Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-02-2021
Joepie, vanmorgen zijn mijn kerstkaartjes met bijna 1 maand vertraging opgestuurd door Gearbest, wel met Post NL en tracking code |:( Goed voor 2016 !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
boldy31 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:07:
Joepie, vanmorgen zijn mijn kerstkaartjes met bijna 1 maand vertraging opgestuurd door Gearbest, wel met Post NL en tracking code |:( Goed voor 2016 !
Dan was je ook wel redelijk laat met een China-order, als je ze ook nog voor Kerst verzonden wou hebben. Ja, het had met 2 weken op de mat kunnen liggen, maar het is wel heel optimistisch om dat als uitgangspunt te nemen als je in China besteld (en dan zal ik over GB mijn mond verder houden :X).

Hetzelfde geldt overigens ook voor de kerstcadeautjes waarmee op 30 november is begonnen met bestellen.... zoals hieronder:
Dagion schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:32:
[...]
... ik heb sinds 30 november tot afgelopen dinsdag bestellingen geplaatst bij gearbest, geekbuying, everbuying, dx, banggood en zapals en nog enkel pakketje is binnen. Vrees dat het een alternatief kerstcadeautje wordt :)
...
Ik bedoel, het verbaast me niks dat je op zoek moet naar alternatieve kerstcadeautjes... 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door ralph075 op 18-12-2015 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aer0
  • Laatst online: 16-08-2024

Aer0

Prutsert.

Ik begin het wel Spaans benauwd te krijgen hier. Ik heb eind November een bestelling gedaan voor wat kerstcadeautjes via Ali Express, gelukkig vrijwel direct afgehandeld door de verkoper en meteen onderweg met tracking code.

Een dag later lag het pakketje al in Maleisië, nog een dag later ter transport aangeboden naar Nederland, en toen werd het a-ke-lig stil.

02 Dec 2015, 11:26:17AM Item Posted Over The Counter to Netherlands MPC PMIH (KLIA)
01 Dec 2015, 10:57:32AM Dispatch PreAlert to Netherlands MPC PMIH (KLIA)

POS Malaysia zegt, ondanks meerdere malen aandringen dat er nog regels "Item SENT to the Netherlands" en "Item arrived at the Netherlands" ontbreken, dat zij slechts een doorvoerland zijn en dat het pakket allang naar Nederland is. Verkoper heeft geen andere trace-code dan SYBMY02716534, dat uitkomst bij POS Malaysia. PostNL kan ook niks zonder internationaal tracenummer.

Ik kan deze kerst wel fluiten naar mijn order, vrees ik. Bah.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:48
Aer0 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:07:
Ik begin het wel Spaans benauwd te krijgen hier.
Het is echt elk jaar lachen. mensen die na half november nog hun kerstkadootjes bestellen in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aer0
  • Laatst online: 16-08-2024

Aer0

Prutsert.

maartend schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:11:
[...]

Het is echt elk jaar lachen. mensen die na half november nog hun kerstkadootjes bestellen in China.
Maar is het dan normaal gesproken de leverancier die er ruim de tijd voor neemt, of is het zo'n gerommel met de posterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
maartend schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:11:
[...]

Er valt geen staat op te maken.
Net een envelope binnen van een 0,51 euro ding van aliexpress. Besteld vorige donderdag, dus 8 dagen geleden.
Een pcb kitje met ledjes, ic's en potmeter voor een halve euro, gekker en sneller kan toch niet echt meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:48
Aer0 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:13:
[...]

Maar is het dan normaal gesproken de leverancier die er ruim de tijd voor neemt, of is het zo'n gerommel met de posterij?
Ik zou zeggen, lees dit topic eens, maar dan ong van een jaar geleden. Of begin november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 07:11
(jarig!)
Waah schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:50:
[...]

Dat denk je :+
Laatst gehad met Micro-sd kaartjes. Na meermaals vragen of ze echt waren (samsung evo) en meerdere garanties te hebben gehad dat ze toch echt Genuine waren...

Waren ze zo nep als maar kon (miniinthebox) :+

Gevolg: na discussie en uiteindelijk een Paypal claim (3 losse orders, dus 3 claims) moest ik ze retour sturen naar Polen (18,50 verzendkosten) en pas daarna kreeg ik het geld retour. Gelukkig heeft Paypal de optie om 3x de retourkosten te betalen, dus ook DAT geld heb ik terug gekregen en het heeft me geen geld gekost. Wel een hoop geregel. Zo'n winkel kost het vrij weinig moeite, en elke sukkel klant die het niet merk is dikke winst.

Ik zeg niet dat GearBest liegt... maar ik zou onze "friends" niet op hun woord geloven. :+
Heb al meerdere SD kaartjes en geheugenstickjes gekocht bij deze Ebay aanbieder. Perfect ECHT en had het vrijwel altijd met een week binnen. :) http://stores.ebay.com/courtesytrading/ Een aanrader staat ook bij een van mijn favoriete verkopers. _/-\o_

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 19:42
Ik begin het wel Spaans benauwd te krijgen hier. Ik heb eind November een bestelling gedaan voor wat kerstcadeautjes via Ali Express, gelukkig vrijwel direct afgehandeld door de verkoper en meteen onderweg met tracking code.

Een dag later lag het pakketje al in Maleisië, nog een dag later ter transport aangeboden naar Nederland, en toen werd het a-ke-lig stil.

02 Dec 2015, 11:26:17AM Item Posted Over The Counter to Netherlands MPC PMIH (KLIA)

POS Malaysia zegt, ondanks meerdere malen aandringen dat er nog regels "Item SENT to the Netherlands" en "Item arrived at the Netherlands" ontbreken, dat zij slechts een doorvoerland zijn en dat het pakket allang naar Nederland is. Verkoper heeft geen andere trace-code dan SYBMY02716534, dat uitkomst bij POS Malaysia. PostNL kan ook niks zonder internationaal tracenummer.

Je kan er niets van op aan, ik volg de tracking codes nooit, soms staat de postbezorger al voor je deur en staat de tracking nog dat het gisteren china is uitgegaan.

Soms heb je een pakketje binnen 5 dagen in huis, en soms 6 weken. Wil je ZEKER iets voor kerst? bestel het in oktober..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

http://m.ebay.com/itm/281815846883

11 december besteld, gisteren binnen gekregen...
Kwaliteit is redelijk. Vanacht richting Tsjechië even testen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Dacuuu schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:49:
[...]

Je kan er niets van op aan, ik volg de tracking codes nooit, soms staat de postbezorger al voor je deur en staat de tracking nog dat het gisteren china is uitgegaan.

Soms heb je een pakketje binnen 5 dagen in huis, en soms 6 weken. Wil je ZEKER iets voor kerst? bestel het begin oktober..
Fixed that for you :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:49
Daarom is het ook slechts een van de kerstcadeaus (voor het dobbelen). Overigens zit er ook ergens een DHL verzending tussen maar die is ook niet veel sneller haha :)

Ach, het meeste is voor mezelf dus daar kan ik prima mee leven in het nieuwe jaar, allemaal spullen zonder haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
*knip* het proberen te ontduiken van invoerrechten is niet de bedoeling. Lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 101% gewijzigd door gambieter op 19-12-2015 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 07:02

Heb ook een tweetal pakketjes met Malaysia post richting Nederland en die staan vanaf 4 december op deze status. Gewoon afwachten, komt vanzelf (denkt aan Sweden Post, hetgeen ook trackingnummers heeft die wekenlang niets doen en dan ineens is toch je pakketje er) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05
Ik heb een pakketje besteld via aliexpress maar volgens 17track is deze al 8-12 in nederland aangekomen is kan ik verder nog ergens erachter komen waar het pakketje nu is in nederland?

Heb alleen een SYBSJ trackings code. Maar is het normaal dat het nog zolang duurt voordat het in nederland verwerkt is ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• othie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
Heeft iemand al een Xiaomi 20000 mAh PowerBank variant weten te bemachtigen, ik ben benieuwd naar de reacties.

[ Voor 4% gewijzigd door othie op 19-12-2015 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
othie schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:27:
Heeft iemand al een Xiaomi 20000 mAh PowerBank variant weten te bemachtigen, ik ben benieuwd naar de reacties.
Als ik het goed voorheb, is er 1 onderweg naar me voor 'n review.

Wie heeft hier z'n refund van GeekBuying al binnen voor die MXQ Pro Amlogic S905 4K Ultimate HD KODI Android 5.1 Lollipop TV Box ?

[ Voor 18% gewijzigd door dodge_911 op 19-12-2015 15:41 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:49
dodge_911 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:34:
[...]

Wie heeft hier z'n refund van GeekBuying al binnen voor die MXQ Pro Amlogic S905 4K Ultimate HD KODI Android 5.1 Lollipop TV Box ?
Bericht van PayPal dat er een terugbetaling is van Geekbuying. Staat wel gekoppeld aan mijn creditcard dus dat gaat misschien wat sneller omdat het dan alleen gereserveerd staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Dagion schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:02:
[...]

Bericht van PayPal dat er een terugbetaling is van Geekbuying. Staat wel gekoppeld aan mijn creditcard dus dat gaat misschien wat sneller omdat het dan alleen gereserveerd staat?
Hier ook PP gekoppeld aan CC, maar nog geen bericht erover :(

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Laatst online: 18:01
Dagion schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:02:
Misschien dat het inmiddels veranderd is, maar ik kan me herinneren dat een refund gewoon op je pp account blijft staan, en wordt verrekend met je volgende aankoop die je via pp betaalt. Als je het bedrag ook echt op je cc of bankrekening teruggestort wil zien, dan moet je zelf actie ondernemen want pp doet het niet automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

[...]

Gisteren melding van PP gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingOlive2
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-07 14:46
Heeft iemand toevallig ervaring met dit postbedrijf: XFL Surface mail? De trackingcode heb ik gekregen bij een bestelling van GearBest. En zowaar was de order binnen 2 dagen verzonden, wat niet niet echt overeenkomt met de verhalen die hier ronde gaan. ;)

De trackingcode heeft dit formaat: SGKEN0000000000. Echter kan ik niets op het internet vinden over deze postmethode. En uitgaande van de naam van de methode verwacht ik dat het landpost betreft. Maar nu weet ik niet of dit zeker is.

AfterShip herkent hem als DHL Asia. Het bestelde product is een aliminium Xiaomi Mousepad, formaatje Large. (Is op het moment slechts 13 dollar bij GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Laatst online: 01-10 10:37
SpeedingOlive2 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 21:14:
Heeft iemand toevallig ervaring met dit postbedrijf: XFL Surface mail? De trackingcode heb ik gekregen bij een bestelling van GearBest. En zowaar was de order binnen 2 dagen verzonden, wat niet niet echt overeenkomt met de verhalen die hier ronde gaan. ;)

De trackingcode heeft dit formaat: SGKEN0000000000. Echter kan ik niets op het internet vinden over deze postmethode. En uitgaande van de naam van de methode verwacht ik dat het landpost betreft. Maar nu weet ik niet of dit zeker is.

AfterShip herkent hem als DHL Asia. Het bestelde product is een aliminium Xiaomi Mousepad, formaatje Large. (Is op het moment slechts 13 dollar bij GB)
Ik heb ook zo'n code gekregen. Hij werkt wel. Status is dat hij verzonden is naar Nederland op de zfl pagina.

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:09

two

Had er 2 besteld, 1 refund is al doorgekomen en 1 nog niet.

Trouwens, mensen die codes die ze opsturen zijn vanaf 11 USD geldig en geven 10 USD korting!

Bestellen! :9

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:36

pinda powerrr

Slow down...

Ik wordt wel een beetje paranoia van die berichten over $10 korting bij Geekbuying. Ik krijg mailtjes van ze, maar zie geen kortingscode.
Om het even "pijnlijker" te maken, had ik net een bestelling gedaan ter waarde van $27. Een dag later begonnen jullie hier over die codes!

Fuuuuuuuu }:|

Een Xiaomi Band 1s voor de vrouw besteld. Ben erg benieuwd hoe het werkt!

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:16
Het is als compensatie bij een refund he, dus als je die mediaplayer wat een prijsfout was niet besteld hebt kun je lang wachten op een code. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02:30
[...]

Ik ook niet, erger nog ik heb de mail wel gehad, maar mijn order is niet gecanceld op de site. Hoe is dat bij de rest, is jullie order wel gecanceld in jullie account en gaan ze mij nu toch wel leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:23

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik heb de refund al gehad. De status van de order wordt bij mij aangegeven zoals hieronder.

code:
1
2
Order Date: 12/16/2015
Order Status: Payment Confirmed (Refunded USD-21.98)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 02:30
sjaool schreef op zondag 20 december 2015 @ 09:02:
Ik heb de refund al gehad. De status van de order wordt bij mij aangegeven zoals hieronder.

code:
1
2
Order Date: 12/16/2015
Order Status: Payment Confirmed (Refunded USD-21.98)
Daar staat bij mij dus nog gewoon processing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik denk dat ze heel veel orders hebben gehad en dat het verwerken van de refunds en het cancelen van de orders een beetje veel tijd neemt. ;)

Ik heb met mijn $10,00 kortingscode deze Android TV-box maar aangeschaft, kostte mij nu $13,99. Het is al een ouder type maar prima in staat om met Kodi te werken.:D

Redelijke biased review van de CMX AML8726-MX Android 4.2 Dual Core Mini TV Box (de schrijver is namelijk een werknemer van Geekbuying ;) ).

[ Voor 72% gewijzigd door sjaool op 20-12-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 09:58
sjaool schreef op zondag 20 december 2015 @ 09:46:
Ik denk dat ze heel veel orders hebben gehad en dat het verwerken van de refunds en het cancelen van de orders een beetje veel tijd neemt. ;)

Ik heb met mijn $10,00 kortingscode deze Android TV-box maar aangeschaft, kostte mij nu $13,99. Het ix al een ouder type maar prima in staat om met Kodi te werken.:D

Redelijke biased review van de CMX AML8726-MX Android 4.2 Dual Core Mini TV Box (de schrijver is namelijk een werknemer van Geekbuying ;) ).
Geen Clone?
Very disappointed to see Geekbuying now supplying the clone boards.

Do not buy these guys. They are terrible boards.

Btw: Link werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

dutchgio schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 23:07:
Het is als compensatie bij een refund he, dus als je die mediaplayer wat een prijsfout was niet besteld hebt kun je lang wachten op een code. ;)
Ah, snapte er al geen bal van. Meerdere keren de pagina's terug gelezen, ik wist dat ik ergens overheen aan het lezen was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

sattertje schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:02:
[...]

Geen Clone?

de hele markt voor android tvboxen is 1 pot nat. je kan niet zozeer van clonen spreken als ze allemaal vrijwel uit dezelfde fabriek komen rollen.

de merken waarvan ik 100% zeker weet dat ze uit dezelfde fabriek komen > Beelink, Tronfy, Tronsmart die MX III / MX IV en MQ modellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Mijn refund heeft de status "Pending" vanaf 18 december. Er staat bij dat de refund snel wordt verwerkt, maar er gebeurt weinig. Er staat alleen dat er een "temporary hold" is geplaatst. Vriend van me heeft op exact hetzelfde moment besteld en heeft het geld wel direct teruggekregen. Weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

sattertje schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:02:
[...]

Geen Clone?

Link werkt prima.

Dat do not buy these guys was één van de eerste reacties Verderop in de thread komen een stuk zinniger reacties voorbij inclusief images om Linux op het dingetje te krijgen. Voor het geld is het een heel leuk apparaatje ook al is het maar een dual core kastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 09:58
sjaool schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:20:
[...]

Link werkt prima.

Dat do not buy these guys was één van de eerste reacties Verderop in de thread komen een stuk zinniger reacties voorbij inclusief images om Linux op het dingetje te krijgen. Voor het geld is het een heel leuk apparaatje ook is het maar een dual core kastje.
Thanks, heb er dan ook naar eentje besteld.
Kreeg bij de link een 404 error, ligt wellicht aan mijn browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pinda powerrr schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 22:12:
Een Xiaomi Band 1s voor de vrouw besteld. Ben erg benieuwd hoe het werkt!
Hier is mijn impressie van de MiBand 1S productreview: Xiaomi MiBand 1S Aluminium review door Chocoball

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 22:35
Ik kan maar niet beslissen wat ik voor die coupon van 10 dollar moet halen :9 Weet iemand een goeie lighning kabel op geekbuying? Ik denk niet dat ik die goedkope kabels van 2/3 dollar daar kan vertrouwen echt van wat ik heb kunnen vinden

edit: als ik op lightning zoelk vind ik die remax kables. Las denk ik hier ooit dat die wel goed waren? KLopt dat?
http://www.geekbuying.com...-Plus---Black-355295.html

[ Voor 37% gewijzigd door Musta op 20-12-2015 17:01 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:59

HellBeast

Oh My GoT!

Musta schreef op zondag 20 december 2015 @ 16:59:
Ik kan maar niet beslissen wat ik voor die coupon van 10 dollar moet halen :
Ik heb deze voor mijn coupon besteld: http://www.geekbuying.com...Mode-2---Blue-348852.html

Leek me wel grappig

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1975Mark30
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-09 16:02
Ik heb deze voor mijn coupon besteld.

http://www.geekbuying.com...-0-3M-1M-1-8M-360463.html

Komt dan uit op 1,90 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc55
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-02 19:05
othie schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:27:
Een goedkoper alternatief van de 20.000 mAh powerbank?

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 22-12-2015 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Laatst online: 01-10 05:54
Heb hem inmiddels een aantal weken binnen. Moest nog wel de factuur naar PostNL opsturen maar kwam door de lage prijs zonder extra kosten binnen. Voor de 25 dollar die hij gekost heeft een perfect apparaat. Opladen duurt redelijk lang maar daarna laad ik met gemak meerdere keren mijn iPhone 6s of zelfs mijn iPad volledig op.

Enige nadeel: hij is wat groot en zwaar. Vergelijkbaar met een 3,5" USB harde schijf.

Edit: is dus ook een 20.000mah powerbank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De feestdagen komen er aan, en de meeste zijn al begonnen met de voorbereidingen van Chinees Nieuwjaar wat dit jaar begin February begint.
  • New Year - January 1 – 3 (3 days in total)
  • Spring Festival - February 7 – 13 (7 days in total)
February 6 (Saturday) and February 14 (Sunday) are official working days.

Houd daar dus rekening mee als je wat wil gaan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 23:31
Ik denk dat na de ramp in Shenzen gisteren (http://nos.nl/artikel/207...rdverschuiving-china.html) er sowieso leveringsproblemen zullen zijn. Erg trieste gebeurtenis.

Zat hier niet iemand van Tweakers in Shenzen? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Waah schreef op maandag 21 december 2015 @ 07:29:
Ik denk dat na de ramp in Shenzen gisteren (http://nos.nl/artikel/207...rdverschuiving-china.html) er sowieso leveringsproblemen zullen zijn. Erg trieste gebeurtenis.

Zat hier niet iemand van Tweakers in Shenzen? :o
ramp is een groot woord. vervelend wat er gebeurd is maar het zat er aan te komen.
niemand die zich houd aan bouwvoorschriften, heuvels die worden ontbost en verzette aarde die wordt op een hoop wordt gedumpt. Tjah, 1 regenbui en dat spul gaat schuiven.

Het gebeurde redelijk afgelegen en er zit daar vrij weinig industrie. Zo'n 80km van de airport waar de meeste koeriersdiensten zitten. Dit zal dus 0,00% invloed hebben op leveringsproblemen.

Hier in Shenzhen zelf is het amper nieuws. Sinkholes, gebouwen die af en toe instorten, het hoort er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Kenzi schreef op maandag 21 december 2015 @ 07:38:
[...]

ramp is een groot woord. vervelend wat er gebeurd is maar het zat er aan te komen.
niemand die zich houd aan bouwvoorschriften, heuvels die worden ontbost en verzette aarde die wordt op een hoop wordt gedumpt. Tjah, 1 regenbui en dat spul gaat schuiven.

Het gebeurde redelijk afgelegen en er zit daar vrij weinig industrie. Zo'n 80km van de airport waar de meeste koeriersdiensten zitten. Dit zal dus 0,00% invloed hebben op leveringsproblemen.

Hier in Shenzhen zelf is het amper nieuws. Sinkholes, gebouwen die af en toe instorten, het hoort er bij.
Het zal er vast bij horen, maar het blijft triest. De mensen die voor die slechte omstandigheden zorgen, zijn vaak niet het slachtoffer ;) |:(

Maar wist niet dat het redelijk afgelegen zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Waah schreef op maandag 21 december 2015 @ 07:42:
[...]

Het zal er vast bij horen, maar het blijft triest. De mensen die voor die slechte omstandigheden zorgen, zijn vaak niet het slachtoffer ;) |:(

Maar wist niet dat het redelijk afgelegen zat.
Shenzhen is groter dan Nederland als je de omringende gebieden mee telt. 8)

Maar inderdaad, er zullen wat lokale ambtenaren hun baan verliezen maar de hoofd verantwoordelijken blijven zitten op het pluche.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 13:20
Ik zie dat de Yi Camera nu een officiele US versie heeft gekregen (en App). Weet iemand of er ook firmware voor te krijgen is die ik over mijn chinese versie heen kan flashen?

http://www.amazon.com/dp/B016F3M7OM?tag=b0c55-20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* zelf uitzoeken, zie topicwaarschuwing. Oneliners dumpen is zeker niet de bedoeling

[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 21-12-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momenteel een flash sale bij Gearbest, de enhanced editie van de Xiaomi USB LED light voor $4.12. Deze is regelbaar en hij lijkt ook groter.
Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2015/201512/goods-img/1450145622567-P-3619368.jpg

Er zijn op het moment van schrijven nog 25 op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
m3gA schreef op maandag 21 december 2015 @ 08:32:
Ik zie dat de Yi Camera nu een officiele US versie heeft gekregen (en App). Weet iemand of er ook firmware voor te krijgen is die ik over mijn chinese versie heen kan flashen?

http://www.amazon.com/dp/B016F3M7OM?tag=b0c55-20
60$ whut
Anyway dan zit je nog met het probleem dat je naar de us store moet switchen om de app te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Chocoball schreef op maandag 21 december 2015 @ 22:51:
Momenteel een flash sale bij Gearbest, de enhanced editie van de Xiaomi USB LED light voor $4.12. Deze is regelbaar en hij lijkt ook groter.
[afbeelding]

Oh f*ck een nieuw lampje! Hoe lang kan ik mijzelf bedwingen dit niet te kopen?

Niet nodig, maar toch....altijd handig om te hebben toch?

/me zoekt alvast naar excuses voor een nieuwe onzin aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pinda powerrr schreef op maandag 21 december 2015 @ 23:23:
[...]
/me zoekt alvast naar excuses voor een nieuwe onzin aankoop
Haha, kijk dan maar niet naar deze onzin aankoop van mij ;) http://www.gearbest.com/3d-printer-supplies/pp_259941.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Misschien dat het aan het tijdstip ligt, maar ik zie aan de hand van de foto's echt niet wat het kan.

Oftwel: Onzin! Happy buying!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Er was laatst zo'n pakje oplaad kabels, 30 cm, een meter en 2 meter.. ben alleen de naam / link kwijt. Waren wel goeie kwaliteit zoals ik het las... Iemand enig idee welke ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
pinda powerrr schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 00:04:
Misschien dat het aan het tijdstip ligt, maar ik zie aan de hand van de foto's echt niet wat het kan.

Oftwel: Onzin! Happy buying!!! :+
Dacht dat t aan mij lag...
Heb ook geen flauw idee wat het zou moeten doen/wat je er mee kan... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:07
KillStream schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 01:10:
[...]

Dacht dat t aan mij lag...
Heb ook geen flauw idee wat het zou moeten doen/wat je er mee kan... :?
Dit toch: http://cdn3.collective-ev...m_projector_1-620x365.jpg

Ik ben ook weer op zoek naar wat dingen om te bestellen, net een hand drill besteld: http://gloimg.gearbest.co...47200886933-P-3415023.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Drowzz schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 00:58:
Er was laatst zo'n pakje oplaad kabels, 30 cm, een meter en 2 meter.. ben alleen de naam / link kwijt. Waren wel goeie kwaliteit zoals ik het las... Iemand enig idee welke ik bedoel?
Volgens mij heb ik ze van Tronsmart. Gekocht bij geekbuying. Was een 6 pack en inderdaad van prima kwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:57
Drowzz schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 00:58:
Inderdaad zoals hierboven vermeldt: tronsmart van geekbuying. Heb ze zelf ook en ben zeer tevreden! Houden het een stuk langer uit dan de Nilkin kabels die ik hiervoor had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Sibrand schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:36:
[...]

Inderdaad zoals hierboven vermeldt: tronsmart van geekbuying. Heb ze zelf ook en ben zeer tevreden! Houden het een stuk langer uit dan de Nilkin kabels die ik hiervoor had.
Heb tegen beter weten in weer een Nillkin kabel gekocht (de 3de). Ze zijn lekker lang, plat en leveren 2A ...maar na een week zat de microUSB connector alweer los. Zelfde probleem als bij de andere Nillkins die ik had. Ze moeten daar toch echt wat beter QA doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
iTitus schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 01:20:
[...]

Dit toch: http://cdn3.collective-ev...m_projector_1-620x365.jpg

Ik ben ook weer op zoek naar wat dingen om te bestellen, net een hand drill besteld: http://gloimg.gearbest.co...47200886933-P-3415023.jpg
OOOOH.
Dan doen de chinezen t verkeerd voor in de foto's die er bij zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umbrellavs
  • Laatst online: 20-05 20:29
Hi Guys,

Weet iemand of deze langs de douane komt? http://www.amazon.de/VIGI...r0&keywords=kodi+5.1+wang

Gaat deze eerst lang duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
umbrellavs schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:53:
Hi Guys,

Weet iemand of deze langs de douane komt? http://www.amazon.de/VIGI...r0&keywords=kodi+5.1+wang

Gaat deze eerst lang duitsland?
Waarom zou die niet langs de duane komen? Het is geen wapen of ander verboden iets ?
En of ie eerst langs Duitsland gaat geen idee, je besteld m zo te zien in duitsland... Het is de duitse Amazon..En als het daadwerkelijk de Duitse amazone is zou het zo ie zo geen probleem zijn met invoerkosten die jij waarschijnlijk bedoeld, dankzei het vrije goederen vervoer binnen de EU...

-edit-
Tinydeal onder mij zei wat anders, ik zie net dat de reactie is aangepast/verwijderd.
Die had het erover dat het over een externe verkoper ging uit China. Wat dan dus inhoud dat het wel langs de duane en inklarings kantoor komt, of hoe het allemaal heten mag. (Mijn Duits is zeer slecht, dus eigenlijk zelf niet de moeite genomen verder te kijken. zag .DE staan en alles in het Duits, dus vond t wel prima.)
Komt het daadwerkelijk vanuit China, is er een kans dat je invoerrechten moet betalen.

[ Voor 25% gewijzigd door KillStream op 22-12-2015 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umbrellavs
  • Laatst online: 20-05 20:29
KillStream schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:58:
[...]

Waarom zou die niet langs de duane komen? Het is geen wapen of ander verboden iets ?
En of ie eerst langs Duitsland gaat geen idee, je besteld m zo te zien in duitsland... Het is de duitse Amazon..En als het daadwerkelijk de Duitse amazone is zou het zo ie zo geen probleem zijn met invoerkosten die jij waarschijnlijk bedoeld, dankzei het vrije goederen vervoer binnen de EU...
Wat ben ik weer onhandig met het verwoorden van mijn vraag :)

het gaat indd om de invoerrechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 13:20
Whatson schreef op maandag 21 december 2015 @ 23:04:
[...]

60$ whut
Anyway dan zit je nog met het probleem dat je naar de us store moet switchen om de app te downloaden
De app is gewoon te downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 21:05
Vandaag mijn "USB 3.0" Hub binnen gekregen. Besteld via deze link.

De prijs gaf natuurlijk meteen vragen, "maar hebben de chineze mij ooit al voor de gek gehouden? :X "
Dus bij aankomst meteen in mijn laptop gestoken om meer informatie te krijgen. Het feit dat hij werd aangeboden als 2.0 hub gaf al aan dat het niet helemaal goed zat met deze hub.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/7965497/usb3hub/Screenshot_small.png

Dus vanmorgen heb ik de hub open gemaakt en werd alles duidelijk. Van de 8 lijnen die USB3 nodig heeft liepen er 4 daadwerkelijk naar de stekker. Dat er nog pin holes zijn die 5,6,7,8 genummerd zijn geeft het idee dat dit bordje ook voor echte usb3 hubs gebruikt kan worden en gaf nog kort hoop dat ze gewoon 4 lijnen niet gesoldeerd hadden.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/7965497/usb3hub/Aansluitpunten_small.jpg
Klikbaar
Maar het bekijken van de chip heeft deze ijdele hoop in korte tijd verwoest.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/7965497/usb3hub/Chip_small.jpg
Klikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 15:02
sjaool schreef op zondag 20 december 2015 @ 09:46:

Ik heb met mijn $10,00 kortingscode deze Android TV-box maar aangeschaft, kostte mij nu $13,99. Het is al een ouder type maar prima in staat om met Kodi te werken.:D
Ik denk ook over die box, maar vond zojuist deze gouwe ouwe: Minix Neo G4 voor $20: http://www.geekbuying.com...-TF-Card-Slot-312378.html

Wat is een beter nononsense ding denken jullie? Moet video (tot 1080p30) afspelen, en ik sluit er een externe schijf op aan die ik ook graag als Windows share wil instellen.

[edit]whoops, is juist out-of-stock geraakt zie ik :+ Hier een alternatief van Tronsmart voor dezelfde prijs:
http://www.geekbuying.com...9-1G-8G-Black-314802.html

[ Voor 11% gewijzigd door Brent op 22-12-2015 12:05 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 23:16
Mij zegt het niet zoveel, maar vond nog wel dit over een alternatieve box die lager dan Android 5.0 heeft:

"Android ondersteund pas sinds versie 5 het zogenaamde surface rendering. Dat impliceert dat Kodi via dat boxje niet op 24 hz kan afspelen en naar 60 Hz gaat defaulten. Als dat zo is dan krijg je judder (3:2) in je 24 fps content (=alle downloads)."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

umbrellavs schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:05:
[...]

Wat ben ik weer onhandig met het verwoorden van mijn vraag :)

het gaat indd om de invoerrechten
Aangezien ze veelal vanuit China verzenden heb je daar best kans op (zie reviews van die shop, "sent from China".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:45

koelebobes

Wen BTC €100K

Chocoball schreef op maandag 21 december 2015 @ 22:51:
[afbeelding]

-

[ Voor 5% gewijzigd door koelebobes op 22-12-2015 13:21 ]

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Heb vandaag de nieuwe in mijn handen gehad, heel stuk feller. zal morgen wat foto's posten.
hij is ook een stuk langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Brent schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:58:
[...]

Ik denk ook over die box, maar vond zojuist deze gouwe ouwe: Minix Neo G4 voor $20: http://www.geekbuying.com...-TF-Card-Slot-312378.html

Wat is een beter nononsense ding denken jullie? Moet video (tot 1080p30) afspelen, en ik sluit er een externe schijf op aan die ik ook graag als Windows share wil instellen.

[edit]whoops, is juist out-of-stock geraakt zie ik :+ Hier een alternatief van Tronsmart voor dezelfde prijs:
http://www.geekbuying.com...9-1G-8G-Black-314802.html
Ik ben niet zo'n fan van die stickies. Dan zit je namelijk te rommelen met een spaghetti aan kabels en allerlei verloopplugjes om het een en ander aan te kunnen sluiten.De kastjes hebben ook meer aansluitmogelijkheden zoals netwerk, sp/dif, USB etc. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 22-12-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09 23:09
Brent schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:01:
Ik denk erover een telefoon (refurbished original Nokia) te kopen op Aliexpress. Nu zegt men dat er een jaar garantie op zit, maar ik vraag me af of iemand weet hoe dat werkt en weleens gebruik heeft gemaakt van zulke garantie. Stuur ik hem dan terug? Wat valt er eigenlijk precies onder? Maakt de preciezer verkoper nog uit? Behalve de rating kan ik niet veel info over ze vinden.
Let er wel op dat service en garantie in China niet hetzelfde is als in Europa. Mijn eigen ervaring met Merimobiles was dat het een tergend langzaam en frustrerend proces is waarbij ik uiteindelijk maar gestopt ben met het hele traject omdat ik bijna een jaar bezig was om mijn defecte telefoon gerepareerd te krijgen (en na twee keer retour op eigen kosten deed hij nog steeds niet helemaal goed).Geld retour of consumentenbescherming zoals je die hier gewend bent heb je daar niet.

Nu weet ik niet hoe het bij Aliexpress normaal werkt, maar mijn verwachting is dat garantie krijgen via een tussenhandel site iets lastiger is dan bij een goed bekendstaande groothandel. Kortom, als je bereid bent om de gok te wagen en het geld kwijt te zijn mocht het mislukken dan zou ik het doen (dat geld ben je nl sowieso kwijt). Wil je zekerheid en niet je geld kwijt zijn dan zou ik lekker in Europa kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:45

koelebobes

Wen BTC €100K

Kenzi schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:35:
[...]

Heb vandaag de nieuwe in mijn handen gehad, heel stuk feller. zal morgen wat foto's posten.
hij is ook een stuk langer.
Ik heb 3 stuks in een USB hubje zitten om mijn gezicht te verlichten tijdens het streamen. Zijn deze ook een stukje witter ?

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

koelebobes schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:05:
[...]

Ik heb 3 stuks in een USB hubje zitten om mijn gezicht te verlichten tijdens het streamen. Zijn deze ook een stukje witter ?
witter niet echt, de kleur is hetzelfde gebleven. alleen stuk feller. maar je kan wel 5 niveau's kiezen. van heel dim tot heel fel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 13:25
Chocoball schreef op woensdag 16 december 2015 @ 08:13:
Grappige $1.09 deal bij Gearbest deze grote Minion ballon.
[afbeelding]
Inderdaad grappig, meteen besteld maar niet bij GearBest omdat de ballon daar veel te duur is. $0.58 bij AliExpress.
http://www.aliexpress.com/item/Carton-Minions-Balloons-Despicable-Me-Foil-Balloon-Birthday-Party-Ballons-Inflatable-Air-Globos-Cartoon-Kids-Classic/32473201613.html

Edit: sorry, volgens mij is het toch een andere ballon: de ballon op AliExpress is kleiner.

[ Voor 5% gewijzigd door ariekanari op 22-12-2015 17:30 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Vorige week maandag '1080P Micro HDMI Male to VGA Female W/ Video Cable Converter Adapter' besteld op Ebay en vandaag al in huis. Helaas geeft deze geen tot weinig beeld (krijg rode strepen en het beeld knippert.) Zijn er mensen die zulke kabels uit China hebben gehaald en waarbij deze wel werkt?

Ik wilde kabel gebruiken met een Asus Transformer T100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
Weer pakketje binnen van Gearbest, besteld op 7 december, 9 opgestuurd en vandaag in den Belgique.
Tot daar de fun ...
Tv box ontvangen, geen kodi op, toestel stickers geven aan dat het toestel van ergens in augustus komt.
Super handig als je een toestel krijgt dat continu hapert. Heb een ticket gestuurd :'( . Direct 2 paar bij Banggood besteld, veel betere service en voor die paar euro's verschil veeeel betere service, wordt vervolgd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 15:02
boldy31 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:02:
Weer pakketje binnen van Gearbest, besteld op 7 december, 9 opgestuurd en vandaag in den Belgique.
Tot daar de fun ...
Tv box ontvangen, geen kodi op, toestel stickers geven aan dat het toestel van ergens in augustus komt.
Super handig als je een toestel krijgt dat continu hapert. Heb een ticket gestuurd :'( . Direct 2 paar bij Banggood besteld, veel betere service en voor die paar euro's verschil veeeel betere service, wordt vervolgd ...
Welke tv box is dat?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Sibrand schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:36:
[...]

Bedankt! gelijk even besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbiter
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-09 18:09
Heeft iemand ervaringen met ski brillen uit china? Overweeg er een te kopen, maar ik heb geen idee wat de kwaliteit betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:01
Frostbiter schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:28:
Heeft iemand ervaringen met ski brillen uit china? Overweeg er een te kopen, maar ik heb geen idee wat de kwaliteit betreft.
Wat ik voor het laatst een aantal keren had gelezen was dat die glazen van de skibril snel vervaagden. Het gaat dan om die glimmende coating die er o.a. voor zorgt dat de zon weerspiegeld wordt. Denk dat je voor 20$ niet mag klagen iig :+

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbiter
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-09 18:09
ViezeVis schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:31:
[...]

Wat ik voor het laatst een aantal keren had gelezen was dat die glazen van de skibril snel vervaagden. Het gaat dan om die glimmende coating die er o.a. voor zorgt dat de zon weerspiegeld wordt. Denk dat je voor 20$ niet mag klagen iig :+
Maar als ik om de haverklap een nieuwe nodig heb, heb ik liever een dure van hier. Sta ik dalijk op de piste met een half werkende skibril :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
De MXQ S85 Smart TV Box Amlogic S805 met bluetooth, had er al 4 van GB... die werken allemaal goed en binnen 4 a 5 dagen binnen via UK warehouse maar waren momenteel Out Of Stock ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Even topic doorzoeken:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1625122?data%5Bfilter_keywords%5D=ski%20bril

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
http://www.banggood.com/O...Power-Bank-p-1022541.html

Xiaomi heeft nu ook een powerbank/mifi router in-een

Afbeeldingslocatie: http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB18_4gHVXXXXaIXpXXq6xXFXXXs/110066411/HTB18_4gHVXXXXaIXpXXq6xXFXXXs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is dan de nieuwe versie van ZMI met FDD LTE, de vorige versie 815 had alleen TD LTE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:10
Dat blijft volgens mij altijd een beetje een gok, ik heb zelf ook zitten twijfelen om er een te bestellen. Al schijnt deze:

https://www.kickstarter.c...now-goggles-built-to-last

Een rebrand te zijn van deze:

http://m.alibaba.com/prod...olor-Double-Magnetic.html

Bovenste is van een Nederlands bedrijf en is te koop voor €150, scheelt toch zo'n €120 voor schijnbaar dezelfde bril...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ZMI maakt die dingen al een tijdje (Xiaomi verkoopt ze alleen)
let wel op dat ze geen 800mHz hebben voor 4G. Dus je bent beperkt wat 4G aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-05 16:44
[message=45474642,noline]Ik ben ook weer op zoek naar wat dingen om te bestellen, net een hand drill besteld: http://gloimg.gearbest.co...47200886933-P-3415023.jpg
Die heb ik net binnen: prima ding om bv gaatjes op printplaten te boren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:02:
[...]

Daar ben ik inderdaad mee bekend. Heb sowieso geen bril van 5 euro gepakt hoor :+ maar eentje met verwisselbare lenzen, zodat ik juist kan kiezen om veel zonlicht te blokkeren (zonnig weer) of weinig (zwaar bewolkt). Mijn gok is dat er een aantal fabrikanten is dat deze skibrillen gewoon afneemt in china en dan met een eigen merkje verkoopt.

Sowieso is UV bescherming met zonnebrillen niet bijster duur, het materiaal waar dat mee gedaan wordt is erg goedkoop. Nadeel is dat je dan ook "donkere" glazen hebt.

Het is deze trouwens:
http://www.aliexpress.com...ml?orderId=71554808670446
Heb je deze bril al binnen? Hoe is de kwaliteit en zitten er meerdere lenzen bij of heb je die bijbesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Gisteren setje Pistons 3 ontvangen, gekocht bij dealextreme. Ze hebben €14 euro gekost en ze waren er binnen 3 weken. Op zich niet slecht.

Echter vind ik de dopjes zelf niet bijzonder. Zitten redelijk los in je oren en geluid vind ik niet bijzonder vol. Om te vergelijken de Samsung koptelefoon die ik standaard bij de S4 heb gekregen zit beter en klinkt beter.

Bij mijn favoriet de Shure SE215 valt hij helemaal in het niet. Dat is bijna niet te vergelijken wat een kwaliteitsverschil.

Wilde het toch een keer proberen na alle positieve berichten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Laatst online: 27-09 15:33
Die haal je beter voor ca. 10 euro bij Lidl of Aldi wanneer ze ze daar weer hebben. Prima kwaliteit.
Action heeft er voor 5 euro maar die zijn minder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buntmans schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:51:
Gisteren setje Pistons 3 ontvangen, gekocht bij dealextreme. Ze hebben €14 euro gekost en ze waren er binnen 3 weken. Op zich niet slecht.

Echter vind ik de dopjes zelf niet bijzonder. Zitten redelijk los in je oren en geluid vind ik niet bijzonder vol. Om te vergelijken de Samsung koptelefoon die ik standaard bij de S4 heb gekregen zit beter en klinkt beter.

Bij mijn favoriet de Shure SE215 valt hij helemaal in het niet. Dat is bijna niet te vergelijken wat een kwaliteitsverschil.

Wie weet heb je een fake product gehad, check hier of dat het geval is. Verder is het niet helemaal eerlijk om ze te vergelijken met dopjes die 8x zo duur zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03:21
Heeft er iemand ervaring met een DVB-T-tuner USB-stick? Op zolder wil ik graag naar tv willen kijken (ik weet het, het kan natuurlijk via internet, maar wil het graag zonder aangezien ik in een buitengebied woon waar de internetlijntjes niet denderend zijn).

http://www.aliexpress.com...2_80_62,searchweb201560_3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Buntmans schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:51:

Er zitten 4 verschillende formaten tips bij. Los zitten heb ik nog nooit gehoord als klacht bij de Pistons.
Lees de reviews eens op head-fi.org , die zijn over het algemeen toch wel een stuk positiever (zeker beter dan standaard Samsung oortjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:07:
[...]

Heb je deze bril al binnen? Hoe is de kwaliteit en zitten er meerdere lenzen bij of heb je die bijbesteld?
De bril nog niet binnen, en heb meerdere lenzen bijbesteld. Standaard zit er 1 lens bij.

11 december 8 led-spots besteld (eigenlijk led-strips rondom geplaatst in de behuizing) en vandaag (23) binnengekomen. Moest ze wel afhalen van het postkantoor (kreeg netjes een speciale kaart).

Straks even testen, zodra ik een 100mm gatenzaag gevonden heb.....
Pagina: 1 ... 106 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic