• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Zoals ook in de topicwaarschuwing staat, zijn statusupdates niet de bedoeling hier. Verdere discussie hierover wordt dan ook verwijderd.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
Iemand enig idee waarom Tinydeal in hun mailings altijd vraagtekens of excuses in het onderwerp zet? Getting really annoying :+. Tot het punt waarop ik de mails eigenlijk altijd direct weggooi. M.i. is het veel interessanter om de beste aanbieding in het onderwerp te zetten, dat trekt de aandacht meer. Maar goed, benieuwd of ze daar nou echt een goede reden voor hebben.

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-11 15:57

Mitchell

Ondertitel

ksborg schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:36:
Iemand enig idee waarom Tinydeal in hun mailings altijd vraagtekens of excuses in het onderwerp zet? Getting really annoying :+. Tot het punt waarop ik de mails eigenlijk altijd direct weggooi. M.i. is het veel interessanter om de beste aanbieding in het onderwerp te zetten, dat trekt de aandacht meer. Maar goed, benieuwd of ze daar nou echt een goede reden voor hebben.
Als ik moet gokken dan gok ik erop dat ze een A/B test hebben gedaan waarbij ze erachter kwamen dat mensen vaker zo'n email lezen. Ikzelf negeer de subject over het algemeen toch als het gaat om nieuwsbrieven en kijk toch wel wat er in staat. :P

Signature

• Bvapple
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05-11 12:57
Eerste keer een pakketje via Malaysia post. Had 3 dingen besteld op 11/11. Via China post zijn er al lang binnen, maar via Malaysia post blijft dit duren... Iemand ook iets besteld op 11/11 via Malaysia Post ? Is dit van jullie al binnen ?

iPhone XR 128 GB - iPad Pro 2017 12.9" 64 GB - Macbook Pro 15" mid 2014

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:19
Bvapple schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:39:
Eerste keer een pakketje via Malaysia post. Had 3 dingen besteld op 11/11. Via China post zijn er al lang binnen, maar via Malaysia post blijft dit duren... Iemand ook iets besteld op 11/11 via Malaysia Post ? Is dit van jullie al binnen ?
Ik heb op 12/11 iets besteld via TinyDeal, verzonden via Malaysia Post. Staat sinds 30/11 op
2016-11-30 21:56 MPC PMIH (KLIA), Item Sent to NETHERLANDS
2016-11-30 21:56 MPC PMIH (KLIA), Item Posted Over The Counter to Netherlands

Maar zo te lezen in dit topic kan het wel eens weken duren.

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:19
Ach bij mij zijn ook pas 2/4 producten van de 11.11 sale binnen. We wachten rustig af, en anders openen we lekker een dispute.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-11 17:07
Bvapple schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:39:
Heb ook iets 11 november besteld nog steeds niet binnen. Via Gearbest.
Dit jaar heb ik alles binnen 2-3 weken ontvangen wat ik heb besteld uit Azie.

Dit is het eerste product wat langer dan een maand duurt.

• Blucky
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-10 16:10

Blucky

Still tweaking my profile

Joostje123 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:02:
[...]

Heb ook iets 11 november besteld nog steeds niet binnen. Via Gearbest.
Dit jaar heb ik alles binnen 2-3 weken ontvangen wat ik heb besteld uit Azie.

Dit is het eerste product wat langer dan een maand duurt.
ik zit met het zelfde probleem op dit moment.
Op 15 november heb ik 3 dingen besteld (alixpress) en 2 daarvan zijn nog steeds niet binnen.
1 pakketje is 2 weken geleden bezorgd best wel netjes maar die andere liggen in Zwitserland volgens de track & trace. hoelang mag de verzending er maximaal over doen?

Feeling lucky...Phunk

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Same here, duidelijk langer wachten dan eerder in het jaar....

Maar ja, vergeet niet mensen, het is ook een stuk drukker in China in aanloop naar de Westerse feestmaand. Feit blijft dat een pakje dat 2 maanden onderweg is nog steeds geen uitgestorven soort is ;)

Van maart tot oktober gaat het vaak wat sneller, maar november tot februari blijft een aanmerkelijk drukkere periode.

Als je zeker wilt zijn van cadeautjes uit China voor in de feestmaand, dan moet je dat uiterlijk in oktober besteld hebben. Als je later bestelt kan het op tijd komen, maar is het geen zeldzaamheid dat de pakjes niet op tijd onder de boom liggen (laat staan in de zak voor Sinterklaas).

[ Voor 27% gewijzigd door ralph075 op 14-12-2016 10:35 ]

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-09 22:21
Mijn Gearbest EU warehouse pakketje heeft er bijna 3 weken over gedaan om aan te komen. Een paar dagen nadat ik contact had opgenomen met Gearbest kwam er eindelijk beweging in de T&T. Als het goed is ontvang ik mijn dashcam vandaag. Uit China komen pakketjes sneller aan :p . Een Rii i8+ van Gearbest komt als het goed is een dezer dagen (is al in NL) die is pas 1 week onderweg.

• Nijntje12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 06:53
Nou china is niet altijd sneller, wacht al sinds 8 november op iets haha. Geduld is er om te hebben maar hoop toch wel dat die zo snel mogelijk gescand word. Volgens mij kwam deze ook per trein dus dan duurt het nog langer.

• japie101
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:48
Wasabi! schreef op zondag 11 december 2016 @ 23:36:
Ik had een Blitzwolf ip cam gekocht, invoerrechten moeten betalen, €19,75 over een waarde van US$36,=. Ding werk niet naar behoren, krijg dus een nieuw exemplaar met een factuurwaarde van 0. Weer een verzoek van Postnl om aangifte te doen, mag weer €19,75 betalen, tevens uitgelegd dat de vorige dus defect was en bewijs van de correspondentie. Helpt helaas niet. Terugsturen was geen optie, nog duurder, maar dan kan ik theoretisch, de betaalde kosten weer terugvragen, omdat het weer het land/Europa uitgaat. Zo werkt het ook met EXA formulieren in de transportsector, dat is als het ingeklaard is.
Toevallig via Banggood gekocht?
Als je daar Priority Direct Mail als verzendkosten selecteert zijn er verder geen kosten, en als die er wel zijn, zijn ze voor rekening van Banggood.

Ik heb toevallig dezelfde camera op deze manier zonder bijkomende kosten ontvangen.

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:23
Speedfightserv schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:37:
ik weet dat hij hier populiar is, de Xiaomi pistons,

in de aanbieding bij Banggood voor 6 euro:

http://www.banggood.com/O...e-With-Mic-p-1044879.html

Goedkoper bij GB: http://www.gearbest.com/piston-_gear/
Besteld na deze post, net ontvangen. Gratis verzending van gearbest. Blijf mij verbazen hoe goedkoop het tegenwoordig kan en deze oortjes zijn qua geluidskwaliteit beter dan mijn oortjes van de bax-shop!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:04

CyBeRSPiN

sinds 2001

Heb op 11.11 bij AliExpress een hele hoop besteld. Bij een shop een ding gekocht (A) en bij dezelfde shop 2x een ander ding (B ).
A is al geruime tijd binnen, B nog niet. Het gekke is: de track and trace code van A en B zijn identiek.. Dus denk dat het hier mis is gegaan..
Krijg vorige week mail dat mn buyer protection ging verlopen, dus heb dispute aangemaakt en refund aangevraagd.
Nu krijgt ie de status 'Invalid'
buyer didn't provide the post office documents, the outer packing picture or all receiving goods weight in one picture
Eh.. Hoe kan ik nou een foto maken van het niet ontvangen pakketje 8)7
Bij complaint staat trouwens 'Missing some goods', maar als reason had ik 'Purchase Protection is running out, but package is still in transit'.

Daarnaast staat dit er:
Dear buyer:Your claim is totally confirmed.Since it's requested that both the seller and the buyer provided the evidence,the dispute is jugded as "invalid" temporarily.We'd inform the seller to provide the evidence at the same time.Then we'd judge the dispute again accordingly.Thanks for your understanding.
Iemand ervaring hiermee?

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeRSPiN op 14-12-2016 14:45 ]

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-11 16:18

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik denk dat je toch de verkeerde reden hebt aangekruist, want als je 'still in trasit' kiest dan staat er duidelijk bij dat je geen evidence hoeft up te loaden.

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

The Inquisitor schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:58:
Ik denk dat je toch de verkeerde reden hebt aangekruist, want als je 'still in trasit' kiest dan staat er duidelijk bij dat je geen evidence hoeft up te loaden.
Ja had ik om die reden ook niet geupload.. Had proposal gedaan: 100% refund.
Dus snap de reactie vanuit Ali nu niet.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

CyBeRSPiN schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:11:
[...]

Ja had ik om die reden ook niet geupload.. Had proposal gedaan: 100% refund.
Dus snap de reactie vanuit Ali nu niet.
Ja, want sterker nog: je bent altijd verplicht om iets up te loaden bij een dispuut tenzij je kiest voor 'still in transit' optie. Hmm, dan weet ik het ook niet.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:39
Het beste wat je m.i. zou kunnen doen als buyers protection dreigt te verlopen maar de goederen nog onderweg zijn is de buyers protection periode te verlengen en wat langer geduld oefenen ook al ben je er vrij zeker van dat je product niet zal aankomen. Je hebt dan in ieder geval "goede wil" getoond.
Vervolgens aangeven dat je product nog steeds niet is ontvangen en dat je de buyers protection periode / delivery time al hebt verlengd en een beroep doen op de "On-time Delivery" clausule (60 dagen).
Eventueel melding maken van het feit dat de de trackingcode niet werkt (om het probleem naar de verkoper te verleggen). Jij als koper kan het pakketje niet traceren.

Ik heb gisteren nog om een refund gevraagd en deze is vandaag goedgekeurd.
Ik had een overhemd ontvangen maar ze hadden de verkeerde maat gestuurd. Best jammer want het shirt is van goede kwaliteit en mooi afgewerkt.
Ik heb een geschil geopend voor een volledige refund en een foto als bewijs bijgevoegd.

Unfortunately, the shirt i received was in the wrong size: 40/L and doesn't fit. I ordered a 42/XXL shirt.
Can you resent a shirt with the correct size: 42/XXL? Or give a full refund?

Ik motiveer zo min mogelijk en in eenvoudig Engels (en misschien ook foutief).

Toevoeging: ik heb eerst een gewoon orderbericht achter gelaten met min of meer dezelfde tekst als het dispuut. Nadat ik twee dagen na plaatsing van het bericht nog geen reactie van de verkoper had ontvangen heb ik het geschil geopend. In principe moet je eerst contact opnemen met de verkoper voordat je een geschil opent.

The dispute (order id:) has been closed today and we have made a mediation.
Result:
Your claim is accepted.
Final resolution: Full Refund (no need to return goods)
You can log in to … to check the details.
Thank you for your cooperation and support, and hope you have a great experience shopping with AliExpress. Your understanding and cooperation will be appreciated.

Reminder: Normally buyer will receive the refund in 3-15 business days.
Best regards,

AliExpress Case Management Team

[ Voor 9% gewijzigd door ariekanari op 14-12-2016 17:47 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• mathy_
  • Laatst online: 19:58
Vandaag mijn Roidmi 2S binnen gekregen van Gearbest.
29nov besteld, 1dec verzonden en vandaag binnen.

Daarnaast vorige week ook de controller van Xiaomi binnen gekregen
(ook via gearbest, binnen 2 weken binnen).
Dit is echt mijn beste uitgave ooit, Emulator van de NES op mijn 55" andriod tv en gaan _/-\o_

De Roidmi werkt opzich prima, alleen mijn auto radio werkt niet helemaal mee.
Deze veranderd van zender ondanks dat de verbinding prima is en hij goed helder klinkt.
In een andere auto getest en daar blijft de radio wel op de juiste frequentie staan. :'(
Dit ga ik morgen nog even uitzoeken of ik het anders voor elkaar krijg (andere frequentie misschien??)

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-11 15:03
mathy_ schreef op woensdag 14 december 2016 @ 21:06:

Daarnaast vorige week ook de controller van Xiaomi binnen gekregen
(ook via gearbest, binnen 2 weken binnen).
Dit is echt mijn beste uitgave ooit, Emulator van de NES op mijn 55" andriod tv en gaan _/-\o_

Deze veranderd van zender ondanks dat de verbinding prima is en hij goed helder klinkt.
In een andere auto getest en daar blijft de radio wel op de juiste frequentie staan. :'(
Dit ga ik morgen nog even uitzoeken of ik het anders voor elkaar krijg (andere frequentie misschien??)
Welke emulator gebruik je dan?

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:51
RDS uitzetten gok ik

[ Voor 36% gewijzigd door 418O2 op 15-12-2016 09:17 ]

• mathy_
Nostalgia.NES
Google Play: Nostalgia.NES (NES Emulator)
Ik zou hier straks even naar kijken, RDS kwam ik gister avond niet tegen in het menu (zit er wel op volgens de handleiding)

• 418O2
mathy_ schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:06:
[...]

Ik zou hier straks even naar kijken, RDS kwam ik gister avond niet tegen in het menu (zit er wel op volgens de handleiding)
Ik heb het nog niet gezien of iets over gelezen. Ik bedoelde RDS uitzetten op je radio.

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Uiteindelijk goedgekomen met mijn dispute op Ali..
Verkoper stelde voor om opnieuw bestelling te plaatsen, en te wachten met betalen zodat hij de prijs naar $0.01 kon aanpassen. Heel netjes afgehandeld dus :)

• mathy_
418O2 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:12:
[...]

Ik heb het nog niet gezien of iets over gelezen. Ik bedoelde RDS uitzetten op je radio.
Nou RDS kan uit gezet worden, maar het haalt helaas niks uit.
Ben bang dat ik iemand anders er blij mee moet maken, want hij werkt wel super in een andere auto.

Nu maar eens gaan verdiepen in een Android radio of iets dergelijks.

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024

Is de Roidmi compatibel met alle muziekdiensten? Met andere woorden, als ik deze inplug kan ik dan gebruik maken van mijn muziek op de iphone, Spotify enz? Dit vind ik belangrijker dan de radiofunctie namelijk :o

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-11 14:44

red bull

Keeps me awake !

Benn1e schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:51:
[...]

Is de Roidmi compatibel met alle muziekdiensten? Met andere woorden, als ik deze inplug kan ik dan gebruik maken van mijn muziek op de iphone, Spotify enz? Dit vind ik belangrijker dan de radiofunctie namelijk :o
Je moet het zien als een bluetooth --> fm adapter, geen probleem dus!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:55

HellBeast

Oh My GoT!

Wat een grappig apparaat die Rodmi, maar is het niet zo dat een ander jouw telefoongesprekken kan meeluisteren tijdens het filerijden? Een andere auto kan toch ook het FM signaal ontvangen, mits die redelijk dichtbij is? Lijkt me wel een minpunt.

Beauty is in the eye of the beerholder

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:36
HellBeast schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:19:
Wat een grappig apparaat die Rodmi, maar is het niet zo dat een ander jouw telefoongesprekken kan meeluisteren tijdens het filerijden? Een andere auto kan toch ook het FM signaal ontvangen, mits die redelijk dichtbij is? Lijkt me wel een minpunt.
Je zet je Roidmi toch meestal op een FM signaal dat niet gebruikt wordt door een zender? Dus kans dat iemand op dezelfde frequentie komt is wel echt (onmogelijk) klein.
Zeker wanneer anderen gebruik maken van RDS, dan moet je nooit meer zappen.

• 418O2
HellBeast schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:19:
Zo goed is het bereik niet denk ik. Mijn sigarettenplug moet alleen even schoongemaakt worden, want hij krijgt niet constant stroom.

• MsG
  • Laatst online: 20:04

MsG

Forumzwerver

Bvapple schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:20:
Weet er iemand of die pakketten van Banggood via Laos Post uit augustus eigenlijk nog ooit verzonden worden ? Was 'untracked' verzonden dus weet ik er niets van.
Even hier op inhakend. Recentelijk heb ik een deel van de Laos artikelen alsnog mogen ontvangen. Helaas maar 1 motortje van de 4, een vriend van me kreeg ze alle 4 binnen :-P. Maar het is alsnog leuk meegenomen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

mathy_ schreef op donderdag 15 december 2016 @ 21:51:
[...]

Nou RDS kan uit gezet worden, maar het haalt helaas niks uit.
Ben bang dat ik iemand anders er blij mee moet maken, want hij werkt wel super in een andere auto.

Nu maar eens gaan verdiepen in een Android radio of iets dergelijks.
Maar heb je het nou uitgezet op je radio?
Een radio kan via RDS immers overschakelen op andere zenders als deze iets uitzenden zoals verkeersinformatie etc. Dat ligt allemaal aan de instellingen van je autoradio.

Als je dat hebt gedaan... hmm, frappant probleem.

• mathy_
The Inquisitor schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:13:
[...]

Een radio kan via RDS immers overschakelen op andere zenders als deze iets uitzenden zoals verkeersinformatie etc. Dat ligt allemaal aan de instellingen van je autoradio.

Ja heb het zeker uit gezet.
Het is inderdaad een raar probleem, maar wat echt in de radio gezocht moet worden:(
Vandaag getest bij iemand anders met een Ford focus uit 2006 en daar gebeurd het zelfde.

Ligt echt aan de blauwpunk radio of ik kan er niet mee omgaan (wat me niet heel vaak voorkomt)

• TravockMD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-11 23:03
The Inquisitor schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:13:
[...]

RDS zelf is volgens mij niet uit te zetten. (Is namelijk ook tekst in beeld van de radio zoals Zender naam, programma naam. etc.)
Dat specifieke deel waar je op doelt, is de TA of TP functie. (Verkeersinfo). Als de radio dit ondersteund, is dit los uit te zetten.

• mathy_
TravockMD schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:52:
[...]

RDS zelf is volgens mij niet uit te zetten. (Is namelijk ook tekst in beeld van de radio zoals Zender naam, programma naam. etc.)
Dat specifieke deel waar je op doelt, is de TA of TP functie. (Verkeersinfo). Als de radio dit ondersteund, is dit los uit te zetten.
RDS staat nu uit en zender namen komen inderdaad niet meer in beeld, dus uit kan het wel. Voor de rest alle opties uitzetten helpt ook niet. Ik kan bij seek alleen best en sens in vullen wat inhoud dat dat hij bij Best alleen "HD" zenders ontvangt en bij Sens hij ook mindere zenders onthoud, ook bij sens gaat hij automatisch naar een ander kanaal

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit is niet de plek om uitgebreide discussie te voeren over een product. Zou er misschien een nieuw topic aangemaakt kunnen worden voor de Roidmi?

Tweakers Discord

• MsG
  • Laatst online: 20:04

MsG

Forumzwerver

Is het bij Gearbest eigenlijk standaard zo dat je langs de douane komt boven de 22,- euro? Bij Alie en Banggood is dat bijna nooit zo, terwijl het bij sommige webwinkels standaard zo is, bijvoorbeeld Hobbyking.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:56
MsG schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:33:
Is het bij Gearbest eigenlijk standaard zo dat je langs de douane komt boven de 22,- euro? Bij Alie en Banggood is dat bijna nooit zo, terwijl het bij sommige webwinkels standaard zo is, bijvoorbeeld Hobbyking.
Vorige week Camera van 45 euro geleverd via Gearbest.
Niet via douane

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:26

pinda powerrr

Slow down...

Ook USB powered leds kunnen gevaarlijk zijn. Onderstaande kerstverlichting, begon na een tijdje vrolijk te roken en er waren al wat leds zwart geworden. Geur was ook heerlijk :X

https://nl.aliexpress.com...ersion=&categoryId=150403

Afrader dus :N

Waiting on the world to change

• henidde
  • Laatst online: 08-11 18:59
Iemand hier in Nederland die de Xiaofang/Xiaomi camera aan de praat heeft gekregen (http://www.gearbest.com/ip-cameras/pp_487830.html)?

Als ik de Mi Home app download dan zie ik hem er niet tussenstaan. Of werkt dit in Nederland niet?

.

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-10 00:46
pinda powerrr schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:46:
Ook USB powered leds kunnen gevaarlijk zijn. Onderstaande kerstverlichting, begon na een tijdje vrolijk te roken en er waren al wat leds zwart geworden. Geur was ook heerlijk :X

Ik verbaas me telkens weer over de feedback tellingen. Deze led snoer heeft 1104 keer feedback ontvangen.

Kijk je in het overzicht van de stemmen met 5, 4, 3, 2 of 1 ster, dan staan er daar 182 + 14 + 2 + 1 + 1 = 200. Dat is flink lager dan 1104. Klik je dan op de [1] achter de "1 star" dan verschijnen eronder weer 9 reacties met 1 ster.

Soms zie je ook producten met meer stemmen dan bestellingen. Hoe krijgen ze dat voor elkaar?

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-11 23:39

mark-k

AKA markkNL

f.v.b schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:45:
[...]

Ik verbaas me telkens weer over de feedback tellingen. Deze led snoer heeft 1104 keer feedback ontvangen.

Kijk je in het overzicht van de stemmen met 5, 4, 3, 2 of 1 ster, dan staan er daar 182 + 14 + 2 + 1 + 1 = 200. Dat is flink lager dan 1104. Klik je dan op de \[1] achter de "1 star" dan verschijnen eronder weer 9 reacties met 1 ster.

Soms zie je ook producten met meer stemmen dan bestellingen. Hoe krijgen ze dat voor elkaar?
Ik vind het erger dat je om de comments in die feedback naar het Nederlands te vertalen de optie "Translate to Turkish" moet aanvinken :X :X

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:26

pinda powerrr

Slow down...

Het grappige is ,dat wanneer je feedback wil achterlaten met maar één ster, plotseling de optie staat aangevinkt om te reageren met je eigen naam. Ja, die had ik door... 8)

Waiting on the world to change

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Beste China choppers, ben op zoek naar druipkaarsen en dacht die wel even in China te bestellen. Dat valt nog niet mee, het enige wat ik gevonden heb is bij Alibaba

https://www.alibaba.com/p...-belongs_60544755081.html

Bij de meer bekende winkels na een avondje zoeken niets gevonden, is er iemand die wel eens druipkaarsen in China heeft besteld of ze toevallig in een webshop is tegengekomen?

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

user-100 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 01:35:
Beste China choppers, ben op zoek naar druipkaarsen en dacht die wel even in China te bestellen. Dat valt nog niet mee, het enige wat ik gevonden heb is bij Alibaba

https://www.alibaba.com/p...-belongs_60544755081.html

Bij de meer bekende winkels na een avondje zoeken niets gevonden, is er iemand die wel eens druipkaarsen in China heeft besteld of ze toevallig in een webshop is tegengekomen?
Ik weet niet hoeveel je er wilt bestellen, maar bij alibaba moet je er 200.000 stuks bestellen.

Lijkt me in het geval van de druipkaars om dit dus beter in NL te bestellen. Eerste hit op Google: http://www.vankaarstotser...multicolor-set-van-2.html

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

henidde schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:38:
Iemand hier in Nederland die de Xiaofang/Xiaomi camera aan de praat heeft gekregen (http://www.gearbest.com/ip-cameras/pp_487830.html)?

Als ik de Mi Home app download dan zie ik hem er niet tussenstaan. Of werkt dit in Nederland niet?
Ik heb hem zelf niet maar als ik de Mi Home app start dan kan ik hem toevoegen:
Start app - het + teken rechtsbovenin - Add device - Add camera products - staan 4 camera's waarvan 2 de Xiaofang.

Mogelijk moet je je Locale nog aanpassen in de Settings naar Mainland China.

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Chocoball schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:22:
[...]

Ik heb hem zelf niet maar als ik de Mi Home app start dan kan ik hem toevoegen:
Start app - het + teken rechtsbovenin - Add device - Add camera products - staan 4 camera's waarvan 2 de Xiaofang.

Mogelijk moet je je Locale nog aanpassen in de Settings naar Mainland China.
De locale hoef je niet aan te passen. de camera werkt ook met de Engelstalige app. Alleen blijft de bediening van de camera zelf in het Chinees, alsmede ook het vrouwke wat tegen je praat. Maar aangezien je alleen een qrcode hoeft te scannen en de bediening verder zichzelf uitlegt moet dat de meeste hier wel lukken.

ps. de pre-CNY drukte is weer aan de gang, hoop voorbereidingen en vakantieplanningen.
Als mensen iets perse snel binnen willen hebben zou ik opschieten met bestellen.
CNY begint dit jaar eind januari en naar verwachting zal dit jaar weer een groot gedeelte van personeel niet terug keren dus lekker drukke periode dan :o
Kenzi schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:02:
[...]

De locale hoef je niet aan te passen. de camera werkt ook met de Engelstalige app.
Ik bedoelde eigenlijk de Locale in de MiHome app niet van het OS. ;)

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:26
Aankoopadvies is niet de bedoeling van dit topic.

[ Voor 88% gewijzigd door Yorinn op 19-12-2016 09:53 ]

Verwijderd

f.v.b schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:45:
[...]
In de iOS app kan ik "Leave feedback" kiezen, vervolgens de filter op "All products" zetten en dan krijgen recente orders, waar ik reeds feedback voor heb achtergelaten, een "Leave additional feedback" knop.

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar wellicht dat zo'n "additional feedback" apart geteld wordt.

• Speedfightserv
  • Laatst online: 07-11 15:03
pelt schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:18:
[mbr]Aankoopadvies is niet de bedoeling van dit topic.[/]
ik heb deze:
http://eu.banggood.com/Wh...Outdoor-wp-Eu-921885.html

in de zomer werkt hij de hele nacht, in de winter een aantal uur nadat het donder wordt.

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-11 21:15
fout deleted

[ Voor 95% gewijzigd door MaTr1x op 19-12-2016 15:56 ]

π MW finishers

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-10 00:46
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:35:
[...]

In de iOS app kan ik "Leave feedback" kiezen, vervolgens de filter op "All products" zetten en dan krijgen recente orders, waar ik reeds feedback voor heb achtergelaten, een "Leave additional feedback" knop.

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar wellicht dat zo'n "additional feedback" apart geteld wordt.
Op dit product zijn er 171 orders en 247 stemmen:

https://www.aliexpress.com/item//32568115155.html

Op andere plekken staat dan weer dat er 116 keer feedback is gegeven. Die 116 is volgens mij het correcte getal want dat is ongeveer het percentage wat je ook bij andere producten ziet. Er is 4 keer "additional feedback" gegeven.

Op Amazon zie je nog wel eens dat een verkoper een succesvol product dat niet meer verkocht wordt "omkat" naar een ander product. In de reviews kom je dan opeens verwijzingen naar het oude product tegen.

Maar ook met die truc krijg je het niet voor elkaar om meer reviews dan orders te verzamelen.

[ Voor 5% gewijzigd door f.v.b op 19-12-2016 23:33 ]

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

• Ron
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-11 08:11

Ron

freestyler2 schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:03:
[...]

Ik weet niet hoeveel je er wilt bestellen, maar bij alibaba moet je er 200.000 stuks bestellen.

Lijkt me in het geval van de druipkaars om dit dus beter in NL te bestellen. Eerste hit op Google: http://www.vankaarstotser...multicolor-set-van-2.html
nope, zoveel kunnen ze er leveren, 100 Box/Boxes (Min. Order) staat er zelfs bij
US $0.5 - 1.2 / Box

dus als je 50 euro aan kaarsen wil uitgeven heb je al meer dan 10 keer zo veel kaarsen

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:34
ronald245 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 00:14:
[...]

nope, zoveel kunnen ze er leveren, 100 Box/Boxes (Min. Order) staat er zelfs bij
US $0.5 - 1.2 / Box

dus als je 50 euro aan kaarsen wil uitgeven heb je al meer dan 10 keer zo veel kaarsen
En als je héél slecht bent, vraag je of ze van elke kleur een "free sample" kunnen sturen >:)

iRacing Profiel

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik zie nogal vaak statusupdates langskomen. Zoals ook in de topicwaarschuwing staat, is dit NIET de bedoeling van het topic. Kunnen we hier dan ook mee stoppen?

Tweakers Discord

• dwizzy
  • Laatst online: 04-11 14:17

dwizzy

Weaponised confusion

pinda powerrr schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:46:

Dank voor de waarschuwing, zijn vandaag bij me binnengekomen nèt nadat ik jouw topic las. Bouwkwaliteit ziet er ook erbarmelijk uit; ik laat ze maar niet onbewaakt in de logeerkamer liggen. Bedoeling was sowieso (heb rode besteld) om het achterop mijn fiets te binden :+

Wealth with work. Pleasure with conscience. Knowledge with character. Commerce with morality. Science with humanity. Religion with sacrifice. Politics with principle.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

dwizzy schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:36:
[...]
Dank voor de waarschuwing, zijn vandaag bij me binnengekomen nèt nadat ik jouw topic las. Bouwkwaliteit ziet er ook erbarmelijk uit; ik laat ze maar niet onbewaakt in de logeerkamer liggen. Bedoeling was sowieso (heb rode besteld) om het achterop mijn fiets te binden :+
Ik heb USB powered LEDs op mijn TV geplakt. Niet deze strip, maar meer zo'n 5050 strip. Gelukkig gaat deze strip alleen aan als mijn tv aangaat (via TV USB poort), maar ik houd het in de gaten voor eventuele rare luchtjes.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-11 14:38
Kenzi schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:02:
[...]

De locale hoef je niet aan te passen. de camera werkt ook met de Engelstalige app. Alleen blijft de bediening van de camera zelf in het Chinees, alsmede ook het vrouwke wat tegen je praat. Maar aangezien je alleen een qrcode hoeft te scannen en de bediening verder zichzelf uitlegt moet dat de meeste hier wel lukken.

ps. de pre-CNY drukte is weer aan de gang, hoop voorbereidingen en vakantieplanningen.
Als mensen iets perse snel binnen willen hebben zou ik opschieten met bestellen.
CNY begint dit jaar eind januari en naar verwachting zal dit jaar weer een groot gedeelte van personeel niet terug keren dus lekker drukke periode dan :o
Hoe is de beeldkwaliteit tov de Yi Ants 720 night vision?

• Neyluzz
  • Laatst online: 22:30
HoppyF schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:05:
[...]

Ik heb pas de Ruixin Pro III besteld bij Aliexpress prijs rond de 22 euro.

http://www.aliexpress.com...-4-Stone/32363683245.html
Hoe bevalt 'ie? Ik wil 'm ook aanschaffen en lees positieve verhalen :)

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:57
Neyluzz schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:37:
[...]

Hoe bevalt 'ie? Ik wil 'm ook aanschaffen en lees positieve verhalen :)
Bevalt prima.
Wellicht kun je later (of meteen) nog twee extra slijpstrips aanschaffen die extra fijn slijpen.
Zeg maar een glanzend slijpvlak.
Dit is niet absoluut noodzakelijk het kan ook met de meegeleverde slijpstenen.

• digitalus101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-11 10:07
Ik heb pakketje via aliexpress besteld en volgens aliexpress standard shipping is dit pakket afgeleverd. Helaas heb ik niks binnen gekregen noch is er een briefje achtergelaten. De track en trace code levert niks op via de postnl site. De purchase protection verloopt over 7 dagen. Iemand enig idee wat te doen?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Leuke flashdeal bij Gearbest
:

http://www.gearbest.com/ip-cameras/pp_487830.html

Ik heb er maar meteen 2 gekocht. Zoals de comments daaronder vertellen is het wel bijna een 1 op 1 kopie van dit:

https://www.kickstarter.c...hd-smart-home-camera-ever

Redirect met referral naar Pepper verwijderd.

[ Voor 23% gewijzigd door Yorinn op 22-12-2016 13:37 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• mauriceho84
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22:27
Ik heb een aantal weken geleden hetzelfde gehad, na op Postnl gecontacteerd te hebben op Facebook hebben ze het pakket terug gevonden bij een pick up point in de buurt en hen gevraagd het pakket nog even vast te houden zodat ik deze alsnog op kon halen.
HoppyF schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:17:
[...]

Bevalt prima.
Wellicht kun je later (of meteen) nog twee extra slijpstrips aanschaffen die extra fijn slijpen.
Zeg maar een glanzend slijpvlak.
Dit is niet absoluut noodzakelijk het kan ook met de meegeleverde slijpstenen.

[ Voor 0% gewijzigd door mauriceho84 op 22-12-2016 12:53 . Reden: Verkeerde bericht gequote, was voor brusuro ]

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:09
Notna schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:51:
[mbr]Redirect met referral naar Pepper verwijderd.[/]
Op Pepper stond nog wel deze kortingscode: xiaofang waardoor de camera net onder de importkostenvrijegrens valt :)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Notna

Notna

Where are you?®

LordSinclair schreef op donderdag 22 december 2016 @ 14:36:
[...]

Op Pepper stond nog wel deze kortingscode: xiaofang waardoor de camera net onder de importkostenvrijegrens valt :)
Klopt, vandaar ook de link naar Pepper in the first place :')

Nog een tip: zet de shipping location en Display price naar NL/EUR. Dan kom je 2 euro goedkoper uit dan dat je PayPal de currency conversion laat doen.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

m3gA schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:43:
[...]

Hoe is de beeldkwaliteit tov de Yi Ants 720 night vision?
Yi camera's zijn beter imho, zeker de 1080P versie van de Yi.

De Xiaofang ziet er grappig uit maar gezien de prijs en specs is het nou niet echt speciaal.
Het voetje kan je niet echt ver verstellen zonder dat hij omvalt. En niet draaibaar op afstand is toch wel een minpunt vergeleken met de concurrentie zoals bijv de Dahua.

Misschien is het een leuke camera als je de Mi Home base station hebt maar verder is het jammer dan Xiaomi en Yi elkaar niet zo meer liggen. Yi had toch de betere techniek in huis dan de fabrikant die ze nu gebruiken.

(waarschijnlijk zullen een hoop mensen die hem bij gearbest etc bestellen lang moeten wachten. de camera wordt verkocht via de crowdfunding site van xiaomi en is maar beperkt leverbaar.)

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik heb deze besteld:
http://www.gearbest.com/ip-cameras/pp_330680.html

Erg tevreden mee. Via de app op afstand te draaien (355 graden horizontaal, ook verticaal draaibaar).
Inclusief nightvision. Gebruik het hier als babycam. Ook koppelbaar met Synology zonder rare sprongen.

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-11 12:28

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Notna schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:51:
Leuke flashdeal bij Gearbest
:

http://www.gearbest.com/ip-cameras/pp_487830.html

Ik heb er maar meteen 2 gekocht. Zoals de comments daaronder vertellen is het wel bijna een 1 op 1 kopie van dit:

https://www.kickstarter.c...hd-smart-home-camera-ever

[mbr]Redirect met referral naar Pepper verwijderd.[/]
Lees ik nou goed dat je deze ook kunt gebruiken als je geen netwerk hebt? Dus direct connecten met je telefoon? Dat zou de ideale babyfoon zijn of op locatie een tijdelijke camera icm powerbank.

• Notna

Notna

Where are you?®

Eric_Cantona schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:38:
[...]

Lees ik nou goed dat je deze ook kunt gebruiken als je geen netwerk hebt? Dus direct connecten met je telefoon? Dat zou de ideale babyfoon zijn of op locatie een tijdelijke camera icm powerbank.
Volgens mij wel :)

Afbeeldingslocatie: http://des.gearbest.com/uploads/pdm-desc-pic/Electronic/image/2016/12/21/1482284410117556.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 22-12-2016 19:09 ]

• The Unbelievabl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-11 14:12
D0gtag schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:50:
[...]

Niet echt een aanbieding, voor de zelfde prijs bij Gearbest gekocht, maand geleden. Als het de hybrids waren geweest was het een koopje ja :9 Bij GB kosten ze nu trouwens 5.15€.
Nano review: van alle goedkope china headsets pistons/hybrids/kz-ATE-s/KZ-ZS3 die ik heb gekocht zijn de KZ ATE/ZS3's beste in bass en de hybrids beste algemeen. Dagelijks gebruik/gym is de KZ ATE meest gebruikt. KZ-ZS3 zitten onhandig en vallen vaak uit je oor tijdens het trainen, hybrids zijn fysiek zeer sterk voor dagelijks gebruik en hebben ook volume controls alle anderen niet, KZ's voelen goedkoop aan maar voorlopig doen ze het prima. Hybrids zijn 3x duurder dan de pistons maar nog steeds spot goedkoop en duidelijk beter in AQ en materiaal. Gebruikt met android & poweramp en allen getest met foam tips.
Waar heb jij de KZ ATE gekocht?

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-11 12:28

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ja daarom, ik zag dat ook. Iemand al ervaring hiermee?

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Banggood, begin oktober. Zijn nog steeds top.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

[...]

ad hoc wifi connectie, maar werkt op beperkte afstand.

Xiaomi heeft weer een nieuwe versie van de Pistons uitgebracht, nu voor RMB 29.. nog goedkoper dan de youth versie 8)7 http://www.mi.com/huosai3/

Verwijderd

Typical China shopping weer. Bij de officiële ugreen store (AliExpress) een qc 3.0 charger besteld en een USB c denim geweven kabel van 1 meter. De kabel later besteld die is al onderweg. De charger is nog in het payment verification proces, terwijl beide meteen vd cc afgeschreven zijn.

Lees wel overal vage verhalen over qc 3.0 icm USB c, maar niemand die duidelijk is wat nu de schade kan zijn. Zal die qc 3.0 iig enkel overdag in de buurt gebruiken en in de nacht enkel de reguliere oplaadpoort.

• The Unbelievabl
D0gtag schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:12:
[...]

Banggood, begin oktober. Zijn nog steeds top.
Dank! Ik heb goede ervaringen met mijn Pistons 3 maar die van mij zijn helaas (na best lang en zwaar gebruik) overleden. Ik koop meestal een paar setjes goedkope oortjes, dan kan ik weer een lange tijd vooruit. Ik heb nu de standaard Pistons (Ik denk de Pistons 1?) gekocht als 'beater' oortjes, die ik elke dag in mijn broekzak heb. Hybrids voor als ik op reis ga en de ATE voor sporten. Ben benieuwd wanneer ze binnenkomen. :)
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:14:

Lees wel overal vage verhalen over qc 3.0 icm USB c, maar niemand die duidelijk is wat nu de schade kan zijn. Zal die qc 3.0 iig enkel overdag in de buurt gebruiken en in de nacht enkel de reguliere oplaadpoort.
Ik ben nog een beetje huiverig over USB-C uit China, als westerse merken er nog problemen mee hebben dan vertrouw ik de Chinezen ook nog niet helemaal dat ze het 100% op orde hebben. Ben een beetje bang dat ie inderdaad in de fik vliegt

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

The Unbelievabl schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:32:
[...]

Dank! Ik heb goede ervaringen met mijn Pistons 3 maar die van mij zijn helaas (na best lang en zwaar gebruik) overleden. Ik koop meestal een paar setjes goedkope oortjes, dan kan ik weer een lange tijd vooruit. Ik heb nu de standaard Pistons (Ik denk de Pistons 1?) gekocht als 'beater' oortjes, die ik elke dag in mijn broekzak heb. Hybrids voor als ik op reis ga en de ATE voor sporten. Ben benieuwd wanneer ze binnenkomen. :)
Hybrids zijn bij mij blijven hangen achter een gewicht, hierdoor is de jackplug krom maar voor de rest werken ze nog prima. Bass en isolatie is redelijk belangrijk in de sportschool anders hoor je de muziek en het gezeur op de achtergrond :+ Daarin voldoen de KZ's beter dan de hybrids heb de hybrids nu alleen nog maar hier liggen. :)

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Verwijderd

The Unbelievabl schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:32:
[...]

[...]

Ik ben nog een beetje huiverig over USB-C uit China, als westerse merken er nog problemen mee hebben dan vertrouw ik de Chinezen ook nog niet helemaal dat ze het 100% op orde hebben. Ben een beetje bang dat ie inderdaad in de fik vliegt
Ja dan kom je in de discussie made in China VS manufactured in China. Ugreen ziet er degelijk uit, maar ik zal die dus niet een hele nacht laten insteken.

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-11 13:55
Afbeeldingslocatie: https://img.dxcdn.com//productimages/sku_441379_5.jpg

0.1mm HD Protective Film for Xiaomi Miband 2 gekocht bij DX.com en wat een slecht product. Er zit teveel lijm op de stickers die verwijderd moeten worden, waardoor je het met moeite pas los krijgt. En het product plakt niet aan de MiBand 2 en valt eraf.

1,26 betaald, maar alsnog te veel geld voor wat je krijgt. Nog een reden om niet bij DX te bestellen.

GoT, You have to love it!

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-11 12:08

BoAC

Memento mori

Lisadr schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:34:
[afbeelding]

0.1mm HD Protective Film for Xiaomi Miband 2 gekocht bij DX.com en wat een slecht product. Er zit teveel lijm op de stickers die verwijderd moeten worden, waardoor je het met moeite pas los krijgt. En het product plakt niet aan de MiBand 2 en valt eraf.

1,26 betaald, maar alsnog te veel geld voor wat je krijgt. Nog een reden om niet bij DX te bestellen.
Je hoeft geen sticker te verwijderen, maar een masker :)

• Lisadr
BoAC schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:39:
[...]

Je hoeft geen sticker te verwijderen, maar een masker :)
Er zit te veel lijm op stickers 1 en 2. 1 is geen probleem, dat gaat eraf. Maar bij 2 is dat wel een probleem omdat de bescherming dan er ook af gaat.

Ik heb hier een andere via Aliexpress en daar had ik geen probleem mee. Maar die werd vorige week nat en kwam een beetje los. Waardoor ik het ging vervangen door die van DX en beide hebben hetzelfde probleem van te veel lijm op de stickers en te weinig op de bescherming zelf.

Terwijl beide producten identiek lijken te zijn. Denk dat DX een slecht batch heeft gehad.

• Kitano
  • Laatst online: 18:26
[...]
Dat kan ook met veel actioncams zoals de Yi Sports Cam en de SJ4000 Wifi. De camera fungeert dan als wifi accesspoint met eigen ssid en pw waar je je telefoon mee verbindt. Nadelen zijn het beperkte bereik, want minder sterke zender dan de meeste routers en je kunt je telefoon niet tegelijk met een andere wlan verbinden voor internet toegang. Maar voor sommige locaties is het wel handig ja.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:35:
[...]

Ja dan kom je in de discussie made in China VS manufactured in China. Ugreen ziet er degelijk uit, maar ik zal die dus niet een hele nacht laten insteken.
Heb nog even gekeken, die Benson Leung z'n grootste probleem is met kabels die geen 56 ohm beperking oid (pull up resistor) hebben. Die onttrekken teveel stroom aan apparatuur die dat niet aankan. Daar wordt specifiek mee geadverteerd door Ugreen.
https://nl.aliexpress.com...ersion=&categoryId=440504

De charger kon ik voor 10 dollar bestellen en staat er nu voor 28 op. Ziet er ook goed uit.
https://nl.aliexpress.com...ersion=&categoryId=410204

Enig idee of je simpel kan ontdekken of dat spul ook degelijk is?

• The Unbelievabl
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 19:27:
[...]

Enig idee of je simpel kan ontdekken of dat spul ook degelijk is?
Je hebt een Android app die checkt of de kabel goed is, maar werkt blijkbaar alleen op Nexus en Pixel telefoons : link

Verwijderd

The Unbelievabl schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 20:07:
[...]

Je hebt een Android app die checkt of de kabel goed is, maar werkt blijkbaar alleen op Nexus en Pixel telefoons : link
Bij mij vindt ie niks helaas. We zien het wel als de spulletjes binnenkomen volgend jaar.

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10 08:02

Salmon

.NET developer

Lisadr schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:34:
[afbeelding]

Ik heb ook zulke soort protectors gehad. Die van mij waren wel goed van elkaar te halen, maar het product zelf was gewoon ruk. De randjes van de screen protector konden gewoon never nooit netjes blijven plakken. Hierdoor viel de screen protector er na een aantal dagen vanzelf af. Hierna een andere besteld en hier kwam hetzelfde voor.

Uiteindelijk maar opgegeven. Nu zijn wij een half jaar verder, maar heb nu wel een aantal krassen op mijn Mi Band. Vooral perongeluk met je arm tegen een bakstenen muur van een huis lopen krast het scherm hevig :(

• Lisadr
Salmon schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 08:21:
[...]

Ik heb ook zulke soort protectors gehad. Die van mij waren wel goed van elkaar te halen, maar het product zelf was gewoon ruk. De randjes van de screen protector konden gewoon never nooit netjes blijven plakken. Hierdoor viel de screen protector er na een aantal dagen vanzelf af. Hierna een andere besteld en hier kwam hetzelfde voor.

Uiteindelijk maar opgegeven. Nu zijn wij een half jaar verder, maar heb nu wel een aantal krassen op mijn Mi Band. Vooral perongeluk met je arm tegen een bakstenen muur van een huis lopen krast het scherm hevig :(
Enkele dagen is wel heel kort.
Bij mij gaan, die via Aliexpress, maar 1 a 1,5 maand mee en ik zorg wel dat mijn Mi Band 2 niet in aanraking komt met water. Bij Aliexpress koop je nu 10 voor 2,5 euro en 0,25 per maand om geen krassen te hebben is wel de moeite waard. Ze hebben nu ook een versie waar de folie ook over de button gaan, daarvan lees ik dat het beter blijft plakken. Die heb ik net besteld. Misschien de moeite waard om dat ook te proberen?

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-11 21:30

Bananenspin

Omdat het kan

Ik heb 21 November een aantal bestellingen geplaatst bij Banggood voor een projectje. De dagen hierna bedacht ik nog wat dingen nodig te hebben en heb die ook bested (en tijdens het browsen kom je nog wat leuks tegen :+ ) Nu zijn de helft van de bestellingen daarna al binnen (die heb ik al zo'n twee weken binnen) maar de eerste bestellingen waarmee ik de reeks begon nog niet... Nou staat er vaak dat het naar Nederland tussen de 7-20 werkdagen kan duren dat is ongeveer wel nu zo bereikt. Zeker het feit dat bestellingen die later besteld wel al binnen zijn vind ik vreemd. Ga ik nu een klacht indienen bij banggood? (Het gaat om 5 verzendingen die ze zelf 'gesplits' hebben. Ik heb niets in de brievenbus gehad dat het eventueel bij een POSTNL ophaal punt ligt dus dat zou het niet kunnen zijn lijkt mij?

HOI.

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:44
Bananenspin schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 11:24:
.......naar Nederland tussen de 7-20 werkdagen kan duren dat is ongeveer wel nu zo bereikt. Zeker het feit dat bestellingen die later besteld wel al binnen zijn vind ik vreemd. Ga ik nu een klacht indienen bij banggood?
............ niets in de brievenbus gehad dat het eventueel bij een POSTNL ophaal punt ligt dus dat zou het niet kunnen zijn lijkt mij?
Bestellingen uit China kunnen heel snel binnen zijn (1 week) tot soms wel 6 weken duren. Het hangt er gewoon vanaf wanneer eea in de vrachtwagen of het vliegtuig geladen wordt. Om nu al te gaan klagen is erg vroeg. Wat je wel kan doen is bij hun je zorgen uitspreken dat het al langer duurt dan de geschatte besteltijd en of ze kunnen kijken waar het pakket zich nu bevindt.

Dat je geen briefje in de brievenbus krijgt ligt niet aan Banggood, maar aan PostNL. Daar gaat het helaas nogal vaak mis. Ik heb van alle bestellingen die ik gedaan heb in 80% van de gevallen nooit een kaartje in de bus gehad, maar het pakketje lag gewoon bij het afhaalpunt. Als je tracking hebt dan kan je kijken wanneer het China verlaat en evt wanneer het NL binnenkomt (zichtbaar via internationalparceltracking.com)
Daarna kan het nog ca een week duren voor het bij het afhaalpunt ligt. Gewoon vragen aldaar is dus het beste, want na 14 dagen gaat het weer terug.

• Joeridev
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-11 10:40
Heeft iemand ervaring met het vervangen van laptoponderdelen door hardware gekocht via Alibaba?

Ik moet het moederbord van mijn Zenbook UX305F vervangen; helaas een nogal dure aangelegenheid. Via Alibaba vond ik echter een relatief goedkoop moederbord, maar de kwaliteit is nogal lastig te beoordelen.

https://dutch.alibaba.com...-tested--60318536158.html

• othie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
Xiaomi is weer aardig op dreef, 2 nieuwe powerbanks in aantocht.

- Een verbeterde 20.000mAh variant met QC 3.0 input én output (en iets kleiner)

http://www.banggood.com/O...1114740.html?rmmds=search

- Een verbeterde 10.000mAh Pro variant met QC 3.0 input én output

http://www.banggood.com/O...1114896.html?rmmds=search

Gek genoeg is het prijsverschil een paar euro's.

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:49
Kenzi schreef op donderdag 22 december 2016 @ 16:55:
[...]

(waarschijnlijk zullen een hoop mensen die hem bij gearbest etc bestellen lang moeten wachten. de camera wordt verkocht via de crowdfunding site van xiaomi en is maar beperkt leverbaar.)
Geldt dat ook voor "jouw" Tinydeal? Met m'n punten was dat blokje goedkoper dan Gearbest (wat ik toch al geen fijne winkel vind).
Joeridev schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 12:12:
Heeft iemand ervaring met het vervangen van laptoponderdelen door hardware gekocht via Alibaba?

Ik moet het moederbord van mijn Zenbook UX305F vervangen; helaas een nogal dure aangelegenheid. Via Alibaba vond ik echter een relatief goedkoop moederbord, maar de kwaliteit is nogal lastig te beoordelen.

https://dutch.alibaba.com...-tested--60318536158.html
Ik zou het nogal riskant vinden. Ga maar eens bewijzen dat het product al kapot was toen je het kreeg en dat je het niet zelf bij het inbouwen hebt gesloopt. En dan nog maar zien of het ook blijft werken...
othie schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 14:37:
Xiaomi is weer aardig op dreef, 2 nieuwe powerbanks in aantocht.

- Een verbeterde 20.000mAh variant met QC 3.0 input én output (en iets kleiner)

http://www.banggood.com/O...1114740.html?rmmds=search

- Een verbeterde 10.000mAh Pro variant met QC 3.0 input én output

http://www.banggood.com/O...1114896.html?rmmds=search

Gek genoeg is het prijsverschil een paar euro's.
Wel behoorlijk prijzig. Voor dat geld heb ik liever 3 losse powerbanks. Als ik een powerbanks gebruik vind ik capaciteit belangrijker dan laadsnelheid.

• othie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
O88088 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 15:31:
Wel behoorlijk prijzig. Voor dat geld heb ik liever 3 losse powerbanks. Als ik een powerbanks gebruik vind ik capaciteit belangrijker dan laadsnelheid.
Het is maar waarvoor je 'm gebruikt, op reis/in je jaszak. Gelukkig hebben we dodge_911 hiervoor met zijn meetresultaten. :)

[ Voor 8% gewijzigd door othie op 24-12-2016 15:53 ]

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
othie schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 15:47:
[...]

Het is maar waarvoor je 'm gebruikt, op reis/in je jaszak. Gelukkig hebben we dodge_911 hiervoor met zijn meetresultaten. :)
Haha, thx! Nu weet ik weer wat ik kan requesten om te reviewen :)

Lig atm in het ziekenhuis met een longontsteking ten gevolge van legionnaires' disease, dus ik heb het ff niet gevolgd.

Trouwens, de 3-daagse (werk)trip naar Valtho waar ik dat kreng (waarschijnlijk) heb opgelopen, heeft een 20Ah Xiaomi mij hele gadgetgedoe van prik voorzien, dus ik ben benieuwd naar z'n opvolger >:)

Het kan mss even duren voor er nieuwe reviews komen...

[ Voor 22% gewijzigd door dodge_911 op 24-12-2016 19:10 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10 16:30
dodge_911 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 19:00:
[...]

Haha, thx! Nu weet ik weer wat ik kan requesten om te reviewen :)

Lig atm in het ziekenhuis met een longontsteking ten gevolge van legionnaires' disease, dus ik heb het ff niet gevolgd.

Trouwens, de 3-daagse (werk)trip naar Valtho waar ik dat kreng (waarschijnlijk) heb opgelopen, heeft een 20Ah Xiaomi mij hele gadgetgedoe van prik voorzien, dus ik ben benieuwd naar z'n opvolger >:)

Het kan mss even duren voor er nieuwe reviews komen...
Beterschap

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

• DuxXx
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-11 15:19
dodge_911 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 19:00:
[...]

Sterkte !

.... en wie weet lukt het je om nog een leuke verpleegster door te meten 8)

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
DuxXx schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 20:35:
[...]

Sterkte !

.... en wie weet lukt het je om nog een leuke verpleegster door te meten 8)
Ik werk regelmatig voor het ziekenhuis waar ik nu lig, and you don't shit where you eat, right ? ;)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:34

13art

Moderator Mobile
dodge_911 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 20:39:
[...]

Ik werk regelmatig voor het ziekenhuis waar ik nu lig, and you don't shit where you eat, right ? ;)
In principe niet, maar ja als het niet anders kan...

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:39
Bananenspin schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 11:24:
Ik heb 21 November een aantal bestellingen geplaatst bij Banggood voor een projectje. De dagen hierna bedacht ik nog wat dingen nodig te hebben en heb die ook bested (en tijdens het browsen kom je nog wat leuks tegen :+ ) Nu zijn de helft van de bestellingen daarna al binnen (die heb ik al zo'n twee weken binnen) maar de eerste bestellingen waarmee ik de reeks begon nog niet... Nou staat er vaak dat het naar Nederland tussen de 7-20 werkdagen kan duren dat is ongeveer wel nu zo bereikt. Zeker het feit dat bestellingen die later besteld wel al binnen zijn vind ik vreemd. Ga ik nu een klacht indienen bij banggood? (Het gaat om 5 verzendingen die ze zelf 'gesplits' hebben. Ik heb niets in de brievenbus gehad dat het eventueel bij een POSTNL ophaal punt ligt dus dat zou het niet kunnen zijn lijkt mij?
Hoe en wanneer bestelde goederen hangt af van de verzendroute en -wijze. Een later besteld pakketje kan (veel) eerder afgeleverd worden. Er is geen peil op te trekken.
Postnl kan thuis afleveren (brievenbus of pakketpost) of via een afhaalpunt.
Zodra je een "afhaalbericht" in de brievenbus ontvangt kun je het pakket afhalen bij het afhaalpunt.
Je hebt minimaal twee soorten afhaalberichten: 1) pakket kan worden afgehaald, 2) pakket kan pas de volgende dag worden afgehaald na 15.00 uur.

Bij AliExpress (en wellicht andere shops) kun je soms ook een bericht ontvangen dat in hun systemen staat vermeld dat jij een pakket inmiddels hebt ontvangen en de trackinginfo geeft dan de status afgeleverd aan. AliExpress verzoekt de koper om de bestelling als ontvangen aan te melden zodat zij de betaling kunnen uitvoeren.
Uit ervaring weet ik inmiddels dat dit pakket dan op een afhaalpunt is afgeleverd maar het kan nog enkele dagen duren voordat je per post een "afhaalbericht" van Postnl ontvangt.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-11 21:30

Bananenspin

Omdat het kan

elinx schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 11:39:
[...]
Bestellingen uit China kunnen heel snel binnen zijn (1 week) tot soms wel 6 weken duren. Het hangt er gewoon vanaf wanneer eea in de vrachtwagen of het vliegtuig geladen wordt. Om nu al te gaan klagen is erg vroeg. Wat je wel kan doen is bij hun je zorgen uitspreken dat het al langer duurt dan de geschatte besteltijd en of ze kunnen kijken waar het pakket zich nu bevindt.
Dank, heb een bericht naar banggood gestuurd en deze vroegen me nog een week af te wachten.
ariekanari schreef op zondag 25 december 2016 @ 10:55:
[...]

Uit ervaring weet ik inmiddels dat dit pakket dan op een afhaalpunt is afgeleverd maar het kan nog enkele dagen duren voordat je per post een "afhaalbericht" van Postnl ontvangt.
Ik ga hier dan maar vanuit, dank!

HOI.

Pagina: 1 ... 147 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic