Dan heb jij nog niet de update gehad van de Kaarten app. Ik heb het net geprobeerd op de Lumia 930 van mijn vriendin die nog de oude kaarten app heeft, die jij waarschijnlijk ook nog hebt. Als ik dan de route invoer die op mijn 950xl geen alternatieve route geeft, dan krijg ik op de lumia 930 met oude app ook geen alternatieve route tenzij ik op de back toets druk. Dan krijg je in de oude app idd de alternatieve routes te zien, maar in de nieuwe app dus niet.vali schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:52:
[...]
Nee je moet niet op routebeschrijving drukken, alleen op je favoriet
XBL: MRE Inc
Die betaalautomaten staan hier al overal waarmee je via nfc kunt betalen. NL banken kennende zal dat wel weer jaaaaren duren en dan natuurlijk eerst voor iOS en Android.Martinspire schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:50:
Hmm: Wallet 2.0 with NFC Tap to Pay is now rolling out to Windows 10 Mobile Fast Ring (US only)
Niet heel verbazingwekkend is dat NL natuurlijk geen enkele ondersteuning heeft, maar het zou fijn zijn als alle banken en CC maatschappijen snel ondersteuning bieden. Mn pasje doet het namelijk niet altijd even goed
XBL: MRE Inc
En je toestel moet ook nog eens HCE geschikt zijn. En dat is mijn 930 niet.Martinspire schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:50:
Hmm: Wallet 2.0 with NFC Tap to Pay is now rolling out to Windows 10 Mobile Fast Ring (US only)
Niet heel verbazingwekkend is dat NL natuurlijk geen enkele ondersteuning heeft, maar het zou fijn zijn als alle banken en CC maatschappijen snel ondersteuning bieden. Mn pasje doet het namelijk niet altijd even goed
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
PrutserGerCor schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 17:32:
[...]
En je toestel moet ook nog eens HCE geschikt zijn. En dat is mijn 930 niet.
Het suffe is dat ik altijd Fast-ring draaide, totdat W10m uitkwam voor mijn L640 toen ben ik terug gegaan naar Production.hjs schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:00:
[...]
Bij de laatste (2 of 3 ) fast-builds staat er weer een mooi scherm.
[afbeelding]
Nu lopen de updates van Windows netjes in de pas met Production, maar deze store en ook de nieuwe kaarten app heb ik dus echt al een aantal weken
Denk dat ik maar een keer een volledige reset ga doen, hopen dat met het uitkomen van de Anniversary de WDRT ook bijgewerkt wordt.
Verwijderd
PFers? Geef bij de IT afdeling maar aan dat SharePoint er alweer even is.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:43:
Weet iemand een manier om public folders van je zakelijke mail via w10m te benaderen?
Verwijderd
Geen enkele? Ze zijn net begonnen. Je had serieus toch niet verwacht dat eerst met NL begonnen wasMartinspire schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:50:
Ben al blij dat het er is. Al zal ik het niet gebruiken denk ik.
Dit gebeurt trouwens altijd als je onlangs muziek/geluid hebt afgespeeld. Is er een manier om ervan af te komen?
Screenshot
Verwijderd
Even in de store naar een "stop music" app zoeken.FreshM schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:22:
Het viel me al eerder op in Windows 10 Mobile, maar nu begin ik het vervelend te vinden. Afgelopen zondag heb ik via TuneIn Radio naar een uitzending geluisterd. Steeds als ik het geluidsvolume aanpas, dan verschijnt er een scherm waarmee ik de uitzending klaarblijkelijk kan hervatten, maar dat wil ik niet. (Zie screenshot).
Dit gebeurt trouwens altijd als je onlangs muziek/geluid hebt afgespeeld. Is er een manier om ervan af te komen?
Screenshot
Ik heb de app gezocht in de store, maar dat ga ik niet doen. Ik zal het melden met de feedback app. Dit hoor je gewoon netjes in het besturingssyteem te kunnen doen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:27:
[...]
Even in de store naar een "stop music" app zoeken.
Een reboot deed wonderen. Dat ik daar niet eerder aan dacht!
Dit is al zo sinds WP7.0. Dat gaat echt niet meer veranderenFreshM schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:36:
[...]
Ik heb de app gezocht in de store, maar dat ga ik niet doen. Ik zal het melden met de feedback app. Dit hoor je gewoon netjes in het besturingssyteem te kunnen doen.
Een reboot deed wonderen. Dat ik daar niet eerder aan dacht!
Ik vind het juist handig, dat je nooit door een irritante app af te sluiten (er dus een teveel afsluit) muziek hebt die stopt...Caelorum schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:38:
[...]
Dit is al zo sinds WP7.0. Dat gaat echt niet meer veranderenHet is zelfs by design dat je de muziek verder kan spelen nadat de app is afgesloten.
3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)
Dat kan soms handig zijn. Ik gebruik Windows pas sinds 7 maanden op mijn telefoon en ben er voor de rest tevreden mee. Meer dán!Caelorum schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:38:
[...]
Dit is al zo sinds WP7.0. Dat gaat echt niet meer veranderenHet is zelfs by design dat je de muziek verder kan spelen nadat de app is afgesloten.
Inderdaad, na een paar uur verdwijnt het gewoon. Prima dus imo.barta123 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:41:
[...]
Ik vind het juist handig, dat je nooit door een irritante app af te sluiten (er dus een teveel afsluit) muziek hebt die stopt...Maar volgens mij gaat het na enige tijd weg, dat is in ieder geval wat ik ervaar
ik blijf het namelijk niet de hele middag nog zien, voorheen wel langer dan nu, toen W10M just a big bug was...
Ook zo'n slimmigheidje: stel je luistert muziek via Groove ofzoiets, en je rukt je oortjes eruit: muziek stopt gewoon.
People as things, that’s where it starts.
Dat geldt voor elke manier van audio die je afspeelt op je apparaat, maar ook dit is niets unieks... Dat doet elke Android-telefoon ook! Neemt niet weg dat ik het donkere thema vele malen meer apprecieer dan zo'n witte TL-buisRobinHood schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:44:
[...]
Inderdaad, na een paar uur verdwijnt het gewoon. Prima dus imo.
Ook zo'n slimmigheidje: stel je luistert muziek via Groove ofzoiets, en je rukt je oortjes eruit: muziek stopt gewoon.
3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)
Ik moet zeggen dat toen ik dit de eerste keer in een stille ruimte deed toch wel eventjes hoopte dat dit ook zo was. Kwam namelijk van iPhone en wist dat het daar wel werkte. Hier gelukkig ook!RobinHood schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:44:
[...]
Inderdaad, na een paar uur verdwijnt het gewoon. Prima dus imo.
Hoe is jouw ervaring met een 950 eigenlijk t.o.v. een iPhone? Ik zat namelijk net nog even op The Verge (I know, iVerge ligt voor de hand), maar het gezeik op het niet upgraden van 8.1 naar 10 van oude flagships wat MS heeft gedaan heeft een hoop doen opwaaien daar... Dus ik ben wel benieuwd hoe jij die stap in een andere richting ervaart...Alphyraz schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:51:
[...]
Ik moet zeggen dat toen ik dit de eerste keer in een stille ruimte deed toch wel eventjes hoopte dat dit ook zo was. Kwam namelijk van iPhone en wist dat het daar wel werkte. Hier gelukkig ook!
Ikzelf heb ook een 920 gehad, maar niet het idee gehad dat hij iets ging missen, omdat hij de update naar 10 niet kreeg (ik moet heel eerlijk zijn, ik ben na 2 jaar echt wel toe aan iets nieuws, dus het interesseert me bar weinig
Mijn oude android dacht daar jaren geleden toch echt anders overbarta123 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:50:
[...]
Dat geldt voor elke manier van audio die je afspeelt op je apparaat, maar ook dit is niets unieks... Dat doet elke Android-telefoon ook! Neemt niet weg dat ik het donkere thema vele malen meer apprecieer dan zo'n witte TL-buis
Ben overigens ook heel blij met de update voor MS Maps, is echt vele malen beter dan het al was.
MS kan het wel
People as things, that’s where it starts.
Yup, ik heb ook een Memopad HD7 die al jaren op Android 4.xxx hangt, maar ook een oude Xperia telefoon, die bij Android 2.1 al strandde... Daarom heb ik ook die Z5C gekocht, omdat ik wel benieuwd was naar hoe het nu staat met Android, maar ook of het echt zo slecht gesteld is met Windows 10 Mobile.RobinHood schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:55:
[...]
Mijn oude android dacht daar jaren geleden toch echt anders over![]()
Ben overigens ook heel blij met de update voor MS Maps, is echt vele malen beter dan het al was.
MS kan het wel
Ondanks het gezever over 'hamburger-menu's' ervaar ik die helemaal niet als zo slecht, leuk dat 8.1 van die enorme titels en zwarte gaten had bovenaan apps, maar voegde dat wat toe? Volgens mij niet... 10 heeft nog steeds swype-gestures, met de minder belangrijke functies verstopt in het burgertje
Zo fantastisch als die brommende mensen 8.1 vonden, zij die 10 nu afzeiken, heb ik het nooit gevonden... Kinda strange eh?
Haha, leuk. Maar ik zie Nederlandse banken er toch niets mee doen, dus echt nodig heb ik het niet.
Maar de nieuwe versie Kaarten is toch een dikke tegenvaller t.o.v. de vorige versie. Ik vond die blokjes met de tijden veel mooier dan nu onderin het scherm. En waar ik helemaal een hekel aan heb is als tekst buiten het scherm valt. Ik heb mij toestel in portretmodus staan. Nog niet getest op snelwegen met meerdere rijstroken want dat gaf de vorige versie ook mooi aan. Zal wel even wennen zijn maar ik zie niet in wat dit nou beter is t.o.v. de vorige versie.
[ Voor 49% gewijzigd door GerCor op 22-06-2016 03:31 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Oh, ik ben dus niet de enige met dit probleemhansie_k schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:37:
Ff wat vervelends met Edge op m'n L830.
Zojuist een pagina geopend in een nieuwe tab, en als ik op de knop links onder druk vaan alle tab's loop Edge compleet vast, en wordt die afgesloten na een x aantal seconden.
Ik heb de browser geschiedenis al gewist, telefoon uit/aan gezet....kan ik nog iets anders doen?
Wat was de toetsencombo ook-al-weer voor een semi-harde reset?
Sinds vanochtend heb ik het ook op m'n L950, en een soft reset (of 2) hebben het ook nog niet verholpen.
Ik kan totaal niet meer bij m'n tabs venster, iemand enig idee?
Geen insider versie, gewoon laatste update vanuit de release ring.
Alvast bedankt.
Ik vind het tegenwoordig voornamelijk anders. Technisch gezien is W10M gewoon stukken beter en *sommige* features zijn beter uitgewerkt. Sommige andere features zijn alleen nog niet op het niveau dat het was met WP8.1 of zijn er inmiddels uitgehaald. De apps zijn over het algemeen wel van betere kwaliteit overigens, dus overall ben ik er best tevreden mee, maar het is ook weer niet zoveel beter dan het was met WP8.1.barta123 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:58:
[...]
Zo fantastisch als die brommende mensen 8.1 vonden, zij die 10 nu afzeiken, heb ik het nooit gevonden... Kinda strange eh?Ik zie 10 juist als een énorme verbetering. Behalve de stabiliteit die ik in maand 1 t/m 5 nooit heb ervaren met mijn 950
Ik moet zeggen dat ik zowel voordelen als nadelen heb ontdekt. Wat ik bij Apple heel fijn vond is dat ze altijd de nadruk leggen op privacy, dat zie je ook in hun presentaties terug. Ze zijn heel transparant over hoe ze met data omgaan en je kunt praktisch alles met een iPhone zonder iCloud te gebruiken. Daar ben ik bij Microsoft wat minder over te spreken. Ik vind het bijvoorbeeld ronduit belachelijk dat er niet gewoon een tool is om back-ups te maken maar dat dat perse via OneDrive moet. Ik hou zelf totaal niet van de cloud en heb dan ook zoveel mogelijk van dit soort dingen uitgezet.barta123 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:54:
[...]
Hoe is jouw ervaring met een 950 eigenlijk t.o.v. een iPhone? Ik zat namelijk net nog even op The Verge (I know, iVerge ligt voor de hand), maar het gezeik op het niet upgraden van 8.1 naar 10 van oude flagships wat MS heeft gedaan heeft een hoop doen opwaaien daar... Dus ik ben wel benieuwd hoe jij die stap in een andere richting ervaart...
Ikzelf heb ook een 920 gehad, maar niet het idee gehad dat hij iets ging missen, omdat hij de update naar 10 niet kreeg (ik moet heel eerlijk zijn, ik ben na 2 jaar echt wel toe aan iets nieuws, dus het interesseert me bar weinig)... Mijn 950 had ik immers al in bezit voordat de officiële review hier op Tweakers werd gepubliceerd (en dus de negatieve reviews online kwamen
)
Privacy komt op iPhone gewoon heel nadrukkelijk naar voren en dat ervaar ik bij Windows wat minder. Het kan allemaal bijna net zo goed beschermd worden als op iOS maar daarvoor moet je wel net wat meer moeite doen.
Wat stabiliteit betreft vond ik iOS wel stabieler en soms wat sneller aanvoelen, terwijl deze wel op mindere hardware draait. Windows 10 crasht heel af en toe en dat zijn slordige foutjes.
Touch ID van Apple werkt naar mijn mening vele malen beter en sneller dan de irisscanner van Microsoft.
Qua OS is het wel even wennen. Je drukt opeens linksonder om terug te gaan i.p.v. linksboven en het startscherm werkt gewoon totaal anders. Verder vind ik de UI fris, modern en strak - weinig op aan te merken.
De apps zijn natuurlijk altijd al een ding geweest bij Windows (Mobile) en het is vervelend dat er echt een hoop niet te vinden zijn. Denk alleen al aan KLM, TUI, NS, ING (die heeft geen fatsoenlijke app), OpenVPN en ga zo maar door. Maar daar kan Microsoft niets aan doen.
Even snel een notitie of herinnering instellen is er niet bij. Op iOS vond ik het zo makkelijk dat je gewoon een simpele notitie kon maken die niet direct in de cloud gezogen wordt en dat je simpel een herinnering kon instellen. Hier moet dat weer perse via respectievelijk OneNote en Outlook Agenda. Dat is gewoon niet handig.
Sommige dingen vind ik echt ontzettend onhandig en slordig gedaan, zoals dat je niet eens een geluid van een wekker kunt uitproberen als je geluid uitstaat (hiervoor moet je eerst je geluid aanzetten), je kunt niet direct de release notes zien in de Store door op een app te tikken en de beschrijving en release notes lopen vaak achter op de packages waardoor je release notes eigenlijk nooit te zien krijgt omdat je niet van alle apps gaat onthouden dat ze zijn bijgewerkt en dat je de release notes nog moet lezen. Ik vind het ook totaal onhandig dat je niet kunt zien wanneer apps voor het laatst zijn bijgewerkt en op welk versienummer ze nu zitten.
Nog zoiets. Je kunt door vanaf de bovenkant naar beneden te vegen een hoop van die toggles overzetten en zelf indelen (bedankt Microsoft, hier kan Apple nog wat van leren!), maar als je dan vervolgens op Stiltetijd tikt kom ik bij een uitgeschakelde Cortana-functie zonder enige uitleg.
Dan nu de voordelen
Het grote voordeel van Windows vind ik het ontwikkelen. Je hebt gewoon lekker Visual Studio, je betaalt eenmalig ~€15 en je kunt je apps in de Windows Store kwijt.
Het aansluiten via USB is ronduit ideaal zonder dat je met gedoe van iTunes zit en je kunt zo je muziek en foto's op je telefoon zetten.
Dan nog een hoop andere leuke dingen die ik ontzettend vet vind van m'n Lumia die ik op m'n iPhone niet had:
Draadloos opladen vind ik ontzettend vet en ik heb ook een draadloze oplader van IKEA in m'n nachtkastje gebouwd. NFC is leuk maar je kunt er nog niet zo heel veel mee.
De prijs. Je betaalt nu onderhand nog zo'n €400 voor een 950 met maar liefst 32GB opslagcapaciteit. Voor een iPhone betaal je bijna het dubbele. Dat is werkelijk van de zotte.
Continuum is heel gaaf. Paar keer geprobeerd en ik ben heel erg onder de indruk van hoe het werkt.
Het scherm is ontzettend mooi, maar slurpt wel batterij helaas.
Al met al ben ik tevreden maar ik sluit niet uit dat ik ooit weer terugga naar iPhone. Ik heb 6 jaar een iPhone gehad en vond het ook wel eens tijd voor wat anders.
[ Voor 15% gewijzigd door Alphyraz op 22-06-2016 17:57 ]
Cloud backups zijn toch juist ideaal? Je hoeft jezelf niet met backups bezig te houden, ze zijn encrypted opgeslagen en herstellen is zo simpel als even inloggen.Alphyraz schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 17:45:
[...]
Ik moet zeggen dat ik zowel voordelen als nadelen heb ontdekt. Wat ik bij Apple heel fijn vond is dat ze altijd de nadruk leggen op privacy, dat zie je ook in hun presentaties terug. Ze zijn heel transparant over hoe ze met data omgaan en je kunt praktisch alles met een iPhone zonder iCloud te gebruiken. Daar ben ik bij Microsoft wat minder over te spreken. Ik vind het bijvoorbeeld ronduit belachelijk dat er niet gewoon een tool is om back-ups te maken maar dat dat perse via OneDrive moet. Ik hou zelf totaal niet van de cloud en heb dan ook zoveel mogelijk van dit soort dingen uitgezet.
Klopt, bij heel veel dingen heb je al snel het idee dat het verstoppeld is.Privacy komt op iPhone gewoon heel nadrukkelijk naar voren en dat ervaar ik bij Windows wat minder. Het kan allemaal bijna net zo goed beschermd worden als op iOS maar daarvoor moet je wel net wat meer moeite doen.
Dat ligt eraan wie je het vraagtWat stabiliteit betreft vond ik iOS wel stabieler en soms wat sneller aanvoelen, terwijl deze wel op mindere hardware draait. Windows 10 crasht heel af en toe en dat zijn slordige foutjes.
Nou ja in principe kan je gemakkelijk via Cortana een reminder aanmaken. Op de nieuwe versie die in Juli uitkomt kan je, mits je display taal op Engels staat, Cortana aanzetten onafhankelijk van je regio.Even snel een notitie of herinnering instellen is er niet bij. Op iOS vond ik het zo makkelijk dat je gewoon een simpele notitie kon maken die niet direct in de cloud gezogen wordt en dat je simpel een herinnering kon instellen. Hier moet dat weer perse via respectievelijk OneNote en Outlook Agenda. Dat is gewoon niet handig.
De meeste (first party) UWP apps hebben een 'popup' bij startup waarin de changelog beschreven staat. Bij andere kan je vaak via de settings wel een 'whats new' optie vinden. Maar dat geheel ter zijdeje kunt niet direct de release notes zien in de Store door op een app te tikken en de beschrijving en release notes lopen vaak achter op de packages waardoor je release notes eigenlijk nooit te zien krijgt omdat je niet van alle apps gaat onthouden dat ze zijn bijgewerkt en dat je de release notes nog moet lezen.
Dat komt in Juli met de nieuwe W10M update. Versienummers, lijst van laatst geupdate apps en notificaties wanneer apps geupdate zijn.Ik vind het ook totaal onhandig dat je niet kunt zien wanneer apps voor het laatst zijn bijgewerkt en op welk versienummer ze nu zitten.
Mooi om te horenAl met al ben ik tevreden maar ik sluit niet uit dat ik ooit weer terugga naar iPhone. Ik heb 6 jaar een iPhone gehad en vond het ook wel eens tijd voor wat anders.
Patient gamer
OK, heeft zichzelf opgelost na een paar uurnick_haak schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:17:
[...]
Oh, ik ben dus niet de enige met dit probleem
Sinds vanochtend heb ik het ook op m'n L950, en een soft reset (of 2) hebben het ook nog niet verholpen.
Ik kan totaal niet meer bij m'n tabs venster, iemand enig idee?
Geen insider versie, gewoon laatste update vanuit de release ring.
Alvast bedankt.
Soft reset heeft niet geholpen, maar een tijdje later werkt alles weer zoals het hoort
Het zal wel haha
Tjonge jonge, wat gaat mijn telefoon snel leeg. (Lumia 1520)
Al gekeken welke apps er relatief veel accu verbruiken?Berlinetta schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:33:
Ervaring van Windows wordt er minder op.
ps: mijn Lumia 930 accuduur is inmiddels zo'n 1,5uur van de lader af
[ Voor 34% gewijzigd door blmp op 22-06-2016 22:20 . Reden: typo ]
Patient gamer
Hier op mn L830; om 6:00 van de lader, nu nog 48%.Berlinetta schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:33:
Ervaring van Windows wordt er minder op.
Een hoop Twitter, Whatsapp en Edge vandaag (was rustig op de zaak.. ) in de pauze nog muziek geluisterd.
Qua accu duur weinig te klagen...
Heb wel een hoop "uit" staan op de achtergrond.
System: 31,5%
Display 63,2%
Wifi 5,1%
In Use: 93,9%
Background: 6,1%
Nog 12 uur zo ie moeten uit houden...
@hxk-clan ; is de accu in 1,5 uur leeg, of begrijp ik je verkeerd...?
Wil InsiderFast proberen op m'n L830, maar ben nog een beetje huiverig.
[ Voor 8% gewijzigd door hansie_k op 22-06-2016 20:12 ]
Live from Denmark
En drie keer raden wat ze aangeven als grootste probleem bij die lumia's Het batterij verbruik.
Goede nieuws is dat ze er actief mee bezig zijn om een oplossing te zoeken.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Tja, had t gelezen.GiLeX schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:30:
Er is nog een probleem met enkele oudere lumia's zoals de 830/930 en andere met gelijkwaardige soc's.
En drie keer raden wat ze aangeven als grootste probleem bij die lumia's Het batterij verbruik.
Goede nieuws is dat ze er actief mee bezig zijn om een oplossing te zoeken.
Vind de opmerking "oudere" een beetje raar...
Zooooo oud zijn ze nou ook weer niet, de 830 heeft zelfs geen opvolger, en de 930 slechts 1.
Het zijn geen toestellen van 3 generaties terug ofzo.
Ben bang dat ze zich op die manier een beetje in willen dekken, mochten ze het niet goed krijgen..."het zijn toch oudere toestellen"
Live from Denmark
Edge en WhatsApp.blmp schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:35:
[...]
Al gekeken welke apps er relatief veel acuu verbruiken?
ps: mijn Lumia 930 accuduur is inmiddels zo'n 1,5uur van de lader af. Al is dat op insider builds.
Ik sluit Edge regelmatig...
Je telefoon wordt iets sneller, maar een hoop instabieler, en de accuduur gaat ook flink achteruit. Ik ben na een paar dagen weer naar productie build gegaan op mijn 830.hansie_k schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:09:
[...]
Wil InsiderFast proberen op m'n L830, maar ben nog een beetje huiverig.
Edge in achtergrondtaken uitzetten? Misschien dat dat helpt.Berlinetta schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:07:
[...]
Edge en WhatsApp.
Ik sluit Edge regelmatig...
Hij gebruikt veel op de voorgrond.Stravincy schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:10:
[...]
Edge in achtergrondtaken uitzetten? Misschien dat dat helpt.
En achtergrond is heel weinig
Minder internetten een ideeBerlinetta schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:24:
[...]
Hij gebruikt veel op de voorgrond.
En achtergrond is heel weinig
Is het knipperen van het scherm nog steeds aanwezig bij dr fastring?jodeltje schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:10:
[...]
Je telefoon wordt iets sneller, maar een hoop instabieler, en de accuduur gaat ook flink achteruit. Ik ben na een paar dagen weer naar productie build gegaan op mijn 830.
Live from Denmark
Helaas wel.hansie_k schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:24:
[...]
Is het knipperen van het scherm nog steeds aanwezig bij dr fastring?
[ Voor 99% gewijzigd door jodeltje op 23-06-2016 19:50 ]
Balen...daar hoef ik het dus niet voor te doen.
Ik wacht nog wel ff een nieuwe build af, ook vanwege het verbruik.
Live from Denmark
Bedoel je met het knipperen van het scherm dat, wanneer er bijvoorbeeld bij Twitter een gifje of filmpje getoond wordt het lockscreen geactiveerd wordt?hansie_k schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:24:
[...]
Is het knipperen van het scherm nog steeds aanwezig bij dr fastring?
Nee, het scherm gaat een fractie van een seconde, en soms iets langer, op zwart, en springt dan weer aan.VAnTurenhout schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:48:
[...]
Bedoel je met het knipperen van het scherm dat, wanneer er bijvoorbeeld bij Twitter een gifje of filmpje getoond wordt het lockscreen geactiveerd wordt?
99% van de keren dat t gebeurt, wel in de Twitter app ja...al gebruik ik MeTweets.
Live from Denmark
Ik denk dat we dan wel over soort van hetzelfde praten ja. Ik moet altijd snel doorscrollen bij twitter, dan gaat het goed. Als ik dan weer trug naar boven scroll kan ik wel zonder problemen dat gifje/filmpje bekijken.hansie_k schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:13:
[...]
Nee, het scherm gaat een fractie van een seconde, en soms iets langer, op zwart, en springt dan weer aan.
99% van de keren dat t gebeurt, wel in de Twitter app ja...al gebruik ik MeTweets.
{ Hoe jammer is het dat de 950's niet met deze versie zijn uitgebracht een maand of 6 terug .. }
Hoewel het beschamend is een telefoon met een dergelijke hoeveelheid bugs uit te brengen, vind ik dat de progressie van het herstel uitstekend is! Ik heb genoeg Android apparaten gehad, die bij introductie bugs hadden (of een trage camera-app, Z5 ahem). Dat wordt vaak niet verholpen!
Is dit omdat die met bleutooth verbonden is?
+ al een oplossing voor die "searchterms" dat je altijd moet wissen als je de browser opent om iets
te zoeken...?
hoe zoeken jullie nu muziek op die op de radio afspeeld? alsook QR? (vermits dit ervoor onder het vergrootglas stond.
Bedankt alvast!
Ik heb wel een ander probleempje. Het gebruik van tabs is nu in Edge bijna onmogelijk. Als ik het tabs knopje aanraak, lijkt 'ie te bevriezen. Ook het afsluiten van Edge met behulp van de terugknop werkt heel langzaam. Dit is sinds de update naar .420 gekomen. Daarvoor nooit gehad.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
[ Voor 3% gewijzigd door picardo op 24-06-2016 21:05 ]
Muziek zoeken? Shazam... Maar nu mijn telefoon op Engels staat, kan dat ook met Cortana (komt met anniversary update naar Nederland, weliswaar in het Engels, maar het zal werken)XYRIS schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:41:
Weet iemand waarom de gsm gek geluidje maakt als die neerligt in m'n auto, en ik krijg bericht.
+ al een oplossing voor die "searchterms" dat je altijd moet wissen als je de browser opent om iets
te zoeken...?
hoe zoeken jullie nu muziek op die op de radio afspeeld? alsook QR? (vermits dit ervoor onder het vergrootglas stond.
Bedankt alvast!
QR-codes? QR-code scanner, zelf gebruik ik QR-Scanner RS, waar ik voorheen NeoReader gebruikte, maar NeoReader had er geen zin meer in!
Gebruik.je Cortana?XYRIS schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:41:
Weet iemand waarom de gsm gek geluidje maakt als die neerligt in m'n auto, en ik krijg bericht.
te zoeken...?
Bedankt alvast!
Als je haar oproept vanuit je lockscreen(!) staan er rechts boven muzieknootjes...daar herkent ze de muziek mee.
QR code scannen is volgens mij compleet verdwenen, behalve dan met een losse app.
Gek genoeg luistert ze niet naar muziek als je op een ander moment Cortana oproept...
Live from Denmark
Zou me niks verbazen als is aangeraden het mail-account te verwijderen en opnieuw te installeren?picardo schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 20:56:
Het is al een keer voorbij gekomen maar ik kan het even niet vinden . Bij mijn mail app blijft nu een 1 ongelezen mail staan en ik krijg het niet meer weg en is niet live meer . Soft reset gedaan en alles . Hoe krijg ik dat weer goed .
Idd was mij ook opgevallen. Ik dacht dat het misschien komt omdat er maar weinig contacten een afbeelding hebben waardoor de random profielfotootjes toevallig altijd de zonder-foto contacten zijn.richdb schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:11:
Personen (people) app toont helemaal geen foto's meer in de live-tegel? Iemand idee hoe dit kan, en hoe je dit weer gefixed krijgt? Bij de instellingen al van alles geprobeerd, maar er komen geen foto's. (Microsoft Contacten 10.0.10812.0) (Windows 10 .420)
Testing, one, two ...
Hier ook hoor, alleen heb ik de personentegel op klein. Hoef ze niet te zien.hardware-lover schreef op zondag 26 juni 2016 @ 01:25:
Met de .420 build doet die live tile het nog prima hier, dus het probleem is er niet voor iedereen. Niet alle rondjes zijn gevuld, maar ik heb ook niet van elk contact een afbeelding.
De tegel doet het overigens prima om mijn 830 op .420.
Degelijke oplossing; klikInverted_World schreef op zondag 26 juni 2016 @ 14:33:
Hoi! Misschien is er hier iemand die weet hoe het werkt. Bij WP8.1 kon je door de telefoon in batterijbesparingsstand de lichtjes van je knoppen uitzetten. Dit gebruikte ik erg veel bij het lezen van e-books. Bij Windows 10 werkt dit niet. Als ik dan bijvoorbeeld in bookviser de brightness op zn laagst zijn de lampjes dusdanig fel dat het heel onprettig leest. Iemand een idee hoe je dit uit kunt zetten? Echt heel irritant.
Testing, one, two ...
Daar had ik alleen last van bij de Redstone builds die nog in Beta zijn, en wel meer functionaliteit missen. Ik ga er vanuit dat dit wel weer terugkomt.Inverted_World schreef op zondag 26 juni 2016 @ 14:33:
Hoi! Misschien is er hier iemand die weet hoe het werkt. Bij WP8.1 kon je door de telefoon in batterijbesparingsstand de lichtjes van je knoppen uitzetten. Dit gebruikte ik erg veel bij het lezen van e-books. Bij Windows 10 werkt dit niet. Als ik dan bijvoorbeeld in bookviser de brightness op zn laagst zijn de lampjes dusdanig fel dat het heel onprettig leest. Iemand een idee hoe je dit uit kunt zetten? Echt heel irritant.
Of heb je er last van op .420 officiële versie? (daar gaan ze namelijk netjes uit bij mij)
Ik ben van de 920 naar de 640 gegaan.. (zakelijk via het werk)
En twijfel tussen Android of een 950(xl).
De beleving is prima op de 640 maar zaken zoals Spotify e.d kunnen sneller denk ik.
Iemand hier een mening over?
https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Voor zover ik weet wel, bij mij is het inpluggen-beeld. Meer niet, het werkt altijd als een trein...stevens20 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:21:
Ben ik de enige die altijd voor het aansluiten op de displaydock de L950 opnieuw op moet starten voordat hij het scherm accepteert? Ik krijg wel het toetsenbord en de muis direct maar het werm ziet hij om een of andere rede pas na een reboot.
Nee, ik heb geen insiders-build.barta123 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:34:
[...]
Voor zover ik weet wel, bij mij is het inpluggen-beeld. Meer niet, het werkt altijd als een trein...Heb je geen insider-software oid?
Ik heb alles er al een keer af gehaald en opnieuw aangesloten, gecheckt of er updates zijn, in instellingen gezocht of daar misschien iets is maar ik kan echt niks vinden.
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
De 950 is iets rapper door de menu's, maar belangrijkste verschil is dat op de toestellen met 1 GB (zoals de 640) snel de achtergrond apps door geheugengebrek worden afgesloten - dat merk je tussen meerdere browser tabs switcht (op de 950 heb je de pagina direct paraat, de 640 moet de pagina herladen), of switcht naar de muziekspeler (op de 640 moet hij vaak 'resuming' doen).superblaag schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:21:
Zijn er mensen met meerdere windows toestellen die mij kunnen vertellen of de "beleving" van het OS hetzelfde is?
Ik ben van de 920 naar de 640 gegaan.. (zakelijk via het werk)
En twijfel tussen Android of een 950(xl).
Ook heb ik wel eens met mijn 640XL in de auto dat als ik de Maps navigatie aan heb, het OS die na het switchen naar een geheugen-intensieve andere app (muziek/browser) afsluit, waardoor hij de Maps app weer opnieuw moet starten, en ik mijn bestemming weer opnieuw moet invoeren. Op toestellen met 3 GB kan het OS al die applicaties gewoon paraat in het geheugen houden.
Oftewel, als je niet zoveel tussen apps switcht is de beleving vrij vergelijkbaar over alle toestellen, maar als je dat wel doet dan scheelt het behoorlijk.
Via opslag, dit apparaat, apps en games, dan verwijderenpcmistral schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:05:
Een paar maanden geleden heb ik de app GMaps+ geïnstalleerd op mijn L640 met WM10. Deze app is inmiddels niet meer te downloaden uit de MS Store. Ik probeer de app te verwijderen van mijn telefoon (op app staan, indrukken en kies 'verwijderen'). De app blijft op de telefoon staan. Heeft iemand een suggestie hoe deze app toch van mijn telefoon kan worden verwijderd?
Alleen nu is mijn vraag hoe krijg ik cortana aan de praat als maps aanstaat?
Heb je 'Hey Cortana' ingesteld?sjoerdvdijk schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:19:
Ik heb eindelijk cortana op mijn lumia950, ben gister richting Amsterdam gereden met navigatie( maps viel me wel tegen)
Alleen nu is mijn vraag hoe krijg ik cortana aan de praat als maps aanstaat?
In elk geval vele malen beter dan Google Now, OK, Google! Levert namelijk alleen zoekopdrachten binnen Google op
Het antwoord waar ik wat aan heb!Dreamvoid schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:08:
[...]
De 950 is iets rapper door de menu's, maar belangrijkste verschil is dat op de toestellen met 1 GB (zoals de 640) snel de achtergrond apps door geheugengebrek worden afgesloten - dat merk je tussen meerdere browser tabs switcht (op de 950 heb je de pagina direct paraat, de 640 moet de pagina herladen), of switcht naar de muziekspeler (op de 640 moet hij vaak 'resuming' doen).
Ook heb ik wel eens met mijn 640XL in de auto dat als ik de Maps navigatie aan heb, het OS die na het switchen naar een geheugen-intensieve andere app (muziek/browser) afsluit, waardoor hij de Maps app weer opnieuw moet starten, en ik mijn bestemming weer opnieuw moet invoeren. Op toestellen met 3 GB kan het OS al die applicaties gewoon paraat in het geheugen houden.
Oftewel, als je niet zoveel tussen apps switcht is de beleving vrij vergelijkbaar over alle toestellen, maar als je dat wel doet dan scheelt het behoorlijk.
Ik bel en mail veel en dat gaat prima nu al.
Daar ga ik niet veel op vooruit denk ik.
Enige app die ik "nodig" heb is Spotify en die zal nog wel even slecht blijven denk ik.
Ik erger me groen en geel aan het toetsenbord van de 640 vandaar de zoektocht naar wat anders.
Enigsinds jammer want qua OS ben ik erg gecharmeerd van WM10..
We denken nog even verder
https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.
En je hebt al contact opgenomen met de maker van de app?Dagg schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:27:
Ik kom er maar niet achter wat er aan de hand is maar sinds een poos werk DS Audio niet meer op mijn Nokia 930 met W10.0.10586.420. Voorheen werkte het wel, zowel op mijn tablet (iPad) als op mijn telefoon. Ik krijg de melding Connection failed. Please login and try again. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Heb het net nog maar even getest omdat ik DSaudio niet meer had gestart na de update naar build .420, maar verbinden met mijn NAS gaat nog prima en afspelen idem dito. Misschien zit er iets niet lekker binnen je Synology NAS instellingen en niet op je telefoon?Dagg schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:27:
Ik kom er maar niet achter wat er aan de hand is maar sinds een poos werk DS Audio niet meer op mijn Nokia 930 met W10.0.10586.420. Voorheen werkte het wel, zowel op mijn tablet (iPad) als op mijn telefoon. Ik krijg de melding Connection failed. Please login and try again. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Testing, one, two ...
Wacht nu gewoon netjes de officiële redstone build af. Verder werkte de fastring echt super en mis van die kleine fixes (bv. windows hello die uit staat als je geen pincode hoeft in te vullen en heen en weer swipen bij Edge).
[ Voor 5% gewijzigd door vali op 28-06-2016 15:02 ]
Of hij loopt achter of hij staat gewoon stil.
De accu gaat kort mee, terwijl dat eerst niet zo was.
De volgende ronde wordt denk ik toch wel Apple.
Met volgende ronde bedoeld AvensisLineaSol het volgende:
AvensisLineaSol heeft een Tablet, Smartwatch, laptops en telefoons op Windows draaien.
[ Voor 10% gewijzigd door Berlinetta op 28-06-2016 15:21 ]
Want de ingebakken Maps van Apple werkt zoooveel beter?Berlinetta schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:20:
Hoe je het went of keert, ik vind maps toch wel kut werken.
De accu gaat kort mee, terwijl dat eerst niet zo was.
De volgende ronde wordt denk ik toch wel Apple.
Met volgende ronde bedoeld AvensisLineaSol het volgende:
AvensisLineaSol heeft een Tablet, Smartwatch, laptops en telefoons op Windows draaien.
Gooi er €20,- tegenaan en koop een navigatie app die het wel beter doet?Berlinetta schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:20:
Hoe je het went of keert, ik vind maps toch wel kut werken.
[knip]
Testing, one, two ...
Uhm... Google map? Het gaat trouwens om het heel er zijn nog wat dingenvali schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:11:
[...]
Want de ingebakken Maps van Apple werkt zoooveel beter?
Maar ik ben nog bij Windows
Geen flauw idee welke goed is.hardware-lover schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:18:
[...]
Gooi er €20,- tegenaan en koop een navigatie app die het wel beter doet?
Ik Gmaps Pro voor op de fiets. En maps voor auto navigatie.
Voor de 10x dat ik auto navigatie gebruik heb ik geen zin om €20 of hij moet behoorlijk goed zijn
Gaat alweer offtopic, maar als er iets kl*te is, is het Google maps wel. Krijg serieus adhd van de navigatie stem. Niet te vergeten dat offline opslaan nog steeds niet mogelijk is.Berlinetta schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:04:
[...]
Geen flauw idee welke goed is.
Voor de 10x dat ik auto navigatie gebruik heb ik geen zin om €20 of hij moet behoorlijk goed zijn
Zelf ben ik te spreken over copliot. Daar krijg je voor klein bedrag per jaar tenminste een melding als er ergens een file is en kan je ervoor kiezen om een andere route te kiezen. Gebruik beide navigatie apps naast elkaar en kom altijd wel aan
[ Voor 26% gewijzigd door vali op 28-06-2016 17:23 ]
Volgens de geleerden zal dit met twee dagen afgelopen zijn.
Nou ben benieuwd.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
vali schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:19:
[...]
Gaat alweer offtopic, maar als er iets kl*te is, is het Google maps wel. Krijg serieus adhd van de navigatie stem. Niet te vergeten dat offline opslaan nog steeds niet mogelijk is.
Zelf ben ik te spreken over copliot. Daar krijg je voor klein bedrag per jaar tenminste een melding als er ergens een file is en kan je ervoor kiezen om een andere route te kiezen. Gebruik beide navigatie apps naast elkaar en kom altijd wel aan
Inderdaad, Windows 10 Kaarten is gewoon HERE, maar dan beter. Serieus iedereen die met me meerijdt in de auto vraagt wat voor navigatie-app dat is (zelfs als ik met een ander meerijd en mijn navigatie gewoonweg beter de weg weet)...Berlinetta schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:04:
[...]
Geen flauw idee welke goed is.
Zulke mensen raad ik dus ook HERE aan. Ik zeg nergens dat het het beste is, het werkt. Ik smeer niemand wat aan. Als jij Google Maps of Apple Maps zo fijn vindt, leuk, maar blijf dan daar ook lekker bij. Ik zie namelijk geen enkel voordeel, want je MOET data verbruiken voor je route te zoeken!
De kaarten van Here zijn echter niet altijd geheel up to date en missen soms belangrijke kaartdata, zoals een nieuw gedeelte van de A4. Dat updaten duurt altijd "even".barta123 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:37:
Inderdaad, Windows 10 Kaarten is gewoon HERE, maar dan beter. Serieus iedereen die met me meerijdt in de auto vraagt wat voor navigatie-app dat is (zelfs als ik met een ander meerijd en mijn navigatie gewoonweg beter de weg weet)...
Zulke mensen raad ik dus ook HERE aan. Ik zeg nergens dat het het beste is, het werkt. Ik smeer niemand wat aan. Als jij Google Maps of Apple Maps zo fijn vindt, leuk, maar blijf dan daar ook lekker bij. Ik zie namelijk geen enkel voordeel, want je MOET data verbruiken voor je route te zoeken!
En verder is dit inderdaad niet de juiste plek om Navigatie apps te bespreken.
Testing, one, two ...
Gaat dus welvali schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:19:
[...]
Gaat alweer offtopic, maar als er iets kl*te is, is het Google maps wel. Krijg serieus adhd van de navigatie stem. Niet te vergeten dat offline opslaan nog steeds niet mogelijk is.
TomTom voor op de vrachtwagen ( truckversie ) en Here op de Taxi.
Moet zeggen dat voor de binnenwegen en verstedelijk gebied Here mij beter bevalt dan Tom Tom.
Tom Tom had voor mij het voordeel dat deze dus specifiek voor grotere voertuigen was, iets wat ik gaarne in de Here drive zou willen terugzien.
Here is gemakkelijker "on the go" te bedienen met de grotere knoppen dan TomTom of de nieuwe kaartenapp.
On the Go bedoel ik dus onder het rijden.........
Google maps is en blijft speelgoed ( mijn mening ).
Een goede navigatie moet zonder te veel gepiel in te stellen zijn, grote knoppen en duidelijke lettertypes.
Je moet dat ding vanuit de luie zetel kunnen bedienen zonder te veel afgeleid te zijn van hetgeen wat er buiten gebeurt.
En bij data verlies moet het gewoon blijven werken.
Dat er een keer een weg of een nieuwbouwwijk niet op de kaart staan....zo wat.
Je kan ook voor je zelf denken.
Er is nagenoeg niets zo veranderlijk als infrastructuur en lijkt me vrij logisch dat als er vandaag een nieuwe weg aangelegd wordt dat ie er morgen nog niet opstaat.
Hetzelfde met geslotenverklaringen of éénrichtingswegen.
En als ie mij eens een keer dertig meter of site brengt is dat ook geen ramp.
De reden daarachter is heel simpel, ik herinner mij de tijden nog dat ik het moest redden met ( echte papieren ) kaarten en met wat geluk een shell stratenboek en ben nog steeds gekomen waar ik zijn moest.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Als jij mij vermeld waar ik complete landen offline kan downloaden, dan kan ik je inderdaad gelijk geven. Kon dat namelijk niet vinden op de motorola van mijn vriendin.
Om weer ontopic te komen. Had eigenlijk wel verwacht dat MS iets naar buiten ging brengen wanneer we exact de update gingen krijgen. Bij tussen updates in de wp8.1.x tijdperk deden ze dat namelijk wel. Juli is namelijk niet ver weg.
Datum is per ongeluk gelekt.vali schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 21:42:
[...]
Om weer ontopic te komen. Had eigenlijk wel verwacht dat MS iets naar buiten ging brengen wanneer we exact de update gingen krijgen. Bij tussen updates in de wp8.1.x tijdperk deden ze dat namelijk wel. Juli is namelijk niet ver weg.
En ik zie dat het bij de volgende update wel goed komt.
Om weer verder te gaan, doen bij jullie de automatische back-up het?
[ Voor 27% gewijzigd door Berlinetta op 29-06-2016 10:18 ]
Wordt dus 2 augustus.. Duurt dus nog heel even. Tenminste, als het ook geldt voor W10M.
Baal wel onwijs dat messaging everywhere gekilled wordt en dan ze het nu via de skype app willen laten lopen. Waaaarooom Microsoft?????
Moet zeggen dat Skype me best bevalt, al zou ik graag die url/plaatje converter ook zien vanuit de desktop, maar werk er dagelijks mee en bevalt me wel.vali schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:49:
[...]
Wordt dus 2 augustus.. Duurt dus nog heel even. Tenminste, als het ook geldt voor W10M.
Baal wel onwijs dat messaging everywhere gekilled wordt en dan ze het nu via de skype app willen laten lopen. Waaaarooom Microsoft?????
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zeg niet dat Skype ruk is, maar zie het nu gebeuren dat smsen/bellen eventueel eruit gesloopt wordt of het wordt flink wat vertraagt.SinergyX schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:58:
[...]
Moet zeggen dat Skype me best bevalt, al zou ik graag die url/plaatje converter ook zien vanuit de desktop, maar werk er dagelijks mee en bevalt me wel.
BOE
Hmm weet alleen dat wifi issues bij Insider builds op de known issues lijst staat. Dus weet niet of dit dezelfde bug betreft als die in huidige productie builds van W10M zit.cman schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:07:
Ik verlies heel frequent mijn wifi signaal. Ik moet dan wifi uit en aan zetten, en dan doet hij het weer. Iemand hier ook last van op de laatste build? Op een Lumia 640 trouwens.
We’re also investigating Wi-Fi disconnect issues – if you are experiencing an issue with your Wi-Fi disconnecting, please see this forum post and make sure to upvote Wi-Fi disconnecting issues in the Feedback Hub.
Patient gamer
En, sinds kort een nieuwe TV. Kom ik erachter dat ik de Wireless Display adapter niet meer nodig heb.
Via de Skype app kan je toch niet meer messaging doen? Dat is juist losgetrokken en naar de SMS-app verplaatst, met de Skype app is nu vol gericht op videobellen.vali schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:49:
[...]
Gefeliciteerd! Verbaast mij toch wel een beetje. Ik had van jou wel verwacht dat je bewust een TV met Miracast had uitgezocht.GerCor schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:49:
En, sinds kort een nieuwe TV. Kom ik erachter dat ik de Wireless Display adapter niet meer nodig heb.
Ja dat klopt, ze hebben nu alles losgetrokken. Je kon eerst nog via de messasing app sms'jes versturen via je telefoon. Daar zijn ze nu dus ook van af gestappen. Lees de link maar eens.Dreamvoid schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:00:
[...]
Via de Skype app kan je toch niet meer messaging doen? Dat is juist losgetrokken en naar de SMS-app verplaatst, met de Skype app is nu vol gericht op videobellen.
Haha, leuk !GerCor schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:49:
Gisteren mijn telefoon op 'licht' gezet na jaren van darktheme te hebben gebruikt. Mooi hoor, net of je een nieuwe telefoon hebt.
Zo heb ik op mijn Lumia930 de resolutie wat veranderd (van 300% naar 250%), had ineens meer tegeltjes, en de 'task manager' (terug button lang inhouden) was nu ineens ook 4 rechthoeken. Leek voor mij toen ook een nieuwe telefoon ;-)
Ik heb toch maar ook een display adapter gekocht, maar ik had mij meer in moeten lezen denk ik.
Het cast echt je scherm op de TV, dus als ik youtube bekijk, moet ik de telefoon aanhouden. Dat is toch net niet zoals casten via Android of IOS gaat....
[ Voor 3% gewijzigd door MrDirect op 29-06-2016 13:11 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M