[
YouTube: https://youtu.be/9OM0MljBIAE]
Normaal gesproken had ik zo'n goedkope uitschuifbare paraplu in een zijvakje van m'n tas zitten, voor het geval het zou gaan regenen (duh, waar anders voor). Alleen is de kwaliteit om te janken, de metalen dingen buigen al bijna als je er naar kijkt en als het een beetje waait kun je hem weggooien.
De Xiaomi paraplu is wat anders. Allereerst een stuk groter waardoor hij niet meer netjes in het vakje van m'n tas past

. Maar hij is wel een stuk degelijker en groot genoeg zodat je er met z'n tweeën onder kunt

. Als extraatje vouwt hij automatisch uit en kun je hem zonder gefrunnik inklappen.
Nu vind ik deze tas wel gaaf:

Twee voorvakjes, plek voor een laptop en wat vakjes voor klein spul. Alleen heb ik er nu geen 50 euro voor over
Voor morgen staat klaar:
- een hele berg kantoorartikelen. Stiften, potloden, een nietmachine, een perforator enzovoort. Moet dat perse uit China? Nee. Maar ik vind het wel leuk
- een
USB-oplader. M'n vorige deed vorige week *pang*, hopelijk houdt deze het langer vol. Eentje voor mezelf, en eentje voor lygte-info zodat iemand kan testen hoe en wat.
- een Orico wereldstekker. Het eet geen brood, kost niet veel en zal nog wel eens handig zijn.