Is het nog mogelijk die Xiaomi Mi6 voor die prijs te bestellen? Die code's op FOK krijg ik niet werkend.nameinanka schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:41:
2 anet a8 printers voor 81euro p/s en een xiaomi mi6 voor 189 bij gearbest (via de codes die op fok stonden)
Fidget spinners zijn zowat dood maar daardoor vond ik via dit artikel wel weer iets nieuws, thumb chucks. Gelijk deze voor $1.64 gekocht op Aliexpress.

Iets duurder is deze vliegende RC bal.

Iets duurder is deze vliegende RC bal.

Last moment nog wat spullen op Aliexpress gekocht, op de 11.11 sale, maar moet zeggen, het viel me tegen.
Producten die ik al een tijdje in mijn mandje had, hadden nu enkele euro's verzendkosten. So much for sale...
Binnen de komende weken verwacht ik:
Producten die ik al een tijdje in mijn mandje had, hadden nu enkele euro's verzendkosten. So much for sale...
Binnen de komende weken verwacht ik:
- FiiO F9 Triple Driver Hybrid In-Ear Headphone
- FiiO HS7 Carry CASE for X7 X5 X3 E18 E11K E10K
- FiiO DK1 Multifunctionele Dock
- Aluminium Charging Dock Stand Holder For Apple Pencil
- 3D Skull Silicone Ice Mold Cool Whiskey Wine Cocktail Ice Cube Tray Maker
- Bass Strings Orphee 040-100 Nickel Alloy Vigorous Tone Strings Orphe VX120
PSN: nameless-iD_
hierbij de link:Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 22:40:
[...]
Het is imho altijd wel aardig om iets te vertellen over het type / merk bv via een linkje of wat foto's en niet alleen een prijs te noemen, zodat andere mensen ook daadwerkelijk kunnen zien waarover het gaat.....
https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.xqvUv9
Kowinvin E07 Smart Band IP67 Waterproof Swimming Bluetooth Smartband Pedometer Sport Smart Wristband Fitness Tracker Anti Lost
[Transaction Screenshot]
€ 14,29 X1
leukt smartband/watch betaalde er € 14.30 voor.
Werkt uitstekend, ik wilde beslist een ronde, heb er ook nog een hangertje bij kan je hem om je nek doen.
Hij heeft per ongeluk in de wasmachine gezeten .. blijft gewoon werken.
software had al voor de 3e keer een update ook niet verkeerd dacht ik zo.
Koopje.
grt
Verwijderd
Dank je voor de link en info.brownyster schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:48:
[...]
hierbij de link:
Kowinvin E07 Smart Band IP67 Waterproof Swimming Bluetooth Smartband Pedometer Sport Smart Wristband Fitness Tracker Anti Lost
[Transaction Screenshot]
€ 14,29 X1
Werkt uitstekend, ik wilde beslist een ronde, heb er ook nog een hangertje bij kan je hem om je nek doen.
Koopje.
grt
Die 3 stuks van 7,50 waren niet meer te vinden ?
brownyster in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a"
Door die 3D ice cubes was mn interesse gewekt. Meteen even op AliExpress gekeken. Zag daar van die houders waarmee je mooie ronde ijsballen kan maken (doodshoofdjes vond vrouwlief minder leuk). Meteen 3 besteld. 2 verschillende voor grote ijsballen en eentje voor kleine ijsballen.usefulidiot.198 schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:26:
Last moment nog wat spullen op Aliexpress gekocht, op de 11.11 sale, maar moet zeggen, het viel me tegen.
Binnen de komende weken verwacht ik:Vooral erg benieuwd naar het setje snaren voor de basgitaar, voor nog geen 5 euro ben ik benieuwd hoeveel ze verschillen van bijv. een setje Ernie Ball snaren.
- FiiO F9 Triple Driver Hybrid In-Ear Headphone
- FiiO HS7 Carry CASE for X7 X5 X3 E18 E11K E10K
- FiiO DK1 Multifunctionele Dock
- Aluminium Charging Dock Stand Holder For Apple Pencil
- 3D Skull Silicone Ice Mold Cool Whiskey Wine Cocktail Ice Cube Tray Maker
- Bass Strings Orphee 040-100 Nickel Alloy Vigorous Tone Strings Orphe VX120
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Je hebt ze trouwens ook in de vorm van de Death Star. Voor een later moment staan alle Star Wars cubes op mijn verlanglijstjel3art schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:59:
[...]
Door die 3D ice cubes was mn interesse gewekt. Meteen even op AliExpress gekeken. Zag daar van die houders waarmee je mooie ronde ijsballen kan maken (doodshoofdjes vond vrouwlief minder leuk). Meteen 3 besteld. 2 verschillende voor grote ijsballen en eentje voor kleine ijsballen.
PSN: nameless-iD_
Haha voor dat soort bedragen zou ik zelf zo door m'n lijstje heen zijn.usefulidiot.198 schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:01:
[...]
Je hebt ze trouwens ook in de vorm van de Death Star. Voor een later moment staan alle Star Wars cubes op mijn verlanglijstje
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
ah .. ook even bijgezocht
:
ID115 Bluetooth Smart Wristband - BLACK 209233604
Sports Sleep Monitor USB Rechargeable Interface
zijn nu wat duurder geworden zie ik:
https://www.gearbest.com/smart-watches/pp_616051.html
werken ook uitstekend verschil met de ronde is dat het laden van de ronde met een opzetstuktje gebeurt.
deze bovenstaande soort moet je bandje loshalen en daar komt de USB onder vandaan, vindt ik persoonlijk een iets mindere constructie maar ze blijven het allen goed doen. (koste dan ook pakweg de helft tov de ronde versie).
in beide gevallen koopjes.
grt
:
ID115 Bluetooth Smart Wristband - BLACK 209233604
Sports Sleep Monitor USB Rechargeable Interface
zijn nu wat duurder geworden zie ik:
https://www.gearbest.com/smart-watches/pp_616051.html
werken ook uitstekend verschil met de ronde is dat het laden van de ronde met een opzetstuktje gebeurt.
deze bovenstaande soort moet je bandje loshalen en daar komt de USB onder vandaan, vindt ik persoonlijk een iets mindere constructie maar ze blijven het allen goed doen. (koste dan ook pakweg de helft tov de ronde versie).
in beide gevallen koopjes.
grt
Ik ben wel tevreden met de 11.11 actie. Een Miband 2 voor € 10,35 en een Amazfit Pace voor € 77,61 gescoord.
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Ik shop al jaren bij Alie en bij banggood maar sinds enkele weken pas bij gearBest.
Ik snap de coupon daar niet.
Het eindbedrag zou toch naar beneden moeten gaan ipv naar boven? Overal waar ik een bon wil inleveren, schiet mijn eindbedrag omhoog.
Het eindbedrag zou toch naar beneden moeten gaan ipv naar boven? Overal waar ik een bon wil inleveren, schiet mijn eindbedrag omhoog.
Als het product in Flash Sale is dan werkt de coupon alleen op de originele prijs en niet op de Flash sale prijs.streamnl schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:02:
Ik shop al jaren bij Alie en bij banggood maar sinds enkele weken pas bij gearBest.
De prijs voor Amazfit Pace is zo'n beetje de normale prijs bij Gearbest. Is nu ook weer die prijs.Taigu schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:48:
Ik ben wel tevreden met de 11.11 actie. Een Miband 2 voor € 10,35 en een Amazfit Pace voor € 77,61 gescoord.

https://www.gearbest.com/smart-watches/pp_605468.html
Er is trouwens een actieve Pace groep op Facebook mocht je in willen lezen.
De Amazfit Bip is nu overigens maar 42 euro bij GB.
Ik vind 'm, en dat is persoonlijk, mooier dan mijn Mi band 2.brownyster schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:48:
[...]
hierbij de link:
[Transaction Screenshot]
€ 14,29 X1
Koopje.
grt
Hoe is de accuduur? Met de Mi band 2 haal ik ruim meer dan een maand. Ook vind ik de Mi Notify & Fitness app erg fijn, ook omdat je naast notificaties ook een deel van de berichten kan lezen. Hoe werkt dat bij jouw Smartband, want daar lijkt het ook te kunnen.
[ Voor 56% gewijzigd door Medione1210 op 12-11-2017 19:41 ]
Help! Ik ga voor het eerst iets terugsturen naar China maar ik heb wat moeite met het adres.
Dit is wat ik heb gekregen:
Kortom, regio: Nanshan, Zhongxing of Guangdong? Of komt het niet zo nauw?
Een groot deel spreekt voor zich, maar wat moet ik invullen als regio? In Nederland kom je een heel eind met alleen een postcode en een huisnummer, maar in China ligt dat wat anders vermoed ikRoom 302, 3rd Floor, Building 8, Zhongxing Industrial Zone, Chuangye Road, Nanshan District,
Shenzhen, Guangdong Province, 518054, China
Guangdong is de provincie, lijkt mij het meest logische.O88088 schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:35:
Help! Ik ga voor het eerst iets terugsturen naar China maar ik heb wat moeite met het adres.
[...]
Een groot deel spreekt voor zich, maar wat moet ik invullen als regio? In Nederland kom je een heel eind met alleen een postcode en een huisnummer, maar in China ligt dat wat anders vermoed ik![]()
hij is waterdicht (getest dus .. ha ha ) batterij, vewacht 1 tot 2 weken, hij heeft veel functionaliteiten. whats app kan je lezen zijn er meerdere berichten geeft hij aan lees je whatapp berichten. Als je gebeld wordt werkt ook en SMS ook. Kortom: mijninziens alles en de app geeft mooie grafische weergaves. Ik heb veel meer gezien en ook duurder. Vond dit juist een leuke prijs prestatie verhouding, hier kan je geen buil aan vallen. Ik heb hem nu pakweg 2 weken. Je hoeft nauwelijks de gebruiksaanwijziging te gebruiken alles spreekt voor zich. Uiteraard moet je de app wel op de phone zetten geeft meer functionaliteit. Laadsysteem is ook perfect, ik laad met op met een xiaomi battterij na 10 a 15 min. zit hij weer tjokvol. Dus je verliest weinig tijd met laten. Bandje is stevig en werkt goed. Lederen bandjes zijn bij mij in notime kapot dus neem altijd metaal of dit soort kunststof.Medione1210 schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:32:
[...]
De prijs voor Amazfit Pace is zo'n beetje de normale prijs bij Gearbest. Is nu ook weer die prijs.![]()
https://www.gearbest.com/smart-watches/pp_605468.html
Er is trouwens een actieve Pace groep op Facebook mocht je in willen lezen.
De Amazfit Bip is nu overigens maar 42 euro bij GB.
[...]
Ik vind 'm, en dat is persoonlijk, mooier dan mijn Mi band 2.
Hoe is de accuduur? Met de Mi band 2 haal ik ruim meer dan een maand. Ook vind ik de Mi Notify & Fitness app erg fijn, ook omdat je naast notificaties ook een deel van de berichten kan lezen. Hoe werkt dat bij jouw Smartband, want daar lijkt het ook te kunnen.
succes.
Dank je voor de uitleg.brownyster schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:02:
[...]
hij is waterdicht (getest dus .. ha ha ) batterij, vewacht 1 tot 2 weken, hij heeft veel functionaliteiten. whats app kan je lezen zijn er meerdere berichten geeft hij aan lees je whatapp berichten. Als je gebeld wordt werkt ook en SMS ook. Kortom: mijninziens alles en de app geeft mooie grafische weergaves. Ik heb veel meer gezien en ook duurder. Vond dit juist een leuke prijs prestatie verhouding, hier kan je geen buil aan vallen. Ik heb hem nu pakweg 2 weken. Je hoeft nauwelijks de gebruiksaanwijziging te gebruiken alles spreekt voor zich. Uiteraard moet je de app wel op de phone zetten geeft meer functionaliteit. Laadsysteem is ook perfect, ik laad met op met een xiaomi battterij na 10 a 15 min. zit hij weer tjokvol. Dus je verliest weinig tijd met laten. Bandje is stevig en werkt goed. Lederen bandjes zijn bij mij in notime kapot dus neem altijd metaal of dit soort kunststof.
succes.
Kan je ook Gmail notificaties krijgen? Ik kan dat niet terugvinden. Als dat niet kan dan valt ie af.
Jammer dat er bijna geen losse handjes voor te krijgen zijn, maar voor deze prijs ga ik 'm denk ik maar eens proberen. Ik twijfel nog om de Amazfit Bip te kopen. Zeer lange accuduur en kleurenscherm. Ik vind 'm alleen niet zo mooi. De Pace vind ik dan wel weer mooier, maar die heeft weer een korte accuduur.
Zhongxing is het industriegebied, Nanshang is het district in Shenzhen, Shenzhen is de stad en Guangdong is de provincie. Als het mogelijk is zou ik ook het adres in het Chinees vragen en het telefoonnummer. Niet alle postbodes kunnen Engels en het telefoonnummer helpt hun ook als ze het adres dan nog niet kunnen vinden.O88088 schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:35:
[...]
Een groot deel spreekt voor zich, maar wat moet ik invullen als regio? In Nederland kom je een heel eind met alleen een postcode en een huisnummer, maar in China ligt dat wat anders vermoed ik![]()
Als je snel bent kun je de Xiaomi Miband 2 weer kopen voor 11usd.
https://www.gearbest.com/smart-watches/pp_362705.html?wid=21
Code NLmpgb68 (eerst inloggen anders werkt het niet)
Verzendkosten 0,93usd
Je moet wel geduld hebben want het is een trage verzendmethode.
Ik gok dat er maar een klein aantal te koop zijn voor deze prijs, maar op dit moment werkt het nog.
Verzendkosten 0,93usd
Ik gok dat er maar een klein aantal te koop zijn voor deze prijs, maar op dit moment werkt het nog.
[ Voor 24% gewijzigd door Medione1210 op 12-11-2017 22:52 ]
Tijdens 11.11 heb ik de Amazfit Midong Band gekocht. Zit tussen de MiBand 2 en Amazfit Pace in.

Dat is een mooie band, maar nog weinig over bekend qua engels of Chinees en ik weet ook nog niet of er extra bandjes voor te koop zijn.Chocoball schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:34:
Tijdens 11.11 heb ik de Amazfit Midong Band gekocht. Zit tussen de MiBand 2 en Amazfit Pace in.
[afbeelding]
De accuduur schijnt wat tegen te vallen, rond de 10-12 dagen. We zijn te verwend door de Miband en Bip.
Thanx, 2 gekocht,Medione1210 schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:39:
Verzendkosten 0,93usd
Hoop dat ze binnen zijn voor 8 December (vakantie)
Ook namens mij bedankt.Medione1210 schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:39:
Verzendkosten 0,93usd
Al draag ik al zo'n dertig jaar geen horloges meer, voor deze prijs kon ik het niet laten.
Guangdong is de province, Shenzhen de stad, Nanshan district etc.O88088 schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:35:
[...]
Overigens worden adressen in China andersom geschreven, van groot naar klein, dus je begint bij de provincie, stad, district, subdistrict, etc.
En zoals @Chocoball zegt, telefoonnummer + Chinese adres erbij. Engels komt in mijn ervaring vrij weinig aan. Veelal worden pakketten dan op het postkantoor / koeriersbedrijf vastgehouden en krijgt de ontvanger een SMS of hij het wil ophalen
Vooralsnog Chinees maar door de icoontjes redelijk te bedienen. Ik dacht eerst dat de band vast zou zitten maar volgens de website is deze te vervangen en is er zelfs in verschillende kleuren.Medione1210 schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:37:
[...]
Dat is een mooie band, maar nog weinig over bekend qua engels of Chinees en ik weet ook nog niet of er extra bandjes voor te koop zijn.
De accuduur schijnt wat tegen te vallen, rond de 10-12 dagen. We zijn te verwend door de Miband en Bip.
Ik lees hier allemaal mensen over een fitness tracker achtig smartband Is dit niet wat dan?
QS80 Smart Wristband 0.42'' OLED Heart Rate Monitor Alarm Clock Watches Blood Pressure Pedometer Fitness Tracker for Android ios
http://s.aliexpress.com/zq2qaEVn
QS80 Smart Wristband 0.42'' OLED Heart Rate Monitor Alarm Clock Watches Blood Pressure Pedometer Fitness Tracker for Android ios
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Klopt maar ik zie nog geen bandjes die je los kunt kopen.Chocoball schreef op maandag 13 november 2017 @ 07:26:
[...]
Vooralsnog Chinees maar door de icoontjes redelijk te bedienen. Ik dacht eerst dat de band vast zou zitten maar volgens de website is deze te vervangen en is er zelfs in verschillende kleuren.
Je kan voor 10* euro die overbekende Miband 2 kopen. Waarom zou je dan een duurdere knock off kopen? Er zijn overigens tientallen smartbands te koop. De hardware zal allemaal wel OK zijn, maar het gaat er vooral om dat de software goed moet zijn. Ik zeg niet dat die slecht is bij de knock offs, maar die van de Miband is goed en ook de third party apps zijn erg goed. Je weet dat je niets goeds krijgt en dat weet je bij de knock offs nooit zeker. Ook de verkrijgbaarheid van accessoires is een verschil met de Miband 2. Als laatste is de accuduur van de Mi band 1 en 2 super goed, je haalt meer dan een maand op één lading. Ik had ervoor een Sony Smartband, die erg fijn was, maar die haalde maar 4 dagen.InF.Inc schreef op maandag 13 november 2017 @ 07:50:
Ik lees hier allemaal mensen over een fitness tracker achtig smartband Is dit niet wat dan?
*Zolang de code nog geldig is.
[ Voor 40% gewijzigd door Medione1210 op 13-11-2017 09:42 ]
Stond al een tijdje te twijfelen om er eentje te kopen, maar voor deze prijs ook net eentje besteld, dank!. Werkt nog steeds dus, €10,25 inclusief verzendenMedione1210 schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:39:
Verzendkosten 0,93usd
Na tientallen bestellingen bij BG en AliExpress is dit m'n eerste bestelling bij GB. Eens kijken hoe dat bevalt.
Ik denk dat de deal afgelopen is, met code wordt hij ineens €33,85Medione1210 schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:39:
Verzendkosten 0,93usd
Jammer hoor
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Nog even geprobeerd... doet het bij mij nog gewoon hoor. Ben je wel ingelogd?Sherlock schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:28:
[...]
Ik denk dat de deal afgelopen is, met code wordt hij ineens €33,85
Jammer hoor
Ja, dat wel. Ook in een andere browser geprobeerd, maar zelfde resultaat.hars73 schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:35:
[...]
Nog even geprobeerd... doet het bij mij nog gewoon hoor. Ben je wel ingelogd?
Kijk even goed naar het totaalbedrag in de winkelwagen. Net even getest en bij mij werkt het wel. Prijs van de Miband blijft in de winkelwagen op die €33 staan, maar het totale bedrag is flink minder.Sherlock schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:58:
[...]
Ja, dat wel. Ook in een andere browser geprobeerd, maar zelfde resultaat.
Ik heb op 8 augustus 2017 een SooCare X3 tandenborstel bij GearBest besteld en deze na +- 1.5 week geleverd gekregen. Deze heb ik twee weken kunnen gebruiken voordat de accu leeg was. Op het moment dat ik deze wilde opladen kwam ik tot de ontdekking dat de oplader defect is. Ik heb hier vervolgens contact met ze over opgenomen.
Er is door GearBest aangegeven dat er een nieuwe oplader wordt opgestuurd, inmiddels zijn we 2 maanden verder maar heb ik nog steeds geen nieuwe oplader. Een vraag stellend hierover kreeg ik te horen dat het nog wel even kon duren.
Ik zit inmiddels een dikke 2 maand zonder tandenborstel welke ik kan gebruiken, antwoord van jullie wanneer ik mijn oplader kan verwachten is onduidelijk en wordt er maar weer gesproken over een gedeeltelijke refund. Ik heb echter niets aan een gedeeltelijke refund want dan heb ik alsnog een tandenborstel waar ik niets mee kan.
Inmiddels maar eens contact opgenomen met GearBest via Fok. Ik ben benieuwd!
Er is door GearBest aangegeven dat er een nieuwe oplader wordt opgestuurd, inmiddels zijn we 2 maanden verder maar heb ik nog steeds geen nieuwe oplader. Een vraag stellend hierover kreeg ik te horen dat het nog wel even kon duren.
Ik zit inmiddels een dikke 2 maand zonder tandenborstel welke ik kan gebruiken, antwoord van jullie wanneer ik mijn oplader kan verwachten is onduidelijk en wordt er maar weer gesproken over een gedeeltelijke refund. Ik heb echter niets aan een gedeeltelijke refund want dan heb ik alsnog een tandenborstel waar ik niets mee kan.
Inmiddels maar eens contact opgenomen met GearBest via Fok. Ik ben benieuwd!
Code werkte 5 minuten geleden nog wel, ik ben €10.45 kwijt.
Je moet idd naar het onderste bedrag kijken, niet naar de prijs die ineens is gestegen naar over de 33 euri.
Voor deze prijs vind ik het leuk om uit te proberen.
Ben wel benieuwd hoe lang het gaat duren tot bezorging, ervaringen in het verleden hebben geleerd dat geduld bij gb een schone zaak kan zijn.
Je moet idd naar het onderste bedrag kijken, niet naar de prijs die ineens is gestegen naar over de 33 euri.
Voor deze prijs vind ik het leuk om uit te proberen.
Ben wel benieuwd hoe lang het gaat duren tot bezorging, ervaringen in het verleden hebben geleerd dat geduld bij gb een schone zaak kan zijn.
Ziet er nu zo uit bij mij:

En als ik dan Proceed to checkout doe kom ik op de volgende pagina en moet ik €19,45 + €0,79 = €20,24 betalen...

En als ik dan Proceed to checkout doe kom ik op de volgende pagina en moet ik €19,45 + €0,79 = €20,24 betalen...
[ Voor 23% gewijzigd door Sherlock op 13-11-2017 10:21 ]
We weten allemaal dat er wel eens wat, laten we het voorzichtig zeggen, inferieure producten aan de man gebracht worden via de Chinese webshops.
Fake kabeltjes, inferieure opladers, vervalste of zwaar overdreven capaciteitswaarden van accu's, etc.
En vaak, maar zeer zeker niet altijd, is/kan de prijs een indicatie zijn van kwaliteit.
Mijn bestelling via BG zijn tot nu toe altijd van prima kwaliteit geweest. Productbeschrijving klopte, gewoon prima waar voor je geld. En als ze eens een keertje b.v. 10 stuks van iets leverden, terwijl je er 15 besteld had, werd dat altijd keurig netjes afgehandeld.
Maar een echt fake product met misleidende productbeschrijving/eigenschappen had ik nog niet meegemaakt bij BG.
Tot nu dan...
ehtweak in "LED Verlichting auto+motor"
En nee, dit is geen product dat nou bepaald goedkoop te noemen was/is.
Binnen 2 werkdagen krijg ik weliswaar gelijk, en het volledige bedrag retour. Zonder enig verder commentaar, zonder toe te geven dat het idd fout zat. Maar nog opvallender; mijn klachtbeschrijving met bijbehorende foto's is 'ineens' verdwenen bij de betreffende order. En ook de 'Review' button is weggehaald, zodat ik blijkbaar geen kritische review over het product meer kan/mag maken...
Fake kabeltjes, inferieure opladers, vervalste of zwaar overdreven capaciteitswaarden van accu's, etc.
En vaak, maar zeer zeker niet altijd, is/kan de prijs een indicatie zijn van kwaliteit.
Mijn bestelling via BG zijn tot nu toe altijd van prima kwaliteit geweest. Productbeschrijving klopte, gewoon prima waar voor je geld. En als ze eens een keertje b.v. 10 stuks van iets leverden, terwijl je er 15 besteld had, werd dat altijd keurig netjes afgehandeld.
Maar een echt fake product met misleidende productbeschrijving/eigenschappen had ik nog niet meegemaakt bij BG.
Tot nu dan...
En nee, dit is geen product dat nou bepaald goedkoop te noemen was/is.
Binnen 2 werkdagen krijg ik weliswaar gelijk, en het volledige bedrag retour. Zonder enig verder commentaar, zonder toe te geven dat het idd fout zat. Maar nog opvallender; mijn klachtbeschrijving met bijbehorende foto's is 'ineens' verdwenen bij de betreffende order. En ook de 'Review' button is weggehaald, zodat ik blijkbaar geen kritische review over het product meer kan/mag maken...

Bij mij werkt de code ook niet meer. De prijs is nu 22,99usd. Het lijkt erop dat ze net de aanbieding aan het wijzigen waren toen jij aan het bestellen was.Sherlock schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:19:
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Medione1210 op 13-11-2017 10:31 ]
Das niet best, misschien is de goedkope batch op. Je kunt het nog een keer proberen na alle temporary Internet files te hebben opgeschoond, wil bij vliegtickets bij mij ook wel eens helpen.
Edit: laat maar, nog een keer geprobeerd, code is expired....
Edit: laat maar, nog een keer geprobeerd, code is expired....
Sherlock schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:19:
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Eleni op 13-11-2017 10:35 ]
Helaas, ik was net te laat. Nu krijg ik de melding "The Code you entered has expired".
Wat gaat er mis dan want hier krijg ik duidelijk het volgende te zien:LoeWn schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:59:
[...]
Kijk even goed naar het totaalbedrag in de winkelwagen. Net even getest en bij mij werkt het wel. Prijs van de Miband blijft in de winkelwagen op die €33 staan, maar het totale bedrag is flink minder.
The Code you entered has expired.
(Of hij is nu echt verlopen)
Bij mij nu hetzelfde. Echt expired dusschumi2004 schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:50:
[...]
Wat gaat er mis dan want hier krijg ik duidelijk het volgende te zien:
Wachten we wel tot ie weer in de aanbieding gaat, gebeurt geregeld heb ik het idee.
Ja de aanbieding is afgelopen.schumi2004 schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:50:
[...]
Wat gaat er mis dan want hier krijg ik duidelijk het volgende te zien:
De Amazfit Bip kun je nu bij Gearbest kopen voor 49,99usd/43euro (alleen de zwarte, geen code nodig, de prijs wijzigt als je inlogt). Dit is een waardige opvolger van de Miband, met GPS, kleuren e-inkt scherm en zeer lange accuduur. Sinds de laatste update heeft deze Chinese versie Engelse taal als mogelijkheid .Ik vind 'm zelf alleen niet mooi, maar smaken verschillen.

[ Voor 11% gewijzigd door Medione1210 op 13-11-2017 10:56 ]
Hallo! Ik heb al even rond zitten kijken op deze post over wat updates of vragen over de Priority Direct Mail (PDM) van banggood, maar kon geen recente reactie meer vinden. Vandaar mijn vraag: is de kans nog altijd groot dat je met PDM niet te maken krijgt met douanekosten of btw?
Ik ben namelijk aan het kijken naar een nieuwe mobiel en geen extra kosten of btw op een Chinese mobiel klinkt wel erg aanlokkelijk. Maar ik heb er zo mijn bedenkingen bij of PDM nog altijd is wat het in het begin was.
Als iemand mij hier wat over kan vertellen of mij wat tips kan geven over waar ik beter (naar) kan kijken, dan hoor ik het graag!
Ik ben namelijk aan het kijken naar een nieuwe mobiel en geen extra kosten of btw op een Chinese mobiel klinkt wel erg aanlokkelijk. Maar ik heb er zo mijn bedenkingen bij of PDM nog altijd is wat het in het begin was.
Als iemand mij hier wat over kan vertellen of mij wat tips kan geven over waar ik beter (naar) kan kijken, dan hoor ik het graag!
Robotstofzuigers in de aanbieding!
ILIFE V7 Super Mute Sweeping Dust vacuum Cleaner
https://www.gearbest.com/smart-home/pp_187246.html?wid=3
135.99 =€ 116.8
Coupon: ILIFEV7EU
ILIFE V5 Intelligent Robotic Vacuum Cleaner
https://www.gearbest.com/smart-home/pp_217065.html?wid=3
109.99 =€ 94.47
Coupon: ILIFEV5EU
ILIFE A4S Smart Robotic Vacuum Cleaner - EU PLUG
https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_615997.html?wid=3
149.99= € 128.82
Coupon: A4SEU
ILIFE A6 Smart Robotic Vacuum Cleaner - EU PLUG
https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_625062.html?wid=3
189.99 =€ 163.18
Coupon: ILIFEA6EU
Haier Xshuai T370
https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_645369.html?wid=3
159.99=€ 137.41
Coupon: HXT370EU
Haier Xshuai HXS-C3
https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_645367.html?wid=3
209.99=€ 180.36
Coupon: HXSC3EU
ILIFE V7 Super Mute Sweeping Dust vacuum Cleaner
https://www.gearbest.com/smart-home/pp_187246.html?wid=3
135.99 =€ 116.8
Coupon: ILIFEV7EU
ILIFE V5 Intelligent Robotic Vacuum Cleaner
https://www.gearbest.com/smart-home/pp_217065.html?wid=3
109.99 =€ 94.47
Coupon: ILIFEV5EU
ILIFE A4S Smart Robotic Vacuum Cleaner - EU PLUG
https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_615997.html?wid=3
149.99= € 128.82
Coupon: A4SEU
ILIFE A6 Smart Robotic Vacuum Cleaner - EU PLUG
https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_625062.html?wid=3
189.99 =€ 163.18
Coupon: ILIFEA6EU
Haier Xshuai T370
https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_645369.html?wid=3
159.99=€ 137.41
Coupon: HXT370EU
Haier Xshuai HXS-C3
https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_645367.html?wid=3
209.99=€ 180.36
Coupon: HXSC3EU
Verwijderd
Ik kan de Haier Xshuai T370 sterk aanraden. Heb hem nu een week of 2 en is echt goed voor dat geld.
Prijs is overigens niets speciaals ik heb ongeveer hetzelfde betaald, er is altijd wel een coupon voor dat ding.
Is wel uit het EU warehouse dus met een weekje in huis en ik had geen douanekosten. Kwam met DPD
Kwam dit pareltje net tegen, wel weer helemaal top natuurlijk:
https://www.gearbest.com/toys-hobbies/pp_1099028.html?wid=21
Wireless bluetooth wire... doosje lucht?
Prijs is overigens niets speciaals ik heb ongeveer hetzelfde betaald, er is altijd wel een coupon voor dat ding.
Is wel uit het EU warehouse dus met een weekje in huis en ik had geen douanekosten. Kwam met DPD
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2017 12:10 ]
Werkt het moppen ook echt?Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:07:
Ik kan de Haier Xshuai T370 sterk aanraden. Heb hem nu een week of 2 en is echt goed voor dat geld.
Zo'n apparaat kan geen druk zetten zoals je zelf op je mop kan doen. Het maakt dus alleen je vloer een beetje nat en neemt het stof op.
Ik had eerst de V5 en die deed prima op gladde vloeren. Mooi is ook dat de Ilife onderdelen/accessoires ontzettend goedkoop zijn. Nu heb ik een Xiaomi en dat is een heel andere klasse. Als je bijna 200 euro wilt uitgeven dan raad ik je aan om door te sparen voor de Xiaomi. Dan moet je wel de mop functie vergeten, want die zit er niet op. De nieuwe versie heeft wel een mop, maar die is een paar honderd euro duurder.
[ Voor 5% gewijzigd door Medione1210 op 13-11-2017 12:26 ]
PDM bij Banggood is een zekerheidje op geen extra kosten. Er zou al niks bij moeten komen en anders vergoeden ze het.MelvinD schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:52:
Hallo! Ik heb al even rond zitten kijken op deze post over wat updates of vragen over de Priority Direct Mail (PDM) van banggood, maar kon geen recente reactie meer vinden. Vandaar mijn vraag: is de kans nog altijd groot dat je met PDM niet te maken krijgt met douanekosten of btw?
https://www.facebook.com/...rehouse/1952889621605464/
Verwijderd
Het is niet moppen zoals je het zelf zou doen, hij sleept als het ware een continue natte doek achter zit aan.
Het stof is daarvoor al weg, en bij mij is de "mop" aan het einde ook best wel zwart. Hoe goed hij echt vlekken weg haalt is moeilijk te zeggen - heb een hond, dat geeft zeker met die weer vlekken, maar heb ook een houten vloer, en daar zie je niets op.
Maar alleen al voor het hondenhaar helemaal de moeite waard. Ik heb een kleine gladhaar en alsnog is het reservoirtje elke dag vol. Bij mij maakt hij schoon als ik op het werk ben. Je kan de tijden plannen, of zoals ik, hem met de smartphone op afstand bedienen.
Is niet eens zo veel duurder, of bedoel je niet de eerste generatie?Medione1210 schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:25:
[...]
Zo'n apparaat kan geen druk zetten zoals je zelf op je mop kan doen. Het maakt dus alleen je vloer een beetje nat en neemt het stof op.
Ik had eerst de V5 en die deed prima op gladde vloeren. Mooi is ook dat de Ilife onderdelen/accessoires ontzettend goedkoop zijn. Nu heb ik een Xiaomi en dat is een heel andere klasse. Als je bijna 200 euro wilt uitgeven dan raad ik je aan om door te sparen voor de Xiaomi. Dan moet je wel de mop functie vergeten, want die zit er niet op. De nieuwe versie heeft wel een mop, maar die is een paar honderd euro duurder.
Original Xiaomi Smart Robot Vacuum Cleaner - FIRST-GENERATION WHITE https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_440546.html
259.99= €223.3
Coupon: 1111NLSI008
Edit: De nieuwe is wel erg duur: https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_954639.html?wid=4
[ Voor 4% gewijzigd door BlakHawk op 13-11-2017 12:35 ]
Ik zei alleen dat de eerste generatie geen mop heeft en de tweede generatie wel, maar die is veel duurder.dfrenner schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:34:
[...]
Is niet eens zo veel duurder, of bedoel je niet de eerste generatie?
Original Xiaomi Smart Robot Vacuum Cleaner - FIRST-GENERATION WHITE https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_440546.html
259.99= €223.3
Edit: De nieuwe is wel erg duur: https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_954639.html?wid=4
Let trouwens op; Bij de Xiaomi gaat de lasersensor bovenmatig vaak kapot. Koop dus bij een verkoper met goede aftersales. GB staat daar niet bekend om, dus ik zou daar persoonlijk niet bestellen. Zie ook het Xiaomi vacuüm topic.
Als ik eerlijk ben dan vind ik niet dat de Xiaomi beter schoonmaakt dan de Ilife V5. Maar de Xiaomi zuigt wel slim en sneller. Dat de Xiaomi via de app werkt vind ik niet zo fijn. Er zijn vaak netwerkproblemen, waardoor de Mi home app niet altijd lekker werkt. Ook wil Xiaomi heel veel van je weten dus als je geeft om je privacy dan is de Xiaomi niks voor jou.
[ Voor 25% gewijzigd door Medione1210 op 13-11-2017 12:50 ]
Alle zendingen van buiten de EU hebben kans op douanekosten. Welke constructie er ook gebruikt wordt.MelvinD schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:52:
Of de shop het dan weer aan je terugbetaald is een andere zaak. Feit blijft dat er over pakketjes van buiten de EU importkosten / btw kan komen.
(en nee, geen enkele Chinashop betaald BTW kosten vooraf, zo gek zijn ze niet)
Of kijk of de mobiel die je wilt beschikbaar is in een eu warehouse. Dan heb je 'm sneller binnen ookKenzi schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:40:
[...]
Alle zendingen van buiten de EU hebben kans op douanekosten. Welke constructie er ook gebruikt wordt.
Of de shop het dan weer aan je terugbetaald is een andere zaak. Feit blijft dat er over pakketjes van buiten de EU importkosten / btw kan komen.
(en nee, geen enkele Chinashop betaald BTW kosten vooraf, zo gek zijn ze niet)
Verwijderd
Niet zo gek veel duurder is ook weer relatief, is dan tegenover de T370 toch 90euro/64% meer.dfrenner schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:34:
[...]
Is niet eens zo veel duurder, of bedoel je niet de eerste generatie?
259.99= €223.3
Klopt, ik heb alleen heel erg last van prijs relativeren (is er een naam voor?)Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:43:
Niet zo gek veel duurder is ook weer relatief, is dan tegenover de T370 toch 90euro/64% meer.
De Haier Xshuai T370 is blijkbaar erg goed, als de Haier Xshuai HXS-C3 voor 40 euro meer beter is, dan zou ik daarvoor gaaqn, maar als je dan voor een paar tientjes méér een nog betere xiaomi hebt... Dan ga ik liever daarvoor
Dat is niet waar...Medione1210 schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:43:
Of kijk of de mobiel die je wilt beschikbaar is in een eu warehouse. Dan heb je 'm sneller binnen ook
EU warehouse, komt vaan vanuit china, door UK en door naar jou!
Verwijderd
Dat ligt er aan. Gearbest EU warehouse bijvoorbeeld, ligt al klaar in UK. Was bij mijn Haier makkelijk te volgen. Tenzij ze het voor elkaar kregen om mijn Haier binnen 24U vanuit China naar UK te brengen, of DPD liegt in hun tracktracedfrenner schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:59:
[...]
Dat is niet waar...
Ik heb 2x iets uit het eu warehouse van Gb gekocht en beide keren was het binnen 5 dagen in huis.dfrenner schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:59:
[...]
Dat is niet waar...
Maar ik begrijp dat andere verkopers dat dan anders doen?
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:01:
Dat ligt er aan. Gearbest EU warehouse bijvoorbeeld, ligt al klaar in UK. Was bij mijn Haier makkelijk te volgen. Tenzij ze het voor elkaar kregen om mijn Haier binnen 24U vanuit China naar UK te brengen, of DPD liegt in hun tracktrace
Ik had het laatst bij Gearbest inderdaad, dat ik 3 weken moest wachten.Medione1210 schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:51:
Ik heb 2x iets uit het eu warehouse van Gb gekocht en beide keren was het binnen 5 dagen in huis.
Maar ik begrijp dat andere verkopers dat dan anders doen?
Navraag leerde dat het dus vanuit china naar de UK ging.
Maar misschien was dat een uitzondering! Meeste wat ik bestel komt uit China en niet uit of via UK.
De priority line EU express verzending vanuit China is op zijn beurt ook heel vlot. Vaak rond een week.
Heb ik ook. Ook zoals een ander op 3-11. Verkoper maar eens contacten.totally2 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:44:
Iemand ervaring met deze melding?
SHENZHEN-Hand over to airline failure:customs inspection
Wordt hij na inspectie nog opgestuurt?
heb al genoeg uit china besteld,maar bij deze weet ik het niet.
Zijn 2 simpele 10K tempsensors voor een paar dubbeltjes.
edit: ze lezen zeker mee, is nu in eens wel vertrokken met vliegtuig.
[ Voor 7% gewijzigd door jobr op 13-11-2017 19:31 ]
Ik heb gisteren bij Gearbest ook een Xiaomi Mi Band 2 weten te scoren voor € 10,25, heel mooi.
Nu krijg ik echter per e-mail een Shipment bevestiging die alleen de 'originele' $40,00 prijs vermeldt met geen enkele indicatie van de korting.
Mijn vraag: zou dat ook zo op de verpakking komen te staan met alle bijbehorende douane en belasting kosten? Of ben ik hier te pessimistisch?
Nu krijg ik echter per e-mail een Shipment bevestiging die alleen de 'originele' $40,00 prijs vermeldt met geen enkele indicatie van de korting.
Mijn vraag: zou dat ook zo op de verpakking komen te staan met alle bijbehorende douane en belasting kosten? Of ben ik hier te pessimistisch?
Bij mijn laatste aankoop van 30 euro zetten ze 7usd op de verpakking. Maar in theorie heb je kans dat je moet betalen als ze 40 dollar op de verpakking zetten, alleen kan je dan met de factuur het tegendeel aantonen. Kost je wel tijd en moeite.joppybt schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:14:
Ik heb gisteren bij Gearbest ook een Xiaomi Mi Band 2 weten te scoren voor € 10,25, heel mooi.
Ik kreeg voor het eerst een dergelijke melding ' inspection failure, shipment cancelled'. Het ging om een hondenriem. Ik kreeg meteen een refund van de verkoper en heb het opnieuw besteld.jobr schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:39:
[...]
Heb ik ook. Ook zoals een ander op 3-11. Verkoper maar eens contacten.
edit: ze lezen zeker mee, is nu in eens wel vertrokken met vliegtuig.
[ Voor 28% gewijzigd door Medione1210 op 13-11-2017 21:57 ]
Verwijderd
Niet meer voor 10 euro maar wel weer in de aanbieding (43 procent eraf):
Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS - BLACK 19,45 euro + 0,79 euro verzenden:
https://www.gearbest.com/smart-watches/pp_362705.html (Mogelijke) referral verwijderd
Tav het verzenden via UK Birmingham komt het soms ook voor dat er van daaruit naar jouw adres word verzonden maar dat de verzending toch bijna een maand duurt. Hoe dat precies zit of waarom weet ik niet.
Mijn Xiaomi M365 Elektrische scooter step legde deze "route" af.
Kwam aantoonbaar uit Birmingham UK maar het duurde wel een maand voordat hij er was.
Daardoor geen belasting erop maar wel de wachttijd.
Een Jumper EZ-Book 3 heb ik ooit laten verzenden via expedited DHL shipping en deze was volgbaar via DHL Tracking vanuit HK binnen 24 uur in Duitsland. Daarna duurde het nog 1 dag voordat hij in huis was. Daarmee is Hongkong Duitsland dus binnen 24 uur haalbaar. Deze verzendoptie kostte 20 euro maar ik had hem snel nodig. Bijkomende belasting was 30 euro. Ook netjes door DHL afgehandeld.
Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS - BLACK 19,45 euro + 0,79 euro verzenden:
https://www.gearbest.com/smart-watches/pp_362705.html (Mogelijke) referral verwijderd
Tav het verzenden via UK Birmingham komt het soms ook voor dat er van daaruit naar jouw adres word verzonden maar dat de verzending toch bijna een maand duurt. Hoe dat precies zit of waarom weet ik niet.
Mijn Xiaomi M365 Elektrische scooter step legde deze "route" af.
Kwam aantoonbaar uit Birmingham UK maar het duurde wel een maand voordat hij er was.
Daardoor geen belasting erop maar wel de wachttijd.
Een Jumper EZ-Book 3 heb ik ooit laten verzenden via expedited DHL shipping en deze was volgbaar via DHL Tracking vanuit HK binnen 24 uur in Duitsland. Daarna duurde het nog 1 dag voordat hij in huis was. Daarmee is Hongkong Duitsland dus binnen 24 uur haalbaar. Deze verzendoptie kostte 20 euro maar ik had hem snel nodig. Bijkomende belasting was 30 euro. Ook netjes door DHL afgehandeld.
[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 14-11-2017 11:04 ]
Gearbest doet maar wat (wel vaak in het voordeel van de klant). Een zonnebril hebben ze "tactical goggles" genoemd met een totaal fictieve waarde van €15,83joppybt schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:14:

Gearbest deed in het verleden 50% van de originele prijs als opgave. Echter laatst merkte ik dat er gewoon $19.99 op het douaneformulier stond wat ook de werkelijk waarde was. Voor Duitsland zetten ze tegenwoordig de werkelijke waarde erop omdat daar veel gezeur is met de douane. Daar mijn contact voor de Duitse markt werkt kon ze niet zeggen of dit voortaan ook voor Nederland geldt. Ik merk het wel met de volgende zending.O88088 schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:34:
[...]
Gearbest doet maar wat (wel vaak in het voordeel van de klant). Een zonnebril hebben ze "tactical goggles" genoemd met een totaal fictieve waarde van €15,83. Dat is ongeveer de helft van wat ik er voor betaald heb. Volgens mij komt er standaard een lagere waarde op je pakketje te staan zonder dat je er iets voor hoeft te doen. Als je geluk hebt kun je bij Gearbest trouwens een foto van je pakketje zien. 'Als je geluk hebt' want het systeem werkt zelden.
Weet iemand ook waar je die onderdelen kunt bestellen? Ik heb een ilife A4 waar de hond aan heeft liggen knagen en de houder van de borstel op de onderzijde is stuk. Kan alleen nergens onderdelen vinden....Medione1210 schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:25:
[...]
Ik had eerst de V5 en die deed prima op gladde vloeren. Mooi is ook dat de Ilife onderdelen/accessoires ontzettend goedkoop zijn.
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192
De borstel https://www.gearbest.com/brushes/pp_415377.html?wid=81. Misschien kan je navragen of ze borstelhouder ook kunnen leveren. En anders kunnen ze je hier vast helpen support@iliferobot.com.groxgrox schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 00:31:
[...]
Weet iemand ook waar je die onderdelen kunt bestellen? Ik heb een ilife A4 waar de hond aan heeft liggen knagen en de houder van de borstel op de onderzijde is stuk. Kan alleen nergens onderdelen vinden....
[ Voor 16% gewijzigd door Medione1210 op 14-11-2017 08:00 ]
Je kan ook je onderdeel zelf maken (zonder 3D printer) ;groxgrox schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 00:31:
[...]
Weet iemand ook waar je die onderdelen kunt bestellen? Ik heb een ilife A4 waar de hond aan heeft liggen knagen en de houder van de borstel op de onderzijde is stuk. Kan alleen nergens onderdelen vinden....
YouTube: 8 Life hacks & ideas with Sugru
Gearbest is weer lekker bezig. Had iets besteld van 15 euro, waarvan 5 euro met punten betaald en 10 via paypal. Dit was in juli ergens. Nooit iets ontvangen, resend gehad, die ook nooit ontvangen, dus nu geld teruggevraagd. Komen ze aanzetten met een refund van 6 euro in GB points... Mafkezen.
Verwijderd
Niet mee akkoord gaan ! Gewoon volhouden en opnieuw claimen.mark-k schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:38:
Gearbest is weer lekker bezig. Had iets besteld van 15 euro, waarvan 5 euro met punten betaald en 10 via paypal. Dit was in juli ergens. Nooit iets ontvangen, resend gehad, die ook nooit ontvangen, dus nu geld teruggevraagd. Komen ze aanzetten met een refund van 6 euro in GB points... Mafkezen.
Overigens is postdiefstal een steeds groter wordend probleem hier in NL.
Bij de hangjeugd is het hard op weg om de nieuwe nationale sport te worden (hengelen).
En de pro crime boys weten er ook wel raad mee. Het blijft gewoon diefstal (helaas is de pakkans 0,0%).
Neem even contact op met Gearbest support op Fok forum. Jammer dat het zo moet, maar scheelt je een hoop ergernis.mark-k schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:38:
Ik was er zo aan gewend dat bij AE orders apart verzonden worden dat ik me niet heb gerealiseerd dat het bij Gearbest weer anders gaat. Ik heb de MiBand 2 en het 64GB Samsung geheugenkaartje dus niet apart besteld maar in één keer en ze zijn blijkbaar ook samen verzonden want er staat één trackingcode bij. Zouden ze apart beide onder de 22 euro zijn geweest samen zitten ze daar met effe 30 euro boven.
Hoe groot is nu de kans dat ik hier kosten over moet betalen? Hoeveel zou dat zijn? En wat zijn dan mijn opties? Kan ik het pakje weigeren? Wordt het dan teruggestuurd? Kan ik dan vragen het apart te herzenden? Of wordt de aankoop dan gecrediteerd en moet ik ze opnieuw bestellen? Of iets anders?
Mensen hier ervaring mee?
Hoe groot is nu de kans dat ik hier kosten over moet betalen? Hoeveel zou dat zijn? En wat zijn dan mijn opties? Kan ik het pakje weigeren? Wordt het dan teruggestuurd? Kan ik dan vragen het apart te herzenden? Of wordt de aankoop dan gecrediteerd en moet ik ze opnieuw bestellen? Of iets anders?
*knip* Laat dit soort wannabe-mod reacties maar achterwege.
[ Voor 91% gewijzigd door Yorinn op 14-11-2017 17:58 ]
Dit onderwerp is al veelvuldig langsgeweest in dit topic en erbuiten. Wat heb je zelf al gevonden hierover? En wat zei Gearbest, PostNL en/of de Douane hierover?CaptJackSparrow schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 17:43:
Ik was er zo aan gewend dat bij AE orders apart verzonden worden dat ik me niet heb gerealiseerd dat het bij Gearbest weer anders gaat. Ik heb de MiBand 2 en het 64GB Samsung geheugenkaartje dus niet apart besteld maar in één keer en ze zijn blijkbaar ook samen verzonden want er staat één trackingcode bij. Zouden ze apart beide onder de 22 euro zijn geweest samen zitten ze daar met effe 30 euro boven.![]()
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Het is vaak langs geweest in de vorm dat men een enkel artikel bestelt dat boven de 22 euro kost. Daarbij zijn zaken als weigeren en terugsturen en in stukken laten verzenden niet aan de orde en daarbij heb ik daar dan ook nooit wat over gelezen. Dit is een heel andere situatie met andere specifieke mogelijkheden.Yorinn schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 17:57:
[...]
[mbr]Dit onderwerp is al veelvuldig langsgeweest in dit topic en erbuiten. Wat heb je zelf al gevonden hierover? En wat zei Gearbest, PostNL en/of de Douane hierover?[/]
Het is 1 pakket, dus de kans is net zo grootCaptJackSparrow schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:36:
[...]
Het is vaak langs geweest in de vorm dat men een enkel artikel bestelt dat boven de 22 euro kost. Daarbij zijn zaken als weigeren en terugsturen en in stukken laten verzenden niet aan de orde en daarbij heb ik daar dan ook nooit wat over gelezen. Dit is een heel andere situatie met andere specifieke mogelijkheden.
Je kan bij shipment de invoice downloaden. Volgens mij zetten ze dat erop. Dat is in ieder geval lager dan de werkelijkheid, mits het artikel niet een paar dollar kost.joppybt schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:14:
Dat is gewoon de normale prijs. 15-20 euro is normaal voor de Mi Band 2.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:53:
Niet meer voor 10 euro maar wel weer in de aanbieding (43 procent eraf):
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Verwijderd
In China wellicht wel, heb de prijzen ervan daar niet gevolgd maar hier is hij normaal gesproken 35 euro:Leo1010 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:10:
[...]
Dat is gewoon de normale prijs. 15-20 euro is normaal voor de Mi Band 2.
pricewatch: Xiaomi Mi Band 2
Kijk je naar de prijsgrafiek in de Tweakers PW dan lag de prijs voorheen zelfs op 40 tot 50 euro.....
Gearbest verzend mijn mi band 2 van paar maanden terug opnieuw. Was Azerbaijan air toch niet echt meer gelukt
inmiddels al lang andere smartwatch gekocht maargoed
Geloof me, niemand hier zal meer dan 17 euro hebben betaald. Zeker de laatste maanden al niet meer.Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:55:
[...]
In China wellicht wel, heb de prijzen ervan daar niet gevolgd maar hier is hij normaal gesproken 35 euro:
pricewatch: Xiaomi Mi Band 2
Kijk je naar de prijsgrafiek in de Tweakers PW dan lag de prijs voorheen zelfs op 40 tot 50 euro.....
Verwijderd
Niet iedereen koopt direct in China natuurlijk........ (hier in dit draadje heb ws helemaal gelijk, maar elders....)maartend schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:57:
[...]
Geloof me, niemand hier zal meer dan 17 euro hebben betaald. Zeker de laatste maanden al niet meer.
Nederlandse Retail heeft ook zo zijn meerwaarde mbt garantie / service en aanspreek punt.
Wij hier wel.Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:00:
[...]
Niet iedereen koopt direct in China natuurlijk........ (hier in dit draadje heb ws helemaal gelijk, maar elders....)
Nederlandse Retail heeft ook zo zijn meerwaarde mbt garantie / service en aanspreek punt.
[ Voor 9% gewijzigd door maartend op 14-11-2017 21:05 ]
Behalve de prijs vind ik het ook wel wat hebben om een tijdje te moeten wachten en je pakketje te traceren.
Soort voorpret.
Als het goed is... komt ergens volgende week mijn armband binnen. Maar kan ook een week later zijn
Soort voorpret.
Als het goed is... komt ergens volgende week mijn armband binnen. Maar kan ook een week later zijn
Verwijderd
Ook hier in dit draadje koopt niet iedereen altijd alles direct in China.....
Ik durf zelfs de aanname te doen dat voor vrijwel de meeste mensen in dit draadje geldt dat ze gedeeltelijk hun harde waren direct in China aanschaffen maar nog steeds ook (veel) kopen in Nederland.......
Tijd voor een Poll ?
Wat je wilt. je mag je punt scoren.Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:25:
[...]
Ook hier in dit draadje koopt niet iedereen altijd alles direct in China.....
Is dit een nieuwe taktiek van de Alie verkopers m.b.t. bestellingen die er nog al lang over doen... ?
Ik vroeg bij 2 bestellingen, die al sinds eind september onderweg zouden moeten zijn, waar ze blijven?
Dan krijg je, uiteraard, het standaard verhaaltje van
Hi friend, after check, your parcel is right on the way.
I think you will receive it in the near future.
Before that, pls wait with patience ok?
Thanks a million!
Maar tegelijkertijd tellen ze 30 (!) dagen op bij de periode waarin Your order will be closed in: xx days xx hours xx minutes zou verstrijken. Rare jongens die Chinezen.
Ik vroeg bij 2 bestellingen, die al sinds eind september onderweg zouden moeten zijn, waar ze blijven?
Dan krijg je, uiteraard, het standaard verhaaltje van
Hi friend, after check, your parcel is right on the way.
I think you will receive it in the near future.
Before that, pls wait with patience ok?
Thanks a million!
Maar tegelijkertijd tellen ze 30 (!) dagen op bij de periode waarin Your order will be closed in: xx days xx hours xx minutes zou verstrijken. Rare jongens die Chinezen.

Iemand ervaring met https://xiaomi.eu ? Ik vraag me af of zij vanuit China verzenden. Ik kan het niet vinden. 
Op https://xiaomi.eu/store/shipping-methods/ wordt overigens wel China genoemd, maar ik vind het allemaal wat vaag.

Op https://xiaomi.eu/store/shipping-methods/ wordt overigens wel China genoemd, maar ik vind het allemaal wat vaag.
[ Voor 34% gewijzigd door pven op 15-11-2017 10:34 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik lees dit;pven schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:32:
Iemand ervaring met https://xiaomi.eu ? Ik vraag me af of zij vanuit China verzenden. Ik kan het niet vinden.
Shipped via Hong Kong DHL to all areas of Europe, USA and Canada.
Dat gaat alleen over verzending met DHL. Aan de andere kant: het kan eigenlijk niet anders dan dat ze het vanuit China verzenden.maartend schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:09:
[...]
Ik lees dit;
Shipped via Hong Kong DHL to all areas of Europe, USA and Canada.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Zoals het tot dusver gaat nog wel inderdaad.pven schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:44:
[...]
Dat gaat alleen over verzending met DHL. Aan de andere kant: het kan eigenlijk niet anders dan dat ze het vanuit China verzenden.
Het zou me echter niet verbazen wanneer de grootste Chinese aanbieders een keer een EU en VS Warehouse / Dependance bouwen:
De gemiddelde verzendtijd loopt dan terug van weken naar dagen.....
Geen verassingen aan BTW belasting voor de klant.
Geen verassingen aan import heffingen meer voor de klant.
Geen post handling kosten meer voor de klant.
Enige nadeel is dat de aanbieders zelf de import kosten zullen moeten dokken.
(bv zonnepanelen zijn berucht aangezien daar soms 50 procent EU heffing op zat)
In Birmingham UK staat iig al iets dergelijks van waaruit ze spullen verzenden binnen de EU.
(Mijn Xiaomi M365 kwam via die "route" - Red Dragon Company) Het is dus iig al gedeeltelijk haalbaar.
Zou handiger zijn voor de grotere aankopen, maar dan gaan de verzendkosten wél weer een stuk omhoog natuurlijk.Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:15:
[...]
Zoals het tot dusver gaat nog wel inderdaad.
Het zou me echter niet verbazen wanneer de grootste Chinese aanbieders een keer een EU en VS Warehouse / Dependance bouwen:
De gemiddelde verzendtijd loopt dan terug van weken naar dagen.....
Geen verassingen aan BTW belasting voor de klant.
Geen verassingen aan import heffingen meer voor de klant.
Geen post handling kosten meer voor de klant.
Enige nadeel is dat de aanbieders zelf de import kosten zullen moeten dokken.
(bv zonnepanelen zijn berucht aangezien daar soms 50 procent EU heffing op zat)
Het kopen in China is nu juist zo goedkoop omdat onderdelen als retailverpakking, after sales en garantie nauwelijks bestaat, daarnaast krijgen ze op de een of andere manier zeer lage (gesponsorde) verzendtarieven en ontwijken ze importheffingen en BTW.Raznov schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:34:
[...]
Zou handiger zijn voor de grotere aankopen, maar dan gaan de verzendkosten wél weer een stuk omhoog natuurlijk.
Als ze dat allemaal wel, en dan ook nog een vanuit Europa, gaan leveren, dan is het voordeel voor ons helemaal weg. Door grootschalig inkopen kan een winkel als Action het dan altijd goedkoper leveren (nu zijn de prijzen al vaak vergelijkbaar met zelf in China kopen (met voordeel van garantie)).
Nee, ik denk dat als ze doen wat hierboven voorgesteld wordt dat het dan het einde van goedkoop shoppen is zoals we dat nu doen.
De EU warehouses die ze soms nu al hebben omzeilen via de een of andere manier de importheffing en BTW. Daarnaast lijkt het soms of ze een eu warehouse hebben maar versturen ze echter gewoon vanuit China via een EU land naar NL. Vaak is DPD daar bij betrokken. Misschien omdat die een oogje dichtknijpen?
[ Voor 14% gewijzigd door Medione1210 op 15-11-2017 13:45 ]
Uiteindelijk moet bij een UK warehouse de webshop de invoerkosten betalen, dat merk je uiteraard in de prijs.Raznov schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:34:
[...]
Zou handiger zijn voor de grotere aankopen, maar dan gaan de verzendkosten wél weer een stuk omhoog natuurlijk.
Maar China of UK, vaak scheelt het nog altijd een hoop met NL. Gisteren weer even met mijn MAvic pro gevlogen met een collega die hem wél in NL heeft gekocht.
Het heeft hem gewoon 500 euro meer gekost dan mij
Ik ben alleen vergeten DJI care aan te schaffen, dus misschien verkoop ik hem wel en bestel ik een nieuwe... Als je ziet wat er op MP wordt geboden voor gebruikte DJI producten...
Het help misschien wel mee dat ik coupons kan aanvragen bij Gearbest, omdat ik regelmatig dashcams voor ze review...
Verwijderd
Hoe je het ook bekijkt een postbode zal bij jou en bij mij de enveloppe door de bus moeten duwen.Medione1210 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:41:
[...]
Het kopen in China is nu juist zo goedkoop omdat onderdelen als retailverpakking, after sales en garantie nauwelijks bestaat, daarnaast krijgen ze op de een of andere manier zeer lage (gesponsorde) verzendtarieven en ontwijken ze importheffingen en BTW.
Als ze dat allemaal wel, en dan ook nog een vanuit Europa, gaan leveren, dan is het voordeel voor ons helemaal weg. Door grootschalig inkopen kan een winkel als Action het dan altijd goedkoper leveren (nu zijn de prijzen al vaak vergelijkbaar met zelf in China kopen (met voordeel van garantie)).
Nee, ik denk dat als ze doen wat hierboven voorgesteld wordt dat het dan het einde van goedkoop shoppen is zoals we dat nu doen.
Daar veranderd een EU locatie niets aan. De post verpakking kan gelijk blijven net als de product verpakking.
Garantie is wel een punt wat een product duurder zal maken.
Import heffingen heeft de Action ook en die club lukt het blijkbaar ook om spotvoordelig te zijn.......
(en idd nu soms al voordeliger dan China shoppen)
Overigens kan een EU locatie natuurlijk prima bestaan naast een CN locatie.
Wil je een product sneller in huis inclusief EU garantie betaal je een premium, simpel zat.
*knip* Aankoopadvies is niet de bedoeling in dit topic.
[ Voor 72% gewijzigd door Yorinn op 15-11-2017 13:55 ]
Dat vraag ik me dus af. Ik kan me best voorstellen dat een pakket van €130 meer kans heeft om er uit gevist te worden dan een van €30. En dat die kans verder zou kunnen toenemend met een stijgende waarde. Maar ik heb daar geen ervaring mee dus ben ik benieuwd naar ervaringen van mensen die wel vaker ook duurdere zaken uit Chinashops besteld hebben. Die zouden inzicht kunnen hebben in die relatieve kans in relatie tot de waarde van het pakje.krissie100 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:11:
[...]
Het is 1 pakket, dus de kans is net zo groot
En ik ben dus benieuwd of mensen ooit een pakketje geweigerd hebben en wat er dan gebeurt. Dat zal niet vaak voorkomen dus die ervaringen lijken me behoorlijk zeldzaam, maar daardoor juist ook potentieel waardevol.
Waarde heeft geen directe invloed omdat de douane dat pas weet als het pakket gecontroleerd wordt. Grootte en gewicht zijn betere voorspellers omdat het simpelweg meer moeite kost om een groot en/of zwaar pakket te verwerken. Die welbekende kleine plastic zakjes kun je met tientallen tegelijk afhandelen, een doos van 10 kilo krijgt persoonlijke aandacht.CaptJackSparrow schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:17:
[...]
Dat vraag ik me dus af. Ik kan me best voorstellen dat een pakket van €130 meer kans heeft om er uit gevist te worden dan een van €30. En dat die kans verder zou kunnen toenemend met een stijgende waarde. Maar ik heb daar geen ervaring mee dus ben ik benieuwd naar ervaringen van mensen die wel vaker ook duurdere zaken uit Chinashops besteld hebben. Die zouden inzicht kunnen hebben in die relatieve kans in relatie tot de waarde van het pakje.
En ik ben dus benieuwd of mensen ooit een pakketje geweigerd hebben en wat er dan gebeurt. Dat zal niet vaak voorkomen dus die ervaringen lijken me behoorlijk zeldzaam, maar daardoor juist ook potentieel waardevol.
Een pakket weigeren lijkt me een slecht idee. De verkoper kan dan simpelweg zeggen "de klant heeft het geweigerd, niet mijn probleem" en dan neem ik aan dat PayPal daarin meegaat (en groot gelijk! Extra kosten horen er nou eenmaal bij. Ik vind het oneerlijk om de verkoper daarmee op te zadelen).
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic