Inderdaad, is aan het installeren, ben benieuwd.De laatste build was al heel goed.Alleen Edge leeslijst synchroniseerde niet.Swerfer schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:23:
[...]
Komt vaker voor. Microsoft heeft dat nog niet in de hand. Maar eigenlijk gaat het altijd wel goed als je maar geduld hebt...
Verwijderd
Het meest handig is om de update te starten voor je gaat slapen.KraveN schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:32:
Hij staat hier al een paar uur op 0% .... #wachtenduurtlang
Als je wakker geworden bent, kan je de SIM pin invoeren.
Verwijderd
Daar begonnen bij mij de vastlopers..! Dus ik begrijp dat welr2504 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:53:
En vanmorgen nog een aparte update voor Groove en Calculator binnen gekregen.
Calculator zit trouwens regelmatig bij de updates... ik begrijp echt niet dat daar zoveel bugs inzitten.
Hier zonder problemen hem kunnen installeren op de 640 XL.
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
...en nog een test, het zit in UWP voor Win10M. Snel een test-app in Visual Studio gemaakt. De bug komt niet voor op m'n SP4 maar wel op m'n Lumia 950.RayNbow schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:28:
[...]
Net snel getest, de photos app heeft een vergelijkbaar probleem.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik heb de nieuwe build vannacht binnen gehaald en laten installeren, tijdens de nachtrust.Sinds de vorige build is het al veel beter geworden en met deze zal het hopelijk, nog iets beter worden.
Elke keer als er nieuwe firmware was, kon de mijne geen updates vinden, maar hij doet nu wel de .63 update
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 09-01-2016 13:41 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gisteravond heb ik de insiders app op mijn Lumia 820 gezet, vannacht de update naar 10 (slow ring) gekregen... Tot nu toe een boel kleine veranderingen, maar alles lijkt te werken. Moet wel even wennen aan Edge! Sommige sites lijken de desktop-versie te pakken. Is er, net als op win10desktop, nog een optie om gewoon IE te blijven gebruiken?Atila schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 13:20:
Ik heb de nieuwe build vannacht binnen gehaald en laten installeren, tijdens de nachtrust.Sinds de vorige build is het al veel beter geworden en met deze zal het hopelijk, nog iets beter worden.
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Deze builds zijn geen firmware... is gewoon het OS zelf.SinergyX schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 13:41:
Elke keer als er nieuwe firmware was, kon de mijne geen updates vinden, maar hij doet nu wel de .63 update
Nee.Luxx schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 14:37:
[...]
Is er, net als op win10desktop, nog een optie om gewoon IE te blijven gebruiken?
Ik heb nu .63 geinstalleerd, maar mijn lumia 930 wordt maar niet koeler, hij blijft maar warm, terwijl ik naar mijn weten niks doe... Lekker dan.
Ik weet dat de 930 die wel eens kan hebben, maar dit is constant
Ik weet dat de 930 die wel eens kan hebben, maar dit is constant
Kijk eens naar je batterij verbruik... er moet daar toch een app staan die veel gebruikt dan ?
Misschien die app eens verwijderen en opnieuw installeren... of een factory reset doen.
Misschien die app eens verwijderen en opnieuw installeren... of een factory reset doen.
Wel andere alternatieve browsers in de store die een beetje lekker werken?
Ik raad je aan om over te gaan op de fast ring.Luxx schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 14:37:
[...]
Gisteravond heb ik de insiders app op mijn Lumia 820 gezet, vannacht de update naar 10 (slow ring) gekregen... Tot nu toe een boel kleine veranderingen, maar alles lijkt te werken. Moet wel even wennen aan Edge! Sommige sites lijken de desktop-versie te pakken. Is er, net als op win10desktop, nog een optie om gewoon IE te blijven gebruiken?
Deze is echt stabiel en snel en nagenoeg RTM.
De Slow ring is volgens mij ondertussen behoorlijk oud.
De slow ring is volgens mij gewoon de vorige build die hadden (.36 of welke was dat).St00mwals schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 15:08:
[...]
De Slow ring is volgens mij ondertussen behoorlijk oud.
In dit geval loop je dus niet ver meer achter... al zijn de fast rings inderdaad meer dan stabiel genoeg nu.
Leek er op dan berichten en Skype enorm veel op de achtergrond pakte... Nu doet mijn telefoon weer normaal, toen ik die als achtergrond uit had gezet.
Ah, dan heb ik ff gemist dat de slow ring ondertussen ook weer een update heeft gehadr2504 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 15:22:
[...]
De slow ring is volgens mij gewoon de vorige build die hadden (.36 of welke was dat).
In dit geval loop je dus niet ver meer achter... al zijn de fast rings inderdaad meer dan stabiel genoeg nu.
Vanmiddag even een Lumia 550 opgepikt als tijdelijke vervanging van m'n overleden Lumia 930. Leuk telefoontje, maar het lukt mij niet om op welke manier dan ook updates of apps voor de telefoon binnen te halen. Zowel via 4G als WiFi blijven zowel store updates, apps als de .29 update staan op 0%. Heb inmiddels echt alles geprobeerd.
Factory reset en Windows setup doorlopen zonder een Microsoft account aan te melden helpt. Nu download hij gewoon de updates.
Tijdens het downloaden van updates je Microsoft account toevoegen en je apparaat stopt weer met het updaten. Wat is Windows 10 Mobile nog ongelofelijk brak zeg..
Factory reset en Windows setup doorlopen zonder een Microsoft account aan te melden helpt. Nu download hij gewoon de updates.
Tijdens het downloaden van updates je Microsoft account toevoegen en je apparaat stopt weer met het updaten. Wat is Windows 10 Mobile nog ongelofelijk brak zeg..
Misschien moet je gewoon even van het toestel afblijven wanneer die aan het downloaden/updaten is.....?
Of ga jij ook boodschappen in je auto laden terwijl die door de wasstraat gaat?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Zit sinds vandaag op .63. Had net een foto gemaakt, druk op de share knop om 'm te delen via whatsapp, klaagt whatsapp dat ie de foto niet kan vinden - en hij was dan ook compleet verdwenen
.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Pardon? Dat hij updates en apps niet binnenhaalt als ik mijn Microsoft account recover vanaf een back-up is mijn fout? Hij download niet. Alles blijft stilstaan op 0% wat ik ook probeer.max schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 18:11:
Misschien moet je gewoon even van het toestel afblijven wanneer die aan het downloaden/updaten is.....?
Vervolgens doe ik een factory reset en download hij wel. Ik voeg mijn Microsoft account toe en hij stopt weer met downloaden. Ook mijn fout zeker?
Je schrijft: Tijdens het downloaden van updates je Microsoft account toevoegen en je apparaat stopt weer met het updaten.dubbeldekkert schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 18:15:
[...]
Pardon? Dat hij updates en apps niet binnenhaalt als ik mijn Microsoft account recover vanaf een back-up is mijn fout? Hij download niet. Alles blijft stilstaan op 0% wat ik ook probeer.
Vervolgens doe ik een factory reset en download hij wel. Ik voeg mijn Microsoft account toe en hij stopt weer met downloaden. Ook mijn fout zeker?
Dat is wat anders dan dat er na het toevoegen van je MS account geen updates meer binnen komen.
Mijn fout. De Lumia stopt met het binnenhalen van store updates als ik m'n Microsoft account toevoeg.max schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 18:17:
[...]
Je schrijft: Tijdens het downloaden van updates je Microsoft account toevoegen en je apparaat stopt weer met het updaten.
Dat is wat anders dan dat er na het toevoegen van je MS account geen updates meer binnen komen.
Hij is dus de store apps aan het updaten en niet mijn telefoon.
Edit: Inmiddels is de .29 update wel bijna klaar met downloaden. Ik vermoed dat de verbinding met de store daarvoor dicht gegooid wordt.
[ Voor 12% gewijzigd door dubbeldekkert op 09-01-2016 18:23 ]
Ik heb de .29 gekregen, dus dat moet de huidige 'slow ring' zijn...St00mwals schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 16:03:
[...]
Ah, dan heb ik ff gemist dat de slow ring ondertussen ook weer een update heeft gehad
Ander vraagje, als ik nu via Windows Insider W10m krijg, en dan insider 'uit' zet, wat gebeurt er dan? kom ik dan weer op het 'reguliere' update proces? Het liefst ga ik naar de 'officiele' release, zonder previews/beta's.
[ Voor 28% gewijzigd door Luxx op 09-01-2016 18:31 ]
Backup heeft gewoon voorrang op Os updates welke weer voorrang krijgen op store updates. Als her op 0% blijft staan in de store wil dat niet zeggen dst er iets mis is. Pas als het daar een dag op staat zou ik mij zorgen gaan maken.dubbeldekkert schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 18:20:
[...]
Mijn fout. De Lumia stopt met het binnenhalen van store updates als ik m'n Microsoft account toevoeg.
Hij is dus de store apps aan het updaten en niet mijn telefoon.
Edit: Inmiddels is de .29 update wel bijna klaar met downloaden. Ik vermoed dat de verbinding met de store daarvoor dicht gegooid wordt.
Windows Insider = preview/beta (maakt niet uit of je slow of fast ring kiest).Luxx schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 18:30:
[...]
Ik heb de .29 gekregen, dus dat moet de huidige 'slow ring' zijn...
Ander vraagje, als ik nu via Windows Insider W10m krijg, en dan insider 'uit' zet, wat gebeurt er dan? kom ik dan weer op het 'reguliere' update proces? Het liefst ga ik naar de 'officiele' release, zonder previews/beta's.
Wil je het officieel doen, dan blijf lekker op WP8.1 tot W10P officieel gereleased is voor jouw toestel.
Vage bug, maar bij wat voor apps zou je dit kunnen testen dan?RayNbow schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:10:
Ik ben benieuwd... zit deze bug in de (laatste) Insider Builds?
[video]
(opname van de publieke (non-Insider) build)
Enne, wat is dat met die liftmuziek?
Mmmm, na de update heb ik helaas weer wat problemen. Sommige apps geven geen icoontjes meer weer, alleen een grijs vlak. Factory reset heft het helaas niet opgelost
De bug komt voor in elke app met een pivot UI control, zoals ook de Win10M photos app. Je kunt ook zelf een minimalistische voorbeeld app in elkaar flansen met Visual Studio en die deployen naar je telefoon om het te testen. Het is trouwens een bug in de Win10 Mobile implementatie van de control. Precies dezelfde app heeft namelijk geen last van de bug op bijv. een Surface.Martinspire schreef op zondag 10 januari 2016 @ 00:28:
[...]
Vage bug, maar bij wat voor apps zou je dit kunnen testen dan?
Trust me, deze liftmuziek klinkt beter dan de oorspronkelijke audiotrack. Ik had dit snel gefilmd en had geen controle over omgevingsgeluid.Enne, wat is dat met die liftmuziek?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik had hetzelfde probleem, maar heb mijn Lumia 550 toen een uur met rust gelaten en toen deed hij wel van alles.dubbeldekkert schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 18:09:
Vanmiddag even een Lumia 550 opgepikt als tijdelijke vervanging van m'n overleden Lumia 930. Leuk telefoontje, maar het lukt mij niet om op welke manier dan ook updates of apps voor de telefoon binnen te halen. Zowel via 4G als WiFi blijven zowel store updates, apps als de .29 update staan op 0%. Heb inmiddels echt alles geprobeerd.
Maar goed, ik vind het ook vervelend. Heb overigens ook op de PC met Windows 10 gehad dat hij geen updates binnen haalde en dat het een dag later wel werkte.
Volgens mij zijn er issues met de bereikbaarheid van Windows Update. Of worden we door Microsoft zelfs afgeknepen om te voorkomen dat het er helemaal uit ligt.
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
Beetje laat, maar die ringtone optie heb ik nietr2504 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 17:30:
Ik kan nochtans gewoon op Sound klikken en dan krijg ik de keuze, Vibrates only, Pick from my music of Pick from ringtones.
Voor de gene die geïnteresseerd zijn, de roadmap van Island Woods (iOS apps porten naar UWP) heeft recent een update gehad en het lijkt dat ze steeds specifiekere doelen stellen 
https://github.com/Microsoft/WinObjC/wiki
https://github.com/Microsoft/WinObjC/wiki
Hmmz, dankzij mijn vriendin was ik nog op tijd op het werk. De wekker is niet gegaan na de update... -_-
Professioneel Heftruck Syndroom
Zal hier de vraag eens stellen, ik krijg op mijn Lumia 950 met de laatste .63 insider build geen mogelijkheid mijn foto's geüpload naar Onedrive. Alle instellingen staan goed maar geeft na verloop van tijd aan dat het niet gelukt is en probeer het later opnieuw. Ik heb de foutmeldingen al verwijderd, telefoon opnieuw opgestart maar geen succes
Iemand een tip?
Iemand een tip?
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Waarom heeft iedereen het over .63 terwijl het .36 is ?
https://blogs.windows.com...r-preview-build-10586-36/
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Omdat er alweer een nieuwere build uit is voor de fast ring: 10.0.10586.63Frostbite schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:32:
Waarom heeft iedereen het over .63 terwijl het .36 is ?
http://www.windowscentral...ilable-some-fon-fast-ring
WaSteiL schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:33:
[...]
Omdat er alweer een nieuwere build uit is voor de fast ring: 10.0.10586.63
http://www.windowscentral...ilable-some-fon-fast-ring
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Op m'n 930 geen probleem... al duurde het wel even voor hij zichtbaar werd in OneDrive zelf (terwijl op deErik1805 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:05:
op mijn Lumia 950 met de laatste .63 insider build geen mogelijkheid mijn foto's geüpload naar Onedrive.
telefoon al enkele minuten niets meer te zien was bij Uploading).
Ik zag zonet wel een andere nieuwe bug... de twee bovenste Albums in de Photo app zijn nog maar net zichtbaar.
Dat is een Win10 probleem, dit heb ik op mijn 920, 830 én 950, enige wat lijkt te werken bij mij is de upload-status pagina open te laten en scherm actief (niet standby), dan lijkt hij opeens alles weer te gaan uploaden.Erik1805 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:05:
Zal hier de vraag eens stellen, ik krijg op mijn Lumia 950 met de laatste .63 insider build geen mogelijkheid mijn foto's geüpload naar Onedrive. Alle instellingen staan goed maar geeft na verloop van tijd aan dat het niet gelukt is en probeer het later opnieuw. Ik heb de foutmeldingen al verwijderd, telefoon opnieuw opgestart maar geen succes
Iemand een tip?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kan je de Office tiles ook transparant krijgen? Dat zijn eigenlijk de enige apps die er echt uitspringen
Ik draai de laatste versie van W10M op mijn L930. Hij geeft nu constant aan dat mijn datalimiet is bereikt, wat helemaal niet zo is.. Constant als ik in de buurt kom van een router oid en overschakel van Wi-Fi naar 4G of terug. Apart. Hoe los ik dit op?
Same hier op m'n 640.Krasloos schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:47:
Ik draai de laatste versie van W10M op mijn L930. Hij geeft nu constant aan dat mijn datalimiet is bereikt, wat helemaal niet zo is.. Constant als ik in de buurt kom van een router oid en overschakel van Wi-Fi naar 4G of terug. Apart. Hoe los ik dit op?
Had ik met de vorige build ook, had de hoop dat .63 het op zou lossen, maar helaas.
Iets anders:
Mijn foon geeft bij opstarten aan dat de SD kaart gescand moet worden, doe ik dat krijg ik een poos later de melding dat die stuk is
Zit er nu aan te denken om een nieuwe te halen en straks als Win10m def uit is helemaal schoon te gaan beginnen op een die nieuwe kaart.
Ik heb dit bij mij schijnbaar kunnen oplossen door mijn datalimiet opnieuw in te stellen(Gewoon opnieuw de waarde ingeven, deze keer in MB ipv GB) nadat ik deze meldingen ook continu bleef krijgen aan het begin van deze maand. De maand ervoor was ik wel bijna door mijn limiet heen, het lijkt dat er een tellertje niet juist gereset wordt ofzo.Krasloos schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:47:
Hebben er meer mensen met .63 last van battery drain? Ik was juist zo blij met de vorige build dat de accu ff mee ging..
Of is er een manier om naar de vorige build terug te gaan?
Iemand enig idee wat ik kan doen als MSN Weer steeds in de Store opent? Hij kan niet verwijderd worden omdat het een standaard-app is. Updates ook niks te vinden. Heb hem al terug gezet op fabrieksinstellingen, helpt helaas niet.
[ Voor 21% gewijzigd door tweegroenethee op 12-01-2016 12:24 ]
Was dat niet ook zo met the Here apps? Was iets dat er op dat moment geen goede W10 versie in de store beschikbaar is.. Stom want je komt er zo ook niet van af. Maar dat werd wel vanzelf (maand of twee?) opgelost.. Zucht..Daan87423 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:22:
Iemand enig idee wat ik kan doen als MSN Weer steeds in de Store opent? Hij kan niet verwijderd worden omdat het een standaard-app is. Updates ook niks te vinden. Heb hem al terug gezet op fabrieksinstellingen, helpt helaas niet.
Wordt er wel een beetje moe van. Telkens dezelfde bugs die maar niet opgelost worden of weer terugkomen..
Heb het sinds vannacht, dus ga het voor je checken. Maar sinds de hard reset draint mijn accu bijzonder snel, dus als het nu nog erger word dan ga ik huilenanalogworm schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:21:
Hebben er meer mensen met .63 last van battery drain? Ik was juist zo blij met de vorige build dat de accu ff mee ging..
Ook niet als je het toestel een paar honderd jaar vooruit zet en vervolgens dan probeert om Msn te verwijderen?Daan87423 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:22:
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Ja, heb in een vorige build hetzelfde gehad met Outlook Agenda. Het is een leuke uitdaging dat W10M.analogworm schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:32:
[...]
Was dat niet ook zo met the Here apps? Was iets dat er op dat moment geen goede W10 versie in de store beschikbaar is.. Stom want je komt er zo ook niet van af. Maar dat werd wel vanzelf (maand of twee?) opgelost.. Zucht..
Wordt er wel een beetje moe van. Telkens dezelfde bugs die maar niet opgelost worden of weer terugkomen..
Not sure if serious or not..Amadeus1966 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:58:
[...]
Ook niet als je het toestel een paar honderd jaar vooruit zet en vervolgens dan probeert om Msn te verwijderen?
Deadly serious...
Door de datum een belachelijk aantal jaren vooruit te zetten " denkt" Windows dat de applicatie verouderd is.
Als je dan in de applist bij deze app dmv een longpress het contextmenu oproept zie je dan de optie verwijderen.
Met deze truuk kan je ( iig in wp 8/8.1 ) systeemapps verwijderen.
Door de datum een belachelijk aantal jaren vooruit te zetten " denkt" Windows dat de applicatie verouderd is.
Als je dan in de applist bij deze app dmv een longpress het contextmenu oproept zie je dan de optie verwijderen.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Volgens mij is WP erg gevoelig met SD kaarten, of er goed in het slopen ervan. Heb hier ook een kaart die na tig formats blijft zeuren dat deze foute bevat. In m'n tablet doet die het echter zonder problemen, de nieuwe 16gb in m'n telefoon gelukkig ook weer.St00mwals schreef op maandag 11 januari 2016 @ 18:27:
[...]
...
Iets anders:
Mijn foon geeft bij opstarten aan dat de SD kaart gescand moet worden, doe ik dat krijg ik een poos later de melding dat die stuk isAlles doet het gelukkig nog wel.
Zit er nu aan te denken om een nieuwe te halen en straks als Win10m def uit is helemaal schoon te gaan beginnen op een die nieuwe kaart.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Ik merk met .63 toch veel last van spontane reboots te hebben. Een paar keer per dag, als ik mijn toestel wil unlocken, zegt ie dat ik mijn pin moet invoeren omdat hij gerestart is (als in, Windows Hello doet het dan niet, en daaraan zie ik dat ie gereboot is). 950XL btw.
Ook merk ik dat de framerate in het spelletje Hill Climber wat lager is dan normaal.
Ook merk ik dat de framerate in het spelletje Hill Climber wat lager is dan normaal.
[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 12-01-2016 15:22 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik kom zelf van Android af en hier kon je ook je screen on time zien. Bestaat er in Windows Phone ook zoiets of is daar een app voor?
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Screen on time?
Ik gok de totale tijdsduur dat het scherm aan heeft gestaan.
ja klopt.oisyn schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:02:
Ik gok de totale tijdsduur dat het scherm aan heeft gestaan.
Ik heb de indruk dat ik sinds het weekend geen updates meer ontvang.
Blijkbaar is er een probleem met de store maar hier spreekt men van slechts enkele uren... http://wmpoweruser.com/ps...-partially-broken-moment/
De Windows Insider app geeft zelf aan dat ik niet de meest recente versie heb... dus heb een uinstall gedaan maar als ik hem opnieuw wil installeren zegt hij nu dat hij er al opstaat ?
Edit: Telefoon herstarten heeft het Windows Insider probleem opgelost.
Blijkbaar is er een probleem met de store maar hier spreekt men van slechts enkele uren... http://wmpoweruser.com/ps...-partially-broken-moment/
De Windows Insider app geeft zelf aan dat ik niet de meest recente versie heb... dus heb een uinstall gedaan maar als ik hem opnieuw wil installeren zegt hij nu dat hij er al opstaat ?
Edit: Telefoon herstarten heeft het Windows Insider probleem opgelost.
[ Voor 8% gewijzigd door r2504 op 12-01-2016 19:02 ]
Al meerdere keren gehad en na een zoektocht op internet kwam ik erachter dat de app/media meldingen ook de alarm bedient. Ik heb de media geluiden altijd uit staan (ik wil geen piepje bij een nieuw berichtje of notification), en dus daarom al meerdere keren verslapen...NeFoRcE schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:22:
Hmmz, dankzij mijn vriendin was ik nog op tijd op het werk. De wekker is niet gegaan na de update... -_-
Ah dat verklaard!r2504 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:56:
Ik heb de indruk dat ik sinds het weekend geen updates meer ontvang.
Edit: store werkt weer bij mij, nieuwe update voor insider, ov-chipkaart, windows camera en facebook beta
[ Voor 13% gewijzigd door Sc0tTy op 12-01-2016 21:44 ]
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Verwijderd
Denk het niet, Android heeft standaard heel veel analyse tools met betrekking tot batterij verbruik en veel meer. Onder de motorkap heeft Android gewoon zwaar veel handige features. Echt een swiss army knife in plaats van een simpel broodmesje.Erik1805 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:19:
Ik kom zelf van Android af en hier kon je ook je screen on time zien. Bestaat er in Windows Phone ook zoiets of is daar een app voor?
Bedankt voor de tip, helaas nog niet verholpen. Zolang Microsoft de naam Beta blijft gebruiken mag ik helaas niet zeuren, ben er tenslotte voor gewaarschuwdAmadeus1966 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:37:
Deadly serious...
Missen jullie ook een aantal onderdelen bij de Instellingen onder Extra? Ik wil namelijk het trillen uitzetten als ik de navigatiebalk onderin gebruik. Kan echter nergens meer vinden. Stond voorheen volgens mij onder Extra>Touch.
[ Voor 7% gewijzigd door tweegroenethee op 13-01-2016 09:43 ]
Ben ik overigens gek, of is er nergens in de store de update history te vinden?
https://wren.co/join/Devian
+1NeFoRcE schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:22:
Vanmorgen is mijn wekker ook niet afgegaan (gisteren en eergisteren wel)
En nee, ik heb 'em niet met m'n slaaphoofd uitgedrukt, want mijn telefoon ligt aan de andere kant van de kamer en mijn vriendin heeft mijn wekker ook niet gehoord.
Zijn er meer hier waarbij apps zoals Dumpert, Nu.nl en Geenstijl, zeker 20-30 seconden bezig is om het overzicht fatsoenlijk te laden?
Verder heb ik met de Facebook Beta app dat het overzicht gewoon verrot is, of niet laad, en daarnaast is ie ooknog een reeeete traag. Zie vaak alleen placeholders van plaatjes als ik verder scroll...
En mailtjes, zoals iBood, een mailtje openen en weergeven duurt ook wel zeker 15 seconden. Heb een L640XL...
Verder heb ik met de Facebook Beta app dat het overzicht gewoon verrot is, of niet laad, en daarnaast is ie ooknog een reeeete traag. Zie vaak alleen placeholders van plaatjes als ik verder scroll...
En mailtjes, zoals iBood, een mailtje openen en weergeven duurt ook wel zeker 15 seconden. Heb een L640XL...
Professioneel Heftruck Syndroom
Verwijderd
Heb gezocht maar kan het zo snel niet vinden. Maar bij whatsapp kan je de grootte van de chats instellen met een slider tot 200%. Maar dat werkt niet. Elke waarde tussen 100 t/m 190% is superklein en hetzelfde, alleen wanneer ik hem op 200% zet, maar dan wordt het in 1 keer JUMBO. Andere hier ook last van?
Daarnaast, van eerdere Windows versies kan ik mij herrinneren dat de badge op de livetile altijd het aantal ongelezen berichten weergeeft, maar nu verdwijnt de badge als ik WA heb geopend, ook als ik nog ongelezen berichten heb. Doe ik iets fout?
Daarnaast, van eerdere Windows versies kan ik mij herrinneren dat de badge op de livetile altijd het aantal ongelezen berichten weergeeft, maar nu verdwijnt de badge als ik WA heb geopend, ook als ik nog ongelezen berichten heb. Doe ik iets fout?
Net even getest op de Lumia 950 met .63. Slider werkt prima. Grote veranderd in stapjes tot 200%.Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:43:
Heb gezocht maar kan het zo snel niet vinden. Maar bij whatsapp kan je de grootte van de chats instellen met een slider tot 200%. Maar dat werkt niet. Elke waarde tussen 100 t/m 190% is superklein en hetzelfde, alleen wanneer ik hem op 200% zet, maar dan wordt het in 1 keer JUMBO. Andere hier ook last van?
Geen idee waar het verder aan kan liggen.
Ik heb dat ook op mijn Lumia 830 met Windows 10 (.63). Is volgens mij een bug in Whatsapp. Heb daarover contact gehad met een medewerker. Ik ben bang dat we op een update van Whatsapp moeten wachten. Wanneer die komt is onbekend.Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:43:
(Hoe) gebruiken jullie Windows mobile in combinatie met Chromecast? Op het moment heb ik nog weinig mogelijkheden gevonden. Door middel van Playcast schijn je lokale data te kunnen versturen, maar dit werkt bij mij bijvoorbeeld nog niet echt lekker..
Verwijderd
Ben je bang of heeft die medewerker dat echt verteld?coenox schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:23:
[...]
Ik heb dat ook op mijn Lumia 830 met Windows 10 (.63). Is volgens mij een bug in Whatsapp. Heb daarover contact gehad met een medewerker. Ik ben bang dat we op een update van Whatsapp moeten wachten. Wanneer die komt is onbekend.
En heb je ook dat de badge verdwijnt na openen WA en er zijn nog wel ongelezen berichten?
Weet niet goed waar ik informatie op een vraag van Erik 1805 kan plaatsen!!
....Instellingen..toegangelijkheid...meer opties...whatsapp wordt hiermee aangepast.
....Instellingen..toegangelijkheid...meer opties...whatsapp wordt hiermee aangepast.
[ Voor 5% gewijzigd door J.G. an Breemen op 13-01-2016 16:01 . Reden: toevoegen tekst ]
De badge verdwijnt bij mij ook na het openen van WA.Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:43:
[...]
Ben je bang of heeft die medewerker dat echt verteld?
En heb je ook dat de badge verdwijnt na openen WA en er zijn nog wel ongelezen berichten?
De letterlijke tekst van de medewerker van Whatstap, Hij heeft overigens niet heel concreet bevestigd dat het een bug is, maar wel dit:
'##- WhatsApp Support -##
Hoi,
Sorry voor de vertraging! We ontvangen veel e-mails en doen ons best om iedereen te helpen. Bedankt voor je geduld.
Bedankt voor je terugkoppeling over de werking van WhatsApp op Windows 10 Mobile.
Onze ontwikkelaars werken hard aan een versie die werkt met jouw besturingssysteem.
Helaas kunnen wij geen mededelingen doen over toekomstige tijdslijnen. Bedankt voor je geduld en je support voor WhatsApp.
Mocht je nog vragen hebben kan je altijd contact met ons opnemen. Wij helpen je graag verder.
Robbert
Het WhatsApp Support Team'
Helaas op dit moment niet. Is geen ondersteuning voor. Ik gebruik de tablet van de kids voor bijvoorbeeld Netfilx te casten naar de chromecast. Playcast werkt idd nog niet lekker, maar is ook pas net uitSlabbysl schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:27:
(Hoe) gebruiken jullie Windows mobile in combinatie met Chromecast? Op het moment heb ik nog weinig mogelijkheden gevonden. Door middel van Playcast schijn je lokale data te kunnen versturen, maar dit werkt bij mij bijvoorbeeld nog niet echt lekker..
[ Voor 5% gewijzigd door Erik1805 op 13-01-2016 16:28 ]
Als er geen ondersteuning voor chromecast is, waarom kan het dan met playcast wel? Als het daarmee kan zou netflix dat toch ook voor elkaar moeten kunnen krijgen?
[ Voor 3% gewijzigd door robkrekel op 13-01-2016 17:49 ]
7x 410 pw op zuid met enphase IQ8M -- kijkend naar Marstek A, D of E, al dan niet met pv er aan op O en W -- 2x MHI SRK20ZS-WF -- Zonneplan -- Homey -- Houtkachel tbv hoofdverwarming
Volgens NokiaPowerUsers is in Polen Win10 beschikbaar voor de Lumia640 via de provider...
Live from Denmark
Helemaal top, dank hiervoor. Is gefixt.Smoke schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:14:
[...]
Ik heb dit bij mij schijnbaar kunnen oplossen door mijn datalimiet opnieuw in te stellen(Gewoon opnieuw de waarde ingeven, deze keer in MB ipv GB) nadat ik deze meldingen ook continu bleef krijgen aan het begin van deze maand. De maand ervoor was ik wel bijna door mijn limiet heen, het lijkt dat er een tellertje niet juist gereset wordt ofzo.
Tubecast - Casten van YTSlabbysl schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:27:
Playcast - Windows Store
Playcast - Windows Central Review
Edit: doh lees nu pas dat je playcast al hebt geprobeerd
PS: Zou fijn zijn als we de intro post kunnen aanpassen en dit soort shit daar aan kunnen toevoegen..
[ Voor 3% gewijzigd door Sc0tTy op 13-01-2016 21:12 ]
Is er hier al iemand die een update WP8.1 naar W10M for Dummies in elkaar gedraaid heeft (of die eventueel ergens gezien heeft)? Zonder Windows Insider het liefst, maar dat kan ik er wel uit slopen.
Management stuitert een beetje omdat we (nog) niet aan MDM doen (
) en ze vorig jaar allemaal 630's naar binnen hebben geknikkerd. Ze zijn bang dat bij de W10M update gebruikers helemaal over de zeik gaan omdat ze niet snappen wat hun telefoon aan het doen is.
Told them so
Management stuitert een beetje omdat we (nog) niet aan MDM doen (
Told them so
Dit word net gepost op WC: http://www.windowscentral...or-among-its-app-projectsmax schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 21:58:
Is er hier al iemand die een update WP8.1 naar W10M for Dummies in elkaar gedraaid heeft (of die eventueel ergens gezien heeft)? Zonder Windows Insider het liefst, maar dat kan ik er wel uit slopen.
Management stuitert een beetje omdat we (nog) niet aan MDM doen () en ze vorig jaar allemaal 630's naar binnen hebben geknikkerd. Ze zijn bang dat bij de W10M update gebruikers helemaal over de zeik gaan omdat ze niet snappen wat hun telefoon aan het doen is.
Told them so![]()
Weet niet of je er wat aan hebt
Ook even een cross-post hier omdat het toch wel de #1 app is.
Facebook W10M app is bijgewerkt met Continuum support
http://www.windowscentral...-design-continuum-support
Gebruik zelf de beta en als ik de versie nummers mag geloven is die nu zelfs ouder...
Facebook W10M app is bijgewerkt met Continuum support
http://www.windowscentral...-design-continuum-support
Gebruik zelf de beta en als ik de versie nummers mag geloven is die nu zelfs ouder...
Ik heb het idee dat 2 builds geleden de boel beter werkte dan nu. Ik ervaar weer veel battery drain en lage responsiveness op m'n 1020. Ook heb ik het idee dat battery saver niet echt eerlijk is over het batterijgebruik..
Het resumen van apps duurt vele malen langer dan de app gewoon weer herstarten.
Is er een manier om terug te gaan in builds of moet dat via 8.1?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Hmmm even kijken.Sc0tTy schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 22:04:
[...]
Dit word net gepost op WC: http://www.windowscentral...or-among-its-app-projects
Weet niet of je er wat aan hebt
Ziet er naar uit dat die alleen je toestel checkt op requirements (diskspace etc.). Maar evengoed bedankt.
Bij was de volume balk van media/apps opeens verdwenenBolk schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 00:42:
Ik heb het idee dat 2 builds geleden de boel beter werkte dan nu. Ik ervaar weer veel battery drain en lage responsiveness op m'n 1020. Ook heb ik het idee dat battery saver niet echt eerlijk is over het batterijgebruik..
Volgens mij is terug gaan een hard reset doen (geen idee naar welke build je dan gaat) of een rom terug zetten lijkt mij
[ Voor 9% gewijzigd door Sc0tTy op 14-01-2016 10:03 ]
Welke firmware... er is geen nieuwe firmware (behalve dan voor de 950 maar die heeft al Windows 10).hansie_k schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:30:
...plus firmware hoop ik..?
Verwacht voor elk toestel los nog wel een extra update, in de vorm van een firmware update...drivers zeg maar, specifiek per model.r2504 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:55:
[...]
Welke firmware... er is geen nieuwe firmware (behalve dan voor de 950 maar die heeft al Windows 10).
Zeg niet dat de firmware al klaar is of uitgebracht is/wordt nu, maar verwacht t wel.
Er zijn een aantal model specifieke problemen, dus die zullen, denk ik, op die manier worsen opgelost...
[ Voor 13% gewijzigd door hansie_k op 14-01-2016 16:53 ]
Live from Denmark
Sinds de nieuwe update ook onwijs last van battery drain
Laatste paar dagen red ik net een halve dag met m'n apparaat als ik hem een klein beetje gebruik. Bij hele dag geen gebruik staat hij op 38%
En alles is net even iets trager dan dat het was. Slechte build, tijd voor een nieuwe
En alles is net even iets trager dan dat het was. Slechte build, tijd voor een nieuwe
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Ik heb een vage bug...., en opzich ook wel een nare..., ik heb een foto als achtergond, waar in de linker hoek nogal "overbelicht/licht" is. Voor de foto maakt het niet zoveel uit, ziet er grappig uit..., maar wanneer de telefoon uit de slaapstand komt.., dan moet ik eerst naar rechts sliden omdat de witte icootnjes niet zichtbaar zijn in de witte achtergrond. Na de swipe, zijn ze weer terug. .., verander ik de achtegrond naar zwart of een andere kleur..., dan is er niks aan de hand....
soft-reset, hetzelfde resultaat.
factory-reset, helaas ook precise hetzelfde...
Wachten op een nieuwe versie
soft-reset, hetzelfde resultaat.
factory-reset, helaas ook precise hetzelfde...
Wachten op een nieuwe versie
Sinds ik de Outlook Calendar gebruik merk ik dat ik een mailtje krijg als een afspraak komt. Hier zit ik niet op te wachten. Ik heb al wat gegoogled, maar kan nog geen manier vinden om dit gedrag te veranderen. Hier iemand die weet hoe ik dit uit kan zetten?
https://calendar.live.com/calendar/options.aspxbuzzbuzz68 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:24:
Sinds ik de Outlook Calendar gebruik merk ik dat ik een mailtje krijg als een afspraak komt. Hier zit ik niet op te wachten. Ik heb al wat gegoogled, maar kan nog geen manier vinden om dit gedrag te veranderen. Hier iemand die weet hoe ik dit uit kan zetten?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Helemaal fantastisch! Heb het gevonden, weer wat geleerd. Hartelijk bedankt
Bij ook een ergernisje in de calender. Als ik in de week-view een dag aanklik zodat hij openvouwt, en hierna op de '+' druk om een afspraak toe te voegen, staat de datum van de afspraak op de maandag van de week die ik voor me heb, en niet op de dag die ik aanklikte... Was in Win8.1 wel zo.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Ja! Daar erger ik me ook aan. Meer dan je zou verwachten 
Dat is het nadeel van zo'n complete revamp van een app. Veel van die kleine handigheden zijn opeens verdwenen.
Dat is het nadeel van zo'n complete revamp van een app. Veel van die kleine handigheden zijn opeens verdwenen.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Microsoft lijkt gestart te zijn met de uitrol van Windows 10 Mobile naar de Lumia 640.
bron: http://www.gsmhelpdesk.nl/nieuws/12158/microsoft-start-uitrol-windows-10-mobile-naar-lumia-640
bron: http://www.gsmhelpdesk.nl/nieuws/12158/microsoft-start-uitrol-windows-10-mobile-naar-lumia-640
Begin op m'n 830 zomaar wat rare kuren te krijgen met de livetiles van outlook agenda en mail. Agenda laat de datum niet meer zien, en ook mail werkt niet meer tof.
Ook krijg ik met geen mogelijkheid iets ge-upload met Onedrive...
En t werkte allemaal zo lekker...
Ook krijg ik met geen mogelijkheid iets ge-upload met Onedrive...
En t werkte allemaal zo lekker...
Live from Denmark
Wallie schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:52:
Bij ook een ergernisje in de calender. Als ik in de week-view een dag aanklik zodat hij openvouwt, en hierna op de '+' druk om een afspraak toe te voegen, staat de datum van de afspraak op de maandag van de week die ik voor me heb, en niet op de dag die ik aanklikte... Was in Win8.1 wel zo.
Dit is geen handigheid die is verdwenen maar een echte bug. Als je een item op die dag opent, terug gaat, en weer op de + klikt dan staat de datum wel goed. In de andere views gaat het zover ik weet wel goed.kenneth schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:56:
Ja! Daar erger ik me ook aan. Meer dan je zou verwachten
Maar inderdaad een redelijk irritante bug...
Ik heb al enkele keren een raar geluidje gehoord bij het unlocken van m'n telefoon... is precies een soort alarm ? Probleem is dat ik geen idee heb waar het vandaan komt of wat de betekenis ervan is ?
Ik heb met de laatste build weer terug het probleem dat het lockscreen de datum/tijd/calendar informatie niet (soms wel) weergeeft ?
Ik heb bijna altijd als ik een nieuw item in de agenda aanmaak, dat er een "ghost"-agenda-item met "[geen titel]" op de livetile komt te staan op de huidige dag en op het tijdstip, dat als eerste ingevuld staat als je een nieuw item aanmaakt.Sc0tTy schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 21:57:
[...]
[...]
Dit is geen handigheid die is verdwenen maar een echte bug. Als je een item op die dag opent, terug gaat, en weer op de + klikt dan staat de datum wel goed. In de andere views gaat het zover ik weet wel goed.
Maar inderdaad een redelijk irritante bug...
Super irritant, je krijgt hier ook gewoon een herinnering van, terwijl in de agenda zelf je het item niet ziet, maar dus alleen op de livetile
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M