@alesandro_46 In de logs binnen Kodi eigenlijk alleen dat er een dependency mist bij de Retrospect installatie (maar verder niet welke). Bij de NPO addon helemaal niks.
Ik kan de log file zelf checken, maar die moet ik eerst zoeken op Retropi. Snap niks van die locaties
Retropi installeert Kodi op een andere plek dan normaal. Moet ik, zodra ik thuis ben, even zoeken.
EDIT:
@alesandro_46 Ik heb het opgelost. Kennelijk stond inputstream.adaptive niet aan in de Kodi components. Ik heb deze aangezet, maar helaas werkt Retrospect nog niet (Die verwacht een hogere versie die er kennelijk niet is.). Ik heb nu wat veranderd in de dependency van Retrospect zodat hij de huidige versie van inputstream.adaptive accepteert. Ga kijken of het stabiel loopt.
Extra: Dit was het stukje log dat mij naar het probleem stuurde van de versieverschillen
Ik kan de log file zelf checken, maar die moet ik eerst zoeken op Retropi. Snap niks van die locaties
EDIT:
@alesandro_46 Ik heb het opgelost. Kennelijk stond inputstream.adaptive niet aan in de Kodi components. Ik heb deze aangezet, maar helaas werkt Retrospect nog niet (Die verwacht een hogere versie die er kennelijk niet is.). Ik heb nu wat veranderd in de dependency van Retrospect zodat hij de huidige versie van inputstream.adaptive accepteert. Ga kijken of het stabiel loopt.
Extra: Dit was het stukje log dat mij naar het probleem stuurde van de versieverschillen
21:16:13.388 T:1910935552 DEBUG: CAddonInstaller: installing from zip '/media/usb0/net.rieter.xot-4.1.7beta11.zip'
21:16:13.405 T:1674507008 DEBUG: CAddonInstallJob[net.rieter.xot]: requires inputstream.adaptive version 2.0.19 which is not available
21:16:13.405 T:1674507008 ERROR: CAddonInstallJob[net.rieter.xot]: The dependency on inputstream.adaptive version 2.0.19 could not be satisfied.
[ Voor 54% gewijzigd door Schmitzenbergh op 19-09-2018 21:24 ]