maurits82 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:59:
[...]
ik hoor steeds meer verhalen van bizar lang wachten door de douane. Lijkt of ze met weinig mankracht veel meer willen o derscheppen en je als particulier pech hebt en lang moet wachten?
Het is niet echt de douane die mij parten speelde. Van mij mogen ze controleren en als het idd meer is dan 22€ dan hang je en betaal je als een brave burger. Dat ging trouwens redelijk vlot.
De aanbiedingskost van de post is eigenlijk buiten alle properties bij minieme overschrijdingen.
Waar ik het dan echt niet mee akkoord ben is dat je blijkbaar niet de complete rekening van douane en aanbiedingskost mag zien voor dat je aftekend en betaald zelfs al hangt de berekening op de verpakking.
Ik heb officieel klacht ingediend en ga verder als het antwoord mij niet aanstaat. Bij een restaurant of ergens anders krijg je de rekening of berekening voor je betaald en niet nadat je betaald hebt.
Wat mij echt ergert is dat Banggood heel veel via SE post begint te versturen en dat het gewoon niet opschiet. 3 a 4 weken is normaal, op 1 a 2 weken thuis is een bonus, maar als het 4 weken na bestelling nog in China is en nog steeds niet trackable is op de bpost site vind ik dat niet normaal.
Hun priority heb ik ook 1 keer uitgetest. Extra geld uitgegeven en nooit aangekomen, nu 3 maand geleden, gelukkig geld terug maar ook na het nodige over en weer gemail.
Ik had hen hierop gewezen dat SE post .... en zij zeiden dat ik via de bestelling commentaar naar hen toe mocht sturen dat ik geen SE post wou en dat zij dan zouden zien naar een alternatief.
Nu 3 dagen na bestelling zonder antwoord krijg ik nu een mail dat het terug verstuurd is via SE post.
Eerlijk gezegd vind ik het dan niet kunnen. Dan hadden ze mij moeten zeggen, 'sorry gaat niet' en dan had ik mijn geld terug en even goede vrienden.
Mij zien ze een tijdje niet meer bij BG.