Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-11 21:29
Dit zou eigenlijk door heel W10M heengetrokken moeten worden. Als je een notificatie/melding weghaalt, dat die dan ook weg is van de Live Tile.
Bij Outook werkt dat al zo, maar bij Facebook en Twitter bijvoorbeeld niet. Bij die laatste 2 apps verdwijnt de melding op de Live Tile pas nadat je de app hebt geopend.

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:19
GerCor schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 14:02:
[...]

Ik niet want dan zou ik mijn relaas niet in deze topic plaatsen.
heb ook een 930 (geen insider gedoe) en GEEN problemen met batterij

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 12:08
kruila schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 19:18:
[...]

heb ook een 930 (geen insider gedoe) en GEEN problemen met batterij
Reset ook pas gedaan, dus ik kijk een paar dagen aan. Niet dat ik er verder wat tegen kan doen maar misschien zie ik een verbetering ...

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

FreshM schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 19:00:
Dit zou eigenlijk door heel W10M heengetrokken moeten worden. Als je een notificatie/melding weghaalt, dat die dan ook weg is van de Live Tile.
Bij Outook werkt dat al zo, maar bij Facebook en Twitter bijvoorbeeld niet. Bij die laatste 2 apps verdwijnt de melding op de Live Tile pas nadat je de app hebt geopend.
Dit is op de andere platformen ook zo, dus een keuze van de app makers en waarschijnlijk niet van Microsoft. Die hebben het bij Outlook namelijk wel consequent geïmplementeerd.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• FreshM
PaT schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 22:49:
[...]

Dit is op de andere platformen ook zo, dus een keuze van de app makers en waarschijnlijk niet van Microsoft. Die hebben het bij Outlook namelijk wel consequent geïmplementeerd.
Ehm, ik ben een redelijk nieuw WP-gebruiker na alle iPhones tot en met de 6 gehad te hebben gehad. Op iOS verdwenen de notificaties in de iOS-Twitter-app zelfs als ik het betreffende bericht had gelezen in de browser op mijn pc. Yep, developers zouden daar rekening mee moeten houden. Het is hún app en systeem en het kan blijkbaar in W10M.

• Indoubt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-11 13:28

Indoubt

Always be indoubt until sure

Michielgb schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 13:32:
Plus je leest natuurlijk alleen maar van mensen die wel een hard reset moeten doen, niet van mensen die het niet hoeven te doen (duh...)

Ik heb bijvoorbeeld probleemloos de stap van 8.1 naar W10m gemaakt.
Idem hier: eerst een 640 gehad en van 8.1 naar 10 gegaan en daarna een 950 aangeschaft. Ik heb nog nooit een factory reset hoeven doen

Verwijderd

Vandaag kwam ik er achter dat Windows geen native carddav en caldav ondersteunt. Dat is wel een enorme misser. Ze passen het wel toe in een Google-account maar het is niet mogelijk om handmatig een carddav server aan een account toe te voegen. Zo kan ik dus helemaal niet bij de contacten op een mailserver komen. Bizar dat ze dat niet toestaan in de interface terwijl de client er wel in zit. Dat is bijna een Apple-streek, voor mij bepalen wat ik vooral niet met m'n toestel kan doen. :(

Ik hoop nog steeds op een wonder dat Windows Mobile er bovenop komt en dat er serieus werk wordt gemaakt van niet geporte, native apps. Het zal wel bij dromen blijven. Ik vind het heerlijk om met het toestel te werken en als ik Android en Apple zie dan lijkt het het stenen tijdperk wel. WM10 is echt GUI 2.0 voor mobiele besturingssystemen. Zo gelikt en gepolijst ziet het er uit. Maar helaas helaas, de functionaliteit blijft gigantisch achter. Ik mis nog steeds Google Maps enorm, en ik bedoel ENORM. En m'n 650 werkt gewoon niet zo vloeiend als je van een moderne smartphone mag verwachten. Ik heb nooit WM8 gebruikt maar wat ik ervan heb opgepikt, is dat WM10 nooit de soepelheid van WM8 heeft kunnen benaderen.

Er zitten helaas ook nog steeds veel bugs in het systeem. Edge heeft kuren met bepaalde sites en moet vaak herladen tijdens multitasking. Zelfde geldt voor apps als Whatsapp. Facebook gebruik ik niet meer maar dat was al een drama op Android dus ik wil niet eens weten hoe dat op WM draait. Edge moet ik vaak een reload geven omdat sites wit blijven. Ik heb overigens hetzelfde op de desktop. Daar gebruik ik tegenwoordig alweer steeds vaker Firefox als backup.

Ik hoop heel erg dat Android N een zwart thema ingebouwd krijgt om een eventuele stap terug minder dramatisch te maken. Ik zou wel de uniformiteit van apps enorm missen in Android. Terug naar een mengelmoes van interfaces, terug naar rommelige menu's. Maar ik wil gewoon graag een paar apps terug hebben zoals een goede GPS tool, een goede netwerk toolkit, een system wide ad blocker, bepaalde regionale apps die er wellicht nooit voor WM zullen komen, etc. En m'n Lumia 650 heeft geen kompas, iets waar ik helaas pas na aankoop achterkwam omdat ik er niet bij stilstond dat er anno 2016 nog toestellen zonder kompas op de markt komen. Dus heel heel misschien alsnog een Lumia 950 maar ik vrees van niet. /me pinkt traantje weg

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 18:38

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Euhm ik weet niet hoor maar Windows Maps trumpt Google Maps elke keer...

* zwahiel zit nu tijdelijk op een iPhone maar mam ik mis mijn Lumia. Die komt dus wel weer snel terug. Ja Edge is niet alles maar er wordt tenminste aan gewerkt. En idd die zwarte interface blijft gewoon heerlijk. Ook dat apps als Spotify hun knoppen weer onderaan gezet hebben of een fatsoenlijk tobo :) . Het zijn kleine dingen die het 'm maken. En helaas ook dingen als het gemis in apps dat 't niet maakt.

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 08:58:
Vandaag kwam ik er achter dat Windows geen native carddav en caldav ondersteunt. Dat is wel een enorme misser. Ze passen het wel toe in een Google-account maar het is niet mogelijk om handmatig een carddav server aan een account toe te voegen. Zo kan ik dus helemaal niet bij de contacten op een mailserver komen. Bizar dat ze dat niet toestaan in de interface terwijl de client er wel in zit. Dat is bijna een Apple-streek, voor mij bepalen wat ik vooral niet met m'n toestel kan doen. :(
Kan je eens kijken of deze hack voor jou kan werken? https://forum.owncloud.org/viewtopic.php?t=31134

• GerCor
knip

Ik mis nog steeds Google Maps enorm, en ik bedoel ENORM. En m'n 650 werkt gewoon niet zo vloeiend als je van een moderne smartphone mag verwachten. Ik heb nooit WM8 gebruikt maar wat ik ervan heb opgepikt, is dat WM10 nooit de soepelheid van WM8 heeft kunnen benaderen.
1.
Ik baal al dat ik om in te kunnen loggen bij YouTube een Google-account nodig heb want heb ik bloedhekel aan alles wat Google heet. Mijn zus zei laatst tegen mij: Moet je maar even Google-en en ik merkte dat ik bijna wilde zeggen: hou toch op met je Google, gatverdamme. Maar ik kon me nog inhouden.

2.
WP8(1) wel jaren gebruikt en merk totaal geen verschil in soepelheid met W10M.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-11 11:19

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

...

Er zitten helaas ook nog steeds veel bugs in het systeem. Edge heeft kuren met bepaalde sites en moet vaak herladen tijdens multitasking. Zelfde geldt voor apps als Whatsapp. Facebook gebruik ik niet meer maar dat was al een drama op Android dus ik wil niet eens weten hoe dat op WM draait. Edge moet ik vaak een reload geven omdat sites wit blijven. Ik heb overigens hetzelfde op de desktop. Daar gebruik ik tegenwoordig alweer steeds vaker Firefox als backup.

...
Dit heb ik ook inderdaad, vaak witte pagina's, na app-switch, page reload. En ook als ik initieel naar google.nl ga, en ik heb wat gezocht, dan is de zoekbalk bovenin niet klikbaar, dan moet ik inzoomen, en dan pas kan ik de cursor erin zetten, of 'afbeeldingen' klikken. Bloedirritant...

Professioneel Heftruck Syndroom

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Weet iemand of er iets mogelijk met vaste flitspalen in de kaarten app/navigatie?

Zo nee, heeft iemand andere oplossingen ervoor?

Youtube: DashcamNL

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:52
dfrenner schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:55:
Weet iemand of er iets mogelijk met vaste flitspalen in de kaarten app/navigatie?

Zo nee, heeft iemand andere oplossingen ervoor?
Niet te hard rijden? ;)

Als ik die info wil, zet ik meestal Flitsmeister op de achtergrond aan.

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
coenox schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:07:
Niet te hard rijden? ;)

Als ik die info wil, zet ik meestal Flitsmeister op de achtergrond aan.
Maar het gaat mij meer om het buitenland, vaste flitspalen en trajectcontroles in Duitsland, Zwitserland, Italie...

Youtube: DashcamNL

• coenox
dfrenner schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:55:
[...]

Maar het gaat mij meer om het buitenland, vaste flitspalen en trajectcontroles in Duitsland, Zwitserland, Italie...
Ik heb Sygic erop staan. Versie voor Europa gekocht voor 19,95 (aanbieding). Die geeft snelheidscamara's aan met een 'beep'. Heb daar geen specifieke ervaring mee, maar Sygic zelf bevalt me erg goed. Is wat mij betreft de investering waard.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

dfrenner schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:55:
[...]
Je zult er mogelijk al van op de hoogte zijn, maar je haalt wat landen aan waar flitscontrole via navigatie e.d. verboden is. Mag geheel niet aanwezig zijn, het maakt daarbij niet uit of je het aan of uit hebt staan.

Mocht je toch met software aan de slag willen, probeer iCoyote eens uit. Dat kan gratis voor 30 dagen na ingebruikname, daarna kost het een fors bedrag per maand (vind ik).

Volgens mij is dit onderwerp meer op zijn plek in het Windows Mobile app topic misschien?

[ Voor 43% gewijzigd door hardware-lover op 15-08-2016 14:02 ]

Testing, one, two ...

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 21:48
Let wel op dat in een aantal landen het hebben van flitsmeldingen ook al gebruik je het niet verboden is en dikke bekeuringen kan opleveren bij controle. Hoe ze dat willen controleren weet ik niet, ze mogen lijkt mij niet kijken wat voor apps je hebt geïnstalleerd op je telefoon, maar toch...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Verwijderd

Helaas, het was veelbelovend maar ik krijg een foutmelding. Cannot retrieve messages... Wellicht gebruikt de client dan een verkeerd poortnummer.
zwahiel schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:33:
Euhm ik weet niet hoor maar Windows Maps trumpt Google Maps elke keer...
Verschillende mensen, verschillende wensen...

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik kan hier niet plakken nog (crap Edge mobile ook), maar op indianexpresss.com staat een artikel dat de AU zo goed als klaar is en zeer spoedig (zeer?) binnenkort gereleased wordt.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:34

RayNbow

Kirika <3

NeFoRcE schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:27:
Ik kan hier niet plakken nog (crap Edge mobile ook)
Ook niet met long-press in het tekstvak?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe zit nu precies de logica van de afbeeldingen? Mijn oude 830 (10586.494 dacht ik) geeft aan dat opslag bijna vol is, maar ga ik bij opslag kijken zie ik wat raars.

Afbeeldingen 5.96GB

Maar dan onder apps, foto&video's, wederom 3.96GB.

Het rare nu is dat onedrive totaal 9.94GB gebruikt, wat redelijk overeenkomt met die 2 locaties samen. Maar alle foto's zijn gemaakt met hetzelfde toestel, enige verschil is de overstap van WM8 naar WM10.

Gebruikte de 2 versies verschillende locaties voor opslag? Anders toch maar SD kaartje toevoegen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• dafz0r
  • Laatst online: 16-11 21:57
op mijn windows 10 pc's heb ik voor mijn lockscreen de standaard functie gepakt die om de X aantal tijd een andere foto pakt uit een folder. Is er een lockscreen app die dit voor W10 mobile kan? Op WP8.1 gebruikte ik lockmix maar in W10 heb ik de indruk dat die maar stroefjes werkt

Verwijderd

Behoorlijk offtopic, en je aanbieding houden we mooi in V&A

[ Voor 88% gewijzigd door PaT op 17-08-2016 07:44 ]

• GerCor
dafz0r schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:05:
op mijn windows 10 pc's heb ik voor mijn lockscreen de standaard functie gepakt die om de X aantal tijd een andere foto pakt uit een folder. Is er een lockscreen app die dit voor W10 mobile kan? Op WP8.1 gebruikte ik lockmix maar in W10 heb ik de indruk dat die maar stroefjes werkt
Probeer het hier eens: Windows Phone Store en applicaties

• FreshM
Ik ben de Windows 10 Mobile Anniversary Update aan het downloaden op mijn Lumia 640. Hij is er!

• kruila
Volgens mij loopt het verjaardagscadeautje van MS nu binnen (10.0.14393.67)

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dit klopt inderdaad. Op een Lumia 930 GB ben ik hem aan het binnenhalen.

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 14:29
Yup, ik ook :D

• kruila
Klaar is Kees, anniversary update is binnen en geïnstalleerd op mijn Lumia 930, duurde ongeveer 3 kwartier.
Morgen eens zien wat er allemaal nieuw is.

• FreshM
kruila schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:46:
Klaar is Kees, anniversary update is binnen en geïnstalleerd op mijn Lumia 930, duurde ongeveer 3 kwartier.
Morgen eens zien wat er allemaal nieuw is.
Dat is een stuk vlotter dan op de 640. Ik ben nu net bij "Bijna klaar... en het is de moeite waard.".

• Rockvee2
  • Niet online
Download deze update niet als je via de FM radio luistert, deze is verdwenen na de update :(

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Rockvee2 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:53:
Download deze update niet als je via de FM radio luistert, deze is verdwenen na de update :(
nieuws: Microsoft haalt fm-radio-app uit Windows 10 Mobile

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:02

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Rockvee2 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:53:
Dat is al tijden bekend. Gewoon op te lossen door de Store in te duiken ;)

youtube.com/@hisrep

• Rockvee2
  • Niet online
Ik heb al een 3rd party applicatie geinstalleerd hiervoor maar die vind ik niet zo makkelijk werken.

(FM radio van Astute Dev).

Dit bericht had ik inderdaad toendertijd gelezen maar vergeten bij het updaten.Ik heb namelijk niet zo grote databundel.

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Yes! Finaly! Official build dus. Mooi, komt zeer goed gelegen. Awesome!

• GerCor
Ik heb de AU ook binnen. Gelijk maar even een hard reset doen. Ben ik weer even zoet. Ziet er goed uit behalve bij extra, zit toch nog wat WP8.1 in. Dacht toch echt dat we daar van af waren. FM radio inderdaad verdwenen maar action center een stuk beter.

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-11 21:05
Nu nog de Ziggo app, hoor je mij niet meer zeuren

• FreshM
GerCor schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:45:
Ik heb de AU ook binnen. Gelijk maar even een hard reset doen. Ben ik weer even zoet. Ziet er goed uit behalve bij extra, zit toch nog wat WP8.1 in. Dacht toch echt dat we daar van af waren. FM radio inderdaad verdwenen maar action center een stuk beter.
Doe je die factory reset voor de zekerheid, of heb je echt een probleem?

De enige keer dat ik een factory reset deed was na de upgrade van 8.1 naar 10, nadat die uitkwam in maart. Ik had toen een serieus probleem met synchroniseren van mijn Microsoft-account. Dat probleem herhaalde zich op verschillende Lumia's van familieleden overigens.

In juni heb ik de Lumia 640 van een vriend geüpgraded naar 10, maar die had (met een latere build) helemaal geen factory reset meer nodig.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:25

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Was cortana na de AU niet losgekoppeld van de regio? Net op nederland ingesteld, maar krijg nog de bekende melding dat het in deze regio niet beschikbaar is. Vergis ik me nu?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-11 11:10

Renate1970

Lef is Leven

Hier ook de nieuwe build erop lumia 640 XL maar de people Tile geeft alleen maar lege bolletjes, klik ik erop dan zie ik wel de foto's in de gewone lijst. Meer mensen hier last van?

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:01
Renate1970 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:32:
Hier ook de nieuwe build erop lumia 640 XL maar de people Tile geeft alleen maar lege bolletjes, klik ik erop dan zie ik wel de foto's in de gewone lijst. Meer mensen hier last van?
In het insider topic werd het ook al een keer genoemd en daar ging het vanzelf over na een dag. Het duurt denk ik soms even voordat de tile fatsoenlijk update. Je kan ook proberen de tile te verwijderen en dan weer terug te plaatsen, maar ik denk niet dat het helpt.

• FreshM
Renate1970 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:32:
Nou, last heb ik er niet van, maar je hebt gelijk. Ik laat mijn 640 maar even een nachtje "reutelen". Misschien zijn de koppies morgen weer terug.

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:28:
Was cortana na de AU niet losgekoppeld van de regio? Net op nederland ingesteld, maar krijg nog de bekende melding dat het in deze regio niet beschikbaar is. Vergis ik me nu?
Wel je display taal op Engels staan? Geloof dat die afhankelijkheid er nog wel is.

Of eh ... Weet niet of je de Cortana settings in kan (Cortana hamburger -> settings) en dan daar je Cortana language kan instellen? Zou ook maar zo kunnen dat dat werkt.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:06:
I.v.m. werk zit ik weer op Android ( na 4 jaar WinMobile) en ik moet eerlijk zeggen op bepaalde punten is dat toch wel een verademing. Chrome t.o.v. Edge, het is weer fijn mobile browsen zal ik maar zeggen . Task switcher werk veel sneller/fijner en hetzelfde geldt voor bepaalde apps.
Live tiles mis ik wel maar is met widgets aardig op te vangen. En Spotify Connect weer terug. :)

Outlook en Onedrive app zijn prima, evenals de andere Microsoft apps, ik gebruik niets van Google enkel een Gmail om aan te melden op telefoon.
Edge is best aardig verbeterd met de anniversary update naar mijn mening. Stabieler, sneller en blijft wat beter in RAM zitten waardoor switchen ook wat vlotter is. Task switching is inderdaad 'traag' op W10M maar ben er inmiddels wel aan gewend :P.
Op zich jammer dat ik niet meer op WinMobile zit, vind het een fijn os. Echter heb me de afgelopen week nog nergens aan geërgerd en dat was voorheen toch anders helaas.
Waar ergerde je je dan zo aan? Mijn vader heeft een L640 en die heeft, buiten de nieuwe Facebook beta, eigenlijk nooit problemen of ergernissen.

[ Voor 70% gewijzigd door blmp op 16-08-2016 22:59 . Reden: cortana language? - nieuwe quote ]

Patient gamer

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:25

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Oh. Was dat het misschien. Omdat Cortana een eigen taalinstelling leek te hebben leek me dat onafhankelijk te zijn geworden. Intussen sowieso aan het engels gewend geraakt waardoor nederlands nu voor mijn gevoel niet meer klopt. :+

Aan de hand van je edit: Ja, dat kon ik dus in Cortana vastzetten op engels. Regio naar Nederland gezet, reboot -> Cortana was weg.

[ Voor 22% gewijzigd door DrivinUCrazy op 16-08-2016 22:53 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• GerCor
FreshM schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:08:
[...]

Doe je die factory reset voor de zekerheid, of heb je echt een probleem?

De enige keer dat ik een factory reset deed was na de upgrade van 8.1 naar 10, nadat die uitkwam in maart. Ik had toen een serieus probleem met synchroniseren van mijn Microsoft-account. Dat probleem herhaalde zich op verschillende Lumia's van familieleden overigens.

In juni heb ik de Lumia 640 van een vriend geüpgraded naar 10, maar die had (met een latere build) helemaal geen factory reset meer nodig.
Ach, weet je wat het is? Eerst dacht ik dat we met de AU af waren van die WP8.1 rommel in Extra's in de instellingen. Na downloaden van AU stond het er nog steeds in. Hard reset is klaar, en ja hoor staat er nog steeds in.

Ik had voor de AU al een hard reset gedaan. Toen had ik in de store bij 'Downloads en Updates' de balk met de tekst: Controleren op updates rechts onderin mijn scherm staan in een grijze balk (over het gehele scherm). Na de AU rechts bovenin, zonder de grijze balk en nu na weer een reset staat het weer linksboven.

Dus ja, dan denk ik ..... gewoon resetten en dan hoop ik dat ik alles nieuw heb. Want wat is dat toch voor geschuif met die knop de hele tijd?

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:39

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

GerCor schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:45:
Ga ik ook doen. De 950XL heeft de afgelopen weken, ondanks dat ik alleen maar Produktie draai, toch wat updates voor zijn kiezen gehad waardoor alles net wat minder loopt bij mij. Regelmatig spontane reboots. Dus morgen maar eens een hard reset en dan vanaf scatch af aan beginnen.

Ga jij nog een backup terugzetten of ga je ook helemaal clean beginnen ? Vind het altijd zo'n gedoe. Vooral omdat ik ook Multi Factor Authenticatie voor diverse wachtwoorden heb aanstaan. Moet je dus eerst weer naar die website om het opnieuw in te stellen :(

XBL: MRE Inc

• GerCor
MRE-Inc schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:56:
[...]

Ga ik ook doen. De 950XL heeft de afgelopen weken, ondanks dat ik alleen maar Produktie draai, toch wat updates voor zijn kiezen gehad waardoor alles net wat minder loopt bij mij. Regelmatig spontane reboots. Dus morgen maar eens een hard reset en dan vanaf scatch af aan beginnen.

Ga jij nog een backup terugzetten of ga je ook helemaal clean beginnen ? Vind het altijd zo'n gedoe. Vooral omdat ik ook Multi Factor Authenticatie voor diverse wachtwoorden heb aanstaan. Moet je dus eerst weer naar die website om het opnieuw in te stellen :(
Nee, geen back-up. Alles vers van de pers. Ik heb er ook niet zoveel op staan. Mail-accounts weer aanmaken (ff kut met Exchange) en code WhatsApp weer invoeren. En dan wat apps installeren. Uurtje, anderhalf ... werk.

• FreshM
GerCor schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:56:
[...]

Ach, weet je wat het is? Eerst dacht ik dat we met de AU af waren van die WP8.1 rommel in Extra's in de instellingen. Na downloaden van AU stond het er nog steeds in. Hard reset is klaar, en ja hoor staat er nog steeds in.

Ik had voor de AU al een hard reset gedaan. Toen had ik in de store bij 'Downloads en Updates' de balk met de tekst: Controleren op updates rechts onderin mijn scherm staan in een grijze balk (over het gehele scherm). Na de AU rechts bovenin, zonder de grijze balk en nu na weer een reset staat het weer linksboven.

Dus ja, dan denk ik ..... gewoon resetten en dan hoop ik dat ik alles nieuw heb. Want wat is dat toch voor geschuif met die knop de hele tijd?
Dat lijkt dan toch specifiek voor de/jouw Lumia 930. Ik heb dat Extra-menu gecontroleerd juist n.a.v. je eerdere opmerkingen deze week, maar ik vond geen bijzonderheden, alles was up-to-date. Ik heb dit wel gehad toen Windows 10 Mobile net officieel uit was.

• MRE-Inc

MRE-Inc

GerCor schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:00:
[...]

Nee, geen back-up. Alles vers van de pers. Ik heb er ook niet zoveel op staan. Mail-accounts weer aanmaken (ff kut met Exchange) en code WhatsApp weer invoeren. En dan wat apps installeren. Uurtje, anderhalf ... werk.
Hoezo kut met Exchange ? Das juist een van de makkelijkste aangezien de huidige versies van Exchange gebruiken maken van discovery. Alleen je mail adres ingeven en hij herkent automatisch de juiste servers etc.

Anyway, ik kijk morgen ochtend wel hoe hij loopt. Heb toch geen tijd om alles opnieuw in te stellen. Loopt hij soepel, dan laat ik het er voorlopig bij, anders volgende week een keer een hard reset.

• FreshM
MRE-Inc schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:06:
[...]

Hoezo kut met Exchange ? Das juist een van de makkelijkste aangezien de huidige versies van Exchange gebruiken maken van discovery. Alleen je mail adres ingeven en hij herkent automatisch de juiste servers etc.

Anyway, ik kijk morgen ochtend wel hoe hij loopt. Heb toch geen tijd om alles opnieuw in te stellen. Loopt hij soepel, dan laat ik het er voorlopig bij, anders volgende week een keer een hard reset.
Dat hangt helemaal af van de versie van Exchange-server, de instellingen die de admin (fout) heeft gedaan en het SSL-certificaat. Dingen waar je als gebruiker geen invloed op hebt, maar waar de Lumia wel gemakkelijk over kan struikelen.

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

AU draait als een zonnetje hier. Mis alleen de panoramafunctie in Windows Camera? Dacht dat ie hier wel in zou zitten. Schijnbaar nog te buggy dat ie alleen in de insider zit?

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
NeFoRcE schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:13:
AU draait als een zonnetje hier. Mis alleen de panoramafunctie in Windows Camera? Dacht dat ie hier wel in zou zitten. Schijnbaar nog te buggy dat ie alleen in de insider zit?
Verwachting was wel dat deze met de AU zou uitkomen maar hij is momenteel alleen nog voor (Fast ring) Insiders.

Patient gamer

• FreshM
Is de datumweergave sinds de AU verplicht in het Glimpscherm? Een vriend van mij vindt dat storend. Vraag me niet waarom. Hij wil alleen de tijd zien en geen datum. Is dat na de AU nog steeds mogelijk?

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

FreshM schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:27:
Is de datumweergave sinds de AU verplicht in het Glimpscherm? Een vriend van mij vindt dat storend. Vraag me niet waarom. Hij wil alleen de tijd zien en geen datum. Is dat na de AU nog steeds mogelijk?
Gruwelijk storend die datum onder de tijd 8)7 En zo valt er altijd wel ergens wat over te zei..., èh, over op te merken.

Testing, one, two ...

• FreshM
hardware-lover schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:31:
[...]

Gruwelijk storend die datum onder de tijd 8)7 En zo valt er altijd wel ergens wat over te zei..., èh, over op te merken.
Voor mij is het geen big deal. Ik heb de datum juist graag aan staan in het glimpscherm. Ik weet wel dat dit in Threshold nog optioneel was. In Redstone niet meer?

Off topic: ik krijg natuurlijk de schuld, omdat ik bij vrienden/familie de AU heb aangekondigd. Nothing new... "Ik heb daar geen last van!".

• GerCor
FreshM schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:12:
[...]

Dat hangt helemaal af van de versie van Exchange-server, de instellingen die de admin (fout) heeft gedaan en het SSL-certificaat. Dingen waar je als gebruiker geen invloed op hebt, maar waar de Lumia wel gemakkelijk over kan struikelen.
Is al opgelost. Mijn vriendin beheert de wachtwoorden en als ze dan het verkeerde wachtwoord geeft ....dan is het KUT. Overigens wel vreemd, agenda van Exchange komt wel gewoon door. Ach, alweer opgelost.

Nu een ander probleem. Hebben jullie niks aan verder of je moet ook een Surface 2 hebben. App Windows Phone geeft een foutmelding en als ik via verkenner mijn 930 wil bekijken - foto's - zijn alle mappen leeg.

Daarnaast, ik probeer een map op mijn homescreen te maken door de ene app boven de andere app te houden. werkt ook niet meer..... Opgelost

Man man man, wat doe ik mezelf aan. :9

• Caelorum
GerCor schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:47:
[...]
Daarnaast, ik probeer een map op mijn homescreen te maken door de ene app boven de andere app te houden. werkt ook niet meer.....

Man man man, wat doe ik mezelf aan. :9
Een grote op een kleine schuiven voor folder gaat wat lastig, maar een kleinere op een grotere werkt nog wel goed voor het maken van een folder. Net als een grote op een grote. Je moet wel iets sneller bewegen nu, want de tiles bewegen wat sneller aan de kant.

[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 16-08-2016 23:51 ]

• GerCor
Caelorum schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:50:
[...]

Een grote op een kleine schuiven voor folder gaat wat lastig, maar een kleinere op een grotere werkt nog wel goed voor het maken van een folder. Net als een grote op een grote. Je moet wel iets sneller bewegen nu, want de tiles bewegen wat sneller aan de kant.
Mooi, ook weer opgelost. _/-\o_

En die WP8.1 rommel zal dan inderdaad 930 gerelateerd zijn. (niet meer naar kijken GerCor)

• FreshM
Ken je dat? Dat je vrienden/familie blijven zeuren over "waar zit dat?", "hoe doe ik dat?", "Hoe krijg ik de live-tile van de Store weer uit?" "Wat stom dat ze dat hebben veranderd.", "Hoe krijg ik die knop weer op het startscherm?.
Ik ben net even via Whatsapp naar hen uitgevallen. Ja, de Anniversary Update is nieuw! Ik moet het toch ook ontdekken? Alsof ik Microsoft ben... Man, man, man!

Edit: Niets ten nadele van jullie, hoor!

[ Voor 6% gewijzigd door FreshM op 17-08-2016 00:12 ]

• GerCor
FreshM schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 00:02:
Ken je dat? Dat je vrienden/familie blijven zeuren over "waar zit dat?", "hoe doe ik dat?", "Hoe krijg ik de live-tile van de Store weer uit?" "Wat stom dat ze dat hebben veranderd.", "Hoe krijg ik die knop weer op het startscherm?.
Ik ben net even via Whatsapp naar hen uitgevallen. Ja, de Anniversary Update is nieuw! Ik moet het toch ook ontdekken? Alsof ik Microsoft ben... Man, man, man!

Edit: Niets ten nadele van jullie, hoor!
Haha, lache ......nog eentje voor je: waar zit potdomme het weeknummer in de agenda? Kan het niet vinden in instellingen van de agenda - als het daar ooit stond.

• kruila
GerCor schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 00:25:
[...]

Haha, lache ......nog eentje voor je: waar zit potdomme het weeknummer in de agenda? Kan het niet vinden in instellingen van de agenda - als het daar ooit stond.
agenda -instellingen - agenda instellingen - weeknummers - eerste week van vier dagen?

[ Voor 3% gewijzigd door kruila op 17-08-2016 00:35 ]

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-10 15:16
FreshM schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 00:02:
Ken je dat? Dat je vrienden/familie blijven zeuren over "waar zit dat?", "hoe doe ik dat?".....
Een van de redenen dat ik nu zeg van computers? Smartphones?
Nee, geen verstand van.
Was het behoorlijk beu aan het worden om jan en alleman te helpen met hun ongemakken/onkunde.
Zat op ten duur meer met andermans ellende dan dat ik lekker mijn eigen ding kon doen.
Auto's idem dito....geen verstand van en nee snap ik niet.

Moet je eens kijken hoeveel vrije tijd dat scheelt 😉

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik had een lege plek op mijn home screen ineens. Dus een tegel was weg. En maar denken welke app dat was. Gelukkig nog een schermafbeelding in de map screenshots waarop ik zag dat het Skype was. Die is dus vervangen door iets anders.

Edit: zie nu Skype Voorbeeld wel in de applijst staan.....

[ Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 17-08-2016 07:01 ]

• Swerfer
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:28:
Ja, maar wat verwarrend:

Region: Netherlands
Regional format: English (Netherlands)
Language: English (en-NL)

Dus wel steeds Engels kiezen, met Nederland of NL tussen haakjes erachter...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Caelorum
kruila schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 00:34:
[...]

agenda -instellingen - agenda instellingen - weeknummers - eerste week van vier dagen?
Zin om aan te geven waar die instellingen zitten, want ik zie ze al een tijdje niet meer op mijn 950XL
Swerfer schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 07:02:
[...]

Ja, maar wat verwarrend:

Region: Netherlands
Regional format: English (Netherlands)
Language: English (en-NL)

Dus wel steeds Engels kiezen, met Nederland of NL tussen haakjes erachter...
Regional format mag op Dutch (Netherlands) staan hoor.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Agenda openen, dan op de elipsis (drie puntjes onderin rechts) Agenda instellingen, iets naar beneden scrollen.

Overigens draaide ik mijn scherm toen ik in de instellingen zat. Valt me nu ineens op dat wanneer je het toestel kantelt, de opties ook meteen zichtbaar worden aan de rechterkant en links de menu opties staan. Was dit al of is dit nieuw ?

EDIT: Op de lumia 930 van mijn vriendin krijg je de opties niet te zien zoals hieronder. Overigens had ik dat ook al in de mail app, maar daar heeft zij het ook niet.

EDIT2: Portemonne app is ook sterk verbeterd. Even de AH bonus kaart toegevoegd (niet dat die scanners dat kunnen lezen vanaf een scherm, maar toch)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NF3ZM2U0Qj7aWj1TKDAdXCiI/full.png

[ Voor 26% gewijzigd door MRE-Inc op 17-08-2016 08:05 ]

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:17

Wailing_Banshee

You're Next

MRE-Inc schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 06:57:
Ik had een lege plek op mijn home screen ineens. Dus een tegel was weg. En maar denken welke app dat was. Gelukkig nog een schermafbeelding in de map screenshots waarop ik zag dat het Skype was. Die is dus vervangen door iets anders.

Edit: zie nu Skype Voorbeeld wel in de applijst staan.....
Ik had ook een lege plek. En Skype stond nog wel op mijn home screen, maar dan als groot icoon ipv die kleine die ik standaard heb. Hij was dus naar onderen verhuisd.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• PeaceNlove
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

Jammer, mijn Gadgets app werkt niet meer lekker na de AU. Ik laat die app automatisch apps starten als ik met een bluetooth device verbinding maak, maar vanochtend startte mijn Flitsnav niet meer op toen ik in de auto stapte.

Ook raar, voorheen kon ik onder bluetooth een gepaired device verwijderen, maar die optie lijkt weg te zijn?

• MRE-Inc

MRE-Inc

PeaceNlove schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:04:
Jammer, mijn Gadgets app werkt niet meer lekker na de AU. Ik laat die app automatisch apps starten als ik met een bluetooth device verbinding maak, maar vanochtend startte mijn Flitsnav niet meer op toen ik in de auto stapte.

Ook raar, voorheen kon ik onder bluetooth een gepaired device verwijderen, maar die optie lijkt weg te zijn?
Een long press op een bt device die al eens gekoppeld is en ik krijg de optie verwijderen. Op devices in de lijst waar ik nog nooit een verbinding mee gemaakt heb, werkt dat niet uiteraard want het is een lijst met bt apparaten in de buurt waarmee je KAN connecten en tegelijkertijd een lijst met gekoppelde apparaten. :)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:06
Vannacht is de AU geïnstalleerd op m'n 950. Eerste indruk na een uurtje:

- Windows Hello werkt eindelijk logisch (je hoeft niet meer in te loggen via je iris als je telefoon al unlockt is)
- Kan eindelijk pasten via het toetsenbord in Edge
- Kan eindelijk swipe gestures gebruiken in Edge
- Settings en skype tile waren verdwenen van m'n homescreen

Vast nog veel meer verbeteringen maar dit is wat ik zo nu even tegenkom.

[ Voor 7% gewijzigd door Ramon op 17-08-2016 08:21 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Ramon schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:20:
Vannacht is de AU geïnstalleerd op m'n 950. Eerste indruk na een uurtje:

- Windows Hello werkt eindelijk logisch (je hoeft niet meer in te loggen via je iris als je telefoon al unlockt is)
- Kan eindelijk pasten via het toetsenbord in Edge
- Kan eindelijk swipe gestures gebruiken in Edge
- Settings en skype tile waren verdwenen van m'n homescreen

Vast nog veel meer verbeteringen maar dit is wat ik zo nu even tegenkom.
De bug dat de band 2 sneller leeg gaat schijnen ze nog steeds niet op te hebben gelost. Zag ook dat dit dezelfde build is als de fastring.

• PeaceNlove
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

MRE-Inc schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:14:
[...]

Een long press op een bt device die al eens gekoppeld is en ik krijg de optie verwijderen. Op devices in de lijst waar ik nog nooit een verbinding mee gemaakt heb, werkt dat niet uiteraard want het is een lijst met bt apparaten in de buurt waarmee je KAN connecten en tegelijkertijd een lijst met gekoppelde apparaten. :)
Bij mij verschijnen alleen de in de omgeving aanwezige BT devices en niet de eerder gepairde. Mijn JBL en Skoda staan er momenteel niet tussen, terwijl ik vanochtend toch echt mijn Spotify in de auto afspeelde via BT.

• Caelorum
MRE-Inc schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 07:15:
Agenda openen, dan op de elipsis (drie puntjes onderin rechts) Agenda instellingen, iets naar beneden scrollen. [...]
Ah, kijk.. daar gaat het al. Ik heb geen drie puntjes. Ja, in de balk bovenin waar je kan kiezen tussen "today", "work week", enz. maar daar staat alleen "print" onder. Dan heb ik nog de hamburgermenu, maar daar kan ik alleen de agenda's aan en uit zetten en een kleurtje voor kiezen. Andere opties heb ik dus niet. Zeg maar zo:
Afbeeldingslocatie: https://be60iq.bn1304.livefilestore.com/y3mCx5yzG0kd0-qE5B65OLL5WuX0llcsZQonz8Bc1HXk2WSnHpkpLgz-KPw8zs7cKPDFr9zsr3XG1tauzhGG8YvEeb2xWB5g6OwINwIByXLb8W0PQd0gJU58njHimmA4fx-G3wfXqVxteAPbXFtixVnbeOk3xTUwlkpsI0lBs8OV7Y/wp_ss_20160817_0002.png?psid=1

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-11 22:48
GerCor schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:54:
[...]

En die WP8.1 rommel zal dan inderdaad 930 gerelateerd zijn. (niet meer naar kijken GerCor)
Nou, als ik op m'n 650 DS kijk bij Instellingen > Extra's > Geavanceerde info, tik op die grote kop "Lumia Windows 10 (i)" dan kom ik toch nog wel op een "Nu nieuw in Denim" pagina van Microsoft uit. Da's toch zeker wel iets 8.1-achtigs. :9

Verder lijkt het aardig goed te lopen. Zeker sneller.. en ja, de Skype tegel was groter, onderaan terug te vinden. Eens kijken hoe hij zich uit houdt.

• Caelorum
Caelorum schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:45:
[...]
Ah, kijk.. daar gaat het al. Ik heb geen drie puntjes. [....] Andere opties heb ik dus niet. Zeg maar zo:
[afbeelding]
..... .... Blijkt dus dat je de settings NIET krijgt als je de scaling van W10M op zijn kleinst zet op een 950XL (250%). Want wie heeft die settings nou nodig dan? Echt.. die lui bij MS. Waarom in godsnaam zou ik het op de recommended 350% willen hebben waarbij elke letter bijna een halve centimeter groot is?

• janchtw
  • Laatst online: 18-08 13:34
GerCor schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:54:
[...]

Mooi, ook weer opgelost. _/-\o_

Ik zie die WP8.1 rommel niet op m'n 930 maar misschien valt het mij niet op. Ben dus benieuwd in welke functies het zit.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Caelorum schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:54:
[...]

..... .... Blijkt dus dat je de settings NIET krijgt als je de scaling van W10M op zijn kleinst zet op een 950XL (250%). Want wie heeft die settings nou nodig dan? Echt.. die lui bij MS. Waarom in godsnaam zou ik het op de recommended 350% willen hebben waarbij elke letter bijna een halve centimeter groot is?
Haha, ik zat echt al te zoeken waaraan het kon liggen. Dacht dat je wellicht de agenda op een PC open had staan. Daar heb ik ook die puntjes boven in namelijk. Maar er zijn wel meer gemiste kansen. Ik heb net 2 agenda items aangemaakt voor vandaag. Die live tile laat er bij mij maar 1 zien ondanks dat er wel ruimte is voor 2 afspraken op de grote tile. Je kan ook nog de achterkant gebruiken, maar zo slim zijn ze blijkbaar niet :(

Ook even de scaling op 250 gezet en idd, de elipsis zit er dan gewoon niet. Erg slecht.....

[ Voor 5% gewijzigd door MRE-Inc op 17-08-2016 09:08 ]

• GerCor
janchtw schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:58:
[...]

Ik zie die WP8.1 rommel niet op m'n 930 maar misschien valt het mij niet op. Ben dus benieuwd in welke functies het zit.
Instellingen >> Extra's >> Scherm
Instellingen >> Extra's >> Spraakactivering

----

Bonuskaart en Airmiles toegevoegd aan portemonnee. Omdat het kan. :P
PeaceNlove schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:04:

Ik kan de app Gadgets helemaal niet meer vinden, en dus ook niet meer openen. Als ik kijk naar de lijst in de store naar apps die zijn aangepast staat Gadgets daar wel tussen maar in mijn applijst niet.

[ Voor 44% gewijzigd door GerCor op 17-08-2016 09:18 ]

• coenox
GerCor schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:11:
[...]

----

Bonuskaart en Airmiles toegevoegd aan portemonnee. Omdat het kan. :P

[...]
OK. Nu wordt (ben) ik oud geloof ik. Ik loop nog met een echte portemonnee die zwanger is van de pasjes. Hoe dan?

• GerCor
coenox schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:30:
[...]

OK. Nu wordt (ben) ik oud geloof ik. Ik loop nog met een echte portemonnee die zwanger is van de pasjes. Hoe dan?
Door portemonnee te openen en de streepjescode te scannen. Komt niet een mooi plaatje van de kaarten te voorschijn, dat is dan wel weer jammer.

Nog iets: ik heb een SMA omvormer - voor mijn zonnepanelen. Normaal als ik met bluetooth connect dan gaat er blauw lampje op de omvormer branden. Nu is de verbinding er wel maar het blauwe lampje blijft uit.

NB: zo oud ben je nog niet want dan had je op school vast geleerd dat wanneer je niet weet of iets met een 'd' of 'dt' moet worden geschreven je het werkwoord vervangt door bijvoorbeeld lopen. Dat deed je in de tweede zin al. Nu loop (ben) ik oud geloof ik. Maakt verder niet uit hoor maar voor iemand zoals ik, die al oud is, vallen dit soort zaken gelijk op.

[ Voor 23% gewijzigd door GerCor op 17-08-2016 09:49 ]

• coenox
GerCor schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:42:
[...]

Door portemonnee te openen en de streepjescode te scannen. Komt niet een mooi plaatje van de kaarten te voorschijn, dat is dan wel weer jammer.
Bij mij werkt dat niet, Hij wil alleen maar - mij onbekende- kaarten uit de store halen.

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:17

Wailing_Banshee

You're Next

Wat ik trouwens wel vervelend vind, is dat hij blijkbaar een heleboel settings gereset heeft. Ik heb een tering hekel aan geluidjes en had dus overal de notificatie geluiden uitgezet. Die stonden dus allemaal weer aan. Mijn glance instellingen stonden ook niet meer zoals ik ze ingesteld had...
coenox schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:53:
[...]

Bij mij werkt dat niet, Hij wil alleen maar - mij onbekende- kaarten uit de store halen.
Ik zag dat er een update voor de wallet was, nu kan ik gewoon een barcode scannen zonder extra apps.

[ Voor 34% gewijzigd door Wailing_Banshee op 17-08-2016 09:57 ]

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

In de update is de 'Kids corner' verdwenen. Microsoft adviseert de 'Apps corner' hiervoor nu te gebruiken, maar ik zie niet meer de mogelijkheid de 'Apps corner' toe te voegen aan het startscherm.

Zie ik iets over het hoofd?

Update:
Laat maar, gevonden. Stond al op start scherm. Twee keer daar plaatsen is wat overdreven... 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door weid1374 op 17-08-2016 10:45 ]

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:31
Kunnen we nu onderhand al een PDF printen? Nog steeds niet geloof ik, wat een hopeloos OS dit Windows Mobile.....

• vali
MrDirect schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:56:
Kunnen we nu onderhand al een PDF printen? Nog steeds niet geloof ik, wat een hopeloos OS dit Windows Mobile.....
Dat kan al 2 jaar ofzo . Misschien meer onderzoek naar moeten doen?

[ Voor 21% gewijzigd door vali op 17-08-2016 10:03 ]

• dafz0r
  • Laatst online: 16-11 21:57
ik ben er net achter gekomen dat wanneer ik sync met Windows 7, dat mijn videos niet meer in de camera roll directory komen. Ik kan ze zelfs niet meer van mijn SD kaart kopieren naar mijn HD. Ik kan ze wel nog afspelen via windows 7 wanneer ik naar mijn telefoon browse

iemand dit al tegengekomen en opgelost?

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Punkrocker

Mostly harmless

kruila schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:02:
Volgens mij loopt het verjaardagscadeautje van MS nu binnen (10.0.14393.67)
Ik zit nog op 10.0.10586.545 maar mijn 640 kan geen updates vinden?

"What do you get if you multiply six by nine..."

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:31
vali schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:02:
[...]

Dat kan al 2 jaar ofzo . Misschien meer onderzoek naar moeten doen?
Heb je het geprobeerd? Werkt niet, al 2 jaar niet. En je kan printen vanuit Word, je kan printen vanuit Excel, maar PDf vanuit Edge is onmogelijk. Ook al heb je de HP AIO..... Zelfs de beta van HP heb ik geprobeerd, werkt gewoon niet.

Probeer eens een PDF te printen die naar je email is gestuurd? Good luck!
(En wel in beetje nette kwaliteit, want er is een app, maar als die print is het wazig)

[ Voor 14% gewijzigd door MrDirect op 17-08-2016 10:13 ]

• GerCor
Punkrocker schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:08:
[...]

Ik zit nog op 10.0.10586.545 maar mijn 640 kan geen updates vinden?
Ik las gisteravond op Windows Central dat er een update uitgerold was. Dus ....ik naar instellingen .... was de update al binnen, hoefde alleen nog maar toestemming te geven om te installeren.

• vali
MrDirect schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:12:
[...]

Heb je het geprobeerd? Werkt niet, al 2 jaar niet. En je kan printen vanuit Word, je kan printen vanuit Excel, maar PDf vanuit Edge is onmogelijk. Ook al heb je de HP AIO..... Zelfs de beta van HP heb ik geprobeerd, werkt gewoon niet.

Probeer eens een PDF te printen die naar je email is gestuurd? Good luck!
(En wel in beetje nette kwaliteit, want er is een app, maar als die print is het wazig)
Moet zeggen dat het paar builds geleden is dat ik voor het laatst geprint heb, toen werkte het nog wel. Het printen van een pdf van een mailtje die ik heb ontvangen heb ik nog niet uitgeprobeerd.

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Punkrocker

Mostly harmless

GerCor schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:14:
[...]

Ik las gisteravond op Windows Central dat er een update uitgerold was. Dus ....ik naar instellingen .... was de update al binnen, hoefde alleen nog maar toestemming te geven om te installeren.
Even geduld dus dan maar...
Hij doet het gelukkig nog prima 8)

"What do you get if you multiply six by nine..."

• stevens20
  • Laatst online: 09:49
Let even op, ik moest na de update mijn offline mappen weer opnieuw downloaden! Kan zijn dat hij het automatisch doet wanneer je op WiFi zit.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• GerCor
stevens20 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:18:
Let even op, ik moest na de update mijn offline mappen weer opnieuw downloaden! Kan zijn dat hij het automatisch doet wanneer je op WiFi zit.
Waarom denk je dat? Kaarten weet helemaal niet welke kaarten je wilt downloaden. Trouwens, na elke hard reset (zonder back-up) moet je de kaarten opnieuw installeren.

• vali
GerCor schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:19:
[...]

Waarom denk je dat? Kaarten weet helemaal niet welke kaarten je wilt downloaden. Trouwens, na elke hard reset (zonder back-up) moet je de kaarten opnieuw installeren.
Tja, bij mij hoefde ik de kaarten helemaal niet opnieuw te downloaden.

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Heb de update net op mijn Lumia 532 geïnstalleerd, mooie verbeteringen, vooral het Action Center. Verder valt mij op dat apps sneller starten, het opstartscherm verschijnt veel sneller.

• vali
Ook iets totaal niet onbelangrijk. Waarom iser nog geen FP gemaakt door tweakers crew? Is de update voor WM opeens niet meer belangrijk ofzo?

• stevens20
  • Laatst online: 09:49
GerCor schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:19:
[...]

Ik had een lijstje staan met mappen die ik eerder al had gedownload. Vandaar de aanname.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• Swerfer
Caelorum schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 07:07:
[...]

Regional format mag op Dutch (Netherlands) staan hoor.
Thanks, had ik nog niet geprobeerd...

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Komt deze AU nu automatisch als ik de Upgrade Advisor installeer? Ik wil natuurlijk meteen de goede versie.
Want hij komt niet automatisch op mijn L830 zonder die Upgrade Advisor app...

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

• vali
daffie82 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:30:
Komt deze AU nu automatisch als ik de Upgrade Advisor installeer? Ik wil natuurlijk meteen de goede versie.
Want hij komt niet automatisch op mijn L830 zonder die Upgrade Advisor app...
Ja, misschien zijn er wel paar tussen updates voordat je op de laatste uit komt.
Pagina: 1 ... 87 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M