Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
NeP2013 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 23:38:
Redstone build voor mobile is er https://t.co/LmhEh1WKxD
Niet voor alle insiders nog, alleen 950/xl en 650 dacht ik
Klopt. Voor 550/650/950/950XL en Xiaomi Mi4.

Vind het maar wazig dat de Xiaomi Mi4 wel de updates direct krijgt maar Microsoft's Eigen 'oude' Lumia devices moeten wachten.

[ Voor 15% gewijzigd door blmp op 20-02-2016 00:38 ]

Patient gamer

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
r2504 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:13:
[...]

Soms heb ik de indruk dat sommige mensen gewoon verwachten dat het een "productie" build is... ieder probleem of inspanning is er teveel aan. "Moeite doen" is een essentieel onderdeel van het insider programma.

Zonet zijn er trouwens weer updates geweest van alle Microsoft/MSN apps.
Moeite doen voor het insiders programma heb ik geen probleem mee, maar deze issues treffen echt niet alleen insiders, sterker nog: toen ik overgestapt ben van productie naar insider fast was het zelfs een verbetering. Ik ben hartstikke tevreden met mijn L950, maar ik merk nog steeds dagelijks dat er bugs in het OS zitten, de kritiek dat Microsoft een beta versie op de markt heeft gezet is gewoon terecht.

Overigens is mijn L950 weer een update aan het binnenhalen, versie 10.0.14267.1002. om precies te zijn :+.

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
sandr schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 02:56:
[...]

Moeite doen voor het insiders programma heb ik geen probleem mee, maar deze issues treffen echt niet alleen insiders, sterker nog: toen ik overgestapt ben van productie naar insider fast was het zelfs een verbetering. Ik ben hartstikke tevreden met mijn L950, maar ik merk nog steeds dagelijks dat er bugs in het OS zitten, de kritiek dat Microsoft een beta versie op de markt heeft gezet is gewoon terecht.

Overigens is mijn L950 weer een update aan het binnenhalen, versie 10.0.14267.1002. om precies te zijn :+.
Dat is de redstone update dus :-)

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-10 23:48
Caelorum schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:05:
[...]

En waarom zou dat niet op de voorgrond kunnen?

Alle techbedrijven doen dit. Zelfs Google. Zij leggen alleen de verantwoordelijkheid een stuk meer bij de eindgebruiker met alle gevolgen daarvan. Microsoft heeft hier wel van geleerd en doet dit niet meer op het mobiele vlak. Zelfs op de desktop beperken ze alles steeds meer. Dat is ook logisch, want de 99% van de mensen hebben geen idee wat ze aan het doen zijn.

[...]
Jazeker kan je op de voorgrond filmen, maar als je gebeld wordt, of moet bellen, dan wordt het filmen gestaakt, omdat dat niet op de achtergrond kan.

En nogmaals, ik snap dat men om privacy redenen hier niet aan mee wil werken, maar wat ik duidelijk probeer te maken, is dat het nul,nul bijdrage levert aan de bestrijding van kwaadwillenden, voor nog geen 20 euri koop je een ultra mini camera waar je mee kan doen wat je wil. Ergo, het motief deugt beslist (en heeft mijn onbetwiste zegen!), maar de middelen en uitvoering dragen niet bij tot wat men uiteindelijk wil bereiken, nl. niet stiekem filmen......

Anyway, ik heb inmiddels mijn dashcam terug, dus is deze verhandeling futiel, maar nog steeds interessant..... 8)

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:40
dirkhimself schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:16:
[...] Ergo, het motief deugt beslist (en heeft mijn onbetwiste zegen!), maar de middelen en uitvoering dragen niet bij tot wat men uiteindelijk wil bereiken, nl. niet stiekem filmen......[...]
Dan mis je het punt. Het gaat niet om het stiekem filmen van anderen, maar dat een app stiekem de camera kan starten om jou te filmen. Aangezien alle apps ook kunnen uploaden is dat echt een enorm risico. Dat kunnen ze ook wel weer afvangen op een andere manier (altijd eerst toestemming vragen bijv.), maar wat er niet is, kan zeker niet met een bug worden misbruikt.
Wellicht dat ze het in de toekomst nog mogelijk gaan maken, maar vooralsnog hebben ze wel betere dingen te doen lijkt me.

[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 20-02-2016 10:56 ]

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-10 23:48
Caelorum schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:55:
[...]

Dan mis je het punt. Het gaat niet om het stiekem filmen van anderen, maar dat een app stiekem de camera kan starten om jou te filmen. Aangezien alle apps ook kunnen uploaden is dat echt een enorm risico. Dat kunnen ze ook wel weer afvangen op een andere manier (altijd eerst toestemming vragen bijv.), maar wat er niet is, kan zeker niet met een bug worden misbruikt.
Wellicht dat ze het in de toekomst nog mogelijk gaan maken, maar vooralsnog hebben ze wel betere dingen te doen lijkt me.
Andere insteek, right, daar had ik nog niet aan gedacht, en inderdaad, dat is een risico, maar ja net wat je zegt, je kan dat afvangen met aparte toestemmingen (zoals in MIUI bijvoorbeeld, heb zelf ook een xiaomi redmi note 2 waar dat inderdaad mee kan, maar de camera is niet al te best voor video recording..... vandaar mijn interesse in de Lumia, met een prima camera.... jammer).
SinergyX schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:19:
[...]

Zover ik weet is de 107 nu gepushed naar non-insiders voor de x50 toestellen, zonder enige opmerking over clean install, daar is het al sinds release een 'productie' build, maar ook daar zijn nog steeds de nodige issues en missende features. Natuurlijk hebben non-10 toestellen wel meer problemen, maar de basis van win10 is gewoon nog niet 'productie' klaar.
Die 107 heb ik anders nog nergens ook binnen zien komen en de recovery tool heeft die ook niet. Pas toen ik na een restore de Windows Insider naar de fast ring zette, kwam bij mij een nieuw OS binnen rollen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• sandr
NeP2013 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 09:50:
[...]

Dat is de redstone update dus :-)
Klopt ja, meer mensen die hem binnen hebben?
Vind het zelf de meest buggy build ooit, kan niet eens meer nieuwe apps installeren, er gebeurt niks als je op de installeren button drukt.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Gisteren een update van Glance en vandaag voor outlook mail en agenda op mijn 950 XL. Ik wou dat ze ietsje meer informatie zouden verstrekken bij een update. Nu kan je enkel zien dat er een update is, maar verder eigenlijk helemaal niets. Vaak levert een zoekopdracht ook niet veel extra info op. Het zullen wel bug fixes zijn verwacht ik, zie zo snel niet dat er wat is gewijzigd aan de app's.

Testing, one, two ...

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:53

Esumontere

Floep, banaan.

Ik zou nog even oppassen met de laatste Fast Ring update, zeker als je een Lumia 550 hebt: Schijnt dat je telefoon niet meer wil opladen :o https://www.reddit.com/r/...fter_last_insider_update/

[ Voor 12% gewijzigd door Esumontere op 20-02-2016 17:29 ]

• sandr
Esumontere schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 17:28:
Ik zou nog even oppassen met de laatste Fast Ring update, zeker als je een Lumia 550 hebt: Schijnt dat je telefoon niet meer wil opladen :o https://www.reddit.com/r/...fter_last_insider_update/
Denk niet dat hij niet oplaad, maar dat het percentage van de telefoon niet update. Merkte namelijk bij mij dat de livetile wel aangaf op te laden en het OS zelf niet.
Anyhows, ik doe een factory reset want deze nieuwe build haalt me het bloed onder de nagels vandaan.

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:07
Weet iemand wat dit inhoud?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vRw3rwS.png

Wil dit zeggen dat wanneer ik een telefoon overneem van iemand dat hij deze op afstand alsnog kan blokkeren?
Vergeef me als ik er compleet naast zit, lig met een flinke griep op bed. Aangezien ik Maandag een Lumia overneem van iemand wilde ik dit graag weten :)

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:07
Heb sinds vandaag een probleem met mijn camera.
Ik start hem op en hij gaat scherpstellen en dan error:
Er is iets misgegaan, foutcode: 0xA00F4240 (0x80131502)
en exit.
Opnieuw opstarten van de telefoon helpt niet, heb in de store geen updates meer staan.

Draai fastring .107, heb een Lumia 640 en kan zelf snel op internet niks vinden |:(

[ Voor 18% gewijzigd door St00mwals op 20-02-2016 19:39 . Reden: Foutcode toegevoegd ]

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
sandr schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 16:31:
[...]

Klopt ja, meer mensen die hem binnen hebben?
Vind het zelf de meest buggy build ooit, kan niet eens meer nieuwe apps installeren, er gebeurt niks als je op de installeren button drukt.
Heb m ook, maar geen een probleem. Beter dan vorige, geen reboot gehad nog ook

• Navigator2608
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-08-2022
Wie werkt er momenteel met een Lumia 640XL , waar op je W 10 hebt ge installeerd via Windows insider?

Al vast bedankt.

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-11 17:41

Renate1970

Lef is Leven

Navigator2608 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 20:20:
Wie werkt er momenteel met een Lumia 640XL , waar op je W 10 hebt ge installeerd via Windows insider?

Al vast bedankt.
Ja hier sinds begin hem draaien op wp 10 laatste fast ring, werkt tot nu toe prima. Geen reboot, ruim twee dagen kan ik er mee doen. Kortom bij mij een blijver.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

lifeguard schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 18:14:
Weet iemand wat dit inhoud?

[afbeelding]

Wil dit zeggen dat wanneer ik een telefoon overneem van iemand dat hij deze op afstand alsnog kan blokkeren?
Vergeef me als ik er compleet naast zit, lig met een flinke griep op bed. Aangezien ik Maandag een Lumia overneem van iemand wilde ik dit graag weten :)
Klik eens op "meer informatie". Daar zit een link achter met alle info die je zoekt.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-10 15:16
Zijn er al berichten vanuit Barcelona voor wat betreft het windows gebeuren?
Dat zou toch dit weekend losgaan.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 22:04:
Zijn er al berichten vanuit Barcelona voor wat betreft het windows gebeuren?
Dat zou toch dit weekend losgaan.
Mobile World Congress begin op 22 Februari tot en 25 Februari.
Meer info is te vinden op https://www.mobileworldcongress.com/

• Amadeus1966
  • Laatst online: 22-10 15:16
Thx
Hoop dat we leuke dingen te zien krijgen.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:46
Esumontere schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 17:28:
Doh! Iets te enthousiast geweest met updaten.. Mijn lumia 550 blijft hangen op 3%.. schakelt zich uit.. en weer in.. en weer uit.. |:(

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:23

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.1002 update hier. Swiping werkt eindelijk fatsoenlijk in Edge _o_

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Berlinetta
  • Niet online
.oisyn schreef op zondag 21 februari 2016 @ 00:25:
.1002 update hier. Swiping werkt eindelijk fatsoenlijk in Edge _o_
Yes! Ik ga denk ik Maandag over naar Windows 10 op mijn Lumia 1520. Oh wacht even, draai jij de fast ring?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Niet alleen swiping trouwens, alle text editing issues op webpages lijken ook gefixed. Een enter inserten in het midden van een tekst brengt de cursor niet meer helemaal naar het eind. En tekst selecteren lijkt nu gewoon altijd goed te werken. Geen verdwijnende cursors enzo.
Berlinetta schreef op zondag 21 februari 2016 @ 01:34:
[...]

Yes! Ik ga denk ik Maandag over naar Windows 10 op mijn Lumia 1520. Oh wacht even, draai jij de fast ring?
Ik zit idd op fast ring. Sowieso zou ik nog even wachten met deze specifieke update, er lijken een hoop problemen mee zoals je hier ook wel kunt lezen. Ik heb daar zelf nog geen last van (L950XL), maar ben pas net over.

[ Voor 45% gewijzigd door .oisyn op 21-02-2016 02:07 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:18

Sebazzz

3dp

Goede build :( Op de Lumia 950 elke keer wanneer ik de telefoon lock na een paar minuten een vastloper. Enkele een harde reboot is dan mogelijk. Gebeurt met en zonder Glimpse.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Kan iemand een store-link delen voor de settings-app 'Aanraken' of in het Engels 'Touch'? Als het goed te bereiken via mijn bibliotheek binnen de store.

Alvast bedankt.

• Iridium
  • Laatst online: 15:41
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2016 @ 10:31:
Kan iemand een store-link delen voor de settings-app 'Aanraken' of in het Engels 'Touch'? Als het goed te bereiken via mijn bibliotheek binnen de store.

Alvast bedankt.
Gestures & Touch https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh319dm

Deze optie staat nu bij mij in de app-lijst. Daarbij staat 'in behandeling', maar via instellingen kan ik wel deze app openen.

[ Voor 15% gewijzigd door Iridium op 21-02-2016 11:28 ]

• analogworm
analogworm schreef op zondag 21 februari 2016 @ 00:00:
[...]

Doh! Iets te enthousiast geweest met updaten.. Mijn lumia 550 blijft hangen op 3%.. schakelt zich uit.. en weer in.. en weer uit.. |:(
Met een beetje timing en WDRT de lumia 550 weer up and running gekregen hoor.

Ik ben als volgt te werk gegaan. Telefoon in vliegtuigstand om accu te besparen. Vervolgens in WDRT heb ik pas als de telefoon zich net weer inschakelde de volgende actie gestart. Geen idee of de telefoon zich wel of niet oplaadde tijdens de reset via WDRT, maar wilde het risico zo klein mogelijk maken.

Ik snap niet zo goed hoe ze zo'n kritieke bug gemist kunnen hebben, of gewoon toegelaten. }:|

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-11 13:50

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik heb dit keer een screenshot kunnen maken met het probleem van de personen app (een van de problemen eigenlijk). Als ik hier doorheen scroll verdwijnen namen en andere tekst. Dit heb ik dus ook in belgeschiedenis etc. Het ziet er dus zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MiDlYWJ.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qIAuknD.png

Bij niemand verder bekend?

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:32

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Dit ziet er typisch uit als een factory reset gevalletje. Oude instellingen die niet goed verwijderd of vervangen zijn. Microsoft brengt een build natuurlijk nooit met zulke serieuze bugs naar de consument in dit ontwikkelingsstadium. Het is geen alphaversie meer.

youtube.com/@hisrep

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-11 13:50

The Inquisitor

Greetings weaklings

Was wel benieuwd of dit bij andere mensen voorkwam. Ondertussen een hard reset uitgevoerd en geen back up restored. Ik ben benieuwd, en hoop nu geen problemen meer te hebben :)

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 22:48
M'n 950XL is onbruikbaar geworden met laatste build uit de Fast-ring. Hard reset heeft de problemen niet opgelost, nu maar de recovery tool gebruiken :/

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Er lijkt ook wat gechanged aan de BT stack. Hij lijkt niet meer zo te skippen zoals voorheen in de auto (als een CD speler die overslaat). Wel geeft hij blijkbaar geen song info meer (mijn auto liet gewoon een muzieknootje zien ipv artist/song/album wat ie voorheen altijd deed).

Verder echt totaal geen problemen met deze .1002 build. Ik vind 'm awesome :). Maar gezien bovenstaande reacties zou ik 'm niet zomaar aanraden. Guess I'm just lucky.

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 21-02-2016 21:42 ]

• MarvinJames
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-11 13:01

MarvinJames

Theatermaker

Goedemorgen mensen,

Misschien een beetje misplaatst maar kon geen beter topic vinden:
Op W10M, is er een (native) navigatie app die ook een nieuwe route berekent op het moment dat er file op een bepaald stuk is? Dus automatisch een omleiding plant?

Maps, dat ik nu gebruik laat, voor zover ik heb gemerkt, niet eens vertraging zien op een traject.

Ik heb een volledige factory reset gedaan dit weekend en draai nu de fast ring. Maar er staan nu dus Here Drive, en Maps (niet Here Maps, maar gewoon, Maps) op de telefoon. Is dit niet allemaal een beetje van hetzelfde laken een pak?

• andrik1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-11 11:53
Serial-X schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:52:
M'n 950XL is onbruikbaar geworden met laatste build uit de Fast-ring. Hard reset heeft de problemen niet opgelost, nu maar de recovery tool gebruiken :/
Heeft de recoverytool je problemen opgelost? Bij mij is hetzelfde aan de hand. Heb nog geen hardreset gedaan, maar vraag me af of dat werkt.

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-11 21:44
Tsux schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:08:
Maps, dat ik nu gebruik laat, voor zover ik heb gemerkt, niet eens vertraging zien op een traject.
Ik dacht nochtans dat het erin zat maar gebruik het weinig. Heb je traffic aan staan... onderste van de vier icoontje rechtsbovenaan.
Ik heb een volledige factory reset gedaan dit weekend en draai nu de fast ring. Maar er staan nu dus Here Drive, en Maps (niet Here Maps, maar gewoon, Maps) op de telefoon. Is dit niet allemaal een beetje van hetzelfde laken een pak?
Je kan de Here apps toch gewoon installeren ?

[ Voor 6% gewijzigd door r2504 op 22-02-2016 09:22 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

r2504 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:19:
"This app is not compatible with this device"
Er staan er dus twee in de store. RayNbow in "Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen"

[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2016 10:17 ]

• The_Anarchist
  • Laatst online: 04-11 10:45
Goedemorgen mensen,

Op W10M, is er een (native) navigatie app die ook een nieuwe route berekent op het moment dat er file op een bepaald stuk is? Dus automatisch een omleiding plant?

Ik denk dat dat wel met Sygic kan.

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 22:48
andrik1 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:15:
[...]

Heeft de recoverytool je problemen opgelost? Bij mij is hetzelfde aan de hand. Heb nog geen hardreset gedaan, maar vraag me af of dat werkt.
Heb vanmorgen de recovery tool kunnen uitvoeren, zit nu weer op build 10586.11. Lijkt erop dat alles stabiel is, loopt iig niet meer vast.

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• MarvinJames

MarvinJames

Theatermaker

r2504 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:19:
[...]

Ik dacht nochtans dat het erin zat maar gebruik het weinig. Heb je traffic aan staan... onderste van de vier icoontje rechtsbovenaan.

[...]

Ja, traffic staat wel aan. Voor zover ik het heb kunnen zien worden delen van de route ook rood (als in: het is druk), alleen beïnvloedt het mijn aankomsttijd niet. Hij rekent geen vertraging mee. In de oude Here Drive kan ik mij herinneren dat hij dan "+17 min" toonde. Dat is stap 1.

Daarnaast zou ik graag willen dat de navigatie app een alternatieve en snellere route kan berekenen bij drukte. Alleen is dat natuurlijk bijzonder moeilijk te testen omdat er dan a) file moet zijn en b) de alternatieve route ook daadwerkelijk nog sneller moet zijn.
Dus misschien zit het wel standaard in Maps, maar ik heb nog nooit een alternatieve route toegewezen gekregen. Daarom twijfel ik of deze functie er überhaupt in zit.

Overigens is Maps == Here Maps of is het echt een totaal andere app?
The_Anarchist schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:55:
[...]

Ik denk dat dat wel met Sygic kan.
Ga ik eens bekijken en proberen!

[ Voor 19% gewijzigd door MarvinJames op 22-02-2016 10:07 ]

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:40
Tsux schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:07:
[...]
Overigens is Maps == Here Maps of is het echt een totaal andere app?[...]
Maps is de kaartenapplicatie van Microsoft. Deze hebben ze gemaakt, omdat het onzeker was wat er met HERE Maps ging gebeuren. Initieel was het een drop in replacement, maar ze zijn meer hun eigen weg gegaan. De onderliggende kaarten zijn wel nog hetzelfde, maar de interface wijkt behoorlijk af ondertussen. (functies ook wel).
HERE Maps is van HERE, wat vroeger van Nokia was, maar nu in gezamenlijk bezit is van Audi, BMW en Daimler.

Beiden maken dus gebruik van NavTeq kaarten, welke weer van HERE zijn. Microsoft heeft een langdurige deal voor deze kaarten en ze worden al jaren gebruikt voor Bing Maps.

[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 22-02-2016 10:14 ]

• andrik1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-11 11:53
Serial-X schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:57:
[...]

Heb vanmorgen de recovery tool kunnen uitvoeren, zit nu weer op build 10586.11. Lijkt erop dat alles stabiel is, loopt iig niet meer vast.
Wow, wordt je zo ver teruggezet? Dan moet je nog 5 updates krijgen om weer op 107 te komen.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:11

RayNbow

Kirika <3

.oisyn schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:47:
[...]

"This app is not compatible with this device"
De Here apps heb ik een paar weken terug kunnen installeren op m'n 950, alleen moest je wel de juiste versie in de Store vinden.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

andrik1 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:11:
[...]

Wow, wordt je zo ver teruggezet? Dan moet je nog 5 updates krijgen om weer op 107 te komen.
Volgens mij krijg je gewoon in een keer 107
RayNbow schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:14:
[...]

De Here apps heb ik een paar weken terug kunnen installeren op m'n 950, alleen moest je wel de juiste versie in de Store vinden.
Ah ja hij staat er idd 2x in 8)7. Degene die ik al had op WP8 staat ook op "owned" en die kun je wel installeren :). Maar wat suf zeg. De verkeerde komt dus ook gewoon naar boven in de suggestie dropdown tijdens het typen.

[ Voor 119% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2016 10:17 ]

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Als het goed is zijn het idd cumulatieve updates.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• r2504
Ik heb zonet een nieuw Mail & Calendar update gehad... maar ik kan geen individuele mailboxes meer pinnen op m'n start scherm ? Alles lijkt prima te werken maar ik krijg steeds de laatste mailbox te zien.

Concreet... mailbox A en mailbox B welke ik afzonderlijk pin. Open ik de mail app voor mailbox A krijg ik die inderdaad te zien, open ik de mail app voor mailbox B krijg ik ook mailbox A te zien (pas ik hem aan dan pas ik ook die van A aan).

Edit: Gewoon een herstart van de telefoon heeft het opgelost. M'n lockscreen informatie was trouwens ook weer weg.

[ Voor 11% gewijzigd door r2504 op 22-02-2016 11:48 ]

Goedemorgen mensen,

Here Drive is nu weer beschikbaar dus die kun je proberen.
Verder:
Sygic (heeft ook een Win10 beta lopen)
Navigon (oudere app maar werkt verder prima)

Zijn alleen wel beiden betaald, maar hebben dan ook wel wat meer functies. Al denk ik dat je aan Here Drive ook wel voldoende hebt. Volgens mij is Sygic momenteel de actiefste ontwikkelaar.

Verder vind ik de huidige Maps app wel prima, al gebruik ik hem alleen om even zelf files te bekijken (niet als navigatie). Ik vind het alleen wel erg irritant dat ie vrijwel altijd de weergave weer reset en de file-info verbergt.

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Ontwikkelingen betreft de nieuwste build. Denk posted het maar, want op de fp ga je het nooit lezen jammer genoeg. Kunnen straks 16 apps tegelijk in de background draaien!!

• sandr
vali schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:36:
Ontwikkelingen betreft de nieuwste build. Denk posted het maar, want op de fp ga je het nooit lezen jammer genoeg. Kunnen straks 16 apps tegelijk in de background draaien!!
Omdat het niet boeiend genoeg is voor de fp, ze zetten toch ook niks neer voor iedere update van iOS of Android :+ .
Verder heb ik er nooit echt last van gehad dat de limiet maar 8 apps was, kan me zo voorstellen dat je geheugen dan ook al redelijk vol zit.

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
sandr schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:18:
[...]

Omdat het niet boeiend genoeg is voor de fp, ze zetten toch ook niks neer voor iedere update van iOS of Android :+ .
Verder heb ik er nooit echt last van gehad dat de limiet maar 8 apps was, kan me zo voorstellen dat je geheugen dan ook al redelijk vol zit.
Ik vind redstone niet echt een kleine update en eigenlijk zie ik van android en ios wel updates voorbij komen.

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11 22:04
Martinspire schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:52:
[...]

Verder:
Sygic (heeft ook een Win10 beta lopen)
Navigon (oudere app maar werkt verder prima)

Zijn alleen wel beiden betaald, maar hebben dan ook wel wat meer functies. Al denk ik dat je aan Here Drive ook wel voldoende hebt. Volgens mij is Sygic momenteel de actiefste ontwikkelaar.

Verder vind ik de huidige Maps app wel prima, al gebruik ik hem alleen om even zelf files te bekijken (niet als navigatie). Ik vind het alleen wel erg irritant dat ie vrijwel altijd de weergave weer reset en de file-info verbergt.
Ik gebruik Waze, gratis en met file omleidingen.
Wordt alleen niet meer geupdate, helaas.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik weet het zeker denk ik :)

Vanmorgen nog bevestigd gekregen dat Sygic dit inderdaad prima kan. Of je daar de live-services of verkeersinfo addon voor moet hebben weet ik niet, in de Sygic store staan zowel Verkeersinfo als Liverservices als aparte aankoop. Liveservices heb ik als extra (tijdens een aanbieding met 70% korting), recentelijk aangekocht dus mogelijk gaf die mij vanmorgen de actuele informatie m.b.t. de file net na Vinkeveen richting Utrecht. Eerst werd mij een omleiding via Hilversum voorgesteld maar na een minuut of 15 was de file al aan het verminderen en werd het voorstel weer via A2 richting Utrecht. Extra oponthoud werd als aparte info in het display vermeld. Tegen de tijd dat we wegreden uit Vinkeveen was alles opgeruimd en hebben we niets meer gehad aan opstoppingen tot aan ons huis-adres.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/wp_ss_20160222_0001.png

Testing, one, two ...

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 15:09

SED

volkomen off-topic.. maar dat doet Here toch ook gewoon. Bij file of stremming een alternatieve route aanbieden?

Terug on-topic.

De nieuwe update kan niet zozeer 16 apps draaien alswel weergeven. Meer apps blijven gewoon in het geheugen staan.

Opvallend is ook dat bijv Cortana nu weer een snelknop heeft voor zijn muziekherkenning. Dat zat in 8.1 keurig achter een muzieknootje middenonder en is nu een muzieknootje rechts bovenaan geworden. Waarom toch telkens die prima zaken uit 8.1 weer opnieuw uitgevonden..
siempie76 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:01:
[...]

Ik gebruik Waze, gratis en met file omleidingen.
Wordt alleen niet meer geupdate, helaas.
Sinds google dit overgenomen heeft zijn ze de windows versie keihard aan het laten vallen inderdaad. Best schandalig voor de gebruikers.

[ Voor 25% gewijzigd door SED op 22-02-2016 16:59 ]

Copyright and left by SED...

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 15:09

SED

sorry foutje

[ Voor 97% gewijzigd door SED op 22-02-2016 16:59 . Reden: dubbel ]

Copyright and left by SED...

• Berlinetta
  • Niet online
Ik wacht even tot dat de .107 in de slow ring terecht komt om hem te updaten.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.107 is al in production toch?

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Correct.

Testing, one, two ...

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:18

Sebazzz

3dp

Sygic gebruikers onder ons... Gebruiken jullie de UWP beta of de 'oude' WP8 app?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Maar heeft ook iemand echt die update binnengekregen dan? Ik heb er nog niemand over gehoord die niet in het insider programma zit

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martinspire schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:45:
[...]
Maar heeft ook iemand echt die update binnengekregen dan? Ik heb er nog niemand over gehoord die niet in het insider programma zit
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/W10M%20107.png
Sebazzz schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:21:
Sygic gebruikers onder ons... Gebruiken jullie de UWP beta of de 'oude' WP8 app?
Op dit moment heb ik ze beiden op mijn toestel staan (1x in licentie = niet UWP). De verschillen zijn zo op het eerste gezicht verwaarloosbaar, en dat geldt ook voor de versienummers van beiden.

[ Voor 37% gewijzigd door hardware-lover op 23-02-2016 00:22 ]

Testing, one, two ...

hardware-lover schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:57:
[...]

[afbeelding]

[...]

Op dit moment heb ik ze beiden op mijn toestel staan (1x in licentie = niet UWP). De verschillen zijn zo op het eerste gezicht verwaarloosbaar, en dat geldt ook voor de versienummers van beiden.
Ok, helder. Vervolgvraag: waarom is jouw firmware en radio zoveel anders?

Ik zit met firmware 01078.00027.15506.02031 (vrijwel allemaal andere cijfers) en radio BO25C43.00004.0001 (4 ipv 9) :?
Draait verder wel prima denk ik?

• analogworm
[...]

Nadat ik mijn lumia 550 had gereset via WDRT naar .29(?) kon ik via updates direct door naar .107. Dit was voordat ik mijn backup had terug gezet en de insider app weer had gebruikt.

• r2504
Weeral een update voor Mail & Calendar (gisteren ook al).

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Martinspire schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:43:
[...]

Ik zit met firmware 01078.00027.15506.02031 (vrijwel allemaal andere cijfers) en radio BO25C43.00004.0001 (4 ipv 9) :?
Ik heb exact dezelfde FW en Radio als jij met build 107. Vraag mij wel af wat de verschillen eventueel zijn.
Ben overigens geen insider

• MarvinJames

MarvinJames

Theatermaker

Martinspire schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:52:
[...]

Here Drive werkt inderdaad ook (weer?)!
Je kan daar de MyCommute route instellen en dan houdt hij al rekening met verkeer en zo.
r2504 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:05:
Ja, zojuist ook de update gedraaid hier.
Is ergens te vinden waar de update voor is of wat hij zou moeten doen?
[...]

Ik kan helaas geen plaatjes toevoegen, maar ik zit dus op build 14267.1002 met FW 01078.000.38.16025.39030. Wanneer ik naar Extra's>Geavanceerde info kijk, zie ik bij Mobile Operator 000-88 staan, en core build ID 1130.122 (01078.00038.16025.39000)

Mijn 950XL is geleverd met een Italiaans boekje, dus ik neem aan dat ie daar vandaan komt (de leverancier kon in NL toen het toestel niet leveren binnen een maand, en heeft hem ergens anders vandaan gehaald) Ik vermoed dat de Operator code iets te maken heeft of je de FW update krijgt of niet.

De laatste FW heb ik een paar weken binnen gekregen toen ik in de Productie ring ging. Daarna wee de Fast in gegaan.

Ik heb het toestel sinds 22-12-2015, alle updates gehad, een keer een factory reset gedaan in het begin (nadat ik .11 of .29 binnen had gehaald), met .36 en .63 enkele random reboots gehad, op een hand te tellen. Vooral met Edge (Youtube) gehad. Maar sindsdien vrijwel probleemloos. Batterij verbruik is redelijk, hoef zelden tussentijds de telefoon op de lader te leggen, tenzij bij heel veel gebruik. En dan hoeft het ook niet lang ;-) Is zo weer bijgeladen.

Ben nog steeds bij met mijn toestel. Kom hier en daar natuurlijk wel eens bugs tegen, maar ben blij dat in .1002 het "swypen" in Edge weer werkt. Enige probleempje nu is dat mijn carkit geen audio informatie meer geeft via een BT connectie. Maar daar kan ik wel even mee leven, waarschijnlijk weer opgelost met een van de komende updates. Heb al Feedback gegeven.

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:22
Ik heb sinds kort een Lumia 950 met de .107 productie versie van W10.. Werkt allemaal prima, enige vervelende is dat WiFi soms enorm traag is.. Volgens mij heb ik in dit topic gelezen dat het aanzetten van Bluetooth wel eens kan helpen.. En zowaar, als ik BT aanzet schiet de Speedtest enorm omhoog, zet ik BT weer uit dan is het weer enorm traag.

Ik kan op het internet niet zo gek veel vinden over dit onderwerp..

• CAP-Team

CAP-Team

[...]

Mijn vriendin zit niet in het insider programma en heeft de 107 ook gekregen vorige week. Ook Lumia 950.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]

Zoals bij een ander ook te lezen is, mijn toestel komt uit Italië en heeft de nieuwe firmware direct na vrijgave ontvangen, .107 heb ik gekregen toen deze vrij werd gegeven voor niet insiders.

Ik ben heel tevreden over de stabiliteit van mijn toestel, maar schijnbaar zijn er enkelen die vinden dat dit niet mogelijk kan zijn 😏

Testing, one, two ...

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:43

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Van 8 naar 16 apps? Mijn 640XL heeft al moeit met een paar apps? Heb met flink wat apps ook dat als ik iets te lang wacht, dat 't scherm time-out', en 't dan weer aanzet, de app opnieuw start, of dat ik bijv weer terug in 1e scherm ervan zit... ergerlijk...

Professioneel Heftruck Syndroom

• Berlinetta
  • Niet online
CAP-Team schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:57:
[...]

Mijn vriendin zit niet in het insider programma en heeft de 107 ook gekregen vorige week. Ook Lumia 950.
Ik neem aan dat ze in de Slow-Ring zit?

• CAP-Team

CAP-Team

Nee. Geen Insider. Dus productie ring. Daar is de 107 ook al naar uitgerold.

• r2504
Tsux schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:57:
[...]
Is ergens te vinden waar de update voor is of wat hij zou moeten doen?
Ik had na de update van gisteren wel dat ik mails binnen kreeg, m'n mailbox meteen opende... en dan zag Last update 47 minuten geleden ?

Met de update van gisteren heb ik trouwens de mailboxen opnieuw moeten pinnen, alsook de lockscreen links terug zetten en ging hij alle mails opnieuw van de server syncen. Met deze van vandaag is alles netjes blijven werken.

• Berlinetta
  • Niet online
NeFoRcE schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:27:
Van 8 naar 16 apps? Mijn 640XL heeft al moeit met een paar apps? Heb met flink wat apps ook dat als ik iets te lang wacht, dat 't scherm time-out', en 't dan weer aanzet, de app opnieuw start, of dat ik bijv weer terug in 1e scherm ervan zit... ergerlijk...
Hmmm.. het ligt er ook aan welke apps dat zijn.
Bijvoorbeeld Flipboard houdt wel bij waar je bent gebleven, ongeacht of je op het icoon zelf drukt.
Via de Multitask-menu blijft hij ook gewoon op dezelfde plek.
Maar met Internet Explorer is dat een ander verhaal.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

r2504 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:05:
Welk versienummer heeft Mail nu?

Testing, one, two ...

• analogworm
Heeft 1 van jullie een idee om Onedrive app weer aan de praat te krijgen? Hier lumia 550 op .107. Maar onedrive sluit direct bij openen weer af.

Kan 'm niet de-installeren, alle apps zijn up to date en de lumia komt net van een factory reset. Sinds de reset en restoren van backup doet onedrive het niet meer.

Suggesties?

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Eagle Creek

Breathing security

Windows 10 Mobile build 10586.107 komt zojuist binnen op de 950 :).
Met name de fix voor car bluetooth ben ik erg benieuwd naar.. was hier ook kritisch over in mijn review.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-10 22:01
Hoe lang kan het duren voor de 107 update binnen komt?

• r2504
hardware-lover schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:22:
[...]

Welk versienummer heeft Mail nu?
17.6568.46122.0
Eagle Creek schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:23:
Windows 10 Mobile build 10586.107 komt zojuist binnen op de 950 :).
Met name de fix voor car bluetooth ben ik erg benieuwd naar.. was hier ook kritisch over in mijn review.
Voor mij is Bluetooth anders slechter geworden zo lijkt. Al heb ik ook niet de beste radio
offtopic:
Hij heeft een te trage processor waardoor streamen in HQ of delen van contacten resulteert in stotteren. Al hoorde ik wel dat een duurder model met andere radio weer andere problemen had

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 23-02-2016 13:05 ]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dank u. Zit als niet insider nog op 46052.0 en er is geen update beschikbaar.

Testing, one, two ...

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Martinspire schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:04:
[...]

Voor mij is Bluetooth anders slechter geworden zo lijkt. Al heb ik ook niet de beste radio
offtopic:
Hij heeft een te trage processor waardoor streamen in HQ of delen van contacten resulteert in stotteren. Al hoorde ik wel dat een duurder model met andere radio weer andere problemen had
BT was bij mij met .107 ook rampzalig. Hij sloeg daarvoor l af en toe over (als een cd speler), maar met .107 was het om de haverklap.

Met .1002 geen issues tot noch toe. Wel geeft hij geen song info meer door.

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:25

Louw Post

Cerenas

.oisyn schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:27:
[...]

BT was bij mij met .107 ook rampzalig. Hij sloeg daarvoor l af en toe over (als een cd speler), maar met .107 was het om de haverklap.

Met .1002 geen issues tot noch toe. Wel geeft hij geen song info meer door.
Ik heb sinds ik mijn 950XL heb al last van dat hij af en toe niet wil verbinden, of telkens weer disconnect met de BT van mijn auto. Met mijn 930 op WP8.1 geen last van gehad. Als hij eenmaal goed verbonden is draait het prima verder.

Laatst de .1002 erop gezet en sindsdien problemen dat als ik WhatsApp niet open heb dat hij dan ook niks ontvangt (draait wel gewoon op het achtergrond en verder ook niet geblokkeerd ergens). Ook sindsdien, als ik Shazam wil starten crasht hij meteen weer, dus totaal onbruikbaar. Meer mensen last van deze problemen?

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Ik heb echt enorme problemen met de laatste build (1002). Toestel blijft op lockscreen en reageert traag. Gisteren drie keer hard reset gedaan (de laatste twee vooral omdat ik Coratan niet aan de praat krijg), vandaag werd het toestel opeens erg heet. Nu ligt 'ie aan de recoverysoftware, eens kijken of dat helpt. Dan blijf ik voorlopig wel op de laatste productieversie :)

• lifeguard
Kun je het lettertype niet groter zetten binnen edge? Op een 640xl zijn de letters wel heel klein.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

lifeguard schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 19:32:
Kun je het lettertype niet groter zetten binnen edge? Op een 640xl zijn de letters wel heel klein.
Binnen de instellingen van Edge? Te bereiken via de 3 puntjes rechtsonder in het scherm?

Testing, one, two ...

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
lifeguard schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 19:32:
Of inzoomen (pinch) of anders moet je toch reading mode gebruiken, daar kan je wel het formaat instellen.
PinokkioTV schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 17:45:
Ik heb echt enorme problemen met de laatste build (1002). Toestel blijft op lockscreen en reageert traag. Gisteren drie keer hard reset gedaan (de laatste twee vooral omdat ik Coratan niet aan de praat krijg), vandaag werd het toestel opeens erg heet. Nu ligt 'ie aan de recoverysoftware, eens kijken of dat helpt. Dan blijf ik voorlopig wel op de laatste productieversie :)
Zelf nog niet kunnen testen want ik heb een L930. Maar heb weinig goeds gelezen over de nieuwe build. En ook op de PC (zelfde buildnr) regelmatig problemen :P

[ Voor 50% gewijzigd door blmp op 23-02-2016 19:55 ]

Patient gamer

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Inzoomen kan nooit met sites met fatsoenlijke media queries, zo irritant is dat :/
Het helpt dan overigens altijd wel om 'm in landscape te houden, dan heeft ie meer horizontale ruimte en zoomt ie automatisch ook iets meer in.

[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 23-02-2016 20:26 ]

• barta123
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
PinokkioTV schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 17:45:
950? Knal hem de Release ring in en installeer nieuwe firmware... Dat is wat ik gedaan heb, nu is mijn 950 ten minste stabiel, met een acceptabele batterijduur. (50% na een werkdag met redelijk intensief gebruik...)

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik van sinds vannacht ook ineens een *enorme* battery drain en een aantal vastlopers. Bleek een app die ik gisteren heb geïnstalleerd: Pushbulli (een 3rd party Pushbullet client). Heb maar even uitgezet dat ie op de achtergrond mag draaien, en nu werkt alles weer naar behoren.

Geen idee of het gewoon de app is die ruk is of dat het de combinatie met de .1002 update is, maar de symptomen klinken wel heel gelijk aan meerdere posts hier. Ik kan iedereen dan ook aanraden om even te controleren welke apps dan voor drainage zorgen.

• lifeguard
hardware-lover schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 19:53:
[...]

Binnen de instellingen van Edge? Te bereiken via de 3 puntjes rechtsonder in het scherm?
Heb daar niets kunnen aanpassen om het beter te maken.
Wat ik wel heb kunnen doen om het beter te maken is via instellingen > beeldscherm de slider op 200 te zetten en te rebooten.
Nu is het allemaal leesbaar.
Helaas is het al vanaf het begin in WM10 zo, dat de lettergroottes in mijn ogen echt amateurwerk is.
Of het is is te groot, of veels te klein. Zet je het in het een goed, is het in een andere app of tool weer fout.
Het verschil tussen 130%scaling en 150%scaling is echt grandioos niet normaal.

In mijn ogen mogen ze daar onderhand wel is iets aan doen.
Ook zie ik dat mensen hier geen problemen meer hebben met email. Nou hier ben ik nog steeds aan schuiven van links naar echts in een simpel html mailtje.

• SinergyX
  • Laatst online: 16:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

lifeguard schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 08:08:
In mijn ogen mogen ze daar onderhand wel is iets aan doen.
Ook zie ik dat mensen hier geen problemen meer hebben met email. Nou hier ben ik nog steeds aan schuiven van links naar echts in een simpel html mailtje.
Eerste wat mij opviel nu de mijne weer helemaal up to date is, zelfs op een 950 zijn html mailtjes traag in opbouw en is het veel scroll/zoom werk om ze leesbaar te maken, zelfs mailtjes van MS zelf.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• lifeguard
SinergyX schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:35:
[...]

Eerste wat mij opviel nu de mijne weer helemaal up to date is, zelfs op een 950 zijn html mailtjes traag in opbouw en is het veel scroll/zoom werk om ze leesbaar te maken, zelfs mailtjes van MS zelf.
Dat laatste vooral. Vanmorgen mail van Gabe Aul gekregen mbt het insider-programma, en die mail is gewoon 83x te breed :D

Maar goed, dit zal met de tijd wel verbeterd worden.

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

lifeguard schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:38:
[...]
Maar goed, dit zal met de tijd wel verbeterd worden.
Ik hoop het. Mail clients van MS zijn altijd problematisch (vreemde eend) geweest en traag v.w.b. updates op dat gebied. Op 8.1 was het ook al zo, en nu nog steeds. Kan me er behoorlijk aan ergeren hehe. Als gebruiker maar ook op professioneel gebied. Ik heb besloten me er niet meer druk om te maken gezien het geringe marktaandeel binnen onze doelgroepen.

Dan maar geen responsive design in de mailings voor de WP users. :F

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:12
Ik kan me nog herinneren dat ik niet kon wachten op de officiële 8.1 update maar bij Windows 10 Phone heb ik dat gevoel helemaal niet. Wat een ellende lees ik hier toch met dat W10M. Ik heb ook een beetje de hoop dat de OTA februari nog gaat halen, opgegeven. 8.1 voldoet nog steeds prima, foutloos op mijn 930. Vanmorgen een Tweet naar T-Mobile gedaan met de vraag wanneer het beschikbaar komt, de officiële release dan hè, voor mijn prachtige oranje 930.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• lifeguard
GerCor schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:50:
Ik kan me nog herinneren dat ik niet kon wachten op de officiële 8.1 update maar bij Windows 10 Phone heb ik dat gevoel helemaal niet. Wat een ellende lees ik hier toch met dat W10M. Ik heb ook een beetje de hoop dat de OTA februari nog gaat halen, opgegeven. 8.1 voldoet nog steeds prima, foutloos op mijn 930. Vanmorgen een Tweet naar T-Mobile gedaan met de vraag wanneer het beschikbaar komt, de officiële release dan hè, voor mijn prachtige oranje 930.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Er zitten in WM10 gewoon vreemde bugs, die er nu gewoon niet meer in horen te zitten. Maar ondanks die bugs zou ik niet meer terug willen naar 8.1 :)

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11 12:42
Iemand al een tip mbt streamen van bv webstreams vanuit de browser? Ik mis nu steeds meermijn ipad icm appletv. Daar konik gewoon zonder problemen de sbs 6 voetbal stream afspelen. Gisteravond twee uur bezig geweest met een iphone, lumia telefoon icm chromecast, of stream to xbox. Wat een drama zeg. gelukkig kwam er iemand langs met een android telefoon, dus kregen we de chromecast stream werkend. Maar is het echt zon technologische uitdaging voor MS om zoiets ook gewoon werkend te krijgen?

• ziggyzaggy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08-2022
analogworm schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:22:
Heeft 1 van jullie een idee om Onedrive app weer aan de praat te krijgen? Hier lumia 550 op .107. Maar onedrive sluit direct bij openen weer af.

Kan 'm niet de-installeren, alle apps zijn up to date en de lumia komt net van een factory reset. Sinds de reset en restoren van backup doet onedrive het niet meer.

Suggesties?
Ik kreeg zojuist een OneDrive update binnen op mijn 950XL, probeer die eens te installeren als je dat nog niet gedaan hebt. Misschien lost dat het probleem op.

• SinergyX
  • Laatst online: 16:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

muffstuff schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:12:
Iemand al een tip mbt streamen van bv webstreams vanuit de browser? Ik mis nu steeds meermijn ipad icm appletv. Daar konik gewoon zonder problemen de sbs 6 voetbal stream afspelen. Gisteravond twee uur bezig geweest met een iphone, lumia telefoon icm chromecast, of stream to xbox. Wat een drama zeg. gelukkig kwam er iemand langs met een android telefoon, dus kregen we de chromecast stream werkend. Maar is het echt zon technologische uitdaging voor MS om zoiets ook gewoon werkend te krijgen?
Er zijn oplossingen, maar zelfs die zijn halfbakken. Wireless display adapter of via de Xbox kan je je telefoon projecteren, maar blijft altijd in portrait staan, ik krijg dat ding op geen enkele manier landscape. Enkel met de 950 (continuum) gaat hij over naar landscape en wordt je telefoon de remote.

Einde van de rit is het maar de vraag hoe Win10M het gaat doen, als de trend doorzet en x86 wordt de nieuwe standaard, krijg ik echt een flashback naar het ARM tijdperk van de surface.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 24-02-2016 11:48 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 58 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M