Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-11 16:10
Ik vind w10 enorm soepel draaien op mijn lumia 1020.
Eigenlijk 0.0 problemen

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-11 13:50

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ja, dat is heel leuk voor jou :) Ik wou dat het voor mij ook anders was, maar helaas. Het is schijnbaar bijzonder toestel afhankelijk, en van 830 hoor ik meer in dit topic dat het slecht draait.

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Bij ons op het werk gebruiken we Windows Phones icm Chromebooks. Waar de Windows Phone als hotspot voor wordt gebruikt.

We gebruikten daar tot voor kort de 635 voor. Helaas is die niet meer leverbaar en werd het de Lumia 550 met Windows 10.

Als je met Windows Mobile 10 een hotspot opzet en er verbinding mee maakt met een Chromebook dan crasht het hotspot. Helaas met de laatste update nog steeds.

We hebben nu Lumia 640's gekocht als tijdelijke oplossing. Helaas is die wel een stuk duurder, maar 4G is een vereiste.

Tot op heden nog geen verklaring kunnen vinden waarom dit gebeurt. Ook nog even getest met een 950 en 950XL die we ook gebruiken en die doen precies hetzelfde.

Werkt dus nog niet vlekkeloos. Voorlopig nog maar even 8.1...

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-11 21:44
Dit weekend zat ik met een stroompannen dus m'n 920 even ook als hotspot gebruikt maar ik kon geen enkele site resolven... heb dan maar manueel DNS ingesteld op m'n PC. Geen idee of het een bug is in W10M of puur toeval.

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14:11
KrazyJay schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 20:24:
10586.107 is vrijgegeven, zojuist.

https://blogs.windows.com...r-preview-build-10586-107

Er is vanaf nu een toevoeging:

Introducing the Release Preview Ring:

Today we are introducing a new ring named the Windows Insider Release Preview ring for both PC and mobile. The Release Preview ring will focus on Insiders that want to stay on the Current Branch (currently builds based off of 10586), but continue to receive early access to updates, application updates, and driver updates.

Gepositioneerd onder de Slow Ring dus.
Daar heb ik 'm ook op gezet, en .107 hobbelt nu gewoon binnen. Ik denk dat deze dan gelijk is aan de fast ring, maar je blijft op 10586 hangen. Waarschijnlijk gaan ze binnen kort naar een nieuwere Branch...

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
r2504 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 19:49:
[...]
Tja... het is een beta en je hebt ervoor gekozen die risico's te nemen. Prettig... nee, maar zoiets kan gebeuren (trouwens de Store is gewoon een app en zelfs niet het OS). Heb je trouwens een hard reset geprobeerd ?
Niet helemaal waar.. Ik heb een Lumia 550 gekocht en had niet het idee dat het nog steeds een beta was op dat moment.

Een Lumia met W10 preinstalled kopen hoort geen risico te zijn..

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Verwijderd

Eerste indruk op .107 is goed op mijn lumia 830. Vooral Edge lijkt het beter te doen (iets sneller en het renderen van webpagina's gaat beter)

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-11 19:29
Hopelijk meer dingen gefixed dan die drie puntjes, kan het me eigenlijk niet voorstellen dat het niet zo is.

Ik kreeg ook de de melding dat m'n tel bijna vol was tijdens het binnen hengelen, lees op WCentral dat de update 1.2GB is :/ Dat zou wel bizar zijn voor 3 minor fixes.

Ik wacht wel een aantal dagen met roepen of deze build beter is dan de vorige.

[ Voor 31% gewijzigd door Sc0tTy op 10-02-2016 22:10 ]

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Sc0tTy schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 22:07:
Hopelijk meer dingen gefixed dan die drie puntjes, kan het me eigenlijk niet voorstellen dat het niet zo is.

Ik kreeg ook de de melding dat m'n tel bijna vol was tijdens het binnen hengelen, lees op WCentral dat de update 1.2GB is :/ Dat zou wel bizar zijn voor 3 minor fixes.

Ik wacht wel een aantal dagen met roepen of deze build beter is dan de vorige.
Er is volgensmij wel wat meer gefixt als die drie aangegeven bugs. De boel voelt net wat vloeiender (qua openen/wisselen van apps), Edge lijkt niet meer zo te hangen bij het laden van paginas en live tiles lijken het weer fatsoenlijk te doen. En het schijnt dat nu in het Settings -> display menu een brightness slider staat als je een L950 of L950XL hebt.

Kreeg op mijn vaders L640 ook de melding dat ik te weinig geheugen over had, moest even wat dingen wissen voordat de update door ging. :P
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 22:01:
Eerste indruk op .107 is goed op mijn lumia 830. Vooral Edge lijkt het beter te doen (iets sneller en het renderen van webpagina's gaat beter)
Inderdaad voelt Edge weer iets beter in deze build. Laatste paar builds voelde het af en toe wat traag.

[ Voor 24% gewijzigd door blmp op 10-02-2016 22:39 ]

Patient gamer

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Heb hem ook geïnstalleerd op mijn l930. Draait zoals altijd als een zonnetje. Vandaag ook de Microsoft band 2 besteld en kan niet wachten om die eraan te koppelen. :)

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

blmp schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 22:34:
[...]
[knip] En het schijnt dat nu in het Settings -> display menu een brightness slider staat als je een L950 of L950XL hebt.

[knip]
Die slider is al langer aanwezig, zit ook in de final W10M productie versie.

[ Voor 2% gewijzigd door hardware-lover op 11-02-2016 00:19 . Reden: Wim slaat op tilt bij het woord "Final" .... ]

Testing, one, two ...

• barta123
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-11 22:42
hardware-lover schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 23:34:
[...]

Die slider is al langer aanwezig, zit ook in de final W10M versie.
Dat klopt, al vanaf dat ik mijn telefoon heb, is die daar te vinden! Maar so far so good, ik heb nu een aantal uren de .107 update... Nog geen reboots gehad (zou ook schandalig zijn) en het wisselen tussen de apps gaat stukken vloeiender dan eerst! Het gaat de goede kant op!

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)

• wim klei
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 12:33

wim klei

kleuterschool doorlopen

hardware-lover schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 23:34:
[...]

Die slider is al langer aanwezig, zit ook in de final W10M versie.
final ?????
Die changelog van mobile is ook niet bepaald zinvol meer. Staan 3 fixes op en thats it. Lijkt me sterk dat je van .71 naar .107 gaat daarvoor. Maar goed, we gaan het zien.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Vanmorgen de update gedaan van .71 naar .107 op een Lumia 830. 1e indruk is dat toestel wat sneller lijkt te reageren en te apps laden.

Al met al de 1e dag na de overstap van een 4S iphone naar een 830 met WM10 kan ik zeggen dat het me alles meevalt :)

Enige wat ik wel mis is de "niet storen" functie op een WM toestel voor de avond waar je alle geluiden onderdrukt, tenzij van bv. familie die je als favoriet markeert (op een iphone).

De enige optie die ik gevonden heb om deze functie te kunnen gebruiken, is Cortana gebruiken wat alleen kan als je de je telefoon omschakelt naar engels/US te zetten.

I don't drive fast, I only fly low!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
yonexfreak schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 08:41:
---

Enige wat ik wel mis is de "niet storen" functie op een WM toestel voor de avond waar je alle geluiden onderdrukt, tenzij van bv. familie die je als favoriet markeert (op een iphone).

De enige optie die ik gevonden heb om deze functie te kunnen gebruiken, is Cortana gebruiken wat alleen kan als je de je telefoon omschakelt naar engels/US te zetten.
Klopt, quiet hours moet via Cortana. Het wordt dus nog even wachten tot Cortana in het NL beschikbaar komt of voorlopig leven met US region.

Patient gamer

• r2504
Quiet hours is gewoon iets dat UIT Cortana moet... gewoon absurd dat beide aan elkaar vasthangen.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

r2504 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:20:
Quiet hours is gewoon iets dat UIT Cortana moet... gewoon absurd dat beide aan elkaar vasthangen.
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Het is geloof ik ook al meerdere keren in de feedback app te vinden, maar tot op heden zit er nog niets anders op dan over te schakelen naar US settings.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:47
Ik zit in de fast ring, maar heb geen idee welke versie ik nu draai? :?

Ik ga naar alle instellingen --> extra's --> extra's & info

Maar zie nergens .71 of .107 staan, of kijk ik verkeerd?

Haal NOOIT een spookrijder in !

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Systeem -> info -> knop 'meer informatie'. Besturingssysteembuild (mijn geval 10.0.10586.71).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Heeft er iemand een idee of die predictive dialing crap uit gezet kan worden?

De optie om te zoeken op naam (dus toets 5, 6 voor JO in John) heb ik gevonden. Maar als ik nummers begin in te toetsen blijft de dialer alsnog in mijn contacten en historie zoeken. Nu doet die dat niet op naam maar op nummer. Als ik dus 727 in toets, zoekt ie een nummer waar 727 in voor komt.

Ik kan gewoon verder het volledige nummer in toetsen, maar er zit constant een vertraging in de toetsaanslag en het daadwerkelijk verschijnen van die aanslag op het scherm waardoor ik me blijf vertypen.

Heel, heel irritant. Zeker omdat de basisfunctionaliteit van een telefoon....telefoneren is. :/

Lumia 925 btw die verder goed loopt op .71

[ Voor 3% gewijzigd door max op 11-02-2016 11:58 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 18:05:
Weet iemand hoe je autocorrectie (toetsenbord) kan uitschakelen? Kan die optie niet terugvinden in de instellingen.
Even op de desbetreffende toetsenbord taal drukken, dan krijg je de afzonderlijke opties.

• r2504
max schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:58:
Heeft er iemand een idee of die predictive dialing crap uit gezet kan worden?
Grappig, op andere platformen installeren mensen net apps om die "crap" te hebben :-)
Als ik dus 727 in toets, zoekt ie een nummer waar 727 in voor komt.
Niet alléén een nummer... bij mij geeft hij ook een personen met "pas", "ras", "sar", "rap" in de naam.
Ik kan gewoon verder het volledige nummer in toetsen, maar er zit constant een vertraging in de toetsaanslag en het daadwerkelijk verschijnen van die aanslag op het scherm waardoor ik me blijf vertypen.
Is een 925 dan zo traag... ik kan aan een normaal tempo het nummer ingeven (al kijk ik ondertussen wel niet naar m'n input).
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:11:
[...]
Even op de desbetreffende toetsenbord taal drukken, dan krijg je de afzonderlijke opties.
Maar geen optie voor predictive dialing.

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

r2504 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:37:
[...]

Grappig, op andere platformen installeren mensen net apps om die "crap" te hebben :-)
Call me oldfashioned maar ik bepaal nog altijd wat een apparaat moet doen voor mij, niet anders om. :)
Niet alléén een nummer... bij mij geeft hij ook een personen met "pas", "ras", "sar", "rap" in de naam.
Die optie heb ik dan ook al uitgezet.
Is een 925 dan zo traag... ik kan aan een normaal tempo het nummer ingeven (al kijk ik ondertussen wel niet naar m'n input).
Geen idee of een 925 zo traag is. Verder werkt het ding prima.

:)

• r2504
max schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:40:
[...]
Call me oldfashioned maar ik bepaal nog altijd wat een apparaat moet doen voor mij, niet anders om. :)
Geen enkel apparaat kan je 100% instellen volgens wat je zelf wil... dus met bepaalde keuzes zal je gewoon moeten leren leven (of melden aan Microsoft in de hoop dat er een extra setting voor komt al denk ik dat ze momenteel andere prioriteiten hebben).

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

r2504 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:51:
[...]

Geen enkel apparaat kan je 100% instellen volgens wat je zelf wil... dus met bepaalde keuzes zal je gewoon moeten leren leven (of melden aan Microsoft in de hoop dat er een extra setting voor komt al denk ik dat ze momenteel andere prioriteiten hebben).
De eerste aanpassing van zo'n keuze moet ik nog meemaken, zelfs de 'verplicht wifi om app te downloaden' zit er nog steeds in.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• J.G. an Breemen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05-2023
Build .107 staat erop via fast insider.
Wordt de nieuwe FW 16025 nu aangeboden of moet ik nu eerst
terug naar Production en dan verder afwachten?.

Verwijderd

r2504 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:37:
[...]

Maar geen optie voor predictive dialing.
Ik reageerde op een vraag van Sifir05, niet op die van Max. ;)

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

r2504 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:51:
[...]

Dat snap ik. Daarom vraag ik of er überhaupt zo'n setting ergens is oftewel of ik het ding kan laten doen wat ik wil.

• r2504
Nee dus... toch niet dat ik weet.

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-11 13:09
Iemand bekent wat de .107 allemaal met zich mee brengt?

• r2504
De change log over .107 zegt enorm weinig (3 puntjes) maar je kan veronderstellen dat er in een stap van .71 naar .107 heel wat meer is aangepast dan louter dat.

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:43

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

r2504 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:16:
De change log over .107 zegt enorm weinig (3 puntjes) maar je kan veronderstellen dat er in een stap van .71 naar .107 heel wat meer is aangepast dan louter dat.
Zoals al eerder is aangegeven geeft de buildversie niets weer/vrij over 't aantal opgeloste bugs. Je kunt prima van build 71 naar 4029, met maar 1 bugfix. Dat is maar net hoe de ontwikkelaars er mee omgaan.

Professioneel Heftruck Syndroom

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 15:09

SED

Een beperkt inzicht in de wijzigingen is hier te vinden:
http://windows.microsoft....update-history-windows-10

Voor mobile en desktop dezelfde codebase en dezelfde wijzigingen al zal niet alles voor mobile gelden.
Daar is ipv 104 bijv 107 ook uitgekomen, kennlijk een special build.

[ Voor 12% gewijzigd door SED op 11-02-2016 17:49 ]

Copyright and left by SED...

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:35
SED schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:48:
Een beperkt inzicht in de wijzigingen is hier te vinden:
http://windows.microsoft....update-history-windows-10

Voor mobile en desktop dezelfde codebase en dezelfde wijzigingen al zal niet alles voor mobile gelden.
Daar is ipv 104 bijv 107 ook uitgekomen, kennlijk een special build.
Mja, Mobile heeft ook een eigen pagina: http://windows.microsoft....-10/update-history-mobile
Overigens, juist omdat ze dezelfde codebase hebben kan het goed zijn dat er echt maar 1 (of in dit geval 3) kleine wijzigingen zijn gedaan die van toepassing zijn op mobile. Er zullen genoeg preprocessor directives zitten in de code voor die kleine uitzonderingen.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Store app update, live tile doet het weer zo te zien.

Testing, one, two ...

• ardvark99
hardware-lover schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 20:24:
Store app update, live tile doet het weer zo te zien.
Idd, en ik kreeg ook een configuratie update, maar kan zo 1 2 3 niet zien wat er veranderd is. Ik heb er wel net een andere SD kaart in gestopt. Aan de screenshots dit ik de afgelopen weken heb gemaakt na updates zie ik iig niets.

De Store app laat nu zien of een app speciaal gemaakt is voor Windows 10. UWP apps? Kan er nog niet op zoeken...

En onderaan categorieën? Is mij niet eerder opgevallen...

[ Voor 17% gewijzigd door ardvark99 op 11-02-2016 21:44 ]

• Caelorum
ardvark99 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 20:48:
[...] En onderaan categorieën? Is mij niet eerder opgevallen...
Die waren er al heel lang ;)

• ardvark99
Zoals ik zei, was mij nog opgevallen 8)7 De L950XL is mijn eerste Windows Phone.

Maar een dag later de .107 in de slow ring... Gaat de goede kant op. Waarschijnlijk snel public release. Zijn ze net op tijd klaar voor de L650 release.... Nu nog de L850 :P

[ Voor 5% gewijzigd door ardvark99 op 12-02-2016 00:01 ]

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Zo te zien wordt Lumia camera vervangen door Windows camera. Alleen wil die bij mij niet installeren Lumia camera doet het niet meer. Resultaat onbruikbare camera... Meer mensen last van?

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Driek schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 19:57:
Zo te zien wordt Lumia camera vervangen door Windows camera. Alleen wil die bij mij niet installeren Lumia camera doet het niet meer. Resultaat onbruikbare camera... Meer mensen last van?
Dat is al een behoorlijke tijd dat Lumia Camera vervangen is door de (standaard) camera. Maar (Windows) Camera is onderdeel van het OS en hoef je (normaal gesproken) niet apart te installeren.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2016 20:16 ]

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 20:14:
[...]

Dat is al een behoorlijke tijd dat Lumia Camera vervangen is door de (standaard) camera. Maar (Windows) Camera is onderdeel van het OS en hoef je (normaal gesproken) niet apart te installeren.
Na de laatste update werd hij bij mij pas vervangen. Maar dus oninstalleerbaar, en lumia camera app werkt ook niet. Soft reset werkt en de foutcode is te universeel

Tijd van werken, tijd van rusten

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Driek schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 20:25:
[...]

Na de laatste update werd hij bij mij pas vervangen. Maar dus oninstalleerbaar, en lumia camera app werkt ook niet. Soft reset werkt en de foutcode is te universeel
Lumia camera beta werkt bij mij nog prima. Je kunt ervoor kiezen om die te gebruiken mocht je die van MS niks vinden.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RoadRunnerRik schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:15:
Iemand bekent wat de .107 allemaal met zich mee brengt?
Iemand anders maakte er mij op attent maar de double tap is aanwezig met laatste fast ring versie? Op een 820 zie ik de optie ook staan en deze werkt ook.

Testing, one, two ...

• ardvark99
hardware-lover schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 00:05:
[...]

Iemand anders maakte er mij op attent maar de double tab is aanwezig met laatste fast ring versie? Op een 820 zie ik de optie ook staan en deze werkt ook.
Bij mij op een 950XL op .107 en de laatste FW zie ik die optie niet, waarschijnlijk afhankelijk van type toestel?

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ardvark99 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 00:23:
[...]
Bij mij op een 950XL op .107 en de laatste FW zie ik die optie niet, waarschijnlijk afhankelijk van type toestel?
Dat zou slecht nieuws betekenen, maar men zou verwachten van niet? Als ie (950) met een double tap uit te zetten is (onderin de balk), waarom dan ook niet weer aan? Je zou verwachten dat het een software-issue zou zijn, en dan programmeerbaar?

Testing, one, two ...

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Net die 107 erop gezet (920) en daar heb ik dus ook de optie onder Aanraken. Zelfs nog 1 optie extra tov deze
https://www.flickr.com/ph...741/in/dateposted-public/

Batterij alleen leeg, dus zal mijn plaatje wat later moeten posten :P

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

hardware-lover schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 00:32:
[...]

Dat zou slecht nieuws betekenen, maar men zou verwachten van niet? Als ie (950) met een double tab uit te zetten is (onderin de balk), waarom dan ook niet weer aan? Je zou verwachten dat het een software-issue zou zijn, en dan programmeerbaar?
Een vriend van mij heeft ook double tap to wake op zijn 920.

De reden waarom het niet op de 950 en 950xl zit zou Windows Hello zijn, al heb ik dat maanden geleden gelezen, kan ook gewoon maar een gerucht zijn.

People as things, that’s where it starts.

• ardvark99
RobinHood schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 01:39:
[...]

De reden waarom het niet op de 950 en 950xl zit zou Windows Hello zijn, al heb ik dat maanden geleden gelezen, kan ook gewoon maar een gerucht zijn.
Dat zou idd het verschil uit kunnen maken, maar ik heb Hello niet eens aanstaan. Dan zou deze optie wel mogelijk moeten zijn.

Maar goed, afwachten. Ze zijn er in ieder geval mee bezig in W10M.

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
[...]

De hebben dat er volgens mij uitgegooid omdat het de accuduur verhinderd.

• Caelorum
Berlinetta schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 02:55:
[...] De hebben dat er volgens mij uitgegooid omdat het de accuduur verhinderd.
Mwoah, nooit echt last van gehad op mijn 920. Ik moet zeggen dat ik deze optie ook echt heel erg mis. Het zou fijn zijn als MS het alsnog een optie maakt om het aan te zetten op de 950(XL), maar we gaan het zien :)

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]

Maar Hello is een unlock methode, en dat is double tap eigenlijk niet. Dus beiden hebben niet direct dezelfde functie. Je zou bij een aanwezige double tap nog steeds moeten unlocken als dat zo is ingesteld.

Testing, one, two ...

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Tap. Een tab zit in Edge :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Waar heb jij het over? :+

[ Voor 0% gewijzigd door hardware-lover op 13-02-2016 12:04 . Reden: I stand corrected ;) ]

Testing, one, two ...

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-11 13:56
Valt me nu op dat in de store de screenshots van een App weer naar boven zijn gehaald. Deze stonden eerst bijna helemaal onderaan op de pagina van een app. Kleine maar nuttige verbetering.

• Sc0tTy
Rips10 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 13:42:
Valt me nu op dat in de store de screenshots van een App weer naar boven zijn gehaald. Deze stonden eerst bijna helemaal onderaan op de pagina van een app. Kleine maar nuttige verbetering.
Ja laatste update van de store heeft wat wijzigingen meegebracht. Er staat nu ook bij of een app voor Windows 10 gemaakt is (UWP)

• r2504
[...]

Heb het zonet aangezet op m'n 930 en werkt ook prima :)

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 15:42

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Waarschuwing die modus gebruikt nog relatief flink wat stroom. Ik vind het zelf ook vrij nutteloos, of je een knopje naast je scherm indrukt of 2x stevig op het scherm moet tikken maakt qua snelheid of gemak helemaal niets uit.

youtube.com/@hisrep

Verwijderd

Echt zwaar irritant dat alle apps om een beoordeling vragen, zelfs apps als rekenmachine en telefoon!

Double tap voor wake up werkt sinds de upgrade gewoon op mijn lumia 830, maar kan het zelf niet terugvinden onder instellingen. Geldt ook voor glance, ook dat werkt maar staat nergens tussen (kan ook aan mij liggen dat ik het niet kan vinden)

Hebben jullie een tip voor links binnen Edge die niet reageren op een klik??

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DeNachtwacht schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 18:46:
Waarschuwing die modus gebruikt nog relatief flink wat stroom. Ik vind het zelf ook vrij nutteloos, of je een knopje naast je scherm indrukt of 2x stevig op het scherm moet tikken maakt qua snelheid of gemak helemaal niets uit.
Tja, wat is relatief flink wat stroom? Met die optie aan is de 820, waar ik de laatste insider op heb draaien, nu 3 dagen niet aan de lader geweest. Bat. besparing is nog niet ingeschakeld, 22% rest nu nog. Het werkelijke nut is inderdaad discutabel maar liever teveel aan mogelijkheden dan te weinig, toch? Die stevige dubbele tik op het scherm herken ik niet, tap tap hoeft zeker niet hard te gaan, op die 820 bedoel ik dan.

Testing, one, two ...

• Sc0tTy
hardware-lover schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 19:24:
[...]

Tja, wat is relatief flink wat stroom? Met die optie aan is de 820, waar ik de laatste insider op heb draaien, nu 3 dagen niet aan de lader geweest. Bat. besparing is nog niet ingeschakeld, 22% rest nu nog. Het werkelijke nut is inderdaad discutabel maar liever teveel aan mogelijkheden dan te weinig, toch? Die stevige dubbele tik op het scherm herken ik niet, tap tap hoeft zeker niet hard te gaan, op die 820 bedoel ik dan.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik zit met twee keer een half uur Edge al rond de 50%
Ik haal altijd net het einde van de dag (laatste paar builds is het wel erger geworden).

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 15:42

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Je kunt dat gewoon uitrekenen door te zien hoeveel de gpu belast blijft worden omdat het scherm in een soort constante standby moet staan in plaats van compleet uitgezet kan worden. Aangezien het scherm in huidige smartphones de grootste verbruiker is, is dit relatief best wat. Exacte percentages verschillen natuurlijk per model maar ik denk dat het op dagbasis al snel zo'n 5% is. In c!t magazine stond een paar maanden een heel interessant artikel voor de liefhebbers, waarin heel duidelijk wordt uitgerekend hoeveel welk proces verbruikt.

En om heel eerlijk te zijn geloof ik op basis van dit soort cijfers een claim als 3 dagen gebruik en dan nog 20% gewoon niet. Daarvoor moet je zo ongeveer tegen de gsm mast aanzitten en de telefoon niet verplaatsen (want mastwisselingen en switchen tussen 2g,3g en 4g slurpt ook energie) en nauwelijks gebruiken met alle achtergrondprocessen die er op een huidige smartphone draaien. Geen verwijt verder maar dit soort juichberichten op fora neem ik altijd pas aan op het moment dat er duidelijk bewijs bij te leveren is.

Los daarvan is het dus gewoon een feit dat double tap to wake best wat energie vraagt (net als sunlight readability en Super sensitive touch trouwens).

youtube.com/@hisrep

DeNachtwacht schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 22:45:
Je kunt dat gewoon uitrekenen door te zien hoeveel de gpu belast blijft worden omdat het scherm in een soort constante standby moet staan in plaats van compleet uitgezet kan worden. Aangezien het scherm in huidige smartphones de grootste verbruiker is, is dit relatief best wat. Exacte percentages verschillen natuurlijk per model maar ik denk dat het op dagbasis al snel zo'n 5% is. In c!t magazine stond een paar maanden een heel interessant artikel voor de liefhebbers, waarin heel duidelijk wordt uitgerekend hoeveel welk proces verbruikt.

En om heel eerlijk te zijn geloof ik op basis van dit soort cijfers een claim als 3 dagen gebruik en dan nog 20% gewoon niet. Daarvoor moet je zo ongeveer tegen de gsm mast aanzitten en de telefoon niet verplaatsen (want mastwisselingen en switchen tussen 2g,3g en 4g slurpt ook energie) en nauwelijks gebruiken met alle achtergrondprocessen die er op een huidige smartphone draaien. Geen verwijt verder maar dit soort juichberichten op fora neem ik altijd pas aan op het moment dat er duidelijk bewijs bij te leveren is.

Los daarvan is het dus gewoon een feit dat double tap to wake best wat energie vraagt (net als sunlight readability en Super sensitive touch trouwens).
Is ook zo natuurlijk, maar mij maakt het geen zak uit als ie met double-tap-to-wake maar 3 uur mee gaat, hier toch zat plek voor laders. Ik mis de functie echter te hard :+

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DeNachtwacht schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 22:45:

Misschien zit daar dan wel de reden waarom hij bij mij na 3 dagen van de lader nog op 20% stond, ik heb er helemaal geen sim inzitten, gebruik de 820 enkel in Wifi mode en enkel om de verschillen tussen de productie versie en de fast-ring te kunnen zien. En het weinig verplaatsen kan ook aardig kloppen, ben tamelijk aan huis gebonden. Zoals al eerder in andere reacties aangegeven, ik ben geen doorsnee gebruiker.

Sterke verhalen ophangen doe ik sinds mijn jeugdjaren al niet meer, en heb er nu al helemaal de noodzaak niet meer toe. Ik beperk mij over het algemeen tot hetgeen ik zelf heb vastgesteld, dat heb ik nu eenmaal zo geleerd ;)

Afijn, zonder actieve sim in de 820 houd hij het aardig lang vol, 12% as we speak :)

Testing, one, two ...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 19:22:

Double tap voor wake up werkt sinds de upgrade gewoon op mijn lumia 830, maar kan het zelf niet terugvinden onder instellingen. Geldt ook voor glance, ook dat werkt maar staat nergens tussen (kan ook aan mij liggen dat ik het niet kan vinden)
Die settings zijn terug te vinden onder "Instellingen- Extra's"

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:18

Sebazzz

3dp

Het is gewoon stom :+ Als mensen graag een kortere batterijduur voor lief nemen moeten ze dat zelf weten, dan moet niet Microsoft bepalen dat je dat niet moet doen :p

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2016 @ 10:50:
[...]

Die settings zijn terug te vinden onder "Instellingen- Extra's"
Klinkt misschien raar, maar bij mij niet dus..

Misschien moet ik aanvullends uit de store downloaden.. (het werkt in ieder geval zoals ik zou willen, dus heb er geen problemen mee)

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Huh,wauw.
Ten eerste gebruikt Double to wake je licht sensor.
Dat kost genoeg energie, dat is net zoveel als dat jij je helderheid van je scherm op "automatisch" hebt staan.
Daarbij wordt voortdurend gecontroleerd wanneer jij hem in je broekzak hebt of niet.

Ten tweede komt de accelerometer te pas om te meten of in welke stand jou mobiel staat. (Op de tafel/op de tafel omgedraaid geen licht inval.)

Oftewel het verbruikt wat energie.

• fjjl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-11 19:38
Ik heb vandaag eens update naar W10 gedaan. Maar nu wil zich het feit voor doen dat ik geen contacten kan toevoegen en die blijkbaar ook niet worden mee overgenomen. Ik kan geen contacten toevoegen doordat als ik iemand wil toevoegen de personen-app afsluit. Iemand suggesties? Heb al aantal keer opnieuw opgestart.

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:30

Esumontere

Floep, banaan.

fjjl schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:24:
Ik heb vandaag eens update naar W10 gedaan. Maar nu wil zich het feit voor doen dat ik geen contacten kan toevoegen en die blijkbaar ook niet worden mee overgenomen. Ik kan geen contacten toevoegen doordat als ik iemand wil toevoegen de personen-app afsluit. Iemand suggesties? Heb al aantal keer opnieuw opgestart.
Mijn broertje heeft een gelijkwaardig probleem; na het updaten naar W10 (Lumia 930) kan hij geen mail meer ontvangen en ziet hij ook zijn contacten niet meer. Wellicht dat een hard reset het oplost?

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Esumontere schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:34:
[...]

Mijn broertje heeft een gelijkwaardig probleem; na het updaten naar W10 (Lumia 930) kan hij geen mail meer ontvangen en ziet hij ook zijn contacten niet meer. Wellicht dat een hard reset het oplost?
Mijn ervaring is dat alles dat niet werkt na een hard reset wel weer werkt.

Nieuw record btw: leeg in 1,5 uur Spotify en een beetje WhatsApp op een L1020 :/

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Bolk schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:36:
[...]

Mijn ervaring is dat alles dat niet werkt na een hard reset wel weer werkt.

Nieuw record btw: leeg in 1,5 uur Spotify en een beetje WhatsApp op een L1020 :/
Gaat de 930 na een hard reset niet terug naar WP8.1?

• hurthonkey365
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-08-2024
Hoe kan ik mijn netwerkshares benaderen? is daar een speciale manier voor ingebouwd of is daar een app voor? en welke app? ben nieuw in w10 maar naar een poos zoeken kan ik het nog niet vinden..

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:23
Esumontere schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:38:
[...]

Dat doet geen enkele Lumia toch? Die kun je toch alleen terug naar 8.1 zetten dmv een kabel en software? :?

Verwijderd

Esumontere schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:38:
[...]

Nee, 8.1 krijg je alleen (terug) als je hem aan de Windows Device Recovery Tool hangt.

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

lifeguard schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:41:
[...]

Dat doet geen enkele Lumia toch? Die kun je toch alleen terug naar 8.1 zetten dmv een kabel en software? :?
Geen idee, nooit geprobeerd, vandaar. Redeneerde uit de gedachte "hij kwam uit de fabriek met WP8.1 dus wellicht gaat hij daarnaar terug als je fabrieksinstellingen herstelt".

• lifeguard
Esumontere schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:43:
[...]

Geen idee, nooit geprobeerd, vandaar. Redeneerde uit de gedachte "hij kwam uit de fabriek met WP8.1 dus wellicht gaat hij daarnaar terug als je fabrieksinstellingen herstelt".
Nee ;)

Dan heb je gewoon de "kale" WM10

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

lifeguard schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:46:
[...]

Nee ;)

Dan heb je gewoon de "kale" WM10
Dat begrijp ik inmiddels. Bedankt :)

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Nieuwe en aanhoudende problemen die ik ondervind met de .107 build icm 830:

- Uit het niets: apps (alle) die na 5 seconden automatisch crashen to 'desktop'. Reboot is de enige oplossing.
- In stroombesparingmodus: Notificatiebalk gaat niet meer open, alleen aansluiten op adapter werkt (en soms reboot).
- Scrollen door galerij of personen app: er blijven lege gaten zichtbaar (dus bij contacten: geen naam zichtbaar, en een grijze pic, in galerij: lege tegels waarin foto niet laadt) Reboot werkt.

Ik was eerst tevreden met W10, veel goede verbeteringen (tov WP8.1), maar zoals ik al eerder heb gezegd in dit topic: 5 builds later zijn er voor mij nog geen enkele problemen opgelost. Hardreset heb ik 2 builds geleden uitgevoerd (uit mijn hoofd .36).

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Lijkt tijd voor nog een hard reset. Ik heb op mijn 830 op .107 geen van jouw 3 problemen, ik heb alleen een wat trage browser.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Lijkt wel een beetje een hit or miss te zijn met de 830

• fjjl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-11 19:38
Esumontere schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:34:
[...]

Hard reset is inderdaad oplossing. Kon inderdaad ook niet bij mail, na fabrieksinstellingen wel. Gelukkig weer alle nummers ook, want gekoppeld uiteraard allemaal. Fijn.
Wat ook kan helpen is even opnieuw van 8.1 naar de laatste van 10 gaan. Dus reset via de phone recovery tool en dan via windows insider naar .107. Kan nog wat baggage van eerdere updates zijn. Hier ook geen problemen met L950XL en een L930. Al heb ik dus bij die 930 wel een keer opnieuw van 8.1 naar .36 gegaan

[ Voor 38% gewijzigd door Martinspire op 14-02-2016 20:53 ]

Verwijderd

The Inquisitor schreef op zondag 14 februari 2016 @ 20:25:
Nieuwe en aanhoudende problemen die ik ondervind met de .107 build icm 830:

- Uit het niets: apps (alle) die na 5 seconden automatisch crashen to 'desktop'. Reboot is de enige oplossing.
- In stroombesparingmodus: Notificatiebalk gaat niet meer open, alleen aansluiten op adapter werkt (en soms reboot).
- Scrollen door galerij of personen app: er blijven lege gaten zichtbaar (dus bij contacten: geen naam zichtbaar, en een grijze pic, in galerij: lege tegels waarin foto niet laadt) Reboot werkt.
Zoals hierboven ook al gemeld heb ik deze problemen niet op de lumia 830. Ik moet wel aangeven dat ik sinds .71 meedoe, dus wellicht minder 'rotzooi' op mijn toestel. Maar misschien dat een hard reset helpt in jouw situatie.

Toevoeging:
Wat ik wel opvallend vindt, ze hebben bij MS alles losgetrokken van het OS en vrijwel alles is via de store bij te werken (telefoon-app, personen-app etc etc), maar voor Edge heb ik nog geen update gezien. Het lijkt erop dat Edge dus alleen via OS-updates bij te werken is. Wel raar in mijn opinie, want een browser moet tegenwoordig juist up to date en veilig zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2016 21:22 ]

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Op mijn 640 zie ik sinds de nieuwste update (fast ring) geen melding van mijn mail in de notificatiescherm.

Wel een pictogram op mijn lockscreen maar om de afzender of het onderwerp te zien moet ik eerst helemaal naar de app.

Heeft iemand hier ook last van? Of een oplossing?

• Sc0tTy
Hmm ik merk dat Outlook niet meer automatisch synced sinds .107, hebben meer mensen daar last van ?

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Martinspire schreef op zondag 14 februari 2016 @ 20:51:
Wat ook kan helpen is even opnieuw van 8.1 naar de laatste van 10 gaan. Dus reset via de phone recovery tool en dan via windows insider naar .107. Kan nog wat baggage van eerdere updates zijn. Hier ook geen problemen met L950XL en een L930. Al heb ik dus bij die 930 wel een keer opnieuw van 8.1 naar .36 gegaan
Als ik eerst terug naar 8.1 moet ben ik bang dat ik daar (bijna) ga blijven...

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Wat ik sinds de 107 update merk is dat ik van mijn Microsoft Mail Account geen notifications meer zie. Zowel in de notification balk als in het center...Al die settings al eens uit en aan gezet maar niets... Op het Glance screen zie ik wel een envelopje verschijnen bij een nieuwe mail.
Ook na een Hard Reset hetzelfde.

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Dat komt volgens mij door een update van Mail & Calendar. Ik gebruik namelijk de releaseversie van W10 en heb het ook sinds er een update van de app is geweest. Wel een icoontje op het lock screen, niets in het notification centre.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
kenneth schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:44:
Dat komt volgens mij door een update van Mail & Calendar. Ik gebruik namelijk de releaseversie van W10 en heb het ook sinds er een update van de app is geweest. Wel een icoontje op het lock screen, niets in het notification centre.
Niet fijn in ieder geval.....

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Nieuwe release, nieuwe bugs. Het W10M-motto ;(

The Inquisitor schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:51:
[...]

Als ik eerst terug naar 8.1 moet ben ik bang dat ik daar (bijna) ga blijven...
Prima, dan wacht je toch nog wat langer? Niemand die je verplicht om 10 te gaan gebruiken. Plus, nu kan het nog. Straks kun je mogelijk niet meer terug.

Oja enne hier gewoon icoon + notificaties van mail.

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 15-02-2016 12:31 ]

• lifeguard
kenneth schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:53:
Nieuwe release, nieuwe bugs. Het W10M-motto ;(
Daar lijkt het de laatste tijd wel op ja. Ik vraag me af hoe veelzijdig hun test-panel is.
Te gek voor woorden dat dingen die voorheen prima werkte opeens niet of voor de helft niet meer werken.
Beta of niet, dit is gewoon slecht. Heel slecht zelfs.

• tonber
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09-2021
Ik heb hier 2 920 en 1 735 en ik ben tot nu toe zeer tevreden over de vorderingen.
Ze werken goed als dagelijkse telefoon. Allemaal met de 107 build.

Ook eens een keer de moeite nemen om een schone hardreset te doen.

Samsung c.s. leveren bugsvrije updates af???? Niet dus!

Oja enne hier gewoon icoon + notificaties van mail +sync op de 3 telefoons.

[ Voor 21% gewijzigd door tonber op 15-02-2016 13:08 ]

Voor onze Genealogie zie www.tonberendsen.com

lifeguard schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:29:
[...]

Daar lijkt het de laatste tijd wel op ja. Ik vraag me af hoe veelzijdig hun test-panel is.
Te gek voor woorden dat dingen die voorheen prima werkte opeens niet of voor de helft niet meer werken.
Beta of niet, dit is gewoon slecht. Heel slecht zelfs.
Mogelijk, maar veel problemen ontstaan door baggage van eerdere testversies. Is niet zo heel veel aan te doen imo. Daardoor ook al de suggestie om vanuit 8.1 even te gaan upgraden ipv die eerdere testversies.

Ik heb zo'n idee dat MS dat ook inziet momenteel en straks ook met een insider-update komt waar ze dit aanraden. Vooropgesteld dat het ze niet lukt middels migratie.

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:21

Wallie

Herr

Mailaccounts verwijderen en opnieuw toevoegen helpt ook vaak al, hoef je geen reset te doen.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-10 10:04
VAnTurenhout schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:36:
Wat ik sinds de 107 update merk is dat ik van mijn Microsoft Mail Account geen notifications meer zie. Zowel in de notification balk als in het center...Al die settings al eens uit en aan gezet maar niets... Op het Glance screen zie ik wel een envelopje verschijnen bij een nieuwe mail.
Ook na een Hard Reset hetzelfde.
Ik heb exact hetzelfde problem. Tot op heden nog niet mijn account even verwijderd en weer opnieuw geplaatst.

Er is nog een veel irritanter probleem verschenen. Als ik muziek luister met mijn headset dan stopt na bijna elk nummer de muziek (volume valt weg) maar de muziek speelt wel gewoon door. Enige wat dan helpt is dan even doorspoelen naar een volgend nummer.
Als dat probleem actief is en ik word dan gebeld en ik wil het gesprek afhandelen met volume over mijn headset dan hoor ik ook niets. Pas als ik de headset eruit haal hoor ik iets.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Martinspire schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:20:
[...]

Prima, dan wacht je toch nog wat langer? Niemand die je verplicht om 10 te gaan gebruiken. Plus, nu kan het nog. Straks kun je mogelijk niet meer terug.
Lol, de reacties in dit topic worden ook steeds constructiever he? ;) Zodra iemand zegt dat er dingen niet werken, krijgen we eerst reacties dat andere er geen last van hebben, gevolgd met het enige advies dat wij onszelf voorhouden: hard reset.

Ik denk dat het redelijk is om te klagen wanneer je er van uit mag gaan dat de build steeds beter wordt, maar daar weinig van terug ziet. Toen ik november W10m op mijn 830 zette, had ik vrede met eventuele problemen, want ik wist dat ik een preview versie erop had gezet. Maar nu zijn 3 maanden verder en 5 builds (ofzo) en er is voor mij gewoon bar weinig veranderd, ondanks ik een hardreset heb gedaan.

• tonber
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09-2021
The Inquisitor schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:15:
[...]

Lol, de reacties in dit topic worden ook steeds constructiever he? ;) Zodra iemand zegt dat er dingen niet werken, krijgen we eerst reacties dat andere er geen last van hebben, gevolgd met het enige advies dat wij onszelf voorhouden: hard reset.

Ik denk dat het redelijk is om te klagen wanneer je er van uit mag gaan dat de build steeds beter wordt, maar daar weinig van terug ziet. Toen ik november W10m op mijn 830 zette, had ik vrede met eventuele problemen, want ik wist dat ik een preview versie erop had gezet. Maar nu zijn 3 maanden verder en 5 builds (ofzo) en er is voor mij gewoon bar weinig veranderd, ondanks ik een hardreset heb gedaan.
Heb je de feedback wel ingevuld??

Voor onze Genealogie zie www.tonberendsen.com

The Inquisitor schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:15:
[...]

Ho ho, ik geef het alleen als optie, gezien er de laatste tijd veel geklaagd wordt door mensen die aan het insider programma mee doen met devices die nog geen officiële update hebben gehad. Dan is het niet zo raar dat de 8.1 suggestie voorbij komt. En ja een reset helpt wel degelijk, maar je zult niet alles merken (of alle problemen in eerste instantie gezien hebben). Verder kan niemand hier iets doen aan het feit dat er extreme problemen zijn bij sommige devices. Verder begin ik het een beetje zat te worden dat de problemen steeds extremer worden (of in ieder geval zwaarder overdreven), en dat men de schuld aan het OS geeft en niet zozeer aan de upgrade van oude betaversies of het eigen toestel (en ja, dat het op 8.1 prima werkte zegt helemaal niks).

En ja er zit de laatste week nog weinig schot in de roos qua updates, maar het buildnummer is dan ook nog maar amper aangepast. Het zal me ook niet verbazen als veel bugs hardnekkiger zijn om op te lossen en ze dat nu gewoon veel tijd kost.

Van de belofte om snel na de presentatie in september (of was het augustus) over Win10 te beschikken, werd het al december. Toen januari en nu is het al februari. Dan mag er ook wel een belletje rinkelen dat dit ook niet is zoals MS het in gedachten had.

Pagina: 1 ... 56 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M