*knip*
[ Voor 95% gewijzigd door Perkouw op 31-12-2015 17:07 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 95% gewijzigd door Perkouw op 31-12-2015 17:07 ]
Dat is mij wel gelukt, kon gewoon Nederland als land selecteren (via translate welliswaard want mijn Chinees is niet bestNSG schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:35:
[...]
Je kan toch helemaal geen Nederlands adres opgeven als je iets koopt op Taobao?
Eindelijk! De Voyo Ultimate is binnen.Petervanakelyen schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:39:
[...]
Idem hier, vannacht bevestiging gekregen van verzending en track en trace code
Er zijn inderdaad (een zeer beperkt aantal) sellers op Taobao die én creditcard accepteren én internationaal versturen. Maar echt voor een procent van de producten.. rest moet je zelfs als je in china bent een Chinese rekening voor hebben en telefoon nummer en allesRaznov schreef op donderdag 31 december 2015 @ 11:02:
[...]
Dat is mij wel gelukt, kon gewoon Nederland als land selecteren (via translate welliswaard want mijn Chinees is niet best).
Ik zit nu ook een beetje te kijken naar zo'n uitprobeerbeamer voor zo rond de 70 euro max. Heeft er nog iemand tips? Het mooist zou het zijn als hij ook optische uitgang heeft ivm audiokwaliteit ten opzichte van een normale jack, maar het lijkt wel alsof dat in deze prijsklasse nog net niet haalbaar is...wespsv schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:44:
[...]
3 pagina's terug alweer. maargoed.
Heb zelf de unic uc40 een klein maandje binnen. Een 800x480 resolutie beamer. Beeld was beter dan ik had verwacht (ik had echt verwacht dat het pure troep zou zijn, maar dit valt heel erg mee) Voor een 'uitprobeersel' is het het geld waard. Kleine lettertjes zijn lastig te lezen (door de resolutie) maar bijvoorbeeld ondertiteling bij films o.i.d. is gewoon prima te zien. Ik gebruik de beamer voor films en voetbal, is goed te doen (in een donkere kamer!!) enige nadeel is dat de beamer geen surround ondersteund geloof ik, ergens in de menu's staat surround wel als optie aangegeven. Voor deze prijs een prima 'probeer' beamer
ik had m vorige maand voor 78 euro, zie nu dat ie gedaald is naar onder de 60![]()
puur voor het proberen is het wel leuk, als 'serieuze' beamer zou ik het niet doen, te laag contrast en te weinig lumen (te weinig licht in een niet donkere kamer)
http://www.dealsmachine.com/best_244349.html
youtube.com/@hisrep
Dan kun je beter deze nemen:DeNachtwacht schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:08:
[...]
Ik zit nu ook een beetje te kijken naar zo'n uitprobeerbeamer voor zo rond de 70 euro max. Heeft er nog iemand tips? Het mooist zou het zijn als hij ook optische uitgang heeft ivm audiokwaliteit ten opzichte van een normale jack, maar het lijkt wel alsof dat in deze prijsklasse nog net niet haalbaar is...
Die van mij duurt nog even, die was out of stock op het moment dat ik bestelde...thisnix schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:02:
[...]
Eindelijk! De Voyo Ultimate is binnen.Geen tijd voor een uitgebreide review, wel wat kleine opmerkingen:
Heb je er ervaring mee? Mijn ervaring met al die Chinaware is dat je sowieso 80% van de specificaties met een flinke korrel zout moet nemen, en zeker in dit prijssegment beter uit kan gaan van gebruikservaringen. Die Unic UC40 wordt door veel mensen aangeschaft, bij diverse sites, die Cheerlux kom ik eigen vrijwel nergens tegen... maar als je er zelf goede ervaring mee hebt of er meer van weet hoor ik het dus graag!Mastermind schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:48:
Dan kun je beter deze nemen:
http://www.dealsmachine.com/best_290007.html
Die is 1200lm ipv 800lm, en een tientje goedkoper.
youtube.com/@hisrep
[ Voor 29% gewijzigd door Mastermind op 31-12-2015 16:13 ]
Ondanks dat het nog android 4 is vond ik het een mooie vondst en toen meteen besteld want USD 22 (EUR 20,79) inclusief verzendkosten was toch een mooi prijsje om zoiets eens uit te proberen. En vandaag ontvangen, best snel al na 9 dagen. Ik zie dat de prijs nu ook weer op 41,49 euro staat.Brent schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:58:
[...]
[edit]whoops, is juist out-of-stock geraakt zie ikHier een alternatief van Tronsmart voor dezelfde prijs:
http://www.geekbuying.com...9-1G-8G-Black-314802.html
bij mij ging het om een Ebay aankoop. Maar je kan hem dus waarschijnlijk verwachten in je brievenbus. In buiiteland is ie wel track en trace maar hier niet.Dancis schreef op woensdag 30 december 2015 @ 16:09:
[...]
Hier nog steeds niks maar dat ie van jou is aangekomen , geeft mij ook weer goede hoop.![]()
Heb nog een aantal dagen tot de buyer protection is afgelopen op aliexpress
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Oe, interessant!thisnix schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:02:
[...]
Eindelijk! De Voyo Ultimate is binnen.Geen tijd voor een uitgebreide review, wel wat kleine opmerkingen:
Het oranje is op de afbeeldingen mooier. Het is behoorlijk fel (daar kan ik mee leven), echter het is ook zeer vlekgevoelig.Ik wil er in eerste instantie geen hoes om, maar wellicht moet het toch maar. Eerst maar eens een paar dagen aankijken.
Er zit een US adapter bij. Weliswaar met een verloop naar EU, maar toch jammer dat er geen volwaardige EU adapter bijzit.
Prijsinfo: Aanschaf USD 276. Invoerkosten € 13,- BTW € 55,72.
Tsja... ik ben geen reviewer.... Mis gewoon de technische kennis over deze. Echter wat ik wel kan is even mijn ervaringen vertellen. Hou in het achterhoofd dat ik de afgelopen 6-7 jaar alleen met iMac gewerkt heb. Er is hier wel een verdwaalde Windows laptop in huis, maar die wordt alleen door de kinderen gebruikt. Ik start hem alleen op om te updaten.ezra070 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 20:25:
[...]
Oe, interessant!
Ben zelf ook geïnteresseerd, vriendin zoekt een nieuwe laptop om te internetten & met Word te kunnen werken, en heb een korte vraag: bevalt de toetsenbord je een beetje?
[ Voor 4% gewijzigd door pinda powerrr op 02-01-2016 13:00 ]
Waiting on the world to change
Hoewel ze in China ook 3 dagen Nieuwjaar vieren zou registeren van een Xiaomi account gewoon moeten kunnen. Heb je wel een verificatie e-mail ontvangen of al een ander e-mailadres geprobeerd? Eventueel via deze link https://account.xiaomi.com/pass/registerpinda powerrr schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:56:
Ook een Xiaomi Band 1s gekocht als cadeautje voor de vrouw, zij helemaal blij, maar we zitten al drie dagen tegen een scherm aan te kijken met "invalid emailaddress"Dat valt wel even tegen, nu is het een duur stukje plastic ipv een leuke goedkope tracker. Erg omslachtig dat de band alleen werkt met een Xiaomi account, maar zij de servercapaciteit niet hebben om direct een aanmelding te verwerken.
Schijnt vaker voor te komen, maar het geduld raakt op....
Het is verstuurd met de Oostenrijkse post(tracking code eindigt op AT). Dus als het Oostenrijk verlaat zal het systeem zeggen dat het het origin country verlaat. Je pakketje is dus ergens tussen Wenen en Nederland.Mees789 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:32:
Kan iemand me helpen? Wat moet 'Departure from country of origin' inhouden?
China is dan toch de country of origin? Maar het pakketje is daar allang weg??
[afbeelding]
Pseudoc schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 16:41:
[...]
Het is verstuurd met de Oostenrijkse post(tracking code eindigt op AT). Dus als het Oostenrijk verlaat zal het systeem zeggen dat het het origin country verlaat. Je pakketje is dus ergens tussen Wenen en Nederland.
Ah oke, nog heel even geduld hebben danpinda powerrr schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:56:
Hoogstwaarschijnlijk is je pakketje vandaag pas in NL gekomen., Dus even geduld, bijna thuis!
[ Voor 25% gewijzigd door Mees789 op 02-01-2016 17:17 ]
Ongelooflijk...heb met een ander mailadres via deze url een account gemaakt en het werkt gelijk! Schiet mij maar lek...Chocoball schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 16:31:
[...]
Hoewel ze in China ook 3 dagen Nieuwjaar vieren zou registeren van een Xiaomi account gewoon moeten kunnen. Heb je wel een verificatie e-mail ontvangen of al een ander e-mailadres geprobeerd? Eventueel via deze link https://account.xiaomi.com/pass/register
[ Voor 84% gewijzigd door gambieter op 03-01-2016 00:02 ]
Just curious, wat kan je met pincetten die zo puntig zijn???ehtweak schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 22:07:
Op basis van iemand die een setje van deze pincetten ook had besteld.
Mijne (15 december besteld) kwamen net nog in het oude jaar binnen:
Prima kwaliteit! En dat voor slechts EUR 3,37.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Kleine dingen beetpakken en vasthouden.l3art schreef op zondag 03 januari 2016 @ 09:55:
[...]
Just curious, wat kan je met pincetten die zo puntig zijn???
Vergeet ook niet SMD solderenehtweak schreef op zondag 03 januari 2016 @ 10:16:
[...]
Kleine dingen beetpakken en vasthouden.![]()
Ideaal voor het solderen van pieterpeuterige draadjes op smalle plekjes. Minischroefjes (1mm en kleiner) op hun plek houden, kleine voorwerpen oppakken en rangschikken/plaatsen op een macrorail platform, etc, etc.
Waar heb je ze besteld als ik vragen mag? En hoe noemt men ze?ehtweak schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 22:07:
Op basis van iemand die een setje van deze pincetten ook had besteld.
Mijne (15 december besteld) kwamen net nog in het oude jaar binnen:
[afbeelding]Tweezers2 by Erik Haak, on Flickr
[afbeelding]Tweezers1 by Erik Haak, on Flickr
Prima kwaliteit! En dat voor slechts EUR 3,37.
Ik wijt een gedeelte van de windows problemen aan ook mijn gebrekkige kennis op dat vlak. Ben er wat windows betreft een tijdje uitgeweest.ezra070 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 22:44:
Thanks voor je uitgebreide verslag thisnix
Inzake de Windows install vind ik het vaag, maar Gearbest kan aan de instellingen gezeten hebben (?).
Zelf heb ik niet al te beste ervaringen met Gearbest inzake OSX/firmware van Xiaomi toestellen:
Mijn Redmi 2 Pro's en mijn eigen mi4c zijn qua toestellen zelf prima (hardware is goed), maar ik kreeg wel een MIUI die vol met adware/malware zat. De rom's van MIUI zelf en/of Xiaomi.eu hebben dat niet.
Ik weet niet hoe de lader van je machine er uit ziet, maar heeft die geen optie om er een eurostekker aan 1 kant te vervangen zeg maar?
Top, thanks! Heb ze nu ook besteld, ben benieuwd of ze me beter bevallen dan het setje wat ik nu heb. Anders moet ik mss toch investeren in wat aftermarket tips van Comply bv; ik lees online dat veel van het wel/niet lekker passen van goedkopere dopjes daarmee opgelost kan worden.sjaool schreef op donderdag 31 december 2015 @ 08:13:
Bij mij valt het oortje er niet zomaar uit. Ze zitten behoorlijk goed en stevig vast doordat de siliconen tips bij mij bijna altijd goed passen. Maar goed ik sport dan ook niet met deze set (ik sport dus helemaal niet). De remote is vrij groot maar voor mijn gevoel zeker niet heel zwaar. Op het doosje staat wel dat ze speciaal voor sporters zijn ontworpen.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Werken de volume controls met android of werken ze met IOS? En lang duurt het voordat de batterij op is? Ziet er erg interessant uit.sjaool schreef op donderdag 31 december 2015 @ 08:13:
Bij mij valt het oortje er niet zomaar uit. Ze zitten behoorlijk goed en stevig vast doordat de siliconen tips bij mij bijna altijd goed passen. Maar goed ik sport dan ook niet met deze set (ik sport dus helemaal niet). De remote is vrij groot maar voor mijn gevoel zeker niet heel zwaar. Op het doosje staat wel dat ze speciaal voor sporters zijn ontworpen.
Er wordt een clip meegeleverd zodat je de kabel vast kunt zetten aan je shirt, ook worden er twee hazenoortjes meegeleverd om ze in je oor vast kunnen zetten.
Verder zit er een rubberen rondje bij dat ze cable fixing device noemen. Geen idee wat je met die laatste moet doen, het enige wat ik kan bedenken is dat je de geluidskabel daar doorheen kunt voeren en deze zo korter kunt maken?
Al met al moet ik zeggen dat de geluidskwaliteit van de Awei A920BL Bluetooth in ears mij heel goed bevalt.
Duidelijk even Windows herinstalleren na ontvangst dusthisnix schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:00:
[...]
Voorlopig hou ik hem nog even op de reservebank. Kijken hoe het gaat met de licentie. Vond het uitschakelen van de update een veeg teken. Maar wellicht zie ik gewoon spoken en ben ik overdreven argwanend.
[ Voor 82% gewijzigd door Petervanakelyen op 03-01-2016 13:52 ]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Bedankt voor de tip, ik zocht nog een simpele bluetooth speaker voor zacht prijsje. Het is nu de Xiaomi squarebox Bluetooth speaker geworden voor 16.26€. En, misschien nog een paar cent terug via shopkorting.Whatson schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:10:
Die gast die bij Banggood werkt heeft hier weer wat kortingscodes gepost:
http://forum.fok.nl/topic/2272224
Pas op vrienden, deze past niet in alle sigarette-aanstekers!!Rylo schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 18:51:
[...]
Zo begrijp ik dat ook, van device naar roidmi via bluetooth, vervolgens via roidmi naar radio via FM.
Goed ding. het met audiokabels aansluiten is ook niet altijd handig
Ze werken op mijn Samsung Note 4 zonder problemen. Harder, zachter, langer ingedrukt houden dan ga je een nummer vooruit af achteruit en met de middelste knop kun je starten, stoppen en een telefoonnummer kiezen. Hoe het met iOS zit weet ik niet. Het opladen duurt bij mij nog geen uur en dan gebruik ik een Samsung 2A USB-lader.peggman schreef op zondag 03 januari 2016 @ 13:10:
[...]
Werken de volume controls met android of werken ze met IOS? En lang duurt het voordat de batterij op is? Ziet er erg interessant uit.
Klopt, ik weet alleen niet zo welke Comply tips op de Awei A920BL passen. Ik heb met de meegeleverde kleinste tips al een goede pasvorm die ook redelijk comfortabel zit.Acolyte57 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 12:56:
[...]
Top, thanks! Heb ze nu ook besteld, ben benieuwd of ze me beter bevallen dan het setje wat ik nu heb. Anders moet ik mss toch investeren in wat aftermarket tips van Comply bv; ik lees online dat veel van het wel/niet lekker passen van goedkopere dopjes daarmee opgelost kan worden.
[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 04-01-2016 13:27 ]
"When you grow up your heart dies"
Bedankt voor je review.thisnix schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:00:
[...]
De opslag capactiteit is trouwens wel erg mager. I.p. van 64GB zit er slechts 57GB in. Hiervan is ook nog eens 17GB af af fabriek al in gebruik. Nu heb ik hem in eerste instantie niet voor de opslag en via Micro SD kaarten is er nog wel wat op te lossen, maar eigenlijk vind ik het gewoon niet kunnen. Had graag de eerste 7GB (64 ipv 57) er graag bijgezien. Over de rest valt dan nog te discussiëren.
Typesnelheid en accuratesse zijn meer dan in orde. Wat wel opvalt (zal wel een Windows ding zijn) is dat hij standaard in het Engels opstart. Heb NL al als de standaard taal opgegeven, maar toch blijft hij in het engels beginnen. Met name voor de spelling nog wel eens lastig... Ander ding is dat ik nog regelmatig Chinese tekens zie. O.a. bij het aanmeldscherm (datumveld), maar ook verder nog wel eens.
Voor een herinstallatie van Windows hoef je niet perse de code te achterhalen. Windows 8 of hoger zit sowieso al ingebakken in de BIOS. Mijn Teclast Air II 3G heeft had inderdaad ook 50/50 Chinees-Engels. Gewoon een herinstallatie via Windows zelf doen is eigenlijk al voldoende.Mastermind schreef op zondag 03 januari 2016 @ 22:30:
[...]
Bedankt voor je review.
Ik denk dat het geheugen te maken heeft met de partitionering; er is een gedeelte gereserveerd voor de Recovery zodat Windows opnieuw geinstalleerd kan worden. Type eens DISKMGMT in het zoekveld en kijk eens naar de partities?
Het feit dat je soms Engels ziet en soms nog Chinees ziet is dat je nog een paar stappen extra moet doen om alles in het Nederlands te krijgen. Zelfde liep ik namelijk tegenaan bij mijn Chinese Windows tablet.
Zie: http://beebom.com/2015/10...ge-language-in-windows-10
en dan de sectie: "How to Change Windows 10 Display Language".
Wat ik ga doen is in ieder geval Windows 10 opnieuw installeren. Product Key achterhalen met een tooltje, en deze noteren. Vind hij deze niet, dan zit het mogelijk in de BIOS ingebakken.
Daarna dezelfde Windows versie (Home) installeren (tijdens de installatie de recovery partitie weer terugclaimen).
Vraagje, gebruikt deze laptop ook de volledige 4GB of slechts 3GB (Kijk bij systeeminfo).
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Ik had m graag gekocht, leek me super handig, maar mijn VW heeft geen shrapnel plug, dus dan houd het helaas al opdirkhimself schreef op zondag 03 januari 2016 @ 18:51:
[...]
Pas op vrienden, deze past niet in alle sigarette-aanstekers!!![]()
Lees de reactie (van dirkzelf, ondergetekende) hier bij dit youtube filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=6culc2UVWdM
Er is gelukkig iemand die de bijbehorende app in het Engels wil vertalen......
Wat is een shrapnel plug?LearnDriver schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:04:
[...]
Ik had m graag gekocht, leek me super handig, maar mijn VW heeft geen shrapnel plug, dus dan houd het helaas al op
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Erg leuk ding!tokko1 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:24:
Weer een review online, nouja een kleine review dit keervan de Xiaomi LED light.
[afbeelding]
[afbeelding]
[Review] Xiaomi Mi Led Light
Deed mij op het eerste gezicht denken aan een USB tandenborstel. Sorry!tokko1 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:24:
Weer een review online, nouja een kleine review dit keervan de Xiaomi LED light.
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit dezelfde LED light?tokko1 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:24:
[afbeelding]
[afbeelding]
Van mijn 5 orders bij gearbest heb ik er precies 1 geleverd gekregen, dan bestel ik liever bij banggood.HoppyF schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:48:
[...]
Is dit dezelfde LED light?
Veel goedkoper namelijk dan bij Ibuygou.com
What you see is always what you get.
Heb even voor je gekeken. Systeeminfo geeft 4GB aan. Echter de schijf is niet groter dan 57.62GBMastermind schreef op zondag 03 januari 2016 @ 22:30:
[...]
Bedankt voor je review.
Ik denk dat het geheugen te maken heeft met de partitionering; er is een gedeelte gereserveerd voor de Recovery zodat Windows opnieuw geinstalleerd kan worden. Type eens DISKMGMT in het zoekveld en kijk eens naar de partities?
Het feit dat je soms Engels ziet en soms nog Chinees ziet is dat je nog een paar stappen extra moet doen om alles in het Nederlands te krijgen. Zelfde liep ik namelijk tegenaan bij mijn Chinese Windows tablet.
Zie: http://beebom.com/2015/10...ge-language-in-windows-10
en dan de sectie: "How to Change Windows 10 Display Language".
Wat ik ga doen is in ieder geval Windows 10 opnieuw installeren. Product Key achterhalen met een tooltje, en deze noteren. Vind hij deze niet, dan zit het mogelijk in de BIOS ingebakken.
Daarna dezelfde Windows versie (Home) installeren (tijdens de installatie de recovery partitie weer terugclaimen).
Vraagje, gebruikt deze laptop ook de volledige 4GB of slechts 3GB (Kijk bij systeeminfo).
Het grootste deel van het verschil heeft te maken met het verschil van GiB en GB. En dan blijft er nog exact 2 GiB over wat je mist. Waarschijnlijk zie je nog een factory reset partitie over het hoofd. Kan het alleen niet controleren omdat de mijne niet meer opstart.thisnix schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:23:
[...]
Heb even voor je gekeken. Systeeminfo geeft 4GB aan. Echter de schijf is niet groter dan 57.62GBDit is inclusief een verborgen herstelpartitie van 450MB en een 100MB EFI system partititie. Ontbrekende language pack wordt gedownload. Was al halverwege de settings, maar blijkbaar was er toch nog een optie meer. Bedankt voor de tip!
Bedankt voor de tip!ITsEZ schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:55:
[...]
Van mijn 5 orders bij gearbest heb ik er precies 1 geleverd gekregen, dan bestel ik liever bij banggood.
Leuke reviews. Denk dat ik nog even wacht tot er weer powerbank aanbiedingen komen, zo'n 10000 is wel handig voor in een damestas.tokko1 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:24:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gearbest heeft nog steeds op geen enkele manier gereageerd. Niet op mijn ticket, niet op FOK en niet op mijn melding via PayPal.f.v.b schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 13:09:
Ik heb op 9 november aan Gearbest gemeld dat mijn Teclast X98 tablet in een bootloop terecht komt zodra ik deze aan de adapter hang. Video gemaakt, nog een video gemaakt, rustig alle vragen beantwoord, nee ik kan de firmware niet brushen...
Krijg ik op 1 december de keuze tussen 30% refund of de tablet terug sturen voor reparatie. Ik wil zelf ondertussen wel met de soldeerbout aan de gang dus ik kies op 11 december uiteindelijk voor 30% refund. Daarna komt er geen enkele reactie meer. Ook niet als ik op FOK vraag of iemand naar mijn ticket wil kijken.
Welke opties heb ik nu nog? Kan PayPal nog iets voor me betekenen? Op 6 januari loopt mijn buyers protection af.
Ik heb bij PayPal met creditcard betaald maar Mastercard kan alleen geld terugvorderen van PayPal lijkt me.
Don't erase all files?
[Yes] [No]
Misschien heb je iets aan deze video en de antwoorden die eronder staan, als dat tenminste ook het probleem is dat jij hebt. Het schijnt in ieder geval een bekend probleem te zijn van de Teclast X98.f.v.b schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 13:09:
Ik heb op 9 november aan Gearbest gemeld dat mijn Teclast X98 tablet in een bootloop terecht komt zodra ik deze aan de adapter hang. Video gemaakt, nog een video gemaakt, rustig alle vragen beantwoord, nee ik kan de firmware niet brushen...
Krijg ik op 1 december de keuze tussen 30% refund of de tablet terug sturen voor reparatie. Ik wil zelf ondertussen wel met de soldeerbout aan de gang dus ik kies op 11 december uiteindelijk voor 30% refund. Daarna komt er geen enkele reactie meer. Ook niet als ik op FOK vraag of iemand naar mijn ticket wil kijken.
Welke opties heb ik nu nog? Kan PayPal nog iets voor me betekenen? Op 6 januari loopt mijn buyers protection af.
Ik heb bij PayPal met creditcard betaald maar Mastercard kan alleen geld terugvorderen van PayPal lijkt me.
Die video ken ik al. Ook 1KeNnY1KeNnY1 heeft helaas nog geen oplossing gevonden.sjaool schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 01:20:
[...]
Misschien heb je iets aan deze video en de antwoorden die eronder staan, als dat tenminste ook het probleem is dat jij hebt. Het schijnt in ieder geval een bekend probleem te zijn van de Teclast X98.
[video]
[ Voor 11% gewijzigd door f.v.b op 05-01-2016 05:19 ]
Don't erase all files?
[Yes] [No]
Dank, besteld.Whatson schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:10:
Die gast die bij Banggood werkt heeft hier weer wat kortingscodes gepost:
http://forum.fok.nl/topic/2272224
http://www.head-fi.org/t/...m-thread-piston-successorTMC schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 08:35:
[...]
Dank, besteld.
Heeft iemand enig idee hoe de Xiaomi Dual Driver en Piston V3 zich verhouden t.o.v. Apple Earpods?
Ik las ook iets over een lader die minimaal 2.5 Ampère moest kunnen leveren om het rebooten te voorkomen.f.v.b schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 05:09:
[...]
Die video ken ik al. Ook 1KeNnY1KeNnY1 heeft helaas nog geen oplossing gevonden.
De 4k weerstand oplossing zou ik nog kunnen uitproberen zonder de garantie kwijt te raken. Bedankt voor het meedenken.
Mijn ervaringen zijn juist weer positief. Heb er nu 10 keer wat besteld. Alles gewoon binnen gekomen. Sommige dingen zelfs binnen een week. Ook dure dingen zoals mobiele telefoons, zaklampen en een RC vliegtuig.ITsEZ schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:55:
[...]
Van mijn 5 orders bij gearbest heb ik er precies 1 geleverd gekregen, dan bestel ik liever bij banggood.
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
Dat kan aan de seller liggen. Die kan bepaalde regio's uitschakelen (bijv als daar veel verdwijnt of de levering te lang duurt)Requa schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:45:
Niemand gemerkt dat je geen aanstekers meer kan bestellen op AliExpress?
Jawel, ik wilde deze bestellen op alie: http://nl.aliexpress.com/...Key-Ring/32245588735.htmlRequa schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:45:
Niemand gemerkt dat je geen aanstekers meer kan bestellen op AliExpress?
[afbeelding]
Dit is de video die je bedoelt denk ik:dirkhimself schreef op zondag 03 januari 2016 @ 18:51:
[...]
Pas op vrienden, deze past niet in alle sigarette-aanstekers!!![]()
Lees de reactie (van dirkzelf, ondergetekende) hier bij dit youtube filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=6culc2UVWdM
Er is gelukkig iemand die de bijbehorende app in het Engels wil vertalen......
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik heb een Renault Twingo uit 2010. Even gekeken naar de ingang van de aansteker, volgens mij past hij er bij mij in. Geen rare randjes. Erg interessant inderdaad voor een wat oudere auto zonder Bluetooth. Werk nu met een AUX-kabeltje. Werkt ook, maar dit is toch wat makkelijker... (bij deze store besteld: http://www.aliexpress.com...-Adapter/32545390290.html)Musta schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:31:
[...]
Dit is de video die je bedoelt denk ik:
YouTube: Xiaomi ROIDMI Review | Car Charger FM Transmitter
Het lijkt me een interessant ding, aangezien ik zo een oude twingo heb en de radio eruit halen veel werk is (denk ik) én heb geen zin om cd's te branden elke keerWist niet eens dat zulke dingen konden in oude auto's
Enig idee of deze in een oude twingo air uit 2000 past? Je sprak over goedkopere alternatieven voor alle sockets in je comment daar, mag ik vragen welke deze zijn?
[ Voor 15% gewijzigd door dannyvdb1997 op 05-01-2016 12:06 ]
Ik heb ze nu ongeveer 2 weken en ik ben er ontzettend tevreden mee. Balans is zeer goed en de bouw kwaliteit ontzettend goed. Je moet wel zorgen dat je alle tips uitprobeert zodat je een goede afsluiting vindt. Daarvoor heb ik nog een setje t400 namaak tips via aliexpress besteld.TMC schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 08:35:
[...]
Dank, besteld.
Heeft iemand enig idee hoe de Xiaomi Dual Driver en Piston V3 zich verhouden t.o.v. Apple Earpods?
Welke auto is dit als ik vragen mag?sander817 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 18:37:
Jammer, net de roidmi binnen. Past in de sigarettenaansteker, maar blijkbaar niet ver genoeghij gaat niet aan.
[ Voor 97% gewijzigd door Perkouw op 06-01-2016 10:42 ]
als je nou zoiets hebt: http://www.banggood.com/B...USB-Charger-p-991733.htmlMusta schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:31:
[...]
Dit is de video die je bedoelt denk ik:
YouTube: Xiaomi ROIDMI Review | Car Charger FM Transmitter
Het lijkt me een interessant ding, aangezien ik zo een oude twingo heb en de radio eruit halen veel werk is (denk ik) én heb geen zin om cd's te branden elke keerWist niet eens dat zulke dingen konden in oude auto's
Enig idee of deze in een oude twingo air uit 2000 past? Je sprak over goedkopere alternatieven voor alle sockets in je comment daar, mag ik vragen welke deze zijn?
Verwijderd
Vreemd ja, goedkoopste is nu $12,99 bij Ali. Ik weet de reden ook niet?slico schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 00:36:
Iemand enig idee waarom alle Xiaomi Power banks zo duur zijn geworden opeens?
De 10000 mAh doet opeens €16,- in plaats van de €10...
De koers van de yuan ten opzichte van de Amerikaanse dollar is vandaag met 0,5 procent verlaagd, misschien heeft dat er mee te maken. Als dat zo is, zullen andere producten ook wel duurder worden helaas.slico schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 00:36:
Iemand enig idee waarom alle Xiaomi Power banks zo duur zijn geworden opeens? De 10000 mAh doet opeens €16,- in plaats van de €10...
[ Voor 13% gewijzigd door grun93 op 07-01-2016 06:13 ]
Van 10 naar 16 is geen 5% hé....grun93 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 05:43:
[...]
De koers van de yuan ten opzichte van de Amerikaanse dollar is vandaag met 0,5 procent verlaagd, misschien heeft dat er mee te maken. Als dat zo is, zullen andere producten ook wel duurder worden helaas.
Wat mij opvalt is dat er vaak van die aanbieding vlagen zijn zodat ze bij elke webshop in de aanbieding zijn en je er rond een 10tje voor betaal. Soms zijn ze nergens in de aanbieding en betaal je er wat meer voor.slico schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 00:36:
Iemand enig idee waarom alle Xiaomi Power banks zo duur zijn geworden opeens?
De 10000 mAh doet opeens €16,- in plaats van de €10...
YT is Yuantong Express (YTO) http://www.yto.net.cn/en/Untouchablezz20 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:24:
Via everbuying mijn Redmi Note 3 aangeschaft. In mijn e-mail staat dat ik het kan bekijken op de site Russia Express, maar is geen hyperlink in de e-mail, en google komt niet uit bij Russia express.
Heb contact opgenomen met everbuying, en die geven aan dat ik het via DHL moet zoeken, maar ook daar is mijn pakket niet zichtbaar na 72h. 17track.net ziet ook geen pakket met onderstaande tracking nummer. Hebben jullie nog tips?
Tracking number begint met; YT160021107740.....
Kent die helaas ook niet. Geeft aan dat ik een geldige format moet invullen.Kenzi schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:43:
[...]
YT is Yuantong Express (YTO) http://www.yto.net.cn/en/
Je weet dat het altijd een paar dagen kan duren voordat een tracking code werkt? (als hij überhaupt werkt... dat is soms ook wel eens de vraag)Untouchablezz20 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:55:
[...]
Kent die helaas ook niet. Geeft aan dat ik een geldige format moet invullen.
Ik dacht dat het na 72h wel zichtbaar zou zijn. Vanuit everbuying heb ik wel een foto van mijn pakket gekregen. Het is nu dus een kwestie van wachten. Wel jammer, aangezien ik 10,- heb betaald voor shipping. Bedankt voor de reactie.Speedfightserv schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:13:
[...]
Je weet dat het altijd een paar dagen kan duren voordat een tracking code werkt? (als hij überhaupt werkt... dat is soms ook wel eens de vraag)
Verwijderd
Wat zijn de voordelen van eBay.de en eBay.sg tegenover eBay.nl?Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:55:
Ik koop regelmatig uit China, maar altijd via Ebay. Zit nu eenmaal veel op Ebay Duitsland. Dat loopt altijd lekker en wordt best snel geleverd. Meestal binnen 2 weken, soms 3. Waar ik het liefst bestel is Singapore. Ebay Singapore is ook Engels. Lekker shoppen is dat en meestal niet duurder dan de Chinese.
[ Voor 16% gewijzigd door jobr op 07-01-2016 19:47 ]
Ik gebruik altijd ebay.com mijn ervaring is dat niet alles terug te vinden is op ebay.nl ook zijn de prijzen op de .com en zoals hierboven al aangegeven op .au lager dan op de .nl website.NSG schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 17:21:
[...]
Wat zijn de voordelen van eBay.de en eBay.sg tegenover eBay.nl?
Op .nl vindt je toch hetzelfde aanbod? Met als verschil dat alles dat niet naar NL verstuurt wordt eruit gefilterd is?
Ik heb 'n tijdje gehad dat als ik courtesytrading bezocht via ebay.be dat de winkel altijd leeg was. Via ebay.com niet, very weird.sjaool schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 20:45:
[...]
Ik gebruik altijd ebay.com mijn ervaring is dat niet alles terug te vinden is op ebay.nl ook zijn de prijzen op de .com en zoals hierboven al aangegeven op .au lager dan op de .nl website.
[ Voor 22% gewijzigd door GioStyle op 07-01-2016 23:01 ]
Ongeduldig dus.... vandaag binnengekomen.....VAnTurenhout schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:03:
Ik ben bang dat ik ook een fout heb gemaakt om wat bij GearBest te bestellen, maar het zal ook heel goed kunnen dat ik veel te ongeduldig ben.
Singapore =/= ChinaVerwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:55:
Ik koop regelmatig uit China, maar altijd via Ebay. Zit nu eenmaal veel op Ebay Duitsland. Dat loopt altijd lekker en wordt best snel geleverd. Meestal binnen 2 weken, soms 3. Waar ik het liefst bestel is Singapore. Ebay Singapore is ook Engels. Lekker shoppen is dat en meestal niet duurder dan de Chinese.
In de war met Hongkong?
Enkel op 7 januari moet ook met een korrel zout genomen worden. De aanbiedingen zijn vandaag ook nog voor dezelfde prijzen te krijgen.bottom line schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:14:
Ook hier post ik het eventjes!
Er is een grote 'sale' aan de gang bij Orico op AliExpress.
1 jaar garantie (hoe het werkt, no idea) en excellente kwaliteit.
Allemaal usb-kabels en opladers voor thuis of in de auto te koop. Enkel nog vandaag geldig!
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
75% van de bevolking in Singapore is van Chinese afkomst.Wild Chocolate schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:19:
[...]
In de war met Hongkong?
Singapore is zo zelfstandig als het maar zijn kan en ligt niet eens in de buurt van China.
Staat er zelfs bij, Yanwen's Track End, dus nee. Is gewoon een vorm van 'service' naar jou omdat je hebt gekozen voor de goedkoopste verzendoptie. Maar 2 maanden om van zwitserland te komen is wel erg langWaah schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:14:
Andere trackingnummer kan ik vrij weinig mee. 22 december bij Swiss Post
Is er een manier om dit verder te tracken? gezien het enkel een nummer is....
http://www.17track.net/en/track?nums=11667688407&fc=0
Ik heb nergens voor gekozen, dit was de enige verzendoptiebottom line schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:48:
[...]
Staat er zelfs bij, Yanwen's Track End, dus nee. Is gewoon een vorm van 'service' naar jou omdat je hebt gekozen voor de goedkoopste verzendoptie. Maar 2 maanden om van zwitserland te komen is wel erg lang
Laat maar weten hoe je skibril je bevaltWaah schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:54:
[...]
Ik heb nergens voor gekozen, dit was de enige verzendoptie![]()
En die datums kloppen ook voor geen klap zie ik nuik heb 10 december besteld, dus denk dat ze een maandje achterlopen daar
![]()
Gelukkig is het niks belangrijks (extra lens voor skibril voor nacht, en hoesje) dus geen ramp. Maar goed om te weten dat het dus niet verder te tracken is.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq