Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik zag dat de Orico 2,5" USB 3.0 externe HDD/SSD behuizing weer met 50% korting aangeboden wordt voor €7,50 bij AliExpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vw23a
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 16:53
CaptJackSparrow schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 18:04:
Ik zag dat de Orico 2,5" USB 3.0 externe HDD/SSD behuizing weer met 50% korting aangeboden wordt voor €7,50 bij AliExpress.
Ik kreeg een DOA Orico, en kon mijn geld misschien terugkrijgen als ik hem aangetekend terug stuurde...

Ik heb toen maar deze gekocht: http://nl.aliexpress.com/...sure-Box/32531508294.html - en die doet het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb enkele keren zo;n goedkope hdd behuizing gekocht in china, en of het was een doa, of na een tijdje molde die gewoon de harde schijf, die koop ik daar dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
vw23a schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 18:36:
[...]

Ik kreeg een DOA Orico, en kon mijn geld misschien terugkrijgen als ik hem aangetekend terug stuurde...

Ik heb toen maar deze gekocht: http://nl.aliexpress.com/...sure-Box/32531508294.html - en die doet het wel!
Ik heb er vandaag 1 binnengerkegen, nog niet getest. Wel goed om te weten dat ik eerst effe een non-essential schijfje moet gebruiken om te testen.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

vw23a schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 18:36:
[...]

Je weet wat een steekproefgrootte van 1 voor betekenis heeft op de relevantie van die ervaring? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-10 07:33
Goedkope USB3 HD kastje een SSDtje in gezet en gaat met ver boven de 200MB/sec. Erg blij mee :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 20:07:
[...]

Je weet wat een steekproefgrootte van 1 voor betekenis heeft op de relevantie van die ervaring? ;)
Haha, precies wat ik wilde zeggen. Toch even 'n' vergroten om de 0 hypothese te kunnen verwerpen.
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 19:10:
ik heb enkele keren zo;n goedkope hdd behuizing gekocht in china, en of het was een doa, of na een tijdje molde die gewoon de harde schijf, die koop ik daar dus niet meer.
De harde schijf mollen, heeft Art daar aan bij gedragen?
Nee zonder grappen, weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt, maar dat moet of een enorm slechte controller zijn of een zwakke HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vw23a
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 16:53
Ik kom op n=4:

2 klachten hierboven, en
user001 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:35:
[...]

Ik ben erg tevreden over deze: (Ik heb ook al 2 Orico HDD enclosures gehad, maar die werkten niet goed)
http://www.lightinthebox....ebook-laptop_p691771.html
De prijs is met ongeveer $9,80 (inclusief verzendkosten) veel hoger dan je vroeg, maar bij Lightinthebox krijg je op regelmatige basis een $5 couponcode. Gewoon wat wachten dus! :)
Blijkbaar wordt deze nu verzonden vanuit Polen (minder dan een week verzendtijd). Dat was nog niet het geval toen ik 'm kocht.
user001 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 19:42:
[...]

Ik heb zelf zowel de Orico als Anker HDD enclosure (de ene van LITB, de andere van Amazon.de), en in dit geval vermoed ik echt dat dit hetzelfde product was. Ze zaten in dezelfde soort doos, ze zagen er (behalve het logo) identiek uit, maar vooral: ze hadden hetzelfde technisch probleem (de schrijfsnelheid was instabiel. Dit heb ik met mijn andere goedkopere enclosure niet).
Of het echt hetzelfde is hebben we het raden naar.
Ik kan niet beweren dat de Orico helemaal niet deugt. Er zijn op dit forum ook veel mensen enthousiast over de 2.5" USB3 HDD enclosure van Orico. Maar de garantievoorwaarden van de shop war ik mijn Orico kocht zijn heel onaangenaam: ik moest de DOA terugsturen om mijn geld te krijgen. Dat is me veel te lastig en het is ook veel te duur.

Verder is het setje wat ik na mijn DOA Orico ergens anders heb besteld voor € 4.53 heb veel goedkoper dan de Orico. Ook belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 13:55
Vanuit de Aliexpress app op Android kun je nu ook direct iDeal betalingen doen. Dit werkt goed via de mobiele site van je bank, als je echter via de app wilt betalen krijg je een foutmelding. Beetje irritant, want zo moet je bijvoorbeeld bij de Rabobank als nog je scanner erbij pakken.

Voorbeeld van errors:
Rabobank
bunq

Heb al paar keer feedback via de app gegeven, maar ze doen er tot nu toe weinig mee.

Hippos are apparently just rage filled hate tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 13:20
DeTjuk schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:34:
[...]

Ik heb ze via banggood ontvangen, ben er erg tevreden mee. Play/pauze werkt wel, maar volgende, vorige liedje is me niet gelukt aan de praat te krijgen met de afstandsbediening die in het draadje van de zit verwerkt. De microfoon nog niet getest tijdens bellen.

Hoe je kan zien of het de echte zijn weet ik niet. Stond er wel bij op de site van BG :P
Heb je een iphone? Want dan werkt alleen start /stop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-02-2024
Drowzz schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:10:
[...]

als je nou zoiets hebt: http://www.banggood.com/B...USB-Charger-p-991733.html

Kan je je eigen FM frequentie ook nog kiezen, en past wss wel overal in. Ik heb zoiets soortgelijks in de Cuore hangen van m'n vader, werkt leuk. Heb alleen 1 via aux :+ . Tevens, radio verwijderen uit een twingo uit 2000 is ook niet heule lastig. Maar een radio met bluetooth is al snel 75+, dan is dit wat goedkoper :*)
Heb ik ook gehad, was binnen 3 x gebruik al kaputt... zou volgens specs ook in 24V moeten kunnen, maar was meteen doorgebrand, dus pas op als je 'm in een vrachtwagen gebruikt..... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Musta schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:31:
[...]

Dit is de video die je bedoelt denk ik:
YouTube: Xiaomi ROIDMI Review | Car Charger FM Transmitter

Het lijkt me een interessant ding, aangezien ik zo een oude twingo heb en de radio eruit halen veel werk is (denk ik) én heb geen zin om cd's te branden elke keer :/ Wist niet eens dat zulke dingen konden in oude auto's :p

Enig idee of deze in een oude twingo air uit 2000 past? Je sprak over goedkopere alternatieven voor alle sockets in je comment daar, mag ik vragen welke deze zijn?
Er is inmiddels een ENGELSE vertaling v.d. app (v 1.38) *O*

http://www83.zippyshare.com/v/SkWFjtq6/file.html

Zie (nieuwste) reacties hier: YouTube: ROIDMI car charger/bluetooth FM transmitter (demo by user)

Is een vertaling van de basic bediening, is erg simpel, maar de help functie is niet vertaald, niet dat je die nodig hebt, maar toch maar even gemeld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:58
dirkhimself schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:58:
[...]

Er is inmiddels een ENGELSE vertaling v.d. app (v 1.38) *O*

http://www83.zippyshare.com/v/SkWFjtq6/file.html

Zie (nieuwste) reacties hier: YouTube: ROIDMI car charger/bluetooth FM transmitter (demo by user)

Is een vertaling van de basic bediening, is erg simpel, maar de help functie is niet vertaald, niet dat je die nodig hebt, maar toch maar even gemeld.....
Dankje! Ik heb t een paar dagen geleden besteld, ga t proberen als die binne is! :)

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Musta schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:59:
[...]

Dankje! Ik heb t een paar dagen geleden besteld, ga t proberen als die binne is! :)
heb je wel een shrapnel sig. aanst.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had 8 december twee earphones besteld bij een Ali seller, en had gisteren even gevraagd waar ze bleven. Antwoord:

Hi friend ,
Thanks for your business.
The parcel may have be delayed during shipping.
In such situation, we would like to refund your money to you first ,
Please tell me your paypal account,then we will refund you.
And if dear you finally got the item, you can just keep it without repaying us.
Hope could get your kindly of understand give us a positive feedback and five stars!
Sorry for any inconvenience brought to you.
Thanks
Connie

Als ik de zending track ligt het pakket al sinds 24 december in NL (NETHERLANDS, Arrived --24-Dec-2015 10:06 AM).

Mijn vraag is waar kan ik de gegevens van mijn Paypal account vindenzodat zij terug kunnen storten? Ik heb al iets gevonden onder profiel en dan webwinkelreferentie. Daar staat een CT8AN6XXXXXX nummer. Als ik dit doorgeef kan de seller dan terugstorten? BTW, ik heb via CC betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Je emailadres van je paypal account is voldoende volgens mij, dan kunnen ze het geld al via paypal naar je overmaken.
Wel netjes trouwens, refund terwijl het nog onderweg is en je mag het houden mocht het nog aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomstr
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-11-2024
m3gA schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:03:
[...]

Mijn pistons V2 en V3 doen wel vorige/volgende nummer door 2x en 3x klikken icm iPhone
Volume werkt niet.
Weet niet in hoeverre die hybrids hiermee te vergelijken zijn, maar probeer het eens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:08
vw23a schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:39:
Ik kom op n=4:

2 klachten hierboven, en

[...]

[...]

Ik kan niet beweren dat de Orico helemaal niet deugt. Er zijn op dit forum ook veel mensen enthousiast over de 2.5" USB3 HDD enclosure van Orico. Maar de garantievoorwaarden van de shop war ik mijn Orico kocht zijn heel onaangenaam: ik moest de DOA terugsturen om mijn geld te krijgen. Dat is me veel te lastig en het is ook veel te duur.

Verder is het setje wat ik na mijn DOA Orico ergens anders heb besteld voor € 4.53 heb veel goedkoper dan de Orico. Ook belangrijk.
Bij mij werkt de Orico USB3 HDD prima.
Mooi compact kastje en snel ook.
Er zit een gewone HD in geen SSD maar dat maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:16

sjaool

Every life should have 9 cats

dirkhimself schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:05:
[...]

heb je wel een shrapnel sig. aanst.?
Dit plaatje maakt alles duidelijk.

Xiaomi Roidmi compatibiliteit
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/nqcvtf.jpg
Bron

Op het moment zelfs in de aanbieding bij GearBest met couponcode MICAR16 voor $12.92.

[ Voor 18% gewijzigd door sjaool op 29-01-2016 13:27 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Fasttech 10% coupon
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-05 16:44
m3gA schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:03:
[...]

Klopt niet helemaal. Ik heb alleen Androids in huis en bij geen enkele werken de volumeknoppen, alleen aan-uit. Ook niet in combinatie met een app. Geldt bij mij voor de Piston 2 en 3 en de Hybrid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Bambufan schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 01:06:
[...]

Klopt niet helemaal. Ik heb alleen Androids in huis en bij geen enkele werken de volumeknoppen, alleen aan-uit. Ook niet in combinatie met een app. Geldt bij mij voor de Piston 2 en 3 en de Hybrid.
Het is afhankelijk van het toestel / ROM. Officieel ondersteund Mi alleen Miui voor volledige werking. Op de meeste Android versies werkt het wel volledig maar bij sommige niet. Op mijn Honor 6+ werkt alles, op mijn Zuk (CM 12.1) werkt het volume niet en op mijn Zenfone werkt alleen pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-09 17:54

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

dutchgio schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:26:
...
Wel netjes trouwens, refund terwijl het nog onderweg is en je mag het houden mocht het nog aankomen.
Nog netter is dat je dan gewoon de terugbetaling weer terugbetaald natuurlijk (als je toch nog het product ontvangt wat je besteld hebt).

Deze mensen doen dit alleen maar omdat ze doodsbang zijn voor een negatieve beoordeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja precies, dat kun je met Paypal ook met 1 klik doen.
Het lijkt inderdaad zo te gaan om maar geen negatieve feedback te krijgen, dat is echt 'killing' schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:00
Voor de liefhebbers,

De Xiaomi 20000mAh powerbank is in de aanbieding bij everbuying.net

http://www.everbuying.net/product1113763.html

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:47

MsG

Forumzwerver

Dat vroeg ik me ook af. Heb deze al een jaar op mijn fiets en zie ook wel anderen er mee fietsen. Ook liggen ze gewoon bij de blokker en big bazar achtige winkels. Heb er zelf nooit problemen mee gehad, en dat ronddraai effect krijg je zeker wel hoor.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:40

sphere

Debian abuser

Kan ik een code die eruit ziet als Q1234567890XX nu wel of niet tracken met Sweden Surface post?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhatTheFuck schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 07:41:
[...]

Nog netter is dat je dan gewoon de terugbetaling weer terugbetaald natuurlijk (als je toch nog het product ontvangt wat je besteld hebt).

Deze mensen doen dit alleen maar omdat ze doodsbang zijn voor een negatieve beoordeling.
Ze krijgen van mij sowieso een vijf sterren beoordeling vanwege het netjes afhandelen. Mocht het pakketje nog binnenkomen stort ik het geld ook terug, wel zo netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dirkhimself
Speedfightserv schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 08:55:
Voor de liefhebbers,

De Xiaomi 20000mAh powerbank is in de aanbieding bij everbuying.net

Vraagje, hoe onderscheid deze zich van veel andere (goedkopere) 20000 Mah bankjes? Kwaliteit? Naam?

Ik heb ze ook gezien voor minder dan de helft, zelfs met solarpanel.

(http://www.aliexpress.com...2114.01020208.3.10.BzPBag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Kwaliteit.
Xiaomi is een bekende, die no-names hebben waarschijnlijk niet eens de beloofde 20.000 of zijn van slechte kwaliteit, laad langzaam op etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 07:44
dirkhimself schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:12:
[...]

Vraagje, hoe onderscheid deze zich van veel andere (goedkopere) 20000 Mah bankjes? Kwaliteit? Naam?

Ik heb ze ook gezien voor minder dan de helft, zelfs met solarpanel.

(http://www.aliexpress.com...2114.01020208.3.10.BzPBag)
Zelf beschik ik over een aantal Xiaomi powerbanks en ik kan je vertellen dat de bouwkwaliteit én kwaliteit van de batterijen gewoon heel goed is. Ze laden snel op (zowel de aangesloten apparaten als ook de powerbank zelf), zijn supergoed afgewerkt en ik heb tot nu toe nog van niemand die ik ken gehoord dat ze er issues mee hadden. Ze zijn hun geld wel waard :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Nou, dat treft, ik heb 'm net gereviewed :)
[PBCC] Xiaomi 20.000mAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
ksborg schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:29:
[...]

Zelf beschik ik over een aantal Xiaomi powerbanks en ik kan je vertellen dat de bouwkwaliteit én kwaliteit van de batterijen gewoon heel goed is. Ze laden snel op (zowel de aangesloten apparaten als ook de powerbank zelf), zijn supergoed afgewerkt en ik heb tot nu toe nog van niemand die ik ken gehoord dat ze er issues mee hadden. Ze zijn hun geld wel waard :).
dutchgio schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:14:
Kwaliteit.
Xiaomi is een bekende, die no-names hebben waarschijnlijk niet eens de beloofde 20.000 of zijn van slechte kwaliteit, laad langzaam op etc.
Thanks guys, dan is dit vast ook iets voor mij, maar ik kan echter in de specs nergens het gegarandeerde aantal charging cycles vinden, zijn die bij jullie bekend? Ik zie ze wel bij veel andere powerbanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Mooie review, bedankt, maar begrijp ik nou goed dat die oplaadtijd in de specs van 7 uur dus niet reëel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
dirkhimself schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:47:
[...]

Mooie review, bedankt, maar begrijp ik nou goed dat die oplaadtijd in de specs van 7 uur dus niet reëel is?
Misschien wel reëel, als je gaat quickchargen, maar daar heb ik dus de gear niet voor.
Op 'n normale USB poort die genoeg kan leveren hangt het rond de 11,5u tot 12u.

[ Voor 23% gewijzigd door dodge_911 op 15-01-2016 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
dodge_911 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:51:
[...]

Nope, helemaal niet reëel, zal eerder rond de 12 uur zijn.
toch weer jammer, zelfs beloftes van Xiaomi zeggen dus niet zoveel.

Kan het aan de oplader liggen die je gebruikt hebt? Misschien meer power = sneller laden?

Ik vraag maar wat hoor... ik weet het ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
dirkhimself schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:53:
[...]

toch weer jammer, zelfs beloftes van Xiaomi zeggen dus niet zoveel.

Kan het aan de oplader liggen die je gebruikt hebt? Misschien meer power = sneller laden?

Ik vraag maar wat hoor... ik weet het ook niet....
60W Anker die zeker genoeg levert, gebruik ik voor alle powerbank-charge-tests.
Maar 'gewone' USB-power, dus geen quickcharge-toestanden.
Die belofte van 7uur, kwam die uit officiële Xiaomi specs?

[ Voor 5% gewijzigd door dodge_911 op 15-01-2016 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
dodge_911 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:55:
[...]

60W Anker die zeker genoeg levert, gebruik ik voor alle powerbank-charge-tests.
Maar 'gewone' USB-power, dus geen quickcharge-toestanden.
Die belofte van 7uur, kwam die uit officiële Xiaomi specs?
Staat bij de specs op :

onder het kopje "Supports Quick Charging"

En als je een 2A usb wall charger gebruikt? Uiteindeljk is dat vaak de praktijk.

[ Voor 8% gewijzigd door dirkhimself op 15-01-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 22:17
Upgraded Portable Xiaomi Mini Buigbare 5V 2.5W USB LED Light Lamp voor Power Bank & Computer E-498351

Is dit de originele of niet? Voor die prijs koop ik hem gelijk, maar ik wil geen neppert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:08
Vandaag ontving ik een email van een AliExpress seller dat mijn pakket was verzonden.
Als bewijs een foto van het pakket met de adres sticker erop + de RIxxxxxxxCN code.

Netjes wel binnen 4 dagen na de order.
Nu maar afwachten hoe lang het onderweg is maar er is in ieder geval wat verstuurd.
Soms weet je dat gewoon niet.
Ik heb dit nog niet eerder zo gezien met een foto erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
dirkhimself schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:12:
[...]

Staat bij de specs op :

onder het kopje "Supports Quick Charging"

En als je een 2A usb wall charger gebruikt? Uiteindeljk is dat vaak de praktijk.
Dude! Heb je uberhaupt gelezen dat ik gebruikt heb? Een Anker 60W desktop lader die 2,1A per poort kan leveren, terwijl alle poorten tegelijk belast worden. Lijkt me dan dat die genoeg levert met 1 aangesloten device, niet? En zoals je uit deze en vorige testen kan afleiden : ben nog geen powerbank tegengekomen die daadwerkelijk de 2A laadstroom (op 5V) overschrijdt.

En je zegt het zelf : onder het kopje quick charging staat dat de laadtijd 7 uur is.
Maar aangezien ik zelf geen quick charge gear heb, heb ik dit ook niet kunnen testen.

[ Voor 11% gewijzigd door dodge_911 op 15-01-2016 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dodge_911 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:56:
[...]

Dude! Heb je uberhaupt gelezen dat ik gebruikt heb? Een Anker 60W desktop lader die 2,1A per poort kan leveren, terwijl alle poorten tegelijk belast worden.
Heb jij toevallig een 60W Anker gebruikt? :+

On: Heb dezelfde lader van Anker, werkt perfect. Heb alleen 1 dingetje: als ik mijn tablet eraan hang, dan gaat op de tablet het laad-indicatie-ledje niet branden. De tablet wordt verder wel gewoon opgeladen. Aan andere laders brandt het lampje wel gewoon. Herken jij dit of weet je toevallig wat de oorzaak zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:00
HoppyF schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:51:
Vandaag ontving ik een email van een AliExpress seller dat mijn pakket was verzonden.
Als bewijs een foto van het pakket met de adres sticker erop + de RIxxxxxxxCN code.

--
Ik heb dit nog niet eerder zo gezien met een foto erbij.
GearBest en Everbuying doen dit ook.

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 13:33
Dat is de originele. De mijne - 3 weken geleden besteld bij TD - zijn gisteren bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
dodge_911 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:56:
[...]

Dude! Heb je uberhaupt gelezen dat ik gebruikt heb? Een Anker 60W desktop lader die 2,1A per poort kan leveren, terwijl alle poorten tegelijk belast worden. Lijkt me dan dat die genoeg levert met 1 aangesloten device, niet? En zoals je uit deze en vorige testen kan afleiden : ben nog geen powerbank tegengekomen die daadwerkelijk de 2A laadstroom (op 5V) overschrijdt.

En je zegt het zelf : onder het kopje quick charging staat dat de laadtijd 7 uur is.
Maar aangezien ik zelf geen quick charge gear heb, heb ik dit ook niet kunnen testen.
OK dude.... :)

Waar ik eigenlijk heen wil is erachter zien te komen wat de voorwaarden zijn voor die 7-uur charging zijn.

Ik meende dat fast charging eigenlijk nergens anders afhankelijk is dan van de laadstroom van de bron, en de maximale toegestane laadstroom van het op te laden device, ofwel de mah waarde, of niet?

Dus als je 2.1 ah gebruikt hebt en 12 uur laadtijd hebt, dan zou je in theorie met 12/7 x 2.1A = 3.6A op 7 uur laad tijd uitkomen, maar of dit klopt weet ik niet zeker....

Zit ik in de goede hoek? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
dirkhimself schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 18:45:
[...]

OK dude.... :)

Waar ik eigenlijk heen wil is erachter zien te komen wat de voorwaarden zijn voor die 7-uur charging zijn.

Ik meende dat fast charging eigenlijk nergens anders afhankelijk is dan van de laadstroom van de bron, en de maximale toegestane laadstroom van het op te laden device, ofwel de mah waarde, of niet?

Dus als je 2.1 ah gebruikt hebt en 12 uur laadtijd hebt, dan zou je in theorie met 12/7 x 2.1A = 3.6A op 7 uur laad tijd uitkomen, maar of dit klopt weet ik niet zeker....

Zit ik in de goede hoek? :?
Die 2,1A haal je niet. Schommelt zo rond de 1,75A bij het laden.
Denk wel dat jouw berekening in de buurt zit hoor.
Ik zal eens lief aan 1 van de shops vragen of ze me geen quickcharge muurlader willen opsturen :)

[dodgebreak]
Onderstaande is geen aankoopadviesvraag, maar een wat zal ik es reviewen vraag
[/dodgebreak]
Welke quickcharge lader is een goeie ?

[ Voor 8% gewijzigd door dodge_911 op 15-01-2016 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je technische of andere details van een product wilt bespreken, doe dat dan svp in de daarvoor bedoelde topics en forums. Dit topic is daar NIET voor bedoeld :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usain
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-10 07:27
Hallo allemaal,

Ik mijn oog laten vallen op de galaxy s6 edge, ik vind het toestel er bijzonder sexy uitzien en zou deze graag willen kopen. Ik kan wachten op de BTW actie van de MM, maar toen ik wat zat te browser op AliExpress zag ik dat daar refurb modellen worden aangeboden voor €435. Iemand ervaring met kopers garantie als ik betaal met iDeal op AliExpress? De beoordelingen over de verkoper lijken allemaal oke. Ik weet dat je met Paypal betalingen op vage chinese sites met verkopers altijd wel goed zit en heb daar weleens succesvol geld mee terug gehaald toen iets niet in orde bleek te zijn, al ging dit altijd om kleine bedragen. €435 voor een refurb s6 edge lijkt me een prima koop. Zelf zou ik altijd afraden om een telefoon via AliExpress te kopen maar op de een of andere manier heb ik er een ander gevoel bij deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
usain schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 19:16:
Hallo allemaal,

Ik mijn oog laten vallen op de galaxy s6 edge, ik vind het toestel er bijzonder sexy uitzien en zou deze graag willen kopen. Ik kan wachten op de BTW actie van de MM, maar toen ik wat zat te browser op AliExpress zag ik dat daar refurb modellen worden aangeboden voor €435. Iemand ervaring met kopers garantie als ik betaal met iDeal op AliExpress? De beoordelingen over de verkoper lijken allemaal oke. Ik weet dat je met Paypal betalingen op vage chinese sites met verkopers altijd wel goed zit en heb daar weleens succesvol geld mee terug gehaald toen iets niet in orde bleek te zijn, al ging dit altijd om kleine bedragen. €435 voor een refurb s6 edge lijkt me een prima koop. Zelf zou ik altijd afraden om een telefoon via AliExpress te kopen maar op de een of andere manier heb ik er een ander gevoel bij deze keer.
435*1,21+13,50 = €539.85.
En ook geen/slechte garantie.

Je bent krap 30 euro goedkoper uit dan de goedkoopste 32GB S6 Edge in de pricewatch :D

[ Voor 4% gewijzigd door Pistolebob op 15-01-2016 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
Het hangt inderdaad van de douaneloterij af.
En wanneer deze verkoper alleen met DHL of UPS verstuurd dan is het geen loterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usain
  • Laatst online: 01-10 07:27
Gratis verzending met singapore post... Ja die douane had ik even niet aan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:21:
Ik had 8 december twee earphones besteld bij een Ali seller, en had gisteren even gevraagd waar ze bleven. Antwoord:

Hi friend ,
Thanks for your business.
The parcel may have be delayed during shipping.
In such situation, we would like to refund your money to you first ,
Please tell me your paypal account,then we will refund you.
And if dear you finally got the item, you can just keep it without repaying us.
Hope could get your kindly of understand give us a positive feedback and five stars!
Sorry for any inconvenience brought to you.
Thanks
Connie

Als ik de zending track ligt het pakket al sinds 24 december in NL (NETHERLANDS, Arrived --24-Dec-2015 10:06 AM).

Mijn vraag is waar kan ik de gegevens van mijn Paypal account vindenzodat zij terug kunnen storten? Ik heb al iets gevonden onder profiel en dan webwinkelreferentie. Daar staat een CT8AN6XXXXXX nummer. Als ik dit doorgeef kan de seller dan terugstorten? BTW, ik heb via CC betaald.
Goed, ik heb een bericht gestuurd met gegevens van mijn PP account en of het zo goed is. Nog geen geld terug gestort, en de seller reageert niet op mijn bericht. Mijn purchase protection verloopt over twee dagen en zes uur. Wat moet ik doen? Zondagavond dispute opstarten? Nu vragen om verlenging van purchase protection?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Niet online

rty

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 22:00:
[...]

Goed, ik heb een bericht gestuurd met gegevens van mijn PP account en of het zo goed is. Nog geen geld terug gestort, en de seller reageert niet op mijn bericht. Mijn purchase protection verloopt over twee dagen en zes uur. Wat moet ik doen? Zondagavond dispute opstarten? Nu vragen om verlenging van purchase protection?
Nu vragen om verlenging. Zolang je het zonder dispute op kan lossen, zou ik het zo proberen op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend heeft op mijn advies een Redmi Note 3 gekocht en wil een “goede lader” hebben. Hij vertrouwt de bijgeleverde Xiaomi lader met verloopstukje niet zo. Hebben jullie ervaring met laders die snel laden (eventueel met quick charge functie zoals dodge hierboven vraagt)?

Of moet ik gelijk naar een multi port lader zoals bv deze Orico 20W/4A lader voor $9,99 (ik weet dat er betere zijn, maar prijs/kwaliteit en beperkt budget enzo)?

Nog een vraag, komen er weer acties aan? Ik weet dat 8 februari Chinees nieuwjaar begint, daarvoor zullen ze toch wel weer kortingen geven? Hoe lang zijn de shops dan gesloten, een week? Valentijnsdag is 14 februari, misschien ook wat acties daaromheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 22:55:
Een vriend heeft op mijn advies een Redmi Note 3 gekocht en wil een “goede lader” hebben. Hij vertrouwt de bijgeleverde Xiaomi lader met verloopstukje niet zo.
Xiaomi levert gewoon goede en betrouwbare laders. Ik kan mij voorstellen dat hij het verloopje naar EU stekker niet zo ziet zitten maar voor de rest is er niks mis mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net als Tinydeal kent Gearbest nu ook punten toe als je zending is ontvangen. Als je de datum opgeeft wanneer je bestelling is binnengekomen ontvang je 20 Gearbest punten wat overeenkomt met een waarde van $0.40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-09 00:30

mark-k

AKA markkNL

Is er trouwens eens mogelijkheid om bezwaar te maken tegen die debiele inklaringskosten? Ik had een telefoon besteld bij banggood, mag daar nu nog eens de helft van de prijs bijtellen. Vind het geen probleem om de 11 euro btw te betalen, maar dan ook nog 13 aan postnl voor die paar minuten werk dat ze extra hebben? Vind het geen probleem om daar ook wat voor te betalen maar wel een redelijk bedrag, no way dat daar een minimum loonwerker anderhalf uur mee bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

mark-k schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 09:57:
Is er trouwens eens mogelijkheid om bezwaar te maken tegen die debiele inklaringskosten?...
Ik ben het niet eens met de opgemaakte aangifte en inklaringskosten. Kan ik ook zelf een bezwaarschrift indienen?.
Succes, maar ik geef je heel weinig kans. Gezien het toestel waarschijnlijk meer kost dan €22,00 ben je gewoon het haasje. Was het pakket gemarkeerd als gift dan ligt de grens bij €45,00. Heb je de telefoon laten versturen met DHL of PostNL om hem sneller in huis te krijgen? Dan weet je van te voren al dat je moet betalen.

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 16-01-2016 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

sjaool schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 10:03:
[...]

Ik ben het niet eens met de opgemaakte aangifte en inklaringskosten. Kan ik ook zelf een bezwaarschrift indienen?. Succes, maar ik geef je heel weinig kans. Gezien het toestel waarschijnlijk meer kost dan €22,00 ben je gewoon het haasje. Heb je de telefoon laten versturen met DHL of PostNL om hem sneller in huis te krijgen? Dan weet je van te voren al dat je moet betalen.
Nee gewoon met Sweden post, kreeg afgelopen week een brief dat ik de waarde op moest geven dus heb toen netjes de factuur uitgeprint. Ik heb ook geen probleem met de btw, maar die inklaringskosten zijn gewoon achterlijk. Daar zou ook gewoon een wet voor moeten zijn dat ze alleen de echte kosten mogen doorrekenen, zoals bij de transactiekosten bij justeat etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De inklaringskosten zijn nu eenmaal vastgesteld op €13,00 voor normale postpakketten en daar ga je echt niet onderuit komen tenzij jij kunt bewijzen dat je telefoon een gift was en minder dan €45,00 gekost heeft.
Maar goed, mijn oude en wijze vader zei altijd, nee heb je en ja kun je krijgen. Succes er mee in ieder geval. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door sjaool op 16-01-2016 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Laatst online: 28-09 19:24
mark-k schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 10:07:
[...]

Nee gewoon met Sweden post, kreeg afgelopen week een brief dat ik de waarde op moest geven dus heb toen netjes de factuur uitgeprint. Ik heb ook geen probleem met de btw, maar die inklaringskosten zijn gewoon achterlijk. Daar zou ook gewoon een wet voor moeten zijn dat ze alleen de echte kosten mogen doorrekenen, zoals bij de transactiekosten bij justeat etc
Sweden post? Waar komt dat ding vandaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

pacificocean schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 10:27:
[...]

Sweden post? Waar komt dat ding vandaan dan?
Banggood, zoals ik al eerder zei. Heb gewoon de standaard shipping gekozen en dat is tegenwoordig vrij vaak Sweden post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Laatst online: 28-09 19:24
mark-k schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 10:31:
[...]

Banggood, zoals ik al eerder zei. Heb gewoon de standaard shipping gekozen en dat is tegenwoordig vrij vaak Sweden post.
Maar vanuit welk land wordt het dan verstuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:47
pacificocean schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 10:33:
[...]

Maar vanuit welk land wordt het dan verstuurt?
Gewoon uit China?

Douane kijkt naar afkomst en niet verzendmethode (postnl, Sweden post, Malaysian post etc.). Je denkt toch niet dat als je bij een webshop (dx.com) het laat verzenden met postnl dat je dan geen btw en importbelasting hoeft af te dragen? Daardoor krijgen ook sommige brieven een mooie gele sticker op het pakket om aan te geven dat 'het pakket' van buiten de EU komt.

Alleen als je het via een local warehouse binnen de EU bestelt dan hoef je geen btw of andere kosten verplichtingen te betalen. Echter, meestal is de prijs dan ook weer iets hoger om de kosten van de webshop te compenseren.

Ach ja, het is altijd gokken... 60% kans om gepakt te worden en 40% kans om ongeschonden door de douane te komen bij een middelgrote pakket. Bij express verzendmethodes (ems, DHL, FedEx, ups) kan je vanuit gaan dat je 100% btw en importbelasting moet afdragen.

Hoe dan ook, als je uit China bestelt is het verstandig om alle prijsverhogende kosten verplichtingen al in de oorspronkelijke prijs mee te nemen. Dan kan het alleen maar meevallen als jouw pakket niet wordt gecontroleerd door de douane. :)

[ Voor 40% gewijzigd door Exor op 16-01-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
ralph075 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:31:
[...]

Heb jij toevallig een 60W Anker gebruikt? :+

On: Heb dezelfde lader van Anker, werkt perfect. Heb alleen 1 dingetje: als ik mijn tablet eraan hang, dan gaat op de tablet het laad-indicatie-ledje niet branden. De tablet wordt verder wel gewoon opgeladen. Aan andere laders brandt het lampje wel gewoon. Herken jij dit of weet je toevallig wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Gaat het hier toevallig om een iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
MrGangstaQ schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 10:55:
[...]

Gaat het hier toevallig om een iPad?
Nope, een Asus Transformer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat dit topic niet voor technische vragen is?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 22:00:
[...]

Verlenging van purchase protection gevraagd en natuurlijk lag de order vanmiddag in de brievenbus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 19:13:
[...]

Die 2,1A haal je niet. Schommelt zo rond de 1,75A bij het laden.
Denk wel dat jouw berekening in de buurt zit hoor.
Ik zal eens lief aan 1 van de shops vragen of ze me geen quickcharge muurlader willen opsturen :)

[dodgebreak]
[/dodgebreak]
Ik ben ook op zoek, dit leek me wel een goede!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik zat wat te zoeken en kwam toen bij AliExpress deze DIY powerbank tegen voor acht 18650 cellen naar keuze die als heel aparte voorziening maar liefst twee laad-inputs heeft. Op zich niet zo gek voor zoveel cellen als je er twee laders op zou kunnen aansluiten die ook simultaan hun laadstroom aan de cellen kunnen leveren. Ik haal het alleen uit de foto's. In de beschrijving wordt er niets over gemeld en er zijn nog geen reviews waar iemand het in zou kunnen melden.

Als je er 8x3500mAh cellen in zou stoppen zou je een capaciteit van 28Ah hebben. Voordeel van die zelfbouwers is dat je wéét wat je er in stopt.

Schappelijk prijsje wel voor €4,22. Dan de cellen nog. :P

Ben benieuwd of dit mogelijk een trend aankondigt om meerdere laders tegelijk te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:54
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 17:13:
Ik zat wat te zoeken en kwam toen bij AliExpress deze DIY powerbank tegen voor acht 18650 cellen .....
[...]
Ziet er nogal crappy en goedkoop uit (en dus gevaarlijk). Als je zoiets wilt maken dan raad ik aan om hier even reviews te lezen: http://www.lygte-info.dk/info/indexUSB%20UK.html (zoek op "USB battery box" en je vind meerdere reviews).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ThinkPadd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 17:47:
[...]

Ziet er nogal crappy en goedkoop uit (en dus gevaarlijk). [...]
Dat zeg je nu wel, maar er staat wel "High Quality" in de producttitel... :+

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Zo is dat. Dus op zijn minst High Quality crap. :*)

En ik wil helemaal niet zo'n ding maar kwam het zoals gezegd tegen toen ik naar iets anders, maar wel gerelateerd, aan het zoeken was en vond de dubbele laad-input opmerkelijk genoeg om even te melden.

Ik zoek een soortgelijke DIY powerbank voor 1 cel waar ook een protected cel in past. Lastig te vinden. Hopen waar een unprotected cel in past en wel een merk Tomo dat ze heeft voor twee en meer maar voor slechts eentje is het niet te vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door CaptJackSparrow op 16-01-2016 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-10 11:50
Op banggood is steeds de ES130 in de aanbieding voor 130$ ongeveer. Ik zit te denken om zo'n goedkope beamer te kopen om te combineren met een raspberry pi2 met retropie en een 20.000mAh powerbank tot een mobile retro gamestation. De resolutie maakt dan niet zoveel uit, maar lichtopbrengst moet wel goed zijn.

Op banggood is de ES130 weer in de aanbieding voor 130$ (op aliexpress is die altijd rond die prijs.) vraag me dus af of het een miskoop is, of juist een koopje. Iemand ervaring met goedkope beamers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-07 07:18
FunFair schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 19:41:
Op banggood is steeds de ES130 in de aanbieding voor 130$ ongeveer. Ik zit te denken om zo'n goedkope beamer te kopen om te combineren met een raspberry pi2 met retropie en een 20.000mAh powerbank tot een mobile retro gamestation. De resolutie maakt dan niet zoveel uit, maar lichtopbrengst moet wel goed zijn.

Op banggood is de ES130 weer in de aanbieding voor 130$ (op aliexpress is die altijd rond die prijs.) vraag me dus af of het een miskoop is, of juist een koopje. Iemand ervaring met goedkope beamers?
Goedkope projectoren zijn ook bij Amazon Duitsland te koop. Deze is exact even duur, geen invoerkosten, 14 dagen op zicht en met garantie:

http://www.amazon.de/dp/B0146FRM6E

Edit: Of geef 10 euro minder uit en je hebt de best verkopende beamer:

http://www.amazon.de/dp/B016OI0DJ4

Een maatje kleiner kan ook gevoed worden met een power bank:

http://www.amazon.de/dp/B00WHW5R3O
http://www.amazon.com/product-reviews/B016XR7WA4
The unit is powered by either a 12V wall-wort or, more impressively, from a 5V/2A USB connection. The USB power option blew my mind as I tried hooking it up to a power bank and the projector fired up and looked just as bright as if I was plugged into the wall. From what I can tell from a few short experiments I'd say you could easily get a whole movie out of a 20,000mAh power bank meaning you can take this little projector anywhere and use it without needing a power line. Combine this with a Bluetooth transmitter out of the headphone jack and a rechargeable Bluetooth speaker and movie night is anywhere you can put up a screen!

[ Voor 41% gewijzigd door f.v.b op 16-01-2016 20:35 ]

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 17:13:
Ben benieuwd of dit mogelijk een trend aankondigt om meerdere laders tegelijk te kunnen gebruiken.
Het lijkt er wel op dat je twee laders kunt aansluiten.

Let er wel op dat als je de oplaadbare batterijen geplaatst hebt en de powerbank gesloten hebt, dat je deze niet gemakkelijk weer kunt openen. Ik denk dat je het ding zelfs beschadigd doordat de kunststof haakjes kapot knappen. Dus even snel nieuwe oplaadbare batterijen erin plaatsen kun je wel vergeten. Naar mijn mening kun je beter een goede kant-en-klare powerbank kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
dodge_911 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 19:13:
[...]

[dodgebreak]
[/dodgebreak]
Zou je ook kunnen proberen om de Blitzwolf Quickcharge powerbank eens te reviewen? En dan tegelijkertijd vergelijken met een Xiaomi powerbank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Chinees Nieuwjaar is maandag 8 februari 2016, dan ligt het hele land op zijn gat voor een aantal dagen. Ik doe nu mijn laatste bestellingen, want dadelijk gaat de bezorgtermijn weer behoorlijk oplopen wegens de feestdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:48

pinda powerrr

Slow down...

Net op het moment dat ik dacht, nu moet ik maar gaan aangeven dat ik het niet heb ontvangen, komt mijn bestelling van TD toch nog binnen. Volgens de tracking al vanaf 2 januari in NL en gisteren pas binnen. Was al bij het pakketpunt gaan vragen, want wellicht zouden ze het wel terug sturen als het zo lang blijft liggen. Maar daar lag uiteraard niks.
Dus vreemde dingen zo. Ben gewend dat het lang in China blijft liggen, maar dat is nu omgekeerd. Het gekke is, ander pakketje was op 1 januari in NL volgens de tracking en die kreeg ik dan ook gelijk de volgende werkdag binnen.
Er werken tegenwoordig Chinezen bij TNT Post? :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-09 11:01
Wasabi! schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 23:19:
Chinees Nieuwjaar is maandag 8 februari 2016, dan ligt het hele land op zijn gat voor een aantal dagen. Ik doe nu mijn laatste bestellingen, want dadelijk gaat de bezorgtermijn weer behoorlijk oplopen wegens de feestdagen.
Bedankt voor de reminder, heb nog een aantal artikelen in mijn aliexpress mandje staan die ik maar eens ga afrekenen.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ronald8 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 20:49:
[...]

Zou je ook kunnen proberen om de Blitzwolf Quickcharge powerbank eens te reviewen? En dan tegelijkertijd vergelijken met een Xiaomi powerbank.
Moeilijk. Ik ga zelf geen powerbanks meer kopen, heb er echt genoeg (en in overvloed) dus dan moet er een shop zo vriendelijk willen zijn om ze me op te sturen om te reviewen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinda powerrr schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:23:
Net op het moment dat ik dacht, nu moet ik maar gaan aangeven dat ik het niet heb ontvangen, komt mijn bestelling van TD toch nog binnen. Volgens de tracking al vanaf 2 januari in NL en gisteren pas binnen. Was al bij het pakketpunt gaan vragen, want wellicht zouden ze het wel terug sturen als het zo lang blijft liggen. Maar daar lag uiteraard niks.
Dus vreemde dingen zo. Ben gewend dat het lang in China blijft liggen, maar dat is nu omgekeerd. Het gekke is, ander pakketje was op 1 januari in NL volgens de tracking en die kreeg ik dan ook gelijk de volgende werkdag binnen.
Er werken tegenwoordig Chinezen bij TNT Post? :+
Van mij ook meerdere pakketjes die vorig jaar december al in NL waren en nog niet bij mij afgeleverd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 12:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

Iemand bekend met www.yeso521.com? Zoek zo goedkoop mogelijk een scherm voor een Doogee DG550, en hun verkopen er een voor $38. Maar kan weinig over de shop vinden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-10 10:48
NoFearCreations schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:01:
Iemand bekend met www.yeso521.com? Zoek zo goedkoop mogelijk een scherm voor een Doogee DG550, en hun verkopen er een voor $38. Maar kan weinig over de shop vinden.
Hier zijn aardig positieve reviews, enkel wel al 2 jaar oud.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 22:43
NoFearCreations schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:01:
Waarom niet Ali? Na even kort te zoeken vind ik er al goedkopere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik probeer een Chinese verkoper een video te laten zien van een artikel dat het niet doet.
Youtube en dropbox zitten achter de grote Chinese firewall, dus daar kan hij niet bijkomen.
Iemand tips voor een site waar ik die video makkelijk kan uploaden zodat hij wel in China te openen of te downloaden is?
En nee ik kan geen Chinees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ASW1 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:37:
Ik probeer een Chinese verkoper een video te laten zien van een artikel dat het niet doet.
Youtube en dropbox zitten achter de grote Chinese firewall, dus daar kan hij niet bijkomen.
Iemand tips voor een site waar ik die video makkelijk kan uploaden zodat hij wel in China te openen of te downloaden is?
99% van de verkopers heeft gewoon een VPN. ;)

Maar probeer eens Youku (is zonder Chinees ook nog wel te begrijpen). Vimeo kan ook nog.
Anders gewoon via wetransfer sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Kenzi schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:02:
[...]

99% van de verkopers heeft gewoon een VPN. ;)
Dan heb ik blijkbaar de 1% getroffen die dat niet heeft.
Anyways heb het maar op vimeo gegooid, eens kijken of dat lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 00:31
GRMBL..... via Aliexpress voor mijn China-skibril een extra lens en case besteld.
Pakketje binnengekregen, enkel de case....

Nou is die lens niet zo belangrijk (puur voor nachtskiën) maar wel weer wat jammer....

Skibril afgelopen week getest op de berg, werkt perfect. Beide lenzen die ik heb kunnen testen, en beide voldoen aan de verwachting (zon-versie geeft geen pijnlijke ogen bij veel zonlicht, sneeuw-lens geeft genoeg relief op de piste). Zit prima en je hebt nauwelijk het idee dat je hem draagt door het grote zichtveld wat zo'n grote bril geeft. Bril kan er ook prima onder, maar met geen enkele skibril vind ik dat fijn.... dus niet gedaan. Vriendin heeft hem wel met bril gedragen en dat ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iTitus schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:40:
[...]

Heb hem ook niet ontvangen nee, zelfde datum etc. Morgen mag ik om een resend vragen, een resend van een ander pakje kwam wel gewoon binnen 2 weken.
Hier heb ik hem vorige week ontvangen.
4 maanden levertijd dus.
Laatste keer dat ik bij Gearbest bestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:35
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:03:
[...]

Hier heb ik hem vorige week ontvangen.
4 maanden levertijd dus.
Laatste keer dat ik bij Gearbest bestel...
Lolwhut? Ik heb mijn geld al een tijdje terug :O dat hij nog na zo lang kan komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-10 13:50
ASW1 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:37:
Vanwege laptop battery die defect is kreeg ik mail om het te uploaden via http://www.fileconvoy.com
Lijkt mij dat ze daar bij kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:57
Ik heb op 12-11-2015 een horloge voor mijn vrouw besteld deze zou 8 december al in Nederland zijn. Heb de verkoper al een paar keer een bericht gestuurd maar deze zegt ook dat het pakket in Nederland is en dat ik nog even geduld moet hebben en bij het postkantoor moet na vragen.

Maar dit heb ik al een paar keer gedaan en postnl kan het tracking nummer niet omnummeren. Dus die weten ook niet waar het pakketje is.

Nu loopt over 11 dagen de purchase protection af........ wat zouden jullie doen ? paar dagen wachten en de verkoper nog een keer bericht sturen om al dan niet de purchase protection te laten verlengen of al een dispute openen?

Het liefst wil ik het gewoon met de verkoper zelf regelen maar elke keer het bericht krijgen om nog even te wachten zie ik ook niet zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Dancis schreef op maandag 18 januari 2016 @ 17:57:
Ik heb op 12-11-2015 een horloge voor mijn vrouw besteld deze zou 8 december al in Nederland zijn. Heb de verkoper al een paar keer een bericht gestuurd maar deze zegt ook dat het pakket in Nederland is en dat ik nog even geduld moet hebben en bij het postkantoor moet na vragen.

Maar dit heb ik al een paar keer gedaan en postnl kan het tracking nummer niet omnummeren. Dus die weten ook niet waar het pakketje is.

Nu loopt over 11 dagen de purchase protection af........ wat zouden jullie doen ? paar dagen wachten en de verkoper nog een keer bericht sturen om al dan niet de purchase protection te laten verlengen of al een dispute openen?

Het liefst wil ik het gewoon met de verkoper zelf regelen maar elke keer het bericht krijgen om nog even te wachten zie ik ook niet zitten
Voorstellen dat je nog x dagen gaat wachten en dan een dispute gaat openen en vragen om bevestiging van die afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:57
jobr schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:44:
[...]

Voorstellen dat je nog x dagen gaat wachten en dan een dispute gaat openen en vragen om bevestiging van die afspraak.
en wat is dan een redelijke termijn ? 1 week ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:58

NSG

Je weet niks!

Oh jee, gaat het dan echt gebeuren? Het eerste verzoek van PostNL aan mij om de waarde van het pakket door te geven. Te bedenken dat dit de eerste keer is van de misschien wel 1000 poststukken uit China die ik afgelopen jaren heb ontvangen.

Het gaat om een Android TV box van Geekbuying waar ik $10 korting op heb gehad, zit echt ruim onder het bedrag waar ik zou moeten bijbetalen, dus dat is dan weer positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Dancis schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:51:
[...]

en wat is dan een redelijke termijn ? 1 week ?
Lijkt mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn123
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-06 11:23
Ik zou bij deze verkoper willen kopen : http://cn1516006141hiyz.e...02483071/3D_Printers.html

Ik had een gesprek met hem en kreeg korting van hem als ik deze zou aanraden bij vrienden.
En per persoon die ik eentje kan verkopen krijg ik een klein bedrag.

Is deze te vertrouwen of zou ik ver weg hiervan blijven....
Nog nooit via Alibaba voor dit bedrag gekocht. Hij heeft wel mogelijkheid om via Paypal te betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 24-09 10:28
glenn123 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 22:49:
Ik zou bij deze verkoper willen kopen : http://cn1516006141hiyz.e...02483071/3D_Printers.html

Ik had een gesprek met hem en kreeg korting van hem als ik deze zou aanraden bij vrienden.
En per persoon die ik eentje kan verkopen krijg ik een klein bedrag.

Is deze te vertrouwen of zou ik ver weg hiervan blijven....
Nog nooit via Alibaba voor dit bedrag gekocht. Hij heeft wel mogelijkheid om via Paypal te betalen...
Lastig. Alibaba is de wholesale broer van AliExpress. Dus als site prima te vertrouwen. Verkoper is 1 jaar gold supplier, ik denk niet dat er iemand hier ervaring met de verkoper heeft. Ik zou wel via het alibaba systeem de aankoop doen voor goede bescherming.

[ Voor 4% gewijzigd door Damocles.NL op 18-01-2016 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn123
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-06 11:23
Damocles.NL schreef op maandag 18 januari 2016 @ 22:56:
[...]

Lastig. Alibaba is de wholesale broer van AliExpress. Dus als site prima te vertrouwen. Verkoper is 1 jaar gold supplier, ik denk niet dat er iemand hier ervaring met de verkoper heeft. Ik zou wel via het alibaba systeem de aankoop doen voor goede bescherming.
Ik heb de verkoper van deze artikelen ontdekt in een facebook groep over 3D printen waar hij zijn product aanprijsde. Hij is blijkbaar van China. Maar een paar dingen bevallen me niet. Zijn facebook start vanaf dat hij het product verkoopt (maar kan natuurlijk profiel zijn om reclame te maken). Op de alibaba site staat een foto bij de beschrijving van een magazijn. Maar denk dat die niet van zijn magazijn is aangezien het via google wel op meerdere sites te vinden is.

Aan de ene kant. Als het allemaal klopt is het een super mooie deal.
Mocht het scam zijn is het jammer dat ik mensen het product heb aangesmeerd en dat ik 200 euro heb betaald voor niks.

Nu weet ik niet hoe veilig het is mocht dit het geval zijn ik mijn geld nog terug zou kunnen vorderen...
Pagina: 1 ... 110 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic