Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
ralph075 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 21:34:
Vandaag de ER-151 ontvangen.....

WOW ! ! ! Wat een geluid komt daaruit!
Had redelijke verwachtingen na alle berichten hier, maar ik was alsnog verbaasd over hoe goed het klinkt.. _/-\o_

En dat voor een dollar of 16... <3

Ook nog keurig verpakt in originele doos en stevige bubbel-enveloppe!

Voor dit geld en ervaringen bij Banggood, met foam en vuilniszak-plastic verpakkingen zonder originele verpakking erin, had ik dit echt niet verwacht.

Allbuy heeft er een zeer tevreden klant bij! Ben benieuwd of ze zo goed blijven, ik hoop het.
Wanneer had je de Earson besteld (en wanneer verzonden) bij Allbuy? En was 'ie ook met sweden post verzonden? Mijn MiBand had ik de 31e besteld en was de 13e al binnen, van Allbuy, echter ging die met Singapore post zag ik.
M'n fan, LEDs, roze Earson en 2 powerbanks zijn allemaal nog onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
ChokingHazard schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 01:58:
[...]

Zou een optie kunnen zijn ja, ik heb sowieso hier nog ergens een zakje liggen van een setje Sennheisers, was wel van plan ze daarin te doen na gebruik. Er zit bij de Pistons wel een rubber case die volgens mij dienst moet doen als travel-ding ofzo, maar volgens mij is dat niet praktisch..
Klopt, ik vind het gruwelijk onhandige dingen.
Bij de V2 past alles mooi in een uitsparing en valt het nog mee om het even in het doosje te doen, maar toch. Bij de V3 is er een uitsparing te weinig en past ofwel de 3,5mm ofwel de remote niet in een uitsparing en moet je beginnnen te prullen om het goed te krijgen.
Gebruik dat Sennheiser zakje maar, ben het ook beginnnen doen.

Trouwens ik kan niet aan de V3 wennen, zit iets comfortabeler in mijn oor, maar het geluid blijft voor mij gewoon slecht, zelfs na inspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Trouwens ik kan niet aan de V3 wennen, zit iets comfortabeler in mijn oor, maar het geluid blijft voor mij gewoon slecht, zelfs na inspelen.
Ik heb dezelfde ervaring, erg goede ergonomie, maar geluid..... Bijna slecht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Musta schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 08:16:
Hmm allbuy doet raar, ik kies voor gratis verzenden en tijdens t afrekenen gooit ie er nog een kleine €2 shipping kosten bij (bij de eerdere Earson 151):? Krijgen jullie dit ook?
Ik zie daar als enige de roze versie, of is die op andere sites ook te vinden.
En werkt hun contact us knopje niet soms, krijg maar niks :/
Ik heb hetzelfde, van die 2USD. Vreemd, want als je via de normale site bestelt kost ie 17,54. Met de verzendkosten erbij wordt de mobiele site duurder. Nog vreemder is dat die earson in de app niet te vinden is. Het contact knopje werkt bij mij wel, dan kan je een email sturen. Weet niet hoe snel ze zullen reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Pseudoc schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 09:31:
[...]

Ik heb dezelfde ervaring, erg goede ergonomie, maar geluid..... Bijna slecht :'(
Zou het kunnen dat het fakes zijn? Ik lees namelijk veel goede reviews. Heb ze zelf overigens nog niet binnen.
bijv. productreview: Xiaomi Pistons V3 (Zwart) review door exelletor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Laatst online: 19-09-2024
Medione1210 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 09:54:
[...]

Zou het kunnen dat het fakes zijn? Ik lees namelijk veel goede reviews. Heb ze zelf overigens nog niet binnen.
bijv. productreview: Xiaomi Pistons V3 (Zwart) review door exelletor
Zou inderdaad kunnen, via allbuy gekocht, maar zie nu inderdaad dat het via externe verkoper was. Ik ga zo even doosje controleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Majesty schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 09:14:
[...]

Wanneer had je de Earson besteld (en wanneer verzonden) bij Allbuy? En was 'ie ook met sweden post verzonden? Mijn MiBand had ik de 31e besteld en was de 13e al binnen, van Allbuy, echter ging die met Singapore post zag ik.
M'n fan, LEDs, roze Earson en 2 powerbanks zijn allemaal nog onderweg.
Even terug gezocht in mijn mailbox:
29 mei besteld (voor €15,96 trouwens ipv $16)
6 juni verzonden
19 juni ontvangen

Edit: verzonden via Singapore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
ralph075 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 10:51:
[...]

Even terug gezocht in mijn mailbox:
29 mei besteld (voor €15,96 trouwens ipv $16)
6 juni verzonden
19 juni ontvangen
Thanks voor de info! Hier op 1 juni besteld en inderdaad 6 juni verzonden. Dan zal 'ie wel in hetzelfde vliegtuig hebben gelegen hopelijk :). Lijkt erop dat bij Allbuy heel veel zendingen richting Nederland tegelijk verzonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
wildcheese schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 09:46:
[...]

Ik heb hetzelfde, van die 2USD. Vreemd, want als je via de normale site bestelt kost ie 17,54. Met de verzendkosten erbij wordt de mobiele site duurder. Nog vreemder is dat die earson in de app niet te vinden is. Het contact knopje werkt bij mij wel, dan kan je een email sturen. Weet niet hoe snel ze zullen reageren.
Max 2 dagen gemiddeld, maar ze hebben Dragon Boat daar dus het kan wat langer duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:32
Net 2 keer een "9H Ultrathin Clear Tempered Glass Screen Protector Case for Apple iphone 6 4.7 / Plus 5.5 Reinforced Front Film +Retail Box" binnen gekregen van 2 verschillende verkopers bleken nu gewoon precies het zelfde product te zijn.

Na het open maken van de 2 pakketjes bleken de screen protectors het helaas niet overleefd te hebben, contact op genomen met beide verkopers, bij de 1e kreeg ik al meteen een antwoord dat het kan gebeuren en dat ik een nieuwe kan krijgen of een refund.
Gekozen voor een nieuwe we zullen zien of het nu wel goed gaat hij zou kijken of hij iets 'beter verpakt' kon worden, ben benieuwd.

2015-06-13 verzonden en vanochtend lagen ze op de mat, wel aardig rapido.
Overigens beide via Aliexpress gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 01:39
wildcheese schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 09:46:
[...]

Bij mij in de app zie ik de earson 2x staan, een goedkope en een van 35 dollar.
Verzendkosten komen er bij mij nergens bij, niet in de app en ook niet op de gewone of mobiele site.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
puntje013 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:00:
[...]
Bij mij in de app zie ik de earson 2x staan, een goedkope en een van 35 dollar.
Verzendkosten komen er bij mij nergens bij, niet in de app en ook niet op de gewone of mobiele site.
Ik zie em alleen als ik in de order history kijk - dan kan ik de earson opnieuw selecteren en kopen. Via de app komen er geen 2USD verzendkosten bij. De mobiele site selecteert zodra je gaat betalen automatisch een duurdere shipping van 2USD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
2maal 10000mah xiaomi besteld van allbuy op 9 juni
Vandaag beide ontvangen en kan bevestigen dat beide origineel zijn
Deze man is blij

[ Voor 11% gewijzigd door Ikpakacties op 20-06-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Vandaag ook de Mi Fan die ik bij allbuy heb besteld binnengekregen. Ook in mijn geval is het een originele :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Vandaag weer een snelheidsrecord door chinapost.
Bestelling van eierringen bij banggood, besteld op 14-6 en vandaag al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifa4ever
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:47
Ook ik heb de earson van allbuy binnen gekregen.
29 mei besteld, 19 juni ontvangen met Singapore Post.

Wat een geluid komt er uit zo'n klein kastje zeg!

[ Voor 23% gewijzigd door fifa4ever op 20-06-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
puntje013 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 15:05:
Vandaag weer een snelheidsrecord door chinapost.
Bestelling van eierringen bij banggood, besteld op 14-6 en vandaag al binnen.
Wat zijn dat? Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
fifa4ever schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 15:17:

Heeft iemand al getest hoe lang de batterij meegaat? Op de website van Allbuy staat 4h en ik lees bij meerdere rvaringen > 8h. Zou voor het eerst zijn dat een batterij langer meegaat dan geadverteerd. ..

[Al eens eerder langsgekomen maar geen echte testgegevens van medetweakers tegengekomen volgens mij]

https://www.allbuy.com/de...-Speaker-w-Micro-USB-1799

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:37

Mavamaarten

Omdat het kan!

Medione1210 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 15:32:
[...]

Heeft iemand al getest hoe lang de batterij meegaat? Op de website van Allbuy staat 4h en ik lees bij meerdere rvaringen > 8h. Zou voor het eerst zijn dat een batterij langer meegaat dan geadverteerd. ..

[Al eens eerder langsgekomen maar geen echte testgegevens van medetweakers tegengekomen volgens mij]

https://www.allbuy.com/de...-Speaker-w-Micro-USB-1799
Ik heb mijn batterij een half jaar geleden opgeladen en hij klinkt nog altijd goed. Ik gebruik hem niet zo vaak maar heb hem toch al wel een aantal uurtjes gebruikt.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Mavamaarten schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 15:35:
[...]

Ik heb mijn batterij een half jaar geleden opgeladen en hij klinkt nog altijd goed. Ik gebruik hem niet zo vaak maar heb hem toch al wel een aantal uurtjes gebruikt.
Ik bedoelde eigenlijk op 1 lading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 17:03
Luke-san schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 09:27:
Ik heb de V2 nog nooit beluisterd, ik zat heel erg te twijfelen tussen de V2 en de V3, heeft serieus een week of 3-4 geduurd. Uiteindelijk toch voor de 3 gegaan. Gister na 3 weken eindelijk ontvangen en moet zeggen dat ik er erg over te spreken ben. Prima geluid, zeker als je het een beetje hebt getweaked met een equalizer. Misschien binnenkort ook een V2 bestellen.

Wat is voor jou het grote verschil tussen de 2 en de 3 dan?

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Medione1210 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 15:41:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk op 1 lading
Ik denk dat hij dat ook bedoelt, haha. Hij is geen groot-gebruiker blijkbaar. :p
Maar hij gaat sowieso over de 4 uur heen. Ik laad 'm eens in de maand op, gebruik 'm nagenoeg dagelijks bij het douchen. En ja, er is iemand die het eens heeft getest in dit topic, misschien even zoeken.

Ik zie dat degene die de Earson hebben binnen gekregen allemaal via Singapore Post zijn gegaan, am I right? Damn SE post. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Majesty schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 16:16:
[...]

Ik denk dat hij dat ook bedoelt, haha. Hij is geen groot-gebruiker blijkbaar. :p
Maar hij gaat sowieso over de 4 uur heen. Ik laad 'm eens in de maand op, gebruik 'm nagenoeg dagelijks bij het douchen. En ja, er is iemand die het eens heeft getest in dit topic, misschien even zoeken.

Ik zie dat degene die de Earson hebben binnen gekregen allemaal via Singapore Post zijn gegaan, am I right? Damn SE post. >:)
Haha, sorry niet goed gelezen. Ik kom trouwens op de officiële website geen 151 meer tegen.

[ Voor 10% gewijzigd door Medione1210 op 20-06-2015 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Dat zijn deze en daar kun je dan zelf een egg mc muffin mee maken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
puntje013 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 16:29:
[...]

Dat zijn deze en daar kun je dan zelf een egg mc muffin mee maken. :9
Ah ok, die heb ik in hartjesvorm voor moederdag. Werkt altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
ChokingHazard schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 15:59:
[...]

Ik heb de V2 nog nooit beluisterd, ik zat heel erg te twijfelen tussen de V2 en de V3, heeft serieus een week of 3-4 geduurd. Uiteindelijk toch voor de 3 gegaan. Gister na 3 weken eindelijk ontvangen en moet zeggen dat ik er erg over te spreken ben. Prima geluid, zeker als je het een beetje hebt getweaked met een equalizer. Misschien binnenkort ook een V2 bestellen.

Wat is voor jou het grote verschil tussen de 2 en de 3 dan?
Midden en hoog klinkt veel beter voor mij op de V2 ... veel opener en natuurlijk.
Dacht dat het een kwestie van inspelen was, maar niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Luke-san schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 16:52:
[...]

Midden en hoog klinkt veel beter voor mij op de V2 ... veel opener en natuurlijk.
Dacht dat het een kwestie van inspelen was, maar niet dus.
Heb je wel kunnen vaststellen dat het een echte is? Ik heb een aantal reviews gelezen en vaak komt er uit dat de v3 beter klinkt [natuurlijker, minder overdreven bass]. Nu is geluidsbeleving natuurlijk erg subjectief, maar het zou lullig zijn als je een fake hebt gekregen. Dan kan je misschien nog een paypal case aanmaken.

[ Voor 30% gewijzigd door Medione1210 op 20-06-2015 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:00

RobertowNL

For your gear!

Medione1210 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 17:03:
[...]

Ik heb een aantal reviews gelezen en vaak komt er uit dat de v3 beter klinkt [natuurlijker, minder overdreven bass]
Oh, ik heb juist het idee dat het algemene idee is: Minder geluid, betere pasvorm. Goed oordopjesreviews blijven redelijk subjectief :D

[ Voor 7% gewijzigd door RobertowNL op 20-06-2015 17:47 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
[...]

Heb je wel kunnen vaststellen dat het een echte is? Ik heb een aantal reviews gelezen en vaak komt er uit dat de v3 beter klinkt [natuurlijker, minder overdreven bass]. Nu is geluidsbeleving natuurlijk erg subjectief, maar het zou lullig zijn als je een fake hebt gekregen. Dan kan je misschien nog een paypal case aanmaken.
De prijzen vind ik persoonlijk wat bedenkelijk, aangezien de Xiaomi Pistons (v3) bij Allbuy, Gearbest en Banggood minder kosten dan die op de officiële Xiaomi-webshop (voor China).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
[...]

Hij kwam van Banggood, dus ik neem aan dat die dan wel echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:44
Ik heb vorige week een powerbank besteld via Banggood met de gratis verzending. Nu vroeg ik mij af, wat als mijn pakketje verloren raakt bij de post? Krijg ik dan mijn geld terug of een andere powerbank toegestuurd, of is het 'Jammer dan, had je maar Track&Trace verzending moeten gebruiken'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
iBugged schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:26:
Ik heb vorige week een powerbank besteld via Banggood met de gratis verzending. Nu vroeg ik mij af, wat als mijn pakketje verloren raakt bij de post? Krijg ik dan mijn geld terug of een andere powerbank toegestuurd, of is het 'Jammer dan, had je maar Track&Trace verzending moeten gebruiken'?
Normaalgezien krijg je wel je geld terug, denk ik. Al dan niet met een PayPal claim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
iBugged schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:26:
Ik zou me nog maar geen zorgen maken. Ik bestel al jaren in china en tot nu toe is alles volgens mij wel aangekomen. Ok, 2 kapot [refund gekregen en de langste verzending was bijna 5 maanden[ze hadden al een nieuwe gestuurd], maar het kwam allemaal wel binnen :P YMMV

Ik bestel overigens nooit iets boven de 22 euro, en bijna niets kwam met trackcode.

[ Voor 7% gewijzigd door Medione1210 op 20-06-2015 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik had een zijspiegel besteld vanuit duitsland via eBay voor een kia sorento maar die past niet, heb de verkeerde gekocht...
Kan ik hiervoor een paypal claim openen? De bedoeling is dat paypal de verzendkosten gaat betalen...

[ Voor 6% gewijzigd door Kaya10 op 20-06-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:00

RobertowNL

For your gear!

Kaya10 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:55:
Ik had een zijspiegel besteld vanuit duitsland via eBay voor een kia sorento maar die past niet, heb de verkeerde gekocht...
Kan ik hiervoor een paypal claim openen? De bedoeling is dat paypal de verzendkosten gaat betalen...
Retourkosten is niet alleen blij cliams dacht ik. Ook juist voor dit soort dingen. Vaak hebben ze op ebay wel regelingen (niet goed geld terug), een claim openen is alles behalve fair tegenover de verkoper.

[ Voor 6% gewijzigd door RobertowNL op 20-06-2015 22:12 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Hiervoor kun je gebruik maken van de PayPal retourkostenvergoeding, die exact voor dit soort problemen gemaakt is. (https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns/)
Aangezien je het binnen de EU aangekocht hebt, is de verkoper verplicht om de productprijs terug te betalen (tot 14 dagen na de aankoop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Weet iemand waar je een laser kan kopen in China?(beetje kwalitatief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk eerst welke regels de verkoper heeft over retourregels en anders eerst even een bericht sturen. Gelijk al een PP claim opstarten is niet nodig.
user001 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 17:44:
[...]

De prijzen vind ik persoonlijk wat bedenkelijk, aangezien de Xiaomi Pistons (v3) bij Allbuy, Gearbest en Banggood minder kosten dan die op de officiële Xiaomi-webshop (voor China).
Prijzen op de genoemde sites zijn hoger dan de 89 RMB ($14,50) bij Xiaomi. Ik weet dat een aantal shops in een "strijd"verwikkeld zijn om Xiaomi producten tegen scherpe prijzen aan te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Chocoball schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:23:
[...]

[...]

Prijzen op de genoemde sites zijn hoger dan de 89 RMB ($14,50) bij Xiaomi. Ik weet dat een aantal shops in een "strijd"verwikkeld zijn om Xiaomi producten tegen scherpe prijzen aan te bieden.
Die zijn in principe inderdaad $0,40 hoger, maar bij Xiaomi zijn geen verzendkosten inbegrepen, terwijl die bij de internationale Chinashops wel inbegrepen is. En ik vermoed dat het internationaal verzenden wel duurder is.
Vermoedelijk zullen ze wel origineel zijn, maar uiteindelijk worden ze toch wel echt tegen/net onder de kostprijs verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
user001 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:27:
[...]

Die zijn in principe inderdaad $0,40 hoger, maar bij Xiaomi zijn geen verzendkosten inbegrepen, terwijl die bij de internationale Chinashops wel inbegrepen is. En ik vermoed dat het internationaal verzenden wel duurder is.
Vermoedelijk zullen ze wel origineel zijn, maar uiteindelijk worden ze toch wel echt tegen/net onder de kostprijs verkocht.
Xiaomi rekent wel degelijk 10 RMB verzendkosten voor bestellingen onder de 150 RMB maar ik denk niet dat de shops onder dat bedrag bestellen. De gratis verzendkosten kosten de shops inderdaad ook nog eens geld dus winst zullen ze er zeker niet op maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
RobertowNL schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:12:
[...]

Retourkosten is niet alleen blij cliams dacht ik. Ook juist voor dit soort dingen. Vaak hebben ze op ebay wel regelingen (niet goed geld terug), een claim openen is alles behalve fair tegenover de verkoper.
De verkoper accepteert het wel maar het pakketje was best wel groot zal best wel wat verzendkosten ervoor moeten betalen.

het is zijspiegel voor een kia sorento dus niet klein

kan binnen de 30 dagen het gekochte artikel terugsturen... staat bij de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
user001 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:19:
[...]

Hiervoor kun je gebruik maken van de PayPal retourkostenvergoeding, die exact voor dit soort problemen gemaakt is. (https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns/)
Aangezien je het binnen de EU aangekocht hebt, is de verkoper verplicht om de productprijs terug te betalen (tot 14 dagen na de aankoop).
Ja dat kan maar hoe zit het met de retourkosten? Het is mijn fout , heb de duitste tekst niet goed gelezen, zijspiegel moet een motor hebben ... deze heeft het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Kaya10 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:56:
[...]

Ja dat kan maar hoe zit het met de retourkosten? Het is mijn fout , heb de duitste tekst niet goed gelezen, zijspiegel moet een motor hebben ... deze heeft het niet..
De retourkosten worden vergoed tot een bedrag van €30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Laatst online: 19-09 14:57
Kaya10 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:56:
[...]

Heb je ten eerste de "paypal betaalt mijn retourkosten tot 30 euro'' dienst geactiveerd? Zo ja, lees dan de 4 delige stappenplan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Xiaomi powerbank 16000 voor 17 euro...
(was 46 euro)
http://www.tmart.com/XIAO...ablet-Silver_p327638.html

Zonder code... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Get!em schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:30:
(was 46 euro)

Zonder code... ;)
Wow thanks, kom er dankzij jou achter dat ik daar 1655 Tmart points heb ($16.55)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
(was 46 euro)

Zonder code... ;)
Leveren ze daar de orginele ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Exor schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:01:
[...]

Heb je ten eerste de "paypal betaalt mijn retourkosten tot 30 euro'' dienst geactiveerd? Zo ja, lees dan de 4 delige stappenplan.
Ja had ik allang al gedaan... maar het probleem is: de verzender heeft geen fout gemaakt, die paypal regel geld dat dan nog steeds als ik het terug wil sturen?
Ik heb enkel DPD als goedkoopste kunnen vinden, 10 euro t.e.m 20 KG
BPOST = 13 a 17 euro
Post NL = 13 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootahH
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:03
MrGangstaQ schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:42:
[...]

Pas wel op . Tmart is niet alles orgineel. Die 5000 hebben ze bv ook in allemaal kleuren die niet bestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Laatst online: 19-09 14:57
Kaya10 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:42:
[...]

Ja had ik allang al gedaan... maar het probleem is: de verzender heeft geen fout gemaakt, die paypal regel geld dat dan nog steeds als ik het terug wil sturen?
Ik heb enkel DPD als goedkoopste kunnen vinden, 10 euro t.e.m 20 KG
BPOST = 13 a 17 euro
Post NL = 13 euro
Je hebt geen fout gemaakt, echter je bent niet tevreden over je aankoop :p. Daarnaast zou ik gewoon voor PostNL gaan als de verzendkosten toch worden vergoed, let wel even op dat het pakketje traceerbaar moet zijn.
Heb je online iets gekocht, maar ben je niet tevreden? Stuur het gewoon terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 22:19
Exor schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:53:
[...]

Je hebt geen fout gemaakt, echter je bent niet tevreden over je aankoop :p. Daarnaast zou ik gewoon voor PostNL gaan als de verzendkosten toch worden vergoed,let wel even op dat het pakketje traceerbaar moet zijn..

[...]
Dit dus. Er zijn 2 mogelijkheden. Zonder tracking en met tracking. De mogelijkheid "zonder tracking" heeft als het goed is wel een trackingcode maar die stopt in Nederland, net zoals bij de meeste Chinese trackingcodes.

/
Ik vind dat mijn pakketten via Sweden Post er aardig lang over doen al.. :(

[ Voor 6% gewijzigd door ViezeVis op 20-06-2015 23:59 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
ViezeVis schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:58:
[...]

Dit dus. Er zijn 2 mogelijkheden. Zonder tracking en met tracking. De mogelijkheid "zonder tracking" heeft als het goed is wel een trackingcode maar die stopt in Nederland, net zoals bij de meeste Chinese trackingcodes.
Ik zal het toch met tracking goed scheelt niet zoveel, dus via DPD
https://www.dpdwebparcel.be/

ik woon toch in belgie,
Paypal vergoed enkel de kosten als je het met een trackingnummer opstuurt aangezien ze ook zeker moeten zijn dat het pakketje goed teruggestuurd is.

Via DPD zou het geen probleem mogen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Kaya10 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:01:
[...]

Ik zal het toch met tracking goed scheelt niet zoveel, dus via DPD
https://www.dpdwebparcel.be/

ik woon toch in belgie,
Paypal vergoed enkel de kosten als je het met een trackingnummer opstuurt aangezien ze ook zeker moeten zijn dat het pakketje goed teruggestuurd is.

Via DPD zou het geen probleem mogen zijn..
Ben benieuwd of PayPal verder geen addertjes onder het gras heeft. Zou ideaal zijn als zij de verzendkosten vergoeden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:46
fifa4ever schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 15:17:

Ik wil die earson speaker ook bestellen. Lijkt mij een nette prijs voor een leuke speaker. Hoe kan ik die het beste afrekenen, in USD met de creditcard of EURO met paypal? Hebben jullie nog tips om mee te bestellen?

Ik heb trouwens laatst de Xiaomi LED en FAN besteld bij Allbuy, maar heb alleen de LED ontvangen. Dit was de eerste keer dat ik iets niet of niet compleet ontvangen heb uit china. Ik heb het bij support gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 11:21
Heb begin juni de nieuwe Xiaomi Bluetooth speaker besteld, deze om precies te zijn Afbeeldingslocatie: http://imgapp.banggood.com/thumb/large/upload/2015/04/SKU225133_13.png

Is vrijdag binnen gekomen. Speaker is toch kleiner dan ik me had voorgesteld, maar damn wat een geluid produceert dat ding. Ben zeer onder de indruk! Voor 18 euro (toen in de aanbieding bij banggood) een geweldige aankoop.

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

MrGangstaQ schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:42:
[...]

Tot nu toe altijd tevreden geweest daar...

Als ze niet de orig leveren dan kan er weer een kruis extra op mijn China shops lijst... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Nog eens bij die Orico shop bij Aliexpress gekeken, staat een 4 USB poort aansteker-lader in de aanbieding van 18 dollar voor 6 dollar.

Afbeeldingslocatie: http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/32248050252_1/ORICO-UCA-4U-BK-4-Port-5V2-4A-2-5V1A-2-Mini-USB-Car-Charger-for.jpg

Met die 2 dollar coupon (bij 2,01 uitgave) heb je voor 4 dollar een best uitgebreide lader.

Of de kwaliteit goed is van dit ding weet ik niet, maar Orico lijkt me wel iets degelijkers dan een no-name. Hun USB kabels zijn ook goed genoeg.

Item:
http://www.aliexpress.com...rger-for/32248050252.html

Coupon:
http://www.aliexpress.com/store/sale-items/105327.html

[ Voor 29% gewijzigd door FunFair op 21-06-2015 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
het dumpen van een linkje met vraag zonder eigen inzet is dus niet de bedoeling. Je mag het nog een keer proberen en dan laten zien wat je zelf al geprobeerd hebt.

[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 21-06-2015 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 20:37

ITsEZ

parttime all-rounder

(was 46 euro)

Zonder code... ;)
Lijkt de goedkoopste te zijn even snel bekeken, besteld en betaald met PayPal, ben benieuwd of het een originele is, anders hebben we PayPal nog O-)

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-dvh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 07:46
ITsEZ schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:56:
[...]

Lijkt de goedkoopste te zijn even snel bekeken, besteld en betaald met PayPal, ben benieuwd of het een originele is, anders hebben we PayPal nog O-)
Edit: Afgezien van het feit dat ze kleuren verkopen die niet bestaan zelfs de live support weet niet of ze origineel zijn (niet dus). :X

[ Voor 51% gewijzigd door Sander-dvh op 22-06-2015 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Steeldunes schreef op zondag 21 juni 2015 @ 02:39:
Heb begin juni de nieuwe Xiaomi Bluetooth speaker besteld, deze om precies te zijn [afbeelding]

Is vrijdag binnen gekomen. Speaker is toch kleiner dan ik me had voorgesteld, maar damn wat een geluid produceert dat ding. Ben zeer onder de indruk! Voor 18 euro (toen in de aanbieding bij banggood) een geweldige aankoop.
Heb je wellicht de Earson ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
ViezeVis schreef op zondag 21 juni 2015 @ 12:58:
[...]
Heb je wellicht de Earson ook?
Nee helaas niet, ben zelf ook benieuwd naar de vergelijking tussen deze twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Weten mensen een leuke laser pointer waar mee kan spelen met een kat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
MrGangstaQ schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:56:
Koop gewoon zo'n goedkope pen en laserpointer in één? Er zijn ook led pointers met een figuurtje die worden geadverteerd als laser pointer.

Ik heb zelf een laser pointer van 4 euro oid waar 2xAAA in moet. Doet het prima.

Blijf weg bij die groene lasers e.d. Ik geloof dat die illegaal zijn en schadelijk voor je netvlies (en dus ook de ogen van je kat) . Maar daar kun je vast op een overheidspagina wel wat over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 20:37

ITsEZ

parttime all-rounder

MrGangstaQ schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:56:
http://www.ebay.com/itm/M...ain_2&hash=item43d4fc9d24

Tadaaa, of gewoon zo
http://www.ebay.com/sch/i...er+pointer&rt=nc&LH_BIN=1

Als je wat degelijkers wil moet je rond een euro of 3 gaan kijken

[ Voor 6% gewijzigd door ITsEZ op 21-06-2015 14:21 ]

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:48
Iemand enig idee of deze counter weer Chineese tijden zijn?

http://deals.banggood.com...m_content=Louis&bid=12187

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

FunFair schreef op zondag 21 juni 2015 @ 14:07:
[...]

Blijf weg bij die groene lasers e.d. Ik geloof dat die illegaal zijn en schadelijk voor je netvlies (en dus ook de ogen van je kat) . Maar daar kun je vast op een overheidspagina wel wat over vinden.
Alle lasers zijn schadelijk voor je ogen er is geen enkele uitzondering.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Nou, ik heb het gehad met Banggood.
Normaal altijd goede support gehad en alles werd zonder veel problemen opgelost.

Na mijn issue met de post en douane hadden ze tegen mij gezegd dat ik het item opnieuw mocht bestellen en dat ik mocht meegeven dat ik geen SE post wou. De prijs ligt zonder de extra tandwielen op 20€ en zou de post en douane mogen fluiten naar extra geld.
Dus ik bestel het opnieuw en gebruik elk kanaal, email, forum ... om te zeggen dat ik geen SE post wil.

Net krijg ik een email dat het verzonden is via SE post.
Een tablet, nu reeds oud model, ligt al lucht te happen in China van de 2de en is nog geen millimeter gemoved.
Misschien komt het item dan op tijd voor de verjaardag van mijn zoon volgend jaar.

Een beetje een rand, ik weet het, maar het moet er even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Luke-san schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:45:
Nou, ik heb het gehad met Banggood.
Normaal altijd goede support gehad en alles werd zonder veel problemen opgelost.

Na mijn issue met de post en douane hadden ze tegen mij gezegd dat ik het item opnieuw mocht bestellen en dat ik mocht meegeven dat ik geen SE post wou. De prijs ligt zonder de extra tandwielen op 20€ en zou de post en douane mogen fluiten naar extra geld.
Dus ik bestel het opnieuw en gebruik elk kanaal, email, forum ... om te zeggen dat ik geen SE post wil.

Net krijg ik een email dat het verzonden is via SE post.
Een tablet, nu reeds oud model, ligt al lucht te happen in China van de 2de en is nog geen millimeter gemoved.
Misschien komt het item dan op tijd voor de verjaardag van mijn zoon volgend jaar.

Een beetje een rand, ik weet het, maar het moet er even uit.
ik hoor steeds meer verhalen van bizar lang wachten door de douane. Lijkt of ze met weinig mankracht veel meer willen o derscheppen en je als particulier pech hebt en lang moet wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:33
Ik moet trouwens wel zeggen dat m'n batterijtje voor m'n Eachine H8 mini van Banggood er wel lang over doet. Volgens de tracking nummer truc zou hij al een week in Nederland zijn maar hij is nog niet bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
maurits82 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:59:
[...]

ik hoor steeds meer verhalen van bizar lang wachten door de douane. Lijkt of ze met weinig mankracht veel meer willen o derscheppen en je als particulier pech hebt en lang moet wachten?
Het is niet echt de douane die mij parten speelde. Van mij mogen ze controleren en als het idd meer is dan 22€ dan hang je en betaal je als een brave burger. Dat ging trouwens redelijk vlot.
De aanbiedingskost van de post is eigenlijk buiten alle properties bij minieme overschrijdingen.

Waar ik het dan echt niet mee akkoord ben is dat je blijkbaar niet de complete rekening van douane en aanbiedingskost mag zien voor dat je aftekend en betaald zelfs al hangt de berekening op de verpakking.
Ik heb officieel klacht ingediend en ga verder als het antwoord mij niet aanstaat. Bij een restaurant of ergens anders krijg je de rekening of berekening voor je betaald en niet nadat je betaald hebt.

Wat mij echt ergert is dat Banggood heel veel via SE post begint te versturen en dat het gewoon niet opschiet. 3 a 4 weken is normaal, op 1 a 2 weken thuis is een bonus, maar als het 4 weken na bestelling nog in China is en nog steeds niet trackable is op de bpost site vind ik dat niet normaal.
Hun priority heb ik ook 1 keer uitgetest. Extra geld uitgegeven en nooit aangekomen, nu 3 maand geleden, gelukkig geld terug maar ook na het nodige over en weer gemail.

Ik had hen hierop gewezen dat SE post .... en zij zeiden dat ik via de bestelling commentaar naar hen toe mocht sturen dat ik geen SE post wou en dat zij dan zouden zien naar een alternatief.
Nu 3 dagen na bestelling zonder antwoord krijg ik nu een mail dat het terug verstuurd is via SE post.
Eerlijk gezegd vind ik het dan niet kunnen. Dan hadden ze mij moeten zeggen, 'sorry gaat niet' en dan had ik mijn geld terug en even goede vrienden.

Mij zien ze een tijdje niet meer bij BG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je wilt ranten, dan open je een blog. Maar dit topic is daar niet voor bedoeld.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benor
  • Laatst online: 09-09 15:05
Ronald8 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 17:05:
Ik moet trouwens wel zeggen dat m'n batterijtje voor m'n Eachine H8 mini van Banggood er wel lang over doet. Volgens de tracking nummer truc zou hij al een week in Nederland zijn maar hij is nog niet bezorgd.
Mijn eachine h8 mini batterijen zijn een week langer onderweg geweest dan de voor mij normale gemiddelde termijn van 10 dagen bij Banggood.

Deze heb ik besteld en en kunnen ook in de h8 mini. bij een bestelling van 3 kost het 1.59 euro, scheelt een euro per stuk ongeveer met de originele batterij. Ze lijken een tikkeltje kleiner maar verder hetzelfde.

http://www.banggood.com/E...mAh-Battery-p-963622.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koe161
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:36

koe161

koe(c)

Lijkt er wel weer op. Zet de tijdzone maar op china en de tijden veranderen....

Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Luke-san schreef op zondag 21 juni 2015 @ 17:21:
[...]

Het is niet echt de douane die mij parten speelde. Van mij mogen ze controleren en als het idd meer is dan 22€ dan hang je en betaal je als een brave burger. Dat ging trouwens redelijk vlot.
De aanbiedingskost van de post is eigenlijk buiten alle properties bij minieme overschrijdingen.
In principe gaat je pakje nooit naar de douane, maar naar de inklaringsdienst van het postbedrijf. Dat staat ook op de website van de douane (http://fiscus.fgov.be/interfdaNL/nl/citizens/pakket.htm): "UW ZENDING LIGT NORMAAL ALTIJD BIJ HET POST- OF KOERIERSBEDRIJF EN NOOIT BIJ DE DOUANE ZELF.""
Het is dan ook logisch dat je aan hen moet betalen om je pakket te verwerken. Die €12 is inderdaad wel veel voor kleine bedragen. Mij lijkt een procentueel bedrag een bete optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steeldunes schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:17:
[...]

Nee helaas niet, ben zelf ook benieuwd naar de vergelijking tussen deze twee.
Beiden heb ik in mijn Tweakers review van Xiaomi Bluetooth Speaker opgenomen.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/xluPQMfMUkIXPJ5AGYdA8GgF/medium.jpg

Tevens heb ik net mijn review van de OnePlus power bank online gezet.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/9UZNEWF8Xj4YB6xJW7sM1SIA/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik heb een diagnose-kabel gekocht voor mijn Volkswagen aan mijn laptop te hangen, en nu zie ik het volgende op de tracking-gegevens van het pakket:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/rqytqb.jpg

Safety check rejected!
Ga ik mijn pakket nog ontvangen of mag ik er naar fluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
Chocoball schreef op zondag 21 juni 2015 @ 19:10:
[...]

Beiden heb ik in mijn Tweakers review van Xiaomi Bluetooth Speaker opgenomen.
[afbeelding]

Tevens heb ik net mijn review van de OnePlus power bank online gezet.
[afbeelding]
Deze had ik inderdaad met plezier al gelezen, kwam heel toevallig een dag na mijn besteldatum online!
Doelde met mijn vergelijking op hoe ze in het echt zouden klinken, dus zelf naar deze speakers kunnen luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steeldunes schreef op zondag 21 juni 2015 @ 20:50:
[...]

Deze had ik inderdaad met plezier al gelezen, kwam heel toevallig een dag na mijn besteldatum online!
Doelde met mijn vergelijking op hoe ze in het echt zouden klinken, dus zelf naar deze speakers kunnen luisteren.
Dank je voor het compliment. De reactie was meer in het algemeen voor wie graag over een vergelijking van beide speakers wil lezen.

Heb nu meerdere mensen naar beide speakers laten luisteren maar de één kiest de Xiaomi de ander weer de Earson, het blijft persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 09:44
Voor de mensen die nog huiverig waren over allbuy, ik heb mijn xiaomi speaker deze week ontvangen. 3 juni besteld 23 juni bezorgt. Top speaker btw 8)

Ik ben nu opzoek naar een goede oplader (niet zoon unit met 5 poorten maar wat compacters) en betrouwbare lightning kabels. Kan ik dan beter wat spullen inslaan bij amazon.de van Anker of zijn er ook betrouwbare chinese alternatieven? Ben dus niet opzoek naar die kabels en opladers van 1 euro.

[ Voor 8% gewijzigd door haakjesluiten op 21-06-2015 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Crazyanz schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:33:
(niet zoon unit met 5 poorten maar wat compacters)
Die Anker 6-poorts 60W is anders nog bijzonder compact!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:28
Crazyanz schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:33:
Voor de mensen die nog huiverig waren over allbuy, ik heb mijn xiaomi speaker deze week ontvangen. 3 juni besteld 23 juni bezorgt. Top speaker btw 8)

Ik ben nu opzoek naar een goede oplader (niet zoon unit met 5 poorten maar wat compacters) en betrouwbare lightning kabels. Kan ik dan beter wat spullen inslaan bij amazon.de van Anker of zijn er ook betrouwbare chinese alternatieven? Ben dus niet opzoek naar die kabels en opladers van 1 euro.
http://intl-outdoor.com/i...-power-adapter-p-328.html zelf ook in gebruik maar ik ben op zoek naar iets sterkers. Gaat waarschijnlijk de anker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
RenaldoN schreef op maandag 22 juni 2015 @ 07:58:
[...]

http://intl-outdoor.com/i...-power-adapter-p-328.html zelf ook in gebruik maar ik ben op zoek naar iets sterkers. Gaat waarschijnlijk de anker worden.
Waarom dan niet de blitzwolf van banggood met coupon 3c9354 voor $17,69 :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:28
René90 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 08:49:
[...]

Omdat de Anker mij beter lijkt (en ja het zit waarschijnlijk tussen de oren) en omdat de anker enige tijd geleden in de aanbieding was voor €15 en daar wacht ik nu ook op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
RenaldoN schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:10:
[...]

Omdat de Anker mij beter lijkt (en ja het zit waarschijnlijk tussen de oren) en omdat de anker enige tijd geleden in de aanbieding was voor €15 en daar wacht ik nu ook op :)
De blitz is laatst helemaal open gesloopt en is 'goed' bevonden, hier de link

Maar als je zelf een prettiger gevoel hebt bij de Anker moet je die halen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
RenaldoN schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:10:
[...]

Komt de Anker vaak in de aanbieding? Ik sta nu op het punt om er één te kopen maar anders scheelt het toch weer €5:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Ik ben op zoek naar een originele groene silicone case voor de xiaomi powerbank 16000mah.
Nu zie ik bij veel "betrouwbare" webshops enkel de kleuren zwart, wit en blauw..
betekend dit dat groen geen originele kleur is ?

Hoe is de ervaring met "namaak" silicone cases? (bijvoorbeeld op aliexpress zie ik hem wel voorbij komen..)

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:58
ik heb een paar dagen geleden een tweede Xiaomi 5000mah powerbank binnen gekregen van Allbuy, maar ik moet zeggen er zijn wel meerdere verschillen met de oudere die ik ongeveer een jaar geleden heb gekocht van Banggood.

Ik weet niet als iemand weet ofdat er bij de productie wat veranderd is van de powerbanks.

Wat ik heb opgemerkt is dat:
  • De kleur led is witter dan de oudere van banggood
  • Het MI logo is een ander font en wat groter
  • De codes onderop zijn iets anders er staat nu ook een date code op wat niet op de andere staat, de kleur is hetzelfde
Wat ik heb nagekeken:
  • In de usb connector staat het MI logo
  • Pass through werkt niet.
  • Het led lampje van XI wat ik ook van allbuy heb binnengekregen werkt met de aan en uit knop
  • De controlecode is eenmaal gecontroleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Nu online
René90 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 08:49:
[...]

€ 8,13 bij mij met EU plug!!

Haha, is reeds aangepast, bij mij nog 2 order door kunnen komen voor € 8,13 :p

[ Voor 10% gewijzigd door Whiskey48 op 22-06-2015 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
prakka schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:19:
ik heb een paar dagen geleden een tweede Xiaomi 5000mah powerbank binnen gekregen van Allbuy, maar ik moet zeggen er zijn wel meerdere verschillen met de oudere die ik ongeveer een jaar geleden heb gekocht van Banggood.

Ik weet niet als iemand weet ofdat er bij de productie wat veranderd is van de powerbanks.

• De codes onderop zijn iets anders er staat nu ook een date code op wat niet op de andere staat, de kleur is hetzelfde
Wat ik heb nagekeken:
  • Het led lampje van XI wat ik ook van allbuy heb binnengekregen werkt met de aan en uit knop
Pass through zou volgens mij moeten werken op de echte xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 09:44
maurits82 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:32:
[...]

€ 8,13 bij mij met EU plug!!

Haha, is reeds aangepast, bij mij nog 2 order door kunnen komen voor € 8,13 :p
Ik was iets te traag aanbieding lijkt alweer voorbij te zijn...

[ Voor 27% gewijzigd door haakjesluiten op 22-06-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prakka schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:19:

Wat ik heb nagekeken:
Ik ben bang dat ie dan nep is. Passthrough zou moeten werken en de kleur mag ook niet helemaal wit zijn, dat is typerend voor de powerbanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:43:
[...]

Ik ben bang dat ie dan nep is. Passthrough zou moeten werken en de kleur mag ook niet helemaal wit zijn, dat is typerend voor de powerbanks.
Als Pass trough werkt dan laad hij toch zichzelf op? Of verwoord ik het verkeerd?

Als ik met de kabel zichzelf aansluit dan blijven de leds uit op beide Banks.

De kleur van de led is ook niet fel wit, wel soort paper white maar er zit wel minimale kleur verschil tussen de leds.

Ik zal proberen een foto van de mi logo's wat op de bank staat te posten maar dit lukt volgens mij niet met mijn telefoon op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:43:
[...]

Dat zou betekenen dat ze weer een stuk beter zijn geworden met vervalsen [wel mi logo op usb, wel controle code].
Misschien kunnen medetweaker foto van de powerbank vergelijken?

Edit: waarschijnlijk gewoon een echte. TS dacht dat pass through iets anders was.

[ Voor 8% gewijzigd door Medione1210 op 22-06-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Nu online
Medione1210 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:47:
[...]

Dat zou betekenen dat ze weer een stuk beter zijn geworden met vervalsen [wel mi logo op usb, wel controle code].
Misschien kunnen medetweaker foto van de powerbank vergelijken?
hm, ga ik vnvd even thuis ook testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:24
prakka schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:46:
[...]

Als Pass trough werkt dan laad hij toch zichzelf op? Of verwoord ik het verkeerd?
Dat betekend dat je tijdens het laden er ook een ander apparaat aan kan hangen en deze dan ook oplaad (mits de bron genoeg vermogen heeft).

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
LordSinclair schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:51:
[...]

Dat betekend dat je tijdens het laden er ook een ander apparaat aan kan hangen en deze dan ook oplaad (mits de bron genoeg vermogen heeft).
Oke, dan schrijf ik het verkeerd dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Wat ik eigenlijk bedoelde is de powerbank zichzelf oplaad wat dus niet werkt op beide Banks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
prakka schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:54:
[...]

Oke, dan schrijf ik het verkeerd dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Wat ik eigenlijk bedoelde is de powerbank zichzelf oplaad wat dus niet werkt op beide Banks.
Gelukkig, waarchijnlijk toch gewoon een echte dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Ik heb hier 2 Xiaomi 10.400 powerbanks liggen en beide verschillen van leeftijd. Bij de ene gaat de USB kabel er volledig in maar bij de nieuwere blijft die er best wel een stukje uit. Hebben meerdere mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
Even via dropbox dan, dit is de foto van de les de onderste grijze is de nieuwe van allbuy

De zwarte is de oude van banggood toen ze net waren uitgekomen.

https://www.dropbox.com/s...AADCDWJR0qoG1OzlC-fojBdea
Pagina: 1 ... 43 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic