 01:33:
[...]
Thx gelijk de 10.000 en 5.000 besteld bij Banggood voor samen minder dan €22!
2 losse bestellingen met gebruik van nieuwsbriefkorting
Klopt dat had ik gezien maar ik vertrouw Allbuy toch nog niet helemaal..
Dank, had net besloten dat ik er ook 1 'nodig heb' voor in de elektrohoek, scheelt weer zoeken in het topicpinda powerrr schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 23:02:
[...]
Het is hier al vaker langs gekomen, maar je zal waarschijnlijk het beste uitkomen met een Anker. Je kan dan een 40 of 60 watt versie kiezen.
Anker 40W
Anker 60W
En om nog een beetje ontopic te gaan....het is uit Duitsland, maar "made in China"
Heb er de Earson ER-151 besteld, maar deel toch je gevoel enigszins. Zou nog wel een kleinere bank kunnen gebruiken (voor vrouwlief), zeker voor €9, maar wacht toch nog even. Basho heeft me over gehaald...MrGangstaQ schreef op zondag 14 juni 2015 @ 01:59:
[...]
Ook bedankt! Was even terug bladeren in het topic, maar toch gevonden. Heb de 2*1ft,2*3ft&2*6ft set besteld uit jouw link. O.a. om te combineren met de bestelling van de Anker hierboven. Met code GKB3Y6 voor €8,57 incl. exchange commissie.Exor schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:05:
Voor de mensen die nog usb-kabels nodig hebben, dit setje ziet er interessant uit:
Tronsmart micro usb kabel
3* 1m
3*1.8m
8.45 dollar met de volgende coupon GKB3Y6, dus voor ongeveer 7.70 euro oftewel 1,30 euro per kabel.
link: http://www.geekbuying.com...6-Pack-1-8-1M-346626.html
[ Voor 41% gewijzigd door ralph075 op 14-06-2015 03:22 ]
Uit eerdere Tweakers ervaringen blijkt dat het een degelijke webshop is en dat ze originele producten versturen. Voor die €10,00 wil ik het er wel op gokken met tracking. Handig voor op vakantie.MrGangstaQ schreef op zondag 14 juni 2015 @ 01:59:
[...]
Dit staat ook op hun site:

[ Voor 11% gewijzigd door ViezeVis op 14-06-2015 03:09 ]
Ok, je hebt me over gehaald...ViezeVis schreef op zondag 14 juni 2015 @ 03:06:
[...]
Uit eerdere Tweakers ervaringen blijkt dat het een degelijke webshop is en dat ze originele producten versturen. Voor die €10,00 wil ik het er wel op gokken met tracking. Handig voor op vakantie.
[afbeelding]
Bedoel je tmart? of heb je via een agent ij tmall verstuurd?iTitus schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:34:
[...]
het uberhaupt versturen duurt nu al een week bij mij(binnen de 3-7 dagen ja, but still)
Xiaomi mini wifi router gekocht daar.
En als je bij xiaomi.tmall.com gekocht hebt kan het kloppen dat het wat langer duurt. Xiaomi stock is laag, vraag is groot dus soms duurt het wat langer.
Dan kan je beter bij JD.com kopen, op voorraad = dezelfde dag nog bezorgd.
Ik heb anders nog maar enkele Allbuy leveringen voorbij zien komen, met als 'hoogtepunt' originele led lampjes.ViezeVis schreef op zondag 14 juni 2015 @ 03:06:
[...]
Uit eerdere Tweakers ervaringen blijkt dat het een degelijke webshop is en dat ze originele producten versturen. Voor die €10,00 wil ik het er wel op gokken met tracking. Handig voor op vakantie.
[afbeelding]
En natuurlijk kunnen ze wel van alles op hun site zetten, dat zegt natuurlijk ook helemaal niks.
Maar het kleine bedrag en de kracht van Paypal halen mij dan weer over om er iets te bestellen ☺
Ik kan voor mijn ipod nano 4, andrrs dan aliexpress, geen click wheel vinden.
Banggood heeft hem ook gehad maar is niet meer leverbaar, iemand nog tips welke webshop ipod nano 4 spullen leveren?
Banggood heeft hem ook gehad maar is niet meer leverbaar, iemand nog tips welke webshop ipod nano 4 spullen leveren?
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Welke nieuwsbriefkorting als ik vragen mag?MrGangstaQ schreef op zondag 14 juni 2015 @ 01:57:
[...]
2 losse bestellingen met gebruik van nieuwsbriefkorting
Op de homepage van BanggoodFreakster86 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 09:42:
[...]
Welke nieuwsbriefkorting als ik vragen mag?
Nu je het toch over die winkel hebt, de Orico kabel die ik wil bestellen is daar ¥10 goedkoper dan op tmall. Enig idee of die dan origineel kan zijn?http://item.m.jd.com/product/1478617.htmlKenzi schreef op zondag 14 juni 2015 @ 04:56:
[...]
Bedoel je tmart? of heb je via een agent ij tmall verstuurd?
En als je bij xiaomi.tmall.com gekocht hebt kan het kloppen dat het wat langer duurt. Xiaomi stock is laag, vraag is groot dus soms duurt het wat langer.
Ik bedoel indd tmart. Zie:Kenzi schreef op zondag 14 juni 2015 @ 04:56:
[...]
Bedoel je tmart? of heb je via een agent ij tmall verstuurd?
http://www.tmart.com/Xiao...S-Plug-Black_p329410.html
Heb inmiddels spijt, via dx eu was ie er misschien al geweest. Lang onderweg zijn met de post vind ik opzich prima, maar dit is gewoon slecht....
[ Voor 12% gewijzigd door Titus op 14-06-2015 11:05 ]
Aantal vragen wat betreft bestellingen bij banggood.
Waarmee komen deze pakketjes (welk postbedrijf?)
Ik krijg bij banggood nu een button erbij dat ik kan melden of mijn pakketje is geleverd. Betekent dit dat hij 1 deze dagen komt?
Wat gebeurd er als ik niet thuis ben? Gaat de postbezorger dan gewoon naar de buren? Of werkt dit anders met internationale pakketjes?
Waarmee komen deze pakketjes (welk postbedrijf?)
Ik krijg bij banggood nu een button erbij dat ik kan melden of mijn pakketje is geleverd. Betekent dit dat hij 1 deze dagen komt?
Wat gebeurd er als ik niet thuis ben? Gaat de postbezorger dan gewoon naar de buren? Of werkt dit anders met internationale pakketjes?
1. Hangt er een beetje van af voor welke verzending je hebt gekozen. Volgens mij (ik kan me vergissen) komt het met gratis verzending meestal met china post, en bij die duurdere shipping met Sweden Post.Shadow343 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 11:22:
Aantal vragen wat betreft bestellingen bij banggood.
1. Waarmee komen deze pakketjes (welk postbedrijf?)
2. Ik krijg bij banggood nu een button erbij dat ik kan melden of mijn pakketje is geleverd. Betekent dit dat hij 1 deze dagen komt?
3. Wat gebeurd er als ik niet thuis ben? Gaat de postbezorger dan gewoon naar de buren? Of werkt dit anders met internationale pakketjes?
2. Nee, dat knopje is gewoon zodat zij zelf weten dat je pakje er is. Handig voor hen om te weten hoe lang pakjes er gemiddeld over doen e.d.
3. Dat hangt af van je postbode. In België gooien ze een briefje in de bus waar je kan kiezen om het pakje zelf te gaan ophalen bij het postkantoor, of om opnieuw aan te bieden. Heb je een eikel dan kan het zijn dat hij het voor de deur dropt, bij de buren heb ik nog nooit meegemaakt met de gewone post (al wel met GLS)
Android developer & dürüm-liefhebber
Oke ik weet voldoende bedankt!Mavamaarten schreef op zondag 14 juni 2015 @ 11:27:
[...]
1. Hangt er een beetje van af voor welke verzending je hebt gekozen. Volgens mij (ik kan me vergissen) komt het met gratis verzending meestal met china post, en bij die duurdere shipping met Sweden Post.
2. Nee, dat knopje is gewoon zodat zij zelf weten dat je pakje er is. Handig voor hen om te weten hoe lang pakjes er gemiddeld over doen e.d.
3. Dat hangt af van je postbode. In België gooien ze een briefje in de bus waar je kan kiezen om het pakje zelf te gaan ophalen bij het postkantoor, of om opnieuw aan te bieden. Heb je een eikel dan kan het zijn dat hij het voor de deur dropt, bij de buren heb ik nog nooit meegemaakt met de gewone post (al wel met GLS)
5$ off 50$ die je dan in je account krijgt?
Hoeveel korting kreeg je?
Ik heb me ook even aangemeld voor die kortingsdingen bij aanmelden nieuwsbrief. De 2 codes voor $5 korting zijn voor bestelling van minstens $50. Heb je dan per afzonderlijke bestelling ook nog andere dingen erbij besteld?
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Over punt 1 gratis verzending kan ook met Sweden Post komen is mijn ervaring (kreeg gister na net geen 4 weken mijn powerbank binnen).Mavamaarten schreef op zondag 14 juni 2015 @ 11:27:
[...]
1. Hangt er een beetje van af voor welke verzending je hebt gekozen. Volgens mij (ik kan me vergissen) komt het met gratis verzending meestal met china post, en bij die duurdere shipping met Sweden Post.
Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II
Ik heb er een Xiaomi speaker besteld, vorige week verzonden dus met een beetje geluk aankomende week ergens binnen.Medione1210 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 07:18:
[...]
Ik heb anders nog maar enkele Allbuy leveringen voorbij zien komen, met als 'hoogtepunt' originele led lampjes.
En natuurlijk kunnen ze wel van alles op hun site zetten, dat zegt natuurlijk ook helemaal niks.
Maar het kleine bedrag en de kracht van Paypal halen mij dan weer over om er iets te bestellen ☺
Na de succesvolle bestelling van de led lampjes heb ik andere orders geplaatst.Medione1210 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 07:18:
[...]
Ik heb anders nog maar enkele Allbuy leveringen voorbij zien komen, met als 'hoogtepunt' originele led lampjes.
Het is op zich logisch dat je eerst met klein spul kijkt of de shop betrouwbaar is, en aangezien ze alles met SE shipping verzenden daar duurt het even voor de andere berichten over bestellingen hier terecht komen.
Er zijn nu een earson, miband, powerbank en de usb fans onderweg voor mij dus zodra die binnen zijn lees je hier meer.
Ik was ook redelijk sceptisch tov van deze shop maar het lijkt er allemaal goed uit te zien.
Dus, to be continued...
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
De vorige Mi Wifi had ook gigabit, en 1TB storage. Ze hebben alleen het design een beetje veranderd, en externe antenna's toegevoegd.ViezeVis schreef op zondag 14 juni 2015 @ 01:03:
http://www.banggood.com/X...09C-1TB-6TB-p-981559.html
En inderdaad, RMB 2999 is echt absurd... Xiaomi begon met goede kwaliteit voor lage prijzen maar de laatste tijd is het meer "premium" prijzen. De Mi Note Pro bijv is niet echt goedkoop, deze router ook niet.
Weer eens iets heel anders gekocht via China, lag al een tijdje in een hoekje wegens de verhuizing maar nu toch maar ergens neergezet:

Destijds via Ebay besteld, was toen $5,50. Linkje kan ik er eventueel bijzoeken, moet ik even de historie in.

Destijds via Ebay besteld, was toen $5,50. Linkje kan ik er eventueel bijzoeken, moet ik even de historie in.
[ Voor 12% gewijzigd door Tommyboy_1908 op 14-06-2015 13:44 ]
Tijdje terug (half mei) producten besteld van eBay uit China. Tot dusver alles aangekomen (eigenlijk al na twee weken) maar ik wacht nu op één lullig stukje soldeertin (tja, scheelt toch 4 euro met Nederland haha).
Enfin, is er dus nog steeds niet. Nu zie ik net op eBay dit tracking nummer:
33075955430
China Post
Ik kom zelf echter niet zover met tracken, behalve dat die 23 mei ergens in China is aangekomen en geshipt is..
Hebben jullie nog meer tracking opties oid waar ik wellicht meer info kan vinden? Ik kom zelf niet verder in ieder geval.
33075955430
China Post
Ik kom zelf echter niet zover met tracken, behalve dat die 23 mei ergens in China is aangekomen en geshipt is..
Hebben jullie nog meer tracking opties oid waar ik wellicht meer info kan vinden? Ik kom zelf niet verder in ieder geval.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Zo te zien tracking voor binnen China. Kleine pakketjes worden vaak zonder internationale tracking verstuurd. China Post small packet bv. Vanaf half Mei geef ik het nog wel kans. Ik zou me pas in Juli zorgen gaan maken.Mu.siQ schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:42:
Tijdje terug (half mei) producten besteld van eBay uit China. Tot dusver alles aangekomen (eigenlijk al na twee weken) maar ik wacht nu op één lullig stukje soldeertin (tja, scheelt toch 4 euro met Nederland haha).
33075955430
China Post
[ Voor 4% gewijzigd door Hyp Hyper op 14-06-2015 14:11 ]
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Grappig ding, link?Tommyboy_1908 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:42:
Weer eens iets heel anders gekocht via China, lag al een tijdje in een hoekje wegens de verhuizing maar nu toch maar ergens neergezet:
[afbeelding]
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Had je zelf ook kunnen zoeken. Een half minuutje mee bezig geweest.
http://www.ebay.com/itm/M...ain_2&hash=item338bf4eebe
Je kan de verkoper ook een berichtje sturen met de vraag of deze de beschikking heeft over een internationaal trackingnummer.Hyp Hyper schreef op zondag 14 juni 2015 @ 14:10:
[...]
Zo te zien tracking voor binnen China. Kleine pakketjes worden vaak zonder internationale tracking verstuurd. China Post small packet bv. Vanaf half Mei geef ik het nog wel kans. Ik zou me pas in Juli zorgen gaan maken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Het komt naar mijn mening geloofwaardig over, maar iemand die dit ook kan bevestigen?
32GB van het merk Sandisk:
https://www.allbuy.com/detail/4800
In een review op de site van Banggood wordt geschreven over gesproken Chinese teksten bij het aanzetten. Heeft deze dat ook?TomasH schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:54:
"When you grow up your heart dies"
Prijs technisch gezien komt mij niet verkeerd over maar ben bang dat die dingen nep zijn zoals altijd..Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 15:17:
Het komt naar mijn mening geloofwaardig over, maar iemand die dit ook kan bevestigen?
Geen ervaring met usbkaarten uit China maar het zou prijstechnisch toch moeten kunnen?Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 15:17:
Hier zijn dezelfde kaartjes voor minder dan 17 euro ( pricewatch: Sandisk Ultra Android microSDHC 32GB ) te krijgen en bij Amazon.com zo'n 14 USD ( http://www.amazon.com/San...G4A-Version/dp/B00M55C0NS ) dus de prijs in China is wat mij betreft geloofwaardig, echter.... zekerheid kan ik iig niet geven.
Jep, als ie aangaat en als de bluetooth verbinding wordt gelegd. Bij het uitzetten niet trouwens. Duurt een seconde oid dus ik vind het niet heel storend.sjaool schreef op zondag 14 juni 2015 @ 15:23:
[...]
In een review op de site van Banggood wordt geschreven over gesproken Chinese teksten bij het aanzetten. Heeft deze dat ook?
Het komt al vaker voorbij in dit topic, het staat in de OP.lowo schreef op zondag 14 juni 2015 @ 16:09:
[...]
Geen ervaring met usbkaarten uit China maar het zou prijstechnisch toch moeten kunnen?
Hier zijn dezelfde kaartjes voor minder dan 17 euro ( pricewatch: Sandisk Ultra Android microSDHC 32GB ) te krijgen en bij Amazon.com zo'n 14 USD ( http://www.amazon.com/San...G4A-Version/dp/B00M55C0NS ) dus de prijs in China is wat mij betreft geloofwaardig, echter.... zekerheid kan ik iig niet geven.
Koop geheugenkaartjes / usb gewoon in NL. De prijzen in China zijn gelijkwaardig / soms zelfs duurder dan in Nederland.
Bijv. Kingston USB sticks, 90% van wat er op taobao / aliexpress / ebay staat is nep.
Gezien de retailprijzen hier gelijk liggen en de kans dat je nep hebt veel groter is, koop gewoon lekker in NL.
Ik heb twee jaar terug kleding gekocht via China, meestal was dit van matige kwaliteit en leek het in de verte niet eens op de product afbeelding. Hoe kopen jullie kleding in China zonder teleurgesteld te worden?
An a day keeps the doctor away.
H&M, Forever 21, Top Shop, Cotton On, Uniqlo.iApp schreef op zondag 14 juni 2015 @ 18:19:
Ik heb twee jaar terug kleding gekocht via China, meestal was dit van matige kwaliteit en leek het in de verte niet eens op de product afbeelding. Hoe kopen jullie kleding in China zonder teleurgesteld te worden?
Voor de rest is het op Aliexpress, Ebay en bij de meeste shops een beetje trial en error. Er is een hoop goeds te krijgen maar ook een hoop troep. Reviews / comments lezen en gewoon proberen.
Mmh, echt?Kenzi schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:27:
[...]
De vorige Mi Wifi had ook gigabit, en 1TB storage. Ze hebben alleen het design een beetje veranderd, en externe antenna's toegevoegd.
En inderdaad, RMB 2999 is echt absurd... Xiaomi begon met goede kwaliteit voor lage prijzen maar de laatste tijd is het meer "premium" prijzen. De Mi Note Pro bijv is niet echt goedkoop, deze router ook niet.
Ik zie namelijk die Xiaomi Mi Mini-routers voorbij komen zonder storage en wel met uitstekende antennes.
Ik zie ze nu ook.
Heb overigens al gevraagd of ze ook verkrijgbaar zijn zonder storage, anders douw ik er zelf wel goedkopere schijven in bewijze van.
ViezeVis schreef op zondag 14 juni 2015 @ 18:27:
[...]
Mmh, echt?
Ik zie namelijk die Xiaomi Mi Mini-routers voorbij komen zonder storage en wel met uitstekende antennes.
Ik zie ze nu ook.
Heb overigens al gevraagd of ze ook verkrijgbaar zijn zonder storage, anders douw ik er zelf wel goedkopere schijven in bewijze van.

Dit was het vorige model, met 2,5" 1TB hdd, en gigabit wan/lan. Die nieuwe is de opvolger van deze.
*knip* het bespreken van namaakmerkartikelen is dus niet de bedoeling
[ Voor 92% gewijzigd door gambieter op 14-06-2015 19:28 ]
Ik kreeg een 5% kortingscodeFreakster86 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:03:
[...]
5$ off 50$ die je dan in je account krijgt?
Hoeveel korting kreeg je?
Verwijderd
Meer mensen hier met mechanische toetsenborden? Ik vind deze sets erg mooi:
http://www.banggood.com/M...-MX-Keyboard-p-90013.html
http://www.banggood.com/M...or-Cherry-MX-p-86961.html
Knetterduur natuurlijk voor een stel keycaps, maar dan heb je wel iets moois.
http://www.banggood.com/M...-MX-Keyboard-p-90013.html
http://www.banggood.com/M...or-Cherry-MX-p-86961.html
Knetterduur natuurlijk voor een stel keycaps, maar dan heb je wel iets moois.
Verwijderd
Bedankt voor het advies!Kenzi schreef op zondag 14 juni 2015 @ 16:40:
[...]
Het komt al vaker voorbij in dit topic, het staat in de OP.
Koop geheugenkaartjes / usb gewoon in NL. De prijzen in China zijn gelijkwaardig / soms zelfs duurder dan in Nederland.
Bijv. Kingston USB sticks, 90% van wat er op taobao / aliexpress / ebay staat is nep.
Gezien de retailprijzen hier gelijk liggen en de kans dat je nep hebt veel groter is, koop gewoon lekker in NL.
Marketingstermen zoals ´´lowest price´´ maken het altijd zo mooi en verleidelijk. Gelukkig maar dat ik het eerst heb nagevraagd op Tweakers.
http://stores.ebay.com/courtesytrading/Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 21:31:
[...]
Bedankt voor het advies!
Marketingstermen zoals ´´lowest price´´ maken het altijd zo mooi en verleidelijk. Gelukkig maar dat ik het eerst heb nagevraagd op Tweakers.
Deze verkoper op Ebay is legit. In totaal al 6 usb sticks en 4 sd kaartjes besteld. Allemaal getest en 100% echt. Worden ook geleverd in originele verpakking en verzending is erg snel. Prijzen liggen toch wel een stuk onder die in de pricewatch.
Ik kan hem iig aanbevelen.
Is dit ook namaak?iApp schreef op zondag 14 juni 2015 @ 18:33:
[mbr]*knip* het bespreken van namaakmerkartikelen is dus niet de bedoeling[/]
Off topiciApp schreef op zondag 14 juni 2015 @ 21:51:
[...]
Is dit ook namaak?http://www.ebay.com/itm/M...ain_0&hash=item33a41c3925
Ik koop dit soort shirts bij de RL outlets in Amerika voor ong. 30_40dollar [vaak 2 voor 50 tijdens sale] en soms voor minder in de RL factory clearance store, dus qua prijs zou het shirt op jouw link echt kunnen zijn, ik zou het er alleen niet op wagen. Mocht het fake zijn dan is het in het iig veel te duur.
Jammer genoeg is dit soort merkkleding in europa belachelijk duur...
[Overigens is die hele outlet industrie in Amerika al lang niet meer de verkoop van b-keus en overjarig spul. Er wordt vaak speciaal voor de outlets geproduceerd en[ men zegt] soms met mindere kwaliteit materiaal.
De b-keus en overjarig spul wordt nu steeds meer aangeboden in factory outlet - clearance stores en winkels als Ross en Marshalls.]
[ Voor 26% gewijzigd door Medione1210 op 14-06-2015 22:37 ]
4/06/2015 22:37 De zending werd gesorteerd NEW ANTWERPEN X
Eindelijk een nieuwe update xD , ik hoop dat mijn nubia z9 mini morgen geleverd wordt...
Die is niet langsgeweest bij de douane , normaal zou er toch 'Aankomst in het internatlonale uitwisselingskantoor' moeten staan?
Eindelijk een nieuwe update xD , ik hoop dat mijn nubia z9 mini morgen geleverd wordt...
Die is niet langsgeweest bij de douane , normaal zou er toch 'Aankomst in het internatlonale uitwisselingskantoor' moeten staan?
Ik heb deze nog niet voorbij zien komen:
Xiaomi Bluetooth V4.1 Hands Free Earphone CSR8610 Chip for Smartphones Tablet PC
http://www.gearbest.com/earphones/pp_197277.html
Ziet er leuk uit en niet duur vergeleken met de competitors.
De leren miband is maar 8 dollar bij gearbest
http://www.gearbest.com/smart-watches/pp_197102.html
Dit lijkt mij ook een interessante product vinden jullie niet? maakt power banks niet meer nodig en je kan de batterijen voor je zaklamp gebruiken. Functioneert tegelijkertijd als batterij lader BTW
Xiaomi Bluetooth V4.1 Hands Free Earphone CSR8610 Chip for Smartphones Tablet PC
http://www.gearbest.com/earphones/pp_197277.html

Dit lijkt mij ook een interessante product vinden jullie niet? maakt power banks niet meer nodig en je kan de batterijen voor je zaklamp gebruiken. Functioneert tegelijkertijd als batterij lader BTW

[ Voor 50% gewijzigd door boussa op 15-06-2015 03:19 ]
Die band is niet de originele, heboussa schreef op maandag 15 juni 2015 @ 02:57:
Ik heb deze nog niet voorbij zien komen:
http://www.gearbest.com/earphones/pp_197277.html[afbeelding]
[afbeelding]
(de originele is bij Xiaomi wel een stukje duurder dan $8 dus voor die prijs ga je hem echt niet zien)
De Kingston Datatraveler U3's op die pagina zijn in ieder geval fake. Missen de text / serienummer op de connector.Freakster86 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 21:39:
[...]
http://stores.ebay.com/courtesytrading/
Deze verkoper op Ebay is legit. In totaal al 6 usb sticks en 4 sd kaartjes besteld. Allemaal getest en 100% echt. Worden ook geleverd in originele verpakking en verzending is erg snel. Prijzen liggen toch wel een stuk onder die in de pricewatch.
Ik kan hem iig aanbevelen.
99% van de Kingstons die ik hier in China heb gezien zijn fake. Wel mooie originele verpakking, die is makkelijk na te maken maar neppe sticks.
http://item.jd.com/854803.html , legitieme Datatravelers, prijzen verschillen niet veel van de Pricewatch.
http://product.suning.com..._name16-1_0_0_105086980_0
Snap niet waarom mensen nog steeds dat risico nemen, om te denken een paar euro te besparen.
[ Voor 32% gewijzigd door Kenzi op 15-06-2015 03:57 ]
Ziet er inderdaad interessant uit. Ik denk dat ik het maar eens ga bestellen. Over een paar weken weer iets om te testenboussa schreef op maandag 15 juni 2015 @ 02:57:
De vorige keer dat ik heb moeten bijbetalen, lag het pakje bij "Nouveau Gand X" dus een echte garantie dat het de douane al gepasseerd is, is het niet.Kaya10 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 22:47:
4/06/2015 22:37 De zending werd gesorteerd NEW ANTWERPEN X
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Afgelopen weekend wat spulletjes (minstens 8 verschillende orders) besteld via AliExpress en normaliter krijg je binnen notime altijd een orderconfirmation/Payment successfully made email toegestuurd.
Maar dit keer helemaal niks, noppes. En nee, 't zit ook niet in de spambox...
Iemand soortgelijke ervaringen?
BTW: volgens het orderoverzicht bij AliExpress staan de spulletjes wel inmiddels allemaal op 'awaiting Shipment'
Maar dit keer helemaal niks, noppes. En nee, 't zit ook niet in de spambox...
BTW: volgens het orderoverzicht bij AliExpress staan de spulletjes wel inmiddels allemaal op 'awaiting Shipment'
Zelfde bij mij. Geen bevestigingsmail binnen en zelfde Awaiting.ehtweak schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:30:
Afgelopen weekend wat spulletjes (minstens 8 verschillende orders) besteld via AliExpress en normaliter krijg je binnen notime altijd een orderconfirmation/Payment successfully made email toegestuurd.
Maar dit keer helemaal niks, noppes. En nee, 't zit ook niet in de spambox...![]()
Ach, we weten dat het even kan duren.
Heel vreemd
net besteld bij Allbuy (MiBand voor 12,35€
)
Netjes betaald, krijg ik een mailtje dat het geld a 13,88€ is ontvangen.
Er is toch echt maar 12,35 afgeschreven dus het zal wel
misschien verwarren ze de dollar-prijs met de europrijs?
(ff gechecked, en inderdaad is het $13,88)
net besteld bij Allbuy (MiBand voor 12,35€
Er is toch echt maar 12,35 afgeschreven dus het zal wel

[ Voor 7% gewijzigd door Waah op 15-06-2015 10:10 ]
Paar 1 cent deals bij Geekbuying http://promotion.geekbuyi..._TPB_3rd_anniversary_sale
Edit: schijnt inmiddels [tijdelijk?] uitverkocht,. Heb zelf wel een otg kabeltje voor 1 cent kunnen bestellen
Edit: schijnt inmiddels [tijdelijk?] uitverkocht,. Heb zelf wel een otg kabeltje voor 1 cent kunnen bestellen
[ Voor 25% gewijzigd door Medione1210 op 15-06-2015 10:34 ]
Risico vind ik een groot woord. Bij aankomst test je het product op elke mogelijke manier en als hij dan niet voldoet aan de beschrijving, dan claim je toch je geld terug?Kenzi schreef op maandag 15 juni 2015 @ 03:46:
De Kingston Datatraveler U3's op die pagina zijn in ieder geval fake. Missen de text / serienummer op de connector.
99% van de Kingstons die ik hier in China heb gezien zijn fake. Wel mooie originele verpakking, die is makkelijk na te maken maar neppe sticks.
http://item.jd.com/854803.html , legitieme Datatravelers, prijzen verschillen niet veel van de Pricewatch.
http://product.suning.com..._name16-1_0_0_105086980_0
Snap niet waarom mensen nog steeds dat risico nemen, om te denken een paar euro te besparen.
Dat van die Kingston kan ik niet bevestigen. Alleen Sandisk producten besteld.
http://www.ebay.com/itm/S...ain_0&hash=item19f1d1b3fb
pricewatch: Sandisk Ultra Fit 16GB Zilver
7 dollar vs 10 euro. Dat is toch een verschil als je er meerdere haalt. Zowel capaciteit als snelheid kloppen gewoon.
De KCX-017 heeft een opvolger : de KCX-045

LCD :

Verkrijgbaar bij oa. GearBest, eBay
Veel extra functies ben ik nog niet tegengekomen, en de formfactor valt me eigenlijk een beetje tegen, de vorige versie met draadje vond ik makkelijker, zeker icm een anker lader.

LCD :

Verkrijgbaar bij oa. GearBest, eBay
Veel extra functies ben ik nog niet tegengekomen, en de formfactor valt me eigenlijk een beetje tegen, de vorige versie met draadje vond ik makkelijker, zeker icm een anker lader.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
De Kingstons die ik hier van Taobao ooit heb gehaald kwamen netjes door alle testen bij H2testw maar toen ik er meer dan 16gb op zette (64gb versie) en laten bestanden van die disk probeerde te openen waren ze corrupt (psd files). Dat is toch wel vervelend.Freakster86 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:36:
[...]
Risico vind ik een groot woord. Bij aankomst test je het product op elke mogelijke manier en als hij dan niet voldoet aan de beschrijving, dan claim je toch je geld terug?
Dat van die Kingston kan ik niet bevestigen. Alleen Sandisk producten besteld.
http://www.ebay.com/itm/S...ain_0&hash=item19f1d1b3fb
pricewatch: Sandisk Ultra Fit 16GB Zilver
7 dollar vs 10 euro. Dat is toch een verschil als je er meerdere haalt. Zowel capaciteit als snelheid kloppen gewoon.
"Deze gebruiker wil of kan geen Berichten ontvangen: TinyDeal.com"Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:23:
[...]
Stuur je ordernr per DM en we kunnen kijken waar ie blijft.![]()
Bandjes zijn op voorraad bij de leverancier dus gaan binnen 1 of 2 dagen normaliter de deur uit.
Des al niet te min bedankt voor de reactie, ik zie dat het bandje inmiddels is verzonden
What you see is always what you get.
na de supersnelle ontvangen verzendingen van banggood/buyincoins valt de verzendtijd van gearbest weer tegen
wacht ondertussen al 5/6 weken op mijn zaklampen die ik daar besteld heb. hopelijk komt de rest wat daar besteld is wel wat sneller binnen.
Nu ben ik ook aan het twijfelen om een MiBand te bestellen maar is dat het wel waard? 
Waah schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:09:
Heel vreemd![]()
net besteld bij Allbuy (MiBand voor 12,35€)
Er is toch echt maar 12,35 afgeschreven dus het zal welmisschien verwarren ze de dollar-prijs met de europrijs?
(ff gechecked, en inderdaad is het $13,88)
Die vraag kan je beter hier stellen:Systemadmin schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:37:
Nu ben ik ook aan het twijfelen om een MiBand te bestellen maar is dat het wel waard?![]()
[...]
[Xiaomi Mi Band] Ervaring en discussie
Als iemand nog een reserve telefoon voor $29,99 wil: http://seckill.tinydeal.com/ is weer bezig.
Tja wat verwacht je er van?Systemadmin schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:37:
Nu ben ik ook aan het twijfelen om een MiBand te bestellen maar is dat het wel waard?![]()
[...]
het is gewoon een leuke gadget denk ik. Slaap tracken vind ik zelf nog het handigst. Merk wel of ik veel "diep" geslapen heb of niet. En het is een simpele reminder om, na een korte nacht, eens op tijd het bed in te duiken.
De wekker vind ik zelf ideaal, maar ook omdat vriendin en ik op andere tijden werken. Sowieso trillend wakker worden is relaxter dan via je smartphone.
En notificaties gebruik ik ook. Heb het geluid van mijn telefoon nu eigenlijk altijd uit. Bij whatsappjes krijg ik vanzelf een trilling, inc groene lampjes. Bij mail 2x trillen + rood etc. Wel heb ik groepsapp's op gedempt. Maar dat had ik daarvoor ook.
TL;DR: Voor 13 euro is het een grappige gadget, met een hoog gadget-nerd gehalte. Heb voor vrienden en familie ondertussen al 5 extra besteld.
*knip* dit topic is niet bedoeld om andermans V&A advertenties af te zeiken
[ Voor 80% gewijzigd door gambieter op 15-06-2015 12:21 ]
Dan vind ik de selfie stick voor € 14,95 toch net iets erger. Die dingen kosten RMB 10 hier.
[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 15-06-2015 12:20 ]
Waar kan ik het beste een Orgineel Mi Band kopen en tegelijk ook een Orgineel lerenbandje.
Waar ik eigenlijk naar benieuwd ben is dat een origineel leren bandje 50 dollar kost, is dit het wel waard om dit te bestellen..
Een tijdje geleden kocht ik via DX.com Xiaomi Piston v2, heel mooi geluid en erg tevreden over. Echter vorige maand was 1 kant heel zacht qua geluid, zonder na te denken zoog ik erop. Dit had resultaat, een doffer geluid, weer een keer gezogen, resultaat: hij was weer de oude!!
In de tussentijd bestelde ik de v3, nu na 2 weken het zelfde probleem, weer het zelfde truukje maar nu helaas zonde resultaat.
Typisch vind ik dit, met een seinheisser nooit problemen en nu 2x met een Xiaomi het probleem. Ik bewaar ze altijd los in mijn broekzak zonder bescherming, dit moet gewoon kunnen lijkt mij. Jullie hier toevallig ervaring mee?
In de tussentijd bestelde ik de v3, nu na 2 weken het zelfde probleem, weer het zelfde truukje maar nu helaas zonde resultaat.
Typisch vind ik dit, met een seinheisser nooit problemen en nu 2x met een Xiaomi het probleem. Ik bewaar ze altijd los in mijn broekzak zonder bescherming, dit moet gewoon kunnen lijkt mij. Jullie hier toevallig ervaring mee?
Lees de laatste vijf pagina's van dit topic:Systemadmin schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:48:
Waar ik eigenlijk naar benieuwd ben is dat een origineel leren bandje 50 dollar kost, is dit het wel waard om dit te bestellen..
[...]
[Xiaomi Mi Band] Ervaring en discussie
En als je de zoek mogelijkheid gebruikt vind je vast nuttige informatie.
Don't erase all files?
[Yes] [No]
er zijn ook andere modellen, ook die op een echte charger lijken. Hou wel rekening mee dat de batterijen die je er in stopt niet goedkoop zijn.Hendrikje1 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 08:53:
[...]
Ziet er inderdaad interessant uit. Ik denk dat ik het maar eens ga bestellen. Over een paar weken weer iets om te testen.
[quote]Kenzi schreef op maandag 15 juni 2015 @ 03:46:
[...]
Die band is niet de originele, he
(de originele is bij Xiaomi wel een stukje duurder dan $8 dus voor die prijs ga je hem echt niet zien)
[...]
Denk dat er geen een heeft gedacht dat het de originele is. De neppe is ook veel duurder bij andere shops.
Verwijderd
De V1 had bij mij na twee maanden links draadbreuk, maar met de V2 en V3 heb ik nog nooit problemen gehad terwijl ik die al langer gebruik en er ook niet echt voorzichtig mee ben.THxZ0NE schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:50:
Een tijdje geleden kocht ik via DX.com Xiaomi Piston v2, heel mooi geluid en erg tevreden over. Echter vorige maand was 1 kant heel zacht qua geluid, zonder na te denken zoog ik erop. Dit had resultaat, een doffer geluid, weer een keer gezogen, resultaat: hij was weer de oude!!
Pakketje is vandaag geleverd , echt tevreden met mijn toestel...Kenhas schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:01:
[...]
De vorige keer dat ik heb moeten bijbetalen, lag het pakje bij "Nouveau Gand X" dus een echte garantie dat het de douane al gepasseerd is, is het niet.
Geen extra kosten betaald, dus gewoon 254 euro voor de zte nubia z9 mini...
Update over de Xiaomi Powerbank 16000mAh.
Ik heb de ebay verkoper een bericht gestuurd en hen er op gewezen dat ik waarschijnlijk een nep product heb gekocht.
De verschillende punten aangegeven zoals de USB kabel, de ontbrekende Mi sticker, de duidelijke text op de powerbank.....
Mijn bericht:
Jaja dat zegt eigenlijk al genoeg, nep dus.
Ik heb de ebay verkoper een bericht gestuurd en hen er op gewezen dat ik waarschijnlijk een nep product heb gekocht.
De verschillende punten aangegeven zoals de USB kabel, de ontbrekende Mi sticker, de duidelijke text op de powerbank.....
Mijn bericht:
Het antwoord van de verkoper:`Hello,
I received the Xiaomi Powerbank 16000mAh today.
But it seems that it is a fake one. A lot of things tell that the powerbank is FAKE!!
There was no code to check if the Powerbank is an official Mi product!
The USB cable is not how it should be!
Text on the powerbank is dark an blurry!
These fake powerbanks are dangerous.
What is the solution?
Sincerely
- pm_petrol
Ze zeggen dus dat het wel een Xiaomi powerbank is maar niet officieel door Xiaomi gemaakt, omdat die meerdere producenten hebbenHi there,
Good day!
Thank you for your message.
1. There was no code to check if the Powerbank is an official Mi product!
Please know that this is Xiaomi power bank, but not made by official Xiaomi itself as Xiaomi has many foundries.
2. Text on the powerbank is dark an blurry.
Please can you take a picture to show the problem? My email is globalbuying2013@gmail.com if you need.
3. The USB cable is not how it should be!
Please kindly tell the details, so that we can sort it out shortly.
Thanks.
Looking forward to hearing from you.
We will try our hardest to provide a delightful purchase experience.
Have a great day!
Kind regards,
Sincerely yours,
Rachel
Zoals gezegd kijk in het aparte MiBand topic en anders helpt mijn MiBand review op Tweakers misschien: http://tweakers.net/produ.../xiaomi-miband-zwart.htmlSystemadmin schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:48:
[...]
Ik heb eens rondgekeken en de originele zijn duur, toch ga ik het hier bestellen: http://www.aliexpress.com...istbands/32319129093.html
Chocoball schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:12:
[...]
Zoals gezegd kijk in het aparte MiBand topic en anders helpt mijn MiBand review op Tweakers misschien: http://tweakers.net/produ.../xiaomi-miband-zwart.html
Mijn bericht:PM_Petrol schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:50:
Update over de Xiaomi Powerbank 16000mAh.
[...]
Het antwoord van de verkoper:
[...]
Ze zeggen dus dat het wel een Xiaomi powerbank is maar niet officieel door Xiaomi gemaakt, omdat die meerdere producenten hebben![]()
Zie mijn eerdere post met foto's... innerlijk is ook totaal anders...
http://www.devi4nt.com/ is ook een aardige om te kijken of het fake is.
[ Voor 25% gewijzigd door red bull op 15-06-2015 14:27 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic