Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

[Video: https://www.facebook.com/JetLi/videos/10155880423498988/]
https://www.facebook.com/JetLi/videos/10155880423498988/

Inmiddels is al dat succes met 11-11 Jack Ma (oprichter Alibaba) wel naar zijn hoofd gestegen. Waar hij eerst al dacht dat hij de best Michael Jackson impersonator was (google maar :P ) denkt hij nu dat hij Jet Li, Donnie Yen, Tony Jaa etc kan verslaan. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.alizila.com/wp-content/themes/alibaba-phaseiii/images/d11-2017-bg.jpg?x95431

¥ 109,218,977,459
$ 16,483,484,482
om 10 uur Beijing tijd.

Maar goed, met dit soort cijfers, wie durft er nog 'nee' tegen hem te zeggen ;)
live updates: http://www.alizila.com/li...global-shopping-festival/

[ Voor 4% gewijzigd door Kenzi op 11-11-2017 03:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epias
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Die 11-11 actie van AE is ook gewoon een farce. Bijna alles wat ik onlangs gekocht heb is duurder of dezelfde prijs omdat de prijzen zijn verhoogd. Er zitten best koopjes tussen, maar je moet wel heel goed opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07
Da's een andere Xiaomi paraplu, de pinluo. @O88088 O88088 had een filmpje van de Mijia, volgens mij een nieuwer type dat o.a. in deze AE store te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:08
hindrikv schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:11:
[...]

Contact met de verkoper gezocht, dezelfde dag mijn geld terug.
Ook contact gezocht, kreeg iets ander berichtje:
friend
:customs inspection,
please wait for sometimes
all normal
and when customer inspection over
the message will update soon
thank you

Wachten dus maar af.. tijd tussen bestellen en verzending duurde al stuk langer dan normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musicfreak schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 06:02:
[...]

Da's een andere Xiaomi paraplu, de pinluo. @O88088 O88088 had een filmpje van de Mijia, volgens mij een nieuwer type dat o.a. in deze AE store te koop is.
Inderdaad.....heb die van Gearbest besteld....kleiner handvat o.a. jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 01:43
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 08:24:
[...]

Inderdaad.....heb die van Gearbest besteld....kleiner handvat o.a. jammer.
De mijne komt ook van Gearbest hoor. De plaatjes van Gearbest zelf komen niet overal overeen maar als je kijkt naar de foto's van klanten dan hebben ze allemaal de versie met het grote handvat.

M'n AliExpress bestellingen zijn de deur uit. Het liep even vast, vlak na 9:00 maar nu werkt het weer soepel. Ik heb wel het idee dat de verkopers er echt bovenop zitten. Ik stuurde een berichtje en had binnen vijf minuten al antwoord. Nu wordt het weer afwachten :+

[ Voor 25% gewijzigd door O88088 op 11-11-2017 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerray2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-06-2024
waar zien jullie het prijsverloop van een toestel ? zou dat eens willen zien van de azdome gs63h bij alli

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Powerray2 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:51:
waar zien jullie het prijsverloop van een toestel ? zou dat eens willen zien van de azdome gs63h bij alli

thx
Aliprice?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerray2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-06-2024
Aliexpress dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ja, op aliprice kan je het prijsverloop op aliexpress zien

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:43

JoeZuCK

_Fonz > all.

Mijn favourites en wishlist zijn een beetje van slag op Aliexpress..

Lekker dan. Oh en btw .. volgens mij kun je beter bestellen nadat deze hele circus voorbij is. Is het wat rustiger namelijk. Wbt prijzen zijn de aanbiedingen een sigaar uit eigen doos.

Ik lees het wel als iemand op een goede aanbieding stuit..

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 23:23
InF.Inc schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:24:
Mijn favourites en wishlist zijn een beetje van slag op Aliexpress..

Lekker dan. Oh en btw .. volgens mij kun je beter bestellen nadat deze hele circus voorbij is. Is het wat rustiger namelijk. Wbt prijzen zijn de aanbiedingen een sigaar uit eigen doos.

Ik lees het wel als iemand op een goede aanbieding stuit..
Er klopt niets van inderdaad.
Ik had een kabeltje in mijn kar staan kost € 1,70 nu € 1,17 maar wèl met € 1,55 shipping terwijl het eerst free shipping was.
Zo kan ik ook rijk worden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• O88088
HoppyF schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 12:01:
[...]

Er klopt niets van inderdaad.
Ik had een kabeltje in mijn kar staan kost € 1,70 nu € 1,17 maar wèl met € 1,55 shipping terwijl het eerst free shipping was.
Zo kan ik ook rijk worden!
In dat geval moet je even kijken of de verzendmethode wel goed staat :) af en toe staat het op AliExpress Standard Shipping en dat kost inderdaad geld als je onder een minimumbedrag zit. Soms kun je dan kiezen voor gratis verzending met China Post oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef du potage
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:48
HaTe schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:51:
. Het gaat om dit product: https://www.aliexpress.co...-Current/32810125781.html
Dus dat ze de prijzen verhogen valt ook wel weer mee.
ANENG-AN8008-Auto-Manual-Digital-Multimeter
Heb net € 11,59 betaald voor een exemplaar.

https://www.aliexpress.co...b9-4e2b-8eba-2e08987df52a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rave020
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-06-2022
even een vraagje aan de china verkopers. op forum en delas zie ik diverse codes staan voor korting naar duitsland.
Als ik dan selecteer nederland, helaas niet geschikt hiervoor.
zij die codes speciek voor Duitsland ?
was op zoek voor mijn zoon naar een xiaomi note 4 4/64 , was voor 121 euro incl code.
of kan ik beter voor een honer 6x gaan.

hoor graag of iemand een goed alternatief heeft voor codes naar NL _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen deze Samsung 64GB microSD besteld bij gearbest voor 17 euro en 17 cent:

https://www.gearbest.com/memory-cards/pp_279099.html?wid=21

N.B. Einde aanbod over 2 uur en wat minuten. Het ding is razendsnel en nu dus extra voordelig.
Of hij nog voordeliger kan of was zou best kunnen maar voor slechts 17 euro is dit geen geld.
Het scheelt ongeveer 10 euro met hier de voordeligste aanbieder:
pricewatch: Samsung EVO Plus 64GB
60 MB/s schrijven 99 MB/s lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grq
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-09 00:44

grq

M'n Xiaomi Piston 3 oortjes hebben de geest gegeven en nu wil ik een vervangend setje aanschaffen. Weet iemand of ik die op AliExpress kan vinden? Ik vind of alleen de 'youth' versie, of Pistons die zo goedkoop zijn dat ze vrijwel zeker nep zijn. Verder lijken ze overal uitverkocht te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

HaTe

haat niet

chef du potage schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:29:
[...]

ANENG-AN8008-Auto-Manual-Digital-Multimeter
Heb net € 11,59 betaald voor een exemplaar.

https://www.aliexpress.co...b9-4e2b-8eba-2e08987df52a
Jep, die had ik óók in m'n winkelmandje en heb die ook (in plaats van de door mij eerder genoemde) gekocht :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthijz98
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-07 13:18
Ik heb deze mooie schroevendraaier set besteld bij Gearbest
Afbeeldingslocatie: https://image4.geekbuying.com/content_pic/201708/Xiaomi-Mijia-Wiha-24in1-Screwdriver-Kit-20170811161545763.jpg

https://www.gearbest.com/...driver-set/pp_696715.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
grq schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:51:
M'n Xiaomi Piston 3 oortjes hebben de geest gegeven en nu wil ik een vervangend setje aanschaffen. Weet iemand of ik die op AliExpress kan vinden? Ik vind of alleen de 'youth' versie, of Pistons die zo goedkoop zijn dat ze vrijwel zeker nep zijn. Verder lijken ze overal uitverkocht te zijn.
Ik vind dit wel een goede Piston vervanger
https://www.gearbest.com/earbud-headphones/pp_362337.html
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:45:
Ik heb alleen deze Samsung 64GB microSD besteld bij gearbest voor 17 euro en 17 cent:

https://www.gearbest.com/memory-cards/pp_279099.html?wid=21

N.B. Einde aanbod over 2 uur en wat minuten. Het ding is razendsnel en nu dus extra voordelig.
Of hij nog voordeliger kan of was zou best kunnen maar voor slechts 17 euro is dit geen geld.
Het scheelt ongeveer 10 euro met hier de voordeligste aanbieder:
pricewatch: Samsung EVO Plus 64GB
60 MB/s schrijven 99 MB/s lezen.
In het algemeen kun je dit soort artikelen beter niet in een China shop kopen. Ook al is de de winkel ter goeder trouw, er worden vaak fakes verkocht.

Ik zeg dus niet dat deze fake is, maar waarom zou je het erop wagen?
Wat is je vraag?
Het zal best goede kwaliteit zijn, zoals hier ook al eerder ter sprake is gekomen, maar voor 3 euro koop je een setje dat hetzelfde doet. Voor werk aan elektronische apparatuur heb je helemaal geen top kwaliteit materiaal nodig vind ik. Zoveel druk zet je toch niet op de schroefjes van elektronische apparatuur.
En hier is de houder nog van kunststof ook, dat had ik eigenlijk niet verwacht van zo'n prijzig setje.

Maar het ziet er mooi uit. Dat wel.

[ Voor 70% gewijzigd door Medione1210 op 11-11-2017 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Medione1210 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:55:

In het algemeen kun je dit soort artikelen beter niet in een China shop kopen. Ook al is de de winkel ter goeder trouw, er worden vaak fakes verkocht.
Retailprijzen voor geheugen zijn in China vrijwel op hetzelfde niveau als in Nederland. (merk geheugen).
En nep geheugen wordt letterlijk met bakken op straat verkocht in Shenzhen. Rondje op HQB en je ziet zo de Sandisks en Kingstons overal.
Zo het inderdaad er niet op wagen. Data kwijt raken is het laatste wat je wil.

En shops maken vaak gebruik van nieuwe leveranciers elke zending, om steeds de goedkoopste te vinden, dan kan het wel eens mis gaan, ook al is dat niet de opzet van de shop.

[ Voor 4% gewijzigd door Kenzi op 11-11-2017 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Kenzi schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:01:
[...]
En nep geheugen wordt letterlijk met bakken op straat verkocht in Shenzhen. Rondje op HQB en je ziet zo de Sandisks en Kingstons overal.
zo iets 8)7 :
Afbeeldingslocatie: https://cdn3.geckoandfly.com/wp-content/uploads/2016/07/fake-usb-ssd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:46
Kenzi schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:01:
[...]

Retailprijzen voor geheugen zijn in China vrijwel op hetzelfde niveau als in Nederland. (merk geheugen).

En shops maken vaak gebruik van nieuwe leveranciers elke zending, om steeds de goedkoopste te vinden, dan kan het wel eens mis gaan, ook al is dat niet de opzet van de shop.
Klopt! Ik heb een paar maanden geleden een 360 camera gekocht via Aliexpress en kreeg hier toen een 32 GB microSD kaart bij (sandisk). Kaartje geeft net na de 3 GB allerlei errors. Dergelijke producten gewoon hier kopen, die paar euro verschil is de moeite niet waard.

PSN: nameless-iD_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:30
Heeft iemand ook last van dat coupons bij het afrekenen niet in te leveren zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
GioStyle schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:20:
Heeft iemand ook last van dat coupons bij het afrekenen niet in te leveren zijn?
Bedoel je de coupons op AliExpress? Ook dat is helaas een farce. Er zitten zoveel haken en ogen aan dat het grootste deel van de coupons onbruikbaar is. Je zal merken dat meestal alleen de kortingscoupon op heel grote bedragen goed werken.

Heeft iemand hier al een leuke 11.11 aanbieding gescoord? Ik heb de mods gisteren nog gevraagd of ik een speciaal 11.11 topic mocht openen, maar ik heb geen reactie ontvangen. Achteraf gezien is het toch niet nodig, want er lijkt niks spannends te gebeuren al valt me op Pepper op dat een aantal NL winkels Singles day ook oppakken.

Ik heb een paar kabeltjes met een kleine korting gekocht en bij 1 artikel dat ik in mijn winkelmandje had staan kwam er vandaag ineens verzendkosten bij, terwijl het gisteren nog niet zo was. En bij nog een artikel was de 11.11 sale prijs gisteren 1,87 en vandaag ineens weer 1,96. Klein verschil, maar uiteindelijk was dat kabeltje nu slechts 1 hele cent goedkoper dan gisteren.

Hopelijk is er meer korting gegeven om duurdere producten, al loop je daar weer het douane risico mee.

[ Voor 12% gewijzigd door Medione1210 op 11-11-2017 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nameinanka
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-11-2020
2 anet a8 printers voor 81euro p/s en een xiaomi mi6 voor 189 bij gearbest (via de codes die op fok stonden) oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
[b][message=53211553,noline]Medione1210
[...]

Wat zijn je vraag?
Het zal best goede kwaliteit zijn, zoals hier ook al eerder ter sprake is gekomen, maar voor 3 euro koop je een setje dat hetzelfde doet. Voor werk aan elektronische apparatuur heb je helemaal geen top kwaliteit materiaal nodig vind ik. Zoveel druk zet je toch niet op de schroefjes van elektronische apparatuur.
En hier is de houder nog van kunststof ook, dat had ik eigenlijk niet verwacht van zo'n prijzig setje.

Maar het ziet er mooi uit. Dat wel.
Heb jij misschien een tip waar je zo een mooi setje die goed is voor 3usd kan halen mag ook wat meer zijn.

Had vorig jaar een setje gehaald voor een paar dollars maar dat was een slechte kwaliteit, ze waren niet eens recht en de platte schroevendraaier had niet eens een gelijkte dikte, liep van dun naar dik zeg maar.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
michael3 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:45:
[...]

Heb jij misschien een tip waar je zo een mooi setje die goed is voor 3usd kan halen mag ook wat meer zijn.

Had vorig jaar een setje gehaald voor een paar dollars maar dat was een slechte kwaliteit, ze waren niet eens recht en de platte schroevendraaier had niet eens een gelijkte dikte, liep van dun naar dik zeg maar.
Dit is een prima setje vind ik http://s.aliexpress.com/6JBFVbAJ. Ik gebruik het zelf dagelijks bij mijn werk aan laptops en pc's.
Ik hoef het hier vast niet te vertellen, maar waar mensen vaak de fout mee omgaan is het gebruiken van het verkeerde formaat bitje. Zo ontstaat er slijtage zodra je druk uitoefent.

Overigens is Xiaomi setje wel weer leuk om cadeau te geve . Je hebt toch iets moois mij je handen. Ik zie het als een Victorinox mes. Echt nodig heb je het niet maar het is verdomd mooi spul.

Overigens verkoopt de Aldi vanaf 18.11 ook verschillende bitsetjes voor 7,99. Misschien is dat nog wat.

[ Voor 35% gewijzigd door Medione1210 op 11-11-2017 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medione1210 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:55:
[...]

Ik heb er alle vertrouwen in dat Gearbest geen fake Samsung geheugen gaat leveren.
Imho kunnen shops als Gearbest en Banggood zich dat ook niet veroorloven.
Doen ze dat wel dan zijn de rapen goed gaar. Dan stuur ik hem nl. op naar Samsung.
Samsung mag dan GB even feedback geven op hun handelspraktijken.

Bij Ali en Bol.com etc. verwacht ik wel fake rommel gezien alle sub / onderverkopers.
Ivm afgeschoven verantwoordelijkheid koop ik daar dus ook nooit dit soort spullen.

Dit is dan ook de reden dat ik bij Gearbest de Samsung micro SD heb gekocht en niet elders.
Dwz: vertrouwen en een reputatie hoog te houden.......

Denk je bij Ali en bol.com etc. op dezelfde reputatie te kunnen bouwen dan ga je juist wel de mist in. :X

Grappig overigens dat mensen dan meteen met fake voorbeelden komen die dan zogenaamd toepasbaar zouden zijn op Gearbest. Volgens mij leef je dan nog in een Wereld waarbij je anno 2017 nog steeds alle Chinese handel over 1 kam aan het scheren bent..... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik had tijdje geleden geklaagd over een uitstekende plastic die mijn oor schaafde.
Contact met verkoper en een nieuwe aangeschaft voor de aankoopbedrag.
De prijs was ondertussen verhoogd met 1 cent.

Ik had binnen 8 dagen met luchtpost oortjes voor maar 1 cent :+

[ Voor 23% gewijzigd door Dutchredgaming op 11-11-2017 17:02 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appul
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 20:38
nameinanka schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:41:
2 anet a8 printers voor 81euro p/s en een xiaomi mi6 voor 189 bij gearbest (via de codes die op fok stonden) oOo
Welke code voor de printer?
Die ik heb gevonden werken niet (meer) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:58:
[...]

Ik heb er alle vertrouwen in dat Gearbest geen fake Samsung geheugen gaat leveren.
Imho kunnen shops als Gearbest en Banggood zich dat ook niet veroorloven.
Doen ze dat wel dan zijn de rapen goed gaar. Dan stuur ik hem nl. op naar Samsung.
Samsung mag dan GB even feedback geven op hun handelspraktijken.

Bij Ali en Bol.com etc. verwacht ik wel fake rommel gezien alle sub / onderverkopers.
Ivm afgeschoven verantwoordelijkheid koop ik daar dus ook nooit dit soort spullen.

Dit is dan ook de reden dat ik bij Gearbest de Samsung micro SD heb gekocht en niet elders.
Dwz: vertrouwen en een reputatie hoog te houden.......

Denk je bij Ali en bol.com etc. op dezelfde reputatie te kunnen bouwen dan ga je juist wel de mist in. :X

Grappig overigens dat mensen dan meteen met fake voorbeelden komen die dan zogenaamd toepasbaar zouden zijn op Gearbest. Volgens mij leef je dan nog in een Wereld waarbij je anno 2017 nog steeds alle alle Chinese handel over 1 kam aan het scheren bent..... 7(8)7
Dan moet ik je helaas uit de droom helpen. Ook Banggood en Gearbest verkopen fake spul. Of ze dat express doen denk ik niet. Zelf heb ik van Banggood een keer nep Pistons gekregen en bij Gearbest een nep Xiaomi power bank. Overigens beide keren netjes een refund gekregen.
Bij een sdcard is het probleem groter want je zet er data op en die data wil je natuurlijk niet kwijt raken.

Maar mijn waarschuwing geldt dus als een algemene waarschuwing en is niet zozeer op een specifieke shop gericht. Als jij het wel wilt kopen dan ben je daar natuurlijk helemaal vrij in. Voor alle anderen zeg ik. Hou Amazon.de in de gaten. Die hebben bijna wekelijks goede aanbiedingen.

Daarnaast kun je bij een Europese aankoop gebruik maken van de vaak lange garantie op je sdcard. Zo is mijn Kingston sdcard 64gb van enkele jaren card (toen het nog duur was) zonder probleem vervangen voor een nieuwe(en nog snellere ook). Wel je bonnetje bewaren.

[ Voor 6% gewijzigd door Medione1210 op 11-11-2017 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchredgaming schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:01:
Ik had tijdje geleden geklaagd over een uitstekende plastic die mijn oor schaafde.
Contact met verkoper en een nieuwe aangeschaft voor de aankoopbedrag.
De prijs was ondertussen verhoogd met 1 cent.

Ik had binnen 8 dagen met luchtpost oortjes voor maar 1 cent :+
NVM.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2017 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medione1210 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:03:
[...]

Dan moet ik je helaas uit de droom helpen. Ook Banggood en Gearbest verkopen fake spul. Of ze dat express denk ik niet. Zelf heb ik van Banggood een keer nep Pistons gekregen en bij Gearbest een nep Xiaomi power bank. Overigens beide keren netjes een refund gekregen.
Bij een sdcard is het probleem groter want je zet er data op en die data wil je natuurlijk niet kwijt raken.

Maar mijn waarschuwing geldt dus als een algemene waarschuwing en is niet zozeer op een specifieke shop gericht. Als jij het wel wilt kopen dan ben je daar natuurlijk helemaal vrij in. Voor alle anderen zeg ik. Hoe Amazon.de in de gaten. Die hebben bijna wekelijks goede aanbiedingen.
Dan moet ik je toch uit de droom helpen, Juist Amazon verkoopt ook gewoon fake rommel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:05:
[...]

Dan moet ik je toch uit de droom helpen, Juist Amazon verkoopt ook gewoon fake rommel.....
Nee, dat klopt niet. Iedereen weet dat je bij je aankopen op Amazon moet kiezen voor verkoper 'Amazon'. Third party sellers op Amazon kunnen fake rotzooi verkopen, net als dat ook op Bol.com, eBay, Markplaats gebeuerd. (Maar ook op ibood en zelfs Mediamarkt is het wel eens gebeurd) Vaak zijn dit ook gewoon Chinese webshops en particulieren. Als ze overigens betrapt worden dan worden ze meteen uitgelslote n. Maar als je miljoenen artikelen verkoopt via je platform, dan zit er altijd wel een rotte appel tussen. En dan kan het even duren voordat je die verwijderd hebt.

En nogmaals, ik wil alleen waarschuwen om op te passen bij de aankoop van één van de meest vervalste artikelen in Chinese webshops. Wat je er me doet is aan jou.

[ Voor 4% gewijzigd door Medione1210 op 11-11-2017 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medione1210 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:15:
[...]
Nee, dat klopt niet. Iedereen weet dat je bij je aankopen op Amazon moet kiezen voor verkoper 'Amazon'. Third party sellers op Amazon kunnen fake rotzooi verkopen, net als dat ook op Bol.com gebeurd. Vaak zijn dit ook gewoon Chinese webshops en particulieren. Als ze overigens betrapt worden dan worden ze meteen uitgelslote n. Maar als je miljoenen artikelen verkoopt via je platform, dan zit er altijd wel een rotte appel tussen. En dan kan het even duren voordat je die verwijderd hebt.

En nogmaals, ik wil alleen waarschuwen om op te passen bij de aankoop van één van de meest vervalste artikelen in Chinese webshops. Wat je er me doet is aan jou.
Cool, ik ben het helemaal met je eens deze keer: Amazon verkoopt idd gewoon veel Fake Rotzooi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:17:
[...]

Cool, ik ben het helemaal met je eens deze keer: Amazon verkoopt idd gewoon veel Fake Rotzooi !
We weten elkaars standpunt over sdcard nu wel. De lezers mogen zelf hun conclusie trekken.

Heb je vandaag nog leuke dingen kunnen scoren? GB had vanmiddag om 13.00 de Miband 2 voor 9,64 euro, maar die was helaas meteen uitverkocht. Ik had er graag nog een als cadeautje willen weggeven.

De Xiaomi pen en vullingen zijn ook weer heel voordelig
https://www.gearbest.com/Xiaomi-pen-_gear/. Die zou ik vandaag gekocht hebben als ik de pen al niet voor 50 cent had gekocht een paar weken geleden. Wel nog even een setje vullingen gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Zijn dat niet de gevaarlijke opladers wat op de nieuws was geweest deze week?

offtopic:
Ben aan het zoeken voor een bluetooth dongle voor mijn Xbox One S controller, maar ik kan door de bomen de bos niet meer zien

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Laatst online: 11-09 16:17
Dutchredgaming schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:31:
[...]

offtopic:
Ben aan het zoeken voor een bluetooth dongle voor mijn Xbox One S controller, maar ik kan door de bomen de bos niet meer zien
|:( Net 1 besteld! Heb je een link naar het nieuwsitem?

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Heb zelf een qc3 lader van blitzwolf gekocht bij banggood voor 6,95.
Heb ik toch wat meer vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchredgaming schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:31:
[...]

offtopic:
Yep, de strekking van de brandweer was, altijd de originele merkladers te gebruiken.
Edit: en nooit de hele nacht door laten laden.....

Bovendien, wie hangt er zijn smartphone van gemiddeld honderden euro's aan een Chinese lader van een paar euro wanneer er schade kan ontstaan aan de telefoon / accu of erger je hele huis afbrand.....?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2017 17:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 22:14
M a r c o schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:34:
Heb zelf een qc3 lader van blitzwolf gekocht bij banggood voor 6,95.
Heb ik toch wat meer vertrouwen in.
Heb ik hier al maanden in gebruik, in combinatie met wat blitzwolf usb-c kabels. Werken uitmuntend.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Hoeft niet, de eigenaar van deze site test het spul gedegen http://www.lygte-info.dk/info/indexUSB%20UK.html

Overigens is zelfs een 'veilige' charger geen garantie. Alle electronica kan falen, zelfs een originele lader van merk X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkie schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:35:
[...]
Heb ik hier al maanden in gebruik, in combinatie met wat blitzwolf usb-c kabels. Werken uitmuntend.
Tot het moment dat je huis afbrand zullen ze best wel redelijk werken...... :+

https://www.metronieuws.n...achts-je-telefoon-niet-op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:34:
[...]
Bovendien, wie hangt er zijn smartphone van gemiddeld honderden euro's aan een Chinese lader van een paar euro wanneer er schade kan ontstaan aan de telefoon / accu of erger je hele huis afbrand.....?
Omdat lang niet alle (telefoon-)fabrikanten snelle opladers meeleveren. Sony bouwt bijvoorbeeld wel leuk compatibiliteit voor QuickCharge in, maar levert een 5V1A lader mee. Mag je zelf nog ff 25 euro betalen voor een QuickCharge lader. Zo was het in ieder geval nog tot de Z5 serie. Mogelijk doen ze het nu anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:37:
[...]

Tot het moment dat je huis afbrand zullen ze best wel redelijk werken...... :+

https://www.metronieuws.n...achts-je-telefoon-niet-op
Ongetwijfeld. Mijn blitzwolf laders genereren een stuk minder hitte dan als mijn OEM laders van LG en Samsung, dus ik maar me geen zorgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Medione1210
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:34:
[...]

Yep, de strekking van de brandweer was, altijd de originele merkladers te gebruiken.
Edit: en nooit de hele nacht door laten laden.....

Ik denk dezelfde mensen als die een paar euro willen besparen op een sdcard.

Sorry, was een inkoppertje O-)

Anker, Blitzwolf, Aukey, Orico, etc. Kun je prima kopen. Maar je weet ook nooit 100% zeker of je daar geen neppers van krijgt. Blijft een gok als je in China besteld.

[ Voor 12% gewijzigd door Medione1210 op 11-11-2017 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkie schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:40:
[...]
Ongetwijfeld. Mijn blitzwolf laders genereren een stuk minder hitte dan als mijn OEM laders van LG en Samsung, dus ik maar me geen zorgen.
Waarschijnlijk maakten de mensen van wie de woning in vlammen is opgegaan zich ook weinig zorgen :+

Zonder dollen: Warmte productie is idd een goede eerste indicatie.

Wanneer je het goed wil doen kun je het meten met bv een FLIR voor het allerbeste resultaat.
Je kan dan ook de hotspots zien. Anders is meten met een IR thermometer een redelijk alternatief.

Maar mocht je dat allemaal niet hebben kun je zelfs met de hand gewoon voelen of de lader te heet word.
Word de lader echt flink heet dan simpelweg weggooien !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medione1210 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:43:
[...]
Ik denk dezelfde mensen als die een paar euro willen besparen op een sdcard.

Sorry, was een inkoppertje O-)

Anker, Blitzwolf, Aukey, Orico, etc. Kun je prima kopen. Maar je weet ook nooit 100% zeker of je daar geen neppers van krijgt. Blijft een gok als je in China besteld.
Ter info: je begint nu EN in herhaling te vallen EN je begint vervelend te worden.

Herinner je deze nog:
""We weten elkaars standpunt over sdcard nu wel. De lezers mogen zelf hun conclusie trekken.""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:44:
[...]

Waarschijnlijk maakten de mensen van wie de woning in vlammen is opgegaan zich ook weinig zorgen :+

Zonder dollen: Warmte productie is idd een goede eerste indicatie.

Wanneer je het goed wil doen kun je het meten met bv een FLIR voor het allerbeste resultaat.
Je kan dan ook de hotspots zien. Anders is meten met een IR thermometer een redelijk alternatief.

Maar mocht je dat allemaal niet hebben kun je zelfs met de hand gewoon voelen of de lader te heet word.
Word de lader echt flink heet dan simpelweg weggooien !
In mijn optiek zit er weinig verschil tussen de laders van bv Blitzwolf en een OEM lader. Zeker gezien de kwaliteit die gemeten wordt in de bekabeling van het merk.

Maar het is je goed recht om 3 tot 4x zoveel te betalen voor hetzelfde resultaat hoor :D .

Dat schroevendraaiersetje dat iets verder naar boven wordt genoemd ook maar even besteld, verder weinig bijzonders te koop...

en er is een "wijzig" knopje rechtsbovenin je post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkie schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:49:
[...]
In mijn optiek zit er weinig verschil tussen de laders van bv Blitzwolf en een OEM lader. Zeker gezien de kwaliteit die gemeten wordt in de bekabeling van het merk.

Maar het is je goed recht om 3 tot 4x zoveel te betalen voor hetzelfde resultaat hoor :D .

Dat schroevendraaiersetje dat iets verder naar boven wordt genoemd ook maar even besteld, verder weinig bijzonders te koop...

en er is een "wijzig" knopje rechtsbovenin je post ;)
Ik heb nog nooit een (snel) lader los hoeven aan te schaffen omdat de laders die werden meegeleverd bij mijn smartphones hier nog nooit defect zijn gegaan. Dus voor mij geen interesse in onbekende China laders laat staan er veel of weinig voor te willen betalen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
http://www.alizila.com/li...global-shopping-festival/

"And…scene! The ninth annual 11.11 Global Shopping Festival is history, but what was the final GMV tally? The official number came in at RMB168.2 billion, or more than $25.3 billion—a whopping 39% higher than last year’s record-breaking number in renminbi terms. And 90% of that came from mobile. We’re going to wind down this live blog, but a full wrap-up is under way. Look for that soon. And thanks for tuning in!"

8)7 arme postbode :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nameinanka
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-11-2020
appul schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:01:
[...]

Welke code voor de printer?
Die ik heb gevonden werken niet (meer) :(
De code op fok geldt alleen voor de US plug, maar dat maakt vrij weinig uit aangezien je zelf de stekker aan de PSU moet verbinden en als ze nog altijd dezelfde PSU gebruiken deze een 110/220 switch heeft.

Coupon vanaf 9.00 uur 1111NLSI019
Coupon vanaf 11.00 uur 1111NLSI022
Coupon vanaf 18.00 uur 1111NLSI028

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icegodd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:54:
http://www.alizila.com/li...global-shopping-festival/

"And…scene! The ninth annual 11.11 Global Shopping Festival is history, but what was the final GMV tally? The official number came in at RMB168.2 billion, or more than $25.3 billion—a whopping 39% higher than last year’s record-breaking number in renminbi terms. And 90% of that came from mobile. We’re going to wind down this live blog, but a full wrap-up is under way. Look for that soon. And thanks for tuning in!"

8)7 arme postbode :')
Das best een bizar hoog bedrag voor "een dagje shoppen"......damn. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Van die 25 miljard is een deel afkomstig van mij. Een groter deel dan oorspronkelijk de bedoeling was :X

De buit:
- een lading kantoorspul, plakband, nietjes, plakbandhouder, nietmachine, ontnieter, potloden, stiften, gummetjes, liniaal, puntenslijper, paperclips :+
- 2 Fonken USB laders, eentje voor mezelf, eentje om te laten testen.
- een Fonken usb-c kabel met het oog op de toekomst 8)
- een abstract kattenbeeldje.
- een leren riem.
- de rugzak die ik gisteren postte. Om een of andere reden was er nu iemand die 'm voor 30 euro verkocht.
- een Orico wereldstekker.
- een spaarvarken.
- een thermometer voor buiten aan m'n raam

Komende tijd mag ik niks meer uitgeven :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Medione1210
Gezien op Pepper; setje screenprotectors voor Miband 2, slechts 1 cent;

http://s.aliexpress.com/INJ3mMfM
O88088 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:22:
Van die 25 miljard is een deel afkomstig van mij. Een groter deel dan oorspronkelijk de bedoeling was :X

De buit:
- een lading kantoorspul, plakband, nietjes, plakbandhouder, nietmachine, ontnieter, potloden, stiften, gummetjes, liniaal, puntenslijper, paperclips :+
- een leren riem.
- de rugzak die ik gisteren postte. Om een of andere reden was er nu iemand die 'm voor 30 euro verkocht.
- een spaarvarken.

Koop je die kantoorspullen niet goedkoper bij de Action?

Ik ben wel benieuwd naar die buitenthermometer. Heb je een link? Ik zoek nog een soort van weerstation.

[ Voor 82% gewijzigd door Medione1210 op 11-11-2017 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 22:28

.......
- een spaarvarken.
......

Ik neem aan dat het spaarvarken voor de buit van volgend jaar zal zijn?

Mijn buit.
- redmi note 4 Global 4GB/64GB voor 121 euro (vrouw haar phone)
- Xiaomi paraplu
- toolkit (weer 1)
- Nitecore Tube

Het viel nog mee dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De buit:
- een leren riem.
- een spaarvarken.

Wellicht kun je steun zoeken bij een lokale praatgroep van mensen die te veel China shoppen :+
Fonken of Vonkende usb-c kabel ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:05
Luke-san schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:26:
[...]

Ik neem aan dat het spaarvarken voor de buit van volgend jaar zal zijn?

Mijn buit.
- redmi note 4 Global 4GB/64GB voor 121 euro (vrouw haar phone)
- Xiaomi paraplu
- toolkit (weer 1)
- Nitecore Tube

Het viel nog mee dus
Mooie prijs voor die xiaomi! Heb je een link waar je die gekocht hebt?

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:53:
[...]

Ik heb nog nooit een (snel) lader los hoeven aan te schaffen omdat de laders die werden meegeleverd bij mijn smartphones hier nog nooit defect zijn gegaan. Dus voor mij geen interesse in onbekende China laders laat staan er veel of weinig voor te willen betalen. :*)
Jij misschien niet, maar anderen wel. Mensen die die bijvoorbeeld graag meer dan 1 of 2 devices tegelijk willen laden... Daar sta je dan met je meegeleverde ladertjes in een stekkerblok.
Het gaat ook niet om defect, het gaat 'm meestal om kwijt. Dus wat doe je dan? Je koopt 'n nieuwe lader...

Er zijn een hoop betrouwbare Chinese merken voor laders en kabels.
Niet dat die hoop opweegt tegen de hoop fake- en noname crap, mgoed.
Dat de massa toegeeft aan de bangmakerij, laat ze. Liever weten dat ze tenminste goed spul, want origineel, kopen dan iets uit de eerder genoemde hoop crap.

Er zijn mensen die research naar doen qua veiligheid van laders, met echte kennis van zaken.
En dan heb ik het niet over mezelf, maar over mensen als Henrik van lygte-info, Big Clive op YT, Benson Leung en Nathan K (ik pruts maar wat met metertjes en wat basiswetten in elektriciteit en maak daar filmpjes over).

Dankzij dat research weten we dat er naast de gevestigde waarden ook ander kwalitatief spul verkrijgbaar is.

**EDIT** dan maar weer terug
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:28:
[...]

Wellicht kun je steun zoeken bij een lokale praatgroep van mensen die te veel China shoppen :+
Fonken of Vonkende usb-c kabel ? :+
Dude, seriously, moet dat?
*knip*

[ Voor 45% gewijzigd door Yorinn op 11-11-2017 21:46 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totally2
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:18
Iemand ervaring met deze melding?

SHENZHEN-Hand over to airline failure:customs inspection

Wordt hij na inspectie nog opgestuurt?
heb al genoeg uit china besteld,maar bij deze weet ik het niet.
Zijn 2 simpele 10K tempsensors voor een paar dubbeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Leuke discussie die hier loopt over Singles Day, maar willen jullie stoppen met de nutteloze bestellijstjes? Die voegen dan weer niets toe aan de discussie(s).

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Yorinn schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:44:
[mbr]Leuke discussie die hier loopt over Singles Day, maar willen jullie stoppen met de nutteloze bestellijstjes? Die voegen dan weer niets toe aan de discussie(s).[/]
Als jullie lijstjes willen posten, kom dan even naar de buren :)
Daar houden we wel van lijstjes!

@Yorinn NoFI! Maar als ze het graag kwijt willen dan kan dat daar en wordt het zelfs op prijs gesteld ;)

[ Voor 4% gewijzigd door dodge_911 op 11-11-2017 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:43:
[...]
Jij misschien niet, maar anderen wel. Mensen die die bijvoorbeeld graag meer dan 1 of 2 devices tegelijk willen laden... Daar sta je dan met je meegeleverde ladertjes in een stekkerblok.
Het gaat ook niet om defect, het gaat 'm meestal om kwijt. Dus wat doe je dan? Je koopt 'n nieuwe lader...

Er zijn een hoop betrouwbare Chinese merken voor laders en kabels.
Niet dat die hoop opweegt tegen de hoop fake- en noname crap, mgoed.
Dat de massa toegeeft aan de bangmakerij, laat ze. Liever weten dat ze tenminste goed spul, want origineel, kopen dan iets uit de eerder genoemde hoop crap.

Er zijn mensen die research naar doen qua veiligheid van laders, met echte kennis van zaken.
En dan heb ik het niet over mezelf, maar over mensen als Henrik van lygte-info, Big Clive op YT, Benson Leung en Nathan K (ik pruts maar wat met metertjes en wat basiswetten in elektriciteit en maak daar filmpjes over).

Dankzij dat research weten we dat er naast de gevestigde waarden ook ander kwalitatief spul verkrijgbaar is.
De brandweer waarschuwd echt niet voor de lol of om mensen bang te maken voor niet originele laders.
Ook de tip van de brandweer om laders origineel of (China) niet origineel niet de hele nacht door te laten laden zal vrijwel zeker komen doordat er meer branden door ontstaan zijn.
Het probleem van meerdere laders tegelijk laten laden zie ik niet, kun je dat uitleggen ?

*knip* Laat dit soort opmerkingen maar achterwege.

[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 11-11-2017 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:51:
[...]

De brandweer waarschuwd echt niet voor de lol of om mensen bang te maken voor niet originele laders.
Ook de tip van de brandweer om laders origineel of (China) niet origineel niet de hele nacht door te laten laden zal vrijwel zeker komen doordat er meer branden door ontstaan zijn.
Het probleem van meerdere laders tegelijk laten laden zie ik niet, kun je dat uitleggen ?
Waar haal jij een originele multi-port lader?
Bij mijn weten heeft geen enkele mainstream telefoonfabrikant zulks in hun assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:52:
[...]
Waar haal jij een originele multi-port lader?
Hoef ik niet te halen en heb ik ook niet nodig om te kunnen multi laden.
Mijn woning heeft nl meerdere stopcontacten.
Bij mijn weten heeft geen enkele mainstream telefoonfabrikant zulks in hun assortiment.
Hoeft dus ook niet, 1 lader per toestel is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
*knip* Reageer dan ook niet op dit soort reacties.
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:57:
[...]

Hoef ik niet te halen en heb ik ook niet nodig om te kunnen multi laden.
Mijn woning heeft nl meerdere stopcontacten.

[...]

Hoeft dus ook niet, 1 lader per toestel is voldoende.
Zoals ik zei : let's agree to disagree.

[ Voor 65% gewijzigd door Yorinn op 11-11-2017 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:57:
*knip*
[...]
Zoals ik zei : let's agree to disagree.
Bijzonder jammer dat je zo op de persoon speelt en mij veel verwijten maakt.

De twee grappen die ik maakte zijn absoluut niet bedoeld om de sfeer te verzieken.
Ik zie dus wel de humor in van een merk dat "Fonken" heet, jij blijkbaar totaal niet...... :+
Ook een geintje wanneer iemand zelf aangeeft iets te veel besteld te hebben moet in mijn optiek kunnen.

Dat jij die post leest als sfeer verziekend en een persoonlijke aanval is gewoon erg jammer...... :F

[ Voor 7% gewijzigd door Yorinn op 11-11-2017 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Medione1210 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:24:
[...]

Koop je die kantoorspullen niet goedkoper bij de Action?

Ik ben wel benieuwd naar die buitenthermometer. Heb je een link? Ik zoek nog een soort van weerstation.
Ik hoop dat ik toch wel wat betere kwaliteit krijg dan Action-spul :+ zeker weten doe ik het natuurlijk nog niet. Het is wel wat goedkoper dan de Bruna. Op de plakbandhouder na is het allemaal van Wikipedia: Deli (company)

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB17SDaSXXXXXXcXVXXq6xXFXXXB.jpg
Hier een linkje. Het is een heel simpel dingetje. Je plakt hem op je raam en hij geeft de temperatuur weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Zullen we het weer gezellig houden en op de discussie reageren en eens stoppen met op de man reageren? Dat maakt het er niet gezelliger op hier.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een raam thermometer heeft wel als nadeel dat hij via het raam nog enigszins onder invloed staat van de woning temperatuur bij dubbel of meervoudig glas en bij enkel glas fors onder invloed staat van de woning temperatuur.

Daardoor kan de werkelijke buiten dus (met meerdere graden verschil) afwijken van datgene wat je ziet......

@Yorinn Helemaal mee eens !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
O88088 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 19:07:
[...]

Ik hoop dat ik toch wel wat betere kwaliteit krijg dan Action-spul :+ zeker weten doe ik het natuurlijk nog niet. Het is wel wat goedkoper dan de Bruna. Op de plakbandhouder na is het allemaal van Wikipedia: Deli (company)

[afbeelding]
Hier een linkje. Het is een heel simpel dingetje. Je plakt hem op je raam en hij geeft de temperatuur weer.
Bedankt voor de link. Ik zoek eigenlijk meer een weer station. Met wifi lijkt me wel mooi, maar die tikken nog de 100 euro aan.

De Action verkoopt nietmachines, ontnieter, ordners e.d. van een A/B merk (ik ben ff de naam kwijt, maar wordt in ons bedrijf gebruikt) en ook papier is bijv gewoon van Xerox. Je kan dat spul daar dus prima halen.

Edit: https://www.action.com/nl-nl/nl/kantoor--hobby/bureauwaren/ de Action heeft producten van o.a. eEsselte, Office Essentials, Edding, Bic en Xerox.
Ik zeg niet dat netto-spul is maar prima spul voor thuisgebruik denk ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Medione1210 op 11-11-2017 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
totally2 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:44:
Iemand ervaring met deze melding?

SHENZHEN-Hand over to airline failure:customs inspection

Wordt hij na inspectie nog opgestuurt?
heb al genoeg uit china besteld,maar bij deze weet ik het niet.
Zijn 2 simpele 10K tempsensors voor een paar dubbeltjes.
Hier ook een bestelling. Verder nog niets vernomen na deze melding. Melding is van 3 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 11:40
189?? Waar staan die dan? Wil er dan ook wel eentje

Edit: 1111NLSI025 ?
Die is helaas verlopen. Heeft er iemand nog een goede code wellicht? :)

[ Voor 14% gewijzigd door Call of Duty op 11-11-2017 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Is Banggood bij jullie ook niet vooruit te branden? Zo traag. Was vanmiddag al en nu nog steeds |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
Tigerblood schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 19:57:
Is Banggood bij jullie ook niet vooruit te branden? Zo traag. Was vanmiddag al en nu nog steeds |:(
Ja, hier ook. Schiet niet zo op inderdaad. Muziekje erbij, kopje koffie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Call of Duty schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 20:00:
[...]

Ze bekijken het maar. Dan maar bij Gearbest die Xiaomi Hybrid Pros bestellen. Too slow, no sale :+

Edit: Oh joy! Alle flash sale stock is pleite. Handig Gearbest.

Helemaal klaar met dit 11.11 gezeik. Dikke doei Chinezen :w

[ Voor 17% gewijzigd door Tigerblood op 11-11-2017 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Call of Duty schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 20:00:
Same, langzaam en.... in het Russisch :?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
Leo1010 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 20:01:
[...]

Same, langzaam en.... in het Russisch :?
haha, ja bij mij ook hoor. Maar na het inloggen kwam alles toch weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp het niet helemaal, 11-11 is toch inmiddels voorbij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 21:18:
Ik begrijp het niet helemaal, 11-11 is toch inmiddels voorbij :?
In een groot deel van de wereld nog niet en ze handelen daar wereldwijd.

https://www.timeanddate.com/worldclock/custom.html?sort=2

Heb ook maar wat spul besteld. Bij GearBest en AliExpress. Ook dingetjes die nog in mijn winkelmand zaten of op mijn wishlist stonden. Maar ook toch maar eens een Mi Band 2 voor net geen 13 euri (weet dattie wel eens goedkoper is maar ik was nu toch bezig) want ik zag dat er ook een open source app is die niet alles doorbrieft naar China. Met ook de screenprotectors voor een hele eurocent. :P En voor het eerst eens kleding geprobeerd met het overhemd dat eerder gemeld was.

En toch ook maar die Samsung micro-SD kaart om ook dat eens te proberen. Zal hem wel een beetje aan de tand voelen voordat ik hem ga gebruiken. En kritisch checken of ik signalen zie dat het niet origineel zou zijn. Dan gaat er natuurlijk wel een claim voor een refund uit. Omdat dat niet echt triviale bedragen zijn die ze dan mogen teruggeven en ze Samsung ook tegen zich in het harnas kunnen jagen, en dat is geen kleintje om kwaad te maken, lijkt me dat ze niet snel zullen riskeren om fake kaartjes te verkopen.

We wachten eerst maar rustig af tot het binnen is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Laatst online: 11-09 10:57
Ah balen dat ik die Anet A8 aanbieding misgelopen ben... Inmiddels zijn ze allemaal uitverkocht uit het EU warehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@CaptJackSparrow
Dan zou China in feite een verkoop dag hebben van 48 uur.
Wellicht dat het voor sommige aanbieders niet op gaat dan want de 11-11 omzet was al gemeld voor Ali ?
Anyways, die Chinezen zullen wel kleine slaperig oogjes hebben dan over een uurtje of 20 wanneer (Hawaï ?) de dag wissel krijgt van 11 naar 12.

Die Samsung gaat hier ook eerst flink op de pijnbank in de Kingston superspeed reader.
Ik heb er bovendien al 1 liggen van de maedel markt gekkenhuis dagen, dus kan perfect vergelijken.
productreview: Samsung MicroSDXC EVO 64GB review door Verwijderd
Is er iets mis dan heeft GB een probleem en niet ik....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Er is ook een hoop te vinden over hoe je fake kaartjes kunt detecteren. Een 512GB kaartje voor $9,87 op eBay fake? Wie zou dat nou denken. _O-

https://www.phonearena.co...from-the-original_id77769

Ik denk dat dit daar genoemde appje al een heel aardig begin zal zijn. :)

Google Play: SD Insight

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Medione1210
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 21:42:
[...]

Maar ook toch maar eens een Mi Band 2 voor net geen 13 euri (weet dattie wel eens goedkoper is maar ik was nu toch bezig) want ik zag dat er ook een open source app is die niet alles doorbrieft naar China. Met ook de screenprotectors voor een hele eurocent. :P
Ik kan de Mi Notify & Fitness app aanraden, dan hoef je de Mi Fit app helemaal niet te gebruiken. Xiaomi wil inderdaad erg veel van je weten. (Jammer dat er voor hun stofzuiger nog geen open source app is). Met de pro versie kun je ook (gedeelten van) berichten ontvangen, dus als de app je bevalt is een upgrade aan te raden.
Mocht je nog third party bandjes willen kopen kijken dan eens naar MIJOBS bandjes. Die zijn goedkoop en toch van heel goede kwaliteit. Komt het dichtst tegen de originele bandjes aan, vind ik. Helaas zijn er ook nep MIJOBS bandjes, dus je het best kunt herkennen aan de prijs onder een euro. De pasvorm daarvan is slecht en ook de sluiting zit te los. De meeste verkopers op AE gebruiker dezelfde stock foto's dus je kunt het best naar de foto's van klanten kijken of het MIJOBS logo ook daadwerkelijk in het bandje gedrukt staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Medione1210 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 22:26:
[...]

Ik kan de Mi Notify & Fitness app aanraden, dan hoef je de Mi Fit app helemaal niet te gebruiken.
Was het maar zo'n feest. De mi fit app moet je eerst je stellen en verbinding laten maken met de miband. Maar daarna hoe je die app in principe niet meer te openen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Medione1210 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:51:
[...]

Dit is een prima setje vind ik http://s.aliexpress.com/6JBFVbAJ. Ik gebruik het zelf dagelijks bij mijn werk aan laptops en pc's.
Ik hoef het hier vast niet te vertellen, maar waar mensen vaak de fout mee omgaan is het gebruiken van het verkeerde formaat bitje. Zo ontstaat er slijtage zodra je druk uitoefent.

Overigens is Xiaomi setje wel weer leuk om cadeau te geve . Je hebt toch iets moois mij je handen. Ik zie het als een Victorinox mes. Echt nodig heb je het niet maar het is verdomd mooi spul.

Overigens verkoopt de Aldi vanaf 18.11 ook verschillende bitsetjes voor 7,99. Misschien is dat nog wat.
Bedankt voor de tip, heb deze besteld ben erg benieuwd ernaar.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mongkut
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik heb dit nummer uit de Russian Federation gekregen van een Ebay verkoper, RA2XXXXXXX5RU.
Weet iemand waar ik dat kan tracken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

mongkut schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 23:56:
Ik heb dit nummer uit de Russian Federation gekregen van een Ebay verkoper, RA2XXXXXXX5RU.
Weet iemand waar ik dat kan tracken?
Je kunt https://en.trackitonline.ru/ eens proberen, lijkt me dat een russische site wel russische codes moet kunnen tracken (geen ervaring mee verder btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mongkut
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-11-2024
mark-k schreef op zondag 12 november 2017 @ 00:42:
[...]

Je kunt https://en.trackitonline.ru/ eens proberen, lijkt me dat een russische site wel russische codes moet kunnen tracken (geen ervaring mee verder btw).
thanx, hij komt morgen of van de week, status "Left sorting center in the Netherlands"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 21:54:
@CaptJackSparrow
Dan zou China in feite een verkoop dag hebben van 48 uur.
Wellicht dat het voor sommige aanbieders niet op gaat dan want de 11-11 omzet was al gemeld voor Ali ?
Anyways, die Chinezen zullen wel kleine slaperig oogjes hebben dan over een uurtje of 20 wanneer (Hawaï ?) de dag wissel krijgt van 11 naar 12.
De gemelde cijfers gaan over de Chinese tak van de Alibaba groep. Taobao, Tmall etc. Niet over Aliexpress of over Alibaba.com.De eindcijfers voor Aliexpress etc komen pas later.

En ja, e-commerce is een wereld handel die de hele tijd doorgaat.
Daarom heb je ook zoiets als ploegendiensten. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
l3art schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 23:25:
[...]

Was het maar zo'n feest. De mi fit app moet je eerst je stellen en verbinding laten maken met de miband. Maar daarna hoe je die app in principe niet meer te openen.
Ik heb het echt alleen via de Mi Notify & Fitness app gedaan, zelfs bij 2 bandjes. Ik heb de Mi Fit app niet eens geinstalleerd op de telefoon. Helemaal in het begin van de ontwikkeling van de app moest je ze nog wel samen hebben draaien.
Zie ook hier in de informatie van de app:
Alle Mi Band ondersteund: 2, 1S, 1S, 1 ....
Officiële app is NIET vereist.

- NIEUW!! Hartslagmeter:
* plan hartslagmeting in
* exporteer je data naar spreadsheet
* sync data met Google Fit
* hartslagwidget
* krijg melding bij te hoge of te lage hartslag

- Stappenteller met grafiek
- NIEUW!! Workoutsessies; analyseer elke workoutsessie (stappen, calorieën, etc)

Edit; De beantwoording gaat verder in het Mi band topic.

[ Voor 3% gewijzigd door Medione1210 op 12-11-2017 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Heeft iemand ervaring met aliexpress Bluetooth dongle?

Mijn pc heeft geen Bluetooth een mijn Xbox one s controller

Linkje: http://s.aliexpress.com/E3QbQFFF

Edit: gekocht

[ Voor 11% gewijzigd door Dutchredgaming op 12-11-2017 11:05 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Zo, 11-11 is voorbij, dus de prijzen mogen weer naar beneden.

Dit jaar geen interessante deals tegen gekomen :|

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik ben van plan eerst dit GadgetBridge maar eens te gebruiken. Heb het al geïnstalleerd.

https://github.com/Freeyourgadget/Gadgetbridge

Wordt tot mijn verbazing maar één keer genoemd, zelfs juist in de vorm van een vraag, in het Mi Band topic wat natuurlijk de betere plek is om hier verder over door te gaan.

[Xiaomi Mi Band] Ervaring en discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
CaptJackSparrow schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:02:
Ik ben van plan eerst dit GadgetBridge maar eens te gebruiken. Heb het al geïnstalleerd.

https://github.com/Freeyourgadget/Gadgetbridge

Wordt tot mijn verbazing maar één keer genoemd, zelfs juist in de vorm van een vraag, in het Mi Band topic wat natuurlijk de betere plek is om hier verder over door te gaan.

[Xiaomi Mi Band] Ervaring en discussie
Dit is de juiste link l3art in "[Xiaomi Mi Band 2] Ervaring en discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuxXx
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-08 12:37
streamnl schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:02:
Zo, 11-11 is voorbij, dus de prijzen mogen weer naar beneden.

Dit jaar geen interessante deals tegen gekomen :|
Het was idd vrij ruk deze keer.
Ook op pepper en fok niet veel voorbij zien komen qua tips. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Oh er is zelfs een apart topic over de '2'. Ik vond die andere met een Google search op dat gadgetbridge, dat zelfs helemaal niet genoemd wordt in dat '2' topic blijkbaar. Schandalig. Hoort er toch wel thuis lijkt me. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
DuxXx schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:49:
Het was idd vrij ruk deze keer.
Ook op pepper en fok niet veel voorbij zien komen qua tips. ;w
Dit is ook een leuke, https://chinacoupon.info/

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Pagina: 1 ... 173 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic