Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Brad Pitt schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:12:
[...]

Hahaha da's wel geniaal ja.

Ach ja, dit ding kost evenveel als één maal naar de bioscoop, brakke film kijken, flesje bier een bakje popcorn. Ga er sowieso meer plezier van hebben. Hopelijk :)
Alleen al als dedicated androidbakkie heb ik er al een paar doelen voor, afgezien van gebruiken als mediaplayer, dan : IP-cam monitoring aan de TV, dedicated mame-ding, digital signage, etc...
ALs het nu een niet-betrouwbare shop was, dan had ik er mijn bedenkingen bij, maar bij 'n Geekbuying zou ik me er niet al te veel zorgen om maken.
En anders, zoals al geopperd hierboven : Paypal to the rescue O-)

[ Voor 19% gewijzigd door dodge_911 op 15-12-2015 22:19 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:27
dodge_911 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:14:
Alleen al als dedicated androidbakkie heb ik er al een paar doelen voor, afgezien van gebruiken als mediaplayer, dan : IP-cam monitoring aan de TV, dedicated mame-ding, digital signage, etc...
Ohhh, Mame @ 65" zou awesome zijn zeg! :o Voorzie alleen bergen met lag en niet werkende controllers en toetsenborden en zo. Oh well, keeps one busy :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:48
Brad Pitt schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:21:
[...]

Ohhh, Mame @ 65" zou awesome zijn zeg! :o Voorzie alleen bergen met lag en niet werkende controllers en toetsenborden en zo. Oh well, keeps one busy :P
Ik heb een cx919 stick en daar werkte mijn logitech k400 gewoon op. Heb deze box ook besteld voor op de beamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:52

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Luke-san schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 20:19:
[...]
Trouwens deze vorige week gezien bij iemand http://www.aliexpress.com...pcs-Iron/32335221833.html?
Voor de mensen die wat electronica willen spelen en zich geen breuk willen betalen een aanrader, en je hebt gelijk een set waar je mee kan beginnen.
Wel je eerste taak is het permanent monteren van een (permanente) EU stekker. Wat heb ik een hekel aan die conversie stukjes van US naar EU. Zo labiel en bedenkelijk gevaarlijk.
Mooi ding! Ik koop alleen bewust geen 230V apparaten uit China. De kwaliteit en veiligheid is altijd maar de vraag namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyBorr
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-12-2024
nestcam schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:42:
Gevonden op pepper.

Android TV Box MXQ Pro Amlogic S905 4K voor €18,74 @ Geekbuying

http://www.geekbuying.com...tml?utm_source=shareasale

Lijkt me de moeite waard!

Edit: ik zie dat dit eigenlijk in het china shop forum had gemoeten. Excuus.
Uit de categorie "domme vragen bestaan niet": ondersteund zo'n Android Tv Box ook subtitles?
Dus externe, maar ook interne ondertitels van MKV's?
Ik heb nu een WD TV live die netjes de ondertitels laat zien, maar het is al een oud beestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
CrazyBorr schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:27:
[...]

Uit de categorie "domme vragen bestaan niet": ondersteund zo'n Android Tv Box ook subtitles?
Dus externe, maar ook interne ondertitels van MKV's?
Ik heb nu een WD TV live die netjes de ondertitels laat zien, maar het is al een oud beestje.
Ja. Er zit Kodi(XBMC) op maar met diverse android mediaspelers werkt het ook. Met Kodi kan je zelfs automatisch laten zoeken naar ondertitels op het Internet. Zoek maar naar Kodi en ondertiteling op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 10:46

Geckoo

Good news, everyone!

FlyEragon schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 20:33:
Via pepper gevonden:

MXQ Pro Amlogic S905 4K Ultimate HD KODI Android 5.1 Lollipop TV Box Quad Core 2.0GHz H.265

Dikke android tv stick ding voor +- 20 euro. Overige shops voor +-50 euro.

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/android-tv-box-mxq-pro-amlogic-s905-4k-mediaspeler-voor-eur1874-geekbuying-15933
Maak eerste een account daar en krijg dan een coupon voor 5% korting

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart H.
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-06 13:44
Geckoo schreef op woensdag 16 december 2015 @ 00:42:
[...]

Maak eerste een account daar en krijg dan een coupon voor 5% korting
Als je de "retailmenot" code bedoelt: dan gaat er 5% af van de normale prijs. Dan ben je dus veel duurder uit. Dat gebeurde er toen ik het probeerde in ieder geval :) Als je die code niet bedoelt: alsnog opletten mensen!

[ Voor 6% gewijzigd door Lennart H. op 16-12-2015 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 11:38

sjaool

Every life should have 9 cats

nestcam schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:42:
Gevonden op pepper.

Android TV Box MXQ Pro Amlogic S905 4K voor €18,74 @ Geekbuying

http://www.geekbuying.com...tml?utm_source=shareasale

Lijkt me de moeite waard!

Edit: ik zie dat dit eigenlijk in het china shop forum had gemoeten. Excuus.
En de prijs is omhoog naar een realistischer $49,99 (temporarily out of stock). Ik heb hem nog kunnen bestellen voor de lage prijs. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappige $1.09 deal bij Gearbest deze grote Minion ballon.
Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2015/201512/goods-img/1449025449679-P-3549900.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyBorr
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-12-2024
luckyjan schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:40:
[...]

Ja. Er zit Kodi(XBMC) op maar met diverse android mediaspelers werkt het ook. Met Kodi kan je zelfs automatisch laten zoeken naar ondertitels op het Internet. Zoek maar naar Kodi en ondertiteling op youtube.
Na kort googlen heb ik de knoop door gehakt en besteld. Kennelijk net op tijd.
Met verzendkosten € 20,11 betaald.
Dank voor de tips en info hier! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:30
Ik heb afgelopen week weer is wat besteld via PayPal, duurde het een dikke week voordat het bij mij is afgeschreven, heeft de shop het na 2 dagen ook nog niet ontvangen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
CrazyBorr schreef op woensdag 16 december 2015 @ 08:16:
[...]

Na kort googlen heb ik de knoop door gehakt en besteld. Kennelijk net op tijd.
Met verzendkosten € 20,11 betaald.
Dank voor de tips en info hier! _/-\o_
Heb jij meer geluk als ik. Had rond half elf op de add to cart knop gedrukt en bij de betaling bleef Paypal hangen in een cirkel. Verschillende keren geprobeerd, no go. En ik had dan nog getyped van 'Paypal to the rescue' moest het fout lopen een uurtje daarvoor.
Dan maar de gedachte van nog 2 dagen geldig deze ochtend terug geprobeerd. Die pagina was weg en stond er gewoon 48 euro 'special promotion' en weer een teller van 3 dagen. Het artikel staat nog gewoon in mijn shopping cart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:48
RobertNL had iemand gesproken van GB en het is een prijsfout en wordt waarschijnlijk niet uitgeleverd (postte hij op fok)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

rens-br schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:53:
Op 1 december voor €3,50 deze soldeer pincetten besteld op aliexpress. ... Echt een aanrader voor de soldeer hobbyist onder ons!
Dank voor de tip. d:)b Zag ze ook op eBay. Aldaar besteld (voor EUR 3,43), ben benieuw hoe lang het duurt voordat ze hier zijn. Afgelopen week al diverse zendingen binnengehad uit China van bestellingen die op 1 december gedaan zijn. Best wel snel. :)
Had eigenlijk verwacht dat het wel 2016 zou worden voordat die spullen er waren.

Oh ja, en alles gewoon door de eigen brievenbus (tot nu toe).

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-09 00:30

mark-k

AKA markkNL

Via pepper gevonden:

MXQ Pro Amlogic S905 4K Ultimate HD KODI Android 5.1 Lollipop TV Box Quad Core 2.0GHz H.265

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/android-tv-box-mxq-pro-amlogic-s905-4k-mediaspeler-voor-eur1874-geekbuying-15933
Helaas is de prijs terug naar 50usd en is hij ook out of stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 20:28
418O2 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:15:
RobertNL had iemand gesproken van GB en het is een prijsfout en wordt waarschijnlijk niet uitgeleverd (postte hij op fok)
Wat gaat er dan wel gebeuren?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:04
maurits82 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 19:35:
[...]

En, ook binnen? Bij mij is hij te klein voor gebruik in mn fiat punto... Jammer

Tenzij ik iets van goed geleidende tape oid rondom de zijkant kan plakken dat hij wel goed zit??

Iemand een idee, een stoort tape die goed geleid oid????
(dus ook tussen de lagen door)
Gister eindelijk de roidmi binnen gekregen, vanochtend heel even mee gespeeld. Is dus ook eigenlijk te klein voor mijn corsa, maar hij werkt wel. Al eventjes geluid vanaf mijn telefoon afgespeeld.
Enige probleem nu is dat de hele app die erbij hoort in het chinees is! Wil de frequentie aanpassen maar dat is me nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Brent schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:54:
[...]

Wat gaat er dan wel gebeuren?
"sorry, mistake, we can't send. you can buy at $49" zoiets ?

je moet niet verwachten dat je van die Nederlandse toestanden dan krijgt als wanneer Bol.com of Dell een foutje maakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Kenzi schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:58:
[...]

"sorry, mistake, we can't send. you can buy at $49" zoiets ?

je moet niet verwachten dat je van die Nederlandse toestanden dan krijgt als wanneer Bol.com of Dell een foutje maakt. :P
Ik weet niet wat Nederlandse toestanden zijn, maar ik hoop dan ik dan gewoon mn geld terug krijg, en niets verplicht wat anders moet aanschaffen. Of kan ik beter maar meteen bij PayPal annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Brent schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:08:
[...]

Ik weet niet wat Nederlandse toestanden zijn, maar ik hoop dan ik dan gewoon mn geld terug krijg, en niets verplicht wat anders moet aanschaffen. Of kan ik beter maar meteen bij PayPal annuleren?
PayPal is altijd een optie, daar heb je 120 dagen de tijd voor. :)
En als ze niet leveren zullen ze vast en zeker terug betalen.

Bedoelde meer die vele topics die je hier ziet terug komen over Bol.com etc prijsfouten waarbij mensen proberen de verkoper als nog te laten leveren. Dat zal in China niet lukken. Consumer Rights / consumenten wetgeving is non-existant hier ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
sjaool schreef op woensdag 16 december 2015 @ 02:42:
[...]

En de prijs is omhoog naar een realistischer $49,99 (temporarily out of stock). Ik heb hem nog kunnen bestellen voor de lage prijs. :)
Helaas.... te laat... Spijtig, had het niet direct nodig, maar voor die lage prijs was het wel heel aantrekkelijk.
Edit: Ah, verder gelezen, wordt mogelijk niet geleverd. Dat is ook spijtig, voor degenen die wel op tijd waren met bestellen.

[ Voor 14% gewijzigd door ralph075 op 16-12-2015 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 07:02
ralph075 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:23:
[...]

Helaas.... te laat... Spijtig, had het niet direct nodig, maar voor die lage prijs was het wel heel aantrekkelijk.
Edit: Ah, verder gelezen, wordt mogelijk niet geleverd. Dat is ook spijtig, voor degenen die wel op tijd waren met bestellen.
De dag is daar alweer bijna voorbij en heb nog niets gezien/gehoord. Wellicht zijn ze zich nog aan het beraden op een mooie oplossing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

ksborg schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:52:
[...]

De dag is daar alweer bijna voorbij en heb nog niets gezien/gehoord. Wellicht zijn ze zich nog aan het beraden op een mooie oplossing :+
Ik wacht ook nog op 'n reactie. Gisteren besteld, payment confirmed zie ik zojuist. Misschien zijn er niet zoveel bestellingen geweest en nemen ze hun verlies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:06

HellBeast

Oh My GoT!

Ik had hem ook nog voor de lage prijs. Ben benieuwd wat ze gaan doen. 50 dollar ga ik er niet voor betalen. Heeft iemand een linkje naar de Fok discussie?

[ Voor 18% gewijzigd door HellBeast op 16-12-2015 11:49 ]

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

HellBeast schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:47:
Ik had hem ook nog voor de lage prijs. Ben benieuwd wat ze gaan doen. 50 dollar ga ik er niet voor betalen. Heeft iemand een linkje naar de Fok discussie?
Er wordt niet veel over gezegd hoor: http://forum.fok.nl/topic/2268961

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik vraag mij af van wie hij dat te horen heeft gekregen... Copy & paste van het mailtje had handig geweest. Maar goed als het al een foute prijs was en het apparaatje wordt niet geleverd dan is het jammer.

Ik heb in oktober een Eachine H8 Mini Headless Mode 2.4G 4CH 6 Axis RC Quadcopter RTF bestelt voor $1.78 en die is toen gewoon geleverd ook al was de prijs fout. Bovendien kreeg ik nog een $5,00 tegoedbon om te gebruiken voor de volgende aankoop. Dit was alleen niet bij Geekbuying maar bij Banggood. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

sjaool schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:51:
[...]

Ik vraag mij af van wie hij dat te horen heeft gekregen... Copy & paste van het mailtje had handig geweest. Maar goed als het al een foute prijs was en het apparaatje wordt niet geleverd dan is het jammer.

Ik heb in oktober een Eachine H8 Mini Headless Mode 2.4G 4CH 6 Axis RC Quadcopter RTF bestelt voor $1.78 en die is toen gewoon geleverd ook al was de prijs fout. Bovendien kreeg ik nog een $5,00 tegoedbon om te gebruiken voor de volgende aankoop. Dit was alleen niet bij Geekbuying maar bij Banggood. :)
't Feit dat 't kastje nu 2x zo duur is, terwijl de actie nog niet was afgelopen, verraadt wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Eric_Cantona schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:23:
[...]

't Feit dat 't kastje nu 2x zo duur is, terwijl de actie nog niet was afgelopen, verraadt wel iets.
Natuurlijk, dat idee had ik ook al tijdens het bestellen. Maar ja, je weet maar nooit met die beste mensen uit het Verre Oosten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Leuke aanbieding op Geekbuying, Tronsmart 40W 8A 5 Port Portable High Speed Desktop USB Charger uit spanje dus snel thuis voor 19.99

Ook een Intel NUC variant voor leuk geld: Tronsmart BJ19 Mini PC Intel Valleyview-M/D J1900 Quad Core HDMI AC Wifi Gigabit LAN Bluetooth 4.0 XBMC KODI VGA - Black 89.99

Een vergelijkbare Gigabyte Brix kost hier 136,50
Afbeeldingslocatie: http://image1.geekbuying.com/content_pic/201507/20150715162043588.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door arjants op 16-12-2015 15:06 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Hmmm dan heb ik toch liever de Anker variant van amazon.de voor hetzelfde geld. Vind ik mooier ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
We are extremely sorry to inform you that we have to cancel your order because the price of the MXQ Pro item code 356045 you purchased was wrongly edited by one of GeekBuying's product editor and more over, the inventories of this item was already running out days ago. In this circumstances, refund will be directly returned to your account according to our Terms of Use conditions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 07:25

JT

VETAK y0

Via pepper gevonden:

mark-k schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:46:
[...]

Helaas is de prijs terug naar 50usd en is hij ook out of stock.
Helaas voor de mensen die besteld hadden:
We are extremely sorry to inform you that we have to cancel your order because the price of the MXQ Pro item code 356045 you purchased was wrongly edited by one of GeekBuying's product editor and more over, the inventories of this item was already running out days ago. In this circumstances, refund will be directly returned to your account according to our Terms of Use conditions.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:03:
[...]

Hmmm dan heb ik toch liever de Anker variant van amazon.de voor hetzelfde geld. Vind ik mooier ook :)
Lijkt erg veel op de blitzwolf die een tijd terug voor 9 euro te koop was bij BG: http://www.banggood.com/B...Pad-Samsung-p-976585.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Rylo schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:21:
[...]
Lijkt erg veel op de blitzwolf die een tijd terug voor 9 euro te koop was bij BG: http://www.banggood.com/B...Pad-Samsung-p-976585.html
Die heb ik óók :P De Anker is echter het "origineel", als in, was er eerder. Beiden doen prima werk trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update over de "prijsfout".
Ze gaan de Androidbox niet shippen voor 20 euro :'(
http://www.geekbuying.com...-DLNA---Black-356045.html
Toch een coupon voor 10 dollar voor bestellingen boven de 10 dollar ter compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:28:
Toch een coupon voor 10 dollar voor bestellingen boven de 10 dollar ter compensatie.
Nog steeds een scherpe prijs voor zo 'n bakje, en als je de coupon gebruikt nog beter, maar nét niet scherp genoeg om te kunnen doorgaan als impulsaankoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:30:
[...]

Nog steeds een scherpe prijs voor zo 'n bakje, en als je de coupon gebruikt nog beter, maar nét niet scherp genoeg om te kunnen doorgaan als impulsaankoop ;)
Inderdaad, het helpt ook dat de box out of stock is om een impulsaankoop tegen te gaan. Dan maar voor de 10,01$ bestelling gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Coupons werken niet op aanbiedingen. Gisteren al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellBeast schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:43:
Coupons werken niet op aanbiedingen. Gisteren al geprobeerd.
Die specifieke coupon wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:41
Klopt werkt op aanbiedingen. Ik heb deze besteld voor 1$ :)

http://www.geekbuying.com...-n-HDMI-1080P-356888.html

Deze is misschien wel een goed alternatief?

http://www.geekbuying.com...DLNA-Miracast-353176.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

die kan geen 4k 60FPS, alleen 30fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:28:
Heb de mail ook, jammer maar helaas. Waar zie jij echter dat die coupon $10 is? Zie alleen maar dat die geld vanaf $10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De coupon heeft bij mij ook geen waardevermelding, enkel de vermelding dat deze geldig is voor bestellingen vanaf $10,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Brent schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:01:
[...]

Heb de mail ook, jammer maar helaas. Waar zie jij echter dat die coupon $10 is? Zie alleen maar dat die geld vanaf $10.
Ik heb 'm ingevuld, dan krijg je 10 dollar korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
rens-br schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:53:
Op 1 december voor €3,50 deze soldeer pincetten besteld op aliexpress. Ze zijn vandaag binnen gekomen en wat een kwaliteit! Ze doen niks onder voor de pincetten die van farnell afkomen (welke 5x zo duur zijn).

Echt een aanrader voor de soldeer hobbyist onder ons!
Ook besteld voor 3,04 euro via Australische ebay. Door wisselkoers pakt deze meestal wat lager uit dan ebay.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotacom
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-09 12:03
Vorige zaterdag voor eerst wat besteld via Banggood.
Laatste update over order is van gisteren: "Processed Through Sort Facility, FLYTEXPRESS-CN"

Iemand enig idee wanneer pakket hier aan huis geleverd zal worden? (Belg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Eric_Cantona schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:56:
[...]

Ik heb 'm ingevuld, dan krijg je 10 dollar korting.
Klopt, heb net allemaal wat handige goedkope meuk besteld voor $11, uiteindelijk dus maar $1 betaald.
Wel moeten alle items een waarde van $1 of hoger hebben, en het totale bedrag minimaal $11 zijn.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Mr. Jummy schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:32:
[...]

Klopt, heb net allemaal wat handige goedkope meuk besteld voor $11, uiteindelijk dus maar $1 betaald.
Wel moeten alle items een waarde van $1 of hoger hebben, en het totale bedrag minimaal $11 zijn.
Dat is niet verkeerd voor een prijsfout (uit China n.b.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 10:46

Geckoo

Good news, everyone!

JT schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:17:
[...]

[...]

Helaas voor de mensen die besteld hadden:

[...]
een miracast dongle voor 1 euro dan bv ;)
http://www.geekbuying.com...-n-HDMI-1080P-356888.html

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
dotacom schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:26:
Vorige zaterdag voor eerst wat besteld via Banggood.
Laatste update over order is van gisteren: "Processed Through Sort Facility, FLYTEXPRESS-CN"

Iemand enig idee wanneer pakket hier aan huis geleverd zal worden? (Belg)
Nope, daar valt geen peil op te trekken, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:41
HellBeast schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:00:
[...]

die kan geen 4k 60FPS, alleen 30fps
30 fps vindt ik niet zo erg. Echter zo ver ik weet ondersteunt android pas sinds versie 5 het zogenaamde surface rendering. Dat impliceert dat Kodi via dat boxje niet op 24 hz kan afspelen en naar 60 Hz gaat defaulten. Als dat zo is dan krijg je judder (3:2) in je 24 fps content (=alle downloads).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Petervanakelyen schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 15:21:
Voyo A1 Plus Ultimate besteld bij Gearbest (...)
Mastermind schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:16:
Ik denk dat hij zoals ik al verwacht had ernstig vertraagd is. Op basis van ervaringen in het verleden schat ik dat we de Voyo A1 Plus Ultimate pas in februari thuis zullen ontvangen ;(
Hebben jullie nog iets vernomen van de Voyo?

Heb eerder hier al aangegeven dat ik dat ding ook wel interessant vind maar ik wil eerst wachten op wat reviews e.d. Maar die zijn - uiteraard - nog nergens te vinden.
Maar nu is het model ineens verdwenen van Banggood en de zwarte/oranje versie kost bij GB ineens $325.81 i.p.v. $275.98 zoals de zilver-versie nog steeds kost.

Iets zegt me dat dit model inderdaad ernstige vertraging gaat opleveren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DuxXx
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-09 10:00
ralph075 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:51:
[...]

Dat is niet verkeerd voor een prijsfout (uit China n.b.)
Zekers niet.
Ik heb die $10 besteed aan die nieuwe hybride earphones van Xiaomi.

Lekker prijsje voor een extra setje :+

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:49
sdk1985 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:12:
[...]

30 fps vindt ik niet zo erg. Echter zo ver ik weet ondersteunt android pas sinds versie 5 het zogenaamde surface rendering. Dat impliceert dat Kodi via dat boxje niet op 24 hz kan afspelen en naar 60 Hz gaat defaulten. Als dat zo is dan krijg je judder (3:2) in je 24 fps content (=alle downloads).
Kan ik bevestigen, vooral bij tvshows in streams als genesis en in netflix word je er helemaal gek van. (Zijn ook mensen die het niet opvalt).
Ik heb het niet verholpen gekregen dus ik ga mijn android box weer in de verkoop doen (mxiii-g.)

• rty
  • Niet online

rty

Piet91 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 00:20:
[...]

[...]

Hebben jullie nog iets vernomen van de Voyo?
De mijne is 5 december verstuurd, maar is nog niet aangekomen.

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:35
Heeft iemand ervaring met "TNT Express" en dan het betalen van inklaringskosten? Heb in september volgens mij een zending via TNT vanuit China ontvangen en krijg gisteren een factuur met inklaringskosten?!

Op de website van TNT word ik weinig wijzer en ook de factuur is summier, er staat bv. niet aangegeven over welk bedrag BTW is berrekend.

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-09 13:33
Mvdbeld schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:49:
Heeft iemand ervaring met "TNT Express" en dan het betalen van inklaringskosten? Heb in september volgens mij een zending via TNT vanuit China ontvangen en krijg gisteren een factuur met inklaringskosten?!

Op de website van TNT word ik weinig wijzer en ook de factuur is summier, er staat bv. niet aangegeven over welk bedrag BTW is berrekend.
BTW is over het volledige bedrag. Dus als jij iets voor 50 euro inclusief verzenden heb betaald (en het was 10 euro verzendkosten) Dan betaal je gewoon BTW over die 50 euro.

Boven op de BTW komen ook nog verwerkingskosten (bij PostNL iets van 13-15 euro uit mijn hoofd)
Zit je boven de €150 kan je ook nog invoerrechten betalen.

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:35
Speedfightserv schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:17:
[...]

BTW is over het volledige bedrag. Dus als jij iets voor 50 euro inclusief verzenden heb betaald (en het was 10 euro verzendkosten) Dan betaal je gewoon BTW over die 50 euro.

Boven op de BTW komen ook nog verwerkingskosten (bij PostNL iets van 13-15 euro uit mijn hoofd)
Zit je boven de €150 kan je ook nog invoerrechten betalen.
Ik weet dat BTW over het hele bedrag berekend wordt. Het bedrag komt alleen totaal niet overeen met de waarde van deze zending. Dus hoe komt TNT aan dit bedrag? PostNL stuurt altijd een brief waarop je de waarde dient aan te geven. TNT doet dit blijkbaar niet en stuurt 3 maanden na dato in 1x een factuur?!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 17:57
rty schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:39:
[...]
De mijne is 5 december verstuurd, maar is nog niet aangekomen.
De Voyo A1 Plus Ultimate of een andere?

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:21
Mvdbeld schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:54:
[...]

Ik weet dat BTW over het hele bedrag berekend wordt. Het bedrag komt alleen totaal niet overeen met de waarde van deze zending. Dus hoe komt TNT aan dit bedrag? PostNL stuurt altijd een brief waarop je de waarde dient aan te geven. TNT doet dit blijkbaar niet en stuurt 3 maanden na dato in 1x een factuur?!
Lijkt me heel logisch wat je moet doen: bezwaar maken.

In mijn ogen is een niet-gespecificeerde factuur een spookfactuur. Bellen dus en specificatie opvragen. Geven ze die niet, niet betalen en dit aangetekend per post mededelen.

• Rylo
  • Niet online
Order wat op 11.11 is besteld op Aliexpress is niet te tracken met de China Post tracking nr wat ze me hebben gegeven. Tracking nr valt dus ook niet om te zetten in een 3S code.

Verder reageert de verkoper niet op berichten en mails. Het is wel een store met een hoge rating: http://nl.aliexpress.com/store/903269

Toch maar een claim aanmaken? Dat ze totaal niet reageren op mails en berichten (4 verspreid over 4 weken) vind ik nogal vervelend en ben ik niet echt gewend van andere orders op AlieX.

• Speedfightserv
Rylo schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:06:
Order wat op 11.11 is besteld op Aliexpress is niet te tracken met de China Post tracking nr wat ze me hebben gegeven. Tracking nr valt dus ook niet om te zetten in een 3S code.

Verder reageert de verkoper niet op berichten en mails. Het is wel een store met een hoge rating: http://nl.aliexpress.com/store/903269

Toch maar een claim aanmaken? Dat ze totaal niet reageren op mails en berichten (4 verspreid over 4 weken) vind ik nogal vervelend en ben ik niet echt gewend van andere orders op AlieX.
Hun reactie zal zijn "please check your post office" en "please wait for a few weeks"
Maar met 4 tot 5 weken is nog niet gezegd dat het niet aankomt. Ik heb vaak genoeg 6 tot 7 weken moeten wachten voordat het binnen was. Ook van grote sites zoals BangGood.

• Speedfightserv
Mvdbeld schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:54:
[...]

Voor wat voor bedrag heb jij het gekocht dan? En wat geeft TNT aan?
Gebeurt vaak dat er een schatting wordt gemaakt omdat de shops meestal standaard 21 euro op het pakketje zetten als waarde.

• Rylo
  • Niet online
Speedfightserv schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:27:
[...]

Hun reactie zal zijn "please check your post office" en "please wait for a few weeks"
Maar met 4 tot 5 weken is nog niet gezegd dat het niet aankomt. Ik heb vaak genoeg 6 tot 7 weken moeten wachten voordat het binnen was. Ook van grote sites zoals BangGood.
Inderdaad. Het punt is ook een beetje dat ze totaal niet reageren :-). Dat is een beetje nieuw voor me.

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:32

Flappiewappie

Hier nog meer

Vorige week een actioncam (Yi action cam), div. accesoires en een router gekocht bij Geekbuying voor ongeveer 130 euro.

Ze gaven aan dat de actioncam gratis vanuit Spanish warehouse verzonden kon worden. Ik dacht prima spanje is EU dus geen import kosten.

Pakket in twee orders verdeeld (logisch) en ik was helemaal in m'n nopjes.

Kreeg ik begin van de week een smsje of ik douane kosten wilde betalen voor een router. Ik natuurlijk al balen. 37 euro vrij hoog bedrag ook voor een router en accesoires (max 50 euro aanschaf). Maar goed administratie kosten en fee en BTW etc. prima.

Nu kreeg ik direct er achteraan nogmaals een smsje voor nog een keer 37 euro voor een tweede pakket (de camera zelf). Had ik al betaald dacht ik dus laat maar zitten. Gister geweigerd aan de deur omdat ik opeens cash zou moeten betalen.

Vandaag DHL gebeld dat het echt twee losse pakketten waren en dat de douane (omdat verzendkosten er niet bij stonden) dit dan heel hoog inschalen. Vandaar het absurde bedrag. Ik zou dus op een order van plus minus 130 euro 70(!) euro aan import kosten hebben omdat Geekbuying het leuk vindt om dit pakket te splitsen....

Iemand nog een tip of iets om dit te verhalen bij een partij? Vind dit best wel van de zotten eigenlijk....

Hier staat wat

• rty
  • Niet online

rty

Mastermind schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:56:
[...]

De Voyo A1 Plus Ultimate of een andere?
Het gaat inderdaad om de Voyo A1 Plus Ultimate. Ik meen me ook te herinneren dat iemand anders ook al had gepost dat het was opgestuurd. (dit topic/ of Chinese Windows tablets)

• Mastermind
rty schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:38:
[...]
Het gaat inderdaad om de Voyo A1 Plus Ultimate. Ik meen me ook te herinneren dat iemand anders ook al had gepost dat het was opgestuurd. (dit topic/ of Chinese Windows tablets)
Niet om het een of ander, maar ik had van Gearbest ook een mail gekregen dat hij verstuurd zou worden, maar als je in je account naar je order gaat, zul je zien dat hij nog steeds op "Processing" staat.
Of is dat bij jou niet zo?

• rty
  • Niet online

rty

Mastermind schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:03:
[...]

Niet om het een of ander, maar ik had van Gearbest ook een mail gekregen dat hij verstuurd zou worden, maar als je in je account naar je order gaat, zul je zien dat hij nog steeds op "Processing" staat.
Order status: Shipped out
Samen met een foto van het pakketje en een werkende track & trace code.

• Mastermind
Ok, bedankt.
Ik heb een ticket aangemaakt bij Gearbest.
Misschien zijn ze out of stock en val ik onder de volgende batch (waar misschien wat verbeteringetjes inzitten).

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Hier ook nog niet verstuurd, order status is 'processing' en heb enkel een betalingsbevestiging gekregen.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Flappiewappie schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:53:
Vorige week een actioncam (Yi action cam), div. accesoires en een router gekocht bij Geekbuying voor ongeveer 130 euro.

Ze gaven aan dat de actioncam gratis vanuit Spanish warehouse verzonden kon worden. Ik dacht prima spanje is EU dus geen import kosten.

Pakket in twee orders verdeeld (logisch) en ik was helemaal in m'n nopjes.

Kreeg ik begin van de week een smsje of ik douane kosten wilde betalen voor een router. Ik natuurlijk al balen. 37 euro vrij hoog bedrag ook voor een router en accesoires (max 50 euro aanschaf). Maar goed administratie kosten en fee en BTW etc. prima.

Nu kreeg ik direct er achteraan nogmaals een smsje voor nog een keer 37 euro voor een tweede pakket (de camera zelf). Had ik al betaald dacht ik dus laat maar zitten. Gister geweigerd aan de deur omdat ik opeens cash zou moeten betalen.

Vandaag DHL gebeld dat het echt twee losse pakketten waren en dat de douane (omdat verzendkosten er niet bij stonden) dit dan heel hoog inschalen. Vandaar het absurde bedrag. Ik zou dus op een order van plus minus 130 euro 70(!) euro aan import kosten hebben omdat Geekbuying het leuk vindt om dit pakket te splitsen....

Iemand nog een tip of iets om dit te verhalen bij een partij? Vind dit best wel van de zotten eigenlijk....
Geweigerd betekent over het algemeen geen geld terug, deze melding krijgt de verkoper namelijk ook.

Probeer zelf altijd zo veel mogelijk DHL te vermijden want dan weet je gewoon dat je import rechten gaat krijgen. Ik kies daarom zelf altijd voor local mail, dan maar iets langer wachten.. Ik denk dus nu gewoon een gevalletje pech gehad, volgende keer meer geluk... Hooguit kan je nog het bedrag aanvechten, maar 9 van de 10x doet DHL daar niks mee.

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Kan iemand bevestigen dat dit originele zijn?
http://m.geekbuying.com/i...-iOS---Silver-357663.html

Wil hem hier kopen ivm de 10 usd korting code.
Die ik als compensatie had gekregen.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:41
Steefmeister schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:53:
[...]

Kan ik bevestigen, vooral bij tvshows in streams als genesis en in netflix word je er helemaal gek van. (Zijn ook mensen die het niet opvalt).
Ik heb het niet verholpen gekregen dus ik ga mijn android box weer in de verkoop doen (mxiii-g.)
Thanks, dat wordt dus geen Android v4 voor mij :).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• thisnix
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-01-2022
Mastermind schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:03:
[...]

Hier staat hij op verzonden. De tracking geeft aan dat hij sinds 14/12 in NL is. PostNL is daar nog niet helemaal achter, maar ben toch hoopvol dat hij net voor kerst hier is. :)

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:14
Moet kudo's geven voor een bepaalde webshop/verkoper op aliexpress.
Op 10 december besteld en vandaag gewoon al binnen gekomen. Dat is voor mij echt een record. Gaat om van die pinnen die je op een pcb bordje soldeerd om jumper cables aan te bevestigen.

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:32

Flappiewappie

Hier nog meer

freestyler2 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:43:
[...]

Geweigerd betekent over het algemeen geen geld terug, deze melding krijgt de verkoper namelijk ook.

Probeer zelf altijd zo veel mogelijk DHL te vermijden want dan weet je gewoon dat je import rechten gaat krijgen. Ik kies daarom zelf altijd voor local mail, dan maar iets langer wachten.. Ik denk dus nu gewoon een gevalletje pech gehad, volgende keer meer geluk... Hooguit kan je nog het bedrag aanvechten, maar 9 van de 10x doet DHL daar niks mee.
Hm ok,

Had ik bijna net zo goed een gopro kunnen kopen. Ach swa, weer wat geleerd :-).

Hier staat wat

• Speedfightserv
Kenzi schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:35:
[...]

Kan je lang wachten. Er zijn CNC problemen met de SMA-Q. De eerste batch van 1000 komt waarschijnlijk pas in 2016. (en er zijn op taobao meer dan 8000 pre-orders).

(taobao heeft een soort van kickstarter waar dit ding te vinden was)
Denk dat het probleem is opgelost want Gearbest heeft hem verstuurd en is onderweg.
Zodra hij binnen is plaats ik wel even een korte review

• Rylo
  • Niet online
michael3 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:49:

Ben ik ook benieuwd naar.

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Flappiewappie schreef op donderdag 17 december 2015 @ 16:09:
[...]

Hm ok,

Had ik bijna net zo goed een gopro kunnen kopen. Ach swa, weer wat geleerd :-).
Ik zou persoonlijk toch ff de inklaringskosten van de camera uit Spanje neerleggen bij geekbuying.
Wellicht dat ze je de kosten aan 37€ zonder morren aan je vergoeden.
Hun stelde tenslotte voor om hem uit Spanje te verzenden., en als ze dat dan niet doen presenteer hun de gevolgen daarvan.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Bedankt voor de reacties op de Voyo A1 vraag. Geduld hebben dus.
Ben erg benieuwd naar het apparaat. :9

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 11:56
Voila, vandaag wat inkopen gedaan uit China:

Xiaomi scale voor 36 euro (9 euro voor schaal + 27 euro verzendkosten 8)7 )
MXIII - G TV Box voor 55 euro
Xiaomi router voor 23 euro
Accu voor mijn laptop voor 39 euro

En ik heb het gevoel dat ik nog niet klaar ben, welke gadget "heb" ik nog nodig :+

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mudi schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:07:
En ik heb het gevoel dat ik nog niet klaar ben, welke gadget "heb" ik nog nodig :+
Je bedoelt, wat heb je nog 'nodig'? ;)

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 11:56
CaptJackSparrow schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:36:
[...]

Je bedoelt, wat heb je nog 'nodig'? ;)
Enige suggestie? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Wat betreft de xiaomi hybrids @ GB krijg ik de volgende reactie:
Dear Customer,

Thank you for your inquiry.

Yes it is original.

Hope you enjoy your shopping.

Best Regards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
michael3 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:49:

Ik wil eerst wachten tot ik m'n geld terug heb in m'n paypal account, maar helaas gebeurt dat nog niet echt :/

Edit: I spoke too soon :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-09 13:02
Rylo schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 08:47:
[...]

[...]
Jij verwacht dat een verkoper het netjes aangeeft als hij fakes verkoopt? Optimistisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:47
Ik denk dat winkels als Action het daarom zo goed doet. Mensen kopen wat ze "nodig" hebben...
Ik heb dat ook wel een beetje bij bv DX of GB. Ik heb net 2 zaklampjes binnen gekregen, totaalbedrag was 11 euro. Uiteindelijk 2 weken erover gedaan om mijn huis te vinden. Blijft raar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:39
Henk schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:30:
[...]

Jij verwacht dat een verkoper het netjes aangeeft als hij fakes verkoopt? Optimistisch :)
Het is dat, of dingen versturen zonder betaald te krijgen omdat PayPal het geld terughaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 16:28
Ronald8 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:43:
[...]

Het is dat, of dingen versturen zonder betaald te krijgen omdat PayPal het geld terughaalt.
Dat denk je :+
Laatst gehad met Micro-sd kaartjes. Na meermaals vragen of ze echt waren (samsung evo) en meerdere garanties te hebben gehad dat ze toch echt Genuine waren...

Waren ze zo nep als maar kon (miniinthebox) :+

Gevolg: na discussie en uiteindelijk een Paypal claim (3 losse orders, dus 3 claims) moest ik ze retour sturen naar Polen (18,50 verzendkosten) en pas daarna kreeg ik het geld retour. Gelukkig heeft Paypal de optie om 3x de retourkosten te betalen, dus ook DAT geld heb ik terug gekregen en het heeft me geen geld gekost. Wel een hoop geregel. Zo'n winkel kost het vrij weinig moeite, en elke sukkel klant die het niet merk is dikke winst.

Ik zeg niet dat GearBest liegt... maar ik zou onze "friends" niet op hun woord geloven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 22:43
Omdat het bijna kerstmis is! :9

-BUBM case
Afbeeldingslocatie: http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1EFeGKpXXXXXhXXXXq6xXFXXXf/BUBM-Data-Cable-Practical-Earphone-Wire-Storage-Bag-Power-Line-Organizer-electric-bag-Flash-Disk-Case.jpg
Of de orginele seller op Ebay
- Zaklamp
- Xiaomi Yi
- Air vent mount Afbeeldingslocatie: http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1t6auKFXXXXb8XFXXq6xXFXXXL/201939173/HTB1t6auKFXXXXb8XFXXq6xXFXXXL.jpg
- Mi Light led bulbs / controllers
- 5630 Led strips
- Micro usb kabels
- Micro-sd kaart
- ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Het is GeekBuying overigens. Met een antwoord via de mail sta je net iets sterker in een PayPal claim. Vandaar dat ik het heb gevraagd. In het ergste geval moet ik terugsturen naar China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
[...]

[...]
Thx voor de extra info.
Ga hem denk ik ook bestellen.
Als ze nep zijn krijgen ze een Paypal claim.

Geld hem ik inmiddels ook terug van Geekbuying.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
Ronald8 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:43:
[...]

Hoeveel % van de klanten zal dat doen ? ik denk maar weinig...
het gebeurt zoveel, dat het blijkbaar gewoon met winst kan.

De ene zal erin trappen om een 50% refund te accepteren, de ander zal het niet eens opvallen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

[...]
Wat betreft de Xiaomi Hybrids kun je voor veel meer info terecht op Head-Fi. Hier vind je ook veel berichten of een leverancier fakes levert of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
ksborg schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:25:
[...]

Ik wil eerst wachten tot ik m'n geld terug heb in m'n paypal account, maar helaas gebeurt dat nog niet echt :/

Edit: I spoke too soon :)
Refund staat hier op pending binnen PayPal!

Head-fi even doorgescanned er is niet heel veel over geekbuying te vinden. Behalve dat er in het verleden (2 en 3's ) wel genuine artikelen zijn geleverd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Ik merk op dat ik via ebay steeds meer defecte spullen binnenkrijg en dat daarbij dezelfde tactiek gebruikt wordt om je bezig te houden.
Vorige week kwam deze binnen http://www.ebay.co.uk/itm...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Eerst in mijn Nikon D200 getest en kreeg ik geen enkel kaartje (2,4,8 en 16GB) geformateerd en Nikon gaf een CHA error. (dus niet te lezen)
De dag erna maar eens op mijn laptop met CF usb lezer getest en deed dat ding het ook niet.
Dan maar eens de seller emailen met een volledig rapport over wat ik gedaan en getest had.
Elke dag kreeg ik non relevante antwoorden terug of heb je dit of dat al getest terwijl het letterlijk in de vorige mails stond.
Na wat op het kaartje te hebben gegoogled zag ik dat die normaal in een kartonnen verpaking of blister zit terwijl deze los in een plastic zakje werd opgestuurd.

Nu wil de andere partij dat ik hem terug opstuur of dat ik even 40% terug wil. Eens zien wat paypal nu zegt, maar het kan weer een paar weken duren.

Vorige keer een muts besteld via ebay. Deze zag er kompleet anders uit dan wat er op de foto stond. Zelfs het materiaal, stof was blinkie blinkie imitatie-leer en de nep pels was duidelijk anders.
Verkoper gecontacteerd die mij doodleuk zei dat het aan de instelling van mijn monitor lag.
Klacht ingediend bij ebay en ze hebben de klacht gewoon gesloten in het voordeel van de verkoper terwijl ik duidelijk screenshots en mijn foto's erbij had gedaan.

Soms heb ik toch wel zin om gewoon een winkel binnen te stappen en buiten te stappen met wat ik echt koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-09 20:17
Heb voor het eerst wat gekocht van iemand in China bij ebay. Nu zie ik op de tracking het volgende: [Guangzhou] geldwisselkantoren zijn geëxporteerd worden geopend (Google translate uiteraard).

Lijkt mij dan dat hij op het eerste vliegtuig naar NL zit? En zou ik dat ook kunnen zien waarneer die in NL aankomt? Hopelijk doet PostNL niet al te lang over de inklaring hier, dat die nog voor het eind van het jaar binnen is :).

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:30
Iekozz schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:02:
Heb voor het eerst wat gekocht van iemand in China bij ebay. Nu zie ik op de tracking het volgende: [Guangzhou] geldwisselkantoren zijn geëxporteerd worden geopend (Google translate uiteraard).

Lijkt mij dan dat hij op het eerste vliegtuig naar NL zit? En zou ik dat ook kunnen zien waarneer die in NL aankomt? Hopelijk doet PostNL niet al te lang over de inklaring hier, dat die nog voor het eind van het jaar binnen is :).
Ebay gaat wellicht wat sneller, maar ik heb sinds 30 november tot afgelopen dinsdag bestellingen geplaatst bij gearbest, geekbuying, everbuying, dx, banggood en zapals en nog enkel pakketje is binnen. Vrees dat het een alternatief kerstcadeautje wordt :)

Ben wel benieuwd naar zapals en everbuying daar heb ik nog nooit besteld. Overigens nu ook voor het eerst een wat duurder pakketje dus misschien ligt die wel bij de douane.

DX heeft geen T&T dus waar die uithangt geen idee, die van zapals en everbuying werken niet :p
Pagina: 1 ... 105 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic