Om je uit de dromen te helpen, Netflix werkt niet met een Pi en Kodi.Videopac schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:00:
Zijn er ergens basishandleidingen te vinden hoe ik "simpele" dingen kan configureren in Kodi?
Ik heb DietPi met Kodi 18(?) op mijn Odroid C2 geïnstalleerd. Hij start prima op, maar ik snap er echt helemaal niets van en vind de interface bepaald niet intuïtief.
Ik zit nu vast in een Videos-menu waar ik op NAS, TV Shows Videos of Add videos kan klikken, maar als ik dat doe gebeurt er niets. Ik gebruik de afstandsbedieing van mijn LG 42LA8609 tv.
Wat ik graag wil is in eerste instantie de smart-functionaliteit van de televisie vervangen. Dit is nu urgent geworden omdat de uitzending gemist app sinds enkele dagen niet meer werkt (met de groeten van NPO Start). Ik zou dus graag uitzending gemist functionaliteit willen hebben, de video's die op mijn NAS staan kunnen afspelen en Netflix kunnen gebruiken.
Als ik zelf zoek met Google vind ik alleen filmpjes waarmee wordt uitgelegd hoe ik illegale meuk kan downloaden.
Edit: ik zit nu iets hoger in een menu, maar wat ik ook aanklik: overal vraagt hij om een browser add-on en als ik daarop klik zie/kan ik niets.
En ook de NPO add-on heeft sinds kort "kuren", ik zie niet alle afleveringen meer van bijvoorbeeld *kuch*Luizenmoeder*kuch*
Volgens mij is NPO aan het donderen met een nieuwe app, mijn Samsung TV heeft plotseling ook geen werkende NPO app meer
Gisteravond dus uiteindelijk maar op een tablet teruggekeken i.p.v. mijn 55" TV
Ik draai sinds een tijdje ook Libreelec, vind ik prettiger als openelec.
[ Voor 4% gewijzigd door Grolsch op 20-02-2018 10:25 ]