Gynnad schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:22:
[...]
Pot-jan-drie-dubbeltjes.. Wist eigenlijk zeker dat ik dit had gedaan, maar blijkbaar was er toch iets mis gegaan.
Bedankt!
--
Ik zit nu nog met een andere probleem in mijn Aeon Nox skin:
Wanneer ik over de series loop zie ik een afbeelding van de serie + cover, maar wanneer ik in die folder ga naar de seizoenen toe en ik loop daarover heen dan zie ik helemaal niets. Terwijl ik hier ook een afbeelding van het seizoen zou verwachten, volgens mij is mijn folder structuur correct, zie onderstaande afbeelding:
[
afbeelding]
Ik probeer je te volgen, maar raak je toch kwijt... Je bedoelt het scherm "Series" in Kodi, waar je de posters van de afleveringen ziet? Waarschijnlijk heb je de verkeerde weergave/lijst modus bij seizoenen. Dat kan en moet je namelijk per niveau (series, seizoenen, afleveringen) instellen.
Ferra schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:11:
Ik merk dat ik met openelec 6.0.0 op mn rpi2 om de 10 min het regenboog vierkantje, voeding te kort (undervolt), in beeld krijg. Iemand ook deze ervaring? Met 5.0.8 had ik dit niet. Downgraden dan maar? Ik heb een 5v, 2a voeding...
Ik heb niet heel veel met Openelec gespeeld, maar heb nooit het regenboog vierkantje gezien. Wat voor een voeding heb je precies? Want het lijkt erop dat die onstabiel is en dat dat nu aan het licht komt omdat Openelec 6 wellicht wat meer resources snoept.
bitshady schreef op woensdag 02 december 2015 @ 08:04:
Ik draai op dit moment nog Openelec 5.0.8 op mijn Hifiberry (met de Digi+) en ik krijg het maar niet voor elkaar om youtube streams (720p en hoger) vloeiend af te spelen. HD BRay rips (van 12+ GB) gaan prima via NFS vanaf mijn NAS oplossing. Na ongeveer 20 seconden begint de YTvideo te stotteren. Zodra ik het audio device verander in HDMI gaat het wel vloeiend. Ik heb al in de advancedsettings.xml de buffermode op 1 gezet, de cache size staat nu op 80MB en de readbufferfactor staat nu op 1.5 (maar heeft ook op 4 gestaan).
Ik zie toch nog steeds dat de VQ tijdens het stotteren op 0% staat. Is het dan toch mijn Wifi connectie? Waarom gaan die BRay films dan wel goed? Zijn er nog instellingen waar ik naar kan/moet kijken?
Ik ben erg benieuwd hoe bij andere Hifiberry gebruikers de settings staan, zoals video acceleration mode (en aangevinkte opties), en bij audio settings de resample quality (via de GPU?).
Ik heb op m'n RPi2B met een Hifiberry Digi geen problemen met Youtube. Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij trek ik die ook op 720 binnen, gewoon met standaard settings in OSMC.
Audio resample loopt bij mij via de GPU.
Maar de youtube add-on zelf geeft af en toe wat hick-ups. Ik krijg nog weleens time-outs bij het opvragen van een lijst of starten van een stream. Het zou me niks verbazen als daarin ook jou probleem ligt.
Bummer, ik wil juist af van /dev/sda1, want als ik nu een extra USB-stick of hardeschijf aansluit, loop ik het risico dat hij niet wil opstarten. Zelf overleef ik dit wel, maar m'n din moet het ook snappen.
Wat niet helpt is dat de OSMC-site er op het moment blijkbaar uit ligt...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier