Haha dat snap ik nooit he, [doe ik zelf ook hoor] koop je iets met een mooie vormgeving, telefoon of in dit geval powerbank...doe je er een hoesje omheenprakka schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:58:
Even via dropbox dan, dit is de foto van de les de onderste grijze is de nieuwe van allbuy
De zwarte is de oude van banggood toen ze net waren uitgekomen.
https://www.dropbox.com/s...AADCDWJR0qoG1OzlC-fojBdea
Op 12 juni 2 pakketjes besteld:
-Allbuy: Xiaomi fan + Xiaomi led lamp
-Gearbest: Xiaomi 10000mah
Het pakkejtje van Gearbest is 16 juni verzonden, met Sweden Surface mail. Volgens de bijgeleverde tracking code is hij de 18de pas echt vertrokken.
Ook de eerste keer dat ze een foto van het pakketje bijleveren, zijn er meer shops die dat doen?
Vandaag kreeg ik dan de melding dat mijn pakketje van Allbuy eindelijk verzonden is. Echter gaat het alleen om het led lampje.
Het pakketje wordt dus gesplitst, de Xiaomi fan wordt me later toegestuurd.
Benieuwd wanneer ik hier spulletjes ga ontvangen, hier zijn de ervaringen met allbuy tot nu toe dus maar matig.
Het pakkejtje van Gearbest is 16 juni verzonden, met Sweden Surface mail. Volgens de bijgeleverde tracking code is hij de 18de pas echt vertrokken.
Ook de eerste keer dat ze een foto van het pakketje bijleveren, zijn er meer shops die dat doen?
Vandaag kreeg ik dan de melding dat mijn pakketje van Allbuy eindelijk verzonden is. Echter gaat het alleen om het led lampje.
Benieuwd wanneer ik hier spulletjes ga ontvangen, hier zijn de ervaringen met allbuy tot nu toe dus maar matig.
ik kreeg vanmorgen bericht dat de fan door allbuy is verzonden. Afgelopen dinsdag besteld.Anton.net schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:24:
Vandaag kreeg ik dan de melding dat mijn pakketje van Allbuy eindelijk verzonden is. Echter gaat het alleen om het led lampje.Het pakketje wordt dus gesplitst, de Xiaomi fan wordt me later toegestuurd.
[ Voor 18% gewijzigd door Medione1210 op 22-06-2015 11:30 ]
Ik kreeg zes dagen geleden ook zo'n bericht van allbuy, maar als je dan inlogt en de status bekijkt, zie je een trackingnummer wat nergens op slaat en niet geupdate wordt. Het nummer begint met L00 wat volgens de 17track.net site bij een afzender in Australie hoort. Is dat niet vreemd voor een chinese webshop?Medione1210 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:29:
ik kreeg vanmorgen bericht dat de fan door allbuy is verzonden. Afgelopen dinsdag besteld.
Nou ja, ik zie het wel als de postbode voor de deur staat, er is geen haast mee. Ik had een miband besteld trouwens.
Heb toch wel het idee dat Allbuy originele spullen verkoopt.
Tot nu toe een MI fan en lampje binnen. Beide origineel.
Die lampjes en fan komen gewoon met briefpost overigens ook al staat er registered op...
Mi band is onderweg hoop ik al duurt dat al wel lang! Zal bevindingen posten als ie binnen is
Edit: gecheckt en is nog niet verzonden... Staat al sinds de 17e op Paid..
Tot nu toe een MI fan en lampje binnen. Beide origineel.
Die lampjes en fan komen gewoon met briefpost overigens ook al staat er registered op...
Mi band is onderweg hoop ik al duurt dat al wel lang! Zal bevindingen posten als ie binnen is
Edit: gecheckt en is nog niet verzonden... Staat al sinds de 17e op Paid..
[ Voor 11% gewijzigd door wimpie007 op 22-06-2015 12:12 ]
Wat ik zo lees uit de berichten over allbuy is dat ze waarschijnlijk pakketjes opsparen om ze ineens de deur uit te kunnen doen, als je terug leest zie je namelijk een heleboel pakketjes op dezelfde dag binnen komen die op verschillende dagen besteld zijn.
Of misschien dat ze zelfs orders opsparen om ineens ergens een hele bulk order bij een leverancier te kunnen doen.
Of misschien dat ze zelfs orders opsparen om ineens ergens een hele bulk order bij een leverancier te kunnen doen.
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Het is hier al vaak gezegd, maar ook ik ervaar het nu:
wat een fantastische speaker is die Earson 151!
Komt echt een prima geluid uit en ook nog behoorlijk goed en zuiver geluid.
Heb de afgelopen week met onderstaande van 250 euro gedaan en deze van nog geen 18 verslaat 'm aan alle kanten.
productreview: Beats by Dr. Dre Pill XL Zwart review door sambalbaj
Wat zijn eigenlijk de ervaringen met die goedkope zaklampjes als de SIPIK SK68 (3,07) en Cree XPE Q5 (1,92) AllBuy prijzen?
wat een fantastische speaker is die Earson 151!
Komt echt een prima geluid uit en ook nog behoorlijk goed en zuiver geluid.
Heb de afgelopen week met onderstaande van 250 euro gedaan en deze van nog geen 18 verslaat 'm aan alle kanten.
productreview: Beats by Dr. Dre Pill XL Zwart review door sambalbaj
Wat zijn eigenlijk de ervaringen met die goedkope zaklampjes als de SIPIK SK68 (3,07) en Cree XPE Q5 (1,92) AllBuy prijzen?
Hebben jullie ervaring met de combi XPB 5000 en Samsung Note 10.1?
Heb mijn pa een XPB5000 gegeven voor vaderdag, nu loopt hij te appen dat zijn Samsung tablet een kruisje geeft en niet wil opladen.... (serieus....ik wilde al zeggen, geef maar terug....
)
Ik heb zelf ook een Note 10.1, maar alleen XPB's in de maten 10400 en 16000, daar werkt het gewoon mee.
Heb mijn pa een XPB5000 gegeven voor vaderdag, nu loopt hij te appen dat zijn Samsung tablet een kruisje geeft en niet wil opladen.... (serieus....ik wilde al zeggen, geef maar terug....

Ik heb zelf ook een Note 10.1, maar alleen XPB's in de maten 10400 en 16000, daar werkt het gewoon mee.
Waiting on the world to change
Na een slechte ervaring met de eerste bestelling bij Allbuy, ben ik uiterst verrast door de tweede bestelling bij hun. Heb op 10 juni een setje Piston v3 besteld, welke op 12 juni is verzonden met een L00 trackingscode (TNT volgens Allbuy). Deze bestelling heb ik echter afgelopen zaterdag op 20 juni al in de bus ontvangen!puntje013 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:15:
Wat ik zo lees uit de berichten over allbuy is dat ze waarschijnlijk pakketjes opsparen om ze ineens de deur uit te kunnen doen, als je terug leest zie je namelijk een heleboel pakketjes op dezelfde dag binnen komen die op verschillende dagen besteld zijn.
De volgende keren ga ik gewoon de producten apart bestellen. Wanneer ik ze bundel, worden ze meestal nog steeds apart of niet verzonden.. Moet zelf ook nog steeds wachten op de witte Xiaomi Fan uit de eerste bestelling.
Heb er ook 1 met die sale kunnen scoren! Dacht dat leuk nooit, maar eigenlijk ging het best soepelmaurits82 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:32:
[...]
€ 8,13 bij mij met EU plug!!
Haha, is reeds aangepast, bij mij nog 2 order door kunnen komen voor € 8,13
Ik had een krappe 2 maand geleden 4 stropdassen besteld op AE omdat ze in aanbieding waren. De stropdassen zijn nog steeds niet binnen. Heb ik contact met de verkoper gezocht, blijkt dat de beste meneer ze een ruime maand later pas verstuurd heeft. Ik krijg een tracking code waarin staat dat het pakketje de 15e al in Nederland is aangekomen.
Nou ben ik geen postexpert, maar volgens mij doen 4 stropdassen a 10 euro totaal er niet nog een week over om van punt 1 naar voordeur te gaan in Nederland.
Nou ben ik geen postexpert, maar volgens mij doen 4 stropdassen a 10 euro totaal er niet nog een week over om van punt 1 naar voordeur te gaan in Nederland.
Net de Xiaomi Miniwifi router binnen van Allbuy.
9e besteld en de 12e verzonden. ging via TNT met dat L00 tracking nummer.
ben het apparaat nu aan het instellen en updaten.
zat firmware versie 0.7xx op en is nu aan het updaten naar 2.2xx.
Graag wil ik een drone bestellen, iemand ervaring hiermee?
Keek er net toevallig naar, maar te duur voor mij voor wat het is. Je moet de video bril wel apart kopen.Systemadmin schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:37:
Volledig off topic maar kijk alsjeblieft het promo filmpje eronder.. ik pis in me broek van het lachenSystemadmin schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:37:
Klopt maar als je die er niet bijneemt is het best voordelig, althans veel voor weinig geld..
boussa schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:48:
[...]
Keek er net toevallig naar, maar te duur voor mij voor wat het is. Je moet de video bril wel apart kopen.
Een powerbank werkt alleen als er meer sap in de powerbank zit dan in de ontvanger. Met 5000mah is dat vrij lastig. Redelijk goed te doen voor telefoons, lastiger voor tablets, aangezien deze grotere accu's hebben.pinda powerrr schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:19:
Hebben jullie ervaring met de combi XPB 5000 en Samsung Note 10.1?
Heb mijn pa een XPB5000 gegeven voor vaderdag, nu loopt hij te appen dat zijn Samsung tablet een kruisje geeft en niet wil opladen.... (serieus....ik wilde al zeggen, geef maar terug....)
Werkt het wel als de tablet volledig leeg is? (zeg maar 10%))
Moment van verstandsverbijstering, negeer me maar
[ Voor 4% gewijzigd door IdieEasy op 22-06-2015 15:33 ]
Niet zozeer het totaal wat erin zit dat meer moet zijn, meer dat wat er doorheen gaat voldoende is om de tablet op te laden.
Lijkt me meer dat de kabel niet goed genoeg is of de perbank nep, want zover ik weet heeft de 5000mah geen beperking dat die minder snel lzou opladen dan dd andere modellen(?).
Lijkt me meer dat de kabel niet goed genoeg is of de perbank nep, want zover ik weet heeft de 5000mah geen beperking dat die minder snel lzou opladen dan dd andere modellen(?).
I call bullshit on your statement.IdieEasy schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:55:
[...]
Een powerbank werkt alleen als er meer sap in de powerbank zit dan in de ontvanger.
Je kan gerust een bijna volle iPad nog enkele procentjes hoger krijgen met een bijna lege powerbank.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Ik wacht nog steeds op een verzending van mijn 16.000 powerbank.. al besteld op 12-06-2015.Jadang schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:38:
[...]
Na een slechte ervaring met de eerste bestelling bij Allbuy, ben ik uiterst verrast door de tweede bestelling bij hun. Heb op 10 juni een setje Piston v3 besteld, welke op 12 juni is verzonden met een L00 trackingscode (TNT volgens Allbuy). Deze bestelling heb ik echter afgelopen zaterdag op 20 juni al in de bus ontvangen!
De volgende keren ga ik gewoon de producten apart bestellen. Wanneer ik ze bundel, worden ze meestal nog steeds apart of niet verzonden.. Moet zelf ook nog steeds wachten op de witte Xiaomi Fan uit de eerste bestelling.
Dus ik hoop toch wel een keer dat dit ding op de bus gaat vanuit daar.. Heb nog geen reactie van hun support channel met de vraag waarom er niet binnen de aangegeven 0 - 7 dagen verstuurd is.
Keep you updated.
- The Neo and Only -
Na wat zoekwerk moet ik het misschien inderdaad terugtrekken. Dacht dat ik het hier vaker had gezien. Maar kennelijk heb ik een moment van verstandsverbijstering gehaddodge_911 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:20:
[...]
I call bullshit on your statement.
Je kan gerust een bijna volle iPad nog enkele procentjes hoger krijgen met een bijna lege powerbank.
Iemand die wel goed kan uitleggen wat hier dan gebeurt?
Keep us posted, anders in het topic voor de Xiaomi router zelfikdedinges schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:03:
Net de Xiaomi Miniwifi router binnen van Allbuy.
iTitus in "Xiaomi Router. De goedkoopste open WRT-router."
Ik wacht met smart op mijne.
Verwijderd
Ziet er goed uit, wil er ook wel 1 bestellen.. maarja is het wel veilig?FunFair schreef op zondag 21 juni 2015 @ 09:20:
Nog eens bij die Orico shop bij Aliexpress gekeken, staat een 4 USB poort aansteker-lader in de aanbieding van 18 dollar voor 6 dollar.
[afbeelding]
Met die 2 dollar coupon (bij 2,01 uitgave) heb je voor 4 dollar een best uitgebreide lader.
Of de kwaliteit goed is van dit ding weet ik niet, maar Orico lijkt me wel iets degelijkers dan een no-name. Hun USB kabels zijn ook goed genoeg.
Item:
http://www.aliexpress.com...rger-for/32248050252.html
Coupon:
http://www.aliexpress.com/store/sale-items/105327.html
Heeft iemand ervaring met een van de goedkope beamers/projectoren (tot max 100euro) die te vinden zijn op de Chinese websites? (en onder andere merknamen ook op de US site van Amazon).
IdieEasy schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:55:
[...]
Een powerbank werkt alleen als er meer sap in de powerbank zit dan in de ontvanger. Met 5000mah is dat vrij lastig. Redelijk goed te doen voor telefoons, lastiger voor tablets, aangezien deze grotere accu's hebben.
Werkt het wel als de tablet volledig leeg is? (zeg maar 10%))
Moment van verstandsverbijstering, negeer me maar
Blijkbaar kan het toch echt niet.dutchgio schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:59:
Niet zozeer het totaal wat erin zit dat meer moet zijn, meer dat wat er doorheen gaat voldoende is om de tablet op te laden.
Net even bij mijn schoonouders geprobeerd, daar ligt ook een XPB 5000 en een Samsung Note 10.1 Ook hier krijg ik een kruisje ipv opladen. Gewoon met originele Samsung kabel trouwens.
Nogmaals, met een 10400 en 16000 lukt het wel.
Ik heb net even voor je getest ivm de stroom en spanning :pinda powerrr schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:51:
[...]
[...]
Blijkbaar kan het toch echt niet.
Net even bij mijn schoonouders geprobeerd, daar ligt ook een XPB 5000 en een Samsung Note 10.1 Ook hier krijg ik een kruisje ipv opladen. Gewoon met originele Samsung kabel trouwens.
Nogmaals, met een 10400 en 16000 lukt het wel.
XPB 5000 geeft net zoveel A's af als een 10000, 10400 en 16000, dus imho ligt het daar al niet aan. Gemeten met 'n ledstrip die rond de 1,9A trekt als verbruiker op 'n KCX-017 als meter. 2 kaduke XPB5000's is onwaarschijnlijk, kapotte kabels ook.
Dus waar zou het dan nog aan kunnen liggen?
De 'identificatie' van de poorten, is wat mij zo te binnen schiet.
Dat kan ik ook eens voor je checken, maar pas als ik m'n YZXstudio metertje binnen heb
Ik heb er een besteld in ieder geval.
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:40:
[...]
Ziet er goed uit, wil er ook wel 1 bestellen.. maarja is het wel veilig?
bizar weinig lumen (werkelijk), belachelijke resolutie en contrast is al helemaal slecht.niekvandermeer schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:44:
Heeft iemand ervaring met een van de goedkope beamers/projectoren (tot max 100euro) die te vinden zijn op de Chinese websites? (en onder andere merknamen ook op de US site van Amazon).
Geeft in een volledig donkere kamer nog steeds kutbeeld. Bij de minste lichtbron zie je niks meer.
Verwijderd
Jup, en die zijn zeer slecht. Niet kopen.niekvandermeer schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:44:
maurits82 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 16:15:
[...]
bizar weinig lumen (werkelijk), belachelijke resolutie en contrast is al helemaal slecht.
Geeft in een volledig donkere kamer nog steeds kutbeeld. Bij de minste lichtbron zie je niks meer.
Bedankt, helemaal duidelijk, niet kopen dus
http://tweakers.net/price...;353155;446793/categorie/niekvandermeer schreef op maandag 22 juni 2015 @ 16:46:
[...]
[...]
Bedankt, helemaal duidelijk, niet kopen dus
beter sparen voor zo iets.
Een beetje goed contrast is overigens wel erg fijn, niet vergeten!
Ik heb deze 10.000 mah binnengekregen van Gear best en ik kan er passthrough mee laden dus zal wel originele zijn. Hij is een stuk kleiner als de 10.400 variant.
http://www.gearbest.com/mobile-power-bank/pp_187685.html
Nu 2 dagen in de aanbieding bij Gearbest voor 13.55 dollar.
http://www.gearbest.com/mobile-power-bank/pp_187685.html
Nu 2 dagen in de aanbieding bij Gearbest voor 13.55 dollar.
Leuk dat je meedenkt!dodge_911 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:58:
[...]
Ik heb net even voor je getest ivm de stroom en spanning :
XPB 5000 geeft net zoveel A's af als een 10000, 10400 en 16000, dus imho ligt het daar al niet aan. Gemeten met 'n ledstrip die rond de 1,9A trekt als verbruiker op 'n KCX-017 als meter. 2 kaduke XPB5000's is onwaarschijnlijk, kapotte kabels ook.
Dus waar zou het dan nog aan kunnen liggen?
De 'identificatie' van de poorten, is wat mij zo te binnen schiet.
Dat kan ik ook eens voor je checken, maar pas als ik m'n YZXstudio metertje binnen heb
Aan de Ampères zou het niet kunnen liggen, dat had ik zelf ook bedacht. Dat kruisje krijg ik ook als ik bv een Apple lader gebruik voor de Samsung.
Zal wel een poortherkenning dingetje zijn. Wanneer komt de nieuwe firmware uit voor de 5000?
Ik heb een 9000 en 12000 tecknet. De 9000 laad mijn galaxy note 10.1 2012 niet op [rood kruisje] maar de Galaxy note 8.0 wel. De 12000 versie laat beide tablets gewoon op.pinda powerrr schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:15:
[...]
Leuk dat je meedenkt!![]()
Aan de Ampères zou het niet kunnen liggen, dat had ik zelf ook bedacht. Dat kruisje krijg ik ook als ik bv een Apple lader gebruik voor de Samsung.
Zal wel een poortherkenning dingetje zijn. Wanneer komt de nieuwe firmware uit voor de 5000?
Nu heb ik ook een Note 10.1 2014 en daar werken beide powerbanks goed mee.
[Wou eigenlijk alleen even zeggen dat ik bij het lezen van jouw probleem een soort deja vu ervaring had]
Ben even benieuwd hoe jullie het voor elkaar hebben gekregen, zag dat er voor de blitzwolf vanmiddag nog een kans was. Helaas lukte het bij mij niet de prijs werd niet aangepast, was ik te langzaam? Klikte vrijwel op het moment dat de timer afliep?Frank!in schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:51:
[...]
Heb er ook 1 met die sale kunnen scoren! Dacht dat leuk nooit, maar eigenlijk ging het best soepel
Je moet je tijdzone op 8+ zettenMvdbeld schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:26:
[...]
Ben even benieuwd hoe jullie het voor elkaar hebben gekregen, zag dat er voor de blitzwolf vanmiddag nog een kans was. Helaas lukte het bij mij niet de prijs werd niet aangepast, was ik te langzaam? Klikte vrijwel op het moment dat de timer afliep?
Volgens banggood:
1.First,add product to cart. Only 1 pc per person.
2.Please refresh Promotion Page to check the "Countdown Time" cause of cookies.
3.When "Countdown Time" turns to 00:00, refresh the page of shopping cart and place the order with super price.
4.Our snap-up deals are limited so we're sorry if you missed out. Check back soon for a new offer.
5. The "seckill" countdown will start from 2:30 pm to 4:30 pm on workday, Beijing time ,GMT+8. (Except Weekend)
[ Voor 35% gewijzigd door Frank!in op 22-06-2015 17:36 ]
Waar kan je dit aanpassen? Zou toch ook niet uit moeten maken welke tijdzone ik zit, als ik naar de countdown timer kijk?Frank!in schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:34:
[...]
Je moet je tijdzone op 8+ zettenZo ben ik ook al een keer een aanbieding misgelopen helaas.
Volgens banggood:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Mvdbeld op 22-06-2015 17:47 ]
Als hij aftelt naar een specifiek tijdstip en de timer instelt op basis van jouw systeemtijd terwijl je in een andere tijdzone zit, dan is de timer nooit op het juiste moment bij 0...Mvdbeld schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:40:
[...]
Waar kan je dit aanpassen? Zou toch ook niet uit moeten maken als ik naar de countdown timer kijk?
Vandaag 'n OVEVO SH-03B Bluetooth headset binnengekregen.

Na 'n eerste test moet ik zeggen dat het niet slecht klinkt.
De audiokwaliteit, that is, want van de voice prompts versta ik geen bal, want die zijn in het Chinees.
Volgens de productpage zou die Engelse voice prompts hebben.
Kan helaas nergens in de manual een manier vinden om de taal te switchen.

Na 'n eerste test moet ik zeggen dat het niet slecht klinkt.
De audiokwaliteit, that is, want van de voice prompts versta ik geen bal, want die zijn in het Chinees.
Volgens de productpage zou die Engelse voice prompts hebben.
Kan helaas nergens in de manual een manier vinden om de taal te switchen.
[ Voor 9% gewijzigd door dodge_911 op 22-06-2015 17:52 ]
Bij Geek hebben ze een 7 port USB 2.0 hub voor slecht €2 + €1 verzending 
7 Port ON/OFF Switch USB 2.0 HUB
7 Port ON/OFF Switch USB 2.0 HUB
[ Voor 53% gewijzigd door OB1 op 22-06-2015 18:57 ]
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Misschien als je je aangemeld hebt, want via jouw link nog gewoon 4 euro.OB1 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:54:
[...]
Nu is dezelfde USB Hub voor slechts €2 + €1 verzending.
Idd, je moet ingelogd zijn op je account. Goed dat je het zegtMedione1210 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:56:
[...]
Misschien als je je aangemeld hebt, want via jouw link nog gewoon 4 euro.
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Tijdzone van je pc veranderen, kijken hoeveel tijd je nog hebt, een agenda punt aanmaken op je telefoon en tijdzone weer terugzetten is wat ik gedaan hebMvdbeld schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:40:
[...]
Waar kan je dit aanpassen? Zou toch ook niet uit moeten maken welke tijdzone ik zit, als ik naar de countdown timer kijk?
Ben op zoek naar een originele groene silicone case voor de xiaomi powerbank 16000mah. Nu zie ik bij veel "betrouwbare" webshops zoals oa banggood enkel de kleuren zwart, wit en blauw..
betekend dit dat groen geen originele kleur is ?
Hoe is de ervaring met "namaak" silicone cases? (bijvoorbeeld op aliexpress zie ik hem wel voorbij komen..)
Hoe is de ervaring met "namaak" silicone cases? (bijvoorbeeld op aliexpress zie ik hem wel voorbij komen..)
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Ik heb deze thuis: http://www.tinydeal.com/n...mi-16000mah-p-146406.htmlfreestyler2 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 19:09:
Ben op zoek naar een originele groene silicone case voor de xiaomi powerbank 16000mah. Nu zie ik bij veel "betrouwbare" webshops zoals oa banggood enkel de kleuren zwart, wit en blauw..
Overduidelijk niet origineel (beweren ze ook niet) en dat zie je aan de slechte afwerking. Maar het is ook 'maar' een case, dus eigenlijk volstaat 'ie wel.
Had je dat vanmorgen al niet gevraagd? Anywayz :freestyler2 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 19:09:
Groen is probably geen originele kleur. En tjah, de kwaliteit van de namaak : 't is silicone, dusjah... Kan hoogstens wat dunner zijn ofzo
Maar, de originele hoesjes voor de 16000 zijn een ware stofmagneet door het reliëf dat erin zit. Nu hebben silicone hoesjes wel altijd last van stofaantrek, maar door die ribbels is 't bij de originele erg moeilijk om 'm terug 'zuiver' te krijgen. De namaak versies hebben dat reliëf niet, die zijn gewoon glad zoals de hoesjes voor de 10400 en 5200...
Iemand een aanrader voor een HDMI audio splitter?
Heb wel eea gevonden, ook bij Amazon.de voor nagenoeg dezelfde prijs, maar wellicht dat iemand al zoiets vanuit China heeft laten overvliegen en daar goede/slechte ervaringen mee heeft.
Doel is om een ChromeCast aan te sluiten op een versterker zonder HDMI ingangen. De ChromeCast zelf gaat dan in de TV.
Als ik namelijk de TV het geluid laat uitvoeren, krijg ik alleen 2.0 geluid, ik wil wel 5.1 als het wordt aangeboden
Heb wel eea gevonden, ook bij Amazon.de voor nagenoeg dezelfde prijs, maar wellicht dat iemand al zoiets vanuit China heeft laten overvliegen en daar goede/slechte ervaringen mee heeft.
Doel is om een ChromeCast aan te sluiten op een versterker zonder HDMI ingangen. De ChromeCast zelf gaat dan in de TV.
Als ik namelijk de TV het geluid laat uitvoeren, krijg ik alleen 2.0 geluid, ik wil wel 5.1 als het wordt aangeboden
Ik zat ook te wachten en precies het zelfde. Op chat even met hun gesproken want wou die quadcopter ook. maar zij zei dat het snel ging... kan nooit.Mvdbeld schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:26:
[...]
Ben even benieuwd hoe jullie het voor elkaar hebben gekregen, zag dat er voor de blitzwolf vanmiddag nog een kans was. Helaas lukte het bij mij niet de prijs werd niet aangepast, was ik te langzaam? Klikte vrijwel op het moment dat de timer afliep?
Zelfde ervaring hier met Allbuy, de Xiaomi led is al binnen en de Xiaomi fan moet ik nog krijgen. Ik heb op 26 mei besteld en afgelopen zaterdag een email naar support gestuurd waar de fan blijft, maar tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Volgens de verzendbevestiging zijn beide artikelen samen verzondenAnton.net schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:24:
Vandaag kreeg ik dan de melding dat mijn pakketje van Allbuy eindelijk verzonden is. Echter gaat het alleen om het led lampje.Het pakketje wordt dus gesplitst, de Xiaomi fan wordt me later toegestuurd.
Zit in hetzelfde schuitje. In afwachting van een reactie en de Xiaomi Fan, welke maar op zich laten wachten. Paar dagen later nog eens een mail gestuurd met het verzoek om snel te reageren, anders wordt er een Paypal claim geopend. Zowaar een paar uur later kreeg ik al een reactie.Vjenne-ICT schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:06:
[...]
Zelfde ervaring hier met Allbuy, de Xiaomi led is al binnen en de Xiaomi fan moet ik nog krijgen. Ik heb op 26 mei besteld en afgelopen zaterdag een email naar support gestuurd waar de fan blijft, maar tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Volgens de verzendbevestiging zijn beide artikelen samen verzonden
Helaas niet zoveel bijzonders, alleen de vraag of ik foto's van de verpakking kon maken en of de verpakking reeds geopend was bij ontvangst.. Gelijk een reactie teruggestuurd, maar tot op heden weer niks. Ben niet echt te spreken over de support van Allbuy.
Bedankt voor het delen van je ervaring. Dat is niet echt een goed vooruitzicht. Ik geef ze tot vrijdag om te reageren anders inderdaad een claim via paypal.Jadang schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:18:
[...]
Zit in hetzelfde schuitje. In afwachting van een reactie en de Xiaomi Fan, welke maar op zich laten wachten. Paar dagen later nog eens een mail gestuurd met het verzoek om snel te reageren, anders wordt er een Paypal claim geopend. Zowaar een paar uur later kreeg ik al een reactie.
Helaas niet zoveel bijzonders, alleen de vraag of ik foto's van de verpakking kon maken en of de verpakking reeds geopend was bij ontvangst.. Gelijk een reactie teruggestuurd, maar tot op heden weer niks. Ben niet echt te spreken over de support van Allbuy.
Ik heb bij allbuy in één order twee lampjes en een ventilator besteld, en ik zie in de orderoverzicht dat deze twee artikelen met verschillende verzendmethodes verstuurd worden.Vjenne-ICT schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:39:
[...]
Bedankt voor het delen van je ervaring. Dat is niet echt een goed vooruitzicht. Ik geef ze tot vrijdag om te reageren anders inderdaad een claim via paypal.
Beide op 27-05 besteld en op 06-06 heb ik de ventilator ontvangen, de lampjes zijn met "flat mail" nog onderweg vermoed ik.
Op 05-06 heb de witte xiaomi speaker besteld en deze vond ik afgelopen zaterdag na een vakantie in de brievenbus, hier heb ik niet voor hoeven te tekenen bij de post.
Voor het ventilatortje dat maar een zeven keer zo goedkoop is als de speaker moest ik we richting een postpunt om een krabbel te zetten.
Het lijkt mij dat Allbuy in deze meer een soort portal is voor andere verkopers, en zou ik het nog wat tijd geven voordat je gaat claimen.
kijk eens naar de verzendmethoden van je order.
Pff mijn powerbank is al 12 dagen onderweg van Sweden naar Nederland.. komt die op de fiets ofzo
3 pagina's terug alweer. maargoed.niekvandermeer schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:44:
Heb zelf de unic uc40 een klein maandje binnen. Een 800x480 resolutie beamer. Beeld was beter dan ik had verwacht (ik had echt verwacht dat het pure troep zou zijn, maar dit valt heel erg mee) Voor een 'uitprobeersel' is het het geld waard. Kleine lettertjes zijn lastig te lezen (door de resolutie) maar bijvoorbeeld ondertiteling bij films o.i.d. is gewoon prima te zien. Ik gebruik de beamer voor films en voetbal, is goed te doen (in een donkere kamer!!) enige nadeel is dat de beamer geen surround ondersteund geloof ik, ergens in de menu's staat surround wel als optie aangegeven. Voor deze prijs een prima 'probeer' beamer
ik had m vorige maand voor 78 euro, zie nu dat ie gedaald is naar onder de 60
puur voor het proberen is het wel leuk, als 'serieuze' beamer zou ik het niet doen, te laag contrast en te weinig lumen (te weinig licht in een niet donkere kamer)
http://www.dealsmachine.com/best_244349.html
[ Voor 6% gewijzigd door wespsv op 22-06-2015 22:50 ]
Ach joh... 25 mei een 10000 versie besteldShadow343 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:37:
Pff mijn powerbank is al 12 dagen onderweg van Sweden naar Nederland.. komt die op de fiets ofzo
Die is met een roedel honden via Rusland onderweg naar zweden...2015-05-29 08:46
The shipment item is under transportation, Item received for processing
2015-05-29 08:46
Direct Link, PostNord Receiving HUB, Item received for processing
Hahahaha.. maar die van jou is nu al in Zweden he.. hij moet alleen nog naar Nederland.. die update heb ik ook. Mijn hemel zeg hoe erg dat kan schelen... heb er niet eens om gevraagd die track and trace.. mijn andere 2 producten die ik een week erna heb besteld zijn al lang en breed binnen.. achja 14 augustus ga ik op vakantie zolang ik hem dan maar hebFreakster86 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:46:
[...]
Ach joh... 25 mei een 10000 versie besteld
[...]
Die is met een roedel honden via Rusland onderweg naar zweden...

Tja, vanaf dat hier in het topic Allbuy vermeld wordt er geregeld besteld en eigenlijk ging het steeds goed, tot de USB fan, waar er maar 1 v/d 2 is geleverd.
Blijkbaar vindt Allbuy de klantenservice minder belangrijk en denken ze niet hoeven te reageren op e-mail. Ben bang dat ik voor die enkele euro toch weer Tinydeal en BangGood ga gebruiken.
Blijkbaar vindt Allbuy de klantenservice minder belangrijk en denken ze niet hoeven te reageren op e-mail. Ben bang dat ik voor die enkele euro toch weer Tinydeal en BangGood ga gebruiken.
Jadang schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:18:
[...]
Zit in hetzelfde schuitje. In afwachting van een reactie en de Xiaomi Fan, welke maar op zich laten wachten. Paar dagen later nog eens een mail gestuurd met het verzoek om snel te reageren, anders wordt er een Paypal claim geopend. Zowaar een paar uur later kreeg ik al een reactie.
Ook maar de rode besteld met de programmer. Heb van Franky inmiddels ook de handleiding van de gele monitor gekregen en alvast wat tekst en uitleg voor de programmer om naar firmware 2.5 te gaan. Downgrading schijnt zonder problemen te kunnen. Ben erg benieuwd.dodge_911 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 21:16:
[...]
Ik heb de rode onderweg van bij 'n andere seller , en een programmer voor firmware updates van bij f-t-2000. Ik twijfel nog over de gele/blauwe (zijn dezelfde, toch?)
Zit ook in het schuitje van dat Allbuy support niet echt reageert. Had helaas een defect Xiaomi fan binnen gekregen een weekje terug, maar tot op heden nog niks van Allbuy gehoord.
Ik zoek een deurbel op zonne-energie en dan als het kan qua afmetingen een NL model zodat deze ook op de deurpost is te bevestigen.
Wat ik gevonden heb is dit: http://www.aliexpress.com...doorbell/32370609343.html
Iemand iets soort gelijks gekocht in China, of iets wat meer naar de NL standaard maat gaat?
Wat ik gevonden heb is dit: http://www.aliexpress.com...doorbell/32370609343.html
Iemand iets soort gelijks gekocht in China, of iets wat meer naar de NL standaard maat gaat?
Voor de echte audiofans onder ons, ik zag net dat GearBest een relatief bekend merk verkoopt: Harman Kardon. De Onyx Studio uitvoering. Deze kost in Nederland al ruim €200,-. Lijkt me leuk om alsnog voor vaderdag te kopen maar valt zoiets wel een beetje te vertrouwen?
Link: klik hier.
Sweden Post is bij mij ook traag. Is na 12 dagen eindelijk verandering in gekomen. Inmiddels iets langer dan 4 week onderweg. Niet slecht maar had sneller verwacht.Shadow343 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:37:
[ Voor 34% gewijzigd door ViezeVis op 23-06-2015 03:17 ]
Verwijderd
Ik heb gister een power bank van xiaomi gekocht en ben nu op zoek naar een goed kort kabeltje voor erbij. Ik heb namelijk een iphone.
Hebben jullie nog tips? Voor MFi gecertificeerd wil ik wel iets meer betalen, maar dan wil ik wel zeker zijn dat het echt MFi is. Bij banggood zag ik alleen lange kabels.
Verder kwam ik op aliexpress dit nog tegen:
http://www.aliexpress.com...-5-5S-5C/32271349224.html
Heeft goede reviews, maar is dat niet slecht voor de batterij van mijn iPhone omdat het niet MFi is, of is dit een fabeltje van apple?
Alvast bedankt:)
Hebben jullie nog tips? Voor MFi gecertificeerd wil ik wel iets meer betalen, maar dan wil ik wel zeker zijn dat het echt MFi is. Bij banggood zag ik alleen lange kabels.
Verder kwam ik op aliexpress dit nog tegen:
http://www.aliexpress.com...-5-5S-5C/32271349224.html
Heeft goede reviews, maar is dat niet slecht voor de batterij van mijn iPhone omdat het niet MFi is, of is dit een fabeltje van apple?
Alvast bedankt:)
Oorspronkelijk was dat ding zelfs $400. Er zijn diverse reviews op YT, geluid schijnt wel goed te zijn maar echt portable zoals een Xiaomi of Earson zeker niet.ViezeVis schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 03:10:
Voor de echte audiofans onder ons, ik zag net dat GearBest een relatief bekend merk verkoopt: Harman Kardon. De Onyx Studio uitvoering. Deze kost in Nederland al ruim €200,-. Lijkt me leuk om alsnog voor vaderdag te kopen maar valt zoiets wel een beetje te vertrouwen?

Ziet er wel lachen uit maar dit is een naheffing waiting to happen ;-)Chocoball schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 08:20:
[...]
Oorspronkelijk was dat ding zelfs $400. Er zijn diverse reviews op YT, geluid schijnt wel goed te zijn maar echt portable zoals een Xiaomi of Earson zeker niet.
[afbeelding]
En lijkt me imitatie gezien de 'echte' 200 euro is
[ Voor 5% gewijzigd door wimpie007 op 23-06-2015 08:36 ]
Ah ik zie nu dat de countdown timers inderdaad gegenereerd worden aan de hand van de systeemklok. Zat gisteren dus gewoon 6 uur te laat te proberen te seckill te scorenFrank!in schreef op maandag 22 juni 2015 @ 19:06:
[...]
Tijdzone van je pc veranderen, kijken hoeveel tijd je nog hebt, een agenda punt aanmaken op je telefoon en tijdzone weer terugzetten is wat ik gedaan heb

Goed om te weten voor de volgende keer!
Mmmja, zou kunnen, maar TNT is een grote internationale vervoerder die wat mij betreft hoort in het rijtje UPS/FedEx/DHL/EMS. Die hebben met elkaar gemeen dat ze vooral snel zijn, maar niet bijzonder goedkoop. Het lijkt me niet echt de eerste keus voor een chinese webshop die gratis verzending aanbiedt bij een product van een tientje.Jadang schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:38:
Heb op 10 juni een setje Piston v3 besteld, welke op 12 juni is verzonden met een L00 trackingscode (TNT volgens Allbuy). Deze bestelling heb ik echter afgelopen zaterdag op 20 juni al in de bus ontvangen!
Daar komt bij dat TNT staat achter het regeltje: Shipping Date, niet achter Shipping Carrier ofzo. Ik denk dus dat TNT niet staat voor de vervoerder maar als afkorting voor Till Next Time. Dat zou aansluiten bij de veronderstelling dat allbuy de spullen batchgewijs verzendt, zoals iemand anders hier in dit topic ook al opperde.
Iemand ervaring met Allbuy als je ze mailt? Zaterdag een email gestuurd, alleen een autoreply gekregen. De vraag was wanneer de op 10 juni bestelde Xiaomi 16000mAh powerbank werd verstuurd... Geen reactie 
Op de website (onder orders) staat wel een trackingnummer, maar er staat dat het item 0x is geshipped... Geen idee waarom dit er staat, misschien is de zending al wel aangemeld.

Op de website (onder orders) staat wel een trackingnummer, maar er staat dat het item 0x is geshipped... Geen idee waarom dit er staat, misschien is de zending al wel aangemeld.
[ Voor 30% gewijzigd door ksborg op 23-06-2015 11:54 ]
snap het verzenden van Allbuy ook niet meer.
Vanochtend een lampje besteld en nu al bericht dat het verzonden is maar van een bestelling van 5 dagen geleden van 2 siliconenhoesjes nog niet.
Vanochtend een lampje besteld en nu al bericht dat het verzonden is maar van een bestelling van 5 dagen geleden van 2 siliconenhoesjes nog niet.
Ze noemen dat in Nederland wel eens voorraad en niet voorradigsambalbaj schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:54:
snap het verzenden van Allbuy ook niet meer.
Als je het over de duvel hebt... vandaag door de postbode bezorgd. Bijna een maand na bestellen. Valt op zich nog mee, maar i.v.m. spullen van Banggood en Ebay is dat toch wel erg lang.Shadow343 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:52:
[...]
Hahahaha.. maar die van jou is nu al in Zweden he.. hij moet alleen nog naar Nederland.. die update heb ik ook. Mijn hemel zeg hoe erg dat kan schelen... heb er niet eens om gevraagd die track and trace.. mijn andere 2 producten die ik een week erna heb besteld zijn al lang en breed binnen.. achja 14 augustus ga ik op vakantie zolang ik hem dan maar heb
Code op de box geeft op chaxun.mi.com aan dat het een originele is. Mijn eerste power bank en moet zeggen dat het me niet tegen valt. Lekker compact en 205 gram. Kwaliteit is top. Opladen, testen en weer inpakken. Deze keer met cadeaupapier
PS: Komt van Gearbest. Banggood is nu goedkoper FYI.
Off topic.Freakster86 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:22:
[...]
Als je het over de duvel hebt... vandaag door de postbode bezorgd. Bijna een maand na bestellen. Valt op zich nog mee, maar i.v.m. spullen van Banggood en Ebay is dat toch wel erg lang.
Dan moet je bij Bol bestellen, daar kan je binnenkort voor 12 u bestellen en na 17u ophalen bij een AH naar keuze. Kost wel extra..
Kon dat maar met chinashopping
Bedrijven als DHL zijn ook behoorlijk snel uit China. 2 of 3 dagen, meestal.Medione1210 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:16:
[...]
Off topic.
Dan moet je bij Bol bestellen, daar kan je binnenkort voor 12 u bestellen en na 17u ophalen bij een AH naar keuze. Kost wel extra..
Wel een beetje duur om gewoon een kabeltje mee te laten verzenden.
Dubbele post. Mag verwijderd worden.
[ Voor 85% gewijzigd door user001 op 23-06-2015 13:26 ]
2-3 dat is als niet de premium optie hebt geselecteerd. Met nog een zakje geld erbij dan zorgen ze zelfs dat het de volgende dag al bezorgd is.user001 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:25:
[...]
Bedrijven als DHL zijn ook behoorlijk snel uit China. 2 of 3 dagen, meestal.
Wel een beetje duur om gewoon een kabeltje mee te laten verzenden.
Ja, maar zoals ik al zei komen Banggood/Ebay dingen toch al een lange tijd binnen 2 weken binnen. Swedenpost doet er dus 2x zolang over. Maar goed, je houdt altijd rekening met een maand levertijd. Beetje iBood ideeMedione1210 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:16:
[...]
Off topic.
Laat zelf alles altijd via DHL komen direct bij de fabriek vandaan. Kost zo'n 4 tientjes maar wel 3 dagen later binnenXepos schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:28:
[...]
2-3 dat is als niet de premium optie hebt geselecteerd. Met nog een zakje geld erbij dan zorgen ze zelfs dat het de volgende dag al bezorgd is.
[ Voor 3% gewijzigd door Web-Brielle op 23-06-2015 13:38 ]
2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser
Wat voor soort producten? En ben je als je het vergelijkt met in nl aanschaffen dan incl verzend en inklaring en evt garantie nog steeds veel voordeliger uit?Web-Brielle schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:37:
[...]
Laat zelf alles altijd via DHL komen direct bij de fabriek vandaan. Kost zo'n 4 tientjes maar wel 3 dagen later binnen(china shopping alleen dan bij de fabriek zelf. Iets duurdere producten
Had gewild dat het voor een euro kon ).
Heb van het weekend een Xiaomi Portable Wireless speaker bij Allbuy gekocht, en is vandaag al verstuurd. Lijkt me goed nieuws. Alleen als ik de carrier opzoek blijkt het Australia Post te zijn...klinkt alsof het een enorme detour gaat maken
Na verzending was die bij na anderhalf week binnen.wildcheese schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:45:
Heb van het weekend een Xiaomi Portable Wireless speaker bij Allbuy gekocht, en is vandaag al verstuurd. Lijkt me goed nieuws. Alleen als ik de carrier opzoek blijkt het Australia Post te zijn...klinkt alsof het een enorme detour gaat maken
Verwijderd
banggood een beetje hetzelfde, maar net iets anders.user-100 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:01:
Tja, vanaf dat hier in het topic Allbuy vermeld wordt er geregeld besteld en eigenlijk ging het steeds goed, tot de USB fan, waar er maar 1 v/d 2 is geleverd.
[...]
Meld een klacht over doa van een product van 3 dollar.
Het antwoord is: Kunt u volgende week nog een keer een klacht indienen? want de leverancier is niet bereikbaar.
Aan de andere kant beter eerlijk, dan op z'n Hollandsch van kastje naar de muur gestuurd te worden.Thank a lot for your email.
About the problem SKU159636 in XXXXXX due to salesman off work during these days cannot reply you now ,could you please contact us in few days later?
If you have any problem,please feel free to contact us.
Best regards,
Flora(liuwenjian
Dire maal hetzelfde post?
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:11:
[...]
banggood een beetje hetzelfde, maar net iets anders.
Het antwoord is: Kunt u volgende week nog een keer een klacht indienen? want de leverancier is niet bereikbaar.
[...]
Aan de andere kant beter eerlijk, dan op z'n Hollandsch van kastje naar de muur gestuurd te worden.
@nul07 T-T-T-T-T-TRIPLE POSTTTTTTT
Banggood klantenservice heb ik tot nu toe wel goeie ervaring mee. 1x iets opnieuw laten versturen en een keer een (deels) refund gekregen.
Banggood klantenservice heb ik tot nu toe wel goeie ervaring mee. 1x iets opnieuw laten versturen en een keer een (deels) refund gekregen.
Ik lees in 'salesman' geen leverancier, maar zou er eerder uit halen dat het verkoopteam niet aanwezig was. Kan ook kloppen want het was een feestweekend.Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:11:
[...]
banggood een beetje hetzelfde, maar net iets anders.
[...]
Aan de andere kant beter eerlijk, dan op z'n Hollandsch van kastje naar de muur gestuurd te worden.
Ik zou graag de earphone jack van mijn Nexus 4 vervangen. Heeft iemand ervaring met het bestellen van zo'n dingen in China?
Deze bijvoorbeeld: http://m.aliexpress.com/item/32324898851.html
En als ik toch bezig ben vervang ik misschien ook de batterij. http://www.dx.com/nl/p/lg...FzuJLWmttpydxKRoC4jTw_wcB
Deze bijvoorbeeld: http://m.aliexpress.com/item/32324898851.html
En als ik toch bezig ben vervang ik misschien ook de batterij. http://www.dx.com/nl/p/lg...FzuJLWmttpydxKRoC4jTw_wcB
Weer een vreemde ervaring met allbuy hier, 2 lampjes besteld in verschillende kleuren, kreeg er vandaag 1 binnen
What you see is always what you get.
Ik heb het eerder ook al gezegd, waarom meerdere dingen in 1 bestelling plaatsen als de verzendkosten 0 zijn?ITsEZ schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:48:
Weer een vreemde ervaring met allbuy hier, 2 lampjes besteld in verschillende kleuren, kreeg er vandaag 1 binnen
Waarschijnlijk was 1 kleur niet leverbaar en verzenden ze je eerst 1 en later de andere.
Xiaomi Mi WiFi Mini binnen, zal wat updates posten in het desbetreffende topic. Eerste indruk, aardig dingetje
En een leuke optie ergens in de settings:

[ Voor 29% gewijzigd door Titus op 23-06-2015 15:17 ]
Ik zie bij Allbuy dat de Xiaomi Youth Edition Piston Earphone 3 voor €7.05 verkocht worden, zijn dit wel originele?
waarschijnlijk wel. dit is namelijk de plastic goedkope variant. Die moet sowieso niet meer als $10 kosten.
Klinkt wel een stuk minder als de echte pistons (v2 of v3) die ook <$25 zijn
android since G1.
Vorige week de v3 bij Banggood besteld voor 12,90euro. Eerder al de v2 voor 10,38. Ik zou dus even wachten op een nieuwe aanbieding ipv aanschaf van de youth versie.coredalae schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:22:
waarschijnlijk wel. dit is namelijk de plastic goedkope variant. Die moet sowieso niet meer als $10 kosten.
*verkeerde topic*
[ Voor 93% gewijzigd door allesvooriphone op 23-06-2015 15:39 ]
Verwijderd
Ik kwam trouwens nog 2 code's tegen voor xiaomi producten op banggood.
midyear6 geeft 6% korting
midyear geeft 15 dollar korting vanaf een heel hoog bedrag, 199 ofzo, ik weet het niet meer precies.
midyear geeft 15 dollar korting vanaf een heel hoog bedrag, 199 ofzo, ik weet het niet meer precies.
Dat zou de 16.000 powerbank onder de 22 euro brengen.Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:34:
Ik kwam trouwens nog 2 code's tegen voor xiaomi producten op banggood.
Zou je hem dan zonder kosten door de douane kunnen krijgen? Of kijken ze naar prijs voor korting?
Ik zie soms nog wel eens berichten hier die elkaar tegenspreken :x

Bij Allbuy is ie sowieso onder de 22 euroIdieEasy schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:38:
[...]
Dat zou de 16.000 powerbank onder de 22 euro brengen.
Zou je hem dan zonder kosten door de douane kunnen krijgen? Of kijken ze naar prijs voor korting?
Ik zie soms nog wel eens berichten hier die elkaar tegenspreken :x
En ze kijken gewoon naar wat je betaald hebt, tenzij het is gekocht met tegoedpunten.
Dat was waar we de vorige keer op uitkwamen met dezelfde discussie.
[ Voor 16% gewijzigd door Pistolebob op 23-06-2015 15:46 ]
True, maar er staat hier de laatste tijd veel negatieve dingen over allbuy, trage verzending etc etc. En banggood heb ik persoonlijk goede ervaringen mee. Vandaar dat ik hem liever daar haal. Ben ook eigenlijk alleen bekend met Banggood.
Edit, Dat is mooi. Dan kan ik hem gaan proberen te bestellen
En sorry voor de zoveelste vraag daarover
[ Voor 13% gewijzigd door IdieEasy op 23-06-2015 15:48 ]
Heb tot nu toe 3 artikelen bij Allbuy gekocht, prima store. Moet zeggen dat al die verzendverhaaltjes en levertijden mij echt niets doen. Als ze plek hebben, hebben ze plek en is het er snel, als ze snel kunnen leveren, leveren ze vlot, zo niet... Het is en blijft China, dus of ik nu 1 weekje moet wachten of 2 maanden, als het er maar komt. Als ik iets écht snel wil hebben gaat het wel via DHL of zo, free shipping verwacht ik altijd 1 maand levertijd, kan het altijd meevallen. De Xiaomi Piston V3 geven trouwens best wel een aardig geluidje, vind zelf de Brainwavz Beta nog iets fijner. In afwachting nog van de KZ Ate's, eens kijken wat voor geluid daar uit komt. Grappig eigenlijk, in principe had ik ook kunnen doorsparen voor een Shure of zo, met alle uitgaven die ik heb gedaan op zoek naar de beste budget in-ears

Nou, ik vind dat negatieve nog wel meevallen.IdieEasy schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:47:
[...]
True, maar er staat hier de laatste tijd veel negatieve dingen over allbuy, trage verzending etc etc. En banggood heb ik persoonlijk goede ervaringen mee. Vandaar dat ik hem liever daar haal. Ben ook eigenlijk alleen bekend met Banggood.
Edit, Dat is mooi. Dan kan ik hem gaan proberen te bestellenDank je!
En sorry voor de zoveelste vraag daarover
positief
-lage[re] prijzen
-producten worden verzonden, zodra op voorraad, er wordt niet gewacht tot de hele order op voorraad is
-producten zijn ws origineel
negatief
-slechte en/of langzame communicatie
-in een aantal gevallen trage levering
Over banggood lees je net zo goed positieve en negatieve dingen.
Zowiezo ligt de aandacht op dit moment erg bij Allbuy dus hoor je meer positieve én negatieve verhalen.
Een paar weken geleden hoorde je bijna alleen over Tinydeal en Banggood... over Tinydeal hoor je nu ineens niks meer. Zo snel kan het gaan...
[ Voor 13% gewijzigd door Medione1210 op 23-06-2015 15:58 ]
Natuurlijk zou je zo kunnen denken maar als ze alles in 1 zending sturen kost het hun minder (gok ik zo) + je zit ook met verpakkingen wat dubbel gebruikt wordt wat dan weer slechter is voor het milieu, natuurlijk is het voor mij gratis maar uiteindelijk ben ik wel zo milieubewust om ze alles in 1 zending te laten versturenmathy_ schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:12:
[...]
Ik heb het eerder ook al gezegd, waarom meerdere dingen in 1 bestelling plaatsen als de verzendkosten 0 zijn?
Waarschijnlijk was 1 kleur niet leverbaar en verzenden ze je eerst 1 en later de andere.

What you see is always what you get.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic