Als je zeker wilt zijn dat alles lekker snel is en 4K HDR kan hebben zou ik even wachten op de nieuwe Nvidia shield.
Zelfs na 4 jaar word de eerste shield regelmatig voorzien van updates dus je zal denk ik ook met deze nieuwe weer jaren lang plezier hebben.
Zelf wacht ik ook op de nieuwe shield namelijk.
Zelfs na 4 jaar word de eerste shield regelmatig voorzien van updates dus je zal denk ik ook met deze nieuwe weer jaren lang plezier hebben.
Zelf wacht ik ook op de nieuwe shield namelijk.
Skaffapiraat schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 13:45:
Ik zit te onderzoeken om een nieuwe media speler aan te schaffen, ik had altijd een RPi 1B en deze is aan vervanging toe (traag ding haha). Nu zit ik te kijken naar de Vero 4K+ en had deze bijna willen bestellen toen opeens de RPi 4B werd aangekondigd. Toch lees ik veel problemen met het streamen van 4K content wat mij minder goed in de oren klinkt. Het gaat hierbij om bepaalde codecs die niet gesupport worden. Als het goed is zou hier binnenkort een update voor komen, maar ik heb geen diee waar ik deze informatie kan vinden.
Mijn vraag: Is de Raspbery Pi 4B al gereed voor het streamen van 4K content zonder problemen?