Acties:
  • +1 Henk 'm!

• China_buyer
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 31-10-2018
Speedfightserv schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:51:
Gisteren ook 4 pakketjes binnen gekregen.

Een Sanrenmu mes (7010), Echt super kwaliteit voor dat geld :) ( nog geen 5 euro voor betaald met wat punten korting)

Een Honest aansteker, voelt/ziet er super degelijk uit. Moet hem nog vullen om te testen..

Een Xiaomi Mi Light ( Enhanced Edition ) voor 2,76 (met extra punten korting )

En een telefoonhoesje voor een kennis.
Kun je de Sanremu ergens mee vergelijken?
Heb zelf een Enlan EM-01 die ik eigenlijk altijd bij mij draag. Werkt prima voor vanalles, maar wordt wel vrij snel bot.
Misschien heeft dat ook wel te maken met het feit dat hij overal voor gebruikt wordt.

Honest aansteker heb ik goede ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Een tijdje terug vond ik al een Spaanse APK, nu is er blijkbaar ook al een Engelse :)
http://en.miui.com/thread-206545-1-1.html

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:04

sjaool

Every life should have 9 cats

Mavamaarten schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:34:
Net mijn Roidmi aangekregen, 4 weken geleden besteld bij Gearbest.
Ik ben onder de indruk! Dat ding weegt echt veel voor een USB lader :P
Het ding past perfect in de 12V-aansluiting van een Toyota Yaris 2006, daar had ik schrik voor. En hij zit goed vast, in tegenstelling tot reviews die ik las (die zeiden dat het contact soms wegviel omdat het ding los zat).
Qua geluidskwaliteit ook onder de indruk, ik verwachtte niet veel maar het klinkt gewoon echt goed, geen ruis en het klinkt ook niet "plat".
Enig minpuntje, de app is in het Chinees. Maar er wordt met prentjes duidelijk gemaakt wat je moet doen (een rondje met een pijltje wil zeggen dat hij " erin" moet, een bluetooth icoontje wil zeggen dat je via bluetooth moet verbinden, vrij duidelijk nog :P)

Aanrader!
De vertaling is al een keer in deze thread gepost door dirkhimself.
dirkhimself schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:58:
[...]
Er is inmiddels een ENGELSE vertaling v.d. app (v 1.38) *O*

http://www83.zippyshare.com/v/SkWFjtq6/file.html

Zie (nieuwste) reacties hier: YouTube: ROIDMI car charger/bluetooth FM transmitter (demo by user)

Is een vertaling van de basic bediening, is erg simpel, maar de help functie is niet vertaald, niet dat je die nodig hebt, maar toch maar even gemeld.....

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
Zit er een verschil in kwaliteit tussen Anker, Aukey en Blitzwolf? Ik wil namelijk een dual USB wall charger kopen, iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-10 11:50
othie schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:18:
Zit er een verschil in kwaliteit tussen Anker, Aukey en Blitzwolf? Ik wil namelijk een dual USB wall charger kopen, iemand een tip?
Ikea!
8 euro voor een 3 poorts lader. Wel maar max 3,4A. Dus je kunt niet 3 devices met 2A per stuk laden.
Mijn S4 trekt er 1,2A uit, net als bij de originele 2A lader.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00291891/

[ Voor 6% gewijzigd door FunFair op 27-01-2016 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:25
Ik heb een Xiaomi square box speaker en deze laadt niet meer op. De micro usb aansluiting voelt gammel dus ik vermoed dat deze los zit. Heeft iemand een idee hoe deze open te maken is zonder de behuizing te beschadigen of is alles gelijmd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Bij de Action zag ik deze vorige week ook liggen voor een paar euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-10 07:02
Nadat vandaag mijn pakje sigaretten weer eens doorweekt was met water, toch maar een nieuw doosje gekocht voor de sigaretten...

Gaat om deze:

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/images/g/UFgAAOSwKrhVci1~/s-l1600.jpg

http://www.ebay.com/itm/M...eather-sale-/221793753788

Hoop dat ie er niet te lang over doet om binnen te komen. Beetje zonde van al die duur betaalde sigaretten :X

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ga's vapen joh, heb je reden om NOG meer te Chinashoppen ;)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Laatst online: 01-10 07:02
dodge_911 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:14:
[...]

Ga's vapen joh, heb je reden om NOG meer te Chinashoppen ;)
Heb ik me nog niet in verdiept... Maar is zeker mogelijk in de toekomst, Scheelt me een hoop pakjes sigaretten, en vooral als ze nog eens nat regenen...

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 19:56

Een Sanrenmu mes (7010), Echt super kwaliteit voor dat geld :) ( nog geen 5 euro voor betaald met wat punten korting)

Een Honest aansteker, voelt/ziet er super degelijk uit. Moet hem nog vullen om te testen..

Een Xiaomi Mi Light ( Enhanced Edition ) voor 2,76 (met extra punten korting )

En een telefoonhoesje voor een kennis.
Heerlijk mesje om rond het huis te gebruiken. Ik heb later een ander type besteld, maar ik ben nog steeds in afwachting van de afhandeling van het geschil met Gearbest voor het niet arriveren van 2 andere pakketten. Dus ik heb intussen een stonewashed van Ali besteld. Wel iets duurder, maar ziet er awesome uit. En deze was binnen een paar weken binnen natuurlijk.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zl4lRxv.jpg
China_buyer schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:29:
[...]

Heb zelf een Enlan EM-01 die ik eigenlijk altijd bij mij draag. Werkt prima voor vanalles, maar wordt wel vrij snel bot.
Misschien heeft dat ook wel te maken met het feit dat hij overal voor gebruikt wordt.

Ik geloof dat Enlan en Sanrenmu beide hetzelfde staal gebruiken. Dit is het staal als dat duurdere merken als Spiderco, Buck en Kershaw voor hun China made messen gebruikt. Sneller bot, maar ook makkelijk scherp te maken. Ganzo gebruikt harder staal en is minder makkelijk te slijpen.

[ Voor 28% gewijzigd door PjotrStroganov op 27-01-2016 20:52 ]

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
*knip* geen aankoopadviesvraagjes

[ Voor 95% gewijzigd door gambieter op 28-01-2016 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:04
Kans op douane is zeer aanwezig. Dan betaal je al snel het zelfde of meer als in de Nederlandse webshop.

Dit soort mobiels zou ik persoonlijk daar niet vandaan halen.

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
China_buyer schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:29:
[...]

Ik heb helaas geen vergelijking materiaal voor het mes, wat ik wel kan zeggen is dat de kwaliteit echt heel erg goed is. Totaal niet verwacht.

Aansteker is trouwens super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• China_buyer
PjotrStroganov schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:48:
[...]

Heerlijk mesje om rond het huis te gebruiken. Ik heb later een ander type besteld, maar ik ben nog steeds in afwachting van de afhandeling van het geschil met Gearbest voor het niet arriveren van 2 andere pakketten. Dus ik heb intussen een stonewashed van Ali besteld. Wel iets duurder, maar ziet er awesome uit. En deze was binnen een paar weken binnen natuurlijk.
[afbeelding]

[...]

Ik geloof dat Enlan en Sanrenmu beide hetzelfde staal gebruiken. Dit is het staal als dat duurdere merken als Spiderco, Buck en Kershaw voor hun China made messen gebruikt. Sneller bot, maar ook makkelijk scherp te maken. Ganzo gebruikt harder staal en is minder makkelijk te slijpen.
Ik was ook positief verrast over de Enlan. Makkelijk te slijpen heeft ook zo'n voordelen. Ik ben niet persé zuinig op zo'n mesje, handig juist dat hij niet zo duur is.

Iemand nog tips voor een leuk slijpsetje (China)? Zie een steen bij BG, iemand ervaringen met slijpsetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

PjotrStroganov schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:48:
[...]

99% van de Buck knives die je hier in China vind zijn neppers. Heb ooit in NL een Buck 870 gekocht (een van modellen die in China gemaakt worden). Die was 100x beter dan de 3 Buck 870's die ik in China heb gekocht. Daar breken de stukken staal vanaf als je ook maar iets dikkers dan papier snijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• China_buyer
Importkosten zijn hetzelfde waar je ook maar besteld. Die kun je vinden op internet. Het is de vraag of je ze krijgt, maar de kans is behoorlijk groot, zeker met DHL en dergelijke verzenders, en die krijg je wel voor zo'n bedrag.
Uiteindelijk ben je beter uit bij een Nederlandse webshop, het prijsverschil (als dat er al is na invoerrechten ed) is het risico niet waard.

[ Voor 37% gewijzigd door gambieter op 28-01-2016 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:09

CyBeRSPiN

sinds 2001

Nu wat raars meegemaakt..

Blijkt dat mn pakketje die 31-12 verstuurd was, en ik al ongeduldig begon te worden, al op 14 januari bij mn lokale postkantoor te liggen! Heb helemaal geen briefje in de bus gehad, geen mailtje, belletje.. niks!

Toevallig keek ik net bij Aliexpress naar de order status en kwam via Track Order bij PostNL terecht en daar staat tot mn verbazing dus dat ie al 2 weken geleden bezorgd is!

Thu Jan 14 2016 10:34 NL Vze transferred from PV to PK
Thu Jan 14 2016 10:33 NL Delivered implicitly to collection location

Komt dit vaker voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ja (<= is een link, niet heel goed zichtbaar bij zo'n kort woord.... :X )

[ Voor 14% gewijzigd door ralph075 op 28-01-2016 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

ralph075 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:36:
[...]

Ja (<= is een link, niet heel goed zichtbaar bij zo'n kort woord.... :X )
Thx, over het hoofd gezien. Helaas dus standaardpraktijk..
Vraag me af hoelang ze het bewaren en of ze uiteindelijk toch nog wel even zo vriendelijk zijn om het te bezorgen/melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• China_buyer
CyBeRSPiN schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:38:
[...]

Thx, over het hoofd gezien. Helaas dus standaardpraktijk..
Vraag me af hoelang ze het bewaren en of ze uiteindelijk toch nog wel even zo vriendelijk zijn om het te bezorgen/melden.
In het kort: 3 weken, nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Bij die keuze is Ebay (UK) de goedkoopste, ervan uitgaande dat je bij DX import en btw moet betalen (is ca. €120 euro bovenop €500).

Bij Ebay (UK) komt er buiten evt. verzendkosten verder gegarandeerd niks bij.
Bij DX is de kans dat je btw en invoer moet betalen groter dan de kans dat je mazzel hebt.

[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 28-01-2016 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
*knip* heeft niets met China te maken en is aankoopadviesvraagje. Lees de topicwaarschuwing, die zijn niet de bedoeling hier.

@anderen: ga svp niet op dat soort off-topic en ongewenste vragen in, zeker niet als de persoon maar doorgaat. Plaats een TR.

[ Voor 126% gewijzigd door gambieter op 28-01-2016 23:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
China_buyer schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 23:47:
[...]

Ik was ook positief verrast over de Enlan. Makkelijk te slijpen heeft ook zo'n voordelen. Ik ben niet persé zuinig op zo'n mesje, handig juist dat hij niet zo duur is.

Iemand nog tips voor een leuk slijpsetje (China)? Zie een steen bij BG, iemand ervaringen met slijpsetjes?
Ik heb pas de Ruixin Pro III besteld bij Aliexpress prijs rond de 22 euro.

http://www.aliexpress.com...-4-Stone/32363683245.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De postbode komt nog gewoon aan de deur met je pakketje. Wanneer het pakketje op het afhaalpunt wordt afgeleverd krijg je netjes een briefkaart op de mat dat er een pakketje uit het buitenland voor je klaarligt.

[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 29-01-2016 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
sjaool schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:57:
[...]
Wanneer het pakketje op het afhaalpunt wordt afgeleverd krijg je soms netjes een briefkaart op de mat dat er een pakketje uit het buitenland voor je klaarligt.
Ftfy... de kans dat je geen briefje krijgt is vele malen groter dan dat je wel een briefje ontvangt. Die enorme stapels China post bij de afhaalpunten zouden daar anders echt niet zo massaal blijven liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

sjaool schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:57:
[...]

De postbode komt soms nog gewoon aan de deur met je pakketje. Wanneer het pakketje op het afhaalpunt wordt afgeleverd krijg je soms netjes een briefkaart op de mat dat er een pakketje uit het buitenland voor je klaarligt.
Lees s.v.p. eerst [China producten] Bezorging/afhalen door PostNL eens door, de praktijk is anders sinds 1 oktober 2015.. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:59

Wallie

Herr

Kreeg vandaag een pakje van DealExtreme, een bluetooth speaker, zat wel een vreemde stikker bovenop het pakket:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/c08HC5SXX4NIU6XVrZp5krQk/medium.jpg
Euh.. wat betekend dat? Is wel gewoon afgeleverd.

Betreft deze speaker:
http://eud.dx.com/product...ge-844342694#.VqubcVmv8e8

[ Voor 26% gewijzigd door Wallie op 29-01-2016 18:04 ]

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:43

thijsco19

KTM 990 SMT

CyBeRSPiN schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:17:
[...]

Lees s.v.p. eerst [China producten] Bezorging/afhalen door PostNL eens door, de praktijk is anders sinds 1 oktober 2015.. :|
En toch worden pakketjes uit china, en dergelijke, gewoon nog wel eens thuis bezorgt. ;)
Is inderdaad niet altijd het geval.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, grote letters, topicwaarschuwing: [China producten] Bezorging/afhalen door PostNL. NIET hier.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Wallie schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:01:
Kreeg vandaag een pakje van DealExtreme, een bluetooth speaker, zat wel een vreemde stikker bovenop het pakket:
[afbeelding]

Betreft deze speaker:
Toevallig vandaag ook op mijn pakketje (zaklampjes, schuifmaat en wat elektronische componenten).
Zullen ze misschien wel standaard doen om zich aan een bepaalde afspraak te houden..

@hieronder: er zat idd een knoopcelbatterij in de schuifmaat, dus voor mij klopt die theorie ;)

[ Voor 27% gewijzigd door CyBeRSPiN op 29-01-2016 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvdlocht
  • Laatst online: 23-09 08:07
[afbeelding]

Betreft deze speaker:
Mijn ervaring is dat het dan meestal een product met een batterij of accu betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:36
[afbeelding]

Betreft deze speaker:
Op de envelop stond waarschijnlijk als port het logo van PostNL gedrukt? Je zou daardoor namelijk kunnen denken dat het pakje vanuit de EU verzonden was, terwijl het toch echt wel vanuit China komt.

De gele sticker bevestigt dit nog eens uitdrukkelijk: het voldoet niet aan de voorwaarden van het verdrag van de EEG (Europese Economische Gemeenschap), want het komt van buiten de EEG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Lees eens wat reviews op lygte-info.
FunFair schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:37:
[...]

Ikea!
8 euro voor een 3 poorts lader. Wel maar max 3,4A. Dus je kunt niet 3 devices met 2A per stuk laden.
Mijn S4 trekt er 1,2A uit, net als bij de originele 2A lader.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00291891/
Wordt ook heel goed gereviewed door Henrik op lygte-info.

[ Voor 24% gewijzigd door dodge_911 op 29-01-2016 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Zal dit gaan om de orginele?: http://m.aliexpress.com/item/32584687856.html
Earson 160 voor $14 zou wel erg goedkoop zijn anders, maar de seller heeft wel een hoop positieve feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

*knip* : [/end of discussion]

Afgelopen donderdag mijn Xiaomi Roadmi binnen gekregen. Een erg mooi en stevig apparaatje met een geluidskwaliteit die boven verwachting goed is. De instellingen zijn eenvoudig aan te passen met de app, wel de Engelse app, ook al is de Chinese ook redelijk eenvoudig te gebruiken.

Leuk detail is dat je de kleur van de LED-verlichting kunt aanpassen naar rood, groen, blauw en lichtblauw. Als er geen muziek wordt ontvangen van de smartphone kleurt de LED een soort van roze/lichtpaars. Gesproken meldingen zijn in het Chinees maar die kunnen uitgeschakeld worden zodat je alleen de geluidsmeldingen voor connecten en dergelijke blijft horen (deze kunnen trouwens ook uitgeschakeld worden).

De behuizing is volledig van metaal en ziet er echt heel stevig en mooi uit. In mijn oude Hyundai Excel uit 1998 past de Roidmi perfect. Is er eenmaal verbinding gemaakt tussen je smartphone en de Roidmi dan start de muziek automatisch weer met afspelen zodra je in de auto stapt (wel je radio op de juiste frequentie instellen natuurlijk). De frequentie is eenvoudig aan te passen over de hele FM-band en het signaal is sterk genoeg voor een ongestoorde signaaloverdracht.

Enige probleem bij mij is dat schakelende USB-laders storen op de normale FM-zenders... dus ongestoord 538 luisteren zit er hierdoor voor mij niet in of ik moet de Roidmi uit de sigarrettenaanstekeraansluiting halen. Maar dit ligt meer aan mijn brakke Marquant autoradio dan aan de Roidmi. ;)

Voor het geld is de Xiaomi zeker een aanrader mocht je muziek willen streamen en nog geen nieuwe auto/autoradio willen aanschaffen. :D

P.S. de Roidmi app is alleen beschikbaar voor Android, heb je een iPhone dan kun je wel muziek streamen door de autoradio af te stemmen op 96.4Mhz. Het veranderen van andere instellingen zoals meldingen en de kleur van LED's kan dan helaas niet of je moet even een Android smartphone lenen.

[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 31-01-2016 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Laatst online: 01-10 15:55

red bull

Keeps me awake !

sjaool schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 08:58:
[...]

Alsof ik die thread niet ken met flink wat bestellingen in China op mijn naam. ;)
Ik heb nog geen enkel probleem ondervonden en ook altijd netjes een briefkaart op de mat gehad.
\[/end of discussion]

Afgelopen donderdag mijn Xiaomi Roadmi binnen gekregen. Een erg mooi en stevig apparaatje met een geluidskwaliteit die boven verwachting goed is. De instellingen zijn eenvoudig aan te passen met de app, wel de Engelse app, ook al is de Chinese ook redelijk eenvoudig te gebruiken.

Leuk detail is dat je de kleur van de LED-verlichting kunt aanpassen naar rood, groen, blauw en lichtblauw. Als er geen muziek wordt ontvangen van de smartphone kleurt de LED een soort van roze/lichtpaars. Gesproken meldingen zijn in het Chinees maar die kunnen uitgeschakeld worden zodat je alleen de geluidsmeldingen voor connecten en dergelijke blijft horen (deze kunnen trouwens ook uitgeschakeld worden).

De behuizing is volledig van metaal en ziet er echt heel stevig en mooi uit. In mijn oude Hyundai Excel uit 1998 past de Roidmi perfect. Is er eenmaal verbinding gemaakt tussen je smartphone en de Roidmi dan start de muziek automatisch weer met afspelen zodra je in de auto stapt (wel je radio op de juiste frequentie instellen natuurlijk). De frequentie is eenvoudig aan te passen over de hele FM-band en het signaal is sterk genoeg voor een ongestoorde signaaloverdracht.

Enige probleem bij mij is dat schakelende USB-laders storen op de normale FM-zenders... dus ongestoord 538 luisteren zit er hierdoor voor mij niet in of ik moet de Roidmi uit de sigarrettenaanstekeraansluiting halen. Maar dit ligt meer aan mijn brakke Marquant autoradio dan aan de Roidmi. ;)

Voor het geld is de Xiaomi zeker een aanrader mocht je muziek willen streamen en nog geen nieuwe auto/autoradio willen aanschaffen. :D

P.S. de Roidmi app is alleen beschikbaar voor Android, heb je een iPhone dan kun je wel muziek streamen door de autoradio af te stemmen op 96.4Mhz. Het veranderen van andere instellingen zoals meldingen en de kleur van LED's kan dan helaas niet of je moet even een Android smartphone lenen.
Waar heb jij de Engelse apk gevonden?
In mijn bmw uit 2013 doet hij het ook super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Laatst online: 30-09 22:34
MrGangstaQ schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:07:
Earson 160 voor $14 zou wel erg goedkoop zijn anders, maar de seller heeft wel een hoop positieve feedback
Heb er een besteld, ben benieuwd! zou mooie opvolger voor de er-151 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Dank voor de tip, voor dat geld en bij die site durf ik de gok wel te wagen. Grote broer voor bij de 151 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

red bull schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 11:57:
[...]

Waar heb jij de Engelse apk gevonden?
In mijn bmw uit 2013 doet hij het ook super!
De link naar de app staat een paar pagina's terug in deze thread.

[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 30-01-2016 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Laatst online: 02-10 20:02
ralph075 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 15:42:
[...]

Dank voor de tip, voor dat geld en bij die site durf ik de gok wel te wagen. Grote broer voor bij de 151 :)
Heb ze ook beide en inderdaad nog net ietsje beter! Ook gaat de 160 vanzelf uit na een periode zonder gebruik.. De 151 laat ik soms per ongeluk wel eens aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Laatst online: 15-02-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:01
Klopt het nu dat aliexpress geen aanstekers wil verzenden naar België?

Krijg steeds de melding dat er een probleem is met het artikel en dat het niet verzonden kan worden naar mijn locatie...

Bij order review:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hLE2hUn.png

[ Voor 20% gewijzigd door BlackShadow op 31-01-2016 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:01
dirkhimself schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:05:
[...]

heb je wel een shrapnel sig. aanst.?
So beetje laat, me yes. Hij doet t gewoon op 96.4.ik hoor wel een klein beetje ruis op de achtergrond als ik wat afspeel. Maar de frequentie iets veranderen maakt t alleen mr erger, dus verder niet meer geprobeerd. Is de ruis normaal?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Musta schreef op zondag 31 januari 2016 @ 10:25:
[...]

So beetje laat, me yes. Hij doet t gewoon op 96.4.ik hoor wel een klein beetje ruis op de achtergrond als ik wat afspeel. Maar de frequentie iets veranderen maakt t alleen mr erger, dus verder niet meer geprobeerd. Is de ruis normaal?
Ik heb alleen wat stoorgeluiden op het moment dat de Roidmi nog geen contact heeft via Bluetooth met mijn smartphone. Op het moment dat er contact is, is de verbinding helemaal stil. Als ik de radio heel hard zet heb ik ook ruis maar dat komt door mijn autoradio en niet door de Roidmi. Elke versterker heeft een mate van zelfruis en dat is bij mijn goedkope Marquant autoradio zeker het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
BlackShadow schreef op zondag 31 januari 2016 @ 01:05:
Klopt het nu dat aliexpress geen aanstekers wil verzenden naar België?

Krijg steeds de melding dat er een probleem is met het artikel en dat het niet verzonden kan worden naar mijn locatie...

Bij order review:
[afbeelding]
Geld ook voor Nederland. Ik heb trouwens via DX.com wel een aansteker binnen gekregen vorige week. Misschien kan je het daar proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddit
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 11:38
kan die magneet geen kwaad voor je telefoon?
en vraag me dan af of die wel sterk genoeg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:43

Quad

Doof

Als je geen CD's gebruikt zou je een Ppyple CD-clip 5 kunnen overwegen.

Ik heb hem zelf ook, het blijft een geniaal idee.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Even van Pepper gejat; de [Qualcomm Certified] Tronsmart Quick Charge 2.0 54W 4 Ports Car Charger; kost normaal $19.99 maar met coupon "12tronsmart" wordt die maar $7.99.
Inclusief USB-kabel.

Afbeeldingslocatie: http://image1.geekbuying.com/content_pic/201506/20150619174717808.jpg

Ik zou 'm bijna bestellen als ik kon bedenken wat ik aan 4 USB-poorten heb in een auto. :P
Die van Blitzwolf doet 48W output en geen Quick Charge 2.0, maar wel weer Power3S.

[ Voor 17% gewijzigd door Piet91 op 31-01-2016 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-09 11:01
Piet91 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 19:29:

Ik zou 'm bijna bestellen als ik kon bedenken wat ik aan 4 USB-poorten heb in een auto. :P
Ik heb een 4poorts orico lader in de auto en dat is toch behoorlijk handig.
1 poort voor mijn telefoon, 1 voor de sjcam als dashcam.
Mijn vrouw heeft de 3e meestal in gebruik voor haar telefoon en tijdens de lange ritten is de 4e in gebruik voor de tablet van onze zoon.
Ik zou hem bijna zelf nog gaan bestellen om alleen al als back-up te hebben liggen.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeasis
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:42
Bij de desktop site staat er PEARSON ipv. EARSON, dus ben bang van niet:
http://nl.aliexpress.com/...otion-C1/32584687856.html (gek want in de link staat wel EARSON)
Was hem net aan het bestellen :/

Edit: lees reactie hieronder, wist niet dat EARSON een engels woord was 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Yeasis op 31-01-2016 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:01
MeneerJoep schreef op zondag 31 januari 2016 @ 21:08:
[...]

Bij de desktop site staat er PEARSON ipv. EARSON, dus ben bang van niet:
http://nl.aliexpress.com/...otion-C1/32584687856.html (gek want in de link staat wel EARSON)
Was hem net aan het bestellen :/
Dat is een vertaalfout, zie de engelse titel.
Of het echt is, laat ik in het midden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 10:18
BlackShadow schreef op zondag 31 januari 2016 @ 21:10:
[...]

Dat is een vertaalfout, zie de engelse titel.
Of het echt is, laat ik in het midden :)
Er staat 'promotie C1' in de titel, dus wie weet! En als het nep is dan kunnen we klagen bij AliExpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Ronald8 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 21:54:
[...]

Er staat 'promotie C1' in de titel, dus wie weet! En als het nep is dan kunnen we klagen bij AliExpress.
Zo te horen hebben behoorlijk wat mensen hem hier al gekocht. Het aantal keer dat die gekocht is is nu opeens verdubbeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psycoxl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-10 15:06
MrGangstaQ schreef op zondag 31 januari 2016 @ 22:10:
[...]

Zo te horen hebben behoorlijk wat mensen hem hier al gekocht. Het aantal keer dat die gekocht is is nu opeens verdubbeld.
Zou wel kunnen hoor. Heb hem op 11/11 ook voor die prijs origineel gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:01

Goed om te horen dat het mes bevalt. Ik heb de Sanrenmu 7073 LUC besteld en ben benieuwd of deze ook zo goed is.....

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-VWekjoJPHcU/VWXmz5Q33FI/AAAAAAAAGy0/oGBL13bHROM/s1600/DSC_0007.JPG

Daarnaast is er nog een Olight Intimidator SR Mini II onderweg en die ga ik binnenkort reviewen.

Afbeeldingslocatie: http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/22/4b3805d08417423ecd5fedb17d38ac09.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:48
L.N. schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:45:
[...]
Daarnaast is er nog een Olight Intimidator SR Mini II onderweg en die ga ik binnenkort reviewen.
Holy s... Ik dacht "Kicken! Orderen!", zocht artikel, zag prijs, drukte snel weer op [ X ] :P
Zal best wel een lading licht geven zoiets! Ben al blij met de low-level led lampies uit het verre Oosten eigenlijk.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:01
Brad Pitt schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:00:
[...]

Wholy s... Ik dacht "Kicken! Orderen!", zocht artikel, zag prijs, drukte snel weer op [ X ] :P
Zal best wel een lading licht geven zoiets! Ben al blij met de low-level led lampies uit het verre Oosten eigenlijk.
Ik krijg wat zaklampen voor reviews, dus de prijs is anders voor mij. Nu heb ik deze wel betaald, maar met de korting die ik kreeg is het goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:00:
[...]

Wholy s... Ik dacht "Kicken! Orderen!", zocht artikel, zag prijs, drukte snel weer op [ X ] :P
Of L.N. een PM sturen
Zaklamplamp kopen bij Gearbest? Pm voor een kortingscode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobyjan
  • Laatst online: 02-09 10:30
Hoi!

Ik heb bij ali een WS2812B ledstrip besteld maar nu wou ik hem aansluiten aan een dream color
controller.
De ledstrip heeft een 3 pin connector en de dream color 4 pins. |:(

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ledstrip:
http://nl.aliexpress.com/...44-leds-m/2036819167.html

Dream color
http://nl.aliexpress.com/...mory-led/32463457394.html

- pleasure in the job puts perfection in the work -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

.

[ Voor 99% gewijzigd door CyBeRSPiN op 01-02-2016 13:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
tobyjan schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:35:
Hoi!

Ik heb bij ali een WS2812B ledstrip besteld maar nu wou ik hem aansluiten aan een dream color
controller.
De ledstrip heeft een 3 pin connector en de dream color 4 pins. |:(

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ledstrip:
http://nl.aliexpress.com/...44-leds-m/2036819167.html

Dream color
http://nl.aliexpress.com/...mory-led/32463457394.html
Andere controller kopen, deze doet geloof ik alleen maar 6803 en afaik hebben WS2812's 5V nodig, jouw controller doet 12V, dus ik zou ze er niet eens op proberen aan te sluiten.

Die controller ziet er net hetzelfde uit, maar dan met een 2 lijns dot-matrix schermpje ipv LCD-cijfers.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rY1T62h.jpg
Helaas zijn de shops op eBay waar ik al mijn 6803-related spul haalde weg of leeg, anders kon ik je 'n linkje bezorgen waar ik de mijne heb gehaald.

[ Voor 40% gewijzigd door dodge_911 op 01-02-2016 16:16 . Reden: De juiste info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Laatst online: 22-09 19:56
[...]

Goed om te horen dat het mes bevalt. Ik heb de Sanrenmu 7073 LUC besteld en ben benieuwd of deze ook zo goed is.....
Heb ik hier ook liggen. Ziet er kleiner uit, maar is qua lengte en gewicht ongeveer gelijk. Het mes zelf is iets minder hoog, waardoor het er wat verfijnder uitziet. Met één hand openen kan in het begin heel moeilijk gaan, want de detent is echt stug. Na een middagje spelen floept ie er razendsnel uit.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:07

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hmm, ik heb ook eens een gokje gewaagd en deze besteld:
http://www.aliexpress.com...ml?orderId=72675475378884

Stuk voordeliger dan in Nederland, daar vind je ze met optische ingang niet onder de €50-€60. Nu maar hopen dat het spul ook daadwerkelijk bezorgd wordt. Wel mooi dat je gewoon via iDeal kan betalen (dat haalde me uiteindelijk ook over de streep).

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 12:36
Mijn Earson 160 doet raar reageert niet meer, maar ineens springt ie aan en dan na paar seconden valt ie weer uit en opladen wil die ook niet meer :'(

Nu heb ik hem bij Banggood weg ik moet toch filmpje maken en dan als bewijs naar hun sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 20:57
Lang leve PostNL!!! :(

Had 2 smartwatches besteld en deze zijn 8 januari ergens afgeleverd maar waar??

Als ik de track en trace omnummer dan zie ik opeens dat ze dus inderdaad 8 januari zijn afgeleverd en dat er getekend moest worden.... Er is inderdaad getekend maar niet door mij of iemand anders in huis.

Er is getekend door ene Jos , ken deze hele persoon niet en is ook niet bekend in de flat !

Hoe kan ik dit verder oplossen? Heb al een tweet gestuurd naar PostNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen179
  • Laatst online: 12:24
Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met een verkoper op Aliexpress, dus die zou ik hier graag willen delen :*).

Nadat een fan van mijn Sapphire 280X aanliep en niet meer naar behoorde werkte was ik gaan rond kijken voor een vervangend setje, die zijn er gelukkig genoeg te vinden (in Chinese webshops en Ebay). Ik heb toen naar feedback gekeken, en kwam uit bij deze fans: http://nl.aliexpress.com/...850-7870/32219043149.html. Voor 16 euro ongeveer een nieuw setje fans, mooie deal dacht ik zo.

Ik was erg verrast over de snelle levertijd, ik had ze namelijk na 10 dagen al in huis (besteld op 20-01, ontvangen 30-01)! De levertijd verschilt per product en verkoper, maar zo snel had ik het nog niet meegemaakt :p.

Dus mocht iemand nog een videokaart hebben waarvan de fans niet goed meer werken of veel lawaai maken, voor minder dan 2 tientjes kan je dat probleem oplossen. Ik zag dat deze verkoper ook voor andere type videokaarten vervangende fans verkocht, ik kan hem in ieder geval van harte aanbevelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
[...]

Goed om te horen dat het mes bevalt. Ik heb de Sanrenmu 7073 LUC besteld en ben benieuwd of deze ook zo goed is...
Heb zaterdag ook nog een klein Sanrenmu mesje binnen gekregen. Kwaliteit is van deze ook erg goed. Dit was de B4-614.
Met wat Gearbest punten had ik hem voor €3,77

Leuk ding voor dat geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Laatst online: 13:15
Dear Valued Customer,

This is the greeting from our Tmart customer service.
The package has been returned to us because no one sighs up the package. Could you please firstly confirm whether your original shipping address is correct?

The original shipping address is below:
Mijn naam, huisadres en plaats gewoon goed.

Returned SKU#:32001189*2

If you still need the item(s), pls pay $3 to us as reshipping fee first. You can pay it by PayPal to: PayPal@Tmart.com or contact us by mail and request a payment link to pay with credit card.

Pls let me know your correct shipping address, and the transaction ID of the payment you paid. Once we receive your payment, we will resend your items to the right address.
If you do not need the item(s) anymore, we will refund 80% of your payment according to our return policy.We are looking forward to your early reply.

Best Regards.
Tmart Support Team
Ik weet eigenlijk niet wat ik hier mee aan moet.
Dacht eerst dat het een scam mail was, maar na checken van het SKU zag ik dat Het gaat om een stel zaklampen van totaal 10 euro die op 20 oktober vorig jaar zijn besteld.
Blijkbaar zijn deze bij het postkantoor beland, zonder dat ik hier bericht van heb gehad.

Nu vind ik het geen grote ramp om 3 euro te betalen, maar het is meer een principekwestie dat ik zonder mijn toedoen 3 euro extra moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
Sibrand schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:17:
[...]

Ik weet eigenlijk niet wat ik hier mee aan moet.
Dacht eerst dat het een scam mail was, maar na checken van het SKU zag ik dat Het gaat om een stel zaklampen van totaal 10 euro die op 20 oktober vorig jaar zijn besteld.
Blijkbaar zijn deze bij het postkantoor beland, zonder dat ik hier bericht van heb gehad.

Nu vind ik het geen grote ramp om 3 euro te betalen, maar het is meer een principekwestie dat ik zonder mijn toedoen 3 euro extra moet betalen.
Zij kunnen hier natuurlijk ook niets aan doen. Schuld van PostNL.

Kan je niet gewoon het geld terug krijgen en daarna de zaklampen opnieuw bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Laatst online: 13:15
Speedfightserv schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:49:
[...]

Zij kunnen hier natuurlijk ook niets aan doen. Schuld van PostNL.

Kan je niet gewoon het geld terug krijgen en daarna de zaklampen opnieuw bestellen?
Ze refunden dus ook maar 80% van het aankoopbedrag. Plus dat de zaklampen nu een paar euro per stuk duurder zijn. Zal wel uitdraaien op die 3 euro extra betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jffry90
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-09 19:44
De bandjes voor de Apple watch zijn ook echt een aanrader!
Heb er enkele besteld en ze bevallen me zeer goed.
Al gaan de leather loops na enige tijd wel kapot (dagelijks gebruik), weet niet of bij de orginele ook is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Laatst online: 01-10 15:55

red bull

Keeps me awake !

jffry90 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:23:
Al gaan de leather loops na enige tijd wel kapot (dagelijks gebruik), weet niet of bij de orginele ook is...
Heb je linkjes / aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jffry90
red bull schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:44:
[...]

Heb je linkjes / aanraders?
Er zitten wel verschillen in moet ik zeggen.
Let ook op de maat bij het bestellen

Beste ervaring had ik bij deze verkopers

Leather loop
http://nl.aliexpress.com/...Loop-For/32393855505.html

sport band
http://nl.aliexpress.com/...le-Watch/32443389778.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-10 11:50
Dancis schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:16:
Lang leve PostNL!!! :(

Had 2 smartwatches besteld en deze zijn 8 januari ergens afgeleverd maar waar??

Als ik de track en trace omnummer dan zie ik opeens dat ze dus inderdaad 8 januari zijn afgeleverd en dat er getekend moest worden.... Er is inderdaad getekend maar niet door mij of iemand anders in huis.

Er is getekend door ene Jos , ken deze hele persoon niet en is ook niet bekend in de flat !

Hoe kan ik dit verder oplossen? Heb al een tweet gestuurd naar PostNL
Geen tweet sturen, gewoon bellen. PostNL moet een onderzoek instellen. Hierbij gaan ze traceren bij welk adres je pakket uiteindelijk is bezorgd.
Ondertussen de webshop op de hoogte stellen dat er verkeerd bezorgd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Laatst online: 11:02
jffry90 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:23:
Ik heb een originele leather loop en bij mij gaat het niet kapot (ook dagelijks gebruiken). Maar goed, de prijs varieert ook met een factor 9.

Dit moet ook een goede zijn: http://www.aliexpress.com...atchband/32433242834.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jffry90
Er_Damn schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:19:
[...]

Ik heb een originele leather loop en bij mij gaat het niet kapot (ook dagelijks gebruiken). Maar goed, de prijs varieert ook met een factor 9.

Dit moet ook een goede zijn: http://www.aliexpress.com...atchband/32433242834.html
Daar zal waarschijnlijk ook het prijsverschil in zitten.
Heb meerdere kleuren leather loops en sport bandjes.

Als ik afwissel gaan ze denk ik wel een half jaar tot jaar mee.

Dan betaal ik toch liever een keer extra 2 tientjes voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:49
*knip* zie topicwaarschuwing

[ Voor 84% gewijzigd door gambieter op 02-02-2016 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Nu online
Sibrand schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:45:
[...]

Ze refunden dus ook maar 80% van het aankoopbedrag. Plus dat de zaklampen nu een paar euro per stuk duurder zijn. Zal wel uitdraaien op die 3 euro extra betalen.
Die 3 euro kosten op PostNL verhalen.
Het gaat dan misschien maar om 3 euro maar het probleem dat pakketten niet goed afgeleverd worden is bekend.
Laat PostNL maar aantonen dat ze het pakket bij je aangeboden hebben en je niet thuis was o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Ronald8 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 21:54:
[...]

Hebben jullie al iets gehoord over de verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
MrGangstaQ schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 00:13:
[...]

Mijn pakje is verstuurd maar zoals verwacht werkt de tracking code niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
MrGangstaQ schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 00:13:
[...]

De order heeft status "shipped", maar ik kon daarna nog wel de kleur wijzigen..... Het is dus de vraag of en wanneer het echt shipped is.... (of dat de Chinees gewoon zegt "Yes, yes, yes" en ondertussen geen idee heeft wat mijn vraag echt was...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Laatst online: 13:08
LOL: Het zijn bijna alleen maar Nederlanders die hem de afgelopen dagen gekocht hebben,
Ik vraag me af waarom hij ze voor de helft van de gangbare prijs aanbiedt, want hij heeft al genoeg positieve seller feedback van andere producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Kitano schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:02:
LOL: Het zijn bijna alleen maar Nederlanders die hem de afgelopen dagen gekocht hebben,
Ik vraag me af waarom hij ze voor de helft van de gangbare prijs aanbiedt, want hij heeft al genoeg positieve seller feedback van andere producten.
Haha dat wordt nu is nog extra versterkt doordat hij net op Pepper is gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik had via DX.com de Lenovo S60w besteld maar ik ergerde me erg aan het feit dat er gewoon malware en troep op zat etc. Ik moest eerst de telefoon rooten etc. Eerst nog contact gehad met DX maar die wilde niets doen en om de telefoon weer terug te sturen laat maar.
Uiteindelijk een goede Android Lollipop 5.0.2. erop gezet en geen spyware/malware en allerlei troep. Ik heb nu wel een Lenovo S60A maar ja boeiend, alles werkt nu gewoon goed. Ik begrijp niet dat er gewoon geen stockfirmware met de telefoon geleverd wordt. Ik heb nu de Europese versie van de Lenovo firmware en tot nu toe lijkt alles naar behoren te werken. Ook updates werken nu goed.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
Tot wanneer kan er nog besteld worden zonder last te hebben van het Chinese nieuwejaar?

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Lisadr schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:58:
Tot wanneer kan er nog besteld worden zonder last te hebben van het Chinese nieuwejaar?
Morgen zijn de meeste bedrijven al dicht, de grote trek gaat beginnen, iedereen gaat naar zijn familie toe ;)
Wordt allemaal verschoven naar 3e of 4e week februari. En dan beginnen ze pas met het wegwerken van de orders die nu lopen. Spreek uit ervaring, omdat ik zelf zaken doe met China.

Geloof je het niet, check de link, en dat is alleen het treinstation in 1 stad.
http://www.nrc.nl/nieuws/2016/02/03/chinees-nieuwjaar-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Nu online
Wasabi! schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:06:
[...]

Morgen zijn de meeste bedrijven al dicht, de grote trek gaat beginnen, iedereen gaat naar zijn familie toe ;)
Wordt allemaal verschoven naar 3e of 4e week februari. En dan beginnen ze pas met het wegwerken van de orders die nu lopen. Spreek uit ervaring, omdat ik zelf zaken doe met China.

O? :?
Hier is rond de feestdagen ook wat vertraging maar dat is nooit meer dan een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Alternatief voor de Xiaomi 16.000 en 20.000 mAh power banks:

De Aukey PB-N36 (20.000mAh)
In vergelijking met de 20.000mAh van Xiaomi biedt deze 0.2A minder total output (max. 3.4A i.p.v. 3.6A), ondersteunt het geen Quick Charge 2.0 en is iets zwaarder. (385 vs. 338 gram)
Deze ondersteunt wel weer opladen via Lightning-connector en heeft een lampje.

Maar de 16.000mAh kost (bij BG) €27.08 (EOL?) en de 20.000mAh €37.35.
Er zijn natuurlijk ook nog andere aanbieders en je kunt nog wat met codes e.d. spelen voor wat korting.

De Aukey kost normaal echter €28,46 en is op dit moment in de aanbieding voor €23,47.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/71mwHGTd63L._SL1500_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
Wasabi! schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:06:
[...]

Wat een drukte. Als ik nu bestel, dan krijg ik het hierdoor 3 a 4 weken later. Ik wacht wel. Bedankt.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van 6 t/m 13 februari is de logistieke afdeling bij Gearbest op vakantie en worden er geen bestellingen vanuit China verstuurd. Bestellingen vanuit het EU magazijn worden wel gewoon verstuurd.

Momenteel is er ook een EU magazijn promotie http://www.gearbest.com/p...tschland-special-413.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Tinydeal heeft m'n Xiaomi lampje met gratis verzending zomaar een werkende trackingcode van Pos Malaysia gegeven! Nu weet ik in elk geval dat ik hem binnenkort mag verwachten.

De Earson ER-160 van AliExpress heeft ook een tracking nummer maar dat is een beetje raar, hij zou de 25e al aangemeld zijn maar ik heb 'm pas de 30e besteld :? Waarschijnlijk dus gewoon een fake code (daarom heb ik hem ook in het plaatje gelaten).
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aH30XOm.png?1

Net heb ik voor 4 euro maar Xiaomi Piston V3 Youth oordopjes gekocht bij, wederom, Tinydeal. Ze zijn bedoeld als reserve voor m'n andere Pistons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 17:04
Speedfightserv schreef op maandag 01 februari 2016 @ 23:35:
[...]

Heb zaterdag ook nog een klein Sanrenmu mesje binnen gekregen. Kwaliteit is van deze ook erg goed. Dit was de B4-614.
Met wat Gearbest punten had ik hem voor €3,77

Leuk ding voor dat geld
Even een vraag puur uit interesse: waar gebruik je zo'n mes nou voor als ik vragen mag? Als utility knife, plaats je 'm in een vitrine, zelfverdediging?

Begrijp me goed, ik vind mooie messen altijd wel er gaaf, maar dan denk ik altijd "wat moet ik ermee?" :)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Ronald8 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:48:
De Earson ER-160 van AliExpress heeft ook een tracking nummer maar dat is een beetje raar, hij zou de 25e al aangemeld zijn maar ik heb 'm pas de 30e besteld :? Waarschijnlijk dus gewoon een fake code (daarom heb ik hem ook in het plaatje gelaten).
[afbeelding]
Dat idee had ik ook, een fake code: ralph075 in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
JunkO schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:58:
[...]

Even een vraag puur uit interesse: waar gebruik je zo'n mes nou voor als ik vragen mag? Als utility knife, plaats je 'm in een vitrine, zelfverdediging?

Begrijp me goed, ik vind mooie messen altijd wel er gaaf, maar dan denk ik altijd "wat moet ik ermee?" :)
Grappig dat je dat vraagt want dit denk/dacht ik ook vaak. Ik gebruik de mesjes meestal voor het open maken van pakketjes/dozen, met klussen potlood scherp maken, gips platen snijden etc. Dat zwarte kleine mesje (B4-614) doe ik gewoon in met zomerjaszak. Dan hoef ik in mijn korte broek geen mes bij me te hebben.

Maar heb nu bijvoorbeeld de Sanrenmu 7063 besteld omdat daar een flessen opener aan zit _O-
Heb ik weer een extra toepassing waarvoor ik hem kan gebruiken :)

De Sanrenmu 7010 bewaar ik wel ergens anders voor of geef hem als cadeau oid.

Heb hem niet echt als zelfverdediging. Hoop ook niet in zo'n situatie terecht te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Tinydeal heeft m'n Xiaomi lampje met gratis verzending zomaar een werkende trackingcode van Pos Malaysia gegeven! Nu weet ik in elk geval dat ik hem binnenkort mag verwachten.

[afbeelding]

Net heb ik voor 4 euro maar Xiaomi Piston V3 Youth oordopjes gekocht bij, wederom, Tinydeal. Ze zijn bedoeld als reserve voor m'n andere Pistons.
Goeie tip, 3 setjes pistons besteld voor de kinderen, die van mijn dochter zijn aan vervanging toe

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb hier nog tientallen gele bubbelenveloppen liggen. Waar zouden die toch in moeten. Plastic of papierbak? En nee, ik ga ze niet allemaal ontdoen van bubbels en plakband :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Als je het niet scheidt > grijze bak dus lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

Mijn laatste bestelling bij Tinydeal met Pos Malaysia heeft er 7 weken over gedaan.

Via AE ook een eenzelfde trackingnummer als jij maar dan bij MTY tracking na eerst wat meldingen over elektronisch ontvangen kan deze niet meer gevonden worden. Even maar een berichtje naar de verkoper sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
koelkast schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:16:
Ik heb hier nog tientallen gele bubbelenveloppen liggen. Waar zouden die toch in moeten. Plastic of papierbak? En nee, ik ga ze niet allemaal ontdoen van bubbels en plakband :/
Openknippen, en ontspannen van het pop geluid :)

YouTube: Bubble-Wrap Popping for Relaxation Therapy

En voor de luie knippers of als je geen bubble plastic hebt.

YouTube: LOCOMO - Puchi Puchi (Puti Puti) Infinite Popping Bubble Wrap Keychain Moet ik nog ergens in de kast hebben liggen......

[ Voor 21% gewijzigd door Wasabi! op 04-02-2016 16:33 ]

Pagina: 1 ... 112 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic