Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-11 21:44
Ik kan met m'n 930 gewoon streamen naar m'n Samsung TV in W10M (best grappig je telefoon op zo'n groot scherm te zien).

Heb het echter nog niet geprobeerd om zo streams te tonen.

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
10.0.14267.1002
Version 1511
Word Flow now works in the address bar of Edge
oftewel meer mensen hadden dit probleem, maar gelukkig is het opgelost.
Voor meer bug fixes kan je hier kijken.

• r2504
Updates voor People, Messaging + Skype en OneDrive...

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:07
r2504 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:36:
Fast ring? Zit zelf op de Slow, en heb geen updates :)

[ Voor 11% gewijzigd door lifeguard op 24-02-2016 13:17 ]

• r2504
Geen idee of app updates afhankelijk zijn van slow/fast ring... ik zit in ieder geval op de fastring.

• lifeguard
Weet ik ook niet, maar weet wel dat de 950 en 950xl soms updates krijgen welke andere toestellen niet krijgen.

• cman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:45
Na eerst een Lumia 620 gehad te hebben met Windows Phone 8.1, en daarna een uitstapje te doen naar een Huawei ascend 7P met Android 5.1.1, toch terug naar een Lumia. Deze keer de 640. Heb mezelf in de slow ring gezet, en windows 10 geïnstalleerd (.107) met factory reset erachter en zonder backup terug te plaatsen. Dus echt een clean install

Werkt vloeiend - maar:
- apps => ik mis er twee die ik op Android gebruikte en waar ik geen vervanging voor heb. De apps die er wel zijn, vind ik echt van mindere kwaliteit. Maar al bij al geen overkomelijk probleem - en hopelijk beterschap in de toekomst....

- Wordflow => why the f... is er nog steeds geen ondersteuning voor Belgisch Nederlands???? Echt... zucht... Dit is zo zwaar irritant - en echt een reden om volgende keer gewoon weer voor Android te kiezen. Dit is gewoon basic functionaliteit.....

- Cortana: nog steeds niet in het Nederlands. Ik begrijp dat het even kan duren voor er ondersteuning is voor alle talen/gebieden, maar ondertussen duurt het al een jaar of 2..... Ik heb de indruk dat Cortana wel beter werkt als je specifiek zoekopdrachten of opdrachten geeft dan Google Now, al vond ik Google Now beter op vlak van spontane cards die je kreeg.. Het lijkt wel alsof de self learning van Google Now beter werkt..

- Ik vind de mail en calendar client qua features wel ok, maar het ziet eruit alsof we nog in de jaren 80 leven. Voor mij toch net iets te spartaans... Dan vond ik qua look en feel de google apps toch wat leuker.

- Ik merk een fractie vertraging op doorheen het hele OS ten opzichte van 8.1.

- Rare kleine bug, waarbij het resizen van een tile niet wil lukken. Als ik dan de tile van plaats verander, dan werkt het wel weer zoals het hoort.

- Ik heb soms het gevoel dat notificaties met vertraging doorkomen. Ik krijg bijvoorbeeld een verhoging van het tellertje van mijn berichten app - maar de notificatie komt 10 minuten later pas door... Vreemd.

- Edge werkt wel redelijk goed - zelfs beter dan Chrome in mijn ervaring, vooral vloeiender. Het enige dat ik mis is synchronisatie van mijn favorieten en geschiedenis van mijn Windows 10 PC. Maar misschien mis ik hier iets?

Ik geloof heel sterk in het Windows 10 idee van Microsoft, en kan me perfect uit de slag trekken. Maar als ik de vergelijking maak tussen Windows (of het nu gaat om 8.1 of 10) en Android, dan kies ik puur op gebruikerservaring van de software toch echt wel voor Android op dit moment. (En dan gaat het me niet enkel over het apps verhaal).

BOE

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:51

Eagle Creek

Breathing security

GerCor schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:50:
Ik kan me nog herinneren dat ik niet kon wachten op de officiële 8.1 update maar bij Windows 10 Phone heb ik dat gevoel helemaal niet. Wat een ellende lees ik hier toch met dat W10M. Ik heb ook een beetje de hoop dat de OTA februari nog gaat halen, opgegeven. 8.1 voldoet nog steeds prima, foutloos op mijn 930. Vanmorgen een Tweet naar T-Mobile gedaan met de vraag wanneer het beschikbaar komt, de officiële release dan hè, voor mijn prachtige oranje 930.
Draai er nu mee sinds medio december maar het is voor dagelijks gebruik een werkbaar OS.
Ja er zijn bugs maar die ervoor ik in 8.1 ook..

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

r2504 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:36:
Enkel Onedrive update hier, overigen niet. Zit met allerlaatste productie FW en software (.107).
Na de update van Onedrive kwam het start-scherm niet meer tevoorschijn, enkel het cirkeltje met puntjes was in beeld met de tekst "hervatten". Er moest een herstart aan te pas komen en daarna lijkt alles weer normaal te zijn.

Testing, one, two ...

• r2504
Staan je updates op manueel... anders zijn ze misschien al gedaan zonder dat je het weet ?

De people app zit op 10.0.10501.0

• Berlinetta
  • Niet online
Ik krijg geen notificaties bij mijn Outlook app op Windows 10 build 107.
Edit: het is verholpen, in instellingen en dan bij meldingen, de melding van Outlook aan en uit zetten.
Ook had ik Outlook opnieuw aan start scherm toegevoegd terwijl hij daar al stond.
Maar het werkt weer.

[ Voor 59% gewijzigd door Berlinetta op 24-02-2016 15:00 ]

• r2504
Klassiek probleem na een upgrade van de app... gewoon unpinnen van je start scherm of telefoon eens herstarten. Vaak zijn de links naar de startscherm ook verdwenen en moet je deze ook opnieuw instellen.

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 15:09

SED

vreemd hoor.. heel tevreden twee dagen op 1002 en dan ineens 3 vastlopers en diverse reboots snel achter elkaar. Toestel weer heet tijdens sync van picture maps/videoas naar onedrive.
Even aankijken maar anders maar weer eens schoon beginnen met mijn 950. Wel lastig dat met name de authenticator settings allemaal opnieuw moeten. Met diverse sites die daar zitten is dat een heel karwei.
Terug naar prodcutie heeft trouwens nog steeds niet gezorgd voor die firmware update.

Copyright and left by SED...

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

r2504 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:43:
Staan je updates op manueel... anders zijn ze misschien al gedaan zonder dat je het weet ?

De people app zit op 10.0.10501.0
People = Personen app neem ik aan, versienummer: 10.0.3451.0
r2504 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:59:
Klassiek probleem na een upgrade van de app... gewoon unpinnen van je start scherm of telefoon eens herstarten. Vaak zijn de links naar de startscherm ook verdwenen en moet je deze ook opnieuw instellen.
Was niet gepinned op startscherm, dus daar kan het niet aan gelegen hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door hardware-lover op 24-02-2016 16:22 ]

Testing, one, two ...

• r2504
Inderdaad... dan zit je dus achter.

• Garfield
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:54
build 14267.1004 is beschikbaar voor insiders in de fast ring: https://blogs.windows.com...-mobile-build-14267-1004/

• r2504
Mmm... enkel voor de x50 toestellen :-(

Afwachten wanneer de opvolger van de .107 build komt.

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
Al iemand hier ervaringen met deze build? Ben erg benieuwd of hier meer/minder bugs in zitten.

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
sandr schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:56:
[...]

Al iemand hier ervaringen met deze build? Ben erg benieuwd of hier meer/minder bugs in zitten.
Geloof dat er buiten de 'visual voicemail' en 'niet opladen' fixes niks veranderd is tov de voorgaande fast ring build (minor bump 14267.1002 naar 14267.1004).
r2504 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:26:
Mmm... enkel voor de x50 toestellen :-(

Afwachten wanneer de opvolger van de .107 build komt.
Ja inderdaad jammer weer. Hoop dat we gewoon de builds straks weer meekrijgen als ze een definitieve firmware hebben voor W10M.

[ Voor 34% gewijzigd door blmp op 24-02-2016 22:19 ]

Patient gamer

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-11 13:50

The Inquisitor

Greetings weaklings

DeNachtwacht schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:08:
Dit ziet er typisch uit als een factory reset gevalletje. Oude instellingen die niet goed verwijderd of vervangen zijn. Microsoft brengt een build natuurlijk nooit met zulke serieuze bugs naar de consument in dit ontwikkelingsstadium. Het is geen alphaversie meer.
We zijn nu 4 dagen verder (na hard reset) en wat zie ik net als ik scroll door mijn personen app?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xsjIij4.png

Echt bij niemand bekend? Het is schijnbaar een terugkerend fenomeen bij mij.

• lifeguard
Nope, zowel op de L535 met nieuwe builds, als de 640xl in de slow ring op .107 geen last van.
Wel de Tile die zowat geen personen laat zien maar lege bolletjes

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

The Inquisitor schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:26:
[...]

We zijn nu 4 dagen verder (na hard reset) en wat zie ik net als ik scroll door mijn personen app?

[afbeelding]

Dat heb ik wanneer ik terug ga naar die 'app', als ik personen netjes afsluit en later weer opstart, blijft hij goed werken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

SinergyX schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:39:
[...]

Dat heb ik wanneer ik terug ga naar die 'app', als ik personen netjes afsluit en later weer opstart, blijft hij goed werken.
Ah interessant :)
Als ik heen en weer blijf scrollen komen ze wel terug overigens. Af en toe...

Edit: app afsluiten (in taskbeheer ook) en opnieuw opstarten heeft geen effect bij mij. Schijnbaar alleen een reboot van het toestel...

[ Voor 16% gewijzigd door The Inquisitor op 25-02-2016 09:42 ]

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:03
Even een vraag, ik draai nu al een tijdje WP10 op mijn Lumia 640. Maar aan het begin had ik heel mooi de App selection (background) screen van W10, maar nu weer die van WP8.1 en ik kom er niet uit waarom en hoe ik het anders in kan stellen.

Ik bedoel hiermee het scherm als je de "back-knop" even ingedrukt houdt. Bij W10 hoort dit een blok van 4 apps te zijn (was het iig) en bij WP8.1 staan ze in een rij naast elkaar.

Weet iemand waar ik deze kan configureren?

[ Voor 5% gewijzigd door Suicyder op 25-02-2016 10:10 ]

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:22
Volgens mij had ik in een van de oudere Insider versies op mijn oude 735 altijd een optie om te bekijken hoe veel uren/dagen mijn toestel al overleefd heeft met de accu, dus een soort van laatst opgeladen moment.. In de huidige productie versie op de 950 zie ik alleen hoelang hij nog zou kunnen voordat hij leeg is, niet hoelang hij al van de lader is, helaas.. Ligt dit aan de .107 versie? of is dit gewoon hoe het is?

• Suicyder
The Inquisitor schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:26:
[...]

[afbeelding]

Ik had het deze week ook, maar dan bij vrijwel alles op de telefoon. Apps/foto's alles....
Gisteren ermee bezig geweest, SD kaartje gaar, ander kaartje, reset + backup, alles draait weer als een zonnetje.... Wel lang mee bezig geweest :+

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Suicyder schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:18:
[...]

Ik had het deze week ook, maar dan bij vrijwel alles op de telefoon. Apps/foto's alles....
Gisteren ermee bezig geweest, SD kaartje gaar, ander kaartje, reset + backup, alles draait weer als een zonnetje.... Wel lang mee bezig geweest :+
ja precies dat dus, galerij, personen app, belgeschiedenis, etc. SD kaart heb ik nog niet over na gedacht...

• Suicyder
The Inquisitor schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:19:
[...]

ja precies dat dus, galerij, personen app, belgeschiedenis, etc. SD kaart heb ik nog niet over na gedacht...
Let wel, ik had zo veel mogelijk op de SD kaart staan, apps/backups/history/foto's etc.
het viel mij op doordat ik ineens mijn foto's niet meer kon openen of verwijderen.

SD kaartje in de PC hielp ook niets, op een of andere manier blijft het ding roepen dat hij write protected is terwijl de microSD->SD converter prima werkt met een ander kaartje. Diskpart / formats, niets werkte. Nadat ik format in de telefoon had gedaan verdween het kaartje geheel van de radar...

Ik weet niet of jij dit ook hetzelfde hebt, het is maar een idee :)

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Suicyder schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:31:
[...]

Let wel, ik had zo veel mogelijk op de SD kaart staan, apps/backups/history/foto's etc.
het viel mij op doordat ik ineens mijn foto's niet meer kon openen of verwijderen.

SD kaartje in de PC hielp ook niets, op een of andere manier blijft het ding roepen dat hij write protected is terwijl de microSD->SD converter prima werkt met een ander kaartje. Diskpart / formats, niets werkte. Nadat ik format in de telefoon had gedaan verdween het kaartje geheel van de radar...

Ik weet niet of jij dit ook hetzelfde hebt, het is maar een idee :)
Thanks voor de uitleg :)
Ik heb alleen foto's en muziek op de SD kaart staan, apps en alles staan op het interne geheugen. Dus waarschijnlijk hadden we niet hetzelfde probleem, maar het is in ieder geval interessant om te weten, en de poging waard om het eea na te kijken met betrekking tot mijn SD kaartje.

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:47
Suicyder schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:10:

Ik bedoel hiermee het scherm als je de "back-knop" even ingedrukt houdt. Bij W10 hoort dit een blok van 4 apps te zijn (was het iig) en bij WP8.1 staan ze in een rij naast elkaar.

Geen idee wat je bedoelt met blok van 4? Ik heb een 930Lumia met W10 erop, maar als ik de back knop lang vast houdt, krijg je gewoon een verkleind screenshot met de apps naast elkaar.
Blok van 4 heb ik nog nooit gezien, ook niet in YouTube review video's?

• Suicyder
Even wat plaatjes opgezocht -> W8.1 variant en degene welke ik als eerste in W10 had

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is iets unieks bij de hoge resolutie/grote schermen, mijn 920 en 830 hebben met Win10 gewoon nog de '1 naast elkaar', maar mijn 950 geeft inderdaad die 4 bij elkaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• lifeguard
Ik had gisteren op mijn 640xl ook dubbele rijen, en vandaag maar 1.
Geen idee wat ik veranderd heb O-)

• Berlinetta
  • Niet online
Suicyder schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:10:
Even een vraag, ik draai nu al een tijdje WP10 op mijn Lumia 640. Maar aan het begin had ik heel mooi de App selection (background) screen van W10, maar nu weer die van WP8.1 en ik kom er niet uit waarom en hoe ik het anders in kan stellen.

Oeps, verkeerd.

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Mijn 830 staat op 175% schermgrootte ipv. 200, dan krijg je ook de 'grote telefoon layout'.

• Suicyder
SinergyX schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:01:
[...]

Dat is iets unieks bij de hoge resolutie/grote schermen, mijn 920 en 830 hebben met Win10 gewoon nog de '1 naast elkaar', maar mijn 950 geeft inderdaad die 4 bij elkaar.
Dat triggerde iets, ik had heel in het begin de tekst+itemgrootte op 150% staan in plaats van de standaard 200% (vond tekst te groot). Net weer even ingesteld, maar nu heb ik inderdaad weer 4 app's op het scherm in plaats van een rij apps.

Whohooo kleinere tekst boeit me niet, het is nog prima leesbaar. Dank voor de trigger!

edit:
en inderdaad zowel 150% als 175% is het goed. Eindelijk!
Dank _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Suicyder op 25-02-2016 12:06 ]

• r2504
lifeguard schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:33:
Wel de Tile die zowat geen personen laat zien maar lege bolletjes
Ik heb ook lege bolletjes op de tile... maar ik heb dan ook contacten zonder foto.

Men zou dus enkel contacten mogen selecteren voor op de tile die een foto hebben.

• lifeguard
r2504 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:05:
[...]

Ik heb ook lege bolletjes op de tile... maar ik heb dan ook contacten zonder foto.

Men zou dus enkel contacten mogen selecteren voor op de tile die een foto hebben.
Dat zou het kunnen zijn, maar bij sommige staat er hier wel een foto (facebook) en die liet hij eerst wel zien in de Tile, nu niet, of bijna niet

• r2504
Vroeger zag ik ook foto's van oa. Linked In... maar die koppelingen bestaan niet meer met Personen/People... is dit ook niet zo voor Facebook ?

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Ik heb 'm op de lumia 550 geinstalleerd, upgrade van .107... Geen internet meer.. niet via wifi en niet via sim.. soft reset.. niks. reset, niks.. en bij de sim settings kom ik niet.. 8)7

hmm net een vastloper en na nog een reset doet het internet het wel weer.. :P

[ Voor 7% gewijzigd door analogworm op 25-02-2016 12:37 ]

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21:02
analogworm schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:34:
[...]

Ik heb 'm op de lumia 550 geinstalleerd, upgrade van .107... Geen internet meer.. niet via wifi en niet via sim.. soft reset.. niks. reset, niks.. en bij de sim settings kom ik niet.. 8)7

hmm net een vastloper en na nog een reset doet het internet het wel weer.. :P
Na een upgrade is het toestel "onderwater" nog van alles aan het doen, wat voor vertragingen kan zorgen. Gisteren .1004 op mijn 950XL geïnstalleerd, en na de configuratie en opstarten was mijn telefoon ongeveer 15 minuten warm, daarna koelde ie weer af. Hij lag niet op de lader, batterij was wel sneller leeg getrokken.
Ik heb alleen qua werking niet veel van gemerkt. Een 950 heeft dan ook meer resources dan een 550.

Dus bij de volgende upgrade, toestel effe rustig laten liggen.

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:47
Suicyder schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:04:
[...]
Dat triggerde iets, ik had heel in het begin de tekst+itemgrootte op 150% staan in plaats van de standaard 200% (vond tekst te groot). Net weer even ingesteld, maar nu heb ik inderdaad weer 4 app's op het scherm in plaats van een rij apps.

Whohooo kleinere tekst boeit me niet, het is nog prima leesbaar. Dank voor de trigger!

edit:
Dank _/-\o_
Cool, dat ga ik ook aanpassen, blok van 4 is ook handiger lijkt mij.
Bedankt!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:53

Esumontere

Floep, banaan.

I
MrDirect schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:43:
[...]

Cool, dat ga ik ook aanpassen, blok van 4 is ook handiger lijkt mij.
Bedankt!
Ik heb op mijn 950(non-XL) de text- en itemgrootte op 100% staan maar geen blok van 4 :(

• c0burn
  • Laatst online: 16:28

c0burn

Feed your head

Suicyder schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:04:
[...]

edit:
Dank _/-\o_
Op de 950 kun je niet lager dan 300%, maar vanaf 350% zijn er ook 4 apps in het scherm te zien. En nog belangrijker voor mij persoonlijk, een extra toggle (5 ipv 4) in de notification bar :9

Remember what the dormouse said

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Esumontere schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:13:
I
[...]

Ik heb op mijn 950(non-XL) de text- en itemgrootte op 100% staan maar geen blok van 4 :(
Jij bent bij Toegankelijkheid aan het kijken denk ik.

Je moet bij Systeem>Beeldscherm zijn.

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:53

Esumontere

Floep, banaan.

jodeltje schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:27:
[...]

Jij bent bij Toegankelijkheid aan het kijken denk ik.

Je moet bij Systeem>Beeldscherm zijn.
Check, bedankt!

• Snipe4ever
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-11 13:07
Ik heb een vraag hopelijk heeft iemand een antwoord op.

Zoals jullie weten is voor de lumia 550, 650 en de 950(XL) de insider build 14267 opgedoken.
Komt deze (of de aankomende redstone insider build) nog naar de first wave devices zoals de lumia 930,640(XL) etc....of blijven deze voor altijd op threshold 2 draaien?

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Snipe4ever schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 23:23:
Ik heb een vraag hopelijk heeft iemand een antwoord op.

Zoals jullie weten is voor de lumia 550, 650 en de 950(XL) de insider build 14267 opgedoken.
Komt deze (of de aankomende redstone insider build) nog naar de first wave devices zoals de lumia 930,640(XL) etc....of blijven deze voor altijd op threshold 2 draaien?
Ik denk persoonlijk dat first wave de threshold 2 update gelijk krijgen. Ze hebben nu naar buiten gebracht (wat ook logisch is) dat de huidige wp8.1 modellen eerst een firmware update nodig hebben. De x5x toestellen zijn beter op w10m afgestemd dan wp8.1 toestellen en dat is vast de reden waarom ze verschillende insider builds hebben draaien.

Het is voor ons dus nog eventjes afwachten.

Verwijderd

Moet de eigenaar van een 'first wave' toestel eerst terug naar 8.1 voor die firmware update of krijgen de insiders die straks gewoon mee?

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:10:
Moet de eigenaar van een 'first wave' toestel eerst terug naar 8.1 voor die firmware update of krijgen de insiders die straks gewoon mee?
De lumia 830 schijnt ook een firmware update te krijgen en je moest terug naar wp8.1 om hem te kunnen installeren. Kon mij herinneren dat dit hetzelfde was toen ik wp8.1 beta draaide op mijn lumia 920.

Dus om je vraag te beantwoorden, ja ik ga er wel vanuit dat men eerst terug naar wp8.1 moet gaan.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

vali schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:58:
[...]

De lumia 830 schijnt ook een firmware update te krijgen en je moest terug naar wp8.1 om hem te kunnen installeren. Kon mij herinneren dat dit hetzelfde was toen ik wp8.1 beta draaide op mijn lumia 920.

Dus om je vraag te beantwoorden, ja ik ga er wel vanuit dat men eerst terug naar wp8.1 moet gaan.
Thanks, goed om te weten. Ik denk dat mijn 830 wel baat kan hebben bij een firmware update.. Misschien toch maar eens terug naar 8.1 dan :)

Verwijderd

vali schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:58:
[...]

Dankje, heb ook een 830, vandaar mijn vraag. Denk dat ik dan maar 8.1 erop zet en vervolgens wacht op de officiële release.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:56:
[...]

Dankje, heb ook een 830, vandaar mijn vraag. Denk dat ik dan maar 8.1 erop zet en vervolgens wacht op de officiële release.
Ik ga met je meedoen ;)

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Ik zal op Win10 blijven nu, veel zaken vind ik gewoon prettiger dan op Win8.1

• pontiacv8
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-06 21:17
Hallo,
Mijn moeder heeft sinds kort een lumia 550 met dus vanaf fabriek win10.
Nu heeft zij een raar probleem met haar telefoon, ze kan wel contacten toevoegen
in het adres boek( personen) maar later de contacten bewerken dat lukt niet want als je op
opslaan druk gaat hij uit het adresboek en als je dan terug kijkt in het adres boek dan
zijn de wijzigingen niet door gevoerd.
De adressen zijn niet geïmporteerd van een andere telefoon maar ingevoerd met de hand.
Heeft iemand anders dit probleem ook ?
Of wat zou een oplossing kunnen zijn ?

Bedankt alvast.

[ Voor 8% gewijzigd door pontiacv8 op 26-02-2016 20:22 ]

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:32
pontiacv8 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 20:17:
Hallo,
Mijn moeder heeft sinds kort een lumia 550 met dus vanaf fabriek win10.
Nu heeft zij een raar probleem met haar telefoon, ze kan wel contacten toevoegen
in het adres boek( personen) maar later de contacten bewerken dat lukt niet want als je op
opslaan druk gaat hij uit het adresboek en als je dan terug kijkt in het adres boek dan
zijn de wijzigingen niet door gevoerd.
De adressen zijn niet geïmporteerd van een andere telefoon maar ingevoerd met de hand.
Heeft iemand anders dit probleem ook ?
Of wat zou een oplossing kunnen zijn ?

Bedankt alvast.
Het lijkt op een bug die met een restart of in de nabije toekomst met een update zou kunnen worden opgelost. Een workaround in de tussentijd zou kunnen zijn om de personen via Windows 10 op de PC of via https://people.live.com/ als je moeder tenminste een Microsoft account gebruikt...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• pontiacv8
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-06 21:17
Ik heb het toestel al een aantal keren opnieuw opgestart, dus ik denk
ook dat het gewoon wachten is op een update die dit zal verhelpen.
Ze heeft een outlook account dus ze kan nog proberen als ze daar
wijzigingen aanbrengt of die wel opgeslagen worden op haar telefoon.

Bedankt

Verwijderd

ik ben nu wel aangenaam verrast door een nieuwe functie in de ms agenda op mijn 930.
als je een afspraak hebt staan en je krijgt je notificatie ,dan geeft hij nu ook aan hoelang je er over doet met de verkeersinfo en route erbij.
je moet natuurlijk dan wel bij je afspraak in je agenda het adres hebben staan waar je de afspraak hebt.
was mij nog niet eerder opgevallen, erg handig.

verder, zeer tevreden over de build .107 , ik snap wel dat sommige mensen het vervelend vinden als er bugs in een preview build zitten, maar kom op zeg, stop eens met klagen, je kiest er zelf voor om in de preview ring te gaan zitten, dus je weet dat er bugs in kunnen zitten.
wil je geen bugs blijf dan lekker op w8.1 ofzo.
dit geldt natuurlijk niet voor de mensen met een 950 of 550 die verwachten gewoon een goed toestel met goed werkend os. die hebben alle recht om te klagen.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Aan alle mensen met preview builds: blijf alsjeblieft lekker klagen, zodat mensen die de builds nog niet hebben kunnen overwegen of ze 'm ook willen. :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• ardvark99
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 18:39:
ik ben nu wel aangenaam verrast door een nieuwe functie in de ms agenda op mijn 930.
als je een afspraak hebt staan en je krijgt je notificatie ,dan geeft hij nu ook aan hoelang je er over doet met de verkeersinfo en route erbij.
je moet natuurlijk dan wel bij je afspraak in je agenda het adres hebben staan waar je de afspraak hebt.
was mij nog niet eerder opgevallen, erg handig.

verder, zeer tevreden over de build .107 , ik snap wel dat sommige mensen het vervelend vinden als er bugs in een preview build zitten, maar kom op zeg, stop eens met klagen, je kiest er zelf voor om in de preview ring te gaan zitten, dus je weet dat er bugs in kunnen zitten.
wil je geen bugs blijf dan lekker op w8.1 ofzo.
dit geldt natuurlijk niet voor de mensen met een 950 of 550 die verwachten gewoon een goed toestel met goed werkend os. die hebben alle recht om te klagen.
Mij hoor je niet klagen over m'n L950XL ☺ , zit zelf nu op .1004. Volgende week schijnt .122 uit te komen, waarbij word flow in Edge schijnt opgelost te zijn.

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat is al opgelos sinds .1002

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• ardvark99
Eh lezen? Ik zit op .1004. .122 is de 10586 branche. 🙂 De nummering is anders.

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat heeft dus in z'n geheel niets met lezen te maken he ;)

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:26
.oisyn schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 18:59:
Aan alle mensen met preview builds: blijf alsjeblieft lekker klagen, zodat mensen die de builds nog niet hebben kunnen overwegen of ze 'm ook willen. :)
Liever niet klagen. Problemen aankaarten prima, maar al dat geklaag begon echt enorm vervelend te worden.

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Caelorum schreef op zondag 28 februari 2016 @ 09:47:
[...]

Liever niet klagen. Problemen aankaarten prima, maar al dat geklaag begon echt enorm vervelend te worden.
Aan de andere kant als je al sinds WP7 je geduld hebt weten te houden kan ik mij een klaagzang best wel voorstellen. Je verwacht immers dat er vooruitgang wordt geboekt en niet zoals soms toch best vaak, achteruitgang. :+

• r2504
WP7... ik mis nog steeds dingen uit dat oeroude antieke Symbian !

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

r2504 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 22:01:
Dat gevoel ken ik ook wel een beetje, had eerder ook een N8 en E7 waar sommige dingen toch meer volwassen en uitgerijpt zijn in vergelijking met W10.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:19
r2504 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 22:01:
Helemaal mee eens. En toch werkt heel veel -zoals de browser - wel stukken beter. Heb nog een Nokia 808 als Back-up, maar daar verdwijnen langzamerhand functies van. Whatsapp gaat stoppen voor symbian.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Man man man wat lopen er hier een hoop zeikstralen rond zeg. :/

Als je een 950(XL) of 550 en binnenkort een 650 hebt die met W10M gereleased zijn mag je klagen. Alle anderen zijn bewust in het Insider bootje gestapt. Wat mij betreft mag je dan ook absoluut problemen en bugs aankaarten, maar dat oeverloze gezanik wordt zo onderhand wel een beetje vervelend.

Ik draai zelf naar alle tevredenheid al geruime tijd W10M op mijn productie 925. Als er zaken zijn die niet goed werken dan zucht ik een keer en zoek een oplossing (als die er is). Is die er niet dan is dat tough luck en moet ik het er voorlopig mee doen.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
max schreef op zondag 28 februari 2016 @ 23:13:

Als je een 950(XL) of 550 en binnenkort een 650 hebt die met W10M gereleased zijn mag je klagen. Alle anderen zijn bewust in het Insider bootje gestapt. Wat mij betreft mag je dan ook absoluut problemen en bugs aankaarten, maar dat oeverloze gezanik wordt zo onderhand wel een beetje vervelend.

Ik draai zelf naar alle tevredenheid al geruime tijd W10M op mijn productie 925. Als er zaken zijn die niet goed werken dan zucht ik een keer en zoek een oplossing (als die er is). Is die er niet dan is dat tough luck en moet ik het er voorlopig mee doen.
^ dit.

Moet zelf zeggen dat ik buiten dat de accu af en toe relatief snel leeg is eigenlijk geen problemen heb met de laatste build op mijn Lumia 930. Eigenlijk ook maar weinig problemen gehad sinds 10166 dus mag misschien sowieso al van geluk spreken :+.

Patient gamer

• coenox

Als je een 950(XL) of 550 en binnenkort een 650 hebt die met W10M gereleased zijn mag je klagen. Alle anderen zijn bewust in het Insider bootje gestapt. Wat mij betreft mag je dan ook absoluut problemen en bugs aankaarten, maar dat oeverloze gezanik wordt zo onderhand wel een beetje vervelend
Ik heb een 950, maar klaag niet. Na een 640 XL en een 830 op WM10, bewust de overstap gemaakt. En ben er blij mee. Ik mis nog wel Cortana, maar ook dat wist ik van tevoren.

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:12
Beetje overbodige opmerking. Nederlanders zeiken altijd en over alles. :+

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• Bruce9000
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:15
Ik draai W10 op een L630, en alles werkt op zich prima; met name de toegevoegde functionaliteit in mail en calendar vind ik erg prettig, en het nieuwe actiecentrum en optiemenu bevalt ook uitstekend. Wat wel opvalt, zeker als ik mijn toestel vergelijk met de L630 op W8.1 van mijn vriendin, is dat het opstarten van apps een stuk langer duurt. Het zal niet schokkend veel zijn---wellicht 3/4 tiende van een seconde---maar wel genoeg om het een minder vloeiende ervaring te laten zijn. Ik weet nog niet zeker of ik de extra functionaliteit op vind wegen tegen het langere wachten. Ik ben benieuwd of de laadtijd ten opzichte van W8.1 nog verbeterd gaat worden, of dat ze het bij MS wel prima vinden zo.

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:36
Heeft er iemand nog meer last van het feit dat de live tile van outlook niet geupdate word. Normaal staat er een datum. Maar bij mij al enkele weken Outlook agenda en het logo.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• tonber
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09-2021
Cyrus The Virus schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:50:
Heeft er iemand nog meer last van het feit dat de live tile van outlook niet geupdate word. Normaal staat er een datum. Maar bij mij al enkele weken Outlook agenda en het logo.
welke versie, welk toestel, welke build ??
Hardreset gedaan eventueel?

Voor onze Genealogie zie www.tonberendsen.com

• tonber
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09-2021
babyslick schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:41:
Ik draai W10 op een L630, en alles werkt op zich prima; met name de toegevoegde functionaliteit in mail en calendar vind ik erg prettig, en het nieuwe actiecentrum en optiemenu bevalt ook uitstekend. Wat wel opvalt, zeker als ik mijn toestel vergelijk met de L630 op W8.1 van mijn vriendin, is dat het opstarten van apps een stuk langer duurt. Het zal niet schokkend veel zijn---wellicht 3/4 tiende van een seconde---maar wel genoeg om het een minder vloeiende ervaring te laten zijn. Ik weet nog niet zeker of ik de extra functionaliteit op vind wegen tegen het langere wachten. Ik ben benieuwd of de laadtijd ten opzichte van W8.1 nog verbeterd gaat worden, of dat ze het bij MS wel prima vinden zo.
WE zijn nog steeds bezag met bèta versies dus geef zelf het antwoord maar.

Voor onze Genealogie zie www.tonberendsen.com

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Is NU.NL gestopt met WindowsPhone. De app crashte steeds, dus ik dacht download hem even opnieuw... en nu is hij weg uit de store?

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:22
TweakTweet schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:01:
Is NU.NL gestopt met WindowsPhone. De app crashte steeds, dus ik dacht download hem even opnieuw... en nu is hij weg uit de store?
Heb je gezocht op 'nu'? Ik kan hem namelijk wel vinden.. Ik las in een ander topic wel iets over een nieuwe versie.

• Berlinetta
  • Niet online
Misschien een domme vraag, maar werkt de search button bij jullie?
Als ik erop drukm dan wordt Edge gestart en dan gaat hij naar Google.com en dan komt er {searchterms} in te staan.

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:36
tonber schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:52:
[...]

welke versie, welk toestel, welke build ??
Hardreset gedaan eventueel?
Inderdaad wel handig om te melden :+

Lumia 950 met de laatste slow ring build .107 en alle updates.
Ik heb een hard reset gedaan toen ik hem heb gekocht in december. Het heeft toen allemaal goed gewerkt.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Berlinetta schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:24:
Misschien een domme vraag, maar werkt de search button bij jullie?
Als ik erop drukm dan wordt Edge gestart en dan gaat hij naar Google.com en dan komt er {searchterms} in te staan.
Ja dat werkt prima. Misschien is dat omdat je Google als standaard zoekmachine hebt ingesteld? (Edge > instellingen > geavanceerd instellingen > zoekmachine)

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
En als je zoekt op nu.nl+? Zo heet de app bij mij namelijk.

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:59
sandr schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:14:
[...]

ik kan hem nog gewoon vinden onder " NU ". Dus volgens mij is de ondersteuning niet verdwenen.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

De officiële NU.nl doet het hier nog prima hoor op mijn 950.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

sandr schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:14:
[...]

Dat is ook maar een 3rd party app en geen officiële app. Als je niet in de beta mee wilt doen is dat wel je beste alternatief. De huidige publieke NU app is inderdaad vrij brak.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Opgelost!!, nu kan ik hem wel weer vinden, bedankt voor jullie snelle antwoorden!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Op mijn Nokia Lumia 520 met Windows 10 Mobile build 10586.107, heb ik nog wel eens een random freeze, de enigste oplossing is dan de batterij verwijderen.

Zijn er hier misschien personen die ook last hebben van random freezes, maar dan op een Nokia Lumia 920/925? Deze toestellen hebben namelijk net zoals de Lumia 520 een Snapdragon S4 processor, maar hebben geen verwisselbare batterij.

[ Voor 21% gewijzigd door Stefan22 op 29-02-2016 14:51 ]

Verwijderd

Stefan22 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:50:
Op mijn Nokia Lumia 520 met Windows 10 Mobile build 10586.107, heb ik nog wel eens een random freeze, de enigste oplossing is dan de batterij verwijderen.

Zijn er hier misschien personen die ook last hebben van random freezes, maar dan op een Nokia Lumia 920/925? Deze toestellen hebben namelijk net zoals de Lumia 520 een Snapdragon S4 processor, maar hebben geen verwisselbare batterij.
Lumia925 hier, draaiende op W10 sinds het begin en nog geen enkele keer last gehad van een random freeze. W10 draait eigenlijk best goed op mijn toestel.

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04:34

FCC

Tot mijn genoegen zag ik vandaag dat Here Drive(+) mijn exacte locatie op de weg weergaf. Weet niet of dat een update van W10 of van Drive zelf is maar tot voor kort 'liep' Drive altijd net iets achter.. (denk een meter of 50 maar vervelend genoeg in drukke situaties ;))
L735 met de 107 versie.
(Oh, zelfs het parkeerterrein van Ikea Haarlem, met alle rijbaantjes, was bekend _O- )

Waar een wil is, is een stopcontact....

• coenox
Mooi artikel van Steve Litchfield. Kennelijk is de discussie in dit forum 'Windows 10 is wel/geen beta software' ook op andere fora hot topic. http://allaboutwindowspho...s_10_Mobile_still_in_.php

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:10
Vandaag heb ik ook mijn eerste hard reset moeten uitvoeren op windows 10 mobile.

Het probleem:
de tabbladen knop in edge opende niet het overzicht van tabbladen, gevolg is dat edge volstroomt met tabs en dat ik niet kan schakelen daartussen.

Mogelijke oorzaak:
Irritante advertentie van hill climb racing, pop up kreeg ik niet weg en moest ik met omwegen afsluiten.

Oplossing:
Eerst geprobeerd internetgeschiedenis wissen, werkte niet om geheugen te legen. Soft reset deed niks. Uiteindelijk dus een hard reset, dit lost het op.

Blijft inderdaad betasoftware, helaad.

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:00
coenox schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:07:
Mooi artikel van Steve Litchfield. Kennelijk is de discussie in dit forum 'Windows 10 is wel/geen beta software' ook op andere fora hot topic. http://allaboutwindowspho...s_10_Mobile_still_in_.php
Mooi stuk.
Laat Microsoft - wat mij betreft - zijn tijd maar nemen met het perfectioneren van Windows 10 Mobile. De volgende stap is een Intel-gebaseerde telefoon die 'gewoon' Windows 10 draait met alle voordelen van dien.
Voor de bezitters van recente Lumia's betekent dit dat ze met Windows 10 Mobile kunnen meeliften op de (hopelijk groeiende hoeveelheid) universal apps, en dus nog een lange tijd van hun ARM-device kunnen genieten.
Nu we toch met voorspellingen bezig zijn; dit lijkt op de switch van Windows Phone 7 naar 8, maar dan met veel meer impact hoop ik.

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:17

Arjan81

Rotterdam

Weet iemand waar de offline kaarten voor de app kaarten van Curacao staan? Vallen deze onder Nederland? Aruba is wel apart te downloaden maar Curacao kan ik niet vinden.

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Arjan81 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:43:
Weet iemand waar de offline kaarten voor de app kaarten van Curacao staan? Vallen deze onder Nederland? Aruba is wel apart te downloaden maar Curacao kan ik niet vinden.
Niet gevonden voor de app Kaarten, maar wel via de app Mapfactor Navigator.

Testing, one, two ...

• dal673
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-11 11:32
Als je Windows 10 Mobile draait kun je beleefd aan mede-tweaker Tom Verhoeff d.m.v. een Direct Message aan hem vragen of je mee zou mogen doen met het proefdraaien van de beta van de nieuwe Nu.nl UWP app.
Op mijn Lumia 950 met de nieuwste Firmware e Redstone build plus op mijn desltop werkt het perfect m.i.

• r2504
Nieuwe updates voor Photo en Camera... geen idee wat de wijzigingen zijn.

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:43

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

FCC schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:22:
Tot mijn genoegen zag ik vandaag dat Here Drive(+) mijn exacte locatie op de weg weergaf. Weet niet of dat een update van W10 of van Drive zelf is maar tot voor kort 'liep' Drive altijd net iets achter.. (denk een meter of 50 maar vervelend genoeg in drukke situaties ;))
L735 met de 107 versie.
(Oh, zelfs het parkeerterrein van Ikea Haarlem, met alle rijbaantjes, was bekend _O- )
Dit heb(had?) ik ook inderdaad! Maar mijn Here Drive, Here Maps, en gewoon Maps is retebrak. Here Drive loopt vast na een paar minuten navigeren. Here Maps en Maps tonen enorme stukken van de kaart niet op bepaalde zoomlevels, glitcherig, en buggy. Compleet niet werkbaar dus. Misschien maar eens even weer een hard-resetje binnenkort ofzo... maja. Ben net op 98% van CastleMine en wil mijn progressie niet kwijtraken..

Professioneel Heftruck Syndroom

• Berlinetta
  • Niet online
Ik heb twee keer een update gehad en zit steeds op .107 :')

• Berlinetta
  • Niet online
r2504 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:11:
Nieuwe updates voor Photo en Camera... geen idee wat de wijzigingen zijn.
En de volgende apps hebben ook updates:
-MS Powerpoint
-MS Excel
-MS One Note
-MS Word
-Weer
-Personen

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 14:29
Ik had een vraagje betreft Windows Mobile en de instellingen daarvan.

Ik heb de Lumia 950 en zit op de 14267.1004 build/fast ring insider build

Een paar dagen geleden heb ik mijn mobiel gereset, misschien gingen de "loading/resuming" berichten dan weg en kon ik weer opnieuw beginnen.
Toen alles klaar was wou ik me aanmelden mijn outlook en Gmail account vanwege daar staan mijn contacten op en voorheen synchroniseerde ze altijd prima en zag ik de contacten gelijk
Na Whatsapp te hebben geïnstalleerd, zag ik dat mijn contacten geen naam hadden in Whatsapp, en zei dat al mijn contacten Whatsapp hadden, dus ik denk dat er iets niet goed gaat tussen Whatsapp en mijn contacten

Wat ik zelf al heb geprobeerd : Telefoon nog een keer gereset (2x tot nu toe) / met KPN gebeld om te vragen als mijn APN instellingen goed waren/ Whatsapp opnieuw geinstalleerd ( al 5x tot nu toe) en mobiel aan en uit gedaan/ mijn Gmail en outlook van mijn mobiel verwijderd en weer opnieuw erop gezet. zelf al wat op google gekeken maar ik kom er maar niet uit. Trouwens bij Telegram ziet hij mijn contacten wel en dus alles het goed, dus ik denk dat het puur bij de Whatsapp instellingen zit.

Heeft iemand hier ervaring mee en/of weet hij of zij hoe ik dit kan oplossen ?

Alvast bedankt
Pagina: 1 ... 59 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M