Je conclusie is niet helemaal correct. Ze 'annuleren' zeg maar de boeking die ze op 11/11 hebben gedaan. De transactie datum blijft dan ook hetzelfde. Ik heb dat ook met een paar hoesjes gehad. Heb dus nu een plus op mijn creditcard, omdat ik die van 11/11 al afgerekend heb.GioStyle schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 22:28:
Ik heb tijdens de 11/11 actie een aantal dingen besteld waarvan deze niet zijn geleverd. Disputes geopend bij de orders en zijn geaccepteerd en mijn refunds zijn volgens de site al op 21/12 voltooid. Het geld zou volgens AliExpress binnen 5-15 werkdagen teruggeboekt moeten zijn. 15 werkdagen zou het morgen en anders maandag moeten zijn. Iemand recent ervaringen met het terugboeken op je creditcard bij AliExpress?
Toevoeging: AliExpress heeft op 11/11 al het geld teruggeboekt. Met andere woorden: ze wisten allang dat de bestelde producten niet meer op voorraad waren. Niet handig dat ze dat even doorgeven, maar ben blij dat het geld allang terug is.
Viel met trouwens inderdaad wel positief op dat ze de afgelopen tijd veel minder moeilijk doen, de verkopers bij aliexpress.. gewoon een claim en alles wordt binnen een dag geregeld! Top! Ook het dispute openen is prima geregeld. Misschien omdat ik A3 ben?