Ik heb op 11.11 iets besteld bij ome Ali, dit is altijd prima verlopen. Echter lijkt het deze keer toch iets minder leuk te gaan, door de kerstdrukte wist ik dat het iets langer zou duren allemaal maar nu wacht ik al behoorlijk lang zonder statusupdate/teken van leven.
- Het betreft een RBxxxxxxxSG tracking nummer
- Verzonden met Singapore Post
- De laatste statusupdate is van 23-11
- internationalparceltracking.com geeft aan dat het pakketje nog niet bij hun bekend is (dus dat ik hem misschien af had moeten halen)
- De klantenservice van PostNL kan ook niks zien en geven weer aan dat ik bij de verkoper moet wezen om in het land van herkomst te kijken
De statusupdates van 17track;
2016-11-23 15:53 Despatched to overseas (Country code: NL)
2016-11-21 15:53 Received from Customer
Inmiddels heb ik al twee keer contact opgenomen met de verkoper (even mijn zorgen uitgesproken), die gaf aan nog even te wachten. Twee dagen geleden heb ik dit opnieuw gedaan en adviseerde mij om contact op te nemen met de lokale postservice. Dit heb ik gedaan, zonder resultaat dus.
Nu staat er bij de order dat de Purchase protection over 14 dagen ten einde loopt, maar er staat ook dit:
1. If your order does not arrive on 2017-01-14 , you can apply for a refund by opening a dispute.
2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here.
Maar als mijn buyer protection afloopt kan ik toch geen dispute meer openen?
Wat is nu de juiste vervolgstap om te doen? Geduldig wachten, een dispute openen, buyer protection verlengen? Zelf heb ik er in ieder geval weinig vertrouwen meer in. Graag jullie adviezen