En dat je minder vaak de deur open hoeft te doen voor postbezorgersITsEZ schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:02:
[...]
Natuurlijk zou je zo kunnen denken maar als ze alles in 1 zending sturen kost het hun minder (gok ik zo) + je zit ook met verpakkingen wat dubbel gebruikt wordt wat dan weer slechter is voor het milieu, natuurlijk is het voor mij gratis maar uiteindelijk ben ik wel zo milieubewust om ze alles in 1 zending te laten versturen
code "3f3128" geeft net iets meer korting (7%). Geldt geloof ik ook voor meerdere producten.Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:34:
Ik kwam trouwens nog 2 code's tegen voor xiaomi producten op banggood.
midyear6 geeft 6% korting
midyear geeft 15 dollar korting vanaf een heel hoog bedrag, 199 ofzo, ik weet het niet meer precies.
Ik heb mijn eerste bestelling bij DX nu gedaan, een Minidisplayport naar HDMI adapter voor €3,23
Heb betaald met Paypal, dus ga er vanuit dat alles goed gaat, daarnaast heb ik voor de veiligheid niet mijn bankrekening gekoppeld, dus gebruik gewoon tegoed
. Ben benieuwd, ook naar de levertijd
[ Voor 20% gewijzigd door OB1 op 23-06-2015 16:30 ]
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Vandaag mijn Xiaomi USB lampje ontvangen van Allbuy. Ik had er 4 besteld maar in plaats daarvan komt er maar 1 binnen...
Rest komt later.ViezeVis schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:55:
Vandaag mijn Xiaomi USB lampje ontvangen van Allbuy. Ik had er 4 besteld maar in plaats daarvan komt er maar 1 binnen...
Nickname does not reflect reality
Is niet gebruikelijk dat ze dit soort orders per stuk verschepen toch?
Of je leest het topic anders even doorViezeVis schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:11:
Is niet gebruikelijk dat ze dit soort orders per stuk verschepen toch?
Ik heb net de Xiaomi LED lampjes van Allbuy binnen. Ondanks de Xiaomi verpakking wijken ze wel af van de eerdere Xiaomi LED lampjes die ik heb ontvangen.
- Zo is het LED licht meer geel van kleur
- Het matte plastic schijnt meer door en daardoor de LEDs iets duidelijker zichtbaar
- Het zilveren plaatje aan de achterkant iets korter maar ook iets breeder en glimt meer.
- De witte buitenkant is iets meer geel van kleur
- Is 2mm korter
- Het MI logo zit dieper gestanst
Nog wat foto's waarbij steeds links die van Allbuy en rechts die van Tinydeal.

Het kan natuurlijk zijn dat dit een nieuwe lading is en mogelijk ook van een andere fabriek waardoor er kleine afwijkingen kunnen zijn. Dit was bijvoorbeeld ook het geval bij de Xiaomi powerbank dat de USB kabel en de verpakking opeens gewijzigd waren. Maar goed je praat hier over een artikel van een paar Dollar.
- Het matte plastic schijnt meer door en daardoor de LEDs iets duidelijker zichtbaar
- Het zilveren plaatje aan de achterkant iets korter maar ook iets breeder en glimt meer.
- Is 2mm korter

Het kan natuurlijk zijn dat dit een nieuwe lading is en mogelijk ook van een andere fabriek waardoor er kleine afwijkingen kunnen zijn. Dit was bijvoorbeeld ook het geval bij de Xiaomi powerbank dat de USB kabel en de verpakking opeens gewijzigd waren. Maar goed je praat hier over een artikel van een paar Dollar.
Verwijderd
Daar is al eerder verwarring over geweest: De officiële blog van Frozen: Xiaomi USB LED lightChocoball schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:14:
Ik heb net de Xiaomi LED lampjes van Allbuy binnen. Ondanks de Xiaomi verpakking wijken ze wel af van de eerdere Xiaomi LED lampjes die ik heb ontvangen.
- Is 2mm korter
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Overigens ziet die van mij er weer anders uit dan beide van jou
Gedaan hoor. Het ging mij erom dat anderen konden zien dat het 2 pakketten zouden zijn. Echter, bij mij staat dat alles al is verstuurd in één keer.
En Allbuy gaf op jouw gestuurde vraag aan hen precies wát als antwoord?ViezeVis schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:27:
Gedaan hoor. Het ging mij erom dat anderen konden zien dat het 2 pakketten zouden zijn. Echter, bij mij staat dat alles al is verstuurd in één keer.
Het leek me ook niet aannemelijk dat Allbuy met TNT zou verzenden, ik gaf slechts aan dat TNT als koerier van het pakketje stond aangegeven. Volgens mij bedoelen ze met TNT dan ook PostNL. De verzendlabel was namelijk voorzien van een 'Port betaald PostNL-print'. Waar de desbetreffende trackingscode (L00...) vandaan komt, is me verder een raadsel aangezien 17track er geen raad mee weet.grun93 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:01:
[...]
Mmmja, zou kunnen, maar TNT is een grote internationale vervoerder die wat mij betreft hoort in het rijtje UPS/FedEx/DHL/EMS. Die hebben met elkaar gemeen dat ze vooral snel zijn, maar niet bijzonder goedkoop. Het lijkt me niet echt de eerste keus voor een chinese webshop die gratis verzending aanbiedt bij een product van een tientje.
Daar komt bij dat TNT staat achter het regeltje: Shipping Date, niet achter Shipping Carrier ofzo. Ik denk dus dat TNT niet staat voor de vervoerder maar als afkorting voor Till Next Time. Dat zou aansluiten bij de veronderstelling dat allbuy de spullen batchgewijs verzendt, zoals iemand anders hier in dit topic ook al opperde.
En volgens mij staat Tracking Date wel voor de vervoerder, omdat er bij een andere bestelling op precies dezelfde plek Singapore Post staat met een bijbehorende RP...SG code.
Nee ik heb nog niks gehoord.Brad Pitt schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:30:
[...]
En Allbuy gaf op jouw gestuurde vraag aan hen precies wát als antwoord?
[ Voor 3% gewijzigd door ViezeVis op 23-06-2015 18:45 ]
Zelfde hier. 2 besteld, 1 binnen.ViezeVis schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:55:

Tijdje terug voor 1ct bij banggood gehaald. http://www.aldi.nl/aldi_survival_card_48_5_16136_26592.html
(Ligt ergens ongebruikt..maar toch 1,98 bespaard haha)
(Ligt ergens ongebruikt..maar toch 1,98 bespaard haha)
Ben reeds jaren op de hoogte van China shoppen etc... maar nog niet met Allbuy.
onlangs 2 bestellingen gedaan waaronder
- ja ik weet het.... microsd card 32gb... sandisk, dus fake.. (stond er wel bij genuine etc...)
geen reactie op diverse mailings tot nog toe (1 week verder)
- earson ER-151... was langsgeweest op forum, mooie prijs etc... toegekomen in doos.
heeft 1 minuut gewerkt en dan batterij waarschijnlijk leeg. Kan deze dus niet opladen. (usb meter ertussen gestoken, geen stroom, andere kabel, niets werkt.) Iemand eventueel tips voor het issue met Earson?
(en fake Earson, geen idee. Maar de foto die ik gezien heb en handleiding zouden wel goed moeten zijn
)
Dus mail naar support van Allbuy ook onderweg, en nog geen antwoord.
<edit>blijkbaar moet de earson eerst een half uur in de stroom vooraleer ik 0,44A zie passeren over de USB kabel. dus nog even enkele dagen testen... zeker de batterijduur.</edit>
Voor mij geen Allbuy meer.
BTW: ik heb eigenlijk nooit echt issue's gehad met bestellingen dus paypal claim is nieuw voor mij. tips of links zijn altijd welkom
- ja ik weet het.... microsd card 32gb... sandisk, dus fake.. (stond er wel bij genuine etc...)

- earson ER-151... was langsgeweest op forum, mooie prijs etc... toegekomen in doos.
heeft 1 minuut gewerkt en dan batterij waarschijnlijk leeg. Kan deze dus niet opladen. (usb meter ertussen gestoken, geen stroom, andere kabel, niets werkt.) Iemand eventueel tips voor het issue met Earson?
(en fake Earson, geen idee. Maar de foto die ik gezien heb en handleiding zouden wel goed moeten zijn
Dus mail naar support van Allbuy ook onderweg, en nog geen antwoord.
<edit>blijkbaar moet de earson eerst een half uur in de stroom vooraleer ik 0,44A zie passeren over de USB kabel. dus nog even enkele dagen testen... zeker de batterijduur.</edit>
BTW: ik heb eigenlijk nooit echt issue's gehad met bestellingen dus paypal claim is nieuw voor mij. tips of links zijn altijd welkom
[ Voor 9% gewijzigd door de.lesse op 23-06-2015 21:39 . Reden: earson opladen werk na uur op 0,00A ]

Dit is een mooie grap. Mijn Elephone P7000 is aangekomen.
Het pakketje is door de Nederlandse douane opengemaakt en aangezien ik geen naheffing heb hoeven te betalen aan de deur vinden zelfs zij dat die telefoon geen cent waard is
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Tja, als je er al jaren bekend mee bent en dan toch nog sd cards kooptde.lesse schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:03:
Ben reeds jaren op de hoogte van China shoppen etc... maar nog niet met Allbuy.

Paypal geschil is simpel om aan te maken.
Je kan evt aangeven dat Allbuy niet reageert op je mail. Ook kan je evt een screenshot van de sd card test toevoegen.
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/first-dispute
[ Voor 42% gewijzigd door Medione1210 op 23-06-2015 20:22 ]
Wow die heeft echt een slechte review. Waarom toch deze gekozen ipv bijv Motorola of Huawei?DexterDee schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:07:
[afbeelding]
Het pakketje is door de Nederlandse douane opengemaakt en aangezien ik geen naheffing heb hoeven te betalen aan de deur vinden zelfs zij dat die telefoon geen cent waard is
[Nou zeggen die reviews ook niet alles. Heb net gisteren de S5 binnen gekregen als vervanging van de S4. De reviews [wel kitkat ipv lollipop] vonden het de upgrade niet echt waard, maar ik ben onder de indruk... veel mooier beeld, heel veel sneller, vingerafdrukscanner werkt prima, camera is stukken beter]
Ben benieuwd wat jouw ervaring straks is tov de review...
[ Voor 22% gewijzigd door Medione1210 op 23-06-2015 20:21 ]
€11,51 voor de 10.000mAh powerbank is lekker goedkoop. Dus heb ik mezelf getrakteerd op een nieuwe powerbank
Nu is hij zelfs goedkoper dan de grotere 10.400mAh powerbank.
Da's idd goedkoop.Ronald8 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:34:
€11,51 voor de 10.000mAh powerbank is lekker goedkoop. Dus heb ik mezelf getrakteerd op een nieuwe powerbankNu is hij zelfs goedkoper dan de grotere 10.400mAh powerbank.
Mijn ervaring is dat ik vaker naar de 10.400 grijp dan naar mijn vorige week geleverde 16.000mah Xiaomi. Gemakkelijker in de broekzak en je laadt er toch meer dan 2 keer je telefoon mee op.
Voor alle mensen hier met problemen bij Allbuy, op FOK! waren ook wat users met problemen met Allbuy en omdat ik een contact bij Allbuy heb is het meeste toen wel opgelost. Het beste kan je dus even mailen naar service@allbuy.net en melden dat ik je heb gestuurd (rene90, PR van FOK!) . Dan zal ik morgen weer even doorgeven dat er wat mailtjes gaan binnenkomen van mensen met problemen.
Aardige geste, maar dat zou natuurlijk niet nodig moeten zijn. Als ze de gewone klant niet serieus nemen en pas actie ondernemen als jij bijspringt, dan zijn ze [imo] onze klandizie niet waard.René90 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 21:20:
Voor alle mensen hier met problemen bij Allbuy, op FOK! waren ook wat users met problemen met Allbuy en omdat ik een contact bij Allbuy heb is het meeste toen wel opgelost. Het beste kan je dus even mailen naar service@allbuy.net en melden dat ik je heb gestuurd (rene90, PR van FOK!) . Dan zal ik morgen weer even doorgeven dat er wat mailtjes gaan binnenkomen van mensen met problemen.
Zou inderdaad niet nodig moeten zijn dat ben ik met je eens.Medione1210 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 21:23:
[...]
Aardige geste, maar dat zou natuurlijk niet nodig moeten zijn. Als ze de gewone klant niet serieus nemen en pas actie ondernemen als jij bijspringt, dan zijn ze [imo] onze klandizie niet waard.
Ik lees hier wat negatieve berichten over Allbuy. Blijkbaar heb ik geluk gehad met mijn bestelling, mijn ervaring is positief.
Ik was nog op zoek naar een Earson ER151 speaker en in dit topic kwam ik een link naar Allbuy tegen waar de speaker erg goedkoop werd aangeboden. Ik heb de gok maar gewaagd en daar besteld. Ik heb mijn pakketje vrij vlot ontvangen:
- Bestelling geplaatst: 8 juni
- Bestelling verzonden: 11 juni
- Pakketje bezorgd: 18 juni
De Earson werd in de originele doos bezorgd en is voor zover ik kan zien exact hetzelfde als de Earson die ik een tijdje terug bij Banggood had besteld.
Ik was nog op zoek naar een Earson ER151 speaker en in dit topic kwam ik een link naar Allbuy tegen waar de speaker erg goedkoop werd aangeboden. Ik heb de gok maar gewaagd en daar besteld. Ik heb mijn pakketje vrij vlot ontvangen:
- Bestelling geplaatst: 8 juni
- Bestelling verzonden: 11 juni
- Pakketje bezorgd: 18 juni
De Earson werd in de originele doos bezorgd en is voor zover ik kan zien exact hetzelfde als de Earson die ik een tijdje terug bij Banggood had besteld.
[ Voor 0% gewijzigd door Linchpin op 23-06-2015 21:42 . Reden: typo ]
Toen ik ooit mijn Nexus 5 kocht, leek het idee van een draadloze oplader me geweldig. Echter, de prijs toen stond me tegen, alsmede de "inefficientie" van het opladen wat vaak genoemd werd. Nu echter zie ik spotgoedkope draadloze (qi) laders her en der op de bekende Chinese websites. Nadeel is dat ik inmiddels door de bomen het bos niet meer zie.. Iemand die zijn ervaring met een draadloze lader van Banggood/Tinydeal/Aliexpress and the likes wil delen? Of goede ervaringen heeft met een specifieke? Ik hoopte ergens tussen de $10 en $15 uit te geven eigenlijk, wat volgens mij wel zou moeten kunnen.
Zag zelf bijvoorbeeld op Aliexpress dat deze veel feedback had:
http://www.aliexpress.com...920-Nexus/1746376200.html
Maar goed, dat zegt ook niet alles natuurlijk..
Ik heb op 29 mei ook die earson besteld bij Allbuy.
De mijne is verzonden maar hangt nu ergens in Sweden Posten met State:AttemptFail.
Nu weet ik dat anderen hem ook hebben besteld en ik lees dat mensen hem al binnen hebben. Is die van jullie dan ook met Sweden Post verzonden? Anders ga ik maar eens refunden.
De mijne is verzonden maar hangt nu ergens in Sweden Posten met State:AttemptFail.
Nu weet ik dat anderen hem ook hebben besteld en ik lees dat mensen hem al binnen hebben. Is die van jullie dan ook met Sweden Post verzonden? Anders ga ik maar eens refunden.
De status van de SE Tracking neem ik sowieso niet meer serieus, klopt toch niks van.maartend schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:05:
Ik heb op 29 mei ook die earson besteld bij Allbuy.
Sterker nog, mijn miband die ik nu al een aantal dagen in gebruik heb heeft ook dezelfde status als jouw earson. Dus nog steeds de status attemptfail terwijl hij allang binnen is.
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Meestal bestel ik bij DealExtreme als het aankomt op spulletjes die 1 of 2 keer gebruikt worden en daarna in een kast belanden; vandaag bijv. een SATA (2,5") naar USB converter besteld. Kwam daarna uit op Banggood; nooit iets gekocht dus over kwaliteit kan ik niet spreken, maar er vanuit gaande dat alles wat uit China komt op zijn minst discutabel is op dat gebied vraag ik me af hoe het zit met "adult" spullen daar?
Zojuist wel e.e.a. besteld, puur omdat het equivalent bij Pabo/Willie een veelvoud duurder is en het misschien best meevalt. Iemand naast gadgets ervaringen op dat vlak vanuit China?
Zojuist wel e.e.a. besteld, puur omdat het equivalent bij Pabo/Willie een veelvoud duurder is en het misschien best meevalt. Iemand naast gadgets ervaringen op dat vlak vanuit China?
Het eerste waar ik aan denk zijn weekmakers?Exorcist schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:41:
Meestal bestel ik bij DealExtreme als het aankomt op spulletjes die 1 of 2 keer gebruikt worden en daarna in een kast belanden; vandaag bijv. een SATA (2,5") naar USB converter besteld. Kwam daarna uit op Banggood; nooit iets gekocht dus over kwaliteit kan ik niet spreken, maar er vanuit gaande dat alles wat uit China komt op zijn minst discutabel is op dat gebied vraag ik me af hoe het zit met "adult" spullen daar?
ik heb zelf nu 1 1/2 jaar 2 van deze in gebruik: http://www.amazon.de/gp/p...ref?ie=UTF8&psc=1&s=ce-deGielFox schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:04:
Toen ik ooit mijn Nexus 5 kocht, leek het idee van een draadloze oplader me geweldig. Echter, de prijs toen stond me tegen, alsmede de "inefficientie" van het opladen wat vaak genoemd werd. Nu echter zie ik spotgoedkope draadloze (qi) laders her en der op de bekende Chinese websites. Nadeel is dat ik inmiddels door de bomen het bos niet meer zie.. Iemand die zijn ervaring met een draadloze lader van Banggood/Tinydeal/Aliexpress and the likes wil delen? Of goede ervaringen heeft met een specifieke? Ik hoopte ergens tussen de $10 en $15 uit te geven eigenlijk, wat volgens mij wel zou moeten kunnen.
zonder problemen.
Ja, dat is dus een goede en kan makkelijk het verschil maken. Dan spreek je naast kwaliteit ook over gevaren. Zit dan nog wel een verschil tussen uitwendig of inwendig, maar dan nog.
Ik denk dat we wel benieuwd zijn naar wat je besteld hebt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Heb dezelfde ronde qi lader gekocht bij ebay voor 3 euro geloof ik en werken goed.RenaldoN schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:41:
[...]
ik heb zelf nu 1 1/2 jaar 2 van deze in gebruik: http://www.amazon.de/gp/p...ref?ie=UTF8&psc=1&s=ce-de
zonder problemen.
Er is een topic op xda met een vergelijking van dure en goedkope qi laders, het komt erop neer dat de output bij goedkoop of duur hetzelfde is.
Ik heb zelf deze, laadt mijn Nexus 5 prima op. Lijkt me ook weinig risico mee, alle slimmigheid zit in de nexus..GielFox schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:04:
http://www.aliexpress.com...S3-S4-S5/32272932021.html
Wut!DexterDee schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:07:
[afbeelding]

Wat staat er op het CN22 formulier voor waarde?
Na een Domain lookup blijkt dat het domein van Allbuy geregistreerd staat onder Alibaba.
[ Voor 7% gewijzigd door ViezeVis op 24-06-2015 03:47 ]
Ik heb zo net onderstaande reactie gehad. Lijkt dus op een standaard antwoord wat men stuurt naar mensen die wat niet hebben ontvangen.Vjenne-ICT schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:39:
[...]
Bedankt voor het delen van je ervaring. Dat is niet echt een goed vooruitzicht. Ik geef ze tot vrijdag om te reageren anders inderdaad een claim via paypal.
Really sorry for any trouble caused to you.
Was there any sign that the package was opened before you delivered it? And could you please send me the picture of the outside packaging so that I can check with our staff about the missing item(s).
Best regardss
Niets bijzonders, zoveel spannends verkopen ze nietQuad schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:50:
Ik denk dat we wel benieuwd zijn naar wat je besteld hebt.
Is het niet zo dat als de telefoon op zo'n lader ligt dat die lader altijd stroom levert, ook als de telefoon al vol is? Of onderbreekt de telefoon de eigen laadspoel als de telefoon vol is?prakka schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:54:
[...]
Heb dezelfde ronde qi lader gekocht bij ebay voor 3 euro geloof ik en werken goed.
Er is een topic op xda met een vergelijking van dure en goedkope qi laders, het komt erop neer dat de output bij goedkoop of duur hetzelfde is.
30 mei wat iphone lader kabels bij Aliexpress besteld en tot op heden nog steeds niet ontvangen.
Hij blijft al meerdere weken op on route staan als status (china post)
Hij blijft al meerdere weken op on route staan als status (china post)
Is het handig om een dispuut te openen? Of is het normaal dat dit zo lang kan duren?Summary
Tracking number Origin Destination Status
xxx CHINA NETHERLANDS On route
History Detail
Local date/time Activity Location Remarks
30-May-2015 19:33 Received by Post Office 518103
31-May-2015 08:59 Departure export customs SHENZHEN
[ Voor 8% gewijzigd door Workaholic op 24-06-2015 08:10 ]
Ik heb bij aliexpress wel eens 7 weken moeten wachten, maar uiteindelijk kwam het wel. Daarmee vergeleken vind ik een kleine 4 weken wel meevallen. Dus ja, het kan idd wel eens lang duren, helaas.Workaholic schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:09:
Is het handig om een dispuut te openen? Of is het normaal dat dit zo lang kan duren?
Ik heb het gemeten met de charge doctor - als de telefoon vol is neemt de stroom door de lader af. Wordt niet nul, maar wel minder dan als ie aan het laden is. Ook als er geen telefoon opligt gaat er stroom doorheen, dus zeker niet een efficiente manier van laden.BigSurf schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 07:49:
[...]
Is het niet zo dat als de telefoon op zo'n lader ligt dat die lader altijd stroom levert, ook als de telefoon al vol is? Of onderbreekt de telefoon de eigen laadspoel als de telefoon vol is?
Idd...weekmakers...
NIet eens ervaring met 'adult' spullen (nee, echt niet), maar wel een keertje met stevige zacht rubberen (?) handgrepen voor een MTB.
Was op zich prima passend en redelijk goed afgewerkt. Maar de lucht die er af kwam....jakkes... na een weekje te hebben buiten gelegen, in het zonnetjes, was de ergste stank verdwenen.
Maar nu nog, als je een lang stuk gefietst heb, ruiken zelfs je fietshandschoenen nog naar het chemische luchtje van de MTB grips...
Al paar keer eerder heb ik in China wat besteld en laten versturen met DHL, soms heb je gewoon iets snel nodig. TinyDeal leverde netjes een factuur met waarde van goederen en verzendkosten.
Banggood doet dat dus niet. Vandaag belletje van DHL of ik even 35,62 wil betalen voor een zending van 21,29 (geen kortingen enz) en 12 euro verzendkosten. Volgens de factuur op de verpakking zit er alleen een "Mobile Fan" in die een waarde van 27 dollar vertegenwoordigd, en verzendkosten zijn niet vermeld.
Ben benieuwd wat Banggood hierop te zeggen heeft, iedereen weet dat je bij bedrijven als DHL en UPS netjes aan moet geven wat er in zit en de specificatie hiervan.
En een herberekening is niet mogelijk volgens DHL, daarvoor moet ik aankloppen bij de Douane. De administratiekosten zijn sowieso verloren.
Banggood doet dat dus niet. Vandaag belletje van DHL of ik even 35,62 wil betalen voor een zending van 21,29 (geen kortingen enz) en 12 euro verzendkosten. Volgens de factuur op de verpakking zit er alleen een "Mobile Fan" in die een waarde van 27 dollar vertegenwoordigd, en verzendkosten zijn niet vermeld.

Ben benieuwd wat Banggood hierop te zeggen heeft, iedereen weet dat je bij bedrijven als DHL en UPS netjes aan moet geven wat er in zit en de specificatie hiervan.
En een herberekening is niet mogelijk volgens DHL, daarvoor moet ik aankloppen bij de Douane. De administratiekosten zijn sowieso verloren.
Als ze er een te laag bedrag opzetten vond je het wel best waarschijnlijk?Rub147 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:46:
Heb zelf overigens via DHL al een paar keer, via tonen van factuur, een herberekening gekregen, dus ik snap niet dat ze je nu naar de douane verwijzen. Zowiezo werkt DHL in opdracht van de douane, de douane berekent zelf volgens mij niets.
Mocht je gelijk krijgen, dan heb je volgens mij ook recht op adminkosten retour.
Overigens vind ik de adminkosten erg hoog, netter zou zijn een procentueel berekent bedrag evt met een mininum van bijv. 5 euro.
Edit: excuus, even nagekeken en dat was in mijn geval 2x bij TNTexpress en niet DHL.
[ Voor 14% gewijzigd door Medione1210 op 24-06-2015 09:59 ]
Ah, toch wel, de dame aan de telefoon beweerde dat het echt niet mogelijk was en dat er formulieren mijn kant op komen die ik kan doorsturen naar de douane.Medione1210 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:51:
[...]
Als ze er een te laag bedrag opzetten vond je het wel best waarschijnlijk?
Heb zelf overigens via DHL al een paar keer, via tonen van factuur, een herberkening gekregen, dus ik snap niet dat ze je nu naar de douane verwijzen. Zowiezo werkt DHL in opdracht van de douane, de douane berekent zelf volgens mij niets.
Mocht je gelijk krijgen, dan heb je volgens mij ook recht op adminkosten retour.
Ik bestel altijd onder de <22 euro, maar dan wens ik ook dat bedrijven niet iets hogers gaan verzinnen (of gewoon niet juist specificeren
Die mail had ik ook gekregen. Aangegeven dat de enveloppe al in de vuilnisbak lag maar dat ie compleet verzegelt was aangekomen. Antwoord daarop was dat ik hem de volgende keer moet bewaren...Vjenne-ICT schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 07:25:
[...]
Ik heb zo net onderstaande reactie gehad. Lijkt dus op een standaard antwoord wat men stuurt naar mensen die wat niet hebben ontvangen.
Really sorry for any trouble caused to you.
Was there any sign that the package was opened before you delivered it? And could you please send me the picture of the outside packaging so that I can check with our staff about the missing item(s).
Best regardss
Aangezien hier een heleboel mensen hetzelfde probleem hebben namelijk dat de verzending niet compleet is, lijkt mij dat ze daar een probleem hebben bij de inpak afdeling (dus dat iemand daar spullen in een privé enveloppe stopt) of dat het gewoon een puinhoop is. Mijn 3 dollar nog wat refund die vorige week was toegezegd is trouwens nog niet teruggestort .
Allbuy is voor mij voorlopig Nobuy.
Altijd voordat je de envelop weg goiit een foto maken met je telefoon. Ook als je een defect ding krijgt vragen ze vaak om een foto van de envelop.luckyjan schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:05:
[...]
Die mail had ik ook gekregen. Aangegeven dat de enveloppe al in de vuilnisbak lag maar dat ie compleet verzegelt was aangekomen. Antwoord daarop was dat ik hem de volgende keer moet bewaren...
Aangezien hier een heleboel mensen hetzelfde probleem hebben namelijk dat de verzending niet compleet is, lijkt mij dat ze daar een probleem hebben bij de inpak afdeling (dus dat iemand daar spullen in een privé enveloppe stopt) of dat het gewoon een puinhoop is. Mijn 3 dollar nog wat refund die vorige week was toegezegd is trouwens nog niet teruggestort .
Allbuy is voor mij voorlopig Nobuy.
Idd dat zou ik dan ook een volgende keer doen. Het is wel een beetje overbodig aangezien ik hem heb opengeknipt dus tja wat wil je dan zienikdedinges schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:08:
[...]
Altijd voordat je de envelop weg goiit een foto maken met je telefoon. Ook als je een defect ding krijgt vragen ze vaak om een foto van de envelop.
Als ik iets bestel wat redelijk veel waard is maak ik meestal een filmpje van het unboxing proces.
Heeft me toch al 1 keer heel wat problemen uitgespaard.
Is natuurlijk niet evident voor kleine zaken maar ik denk dat ik dat voor m'n aankopen uit china ook maar ga toepassen.
Want m'n eerste 8 bestellingen komen de volgende 3 a 4 weken allemaal binnen... hopelijk
Heeft me toch al 1 keer heel wat problemen uitgespaard.
Is natuurlijk niet evident voor kleine zaken maar ik denk dat ik dat voor m'n aankopen uit china ook maar ga toepassen.
Want m'n eerste 8 bestellingen komen de volgende 3 a 4 weken allemaal binnen... hopelijk
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Ik maak van elk pakje dat ik binnenkrijg foto's van de voor- en achterkant. Bij beschadiging van de envelop ook nog details. Daarbovenop ook nog foto's van het uitpakken en de verpakking en van het product zelf.ikdedinges schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:08:
[...]
Altijd voordat je de envelop weg goiit een foto maken met je telefoon. Ook als je een defect ding krijgt vragen ze vaak om een foto van de envelop.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Ieder dag komt er nu een envelopje binnen met één v.d. vele knutselspulletjes die we besteld hadden via AliExpress.
Allemaal in de eerste week van juni besteld.
M.a.w. het zal de hele week wel uitpakfeest worden...
Zo had ik een setje met metaalboortjes en dat was helemaal in een soort ducktape gewikkeld. Dat viel nog niet mee om 't fatsoenlijk open te krijgen...
Zo had ik een setje met metaalboortjes en dat was helemaal in een soort ducktape gewikkeld. Dat viel nog niet mee om 't fatsoenlijk open te krijgen...
http://www.ebay.com/itm/N...ain_0&hash=item33a36b2f25ehtweak schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:28:
Ieder dag komt er nu een envelopje binnen met één v.d. vele knutselspulletjes die we besteld hadden via AliExpress.

Die is al weg, duhikdedinges schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:08:
[...]
Geld terug of paypal claim!
[ Voor 20% gewijzigd door ITsEZ op 24-06-2015 11:17 ]
What you see is always what you get.
Yay, Piston V3 binnen
V2 zijn nog onderweg, maar de eerst impressie van V3 is uitstekend. Mooi geluid en mooi design
Dat vind ik niet, want de handeling is hetzelfde, toch? Als je met procenten gaat werken, ben je veel duurder uit als je eens een keer iets duurders koopt, bijvoorbeeld een horloge in Singapore (dat doe ik af en toe wel eens, zelfs incl. douanekosten zijn ze nog steeds veel goedkoper dan in NL).Medione1210 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:51:
Overigens vind ik de adminkosten erg hoog, netter zou zijn een procentueel berekent bedrag evt met een mininum van bijv. 5 euro.
Er stond op 'Cell Phone - $22'ViezeVis schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 02:06:
[...]
Wut!![]()
Wat staat er op het CN22 formulier voor waarde?
Ben er met andere goederen zoals tablets wel eens tussenuit gepikt. De douane laat zich normaliter niet zo makkelijk om de tuin leiden. Binnenfolie was ook opengemaakt en ze hebben de doos bekeken met merk en type aanduiding. Niet dat ik het erg vind, integendeel, maar het is wel vreemd.
Om eerlijk te zijn, ik ben een tevreden gebruiker van een iPhone 6 plus en ik ben niet van plan om de Elephone P7000 als dagelijke telefoon te gebruiken. Hoofdreden dat ik 'm gekocht heb is omdat ik interesse heb in app development en omdat ik (puur praktisch) een recent toestel nodig had om mijn Moto 360 in te regelen zodat ik deze met m'n iPhone kan gebruikenMedione1210 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:18:
[...]
Wow die heeft echt een slechte review. Waarom toch deze gekozen ipv bijv Motorola of Huawei?
Ben benieuwd wat jouw ervaring straks is tov de review...
Eerste ervaring en mini-review van de P7000:
Een aantal van de tekortkomingen in de Tweakers review zijn bij mij opgelost of niet aanwezig. De bouwkwaliteit is bij mijn exemplaar ruim voldoende, zelfs goed te noemen. Het scherm ligt vlak en strak in de behuizing en er zijn geen zichtbare artifacten. Alles sluit prima aan.
De telefoon was met de stock firmware niet OTA te updaten, hiervoor heb ik een nieuwe versie van de ROM moeten flashen. Hierna heb ik wél twee nieuwere OTA updates binnengehaald. Mijn ROM versie is nu P7000_20150617 (build van 17 juni 2015).
Het probleem van de maximale helderheid is bij mij in ieder geval flink verbeterd. Het scherm kan een stuk feller ingesteld worden na de updates. Ook zijn de haperingen in de UI vrijwel verdwenen. Hiervoor heb ik wel in de developer instellingen onder "Hardware accelerated rendering" de optie "Force GPU rendering" aangezet. De transitions gaan nu soepel zoals je van een mid-end toestel als dit mag verwachten.
De camera kwaliteit blijft helaas wat achter, zeker in low-light situaties. Wat ik wel heb gemerkt is dat het belangrijk is om het lensje schoon te houden. Aangezien deze precies boven de vingerafdruk scanner gepositioneerd is, maak je er makkelijk vlekken op. Aangezien er geen oleofobische laag op zit, wordt deze snel vies en de kwaliteit van de foto's wordt hier merkbaar door beïnvloedt. Na het schoonvegen van het lensje zijn de foto's merkbaar scherper en mooier.
De vingerafdruk scanner doet prima z'n werk. Hij matcht snel en accuraat, mits je je vinger er correct oplegt. Het is niet zo intuïtief als op m'n iPhone, maar het is zeker een goede toevoeging.
Al met al zijn (voor mij althans) drie van de vier minpunten uit de officiële tweakers review dermate verbeterd dat ik persoonlijk het eindcijfer 4 niet (meer) gerechtvaardigd vind. Ik zou het toestel in deze staat met een 7,5 waarderen.
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Min 5 euro en max 20 ofzo.grun93 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:07:
[...]
Dat vind ik niet, want de handeling is hetzelfde, toch? Als je met procenten gaat werken, ben je veel duurder uit als je eens een keer iets duurders koopt, bijvoorbeeld een horloge in Singapore (dat doe ik af en toe wel eens, zelfs incl. douanekosten zijn ze nog steeds veel goedkoper dan in NL).
Nogmaals, de vervoerder moet precies dezelfde procedure uitvoeren (ongeacht de waarde van het artikel, of dat nu 25 of 250 euro is), dus waarom zou je daar onderscheid in willen maken?Medione1210 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:10:
Min 5 euro en max 20 ofzo.
De handeling blijft hetzelfde, daar heb je gelijk in.grun93 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:15:
[...]
Nogmaals, de vervoerder moet precies dezelfde procedure uitvoeren (ongeacht de waarde van het artikel, of dat nu 25 of 250 euro is), dus waarom zou je daar onderscheid in willen maken?
Maar er zijn voorbeelden waar het ook zo werkt, buitenlandbetaling is % met een min en max bedrag, paypal rekent een %, een makelaar vraagt een % om je huis te verkopen. Ook zaken waarbij de handeling nagenoeg hetzelfde blijft. Waarschijnlijk is het in de ene sector wel geaccepteerd en in de andere niet.
Maar goed we gaan off topic, excuus.
[ Voor 8% gewijzigd door Medione1210 op 24-06-2015 12:48 ]
Goede aanvulling op de review, dank je voor de moeite.DexterDee schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:07:
[...]
Er stond op 'Cell Phone - $22'
Ben er met andere goederen zoals tablets wel eens tussenuit gepikt. De douane laat zich normaliter niet zo makkelijk om de tuin leiden. Binnenfolie was ook opengemaakt en ze hebben de doos bekeken met merk en type aanduiding. Niet dat ik het erg vind, integendeel, maar het is wel vreemd.
[...]
Om eerlijk te zijn, ik ben een tevreden gebruiker van een iPhone 6 plus en ik ben niet van plan om de Elephone P7000 als dagelijke telefoon te gebruiken. Hoofdreden dat ik 'm gekocht heb is omdat ik interesse heb in app development en omdat ik (puur praktisch) een recent toestel nodig had om mijn Moto 360 in te regelen zodat ik deze met m'n iPhone kan gebruiken![]()
Eerste ervaring en mini-review van de P7000:
Een aantal van de tekortkomingen in de Tweakers review zijn bij mij opgelost of niet aanwezig. De bouwkwaliteit is bij mijn exemplaar ruim voldoende, zelfs goed te noemen. Het scherm ligt vlak en strak in de behuizing en er zijn geen zichtbare artifacten. Alles sluit prima aan.
De telefoon was met de stock firmware niet OTA te updaten, hiervoor heb ik een nieuwe versie van de ROM moeten flashen. Hierna heb ik wél twee nieuwere OTA updates binnengehaald. Mijn ROM versie is nu P7000_20150617 (build van 17 juni 2015).
Het probleem van de maximale helderheid is bij mij in ieder geval flink verbeterd. Het scherm kan een stuk feller ingesteld worden na de updates. Ook zijn de haperingen in de UI vrijwel verdwenen. Hiervoor heb ik wel in de developer instellingen onder "Hardware accelerated rendering" de optie "Force GPU rendering" aangezet. De transitions gaan nu soepel zoals je van een mid-end toestel als dit mag verwachten.
De camera kwaliteit blijft helaas wat achter, zeker in low-light situaties. Wat ik wel heb gemerkt is dat het belangrijk is om het lensje schoon te houden. Aangezien deze precies boven de vingerafdruk scanner gepositioneerd is, maak je er makkelijk vlekken op. Aangezien er geen oleofobische laag op zit, wordt deze snel vies en de kwaliteit van de foto's wordt hier merkbaar door beïnvloedt. Na het schoonvegen van het lensje zijn de foto's merkbaar scherper en mooier.
De vingerafdruk scanner doet prima z'n werk. Hij matcht snel en accuraat, mits je je vinger er correct oplegt. Het is niet zo intuïtief als op m'n iPhone, maar het is zeker een goede toevoeging.
Al met al zijn (voor mij althans) drie van de vier minpunten uit de officiële tweakers review dermate verbeterd dat ik persoonlijk het eindcijfer 4 niet (meer) gerechtvaardigd vind. Ik zou het toestel in deze staat met een 7,5 waarderen.
Zonder een reactie te krijgen op mijn email is mijn Xiaomi 16000mAh powerbank toch verzonden door Allbuy gisteren. Zal posten als hij binnen is (en proberen te achterhalen of het een echte is)
Net een 5000mah slim en 2 led lampjes ontvangen van een NL webshop.
De powerbank blijkt echt te zijn dmv de code passtrough laden etc. Alleen de lampjes zijn volgens mij wel nep.Papieren doosje, geen MI logo en ze kunnen niet aan en uit gezet worden met de knop. Voordat ik ze vals ga beschuldigen: ik zie op youtube dat ze het lampje aan en uit zetten op een 10400 powerbank maar dat zou toch ook op een 5000 moeten werken lijkt me.
Nou is het niet zo erg dat het lampje nep is maar als ik genaaid word wil ik er ook bij kussen. Dus dan gaan ze mooi terug.
De powerbank blijkt echt te zijn dmv de code passtrough laden etc. Alleen de lampjes zijn volgens mij wel nep.Papieren doosje, geen MI logo en ze kunnen niet aan en uit gezet worden met de knop. Voordat ik ze vals ga beschuldigen: ik zie op youtube dat ze het lampje aan en uit zetten op een 10400 powerbank maar dat zou toch ook op een 5000 moeten werken lijkt me.
Nou is het niet zo erg dat het lampje nep is maar als ik genaaid word wil ik er ook bij kussen. Dus dan gaan ze mooi terug.
Asus G501
Yep, dat klopt.RemcoINC08 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:36:
maar dat zou toch ook op een 5000 moeten werken lijkt me.
Ah bedankt dan ga ik ze ff mailen ben benieuwd. Maar 13,50 voor een originele 5000mah binnen 24 uur in huis is dan wel weer een mooie deal.
Asus G501
Iemand eigenlijk enig idee wat zo'n lampje verbruikt van de power bank? Hoelang het duurt voordat hij leeg is.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
1,2 Watt volgens mij. Hoe lang hij het doet is uiteraard afhankelijk van de powerbank, maar het is in ieder geval heel lang.Leo1010 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:50:
Iemand eigenlijk enig idee wat zo'n lampje verbruikt van de power bank? Hoelang het duurt voordat hij leeg is.
Inclusief verzenden?RemcoINC08 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:50:
[...]
Ah bedankt dan ga ik ze ff mailen ben benieuwd. Maar 13,50 voor een originele 5000mah binnen 24 uur in huis is dan wel weer een mooie deal.
[Bij allbuy was de pb en 2 led lampjes vorige week 12usd]
[ Voor 9% gewijzigd door Medione1210 op 24-06-2015 15:24 ]
Nee ex verzenden.Medione1210 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 15:22:
[...]
Inclusief verzenden?
[Bij allbuy was de pb en 2 led lampjes vorige week 12usd]
Asus G501
FF gemeten voor je met de nauwkeurigste meter die ik hebLeo1010 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:50:

[ Voor 10% gewijzigd door dodge_911 op 24-06-2015 16:09 ]
Je moet even bellen met DHL en een formulier opvragen om bezwaar te maken, die krijg je dan thuis en daar kan je wel wat mee.Rub147 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:46:
Al paar keer eerder heb ik in China wat besteld en laten versturen met DHL, soms heb je gewoon iets snel nodig. TinyDeal leverde netjes een factuur met waarde van goederen en verzendkosten.
Banggood doet dat dus niet. Vandaag belletje van DHL of ik even 35,62 wil betalen voor een zending van 21,29 (geen kortingen enz) en 12 euro verzendkosten. Volgens de factuur op de verpakking zit er alleen een "Mobile Fan" in die een waarde van 27 dollar vertegenwoordigd, en verzendkosten zijn niet vermeld.![]()
De laatste 3 dagen al elke dag een pakje gekregen 
Jammer genoeg is natuurlijk wat ik het meest nodig heb (een paar IC's) het langste onderweg.
O.a. een echt Xiaomi lampje van allbuy voor €0,93 (gaan aan en uit met de powerknop, dus ga er van uit dat het echt is), verpakt in een Xiaomi plastic zipzakje. Hier komt een aangename kleur licht uit, had van dat ongezellig wit verwacht maar het is echt warm wit.
Jammer genoeg is natuurlijk wat ik het meest nodig heb (een paar IC's) het langste onderweg.
O.a. een echt Xiaomi lampje van allbuy voor €0,93 (gaan aan en uit met de powerknop, dus ga er van uit dat het echt is), verpakt in een Xiaomi plastic zipzakje. Hier komt een aangename kleur licht uit, had van dat ongezellig wit verwacht maar het is echt warm wit.
[ Voor 14% gewijzigd door Mavamaarten op 24-06-2015 17:47 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
De prijzen van de Xiaomi producten bij Allbuy zijn weer omhooggeschoten en vergelijkbaar met de concurrentie.Mavamaarten schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 17:46:
De laatste 3 dagen al elke dag een pakje gekregen
Misschien was het een actie om naamsbekendheid te krijgen? Dat is dan goed gelukt, jammer dat ze het met de ondermaatse klantenservice klaarblijkelijk weer verpest hebben..
Bij mij niet!
Heb je misschien een andere valuta geselecteerd?
Heb je misschien een andere valuta geselecteerd?
Medione1210 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 19:07:
[...]
De prijzen van de Xiaomi producten bij Allbuy zijn weer omhooggeschoten en vergelijkbaar met de concurrentie.
Misschien was het een actie om naamsbekendheid te krijgen? Dat is dan goed gelukt, jammer dat ze het met de ondermaatse klantenservice klaarblijkelijk weer verpest hebben..
valt wel mee toch?
Die prijzen bij Allbuy schommelen toch al constant, scheelt steeds een paar cent. Laatste dagen ietsje omhoog gegaan maar nog steeds erg laag. Het is ook niet voor niets een sale. En die eerder genoemde code is ook steeds opnieuw te gebruiken.
Die prijzen bij Allbuy schommelen toch al constant, scheelt steeds een paar cent. Laatste dagen ietsje omhoog gegaan maar nog steeds erg laag. Het is ook niet voor niets een sale. En die eerder genoemde code is ook steeds opnieuw te gebruiken.
[ Voor 13% gewijzigd door sambalbaj op 24-06-2015 19:42 ]
Ein-de-lijk na 3 weken is mijn pakketje met de powerbank naar Nederland aan het gaan. Hebben jullie een idee zodra hij weg is uit Zweden hoe lang het kan duren voordat je het pakketje dan krijgt?
Mijn volgende bestelling word een eachine h8 mini iemand ervaring ermee?
Hier zie ik de usb light voor 2,39. Dit was ong 1 dollar.sambalbaj schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 19:42:
valt wel mee toch?
de 5000mh was 9,98, nu bijna 12 dollar
Hmm, of ik heb gedroomd dat die prijzen zo laag waren

Het is een geweldig ding. Bijna niet kapot te krijgen* en voor nog geen 15 euro een mooie prijs/kwaliteit verhouding. Bestel gelijk een extra batterijtje, dan kun je langer achter elkaar vliegen.Shadow343 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:02:
Ja ik ben van plan om die pack van 20 dollar te pakken krijg je 5 batterijen extra!Ronald8 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:11:
[...]
Het is een geweldig ding. Bijna niet kapot te krijgen* en voor nog geen 15 euro een mooie prijs/kwaliteit verhouding. Bestel gelijk een extra batterijtje, dan kun je langer achter elkaar vliegen.
Extreem geinig dingetje, al zijn opties zoals automatic-return een beetje te ver gezocht.[b]Shadow343 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:02:
Had er laatst een review over geschreven.
Top ga ik even bekijken bedankt allemaal! Mensen nog een indicatie hoelang het kan duren als mijn pakket net vandaag uit zweden is vertrokken hierheen?ViezeVis schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:15:
[...]
Extreem geinig dingetje, al zijn opties zoals automatic-return een beetje te ver gezocht.
Had er laatst een review over geschreven.
Zodra die uit zweden weg is gaat het (naar mijn ervaring) meestal vrij snel, met een beetje geluk heb je em voor het einde vd week in huisShadow343 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:17:
[...]
Top ga ik even bekijken bedankt allemaal! Mensen nog een indicatie hoelang het kan duren als mijn pakket net vandaag uit zweden is vertrokken hierheen?
What you see is always what you get.
Mijn zendingen via Sweden Post duren al 4 weken.Shadow343 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:17:
[...]
Top ga ik even bekijken bedankt allemaal! Mensen nog een indicatie hoelang het kan duren als mijn pakket net vandaag uit zweden is vertrokken hierheen?

Sinds eergisteren zijn ze pas echt verzonden naar Nederland.
2015-06-22 11:02, The shipment item is under transportation, The item has been dispatched from Direct Link's international terminal for onward transport to the country of destination
[ Voor 27% gewijzigd door ViezeVis op 24-06-2015 20:20 ]
Hoe bestellen jullie in godsnaam via Zweden, is dat sneller ofzo? Ik laat m'n DX pakketjes gewoon vanuit China komen.ViezeVis schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:18:
[...]
Mijn zendingen via Sweden Post duren al 4 weken.
Oke dankjewel!ITsEZ schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:18:
[...]
Zodra die uit zweden weg is gaat het (naar mijn ervaring) meestal vrij snel, met een beetje geluk heb je em voor het einde vd week in huis
Haha ik heb er niet voor gekozen dat doet banggood voor je.. heb verder niks anders gedaan. Mijn andere 2 pakketjes een gopro case en 5usb wall charger zijn al 2 weken binnen terwijl ik die dezelfde dag heb besteld.othie schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:19:
[...]
Hoe bestellen jullie in godsnaam via Zweden, is dat sneller ofzo? Ik laat m'n DX pakketjes gewoon vanuit China komen.
othie schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:19:
[...]
Hoe bestellen jullie in godsnaam via Zweden, is dat sneller ofzo? Ik laat m'n DX pakketjes gewoon vanuit China komen.

Mijn Lenovo K3 Note heeft sinds gisteravond de status 'The item has been processed in the country of destination'. Weet iemand hoelang het afleveren nog duurt vanaf dat punt? Ik wacht hier in spanning af...
Daar staat letterlijk: "Het pakket is afgehandeld in het land van bestemming'.wikiwhy schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:28:
Mijn Lenovo K3 Note heeft sinds gisteravond de status 'The item has been processed in the country of destination'. Weet iemand hoelang het afleveren nog duurt vanaf dat punt? Ik wacht hier in spanning af...
Die zou je dus morgen kunnen verwachten, je kunt via Twitter die Chinese code aan @PostNL doorgeven. Dan geven zij jou een Nederlandse tracking code.
You're kidding, right?ViezeVis schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:23:
[...]
Sweden Post wordt vaak gezien als 'snel' maar vanwege de vakantieperiode zal het langer duren dan gewend.
SE Posten is al sinds vorig jaar rond deze tijd een drama...
Ik lees op Amazon.de dat bij veel mensen USB poorten uit vallen van de Anker 40W. Hebben mensen hier er ook last van gehad? Zou het kunnen zijn dat het over de oude versie gaat?
Geen ervaring mee maar ik heb de blitzwolf gekocht.. daar ben ik zeeer tevreden over! als je er nog geen hebt aangeschaft raadt ik je die aan.MrGangstaQ schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:42:
Ik lees op Amazon.de dat bij veel mensen USB poorten uit vallen van de Anker 40W. Hebben mensen hier er ook last van gehad? Zou het kunnen zijn dat het over de oude versie gaat?
Dat zou dan een levertijd van 11 dagen zijn met de gratis verzendmethode van AntelifeViezeVis schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:32:
[...]
Daar staat letterlijk: "Het pakket is afgehandeld in het land van bestemming'.
Die zou je dus morgen kunnen verwachten, je kunt via Twitter die Chinese code aan @PostNL doorgeven. Dan geven zij jou een Nederlandse tracking code.
Geen last van. De mijne is van augustus 2014 en wordt dagelijks gebruikt op alle poorten.MrGangstaQ schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:42:
Waiting on the world to change
Daar hoef je ze niet eens meer voor lastig te vallen op Twitter.ViezeVis schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:32:
[...]
Daar staat letterlijk: "Het pakket is afgehandeld in het land van bestemming'.
Op https://www.internationalparceltracking.com kun je in het vak waar 3S staat je Internationale code invoeren en als je pakket in Nederland is overgedragen aan postnl krijg je daar je 3S code te zien.
Heb het net nog gedaan met mijn gewonnen blitzwolf die onderweg is, morgen ligt hij hier binnen volgens postnl

Voor mij nog geen 3S code. Het enige wat er bij mij staat is Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL sinds 19 juni. Maar beide bedankt voor de tippuntje013 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:49:
[...]
Daar hoef je ze niet eens meer voor lastig te vallen op Twitter.
Op https://www.internationalparceltracking.com kun je in het vak waar 3S staat je Internationale code invoeren en als je pakket in Nederland is overgedragen aan postnl krijg je daar je 3S code te zien.
Heb het net nog gedaan met mijn gewonnen blitzwolf die onderweg is, morgen ligt hij hier binnen volgens postnl
Dat klopt, daarom zei ik ook:dodge_911 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:40:
[...]
You're kidding, right?
SE Posten is al sinds vorig jaar rond deze tijd een drama...
...maar vanwege de vakantieperiode zal het langer duren dan gewend.
Die melding heb ik nog nooit gehad, of hij was er nog niet of ik kreeg een 3s code.wikiwhy schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:52:
[...]
Voor mij nog geen 3S code. Het enige wat er bij mij staat is Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL sinds 19 juni. Maar beide bedankt voor de tip.
Zou je pakketje bij de douane liggen misschien?
Als het met PostNL verstuurd is (traceernummer R*NL), betekent dit volgens mij dat het pakket China nog niet uit is.wikiwhy schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:52:
[...]
Voor mij nog geen 3S code. Het enige wat er bij mij staat is Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL sinds 19 juni. Maar beide bedankt voor de tip.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Op elke pagina staan mensen waarvan de poorten kapot zijn gegaan na een paar weken. Ik weet dat er een tijd geleden hier stond dat er 2 versies zijn. Ligt het daar aan?pinda powerrr schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:49:
[...]
Geen last van. De mijne is van augustus 2014 en wordt dagelijks gebruikt op alle poorten.
Ik heb de anker gisterenavond binnengekregen van Amazon en heb ook gisteren 2 power banks opgeladen zonder problemen.MrGangstaQ schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 21:00:
[...]
Op elke pagina staan mensen waarvan de poorten kapot zijn gegaan na een paar weken. Ik weet dat er een tijd geleden hier stond dat er 2 versies zijn. Ligt het daar aan?
Al kan ik nog niks zeggen over het uitvallen van de usb poorten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic