en als ik in het XBMC/Kodi forum kijk word het niet gewaardeerd hier om over zulke add-ons te praten,
dus ga er van uit dat het hier ook niet toegestaan is.
maakt het je allemaal niet uit en gaat het je meer om gezien te hebben en vind je het niet erg om af en toe bagger kwaliteit te zien en te horen (ook afhankelijk wat voor installatie je thuis hebt en je eisen zijn) dan moet je lekker voor een kant en klaare Pi gaan met die meuk er op.
ik zelf vind dat juist de kwaliteit van beeld en geluid erg belangrijk is met films kijken.
dus ga er van uit dat het hier ook niet toegestaan is.
wil je kwaliteit beeld en geluid en geen gezeur dan zal je verder moeten gaan zoals je dat nu doet.......
Let a.u.b. ook op met zaken waarvan de legaliteit in twijfel getrokken kan worden (add-ons en bijbehorende sites). Zie ook het algemeen beleid.
maakt het je allemaal niet uit en gaat het je meer om gezien te hebben en vind je het niet erg om af en toe bagger kwaliteit te zien en te horen (ook afhankelijk wat voor installatie je thuis hebt en je eisen zijn) dan moet je lekker voor een kant en klaare Pi gaan met die meuk er op.
ik zelf vind dat juist de kwaliteit van beeld en geluid erg belangrijk is met films kijken.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.