Voor dat geld leek me dit wel handig, juist omdat ie desnoods uit een powerbank gevoed kan worden. Dus had ik er eentje besteld.oheng schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 00:31:
Gearbest heeft wat spullen in de aanbieding:
Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version voor € 4,18 met coupon code: NLSI-MIwifi
https://www.gearbest.com/network-cards/pp_607560.html
Let op: selecteer unregistered air mail. Dit is een code van 4 weken geleden die toevallig nog werkt, Gearbest heeft ook een andere, minder interessante aanbieding (chinese version 1 voor 5,81)
Heb hem nu binnengekregen maar jesses wat wil die app Google Play: MiHome een klerezooi aan permissies hebben zeg.

Weet iemand of je ook zonder die app contact met het ding kunt maken en daar in een webinterface e.e.a. kunt instellen? Ik kan wel contact met het eigen netwerkje van het ding maken en dat zit blijkbaar op 10.10.10.100 volgens Google Play: Network Speed maar verder dan dat kom ik niet. Hebben mensen die al wel contact hebben gemaakt via de app nog wat extra nuttige info waarmee ik verder kan komen? Direct via USB contact maken zou ook handig zijn maar of dát kan?
Heeft het ding bijv. een Wikipedia: Link-local address (APIPA)?