Ik sluit over het algemeen ook geen geschil dat overeenkomt met mijn wens (volledige refund) of verkoper stuurt product opnieuw op.dcell schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 11:14:
[...]
De volgende keer net zo lang doorzeuren tot je je geld terugkrijgt. Dat had ik ook gedaan. Begin oktober iets besteld op Ali en nooit aangekomen. Dispute al vrij vroeg aangemaakt ( half/eind november) en hij verzocht me te wachten. Toen de 60 dagen om waren wederom een bericht gestuurd dat het niet is aangekomen. Kreeg ik een bericht terug of ik nog een week wilde wachten. Ik wees hem op het feit dat er een 60 day delivery guarantee is en dat ik graag mijn geld terug wil. Toen was de verkoper overstag gegaan. Tot op heden heb ik mijn bestelling niet ontvangen en ik verwacht hem nu ook niet meer.
Nu ben ik de Sjaak, je kunt geen tweede geschil openen, wel een bericht plaatsen maar waar een verkoper zeer waarschijnlijk niet op zal reageren.
Ik kan alleen een negatieve review achterlaten want daar zijn verkopers wel gevoelig voor.
Qua bedrag gaat het nergens over.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements