Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)

Interview met eBay seller Franky Tong (die van de YZXStudio metertjes)
Shipping vanuit HK wordt duurder...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 07-07 11:03
glenn123 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 23:06:
[...]

Ik heb de verkoper van deze artikelen ontdekt in een facebook groep over 3D printen waar hij zijn product aanprijsde. Hij is blijkbaar van China. Maar een paar dingen bevallen me niet. Zijn facebook start vanaf dat hij het product verkoopt (maar kan natuurlijk profiel zijn om reclame te maken). Op de alibaba site staat een foto bij de beschrijving van een magazijn. Maar denk dat die niet van zijn magazijn is aangezien het via google wel op meerdere sites te vinden is.

Aan de ene kant. Als het allemaal klopt is het een super mooie deal.
Mocht het scam zijn is het jammer dat ik mensen het product heb aangesmeerd en dat ik 200 euro heb betaald voor niks.

Nu weet ik niet hoe veilig het is mocht dit het geval zijn ik mijn geld nog terug zou kunnen vorderen...
Dat van het magazijn is niet zo heel vreemd. In zijn profiel staat duidelijk aangegeven:
Business Type: Trading Company

Ondanks dat hij dus groot heeft staan dat ze manufacturer zijn lijkt het er dus op dat het gewoon een trading company is.

Je ziet hier: http://cn1516006141hiyz.e...fication_type=intl_onsite

The supplier's company premises has been checked by Alibaba.com staff to verify onsite operations exist there. A third-party verification company has confirmed the legal existence of the supplier. Learn more about the third party verification agency ZD Info. Onsite Checked Liability Disclaimer.

Maar in hoeverre je dat garanties moet geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-07 12:15

DexterDee

I doubt, therefore I might be

glenn123 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 23:06:
Ik heb de verkoper van deze artikelen ontdekt in een facebook groep over 3D printen waar hij zijn product aanprijsde. Hij is blijkbaar van China. Maar een paar dingen bevallen me niet. Zijn facebook start vanaf dat hij het product verkoopt (maar kan natuurlijk profiel zijn om reclame te maken). Op de alibaba site staat een foto bij de beschrijving van een magazijn. Maar denk dat die niet van zijn magazijn is aangezien het via google wel op meerdere sites te vinden is.

Aan de ene kant. Als het allemaal klopt is het een super mooie deal.
Mocht het scam zijn is het jammer dat ik mensen het product heb aangesmeerd en dat ik 200 euro heb betaald voor niks.

Nu weet ik niet hoe veilig het is mocht dit het geval zijn ik mijn geld nog terug zou kunnen vorderen...
Welke printer heb je exact gekocht en voor welke prijs? Lijkt me op zich wel een goede deal en ik heb goede ervaringen met alibaba. Misschien heb ik wel interesse :)

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-07 00:10
Betalen met Paypal is een optie zo te zien, dus dat geeft wel wat bescherming tegen niet-leveren. Hoe de kwaliteit is, moet je echter maar afwachten. Ik zie ook niet duidelijk vermeldt of het een bouwpakket is of een afgemonteerde 3d printern.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn123
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-06 11:23
Het gaat blijkbaar om een bouwpakket, wat voor mij geen probleem zou zijn.

@DexterDee : DM verzonden

[ Voor 16% gewijzigd door glenn123 op 19-01-2016 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:43
Ik heb inmiddels de Xiaomi Roidmi binnen en ook bij mij past ie niet. Is er geen verlengstuk voor de sigarettenaansteker waar hij wel in zou kunnen passen? Die moeten er volgens mij wel zijn. Weet dan alleen weer niet welke ik dan moet hebben....

Zoiets bijvoorbeeld? http://www.allekabels.nl/...er-2x-sigarettenplug.html

[ Voor 21% gewijzigd door dannyvdb1997 op 19-01-2016 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobyjan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-01 16:35
glenn123 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 22:49:
Ik zou bij deze verkoper willen kopen : http://cn1516006141hiyz.e...02483071/3D_Printers.html

Ik had een gesprek met hem en kreeg korting van hem als ik deze zou aanraden bij vrienden.
En per persoon die ik eentje kan verkopen krijg ik een klein bedrag.

Is deze te vertrouwen of zou ik ver weg hiervan blijven....
Nog nooit via Alibaba voor dit bedrag gekocht. Hij heeft wel mogelijkheid om via Paypal te betalen...
Hij staat ook op aliExpress (van de zelfde verkoper).

http://nl.aliexpress.com/...ment-8GB/32596996503.html

- pleasure in the job puts perfection in the work -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:50

mark-k

AKA markkNL

Ik wacht wel eens even de feedback af, paar een 3D printer voor zo'n 250 euro is wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 569388

*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Perkouw op 22-01-2016 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• China_buyer
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 31-10-2018
glenn123 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:36:
Het gaat blijkbaar om een bouwpakket, wat voor mij geen probleem zou zijn.

@DexterDee : DM verzonden
Als je er een koopt, zou je dan je bevindingen willen delen?
Ziet er goed uit voor een Chinese 3D printer! Leuke prijs ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

J-D

Voor de geïnteresseerde, een verloop adapter/splitter voor de Xiaomi Roidmi bij Banggood. In de pre-order voor €15,50 nog wel aardig aan de prijs maar wellicht een uitkomst.

Afbeeldingslocatie: http://imgapp.banggood.com/images//oaupload/banggood/images/E4/D1/7dd6f3cf-c5e1-4708-ba27-bd3d6d43e0e5.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door J-D op 24-01-2016 00:51 . Reden: Plaatje klikbaar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-07 18:20

ITsEZ

parttime all-rounder

Waah schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:58:
GRMBL..... via Aliexpress voor mijn China-skibril een extra lens en case besteld.
Pakketje binnengekregen, enkel de case....

Nou is die lens niet zo belangrijk (puur voor nachtskiën) maar wel weer wat jammer....

Skibril afgelopen week getest op de berg, werkt perfect. Beide lenzen die ik heb kunnen testen, en beide voldoen aan de verwachting (zon-versie geeft geen pijnlijke ogen bij veel zonlicht, sneeuw-lens geeft genoeg relief op de piste). Zit prima en je hebt nauwelijk het idee dat je hem draagt door het grote zichtveld wat zo'n grote bril geeft. Bril kan er ook prima onder, maar met geen enkele skibril vind ik dat fijn.... dus niet gedaan. Vriendin heeft hem wel met bril gedragen en dat ging prima.
Linkje van de bril? O-)

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:59

13art

Moderator Mobile

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:09
Hij vroeg om een linkje :+

Bril
glazen
glazen voor snachts
Hoesje

De VLT (rating welke lens voor welke weersomstandigheid) moet je ff via de chat vragen aan ze. Ze hebben een schema maar die zetten ze er niet bij vreemd genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:59

13art

Moderator Mobile
Waah schreef op zondag 24 januari 2016 @ 10:56:
[...]

Hij vroeg om een linkje :+
Damn, was ik toch minder scherp deze ochtend dan ik dacht 8)7

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:35
De 11.6" fullHD, 4GB DDR3L ram en 64GB eMMC, Yoga kloon die vanaf morgen voor $269 te koop is lijkt me heel interessant, helaas eMMC ipv volwaardige SSD maar dat is dan ook het enige nadeel dat ik kon ontdekken:
Onda Obook 11
BLACKfm schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:23:
25 januari (morgen dus) vanaf 09:00 Chinese meuk met een intel CPU voor een zachter prijsje bij Aliexpress.com

http://brands.aliexpress....2114.11010108.24.1.3aDnPJ
Kon geen echte reviews vinden maar het is al te sinds oktober te koop (2GB/32GB versie). Iemand ervaring met dit ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Jazco2nd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 20:44:
De 11.6" fullHD, 4GB DDR3L ram en 64GB eMMC, Yoga kloon die vanaf morgen voor $269 te koop is lijkt me heel interessant, helaas eMMC ipv volwaardige SSD maar dat is dan ook het enige nadeel dat ik kon ontdekken:
Onda Obook 11

Kon geen echte reviews vinden maar het is al te sinds oktober te koop (2GB/32GB versie). Iemand ervaring met dit ding?
Geen aanrader.

Ten eerste zijn die aanbiedingen niet bepaald goede aanbiedingen.
Die Obook bijvoorbeeld is elders (Banggood, Gearbest) nu al goedkoper te bestellen.

Daarnaast is de Obook geen aanrader, zie Techtables en zijn review:

Je kunt beter de Voyo A1 plus nemen. Hij heeft ook de grotere (13.3" scherm) Voyo Vbook onderweg.
Kijk anders ook in dit topic; een aantal users daar hebben de Voyo A1:
Het topic voor (onbekende) Chinese Windows tablets

[ Voor 7% gewijzigd door Piet91 op 24-01-2016 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:47

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

- nvm -

[ Voor 98% gewijzigd door AW_Bos op 24-01-2016 22:55 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn123
China_buyer schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 14:17:
[...]

Als je er een koopt, zou je dan je bevindingen willen delen?
Ziet er goed uit voor een Chinese 3D printer! Leuke prijs ook.
Heel goede printer voor deze prijs.

Met enkele kopers gesproken! Aanrader blijkbaar ..
Heb je foto's gestuurd in DM ;-) Mocht je hem willen kopen DM me dan even terug :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-07 16:10

R-B

Blokkert

Mocht je bestellen bij de store Joy-Deal via http://nl.aliexpress.com/store/806045.

Ze hebben daar blijkbaar moeite om juiste product te versturen, 4-pin connectors ontvangen terwijl ik 5-pins heb besteld (voor RGBWW ledstrips) :X

En de store Goodlighting LED via http://nl.aliexpress.com/store/1194943.

Die heeft moeite met opsturen van 4x zelfde product, 4x een RGB CW E27 6 W lamp besteld, maar 1 daarvan is dus een RGB WW.. :X

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Als iemand nog een leuk tablet zoekt, zag net dat Chuwi een actie heeft met de Hi8 Pro voor onder de 100e >> http://goo.gl/ELbuH7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:35
Piet91 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 21:23:
[...]

Geen aanrader.

Ten eerste zijn die aanbiedingen niet bepaald goede aanbiedingen.
Die Obook bijvoorbeeld is elders (Banggood, Gearbest) nu al goedkoper te bestellen.

Daarnaast is de Obook geen aanrader, zie Techtables en zijn review:
[video]

Je kunt beter de Voyo A1 plus nemen. Hij heeft ook de grotere (13.3" scherm) Voyo Vbook onderweg.
Kijk anders ook in dit topic; een aantal users daar hebben de Voyo A1:
Het topic voor (onbekende) Chinese Windows tablets
Thanks ik wil juist 11.6" en heb wel meer vragen over deze laptop die ook door Voyo wordt verkocht, zal in dat andere topic reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 21:30
9 dagen geleden deze "Teclast X98 Air III" besteld (http://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_241649.html) voor mijn ouders en hij was er vandaag al. Prima bouwkwaliteit (doet denken aan een ipad, maar dan wat dikker) en gezien de prijs echt een goede tablet. Mooie afwerking bij de randen ook en alles sluit naadloos aan. Dit in tegenstelling tot veel budget tablets die ik langs zie komen.

SPECS:
CPU: Intel Z3735F Quad Core 1.83GHz
RAM + ROM: 2GB + 32GB
Display: 9,7" 2048 x 1536 QXGA IPS
Camera: 5.0MP back, 2.0MP front

Echt een van de mooiere tablets die ik voor deze prijs heb gezien. Grappig ook dat versie II bij veel leveranciers nog €50 duurder is.

Enige nadeel is dat je de pre-installed china-apps even moet verwijderen maar verder is alles aanwezig (ook google play) dus dat is een kwestie van 10 minuten.

[ Voor 7% gewijzigd door denan op 25-01-2016 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-07 13:39
denan schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:34:

Echt een van de mooiere tablets die ik voor deze prijs heb gezien. Grappig ook dat versie II bij veel leveranciers nog €50 duurder is.
De X98 Air III is de budget versie van de X98 Air II. Voor de verbeterde versie moet je de X98 Pro hebben.

De Air III is een prima ding overgens.

[ Voor 5% gewijzigd door f.v.b op 25-01-2016 11:50 ]

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 21:30
f.v.b schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:48:
[...]

De X98 Air III is de budget versie van de X98 Air II. Voor de verbeterde versie moet je de X98 Pro hebben.

De Air III is een prima ding overgens.
Ah dat verklaart een hoop. Hij heeft geen budget look/feel/kwaliteit btw. Viel me echt reuze mee wat ik mijn ouders voor die prijs kon geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• decide1000
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-11-2023
Chocoball schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:08:
Bij Gearbest is de Romoss 20000mAh power bank met LCD en dual USB in de aanbieding voor $22.45.

[afbeelding]

Aangezien ik een stuk of wat Xiaomi in alle maten en 2 OnePlus power banks heb liggen denk ik dat ik deze een keer oversla.
Ik wil geen oude koeien uit de sloot halen maar wil toch nog wel wat info geven hierover! Romoss is idd een topmerk MAAR de goedkope modellen bevatten goedkope chinese cellen. De dure varianten hebben originele Samsung cellen. Dat is ook de reden dat de prijs bij CoolBlue en Romoss.nl stukken hoger is dan de prijs bij Chinese webshops en sommige kleine nederlandse shops die bij Chinese platformen inkopen. De kwaliteit van Romoss.nl en CoolBlue met Samsung cellen is ook wel velen malen hoger..maar dan betaal je er ook voor. :)

Ik heb vroeger ooit eens bij een accuboer gewerkt, vandaar de insights ;)

Overigens niet heel verstandig van een merk om een dezelfde variant voor de westerse markt onder exact hetzelfde model uit te brengen. Dit geeft alleen maar verwarring in prijsvergelijkers. Iemand denkt een goede powerbank te kopen maar dat gaat nogal tegenvallen als de cellen het opgeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
  • Laatst online: 03-12-2023
dodge_911 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 14:22:
[...]

Moeilijk. Ik ga zelf geen powerbanks meer kopen, heb er echt genoeg (en in overvloed) dus dan moet er een shop zo vriendelijk willen zijn om ze me op te sturen om te reviewen.
Een foto van je powerbank collectie zou wel leuk zijn.. :)

Ik twijfel tussen de zwarte of de witte variant van de Xiaomi Wireless Bluetooth 4.0 Speaker...

Wordt zo'n witte snel vies eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
othie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 21:04:
[...]

Een foto van je powerbank collectie zou wel leuk zijn.. :)

Ik twijfel tussen de zwarte of de witte variant van de Xiaomi Wireless Bluetooth 4.0 Speaker...

Wordt zo'n witte snel vies eigenlijk?
Kijk dan hier maar effe.
Dat was mijn hele collectie (maar dan het xiaomispul in 2, 3 of 4-voud) minus de laatst bijgekomen 20Ah, en een paar ouwe HyperJuices (toen ik niet beter wist).
Er komt btw nog een vervolg aan de 20Ah XPB-test, met QuickCharge 2.0 ipv standaard USB charging.

On-topic : wie heeft nog wat leuks onderweg?
Ik buiten wat vapespul en ander saai gedoe niks spannends. Er is niet echt zo 'n wanna-have item als de afgelopen jaren. Of is iedereen gewoon goed voorzien van alles wat hij of zij nodig heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:54

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik heb op 2 plekken al 'n Bluedio i6 kunnen annuleren omdat ze niet verzonden worden. Zijn die dingen gewoon uitverkocht?

Is er 'n opvolger bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Eric_Cantona schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:36:
Ik heb op 2 plekken al 'n Bluedio i6 kunnen annuleren omdat ze niet verzonden worden. Zijn die dingen gewoon uitverkocht?

Is er 'n opvolger bekend?
i6 staat ook niet meer op de Bluedio site, en is niet meer te vinden in officiele JD store. Over opvolger nog niks bekend. Zou zonde zijn als deze zou verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:32

CyBeRSPiN

sinds 2001

Laatste twee bestellingen lijken nu al veel langer te duren dan anders..
Aliexpress, 31-12 verzonden.. Nog niks.
DX, met EU-Direct nota bene! 14-1 verzonden (11-1 besteld), ook nog niks..
Tracking code RC...NL geeft al sinds 14-1 "the item is pre-advised"..
Heb normaal geen haast en alles is altijd netjes aangekomen, maar vind het nu wel irritant worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-07 16:25
Ik merk dat het bij mij een verslaving begint te worden, dat China-shoppen. Momenteel een pakje of 20-25 onderweg denk ik. Allemaal klein grut variëren van ledjes voor een paar euro tot een nano drone van 15 euro en een 5m WS2812b ledstrip van 26 euro. Ben iedere dag wel op Banggood, AliExpress en eBay bezig om te kijken of er nog wat leuks te vinden is waar ik misschien ooit iets mee kan.

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

CyBeRSPiN schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:56:
Laatste twee bestellingen lijken nu al veel langer te duren dan anders..
Aliexpress, 31-12 verzonden.. Nog niks.
DX, met EU-Direct nota bene! 14-1 verzonden (11-1 besteld), ook nog niks..
Tracking code RC...NL geeft al sinds 14-1 "the item is pre-advised"..
Heb normaal geen haast en alles is altijd netjes aangekomen, maar vind het nu wel irritant worden..
pre-advised is dus nog niet verzonden, zal niet op voorraad zijn waarschijnlijk.
maar zo bijzonder lang is dat niet, ook die van 31-12.

1-2 maanden is voor de meeste 'old school' China-shoppers hier niks :+ Dat het nou de laatste tijd sneller gaat, tjah. Luxe probleem. Wil je het binnen 2 weken hebben moet je het gewoon lekker uit NL halen. ;)

Met Chinees nieuwjaar in aantocht gaat het alleen maar langer duren nu. (de uittocht is de 24ste begonnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dodge_911 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 23:11:
[...]
Ik buiten wat vapespul en ander saai gedoe niks spannends. Er is niet echt zo 'n wanna-have item als de afgelopen jaren. Of is iedereen gewoon goed voorzien van alles wat hij of zij nodig heeft?
Momenteel alleen wat klein grut op memory gebied via Aliexpress. DM USB naar micro USB OTG adapter voor $0.60
Afbeeldingslocatie: http://g03.a.alicdn.com/kf/HTB1FExhJFXXXXaZXXXXq6xXFXXXj/Dm-OTG-adapter-Berubah-menjadi-Smartphone-USB-Flash-Disk-Drive-komputer-PC-adapter-ponsel-untuk-for.jpg_220x220.jpg

Deze PNY micro SD naar USB Thumb drive voor $3.99
Afbeeldingslocatie: http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB16VSWHVXXXXayXFXXq6xXFXXX6/PNY-Micro-SD-SDHC-TF-Card-Reader-Phone-Baby-USB-Adapter-Black-White-brand-new-Free.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Kenzi schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:01:
[...]

pre-advised is dus nog niet verzonden, zal niet op voorraad zijn waarschijnlijk.
maar zo bijzonder lang is dat niet, ook die van 31-12.

1-2 maanden is voor de meeste 'old school' China-shoppers hier niks :+ Dat het nou de laatste tijd sneller gaat, tjah. Luxe probleem. Wil je het binnen 2 weken hebben moet je het gewoon lekker uit NL halen. ;)

Met Chinees nieuwjaar in aantocht gaat het alleen maar langer duren nu. (de uittocht is de 24ste begonnen)
Daar ben ik het niet mee eens. Normaal is alles (gemiddeld) er wel binnen een maand. Als het dan langer duurt is dat zeer vervelend en zal ik ook niet zomaar meer bij diezelfde partij bestellen. Iets met concurrentie enzo.
Binnen 2 weken ontvangenis wel erg rap meestal. Maar als het nog niet verzonden is binnen die twee weken is dat wel kwalijk imo. Als het niet op voorraad was had dat gemeld moeten worden (vooraf).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

barrymossel schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:18:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens. Normaal is alles (gemiddeld) er wel binnen een maand. Als het dan langer duurt is dat zeer vervelend en zal ik ook niet zomaar meer bij diezelfde partij bestellen. Iets met concurrentie enzo.
Binnen 2 weken ontvangenis wel erg rap meestal. Maar als het nog niet verzonden is binnen die twee weken is dat wel kwalijk imo. Als het niet op voorraad was had dat gemeld moeten worden (vooraf).
Dan shop jij nog niet zo lang / vaak in China.

Voorraad indicatie doet geen enkele winkel (eerlijk) aan. Als op de website staat "in stock" is dat absoluut geen garantie dat het daadwerkelijk in stock is. (en vrijwel alle winkels houden een zeer beperkte stock aan).

En binnen een maand is netjes, maar er zijn altijd factoren die er voor kunnen zorgen dat het langer duurt.
Dat is het risico van China shoppen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Kenzi schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:22:
[...]

Dan shop jij nog niet zo lang / vaak in China.

Voorraad indicatie doet geen enkele winkel (eerlijk) aan. Als op de website staat "in stock" is dat absoluut geen garantie dat het daadwerkelijk in stock is. (en vrijwel alle winkels houden een zeer beperkte stock aan).

En binnen een maand is netjes, maar er zijn altijd factoren die er voor kunnen zorgen dat het langer duurt.
Dat is het risico van China shoppen. ;)
Zo'n 100 bestellingen denk ik, dus heb wel wat "ervaring".

Heb een enkele keer gehad dat het product niet binnen 5 dagen was verstuurd. En iets meer dan een enkele keer dat het product er niet binnen een maand was, maar nog steeds niet vaak. Ja, er zijn factoren die ervoor zorgen dat de bezorging langer duurt (en dat is vervelend, maar boeit me niet echt - al heeft dat ook regelmatig te maken met keuze van de bezorger), maar dat neem je de verzender meestal niet kwalijk.
De tijd tot verzending neem ik de verzender wel kwalijk. Maakt me niet uit of ze een beperkte "stock" hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Zit hier iets voor je bij?

Momenteel in bestelling:

Draadloos toetsenbord
http://www.aliexpress.com...s-for-OS/32529697041.html

Superhero thermoshirt
http://www.aliexpress.com...-Thermal/32510904045.html

Remote repeater/extender voor $2,88, nog niet getest
http://www.aliexpress.com...Black-5V/32572391775.html

Wat artikelen voor in de badkamer/keuken (getest en goed bevonden):

5 kleine potjes tijger balsem voor $0,90
http://www.aliexpress.com...avor-for/32516714182.html

8 warmtepleisters voor $0,79 werken goed
http://www.aliexpress.com.../1754093_32480885618.html

Mee-eter creme
http://www.aliexpress.com...kin-face/32496767324.html

Soort menthol/vapo rub, schijnt ook tegen muggen te werken
http://www.aliexpress.com...eve-Pain/32525467969.html

Heb je uien of knoflook gesneden, was je met dit stuk ijzer en water en de geur is weg
http://www.aliexpress.com...minating/32257002411.html

Voor mijn vakantie naar de zon volgende week:

Voor in het vliegtuig als je samen via de tablet film wil kijken, werkt prima
http://www.aliexpress.com...er-Cable/32576863404.html

Heineken USB, nog niet kunnen testen
http://www.aliexpress.com...rive-usb/32514086157.html

Zwembrilletje
http://www.aliexpress.com...-Glasses/32465926340.html

De Ostrich pillow, overal slapen, vooral in het vliegtuig
http://www.aliexpress.com...d-off-to/32379018277.html

Opvolger ervan, nog niet binnen
http://www.aliexpress.com...-portable/1668610362.html

Handig adaptertje voor $0,60 om allerlei USB apparaten aan je telefoon aan te sluiten (USB drive, keyboard etc)
http://www.aliexpress.com...-Oneplus/32466768082.html

Extra lens om op vakantie ms wat fun foto’s mee te maken, 08-12 besteld nog niet binnen
http://www.aliexpress.com...ne-5G-4S/32533247672.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:03
barrymossel schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:57:
Ben iedere dag wel op Banggood, AliExpress en eBay bezig om te kijken of er nog wat leuks te vinden is waar ik misschien ooit iets mee kan.

Meer mensen last van?
Vroeger wel, maar een van de goede voornemens voor dit jaar is nu juist dat het allemaal wel wat minder mag. "Misschien ooit iets mee kan", klinkt heel herkenbaar trouwens. Ik heb dan ook kasten vol met troep wat ooit, op het moment van bestellen, onmisbaar leek maar tegen de tijd dat het arriveerde al hopeloos verouderd en/of onpraktisch bleek. Soms ook omdat er een nog betere versie van hetzelfde product gevonden was.

Dit jaar ga ik drastisch minderen. Ik wacht nog steeds op een setje soldeerpincetten van 15 december en dat is het zo'n beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
grun93 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:47:
[...]

Vroeger wel, maar een van de goede voornemens voor dit jaar is nu juist dat het allemaal wel wat minder mag. "Misschien ooit iets mee kan", klinkt heel herkenbaar trouwens. Ik heb dan ook kasten vol met troep wat ooit, op het moment van bestellen, onmisbaar leek maar tegen de tijd dat het arriveerde al hopeloos verouderd en/of onpraktisch bleek. Soms ook omdat er een nog betere versie van hetzelfde product gevonden was.

Dit jaar ga ik drastisch minderen. Ik wacht nog steeds op een setje soldeerpincetten van 15 december en dat is het zo'n beetje.
Nou, ik was van het weekend toch wel blij dat ik wat "zooi" had die ik kon gebruiken bij een projectje. Bestellen en dan een maand wachten is weer echt zo'n domper. :p

Zag gisteren van die bitjes die kapotgedraaide schroeven er toch uit kan krijgen. Zoiets moet je in huis hebben (als het überhaupt werkt), want een maand wachten om zoiets te gebruiken doen weinig mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Hier zou ik serieus mee uit kijken. Echte tijgerbalsem kost hier zo'n 3 euro per potje. (zelfde grote).
die namaak troep, vertrouw het voor geen meter aangezien ze werkelijk vanalles er in kunnen stoppen.
er is totaal geen controle op dit soort producten.

Ik haal zelf mijn Tiger Balm altijd uit Hong Kong bij Watsons of Mannings.
http://www.watsons.com.hk...g/p/BP_298580?uiel=Mobile

Makeup / health products uit Hong Kong / Japan / Korea zijn niet voor niks zo populair bij locals hier. Niemand koopt de eigen Chinese troep. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
Dat toetsenbord is nu te bestellen voor € 9.79 bij Kruidvat. Kies de optie gratis bezorgen bij filiaal zodat je niet misgrijpt.

Ook te koop bij Amazon.de met goede reviews. Altijd handig als je de gratis bezorgkosten wilt gebruiken maar net iets onder de € 29 zit.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:03
Wat ik wel regelmatig nodig ben, is dit: van die silly putty achtige gel om met name je keyboard mee schoon te maken. Ik heb verschillende setjes besteld op ebay, maar ze vallen zwaar tegen. Het reinigt nauwelijks en het plakt niet voldoende om zelfs kleine stofdeeltjes vast te houden.

Toch moet er wel een goed merk bestaan want ooit kwam er bij een werkgever ieder jaar een contractor langs die alle pc's, muizen en keyboards met dit spul reinigde. Ik kan het alleen niet vinden. Kent iemand een chinese shop die wel goed spul levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:54

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Kenzi schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:43:
[...]

i6 staat ook niet meer op de Bluedio site, en is niet meer te vinden in officiele JD store. Over opvolger nog niks bekend. Zou zonde zijn als deze zou verdwijnen.
Daar kom ik nu ook achter. Via AliExpress proberen m'n bestelling te cancelen, maar meneer weigert en vindt dat ik maar 'n ander item moet kiezen.

Gewoon wachten tot de tijd verstreken is dat ie had moeten verzenden of wat kan ik 't beste doen?

Oh wacht: "please choose the reason "OTHER" when you cancel the order, thank you."

[ Voor 7% gewijzigd door Eric_Cantona op 26-01-2016 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

f.v.b schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:08:
[...]

Dat toetsenbord is nu te bestellen voor € 9.79 bij Kruidvat. Kies de optie gratis bezorgen bij filiaal zodat je niet misgrijpt.

Ook te koop bij Amazon.de met goede reviews. Altijd handig als je de gratis bezorgkosten wilt gebruiken maar net iets onder de € 29 zit.
Bij Amazon €12,99 dus €3,20 duurder.

Kruidvat t.o.v. mijn bestelling: 10,62 U.S. dollars = 9,7740555 Euros

Ik ben dus ruim anderhalve cent goedkoper >:)

Na CC kosten en wisselkoers uiteraard niet en dan hebben we het nog niet over levertijd en garantie. Handige tip voor anderen die het keyboard nog willen kopen. Iemand deze al in bezit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Wel last van gehad. Laatste tijd koop ik echter nog maar weinig in China.
Als ik tegenwoordig iets koop in China, dan koop ik gericht en loop alle snuisterijen niet meer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kenzi schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:53:
[...]

Hier zou ik serieus mee uit kijken. Echte tijgerbalsem kost hier zo'n 3 euro per potje. (zelfde grote).
die namaak troep, vertrouw het voor geen meter aangezien ze werkelijk vanalles er in kunnen stoppen.
er is totaal geen controle op dit soort producten.

Ik haal zelf mijn Tiger Balm altijd uit Hong Kong bij Watsons of Mannings.
http://www.watsons.com.hk...g/p/BP_298580?uiel=Mobile

Makeup / health products uit Hong Kong / Japan / Korea zijn niet voor niks zo populair bij locals hier. Niemand koopt de eigen Chinese troep. :P
Wat grappig dat ze in China (liever) geen eigen makeup / health products willen kopen, net zoiets als het baby melkpoeder?

Ach ja, ik heb het uitgeprobeerd en het werkte goed voor mij tegen omgerekend $3 per 50g (zijn potjes van 3 gram!). Jouw link had een pot van 50g voor $5,77, geen wereldschokkend verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:00
Anoniem: 569388 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:43:
[...]

8 warmtepleisters voor $0,79 werken goed
http://www.aliexpress.com.../1754093_32480885618.html

Mee-eter creme
http://www.aliexpress.com...kin-face/32496767324.html

Heb je uien of knoflook gesneden, was je met dit stuk ijzer en water en de geur is weg
http://www.aliexpress.com...minating/32257002411.html
Ervaring met die pleisters? Heb wel eens warmtepleisters van de kruidvat gehad, maar daar zaten geen kruiden in en al helemaal geen "etc" :P

Wat die zwarte face mask, ik ben daar nooit helemaal gerust op, want wat smeer je op je gezicht :O? Maar het schijnt goed te werken ja.

Ik vraag me echt af of dat zeep ding werkt, en hoe dan :p de reviews zijn wel 5sterren maar niet echt mondig in dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Anoniem: 569388 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:29:
[...]

Wat grappig dat ze in China (liever) geen eigen makeup / health products willen kopen, net zoiets als het baby melkpoeder?

Ach ja, ik heb het uitgeprobeerd en het werkte goed voor mij tegen omgerekend $3 per 50g (zijn potjes van 3 gram!). Jouw link had een pot van 50g voor $5,77, geen wereldschokkend verschil.
Ze weten van zichzelf dat alles wordt nagemaakt. En om productiekosten zo laag mogelijk te houden stoppen ze er van alles in. Ze vertrouwen Chinese producten voor geen meter wat dat betrefd.

De regels voor cosmetica in HK, Korea en Japan zijn veel strenger dus dat vertrouwen ze wel.
Dat geldt eigelijk ook voor alle luxe producten. Zie zoveel huismoedertjes hier met LV tassen, kosten zo'n RMB 20 op de markt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:32

CyBeRSPiN

sinds 2001

Kenzi schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:01:
[...]

Dat heb ik toch anders begrepen.
Op 9-1 besteld, op 11-1 status naar 'FullShipped' incl TRACKING code.
Vervolgens met die code op http://postnl.post/ de status op 14-1 naar 'pre-advised' zien gaan.

Wat ik ervan begrijp is dat die RC..NL pakketjes in een container/zending naar PostNL gaan voor verdere distributie binnen de EU. Pre-Advised betekent volgens mij dat het pakketje dan in die zending is gestopt, maar nog niet door PostNL is verwerkt.
Wel verzonden, maar mogelijk nog niet onderweg naar NL..

Jammer dat het net nu mis gaat als ik voor een kennis een kadootje heb meebesteld..
Qua afmeting/gewicht wel iets groter dan de tientallen pakketjes hiervoor die binnen 2-3 weken binnen waren.

Dat EU-direct ben ik goed ingetrapt, was in veronderstelling dat het om een EU warehouse ging, maar is alsnog China en je betaalt meer.. waarvoor precies vraag ik me nu dan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

CyBeRSPiN schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:46:
[...]

Vervolgens met die code op http://postnl.post/ de status op 14-1 naar 'pre-advised' zien gaan.

Wat ik ervan begrijp is dat die RC..NL pakketjes in een container/zending naar PostNL gaan voor verdere distributie binnen de EU. Pre-Advised betekent volgens mij dat het pakketje dan in die zending is gestopt, maar nog niet door PostNL is verwerkt.

Jammer dat het net nu mis gaat als ik voor een kennis een kadootje heb meebesteld..
Qua afmeting/gewicht wel iets groter dan de tientallen pakketjes hiervoor die binnen 2-3 weken binnen waren.

Dat EU-direct ben ik goed ingetrapt, was in veronderstelling dat het om een EU warehouse ging, maar is alsnog China en je betaalt meer.. waarvoor precies vraag ik me nu dan af.
Pre-advised = verzender heeft het pakket aangemeld bij koerier, tracking code ontvangen maar pakket is nog niet door koerier ontvangen van verzender. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iTitus schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:36:
[...]

Ervaring met die pleisters? Heb wel eens warmtepleisters van de kruidvat gehad, maar daar zaten geen kruiden in en al helemaal geen "etc" :P

Wat die zwarte face mask, ik ben daar nooit helemaal gerust op, want wat smeer je op je gezicht :O? Maar het schijnt goed te werken ja.

Ik vraag me echt af of dat zeep ding werkt, en hoe dan :p de reviews zijn wel 5sterren maar niet echt mondig in dat het werkt.
Die pleisters werken bij mij prima, geen kruiden alleen warmte.

Dat zeep ding werkt echt (heb hem zelf ook en al veel cadeau gedaan), het hoe en waarom is niet helemaal duidelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 569388 op 26-01-2016 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:46:
[...]

Kenzi schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:50:
[...]

Pre-advised = verzender heeft het pakket aangemeld bij koerier, tracking code ontvangen maar pakket is nog niet door koerier ontvangen van verzender. ;)
Of niet gescand. Heb vaak genoeg gezien dat hij óf van Pre-advised oversprong naar Arrived in NL, óf gewoon op Pre-advised bleef staan en wel afgeleverd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kenzi schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:43:
[...]

Ze weten van zichzelf dat alles wordt nagemaakt. En om productiekosten zo laag mogelijk te houden stoppen ze er van alles in. Ze vertrouwen Chinese producten voor geen meter wat dat betrefd.

De regels voor cosmetica in HK, Korea en Japan zijn veel strenger dus dat vertrouwen ze wel.
Dat geldt eigelijk ook voor alle luxe producten. Zie zoveel huismoedertjes hier met LV tassen, kosten zo'n RMB 20 op de markt _/-\o_
Ok, bedankt voor de info. Ik merk heel sterk ook uit andere posts dat je veel Chinese spullen niet vertrouwt (ook bv de zonnebrillen ivm UV).

Vraagje (voor iedereen), een order van mij staat sinds 21-12 op status: order printed out. Twee keer gevraagd om meer info maar seller reageert niet (AE). Moet ik me zorgen maken (nog 7 dagen purchase protection)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
barrymossel schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:31:
[...]

Zo'n 100 bestellingen denk ik, dus heb wel wat "ervaring".
Wow, 100? Nounou :D
Dat doet een ervaren chinashopper binnen een jaar :)
How 'bout Chinashopping since 2003 :)
En ja, de shipping times zijn er op vooruit gegaan, maar om nou die twee weken als regel gaan aan te houden?
Ik hou het vooralsnog op 30 dagen voor ik eraan begin te denken me zorgen te maken :)
Mooi lijstje, maar wat eropstaat dat ik kan gebruiken heb ik al, en voor de rest kan ik me geen nut hier bedenken.

Ik wacht op zo 'n wannahave als de XPB, of de Pistons/hybrids, de earson of xiaomi speaker :)
ralph075 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:25:
[...]
Als ik tegenwoordig iets koop in China, dan koop ik gericht en loop alle snuisterijen niet meer af.
Ik ben er ook vanaf gestapt op elke dag de new arrivals te browsen bij Banggood etc...
Atm enkel nog FastTech tijdens de imddagpauze ff browen, voor het vapespul.

[ Voor 163% gewijzigd door dodge_911 op 26-01-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
dodge_911 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:48:
[...]
How 'bout Chinashopping since 2003 :)
En ja, de shipping times zijn er op vooruit gegaan, maar om nou die twee weken als regel gaan aan te houden?
Ik hou het vooralsnog op 30 dagen voor ik eraan begin te denken me zorgen te maken :)
Ik weet niet wat jij met shipping times bedoelt, maar ik bedoel tijd tot verzending en niet tijd tot ontvangst. Zoals ik al zei kan de seller (buiten de keuze van koerier) weinig aan dat laatste doen. Zijn enige factor is de tijd tot shipment.

En dat mensen al China shoppen sinds 2003 is prima, maar niet relevant. In 2003 had ik ook geen 100Mbps internetverbinding, maar nu zou ik niet zonder willen. Dat heet vooruitgang. Shipping is gewoon sneller tegenwoordig, dus dan ga je ook andere eisen/wensen stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
barrymossel schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:03:
[...]
Shipping is gewoon sneller tegenwoordig, dus dan ga je ook andere eisen/wensen stellen.
Feit blijft dat je voor China shoppen gewoon als uitgangspunt 30 dagen aan moet houden. Het gaat vaak wel sneller tegenwoordig, maar zelf houden de Chinezen ook 4-6 weken aan (als je het navraagt of de beschrijvingen bij producten leest).

Alles sneller dan 30 dagen is mooi meegenomen. Afgelopen week een artikel op zondag besteld, zaterdag geleverd. Highscore die ik ooit heb gehaald was maandag besteld, vrijdag in huis (dat was ruim een jaar geleden).
Ondanks deze ultrasnelle voorbeelden hanteer ik voor mezelf nog steeds 4-6 weken als uitgangspunt. Geeft zoveel meer rust...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn123
glenn123 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 23:41:
[...]

Heel goede printer voor deze prijs.

Met enkele kopers gesproken! Aanrader blijkbaar ..
Heb je foto's gestuurd in DM ;-) Mocht je hem willen kopen DM me dan even terug :-)
Blijkbaar heel wat leden die interesse hebben, daarom dit bericht van algemeen nut. Bestellingen na 30 januari worden pas verzonden 16 februari wegens vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ralph075 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:20:
[...]

Feit blijft dat je voor China shoppen gewoon als uitgangspunt 30 dagen aan moet houden. Het gaat vaak wel sneller tegenwoordig, maar zelf houden de Chinezen ook 4-6 weken aan (als je het navraagt of de beschrijvingen bij producten leest).

Alles sneller dan 30 dagen is mooi meegenomen. Afgelopen week een artikel op zondag besteld, zaterdag geleverd. Highscore die ik ooit heb gehaald was maandag besteld, vrijdag in huis (dat was ruim een jaar geleden).
Ondanks deze ultrasnelle voorbeelden hanteer ik voor mezelf nog steeds 4-6 weken als uitgangspunt. Geeft zoveel meer rust...
Ik hou twee weken aan, tegenwoordig komt 40% met 8 dagen binnen, 40% de volgende week en de overige 20% daarna. Misschien beter om vier weken aan te houden inderdaad, word je vaak blij verrast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-07 08:10
[...]

Kijk dan hier maar effe.
Dat was mijn hele collectie (maar dan het xiaomispul in 2, 3 of 4-voud) minus de laatst bijgekomen 20Ah, en een paar ouwe HyperJuices (toen ik niet beter wist).
Er komt btw nog een vervolg aan de 20Ah XPB-test, met QuickCharge 2.0 ipv standaard USB charging.

Voor dochterlief een leuk truitje:
http://www.aliexpress.com...10208.99999999.293.LMc5W5

Voor zoonlief dan ook maar een shirt:
http://www.aliexpress.com...10208.99999999.299.LMc5W5

Pappa zelf dan ook maar wat om op te vallen:
http://www.aliexpress.com...10208.99999999.413.YT3xNj

Zoon binnenkort jarig en knutselt graag aan gitaren:
http://www.aliexpress.com...ar-Parts/32298221329.html

Kettinkje voor dochter:
http://www.aliexpress.com...Necklace/32546729099.html

Handig camera tasje:
http://www.aliexpress.com...ck-47020/32256646861.html

Twee hoedjes voor de dames:
http://www.aliexpress.com...t-Fedora/32258165804.html

Beanie (sh*t voor wie heb ik die eigenlijk besteld?)
http://www.aliexpress.com...ter-Hats/32536132605.html

Camera tas voor GoPro en bijbehoren:
http://www.aliexpress.com...kpack-for/1075779531.html

Marshall koptelefoon, al eens eerder daar gekocht, klinkt goed maar of ie echt is?? Zoon zweert er bij.
http://www.aliexpress.com...e-ouvido/32548659258.html

Wat E-liquids onderweg van EBay, Gearbest en nog wat accessoires van Fasttech.

Net binnen; USB-endoscoop, ongelofelijk voor die prijs. Prima ding trouwens, beeld is erg goed:
http://www.aliexpress.com...m-Newest/32293328863.html

Nooit ontvangen maar inmiddels wel geld terug ontvangen, een OBD2 scanner:
http://www.aliexpress.com...an-Tool-E/2046521115.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• China_buyer
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 31-10-2018
glenn123 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:30:
[...]

Blijkbaar heel wat leden die interesse hebben, daarom dit bericht van algemeen nut. Bestellingen na 30 januari worden pas verzonden 16 februari wegens vakantie.
Misschien kun je dan een topic aanmaken? Kunnen de mensen die 'm hebben daar hun ervaringen delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Anoniem: 569388 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:32:
Misschien beter om vier weken aan te houden inderdaad, word je vaak blij verrast :P
Precies dit, inderdaad (en zo is het geen teleurstelling als het er niet binnen 2 weken is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:24

pinda powerrr

Slow down...

Momenteel in de winkelwagen:

Led strip RGBWW $7.92
http://nl.aliexpress.com/...10208.99999999.261.6nDAe7

5-pin connector $2.45
http://nl.aliexpress.com/...10208.99999999.264.oHHXck

Led controller + remote $9.64
http://nl.aliexpress.com/...10208.99999999.267.oHHXck

Verder in de afgelopen tijd nog wat powerbanks (op bestelling), hoesjes en een Mi Band gekocht. Inderdaad, hier ook al meer dan tien jaar China shop ervaring, maar de onzin dingen weet ik mijzelf steeds beter in te bedwingen. Koop nu gerichter en lees mij langer in op een onderwerp (zie hieronder). De kans dat ik dan een maand wacht en dan vervolgens troep krijg die regelrecht de prullenbak in verdwijnt, is daarmee een stuk kleiner geworden.
De "band" die ik met mijn postbezorger heb wordt wel een beetje minder zo :+

Voeding koop ik in NL. Eerste ledstrip project thuis, heb me al ingelezen in het led-topic voor de tips. Wilde eerste een Mi Light controller kopen, maar die kan niet én kleuren én wit mixen, deze kan dat wel.

Twijfel nu alleen om het nu te bestellen, ik las hier ergens dat Chinees Nieuwjaar zou beginnen deze week, maar Google ik het, dan begint het pas volgende week, wat is het nu? Anders ram ik alvast op de "koop nu" knop :P

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

pinda powerrr schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:54:

Twijfel nu alleen om het nu te bestellen, ik las hier ergens dat Chinees Nieuwjaar zou beginnen deze week, maar Google ik het, dan begint het pas volgende week, wat is het nu? Anders ram ik alvast op de "koop nu" knop :P
Chinees Nieuwjaar is 8 februari. Echter is dat alleen de nieuwjaarswisseling.
Het ligt eraan hoe traditioneel mensen zijn maar de traditie begint een tijdje voor de jaarwisseling tot zo'n 40 dagen er na. Allerlei rituelen etc ;)

Verder heb je te maken met Chunyun, oftewel de grootste mensen migratie ter wereld. Die intocht van asielzoekers is daar een schijntje bij. Vrijwel de gehele bevolking van China gaat van 1 plek naar een andere plek. Dat proces begint op 24 januari, en eindigt op 20 februari.

Officiele feestdagen zijn 6 t/m 10 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Anoniem: 569388 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:40:
[...]

Ok, bedankt voor de info. Ik merk heel sterk ook uit andere posts dat je veel Chinese spullen niet vertrouwt (ook bv de zonnebrillen ivm UV).
Als je lang genoeg tussen de Chinezen woont (en dan vooral waar veel goederen gemaakt / geexporteerd worden dan leer je wel niks te vertrouwen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Dat is tof, ik wist niet dat die RGD en W leds om en om op de strip zaten. Die "kleur" om en om geeft best een gaaf effect! Twijfel, twijfel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 22:09
Kenzi schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:11:
[...]

Zien er goed uit. Komen uit Shenzhen. Herken de gebouwen op de foto's (in de reflecties :P )
Woon daar letterlijk 5min vandaan :)
In China zijn ze ook wel bekend onder de naam Whale (zwembrillen)
Ik las het stukje over wantrouwen van UV zonnebrillen en er ging een lampje branden :+
Mijn skibril (van de lui van Whale zwembrillen dacht ik dat je zei) is binnen. Ding zit prima en glas is ook prima. Polycarbonaat dubbelglas dus dat is wel UV-werend :9

Erg tevreden mee _/-\o_ nog bedankt voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

barrymossel schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:28:
[...]

Dat is tof, ik wist niet dat die RGD en W leds om en om op de strip zaten. Die "kleur" om en om geeft best een gaaf effect! Twijfel, twijfel ;)
Dan zie je dat inlezen op je "project" helpt. Zeker hier op GoT zijn er veel ervaringsdeskundigen met van alles. Veel lezen en dan kom je vanzelf tot de conclusie wat je zelf nodig hebt. De tijd die je er in stopt met lezen, is korter dan het nodeloos bestellen en uiteindelijk niet nodig hebben.

Vandaar ook dat ik die controller heb besteld (ja, ondertussen is de koop al gesloten :+ ) omdat volgens anderen deze beter kleuren kan mixen dan de Mi Light controller, welke wel mijn eerste voorkeur had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn123
China_buyer schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:38:
[...]

Misschien kun je dan een topic aanmaken? Kunnen de mensen die 'm hebben daar hun ervaringen delen!
Tevo 3D printerkit ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 20:15
pinda powerrr schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:54:
Momenteel in de winkelwagen:

Led strip RGBWW $7.92
http://nl.aliexpress.com/...10208.99999999.261.6nDAe7

5-pin connector $2.45
http://nl.aliexpress.com/...10208.99999999.264.oHHXck

Led controller + remote $9.64
http://nl.aliexpress.com/...10208.99999999.267.oHHXck

Verder in de afgelopen tijd nog wat powerbanks (op bestelling), hoesjes en een Mi Band gekocht. Inderdaad, hier ook al meer dan tien jaar China shop ervaring, maar de onzin dingen weet ik mijzelf steeds beter in te bedwingen. Koop nu gerichter en lees mij langer in op een onderwerp (zie hieronder). De kans dat ik dan een maand wacht en dan vervolgens troep krijg die regelrecht de prullenbak in verdwijnt, is daarmee een stuk kleiner geworden.
De "band" die ik met mijn postbezorger heb wordt wel een beetje minder zo :+

Voeding koop ik in NL. Eerste ledstrip project thuis, heb me al ingelezen in het led-topic voor de tips. Wilde eerste een Mi Light controller kopen, maar die kan niet én kleuren én wit mixen, deze kan dat wel.

Die led controller is degelijk spul, ik heb hem voor gewoon RGB. Het lastigste is inderdaad een goede en betrouwbare voeding zien te vinden voor een fatsoenlijke prijs. Waar koop jij die?

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
pinda powerrr schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:38:
[...]

Dan zie je dat inlezen op je "project" helpt. Zeker hier op GoT zijn er veel ervaringsdeskundigen met van alles. Veel lezen en dan kom je vanzelf tot de conclusie wat je zelf nodig hebt. De tijd die je er in stopt met lezen, is korter dan het nodeloos bestellen en uiteindelijk niet nodig hebben.

Vandaar ook dat ik die controller heb besteld (ja, ondertussen is de koop al gesloten :+ ) omdat volgens anderen deze beter kleuren kan mixen dan de Mi Light controller, welke wel mijn eerste voorkeur had.
Oh, ik heb hier totaal geen toepassing voor hoor. Maar het is wel leuk om te hebben. Al heb ik al een hele zooi RGB 5050 en enkele kleur 5050. Daarnaast heb ik net 5m WS2812b besteld, voor een ander projectje (product dus toegespitst op het project). Het is dus niet dat ik me niet inlees m.b.t. een project; ik ken gewoon niet elk product.
Ik bestel dus niet willekeurig een product. Ik kom producten tegen die ik leuk en interessant vind en die ik in de toekomst misschien kan gebruiken. En voor de prijs kun je het vaak niet laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:50

mark-k

AKA markkNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn123
mark-k schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:55:
[...]

Krijg daar een "not allowed" melding.
Hoi Mark

Een topic is voorlopig blijkbaar niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-07 12:26
Speedfightserv schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:27:
[...]

Die led controller is degelijk spul, ik heb hem voor gewoon RGB. Het lastigste is inderdaad een goede en betrouwbare voeding zien te vinden voor een fatsoenlijke prijs. Waar koop jij die?
http://www.allekabels.nl/...ator-led-verlichting.html

35 euro voor een goede compacte voeding tot 50watt.

Mijn ervaring met RGB strips uit china is dat ze het opgegeven wattage bij lange na niet halen. Dus ik zou een goedkope rot voeding gebruiken om de strip mee te testen (alle LED chips op max vermogen) en daarna een goede voeding met het juiste wattage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Had al gereageerd, maar topic is weer verdwenen..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Sorry, verplaatst naar ander topic aangezien Gearbest China is...

Twee dashcam kortingscodes:

Dome D201 dashcam - 1440P - GPS (extern) - met Ambarella A12 chipset

Dome D201
Gebruik code "FiD201" en hij wordt $91

Unboxing:

Wat testbeelden:

Ausdom A261 - 1296P - GPS (intern)

Ausdom A261
Gebruik code "GBAD261" en hij wordt $80

Review:

Testbeelden

[ Voor 5% gewijzigd door BlakHawk op 26-01-2016 15:14 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Verkeerd geplaatst, dus nu hier...

Twee dashcam kortingscodes:

Dome D201 dashcam - 1440P - GPS (extern) - met Ambarella A12 chipset

Dome D201
Gebruik code "FiD201" en hij wordt $91

Unboxing:

Wat testbeelden:

Ausdom A261 - 1296P - GPS (intern)

Ausdom A261
Gebruik code "GBAD261" en hij wordt $80

Review:

Testbeelden

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

[...]

offtopic:
Uit het [LED] Strips, drivers

Conrad €19,99
https://www.conrad.nl/nl/...2-vdc-2500-ma-792402.html

Leds Refresh €13,95
https://www.ledsrefresh.n...afo's/led-adapter-12v-60w

Denk dat het de onderste zal gaan worden :P

Weet iemand of er al ontwikkeling zit in powerbanks met USB-C aansluiting?
De hele mobile markt schuift die kant op, maar ik zie op de Chinese sites nog weinig gebeuren. Ja, er zijn al wat kabels beschikbaar, maar nog niet supergoedkoop en de kwaliteit is natuurlijk nog te betwisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Thomasz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-05 19:48
Ik kan dit site waar je goedkoop maar ook betrouwbare batterijen kan kopen even niet meer vinden. Het was geloof ik een nederlandse website. Iemand die toevallig weet waar ik het over heb _/-\o_ ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:00
Mr_Thomasz schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:22:
Ik kan dit site waar je goedkoop maar ook betrouwbare batterijen kan kopen even niet meer vinden. Het was geloof ik een nederlandse website. Iemand die toevallig weet waar ik het over heb _/-\o_ ?
Bedoel je toevallig http://www.nkon.nl/ ?
Er zijn ook wel een paar plekken in china shops waar je goede cellen kan halen, maar het meeste is rebranded troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Thomasz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-05 19:48
iTitus schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:24:
[...]

Bedoel je toevallig http://www.nkon.nl/ ?
Er zijn ook wel een paar plekken in china shops waar je goede cellen kan halen, maar het meeste is rebranded troep.
Ontzettend bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hij bedoelt https://sk.nkon.nl/ :+

Daar zijn de prijzen als het goed is nog ietsje lager. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pinda powerrr schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:19:
[...]
De hele mobile markt schuift die kant op, maar ik zie op de Chinese sites nog weinig gebeuren. Ja, er zijn al wat kabels beschikbaar, maar nog niet supergoedkoop en de kwaliteit is natuurlijk nog te betwisten.
Orico heeft een powerbank met Xiaomi looks en een USB-C aansluiting
Afbeeldingslocatie: http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB1jC9MKFXXXXc2XVXXq6xXFXXXV/ORICO-Type-C-Mobile-Power-10000mAh-High-Capacity-Universal-Portable-Fast-Charging-for-Your-Phone-and.jpg_640x640.jpg

Met $24.99 misschien wel wat aan de hoge kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn123
glenn123 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:02:
[...]

Hoi Mark

Een topic is voorlopig blijkbaar niet toegestaan.
We gaan hier verder : glenn123 in "OpenSource 3D Printing - Deel 2" op aanraden van admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
[...]

Ik heb hier atm 5 power supplies in gebruik, allemaal bij BangGood besteld.
Natuurlijk niet zomaar blind aangesloten en verder niet meer aan gedacht, maar in testopstelling geduurtest en goed bevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• f.v.b
pinda powerrr schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:19:
[...]

Benson Leung is op Amazon.com bezig met het testen van alle USB-C kabels / verloopjes.

Er zit veel rommel tussen.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
  • Laatst online: 03-12-2023
Vandaag m'n Xiaomi USB enhanced USB LED Light binnengekregen.

De lichtsterkte veranderen is verrekte handig! :)

Heb vandaag een Xiaomi koopdrift; heb zojuist de 10000 en 20000 mah variant besteld. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-07 14:53
Vandaag na 11 dagen onderweg te zijn geweest weer wat binnen gekregen voor een 'tussendoor' projectje. Helaas niet geheel ongeschonden aangekomen maar aluminium valt redelijk makkelijk terug te buigen.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Qq2f4JIQdeNUeyddO1FdRQP3/medium.jpg
En dat voor €11,69 een 'genuine' Coolermaster koeler met hooggewaardeerde koelpasta, ben benieuwd of ie de 140w AMD koel weet te houden :P

Nu nog wachten op de KingSpec SSD dan kan ik het afmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
othie schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:29:
Vandaag m'n Xiaomi USB enhanced USB LED Light binnengekregen.

De lichtsterkte veranderen is verrekte handig! :)

Heb vandaag een Xiaomi koopdrift; heb zojuist de 10000 en 20000 mah variant besteld. :D
Hmmmmmm, die staat wél nog op mijn lijstje :)
Alleen kan ik er met de beste wil van de wereld geen nut voor verzinnen met 'n stuk of 18 van z'n voorgangers in het arsenaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Chocoball schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:40:
[...]

Orico heeft een powerbank met Xiaomi looks en een USB-C aansluiting
[afbeelding]

Met $24.99 misschien wel wat aan de hoge kant.
Wel een mooie! Beetje duur nog, maar dat kan nog dalen natuurlijk.
Ik heb nu drie powerbanks in huis (5000, 10400 en 16000), voorlopig redden we ons wel, maar ik weet nu al dat de volgende wel volgens "de nieuwe specs" van nu moet zijn. Daarom USB C, straks weten we niet beter meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
dodge_911 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:58:
[...]

Ik heb hier atm 5 power supplies in gebruik, allemaal bij BangGood besteld.
Natuurlijk niet zomaar blind aangesloten en verder niet meer aan gedacht, maar in testopstelling geduurtest en goed bevonden.
offtopic:
Hoe en waarop test je die dan? Hitte?
Snoekebeest schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:35:
Vandaag na 11 dagen onderweg te zijn geweest weer wat binnen gekregen voor een 'tussendoor' projectje. Helaas niet geheel ongeschonden aangekomen maar aluminium valt redelijk makkelijk terug te buigen.
[afbeelding]
En dat voor €11,69 een 'genuine' Coolermaster koeler met hooggewaardeerde koelpasta, ben benieuwd of ie de 140w AMD koel weet te houden :P

Nu nog wachten op de KingSpec SSD dan kan ik het afmaken...
Tsja, hier gisteren ook weer 5 pakketjes, waarvan twee niet ongeschonden (pinnetjes van Arduino Nano verbogen, waardoor hij niet op een breadboard past - terugbuigen kan, hoop alleen dat het niet breekt). Snap niet dat Banggood dat niet wat beter verpakt. De doos nano drone die ik gister binnenkreeg was nog helemaal in foam gewikkeld, hadden ze bij de Arduino ook kunnen doen lijkt me...
Ach ja, risico van het vak. Kan nog altijd gaan klagen als er iets breekt.

[ Voor 66% gewijzigd door barrymossel op 27-01-2016 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
Gisteren ook 4 pakketjes binnen gekregen.

Een Sanrenmu mes (7010), Echt super kwaliteit voor dat geld :) ( nog geen 5 euro voor betaald met wat punten korting)

Een Honest aansteker, voelt/ziet er super degelijk uit. Moet hem nog vullen om te testen..

Een Xiaomi Mi Light ( Enhanced Edition ) voor 2,76 (met extra punten korting )

En een telefoonhoesje voor een kennis.

[ Voor 3% gewijzigd door Speedfightserv op 27-01-2016 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:42
Speedfightserv schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:51:

Een Sanrenmu mes (7010), Echt super kwaliteit voor dat geld :) ( nog geen 5 euro voor betaald met wat punten korting)
Dat mes wil ik ook nog een keer. Ik heb er maanden geleden een besteld bij Gearbest maar hij is nooit aangekomen :+ Ik heb wel z'n broer, de 7063:
Afbeeldingslocatie: http://gloimg.everbuying.net/E/2015/201506/goods-img/1434939147269-P-2757364.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
Ronald8 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:14:
[...]

Dat mes wil ik ook nog een keer. Ik heb er maanden geleden een besteld bij Gearbest maar hij is nooit aangekomen :+ Ik heb wel z'n broer, de 7063:
[afbeelding]
Ik heb hem ook bij gearbest besteld, 15 januari besteld en gister binnengekomen. T kan wel dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobyjan
  • Laatst online: 27-01 16:35
Speedfightserv schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:51:

Een Xiaomi Mi Light ( Enhanced Edition ) voor 2,76
Linkje?

- pleasure in the job puts perfection in the work -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedfightserv
Ik had hem bij GearBest besteld: http://www.gearbest.com/electronics-gadgets/pp_280338.html (blauwe is iets goedkoper, € 3,86)

Ik zie alleen net in het order overzicht dat ik ook nog punten korting gebruikt had, dat scheelde €1,10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Vroeger werd hier vaak de Anker 5-port charger besproken. Er werd gezegd dat de nieuwe versie geen problemen meer had. Jammer genoeg is die van mij na een half jaar perfecte werking nu kapot aan het gaan. Heb nu nog 4 werkende poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
MrGangstaQ schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:41:
Vroeger werd hier vaak de Anker 5-port charger besproken. Er werd gezegd dat de nieuwe versie geen problemen meer had. Jammer genoeg is die van mij na een half jaar perfecte werking nu kapot aan het gaan. Heb nu nog 4 werkende poorten.
Anker support mailen : support@ianker.com
Je hebt 18 maanden garantie erop.
Ik heb toen 1 van mijn Ankers met een kapotte poort zat een nieuwe gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-07 17:21

Mavamaarten

Omdat het kan!

Net mijn Roidmi aangekregen, 4 weken geleden besteld bij Gearbest.
Ik ben onder de indruk! Dat ding weegt echt veel voor een USB lader :P
Het ding past perfect in de 12V-aansluiting van een Toyota Yaris 2006, daar had ik schrik voor. En hij zit goed vast, in tegenstelling tot reviews die ik las (die zeiden dat het contact soms wegviel omdat het ding los zat).
Qua geluidskwaliteit ook onder de indruk, ik verwachtte niet veel maar het klinkt gewoon echt goed, geen ruis en het klinkt ook niet "plat".
Enig minpuntje, de app is in het Chinees. Maar er wordt met prentjes duidelijk gemaakt wat je moet doen (een rondje met een pijltje wil zeggen dat hij " erin" moet, een bluetooth icoontje wil zeggen dat je via bluetooth moet verbinden, vrij duidelijk nog :P)

Aanrader!

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mavamaarten schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:34:
Enig minpuntje, de app is in het Chinees. Maar er wordt met prentjes duidelijk gemaakt wat je moet doen (een rondje met een pijltje wil zeggen dat hij " erin" moet, een bluetooth icoontje wil zeggen dat je via bluetooth moet verbinden, vrij duidelijk nog :P)
Je zou dit misschien eens kunnen proberen.

Google Play: APK Editor
Pagina: 1 ... 111 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic