Wat is er mis met de rode ten opzichte van de oranje? Heb deze ook besteld: https://www.gearbest.com/memory-cards/pp_279745.htmlSLC schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:56:
[...]
Blijkbaar gaat het soms ook snel, mijn Gearbest 11-11 bestelling was op 20-11 binnen en dat is best vlot.
Kaartje van Samsung is binnen, blijkbaar toch de rode terwijl achterop oranje staat.....
[afbeelding]
[afbeelding]
Volle versies vd foto's (aanklikbaar voor vol formaat):
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog niet getest maar ziet er voor mijn gevoel echt uit......
Las ergens anders op Tweakers dat Samsung verifieerde dat dit originelen waren voor de Chinese markt. Ik zal hem ook eens door h2wtest halen in elk geval.
Woeps sorry beetje oude post gequote, lees nu het hele verhaal. Qua werking dus in ieder geval legit.
Jazeker, neem hier eens een kijkje: OpenSource 3D Printing - Deel 2Medione1210 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:22:
[...]
Dat is een mooie korting!
Ik heb nog een serieuze vraag. Is er hier iemand die al iets serieus met zo'n 3d printer heeft kunnen doen? En dan bedoel ik niet een poppetje printen, maar een onderdeel ofzo.
Hoop dat m'n CR10 snel komt van GB :-). Staat nu al enkele dagen op packed. Met zo'n cashback-site krijg je ook nog wel een leuk bedrag terug van dat soort prijzen.
[Voor 24% gewijzigd door MsG op 29-11-2017 13:12]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn