Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• scartissue
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb echt veel rare bugs en crashes met edge in de nieuwe build. Voor de rest geen rare battery drains die anderen hier wel melden.

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-11 19:29
Hmm ik heb sinds een aantal dagen ook last van de tile-bug op m'n Exhange account, daar komen wel nieuwe mails bij maar hij leegt de tile niet meer. Repinnen van de tile hielp niet..

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Ik ben denk ik van plan om toch Windows 10 op mijn Lumia 1320 te zetten. (Ook al ben ik bang van bugs, zolang ik maar mijn ding kan doen.)
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:32

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwacht nog bugs ;) ik heb hem uiteindelijk toch maar weer ff vervangen voor 8.1, ik wacht die twee maandjes nog wel.

Wat bij mij iig veel bugs oploste is meteen een factory reset zodra je in w10m zit. Dan voorkom je dat allerlei apps en instellingen die niet goed zijn over gekomen uit 8.1 de boel verpesten.

youtube.com/@hisrep

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-10 15:16
Ik had met mijn 1320 wel enige makken.
Een voorbeeld was de wekker, tweede was Here Drive ( opgelost via een illegale side load ).
Spontane reboots en vastlopers ( waardoor je dus weer een softreset moest doen ).
Eea wekte bij mij op ten duur wel wat irritatie op, dusdanig zo dat ik weer terug ben op 8.1.
De versie die ik toen had was geloof ik de voorlaatste....het eea heb ik hier nog ergens gepost.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-10 14:45
Ik heb sinds vanmorgen dat dat pijltje voor volume van media en apps weg is... Kan dus alleen beltonen veranderen, of ik moet een app met geluid openen waar ik het van media dan weer kan veranderen. Een reboot zal het wel oplossen.

Dat brengt me bij het volgende probleem: als ik mijn L640 reboot dan heeft WhatsApp geen notificatie geluid meer. Dan moet ik dus naar instellingen en notificaties gaan en weer een geluidje toekennen aan WA en even de toggles erboven uit/aan zetten.

Verder werkt .63 prima bij mij. Wel jammer dat die bug met die de gekleurde app lijst er nog in zit. (Dus dat de lijst met apps niet wit/donker is als je terug gaat uit een app naar die lijst)

Fanaleds.com

• SanderI
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-11 08:09
Mijn laatste (en enige) grote irritatie met de laatste .63 update is bluetooth i.c.m. de carkit. De telefoon reboot zodra de telefoon automatisch verbinding maakt met de auto. Dit is zo'n 9 op de 10 keer het geval. Ook bij meerdere type carkits.
Met de vorige update geen last gehad.

Iemand anders ook deze problemen?

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:32
Niet dat, maar wel dat m'n bluetooth verbinding slecht is met zowel m'n Fitbit (kan niet syncen) en m'n bluetooth muziek ontvanger....die blijft maar haperen.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Mijn Lumia 920 zit inmiddels op .63, mijn Lumia 950 wil .63 niet installeren en zit nu (via slow ring, anders blijft hij proberen te updaten) op .36.

Ik ervaar geen spontane reboots, ook werken via bluetooth werkt prima.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-11 23:57

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

VFRRijder schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:25:
Niet dat, maar wel dat m'n bluetooth verbinding slecht is met zowel m'n Fitbit (kan niet syncen) en m'n bluetooth muziek ontvanger....die blijft maar haperen.
Ik heb daar in mijn auto ook last van. Af en toe slaat ie over of skipt ie ineens een fractie van een seconde. Een beetje zoals een CD speler die je door elkaar schudt. Maar niet heel vaak, misschien eens in het kwartier ofzo.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-11 09:20
Weet iemand of het mogelijk is om apps buiten te sluiten van bluetooth. In de auto heb ik een bluetooth verbinding voor handsfree bellen. Echter staat flitsmeister ook altijd aan. W10M heeft besloten dat zodra je een bluetooth verbinding hebt al het geluid over bluetooth moet.

Bij radio luisteren hoor ik dus geen alarmering die flitsmeister geeft.

Dus heeft iemand enig idee of ik dit kan uitsluiten van bluetooth gebruik zodat ik weer notificaties via de telefoon krijg?

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:24

daffie82

Minisforum UM773 Lite

SjorsC schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:32:
[...]

De "Gestures Beta" app werkt helaas niet onder W10M. de app geeft een melding dat hij deze versie van Windows Phone niet ondersteunt.
Hier nog nieuws over? Werkt dit op W10? En indien niet, gaat het ooit werken?

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

• Sc0tTy
Bose321 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:20:
Ik heb sinds vanmorgen dat dat pijltje voor volume van media en apps weg is... Kan dus alleen beltonen veranderen, of ik moet een app met geluid openen waar ik het van media dan weer kan veranderen. Een reboot zal het wel oplossen.
Jup had ik ook, reboot verhelpt

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 16:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Iemand een oplossing voor de agenda app die geen herinnering meer geeft ? Krijg geen melding meer en ook op de live tile wordt niks weergegeven. Als ik de telefoon uitzet, krijg je ook niet meer de melding te zien van: Niet vergeten: boodschappen doen.

Vreemde is dat alles op mijn laptop wel gewoon werkt, dus een corrupte herinnering of agenda afspraak kan het niet zijn

Achtergrond taak voor agenda staat wel aan.

[ Voor 5% gewijzigd door MRE-Inc op 19-01-2016 21:22 ]

XBL: MRE Inc

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11 19:47
daffie82 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:41:
[...]

Hier nog nieuws over? Werkt dit op W10? En indien niet, gaat het ooit werken?
Ik meen me te herinneren dat ik ooit eens ergens gelezen heb dat de app niet terugkomt in W10m, maar dat ze de features in W10m gaan inbouwen.

Wat ik het grootste gemis vind op dit moment is het automatisch opnemen bij het naar mijn oor brengen van de telefoon.

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-11 19:12

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

.oisyn schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:52:
[...]

Ik heb daar in mijn auto ook last van. Af en toe slaat ie over of skipt ie ineens een fractie van een seconde. Een beetje zoals een CD speler die je door elkaar schudt. Maar niet heel vaak, misschien eens in het kwartier ofzo.
Dit gedrag ervaar ik ook sinds de laatste update, nogal vervelend... Heb er namelijk beduidend vaker last van dan eens in het kwartier. Dacht eerst dat het aan bereik/cq streaming via Spotify lag.
Echter doet hij dit ook bij het afspelen van een offline song via Groove.

#NEWBUILD plz! O-)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb nog niet vaak genoeg gereden met bluetooth om te kunnen zeggen dat het met .63 erger is geworden, maar ik heb er al sinds de initiele release (950XL, da's dan .00?) last van.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-11 16:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik lees dat de uitrol voor Windows 10 Mobile is begonnen voor de Lumia 640.
Heeft iemand enig idee wanneer deze voor de Lumia 925 beschikbaar zal komen?

Ik vraag me af of dit gewoon default updates worden of wederom een package zoals Cyan/Denim.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-11 21:44
De uitrol is provider afhankelijk... en zal een package zijn zoals Cyan/Denim.

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik dacht juist dat bij w10m ze van dit model af stapten en het via de Store als update aanboden?

youtube.com/@hisrep

• VFRRijder
Da_maniaC schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:04:
Ik lees dat de uitrol voor Windows 10 Mobile is begonnen voor de Lumia 640.
Heeft iemand enig idee wanneer deze voor de Lumia 925 beschikbaar zal komen?

Ik vraag me af of dit gewoon default updates worden of wederom een package zoals Cyan/Denim.
Ik heb eigenlijk nog nergens echt een officieel standpunt van Microsoft gezien over de uitrol. Vaak een beetje berichten dat een provider X in land Y iets aan het uitrollen is...maar of dat ook echt zo is?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DeNachtwacht schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:03:
Ik dacht juist dat bij w10m ze van dit model af stapten en het via de Store als update aanboden?
Nee, gewoon nog via de phone updates, zoals alle updates nog binnen komen.

Tegenstelling tot de provider/locatie afhankelijke updates, gaat Win10 nu wel direct door zo te zien, ik kreeg op mijn poolse 920 namelijk pas veel later Cyan/Denim (preview/insider), maar met Win10 meteen de laatste versie gekregen.

Mijn 950 is ter reparatie, dus mijn oude 920 maar in gebruik. Eerste 2 dagen Win8 en gisteravond naar Win10 gegaan via insider, meteen de .63. Geen idee wat dat ding doet, maar mijn batterij is in krap 5 uur al 50% kwijt, achterkant is continue warm alsof er zaken op de achtergrond draaien. Bij details zie ik 2 games die blijkbaar flink wat achtergrond verbruik hebben, maar ik kan heel die games niet vinden bij de achtergrond settings.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• r2504
DeNachtwacht schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:03:
Ja... maar de toestellen zitten nu nog op WP 8 natuurlijk :)
SinergyX schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:08:
[...]

Tegenstelling tot de provider/locatie afhankelijke updates, gaat Win10 nu wel direct door zo te zien, ik kreeg op mijn poolse 920 namelijk pas veel later Cyan/Denim (preview/insider), maar met Win10 meteen de laatste versie gekregen.

Mijn 950 is ter reparatie, dus mijn oude 920 maar in gebruik. Eerste 2 dagen Win8 en gisteravond naar Win10 gegaan via insider, meteen de .63. Geen idee wat dat ding doet, maar mijn batterij is in krap 5 uur al 50% kwijt, achterkant is continue warm alsof er zaken op de achtergrond draaien. Bij details zie ik 2 games die blijkbaar flink wat achtergrond verbruik hebben, maar ik kan heel die games niet vinden bij de achtergrond settings.
Volgens mij verlopen alle updates voor 8 toch via de providers? Dus ook het verkrijgen van Windows 10 als update voor WP8. Tenminste dat lijkt me gezien de berichten van de laatste tijd wel duidelijk (gezien je veel nieuws hoort over providers die melden wanneer ze hem verwachten). Staat 10 er eenmaal op, dan verloopt het gewoon normaal. Je moet echter eerst in een branch hangen wil ie kunnen updaten. Nou kon dat middels de insider-app maar dat geld niet voor de normale update

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 20-01-2016 14:04 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hmm, het lijkt mij dan toch dat microsoft de uiteindelijke final aanbiedt via het insiderprogramma als ze slim zijn. Anders kan je er natuurlijk vrij zeker van zijn dat al die providers voor allerlei oude Windows modellen geen updates meer gaan uitbrengen. Dus krijgt uiteindelijk een hele hoop mensen de beloofde Windows 10 update niet...

[ Voor 13% gewijzigd door DeNachtwacht op 20-01-2016 14:35 ]

youtube.com/@hisrep

• r2504
Maar Microsoft kan geen app pushen... wel een update (via de provider).

Jan Met De Pet zou trouwens niet van die app weten en ze dus ook nooit gebruiken.

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-11 13:56
r2504 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:43:

Jan Met De Pet zou trouwens niet van die app weten en ze dus ook nooit gebruiken.
De insider app is ook totaal niet bedoeld voor Jan met de pet. Misschien dat de W10M update nog via providers gaat, maar daarna zal Microsoft voortaan zonder tussenkomst updates kunnen pushen.

• Da_maniaC

Da_maniaC

Maar als ik het goed begrijp, gaat iedere provider verantwoordelijk zijn voor het voorzien van de update naar W10M?
Worden deze dan via de provider gepushed (notification) naar de gebruiker? Ik dacht altijd dat dit via Microsoft zelf ging.
Ik heb een unbranded toestel (SIM provider is T-mobile).

[ Voor 4% gewijzigd door Da_maniaC op 20-01-2016 16:13 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• mrsar
  • Laatst online: 13-11 14:42

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hoe ik het begrijp is dat er 2 aparte gedeeltes zijn:
1) Windows zelf+firmware(?),deze kan MS ieder moment updaten
2)de radio naar het netwerk,deze heeft goedkeuring/tests van provider nodig

zover ik weet gaat dit allemaal via dezelfde weg (dus via check for updates)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:11
Da_maniaC schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:12:
Maar als ik het goed begrijp, gaat iedere provider verantwoordelijk zijn voor het voorzien van de update naar W10M?
Worden deze dan via de provider gepushed (notification) naar de gebruiker? Ik dacht altijd dat dit via Microsoft zelf ging.
Ik heb een unbranded toestel (SIM provider is T-mobile).
Zoals gezegd komen alle updates van de MS servers vandaan. Daar moet je toestel wel gewhitelist worden. Dat laatste gebeurt door MS na toestemming van de provider (dit ivm afspraken).
Vanaf Windows 10 wacht MS niet langer op de provider. Hooguit dat ze achteraf nog een update kunnen tegenhouden als de provider grote problemen meld, maar in principe niet. Uitzondering zijn updates aan de radio stack. Die zullen goedgekeurd moeten worden door de providers, vermoedelijk om ze tegemoet te komen en het netwerk niet te ontregelen bij een foutje.

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

r2504 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:43:

nee maar Microsoft kan dus prima de final in de insider app beschikbaar te maken voor iedereen die wil. En op die manier dus w10m beschikbaar maken zonder dat klanten op providers moeten wachten.

Denk je serieus dat alle providers nog een complete bugtesting gaan doen voor een oud toestel als een lumia 920? Nee hoor, via de officiële route durf ik wel te zeggen dat je voor zo'n toestel geen win 10 update meer voor hoeft te verwachten bij heel veel providers.

youtube.com/@hisrep

• r2504
Het Insider programma blijft bestaan... de final (en volgende) zal er vermoedelijk dan ook op komen.

Je hebt dus ergens nog een kans als je dat wil (en vooral weet).

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

SinergyX schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:08:
[...]

Verbaast mij niet. Op de 920 zou ik lekker 8.1 houden. Stond ook al op AAWP, soort lijst van telefoons die wel of niet moeten upgraden. De 920 stond volgens mij op de "best niet" lijst.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:45

Wallie

Herr

daffie82 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 00:02:
[...]

Verbaast mij niet. Op de 920 zou ik lekker 8.1 houden. Stond ook al op AAWP, soort lijst van telefoons die wel of niet moeten upgraden. De 920 stond volgens mij op de "best niet" lijst.
Zelfde nu mijn 640XL ter reparatie is... heb m'n 620 weer in gebruik. Was met 8.1 al geen topper met z'n batterij. Toch Windows 10 (.63) er op gezet... nu haal toch wel een uur of 4 op m'n batterij :')

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-11 18:35
Sinds een paar dagen nu een enorme battery drain. Deze wordt veroorzaakt door de app 'Berichten en Skype' Zijn er meer mensen met dit probleem?
Win 10 Build .36 op lumia 925

Edit:
Blijken er meer te zijn. Maar de koppeling tussen berichten en skype is voor mij niet nodig. Maar ik kan me niet afmelden bij skype. 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Nixo op 21-01-2016 09:49 ]

• Da_maniaC

Da_maniaC

Caelorum schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 22:47:
[...]

Zoals gezegd komen alle updates van de MS servers vandaan. Daar moet je toestel wel gewhitelist worden. Dat laatste gebeurt door MS na toestemming van de provider (dit ivm afspraken).
Vanaf Windows 10 wacht MS niet langer op de provider. Hooguit dat ze achteraf nog een update kunnen tegenhouden als de provider grote problemen meld, maar in principe niet. Uitzondering zijn updates aan de radio stack. Die zullen goedgekeurd moeten worden door de providers, vermoedelijk om ze tegemoet te komen en het netwerk niet te ontregelen bij een foutje.
Oke, duidelijk. :)
Daar zit je dan met je unbranded toestel en ben je nog afhankelijk van je provider voor een Rom update. :P
Ik hoop iig dat ik snel W10M kan gaan gebruiken zonder DP aan te zetten.

• Safariking
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-10 20:51
Berlinetta schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 02:34:
Ik neem aan dat mijn Lumia 1320 ook een Windows 10 upgrade krijgt.
Uiteraard!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Had al zo'n idee, maar dacht toch te proberen. Het haalt wel beetje de 'kracht' van Win10 onderuit, die juist op PC zelfs op oudere systemen bijzonder goed blijft draaien, lijkt het nu meer een iOS variant te gaan worden die gewoon matig tot slecht op oude toestellen lijkt te werken.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
Wallie schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 06:57:
[...]

Zelfde nu mijn 640XL ter reparatie is... heb m'n 620 weer in gebruik. Was met 8.1 al geen topper met z'n batterij. Toch Windows 10 (.63) er op gezet... nu haal toch wel een uur of 4 op m'n batterij :')
batterysavings permanent aanhebben help ^^

en dan je veel gebruikte apps aan de exclusion list toevoegen helpt |:(

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-11 18:50
Draai zelf de .36 uit de slow ring op mijn 830, maar ervaar nog een hoop rare bugs

- Videodriver lijkt om de haverklap te crashen (zwart beeld voor 2 seconden)
- Spontane reboot circa 1 keer per dag.
- Soms na een reboot staat het volume op maximaal
- Op het glance scherm blijft constant 1 nieuwe e-mail staan
- Unlock scherm is zo nu en dan 1 groot ghost scherm, met alle informatie een stuk of 10/20 keer door elkaar
- Af en toe geen data netwerk

Eigenlijk zijn alle gekke dingen weer voor even verholpen als ik mijn telefoon reboot. Maar hoop dat er snel weer een nieuwe build komt waar deze gekkigheden zijn opgelost.
Batterij performance is in deze build wel vele malen beter dan de vorige!

• Caelorum
Da_maniaC schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:50:
[...] Oke, duidelijk. :)
Daar zit je dan met je unbranded toestel en ben je nog afhankelijk van je provider voor een Rom update. :P
Ik hoop iig dat ik snel W10M kan gaan gebruiken zonder DP aan te zetten.
Nee, zolang de firmware echt generiek is niet. Maar bijv. T-Mobile levert altijd toestellen met 'eigen' firmware eventueel met branding, maar ook wel eens zonder.

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
[...]

Gaat Microsoft niet Windows 10 Mobile net zo pushen als Windows 10 op de desktop? Dus via updates voor WP8.1?

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-10 15:16
Stefan22 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:22:
[...]

Gaat Microsoft niet Windows 10 Mobile net zo pushen als Windows 10 op de desktop? Dus via updates voor WP8.1?
Dat zal denk ik aan je instellingen liggen.
Automatisch of handmatig zoeken naar updates......

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:26:
[...]

Dat zal denk ik aan je instellingen liggen.
Automatisch of handmatig zoeken naar updates......
Zoeken naar updates gaat toch automatisch? Alleen het automatisch downloaden kun je toch uitzetten? Want anders krijg steeds een melding dat een update is gevonden...

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Stefan22 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:37:
[...]

Zoeken naar updates gaat toch automatisch? Alleen het automatisch downloaden kun je toch uitzetten? Want anders krijg steeds een melding dat een update is gevonden...
Goed punt. Als hij de update aanbiedt, en je wil niet upgraden, ga je dan continu die melding blijven krijgen? Best irritant.
Voor mij geen issue op mijn L830, want ik ga wel upgraden.
Maar voor de net iets mindere toestellen qua hardware die lekker bij 8.1 willen blijven, kan dit wel een probleem zijn.

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-11 21:02

c0burn

Feed your head

Nixo schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:41:
Sinds een paar dagen nu een enorme battery drain. Deze wordt veroorzaakt door de app 'Berichten en Skype' Zijn er meer mensen met dit probleem?
Win 10 Build .36 op lumia 925

Edit:
Blijken er meer te zijn. Maar de koppeling tussen berichten en skype is voor mij niet nodig. Maar ik kan me niet afmelden bij skype. 8)7
Ik heb hetzelfde probleem, pas ontstaan nadat ik Skype voor de eerste keer had geopend. Nu maar uitgeschakeld in de achtergrondtaken en de drain is verholpen. Sms komt dus ook niet binnen zonder de berichten app te openen maar dat stoort me niet.

Remember what the dormouse said

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

W10M .63
Whatsapp 2.12.226

Iemand hier al gemerkt dat in lumia creative studio bewerkte fotos via whatsapp niet te versturen zijn? Whatsapp verstuurt wel, maar ontvanger kan ze niet downloaden.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-11 12:05
max schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:50:
W10M .63
Whatsapp 2.12.226

Iemand hier al gemerkt dat in lumia creative studio bewerkte fotos via whatsapp niet te versturen zijn? Whatsapp verstuurt wel, maar ontvangen kan ze niet downloaden.
Is niet alleen met creative studio en niet alleen in w10. Heb het zelf ook op w8 met forwarden van foto's

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Dus een whatsapp issue zou ik dan concluderen...?

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik heb hetzelfde issue ook als ik een foto in WhatsApp zelf maak. Dus ik denk dat het idd een dieper issue van WhatsApp is..

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Sc0tTy
Net een app update uitgekomen voor de Skype+Messaging app:
http://www.windowscentral...gets-another-small-update
Hopelijk brengt die fixes voor de batterij problemen.

• r2504
Mogelijks ook een nieuwe build op komst... http://wmpoweruser.com/ne...g-may-be-pushed-out-soon/

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-11 18:50
Bolk schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 19:29:
Ik heb hetzelfde issue ook als ik een foto in WhatsApp zelf maak. Dus ik denk dat het idd een dieper issue van WhatsApp is..
Same issue hier.
Ben er nog niet goed achter wanneer het nou optreed.
Lijkt redelijk willekeurig te zijn.

• Nixo
c0burn schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:11:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, pas ontstaan nadat ik Skype voor de eerste keer had geopend. Nu maar uitgeschakeld in de achtergrondtaken en de drain is verholpen. Sms komt dus ook niet binnen zonder de berichten app te openen maar dat stoort me niet.
Nu je het zegt het begon nadat ik opeens via Skype op mijn telefoon werd gebeld. Blijkbaar aangemeld of automatisch aangemeld.
Sc0tTy schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 20:16:
Net een app update uitgekomen voor de Skype+Messaging app:
http://www.windowscentral...gets-another-small-update
Hopelijk brengt die fixes voor de batterij problemen.
Ik heb in ieder geval nog steeds het probleem dat ik het bericht nu pas ontvang nadat ik de app open sinds ik ben afgemeld bij Skype. Ik snap ook niet waarom je dit met skype geïntegreerd zou willen hebben. Daar ik je een skype app voor als je wilt.

• tonber
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09-2021
[...]

Ik heb 2 struks 920 (geen provider telefoon), en op die telefoons draait win10 laatste build, zeer goed. en snel. _/-\o_ _/-\o_
ik ga zeker niet terug naar 8.1

Voor onze Genealogie zie www.tonberendsen.com

• r2504
Ik heb de laatste build twee problemen;

- Af en toe krijg ik de melding MCA Credentials of zoiets opnieuw moet ingeven als ik de messaging app open. Als ik daar echter bevestig dat gaat hij gewoon verder en lijkt verder alles prima te werken ?

- Af en toe staat er in het notiication center de melding dat ik al een tijdje geen backup heb genomen en of ik een backup wil nemen. Kijk ik dan naar de backup options dan staat er bij Last Backup een tijdstip van enkele uren geleden ? (automatic backups staat trouwens aan)

• St00mwals
r2504 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:27:
Ik heb de laatste build twee problemen;
[...]
- Af en toe staat er in het notiication center de melding dat ik al een tijdje geen backup heb genomen en of ik een backup wil nemen. Kijk ik dan naar de backup options dan staat er bij Last Backup een tijdstip van enkele uren geleden ? (automatic backups staat trouwens aan)
Deze heb ik hier (Lumia 640) ook.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Is het bij jullie ook dat als je een contact gepinned hebt aan het home screen en je hebt een gemiste oproep van die persoon, dat hij dat dan niet laat zien bij die persoon? Onder WP8 had ik er altijd een getalletje bijstaan wat het aantal gemiste events (calls, sms) voorstelde. Nu zie ik niets meer.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

tonber schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:31:
[...]

Ik heb 2 struks 920 (geen provider telefoon), en op die telefoons draait win10 laatste build, zeer goed. en snel. _/-\o_ _/-\o_
ik ga zeker niet terug naar 8.1
Geen idee wat er dan met die van mij aan de hand is, sinds half 8 uit de lader, nu 13% over :/

Edit, blijkbaar storm of wars vandaag 3x 5minuten aan gehad, 61% verbruik. Die game is niet fijn voor m'n telefoon dus :P

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 22-01-2016 16:59 ]

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:15

matroosoft

Lone Christian

De meesten zullen het al wel via via gelezen hebben, maar Here Drive+ is weer beschikbaar via de Store:

http://www.mywindows.nl/2...uite-is-weer-beschikbaar/

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-11 02:11

Radeon

Today is a good day to die

Dinsdag waarschijnlijk Build 10586.71 voor de Fast loop insiders.

It's never easy.....

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-11 21:51
Radeon schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 20:21:
Dinsdag waarschijnlijk Build 10586.71 voor de Fast loop insiders.
Ik las het net ja...

http://www.windowscentral...058671-update-due-tuesday

• r2504
Maar volgens http://wmpoweruser.com/wi...icrosofts-update-servers/ zou deze niet voor de Insiders zijn, maar wel direct naar productie gaan... lijkt me een bizarre methode ?

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 18:54
r2504 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 14:52:
Maar volgens http://wmpoweruser.com/wi...icrosofts-update-servers/ zou deze niet voor de Insiders zijn, maar wel direct naar productie gaan... lijkt me een bizarre methode ?
Hmm... Dan moet ik mij dinsdag maar even afmelden als insider, de nieuwe build installeren en weer insider worden. Lijkt mij dat .71 eigenlijk .63 is met wat extra bugfixes die door insiders zijn gemeld. Dan zou .71 inderdaad de insiders over kunnen slaan omdat .63 niet goed genoeg was voor release en dus .71 is geworden...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• r2504
Persoonlijk vind ik .63 een slechte release... dus wat mij betreft mag er snel iets nieuws komen.

Trouwens daarnet had ik nog een update van de Store app ?

• urk_forever
  • Laatst online: 14-11 22:24
Weet iemand of het mogelijk de tekst grootte van WP8 apps kleiner te maken op Windows 10 Mobile? Ik heb nu de laatste build draaien op een Lumia 640 XL maar de tekst grootte in bijvoorbeeld Whatsapp is echt megagroot terwijl dat op mijn 920 met de laatste build niet zo was.

Ik heb beide settings in de instellingen al geprobeerd maar die kunnen alleen de tekst nog groter maken ipv kleiner.

Hail to the king baby!

• r2504
WhatsApp blijkt trouwens niet correct mee te scalen met de W10M instellingen... voorlopig niets aan te doen dus.

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-11 02:11

Radeon

Today is a good day to die

r2504 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 15:25:
Persoonlijk vind ik .63 een slechte release... dus wat mij betreft mag er snel iets nieuws komen.

Trouwens daarnet had ik nog een update van de Store app ?
Als het goed is komt morgen .71 uit voor desktop en mobiel.
http://wmpoweruser.com/wi...icrosofts-update-servers/

It's never easy.....

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Arjan90 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:12:
Ik heb nu sinds enkele dagen de Lumia 950 XL en ik mis een optie, maar ik hoop dat ik er overheen kijk. Ik gebruik vaak een spraak toetsenbord: ik spreek een bericht in vanuit bijvoorbeeld Telegram en wat ik zeg wordt vervolgens verstuurd. Ik weet dat Cortana niet in Nederland beschikbaar is, maar is deze methode ook niet beschikbaar op Windows 10 Mobile? Ik heb eigenlijk aangenomen dat dit een standaard feature was maar ik kan het niet vinden!
Bovenstaande reactie staat er al even op, toch wil ik hier graag even op aanhaken. Is het voorlezen (in het Engels) van binnenkomende sms-jes e.d. ook niet meer mogelijk bij Windows 10 als je als voorkeurstaal Nederlands gebruikt op je pheune? Vind ik toch wel erg jammer, heb niet de behoefte aan Cortana (in het Engels), maar zou toch graag de tekst>spraak functie willen hebben zoals je dit ook in kan stellen op een W8 phone.

Testing, one, two ...

• r2504
Nope... is uit W10M gesloopt... mis het ook in de wagen (ook al was de uitspraak niet echt super).

Trouwens voice commando's geven ("call mysweetie") zoals werkte in WP81 werkt ook niet meer in W10M.

Microsoft zou Cortana gewoon voor iedereen moeten openstellen... desnoods in het Engels.

[ Voor 18% gewijzigd door r2504 op 25-01-2016 12:01 ]

• St00mwals
Tip:
Voor wie twee (of meer) agenda's heeft toegevoegd en de kleur van een agenda aan wil passen:
Hamburgermenu
Agenda lang 'indrukken' en loslaten
Kleur kiezen.

Ben net 10 min aan het zoeken geweest |:(

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

St00mwals schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:59:
Tip:
Voor wie twee (of meer) agenda's heeft toegevoegd en de kleur van een agenda aan wil passen:
Hamburgermenu
Agenda lang 'indrukken' en loslaten
Kleur kiezen.

Ben net 10 min aan het zoeken geweest |:(
Tip: Chronos gebruiken voor meer dan één afspraak op je livetile :+

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

r2504 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:00:
Microsoft zou Cortana gewoon voor iedereen moeten openstellen... desnoods in het Engels.
die plannen zijn er ook heb ik ergens gelezen (helaas geen bron). Het Nederlandse taalgebied is te klein om Cortana op uit te rollen simpelweg omdat er te weinig Nederlandstalige bing-zoekopdrachten worden gedaan. Maar ik begreep dat ze nu dus aan het kijken zijn hoe ze het in het Engels kunnen uitrollen voor de Nederlandse markt.

Ik heb wel Cortana door de taal op Engels te zetten en de regio op NL, maar het vervelende is dan meteen dat zoeken naar iets uit nederland haast onmogelijk wordt want nog steeds wordt er 'default' ook in het Engelse taalgebied gezocht naar allerlei zaken.

youtube.com/@hisrep

• r2504
DeNachtwacht schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:48:
[...]

omdat er te weinig Nederlandstalige bing-zoekopdrachten worden gedaan.
Wat is dat weer voor non-argument... Cortana staat tegenwoordig voor zoveel meer dan louter zoeken op Bing, trouwens als ik op Bing Maps "restaurant Antwerpen" in geef dan kan hij toch mooi een lijstje maken dus wat is het probleem ?

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-11 00:17
r2504 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:59:
[...]

Wat is dat weer voor non-argument... Cortana staat tegenwoordig voor zoveel meer dan louter zoeken op Bing, trouwens als ik op Bing Maps "restaurant Antwerpen" in geef dan kan hij toch mooi een lijstje maken dus wat is het probleem ?
Hoe dat precies zit, weet ik ook niet. Maar ik heb dit letterlijk zo gehoord van een Microsoft medewerker tijdens de introductie van de Lumia 950 bij Coolblue in Rotterdam. Ze zijn inderdaad bezig met een soort universele Engelstalige Cortana die we zouden kunnen gebruiken voor de belangrijkste opdrachten (Quiet hours, etc). Overigens zouden de Nederlandstalige zoekopdrachten in Bing nu wel exponentieel toe moeten nemen met de succesvolle adaptatie van Windows 10 op de pc.

• Caelorum
Het probleem is dat MS alleen Cortana wil aanbieden als het 100% werkt. Dat een of andere obscure functie van Cortana niet werkt en het ons totaal niet boeit wil er niet in bij MS. Ze blijven komen met de een na de andere bullshit reden om het uit te stellen. Eigenlijk zouden ze eens de ballen moeten hebben om aan te geven dat Cortana binnen nu en 5 jaar niet naar Nederland gaat komen. Daar heb je dan tenminste wat aan.

Het verhaal over Nederlands en Bing is overigens niet heel vreemd. Drie jaar geleden stond ik op een beurs te praten met hoofd marketing van Windows Phone in West Europa. Die gast (een Belg dacht ik?) raadde zelfs aan om Bing op US te zetten zodat je alle features kan gebruiken. Met en passant de opmerking dat de Nederlandse resultaten dan ook beter zijn, omdat iedereen in Nederland die Bing gebruikt dat doet (ik ook overigens). Tja... Als ze nou eens wat meer van die features naar Nederland zouden halen. Veel van de data is gewoon al beschikbaar en kunnen ze zo in Bing pluggen.

[ Voor 40% gewijzigd door Caelorum op 25-01-2016 16:00 ]

• r2504
Caelorum schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:57:
Eigenlijk zouden ze eens de ballen moeten hebben om aan te geven dat Cortana binnen nu en 5 jaar niet naar Nederland gaat komen. Daar heb je dan tenminste wat aan.
Maar dan moeten ze ook dingen als Quiete hours uit Cortana slopen want het heeft er totaal niets mee te zien.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik wil simpelweg eigenlijk alleen een tekst naar spraak mogelijkheid zoals deze ook in de 8 versie aanwezig kan zijn. Dat deze er bij een keuze van Nederlands als standaardtaal helemaal niet kan zijn is een stap terug. Zwaar dramatisch is het allemaal niet maar je verwacht vooruitgang, niet dat je in gaat leveren aan mogelijkheden.

Testing, one, two ...

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

r2504 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:59:
Wat is dat weer voor non-argument...
Het is geen argument maar een feit dat Microsoft dit aanvoert waarom er nog geen NL cortana is. Ik heb er zelf ook niet voldoende verstand van maar voordat je een oordeel velt of ze hier gelijk in hebben moet je je gewoon eerst goed in deze materie verdiept hebben. Werken aan zoekmachine algoritmes is een zeer goedbetaalde baan dus het zal vast niet zo simpel zijn als jij het nu voor stelt.

Denk nog eens terug aan de tijd vóór Google, zoeken lijkt zo makkelijk maar de eerste vijf jaar dat iedereen op internet (zonder Google) was iets vinden nog een behoorlijke uitdaging.

youtube.com/@hisrep

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11 23:19
Ik kreeg daarnet op mijn 920 een update wat ie graan heb geen idee
Versie is nog dezelfde (fastring)

• r2504
Alle MSN apps en Remote Desktop hebben een update gehad... hopelijk vandaag wel een nieuwe build.

• VAnTurenhout
  • Laatst online: 09-02-2024
Ik vraag me af of er mensen zijn die nu W10M hebben (10586) en waarbij Quiet Hours wel automatisch wordt aangezet tijdens een vergadering uit de agenda. Het heeft altijd wel gewerkt (in WP8.1 in ieder geval) maar ik krijg het nu niet aan de praat....

Ik dacht dat wanneer er een meeting in de agenda staat met "Busy", dat Quiet Hours dan automatisch aan zou springen?

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:35
VAnTurenhout schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:14:
Ik vraag me af of er mensen zijn die nu W10M hebben (10586) en waarbij Quiet Hours wel automatisch wordt aangezet tijdens een vergadering uit de agenda. Het heeft altijd wel gewerkt (in WP8.1 in ieder geval) maar ik krijg het nu niet aan de praat....

Ik dacht dat wanneer er een meeting in de agenda staat met "Busy", dat Quiet Hours dan automatisch aan zou springen?
Hier niet in ieder geval, sterker nog, de laatste paar weken gaat die ook 's avonds meestal niet meer op quiet. Af en toe een dagje wel. Zet hem nu handmatig er op als ik ga slapen.

• VAnTurenhout
  • Laatst online: 09-02-2024
Volgens mij gaat ie 's avonds wel op quiet maar nu ga ik twijfelen (zal er eens op letten).

Ik merkte wel dat wanneer hij ook echt op quiet sprong, hij 's ochtends ook weer niet ervanaf ging...

• Nixo
matroosoft schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:40:
De meesten zullen het al wel via via gelezen hebben, maar Here Drive+ is weer beschikbaar via de Store:

http://www.mywindows.nl/2...uite-is-weer-beschikbaar/
Wat is nu het grote verschil tussen here en kaarten?

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:15

matroosoft

Lone Christian

Nixo schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 18:42:
[...]

Wat is nu het grote verschil tussen here en kaarten?
Ik heb zelf kaarten nog niet uitgeprobeerd, omdat ik nog WP 8.1 zit. (vind ik fijner werken) Maar Here Drive werkt in ieder geval uitstekend. De opties zijn niet heel uitgebreid, navigeren via een punt kan bijvoorbeeld niet, maar wat het kan dat werkt prima. Heb van meer mensen gehoord dat ze Here Drive prettiger vinden werken. Maar ik zou zeggen, probeer het even uit. De app isjt helamaal gratisj. :P

• Jaguar645
  • Laatst online: 14-11 22:43
Helaas geen insider build vandaag:
Gabriel Aul
‏@GabeAul

@yogesharya2011 No new builds today
https://twitter.com/GabeAul/status/692045725924876289

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:33
Geen builds, maar blijkbaar wel nieuwe firmware.
Kom er alleen niet helemaal uit of dat voor alle W10 devices is, of alleen 950-serie..
Op mn L830 tot nu toe niks

Live from Denmark

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
hansie_k schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 22:00:
Kom er alleen niet helemaal uit of dat voor alle W10 devices is, of alleen 950-serie..
Volgensmij geldt het tot dusver alleen voor huidige W10M devices (550, 950, 950XL). Andere devices hebben nog geen W10M 'firmwares' gehad, dus die zullen ook nog niet beschikbaar zijn. Als de firmware in de toekomst uitkomt kan je de stappen natuurlijk gewoon uitvoeren.

Patient gamer

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

hansie_k schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 22:00:
Op mijn 950 XL valt er niets te ontdekken aan updates.

Testing, one, two ...

• maemo
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08 17:07
hardware-lover schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 23:39:
[...]

Op mijn 950 XL valt er niets te ontdekken aan updates.
http://answers.microsoft....82-47ec-904d-cc60037461a7
Deze al gelezen?

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Inmiddels wel, maar is niet voor mij van toepassing als ik dat goed heb begrepen. Werk niet met insider builds dus in mijn geval zou ik de acties op die pagina niet hoeven uitvoeren, behalve misschien de laatste stap;

3 - Select “Production”

Reboot en daarna;

- Settings > Updates & security > Phone update > (check for updates)
- If the device shows a “no updates available” message, your device has the most recently available firmware

Er is dan schijnbaar toch geen nieuwe update voor de niet insider 950 toestellen, niets voor mij dus ;)

Edit: zou er een voor de 550 zijn? http://winphonehub.org/ne...olling-out-for-lumia-550/

[ Voor 12% gewijzigd door hardware-lover op 27-01-2016 00:09 ]

Testing, one, two ...

• coenox
VAnTurenhout schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:14:

Zucht. En dan te bedenken dat ik nog een symbian toestel (Nokia 808) heb. Voor symbian heb je 'Situations' waarmee je profielen kon instellen voor allerlei situaties. Was super. Waarom heb ik nu het gevoel dat we dat soort dingen juist kwijtraken in plaats van dat het beter wordt.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

coenox schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:43:
[...]

Zucht. En dan te bedenken dat ik nog een symbian toestel (Nokia 808) heb. Voor symbian heb je 'Situations' waarmee je profielen kon instellen voor allerlei situaties. Was super. Waarom heb ik nu het gevoel dat we dat soort dingen juist kwijtraken in plaats van dat het beter wordt.
Ik zit zelf al 3 jaar te wachten op wifi-printen vanaf WM, tot op heden heb je enkel een Brother app en dacht nu een HP app, Epson en Konica werken uitsluitend via vage omweg van email-verzenden. En de enige werkende oplossing is ironisch, de apps die google cloudprint ondersteunen (zoals kumoprint, print2cloud)

• r2504
[...]

Zo heb ik ooit eens een lijstje gemaakt van minstens 10 dingen die in Symbiam prima werkten en nergens meer te vinden zijn in het "moderne" Windows Phone/Mobile OS 8)7

Netwerk priority is een ander voorbeeld... als ik m'n provider z'n hotspots configureer dan gaat hij daar thuis ook op connecteren wat ik natuurlijk niet wil, dan moet hij eerst en vooral m'n eigen netwerk nemen (iets wat dus prima in te stellen was in Symbian).

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:06

Renate1970

Lef is Leven

Maar Symbian was ook prima soms mis ik het nog steeds.
[...]

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

• r2504
En dan lees je dat Joe Belfiore een iPhone gebruikt op vakantie om te weten hoe andere OS'en werken in real-life... tja, als hij dat nu nog niet weet is het tijd dat hij een andere job gaat zoeken ! Ze hoeven de uservoice maar te lezen en ze hebben ideetjes genoeg wat de gebruiker wil en vooral mist.

• VFRRijder
Zijn niet goed bezig inderdaad.

• coenox
Ik ben net gewisseld van mijn Lumia 830 (met Windows 10) naar mijn gerepareerde Lumia 640 XL. Bij deze laatste twijfel ik nu of ik over ga op de Windows 10 Insider versie of Windows 8.1 laat staan. Op de één of andere manier voelt het allemaal wat snappier. Tel daar bij op dat de officiële release van Windows 10 op zich laat wachten en Microsoft drukker lijkt te zijn met het uitbrengen van apps voor iOS en Android. Dat alles brengt me aan het twijfelen. Ik heb mijn Macbook Air halverwege vorig jaar verkocht omdat ik vol voor Windows 10 ging. Binnen ons gezin zijn 3 van de 4 over op Windows Phone. Ik begon een fanboy te worden. Maar nu twijfel ik. Een alternatief is er ook niet. Apple is goed, maar geeft me te weinig vrijheid en ik vind de hardware overpriced. Android wil ik niet aan denken. Dus voorlopig dan maar blijven hopen dat het goed komt.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De 830 heeft mijn vader nu, hoewel Win10 iets meer opties had, is 8.1 toch stabieler. Met name de upload van onedrive (foto's en filmpjes) is het bijna elke keer raak, foutmelding en niet meer opnieuw proberen (moet je handmatig via de onedrive app doen).

Pagina: 1 ... 51 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M