Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-dvh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 07:46
6 juni bij allbuy 3 Mi lights besteld (rozé, oranje en groen). 11 juni verzonden en vandaag ontvangen.

Zijn ze de oranje en groene vergeten mee te sturen |:( Deze staan wel gemarkeerd als verzonden in mijn account. Tijd om kennis te maken met de customer support...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ongeveer een maand geleden heb ik op MITB een (gratis) dvb-t-antenne besteld. Je zou hiermee gratis tv moeten kunnen kijken. Leek we wel leuk om even uit te testen. Wanneer ik 'm ontving, werd meteen duidelijk dat geen van mijn apparaten zo'n ingang heeft, dus kan ik deze antenne niet gebruiken.
http://www.miniinthebox.c...tenne-smamcx_p245029.html
Weet hier iemand of er eventueel verloopstukjes bestaan zodat ik deze antenne gewoon in de tv kan stoppen?
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/14j8fva.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
user001 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:51:
Ongeveer een maand geleden heb ik op MITB een (gratis) dvb-t-antenne besteld. Je zou hiermee gratis tv moeten kunnen kijken. Leek we wel leuk om even uit te testen. Wanneer ik 'm ontving, werd meteen duidelijk dat geen van mijn apparaten zo'n ingang heeft, dus kan ik deze antenne niet gebruiken.
http://www.miniinthebox.c...tenne-smamcx_p245029.html
Weet hier iemand of er eventueel verloopstukjes bestaan zodat ik deze antenne gewoon in de tv kan stoppen?
[afbeelding]
Alleen de antenne heb je weinig aan, er hoort ook nog een receiver/decoder bij. Die heb je ook als USB-variant voor gebruik op een pc/laptop. Met alleen de antenne kan je niks voor zover ik weet.

Zie bijvoorbeeld: http://www.banggood.com/U...L-SDR+DAB+FM-p-84565.html

[ Voor 6% gewijzigd door ralph075 op 18-06-2015 17:59 . Reden: Voorbeeld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
ralph075 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:57:
[...]

Alleen de antenne heb je weinig aan, er hoort ook nog een receiver/decoder bij. Die heb je ook als USB-variant voor gebruik op een pc/laptop. Met alleen de antenne kan je niks voor zover ik weet.
Heeft een televisie niet standaard die ontvanger? Er is alleszins een 'antenna'-channel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
user001 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:58:
[...]

Heeft een televisie niet standaard en ontvangen? Er is alleszins een 'antenna'-channel.
Heeft je TV dan een DVB-ontvanger?
Want je 'antenna' is gewoon de goeie ouwe kabel afaik.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
dodge_911 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:06:
[...]

Heeft je TV dan een DVB-ontvanger?
Want je 'antenna' is gewoon de goeie ouwe kabel afaik.
Volgens de Tweakers-pricewatch wel.
Die 'goeie ouwe kabel' is trouwens DVB-C(able), als ik me niet vergis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 22:19
Ben ik de enige die het door heeft of komen zendingen uit China nu al wat vertraagt aan? Heb het idee dat daar ook de vakantieperiode begonnen is.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
user001 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:11:
[...]

Volgens de Tweakers-pricewatch wel.
Die 'goeie ouwe kabel' is trouwens DVB-C(able), als ik me niet vergis. :)
Dan weet ik 't ook niet hoor :D
Kan je denk ik beter je vraag stellen in het bij jouw tv horende topic, want dit gaat helemaal niet meer over Chinashoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Laatst online: 18-09 23:44
Blitzwolf van Banggood is ook vandaag binnengekomen. Alle poorten doen het gelukkig en was nog wel verrast hoe klein het apparaat eigenlijk is. Had het toch wel iets groter voorgesteld, ondanks dat ik gelezen had dat het een klein apparaat zou zijn :P.

Had volgens mij al eerder hier een vraag voorbij zien komen over het sluipverbruik en was hier zelf ook wel benieuwd naar. Heb dit proberen te meten, maar mijn wattagemeter kon in ieder geval geen of niet voldoende wattage meten om dit te melden op het scherm. Lijkt mij dus wel goed te zitten met het sluipverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
dodge_911 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:58:
[...]

Dan weet ik 't ook niet hoor :D
Kan je denk ik beter je vraag stellen in het bij jouw tv horende topic, want dit gaat helemaal niet meer over Chinashoppen :)
Toch bedankt voor jullie hulp, ralph075 en dodge_911! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Don Roberto schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 19:06:
Blitzwolf van Banggood is ook vandaag binnengekomen. Alle poorten doen het gelukkig en was nog wel verrast hoe klein het apparaat eigenlijk is. Had het toch wel iets groter voorgesteld, ondanks dat ik gelezen had dat het een klein apparaat zou zijn :P.
Niet helemaal China-topic, want besteld via Amazon.de, maar wel via dit topic geïnspireerd ;)

Gisteren hier de Anker 60w-lader ontvangen.
dodge_911 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 18:25:
[...]

De 40W niet, de 60W wél, merk ik net...
Inderdaad met lampje ;)

Werkt perfect, ideaal om een centraal laadhoekje in huis te maken die slechts 1 stopcontact nodig heeft.

Alleen bij mijn tablet (een wat oudere Asus T300) werkt het niet lekker samen. Als ik hem aansluit, dan geeft ie geen enkele laadindicatie (niet met batterij-icoontje in de taakbalk, niet met lampje op de behuizing), maar hij laadt wel op (langzamer dan met de originele lader van Asus, maar het werkt...). Apart, zal ik maar zeggen. Al het andere werkt gelukkig probleemloos.
user001 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 19:37:
[...]

Toch bedankt voor jullie hulp, ralph075 en dodge_911! :)
Welcome. :)

[ Voor 7% gewijzigd door ralph075 op 18-06-2015 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 22:24
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XbpSRrg.png
Een kleine preview van de lang verwachte opvolger van ons welkbekende Earson ER-151 speaker, de Earson ER-160. Zal hij de reputatie van Earson in stand houden en zou hij de ER-151 kunnen overtreffen? Dat zal je binnenkort kunnen lezen in een volledige review waar ik de twee speakers grondig met elkaar ga vergelijken. Tot die tijd zal je het moeten doen met mijn eerste indrukken van de ER-160.

De speaker komt in een stevige doos, niet meer zo flashy als de ER-150, maar meer in de Xiaomi stijl. Dus een relatief eenvoudige doos met weinig opdruk behalve wat Chinese tekens en een Mammoet. Want dit is volgens Earson een Mammoet speaker.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ge7zOMy.png

De eerste indruk van de Er-160 is echt best wel goed te noemen. Qua formaat is hij met z’n 165 x 65 x 60 mm toch wel een stukje groter dan de ER-151 maar het blijft echt wel een goede portable speaker. Qua volume gaat hij duidelijk wat harder dan z’n kleine broertje, of dat met hetzelfde relatief goede geluidsspectrum gaat moet ik nog ondervinden. Aansturen van de speaker kan net als bij de ER-151 met een Aux (3,5mm) kabel en Bluetooth. Maar de ER-160 heeft ook een Micro-SD kaart slot en ingebouwde MP3 speler, wel zo handig voor op feestjes of plekken met veel verstoringen voor Bluetooth. De Micro-SD kreeg ik eerst maar niet aan de praat, ook niet met behulp van de Chinese handleiding. Maar naar wat trial en error bleek het Micro-SD kaartje FAT geformatteerd te moeten zijn, en dan doet hij het zonder problemen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nwqGKoe.png

Of de ER-160 beter is dan de ER-151 moet nog even goed getest worden, maar het ziet er naar uit dat hij op een aantal punten wel vooruitgang geboekt heeft. Al is dit trouwens ook wel terug te zien in het kostenplaatje, maar je moet wat over hebben voor z’n toffe speaker! Ik heb mijn Earson ER-160 via Tinydeal gekocht. Via de gratis shipping duurde het ongeveer twee weken voordat hij in Nederland was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanibanani
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:31
Ik kon me weer niet inhouden :) Ik heb zojuist een chuwi hi8 dual boot tablet besteld bij gearbest voor 93 dollar in de aanbieding. Deze deal is nog 3 dagen geldig, maar opbde frontpage staat een chuwi aanbieding vanaf de 22e. Balen als hij dan nog goedkoper is, maar ik kon niet wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
tokko1 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:09:...maar het ziet er naar uit dat hij op een aantal punten wel vooruitgang geboekt heeft. Al is dit trouwens ook wel terug te zien in het kostenplaatje, maar je moet wat over hebben voor z’n toffe speaker! Ik heb mijn Earson ER-160 via Tinydeal gekocht. Via de gratis shipping duurde het ongeveer twee weken voordat hij in Nederland was.
Dat is een behoorlijk prijsverschil, $50 voor de ER-160, terwijl ik $16 voor de ER-151 heb betaald. Ben benieuwd naar de review (en of ie $34 toegevoegde waarde heeft ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Banggood bestelling (drone) met Posten.se vandaag ontvangen. Geen extra kosten of zo. Was een best pakket, maar wel erg licht.

28 mei besteld, 31 mei shipped, vandaag ontvangen. Viel mee. Kon erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
Sander-dvh schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:41:
6 juni bij allbuy 3 Mi lights besteld (rozé, oranje en groen). 11 juni verzonden en vandaag ontvangen.

Zijn ze de oranje en groene vergeten mee te sturen |:( Deze staan wel gemarkeerd als verzonden in mijn account. Tijd om kennis te maken met de customer support...
Bij mij waren ze de Xiaomi Fan vergeten (3 lampjes en 1 fan). Ze zouden het uitzoeken. Na een paar dagen gevraagd aan allbuy hoe het er mee staat zeggen ze dat ik geduldig moet zijn. Nu een week verder nog niks gehoord. Gaat maar om 3 dollar nog wat maar ik stuur ze nog 1 mail en anders maar via Paypal uit principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 08:30
luckyjan schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:05:
[...]

Bij mij waren ze de Xiaomi Fan vergeten (3 lampjes en 1 fan). Ze zouden het uitzoeken. Na een paar dagen gevraagd aan allbuy hoe het er mee staat zeggen ze dat ik geduldig moet zijn. Nu een week verder nog niks gehoord. Gaat maar om 3 dollar nog wat maar ik stuur ze nog 1 mail en anders maar via Paypal uit principe.
Ik had ook een Xiaomi Fan en een Xiaomi Lamp besteld, maar alleen de Fan is vandaag geleverd. Nergens een teken waar de Lamp gebleven is, normaal zou toch bij de order detail gemeld moeten worden dan de verzendig gesplitst is? Daarnaast klopte ook de waarde niet, en dan wel de verkeerde kant op: ik heb €2,95 betaald voor de Fan maar er staat $5 als waarde op het pakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
luckyjan schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:05:
[...]

Had ik niet eerder gelezen dat Allbuy de order opsplitst en apart verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momenteel zijn er weer zo'n 1000 coupons van $2 (voor orders van $2.01 of meer) bij de Orico Shop op Aliexpress.

[ Voor 9% gewijzigd door Chocoball op 18-06-2015 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Chocoball schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:15:
Momenteel zijn er weer zo'n 1000 coupons van $2 bij de Orico Shop op Aliexpress.
Dank, snel 1 meegepakt ($2 over $2,01). Vorige keer waren ze vrij snel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Medione1210 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:14:
[...]

Had ik niet eerder gelezen dat Allbuy de order opsplitst en apart verstuurd?
Bij de order status staat dat het samen verstuurd is met één trackingnummer

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SzFxRHZ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanibanani
luckyjan schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:29:
[...]

Bij de order status staat dat het samen verstuurd is met één trackingnummer

[afbeelding]
Bij mij en bij Jadang is iets soortgelijks gebeurd. Ik heb gisteren een mail gestuurd naar Allbuy, maar (op de ontvangstbevestiging van de mail na) niks meer gehoord. Ik dacht in eerste instantie dat er problemen waren met het versturen van batterijen (mijn power bank is nog niet geleverd), maar als ik dit zo allemaal lees dan kan dat het probleem niet zijn. Ik ga er eigenlijk van uit dat alles nog komt en dat ik een reactie krijg op mijn mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:32
Ik heb ook een keer een slechte ervaring gehad met Allbuy. Had iets besteld, na paar weken achter gekomen dat ze het nog niet hadden verstuurd. Het had/heeft geen haast, maar toch. Even hun gemaild, ze zouden vaart achter zetten. Anderhalve week later lag het pakketje nog altijd stof te vangen. Toen maar een slechte review achtergelaten op een van de reviewebsites en toen kon het opeens wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:28
Kanibanani schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:11:
Ik kon me weer niet inhouden :) Ik heb zojuist een chuwi hi8 dual boot tablet besteld bij gearbest voor 93 dollar in de aanbieding. Deze deal is nog 3 dagen geldig, maar opbde frontpage staat een chuwi aanbieding vanaf de 22e. Balen als hij dan nog goedkoper is, maar ik kon niet wachten 8)7
wat is eigenlijk het verschil tussen de hi8 en de vi8? Volgens mij klopt de wwbsite niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
ralph075 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:21:
[...]

Dat is een behoorlijk prijsverschil, $50 voor de ER-160, terwijl ik $16 voor de ER-151 heb betaald. Ben benieuwd naar de review (en of ie $34 toegevoegde waarde heeft ;) ).
Bij banggood is ie toch veel goedkoper, ten minste toen ik hem daar bestelde

37.99usd en dan coupon Earson16 dan heb je 15% korting

€ 29,48 incl verzending komt ie dan op ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Momenteel zijn er weer zo'n 1000 coupons van $2 (voor orders van $2.01 of meer) bij de Orico Shop op Aliexpress.
tnx voor de tip. Had een orico kabel in de auto, maar m'n auto is gejat... inclusief USB kabel :/
Nu voor 4 dollar weer een prima kabeltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Een mailtje met een dreiging van een dispute en dat ze zo veel klanten zullen verliezen als dit de manier van service is bij Allbuy helpt blijkbaar wel:

" Dear,
We’re very sorry for the inconvenience that we have brought to you.

We can refund for xiaomi fan.Okay?

Thanks for your understanding. "

En nu kijken of ze het ook snel refunden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Toch weer iets aparts meegemaakt met een aantal bestellingen via AliExpress:

Diverse knutselspulletjes besteld.
We zitten nu al 3 weken te wachten op al dat kleine grut, komt in eerste instantie de allerlaatste bestelling als eerste binnen (amper een week onderweg).
Komt er gisteren ineens een envelop (van een bestelling van 20 dagen geleden) binnen, met op de buitenzijde het bestelnummer van één bestelling, blijkt de envelop die bewuste bestelling te bevatten, maar ook nog een deel (!?) van een andere bestelling... :?
En volgens het besteloverzicht van AliExpress zou het afkomstig moeten zijn van twee verschillende verkopers... tja...
Alleen ontbreekt dus op deze binnengekomen envelop een referentie naar de oorspronkelijke bestelling (die er bovendien maar voor een deel inzit).
Lijkt er op alsof ze daar in Verweggistan wat zaken aan het mixen zijn... :-(

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Post en douane in Belgie is een beetje .....

Net gebeld naar hen waarom ik 23,45 euro extra moet betalen op iets dat 22,52 euro kost inclus verzending.
Kerel aan de lijn was allerlei excuses aan het zoeken .... ahhh electronica .... ahhh waarschijnlijk anders op het label.
De officiele docs geven aan dat dit mij 18,xx euro kost..

Blijkbaar indien ik een klacht indien om het te laten herberekenen zal dat mij 86 euro erbovenop kosten, ja je leest het goed, 'retributiekosten' om het te laten herberekenen en indien ik gelijk heb mag ik dat terug krijgen.
Uiteraard mag je alles op voorhand betalen en duurt het onderzoek enkele weken.

China shopping heeft toch wel zijn mindere momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:36
Luke-san schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:36:
Post en douane in Belgie is een beetje .....

Net gebeld naar hen waarom ik 23,45 euro extra moet betalen op iets dat 22,52 euro kost inclus verzending.
Kerel aan de lijn was allerlei excuses aan het zoeken .... ahhh electronica .... ahhh waarschijnlijk anders op het label.
De officiele docs geven aan dat dit mij 18,xx euro kost..

Blijkbaar indien ik een klacht indien om het te laten herberekenen zal dat mij 86 euro erbovenop kosten, ja je leest het goed, 'retributiekosten' om het te laten herberekenen en indien ik gelijk heb mag ik dat terug krijgen.
Uiteraard mag je alles op voorhand betalen en duurt het onderzoek enkele weken.

China shopping heeft toch wel zijn mindere momenten.
Je weet dat zulke bedragen als handelingskosten normaal zijn. Alleen is als iets 18 euro dit niet terecht. Maar de douane let NIET op de label. Want iedereen kan wel een waarde van een paar dollar erop zetten. Zij bepalen zelf in vele gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:15
dennistd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:10:
[...]

Ik had ook een Xiaomi Fan en een Xiaomi Lamp besteld, maar alleen de Fan is vandaag geleverd. Nergens een teken waar de Lamp gebleven is, normaal zou toch bij de order detail gemeld moeten worden dan de verzendig gesplitst is? Daarnaast klopte ook de waarde niet, en dan wel de verkeerde kant op: ik heb €2,95 betaald voor de Fan maar er staat $5 als waarde op het pakketje.
Hier dezelfde bestelling gedaan maar afgelopen week wel goed aangekomen. Fan + lampje zaten in 1 envelop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:15
FunFair schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:23:
[...]

tnx voor de tip. Had een orico kabel in de auto, maar m'n auto is gejat... inclusief USB kabel :/
Ik gebruik qua usb kabels alleen de kabels van de oneplus one nog. Heb er nu een paar extra aangeschaft maar laden snel, bouwkwaliteit is goed en in de aanbieding goed betaalbaar €6/7 exclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Herr Flicker schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:17:
[...]

Je weet dat zulke bedragen als handelingskosten normaal zijn. Alleen is als iets 18 euro dit niet terecht. Maar de douane let NIET op de label. Want iedereen kan wel een waarde van een paar dollar erop zetten. Zij bepalen zelf in vele gevallen.
Euhm, nee.

Ik heb alle papieren doorgestuurd zoals screenshot betaling BG en een copy van de betaling via Paypal.

Dat zij nu 23,xx euro moeten hebben ipv van 18,xx euro dat mag jij mij eens uitleggen waar mijn redenering fout zit dat de rekening al niet klopt?

Edit: de post stond net aan de deur. Ik mocht de rekening niet inkijken alvorens ik betaalde en aftekende.
Pure maffia noem ik dit.

[ Voor 9% gewijzigd door Luke-san op 19-06-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Heb geen account, ook even niets nodig, maar zijn er zo te zien nog 895 over op het moment. (was nieuwsgierig en vroeg me af of ze weer zo hard gingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanibanani
maurits82 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:16:
[...]

wat is eigenlijk het verschil tussen de hi8 en de vi8? Volgens mij klopt de wwbsite niet?
De HI8 is een nieuwer apparaat (volgens mij nog geen week oud) en heeft een scherm resolutie van 1920x1080, terwijl de VI8 "slechts 1280x800 heeft. De HI8 heeft daarentegen een iets kleinere batterij (4000mah VS 5000 man) en geen mini-hdmi out zoals de nieuwere VI8 wel heeft. Dit alles uit het geheugen opgesomd, dus pin me er niet op vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 16:48
(jarig!)
tokko1 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:09:
[afbeelding]
Een kleine preview van de lang verwachte opvolger van ons welkbekende Earson ER-151 speaker, de Earson ER-160. Zal hij de reputatie van..
Bedankt voor de preview! _/-\o_ Wacht met smart op de volledige review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
IdieEasy schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:20:
Heb geen account, ook even niets nodig, maar zijn er zo te zien nog 895 over op het moment. (was nieuwsgierig en vroeg me af of ze weer zo hard gingen).
Alleen het nut ontgaat mij een beetje. USB kabel (van Orico) via AliExpress = €4.63, precies zelfde kabel maar dan via Orico incl. gebruik makende van de $2 korting maakt €5.34. Ja zo kan ik ook coupons uitdelen :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
FunFair schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:23:
[...]
Dat ze jouw auto jatten is tot daar aan toe, maar inclusief USB-kabel.... :N
Kanibanani schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:24:
[...]
De HI8 is een nieuwer apparaat (volgens mij nog geen week oud) en heeft een scherm resolutie van 1920x1080, terwijl de VI8 "slechts 1280x800 heeft. De HI8 heeft daarentegen een iets kleinere batterij (4000mah VS 5000 man) en geen mini-hdmi out zoals de nieuwere VI8 wel heeft. Dit alles uit het geheugen opgesomd, dus pin me er niet op vast :)
Ehm... nu volg ik het even niet meer... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanibanani
ralph075 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:41:

[...]
Ehm... nu volg ik het even niet meer... :?
Sorry, dat was verwarrend 8)7

Er zijn (zoals ik nu heb gezien, maar misschien nog wel meer dan) 2 versies van de VI8 (super en ultra geloof ik). Een van de twee is nieuwer dan de ander en beschikt over een mini hdmi poort.

Edit:
Vergelijking specs chuwi hi8 en chuwi vi8
http://www.devicespecifications.com/en/comparison/bdf23250d

[ Voor 12% gewijzigd door Kanibanani op 20-06-2015 00:41 . Reden: Additionele info toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Kanibanani schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:24:
[...]

merci!
Heb de Hi8 ook besteld! :)
Heb je misschien een tip voor een toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Net mijn Shark watch binnen gekregen. Voordat de verkoper het verzond duurde het even, maar verzending zelf ging redelijk snel. Horloge in de aanbieding gekocht, is normaal €36 maar was op Aliexpress tijdelijk met 50% korting. Voor €18 zeker een mooi en kwalitatief goed horloge

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/xppx00.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/w0rpc9.jpg

Link naar horloge

/edit plaatjes aangepast

[ Voor 20% gewijzigd door wildcheese op 19-06-2015 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Luke-san schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:52:
[...]

Euhm, nee.

Ik heb alle papieren doorgestuurd zoals screenshot betaling BG en een copy van de betaling via Paypal.

Dat zij nu 23,xx euro moeten hebben ipv van 18,xx euro dat mag jij mij eens uitleggen waar mijn redenering fout zit dat de rekening al niet klopt?

Edit: de post stond net aan de deur. Ik mocht de rekening niet inkijken alvorens ik betaalde en aftekende.
Pure maffia noem ik dit.
Ik had enkele maanden geleden ook iets soortgelijks voor met bpost.
Ook ik had enkele centjes meer dan €22 betaald, waarna een brief kwam met de vraag om een betalingsbewijs te sturen. Dat deed ik, waarna ik enkele dagen een afwezigheidsbriefje in mijn brievenbus kreeg met de mededeling dat ik een bepaald bedrag moest betalen (die €2 te hoog was).
Principieel heb ik meteen een dossier geopend op hun website, uit de hoop dat die binnen de 2 weken ging opgelost geraken (na die 2 weken zou de zending teruggestuurd worden). Toen na meer dan een week nog niets aan mijn dossier gedaan was, belde ik naar hun klantendienst. Daar een licht onvriendelijke persoon die me vertelde dat dat dossier 'mij veel geld zou kunnen kosten'.

*knip* dat soort oproepen/adviezen zijn ongewenst

Waarom heb je dat pakketje eigenlijk aangenomen? Je kon toch gewoon de postbode buiten laten staan, zodat die naar het dichtstbijzijnde postpunt zou gestuurd worden.

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 19-06-2015 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
user001 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:35:
[...]

Waarom heb je dat pakketje eigenlijk aangenomen? Je kon toch gewoon de postbode buiten laten staan, zodat die naar het dichtstbijzijnde postpunt zou gestuurd worden.
Heb het niet aangenomen of betaald. Iets waarvan ik geen berekening van mag zien weiger ik.
Het niet laten zien van de berekening is trouwens volgens mij tegen de wetgeving.

Betalen en nadien geld terugvorderen doe ik niet aan mee.
Het pakje gaat terug richting verzender gaan als ik het binnen x aantal dagen niet kwam ophalen en met die uitspraak jagen ze mensen op om toch te betalen.

Worst case scenario als ik het zou aannemen zou het mij 22,52 + 23,45 + 86 (herberekeningskosten) = 132 euro kosten dus no way en probeer dan maar eens terug te vorderen.
Ik steek mijn tijd niet meer in terugvorderingen want daar rekenen ze op dat je het dan toch opgeeft.

Nu heb ik een teleurgesteld zoontje, maar gelukkig begrijpt hij dat zijn vader niet zomaar geld weggeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had even gauw de zoekfunctie gebruikt maar niks gevonden.

Zijn er China shoppers die ervaring met earphones van het merk KZ hebben? Op Head-Fi schijnen nogal lyrisch te zijn over de prijs/kwaliteit verhouding en dan vooral over het model ATE met foam tips die normaal rond de $25 kost maar in sommige shops nu rond de $10?
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51PoH%2Bly6zL._SX425_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:22
Valt het meer mensen op dat PostNL veel meer controleerd? Ik krijg nu al 3 keer achter elkaar een brief om de waarde en factuur te sturen. In de jaren hiervoor nog nooit brieven gehad...
Kost me zo veel geld;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
user001 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:35:
[...]
[mbr]*knip* dat soort oproepen/adviezen zijn ongewenst[/]
Die zijn volgens jullie huisregels niet ongewenst, aangezien ik geen douanekosten omzeild heb, maar gewoon een rechtzetting gevraagd. Aangezien ik die kreeg, wil dat zeggen dat ik gelijk had. :)
Luke-san schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:58:
[...]

Heb het niet aangenomen of betaald. Iets waarvan ik geen berekening van mag zien weiger ik.
Het niet laten zien van de berekening is trouwens volgens mij tegen de wetgeving.
Ik betwijfel me een beetje of de postbode zelf inzicht heeft in die berekening. Volgens mij treffen zij geen/weinig schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Luke-san schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:58:
[...]

Betalen en nadien geld terugvorderen doe ik niet aan mee.
Het pakje gaat terug richting verzender gaan als ik het binnen x aantal dagen niet kwam ophalen en met die uitspraak jagen ze mensen op om toch te betalen.

Worst case scenario als ik het zou aannemen zou het mij 22,52 + 23,45 + 86 (herberekeningskosten) = 132 euro kosten dus no way en probeer dan maar eens terug te vorderen.
Ik steek mijn tijd niet meer in terugvorderingen want daar rekenen ze op dat je het dan toch opgeeft.

Nu heb ik een teleurgesteld zoontje, maar gelukkig begrijpt hij dat zijn vader niet zomaar geld weggeeft.
Als jouw berekening klopt hoef je toch niets te vrezen? Dan krijg je het teveel berekende terug en hoef je geen 'toeslag' te betalen?

Alleen het ongemak al is voor mij een reden om alleen kleine gadgets die ruim goedkoper dan 22 euro zijn te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 18:53

verbraakje

🚦

Chocoball schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:58:
Had even gauw de zoekfunctie gebruikt maar niks gevonden.

Zijn er China shoppers die ervaring met earphones van het merk KZ hebben? Op Head-Fi schijnen nogal lyrisch te zijn over de prijs/kwaliteit verhouding en dan vooral over het model ATE met foam tips die normaal rond de $25 kost maar in sommige shops nu rond de $10?
[afbeelding]
Ja ik heb deze toevallig vorige week binnen gehad samen met de KZ ED9. ik moet zeggen dat ik er erg positief over ben. Persoonlijk vind ik het geluid erg neutraal. (Hier was ik ook naar opzoek) geen extra harde bass of mid /high gewoon mooi in balance. Kan ze verder met niets vergelijken behalve met de Ttpod t1 t1-e die ronduit k*t zijn. De ED9 hebben nog speciale tussen stukjes om iets meer/minder bass te krijgen.

http://nl.aliexpress.com/...5mm-Hifi/32351142323.html

Ik had de KZ ED9 overigens voor 5 euro maar zie dat ze nu in prijs zijn gestegen naar 11 euro. Als ik zou moeten kiezen zou ik nu voor de ED9 gaan vanwegen het formaat van de ATE. Als zou ik dan wel wachten tot dat deze weer in de sale zijn voor 5 euro.

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
user001 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:23:
[...]

Ik betwijfel me een beetje of de postbode zelf inzicht heeft in die berekening. Volgens mij treffen zij geen/weinig schuld.
De rekening/factuur stak in zo een plastiek zakje aan de zijkant. Hij mocht dit blijkbaar niet openen.

Postbode was heel vriendelijk, maar zal de orders van bovenuit volgen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Zo vandaag mijn blitzwolf charger ook binnen gekregen van Banggood. 10 daagjes inc weekend. Zeer snel!

Wat ik wel vreemd vind en ervaren jullie dit ook.. mijn 2 pakketjes van 7 en 9 juni zijn beiden al binnen en deze waren verzonden zonder track and trace.

Mijn powerbank is ook 7 juni verzonden met track and trace (zonder dat ik hierom had gevraagd) en die is nog onderweg. Is hier een reden voor? Hij gaat via Sweden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Shadow343 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:29:
Is hier een reden voor? Hij gaat via Sweden.
Je geeft 't antwoord zelf al...
Because Sweden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
verbraakje schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:41:
[...]
Ja ik heb deze toevallig vorige week binnen gehad samen met de KZ ED9.
Die KZ reeks zou volgens AlieExpress " noise control" hebben. Ik vermoed dat dit gewoon pasieve cancelling is? Geen active systeem?

Ik ben namelijk al lange tijd op zoek naar betaalbare active noise control in-ear phones.

En indien iemand een goede tip: ik zoek ook super goedkope sport in-eares. Dus echt rond de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:05
Iemand weleens bij www.vopmart.com gekocht?

Ik wil een jiayu S3 en deze is daar aanzienlijk vordeliger, maar geen idee wat voor reputatie deze winel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
[...]

Ja ik heb deze toevallig vorige week binnen gehad samen met de KZ ED9. ik moet zeggen dat ik er erg positief over ben. Persoonlijk vind ik het geluid erg neutraal. (Hier was ik ook naar opzoek) geen extra harde bass of mid /high gewoon mooi in balance. Kan ze verder met niets vergelijken behalve met de Ttpod t1 t1-e die ronduit k*t zijn. De ED9 hebben nog speciale tussen stukjes om iets meer/minder bass te krijgen.

Ik had de KZ ED9 overigens voor 5 euro maar zie dat ze nu in prijs zijn gestegen naar 11 euro. Als ik zou moeten kiezen zou ik nu voor de ED9 gaan vanwegen het formaat van de ATE. Als zou ik dan wel wachten tot dat deze weer in de sale zijn voor 5 euro.
[...]

beide besteldmerci, ben benieuwd! ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaserJet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06-2023
Voor $19,99 kan je hier een complete vouwfiets bestellen uit China. Ik ben alleen bang dat deze aanbieding incl. storneren/baksteen/paypal dispuut is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Ik heb gezocht maar kon het antwoord op mijn vraag hier niet vinden en ook niet op de website van de douane. Hopen dat iemand het hier weet.

Ik heb product A gekocht voor 22 euro incl free shipping.
Door mijn tegoed punten en een kortings code heb ik 19 euro betaalt voor product A.

Nu heb ik een brief gekregen van TNT dat ik de waarde op moet geven en de factuur mee moet sturen.
De waarde is 22 euro, maar door mijn korting heb ik maar 19 betaalt. Dit is ook te zien op de factuur.

Moet ik nu invoer kosten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:41

Quad

Doof

0Burner0 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:10:
Ik heb gezocht maar kon het antwoord op mijn vraag hier niet vinden en ook niet op de website van de douane. Hopen dat iemand het hier weet.

Door mijn tegoed punten en een kortings code heb ik 19 euro betaalt voor product A.

Nu heb ik een brief gekregen van TNT dat ik de waarde op moet geven en de factuur mee moet sturen.
De waarde is 22 euro, maar door mijn korting heb ik maar 19 betaalt. Dit is ook te zien op de factuur.

Zover ik weet als het €21,99 kost niet, vanaf €22,00 wel.
Tegoedpunten vertegenwoordigen ook een bedrag, dus oorspronkelijk zal je dan €22,xx betaald hebben, en dien je wel belasting erover af te dragen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
LaserJet schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:02:
Voor $19,99 kan je hier een complete vouwfiets bestellen uit China. Ik ben alleen bang dat deze aanbieding incl. storneren/baksteen/paypal dispuut is.
Dat denk ik ook. Hij verkoopt ook Race en ATB fietsen voor absurd lage prijzen.

Hij heeft veel positieve reviews veramelt met zaklampen en Nitecore laders en pas 2 voor fietsen, maar die 2 zijn door reviewers met pas een paar aankopen, dus ws een scam.

[ Voor 41% gewijzigd door Kitano op 19-06-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online

Dat hangt af van wat ze (PostNL) vragen. Bij bpost (België) staat op de brief dat een kredietkaartafschrift voldoende is. Daaruit kunnen ze natuurlijk niet afleiden of je korting d.m.v. tegoed gehad hebt! ;)
In principe gaat het wel over de productwaarde.

[ Voor 2% gewijzigd door user001 op 19-06-2015 16:23 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:22

Het gaat om de waarde en niet om wat je er voor betaald hebt. Dus 22 euro is het bedrag waar het om gaat. Ze hadden dus beter het product voor bijvoorbeeld 18 euro en 4 euro verzendkosten kunnen verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
BB-One schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:19:
[...]

Het gaat om de waarde en niet om wat je er voor betaald hebt. Dus 22 euro is het bedrag waar het om gaat. Ze hadden dus beter het product voor bijvoorbeeld 18 euro en 4 euro verzendkosten kunnen verkopen...
Hmm dan wil ik het risico niet lopen op een naheffing, product komt bij Banggood vandaan.
In de brief staat dat ze het na 30 dagen terug sturen naar de verzender. Krijg ik dan een refund?
Of krijgt Banggood nu (extra) kosten in hun maag gesplitst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Quad schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:12:
[...]

Tegoedpunten vertegenwoordigen ook een bedrag, dus oorspronkelijk zal je dan €22,xx betaald hebben, en dien je wel belasting erover af te dragen.
Op de Paypal factuur staan geen tegoedpunten en kortingscode vermeld hoor.
De waarde is dan gewoon €19,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Pistolebob schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:30:
[...]

Op de Paypal factuur staan geen tegoedpunten en kortingscode vermeld hoor.
De waarde is dan gewoon €19,00
Dat is geen factuur, slechts een betalingsbewijs.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
Kitano schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:13:
[...]

Dat denk ik ook. Hij verkoopt ook Race en ATB fietsen voor absurd lage prijzen.

Hij heeft veel positieve reviews veramelt met zaklampen en Nitecore laders en pas 2 voor fietsen, maar die 2 zijn door reviewers met pas een paar aankopen, dus ws een scam.
Zijn het soms modellen? Ziet er een beetje vreemd uit.

Hoewel de specs anders aangeven.

[ Voor 3% gewijzigd door maartend op 19-06-2015 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Quad schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:12:
[...]

Maar je betaalt geen €22,xx
Hte gaat over het betaalde bedrag, niet over de waarde van het item.
Zou mooi zijn, ik eBay toevallig ergens iets waardevols voor minder dan 22€, maar zou toch over de volledige waarde van het item belastingen moeten gaan betalen? Dat klopt niet.
Gewoon voorbeeld, dat mezelf al is overkomen : ik bood vroeger heel geregeld op Victorinox spul dat in beslag genomen werd door de TSA. Daar zijn soms erg mooie stukken bij, voor weinig centjes. Gaat dan de douane opzoeken in de catalogus van Victorinox hoeveel het item kost en mij daarop belasten? Of op de prijs die ik eraan betaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:33
dodge_911 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:39:
[...]

Zou mooi zijn, ik eBay toevallig ergens iets waardevols voor minder dan 22€, maar zou toch over de volledige waarde van het item belastingen moeten gaan betalen? Dat klopt niet.
Gewoon voorbeeld, dat mezelf al is overkomen : ik bood vroeger heel geregeld op Victorinox spul dat in beslag genomen werd door de TSA. Daar zijn soms erg mooie stukken bij, voor weinig centjes. Gaat dan de douane opzoeken in de catalogus van Victorinox hoeveel het item kost en mij daarop belasten? Of op de prijs die ik eraan betaald heb.
Interessante vraag, in principe is het een tweede hands product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

[...]

Nou nee je snapt het verkeerd, als jij via eBay voor 25 euro wat koopt en je hebt een couponcode twv €5 waardoor je €20 betaald moet je alsnog invoerkosten betalen over het bedrag van €25.
In het geval van deze Tweaker kwam door kortingencoupons het totaalbedrag alsnog onder de €22 uit maar in feite betaal je het volledige bedrag.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 14:57
Het gaat om het te betalen bedrag, dus datgene wat op de paypal factuur staat. Wil je het 100% doen dan stuur je zowel een paypal factuur als de bevelbevestiging waarbij je bijschrijft dat het product met korting is besteld. Bij mij hebben ze gewoon de BTW berekend op "bestelling minus coupon". Natuurlijk moet het wel kloppen en redelijk zijn. Ze zullen je niet geloven als je een tablet van 100 dollar invoert, die na korting maar 20 dollar is... Het ergste wat kan gebeuren is dat ze het pakketje openmaken en gaan schatten wat de werkelijke waarde is (en indien dat je hebt gelogen, kans op een boete....).

Hoewel, in dit geval gaat het om betalen of niet betalen. Bij mij ging het om de hoeveelheid wat ik moest betalen.

[ Voor 8% gewijzigd door Exor op 19-06-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaserJet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06-2023
[...]

Klopt. Verschillende mensen bedoelen het goed volgens mij, maar leggen het wat ongelukkig uit:

Het gaat om het factuurbedrag en dus niet het paypalbedrag. Of je daar een gedeelte van betaald hebt met een (evt. gratis) coupon is dus niet relevant. De waarde van het product is absoluut niet relevant!!!

Recent voorbeeld van mij:
Ik heb meerdere producten gekocht met een factuurbedrag van een paar dollar. Deze heb ik betaald met gratis tegoed. De waarde van deze producten was veel en veel meer dan die €22,-. Het was nl. een prijsfout.

Deze producten zijn na kopie factuur probleemloos de douane door gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Quad schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:46:
[...]

Nou nee je snapt het verkeerd, als jij via eBay voor 25 euro wat koopt en je hebt een couponcode twv €5 waardoor je €20 betaald moet je alsnog invoerkosten betalen over het bedrag van €25.
In het geval van deze Tweaker kwam door kortingencoupons het totaalbedrag alsnog onder de €22 uit maar in feite betaal je het volledige bedrag.
Ik snap het wel, maar uiteindelijk betaalt de tweaker géén €22,xx
En staat op geen enkel betalingsbewijs het bedrag van €22,xx
En op de factuur staat waarschijnlijk als subtotaal de prijs van het item en als totaal de te betalen prijs (item-korting)
Denk dat het juridisch pittig wordt om te gaan bestrijden wat er uiteindelijk aan betaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 09:55

RobertowNL

For your gear!

BB-One schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:19:
[...]

Het gaat om de waarde en niet om wat je er voor betaald hebt.
En als er altijd kortingscodes zijn dan zie ik de waarde = betaling. Mits het om coupons en kortingen gaat die een ieder kan krijgen.

Zie bijvoorbeeld Xtemeguard altijd 80-90% off, lijkt mij dus niet dat je dan over het originele bedrag moet betalen. Gezien het een commerciële zending is doe ik altijd (naar eer en geweten): Betaling = waarde.

Dit is natuurlijk anders bij refundtegoeden, affiliate punten, etc die vertegenwoordigen wel een waarde.
___
In other news, vandaag een Bubm binnen gekregen. Die had ik nog niet :+ :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Nfu9z3Mm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/B4mJpGUm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OllgnrTm.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door RobertowNL op 19-06-2015 16:54 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
RobertowNL schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:51:
[...]
In other news, vandaag een Bubm binnen gekregen. Die had ik nog niet :+ :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ZIjn dat nou 2 aparte zakjes of 1 met een 'middenblad' ?
_ _ + _ _ of _|_ zeg maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 09:55

RobertowNL

For your gear!

dodge_911 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:56:
[...]

ZIjn dat nou 2 aparte zakjes of 1 met een 'middenblad' ?
_ _ + _ _ of _|_ zeg maar :D
Dat laatste ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Oeh, die he'k nognie :D Thx!
Wishlisted! En ff kijken of ik 'm bij worthbest/worth2trade kan loskrijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Laatst online: 08:22
[...]

En als er altijd kortingscodes zijn dan zie ik de waarde = betaling. Mits het om coupons en kortingen gaat die een ieder kan krijgen.

Zie bijvoorbeeld Xtemeguard altijd 80-90% off, lijkt mij dus niet dat je dan over het originele bedrag moet betalen. Gezien het een commerciële zending is doe ik altijd (naar eer en geweten): Betaling = waarde.

Dit is natuurlijk anders bij refundtegoeden, affiliate punten, etc die vertegenwoordigen wel een waarde.
Klopt. Waarde is wat het normaal kost, dus een adviesprijs van bijvoorbeeld 100 maar overal te koop voor 50 euro dan is de waarde 50 euro. Waarde is wat een willekeurige derde in de meest optimale situatie in dezelfde omstandigheden ergens voor zou betalen.
(mooie zin om het weekend mee in te gaan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

Ben het mee eens dat als je algemene coupons gebruikt of met sale iets koopt dat het te betalen bedrag bepalend is. Maar de tweaker waar we over hebben heeft met tegoedpunten/credits het product gekocht. Dit is iets wat alleen hij kan gebruiken. Coupon is iets anders dan credits. Dus is naar mijn mening 22euro het juiste bedrag en niet 18euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:26
Wat zou het verschil zijn tussen de goedkopere earson en de duurdere?
https://www.allbuy.com/detail/1799
https://www.allbuy.com/de...ker-For-ipod-iphone-77587

De verpakking ofzo? Want de prijs verschilt aardig

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Laatst online: 10:03
Musta schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 18:35:

De een wordt verkocht door Allbuy zelf, de andere door een 'externe verkoper' of iets in die aard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210

Verschillende verkopers. Die ene verkoopt waarschijnlijk weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 18:53

verbraakje

🚦

Ik heb de goedkope versie en deze komt gewoon in de verpakking. Klinkt erg goed en volgens mij geen nepper. bluetooth doet het nog op 30 meter ofzo. _/-\o_

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 01:39
Medione1210 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 18:40:
[...]

Verschillende verkopers. Die ene verkoopt waarschijnlijk weinig
Denk het wel ja, die duurdere is door 5 mensen gekocht tegenover 1331 voor de goedkoopste.
Dat er toch nog 5 mensen die duurdere hebben gekocht 8)7

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
[...]

Er stond 100% free shipping maar ze vragen 5 6 dollar voor het te verzenden...
Within the US zag ik na de rand :/

Wou een screenprotector bestelen voor een paar toestellen,G2 ,M7, Acer E700 etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Bedankt voor de toelichting,

Vandaag lag mijn YZXstudio Voltage Current Meter al op de deurmat en die was dinsdag in Hong Kong op de post gedaan door de verkoper. Zelfs de verkoper was verbaasd dat ik het al ontvangen had.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/JKzeq5UUirL4Cv2EpdPe6SaJ/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
0Burner0 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:24:
[...]

Hmm dan wil ik het risico niet lopen op een naheffing, product komt bij Banggood vandaan.
In de brief staat dat ze het na 30 dagen terug sturen naar de verzender. Krijg ik dan een refund?
Of krijgt Banggood nu (extra) kosten in hun maag gesplitst?
Thnx allemaal voor het meedenken, ik ga er gewoon vanuit dat de douane de waarde op 22,- euro houdt omdat dit ook op de factuur staat. Ondanks ik minder betaald heb door korting code's en punten. Nu blijf ik nog met bovenstaande vraag zitten. De 13 euro + btw is me het product niet waard, maar wat gebeurt er nu als ik het pakket laat terug sturen door Postnl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Chocoball schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 20:08:
[...]
Vandaag lag mijn YZXstudio Voltage Current Meter al op de deurmat en die was dinsdag in Hong Kong op de post gedaan door de verkoper. Zelfs de verkoper was verbaasd dat ik het al ontvangen had.
[afbeelding]
Da's de gele, met output-mode selectie? Bij ft-nogwat besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dodge_911 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 20:59:
[...]

Da's de gele, met output-mode selectie? Bij ft-nogwat besteld ?
Ja bij Ebayverkoper f-t-2000 aka Franky Tong.

Bouwkwaliteit is goed. Mooi, helder OLED scherm en schakelen gaat prima. Had alleen in de video gezien dat de gele en rode elkaar goed aanvullen dus ik twijfel nog over de rode. Voorlopig eerst met de gele spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Chocoball schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 21:04:
[...]

Ja bij Ebayverkoper f-t-2000 aka Franky Tong.

Bouwkwaliteit is goed. Mooi, helder OLED scherm en schakelen gaat prima. Had alleen in de video gezien dat de gele en rode elkaar goed aanvullen dus ik twijfel nog over de rode. Voorlopig eerst met de gele spelen.
Ik heb de rode onderweg van bij 'n andere seller , en een programmer voor firmware updates van bij f-t-2000. Ik twijfel nog over de gele/blauwe (zijn dezelfde, toch?)

Zal de rode in elk geval kort reviewen.

Wel grappig, toen ik indertijd aan het rondzoeken was ivm OLED usb testers en dergelijke, kwam ik de naam YZXstudio al wel tegen, maar nog geen concrete hardware :) Indertijd ook zo 'n ding gereviewed, een paar zelfs, maar ik weet niet of die 'de grote kuis' overleefd hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door dodge_911 op 19-06-2015 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 20:22
Sander-dvh schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:41:

Waarom bestel je dit in 1 bestelling als de verzendkosten gratis zijn?

Het beste bestel je gewoon alles los om zulke problemen te voorkomen.

Soms heb je ook dat 1 product niet leverbaar is waardoor de rest ook vertraagd wordt.

Plus het feit dat je dan minder snel over de kosten van 22 euro gaat of dat je pakket er uit gepakt wordt voor meer "onderzoek" door de douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Vandaag de ER-151 ontvangen.....

WOW ! ! ! Wat een geluid komt daaruit!
Had redelijke verwachtingen na alle berichten hier, maar ik was alsnog verbaasd over hoe goed het klinkt.. _/-\o_

En dat voor een dollar of 16... <3

Ook nog keurig verpakt in originele doos en stevige bubbel-enveloppe!

Voor dit geld en ervaringen bij Banggood, met foam en vuilniszak-plastic verpakkingen zonder originele verpakking erin, had ik dit echt niet verwacht.

Allbuy heeft er een zeer tevreden klant bij! Ben benieuwd of ze zo goed blijven, ik hoop het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 01:39
Vandaag weer 2 pakketjes binnen van allbuy.
De mi-band (besteld op 28-5) en een XPB 5000 (besteld op 7-6)
Nu nog wachten op een ledlampje dat ik tegelijkertijd met de powerbank heb besteld als cadeautje en dan zijn al mijn allbuy bestellingen binnen (6 bestellingen gedaan daar tot nu toe)

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dodge_911 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 21:16:
[...]

Ik heb de rode onderweg van bij 'n andere seller , en een programmer voor firmware updates van bij f-t-2000. Ik twijfel nog over de gele/blauwe (zijn dezelfde, toch?)
Blauwe en gele zijn hetzelfde maar is alleen nog de gele mini versie te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Chocoball schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 21:56:
[...]

Blauwe en gele zijn hetzelfde maar is alleen nog de gele mini versie te koop.
Ik heb net deze video gekeken en wat die gast daar doet om kabels te testen, is best wel goed te noemen, imho... Denk dat ik eens wat verloopjes ga ebayen :D

Check net m'n aankopen, en het is ook echt week op week een jaar geleden dat ik er toen mee bezig was :D
Ontzettend veel van die testers gekocht en ook veel weer weggegeven.

Dit jaar ga ik 't denk ik bij de rode en gele houden. Of misschien toch nog zo 'n KCX045, kijken wat'ie beter doet dan z'n voorganger.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Atl0JQ3.jpg

In other news : grondige teardown en review van de BlitzWolf 40W USB Desktop Charger

[ Voor 39% gewijzigd door dodge_911 op 19-06-2015 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dodge_911 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 21:59:
[...]

Ik heb net deze video gekeken en wat die gast daar doet om kabels te testen, is best wel goed te noemen, imho... Denk dat ik eens wat verloopjes ga ebayen :D

Check net m'n aankopen, en het is ook echt week op week een jaar geleden dat ik er toen mee bezig was :D
Ontzettend veel van die testers gekocht en ook veel weer weggegeven.

Dit jaar ga ik 't denk ik bij de rode en gele houden. Of misschien toch nog zo 'n KCX045, kijken wat'ie beter doet dan z'n voorganger.
[afbeelding]

In other news : grondige teardown en review van de BlitzWolf 40W USB Desktop Charger
Deze video staat ook in de advertentie van f-t-2000.

De KCX-045 heeft een iets andere display maar de grootste wijzigingen zijn geen kabel en de micro USB poort ontbreekt. Ik denk dat ik het voorlopig even bij de YZXStudio monitor houd, daarvoor kan ik ook 5 KCX-017 testers krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Chocoball schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 22:29:
[...]

Deze video staat ook in de advertentie van f-t-2000.

De KCX-045 heeft een iets andere display maar de grootste wijzigingen zijn geen kabel en de micro USB poort ontbreekt. Ik denk dat ik het voorlopig even bij de YZXStudio monitor houd, daarvoor kan ik ook 5 KCX-017 testers krijgen :)
I know, maarrrr :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9TmxPkU.jpg
die in en out intrigeert me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
0Burner0 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 20:51:
[...]

Thnx allemaal voor het meedenken, i
De 13 euro + btw is me het product niet waard, maar wat gebeurt er nu als ik het pakket laat terug sturen door Postnl?
Gewoon volhouden dat ze met de heffingen helemaal mis zitten, en dat ze maar moeten zien wat ze ermee doen, ook nog ff aanhalen dat opnieuw bestellen goedkoper is als hun heffingen te betalen.

Ik kreeg na weigering om onterecht kosten te betalen, het toch 3 weken later thuis bezorgd.
Hoefde er niet eens voor te tekenen,ik was dat overigens ook niet van plan geweest.

[ Voor 17% gewijzigd door Supertip op 19-06-2015 22:58 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wespsv
  • Laatst online: 24-01-2023
*knip* dat valt onder fraude en dus niet iets wat we hier willen zien

[ Voor 126% gewijzigd door gambieter op 20-06-2015 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Laatst online: 18-09 17:03
Vandaag mijn Xiaomi Pistons v3 ontvangen, in eerste instantie erg tevreden over het draagcomfort. In tegenstelling tot wat ik in reviews had gelezen vond ik ze best makkelijk uit het rubber te krijgen.

Bij mij slijten oordopjes normaal vrij snel, ik gebruik ze dagelijks in het openbaar vervoer. Heeft iemand tips zodat ik er zo lang mogelijk mee kan doen :+?

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
ChokingHazard schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 00:35:
Vandaag mijn Xiaomi Pistons v3 ontvangen, in eerste instantie erg tevreden over het draagcomfort. In tegenstelling tot wat ik in reviews had gelezen vond ik ze best makkelijk uit het rubber te krijgen.

Bij mij slijten oordopjes normaal vrij snel, ik gebruik ze dagelijks in het openbaar vervoer. Heeft iemand tips zodat ik er zo lang mogelijk mee kan doen :+?
http://www.buyincoins.com...d=0&keyword=Earphone+case

Zoiets misschien? Dat je ze na gebruik oprolt over een paar vingers en opbergt in een doosje. Ik heb op deze manier nog nooit oordopjes kapot gekregen, maar ik gebruik ze ook niet vaak ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Laatst online: 18-09 17:03
xileS schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 01:56:
[...]

http://www.buyincoins.com...d=0&keyword=Earphone+case

Zoiets misschien? Dat je ze na gebruik oprolt over een paar vingers en opbergt in een doosje. Ik heb op deze manier nog nooit oordopjes kapot gekregen, maar ik gebruik ze ook niet vaak ofzo.
Zou een optie kunnen zijn ja, ik heb sowieso hier nog ergens een zakje liggen van een setje Sennheisers, was wel van plan ze daarin te doen na gebruik. Er zit bij de Pistons wel een rubber case die volgens mij dienst moet doen als travel-ding ofzo, maar volgens mij is dat niet praktisch..

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:26
Hmm allbuy doet raar, ik kies voor gratis verzenden en tijdens t afrekenen gooit ie er nog een kleine €2 shipping kosten bij (bij de eerdere Earson 151):? Krijgen jullie dit ook?
Ik zie daar als enige de roze versie, of is die op andere sites ook te vinden.
En werkt hun contact us knopje niet soms, krijg maar niks :/

[ Voor 14% gewijzigd door Musta op 20-06-2015 08:40 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Pagina: 1 ... 42 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic