Joepie, vanmorgen zijn mijn kerstkaartjes met bijna 1 maand vertraging opgestuurd door Gearbest, wel met Post NL en tracking code
Goed voor 2016 !

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dan was je ook wel redelijk laat met een China-order, als je ze ook nog voor Kerst verzonden wou hebben. Ja, het had met 2 weken op de mat kunnen liggen, maar het is wel heel optimistisch om dat als uitgangspunt te nemen als je in China besteld (en dan zal ik over GB mijn mond verder houdenboldy31 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:07:
Joepie, vanmorgen zijn mijn kerstkaartjes met bijna 1 maand vertraging opgestuurd door Gearbest, wel met Post NL en tracking codeGoed voor 2016 !
Ik bedoel, het verbaast me niks dat je op zoek moet naar alternatieve kerstcadeautjes...Dagion schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:32:
[...]
... ik heb sinds 30 november tot afgelopen dinsdag bestellingen geplaatst bij gearbest, geekbuying, everbuying, dx, banggood en zapals en nog enkel pakketje is binnen. Vrees dat het een alternatief kerstcadeautje wordt![]()
...
[ Voor 33% gewijzigd door ralph075 op 18-12-2015 14:52 ]
Het is echt elk jaar lachen. mensen die na half november nog hun kerstkadootjes bestellen in China.Aer0 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:07:
Ik begin het wel Spaans benauwd te krijgen hier.
Maar is het dan normaal gesproken de leverancier die er ruim de tijd voor neemt, of is het zo'n gerommel met de posterij?maartend schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:11:
[...]
Het is echt elk jaar lachen. mensen die na half november nog hun kerstkadootjes bestellen in China.
Er valt geen staat op te maken.maartend schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:11:
[...]
Het is echt elk jaar lachen. mensen die na half november nog hun kerstkadootjes bestellen in China.
Ik zou zeggen, lees dit topic eens, maar dan ong van een jaar geleden. Of begin november.Aer0 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:13:
[...]
Maar is het dan normaal gesproken de leverancier die er ruim de tijd voor neemt, of is het zo'n gerommel met de posterij?
Heb al meerdere SD kaartjes en geheugenstickjes gekocht bij deze Ebay aanbieder. Perfect ECHT en had het vrijwel altijd met een week binnen.Waah schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:50:
[...]
Dat denk je![]()
Laatst gehad met Micro-sd kaartjes. Na meermaals vragen of ze echt waren (samsung evo) en meerdere garanties te hebben gehad dat ze toch echt Genuine waren...
Waren ze zo nep als maar kon (miniinthebox)![]()
Gevolg: na discussie en uiteindelijk een Paypal claim (3 losse orders, dus 3 claims) moest ik ze retour sturen naar Polen (18,50 verzendkosten) en pas daarna kreeg ik het geld retour. Gelukkig heeft Paypal de optie om 3x de retourkosten te betalen, dus ook DAT geld heb ik terug gekregen en het heeft me geen geld gekost. Wel een hoop geregel. Zo'n winkel kost het vrij weinig moeite, en elke sukkel klant die het niet merk is dikke winst.
Ik zeg niet dat GearBest liegt... maar ik zou onze "friends" niet op hun woord geloven.
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Je kan er niets van op aan, ik volg de tracking codes nooit, soms staat de postbezorger al voor je deur en staat de tracking nog dat het gisteren china is uitgegaan.Aer0 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:07:
Ik begin het wel Spaans benauwd te krijgen hier. Ik heb eind November een bestelling gedaan voor wat kerstcadeautjes via Ali Express, gelukkig vrijwel direct afgehandeld door de verkoper en meteen onderweg met tracking code.
Een dag later lag het pakketje al in Maleisië, nog een dag later ter transport aangeboden naar Nederland, en toen werd het a-ke-lig stil.
02 Dec 2015, 11:26:17AM Item Posted Over The Counter to Netherlands MPC PMIH (KLIA)
01 Dec 2015, 10:57:32AM Dispatch PreAlert to Netherlands MPC PMIH (KLIA)
POS Malaysia zegt, ondanks meerdere malen aandringen dat er nog regels "Item SENT to the Netherlands" en "Item arrived at the Netherlands" ontbreken, dat zij slechts een doorvoerland zijn en dat het pakket allang naar Nederland is. Verkoper heeft geen andere trace-code dan SYBMY02716534, dat uitkomst bij POS Malaysia. PostNL kan ook niks zonder internationaal tracenummer.
Ik kan deze kerst wel fluiten naar mijn order, vrees ik. Bah.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Fixed that for youDacuuu schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:49:
[...]
Je kan er niets van op aan, ik volg de tracking codes nooit, soms staat de postbezorger al voor je deur en staat de tracking nog dat het gisteren china is uitgegaan.
Soms heb je een pakketje binnen 5 dagen in huis, en soms 6 weken. Wil je ZEKER iets voor kerst? bestel het begin oktober..
[ Voor 101% gewijzigd door gambieter op 19-12-2015 13:04 ]
Heb ook een tweetal pakketjes met Malaysia post richting Nederland en die staan vanaf 4 december op deze status. Gewoon afwachten, komt vanzelf (denkt aan Sweden Post, hetgeen ook trackingnummers heeft die wekenlang niets doen en dan ineens is toch je pakketje er)Aer0 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:07:
Ik begin het wel Spaans benauwd te krijgen hier. Ik heb eind November een bestelling gedaan voor wat kerstcadeautjes via Ali Express, gelukkig vrijwel direct afgehandeld door de verkoper en meteen onderweg met tracking code.
Een dag later lag het pakketje al in Maleisië, nog een dag later ter transport aangeboden naar Nederland, en toen werd het a-ke-lig stil.
02 Dec 2015, 11:26:17AM Item Posted Over The Counter to Netherlands MPC PMIH (KLIA)
01 Dec 2015, 10:57:32AM Dispatch PreAlert to Netherlands MPC PMIH (KLIA)
POS Malaysia zegt, ondanks meerdere malen aandringen dat er nog regels "Item SENT to the Netherlands" en "Item arrived at the Netherlands" ontbreken, dat zij slechts een doorvoerland zijn en dat het pakket allang naar Nederland is. Verkoper heeft geen andere trace-code dan SYBMY02716534, dat uitkomst bij POS Malaysia. PostNL kan ook niks zonder internationaal tracenummer.
Ik kan deze kerst wel fluiten naar mijn order, vrees ik. Bah.
[ Voor 4% gewijzigd door othie op 19-12-2015 15:27 ]
Als ik het goed voorheb, is er 1 onderweg naar me voor 'n review.othie schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:27:
Heeft iemand al een Xiaomi 20000 mAh PowerBank variant weten te bemachtigen, ik ben benieuwd naar de reacties.
[ Voor 18% gewijzigd door dodge_911 op 19-12-2015 15:41 ]
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Bericht van PayPal dat er een terugbetaling is van Geekbuying. Staat wel gekoppeld aan mijn creditcard dus dat gaat misschien wat sneller omdat het dan alleen gereserveerd staat?dodge_911 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:34:
[...]
Als ik het goed voorheb, is er 1 onderweg naar me voor 'n review.
Wie heeft hier z'n refund van GeekBuying al binnen voor die MXQ Pro Amlogic S905 4K Ultimate HD KODI Android 5.1 Lollipop TV Box ?
Hier ook PP gekoppeld aan CC, maar nog geen bericht eroverDagion schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:02:
[...]
Bericht van PayPal dat er een terugbetaling is van Geekbuying. Staat wel gekoppeld aan mijn creditcard dus dat gaat misschien wat sneller omdat het dan alleen gereserveerd staat?
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Misschien dat het inmiddels veranderd is, maar ik kan me herinneren dat een refund gewoon op je pp account blijft staan, en wordt verrekend met je volgende aankoop die je via pp betaalt. Als je het bedrag ook echt op je cc of bankrekening teruggestort wil zien, dan moet je zelf actie ondernemen want pp doet het niet automatisch.Dagion schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:02:
Bericht van PayPal dat er een terugbetaling is van Geekbuying. Staat wel gekoppeld aan mijn creditcard dus dat gaat misschien wat sneller omdat het dan alleen gereserveerd staat?
Gisteren melding van PP gekregen.dodge_911 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:34:
[...]
Wie heeft hier z'n refund van GeekBuying al binnen voor die MXQ Pro Amlogic S905 4K Ultimate HD KODI Android 5.1 Lollipop TV Box ?
Ik heb ook zo'n code gekregen. Hij werkt wel. Status is dat hij verzonden is naar Nederland op de zfl pagina.SpeedingOlive2 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 21:14:
Heeft iemand toevallig ervaring met dit postbedrijf: XFL Surface mail? De trackingcode heb ik gekregen bij een bestelling van GearBest. En zowaar was de order binnen 2 dagen verzonden, wat niet niet echt overeenkomt met de verhalen die hier ronde gaan.![]()
De trackingcode heeft dit formaat: SGKEN0000000000. Echter kan ik niets op het internet vinden over deze postmethode. En uitgaande van de naam van de methode verwacht ik dat het landpost betreft. Maar nu weet ik niet of dit zeker is.
AfterShip herkent hem als DHL Asia. Het bestelde product is een aliminium Xiaomi Mousepad, formaatje Large. (Is op het moment slechts 13 dollar bij GB)
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
Signature
Waiting on the world to change
Ik ook niet, erger nog ik heb de mail wel gehad, maar mijn order is niet gecanceld op de site. Hoe is dat bij de rest, is jullie order wel gecanceld in jullie account en gaan ze mij nu toch wel leverendodge_911 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:34:
[...]
1
2
| Order Date: 12/16/2015 Order Status: Payment Confirmed (Refunded USD-21.98) |
"When you grow up your heart dies"
Daar staat bij mij dus nog gewoon processingsjaool schreef op zondag 20 december 2015 @ 09:02:
Ik heb de refund al gehad. De status van de order wordt bij mij aangegeven zoals hieronder.
code:
1 2 Order Date: 12/16/2015 Order Status: Payment Confirmed (Refunded USD-21.98)
[ Voor 72% gewijzigd door sjaool op 20-12-2015 16:04 ]
Geen Clone?sjaool schreef op zondag 20 december 2015 @ 09:46:
Ik denk dat ze heel veel orders hebben gehad en dat het verwerken van de refunds en het cancelen van de orders een beetje veel tijd neemt.
Ik heb met mijn $10,00 kortingscode deze Android TV-box maar aangeschaft, kostte mij nu $13,99. Het ix al een ouder type maar prima in staat om met Kodi te werken.:D
Redelijke biased review van de CMX AML8726-MX Android 4.2 Dual Core Mini TV Box (de schrijver is namelijk een werknemer van Geekbuying).
Ah, snapte er al geen bal van. Meerdere keren de pagina's terug gelezen, ik wist dat ik ergens overheen aan het lezen wasdutchgio schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 23:07:
Het is als compensatie bij een refund he, dus als je die mediaplayer wat een prijsfout was niet besteld hebt kun je lang wachten op een code.
de hele markt voor android tvboxen is 1 pot nat. je kan niet zozeer van clonen spreken als ze allemaal vrijwel uit dezelfde fabriek komen rollen.sattertje schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:02:
[...]
Geen Clone?
Very disappointed to see Geekbuying now supplying the clone boards.
Do not buy these guys. They are terrible boards.
Btw: Link werkt niet
Link werkt prima.sattertje schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:02:
[...]
Geen Clone?
Very disappointed to see Geekbuying now supplying the clone boards.
Do not buy these guys. They are terrible boards.
Btw: Link werkt niet
Thanks, heb er dan ook naar eentje besteld.sjaool schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:20:
[...]
Link werkt prima.
Dat do not buy these guys was één van de eerste reacties Verderop in de thread komen een stuk zinniger reacties voorbij inclusief images om Linux op het dingetje te krijgen. Voor het geld is het een heel leuk apparaatje ook is het maar een dual core kastje.
Hier is mijn impressie van de MiBand 1S productreview: Xiaomi MiBand 1S Aluminium review door Chocoballpinda powerrr schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 22:12:
Een Xiaomi Band 1s voor de vrouw besteld. Ben erg benieuwd hoe het werkt!
[ Voor 37% gewijzigd door Musta op 20-12-2015 17:01 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik heb deze voor mijn coupon besteld: http://www.geekbuying.com...Mode-2---Blue-348852.htmlMusta schreef op zondag 20 december 2015 @ 16:59:
Ik kan maar niet beslissen wat ik voor die coupon van 10 dollar moet halen :
Beauty is in the eye of the beerholder
Een goedkoper alternatief van de 20.000 mAh powerbank?othie schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:27:
Heeft iemand al een Xiaomi 20000 mAh PowerBank variant weten te bemachtigen, ik ben benieuwd naar de reacties.
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 22-12-2015 02:56 ]
Heb hem inmiddels een aantal weken binnen. Moest nog wel de factuur naar PostNL opsturen maar kwam door de lage prijs zonder extra kosten binnen. Voor de 25 dollar die hij gekost heeft een perfect apparaat. Opladen duurt redelijk lang maar daarna laad ik met gemak meerdere keren mijn iPhone 6s of zelfs mijn iPad volledig op.Speedfightserv schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:21:
[...]
Je kan ook kijken naar een romoss.
http://www.gearbest.com/mobile-power-bank/pp_203522.html
http://www.banggood.com/R...obile-Phone-p-981811.html
Zelf geen ervaring mee, reviews die ik lees zijn wel goed.
Verwijderd
ramp is een groot woord. vervelend wat er gebeurd is maar het zat er aan te komen.Waah schreef op maandag 21 december 2015 @ 07:29:
Ik denk dat na de ramp in Shenzen gisteren (http://nos.nl/artikel/207...rdverschuiving-china.html) er sowieso leveringsproblemen zullen zijn. Erg trieste gebeurtenis.
Zat hier niet iemand van Tweakers in Shenzen?
Het zal er vast bij horen, maar het blijft triest. De mensen die voor die slechte omstandigheden zorgen, zijn vaak niet het slachtofferKenzi schreef op maandag 21 december 2015 @ 07:38:
[...]
ramp is een groot woord. vervelend wat er gebeurd is maar het zat er aan te komen.
niemand die zich houd aan bouwvoorschriften, heuvels die worden ontbost en verzette aarde die wordt op een hoop wordt gedumpt. Tjah, 1 regenbui en dat spul gaat schuiven.
Het gebeurde redelijk afgelegen en er zit daar vrij weinig industrie. Zo'n 80km van de airport waar de meeste koeriersdiensten zitten. Dit zal dus 0,00% invloed hebben op leveringsproblemen.
Hier in Shenzhen zelf is het amper nieuws. Sinkholes, gebouwen die af en toe instorten, het hoort er bij.
Shenzhen is groter dan Nederland als je de omringende gebieden mee telt.Waah schreef op maandag 21 december 2015 @ 07:42:
[...]
Het zal er vast bij horen, maar het blijft triest. De mensen die voor die slechte omstandigheden zorgen, zijn vaak niet het slachtoffer![]()
![]()
Maar wist niet dat het redelijk afgelegen zat.
Verwijderd
[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 21-12-2015 12:26 ]
60$ whutm3gA schreef op maandag 21 december 2015 @ 08:32:
Ik zie dat de Yi Camera nu een officiele US versie heeft gekregen (en App). Weet iemand of er ook firmware voor te krijgen is die ik over mijn chinese versie heen kan flashen?
http://www.amazon.com/dp/B016F3M7OM?tag=b0c55-20
Oh f*ck een nieuw lampje! Hoe lang kan ik mijzelf bedwingen dit niet te kopen?Chocoball schreef op maandag 21 december 2015 @ 22:51:
Momenteel een flash sale bij Gearbest, de enhanced editie van de Xiaomi USB LED light voor $4.12. Deze is regelbaar en hij lijkt ook groter.
[afbeelding]
Er zijn op het moment van schrijven nog 25 op voorraad.
Haha, kijk dan maar niet naar deze onzin aankoop van mijpinda powerrr schreef op maandag 21 december 2015 @ 23:23:
[...]
/me zoekt alvast naar excuses voor een nieuwe onzin aankoop
Dacht dat t aan mij lag...pinda powerrr schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 00:04:
Misschien dat het aan het tijdstip ligt, maar ik zie aan de hand van de foto's echt niet wat het kan.
Oftwel: Onzin! Happy buying!!!
Dit toch: http://cdn3.collective-ev...m_projector_1-620x365.jpgKillStream schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 01:10:
[...]
Dacht dat t aan mij lag...
Heb ook geen flauw idee wat het zou moeten doen/wat je er mee kan...
Volgens mij heb ik ze van Tronsmart. Gekocht bij geekbuying. Was een 6 pack en inderdaad van prima kwaliteitDrowzz schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 00:58:
Er was laatst zo'n pakje oplaad kabels, 30 cm, een meter en 2 meter.. ben alleen de naam / link kwijt. Waren wel goeie kwaliteit zoals ik het las... Iemand enig idee welke ik bedoel?
Inderdaad zoals hierboven vermeldt: tronsmart van geekbuying. Heb ze zelf ook en ben zeer tevreden! Houden het een stuk langer uit dan de Nilkin kabels die ik hiervoor had.Drowzz schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 00:58:
Er was laatst zo'n pakje oplaad kabels, 30 cm, een meter en 2 meter.. ben alleen de naam / link kwijt. Waren wel goeie kwaliteit zoals ik het las... Iemand enig idee welke ik bedoel?
Heb tegen beter weten in weer een Nillkin kabel gekocht (de 3de). Ze zijn lekker lang, plat en leveren 2A ...maar na een week zat de microUSB connector alweer los. Zelfde probleem als bij de andere Nillkins die ik had. Ze moeten daar toch echt wat beter QA doen.Sibrand schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:36:
[...]
Inderdaad zoals hierboven vermeldt: tronsmart van geekbuying. Heb ze zelf ook en ben zeer tevreden! Houden het een stuk langer uit dan de Nilkin kabels die ik hiervoor had.
OOOOH.iTitus schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 01:20:
[...]
Dit toch: http://cdn3.collective-ev...m_projector_1-620x365.jpg
Ik ben ook weer op zoek naar wat dingen om te bestellen, net een hand drill besteld: http://gloimg.gearbest.co...47200886933-P-3415023.jpg
Waarom zou die niet langs de duane komen? Het is geen wapen of ander verboden iets ?umbrellavs schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:53:
Hi Guys,
Weet iemand of deze langs de douane komt? http://www.amazon.de/VIGI...r0&keywords=kodi+5.1+wang
Gaat deze eerst lang duitsland?
[ Voor 25% gewijzigd door KillStream op 22-12-2015 11:19 ]
Wat ben ik weer onhandig met het verwoorden van mijn vraagKillStream schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:58:
[...]
Waarom zou die niet langs de duane komen? Het is geen wapen of ander verboden iets ?
En of ie eerst langs Duitsland gaat geen idee, je besteld m zo te zien in duitsland... Het is de duitse Amazon..En als het daadwerkelijk de Duitse amazone is zou het zo ie zo geen probleem zijn met invoerkosten die jij waarschijnlijk bedoeld, dankzei het vrije goederen vervoer binnen de EU...
De app is gewoon te downloaden.Whatson schreef op maandag 21 december 2015 @ 23:04:
[...]
60$ whut
Anyway dan zit je nog met het probleem dat je naar de us store moet switchen om de app te downloaden
Ik denk ook over die box, maar vond zojuist deze gouwe ouwe: Minix Neo G4 voor $20: http://www.geekbuying.com...-TF-Card-Slot-312378.htmlsjaool schreef op zondag 20 december 2015 @ 09:46:
Ik denk dat ze heel veel orders hebben gehad en dat het verwerken van de refunds en het cancelen van de orders een beetje veel tijd neemt.
Ik heb met mijn $10,00 kortingscode deze Android TV-box maar aangeschaft, kostte mij nu $13,99. Het is al een ouder type maar prima in staat om met Kodi te werken.:D
[ Voor 11% gewijzigd door Brent op 22-12-2015 12:05 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Aangezien ze veelal vanuit China verzenden heb je daar best kans op (zie reviews van die shop, "sent from China".umbrellavs schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:05:
[...]
Wat ben ik weer onhandig met het verwoorden van mijn vraag![]()
het gaat indd om de invoerrechten
-Chocoball schreef op maandag 21 december 2015 @ 22:51:
Momenteel een flash sale bij Gearbest, de enhanced editie van de Xiaomi USB LED light voor $4.12. Deze is regelbaar en hij lijkt ook groter.
[afbeelding]
Er zijn op het moment van schrijven nog 25 op voorraad.
[ Voor 5% gewijzigd door koelebobes op 22-12-2015 13:21 ]
BTC €94.837,08
Heb vandaag de nieuwe in mijn handen gehad, heel stuk feller. zal morgen wat foto's posten.
Ik ben niet zo'n fan van die stickies. Dan zit je namelijk te rommelen met een spaghetti aan kabels en allerlei verloopplugjes om het een en ander aan te kunnen sluiten.De kastjes hebben ook meer aansluitmogelijkheden zoals netwerk, sp/dif, USB etc.Brent schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:58:
[...]
Ik denk ook over die box, maar vond zojuist deze gouwe ouwe: Minix Neo G4 voor $20: http://www.geekbuying.com...-TF-Card-Slot-312378.html
Wat is een beter nononsense ding denken jullie? Moet video (tot 1080p30) afspelen, en ik sluit er een externe schijf op aan die ik ook graag als Windows share wil instellen.
[edit]whoops, is juist out-of-stock geraakt zie ikHier een alternatief van Tronsmart voor dezelfde prijs:
http://www.geekbuying.com...9-1G-8G-Black-314802.html
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 22-12-2015 13:45 ]
Let er wel op dat service en garantie in China niet hetzelfde is als in Europa. Mijn eigen ervaring met Merimobiles was dat het een tergend langzaam en frustrerend proces is waarbij ik uiteindelijk maar gestopt ben met het hele traject omdat ik bijna een jaar bezig was om mijn defecte telefoon gerepareerd te krijgen (en na twee keer retour op eigen kosten deed hij nog steeds niet helemaal goed).Geld retour of consumentenbescherming zoals je die hier gewend bent heb je daar niet.Brent schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:01:
Ik denk erover een telefoon (refurbished original Nokia) te kopen op Aliexpress. Nu zegt men dat er een jaar garantie op zit, maar ik vraag me af of iemand weet hoe dat werkt en weleens gebruik heeft gemaakt van zulke garantie. Stuur ik hem dan terug? Wat valt er eigenlijk precies onder? Maakt de preciezer verkoper nog uit? Behalve de rating kan ik niet veel info over ze vinden.
Ik heb 3 stuks in een USB hubje zitten om mijn gezicht te verlichten tijdens het streamen. Zijn deze ook een stukje witter ?Kenzi schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:35:
[...]
Heb vandaag de nieuwe in mijn handen gehad, heel stuk feller. zal morgen wat foto's posten.
hij is ook een stuk langer.
BTC €94.837,08
witter niet echt, de kleur is hetzelfde gebleven. alleen stuk feller. maar je kan wel 5 niveau's kiezen. van heel dim tot heel fel.koelebobes schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:05:
[...]
Ik heb 3 stuks in een USB hubje zitten om mijn gezicht te verlichten tijdens het streamen. Zijn deze ook een stukje witter ?
Inderdaad grappig, meteen besteld maar niet bij GearBest omdat de ballon daar veel te duur is. $0.58 bij AliExpress.Chocoball schreef op woensdag 16 december 2015 @ 08:13:
Grappige $1.09 deal bij Gearbest deze grote Minion ballon.
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door ariekanari op 22-12-2015 17:30 ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Welke tv box is dat?boldy31 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:02:
Weer pakketje binnen van Gearbest, besteld op 7 december, 9 opgestuurd en vandaag in den Belgique.
Tot daar de fun ...
Tv box ontvangen, geen kodi op, toestel stickers geven aan dat het toestel van ergens in augustus komt.
Super handig als je een toestel krijgt dat continu hapert. Heb een ticket gestuurd. Direct 2 paar bij Banggood besteld, veel betere service en voor die paar euro's verschil veeeel betere service, wordt vervolgd ...
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Bedankt! gelijk even besteldSibrand schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:36:
[...]
Inderdaad zoals hierboven vermeldt: tronsmart van geekbuying. Heb ze zelf ook en ben zeer tevreden! Houden het een stuk langer uit dan de Nilkin kabels die ik hiervoor had.
Wat ik voor het laatst een aantal keren had gelezen was dat die glazen van de skibril snel vervaagden. Het gaat dan om die glimmende coating die er o.a. voor zorgt dat de zon weerspiegeld wordt. Denk dat je voor 20$ niet mag klagen iigFrostbiter schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:28:
Heeft iemand ervaringen met ski brillen uit china? Overweeg er een te kopen, maar ik heb geen idee wat de kwaliteit betreft.
Maar als ik om de haverklap een nieuwe nodig heb, heb ik liever een dure van hier. Sta ik dalijk op de piste met een half werkende skibrilViezeVis schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:31:
[...]
Wat ik voor het laatst een aantal keren had gelezen was dat die glazen van de skibril snel vervaagden. Het gaat dan om die glimmende coating die er o.a. voor zorgt dat de zon weerspiegeld wordt. Denk dat je voor 20$ niet mag klagen iig
De MXQ S85 Smart TV Box Amlogic S805 met bluetooth, had er al 4 van GB... die werken allemaal goed en binnen 4 a 5 dagen binnen via UK warehouse maar waren momenteel Out Of Stock
Even topic doorzoeken:Frostbiter schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:28:
Heeft iemand ervaringen met ski brillen uit china? Overweeg er een te kopen, maar ik heb geen idee wat de kwaliteit betreft.
Dat is dan de nieuwe versie van ZMI met FDD LTE, de vorige versie 815 had alleen TD LTE.Whatson schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:23:
http://www.banggood.com/O...Power-Bank-p-1022541.html
Xiaomi heeft nu ook een powerbank/mifi router in-een
[afbeelding]
Dat blijft volgens mij altijd een beetje een gok, ik heb zelf ook zitten twijfelen om er een te bestellen. Al schijnt deze:
ZMI maakt die dingen al een tijdje (Xiaomi verkoopt ze alleen)Whatson schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:23:
http://www.banggood.com/O...Power-Bank-p-1022541.html
Xiaomi heeft nu ook een powerbank/mifi router in-een
[afbeelding]
Die heb ik net binnen: prima ding om bv gaatjes op printplaten te boren.[message=45474642,noline]Ik ben ook weer op zoek naar wat dingen om te bestellen, net een hand drill besteld: http://gloimg.gearbest.co...47200886933-P-3415023.jpg
Verwijderd
Heb je deze bril al binnen? Hoe is de kwaliteit en zitten er meerdere lenzen bij of heb je die bijbesteld?Waah schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:02:
[...]
Daar ben ik inderdaad mee bekend. Heb sowieso geen bril van 5 euro gepakt hoormaar eentje met verwisselbare lenzen, zodat ik juist kan kiezen om veel zonlicht te blokkeren (zonnig weer) of weinig (zwaar bewolkt). Mijn gok is dat er een aantal fabrikanten is dat deze skibrillen gewoon afneemt in china en dan met een eigen merkje verkoopt.
Sowieso is UV bescherming met zonnebrillen niet bijster duur, het materiaal waar dat mee gedaan wordt is erg goedkoop. Nadeel is dat je dan ook "donkere" glazen hebt.
Het is deze trouwens:
http://www.aliexpress.com...ml?orderId=71554808670446
Die haal je beter voor ca. 10 euro bij Lidl of Aldi wanneer ze ze daar weer hebben. Prima kwaliteit.Frostbiter schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:28:
Verwijderd
Wie weet heb je een fake product gehad, check hier of dat het geval is. Verder is het niet helemaal eerlijk om ze te vergelijken met dopjes die 8x zo duur zijn lijkt me.Buntmans schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:51:
Gisteren setje Pistons 3 ontvangen, gekocht bij dealextreme. Ze hebben €14 euro gekost en ze waren er binnen 3 weken. Op zich niet slecht.
Echter vind ik de dopjes zelf niet bijzonder. Zitten redelijk los in je oren en geluid vind ik niet bijzonder vol. Om te vergelijken de Samsung koptelefoon die ik standaard bij de S4 heb gekregen zit beter en klinkt beter.
Bij mijn favoriet de Shure SE215 valt hij helemaal in het niet. Dat is bijna niet te vergelijken wat een kwaliteitsverschil.
Wilde het toch een keer proberen na alle positieve berichten hier.
Er zitten 4 verschillende formaten tips bij. Los zitten heb ik nog nooit gehoord als klacht bij de Pistons.Buntmans schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:51:
Gisteren setje Pistons 3 ontvangen, gekocht bij dealextreme. Ze hebben €14 euro gekost en ze waren er binnen 3 weken. Op zich niet slecht.
Echter vind ik de dopjes zelf niet bijzonder. Zitten redelijk los in je oren en geluid vind ik niet bijzonder vol. Om te vergelijken de Samsung koptelefoon die ik standaard bij de S4 heb gekregen zit beter en klinkt beter.
Bij mijn favoriet de Shure SE215 valt hij helemaal in het niet. Dat is bijna niet te vergelijken wat een kwaliteitsverschil.
Wilde het toch een keer proberen na alle positieve berichten hier.
De bril nog niet binnen, en heb meerdere lenzen bijbesteld. Standaard zit er 1 lens bij.Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:07:
[...]
Heb je deze bril al binnen? Hoe is de kwaliteit en zitten er meerdere lenzen bij of heb je die bijbesteld?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq