Ik heb net de lumia 830 en de 640 XL weer even terug gezet naar 8.1. WP 10 had bij mij toch af en toe wat rare opvattingen voor wat betreft geluid en gemiste oproepen op de een of andere manier. Daarnaast miste ik inderdaad ook het grapje om het feit dat als ik een vergadering had/heb hem automatisch op stil te krijgen onder WP 10 dus vandaar even terug op 8.1 (ben ik ook wel tevreden mee) 10 ziet er net wat speelser uit.coenox schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:48:
Ik ben net gewisseld van mijn Lumia 830 (met Windows 10) naar mijn gerepareerde Lumia 640 XL. Bij deze laatste twijfel ik nu of ik over ga op de Windows 10 Insider versie of Windows 8.1 laat staan. Op de één of andere manier voelt het allemaal wat snappier. Tel daar bij op dat de officiële release van Windows 10 op zich laat wachten en Microsoft drukker lijkt te zijn met het uitbrengen van apps voor iOS en Android. Dat alles brengt me aan het twijfelen. Ik heb mijn Macbook Air halverwege vorig jaar verkocht omdat ik vol voor Windows 10 ging. Binnen ons gezin zijn 3 van de 4 over op Windows Phone. Ik begon een fanboy te worden. Maar nu twijfel ik. Een alternatief is er ook niet. Apple is goed, maar geeft me te weinig vrijheid en ik vind de hardware overpriced. Android wil ik niet aan denken. Dus voorlopig dan maar blijven hopen dat het goed komt.
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022