coenox schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:03:
[...]
Ik werd even in verwarring gebracht door die ene zin. Bedoeld wordt dat 14% van de Windows Phones op dit moment op Windows 10 mobile draait, de rest (incl. de modellen die de upgrade niet krijgen) op een lagere versie. Het gaat dus niet om het marktaandeel ten aanzien van Android en iOS. Kon ook niet.
Vindt eigenlijk dat er nog relatief veel mensen zijn geupgrade naar Windows 10 Mobile. Zeker als je nagaat dat iets van 70% (gokje) sowieso geen Windows 10 Mobile upgrade krijgt.
Bericht komt wel op het moment dat ik weer hevig aan het twijfelen geslagen ben.
Er is weinig veranderd sinds Windows 10 Mobile's release (buiten dat er meer apps komen naar mijn idee). Als je toen tevreden ermee was hoezo nu niet? Omdat je toen nog geen harde cijfers had

?
Las net ergens dat Flitsmeister voor Windows 10 er mee stopt.
Moet ook zeggen zover ik hem getest heb toendertijd niet echt een bijster goede app. Maar ach toch jammer dat ze het platform laten vallen.
Vindt het altijd maar raar dat ze 'het verbeteren van de ervaring' als excuus gebruiken on een minder platform te dumpen. Terwijl dat naar mijn mening juist het platform is waar de app het meeste aandacht nodig had maar ja

Dat overleef ik nog wel, maar welke app is de volgende? Ik kan via mijn werk een iPhone 6 of een Galaxy s6 krijgen. Sta niet te juichen, maar vraag me wel af hoe lang ik nog in een Windows toestel wil blijven investeren, ondanks dat het mijn voorkeurssysteem is.
Je zult tegenwoordig toch zien dat veel apps 'stoppen' gezien ze toch aan moeten geven dat hun WP8.1 versies de deur uit gaan. Natuurlijk is het dan afwachten of the Windows 10 versie komt, maar vaak, hoewel het soms even duurt, komt die er wel.
Nou ja veel nieuws outlets posten erover. En veel app makers doen meestal niet meteen een berichtje erbij 'maar wacht de w10m versie komt eraan hoor!'. Maar laten je eerst 2 maanden balen, het bedrijf haten, Microsoft haten en dan ineens poef een W10 app.
[
Voor 6% gewijzigd door
blmp op 24-08-2016 16:52
]