Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:03
Ik heb een aantal dagen geleden een account aangemaakt bij Aliexpress, na het plaatsen van mijn bestelling wilde ik de dag erop opnieuw inloggen om de status te checken.

Maar nu is om onduidelijke reden mijn account geblokkeerd en als ik mijn account wil heractiveren via e-mail of sms krijg ik de e-mail of sms niet binnen.

Als ik vervolgens contact op wil nemen met de support kom ik in één of andere vage Chinese chatbox terecht.

Iemand tips hoe ik weer toegang kan krijgen tot mijn account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
xh3adshotx schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:52:
[...]

Geen idee of het vanuit het Engelse warenhuis komt (Oldbury lijkt er wel op) maar op dit moment is er ook een of andere Chinese feestdag (week?) bezig.
Nu je het zegt:
Nationale Dag (Guo Qing Jie)
Datum: zondag 1 oktober 2017
Land / gebied: China
Soort: Nationale feestdag
China Stichting van de Volksrepubliek China. Op 1 oktober 1949 kondigde Mao Zedong de stichting van de Volksrepubliek China af. De hele week (t/m 7 oktober) is bekend onder de naam 'Gouden Week' en is iedereen vrij.
Vandaar dat het versturen deze week totaal niet op schiet, jammer, dan nog maar iets langer wachten.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Danielson schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:47:
Ik heb een aantal dagen geleden een account aangemaakt bij Aliexpress, na het plaatsen van mijn bestelling wilde ik de dag erop opnieuw inloggen om de status te checken.

Maar nu is om onduidelijke reden mijn account geblokkeerd en als ik mijn account wil heractiveren via e-mail of sms krijg ik de e-mail of sms niet binnen.

Als ik vervolgens contact op wil nemen met de support kom ik in één of andere vage Chinese chatbox terecht.

Iemand tips hoe ik weer toegang kan krijgen tot mijn account?
Al hier gekeken? https://helppage.aliexpress.com/buyercenter/index.htm?

In alle gevallen wordt aangegeven dat je je mail moet controleren. Als je de melding “Sorry, you are not authorized to sign into this account” krijgt moet je contact opnemen met hun klantenservice en dat gaat alleen via de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
xh3adshotx schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 07:05:
[...]

Buiten dat het op dit moment goed en correct functioneert ben ik ook wel fan van het heel houden van mijn apparaten i.p.v. een of andere chip roosteren. :)

[...]

Ik heb de kabel inderdaad gekocht na aanleiding van jouw review en spreadsheet (met de coupon). Als ze echter adverteren met een MFi certificatie en dat niet hebben, heb ik verder weinig vertrouwen in de oprechtheid van de fabrikant. (Plus ik vind het wel interessant om uit te zoeken, misschien zit ik wel helemaal fout)

Ben benieuwd wat jouw contactpersoon antwoord. :)

Edit: typo
Terugkomend hierop, heb contact gehad met de Livechat van Banggood en de vriendelijke medewerkster heeft het uitgezocht. De kabel is wel MFi gecertificeerd, onder het nummer: POA1796597. Dit artikelnummer is niet te vinden op de pagina van Banggood of Blitzwolf zelf maar wel in het systeem.

Afbeeldingslocatie: https://static.livechatinc.com/7243681/OXGCA823HR/4dce974631ba1fc594d4547db54c7a37/1.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Heb op 15 juli een Xiaomi Mi Powerbank Pro besteld bij Cafago in de aanbieding voor €11.80. Begin september heb ik contact opgenomen omdat ik het niet ontvangen had. Bleek dat ze het teruggekregen hadden. Een nieuwe zou opgestuurd worden. Na een week nog niet gebeurd, gingen ze alsnog doen. PostNL belde net aan en ze hebben 2 in 1 pakketje aangetekend opgestuurd die QC3.0 ondersteunen. Het wachten meer dan waard :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Suli schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:00:
Heb op 15 juli een Xiaomi Mi Powerbank Pro besteld bij Cafago in de aanbieding voor €11.80. Begin september heb ik contact opgenomen omdat ik het niet ontvangen had. Bleek dat ze het teruggekregen hadden. Een nieuwe zou opgestuurd worden. Na een week nog niet gebeurd, gingen ze alsnog doen. PostNL belde net aan en ze hebben 2 in 1 pakketje aangetekend opgestuurd die QC3.0 ondersteunen. Het wachten meer dan waard :D.
Ik heb een beetje m'n twijfels bij die website. In de eerste plaats omdat €11.80 zo ongeveer rond de kostprijs zit en in de 2de plaats omdat de layout van de website van die winkel 1 op 1 van Gearbest is gekopieerd.

Van wat ik zo 1,2,3 kan vinden zijn prijzen over het algemeen ook hoger dan bij de bekendere China shops behalve voor bepaalde producten.

De terms of service lijken ook van elder ge copy-paste en een whois lookup laat ons weten dat het domein bij Godaddy geregistreerd is en op AWS draait.

Mijn gok is dat het at best een dropshipper die een beetje ambitieus is.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Leo1010 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:18:
[...]

Ik heb een beetje m'n twijfels bij die website. In de eerste plaats omdat €11.80 zo ongeveer rond de kostprijs zit en in de 2de plaats omdat de layout van de website van die winkel 1 op 1 van Gearbest is gekopieerd.

Van wat ik zo 1,2,3 kan vinden zijn prijzen over het algemeen ook hoger dan bij de bekendere China shops behalve voor bepaalde producten.

De terms of service lijken ook van elder ge copy-paste en een whois lookup laat ons weten dat het domein bij Godaddy geregistreerd is en op AWS draait.

Mijn gok is dat het at best een dropshipper die een beetje ambitieus is.
meerdere shops hebben hun website / domein bij Godaddy geregged, wat is daar zo vreemd aan?

Cafago is onderdeel van dezelfde groep als Tomtop, dus geen dropshipper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Verwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:34:
Er komt geen belasting meer bij omdat hij word verzonden vanuit de UK.
Als ik op de UK website kijk zegt hij dat hij niet verzonden word naar NL? Of ben ik blind?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:17
Leo1010 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:47:
[...]

Als ik op de UK website kijk zegt hij dat hij niet verzonden word naar NL? Of ben ik blind?
Ik zie netherlands er wel tussen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leo1010 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:47:
[...]

Die van mij kwam uit Birmingham (UK).
Dat werd er niet bijverteld toen ik hem kocht dus ik hield rekening met belasting wat achteraf niet nodig bleek.
Vreemd genoeg staat er soms ook dat hij niet naar NL word verzonden. Soms wel, soms niet.
Wat daar de oorzaak of reden van is heb ik ook geen idee van.

Banggood verkoopt ze overigens ook, maar meestal alleen de zwarte versie die ik minder mooi vind:
https://www.banggood.com/...1112746.html?rmmds=search

De prijzen verschillen flink van 350 euro tot 475 euro waarbij soms ook nog 50 euro verzendkosten komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:11

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik ben opzoek naar alleen een lichtsensor voor buiten. Zodat mijn buiten lampen aangaan als het donker wordt. Heb nu van die tijdklokken erop zitten, maar is het niet. Ik vind on mijn zoektocht alleen maar complete lampen met sensor, of motion sensors. Iemand tips waarop ik moet zoeken?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

NoFearCreations schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:37:
Ik ben opzoek naar alleen een lichtsensor voor buiten. Zodat mijn buiten lampen aangaan als het donker wordt. Heb nu van die tijdklokken erop zitten, maar is het niet. Ik vind on mijn zoektocht alleen maar complete lampen met sensor, of motion sensors. Iemand tips waarop ik moet zoeken?
http://r.ebay.com/NGRZqv

Ik heb deze 'n paar hangen, je moet wel zelf dit effe tussen de kabels fixen. Werkt prima hiero!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shamalamadindon
https://www.gearbest.com/skateboard/pp_596619.html?wid=4
Xiaomi M365 Folding Electric Scooter - WHITE
€377.04

Let wel, ik durf verder niet te voorspellen waar hij vandaan komt. Volgens de website via Hongkong dus mogelijk import kosten.

EDIT:

Met code YG365CN60 voor maar €293.25!!!!!!!!!!
https://www.gearbest.com/skateboard/pp_596618.html?wid=72

EDIT2:

https://www.lightinthebox...white-black_p6112315.html

https://www.lightinthebox...black-white_p6010769.html

Voor maar €338.15 INCL IMPORT KOSTEN!

En de keuze tussen verzendkosten van 45 Euro of 9 Euro.en optie voor verzend verzekering voor 7 Euro

[ Voor 54% gewijzigd door Shamalamadindon op 08-10-2017 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Afgelopen week lagen die voor €2,50 bij Aldi in de schappen. Mogelijk heeft de lokale Aldi er nog een paar liggen, allicht het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BelJoost
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik ben opzoek naar alleen een lichtsensor voor buiten.
Zoek op "schemerschakelaar" in combinatie met jouw favoriete bouwmarkt (Gamma, Praxis, etc.) of webwinkel (Bol, Conrad, etc.)

DX, Gearbest en Banggood hebben geen "twilight" switch of sensor.

[ Voor 10% gewijzigd door BelJoost op 08-10-2017 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:33
Leo1010 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 09:38:

EDIT2:

https://www.lightinthebox...white-black_p6112315.html

https://www.lightinthebox...black-white_p6010769.html

Voor maar €338.15 INCL IMPORT KOSTEN!

En de keuze tussen verzendkosten van 45 Euro of 9 Euro.en optie voor verzend verzekering voor 7 Euro
Heb geen idee waarom je zegt dat dit INCLUSIEF import kosten is?
Ik zie dit nergens staan.
En als je ervaring hebt met light in de box / mini in the box (waar is de tijd van de $2 kortingscodes), dan weet je dat ze veel klanten hebben die achteraf lopen klagen met het feit dat ze nog moeten bijbetalen aan de deur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
bottom line schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 13:45:
Eerste regel Product Details ;)
We offer special shipping method(stable and safe) for this Electric Scooter, the duty and tax are included in the price.
(waar is de tijd van de $2 kortingscodes)
Waar is de tijd van de 1 cent deals bij buyincoins en Banggood _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Leo1010 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 13:47:
[...]

[...]

[...]

Gearbest is nu van de 1 en 2 cent deals. Pas nog spinner van 1 cent en sleutelhanger van 2 cent gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:33
Leo1010 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 13:47:
[...]

[...]

[...]

Nou, in het nederlands staat het er helemaal anders, dus weet niet of ik dat erg vertrouw :D
Wij bieden speciale verzendmethode (stabiel en veilig) voor deze xiaomi M365 Folding Electric Scooter, maar nu vrijblijvend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
[...]

En als je ervaring hebt met light in de box / mini in the box (waar is de tijd van de $2 kortingscodes), dan weet je dat ze veel klanten hebben die achteraf lopen klagen met het feit dat ze nog moeten bijbetalen aan de deur
Die mensen moeten niet klagen maar LITB een mailtje sturen, dan krijgen ze netjes de betaalde tax terug. Heb ik zelf ook ervaring mee gehad toen mijn 78 jarige vader zonder the weten dat het geen NL shop is een vrij grote bestelling heeft gedaan waar hij tax over moest betalen. 1 mailtje was voldoende om het betaalde bedrag binnen 3 dagen terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leo1010 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 09:38:
Xiaomi M365 Folding Electric Scooter - WHITE
€377.04

Let wel, ik durf verder niet te voorspellen waar hij vandaan komt. Volgens de website via Hongkong dus mogelijk import kosten.
Waarom je EXACT dezelfde info post als ik, dwz: zelfde linkje, zelfde prijs, zelfde shop etc. is mij een raadsel.
AcIDeR schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 10:26:
[...]
Heb je ook een blog/revieuw geschreven?
Ik zoek nog zoiets dergelijks..
Probeer mijn post nog eens goed te lezen, het antwoord op je vraag staat er LETTERLIJK in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:20:
Waarom je EXACT dezelfde info post als ik, dwz: zelfde linkje, zelfde prijs, zelfde shop etc. is mij een raadsel.
Het was al weer een aantal posts terug + ik heb er een werkende code bij gevonden.

Dat en de exact juiste link hebben maakt uit met codes ivm warehouse/sku.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-10 11:50
https://www.aliexpress.co...ing-ET300/1294508243.html

Deze heb ik. Weet niet of dit de goedkoopste seller is. Werkt hier al 2 jaar uitstekend.
Er is nog een eenvoudigere en goedkopere te vinden, maar vertrouwde ik de waterdichtheid niet van.
Heb ook bij de gamma e.d. gekeken. Veel duurder en lelijker.

[ Voor 11% gewijzigd door FunFair op 08-10-2017 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leo1010 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:29:
[...]
Het was al weer een aantal posts terug + ik heb er een werkende code bij gevonden.

Dat en de exact juiste link hebben maakt uit met codes ivm warehouse/sku.
Alle GB linkjes zijn exact hetzelfde. De ene is voor de zwarte en de ander voor de witte.
Er zijn tientallen kortingscodes in omloop voor deze E-scooter. Sommige werken anderen niet.
Het herhalen van dezelfde info omdat het een paar post terug is zie ik al helemaal geen nut van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:58:
Alle GB linkjes zijn exact hetzelfde. De ene is voor de zwarte en de ander voor de witte.
Er zijn tientallen kortingscodes in omloop voor deze E-scooter. Sommige werken anderen niet.
Wit is maar uit 1 warehouse beschikbaar, zwart uit 2. De code die ik heb gevonden werkt enkel op de zwarte vanwege verschillende warehouses (CN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 13:08
FunFair schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:34:
[...]

https://www.aliexpress.co...ing-ET300/1294508243.html

Deze heb ik. Weet niet of dit de goedkoopste seller is. Werkt hier al 2 jaar uitstekend.
Er is nog een eenvoudigere en goedkopere te vinden, maar vertrouwde ik de waterdichtheid niet van.
Heb ook bij de gamma e.d. gekeken. Veel duurder en lelijker.
Ts wil niet alleen schemerschakelaar maar ook bewegingssensor.
Deze buitenlamp van lidl heeft dat. Lidl heeft ook wel eens die sensoren zonder lamp gehad, maar die zie ik nu niet. Misschien kun je de lamp eraf slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 08:11

NoFearCreations

3DPrint the world!

Kitano schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 16:12:
[...]

Ts wil niet alleen schemerschakelaar maar ook bewegingssensor.
Deze buitenlamp van lidl heeft dat. Lidl heeft ook wel eens die sensoren zonder lamp gehad, maar die zie ik nu niet. Misschien kun je de lamp eraf slopen.
Wil juist geen bewegings sensor. Lampen moet savonds aan gaan als het donker wordt, en sochtends weer uit als het ligt word.

De rest van de tips ga ik even bekijken, misschien moet ik er 1 op 12v hebben, en 1 op 230v.

[ Voor 8% gewijzigd door NoFearCreations op 08-10-2017 16:42 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Laatst online: 01-10 11:50
NoFearCreations schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 16:41:
[...]

Wil juist geen bewegings sensor. Lampen moet savonds aan gaan als het donker wordt, en sochtends weer uit als het ligt word.

De rest van de tips ga ik even bekijken, misschien moet ik er 1 op 12v hebben, en 1 op 230v.
Die ik aangaf gebruik ik om 230 mee te schakelen die vervolgens een 24v voeding aanzet. Zodoende is uit dus ook echt uit :)

Dit is degene die ik ook nog heb liggen. https://www.aliexpress.co...r-Switch/32788031449.html
Bigclive van youtube heeft er een keer een uit elkaar gehaald.

[ Voor 20% gewijzigd door FunFair op 08-10-2017 17:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:33
Gearbest heeft wat spullen in de aanbieding:

Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version voor € 4,18 met coupon code: NLSI-MIwifi
https://www.gearbest.com/network-cards/pp_607560.html
Let op: selecteer unregistered air mail. Dit is een code van 4 weken geleden die toevallig nog werkt, Gearbest heeft ook een andere, minder interessante aanbieding (chinese version 1 voor 5,81)

Xiaomi Fast Charging Car Charger Metal Style voor € 5,02:
https://www.gearbest.com/...s-adapters/pp_269157.html
Simpele, goede USB lader voor in je auto. Let op: selecteer unregistered air mail.

AAA LED light voor € 0,84 met coupon code: Q5GB:
https://www.gearbest.com/led-flashlights/pp_649069.html
AAA zaklampje voor die ene Tweaker die nog geen zaklamp had. :P

[ Voor 44% gewijzigd door oheng op 09-10-2017 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander006
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-04-2023
Ik heb nu 2 keer staan Ontvang item op het afleverpunt. Weet wel wat de zin betekend. Vraag het aan postnl, krijg (gebruikelijk) geen antwoord.

Blijkbaar zal het pakketje niet afgeleverd worden het adres wat erop staat en dus door postnl eenzijdig worden verandert. Postnl is waardeloos.

Ik ben ook Anno007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Laatst online: 21:36
Alexander006 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:30:.....

Blijkbaar zal het pakketje niet afgeleverd worden het adres wat erop staat en dus door postnl eenzijdig worden verandert. .....
Dat is al enige tijd (2015) het geval, net als PostNL besluit of een pakket via de pakketdienst of brievendienst wordt bezorgd. In het laatste geval ontbreekt de tracking in Nederland en weet je niet eens of het pakket op een andere locatie ligt.
Er is zelfs een apart PostNL topic voor geopend.

[ Voor 12% gewijzigd door elinx op 09-10-2017 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 07:51
Ik heb ook iets nieuws. Misschien is het standaard maar toch....

Via AliExpress pakketje besteld, en krijg nu na 2 weken een mailtje van AliExpress:

Ali

melding dat het pakketje in NL is aangekomen, inclusief het tracking number wat werkt op de (gelinkte) postnl site.

Is dit nieuw? Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit van Aliexpress mailtjes kreeg dat mijn pakket in NL is aangekomen. Dit was gewoon met de goedkoopste shippingoptie (aliexpress standard shipping)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 17:16
Waah schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:29:
Ik heb ook iets nieuws. Misschien is het standaard maar toch....

Via AliExpress pakketje besteld, en krijg nu na 2 weken een mailtje van AliExpress:

[afbeelding]

melding dat het pakketje in NL is aangekomen, inclusief het tracking number wat werkt op de (gelinkte) postnl site.

Is dit nieuw? Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit van Aliexpress mailtjes kreeg dat mijn pakket in NL is aangekomen. Dit was gewoon met de goedkoopste shippingoptie (aliexpress standard shipping)
Had ik vorige week ook. Maar zegt nog niks. Is even afwachten hoe snel de douane daarna is.
Ik vul trouwens al mijn trackingcodes in op packageradar.com (wel even op US zetten want het is een Russische site) en ik krijg daarna voor iedere update een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander006
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-04-2023
elinx schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:55:
[...]
Dat is al enige tijd (2015) het geval, net als PostNL besluit of een pakket via de pakketdienst of brievendienst wordt bezorgd. In het laatste geval ontbreekt de tracking in Nederland en weet je niet eens of het pakket op een andere locatie ligt.
Er is zelfs een apart PostNL topic voor geopend.
Ik zie het nu zelfs driedubbel:

09-10-2017 10:02 Ontvang item op het afleverpunt (Inb)
09-10-2017 09:30 Ontvang item op het afleverpunt (Inb)
09-10-2017 01:22 Ontvang item op het afleverpunt (Inb)

Ik ben ook Anno007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Valt mij op dat mijn pakketjes niet meer binnen 5-7 dagen binnen komen, zoals een tijd geleden het geval was 1-1,5 week. (Ja, ik hou ook rekening met Chinese feestdagen, holiday weeks, etc.) Laatste pakketje 2,5 week via een leverancier (Livolo), had ik normaal binnen 1,5 week.

Het moet het einde betekenen van veel frustratie voor AliExpress-fans: de wekenlange levertijd. De Chinese webwinkel gaat samenwerken met PostNL, waardoor de bestelling binnen 5 tot 7 dagen in huis moet zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Wasabi! op 09-10-2017 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
Wasabi! schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:15:
Valt mij op dat mijn pakketjes niet meer binnen 5-7 dagen binnen komen, zoals een tijd geleden het geval was 1-1,5 week. (Ja, ik hou ook rekening met Chinese feestdagen, holiday weeks, etc.) Laatste pakketje 2,5 week via een leverancier (Livolo), had ik normaal binnen 1,5 week.

Het moet het einde betekenen van veel frustratie voor AliExpress-fans: de wekenlange levertijd. De Chinese webwinkel gaat samenwerken met PostNL, waardoor de bestelling binnen 5 tot 7 dagen in huis moet zijn.
Dan moet je wel kiezen voor de juiste verzendmethode hè. :) Niet alle verzendmethodes zorgen voor snelle levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Danny.G schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:18:
[...]

Dan moet je wel kiezen voor de juiste verzendmethode hè. :) Niet alle verzendmethodes zorgen voor snelle levering.
AliExpress Standard Shipping was normaal vrij snel binnen, maar levertijden lopen ook alweer op. Nergens staat 5-7 dagen, tenzij je de dure koerier of premium shipping neemt.

Bijvoorbeeld. bij lephee store (daar de cases en screenprotectors besteld voor de XiaoMi MiMax2)
China Post Ordinary Small Packet Plus 16-36 days Free Shipping Not available
AliExpress Standard Shipping 12-15 days US $1.58 Available
AliExpress Premium Shipping 7-15 days US $18.43 Available

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
Wasabi! schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:29:
[...]

AliExpress Standard Shipping was normaal vrij snel binnen, maar levertijden lopen ook alweer op. Nergens staat 5-7 dagen, tenzij je de dure koerier of premium shipping neemt.

Bijvoorbeeld. bij lephee store (daar de cases en screenprotectors besteld voor de XiaoMi MiMax2)
China Post Ordinary Small Packet Plus 16-36 days Free Shipping Not available
AliExpress Standard Shipping 12-15 days US $1.58 Available
AliExpress Premium Shipping 7-15 days US $18.43 Available
Dat is inderdaad wel apart. PostNL doelde namelijk op de AliExpress Standard Shipping met de snelle levering.. Laten we dan hopen dat het even tijdelijk is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Danny.G schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:30:
[...]

Dat is inderdaad wel apart. PostNL doelde namelijk op de AliExpress Standard Shipping met de snelle levering.. Laten we dan hopen dat het even tijdelijk is. :?
Denk het niet, alle leveranciers waar ik regelmatig bestel noemen 12-15 days met AliExpress Standard.
Random voorbeeld: Mi Global Store zelfs AliExpress Standard Shipping 25-28 days

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Maand geleden is vooral het zuiden van China (PRD waar de meeste leveranciers zitten) aardig geteisterd door typhoons.
Afgelopen week was het Golden Week (zo'n 700 miljoen reizen in 8 dagen).
En dan is het volgende week het 5-jaarlijkse CCCP congres met alle gevolgen van dien. (denk aan verscherpte controles, internetverkeer wat erg aan banden wordt gelegd en een berg aan vertragingen op vluchten).

Dus ja, deze periode is niet ideaal voor post / pakketjes, zelfs binnen China zijn er vertragingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Kenzi schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:16:
Maand geleden is vooral het zuiden van China (PRD waar de meeste leveranciers zitten) aardig geteisterd door typhoons.
Afgelopen week was het Golden Week (zo'n 700 miljoen reizen in 8 dagen).
En dan is het volgende week het 5-jaarlijkse CCCP congres met alle gevolgen van dien. (denk aan verscherpte controles, internetverkeer wat erg aan banden wordt gelegd en een berg aan vertragingen op vluchten).

Dus ja, deze periode is niet ideaal voor post / pakketjes, zelfs binnen China zijn er vertragingen.
Ik heb even een andere bestelling met AliExpress Standard Shipping bekeken, 4 oktober in Nederland, bezorging volgens T&T morgen. Dus vertraging in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alles wat ik in juli en augustus bij Gearbest besteld heb is niet aangekomen. Het ging om unregistered zendingen die wel te volgen waren, maar nadat ze door de Nederlandse douane waren zijn ze nooit aangekomen. Het is dat Gearbest een termijn van 2 maanden aanhoudt, maar goed 1 terugbetaling had ik binnen een dag en 2 zendingen vandaag opnieuw laten sturen.

Even vingers kruisen dat ik niet teveel last heb van de vertraging waar @Kenzi het over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Chocoball schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 22:14:
Alles wat ik in juli en augustus bij Gearbest besteld heb is niet aangekomen.
Azerbejian Air toevallig? Op Fok heeft de rep het erover dat ze die optie niet meer gaan aanbieden vanwege het aantal prolemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leo1010 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 22:16:
[...]

Azerbejian Air toevallig? Op Fok heeft de rep het erover dat ze die optie niet meer gaan aanbieden vanwege het aantal prolemen.
Ja unregistered is met Azerbaijan Air Mail (AEL). Had al via mijn marketing contact bij Gearbest gehoord dat ze al begin augustus afscheid van Azerbaijan Air Mail hadden genomen. Wat schetst mijn verbazing ze gebruiken het nog steeds, bestellingen uit september hebben nog steeds een AEL code. Sterker nog ook Duitse klanten melden nu dat ze het verstuurd krijgen met Azerbaijan. Ten minste duurt geen 4-5 weken meer, meeste spul is er met 2 weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Laatst online: 04-10 12:50
Alexander006 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:37:
[...]

Ik zie het nu zelfs driedubbel:

09-10-2017 10:02 Ontvang item op het afleverpunt (Inb)
09-10-2017 09:30 Ontvang item op het afleverpunt (Inb)
09-10-2017 01:22 Ontvang item op het afleverpunt (Inb)
Volgens mij moet je deze status zien als sorteermelding. Hij wordt eerst gesorteerd op het nationale hub in NL (Schiphol) en afhankelijk van waar je woont wordt ie daar waarschijnlijk ook al direct gesorteerd voor jouw regio (of geforward naar een ander sorteercentrum in NL) waarna het pakketje in de bezorgroute komt.

Inb staat voor inbound en (uiteraard) Otb staat voor outbound.

------------------------------

The saga continues bij mijn trouwens. Ik heb 3 weken terug een product van €220 besteld via Ali. Geprobeerd te annuleren voordat ie verzonden was. Verkoper heeft 'm uiteindelijk alsnog verstuurd via PostNL International.

Sindsdien nog geen statusupdate (zelfs geen pre-advised melding) waargenomen. Verkoper geeft aan het product wel verstuurd te hebben inclusief foto van het pakket als bewijs.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OLDm7KLl.jpg

Het zal me niet verbazen als ze het pakket aanzien voor een paar kilo cocaïne :9

PostNL geeft aan het pakket nog niet ontvangen te hebben. Heb een donkerbruin vermoeden dat dit nog wel een staartje gaat krijgen :+

[ Voor 37% gewijzigd door Neyluzz op 10-10-2017 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Bij Gearbest kocht ik dit voorjaar een Xiaomi M365 Elektrische step / Scooter:

[afbeelding]

Dat was voor een bedrag van 440 euro. Huidige aanbiedingsprijs wit is 377 euro:
Daar kwam nog bij: 50 euro voor een verzekeringsplaatje & verzekering.

Eigenschappen:
12,5 kilo totaal (dwz: draagbaar !).
Neerklapbaar stuur.
Max. snelheid 25 km per uur.
Max. bereik 30 km.
Motor vermogen 250 watt.
Quasi trap ondersteuning
Luchtbanden maat 8,5 inch
Regeneratief remmen en ABS.

Wet en Regelgeving:
Verboden op de openbare weg behalve als invaliden voertuig.
Nu komt het:
Iedereen mag volgens de gemeente Zoetermeer (WMO) een invaliden voertuig besturen.
(of je nu wel of geen handicap hebt maakt niet uit)
Volgens de rijksoverheid zijn er bijna geen eisen aan een invaliden voertuig:
https://www.rijksoverheid...tenvoertuig-met-een-motor

Na een speurtocht van maanden over onduidelijke keuringen bij de RDW en vage regels lokaal en via de rijksoverheid gekomen tot bovenstaande maas in de wet. Doe er je voordeel mee.

Over deze scooter komt nog een blog maar heb nu mijn handen vol aan een falende videokaart / pc.

Edit nav knakworst niet lezen actie hieronder:
Gelukkig houdt de Wet geen rekening met datgene wat jij denkt of wat jou logisch lijkt.
Alle kenmerken van een gehandicapten voertuig staan LETTERLIJK in het tweede linkje.
Het enige wat je nu bewijst is dat je moeite hebt met lezen. :X

Edit 2 nav herhaalde pogingen om discussies aan te gaan op basis van misinformatie:
Er is helemaal geen sprake van een mogelijkheid om gehandicapten voertuigen te kunnen registreren.
Een bijzondere bromfiets / segway / hooverboard heeft NIETS te maken met gehandicapten voertuigen.
De hoeveelheid wielen, gashendels, spiegels etc staan voorlopig allemaal NIET in de wet.
Een scootmobiel is een gehandicapten voertuig maar niet ieder gehandicapten voertuig is een scootmobiel.
Gaaf! Heb deze ook besteld in de aanbieding voor 290 inderdaad, maar is al meer dan een maand onderweg vanuit China, dus ben wel benieuwd hoe jij hem uit UK hebt gekregen :+ wacht met smart op je blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Bij Gearbest kocht ik dit voorjaar een Xiaomi M365 Elektrische step / Scooter:

[afbeelding]

Dat was voor een bedrag van 440 euro. Huidige aanbiedingsprijs wit is 377 euro:
Daar kwam nog bij: 50 euro voor een verzekeringsplaatje & verzekering.

Eigenschappen:
12,5 kilo totaal (dwz: draagbaar !).
Neerklapbaar stuur.
Max. snelheid 25 km per uur.
Max. bereik 30 km.
Motor vermogen 250 watt.
Quasi trap ondersteuning
Luchtbanden maat 8,5 inch
Regeneratief remmen en ABS.

Wet en Regelgeving:
Verboden op de openbare weg behalve als invaliden voertuig.
Nu komt het:
Iedereen mag volgens de gemeente Zoetermeer (WMO) een invaliden voertuig besturen.
(of je nu wel of geen handicap hebt maakt niet uit)
Volgens de rijksoverheid zijn er bijna geen eisen aan een invaliden voertuig:
https://www.rijksoverheid...tenvoertuig-met-een-motor

Na een speurtocht van maanden over onduidelijke keuringen bij de RDW en vage regels lokaal en via de rijksoverheid gekomen tot bovenstaande maas in de wet. Doe er je voordeel mee.

Over deze scooter komt nog een blog maar heb nu mijn handen vol aan een falende videokaart / pc.

Edit nav knakworst niet lezen actie hieronder:
Gelukkig houdt de Wet geen rekening met datgene wat jij denkt of wat jou logisch lijkt.
Alle kenmerken van een gehandicapten voertuig staan LETTERLIJK in het tweede linkje.
Het enige wat je nu bewijst is dat je moeite hebt met lezen. :X

Edit 2 nav herhaalde pogingen om discussies aan te gaan op basis van misinformatie:
Er is helemaal geen sprake van een mogelijkheid om gehandicapten voertuigen te kunnen registreren.
Een bijzondere bromfiets / segway / hooverboard heeft NIETS te maken met gehandicapten voertuigen.
De hoeveelheid wielen, gashendels, spiegels etc staan voorlopig allemaal NIET in de wet.
Een scootmobiel is een gehandicapten voertuig maar niet ieder gehandicapten voertuig is een scootmobiel.
Ik ben erg geinteresseerd in de Step/Scooter.. Lees er het volgende over en doet mij wel twijfelen om dit aan te schaffen.

https://www.vraaghetdepol...e-step-buiten-rijden.html
Mag ik met mijn elektrische step buiten rijden?
Een elektrische scooterstep, die rijdt op oplaadbare batterijen, wordt gezien als snorfiets. De maximumsnelheid is 18 kilometer per uur.

Met een scooterstep mag je alleen op de openbare weg rijden als de step is goedgekeurd door de RDW. De scooterstep moet verzekerd zijn en je moet de verkeersregels voor snorfietsers volgen. Om op een elektrische scooterstep te mogen rijden moet je minimaal 16 jaar zijn.

De motorstep
Naast de elektrische step is er de motorstep. Dit is een step met een verbrandingsmotor of elektromotor. De motorstep wordt gezien als een snorfiets (max. 25 km per uur) of bromfiets (max. 45 km per uur). Op een motorstep moet je je houden aan de verkeersregels voor snorfietsers of bromfietsers.

Om met een motorstep op de openbare weg te mogen rijden moet je:

Minimaal 16 jaar oud zijn;
Een bromfietsrijbewijs hebben;
Je houden aan de verkeersregels die gelden voor bromfietsers en snorfietsers;
De juiste verlichting dragen;
Het fiets/bromfietspad gebruiken;
De motorstep verzekeren;
Een helm dragen als de motorstep harder kan dan 25 km per uur;
Een motorstep moet een kenteken hebben;
De motorstep moet een Nederlands of Europees typegoedkeuringsmerk en typegoedkeuringsnummer hebben. Hiervoor kun je terecht bij de RDW.

[ Voor 20% gewijzigd door Tranzy op 10-10-2017 12:20 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Tranzy schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:20:
[...]

Ik ben erg geinteresseerd in de Step/Scooter.. Lees er het volgende over en doet mij wel twijfelen om dit aan te schaffen.

[...]
In ieder geval bij het 18km/h gedeelte zet ik zo mijn vraagtekens aangezien er bejaarden steps verkocht worden die 25km/h gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 12:38
Neyluzz schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:14:
[...]

Sindsdien nog geen statusupdate (zelfs geen pre-advised melding) waargenomen. Verkoper geeft aan het product wel verstuurd te hebben inclusief foto van het pakket als bewijs.

PostNL geeft aan het pakket nog niet ontvangen te hebben. Heb een donkerbruin vermoeden dat dit nog wel een staartje gaat krijgen :+
Logisch dat ze het niet hebben ontvangen, er zit tipp-ex op het verzendlabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drowzz schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:27:
[...]
Gaaf! Heb deze ook besteld in de aanbieding voor 290 inderdaad, maar is al meer dan een maand onderweg vanuit China, dus ben wel benieuwd hoe jij hem uit UK hebt gekregen :+ wacht met smart op je blog
Meer dan een maand is wel heel erg lang....
Die van mij kwam uit de UK vanaf (uit mijn hoofd) The Red Dragon Trading Company uit Birmingham.
Dit was onverwacht, ik dacht dat hij gewoon uit CN zou komen.....
De betaling doorgang paypal duurde 8 dagen, daarna met twee weken in huis.
Tranzy schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:20:
[...]

[...]
Zoeken naar iedere vorm van legaal een regulier gemotoriseerd voertuig besturen in de vorm van een snorfiets / bijzondere brommer etc. is een heilloze weg gebleken. Daar zijn diverse redenen voor:

A moet het ding dan VOLLEDIG gekeurd worden door de RDW, dat kost tienduizenden euro's.
(Ze gaan dan ieder schroefje testen op sterkte etc. dit valt buiten iedere standaard keuring bij de RDW)

B deze E-scooter / step past bijna in geen enkel format. De meeste overeenkomsten zijn met Segway.

C alle elektrische voertuigen zoals hooverboards / steps / eenwielers zijn 100% illegaal, behalve Segway.

D per gemeente bestaan er sterke verschillen over handhaving door oom agent. In de ene gemeente word je hooverboard direct in beslag genomen + een vette bekeuring en in de andere gemeente kun je er 10 jaar zorgeloos mee rondrijden. Feit is dat ze overal illegaal zijn.

Blijft dus alleen de optie over als gehandicapten voertuig waar bijna geen wetgeving voor is:
Geen RDW keuring nodig.
Slechts wat basis eisen tav o.a. het formaat, de snelheden en verzekering.
Kortom: laagdrempelig.

Mijn eigen rij ervaringen zijn prima op asfalt. Op de stoep en stenen fietspad is hij ronduit oncomfortabel tenzij je wat je lucht laat lopen uit de veel te hard opgepompte banden. Dit gaat uiteraard ten koste van de actieradius en snelheden, maar zonder vering zie ik geen andere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien het een interessante discussie is, maar niet iets voor in dit topic, wil ik toch vragen om de discussie over Chinese e-steps voort te zetten in Verkeer & Vervoer. Dit gezien het hier nu iets te langdradig wordt.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
@Yorinn Excuses, ik gooi er toch nog een laatste berichtje in.

Ik heb na heel wat op en neer bevestigd gekregen van de Gearbest rep op Fok dat de M365 bestellen met Priority Line verzending vanaf CN warehouse er voor zou moeten zorgen dat je geen verrassing rekening hebt als de bezorger aan de deur staat.

Dus, https://www.gearbest.com/skateboard/pp_596618.html?wid=72
+ XM365CNMICS bij checkout en je hebt hem voor onder de 300 euro.

Edit:
Deze versie is ook gewoon douanekosten vrij indien je kiest voor Europe Railway Priority Mail.
De standaard en enige optie dus.

[ Voor 15% gewijzigd door Shamalamadindon op 10-10-2017 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Leo1010 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:10:
@Yorinn Excuses, ik gooi er toch nog een laatste berichtje in.

Ik heb na heel wat op en neer bevestigd gekregen van de Gearbest rep op Fok dat de M365 bestellen met Priority Line verzending vanaf CN warehouse er voor zou moeten zorgen dat je geen verrassing rekening hebt als de bezorger aan de deur staat.

Dus, https://www.gearbest.com/skateboard/pp_596618.html?wid=72
+ XM365CNMICS bij checkout en je hebt hem voor onder de 300 euro.
Volgens mij zegt hij dat de kans heel klein is. En zo niet, dan klopt dat niet. Gearbest geeft geen enkele garantie zoals bijvoorbeeld Banggood en DX [tot een bepaald max. bedrag] wel doen.
Ik heb overigens via diezelfde DPD route als Gearbest verstuurd ook al 2x een pakje zonder extra kosten gekregen, maar een garantie heb je nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-10 15:42
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:10:
Slechts wat basis eisen tav o.a. het formaat, de snelheden en verzekering.
Kun je misschien wat meer vertellen over met name de verzekering? Bedankt alvast.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Yorinn schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:54:
Gezien het een interessante discussie is, maar niet iets voor in dit topic, wil ik toch vragen om de discussie over Chinese e-steps voort te zetten in Verkeer & Vervoer. Dit gezien het hier nu iets te langdradig wordt.
Ik heb de discussie over Chinese e-steps afgesplitst naar E-step uit China op openbare weg in Nederland gebruiken. Er staan nog een aantal reacties uit die discussie hier, maar die gaan niet over het berijden ervan op de openbare weg.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Enkele BlitzWolf AmpCore 'Turbo' (heetten voorheen 'Plus') USB kabels zijn weer in de aanbieding met leuke kortingen zag ik. Die korting is wel semi-permanent ;) maar de percentages variëren aardig.

Bijv.: Micro-USB 1 meter. 43% €3,44

https://www.banggood.com/...Data-Cable-p-1187438.html

Zelfde 1,8 meter. 40% €3,87

https://www.banggood.com/...Data-Cable-p-1187435.html

En vooral: USB-C 1 meter. 69% €3,44

https://www.banggood.com/...Data-Cable-p-1188418.html

Ik heb ze nu een maandje in gebruik en ben tot nu toe tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:37
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:53:
Heb nu zelf bij Gearbest de MgCool Wave besteld. Lijkt me een koopje en ik lees vooral goede reviews. Belgium Post maar genomen voor tracking, kostte 5 cent.
En bevalt ie? Ben voornemens van plan ook deze aan te schaffen.
Mior schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:02:
[...]

Vreemd, ik kreeg namelijk op 4 Augustus een melding dat hij verzonden was. Misschien iets mis gegaan aan hun kant.

Ik heb ze gevraagd de headset opnieuw te versturen, ben benieuwd.
Al binnen en bevallen ze?
Welke heb je precies gehaald?

[ Voor 35% gewijzigd door schumi2004 op 11-10-2017 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-10 17:18

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Gisteren mijn oortjes onvangen van aliexpress.

Schade 0.69 :')

[ Voor 26% gewijzigd door Dutchredgaming op 11-10-2017 10:48 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-10 07:48
schumi2004 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:15:
[...]

De MGcool Bluetooth Earphone Wireless Earbuds heeft prima reviews op Amazon: https://www.amazon.com//dp/B071LS9J4S

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
f.v.b schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:56:
[...]

De MGcool Bluetooth Earphone Wireless Earbuds heeft prima reviews op Amazon: https://www.amazon.com//dp/B071LS9J4S
Heb ze maar gewoon besteld voor nog geen 12 euro op GB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 04-10 15:59

[...]

Inmiddels wel, maar het heeft erg lang geduurt. Het zijn de 'Xiaomi Wireless Bluetooth 4 1 Music Sport Earbuds'.

Ik moet zeggen dat ik er niet zo heel blij mee ben. De geluidskwaliteit (en dan met name de bass) is niet geweldig, en het signaal stoort en stottert regelmatig, al ben ik er nog niet uit of dat aan de headset of mijn telefoon ligt.

Het is een oke ding voor het geld, maar toch niet helemaal waar ik naar op zoek was.

[ Voor 5% gewijzigd door Mior op 11-10-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Thuis op de bank werkt alles prima. Buiten wandelen is matig tot slecht. Voor mij ideaal, want gebruik hem enkel binnen. Om te hardlopen e.d. is die van mij niet goed genoeg. N=1 dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
Dutchredgaming schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:39:
Gisteren mijn oortjes onvangen van aliexpress.

Schade 0.69 :')
Daar had ik er ook een paar van besteld voor de kinderen. Heel slechte kwaliteit, maar dat is logisch voor die prijs.

Dit zijn wel heel aardige dopjes https://www.gearbest.com/earbud-headphones/pp_603274.html met de code PistonFresh

Modbreak:Referral richting Pepper verwijderd.

[ Voor 21% gewijzigd door Yorinn op 11-10-2017 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schinnen-groen
  • Laatst online: 19-09 13:51

Schinnen-groen

Groen is een kleur

*knip* Als je weet dat het verkeerd staat, waarom post je het dan? Hier hebben we gewoon Meld hier uw kortingscodes/coupons voor.

[ Voor 72% gewijzigd door Yorinn op 11-10-2017 17:55 ]

3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:46:
[...]

Thuis op de bank werkt alles prima. Buiten wandelen is matig tot slecht. Voor mij ideaal, want gebruik hem enkel binnen. Om te hardlopen e.d. is die van mij niet goed genoeg. N=1 dus.
Wellicht off topic maar wat is verschil dan dat deze het binnen beter doet dan buiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-10 17:18

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Medione1210 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:01:
[...]

Daar had ik er ook een paar van besteld voor de kinderen. Heel slechte kwaliteit, maar dat is logisch voor die prijs.

Dit zijn wel heel aardige dopjes https://www.gearbest.com/earbud-headphones/pp_603274.html met de code PistonFresh

[modbreak]Referral richting Pepper verwijderd.[/]
Ze zijn niet de beste kwaliteit, maar wel oke.
Weinig verschil met de Action :)

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 17:22:
[...]

Wellicht off topic maar wat is verschil dan dat deze het binnen beter doet dan buiten?
Ik vermoed dat de verbinding gewoon niet zo goed is. Dus met de telefoon in de broekzak en een bewegend hoofd is er storing, terwijl je zittend of liggend binnen prima muziek kan luisteren met je telefoon naast je. Kan ook enkel mijn exemplaar zijn China producten kennende. Voor de prijs een prima setje hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PKing83
  • Laatst online: 00:15
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:26:
Enkele BlitzWolf AmpCore 'Turbo' (heetten voorheen 'Plus') USB kabels zijn weer in de aanbieding met leuke kortingen zag ik. Die korting is wel semi-permanent ;) maar de percentages variëren aardig.

Bijv.: Micro-USB 1 meter. 43% €3,44

https://www.banggood.com/...Data-Cable-p-1187438.html

Zelfde 1,8 meter. 40% €3,87

https://www.banggood.com/...Data-Cable-p-1187435.html

En vooral: USB-C 1 meter. 69% €3,44

https://www.banggood.com/...Data-Cable-p-1188418.html

Ik heb ze nu een maandje in gebruik en ben tot nu toe tevreden.
Ik heb van de week ook vier kabels besteld
BW-MC7 1.0m voor 3,79
BW-MC8 1.8m voor $4,49
BW-MC9 2.5m voor $5,99 $5,27 (Geen promo? Dankzij code bij @dodge_911 zijn review extra korting _/-\o_ )
BW-TC10 1.8m voor $4,99

Helaas kon ik geen usb-c van 2,5m in het rood vinden
Ik ben erg benieuwd, na de filmpjes gezien te hebben ben ik in elk geval positief.
Als ze bevallen koop ik er nog wat extra, desnoods om gewoon in de auto te hebben liggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:12
PKing83 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 18:46:
[...]

Ik heb van de week ook vier kabels besteld
BW-MC7 1.0m voor 3,79
BW-MC8 1.8m voor $4,49
BW-MC9 2.5m voor $5,99 $5,27 (Geen promo? Dankzij code bij @dodge_911 zijn review extra korting _/-\o_ )
BW-TC10 1.8m voor $4,99

Helaas kon ik geen usb-c van 2,5m in het rood vinden
Ik ben erg benieuwd, na de filmpjes gezien te hebben ben ik in elk geval positief.
Als ze bevallen koop ik er nog wat extra, desnoods om gewoon in de auto te hebben liggen >:)
rood en goed :)
https://www.banggood.com/...173579.html?rmmds=myorder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 07:51
Een USB-C met Led-verlichting om het gat te kunnen vinden _O- _O- _O- het moet niet gekker worden _O-
Misschien moeten ze condooms maken met dezelfde functionaliteit... voor hetzelfde doel :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:45
Waah schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:39:
[...]

Een USB-C met Led-verlichting om het gat te kunnen vinden _O- _O- _O- het moet niet gekker worden _O-
Misschien moeten ze condooms maken met dezelfde functionaliteit... voor hetzelfde doel :+
Totdat je een andere vriendin moet zoeken omdat de industrie zonodig de interface aan moest passen :+ :p

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:12
Waah schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:39:
[...]

uhm, ik heb de kabel al een aantal maanden, en het is echt IDEAAL.
Kan niet meer zonder :9
toen gekocht voor 2 euro

zo'n condoom is misschien wat too much _/-\o_ :+

[ Voor 5% gewijzigd door krissie100 op 11-10-2017 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKing83
  • Laatst online: 00:15
Haha tnx maar ik bedoelde een 2.5m usb-c variant van Blitzwolf.
Eerst maar eens kijken of 1,8m genoeg is.
Misschien iets voor @dodge_911 om te testen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
PKing83 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 00:51:
[...]

Ik vraag al maanden om 'n setje Baseus kabels om te testen :) Helaas krijg ik bij Baseus geen gehoor :(

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dodge_911 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 01:05:
[...]

Ik vraag al maanden om 'n setje Baseus kabels om te testen :) Helaas krijg ik bij Baseus geen gehoor :(
Al via hun Aliexpress store geprobeerd? Misschien wat lieve Chinese woordjes erbij doen, dat helpt nog wel eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

PKing83 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 00:51:
[...]

Goede ervaring met deze: http://www.ebay.nl/itm/Bl...m:mOAdGx98HzHedXtvvg-pbOQ

Wel 'n hele stugge kabel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tonger
  • Laatst online: 03-10 12:31
Mooie aanbieding bij Geekbuying: Elephone Ele Secret 64GB Fingerprint USB drive. Normaal kosten die dingen tussen de 50 en 60 € volgens mij, nu in de aanbieding voor 16,92 €.
Afbeeldingslocatie: https://image4.geekbuying.com/content_pic/201609/geekbuying-ELE-Secret-64GB-Fingerprint-Encryption-USB-2-0-Flash-Drive---Silver-388242-.jpg
https://www.geekbuying.co...rive---Silver-372487.html

@Medione1210 @Raznov Die 64GB klopt echt wel, als ambtenaar heb ik echt alle tijd en hecht ik aan privacy >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Tonger op 13-10-2017 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 15:08
Goed gevonden, enige nadeel is wel usb 2.0 op een 64Gb stickje ;).

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Raznov schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:58:
Goed gevonden, enige nadeel is wel usb 2.0 op een 64Gb stickje ;).
Inderdaad ,mooi product, als het echt 64Gb is. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 15:08
Medione1210 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:02:
[...]

Inderdaad ,mooi product, als het echt 64Gb is. O-)
Moet zeggen dat ik de laatste tijd (lees laatste paar jaren) met Chinese "merken" zoals bijv. Mixza of Maikou, geen problemen bij heb dat ze fake zijn. Ook de snelheden zijn redelijk, maar als je daar tegenover zet dat de prijzen hier in NL / amazon.de ook niet heel onaardig zijn is het, het voor die paar euro's vaak niet waard. Sterker met die 64gb hierboven (waarbij ik best geloof dat het echt 64gb betreft) zou ik er met usb 2.0 met een grote digitale boog omheen klikken.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10 19:18

Mitchell

Ondertitel

Tonger schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:06:
Mooie aanbieding bij Geekbuying: Elephone Ele Secret 64GB Fingerprint USB drive. Normaal kosten die dingen tussen de 50 en 60 € volgens mij, nu in de aanbieding voor 16,92 €.
[afbeelding]
https://www.geekbuying.co...rive---Silver-372487.html

@Medione1210 @Raznov Die 64GB klopt echt wel, als ambtenaar heb ik echt alle tijd en hecht ik aan privacy >:)
Helaas al uitverkocht, zoiets had ik wel kunnen gebruiken.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-09 17:54

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Mitch377 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:21:
[...]

Helaas al uitverkocht, zoiets had ik wel kunnen gebruiken.
Ook op aliexpress te vinden, ook als USB3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Laatst online: 03-10 12:31
Stick is weer voorradig alleen is de prijs nu wel aangepast naar €25,28 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-10 15:42
never mind, foutje. Sorry

[ Voor 120% gewijzigd door grun93 op 13-10-2017 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 16:46
Tonger schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:04:
Stick is weer voorradig alleen is de prijs nu wel aangepast naar €25,28 :|
Bij mij 16.85 euro :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
Hier ook

Price:
EUR 16.85Ends In: 02d, 21:52:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Zo! *O*
8 oktober een metalen 52mm 'impact-limiting-device' (oftewel een zonnekap in gewoon Nederlands ;) ) besteld, 9 oktober (volgens de tracking) vertrokken uit het land van herkomst (China), vandaag (14 oktober) al afgeleverd!
En dat alles voor welgeteld 1,35 euro.

Het was m'n meest recente bestelling, in een hele rits van kleine spulletjes, via AE/eBay, maar deze komt als eerste aan. :?

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 19:01
Heb een nachtbril besteld bij Aliexpress. Reviews zijn erg goed! Ben erg benieuwd. Komt uit eigen magazijn van Alie begreep ik. https://nl.aliexpress.com...ght-anti/32793367303.html

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
De laatste weken zet ik telkens wanneer ik een trackingnummer krijg van een bestelling het nummer in de Postnl app. Maar ik krijg geen updates van het nummer. Zoals als een paar keer deze week dat ik het product binnenkrijg, maar dat de zending op “ wordt verwacht “ blijft staan.

Op het pakketje staat wel het goede trackingummer zoals die in de app staat.
Ook packageradar blijft erg traag met updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 03-10 17:16
ncornelisse schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:06:
De laatste weken zet ik telkens wanneer ik een trackingnummer krijg van een bestelling het nummer in de Postnl app. Maar ik krijg geen updates van het nummer. Zoals als een paar keer deze week dat ik het product binnenkrijg, maar dat de zending op “ wordt verwacht “ blijft staan.

Ik merk soms dat bepaalde aanbieders 1 tracking nummer hebben wat aan iedere verstuurd wordt en dan stiekem toch via china post versturen. Misschien dat dat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
m3gA schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:17:
[...]

Ik merk soms dat bepaalde aanbieders 1 tracking nummer hebben wat aan iedere verstuurd wordt en dan stiekem toch via china post versturen. Misschien dat dat het probleem is?
Dat tracking van Bpost bijvoorbeeld, waar Gearbest ook vaak mee verstuurd, geeft een melding dat ze het pakket hebben ontvangen --> 7-10 dagen niets --> melding dat het is aangekomen in het land van bestemming en dan wordt het afgeleverd.
Ik zou zelf liever wat vaker updates krijgen.

De tracknummers van goedkope artikelen die ik bij AE komen werken meestal helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:52
Volgens mij heb ik iets te lang getwijfeld over de Xiaomi game controller. Bij de grote winkels is hij uitverkocht en ergens las ik dat hij 'discontinued' was. Kan iemand hem toevallig nog ergens vinden? Of heeft iemand tips voor goede alternatieve Bluetooth game controllers?

Ik twijfel of ik een Mi Box + controller ga aanschaffen of dat ik wat meer uitgeef aan een volwaardige console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:31
ncornelisse schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:06:

Je kan de zending volgen (als je geluk hebt) via 17TRACK tot het in NL is.
Het heeft wel nut om het nummer ook in de PosNL app te zetten. Maar het wordt pas zichtbaar de dag voordat het pakketje bij je afgeleverd wordt. Op het laatste moment dus. Althans als het ook daadwerkelijk door PostNL afgeleverd wordt. Als DHL of TNT levert dan zal er in de PostNL helemaal niks verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:58

Wildfire

Joy to the world!

Begin september een leuk laptopje bij GearBest besteld, maar er is iets fout gegaan blijkbaar... na tijden niets gehoord te hebben kwam er vorige week opeens een statusupdate bij Chronopost/DPD die op 21 september gedateerd stond, dat het pakket om onbekende redenen bij de douane werd vastgehouden.

En that's it. Sindsdien niets meer.

Maar eens nagevraagd bij GearBest die het nu aan het onderzoeken zijn...

Als ik zo links en rechts rondneus rijst het vermoeden dat er iets niet in orde was met de documentatie van de vracht. Als dat echt zo is dan zijn ze flink aan het klungelen geweest bij GearBest...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O88088 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:29:
Volgens mij heb ik iets te lang getwijfeld over de Xiaomi game controller. Bij de grote winkels is hij uitverkocht en ergens las ik dat hij 'discontinued' was. Kan iemand hem toevallig nog ergens vinden? Of heeft iemand tips voor goede alternatieve Bluetooth game controllers?

Ik twijfel of ik een Mi Box + controller ga aanschaffen of dat ik wat meer uitgeef aan een volwaardige console.
Ik ben erg tevreden over deze:
Chocoball in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:54
Iemand hier die douane kosten heeft moeten betalen ? En enige idee hoelang het duurde ? Mijn pakketjes ligt namelijk sinds 14-9-2017 als bij de douane maar nog steeds geen update :( En moet binnen 10 dagen een claim gaan indienen voor de "Buyer Protection"

De vorige keer had ik binnen een week bericht en werd hij vrijgegeven (met rekening voor btw ed).

Vorige keer ging het prima en 3 pakketjes ruim een week nadat ik dit pakket heb besteld zijn al 3 weken binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 11:40
Bugs3 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:46:
[...]

Je kan de zending volgen (als je geluk hebt) via 17TRACK tot het in NL is.
Het heeft wel nut om het nummer ook in de PosNL app te zetten. Maar het wordt pas zichtbaar de dag voordat het pakketje bij je afgeleverd wordt. Op het laatste moment dus. Althans als het ook daadwerkelijk door PostNL afgeleverd wordt. Als DHL of TNT levert dan zal er in de PostNL helemaal niks verschijnen.
Niet altijd. Ik heb al vanaf vrijdagochtend in de app staan dan ze dinsdag langskomen. Wel heb ik vaak dat 17track aangeeft 'item has been succesfully delivered' terwijl dat nog helemaal niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Bugs3 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:46:
[...]
Op het laatste moment dus. Althans als het ook daadwerkelijk door PostNL afgeleverd wordt. Als DHL of TNT levert dan zal er in de PostNL helemaal niks verschijnen.
De laatste week alleen maar pakketjes die bezorgd zijn, maar geen verandering in de app. Terwijl het nummer op het pakketje dezelfde is als die in de app.
Het maakt verder niet uit, ze worden bezorgd, maar het volgen van het pakket is nou net zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:31
ncornelisse schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 07:54:
[...]

...

Het maakt verder niet uit, ze worden bezorgd, maar het volgen van het pakket is nou net zo leuk.
Mee eens :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:05
Zijn er mensen bekend met een thermostaat uit china? zoals :
https://nl.aliexpress.com...3c-46c3-bd75-1354e8919439

of

https://nl.aliexpress.com...3c-46c3-bd75-1354e8919439

heb nu nog een standaard draaiknop en wil graag een slimme thermostaat, vind alleen de prijzen voor die dingen in NL belachelijk hoog.
Pagina: 1 ... 168 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic