Heel herkenbaar, alleen gaat het bij mij vaak in vlagen. Dan weer heel lang niet en dan weer opeens tien items in een week ofzo. Sinds ik 5 weken geleden gestopt ben met roken, heb ik die verslaving een beetje vervangen door bladeren op banggood en consortenWaah schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:56:
[...]
mwa.... niet echt betrouwbaar
"Please note, you can only earn reward points for orders over US $2. Orders which are cancelled due to security reasons are not valid to claim reward points."
Dus wordt volgens mij afgerond, en onder de 2 dollar geld het niet. En veel orders bij mij zijn laag. maar:
Total reward points: 240
A2 level member
Your level is higher than 84% of other users.
Krijg het idee dat veel mensen 1x wat bestellen en daarna nooit weer
EDIT: dat dacht ik al... heb ff alles opgeteld (13 pagina's) en kom op 1080 euro... iets anders dan de 240 punten dus. Tussen Mei 2013 (eerste order) en nu. Dat puntensysteem is pas later ingevoegd.
250 euro per jaar dus gemiddeld. En daar zitten gelukkig ook veel orders tussen voor anderen en 1 telefoon.
Hoef nog niet te minderen dus gelukkig. Zit eigenlijks niets tussen wat achteraf niet nodig was.
Gisteren had ik zomaar een Xiaomi Mi Pad 3 thuis
Maar ook 2 hygrometers besteld, 1 voor thuis en 1 voor op kantoor
Verschillende kabeltjes en bluetooth-transmitter besteld voor beamer setup in de slaapkamer.
Vanmorgen dan ook maar een hoes en glazen beschermding voor op de tablet.
Geen idee wat ik nu nog moet bestellen.