Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-10 11:50
Dirk0s schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 09:12:
Zijn er mensen bekend met een thermostaat uit china? zoals :
https://nl.aliexpress.com...3c-46c3-bd75-1354e8919439

of

https://nl.aliexpress.com...3c-46c3-bd75-1354e8919439

heb nu nog een standaard draaiknop en wil graag een slimme thermostaat, vind alleen de prijzen voor die dingen in NL belachelijk hoog.
Dit is niet echt een slimme thermostaat vind ik. Je kunt ze wel bedienen, maar als dit met een Chinese app gaat verwacht dan niet een heel goede interface. De thermostaten gebruiken een aan/uit regeling en niet opentherm volgens de specs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BelJoost
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dirk0s schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 09:12:
Zijn er mensen bekend met een thermostaat uit china? [...] heb nu nog een standaard draaiknop en wil graag een slimme thermostaat
Geen ervaring, ben ook wel benieuwd. Lijkt me om te beginnen prima. Zeker als je nu geen modulerende thermostaat hebt.

Hoger knutsel gehalte, maar leek mij ook interessant: de TELE-functie van de Honeywell thermostaat of een OpenTherm gateway. Misschien een alternatief voor jou?

Honeywell Chronotherm TELE-functie via KaKu of X10.
OpenTherm Gateway via bijvoorbeeld NODO of KIWI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_dysaster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:08

dj_dysaster

Stoom \o/

dj_dysaster schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:48:
Welke stappen zouden jullie nemen? Langer afwachten, Paypal dispute starten?
Om nog even terug te komen op dit verhaal, nog steeds niks ontvangen, tracking status ongewijzigd. Daarom nogmaals contact gezocht met Gearbest. Samenvatting; het pakket is vermist, betaal ons nog maar 86 euro dan versturen we het opnieuw.

Daarmee ga ik natuurlijk niet akkoord, inmiddels een paypal dispute gestart. Ik verwacht dat dit via die weg wel goed komt, maar wat een treurig gedoe van Gearbest, nooit meer... Toevallig hoorde ik dat een collega ook een Anet A8 heeft besteld via Gearbest vanuit het UK warehouse, het zal me benieuwen....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Zojuist deze Secrid kloon binnengekregen.

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1mBiMbnZRMeJjSsppq6xrEpXaD/Aluminum-Wallet-With-Back-Pocket-ID-Card-Holder-Rfid-Blocking-Mini-Slim-Metal-Wallet-Automatic-Pop.jpg_640x640.jpg

https://www.aliexpress.co...atic-Pop/32831223199.html

Werkt voor het geld best goed. Bouwkwaliteit is redelijk. Mechaniek werkt goed. Ik heb er momenteel 6 kaarten inzitten waarvan 2 met verhoogde letters.Kaarten blijven goed zitten maar je moet er niet mee gaan schudden.

Het zakje komt los met 3M tape er aan dus je kunt kiezen aan welke kant je hem plakt. De binnenkant is wel vrij glad dus met muntgeld loop je wel het risico dat het er uit glijd.

Voor het geld zeker een goede aankoop.

[ Voor 13% gewijzigd door Shamalamadindon op 16-10-2017 14:41 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
dj_dysaster schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 07:43:
[...]

Om nog even terug te komen op dit verhaal, nog steeds niks ontvangen, tracking status ongewijzigd. Daarom nogmaals contact gezocht met Gearbest. Samenvatting; het pakket is vermist, betaal ons nog maar 86 euro dan versturen we het opnieuw.

Daarmee ga ik natuurlijk niet akkoord, inmiddels een paypal dispute gestart. Ik verwacht dat dit via die weg wel goed komt, maar wat een treurig gedoe van Gearbest, nooit meer... Toevallig hoorde ik dat een collega ook een Anet A8 heeft besteld via Gearbest vanuit het UK warehouse, het zal me benieuwen....
Ja dat is heel slecht van GB. Je kan er beter geen dure artikelen kopen. Maar neem eens contact ook met de Nederlandse vertegenwoordiger van GB op FOK. Die is erg welwillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Call of Duty schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 01:58:
[...]

Niet altijd. Ik heb al vanaf vrijdagochtend in de app staan dan ze dinsdag langskomen. Wel heb ik vaak dat 17track aangeeft 'item has been succesfully delivered' terwijl dat nog helemaal niet het geval is.
Heb ik ook steeds vaker, als ik bij postnl vraag,dan standaard reactie van, wacht nog even, neem aan het einde van de week contact op mocht je nog niets ontvangen hebben. Maar in geval van niet leveren, heb je toch een probleem, de verzender krijgt een melding dat het afgeleverd is, en postnl verschuilt zich achter de voorwaarden dat de verzender aansprakelijk is. Op de meest rare tijdstippen worden pakjes zogenaamd afgeleverd bij je thuis, terwijl er niks is.

In het weekend de aquariumpomp ontvangen voor een paar Euro, werkt prima, kabel alleen aan de korte kant, met verloopstekker erbij.

https://www.aliexpress.co...=a2g0s.9042311.0.0.yQHNpH

[ Voor 17% gewijzigd door Wasabi! op 16-10-2017 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_dysaster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:08

dj_dysaster

Stoom \o/

Medione1210 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:43:
[...]

Ja dat is heel slecht van GB. Je kan er beter geen dure artikelen kopen. Maar neem eens contact ook met de Nederlandse vertegenwoordiger van GB op FOK. Die is erg welwillend.
Top! Dank voor de tip, heb direct een post gedaan in het betreffende topic. Wie niet waagt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:17
Leo1010 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:40:
Zojuist deze Secrid kloon binnengekregen.

[afbeelding]

https://www.aliexpress.co...atic-Pop/32831223199.html

Werkt voor het geld best goed. Bouwkwaliteit is redelijk. Mechaniek werkt goed. Ik heb er momenteel 6 kaarten inzitten waarvan 2 met verhoogde letters.Kaarten blijven goed zitten maar je moet er niet mee gaan schudden.

Het zakje komt los met 3M tape er aan dus je kunt kiezen aan welke kant je hem plakt. De binnenkant is wel vrij glad dus met muntgeld loop je wel het risico dat het er uit glijd.

Voor het geld zeker een goede aankoop.
Leuk ding! heb zelf een echte, en die was grijs en is nu zwart (leer he, verkleurd).
Misschien kan je een stripje stof aan beide kanten plakken aan de zijkanten aan de binnenkant.
Dat hebben de echte secrid's ook, en volgens mij zorgt dat er ook voor dat ze niet beschadigen EN er niet uitvallen als je er mee schud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Waah schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:52:
[...]

Leuk ding! heb zelf een echte, en die was grijs en is nu zwart (leer he, verkleurd).
Misschien kan je een stripje stof aan beide kanten plakken aan de zijkanten aan de binnenkant.
Dat hebben de echte secrid's ook, en volgens mij zorgt dat er ook voor dat ze niet beschadigen EN er niet uitvallen als je er mee schud.
Er zitten stukjes stof aan de binnenkant, maar dat betekent alsnog niet dat je er mee moet gaan schudden ;)

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
Leo1010 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:54:
[...]

Er zitten stukjes stof aan de binnenkant, maar dat betekent alsnog niet dat je er mee moet gaan schudden ;)
Net getest met de Secrid.... Nee echt schudden is niet aan te raden nee :D

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Vette korting Ali, dank! _O_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FlzutqVNTFeB1matr1QVt4TQ/full.jpg

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:36
Ik had van de week op Ali een monitorarm besteld en die zou vanaf Duitsland worden verstuurd. Op het moment van bestellen waren er nog drie op voorraad. Op een geven moment werd eindelijk de status aangepast naar ''the seller has shipped your order'' maar in de app stond nog steeds ''zending gereed voor zending''. Ik kreeg een tracking mee van 10 cijfers die nergens nog zichtbaar was, vandaag nog steeds niet. Dus ik wat berichten heen en weer gestuurd waar het bleef, en nu zeggen ze:
Friend,
I just check it for you,
The parcel was lost on the road,
We don't have this product now.
We are sorry for that trouble, so then, we could refund you,
pls file a dispute for refund and choose the reason "Purchase protection is running out, but package still in transit"
Pls don't choose other reason, that will hurt our bussiness.
Sorry for any inconvenience pls kindness understand, thank you!
Wat doen jullie in zo'n geval? Dit is het voor het eerst dat ik dit mee maak.
De arm is daadwerkelijk ook niet meer op voorraad iedergeval bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:40
vinom schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:22:
Ik had van de week op Ali een monitorarm besteld en die zou vanaf Duitsland worden verstuurd. Op het moment van bestellen waren er nog drie op voorraad. Op een geven moment werd eindelijk de status aangepast naar ''the seller has shipped your order'' maar in de app stond nog steeds ''zending gereed voor zending''. Ik kreeg een tracking mee van 10 cijfers die nergens nog zichtbaar was, vandaag nog steeds niet. Dus ik wat berichten heen en weer gestuurd waar het bleef, en nu zeggen ze:

[...]

Tsja, ik snap dat het vervelend is dat je je product niet op korte termijn zal ontvangen, maar wat kan je doen anders dan een dispute invullen en je aankoopbedrag terug ontvangen?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-10 12:39
alesandro_46 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:05:
[...]

Tsja, ik snap dat het vervelend is dat je je product niet op korte termijn zal ontvangen, maar wat kan je doen anders dan een dispute invullen en je aankoopbedrag terug ontvangen?
Hij bedoeld of hij mee moet gaan met het advies van de verkoper om aan te geven dat hij intransit is/garantie afloopt. Als de aankoop garantie inderdaad afloopt is dat een prima oplossing die geen nadelen heeft voorzover ik kan zien. Behalve de rente over je aankoop bedrag dan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
2green schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:02:
[...]

Hij bedoeld of hij mee moet gaan met het advies van de verkoper om aan te geven dat hij intransit is/garantie afloopt. Als de aankoop garantie inderdaad afloopt is dat een prima oplossing die geen nadelen heeft voorzover ik kan zien. Behalve de rente over je aankoop bedrag dan ;)
Ow op die fiets :) in dat geval zou ik ook jouw advies volgen (zelf ook al eens zo'n zelfde bericht gehad en daarbij netjes mijn centjes (zonder misgelopen rente ;)) terug ontvangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:36
Ja, ik denk dat ik er maar gewoon on mee ga. Ik kan alleen nog geen dispute starten zie ik. De 10 dagen na het shippen zijn nog niet verstreken, daarna kan het pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-10 12:39
vinom schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:01:
Ja, ik denk dat ik er maar gewoon on mee ga. Ik kan alleen nog geen dispute starten zie ik. De 10 dagen na het shippen zijn nog niet verstreken, daarna kan het pas.
In dat geval zou je ook gewoon de echte reden kunnen aanvinken en gelijk je dispute starten. Mogelijk vervelend voor de verkoper, maar wel eerlijk. En je moet nu al extra lang wachten op het benodigd artikel omdat je hem ergens opnieuw moet bestellen, los van het feit dat je er maar op moet vertrouwen dat je de werkelijk reden te horen hebt gekregen (wat wel aannemelijk klinkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
2green schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:35:
[...]

In dat geval zou je ook gewoon de echte reden kunnen aanvinken en gelijk je dispute starten. Mogelijk vervelend voor de verkoper, maar wel eerlijk. En je moet nu al extra lang wachten op het benodigd artikel omdat je hem ergens opnieuw moet bestellen, los van het feit dat je er maar op moet vertrouwen dat je de werkelijk reden te horen hebt gekregen (wat wel aannemelijk klinkt).
Ik doe ook niet mee aan dat gesmeek om 5* te geven. Dat kunnen ze krijgen als alles perfect is verlopen. Als de levering meer dan 3 weken duurt maar minder dan een maand, dan geef ik 4*, maar als het langer duurt geef ik ook minder sterren.
Ook geef ik geef altijd zo eerlijk mogelijke feedback over het product, want ik koop zelf ook op basis van de feedback en foto's die eerdere kopers hebben gedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:38
vinom schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:22:

[...]

Eerlijk zijn. Jammer voor hun hadden ze het beter moeten regelen. Meeste dure producten moeten zij nog inkopen waardoor 'ineens' de inkoop prijs nogal hoog is terwijl jij een goeie deal maakt. Jammer voor je, maar er komen ongetwijfelt nog andere goeie deals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 14:57
Ben niet echt opzoek naar advies maar zijn er via AliExpress, GB, BG of wie dan ook fitbit achtige trackers die werken met bv Runtastic?

Heb al gezocht op bv AliExpress maar zo'n beetje elk product lijkt compatible te zijn wat ik gewoon niet geloof en voor ik mijn tijd verdoe met zoeken dacht ik vraag het hier ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-10 08:37
Medione1210 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:59:
[...]

Ik doe ook niet mee aan dat gesmeek om 5* te geven. Dat kunnen ze krijgen als alles perfect is verlopen. Als de levering meer dan 3 weken duurt maar minder dan een maand, dan geef ik 4*, maar als het langer duurt geef ik ook minder sterren.
Ook geef ik geef altijd zo eerlijk mogelijke feedback over het product, want ik koop zelf ook op basis van de feedback en foto's die eerdere kopers hebben gedeeld.
Heb je ook al eens gekeken of die feedback online komt? Mijn ervaring is dat te eerlijke negatieve feedback heel snel ook weer verdwenen is.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

LordSinclair schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:48:
[...]

Heb je ook al eens gekeken of die feedback online komt? Mijn ervaring is dat te eerlijke negatieve feedback heel snel ook weer verdwenen is.
Verkopers kunnen zelf geen feedback verwijderen op Aliexpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-10 10:21
Ik ben zelf erg tevreden met de pennen van Xiaomi. Heb er nu meerdere liggen. :+

Deze vind ik erg fijn:
https://www.banggood.com/...1080550.html?rmmds=search met extra vullingen: https://www.banggood.com/...tail-top-buytogether-auto

Deze is wat minder lang te koop en wat duurder, maar ook minder prettig imo.
https://www.banggood.com/...1183483.html?rmmds=search

Wel grappig om voor weinig geld van die pennetjes te hebben liggen. Ach, je moet wat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig, hebben jullie die "Lucky Bags" bij Gearbest gezien?

Lucky bag with tv box, dat soort dingen.

Heb het eens uitgeprobeerd, en met de volgende omweg kan je gewoon zien wat er in zit (voorwaarde: je moet wel bestellen maar kan cancellen).

Bestel en betaal een lucky bag.

Wacht 5 minuten.

Open Gearbest Messenger Support (fb messenger, rechterbovenhoek bij Support - message us)

Klik op My Orders in de FB Chat, et voila, je kan zien wat de "lucky bag" is.

Kan je alvast uit ervaring vertellen, het is bij alle bestellingen hetzelfde (niets lucky draw of wat dan ook) en je hebt nooit meer dan 1euro korting op het product los kopen. En dan weet je wat je krijgt.

En wat krijg je: oude zooi.

Was natuurlijk te verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:50

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:43:

Heb het eens uitgeprobeerd, en met de volgende omweg kan je gewoon zien wat er in zit (voorwaarde: je moet wel bestellen maar kan cancellen).

Wacht 5 minuten.

Open Gearbest Messenger Support (fb messenger, rechterbovenhoek bij Support - message us)

Kan je alvast uit ervaring vertellen, het is bij alle bestellingen hetzelfde (niets lucky draw of wat dan ook) en je hebt nooit meer dan 1euro korting op het product los kopen. En dan weet je wat je krijgt.

Haha, grappig, ik had al het vermoeden dat het oude meuk zou zijn, daarom niet aan meegedaan :)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:18

Mitchell

Ondertitel

Wacht 5 minuten.

Goed om te weten voor de volgende keer dat het langskomt! _/-\o_

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online

Wacht 5 minuten.

Heb die van 2 xiaomi producten besteld. Kreeg maar 1 product. 2de werd daarna nagestuurd. Heb zo een aqara dubbele wireless switch en een aqara human body sensor ontvangen. Niet zo slecht eerlijk gezegd. Heb kostte officieel iets van €17, maar had nog wat punten gebruikt en betaalde rond de €14,50 ervoor.

[ Voor 4% gewijzigd door Suli op 19-10-2017 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 17:16
Suli schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:07:
[...]

Heb die van 2 xiaomi producten besteld. Kreeg maar 1 product. 2de werd daarna nagestuurd. Heb zo een aqara dubbele wireless switch en een aqara human body sensor ontvangen. Niet zo slecht eerlijk gezegd. Heb kostte officieel iets van €17, maar had nog wat punten gebruikt en betaalde rond de €14,50 ervoor.
Hoe is de kwaliteit van die Aqara producten? Was aan het kijken om de Honeywell/Xiaomi aqara rookmelder te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suli schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:07:
[...]

Die dingen zijn 3x per week voor 9.99 te krijgen (dollars) in de flash en of couponsale, ben je bij elkaar ook 17eu kwijt en dan weet je wat je krijgt. Dat bedoel ik. Als je gewoon wat random meuk wilt hebben misschien leuk, maar voor echt nuttig of de gok waard... nee. Wat mij betreft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:34
Ik bestel bijna aan de lopende band. Wat nieuw spul wat ik heb:

• Naturehike thermoskan. Inhoud van ±600 ml. Ik heb al een thermosbeker van Nespresso, die gebruik ik voor koffie, maar aangezien koffiesmaak en -geur lastig écht weg te krijgen is heb ik deze gekocht. Kwaliteit is zoals verwacht prima. De dop gaat erg soepel maar sluit goed af. Een semi-wetenschappelijke test toonde aan dat hij prima isoleert; kokend water wat er om 22:00 in is gegaan was de volgende dag om ±10:00 nog warm genoeg naar mijn mening. De verflaag vind ik zelf erg interessant, het is een soort poedercoating met een fijne structuur erin.
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1R__JSXXXXXcRXXXXq6xXFXXXJ/NatureHike-600-ml-900-ml-Rvs-Thermische-Waterfles-Reizen-font-b-Thermos-b-font-Mok-Houd.jpg

• Xiaomi Mi Band 2. Deze kennen jullie vast wel. Hij is in 10 dagen aangekomen en was besteld bij Gearbest.
• Xiaomi Wifi repeater 2. Ik heb een slechte verbinding in de keuken dus ik hoop dat dit dingetje daar verandering in gaat brengen. Ik moet alleen nog even uitzoeken waar ik hem precies moet/kan opstellen.
• Ganzo mini-multitool. Het is de bedoeling dat ik dit dingetje mee ga nemen naar werk voor het geval ik eens iets moet vastschroeven oid. Daarnaast is het natuurlijk een klein speeltje.
Afbeeldingslocatie: https://gloimg.gbtcdn.com/gb/2015/201507/goods-img/1501696782370492665.jpg

Wat nog moet komen:
• Xiaomi Mi-box 3. Als vervanging van m'n Chromecast en zodat ik niet altijd hoef te klooien met m'n telefoon. En in combinatie met de Xiaomi bluetooth controller (gevonden op Amazon :) China heeft ze ogenschijnlijk niet meer) kan ik er ook nog een klein beetje mee gamen.
• Xiaomi zonnebril 8). Voor de heb :+. Ik heb wat goedkope zonnebrillen en een relatief dure Ray-Ban, deze zit er tussenin. Ik heb gekozen voor de versie met zwarte glazen.
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1TrW5QXXXXXXTaFXXq6xXFXXXY/Xiaomi-Turok-Steinhardt-TS-Brand-Nylon-Polarized-Stainless-Sun-Lenses-Glasses-Colorful-RETRO-100-UV-Proof.jpg_640x640.jpg
• Roidmi 3S. De auto van m'n ouders heeft geen usb, aux of wat voor moderne snufjes dan ook :+ Dit is dan een uitkomst. De 2 schijnt volgens jullie hier betere geluidskwaliteit te geven maar die is niet compatibel met de aansluiting en ik heb eerlijk gezegd ook geen zin om zelf wat aan te modderen.
• Fonken usb-kabels. De Roidmi kan ook als oplader gebruikt worden dus daar heb ik een kabel bij nodig. Ik heb al twee lange kabels van dit merk en die bevallen me prima.
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB12TWyQFXXXXcJXVXXq6xXFXXXK/FONKEN-Micro-USB-Cable-Quick-Charger-Cable-2128AWG-QC3-0-2-4A-Fast-Charging-Nylon-Braided.jpg
• Neodymium magneetjes. Ik gebruik ze om m'n sleutels aan op te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:58

Wildfire

Joy to the world!

Mijn GearBest bestelling (laptopje) ligt al bijna een maand blijkbaar ergens in Frankrijk bij de douane om onbekende redenen. Zowel DPD als vervoerder en GearBest als verzender kunnen me geen nadere info verstrekken.

Ik heb de hoop opgegeven en een refund gevraagd, dat laptopje zie ik niet meer verschijnen. Heb ondertussen maar wat meer geld gespendeerd en een BTO laptopje besteld. :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
O88088 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:16:
Ik bestel bijna aan de lopende band. Wat nieuw spul wat ik heb:

• Naturehike thermoskan. Inhoud van ±600 ml. Ik heb al een thermosbeker van Nespresso, die gebruik ik voor koffie, maar aangezien koffiesmaak en -geur lastig écht weg te krijgen is heb ik deze gekocht. Kwaliteit is zoals verwacht prima. De dop gaat erg soepel maar sluit goed af. Een semi-wetenschappelijke test toonde aan dat hij prima isoleert; kokend water wat er om 22:00 in is gegaan was de volgende dag om ±10:00 nog warm genoeg naar mijn mening. De verflaag vind ik zelf erg interessant, het is een soort poedercoating met een fijne structuur erin.
[afbeelding]

• Xiaomi Mi Band 2. Deze kennen jullie vast wel. Hij is in 10 dagen aangekomen en was besteld bij Gearbest.
• Xiaomi Wifi repeater 2. Ik heb een slechte verbinding in de keuken dus ik hoop dat dit dingetje daar verandering in gaat brengen. Ik moet alleen nog even uitzoeken waar ik hem precies moet/kan opstellen.
• Ganzo mini-multitool. Het is de bedoeling dat ik dit dingetje mee ga nemen naar werk voor het geval ik eens iets moet vastschroeven oid. Daarnaast is het natuurlijk een klein speeltje.
[afbeelding]

Wat nog moet komen:
• Xiaomi Mi-box 3. Als vervanging van m'n Chromecast en zodat ik niet altijd hoef te klooien met m'n telefoon. En in combinatie met de Xiaomi bluetooth controller (gevonden op Amazon :) China heeft ze ogenschijnlijk niet meer) kan ik er ook nog een klein beetje mee gamen.
• Xiaomi zonnebril 8). Voor de heb :+. Ik heb wat goedkope zonnebrillen en een relatief dure Ray-Ban, deze zit er tussenin. Ik heb gekozen voor de versie met zwarte glazen.
[afbeelding]
• Roidmi 3S. De auto van m'n ouders heeft geen usb, aux of wat voor moderne snufjes dan ook :+ Dit is dan een uitkomst. De 2 schijnt volgens jullie hier betere geluidskwaliteit te geven maar die is niet compatibel met de aansluiting en ik heb eerlijk gezegd ook geen zin om zelf wat aan te modderen.
• Fonken usb-kabels. De Roidmi kan ook als oplader gebruikt worden dus daar heb ik een kabel bij nodig. Ik heb al twee lange kabels van dit merk en die bevallen me prima.
[afbeelding]
• Neodymium magneetjes. Ik gebruik ze om m'n sleutels aan op te hangen.
Aardige "boodschappenlijst" :)
Aangezien ik ook geïnteresseerd ben in de Roidmi 3S en de Xiaomi Mi-box 3 lees ik graag je bevindingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:15
Het is lang geleden dat ik weer wat spullen uit chinese webshops heb gekocht. Maar heb sinds kort de Xiaomi Mi Mix 2. Daar hoort dus een QC charger bij. Bij Bangggod een auto en gewone QC charger gehaald.
Voor in de auto wilde ik een korte USB-C kabel. Vreemd genoeg is daar niet zoveel aanbod in. Normaal gesproken koop ik BlitzWolf kabels. Nu maar 2 onbekende merken gekocht.
De Fanbiya en een Cafelle:
https://www.banggood.com/...bile-Phone-p-1131079.html
https://www.banggood.com/...mi-6-Mix-2-p-1178027.html

Hopelijk voldoen ze. Ik kan op internet niet veel testen vinden van usb-c kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazerK
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:33
Russel88 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 21:49:
Het is lang geleden dat ik weer wat spullen uit chinese webshops heb gekocht. Maar heb sinds kort de Xiaomi Mi Mix 2. Daar hoort dus een QC charger bij. Bij Bangggod een auto en gewone QC charger gehaald.
Voor in de auto wilde ik een korte USB-C kabel. Vreemd genoeg is daar niet zoveel aanbod in. Normaal gesproken koop ik BlitzWolf kabels. Nu maar 2 onbekende merken gekocht.
De Fanbiya en een Cafelle:
https://www.banggood.com/...bile-Phone-p-1131079.html
https://www.banggood.com/...mi-6-Mix-2-p-1178027.html

Hopelijk voldoen ze. Ik kan op internet niet veel testen vinden van usb-c kabels.
Ik zou deze overwegen , 3A, in verschillende lengtes te koop. Heb er een stuk of 6 van, in verschillende lengtes...top kabel voor mijn Mi Mix 18K en familieleden gebruiken hem voor hun Samsung S8+, Samsung A5-2017

Slechts de onwetende wordt kwaad, de wetende verstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
BazerK schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:37:
[...]

Ik zou deze overwegen , 3A, in verschillende lengtes te koop. Heb er een stuk of 6 van, in verschillende lengtes...top kabel voor mijn Mi Mix 18K en familieleden gebruiken hem voor hun Samsung S8+, Samsung A5-2017
Ik heb de opvolger van deze besteld (https://www.banggood.com/...1144832.html?rmmds=search). Echter is de minimale lengte 1 meter. M'n telefoon ligt in de auto direct naast de usb lader. Dan is 1 meter te lang, kabel zit dan in de weg. 30 cm is dan een stuk practischer en ziet er ook netter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolucious
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:33
Russel88 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 07:08:
[...]

Ik heb de opvolger van deze besteld (https://www.banggood.com/...1144832.html?rmmds=search). Echter is de minimale lengte 1 meter. M'n telefoon ligt in de auto direct naast de usb lader. Dan is 1 meter te lang, kabel zit dan in de weg. 30 cm is dan een stuk practischer en ziet er ook netter uit.
Laad deze ook echt snel en is de kwaliteit wat? Mijn ervaring is dat ze vaak mooie specificaties neerzetten, en er vervolgens niks van blijkt te kloppen of dat ze na 2 maanden stuk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-10 09:02

JoeZuCK

_Fonz > all.

Rolucious schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 07:36:
[...]

Laad deze ook echt snel en is de kwaliteit wat? Mijn ervaring is dat ze vaak mooie specificaties neerzetten, en er vervolgens niks van blijkt te kloppen of dat ze na 2 maanden stuk gaan.
Merk geen verschil met de originele kabel. Maar goed, ja het is kwaliteit en dat hij na 2 maanden stuk zou gaan ligt meer aan jou dan aan de kabel.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Blitzwolf kabels zijn van uitstekende kwaliteit. Ik heb bij mijn bed een 2,5m USB C QC3.0 (12v2a) kabel en dat werkt gewoon helemaal perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 05-10 14:38
Ik heb hier veel plezier van mijn Blitzwolf kabels. Heb er best wel wat liggen van micro-usb en lightning, en die gevlochten kabels voelen echt lekker stevig aan. Heb ook deze korte voor mijn Xiaomi powerbank.
Maar ook het merk Ugreen is voor mij uitstekend. Voor audio kabels (deze en deze bijv.) en beeld, maar ook hier hebben ze goede lightning kabels bijvoorbeeld deze en deze. De meeste heb ik al bijna een jaar en ze doen het nog perfect.
Als je je bedenkt dat een origineel Apple kabeltje zo duur is en er ook veel namaak in omloop is, heb ik liever een goede van Blitzwolf of Ugreen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Ik heb ook heel veel kabels geprobeerd en ik vind Orico goede kabels hebben. Ze zijn ook nog eens goedkoop

http://s.aliexpress.com/zY7fuQ3Y

[ Voor 7% gewijzigd door Medione1210 op 20-10-2017 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Medione1210 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:32:
Ik heb ook heel veel kabels geprobeerd en ik vind Orico goede kabels hebben. Ze zijn ook nog eens goedkoop
http://s.aliexpress.com/n22eIBVj
Left wheel for Xiaomi Mi Robot Vacuum Cleaner
Ik denk dat dat niet de link was die je bedoelde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
[...]

Die specs heb ik gechecked en getest, en ik kan wel bevestigen dat ze kloppen.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-09 19:58
Hier mensen ook last van dat er iets in Shanghai zou zijn wat de zendingen vertraagd? Op dit moment 2 bestellingen die niet verzonden kunnen worden. Wel verschillende shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Randleman schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:48:
Hier mensen ook last van dat er iets in Shanghai zou zijn wat de zendingen vertraagd? Op dit moment 2 bestellingen die niet verzonden kunnen worden. Wel verschillende shops.
Iets met accu's erin, toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
dodge_911 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:49:
[...]

Iets met accu's erin, toevallig?
Nope :). Niks elektronisch.

[ Voor 5% gewijzigd door Randleman op 20-10-2017 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:42
Randleman schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:48:
Begin oktober hadden ze in china de Golden Shower week, wat tot enige vertraging geleid kan hebben volgens PostNL Misschien dat ze die achterstand eerst willen wegwerken waardoor alles wat daarna besteld werd ook iets opschuift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
grun93 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:57:
[...]

Begin oktober hadden ze in china de Golden Shower week, wat tot enige vertraging geleid kan hebben volgens PostNL Misschien dat ze die achterstand eerst willen wegwerken waardoor alles wat daarna besteld werd ook iets opschuift.
Dit bericht heb ik van beide shops gekregen.

Please be kindly noted that there is something wrong with the shipment now.
All the packages which exported through Shanghai customs will be stopped.
So the #### you ordered can not be shipped at this moment.
Our shipping company has taken actions to solve the problem, but it needs some days for it.

en:

Dear friend,
it is under the Congress in China now, the shipping company will take the most actions to deal the shipping problem after the Congress finished.

Klinkt niet echt als een vakantie die voor vertraging zorgt?
Mijn overige bestellingen uit China worden wel gewoon verzonden.

[ Voor 6% gewijzigd door Randleman op 20-10-2017 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Wildfire schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:39:
[...]

[...]

Ik denk dat dat niet de link was die je bedoelde :P
Sorry, sinds kort heb ik het probleem op de android tablet dat bij 'copy/paste' steeds een 'paste' van de vorige 'copy' wordt gedaan. Iemand een idee waar dit aan ligt?

Dit is de juiste link voor de Orico kabels...

http://s.aliexpress.com/zY7fuQ3Y

[ Voor 9% gewijzigd door Medione1210 op 20-10-2017 10:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
grun93 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:57:
[...]

Golden Shower week _O- _O- _O- Freudian slip ? ;) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
dodge_911 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:33:
[...]

Ik dacht het, jij zegt het O-)
Zou Trump uitgenodigd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:42
dodge_911 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:33:
Oeps! Ik zie het nu pas. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door grun93 op 20-10-2017 10:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
alesandro_46 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:51:
[...]

Aardige "boodschappenlijst" :)
Aangezien ik ook geïnteresseerd ben in de Roidmi 3S en de Xiaomi Mi-box 3 lees ik graag je bevindingen :D
Ik heb de Xiaomi Mi box en ben er zeer tevreden over; hier en hier kun j er meer over lezen.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Randleman schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:00:
[...]

Dear friend,
it is under the Congress in China now, the shipping company will take the most actions to deal the shipping problem after the Congress finished.

Klinkt niet echt als een vakantie die voor vertraging zorgt?
Mijn overige bestellingen uit China worden wel gewoon verzonden.
5 jaarlijkse CPCC congres vind plaats.

In Beijing kunnen er op dit moment problemen zijn met het versturen van pakketjes omdat daar de boel plaat ligt vanwege veiligheidsredenen maar Shanghai niet. Zeker de export niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Kenzi schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:07:
[...]

In Beijing kunnen er op dit moment problemen zijn met het versturen van pakketjes omdat daar de boel plaat ligt vanwege veiligheidsredenen maar Shanghai niet. Zeker de export niet.
Bedankt voor de info. Vreemd, beide shops geven aan dat er echt problemen zijn in Shanghai en dat alles wordt vastgehouden door customs?

Vreemd verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 14:57
funske schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:00:
[...]

Ik heb de Xiaomi Mi box en ben er zeer tevreden over; hier en hier kun j er meer over lezen.
Thanks voor de linkjes ik ga me er ook eens in verdiepen.
Prijs is iig verdomt interessant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Kenzi schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:07:
[...]

Zojuist bericht gekregen van een van de shops. Shanghai customs houdt blijkbaar 1 type product tegen op dit moment. Maar waarom weten ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Randleman schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:33:
[...]

Zojuist bericht gekregen van een van de shops. Shanghai customs houdt blijkbaar 1 type product tegen op dit moment. Maar waarom weten ze niet.
Maar wat heb je dan besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
dodge_911 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:52:
[...]

Maar wat heb je dan besteld?
PM :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
Ik kreeg net dit bericht ivm een artikel dat al bijna 2 maanden onderweg is:

Dear friend , 
the item is growing nearer to you , hope you can wait patiently.
we are responsible seller and always here to charge of all delivery .
please do not worry
have a nice day

Ik hoop dat het straks nog wel door de brievenbus past. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Een golden showerhead?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randleman
In dit geval een 1060 carbon steel shower head.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Real Gunnar
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 13:45
Wildfire schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:06:
Begin september een leuk laptopje bij GearBest besteld, maar er is iets fout gegaan blijkbaar... na tijden niets gehoord te hebben kwam er vorige week opeens een statusupdate bij Chronopost/DPD die op 21 september gedateerd stond, dat het pakket om onbekende redenen bij de douane werd vastgehouden.

En that's it. Sindsdien niets meer.

Maar eens nagevraagd bij GearBest die het nu aan het onderzoeken zijn...

Als ik zo links en rechts rondneus rijst het vermoeden dat er iets niet in orde was met de documentatie van de vracht. Als dat echt zo is dan zijn ze flink aan het klungelen geweest bij GearBest...
Inmiddels al een update gehad? Mijn telefoon, besteld bij Eglobal Central, zit zeer waarschijnlijk in dezelfde zending.

Sinds 21 september: Scan location : 93999
Comment : Specific Customs procedures linked to the nature of the merchandise :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:11
Ik las bij het doorzoeken van deze post dat de 1more ibfree Bluetooth oortjes genoemd werden. De prijs valt me echter wat tegen (ruim 50 euro op ali). Heeft iemand misschien een leuk alternatief voor rond de 30 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Janpietertje89 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:56:
Ik las bij het doorzoeken van deze post dat de 1more ibfree Bluetooth oortjes genoemd werden. De prijs valt me echter wat tegen (ruim 50 euro op ali). Heeft iemand misschien een leuk alternatief voor rond de 30 euro?
Xiaomi Bluetooth sports. Ik gebruik hem naar tevredenheid.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 23:22
Zag net in mn mail de allcall w1 smartwatch. Ziet er wel interessant uit voor de prijs van 90 dollar
https://www.gearbest.com/...one/pp_939806.html?wid=21

Iemand die deze heeft gezien/overweegt te bestellen of misschien al heeft besteld? Hij is voor een paar dagen exclusief bij gearbest verkrijgbaar staat er inde mail, de specs zien er iig wel goed uit. Mrja, smartwatch uit china, zou die wel updates etc krijgen. Er zijn nog geen reviews te vinden lijkt t

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

The Real Gunnar schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:13:
[...]

Inmiddels al een update gehad? Mijn telefoon, besteld bij Eglobal Central, zit zeer waarschijnlijk in dezelfde zending.

Sinds 21 september: Scan location : 93999
Comment : Specific Customs procedures linked to the nature of the merchandise :-(
Nope. Geen enkele update. Ik heb er dan ook genoeg van en tegen GearBest gezegd dat ik er niet meer in geloof en dat ik een refund wil. Ding ligt al een maand te verstoffen in Frankrijk blijkbaar, volgens mij zijn ze 'm gewoon kwijt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Misschien de QCY Q29?
Destijds een videootje over gedraaid :

Product link in de description van de video.
En met coupon code 'f7a2ef' gaat er bij Banggood nog 40% van de prijs af = van ~$54 naar ~$33.
Met deze dollarkoersen kom je dan op ~€28, nog mooi binnen je budget ;) Met PDM erbij kom je er net boven, maar wel zonder (of toch een pak minder) kans op importkosten.

(note @Yorinn : deze coupon code staat op de product page en is dus openbaar voor iedereen)

[ Voor 11% gewijzigd door dodge_911 op 21-10-2017 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
dodge_911 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 01:21:
[...]

Misschien de QCY Q29?
Destijds een videootje over gedraaid :
[video]
Product link in de description van de video.
En met coupon code 'f7a2ef' gaat er bij Banggood nog 40% van de prijs af = van ~$54 naar ~$33.
Met deze dollarkoersen kom je dan op ~€28, nog mooi binnen je budget ;) Met PDM erbij kom je er net boven, maar wel zonder (of toch een pak minder) kans op importkosten.

(note @Yorinn : deze coupon code staat op de product page en is dus openbaar voor iedereen)
Bedankt voor je suggestie. Ik wil ze voornamelijk tijdens het fietsen gaan gebruiken, dus zit toch wat meer aan een sport variant te denken. Ik zie dat QCY er verschillende verkoopt, ervaring mee toevallig?
M3rcury schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:10:
[...]

Xiaomi Bluetooth sports. Ik gebruik hem naar tevredenheid.
Heb je de originele of de mini variant?

http://s.aliexpress.com/EfInMVvI

http://s.aliexpress.com/22iUJNfy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Janpietertje89 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 07:19:
[...]

Bedankt voor je suggestie. Ik wil ze voornamelijk tijdens het fietsen gaan gebruiken, dus zit toch wat meer aan een sport variant te denken.
[...]

Voor fietsen zou ik je de Xiaomi niet aanraden. Heb zowel de Sports Bluetooth headset als de Bluetooth receiver (met Pistons) van Xiaomi en beide verliezen regelmatig het signaal tijdens het fietsen als mijn telefoon in mijn broekzak zit. Tijdens wandelen etc geen last van, en binnenshuis zelfs signaal op de bovenverdieping (loft) maar tijdens fietsen gaat het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Janpietertje89 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 07:19:
[...]

Bedankt voor je suggestie. Ik wil ze voornamelijk tijdens het fietsen gaan gebruiken, dus zit toch wat meer aan een sport variant te denken. Ik zie dat QCY er verschillende verkoopt, ervaring mee toevallig?
[...]

Ik heb de originele, de mini waren er toen nog niet.

Over het verliezen van verbinding heb ik geen ervaring mee. Met hardlopen zit mijn telefoon in mijn kontzak, en doet hij het perfect. Met fietsen zit hij in de zakjes van mijn fietsshirt en ben ik ook nog nooit verbinding verloren.

Het geluid is dik in orde voor het geld, het is zeker niet perfect, maar het zijn dan ook geen dure oortjes.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:22
Ik gebruik al een tijdje een paar producten van QCY

QY8
QQ800
QY19
QY12

Ik ben er zeer tevreden over niet duur en heel goed geluid .

De QCY 19 gebruik ik regelmatig bij het sporten in de de sportschool .
Ze blijven lekker in je oren zitten en de haakjes die erbij zitten zorgen dat de oortjes niet uit je oren vallen .
Het geluid is voor dit geld echt prima in orde goed bas goed treble en middentonen .

https://www.aliexpress.co...010608.0.0.6a9eb7e4ocMjhH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
diquan2001 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:17:
Ik gebruik al een tijdje een paar producten van QCY

QY8
QQ800
QY19
QY12

Ik ben er zeer tevreden over niet duur en heel goed geluid .

De QCY 19 gebruik ik regelmatig bij het sporten in de de sportschool .
Ze blijven lekker in je oren zitten en de haakjes die erbij zitten zorgen dat de oortjes niet uit je oren vallen .
Het geluid is voor dit geld echt prima in orde goed bas goed treble en middentonen .

https://www.aliexpress.co...010608.0.0.6a9eb7e4ocMjhH

[...]
Bedankt voor de informatie. Ik heb besloten de QCY QY31 te bestellen. Bij dit model hangt geen microfoon aan de kabel die ik toch niet nodig heb.

Uiteindelijk 15 euro via tinydeal
https://www.tinydeal.com/...-165788.html?currency=EUR

Ben benieuwd, ik zal mijn bevindingen nog wel een keer posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:34
Ligt het aan mij of is registered shipping ineens flink duurder?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WjnkZE9.png?1

Volgens mij kon je voorheen nog wel voor enkele centen EU Registered nemen, of voor ongeveer een euro een andere. Nu is de goedkoopste fatsoenlijke verzendmethode €2,16 :? Extra betalen voor een levertijd van 25 a 35 werkdagen is natuurlijk belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-09 17:54

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

O88088 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:47:
[afbeelding]

Volgens mij kon je voorheen nog wel voor enkele centen EU Registered nemen, of voor ongeveer een euro een andere. Nu is de goedkoopste fatsoenlijke verzendmethode €2,16 :? Extra betalen voor een levertijd van 25 a 35 werkdagen is natuurlijk belachelijk.
Of je neemt gewoon unregistered?

Dan hoef je ook niet obsessief ieder uur 17track te refreshen hopend op een status wijziging. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
[afbeelding]

'Registered' is bij Gearbest verschillend voor bijna ieder produkt, van gratis tot een tiental euro's. Ook wijzigen die tarieven regelmatig. Ik heb geen idee waarom.
Bpost registered levert bij mij overigens steeds binnen 2 weken, ben ik wel tevreden over, al krijg je tussen vertrek uit China tot vertrek uit BE naar NL meer dan één week geen updates.

[ Voor 5% gewijzigd door Medione1210 op 21-10-2017 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

Gisteren de Xiaomi Noise Cancellation In-ear Earphones gekocht. Ben heel erg benieuwd hoe deze zullen klinken, heeft iemand anders ze toevallig al? Heb nu zelf de Xiaomi Hybrid (de Piston 4 zeg maar) en ben er wel heel erg fan van.

EDIT: Krijg net bericht van Gearbest dat ze verstuurd zijn, dat was snel zeg. Ben ik niet gewend. 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Mitchell op 23-10-2017 09:26 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
[afbeelding]

Ze gebruiken EU Registered als 'garantie' voor de klant om onder de invoerrechten/belasting te blijven. Dit zegt natuurlijk niks, maar ze betalen je dan schijnbaar terug als je toch invoerrechten/belasting moet betalen.

De prijs van EU Registered is als het goed is dan ook per item verschillend, afhankelijk van de prijs en misschien ook wel pakkans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Wildfire schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:28:
[...]

Nope. Geen enkele update. Ik heb er dan ook genoeg van en tegen GearBest gezegd dat ik er niet meer in geloof en dat ik een refund wil. Ding ligt al een maand te verstoffen in Frankfijk blijkbaar, volgens mij zijn ze 'm gewoon kwijt ofzo.
Ondertussen staat hier al een veel luxer (en in NL gekocht) 13.3" laptopje te zoemen.

Alleen bij GearBest hebben ze een bord voor hun kop. Heb al meerdere malen aangegeven dat ik de order wil annuleren omdat het ding toch nooit meer gaat komen, sturen ze vandaag een mailtje dat ze 'm opnieuw gaan sturen... dat wil ik helemaal niet, malloten...

Volgens mijn tracking ligt het ding trouwens al een maand ergens bij de douane in Frankrijk maar niemand kan meer zeggen dan "om onbekende redenen". Daar schiet niemand iets mee op. Volgens mij is de zending gewoon kwijt want papierwerk had allang in orde gebracht kunnen worden in een maand tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
FunFair schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:03:
[...]

Ze gebruiken EU Registered als 'garantie' voor de klant om onder de invoerrechten/belasting te blijven. Dit zegt natuurlijk niks, maar ze betalen je dan schijnbaar terug als je toch invoerrechten/belasting moet betalen.

De prijs van EU Registered is als het goed is dan ook per item verschillend, afhankelijk van de prijs en misschien ook wel pakkans.
Het klopt niet wat je zegt. GB heeft geen enkel shipping methode waarmee ze garanderen dat het tax free verzonden wordt. DX.com en Banggood hebben zo'n mogelijkheid bijvoorbeeld wel, maar ook met beperkingen en max. mogelijke vergoeding.
Alleen bij GearBest hebben ze een bord voor hun kop. Heb al meerdere malen aangegeven dat ik de order wil annuleren omdat het ding toch nooit meer gaat komen, sturen ze vandaag een mailtje dat ze 'm opnieuw gaan sturen... dat wil ik helemaal niet, malloten...

Volgens mijn tracking ligt het ding trouwens al een maand ergens bij de douane in Frankrijk maar niemand kan meer zeggen dan "om onbekende redenen". Daar schiet niemand iets mee op. Volgens mij is de zending gewoon kwijt want papierwerk had allang in orde gebracht kunnen worden in een maand tijd.
Heb je de NL medewerker van GB op het FOK forum al ingeschakeld? Misschien kan hij iets voor je betekenen...

[ Voor 36% gewijzigd door Medione1210 op 23-10-2017 20:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
m3gA schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:14:
Hoe is de kwaliteit van die Aqara producten? Was aan het kijken om de Honeywell/Xiaomi aqara rookmelder te kopen.
Tijdje geleden alweer dat je het vroeg; maar alsnog: ik heb zelf zo'n xiaomi rookmelder hangen. Werkt goed samen icm xiaomi smart home; dwz dat zowel de melder als de gateway afgaan bij rook en er ook een pushmelding naar je telefoon verstuurd wordt.

Ik heb hem getest met een lucifer eronder; dat werkte. Onlangs ging de boel af na het openen van de oven, waar nog een restje lasagna op de bakplaat genoeg rook produceerde om de toeters af te laten gaan.

De tweede is onderweg (voor boven de 3d printer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Medione1210 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:00:
[...]

Het klopt niet wat je zegt. GB heeft geen enkel shipping methode waarmee ze garanderen dat het tax free verzonden wordt. DX.com en Banggood hebben zo'n mogelijkheid bijvoorbeeld wel, maar ook met beperkingen en max. mogelijke vergoeding.
Ik kan het niet meer terugvinden, maar op het fokforum stond op een gegeven moment wel een bericht van Gearbest dat dit wel zo was... Dat was nog de reden waarom ik destijds mijn sport-watch via deze manier heb laten verzenden...

maarja... vindt het maar eens terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
FunFair schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:32:
[...]

Ik kan het niet meer terugvinden, maar op het fokforum stond op een gegeven moment wel een bericht van Gearbest dat dit wel zo was... Dat was nog de reden waarom ik destijds mijn sport-watch via deze manier heb laten verzenden...

Ik weet 100% zeker dat het niet zo is; vraag ook maar aan de medewerker van GB op FOK. Ze geven alleen aan dat de kans met die methode het kleinst is, maar vervolgens vergoeden ze je niet als je toch tax moet betalen en dat doet Banggood wel.
Als iemand iets post wil niet zeggen dat het ook juist is.

Maar goed, iedereen moet bestellen waar hij zelf wil. Alleen moet wel de juiste info worden gegeven zodat je zelf het risico kan incalculeren.

[ Voor 13% gewijzigd door Medione1210 op 24-10-2017 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jomas
  • Laatst online: 05-10 10:42
FunFair schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:32:
[...]

Zie dit (gesloten) topic. Het laatste bericht van 7 juli 2017 geeft aan dat EU Express shipping niet volledig kan worden gegarandeerd .
http://forum.fok.nl/topic/2380129

[ Voor 18% gewijzigd door jomas op 24-10-2017 15:36 . Reden: Bericht was voor sommigen niet duidelijk genoeg. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
jomas schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:08:
[...]

Zie dit (gesloten) topic, laatste bericht van 7 juli dit jaar.
http://forum.fok.nl/topic/2380129
Daar staat het tegendeel, dat ze het dus niet garanderen.
Ik moet er, eerlijkheidshalve, wel bij zeggen dat ik vaak genoeg heb gelezen, o.a. in het Xiaomi vacuum topic, dat het zonder extra tax geleverd werd.
Maar!, Ze garanderen dus niks. Als je wel garantie wilt zul je naar bijv. BG of DX moeten. Ook garanderen sommige AE verkopers tax free verzending.

[ Voor 35% gewijzigd door Medione1210 op 24-10-2017 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:17

knakworst

Get more sats!

Medione1210 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:13:
[...]

Daar staat het tegendeel, dat ze het dus niet garanderen.
Inderdaad, geen garantie, maar inmiddels wel een stofzuiger, tablet, laptop, en andere accesoires boven EUR 22 allemaal zonder dat de douane een kick gaf ontvangen. Maar als het misgaat, ben je de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hindrikv
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11-2021
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/L37nVb2.png

Een keer wat anders dan rechtstreeks Nederland...
Misschien volgende keer gewoon weer ouderwets voor DHL kiezen!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
hindrikv schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:21:

Een keer wat anders dan rechtstreeks Nederland...
Misschien volgende keer gewoon weer ouderwets voor DHL kiezen!
Ach wat meer hopjes is ook zo erg niet. Ik heb jaren geleden een keer gehad dat een pakketje een omweg maakte via Paraguay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
  • Registratie: Maart 2014
knakworst schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:30:
[...]

Inderdaad, geen garantie, maar inmiddels wel een stofzuiger, tablet, laptop, en andere accesoires boven EUR 22 allemaal zonder dat de douane een kick gaf ontvangen. Maar als het misgaat, ben je de sjaak.
Dat van Sjaak valt nog wel mee vind ik. Je moet alleen BTW en administratiekosten betalen. Bij PostNL is dat €13,50 plus dus de 21% BTW.
Ik heb heel veel gekocht in China. Tot op heden is alleen een drone van €72,00 onderschept. Ik hou er altijd rekening mee met bestellen dat het zou kunnen gebeuren. Vaak is het zo dat hoe groter het pakketje is, hoe meer je kans loopt BTW te moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 21:06

RobertowNL

For your gear!

Kenzi schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 07:28:
[...]

Voor fietsen zou ik je de Xiaomi niet aanraden. Heb zowel de Sports Bluetooth headset als de Bluetooth receiver (met Pistons) van Xiaomi en beide verliezen regelmatig het signaal tijdens het fietsen als mijn telefoon in mijn broekzak zit. Tijdens wandelen etc geen last van, en binnenshuis zelfs signaal op de bovenverdieping (loft) maar tijdens fietsen gaat het mis.
Ik heb ze hier ook, maar nergens last van. Fiets er iedere dag mee naar het werk, telefoon in de broek of in de jas, maakt allemaal niets uit.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6turboextreme
  • Laatst online: 06-07 12:29
Ik ben in het weekend in Shenzhen, waar ik naar de SEG ga. Ik ben van plan een aantal producten aan te schaffen, waaronder een 3D printer (een Prusa i3 of een Anet A8). Ik zou het graag per pakket naar huis willen versturen. Hoe zit het met belasting? Zal ik gewoon taxes moeten betalen? Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

r6turboextreme schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 03:13:
Ik ben in het weekend in Shenzhen, waar ik naar de SEG ga. Ik ben van plan een aantal producten aan te schaffen, waaronder een 3D printer (een Prusa i3 of een Anet A8). Ik zou het graag per pakket naar huis willen versturen. Hoe zit het met belasting? Zal ik gewoon taxes moeten betalen? Thx :)
Je voert het product nog steeds in, dus ja, er is een kans dat je moet betalen.
(niet als je hem in je koffer meeneemt maar wel per pakket)

Je hebt ook kans dat de verzendkosten redelijk hoog zijn, tenzij je een business account bij SF, YT oid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6turboextreme
Kenzi schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 04:14:
[...]

Je hebt ook kans dat de verzendkosten redelijk hoog zijn, tenzij je een business account bij SF, YT oid hebt.
Ah ja dat kan wel inderdaad. Dus ik kan beter een grote koffer aanschaffen en alles proberen te proppen en hopen dat het meekan :-). Ik had een backpack op de heenweg maar die kan (denk ik) wel terug als handbagage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Kenzi schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 04:14:
[...]

Als je m meeneemt met de koffer en je wordt gecontroleerd door de douane, mag je alsnog betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Russel88 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 07:32:
[...]

Als je m meeneemt met de koffer en je wordt gecontroleerd door de douane, mag je alsnog betalen.
Niet als je onder de e 430,- blijft.
https://www.belastingdien...tent/ik-reis-buiten-de-eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

Ga je niet redden als je een 3D printer en nog wat andere gadgets haalt. :9

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:38
r6turboextreme schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 03:13:
Maar Als je bijv. voor een anet a8 gaat, zou ik gewoon het eu-warehouse van gearbest in de gaten houden. Die is vaak met een coupon voor +-125 te bestellen. ik heb er een voor 123 euro gekocht en voor 144(kwam toen ie net verzonden was er achter dat er een coupon is). Geen idee wat hij kost in china zo direct, maar voor het gezeur met verzenden etc(is ook een flinke doos die je niet zo maar in je bagage mee kan nemen) zou ik die lekker laten liggen in china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
-

[ Voor 100% gewijzigd door Janpietertje89 op 25-10-2017 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6turboextreme
lennertvdkort schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 08:52:
[...]

Maar Als je bijv. voor een anet a8 gaat, zou ik gewoon het eu-warehouse van gearbest in de gaten houden. Die is vaak met een coupon voor +-125 te bestellen. ik heb er een voor 123 euro gekocht en voor 144(kwam toen ie net verzonden was er achter dat er een coupon is). Geen idee wat hij kost in china zo direct, maar voor het gezeur met verzenden etc(is ook een flinke doos die je niet zo maar in je bagage mee kan nemen) zou ik die lekker laten liggen in china.
Gelijk heb je zeker! Ik wilde het voornamelijk ook als side-projectje hebben om een beetje mee te kloten in China. Ik zit hier namelijk nog drie maanden, vandaar. Ik zal het overwegen om het pas in NL te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 09:36
Ik heb een refund bij aliexpress aangevraagd (status nu Refund Processing) Nu vroeg ik me af hoelang dit ongeveer duurt? Ik kon wel de info van creditcard en andere betaalmethodes vinden maar niet die van ideal. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DuxXx
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-09 10:00
lennertvdkort schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 08:52:
[...]

GBNLSI02

Kijk eens aan... 110 euro
en een paar losse euro verzendkosten 8)7
Pagina: 1 ... 169 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic