Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potverdikkie
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-09-2022
Een verkoper op Aliexpress blijft me maar spammen.

Ik heb 1 keer iets bij hem gekocht en sindsdien ontvang ik regelmatig spam over producten etc.
Nooit last gehad met andere verkopers, daarom heb ik vriendelijk verzocht om te stoppen met het sturen van berichten. Mijn bericht is bevestigd, maar ja... vandaag weer 2 nieuwe berichtjes over acties en producten.

Heb hem nogmaals vriendelijk verzocht te stoppen, maar wat kan ik ondernemen wil dit niet helpen?
Heb Aliexpress nog niet gecontacteerd, want ik wil nu nog geen namen noemen en ik weet niet of zij m'n account kunnen bekijken om zo bij deze doerak te komen.

Iemand een trucje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
potverdikkie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:09:
Een verkoper op Aliexpress blijft me maar spammen.

Ik heb 1 keer iets bij hem gekocht en sindsdien ontvang ik regelmatig spam over producten etc.
Nooit last gehad met andere verkopers, daarom heb ik vriendelijk verzocht om te stoppen met het sturen van berichten. Mijn bericht is bevestigd, maar ja... vandaag weer 2 nieuwe berichtjes over acties en producten.

Heb hem nogmaals vriendelijk verzocht te stoppen, maar wat kan ik ondernemen wil dit niet helpen?
Heb Aliexpress nog niet gecontacteerd, want ik wil nu nog geen namen noemen en ik weet niet of zij m'n account kunnen bekijken om zo bij deze doerak te komen.

Iemand een trucje?
Add to Blacklist al geprobeerd? Staat bovenaan bij een conversatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xiaomi Smartband 2 code werkt gewoon, word 11,19 euro, nog 10 uur te gaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cHE0kWsluwdgHjAN3gJ8nirI/full.png

Sherlock krijgt van mij een DM anders mist ie de korting voor de derde keer..... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
*knip* Het vragen naar aanbiedingen is neit de bedoeling.

[ Voor 82% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2017 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik heb een discussie over de Xiaomi step verwijderd. Het vragen naar aanbiedingen is neit de bedoeling. Niet hier en op de rest van Tweakers ook niet.

Verder begint de discussie over de Samsung SD kaart té veel te worden hier. Kan daar een apart topic voor worden aangemaakt op de juiste plaats?

[ Voor 31% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2017 11:14 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 03:04:
Xiaomi Smartband 2 code werkt gewoon, word 11,19 euro, nog 10 uur te gaan:

[afbeelding]

Sherlock krijgt van mij een DM anders mist ie de korting voor de derde keer..... :F
Werkt helaas niet bij mij. Code verlopen? Of doe ik iets verkeerd?
Bij mij stijgt de prijs van €21.36 naar €34.19..

[ Voor 6% gewijzigd door Perzikvrucht op 25-11-2017 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:26
barzi schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:17:
[...]

Lukte bij mij net nog wel. Maar moest het een paar keer proberen.
Uiteindelijk is het me met onderstaande post gelukt. Waarvoor veel dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De code is blijkbaar voortijdig verlopen. Huidige prijs is 21,36 euro.

Bij invullen van de kortingscode gaat de prijs juist omhoog van 21,36 euro naar 34,19 euro 7(8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1qe2NoxCjW8IGi5ld75ufRTL/full.png

@Yorinn : verdere info over de geheugen kaart is verder hier te vinden:
productreview: Samsung EVO Plus 64GB review door Verwijderd
Mijn excuus voor het reageren op een post die niet toegestaan is...... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Dank voor de code. werkte prima van 22 naar 11. Letop de prijs gaat eerst van 22 naar de 34 maar onder aan de streep staat 11,xx euro. prima deal!

dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rob2011 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:37:
Dank voor de code. werkte prima van 22 naar 11. Letop de prijs gaat eerst van 22 naar de 34 maar onder aan de streep staat 11,xx euro. prima deal!

dank voor de tip!
Nope.

Bedrag gaat wel weer terug naar 22 euro maar niet terug naar 11:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zO7J5NNvRkeAfgkxLxEMCMQs/full.png

Hoe laat bestelde je & wat bedoel je met onder de streep ? (tip: screenshot met tijdstip spreekt boekdelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
barzi schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:17:
[...]

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:48:
[...]

Nope.

Bedrag gaat wel weer terug naar 22 euro maar niet terug naar 11:

[afbeelding]

Hoe laat bestelde je & wat bedoel je met onder de streep ? (tip: screenshot met tijdstip spreekt boekdelen)
Nu wel gelukt (bestelling 10:47 uur). Ik zit op dit moment in Londen, UK. Heb een VPN aangezet op m'n tablet (dus ander apparaat + VPN), toen werkte het ineens wel.
Probeer even een ander apparaat/browser/VPN, moet dan lukken lijkt me.

Dank voor de code!

[ Voor 44% gewijzigd door Perzikvrucht op 25-11-2017 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Hawk
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08-09 21:00
Goed om je horen dat je het toch voor elkaar hebt gekregen :)

"Soms kan dat komen, doordat mensen een order cancellen die met een code besteld hebben. Kunt altijd proberen en nog geluk hebben" zegt een GearBest medewerker.
barzi schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:50:
[...]

[...]

Nu wel gelukt (bestelling 10:47 uur). Ik zit op dit moment in Londen, UK. Heb een VPN aangezet op m'n tablet (dus ander apparaat + VPN), toen werkte het ineens wel.

Dank voor de code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
PhoenixQ schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:01:
Goed om je horen dat je het toch voor elkaar hebt gekregen :)

"Soms kan dat komen, doordat mensen een order cancellen die met een code besteld hebben. Kunt altijd proberen en nog geluk hebben" zegt een GearBest medewerker.

[...]
Werkt hier zojuist ook nog. 11,19 zonder VPN o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:50:
[...]
[...]

Dank voor de code!
Ik heb er inmiddels al 2 besteld en ben dus voorzien. Ik controleerde alleen de prijs.
Misschien dat GB het niet echt leuk vind dat ik er al 2 heb gekocht voor gemiddeld 10,50 euro.
In dat geval gaat een locatie in London & VPN wellicht helpen ?

De 2 ik heb besteld gaan met de trein dus dat kan met wat pech richting een half jaar gaan duren..... :O
Het laatste record via de trein in dit draadje staat op 4 maanden bezorgtijd *O* d:)b
Dan kan ik hem mooi in de lente in gebruik gaan nemen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brownyster
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:00
Medione1210 schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:14:
[...]

Dank je voor de uitleg.
Kan je ook Gmail notificaties krijgen? Ik kan dat niet terugvinden. Als dat niet kan dan valt ie af.

Jammer dat er bijna geen losse handjes voor te krijgen zijn, maar voor deze prijs ga ik 'm denk ik maar eens proberen. Ik twijfel nog om de Amazfit Bip te kopen. Zeer lange accuduur en kleurenscherm. Ik vind 'm alleen niet zo mooi. De Pace vind ik dan wel weer mooier, maar die heeft weer een korte accuduur.
hallo,

Nee Gmail ondersteunt hij niet. Heb ik net even opgezocht. Bij de eerse app versie ondersteunde hij heel veel toepassingen maar volgens mij toen ook geen gmail. (er stond een hele waslijst met voor mij ook onbekende toepassingen) Bij deze nieuwe versie helaas dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Ik zou graag jullie advies willen vragen.

Ik heb op 26 oktober 2017 via AliExpress een Besiter 20.000mAh powerbank gekocht en tot dusver nog niet ontvangen. Nu is de periode al best lang, maar dat vind ik geen ramp. Waar ik mij vooral een beetje zorgen om maak is dat al sinds de melding dat het de powerbank verzonden is de track en trace op zowel de website van AliExpress als 2 websites van BPost die ik kan vinden het niet doen. De code word niet herkent of er word "tijdelijk niet beschikbaar" getoond.

Nu staat er op de website van AliExpress en in de app dat het pakket er 15 tot 40 dagen over kan doen en de verkoper reageerde in een chat dat het 25 tot 60 dagen kan duren (en verzocht mij op 17 november 2017 nog om wat geduld). Verder geeft AliExpress aan dat ik op 25-12-2017 een melding aan de support afdeling moet doorgeven als ik mijn pakket dan nog niet heb ontvangen.

Dus op zich zou ik gewoonweg nog even moeten afwachten, maar het feit dat ik al vanaf het begin geen enkele track & trace kan zien baart mij een beetje zorgen. De feedback op de verkoper is verder wel goed en daarin word ook beschreven dat producten wisselen binnen enkele weken tot een maand worden ontvangen, dus als mijn zending mis gaat lijkt dat echt een incident te zijn.

Zou ik nog eens in conclaaf moeten met de verkoper? Of met AliExpress? Wat zouden jullie doen?
Dit is mijn eerste keer bij AliExpress dat een pakket geen werkende track & trace heeft en zo lang al onderweg zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
brownyster schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:58:
[...]

hallo,

Nee Gmail ondersteunt hij niet. Heb ik net even opgezocht. Bij de eerse app versie ondersteunde hij heel veel toepassingen maar volgens mij toen ook geen gmail. (er stond een hele waslijst met voor mij ook onbekende toepassingen) Bij deze nieuwe versie helaas dus niet.
Jammer, bedankt voor het uitzoeken. Ik heb inmiddels een Amazfit besteld. Eens kijken of dat wat is.
Joen schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 17:31:
Ik zou graag jullie advies willen vragen.

Ik heb op 26 oktober 2017 via AliExpress een Besiter 20.000mAh powerbank gekocht en tot dusver nog niet ontvangen. Nu is de periode al best lang, maar dat vind ik geen ramp. Waar ik mij vooral een beetje zorgen om maak is dat al sinds de melding dat het de powerbank verzonden is de track en trace op zowel de website van AliExpress als 2 websites van BPost die ik kan vinden het niet doen. De code word niet herkent of er word "tijdelijk niet beschikbaar" getoond.
Heb je al eens met 17track gekeken? Overigens is het wel zo dat je een tijd radiostilte krijgt en na paar weken duikt je pakje ineens weer op. En dan is het binnen 2 of 3 dagen ook binnen. Maar dan zou je trackcode wel werkend moeten zijn.

Daarnaast kan je ook nog niet werkende codes hebben gekregen, dat komt ook nog wel eens voor op AE.

Inderdaad moet je 2 maanden afwachten voor je een refund kan aanvragen via een dispute. Nog even geduld dus. Maar je kan er en via de message de verkoper om opheldering vragen.

[ Voor 60% gewijzigd door Medione1210 op 25-11-2017 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 01:43
Laat ik ook eens iets over de minder leuke kanten van Chinashoppen vertellen ;)

1. Twee bestellingen bij Gearbest van respectievelijk 15 en 21 oktober zijn nog nergens te bekennen. Een heeft een BPost code en de ander een China Post code. Duurt lang! Het gaat om redelijke bedragen dus ik houd het in de gaten.

2. AliExpress bestelling zou volgens PostNL bezorgd zijn in de brievenbus maar ik weet van niks. Postkantoren in de buurt weten ook van niks. PostNL zelf zegt dat ik het met de verkoper uit moet zoeken maar die reageert niet. Trackingcode geeft aan dat het bezorgd is dus ik sta in principe machteloos.

3. AliExpress bestelling had opeens als status 'shipment cancelled'. Maar een dispuut aangemaakt (en meteen gelijk gekregen! Dat doen ze goed) maar het kost wel weer extra tijd.

4. RMA naar Gearbest. Verzending hierheen duurt al lang, het gezeik met klantenservice kost ook makkelijk een week en nu neemt PostNL de tijd om het naar China te krijgen. Dan maar een nieuwe kopen en Gearbest het geld terug laten storten.

5. M'n oplader heeft kuren. M'n telefoon wil er niet mee opladen maar een powerbank wel en een usb-lampje doet het ook prima. Ik heb zelf het idee dat het aan Quickcharge ligt, maar dat kan dus ook aan m'n telefoon liggen (die sowieso steeds gekker gaat doen :( ). Ik heb het voorgelegd aan de verkoper dus ik ben benieuwd.

Aan de andere kant zijn de spulletjes vaak wel erg leuk en/of goedkoop en/of van goede kwaliteit. Ook de kopersbescherming is doorgaans goed geregeld bij Ali en PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O88088 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 21:22:
Vervelend om te horen maar lang wachten kan soms voordelen hebben. Mijn bestelling bij Gearbest stond nog steeds op processing omdat verzending pas eind november zou zijn maar intussen was het artikel goedkoper geworden. De order moest ik wel via de klantenservice laten annuleren maar kreeg het geld al binnen een dag en heb ik opnieuw besteld.

Kopersbescherming bij PayPal werkt niet altijd. In Duitsland had iemand die een smartphone gekocht had maar niet ontvangen. Wel geld terug via PayPal maar de verkoper is naar de rechter gegaan en in het gelijk gesteld. De koper moest alsnog betalen omdat hij zag af van verzekering tijdens transport dus droeg hij het risico.

Zelf heb ik nu met een "courtesy case" bij Aliexpress te maken. Zending ontvangen maar schade en onbruikbaar. Eerst contact gezocht met de verkoper maar die reageerde traag en kwam niet met een goede oplossing. Wou toen gelijk een dispute openen maar blijkbaar was zonder melding mijn kopersbescherming voorbij (tot 15 dagen na levering blijkbaar). Verkoper reageert niet, Aliexpress klantenservice doet steeds wat anders via de chat en nu loopt er dus een courtesy case waarin Aliexpress gaat beslissen of ik wel of niet mijn geld terugkrijg. Het proces duurt 10 tot 15 werkdagen en ontvang de beoordeling via de e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

O88088 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 21:22:
Smartphone na 2 maanden en 2 weken niet onvangen.
Ondertussen bij Alie wel gelijk gekregen bij dispute, dus kan niet wachten om me geld weer terug te krijgen.

Verzending was met Yanwen Economic Air Mail

[ Voor 32% gewijzigd door Dutchredgaming op 26-11-2017 00:10 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Medione1210 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 17:39:
[...]

Heb je al eens met 17track gekeken?
Weet ik niet meer zeker, maar voor de zekerheid zo net nog eens gecheckt. Daar word de zending ook niet gevonden.
Overigens is het wel zo dat je een tijd radiostilte krijgt en na paar weken duikt je pakje ineens weer op. En dan is het binnen 2 of 3 dagen ook binnen.
Dat ben ik wel gewend. Dan lijkt er inderdaad een paar weken geen voortgang te zijn, komt er ineens ene nieuwe status en kort daarna komt het pakketje al binnen.
Maar dan zou je trackcode wel werkend moeten zijn.
En dat is het hele punt waar ik nu over twijfel inderdaad.
Daarnaast kan je ook nog niet werkende codes hebben gekregen, dat komt ook nog wel eens voor op AE.
Seriously? Tot nu toe nog niet meegemaakt.
Inderdaad moet je 2 maanden afwachten voor je een refund kan aanvragen via een dispute. Nog even geduld dus. Maar je kan er en via de message de verkoper om opheldering vragen.
Op zich hoef ik geen refund, want ik wil hem immers nog steeds graag ontvangen. Moet je dan alsnog een refund aanvragen? En dan middels een dispuut op 22 december of zo? Op 26 december loopt de buyer protection voor dat product af. Is het dan verstandig die eerst te laten verlengen of is alleen een dispuut voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@O88088
Het kan ook zijn dat je post gehengeld is door de lokale hangjeugd, die zien dat tegenwoordig als "grappig".
Het is en blijft diefstal en kan dus een hoop ellende opleveren. Handhaving & pakkans zijn 0,0.
Waar ik woon kan ik al niet meer laten bezorgen, alles gaat naar me pa, dat is een gunstiger postlocatie.
Het is dus mogelijk dat de Track & Trace info gewoon klopt maar dat je bent bestolen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boom
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-08 20:43
Mensen ervaring met Gearbest verzending via Europian Rail? Is een van de registered shipping opties. Heb twee bestellingen staan: een van begin oktober, een van midden oktober. Nadat deze eindelijk zichtbaar werden (alleen via 17 track en informatie in het Chinees), staat eentje sinds 1 november stil en eentje sinds midden november stil.
Pakketjes later besteld via BE of NL registered zijn wel binnen, net als pakketjes via untracked/China post.

Het blijft een kwestie van een gezonde portie geduld en duimen dat het geen Azerbeidzjan Mail 2.0 is. :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
Boom schreef op zondag 26 november 2017 @ 08:34:
Mensen ervaring met Gearbest verzending via Europian Rail? Is een van de registered shipping opties. Heb twee bestellingen staan: een van begin oktober, een van midden oktober. Nadat deze eindelijk zichtbaar werden (alleen via 17 track en informatie in het Chinees), staat eentje sinds 1 november stil en eentje sinds midden november stil.
Pakketjes later besteld via BE of NL registered zijn wel binnen, net als pakketjes via untracked/China post.

Het blijft een kwestie van een gezonde portie geduld en duimen dat het geen Azerbeidzjan Mail 2.0 is. :-)
Ja, 'rail' onthult al een beetje dat het lang gaat duren. Mijn pakketje ligt in Kazachstan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile

Ook Azerbaijan komt uiteindelijk aan bleek laatst. Juli besteld, november afgeleverd....

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Dutchredgaming schreef op zondag 26 november 2017 @ 00:08:
[...]

Smartphone na 2 maanden en 2 weken niet onvangen.
Ondertussen bij Alie wel gelijk gekregen bij dispute, dus kan niet wachten om me geld weer terug te krijgen.

Verzending was met Yanwen Economic Air Mail
Volgens mij heeft de verkoper je op willen lichten. Voor zover ik weet wordt Yanwen vooral bij de meest goedkope bestellingen gebruikt (€1 of minder) dus ik denk dat ze gewoon een lege envelop hebben opgestuurd of zoiets. Dan hebben ze wel een trackingcode maar jij geen telefoon.
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2017 @ 03:20:
@O88088
Het kan ook zijn dat je post gehengeld is door de lokale hangjeugd, die zien dat tegenwoordig als "grappig".
Het is en blijft diefstal en kan dus een hoop ellende opleveren. Handhaving & pakkans zijn 0,0.
Het kan, maar het lijkt me wel ontzettend sterk omdat ik aan een vrij drukke weg woon en je midden in het zicht staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

O88088 schreef op zondag 26 november 2017 @ 09:45:
[...]

Volgens mij heeft de verkoper je op willen lichten. Voor zover ik weet wordt Yanwen vooral bij de meest goedkope bestellingen gebruikt (€1 of minder) dus ik denk dat ze gewoon een lege envelop hebben opgestuurd of zoiets. Dan hebben ze wel een trackingcode maar jij geen telefoon.

[...]
Ik zag bij de tracking dat het in Istanbul was een voor de rest geen update. Het pakketjes was nooit aangekomen.

Mijn andere bestelling ben ik ook bang dat het hetzelfde verhaal wordt. Het is nu in Istanbul, maar volgens het vliegtuig maatschappij zou het al vertrokken zijn.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Boom, zelfde ervaring hier. Na enkele updates begin november wordt de tracking niet meer bijgewerkt. Voor Europe Railway Registered staat 20 - 35 werkdagen maar als ik zo mijn Gearbest contact beluister kan dit nog wel eens een lange rit worden.

Er begint nu ook wat leven in mijn 11-11 Aliexpress bestellingen te komen. 1 bestelling is al binnen, 2 anderen zijn net in Nederland gearriveerd maar de rest staat nog op waiting voor pickup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3

In 17track zit een optie om het Chinees naar Engels te vertalen.
Mijn pakketje via China Post ligt momenteel in Kazachstan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Bugs3
Dan ligt jouw pakketje in een land waar dit soort types vandaan komen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tCR3SabB7bhx10bGtdsHUCpS/full.jpg

Sterkte !

Hoop niet dat mijn trein rijzende Xiaomi smartbands dezelfde Kazachstaanse route gaan nemen....... :X
Alhoewel de Azerbeidjaanse Orient (Long-stay) trein route ook al niet best was.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 13:36
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:16:
@Bugs3

[afbeelding]

Sterkte !

Hoop niet dat mijn trein rijzende Xiaomi smartbands dezelfde Kazachstaanse route gaan nemen....... :X
Alhoewel de Azerbeidjaanse Orient (Long-stay) trein route ook al niet best was.....
In Almaty, Kazachstan is het UPS overslagpunt tussen China/Korea en Keulen, dus misschien toch met UPS verstuurd. Dan gaat ie maandag naar Keulen en een dag later naar Nederland. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LukeS schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:19:
[...]
In Almaty, Kazachstan is het UPS overslagpunt tussen China/Korea en Keulen, dus misschien toch met UPS verstuurd. Dan gaat ie maandag naar Keulen en een dag later naar Nederland. :)
Ben bang dat het wel wat langer gaat duren dan je nu schetst, denk eerder in vele weken tot een aantal maanden. UPS heb ik niet voorbij zien komen bij de verzendopties. Er stond alleen iets in algemene termen over een treinverzending, kostprijs 78 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
LukeS schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:19:
[...]

Helaas niet, het is nu van Kazachstan naar Illetsk gegaan. O-) Er zit wel beweging in...al is het al vanaf 4 november onderweg. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Medione1210 op 26-11-2017 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:16:
@Bugs3

[afbeelding]

Sterkte !

Je krijgt wel veel updates via China Post. Alleen heb ik het gevoel dat je al een update krijgt als het pakketje van de ene kant van het distributiecentrum naar de andere kant gaat.

Mijn smartband gaat ook met China Post dus ik neem aan dat het dezelfde routing krijgt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bugs3 schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:15:
[...]
Je krijgt wel veel updates via China Post. Alleen heb ik het gevoel dat je al een update krijgt als het pakketje van de ene kant van het distributiecentrum naar de andere kant gaat.

Mijn smartband gaat ook met China Post dus ik neem aan dat het dezelfde routing krijgt.....
De letterlijke realiteit is dat een pakket per locatie aan ene kant (binnenkomst) word gescanned en vervolgens aan de andere kant (vertrek) ook weer word gescanned. De rest vd tijd is onderweg zonder scans of updates.

Dus ja, 2 scans en ook 2 updates per locatie (In / Out). En tussenin niets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:21:
[...]

De letterlijke realiteit is dat een pakket per locatie aan ene kant (binnenkomst) word gescanned en vervolgens aan de andere kant (vertrek) ook weer word gescanned. De rest vd tijd is onderweg zonder scans of updates.

Precies wat ik zeg dus ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:21:
[...]

Mjah, wat wil je dan voor die paar centen die je betaalt voor vervoer?
Updates om het uur, liefst nog met GPS coördinaten erbij?
Daarbovenop hebben de postdiensten het imho stervensdruk daar.
En hier ook (.be) hoorde ik van mijn vaste postbode; post van 2 weken geleden die nog niet bezorgd is.
Aan de andere kant kreeg ik vrijdag dan wel een hele hoop pakketjes binnen, gebracht door 4 verschillende bodes ;)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
dodge_911 schreef op zondag 26 november 2017 @ 19:03:
[...]

En hier ook (.be) hoorde ik van mijn vaste postbode; post van 2 weken geleden die nog niet bezorgd is.
Aan de andere kant kreeg ik vrijdag dan wel een hele hoop pakketjes binnen, gebracht door 4 verschillende bodes ;)
Er is helemaal niets over te zeggen. Ik kreeg 5 dagen na 11.11 al pakketjes binnen (ook gewoon met gratis verzending), terwijl ik ook al sinds begin oktober wacht op andere pakjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
Ik heb een pakketje retour gestuurd i.v.m. een issue. Kosten €24,30....
Gelukkig wordt dit vergoed door BangGood. Maar om even aan te geven wat de kosten zijn voor verzending tussen NL en China......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
*knip* Een site oplichting noemen zonder enige reden, is niet de bedoeling.

[ Voor 86% gewijzigd door Yorinn op 26-11-2017 20:00 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik heb geen vertrouwen meer in Yanwen.
Alles gaat naar Turkije en heb het niet meer terug gezien....

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op zondag 26 november 2017 @ 19:03:
[...]
(knip)
Dat zeg ik toch helemaal niet ?
Ik leg alleen uit dat zijn "gevoel" van 2 scans per locatie dus klopt en dat ook de enige manier is voor TT.
Ik vind het zelf juist knap dat gratis CN-NL verzending mogelijk is inclusief TT voor items van een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder91
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:16
Oeps, ik ben een beetje losgegaan dit weekend op Aliexpress... er komen nu 34 pakjes mijn kant op haha. Het klinkt heel veel maar alles is dus onder de 20 euro. Het zijn gewoon superveel kleine dingetjes die hier een godsvermogen kosten en daar gewoon praktisch niets, plus het meeste heeft ook totaal geen haast (extra fietslampjes voor als ik de zomer weer ga fietsen, zulke dingen..).
Toch wel een vraag die ik echt niet zo snel kan vinden of waar tegenstrijdige antwoorden over worden gegeven: kijkt de douane puur naar de waarde van 1 pakje per keer, naar 1 bestelling per keer, of naar de waarde van alle bestellingen in een bepaalde periode? Per pakje en zelfs per verkoper is er geen probleem, maar ik weet dus niet of de (Belgische) douane meer info wil als ze ineens 34 pakjes voorbij ziet komen 8)7 .
Overigens heb ik waarschijnlijk zo hard geshopt dat Ali denkt dat ik een spammer ben ofzo. Ik moet nu bij bijna elke pagina die ik er open eerst een captcha invullen!

[ Voor 9% gewijzigd door blackadder91 op 27-11-2017 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:11

HaTe

haat niet

Sinds lange tijd een slechte ervaring. Heb 11 november wat besteld en de tracking status (AliExpress Standard shipping) geeft aan dat er iets mis is: "Problem at country of origin warehouse" of volgens Cainiao "Security check failure"

Nu gevraagd of de verkoper denkt dat ik het product nog krijg (twv 6 euro) en dan zegt hij dit:
We are sorry for the problem!
How about we give you a equal price discount in your next order?
Because it damage us a lot when we refund you in the dispute.
you just make a new order but pls DO NOT pay it
tell us the new order number first, we will decrease usd for your new order
will that be ok for you?
Your understanding and support will be highly appreciated!
Wat moet ik daar nou mee? Ik heb zo'n idee dat hij het product terug ontvangt dus ik vind eigenlijk dat ik het geld wel terug mag hebben of dat hij een nieuwe opstuurt. Ik denk dat ik hem dat laatste maar ga vragen. Zijn constructie is raar en vertrouw ik niet.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
blackadder91 schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:56:
Oeps, ik ben een beetje losgegaan dit weekend op Aliexpress... er komen nu 34 pakjes mijn kant op haha. Het klinkt heel veel maar alles is dus onder de 20 euro. Het zijn gewoon superveel kleine dingetjes die hier een godsvermogen kosten en daar gewoon praktisch niets, plus het meeste heeft ook totaal geen haast (extra fietslampjes voor als ik de zomer weer ga fietsen, zulke dingen..).
Toch wel een vraag die ik echt niet zo snel kan vinden of waar tegenstrijdige antwoorden over worden gegeven: kijkt de douane puur naar de waarde van 1 pakje per keer, naar 1 bestelling per keer, of naar de waarde van alle bestellingen in een bepaalde periode? Per pakje en zelfs per verkoper is er geen probleem, maar ik weet dus niet of de (Belgische) douane meer info wil als ze ineens 34 pakjes voorbij ziet komen 8)7 .
Overigens heb ik waarschijnlijk zo hard geshopt dat Ali denkt dat ik een spammer ben ofzo. Ik moet nu bij bijna elke pagina die ik er open eerst een captcha invullen!
Gewoon per pakje natuurlijk.
HaTe schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:00:
Sinds lange tijd een slechte ervaring. Heb 11 november wat besteld en de tracking status (AliExpress Standard shipping) geeft aan dat er iets mis is: "Problem at country of origin warehouse" of volgens Cainiao "Security check failure"

Nu gevraagd of de verkoper denkt dat ik het product nog krijg (twv 6 euro) en dan zegt hij dit:

[...]

Wat moet ik daar nou mee? Ik heb zo'n idee dat hij het product terug ontvangt dus ik vind eigenlijk dat ik het geld wel terug mag hebben of dat hij een nieuwe opstuurt. Ik denk dat ik hem dat laatste maar ga vragen. Zijn constructie is raar en vertrouw ik niet.
Dat zegt de verkoper toch ook. Bestel opnieuw, maar betaal niet/breek de betaling af. Hij stuurt het dan opnieuw op. Deze constructie heb ik al vaker gezien. Zo voorkomt hij een disputem/ negatieve feedback. Als je het niet vertrouwt kun je gewoon je geld terugvragen.

[ Voor 30% gewijzigd door Medione1210 op 27-11-2017 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:02

[...]

Ik ga nooit mee in dit soort dingen. Gewoon het geld terugvragen. Anders sluit je het dispute en mag je maar hopen dat je het geld ooit krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:48
Wat zijn jullie ervaringen met refunds? Ik heb meer dan een maand geleden een refund aangevraagd na een dispute. Deze heeft de volgende status afgelegd:
2017-24-10
In afwachting van restitutie

2017-24-10
Restitutie wordt verwerkt

2017-24-10
Restitutie voldaan

Restitutiebedrag
€20,84
Maar ik heb dus nog steeds niks ontvangen op mijn rekening. Mijn bank zegt dat ze er niks mee kunnen, en dat ik bij hun moet aankloppen. Ali zegt uiteraard dat ik bij mijn bank moet zijn. Dat heb ik gezegd en nu vroegen ze om mijn e-mail om het verder uit te zoeken. Ik geef het weinig hoop..dispute is gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Medione1210 schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:23:
Dat zegt de verkoper toch ook. Bestel opnieuw, maar betaal niet/breek de betaling af. Hij stuurt het dan opnieuw op. Deze constructie heb ik al vaker gezien. Zo voorkomt hij een disputem/ negatieve feedback. Als je het niet vertrouwt kun je gewoon je geld terugvragen.
Waarom heeft hij het dan over "How about we give you a equal price discount in your next order?"
Maar als hij dit bedoelt dan is het geen probleem natuurlijk. Maar hoe bestel je iets bij Ali zonder te betalen?

[ Voor 4% gewijzigd door HaTe op 27-11-2017 12:05 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
HaTe schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:04:
[...]

Waarom heeft hij het dan over "How about we give you a equal price discount in your next order?"
Maar als hij dit bedoelt dan is het geen probleem natuurlijk. Maar hoe bestel je iets bij Ali zonder te betalen?
Je hebt helemaal gelijk. Als ik het nog eens lees wil hij je alleen korting geven zodat je niet meer betaalt dan de vorige keer. Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling.

Ik werd op het verkeerde been gezet door 'do not pay'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• O88088
vinom schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:01:
Wat zijn jullie ervaringen met refunds? Ik heb meer dan een maand geleden een refund aangevraagd na een dispute.
Heb je met iDeal betaald of met creditcard? Met het eerste heb ik geen ervaring maar bij een creditcard was de transactiedatum voor de refund dezelfde als de oorspronkelijke aankoopdatum, dus kan zijn dat je het daarom over het hoofd ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:48
O88088 schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:09:
[...]

Heb je met iDeal betaald of met creditcard? Met het eerste heb ik geen ervaring maar bij een creditcard was de transactiedatum voor de refund dezelfde als de oorspronkelijke aankoopdatum, dus kan zijn dat je het daarom over het hoofd ziet.
Verrek, je hebt gelijk. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Medione1210 schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:08:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Als ik het nog eens lees wil hij je alleen korting geven zodat je niet meer betaalt dan de vorige keer. Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling.

Ik werd op het verkeerde been gezet door 'do not pay'.
Hij gaat nu nog verder:
Would you mind change another product ?
you can choose any thing in our store with discount
Hope you have a nice day
ik zeg nee. Hij zegt:
we can resend the prodcut
But your custom don't allow our product
Het gaat om dit ding: https://www.aliexpress.co...fice-Art/32823161981.html

Ik kan me er ook wel wat bij voorstellen, zo'n bonk vloeistof die niet door de douane komt. Dus ik denk dat hij wat dat betreft wel gelijk heeft.

[ Voor 26% gewijzigd door HaTe op 27-11-2017 12:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
HaTe schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:22:
[...]

Hij gaat nu nog verder:

[...]

ik zeg nee. Hij zegt:

[...]

Het gaat om dit ding: https://www.aliexpress.co...fice-Art/32823161981.html

Ik kan me er ook wel wat bij voorstellen, zo'n bonk vloeistof die niet door de douane komt. Dus ik denk dat hij wat dat betreft wel gelijk heeft.
Gewoon geld terug vragen. Als hij niet wil dan dispute aanmaken. Die wordt meteen in jouw voordeel beslist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
PostNL is weer langsgeweest 8)
De buit: een leren riem van een bedrijf in het Xiaomi netwerk. link naar artikel
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB18Y7Ne_AKL1JjSZFCq6xFspXax/In-stock-ASAP-Original-Xiaomi-Mijia-Qimian-Leisure-Cow-Leather-Belt-Five-Hole-Two-Color-38mm.jpg
Het was nog even spannend of hij zou passen, maar hij is perfect! Ik had maat M genomen omdat de lengte daarvan overeen zou moeten komen met een andere riem die ik heb. Alleen kan deze riem niet worden ingekort :X Maar gelukkig heb ik de goede lengte genomen. Het materiaal voelt prima. Het is echt leer, voelt stevig en op het eerste gezicht is het netjes afgewerkt. Hij komt in een simpel wit doosje met daarin een kaartje (Google Translate laat het momenteel afweten dus geen vertaling) en een linnen zakje met de riem erin. Prima.

En een rugzak: link naar artikel
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB10KEMSXXXXXXMaFXXq6xXFXXXs/Original-Xiaomi-90-Points-Multifunctional-Canvas-Leather-Travel-Backpack-School-Bag-for-14-inch-Laptop-Fashion.jpg
Van begin af aan was ik al een fan van het concept van twee voorvakjes. Het is een heel simpel idee, maar wel ontzettend handig. Het bovenste stuk van de vakjes is afgewerkt met leer. De ritsen gaan (nog :+ ) verrassend soepel. Wat mij meteen al opviel was hoe stevig/stijf alles is. Het is geen slappe Eastpak tas oid. Binnenin een groot (padded) laptopvak met een kleiner vakje voor een tablet of iets anders duns. Ertegenover twee vakken voor ??? Stop erin wat je erin wil hebben. Tenslotte nog een vrij groot vak met een rits.

Oh ja, en in de schouderband zit nog een klein vakje voor een buskaartje. Een Nederlandse OV-chipkaart past er met wat precisie netjes in.

Morgen, of in ieder geval binnen een paar dagen verwacht ik een Xiaomi/90 sjaal en een porseleinen spaarpotje. Beide ook op 11.11 besteld.

[ Voor 9% gewijzigd door O88088 op 27-11-2017 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
O88088 schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:53:
De buit: een leren riem van een bedrijf in het Xiaomi netwerk.
[afbeelding]
Het was nog even spannend of hij zou passen, maar hij is perfect! Ik had maat M genomen omdat de lengte daarvan overeen zou moeten komen met een andere riem die ik heb. Alleen kan deze riem niet worden ingekort :X Maar gelukkig heb ik de goede lengte genomen. Het materiaal voelt prima. Het is echt leer, voelt stevig en op het eerste gezicht is het netjes afgewerkt. Hij komt in een simpel wit doosje met daarin een kaartje (Google Translate laat het momenteel afweten dus geen vertaling) en een linnen zakje met de riem erin. Prima.

En een rugzak:
[afbeelding]
Van begin af aan was ik al een fan van het concept van twee voorvakjes. Het is een heel simpel idee, maar wel ontzettend handig. Het bovenste stuk van de vakjes is afgewerkt met leer. De ritsen gaan (nog :+ ) verrassend soepel. Wat mij meteen al opviel was hoe stevig/stijf alles is. Het is geen slappe Eastpak tas oid. Binnenin een groot (padded) laptopvak met een kleiner vakje voor een tablet of iets anders duns. Ertegenover twee vakken voor ??? Stop erin wat je erin wil hebben. Tenslotte nog een vrij groot vak met een rits.

Oh ja, en in de schouderband zit nog een klein vakje voor een buskaartje. Een Nederlandse OV-chipkaart past er met wat precisie netjes in.

Morgen, of in ieder geval binnen een paar dagen verwacht ik een Xiaomi/90 sjaal en een porseleinen spaarpotje. Beide ook op 11.11 besteld.
Will je misschien de links erbij zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
[afbeelding]

En een rugzak:
[afbeelding]

Mooie spulletjes :Y

Inderdaad graag een linkje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blackadder91 schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:56:
Ik weet niet of ze in BE ook een Action hebben maar daar kosten fietslampjes ook bijna niets: dubbeltjes werk. Dit even als alternatief voor winkels waar dit soort meuk idd nog wel eens een "godsvermogen" kost.
Bij DX ben ik ook wel eens "los gegaan" qua shopping. Leuk om te zien dat ik niet de enige ben. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
[afbeelding]
Je had ook naar de Action kunnen lopen en daar de echt lederen riemen kunnen aanschaffen. 5 euro per stuk verkrijgbaar in zwart en bruin. Prima kwaliteit. Is ook nog eens "made in the Netherlands" volgens de ruwe kant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam via de BF/CM aanbiedingen deze nog tegen:
https://www.lightinthebox...p6393280.html?prm=1.3.5.0

Volledig Alu 13 inch Full-HD Ultrathin laptop + M.2 slot voor 168 euro inclusief ("normaal" 235 euro).
Wel opletten met express verzenden, de langzamere verzend opties pakken (indien beschikbaar) nog wel eens voordeliger uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• O88088
@Medione1210 @Bugs3 gedaan.
Tigerblood schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:30:
[...]

Je had ook naar de Action kunnen lopen en daar de echt lederen riemen kunnen aanschaffen. 5 euro per stuk verkrijgbaar in zwart en bruin. Prima kwaliteit. Is ook nog eens "made in the Netherlands" volgens de ruwe kant :+
Nah prima kwaliteit zou ik zo'n riem niet noemen. Ik heb ongeveer een half jaar geleden een riem gekocht bij C&A (zou naar mijn idee beter moeten zijn dan Action :X ) en die is nu toch behoorlijk uitgerekt en de gesp ziet er niet meer uit. Vaak zijn die gespen alleen verchroomd waardoor na verloop van tijd de coating eraf slijt. Deze is van aluminium wat als het goed is netjes moet blijven. En het leer is wat dikker, en hopelijk dus ook steviger. Neemt natuurlijk niet weg dat er in Nederland ook goed spul te krijgen is :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

O88088 schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:50:
[...]
Nah prima kwaliteit zou ik zo'n riem niet noemen. Ik heb ongeveer een half jaar geleden een riem gekocht bij C&A (zou naar mijn idee beter moeten zijn dan Action :X ) en die is nu toch behoorlijk uitgerekt en de gesp ziet er niet meer uit. Vaak zijn die gespen alleen verchroomd waardoor na verloop van tijd de coating eraf slijt. Deze is van aluminium wat als het goed is netjes moet blijven. En het leer is wat dikker, en hopelijk dus ook steviger. Neemt natuurlijk niet weg dat er in Nederland ook goed spul te krijgen is :)
Daarom had je ook niet naar C&A moeten gaan maar naar de Action...... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
O88088 schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:50:

[...]

Dank voor de linkjes. Ik heb ook een rugzak (maar dan een ander type) besteld bij dezelfde verkoper. Ruim €18,00 goedkoper dan bij BangGood :)

https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.2UNQbb

Ik heb vandaag deze binnengekregen:

https://www.banggood.com/...=myorder&cur_warehouse=CN

Ik gebruik hem om kleine printplaatjes mee te solderen. Voelt enorm robuust aan voor de prijs en je kan hem in alle standen instellen.

En ongelooflijk dat ik 4 bestellingen heb die binnen een week in NL waren maar (de oudste) al sinds 16 november blijkbaar ergens in de ambtelijke molen van PostNL zitten |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Bugs3 op 27-11-2017 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mongkut
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-11-2024
paQ schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:44:
Beetje out of the ordinairy, maar ik heb gordijnen besteld bij een Chinese fabriek via alibaba :')
Hele klus nog om dat de goeie kleur uit te zoeken trouwens :+

Het gaat om de variant Luxaflex Silhouette, ook wel verkocht als triple shade of shangri-la.
Ik kwam in Nederland voor eerstgenoemde niet onder de 1540 euro, van een tweetal Nederlandse eigen merk leveranciers resp 1360 en 1140 euro.

Ik heb een stuk of 6 fabrikanten via trademanager aangesproken met wensen, 2 beten zich helemaal in me vast als potentiële klant :P met redelijk tot goed Engels. Beide vroegen of we via wechat konden communiceren, en eigenlijk is dat best een heel mooi appje :) Mooie messenger, supersnel, veel opties en handig, alleen made in China. Geen idee wie er meekijken, maar ach. Prima voor deze communicatie.
De dames van beide bedrijven reageerden rap, vrij duidelijk en stuurden me volop gevraagde foto's en zelfs video's d:)b

De ene viel uiteindelijk af op kleur en stofstructuur.
De andere had een duidelijk mooiere stof, maar was dan ook de duurste van alle 6.

Ik kreeg een offerte voor 344 USD, en dat is incl Fedex express (doos 140x15x10, 8 kg.) naar huisadres.
Betaald via paypal (was 14 USD extra). De levertijd zou ca 5 - 8 dagen zijn voor verscheping, maar 2 dagen later al gereed en aangemeld bij Fedex.
Daar is het 'gister' opgehaald en moet volgens Fedex a.s. donderdag al bij me zijn.
Dat zijn 8 kalenderdagen _/-\o_

Het blijft natuurlijk afwachten wat we krijgen, maar voor 360 USD vs 1360 EUR neem ik de gok.
heb je ze al binnen, en zo ja wat is de kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:48

paQ

mongkut schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:43:
[...]

heb je ze al binnen, en zo ja wat is de kwaliteit?
Ze zijn binnen,
Het is "not bad", beetje richting bouwmarkt kwaliteit schat ik in.
Heb echter wel een discrepantie want er is 1 gordijn niet goed bevestigd aan de koker, en die liet dus vrijwel direct los. Zij stellen voorlopig dat ze niets fout hebben gedaan.
Ik heb ze na wat heen en weer gechat met voldoende foto's mijnerzijds voorgelegd dat ze ofwel met mij werken naar een oplossing, en anders maak ik een dispuut aan bij paypal.

Maar is dat opgelost, dan is het " best OK" :)

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mongkut
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-11-2024
paQ schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:48:
[...]

Ze zijn binnen,
Heb echter wel een discrepantie want er is 1 gordijn niet goed bevestigd aan de koker, en die liet dus vrijwel direct los. Zij stellen voorlopig dat ze niets fout hebben gedaan.
Ik heb ze na wat heen en weer gechat met voldoende foto's mijnerzijds voorgelegd dat ze ofwel met mij werken naar een oplossing, en anders maak ik een dispuut aan bij paypal.

heb je foto's dichtbij en geheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
paQ schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:48:
[...]

Ze zijn binnen,

mongkut schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:50:
[...]

heb je foto's dichtbij en geheel?
En moest je bv invoerkosten betalen of heb je "geluk" gehad?

[ Voor 58% gewijzigd door schumi2004 op 27-11-2017 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:48

paQ

FedEx. Vooralsnog niks. Even weekje afwachten denk ik.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Joen schreef op zondag 26 november 2017 @ 01:27:
[...]

Weet ik niet meer zeker, maar voor de zekerheid zo net nog eens gecheckt. Daar word de zending ook niet gevonden.

[...]

Dat ben ik wel gewend. Dan lijkt er inderdaad een paar weken geen voortgang te zijn, komt er ineens ene nieuwe status en kort daarna komt het pakketje al binnen.

[...]

En dat is het hele punt waar ik nu over twijfel inderdaad.

[...]

Seriously? Tot nu toe nog niet meegemaakt.

[...]

Op zich hoef ik geen refund, want ik wil hem immers nog steeds graag ontvangen. Moet je dan alsnog een refund aanvragen? En dan middels een dispuut op 22 december of zo? Op 26 december loopt de buyer protection voor dat product af. Is het dan verstandig die eerst te laten verlengen of is alleen een dispuut voldoende?
Update:
Ik heb nog eens contact opgenomen met de verkoper en een andere track and trace code doorgekregen die op 17track tenminste wèl werkt. En daar uit blijkt dat mijn pakketje zaterdag al in Nederland is gearriveerd. Nog heeeel even geduld dus voor mij. :)
Blijkbaar heb ik dus inderdaad aanvankelijk een niet werkende code ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Mijn goedkope Miband 2 van Gearbest is een mooie reis aan het afleggen.. 12 dagen na het verzenden vanuit Chongqing is ie gisteren vertrokken uit Dostyq in Kazachstan 8)7 Ding kan wel eens per trein aan het reizen zijn. Verzendmethode die ik vanuit GB kreeg was FZRAMYT (wat dat dan ook maar mag betekenen)

[ Voor 16% gewijzigd door hars73 op 28-11-2017 16:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:19
hars73 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:47:
Mijn goedkope Miband 2 van Gearbest is een mooie reis aan het afleggen.. 12 dagen na het verzenden vanuit Chongqing is ie gisteren vertrokken uit Dostyq in Kazachstan 8)7 Ding kan wel eens per trein aan het reizen zijn.
Door jouw post ben ik ook maar weer eens naar de tracking gaan kijken van m'n Band.
2017-11-24 17:38
Illetsk, Russian processing center, has left
2017-11-21 11:38
Dosteck, Kazakhstan Processing center, has left
2017-11-14 14:07
Chongqing Processing Center, Export Direct Seal
2017-11-14 09:57
Chongqing, opened for export
2017-11-13 18:05
Chongqing Nanan District Receiving and forwarding center, has left, the next station processing center
2017-11-13 14:13
Chongqing Nanan District Collection and forwarding center, has been issued
2017-11-11 20:04
Chongqing Nanan District Receiving and forwarding center, received
en die gaat inderdaad vanuit GearBest via Europe Railway Registered.
ik had de hoop al opgegeven dat de boel nog verder te tracken zou zijn en dat het pakketje ooit een keer op de mat zou vallen...

Om het visueel te maken waar je pakketje is, zie het kaartje op deze site:
http://www.interrail.ru/en/news/company-news/1032/

[ Voor 5% gewijzigd door TheOmen op 28-11-2017 17:02 ]

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
hars73 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:47:
Mijn goedkope Miband 2 van Gearbest is een mooie reis aan het afleggen.. 12 dagen na het verzenden vanuit Chongqing is ie gisteren vertrokken uit Dostyq in Kazachstan 8)7 Ding kan wel eens per trein aan het reizen zijn. Verzendmethode die ik vanuit GB kreeg was FZRAMYT (wat dat dan ook maar mag betekenen)
Ja, het is een hele wereldreis. Mijn pakje ligt iets voor op jullie. Van Kazachstan naar Illetsk en nu in Smolensk.

Het gaat bij mij om een Xiaomi pen. Ik kon bij gratis verzending ding alleen kiezen voor Europe Railway. Het is inmiddels 21 dagen onderweg.

Deze methode dus niet kiezen als je je pakketje snel wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mijn Miband 2 van Gearbest die op 6 augustus verzonden was, zat vandaag ineens in de bus. In de Baku Cargo Terminal is blijkbaar het een en ander gevonden. De resend had ik al een maand in huis, nu dus twee.

http://www.bct.az/en/

[ Voor 5% gewijzigd door sambalbaj op 28-11-2017 17:12 . Reden: linkje terminal ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:14
sambalbaj schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:02:
Mijn Miband 2 van Gearbest die op 6 augustus verzonden was, zat vandaag ineens in de bus. In de Baku Cargo Terminal is blijkbaar het een en ander gevonden. De resend had ik al een maand in huis, nu dus twee.
Oeh, hopelijk gebeurt dit bij die van mij ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:21

Oekol

waka waka hey hey

[...]

Het zal ondertussen als een x aantal keer verteld zijn maar hier my 2 cents:

wat meneer wil doen is dat jij het opnieuw besteld, nog niet betaald en hem in de chat het ordernummer geeft. Dan verlagen ze het bedrag aan USD tot 0 en dan bestel je het. Waarom het zo moet geen idee, heb er ook al eens mee moeten werken op deze manier. Het is vaag maar het werkt wel.

Wat doet zo'n 'traan achtig' product met water er in eigenlijk? Het ziet er echt super mooi uit :D

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Leoon. schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:12:
[...]
Wat doet zo'n 'traan achtig' product met water er in eigenlijk? Het ziet er echt super mooi uit :D
Het is vergelijkbaar met een barometer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op 21 oktober de ZMI 20.000mAh powerbank bij Gearbest besteld. Werd op 27 oktober verzonden met Europe Railway Registered. Op 1 november hield de tracking code ermee op bij Chongqing....maar 22 werkdagen (4,5 week) later is deze dus vandaag aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 12:10
Oude tijden herleven weer met die Railway verzendoptie :)

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

sambalbaj schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:02:

http://www.bct.az/en/
Hier ook 'n pakketje van 4-9 zojuist binnen, aangename verrassingen als je ze niet meer verwacht :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
Heeft iemand ervaring met de verzendmethode Priority Line bij Gearbest? Afgelopen weekend een Xiaomi Mi Scale besteld met Priority Line. Was ook opvallend goedkoop (minder dan 2 euro). Kijk ik in My Orders staat de verzendmethode aangeduid als EU Express. Is dit toevallig ook een gevalletje stoomtrein via Kazachstan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05
Tigerblood schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:23:
Heeft iemand ervaring met de verzendmethode Priority Line bij Gearbest? Afgelopen weekend een Xiaomi Mi Scale besteld met Priority Line. Was ook opvallend goedkoop (minder dan 2 euro). Kijk ik in My Orders staat de verzendmethode aangeduid als EU Express. Is dit toevallig ook een gevalletje stoomtrein via Kazachstan? :+
Ervaring ja, in het Xiaomi Stofzuiger topic besteld iedereen via Prio line, nog geen berichten gezien dat het fout is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Taigu schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 18:01:
Oude tijden herleven weer met die Railway verzendoptie :)
Ik hoop wel dat ze niet teruggaan naar de 'slow boat from China' :)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood
Dacuuu schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:26:
[...]

Ervaring ja, in het Xiaomi Stofzuiger topic besteld iedereen via Prio line, nog geen berichten gezien dat het fout is gegaan.
Thanks. Heb het even opgezocht. Klinkt als een fiscaal aantrekkelijke verzendmethode, if you know what I mean ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:23
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:50:
Kwam via de BF/CM aanbiedingen deze nog tegen:
https://www.lightinthebox...p6393280.html?prm=1.3.5.0

Volledig Alu 13 inch Full-HD Ultrathin laptop + M.2 slot voor 168 euro inclusief ("normaal" 235 euro).
Wel opletten met express verzenden, de langzamere verzend opties pakken (indien beschikbaar) nog wel eens voordeliger uit.
Wat zou het verschil zijn met deze?
Ik zie een prijsverschil van bijna 20 euro maar verder?
https://www.lightinthebox...gory_id=65426&prm=1.4.1.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:21:
[...]
Wat zou het verschil zijn met deze?
Ik zie een prijsverschil van bijna 20 euro maar verder?
https://www.lightinthebox...gory_id=65426&prm=1.4.1.1
Die uit mijn linkje was voorheen 168 euro en nu 185 euro.
Die uit jouw linkje van 203 euro is vrijwel gelijk maar heeft alleen single band wifi.
Die van 185 euro heeft wel dual band wifi en dus vrijwel zeker AC naast N.

De non pro Jumper EZbook 3 had nog een behuizing van alleen plastic.
De pro versie heeft een behuizing compleet van Alu en dat is echt een wereld van verschil.
Bovendien is de eMMC veel makkelijker te upgraden bij de pro.
Ik heb mijn non pro dus vervangen door een pro versie. :9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2017 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:35
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:20:
[...]

Die uit mijn linkje was voorheen 168 euro en nu 185 euro.
Die uit jouw linkje van 203 euro is vrijwel gelijk maar heeft alleen single band wifi.
Die van 185 euro heeft wel dual band wifi en dus vrijwel zeker AC naast N.

De non pro Jumper EZbook 3 had nog een behuizing van alleen plastic.
De pro versie heeft een behuizing compleet van Alu en dat is echt een wereld van verschil.
Bovendien is de eMMC veel makkelijker te upgraden bij de pro.
Ik heb mijn non pro dus vervangen door een pro versie. :9
M.2 SSD toevoegen bedoel je denk ik?

Edit: wel een mooi apparaat, alleen is mijn Chuwi lapbook 14.1 nog niet stuk |:( :9

[ Voor 6% gewijzigd door alesandro_46 op 28-11-2017 22:07 ]

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:58

Rico

Wie dit leest is gek....

Is die site lightinthebox aan te raden om daar te bestellen?
Ken veel china sites zoals dx, gearbest, banggood en het aliexpress maar lightinthebox nog niet.
Lijkt wel een leuke ultrabook voor dat geld maar wat is de ervaring bij die winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Rico schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 22:52:
Ken veel china sites zoals dx, gearbest, banggood en het aliexpress maar lightinthebox nog niet.
Lijkt wel een leuke ultrabook voor dat geld maar wat is de ervaring bij die winkel?
Grappig dat je die net niet kent, die lui adverteren zelfs in NL. Doorgaans zijn ze te duur en er koopt vooral volk dat daarna op het Radar forum z'n beklag doet over douanekosten e.d.. wel netjes is dat ze douanekosten netjes terugbetalen als je er om vraagt (familie ervaring).
DX begint ook weer optimaal te klimmen dus wie weet LITB ook. Nu Tinydeal nog, daar hoor ik helemaal niks meer van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alesandro_46 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 22:05:
[...]
M.2 SSD toevoegen bedoel je denk ik?

Edit: wel een mooi apparaat, alleen is mijn Chuwi lapbook 14.1 nog niet stuk |:( :9
Door een M.2 SSD toe te voegen geef je de eMMC als het ware een upgrade. (na overzetten software)
Bij de pro gaat dat zonder schade bij de non-pro gaat dat alleen met schade doordat er dan stukjes plastic afbreken. Nog geen ervaring mee overigens. Moet die van mij nog upgraden maar heb alleen langere versies M.2 SSD's liggen ATM, die dus niet goed passen.

Mijn non-pro kwam bij GB vandaan, de pro heb ik later over genomen van een collega tweaker.

Lightinthebox heb ik zelf nog niets gekocht en kan daar dus verder niets over zeggen.

Laatste bestelling AE was overigens prut, hardcase hoesje voor de Nokia 230 wat niet goed past. :F
Kostte bijna niets maar je hebt er dus blijkbaar ook niets aan. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Medione1210 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 23:25:
Nu Tinydeal nog, daar hoor ik helemaal niks meer van....
Ik wel helaas nadat ik er een tijdje geleden oortjes besteld heb... bijna dagelijks wel een mailtje.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jessed93
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-07 19:54
Waarschijnlijk een vraag die al gesteld is maar ik vind het niet direct terug:

Als ik bijvoorbeeld op Gearbest een bestelling plaats en ik wil die betalen met mijn Paypalaccount (waaraan mijn VISA gelinkt is), zet ik de Gearbest-site dan best in euro of in dollar?

Als ik in dollar afreken, staat het bedrag in dollar op mijn paypal afrekening. Als ik in euro afreken, staat het bedrag in euro op mijn paypal afrekening.

Wat is nu de voordeligste manier? En waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Jessed93 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 03:04:
Waarschijnlijk een vraag die al gesteld is maar ik vind het niet direct terug:

Als ik bijvoorbeeld op Gearbest een bestelling plaats en ik wil die betalen met mijn Paypalaccount (waaraan mijn VISA gelinkt is), zet ik de Gearbest-site dan best in euro of in dollar?

Als ik in dollar afreken, staat het bedrag in dollar op mijn paypal afrekening. Als ik in euro afreken, staat het bedrag in euro op mijn paypal afrekening.

Wat is nu de voordeligste manier? En waarom?
Dan moet je eerst even uitzoeken wie van de twee de gunstigste koers hanteert. En dan is meteen je vraag beantwoord of je beter in USD of EU kan afrekenen.
Leo1010 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 00:59:
[...]

Ik wel helaas nadat ik er een tijdje geleden oortjes besteld heb... bijna dagelijks wel een mailtje.
Dan heb je waarschijnlijk een vinkje teveel gezet en moet je nu in het mailtje even op 'unscubscribe' klikken. Of je moet de mailtjes leuk vinden natuurlijk.....

[ Voor 20% gewijzigd door Medione1210 op 29-11-2017 04:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:19
Rico schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 22:52:
LITB/MITB heb ik in het verleden wel eens wat besteld, onder andere kleding en kleine prullen.
Kleding was prima kwaliteit, de prullen waren waard wat je er voor betaalde. MITB/LITB hebben een tijd lang 'gratis' credits uitgedeeld waardoor je voor heel weinig geld spullen kon bestellen. Geen idee of ze dat nog steeds doen, hun e-mails verdwijnen in een aparte folder in GMail :)

@Medione1210 bij TinyDeal wel eens wat elektronica gekocht, Andorid stick en dat soort zaken. Nooit problemen mee gehad.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:35
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 23:46:
[...]

Door een M.2 SSD toe te voegen geef je de eMMC als het ware een upgrade. (na overzetten software)
Bij de pro gaat dat zonder schade bij de non-pro gaat dat alleen met schade doordat er dan stukjes plastic afbreken. Nog geen ervaring mee overigens. Moet die van mij nog upgraden maar heb alleen langere versies M.2 SSD's liggen ATM, die dus niet goed passen.

Mijn non-pro kwam bij GB vandaan, de pro heb ik later over genomen van een collega tweaker.

Lightinthebox heb ik zelf nog niets gekocht en kan daar dus verder niets over zeggen.

Laatste bestelling AE was overigens prut, hardcase hoesje voor de Nokia 230 wat niet goed past. :F
Kostte bijna niets maar je hebt er dus blijkbaar ook niets aan. :O
Helder, je gaat dus niet de EMMC zelf vervangen :) (Anders was ik namelijk wel benieuwd hoe ;)).

Op Techtablets heb ik nog een interessant filmpje gevonden over wat upgrades aan de EZbook 3 pro. Daarin wordt ook uitgelegd dat het plastic frame wat om het "luikje" bij het M.2 slot zit aan te passen is zodat er langere M.2 SSD's gebruikt kunnen worden. Hiervoor dien je een stukje tussen het frame uit te snijden, of het frame volledig te verwijderen. Mogelijk heb je hier wat aan.

Op Techtablets zijn overigens buiten reviews over laptops ook reviews te vinden over Chinese telefoons en tablets en andere gadgets.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
TheOmen schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:42:
[...]

LITB/MITB heb ik in het verleden wel eens wat besteld, onder andere kleding en kleine prullen.
Kleding was prima kwaliteit, de prullen waren waard wat je er voor betaalde. MITB/LITB hebben een tijd lang 'gratis' credits uitgedeeld waardoor je voor heel weinig geld spullen kon bestellen. Geen idee of ze dat nog steeds doen, hun e-mails verdwijnen in een aparte folder in GMail :)

@Medione1210 bij TinyDeal wel eens wat elektronica gekocht, Andorid stick en dat soort zaken. Nooit problemen mee gehad.
Tinydeal is een prima shop hoor, ik heb er ook aardig wat besteld in het verleden. Maar die site is onder de China shoppers in vergetelheid geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Tigerblood schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:23:
Ik heb een soortgelijke situatie met een Mi Band 2.
T&T zegt tot 2x toe aangekomen in land van bestemming om vervolgens een dag later aan te geven dat hij bij Dosteck, Kazachstan processing center ligt.
Iets zegt me dat deze dit jaar niet meer gaat komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
schumi2004 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:47:
[...]

Ik heb een soortgelijke situatie met een Mi Band 2.
T&T zegt tot 2x toe aangekomen in land van bestemming om vervolgens een dag later aan te geven dat hij bij Dosteck, Kazachstan processing center ligt.
Iets zegt me dat deze dit jaar niet meer gaat komen :P
Ik ben er bij mijn bestelling van uitgegaan dat ze met die club gestopt waren.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentu
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-08 13:02
Wat fijn om dit te lezen. Ik zit namelijk ook met 2x een mi band 2 die met de trein vanuit China op pad is gegaan. Die van mij zijn de 27ste voorbij Kazachstan gegaan en de één is net aangekomen in Smolensk en de ander in Illetsk (Rusland). Ik ben benieuwd naar de verhalen die ze me gaan vertellen, ik heb zo'n vermoeden dat ze veel hebben meegemaakt. We zullen zien of ze uberhaupt aankomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
Mentu schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:57:
Ik ben benieuwd naar de verhalen die ze me gaan vertellen, ik heb zo'n vermoeden dat ze veel hebben meegemaakt.
'murder on the Smolenk express'
Supertip schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:51:
[...]

Ik ben er bij mijn bestelling van uitgegaan dat ze met die club gestopt waren.
Dit is volgens mij niet dezelfde vervoerder als van dat Azerbijan debacle. Wel ook lekker traag. Mijn pakketje is 4 weken onderweg en is nu pas in Smolensk.

[ Voor 41% gewijzigd door Medione1210 op 29-11-2017 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jessed93
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-07 19:54
Medione1210 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 04:05:
[...]

Dan moet je eerst even uitzoeken wie van de twee de gunstigste koers hanteert. En dan is meteen je vraag beantwoord of je beter in USD of EU kan afrekenen.
Bedankt voor je antwoord! Moet ik dan de koers van Gearbest vergelijken met die van VISA of die van Paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Jessed93 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:23:
[...]

Bedankt voor je antwoord! Moet ik dan de koers van Gearbest vergelijken met die van VISA of die van Paypal?
Ja dat klopt. Bij bijv. amazon.co.uk is het goedkoper om in GBP af te rekenen want de creditcard koers is gunstiger dan de koers die Amazon rekent. Dit zal je voor Gearbest dus even uit moeten zoeken. Overigens is bestellen via de app van Gearbest soms ook goedkoper dan via de website, dus dan kan je nog wat extra voordeel pakken.

[ Voor 39% gewijzigd door Medione1210 op 29-11-2017 13:07 ]

Pagina: 1 ... 177 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic