Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:01
*knip*

of moet dit misschien bij V&A ja

[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 23-12-2015 17:28 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
Ik heb een aantal vragen over de verschillende status updates van mijn pakketje van banggood..

Dit geeft hij aan bij track17 met FlyteXpress als zender:
2015-12-23 01:22
The item is in transit
2015-12-21 08:16
The item is pre-advised
2015-12-21 07:13
LONDON-UK, Clearance Processing Complete At London
2015-12-19 19:09
FLYTEXPRESS-CN, Processed Through Sort Facility
2015-12-19 19:09
FLYTEXPRESS-CN, Processed Through Sort Facility
2015-12-17 13:23
FLYTEXPRESS-CN, Acceptance

Dit geeft hij aan bij track17 met NLpost als zender:
2015-12-23 01:22
The item is in transit
2015-12-21 08:16
The item is pre-advised

Ik weet niet hoe het zit nu de bezorger niet meer aan de deur komt.
Eerste bestelling na deze wijziging. Weet iemand wanneer ik mijn pakketje kan afhalen bij een postnl punt.?

Of komt er op postNL te staan dat hij is gearriveerd bij het postnl punt. Op de website van postnl geeft hij dit aan:
23-12-2015 01:22 The item is in transit NETHERLANDS
21-12-2015 08:16 The item is pre-advised

Hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen :)

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delsin
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 10:16
Liber8 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:24:
Of komt er op postNL te staan dat hij is gearriveerd bij het postnl punt. Op de website van postnl geeft hij dit aan:
23-12-2015 01:22 The item is in transit NETHERLANDS
21-12-2015 08:16 The item is pre-advised

Hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen :)
Als het goed is zie je op gegeven moment bij postnl "Received in country of destination".
Als je dat ziet kun je je code invoeren bij internationalparceltracking.com en dan krijg je de rest van de tracking binnen Nederland. In de regel is je pakketje dan ook binnen enkele dagen thuis als inklaring en zo goed gaat.

Edit: Of ie aan de deur komt of direct bij de supermarkt is niet te zeggen.
Mijn ervaring tot nu, 1 direct bij de supermarkt en 4 weer gewoon aan de deur.
Alles zonder handtekening gewoon aan de deur.

[ Voor 13% gewijzigd door Delsin op 23-12-2015 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
  • Laatst online: 01-05 17:46
Had al via twitter gevraagd vanmiddag om een 3S code, maar dit konden ze nog niet geven..
Ik denk dat hij ergens tussen UK en NL zit te zwerven.

Bedankt voor jullie reactie :)

EDIT: Volgens mij is registered air parcel ophalen bij afhaalpunt. En zonder track and trace aan de deur.?
Ik weet niet of dit klopt met jou bestellingen.
Delsin schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:28:
[...]

Als het goed is zie je op gegeven moment bij postnl "Received in country of destination".
Als je dat ziet kun je je code invoeren bij internationalparceltracking.com en dan krijg je de rest van de tracking binnen Nederland. In de regel is je pakketje dan ook binnen enkele dagen thuis als inklaring en zo goed gaat.

[ Voor 11% gewijzigd door Liber8 op 23-12-2015 17:34 ]

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -fve-
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-08-2024
Vandaag een Nitecore D4 lader ontvangen.
Letterlijk staat er natuurlijk dat het over een origineel LCD display gaat ipv een originele Nitecore lader ;-)
Aliexpress
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2WAunis.jpg

Wat ik ontvangen heb:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yqfqIsu.jpg

Volgens deze en deze website mankeren inderdaad een paar dingen.

Mailtje gestuurd naar de verkoper van dit spul. Een dagje wachten, geen reactie dan maak ik een dispuut aan met deze foto's en links en wordt de dispute afgewezen dan zal het richting kredietkaartuitgeverij worden denk ik.
Dit steek ik niet in het stopcontact.

Nog tips (naast het in de vuilbak kieperen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delsin
-fve- schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:42:
Vandaag een Nitecore D4 lader ontvangen.
..
Nog tips (naast het in de vuilbak kieperen?)
Heb deze lader paar weken terug ook gekocht. Als het een origineel is moet er eigenlijk een kras stickertje op zitten met een nummer wat je bij nitecore kunt verifieren. Dat zou er zo uit moeten zien: Afbeeldingslocatie: http://apps3.nmpo.nl/media3/xj/nitecored4.jpg

Mijne heb ik bij Store No.903269 Shenzhen EastFace Store besteld en de code kwam door de verificatie check. Als je detail foto's wilt om te vergelijken laat maar weten. Alhoewel ik niet weet of je een fake aan de buitenkant kunt herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -fve-
Delsin schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:56:
[...]

Heb deze lader paar weken terug ook gekocht. Als het een origineel is moet er eigenlijk een kras stickertje op zitten met een nummer wat je bij nitecore kunt verifieren. Dat zou er zo uit moeten zien:

Mijne heb ik bij Store No.903269 Shenzhen EastFace Store besteld en de code kwam door de verificatie check. Als je detail foto's wilt om te vergelijken laat maar weten. Alhoewel ik niet weet of je een fake aan de buitenkant kunt herkennen.
Ik vind geen enkele sticker, noch op het toestel, noch in/op de de doos. Meer reden om aan te nemen dat het een vals product is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delsin
-fve- schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:07:
[...]
Ik vind geen enkele sticker, noch op het toestel, noch in/op de de doos. Meer reden om aan te nemen dat het een vals product is.
Daar lijkt het helaas wel sterk op, er hoort echt een stiker op te zitten.

Op jou foto lijkt ook de uitlijning van (RCR123) niet te kloppen met de originele doosjes. De R moet netjes onder de 1 staan (vergelijk bij bijv. nkon.nl). De onderlinge letterafstand lijkt ook niet helemaal correct te zijn.

Hoop voor je dat je dit nog goed opgelost krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijz98
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:28
*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door Perkouw op 24-12-2015 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

*knip*, blijft moeilijk die TR-knop niet?

[ Voor 93% gewijzigd door Perkouw op 24-12-2015 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
dannyvdb1997 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:08:
Heeft er iemand ervaring met een DVB-T-tuner USB-stick? Op zolder wil ik graag naar tv willen kijken (ik weet het, het kan natuurlijk via internet, maar wil het graag zonder aangezien ik in een buitengebied woon waar de internetlijntjes niet denderend zijn).

http://www.aliexpress.com...2_80_62,searchweb201560_3
Hangt vooral af van de antenne en hoe ver je van de zender af zit.
Maar je je kan je ontvangst enorm verbeteren. Zoek maar eens op "bierblikjes antenne". Werkt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze ORICO 4 port is nu maar $8,67 bij Ali. Mooie prijs toch voor 2x1A en 2x2A output en EU stekker? Iemand ervaring hiermee?

[ Voor 41% gewijzigd door gambieter op 24-12-2015 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:36:
[...]

De bril nog niet binnen, en heb meerdere lenzen bijbesteld. Standaard zit er 1 lens bij.
OK, ik ben benieuwd naar je ervaringen als je hem binnen hebt. Welke lens zit er standaard bij en welke heb je extra besteld?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2015 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

-fve- schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:07:
[...]

Ik had het met een goedkope lader, zelf kwamen ze met het woord "couterfeit"bij de aliexpress claim. Seller heeft die gewoon toegewezen.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:13:
Deze ORICO 4 port is nu maar $8,67 bij Ali. Mooie prijs toch voor 2x1A en 2x2A output en EU stekker? Iemand ervaring hiermee?
Pas wel op, het is niet de officiële aliexpress store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul - K
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 12:38
Ik heb zelf inmiddels een tijdje wat laadkabeltjes van UGREEN

(Deze om precies te zijn: http://www.aliexpress.com...5V2A-for/32391749504.html)

Ik heb zelf de 1,5m versie; ik heb deze naast het reguliere gebruik ook nog even getest, ze halen prima de 1,96A op 5,06V en voelen daarnaast ook nog degelijk en stevig aan (metaal, geen plastic troep).

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03:21
jobr schreef op woensdag 23 december 2015 @ 20:31:
[...]

Hangt vooral af van de antenne en hoe ver je van de zender af zit.
Maar je je kan je ontvangst enorm verbeteren. Zoek maar eens op "bierblikjes antenne". Werkt super.
Ah, dat ziet er goed uit. Een zoektocht op internet leert echter dat je er in NL weinig aan hebt...

Verwijderd

Rylo schreef op donderdag 24 december 2015 @ 00:57:
[...]

Pas wel op, het is niet de officiële aliexpress store.
Toch maar niet gekocht, de enige feedback was ook van een Chinees wat het verdacht maakt.

• -fve-
leuk_he schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:54:
[...]

Ik had het met een goedkope lader, zelf kwamen ze met het woord "couterfeit"bij de aliexpress claim. Seller heeft die gewoon toegewezen.
Zijn probeersel:
Johnson Liu: I'm so sorry for that my friend, this is a new product in our store, our supplier said it's original D4,
when we got the package from them, we tested it carefully, the quality is very good, so we don't have doubt, and sold it out.
we will check with them again, if you insist it's not the original, we can offer the two solutions for you:
1, partial refund, we will refund you US$5 to you.
2, we return the product back to us, we refund your full money.
you know as a seller we hope all the customer will have a happy shopping experience in our store,
It's not easy for us to do the business online, hope you can undestand.
Best Regards

Djeezs, proberen gaat mee.

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ik heb er prima ervaringen mee. Besteld bij de officiële Orico Store bij AliExpress.

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:29
Zoiets heb ik jaren geleden bij de aldi gekocht, voor op de camping. Met een zelfde soort antenne.
Als het werkt, en het werkte redelijk goed, heb je prima beeld.

Je hebt standaard alleen maar de free-to-air zenders, alleen npo 1,2,3 in nederland.

De antenne is niet geweldig, op onze vouwwagen klik ik de antenne op een grote metalen plaat van de vouwwagen, daarmee wordt de ontvangst wek beter. Maar er waren soms wat plekken op de veluwe waar ik geen ontvangst kreeg. Met een antenne in huis geef ik je niet veel kans. Met een buitenantenne gaat het redelijk.
dannyvdb1997 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:08:
Heeft er iemand ervaring met een DVB-T-tuner USB-stick? Op zolder wil ik graag naar tv willen kijken (ik weet het, het kan natuurlijk via internet, maar wil het graag zonder aangezien ik in een buitengebied woon waar de internetlijntjes niet denderend zijn).

http://www.aliexpress.com...2_80_62,searchweb201560_3

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:46:
[...]

Toch maar niet gekocht, de enige feedback was ook van een Chinees wat het verdacht maakt.
Ik denk dat je de Chinese vlag en de Turkse door de war haalt. Een witte halve maan op rood is toch echt de Turkse vlag.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 17:57
Piet91 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 00:20:
[...]

[...]

Hebben jullie nog iets vernomen van de Voyo?

Heb eerder hier al aangegeven dat ik dat ding ook wel interessant vind maar ik wil eerst wachten op wat reviews e.d. Maar die zijn - uiteraard - nog nergens te vinden.
Maar nu is het model ineens verdwenen van Banggood en de zwarte/oranje versie kost bij GB ineens $325.81 i.p.v. $275.98 zoals de zilver-versie nog steeds kost.

Iets zegt me dat dit model inderdaad ernstige vertraging gaat opleveren...
Ik had dus een aantal dagen (6) geleden een ticket aangemaakt waarom mijn Voyo A1 Ultimate nog niet geshipped is. Toen hebben ze excuses aangeboden, want ze waren op begin december, en de nieuwe batch is nog niet binnen.

Vannacht een e-mail gekregen van Gearbest dat mijn Voyo A1 Ultimate van de nieuwe batch eindelijk verstuurd is _/-\o_

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Mastermind schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:16:
Ik had dus een aantal dagen (6) geleden een ticket aangemaakt waarom mijn Voyo A1 Ultimate nog niet geshipped is. Toen hebben ze excuses aangeboden, want ze waren op begin december, en de nieuwe batch is nog niet binnen.

Vannacht een e-mail gekregen van Gearbest dat mijn Voyo A1 Ultimate van de nieuwe batch eindelijk verstuurd is _/-\o_
Mooi. Ben erg benieuwd naar je ervaringen.

Zit zelf zo ongeveer met mijn vinger boven de bestelknop om 'm te bestellen i.c.m. een 16.000mAh Xiaomi power bank, maar ik hou mezelf nog net tegen om eerst eens ervaringen af te wachten.
Maar het concept van een vast toetsenbord is blijkbaar niet echt gewild want er is bijzonder weinig over te vinden.

• Mastermind
Ik heb ook een Transformer book T100TA, en daar kan is de tablet separeerbaar van het toetsenbord.
Echter ik heb de tablet nog nooit los gebruikt, ik vind het maar vervelend dat je altijd met 1 hand de tablet moet vasthouden, en jke steeds een vervelend on-screen toetsenbord moet typen.

Het toetsenbordje vind ik veel handiger, dan kan ik hem gewoon op schoot zetten en typen als ik wil, en voor scrollen, zoomen e.d. kan ik de touch gebruiken. :D

Vandaar deze Voyo A1 met X5 processor en Gen8 grafische chip, 4GB geheugen, 64GB SSD en Full HD IPS scherm! :9~

Ik laat het weten hoe hij bevalt... de Transformer verkoop ik als ik hem binnen heb, dan heb ik de Voyo vrij goedkoop.

Verwijderd

Kenzi schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:57:
[...]

Ik denk dat je de Chinese vlag en de Turkse door de war haalt. Een witte halve maan op rood is toch echt de Turkse vlag.
Te snel gekeken op m'n telefoon!
Hendrikje1 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:53:
[...]

Ik heb er prima ervaringen mee. Besteld bij de officiële Orico Store bij AliExpress.
Dan toch maar bestellen voor die 8 euro? Is voor m'n schoonvader op vakantie naar de Dominicaanse Republiek.Kan hij mooi op 1 (US) stopcontact de tablets, telefoon en power bank tegelijk opladen. Anders moet hij meerdere laders en verloopstekkers meenemen.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 15:02
Matthijz98 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:31:
Ik heb net een snel review geschreven over mijn xiaomi 20.000Mha powerbank.
Lees
Enigszins gerelateerd: op geekbuying zie ik een 10Ah en een 10.4Ah variant. Zien er precies hetzelfde uit. Iemand die weet waarom die twee versies worden aangeboden?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-09 17:27
Brent schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:55:
[...]

Enigszins gerelateerd: op geekbuying zie ik een 10Ah en een 10.4Ah variant. Zien er precies hetzelfde uit. Iemand die weet waarom die twee versies worden aangeboden?
10.4 is oude versie.

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Ik vond gisteren een afhaalbericht in de brievenbus, dus ik vandaag naar de supermarkt/afhaallocatie. Wat is uw naam? Na vijf minuten zoeken, welke straat woont u? Daarna, wat voor pakket is het? Na 10 minuten zoeken eindelijk pakket gevonden. Ik vergelijk het 3Sxxxxx nummer op het pakketje met wat op mijn afhaalbericht staat en zie dat het niet overeenkomt. Met frisse tegenzin ging het meisje nog een keer zoeken maar ze kwam al vrij snel terug met de mededeling: het pakket van het afhaalbericht is er pas na 13:00u.

Lijkt me niet waar, maar ik ga het zo maar nog eens proberen dan.

Betekent wel dat er toch pakketjes liggen te wachten waar geen afhaalbericht voor in de brievenbus is gegooid...

Het was trouwens de KZ ED10 earphone, ziet er prachtig uit en schitterend geluid!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Mastermind schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:16:
[...]

Idem hier, vannacht bevestiging gekregen van verzending en track en trace code :)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Rylo
  • Niet online
-fve- schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:52:
[...]

Zijn probeersel:
Johnson Liu: I'm so sorry for that my friend, this is a new product in our store, our supplier said it's original D4,
when we got the package from them, we tested it carefully, the quality is very good, so we don't have doubt, and sold it out.
we will check with them again, if you insist it's not the original, we can offer the two solutions for you:
you know as a seller we hope all the customer will have a happy shopping experience in our store,
Best Regards

Djeezs, proberen gaat mee.
In het vervolg bij Aliexpress; Claim aanmaken product niet ontvangen en vervolgens in de prullenbak gooien.

Het is geen eBay/Paypal helaas waar je bij een fake gewoon je geld terug krijgt. Bij een niet ontvangen claim krijg je bij Alipay namelijk meestal wel je geld terug.

Ik ben nog niet in zo een situatie geweest, want ik bestel de meeste batterij gerelateerde producten via nkon of via paypal (Banggood/TinyDeal), maar als ik in zo een situatie als jij zat, is dat wel hetgeen wat ik zou doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Rylo op 24-12-2015 14:23 ]

• -fve-
Rylo schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:22:
[...]

In het vervolg bij Aliexpress; Claim aanmaken product niet ontvangen en vervolgens in de prullenbak gooien.

Het is geen eBay/Paypal helaas waar je bij een fake gewoon je geld terug krijgt. Bij een niet ontvangen claim krijg je bij Alipay namelijk meestal wel je geld terug.

Ik ben nog niet in zo een situatie geweest, want ik bestel de meeste batterij gerelateerde producten via nkon of via paypal (Banggood/TinyDeal), maar als ik in zo een situatie als jij zat, is dat wel hetgeen wat ik zou doen.
1 probleem: het pakket is aangetekend opgestuurd en de verkoper kan dus zien dat het afgeleverd is geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Rylo schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:22:
[...]

Als er geadverteerd wordt met Genuine dan krijg je gewoon je geld terug. Daarom heb ik nu een gratis fake Xiaomi powerbank op de plank liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -fve-
Vinden zij dat er een verschil is tussen genuine en original? Ik denk dat ze ginderachter een ander gedacht hebben over sommige woorden ;)
Heeft er al iemand een weigering van Aliexpress gekregen en een claim ingediend bij de kredietkaart?

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

-fve- schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:54:
Vinden zij dat er een verschil is tussen genuine en original? Ik denk dat ze ginderachter een ander gedacht hebben over sommige woorden ;)
Heeft er al iemand een weigering van Aliexpress gekregen en een claim ingediend bij de kredietkaart?
Je hebt wel een extra aankoop bescherming die bij sommige producten staat van "Guaranteed Genuine", en er staat dan een blauw G bij. De kans dat je daar een neppe tegenkomt is ook daadwerkelijk nihil, dat extra icoontje wordt ook alleen gegeven aan verkopers die aliexpress goed vertrouwd.

Als bij een standaard pagina een nep artikel wordt verkocht kan je geld terugkrijgen.

Bij dat gebeurd bij "Guaranteed Genuine" krijgt de verkoper ongelofelijk op zijn flikker van aliexpress. En je kan(of kon?) 2 of 3 keer het aankoopbedrag terugkrijgen.

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-10 07:31
Deveon schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:44:
[...]

Als er geadverteerd wordt met Genuine dan krijg je gewoon je geld terug. Daarom heb ik nu een gratis fake Xiaomi powerbank op de plank liggen.
Met een brandblusser er naast ;) ?

Verwijderd

-fve- schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:54:
Ik heb de seller van de ORICO lader op Ali dan ook de volgende vraag gesteld:
Sir, is this an original/genuine ORICO product?

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 12:13
[message=4548958 2,noline]dennisdebengel7 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:18[/message]:
[...]
Ik heb de seller van de ORICO lader op Ali dan ook de volgende vraag gesteld:
Sir, is this an original/genuine ORICO product?
Antwoord zal wel yes zijn....ze kunnen met deze vraag alle kanten op. Weet je het nog niet.

Controleren blijft altijd het devies. Je wilt niet weten wat ze aan me vragen om mee te nemen/op te sturen richting China. Want zelf weten ze soms ook niet meer of het echt echt of echt nep is.

original = kopie oftewel origineel gemaakt
genuine original / original genuine = echte kopie
genuine = echt [ echt echt? -of- echt nep? ]

[ Voor 13% gewijzigd door kwakzalver op 24-12-2015 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-09 11:45
Ik heb op 19 november bij Gearbest een X-Mini WE besteld.
Deze is op 4 december verzonden volgens de tracking details op hun eigen site.

Echter wordt de trackings code op geen enkele site die ik heb geprobeerd herkend? Meestal werkte 17track wel.
SGKEN1570636878

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3NQLGQV.png

Iemand ervaring met tracking van orders bij Gearbest?

Verwijderd

kwakzalver schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:30:
[...]

Antwoord zal wel yes zijn....ze kunnen met deze vraag alle kanten op. Weet je het nog niet.

Controleren blijft altijd het devies. Je wilt niet weten wat ze aan me vragen om mee te nemen/op te sturen richting China. Want zelf weten ze soms ook niet meer of het echt echt of echt nep is.

Ik snap wat je bedoelt, maar als ik deze vraag heb gesteld, de verkoper met yes antwoordt en het toch een fake blijkt te zijn, lijkt me dat ik aardig sterk sta bij een dispute toch?

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
Heb deze onlangs besteld: http://www.aliexpress.com...er-Black/32517018950.html voor €9,36. Nog niet binnen.

Heb nu een dispute met een aliexpress verkoper over een waterfles: het ding sluit niet goed af. Ze vragen echter om het dispute te sluiten, omdat ze "aan een oplossing werken". :')

_██_
(ಠ_ృ)

• thisnix
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-01-2022
Piet91 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:23:
[...]

Mooi. Ben erg benieuwd naar je ervaringen.

Zit zelf zo ongeveer met mijn vinger boven de bestelknop om 'm te bestellen i.c.m. een 16.000mAh Xiaomi power bank, maar ik hou mezelf nog net tegen om eerst eens ervaringen af te wachten.
Maar het concept van een vast toetsenbord is blijkbaar niet echt gewild want er is bijzonder weinig over te vinden.
De mijne ligt sinds afgelopen vrijdag bij de douane. Vandaag pas de brief gekregen, dus zal nog krap worden voor het einde van het jaar. :( Ik laat wel even weten wanneer hij binnen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thisnix
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-01-2022
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:19:
Ik vond gisteren een afhaalbericht in de brievenbus, dus ik vandaag naar de supermarkt/afhaallocatie. Wat is uw naam? Na vijf minuten zoeken, welke straat woont u? Daarna, wat voor pakket is het? Na 10 minuten zoeken eindelijk pakket gevonden. Ik vergelijk het 3Sxxxxx nummer op het pakketje met wat op mijn afhaalbericht staat en zie dat het niet overeenkomt. Met frisse tegenzin ging het meisje nog een keer zoeken maar ze kwam al vrij snel terug met de mededeling: het pakket van het afhaalbericht is er pas na 13:00u.

Betekent wel dat er toch pakketjes liggen te wachten waar geen afhaalbericht voor in de brievenbus is gegooid...

Het was trouwens de KZ ED10 earphone, ziet er prachtig uit en schitterend geluid!
Herkenbaar. Ik krijg ze ook regelmatig mee zonder afhaalbericht. Hij heeft al een schap voor mij gereserveerd. :) Gisteren trouwens iemand voor mij, die even 5 kaarten inleverde die niet voor haar waar. Postbode wou zeker snel klaar zijn met zijn ronde.... Kaarten gingen opnieuw de verzending in. Deze dame was nog zo eerlijk om ze in te leveren. Als je een postagentschap hebt wat een beetje steikt aan de regels vast zit, dan kan het nog wel eens een probleem worden in toekomst. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thisnix schreef op donderdag 24 december 2015 @ 20:50:
[...]

Herkenbaar. Ik krijg ze ook regelmatig mee zonder afhaalbericht. Hij heeft al een schap voor mij gereserveerd. :) Gisteren trouwens iemand voor mij, die even 5 kaarten inleverde die niet voor haar waar. Postbode wou zeker snel klaar zijn met zijn ronde.... Kaarten gingen opnieuw de verzending in. Deze dame was nog zo eerlijk om ze in te leveren. Als je een postagentschap hebt wat een beetje steikt aan de regels vast zit, dan kan het nog wel eens een probleem worden in toekomst. :(
Ja,ik ben ook bang dat er een pakketje van mij teruggestuurd gaat worden omdat het al drie weken op het afhaalpunt ligt zonder waarschuwing.

Vanmiddag konden ze het pakketje ook niet vinden trouwens. Ik kom maandag wel terug als het minder druk is en ze meer tijd hebben om goed te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakzalver schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:30:
[...]

Wat een antwoord:

Yes, we are ORICO Drect Store. This product is produced by our own factory and designed by our own designer

Heb de gok maar genomen en besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ivo001 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:58:
Ik heb op 19 november bij Gearbest een X-Mini WE besteld.
Deze is op 4 december verzonden volgens de tracking details op hun eigen site.

Echter wordt de trackings code op geen enkele site die ik heb geprobeerd herkend? Meestal werkte 17track wel.
SGKEN1570636878

[afbeelding]

Iemand ervaring met tracking van orders bij Gearbest?
Ik kon mijn oude post niet meer terugvinden maar het SGKEN nummer kun je hier controleren http://www.xfl-express.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Mijn god, weer eens wat besteld bij GearBest. 6/12 order geplaatst, en zou binnen de week verzonden worden. We zijn ondertussen al effe verder, dus gisteren die order gecanceld. Heel snel m'n refund gekregen ook. Bestel ik gisteren bij FastTech hetzelfde, waar ook een week wachttijd op stond, krijg ik vandaag al bericht dat alles verstuurd is d:)b Zo kan 't dus ook!

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond gisteren een afhaalbericht in de brievenbus, dus ik vandaag naar de supermarkt/afhaallocatie. Wat is uw naam? Na vijf minuten zoeken, welke straat woont u? Daarna, wat voor pakket is het? Na 10 minuten zoeken eindelijk pakket gevonden.
Gelukkig heb je hier in Spanje wel fatsoenlijke post service. Als een pakket in China wordt verzonden met een Chinees track en trace, dan werkt dat nummer vrijwel direct in de Spaanse track en trace. Ook nog gewoon een postbode die je kent. Hopelijk gaan ze hier niet op de Hollandse toer van zoveel mogelijk te besparen, en service op -100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-07 07:18
Ik heb op 9 november aan Gearbest gemeld dat mijn Teclast X98 tablet in een bootloop terecht komt zodra ik deze aan de adapter hang. Video gemaakt, nog een video gemaakt, rustig alle vragen beantwoord, nee ik kan de firmware niet brushen...

Krijg ik op 1 december de keuze tussen 30% refund of de tablet terug sturen voor reparatie. Ik wil zelf ondertussen wel met de soldeerbout aan de gang dus ik kies op 11 december uiteindelijk voor 30% refund. Daarna komt er geen enkele reactie meer. Ook niet als ik op FOK vraag of iemand naar mijn ticket wil kijken.

Welke opties heb ik nu nog? Kan PayPal nog iets voor me betekenen? Op 6 januari loopt mijn buyers protection af.

Ik heb bij PayPal met creditcard betaald maar Mastercard kan alleen geld terugvorderen van PayPal lijkt me.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Je probleem klinkt als een brakke adapter die geen nette storingsvrije output geeft.
Probeer eerst eens een andere adapter. Terugsturen is dan niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-07 07:18
Mastermind schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 15:11:
Je probleem klinkt als een brakke adapter die geen nette storingsvrije output geeft.
Probeer eerst eens een andere adapter. Terugsturen is dan niet nodig.
Helaas, zo simpel is het niet. Als je de tablet aanzet dan sluit deze direct af omdat de batterij te leeg is. Sluit ik de lader aan, dan gaat de tablet automatisch opstarten om daarna te melden dat de batterij te leeg is. Per saldo raakt de tablet bij elke opstart een klein beetje spanning kwijt. Dit is de video op YouTube.

De techniek heb ik al aardig uitgezocht. Ik heb besloten om de tablet zelf uit elkaar te halen om wat te gaan experimenteren. Maar dan moet eerst de garantie kwestie met Gearbest afgehandeld zijn. Mijn vraag gaat daarom specifiek over Gearbest support / PayPal claim / creditcard verzekering.

Edit: Ik mag wel iets vriendelijker reageren. :)

[ Voor 36% gewijzigd door f.v.b op 26-12-2015 17:15 ]

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Tsja, helaas een schoolvoorbeeld van de puinhoop die PostNL er van maakt... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 18:48:

[...]

Tsja, helaas een schoolvoorbeeld van de puinhoop die PostNL er van maakt... :'(
Toch heb ik mijn PostNL bezorger donderdag nog 10 euro gegeven. Hij wilde het eerst niet aannemen, maar ik vind dat hij het het wel verdiend heeft na ca 70 pakketjes dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Jammer is dat, denk dat mijn Aliexpress pakketje ergens op een afhaal kantoor ligt. Zijn er nogal wat bij mij in de buurt om zonder afhaalbewijs even langs te lopen. Pakje is met china post verstuurd. Enige die tot nu toe ook niet is aangekomen. Later verstuurde pakjes met MY post zijn wel netjes bezorgd.

De verkoper heeft al een refund toegezegd, maar ik ontvang toch liever gewoon mijn pakketje ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:01
Rylo schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 23:40:
Jammer is dat, denk dat mijn Aliexpress pakketje ergens op een afhaal kantoor ligt. Zijn er nogal wat bij mij in de buurt om zonder afhaalbewijs even langs te lopen. Pakje is met china post verstuurd. Enige die tot nu toe ook niet is aangekomen. Later verstuurde pakjes met MY post zijn wel netjes bezorgd.
Welk afhaalkantoor voor jouw postcode aangewezen is, kan postnl je zo vertellen. Daar heb ik ze laatst ook naar gevraagd en ook of er meerdere afhaalkantoren voor hetzelfde adres waren. Volgens hen was dat niet zo, het blijft altijd dezelfde.

Jammer, want ik woon dichtbij de virtuele grens van een wijk. Mijn afhaalkantoor ligt helemaal aan de andere kant van de wijk, terwijl het afhaalkantoor van de naastgelegen wijk hier maar 200 meter vandaan is. Die had ik dus liever gehad, maar dat kan/mag niet.

Overigens vraag ik me nog steeds af of dat afhaalbeleid van postnl voor chinese pakketjes nu landelijk, regionaal of plaatselijk is. Want ik hoefde nog maar 1x naar het afhaalpunt om iets op te halen, maar dat kwam omdat ik niet thuis was. Het werd dus wel aan huis bezorgd, net als alle andere 30 pakketjes uit china sinds 1 september hier netjes aan huis bezorgd werden. Ik woon in Groningen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gimmick
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 23:14:
[...]

Toch heb ik mijn PostNL bezorger donderdag nog 10 euro gegeven. Hij wilde het eerst niet aannemen, maar ik vind dat hij het het wel verdiend heeft na ca 70 pakketjes dit jaar.
Inderdaad ...
Het ligt niet aan de bezorger, dat de organisatie het zo laat mislukken :|

Ik had in onze kerstpakketten wat overschot ( usbstick/mp4 speler en headset, koek en blikspul ) en heb dat in wat kleine feestverpakkingen gedaan.
( er stoppen hier wekelijk 4 bezorgers )
Aangezien het vakantie is, doen mijn kinderen de deur open, en voordat het pakketje ( incoming ) al was overhandigd werd er "ge-eist" dat de bezorgers er één kozen ;)

Ik denk dat ze het wel waardeerden ;)
( anders heeft in hun omgeving wel iemand een kado'tje extra )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Laatst online: 21:41
CooT71 schreef op zondag 27 december 2015 @ 07:21:
en en voordat het pakketje ( incoming ) al was overhandigd werd er "ge-eist" dat de bezorgers er één kozen ;)

Ik denk dat ze het wel waardeerden ;)
( anders heeft in hun omgeving wel iemand een kado'tje extra )
Ik kan me voorstellen dat ze daar niet bepaald om staan te springen.
Van de duizenden mogelijkheden om kado te doen denk ik dat ze iets dat ze eigenlijk bij een klant hadden moeten bezorgen liever niet mee naar huis nemen. Ik zou me er ongemakkelijk bij voelen in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gimmick
  • Laatst online: 16-06-2024
ASW1 schreef op zondag 27 december 2015 @ 09:20:
[...]

Ik kan me voorstellen dat ze daar niet bepaald om staan te springen.
Van de duizenden mogelijkheden om kado te doen denk ik dat ze iets dat ze eigenlijk bij een klant hadden moeten bezorgen liever niet mee naar huis nemen. Ik zou me er ongemakkelijk bij voelen in elk geval.
Het was overduidelijk ( natuurlijk ) geen postpakketje, maar een kadotje
En daarbij is het geen total stranger, ook de kinderen kennen de dame en heren ondertussen al wel
( in de zomer een ijsje, paar weken terug had ik nét de erwtensoep op tafel, en kreeg de persoon een bekertje soep mee )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 23:14:
[...]

Prima toch? Mijn pakjesman is ook mijn local hero ;) De bezorgers kunnen ook niet zoveel doen aan de puinhoop die PostNL ervan maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-09 00:30

mark-k

AKA markkNL

ralph075 schreef op zondag 27 december 2015 @ 11:24:
[...]

Prima toch? Mijn pakjesman is ook mijn local hero ;) De bezorgers kunnen ook niet zoveel doen aan de puinhoop die PostNL ervan maakt.
Jep, vind die regeling van PostNL ook maar klote, want mijn pakjes zijn bij de bezorgers die hier rondrijden in goede handen. Aardige mannen, ze heten allebei Rob dus makkelijk onthouden :P. Ze ze ook nog wel vaker ergens anders, of mn ouders, en dan geven ze of dan het pakje al meteen mee zodat ik het eerder heb, of ze zeggen dat ze nog langskomen (of dat ze niks hebben zodat je niet hoeft te wachten) als het te groot is.

Nu komt de helft bij de Plus, ook geen verkeerde mensen, maar vond het toch prettiger toen het gewoon bij me aan de deur kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-09 11:45
Chocoball schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 19:22:
[...]

Ik kon mijn oude post niet meer terugvinden maar het SGKEN nummer kun je hier controleren http://www.xfl-express.com/
Bedankt voor de link!

Ik vind het onderhand wel lang duren.
Al 20 dagen geleden dat hij onderweg is gegaan naar DHL

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dbSdqKN.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Tja soms duurt het wat langer dan anders, ook ivm de feestdagen waarbij je vast de enige bent die een pakketje krijgt.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
ivo001 schreef op zondag 27 december 2015 @ 16:25:
[...]

Bedankt voor de link!

Ik vind het onderhand wel lang duren.
Al 20 dagen geleden dat hij onderweg is gegaan naar DHL

[afbeelding]
Het is DHL eCommerce. Geen Express levering. eCommerce gaat als het goed is via de lokale postaanbieder zoals DHL Nederland of zelfs PostNL.
Fietsbel schreef op zondag 27 december 2015 @ 16:30:
Tja soms duurt het wat langer dan anders, ook ivm de feestdagen waarbij je vast de enige bent die een pakketje krijgt.
En dit heeft er ook zeker mee te maken.

[ Voor 23% gewijzigd door ViezeVis op 27-12-2015 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordymt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-09 19:10
Wat is zelf jammer vind is de verzending via PostNL. Als PostNL nou eens automatisch het tracking number koppelt aan hun systeem is iedereen tevreden, want ze zien de status van hun pakketje en het scheelt ze veel werk bij de klantenservice.

Heb zelf nu nog 8 dingetjes bestelt voor 80 euro in aparte pakketjes, hoop dat het goed gaat qua invoer. Dat bedacht ik me net iets te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-01-2024
Vorige week schoenen besteld uit China (deze). Volgens de trackingservice was hij de 22e op het vliegveld van Shanghai en is hij de 24e op het vliegveld van Wenen aangekomen. Ik denk dat hij niet meer verder gaat met tracken aangezien hij al in Europa is. Weet iemand hoelang het gaat duren voordat hij bij mij ligt? Ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 07:11
(jarig!)
Dancis schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 12:56:
Ik heb een pakketje besteld via aliexpress maar volgens 17track is deze al 8-12 in nederland aangekomen is kan ik verder nog ergens erachter komen waar het pakketje nu is in nederland?

Heb alleen een SYBSJ trackings code. Maar is het normaal dat het nog zolang duurt voordat het in nederland verwerkt is ?
Wanneer is je je pakketje aangekomen? Ik heb er een met een SYBMY en als ik hem check zou hij al op 5 december in Nederland. Geen idee via welke vervoerder het gaat. Zowel PostNL als DHL lijken hem niet te kennen. Als jij dus wel weet via welke vervoerder het gaat hier in Nederland hoor ik dat graag! :)

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 15:15
*knip* dit topic heet niet "dump je boodschappenlijstjes". Gewoon zelf gaan zoeken.

[ Voor 72% gewijzigd door gambieter op 27-12-2015 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Kunnen de statusupdates achterwege worden gelaten? Zie de topicwaarschuwing, dat je iets besteld hebt of dat het onderweg is, kun je in een blog kwijt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:42
Voor de mensen die het leuk vinden om over Xiaomi producten te lezen heb ik twee reviews gemaakt van de Nieuwste powerbank en de nieuwste Oortjes (Hybrids). Kreeg de twee dingen in een pakketje binnen van Ibuygou, duurde iets van 2,5 a 3 weken.. the usual china shipping time ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kXjcQtc.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/63gLhvK.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AUcMSKH.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-10 17:35

Mimiix

Professioneel Prutser

tokko1 schreef op maandag 28 december 2015 @ 06:53:
Voor de mensen die het leuk vinden om over Xiaomi producten te lezen heb ik twee reviews gemaakt van de Nieuwste powerbank en de nieuwste Oortjes (Hybrids). Kreeg de twee dingen in een pakketje binnen van Ibuygou, duurde iets van 2,5 a 3 weken.. the usual china shipping time ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Bedankt ! Zit zelf al een tijdje te kijken , maar denk dat ik die nieuwe powerbank binnenkort eens ga bestellen.

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -fve-
-fve- schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:52:
[...]

Zijn probeersel:
Best Regards
Vandaag, een paar uren geleden een nieuw bericht ontvangen dat ze gaan terugbetalen maar via PayPal. Vermoedelijk zal ik eerst de claim moeten sluiten. Te vertrouwen? Indien ik het sluit heb ik geen poot meer om op te staan.
De claim sluit trouwens over 9 uren.
---
ok, friend, we agree to refund your money, Do you have paypal account? maybe we can refund your money by paypal because the dispute will have a had effect on our store, hope you can understand

[ Voor 1% gewijzigd door -fve- op 28-12-2015 09:36 . Reden: Sluiting vd claim ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-10 14:00
-fve- schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:15:
[...]

Vandaag, een paar uren geleden een nieuw bericht ontvangen dat ze gaan terugbetalen maar via PayPal. Vermoedelijk zal ik eerst de claim moeten sluiten. Te vertrouwen? Indien ik het sluit heb ik geen poot meer om op te staan.
De claim sluit trouwens over 9 uren.
---
ok, friend, we agree to refund your money, Do you have paypal account? maybe we can refund your money by paypal because the dispute will have a had effect on our store, hope you can understand
Heb ik ook een keer gedaan, ging toen goed. (product niet meer in stock) Hou er alleen rekening mee dat geld ontvangen op Paypal ook geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-10 15:22
Ik ben nu een tijdje tevreden gebruiker van een Escam QD500 die nu op mijn synology surveillance station loopt.

Nu vroeg ik me af of iemand hier ervaringen heeft met een (escam?) model dat ook audio en ptz heeft (bijv de QF100) in combinatie met een synology nas? Deze zou ook onvif compatible moeten zijn, maar ik heb er een hard hoofd in dat ook de audio en de ptz functies goed werken....

[ Voor 3% gewijzigd door frietsje op 28-12-2015 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05
Henkie-Jan schreef op zondag 27 december 2015 @ 20:40:
[...]

Wanneer is je je pakketje aangekomen? Ik heb er een met een SYBMY en als ik hem check zou hij al op 5 december in Nederland. Geen idee via welke vervoerder het gaat. Zowel PostNL als DHL lijken hem niet te kennen. Als jij dus wel weet via welke vervoerder het gaat hier in Nederland hoor ik dat graag! :)
Ik heb 'm nog steeds niet ontvangen en Postnl reageert niet op mijn tweets , ik ben dus nog niks wijzer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
(jarig!)
Dancis schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:47:
[...]

Ik heb 'm nog steeds niet ontvangen en Postnl reageert niet op mijn tweets , ik ben dus nog niks wijzer 8)7
hmmz, ik ook nog niet. Waarschijnlijk wordt hij niet via PostNL geleverd. Heb al met DHL gebeld want stond ergens DHL Asia... Wellicht DHL globalmail. Maar het is mij nog onduidelijk of dat de verzenddatum is of de aankomst datum in Nederland. Mogelijk komt het met de boot? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Voor wie op zoek is naar een koptelefoon van een degelijk merk en een degelijke prijs, staat mijn review online voor mijn bevindingen van de Bluedio A Air. Merk dat GearBest de laatste tijd toch best wel wat merkspul verkoopt in de zin van merken als Bluedio, maar voorheen ook Harman Kardon. Toch best interessant soms.

productreview: Bluedio A Air (Wit) review door ViezeVis

[ Voor 8% gewijzigd door ViezeVis op 29-12-2015 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Crosspost vanuit de buren:

Ik heb al 'n tijdlang 'n lamp voor op m'n fiets (via USB) van 2000 lumen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KJzG7kI.png

Nu zoek ik eigenlijk zoiets (dus met USB om aan 'n powerbank te hangen) om makkelijk in de hand te kunnen houden, 'n zaklamp-model dus.

Bestaat zoiets? 't Moet echt ook 'n flinke bak licht geven (en ver) en op usb kunnen, dat zijn m'n eisen *) Ik kan zo 1-2-3 in ieder geval niks vinden wat aansluit op m'n "wensen" :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Eric_Cantona schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:47:

[afbeelding]

Nu zoek ik eigenlijk zoiets (dus met USB om aan 'n powerbank te hangen) om makkelijk in de hand te kunnen houden, 'n zaklamp-model dus.

Bestaat zoiets? 't Moet echt ook 'n flinke bak licht geven (en ver) en op usb kunnen, dat zijn m'n eisen *) Ik kan zo 1-2-3 in ieder geval niks vinden wat aansluit op m'n "wensen" :/
Waar komt de fietslamp vandaan? (welke shop)

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:52
Henkie-Jan schreef op zondag 27 december 2015 @ 20:40:
[...]

Had ik ook bij een dergelijk nummer. Uiteindelijk refund, maar daarna alsnog geleverd via PostNL.
Dancis schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:47:
[...]

Via FB krijg ik doorgaans binnen het uur reactie. Via Twitter nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Eric_Cantona schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:47:

[afbeelding]

De Nitecore MH20?
http://www.banggood.com/N...light-18650-p-973709.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Ik heb dit lampje zelf, echt een heel fijne zaklamp. Gebruik hem zo wel op de fiets als gewone zaklamp.
Nadeel vind ik dat het geen tail schakelaar heeft en je daardoor soms moet zoeken naar de aan/uit knop.
Verder werkt ie perfect.

Als je zoekt is ie te vinden voor rond de 45 euro. Mijne heb ik bij gearbest vandaan met een actie code. Deze staat volgens mij hier ergens op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
Henkie-Jan schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:11:
[...]

hmmz, ik ook nog niet. Waarschijnlijk wordt hij niet via PostNL geleverd. Heb al met DHL gebeld want stond ergens DHL Asia... Wellicht DHL globalmail. Maar het is mij nog onduidelijk of dat de verzenddatum is of de aankomst datum in Nederland. Mogelijk komt het met de boot? :(
Ik zie het wel , wacht het gewoon nog even af en anders vraag ik een resend aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Hmm, beetje duur voor 'tgeen ik wil. Ik wil eigenlijk alleen zo'n lampje met 'n handvat, da's alles! Dat lampje heeft me 'n tientje gekost. Maar in zaklamp-vorm bestaat zoiets blijkbaar niet. Misschien moet ik maar 'n selfie-stick om gaan bouwen om als handvatting te laten fungeren.
0Burner0 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:34:
[...]

Ik heb dit lampje zelf, echt een heel fijne zaklamp. Gebruik hem zo wel op de fiets als gewone zaklamp.
Nadeel vind ik dat het geen tail schakelaar heeft en je daardoor soms moet zoeken naar de aan/uit knop.
Verder werkt ie perfect.

Als je zoekt is ie te vinden voor rond de 45 euro. Mijne heb ik bij gearbest vandaan met een actie code. Deze staat volgens mij hier ergens op de site.
Dat scheelt weer iets, maar toch te duur voor wat ik wil eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-09 15:33
frietsje schreef op maandag 28 december 2015 @ 18:56:
Ik ben nu een tijdje tevreden gebruiker van een Escam QD500 die nu op mijn synology surveillance station loopt.

Nu vroeg ik me af of iemand hier ervaringen heeft met een (escam?) model dat ook audio en ptz heeft (bijv de QF100) in combinatie met een synology nas? Deze zou ook onvif compatible moeten zijn, maar ik heb er een hard hoofd in dat ook de audio en de ptz functies goed werken....
Ik heb de QF100 en die werkt goed. Zowel met Android app als via rtsp in Windows. Maar ik heb geen Synology dus daar kan ik je niet mee helpen.

Hij is trouwens identiek aan de Vstarcam C7837WIP dus daar kun je ook nog op googelen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Kitano op 29-12-2015 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Laatst online: 30-09 13:21
Heb op 11-11 een taobao order gedaan. Eerste order ooit daar, na 100-en bij Aliexpress. Gaat nu toch een beetje mis, want pakketje nog steeds niet ontvangen. Kan ook niets openen van ticket omdat ik hem niet ontvangen heb? Taobao handelt met een 15-dagen mogelijkheid en daarna sluit hij automatisch, iemand enig idee hoe ik hier nog iets mee kan doen? Heb nu 20 euro's die kant op gegooid en twijfel of ik er ooit iets van terug ga zien?

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:52
Raznov schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:43:
Heb op 11-11 een taobao order gedaan. Eerste order ooit daar, na 100-en bij Aliexpress. Gaat nu toch een beetje mis, want pakketje nog steeds niet ontvangen. Kan ook niets openen van ticket omdat ik hem niet ontvangen heb? Taobao handelt met een 15-dagen mogelijkheid en daarna sluit hij automatisch, iemand enig idee hoe ik hier nog iets mee kan doen? Heb nu 20 euro's die kant op gegooid en twijfel of ik er ooit iets van terug ga zien?
Geen trackingcode zeker?

Maar sowieso is die hele site Chinees en zover ik zie alleen te vertalen met Google Translate. Waarom zou je daar überhaupt bestellen? Of kijk ik verkeerd?

Overigens is het mogelijk dat door de 11-11 drukte (en van de feestdagen) sommige pakketjes nog niet bezorgd zijn, maar die kans is volgens mij erg klein.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Raznov schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:43:
Heb je direct bij taobao besteld of via een agent?
Als je direct bij taobao besteld heb kan je gewoon in je besteloverzicht een ticket aanmaken dat je niks ontvangen hebt.

Heb je ook geen tracking nummer gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Laatst online: 30-09 13:21
Kenzi schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:56:
[...]

Heb je direct bij taobao besteld of via een agent?
Als je direct bij taobao besteld heb kan je gewoon in je besteloverzicht een ticket aanmaken dat je niks ontvangen hebt.

Heb je ook geen tracking nummer gekregen?
Ja, direct bij Taobao, dacht dat ik dat wel kon doen 8)7 .
Onder welke knop kan ik dat aanmaken? Ik heb er verschillende geprobeerd maar kom niet verder met de knoppen welke ik heb.
Heb geen tracking nummer gekregen, geen idee of dat normaal is of niet. Ik weet overigens dat de 11-11 bestellingen vertraging hebben, heb er nog 3 uit staan van de 17 op Aliexpress, rest is wel gewoon binnen gekomen. Vond het alleen vreemd dat deze van taobao nog steeds niet binnen is en heb er ook niet zo veel vertrouwen meer in. :9

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 13:40

NSG

Je weet niks!

Raznov schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:43:
[...]

Ja, direct bij Taobao, dacht dat ik dat wel kon doen 8)7 .
Onder welke knop kan ik dat aanmaken? Ik heb er verschillende geprobeerd maar kom niet verder met de knoppen welke ik heb.
Heb geen tracking nummer gekregen, geen idee of dat normaal is of niet. Ik weet overigens dat de 11-11 bestellingen vertraging hebben, heb er nog 3 uit staan van de 17 op Aliexpress, rest is wel gewoon binnen gekomen. Vond het alleen vreemd dat deze van taobao nog steeds niet binnen is en heb er ook niet zo veel vertrouwen meer in. :9
Je kan toch helemaal geen Nederlands adres opgeven als je iets koopt op Taobao?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-10 17:45

koelebobes

Wen BTC €100K

Kenzi schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:35:
[...]

Heb vandaag de nieuwe in mijn handen gehad, heel stuk feller. zal morgen wat foto's posten.
hij is ook een stuk langer.
Was het nog gelukt met die foto's :>

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

koelebobes schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:18:
[...]

Was het nog gelukt met die foto's :>
soort van. camera had het lastig :P maar ze staan hier: http://www.tinydealcoupon...mi-updated-usb-led-light/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-10 17:45

koelebobes

Wen BTC €100K

Hahaha super vet ik moet er 3-4 hebben dus mijn portemonnee gaat er binnenkort weer aan geloven

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
(jarig!)
Dancis schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:52:
[...]

Ik zie het wel , wacht het gewoon nog even af en anders vraag ik een resend aan :)
Drie keer raden wat er gister in mijn brievenbus lag? Juist! Mijn pakketje. Hij kwam untraced in Nederland via de brievenbuspost volgens mij. :) hoop dat jij je bestelling zo ook hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-09 15:33
Ik heb bij deze Ali seller de Earson Er160 speaker gekocht voor $ 28 en die was ondanks de kerstdrukte na 10 dagen al binnen zonder extra kosten. Hij werkt prima en klinkt beter dan de Er151.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
Henkie-Jan schreef op woensdag 30 december 2015 @ 15:14:
[...]

Drie keer raden wat er gister in mijn brievenbus lag? Juist! Mijn pakketje. Hij kwam untraced in Nederland via de brievenbuspost volgens mij. :) hoop dat jij je bestelling zo ook hebt!
Hier nog steeds niks maar dat ie van jou is aangekomen , geeft mij ook weer goede hoop. :o

Heb nog een aantal dagen tot de buyer protection is afgelopen op aliexpress :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:25

13art

Moderator Mobile
Ik moet zeggen, dat ik op het moment erg tevreden ben over de verzendtijd van DX.
Al een hele tijd bestel ik bij banggood omdat DX tegenviel. Maar nu is het juist andersom. DX doet er nu ongeveer een week over terwijl het bij Banggood vaak wel tegen de 3 weken loopt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-01-2024
*knip* is al opgelost

[ Voor 90% gewijzigd door Mees789 op 30-12-2015 20:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 16:23

sjaool

Every life should have 9 cats

*Vandaag de Awei A920BL Bluetooth in ears die ik bij Gearbest.com besteld heb binnen gekregen. Ze hebben een prima geluidskwaliteit met een behoorlijk aanwezig en punchy laag en het hoog en de middentonen zijn ook prima in orde. Voor Bluetooth in ears van circa €11,00 een prima aankoop. :D

Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2015/201509/source-img/1442972425242-P-3139533.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/wso65z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/zwg7f7.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 05-01-2016 01:33 . Reden: Video review toegevoegd. ]

"When you grow up your heart dies"

• Acolyte57
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Buntmans schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:51:
Gisteren setje Pistons 3 ontvangen, gekocht bij dealextreme. Ze hebben €14 euro gekost en ze waren er binnen 3 weken. Op zich niet slecht.
Echter vind ik de dopjes zelf niet bijzonder. Zitten redelijk los in je oren en geluid vind ik niet bijzonder vol.
Hier ook net via DX de Pistons 3 binnen; ben er ook niet heel tevreden over maar heb gek genoeg exact de omgekeerde ervaring. Bij mij zitten ze prima vast - op het oncomfortabele af - maar ik vind juist het overdreven volle bassige van deze dopjes vervelend.
Mijn daily dopjes zijn simpele Panasonic 125jes (voorheen de cheapo keuze van Wirecutter, en gekocht toen je er 2 voor 12 euro bij de Kijkshop kon kopen) en die vind ik zowel comfortabeler als fijner klinken. Wil de Pistons nog wel even laten inspelen om te zien of dat het karakter veranderd, maar ben er bij ontvangst iig geen fan van.
sjaool schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:19:
*Vandaag de Awei A920BL Bluetooth in ears die ik bij Gearbest.com besteld heb binnen gekregen. Ze hebben een prima geluidskwaliteit met een behoorlijk aanwezig en punchy laag en het hoog en de middentonen zijn ook prima in orde. Voor Bluetooth in ears van circa €11,00 een prima aankoop. :D
Bij andere BT oortjes met vergelijkbaar design heb ik het probleem dat de net wat zwaardere remote continu het dopje wat aan die kant zit uit je oor trekt. Vooral in de sportschool, waar ik ze voor gekocht heb zodat ik niet met kabels in de war kan komen met apparaten, erg irritant. Hoe is die ervaring bij jou met deze?

[ Voor 29% gewijzigd door Acolyte57 op 31-12-2015 00:54 ]

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 16:23

sjaool

Every life should have 9 cats

Bij mij valt het oortje er niet zomaar uit. Ze zitten behoorlijk goed en stevig vast doordat de siliconen tips bij mij bijna altijd goed passen. Maar goed ik sport dan ook niet met deze set (ik sport dus helemaal niet ;) ). De remote is vrij groot maar voor mijn gevoel zeker niet heel zwaar. Op het doosje staat wel dat ze speciaal voor sporters zijn ontworpen. ;)

Er wordt een clip meegeleverd zodat je de kabel vast kunt zetten aan je shirt, ook worden er twee hazenoortjes meegeleverd om ze in je oor vast kunnen zetten.

Verder zit er een rubberen rondje bij dat ze cable fixing device noemen. Geen idee wat je met die laatste moet doen, het enige wat ik kan bedenken is dat je de geluidskabel daar doorheen kunt voeren en deze zo korter kunt maken?

Al met al moet ik zeggen dat de geluidskwaliteit van de Awei A920BL Bluetooth in ears mij heel goed bevalt.

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 31-12-2015 08:15 ]

"When you grow up your heart dies"

Pagina: 1 ... 107 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic